
We gaan weer manifesten pennen met de oppositie. De laatste noodgreep vlak voor de verkiezingen van aanstaande woensdag, dus sociaal links komt er keihard in. De gehandicaptenkaart wordt gespeeld, want dat werkt in de filmindustrie ook altijd als je een Oscar wilt winnen. Wie het
manifest ondertekent, accepteert niet dat een onbeschaafd kabinet de crisis bezweert door gehandicapten hun zuurverdiende centjes af te jatpikken. Raszuivere superzielug! Het aantal zichzelf onderpissende kreupele stinkbedelaars met een verstandelijke beperking dat u vanuit de goot zal bedelen om een centje zal drastisch toenemen, aldus links Nederland. U weet wel, die mensen die al decennia lang vanuit hun pluche baantjesjagen en
scheefhuren op kosten van de staat. Die luxe op de grachtengordel kunnen wonen vanwege de
zieligenindustrie. Om vervolgens vanuit die dure panden het plezier van chronisch zieke kinderen kapot te klagen vanwege irritant
getoeter. En nu dus gehandicapten inzetten als emo-terreur om stemmen te ronselen. Ongeacht of ze een punt hebben of niet, de hypocrisie druipt uit alle poriën van dit manifest. Zo, gaan we nu weer constructief en opbouwend denken: goedverdoemme, provincies, geef eens heel snel die
miljarden opgepot geld terug! Scheelt weer een stapel manifesten in de inbox.
Reaguursels
InloggenSommige verstandelijk gehandicapten barsten dan ook van het geld. Krijgen een uitkering en de nodige subsidies, en nadat de vaste lasten voor huisvesting en zorg er af zijn, blijft er nog wat over. Misschien niet veel, maar ze geven verder ook geen cent uit. Zo'n rekening kan na een aantal jaren behoorlijk oplopen.
Jaaaaah best mensen, we gaan weer 'manifisten' !!!!
Christen gekkies en fundi's het eerst.
En ven je ene, tweeje, hopsa! inhaken en duwen...
Vind het wel weer een beetje jammer dit. Geenstijl wordt steeds rechtser.
.
En ga niet zeggen dat het altijd al zo was, want vroegah k@nkerde GS nog op alles. Maakte niks uit of het links, rechtdoor, of schuintegenover 90 graden was.
TIMMMMMYYY!!!!!! op de foto
*gaat steeds meer kotsen op PvdA* Hoe laag om op de sentimenten van kiezers te werken om stemmen te winnen terwijl PvdA mensen helemaal niet helpt. Integendeel PvdA helpt mensen de goot in! Zieligheid wordt beloond. Werkeloosheid wordt beloond=zielig. Alle aandacht gaat uit naar zielig terwijl je je aandacht zou moeten richten op ambitie in plaats van op deemoed en zogenaamde stumperds. Mensen zijn geen stumperds alleen in de ogen van de PvdA! Medelijden heeft nog nooit iemand geholpen. Al helemaal geen geveinst, vals en hypocriet "medelijden" om zogenaamde begaanheid met te veinzen. Alleen om er zelf beter van te worden en te doen voorkomen alsof de PvdA wel om mensen geeft en rechts Nederland niet. Wat een leugen! Wat enorm walgelijk en vals!
Ik zag het nog eens tig keer voorbijkomen bij de roeptoeter van de policor Linksche kerk, Het Hoernaal.
.
Moest ook denken aan beroepsdemonstranten als Jose van Leeuwen die tegenswoordigs al als hyterisch vrouwtje verslaggevers aanvliegt.
ennyweetjes, tig jaar geleden zat ik eens in de trein door de randstad.
Aantal studenten stappen in, gaan naast mij zitten aan de andere kant van het gaangpad en halen allerlei papieren te voorschijn en maken een soort routeplanning langs alle demo's waar ze vandaag langs kunnen gaan.
Ja gut, zoveel demo's en so little time niewaar.
Punt was welke demo het meeste betaalde en niet te ver weg was.
.
Ergo, de "demonstranten" worden gewoon betaald om als figurant te dienen.
Josee van Leeuwen ziet het waarschijnlijk ook als leuk bijbaantje.
plastic zakje | 28-02-11 | 09:33
Zie Milton Friedman | 28-02-11 | 11:14
maar bijna al die miljarden zijn geregeld voor PvdA hypocrieten... dat mag dan weer wel.
@pieris | 28-02-11 | 12:45
met zo'n dom plempsel verdien je ook een opgerot in het kwadraat.
Lutser!
Linkse mensen zijn hypocriete lutsers en dit is weer een prima voorbeeld waarom dat zo is....
donjon | 28-02-11 | 12:25
Mijn reageer- en reacties veld is beeldschermbreed (en dus vrij van reclames)
Ik vind dat wel een verbetering tov de vorige lay-out.
Dus? Prima dat oudjes en mongooltjes worden afgeknepen en uitgehongerd om de villabewoner uit de wind te houden? Johnny, je hebt het politiek benul van een pinda. Hou je nou maar bij bier&tieten op vrijdag. Dat kun je nog net bevatten.
Als er een groep is die heel ruim in de watten wordt gelegd is het wel de groep verstandelijk gehandicapten.
Uit eigen ervaring weet ik dat er daar met geld wordt gesmeten en is gehandicapt zijn 'n passe-partout naar de subsidiepotten.
.
Die demonstratie is er weer een van
DE SCHREEUWENDE MINDERHEID TEGEN DE ZWIJGENDE MEERDERHEID!
.
( ps. sinds de vernieuwde site gaat het scrollen schoksgewijs,
Is nogal storend als je het anders van deze site gewend bent, jammer.)
GS raakt snel vol sinds ook de "linksigen" het reaguren hebben ontdekt. Hulde, en welkom! Al dat rechtse gemopper wordt zo snel ordinair; en links maakt ook minder taalfouten, vind ik. Voorts is het altijd leuk om te zien hoe sociaal mensen zijn als het gaat om het verdelen van andermans belastingcenten.
The Evil One | 28-02-11 | 09:12
Bij sociale werkplaatsen (dat heet tegenwoordig anders) staat 'winst' of het bereiken van een break-even-point niet op de eerste plaats. Daar komt altijd subsidie bij.
TriestGeval | 28-02-11 | 11:10
Weer een bewijs dat het bij links niet gaat om de zielige mensen, maar om de Zielige Mensen Industrie. Een 'bedrijfstak' waar talloze linkse bestuurders vermogens aan verdienen.
Had links niet op een arrogante en onverantwoorde manier met belastinggeld omgesprongen dan waren bezuinigingen in deze mate wellicht niet nodig. Ik noem het voorbeeld van onze contributie aan de boevenclub EU. "Ach wij zijn zo rijk, wij betalen gewoon iets meer. Check ons eens de grote jongen uithangen"
Er werken bij ons een tiental mensen met een WSW rugzakje. Binnen hun beperkingen werken zij tevredenstellend. Het grote probleem voor ons is echter de begeleiding van deze WSW'ers. Zij verhinderen krachtdadig dat wij goed functionerende WSW'ers overnemen en een vast contract aanbieden.
De huidige WSW structuur staat toe dat geestelijk weerloze doorstromers ongestraft met chantage en angstverhalen verhindert worden om door te stromen naar een reguliere baan. Vaak wordt immers het beschermd wonen concept tegen deze weerloze doorstromers als chantagemiddel ingezet, immers de directie van de lokale DSW voert ook de directie over een aantal beschermd wonen stichtingen.
De propaganda machine van de rode roeptoeter zender Radio1 draait op volle toeren. Zonder nuancering wordt bij monde van de tegenstemwijzer de PVV afgeschilderd als fascistisch en racistisch. Zum kotzen!
(let wel: ik ben niet eens PVV-er)
King of the Oneliner | 28-02-11 | 10:37
"zichzelf bedruipen" in combinatie met "invalide" gebruiken is een ongelukkige keuze. Maar de vergelijking op zich gaat niet mank, dat dan weer niet.
Edith Snoey is een hoer
Astrid Joosten is een hoer
Sanne Vogel is een hoer
Lydia Rood is een hoer
Cisca Dresselhuys is een ouwe hoer
Karin Bloemen is een hoer
Henk Krol is een hoer
PTS | 28-02-11 | 10:36
Ironie, sarcasme, u zou het niet herkennen al beet het u in de neus......
Ik ken genoeg invaliden en of gehandicapten, die zichzelf wél kunnen bedruipen, en niet van de wajong scoren. (ook meervoudig gehandicapten)
Er zijn genoeg werkgevers die een werkplek willen aanpassen om zo een goede productieve arbeidskracht aan te nemen.
Maar ja het is wel makkelijk zo he, zelf uitslapen omdat je een beetje borderline bent, of ietwat bi-polair, en ons je centjes laten verdienen, terwijl wij zelf niet meer kunnen rondkomen.
Let wel, ik kom het weer afpakken als de peop de ventilator raakt, want ik ben toch sterker! (geld ook voor die linkse salonkloodtzakjes)
dlseth_ | 28-02-11 | 10:34
Dude, Barth zit niet inhet kabinet,Herfkens was van ontwikkeling en Kok zit al 10 jaar niet meer in de politiek... hoe kóm je erbij??
Je moet wel heel veel tijd hebben om al die bijeenkomsten van Linksch Nederland te kunnen bijwonen. Dus: of werkschuw, babyboomer met riante exit uitkering of anderzijds egoistisch.
De economie trekt sterk aan en toch stijgen de bijstandsuitkeringen zeer sterk in de door links geregeerde steden (cijfers CBS)
Ik denk lange termijn partij politiek tbv de bestaanszekerheid van de parasitaire industrie.
@janeedantoch | 28-02-11 | 10:08
Daar zou je een punt kunnen hebben.
Betekent echter wél dat juist door in processen/proceslagen te snijden, er zeer veel kosten bespaard kunnen worden.
Afgezien van het feit dat dit tevens een voordeel heeft ten aanzien van het versnellen van processen.
hebben te veel geld -wauw, dat hoor je niet vaak meer. Terug naar de burger in de vorm van openbaar kunst bezit, extra natuurparken, vluchtelingopvang centra en minder PVV www.rtvutrecht.nl/nieuws/314876. Geen golfbaan rechtennieuws.nl/30974/bestuursrechter..., wel een weg amstelveen.blog.nl/bovenkerkerpolder/2..., wel een golfbaan www.echo.nl/an-an/buurt/redactie/10657..., een aangepaste golfbaan www.golfersvannederland.nl/?p=5283
Invaliden kunnen natuurlijk makkelijk zichzelf bedruipen, bijvoorbeeld door hun invalideparkeerplaats onder te verhuren aan mensen die wel een bijdrage leveren aan de maatschappij...
Altijd weer die verderfelijke retororiek van links. Zij smijten met geld. Het kan niet op! Aan het einde van het liedje (lees: de regeerperiode) is dan het geld op, en als rechts Nederland dan haar verantwoordelijkheid neemt, en dus gaat bezuinigen, dan gaan partijen als de PVDA - zonder enige gene - slogans gebruiken als: 'Met rechts betaalt U de rekening!' Daar kan ik toch zo kotsmisselijk van worden!
Niet met rechts, maar met links betalen we de rekening!
Een parasitair familiebedrijf?
Soheila Najand - directeur Stichting InterArt
Farid Shayan - directeur PowerPlay
Jila Najand - coördinator Stichting MindMixAcademy
"Het aantal zichzelf onderpissende kreupele stinkbedelaars met een verstandelijke beperking dat u vanuit de goot zal bedelen".
Je zou bijna gaan hopen dat iemand van de gs-redactie zélf een keer zon kind ter wereld brengt. Links-bashen, ok. Maar over de ruggen van de allerzwaksten, das gewoon smerig
@Espace Première | 28-02-11
Het probleem is en blijft dat van iedere tien euro in de gezondheidszorg, vijf euro aan de strijkstok van een Barth, Herfkens of Kok blijft hangen.
Sociaal links bestaat niet...
Moet zijn socialistisch links...
@ Sliptong | 28-02-11 | 10:25
Alles wat U zegt is WAAR! Hij moet eens ophouden met die ongein.
De La Puerco | 28-02-11 | 10:04
Ja, het is een prettig idee om te weten dat elke kilometer die ik met m'n ouwe roetproducerende diesel rijd er direct aan bijdraagt om die arme Ieren en arme Grieken uit de penarie te helpen. Het gaat goed met Europa zo. En het zal in de naaste toekomst nog véél beter gaan met Europa.
www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenlan...
Na de rugzakkindertjes, een andere bron van inkomsten, zijn nu de gehandicapten aan de beurt om als speelbal gebruikt te worden. Meneer Cohen, aartsluie regenteske voorleesvader, JOUW partij heeft de afgelopen decennia meer dan eens het spaarvarken kapot geslagen om van alles en nog wat van te financieren. Toen kwam de crisis en stonden we er ineens heel slecht voor. Met een goed bankboekje hadden we minder pijn van de crisis gehad. Om nu over de rug van de zwakkeren in de samenleving te protesteren tegen dit kabinet, die echt niet deze groep laat vallen zoals u ons wilt doen geloven, is ronduit beschamend. Schaamrood zou de nieuwe kleur moeten worden voor uw partij en de roos vervangen door een stinkzwam.
FF serieus, geen enkele Nederlander wil zieke en/of gehandicapte mensen in de kou laten staan, dat is goedkope verkiezingsretoriek van Links. Waar mensen problemen mee hebben is de miljardenindustrie die geen problemen oplost, en als doel heeft goedbetaalde bestuursbanen te creeren, en waarvan de dikbetaalde bestuuders vertellen dat het budget niet hoog genoeg is etc. dat heeft NIETS met gebrek aan solidariteit te maken; alles met realiteitszin.
lion@night | 28-02-11 | 09:50
precies. maar ik denk dat het bestaan van dat soort gasten niet veroorzaakt wordt door "linksch", maar door een drang processen te controleren en veantwoordelijkheid af te wentelen. Een neveneffect van de bureaucratie, dat niet op te lossen is door te wijzen naar een of andere bestuurder. (Sterker nog, de "bijltjesdag"-cultuur die in onze politiek is ontstaan is daar mede debet aan.)
Schoorsteenveger | 28-02-11 | 10:01
De provincies beleggen dat natuurlijk in Ierse en Griekse staats obligaties, derhalve lost dat probleem van oneigelijke provincie reserves zich natuurlijk vanzelf op.
Pechtold doet ff niet mee met links, die is fietsen www.d66online.nl/andersja/nieuws/d66-f...
quasiintellect | 28-02-11 | 09:55
Ja, de PVV benadeelt asiel zoekende arabieren, Cohen et c.s. iedereen, behalve die. Daaaaas inderdaad een opmerkelijk verschil in toonzetting.
@ptrbtr | 28-02-11 | 09:29 | + -2 -
Ik denk dat je je hebt laten foppen. Links zegt op te komen voor gehandicapten, maar doen zij dat ook echt?
Het is waar dat links veel geld gooit naar alles wat niet functioneert (wat het daarna zelf mag uitzoeken), maar dat gooien doen ze ook omdat er altijd geld blijft plakken aan de weldenkende weldoeners die het over de balk scheppen. Hoe meer geld over de balk, hoe rijker de "weldoeners".
Het stikt nog steeds van de linkse stichtingen die leven dankzij andermans armoede en verdriet.
De La Puerco | 28-02-11 | 09:53
Dat geld ligt hartstikke veilig belegd natuurlijk. Levert ook een vette rente op. Laat dat maar aan de specialisten over.
Überbottehork | 28-02-11 | 09:59 Of ze zeggen dat ze het op een buitenlandse rekening gezet hebben om meer rente te ontvangen.
@Che_cuevara | 28-02-11 | 09:57
Geen. Geen enkele linkse partij kan zich nu weer een leiderswissel veroorloven. Als ze al een goede opvolger hebben.
@De La Puerco | 28-02-11 | 09:53
Terug naar de burger dat geld? Denk dat je dat wel uit je hoofd kunt zetten. Ergens zal het stilletjes verdwijnen, in een blunderput of in in waarde dalende aandelenpakketten. En een leuk zakcentje voor iedereen die het onderweg in zijn tengels krijgt natuurlijk, de welbekende strijkstok.
Bakito | 28-02-11 | 09:54
Kan allemaal waar wezen, hier wordt de burger verzocht om de politiek in de gelegenheid te stellen het systeem oneigenlijk in te zetten, namelijk om de voortgang van het dagelijks bestuur van ons land op volledig technische wijze lam te leggen. Elk wetsvoorstel, goed of fout, degelijk of rammelend, zal, als het aan de oppositie ligt, ongezien de tyfus krijgen en in de prullenbak belanden. Men is van zins het land plat te leggen, onvoorwaardelijk.
@azoturie | 28-02-11 | 09:56
Die hebben het nu even te druk met hun zakken zo vol mogelijk te proppen.
Nu het nog kan
Als links woensdag geen meerderheid krijgt in de eerste kamer moet dat toch een verschrikkelijke dreun zijn.
Vraag me af welke koppen er dan gaan rollen.
Nou moe - wáár zijn Doekle en Lodewijk als je ze nodig hebt?
@veuve-clicquot | 28-02-11 | 09:29
Tja, werkelozen werken ook niet. Ambtenaren werken ook niet. Kunstenaars werken ook niet. Krakerstuig werkt ook niet.
Polen werken weer wel. Allemaal.
En arbeid adelt zullen we maar zeggen.
Geert haalt de voorpagina weer; geen arabier erin. Ook niet als je samen met je familie op de vlucht moet voor een terroristisch regime wat mensen willekeurig laat afknallen door huurlingen. Dat kost toch minimaal een zeteltje. JC herhaalt de eerder ingenomen stellingen tegen de bezuinigingen. Of je het er nu mee eens bent of niet, de toonzetting is even anders.
@Schoorsteenveger | 28-02-11 | 09:49
Politici moeten van onbesproken gedrag zijn, anders worden ze inderdaad ongeloofwaardig. Echter, om hogerop te komen binnen een organisatie, red je het niet alleen met je blauwe ogen. Je moet hoe dan ook sluwe spelletjes om binnen een politieke partij op een belangrijke post te komen.
Je kunt niet tegelijk wereldkampioen worden EN de sportiviteitsprijs winnen ....
Het grootste provinciale vraagstuk, die 12 miljard die ze aan teveel betaalde belastingen hebben opgepot, daar gaan we het niet over hebben natuurlijk, slechts over sociale werkplaatsen, waar de provincies hoegenaamd noets mee van doen hebben.
Terug naar de burger dat geld.
"Want armoede werkt niet. Het is daarom niet aanvaardbaar als de kosten van de crisis neergelegd worden bij mensen met een arbeidsbeperking"
Links heeft hier wel een punt. Maar de kosten van de crisis kunnen wel degelijk worden neergelegd in de zorg, namelijk op een paar niveau'tjes hoger, om precies te zijn bij deze jongens;
www.geenstijl.nl/archives/images/babyb...
Daar valt overduidelijk genoeg te bezuinigen op riante salarissen.
n
Gehandicapten werken harder dan menig ander.
Mokum Kosher | 28-02-11 | 09:35
Ja, en hun 'begeleiders' werken ook erg hard en even effectief. Als je het maar weet. /* levensgevaarlijk aluminium trapje aan het vervloeken is...
@Schoorsteenveger | 28-02-11 | 09:39 | + 2
Aha. Als je het zo stelt lijkt het alsof de provincie, ook door de polletiek zelf, als een overbodige bestuurslaag gezien wordt, een bestuur waarin pluche minnende lieden zitting hebben die niemand kent?
Regenten dus, die hun recht op politiek leven ontleden aan de mensen die zij in de Eerste Kamer zetten om daar de democratie naar gelieve wat bij te sturen?
Bakito | 28-02-11 | 09:43
Het gaat er mij om dat hier het systeem, het ons bekende systeem, met ons bekende doelstellingen en ons bekende randvoorwaarden, uitgehold wordt. Dezelfde politici die principieel lopen te doen over de preciese functie van een agentje in Afghanistan hebben er de minste moeite mee om volstrekt principeloos de macht van de eerste kamer te misbruiken.
Marcus Porcius Cato | 28-02-11 | 09:43
Stem ik al 20 jaar, weet niet anders...
@Bakito | 28-02-11 | 09:43
eindelijk = eigenlijk
Bolkestein zei ooit over de jongerenwao: met pensioen op je 18e. Hij had gelijk.
*Kijkt ondertussen naar buurvrouw in de wao die op een ladder de heg aan het knippen is*
@ Johnny Quid
Tsja, met zieligheid valt een hoop geld te verdienen... Toch zal ik komende woensdag V.V.D. stemmen, ondanks alle protesten van de PvdA.
@Schoorsteenveger | 28-02-11 | 09:39
Je legt je lot eindelijk in handen van een onbekende, die het op zijn beurt weer in handen legt van nog een onbekendere. En die het vervolgens moet delen (coalitie) met weer anderen. En dan laat ik de niet nagekomen beloftes nog in het midden.
Bevredigend systeem voor mij als invididu.
@ ptrbtr | 28-02-11 | 09:29
Hee, stuk onfatsoen, let eens op je woorden. Je bent hier te gast. En je weet niet of JQ is gebaard door een prostituee. En dan nog: so what?!
Lees je kotsplempsel nog eens door. Je raakt gefrustreerd door JQs stukje. Maar dan nu inhoudelijk: waar beticht je JQ van, en waarom? Wat lees je in dit stuk? Of beter: wat projecteer jij er zelf in?
veuve-clicquot | 28-02-11 | 09:19
Vertel het maar. Ik ben de weg al lang kwijt. Volgens mij ging het oorspronkelijk om de Provinciale Staten, alwaar allerlei integere politici hun uiterste best doen om op provinciaal niveau de boel perfect voor mij en mijn medeburgers te regelen. En ik zou dan op één van de integere provinciaal opererende politici kunnen stemmen, ik zou een keuze kunnen maken voor degene van wie ik het vermoeden heb dat-ie mijn belangen op provinciaal niveau optimaal behartigt.
Maar nee, er wordt mij verteld dat deze verkiezingen oneigenlijk bekeken moeten worden, en dat wij zeker niet moeten gaan stemmen met het oog op een optimaal provinciaal bestuur. Nee, die verkiezingen zijn slechts om de door ons gekozen politici in staat te stellen hun stem te geven aan weer andere politici, lieden die er eigenlijk zouden moeten zijn om wetsvoorstellen op hun deugdelijkheid te te onderzoeken, maar die ons nu al hebben verteld dat ze die wetsvoorstellen systematisch zullen gaan tegenhouden als wij hen daartoe, via die stem op een provinciaal politicus, de kans geven, dat ze systematisch zullen pogen om de regering het functioneren onmogelijk te maken.
Die verkiezingscampagnes vertellen ons dus dat het systeem corrupt is en drukken ons op het hart het geen enkel probleem te vinden als wij als kiezer deze corrumpering omarmen en er volop aan mee gaan doen.
Ik vind het schandalig zoals de landelijke politiek ons uitnodigt om met volstrekt oneigenlijke doelstellingen aan de verkiezingen mee te doen.
Mokum Kosher | 28-02-11 | 09:35
WSW wordt inderdaad grof onderschat.
Gehandicapten werken harder dan menig ander.
@plastic zakje | 28-02-11 | 09:30
Inderdaad, als je moet werken krijg je het niet gratis
@veuve-clicquot | 28-02-11 | 09:29
Dat kon niet.
Dan verliezen ze al hun stemmers.
Aktivist | 28-02-11 | 09:32
Wie zijn de zieligen en wie de anderen?
De PVV is af en toe erg treurig, maar van die blatende, jankende oppositie word ik helemaal niet goed. Zij hebben lang genoeg hun zakken mogen vullen over de rug van zieligen, nu is het de beurt aan anderen.
Overigens: wie moet werken, doet iets fout.
"Armoede werkt niet" - manifest zou eigenlijk "werken werkt wel" moeten heten.
-weggejorist-
Zolang het bedrijfsleven pertinent weigert om mongooltjes in dienst te nemen, moet er voor die doelgroep worden opgekomen. Koet ke koet!
@Che_cuevara | 28-02-11 | 09:24
De hoogopgeleide kiezer laat zich dankzij media als internet/twitter steeds moeilijker foppen. Politici richten zich derhalve voornamelijk op het RTL4-stemvee. Met alle gevolgen van dien.
Koos Knak | 28-02-11 | 09:15 Amen,beste amice.
Het manifest is ondertekend door alle Captains of zielepieten Industry.
Stelletje graaiers.
@veuve-clicquot | 28-02-11 | 09:23
l omhoog slingert
@Bakito | 28-02-11 | 08:59
Dat het steeds erger wordt
@Beëlzebul | 28-02-11 | 09:22
idd, en niet om de wegen te onderhouden/uit te breiden maar om multikutie nederland te pamperen.
Doe gelijk dat vervloekte kwartje van Kok es teruggeven ook!
Schandalig dat de zelfde politiek die klaagt over woekerende olieboeren in Rotterdam zelf net zo hard meedoen met automobilisten een poot uitdraaien.
BAH,bah en nog es bah!
@mokum4all | 28-02-11 | 09:02
Volgens mij ligt het genuanceerder. Zolang we een graaicultuur hebben heeft het weinig zin om geld naar de zieligheidsindustrie te pompen; dat geld komt toch niet op de juiste plek terecht.
Ik ben een groot voorstander van een goed arbeidsbeleid waar aandacht is voor de individuele problemen. Maar zolang het grootste gedeelte van het reintegratietrajectbudget in de zakken verdwijnt van malafide organisaties zoals Alexander Calder is het gewoon geen goed idee om zwaar te investeren.
@defjem | 28-02-11 | 09:20
en hoeven ook geen parkeergeld te betalen ...
Die Johnny schrijft best aardige tekstjes...
@John Toroflex | 28-02-11 | 09:12
dus je voor bent wat je oom is * ZUCHT *
De tijd dat we zieken en gehandicapten een menselijk bestaan gunden is tijdelijk voorbij. Hopelijk ruimt dat een beetje op binnen die improduktieve bevolkingsgroep. Concurrentie is altijd goed. De betere losers/kneuzen zullen uiteindelijk overblijven.
We hebben het geld bovendien hard nodig voor allesbepalende militaire operaties (Kunduzgan, JFS), 64-baans snelwegen en Animal Intelligence Service.
Stelletje jankerDs|!
Gehandicapten hebben in ieder geval altijd een parkeerplaats bij de winkel dus zo zielig zijn ze nu ook weer niet.
@Schoorsteenveger | 28-02-11 | 09:08
Loopt de verkiezingscampagne dan niet zo lekker?
John Toroflex | 28-02-11 | 09:12
O, shit.
Nou, misschien dat ze door de regeringspartijen dan kan worden ingezet. Als tegenwicht. NET5 doet ook al dapper mee. Het geld ligt op straat.
www.ad.nl/ad/nl/1025/TV-Radio/article/...
Politiek is gewoon een bedrijf. De kiezer wordt getild zoals bedrijven consumenten tillen.
Hier en daar zijn er nog politici die niet direct voor het eigen gewin gaan (zoals de SP), maar die leveren een achterhoedegevecht.
Jongens, doe maar niet zo uit de hoogte. Als dit doorgaat dan is armoede weer erfelijk. Heeft niets met links of rechts te maken dit, maar alles met fatsoen. Vergeet niet dat er ruimte was om de bedrijven die de minste belasting te betalen - waardoor Nederland al op diverse lijsten als belastingparadijs staat/stond- sinds de VVD nog minder hoeven te betalen...
Dat is niet uit te leggen. Armoede mag niet opnieuw erfelijk worden. Iedereen kan namelijk buiten zijn schuld om in een situatie geraken dat arbeid niet meer mogelijk is.
@Schoorsteenveger
Lucille = CDA. Is de nicht van de huidige CDA-fractievoorzitter 1e Kamer.
nl.wikipedia.org/wiki/Jos_Werner
De plaatselijke sociale werkplaats bij ons daar zitten al jaren twee babyboomers op wachtgeld a raison van een paar ton en bovendien is het zaakje verliesgevend. Van de pvda moesten zo nodig al die Polen komen maar die zijn goedkoper qua kauwgum inpakken dan arbeidsgehandicapten. Dus beste Job Cohen, wiens schuld is dit allemaal nou?
Heeft de linkse en collectivistische PVV ook medeondertekend?
-weggejorist-
Is Lucille Werner ook al ingezet?
En laten we vooral ook niet de miljarden vergeten die Linksch aan duistere Afrikaanse regimes cadeau geeft zonder adequate controle daarop. Ook met besparing op die uitgavenposten kunnen veel - zeer veel - gehandicapten in Nederland geholpen worden.
Manifesten is sociaal communisme uit vroegere tijden.
Geen wonder dat men de aansluiting en de geloofwaardigheid is verloren bij de kiezer. De mogelijk van actie is immers geweest in de vorige kabinetsperiode, waar ze, in gunst van eigen partijbelangen, op een strategisch gekozen moment afstand van hebben genomen.
We schrijven is een motto dat niet past in het rijtje van verantwoordelijkheid nemen. Het is meer schoppen tegen, dan de mouwen opstropen en doen.
Worden die manifesten ook gesubsidieerd? of hebben ze echt zoveel tijd?
Het aardige is dat een hoop van de zieluggers in Nederland waarschijnlijk PVV stemt. Maar ik vind het allemaal goed. Want zoals altijd beseffen een hoop stemmerts doorgaans nauwelijks waar ze op stemmen. Het is de afkeer van de PVV wat mensen links laat stemmen, en de afkeer van de PvdA en van migranten wat mensen naar de PVV drijft. Het gaat om die hoodpunten waar men naar kijkt. Wat je er verder allemaal gratis bij krijgt als je Cohen of "minister" Wilders stemt beseft men vaak niet of nauwelijks.
Moehahahaha, de verschillige Marleen Barth staat niet op de lijst. De PvdA fractievoorzitter van de 1e kamer moet zoveel mogelijk onzichtbaar blijven zodat het 'achterlijke provinciale stemvee' deze regent wegens gebrek aan informatie toch gaat 'kiezen'.
Tis waar. Links is dol op zielige bedelaars, daarom halen ze die ook overal ter wereld op en beloven levenslange verzorging. Wel even pvda stemmen voor je naar de opvang strompelt, graag.
Politici verdienen nooit een prijs voor voor ethisch gedrag dus geen nieuws dit. Beetje zielig als GS bereid is te toeteren voor een kabinet dat mensen met een arbeidshandicap in de kou te laat staan. Alhoewel je daarna weer kunt zeiken dat ze allemaal werkeloos thuis zitten. Dat dan weer wel.
Manifest: Bestrijd iedereen met andere zienswijzen en stemkeuze dan links gedachtegoed.
Strooi leugens de ether in (zie Cohen's recente Kudtreklame met leugens) en bestrijd alles wat de miljarden-zieligheidsindustrie van de PVDA kan dwarsliggen! Vooral degenen, die met goede oplossingen komen voor de grote problemen en de problemen te lijf willen gaan, zij moeten gestopt worden! Wees tegen, wees verschillig (Vara etc.)
Verkiezingen. Politici gedragen zich nog meer als verwende en idiote kleuters. What's new?
REAGEER OOK