Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Youngmindz: Mocrokidz vinden gayz diverzzz

flashstatsheersenaltijd.jpg Het ultieme bewijs dat als je de letter S maar inruilt voor een Z en genoeg funky animaties over een vervelend onderwerp maakt, er vanzelf gezellige conclusies uit komen rollen. Maakt u kennis met de nieuwste positieve multiculti spin: Marokkaanse jongeren tolerant tegenover homo's. Nee geen grapje. Staat gewoon op RTV Utrecht. Volgens het Utrechtse bureau YoungMindz blijkt dat Marokkaanse jeugd heel wat genuanceerder denkt over homoseksualiteit dan de media doen vermoeden. Diepgaand triggeronderzoek onder maar liefst negen (!) personen wijst uit dat de Marokkaanse jeugd hartstikke divers tegen het homoseksuele vraagstuk aankijkt. Check die hipcoole flashdinges dan! Volgens YoungMindz is de bedoeling hiervan om de diversiteit van antwoorden weer te geven en dus niet zo zeer om te duiden. Dat doen we dan maar even in het persbericht dat nota bene het COC op haar website heeft staan: "Lesbische vrouwen zijn in dit onderzoek vrijwel onzichtbaar. (..) Unaniem denken de respondenten dat homoseksualiteit in religieuze kring nog altijd onacceptabel is. (..) Hoewel geen van de respondenten helemaal achter homoseksualiteit kan staan, vindt het merendeel het wel kunnen. (..) De respondenten zetten ook vraagtekens bij de openheid en tolerantie van autochtone Nederlanders. Ze denken dat de verharding en verrechtsing van invloed is op de acceptatie van homoseksualiteit." Huh? WTF? Het is de schuld van Tutti Rutti 1? Tuurlijk joh. En alle Surinamers zijn dol op erwtensoep + zuurkool.

Reaguursels

Inloggen

Heee lekker diverz, jonguh!

Aphroditex | 26-02-11 | 16:04

zeg maar jansen | 25-02-11 | 14:26
Dat van dat flatgebouw hebben moefti's en imams er weer bij verzonnen want er waren in 635 geen flatgebouwen. Maar zo zie je maar hoe verlichtend de islam evolueert. *niet*

wakkere_nederlander | 25-02-11 | 23:30

-weggejorist-

eiland21 | 25-02-11 | 18:45

-weggejorist-

Rentboy | 25-02-11 | 16:35

Ik ben trouwens inderdaad wel benieuwd hoe degenen die hierboven het hardste lopen te schreeuwen naar homo's kijken! Vertel eens...

Denk_ff_na_lutzer | 25-02-11 | 16:13

Homo's zijn cool!
kijk maar naar... uhh... justin bieber?
anyway, doe is niet bevolkingsgroepen om ras en seksuele voorkeur veroordelen.

wtfgebeurdhierdan | 25-02-11 | 16:11

Logisch. Het barst van de homofiele mocro's. Zo veel strak tegen elkaar aan op een scooter. De emancipatie van de mocrogay is begonnen! PvdA subsidie iemand?

Dulf | 25-02-11 | 15:58

Ik heb net een diepgravend onderzoek gedaan naar de tolerantie tegenover de verrechtsing met één respondent (ikzelf). Kan ik nu soepsidie krijgen voor publicatie? Ik ben goedkoper dan Marleen Barth.
www.joop.nl/opinies/detail/artikel/de_...

BroodenSpelen | 25-02-11 | 15:56

@Che_cuevara
woon in de grachtengordel

F.A. Johnson | 25-02-11 | 15:37

Ik sta er niet van te kijken dat mocro's genuanceerder denken over homo's. Eerst hadden ze van de imam gehoord dat je ze alleen van een hoog flatgebouw naar beneden mocht gooien, maar ervaring leerde al snel dat je ze ook gewoon kunt doodmeppen, steken, stenigen, in de fik steken en overhoop rijden. Het zou me niet verbazen als er binnenkort nog meer nuances aan dit lijstje kunnen worden toegevoegd.

Helter Skelter | 25-02-11 | 15:32

hahaha, 9 hoog en middelopgeleide knuffelMarokkanen die homo's liev vinden en gemiddeld 6 uur aan hun geloof besteden,..... hoeveel tegenstellingen in 1 zin wil je hebben?

All | 25-02-11 | 15:18

Mijn irritatie bij homo's ligt bij die de hele wereld moeten laten weten dat ze homo zijn. Type's als Gordon en Gerard Joling.
Verder heb ik er geen problemen mee zolang ze maar niet aan mij komen.

mocroflavour | 25-02-11 | 15:16

*roept HOAX*

geitenneuker | 25-02-11 | 15:13

@Che_cuevara
Zou 'm graag willen lezen, maar ik zie geen tegel van jou op 13:41

geitenneuker | 25-02-11 | 15:04

he, laat mij dr buiten ja!

zuurkool | 25-02-11 | 15:04

dedwarsligger | 25-02-11 | 14:59 Maar wel met een spraakzgebrekz. Dat dan weer wel.

zeg maar jansen | 25-02-11 | 15:01

oh Noes! Ze zijn lievvvv, die bontkraagjes!!!! En wij slechterikken maar denken dat ze niet lievvvv zijn! Wat errug! Ik heb spijt! Ik ben slecht! Sla mij! Slacht mij desnoods ritueel!

Rest In Privacy | 25-02-11 | 15:00

dus als ik het goed begrijp zijn er in heel utrecht 9 marokaanzze jongenz die tolerant zijn?

dedwarsligger | 25-02-11 | 14:59

@geitenneuker | 25-02-11 | 14:54
Zie mijn tegel van 13:41 dan begrijp je iets meer.

Che_cuevara | 25-02-11 | 14:58

ow ja, tis inderdaad ik vintd
stom van mijn

Cyaegha | 25-02-11 | 14:57

@F.A. Johnson | 25-02-11 | 14:52
Toch nog zo veel?

Che_cuevara | 25-02-11 | 14:56

@veuve-clicquot | 25-02-11 | 14:38
5 flessen schuimwijn en een zakje thee

Che_cuevara | 25-02-11 | 14:55

@Vigil | 25-02-11 | 14:32
IE9 schijnt het wel te hebben

Che_cuevara | 25-02-11 | 14:54

Ref. +/- kuddo systeem.

Ik bemerk het een "iedereen is gelijk, maar de een is iets gelijker dan de ander" gevoel.

is dat een.... PvdA trekje wat ik bij jullie bespeur? :-)

geitenneuker | 25-02-11 | 14:54

@Bolle Wim | 25-02-11 | 14:31
Kijk, dat noem ik pas representatief.

*Nog subsidie gehad?*

Che_cuevara | 25-02-11 | 14:53

@veuve-clicquot | 25-02-11 | 14:30
Eeuw

Che_cuevara | 25-02-11 | 14:52

ik ken 9 mensen die tolerant zijn t.o.v. marokkanen

F.A. Johnson | 25-02-11 | 14:52

@[email protected] | 25-02-11 | 14:44
Dat is gevaarlijk. Daarmee geef je groepen (joop? pvv? gristenuniejeugd? urkers?) de macht om onwelgevallige comments te censureren.

rara | 25-02-11 | 14:50

@[email protected] | 25-02-11 | 14:42
Ik denk dat het voor sommigen gewoon een vorm is om zich af te reageren op iemand die ze niet moeten.
Bijvoorbeeld omdat ze een discussie eens niet hebben kunnen winnen of zo.
Zielig maar waar

Che_cuevara | 25-02-11 | 14:49

@[email protected] | 25-02-11 | 14:44
Dan blijft er niet veel meer over.

Che_cuevara | 25-02-11 | 14:46

@[email protected] | 25-02-11 | 14:39

Hij is leuk, he? Die gozer is nog onbeschofter dan Rutger. Die opmerking tegen die Turkse vrouw: "leer eerst maar eens Nederlands, en kom dan maar weer eens terug" is geweldig.

brutus68 | 25-02-11 | 14:45

@veuve-clicquot | 25-02-11 | 14:26
Te veel veuve op?

Che_cuevara | 25-02-11 | 14:44

@rara | 25-02-11 | 14:36
Je hebt een punt.
Daarnaast zou ik pleite voor een ondergrens qua min kudo's, bijvoorbeeld zodra een reaguursel -30 kudo's heeft, automatische -weggejorist-.

Reaguurders met minder dan een x-aantal tegels zouden geen kuddo's mogen geven. Ze kunnen echter wel -kuddo's krijgen. Zo kunnen ze wegggekuddoot worden. Uiteindelijk komen al die weggekuddoode zwitsals in een kuddotopic. Alwaar er definitief over hen gekuddoot kan worden. Een beetje zoals de Voice of Holland, maar dan anders.

Maar wel met 09-nog-wat-nummers natuurlijk. Want GS moet ook vooruit.

goedverstaander | 25-02-11 | 14:43

veuve-clicquot | 25-02-11 | 14:41 Heb ik er weer afgegooid.

zeg maar jansen | 25-02-11 | 14:42

@zeg maar jansen | 25-02-11 | 14:36
max 5 kudo's en max 1 kudo per reaguurder.
;)

@rara | 25-02-11 | 14:36

Mee eens. Voor de meeste zwitsals is kuddosysteem te hoog gegrepen, kunnen ze (nog) niet aan.

brutus68 | 25-02-11 | 14:42

@Che_cuevara | 25-02-11 | 14:36
Nou nee,
goede reaguursels mogen absoluut beloond worden, en slechte mogen absoluut naar de kelder verwezen worden.
Meerderen gebruiken het nu om af te reageren, altijd makkelijker dan een discussie aangaan. En daar is het hier op GS om te doen, niet om maar lukraak + en - kudo's uit te delen.

@zeg maar jansen | 25-02-11 | 14:35
Firefox-add-on doet nogal raar ...

veuve-clicquot | 25-02-11 | 14:41

#rara | 25-02-11 | 14:36
* iets met discriminatie mompelt *

veuve-clicquot | 25-02-11 | 14:39

@brutus68 | 25-02-11 | 14:31
LOL!
Inderdaad hilarisch filmpje.

En hoveel vergoeding hebben deze jongeren hiervoor ontvangen? #durfttevragen

veuve-clicquot | 25-02-11 | 14:38

@[email protected] | 25-02-11 | 14:33
Klopt. En eigenlijk zouden zwitsals (of mensen met minder dan x tegels) ook geen kudos mogen geven, om de trollen buiten de deur te houden.

rara | 25-02-11 | 14:36

[email protected] | 25-02-11 | 14:33 Ik geef ze net alle vijf aan jou. Helaas is er maar één geregistreerd.

zeg maar jansen | 25-02-11 | 14:36

@[email protected] | 25-02-11 | 14:33
Klopt. Maar als je mijn tegel van 13:41 gezien hebt dan is het toch een lachertje.
Ik neem het in ieder geval niet meer serieus en laat ze maar doen.
Als iemand dat leuk vind, prima.
Beste zou nog zijn dat hele kudo gedoe eraf halen.

Che_cuevara | 25-02-11 | 14:36

@ La Cosa Nostra | 25-02-11 | 13:43,

Dat was een homo...

basweetutwel | 25-02-11 | 14:35

veuve-clicquot | 25-02-11 | 14:34 Hadden hadden?

zeg maar jansen | 25-02-11 | 14:35

Uitgelegd aan een andere doelgroep zou de uitkomst van dit foponderzoek kunnen zijn "klein groepje Marokkaanse jongeren zet collectief in kwaad daglicht door homosexualiteit redelijk te accepteren".

Snikkeldrift | 25-02-11 | 14:34

@qui?moi? | 25-02-11 | 13:48
Dan moeten we ons toch wat gaan afvragen.

*Onderzoekje start naar Wolfsen*

Che_cuevara | 25-02-11 | 14:34

@paddootje | 25-02-11 | 14:26
Mensen met IE8 hebben geen mening, en mogen daarom ook geen kudo's geven. Als ze een mening hadden hadden, dan zouden ze wel een andere browser gebruiken ;-)

veuve-clicquot | 25-02-11 | 14:34

Religie = het recht zich zonder nadere verantwoording mogen bemoeien met het leven van een ander. Zo rolt religie...

Doc Damage | 25-02-11 | 14:33

@Che_cuevara | 25-02-11 | 14:26
kudo systeem moet beter gereguleerd worden.
Kudo's uitdelen zou alleen moeten kunnen als je ingelogd bent (nu kan elke lezer dat doen) en bij wijze van spreken maximaal 5 kudo's weg geven per topic per reaguurder.
Op de wijze zoals het nu gaat schiet het z'n doel inderdaad voorbij.
En dat is jammer.

@Wim-Lex | 25-02-11 | 13:46
Niet nodig, we weten de uitslag al.

Che_cuevara | 25-02-11 | 14:32

-weggejorist-

rannie | 25-02-11 | 14:32

OT: Weet iemand hoe of dat het kan, dat ik die malle plusjes en minnetjes wel in Chrome kan zien, maar niet in IE?

Vigil | 25-02-11 | 14:32

@rara | 25-02-11 | 14:29
En hij heeft nooit gehoord van trollen?
Da's geen prof, da's een zakkenwasser

Che_cuevara | 25-02-11 | 14:31

Ik heb net een representatief onderzoek gehouden onder 3 aanwezigen hier.. En de uitslag is dat 100% van de Nederlanders van mening is dat alle Marokanen criminelen zijn.

Bolle Wim | 25-02-11 | 14:31

Tijdsbesteding aan islam-ideologie
0-5 uur: 3
5-10 uur: 4
> 10 uur: 1
Per dag, week, maand, jaar?

veuve-clicquot | 25-02-11 | 14:30

@De Kampsjeng | 25-02-11 | 13:42
Dat mag nu net niet.
Je mag dat alleen als je links bent en een onderzoeks subsidie kantoortje" hebt ën alleen positieve dingen zegt over multicul.
Al de rest moet gewoon zijn bek houden.

*welcome to the Netherlands*

Che_cuevara | 25-02-11 | 14:30

Wat zou de wereld mooi zijn zonder religie...

Doc Damage | 25-02-11 | 14:29

veuve-clicquot | 25-02-11 | 14:26 Geenstijlz zou wel cool staan, vind je niet? Voor een weekje dan.

zeg maar jansen | 25-02-11 | 14:28

"De respondenten zetten ook vraagtekens bij de openheid en tolerantie van autochtone Nederlanders."
Terechte opmerking. Wellicht dat we met de intollerantie van onze medelanders meer geconfronteerd worden omdat ze het niet onder banken of stoelen schuiven en dat door het schijnheilige karakter van de autochtoon je er minder over hoort. Het is immers niet voor niets dat Nederland op z'n achterste benen stond om een homoscene in GTST...

Datkanikvéélbeter! | 25-02-11 | 14:28

Het is de Multiculture Maatschappij (helemaal niet multicultureel, monocultureel d.w.z. van Finse origen) die homo- en jodenhaat veroorzaakt.

Graftak | 25-02-11 | 14:27

De Kampsjeng | 25-02-11 | 13:55

Als ik begrijp wat ik van je lees is u een ervarings deskundige.

Ik dacht altijd dat homofielie te maken had met "vallen op" of liefde.
Sex staat er een beetje los van.
Ik ben hetro, niet omdat ik sex heb met vrouwen, maar omdat ik val op vrouwen.

geitenneuker | 25-02-11 | 14:27

Dat minnen en plussen slaat helemaal nergens op.

Testje. Druk hier rechtsonder op mijn plusje als je denkt dat Mindy een geyl wijf is (sorry Mindy).

goedverstaander | 25-02-11 | 14:26

@Cyaegha | 25-02-11 | 14:00
"ik vindt"??
ga eens gauw terug de klas in!

Fantastische hippe flash hoor. GVD kost dat wel niet, kan niet betaalt zijn door een commercieel bedrijf dat moet soebsidie zijn.

[OT]Layout blijft wennen, overigens met IE8 hier op het werk geen kudo's te zien / uit te delen. De sluwe vos laat het gelukkig wel zien. Vanavond thuis ook maar eens kijken hoe het onder Chromium (Ubuntu en Jolicloud) eruit ziet. De zoom al ff wat lager gezet

paddootje | 25-02-11 | 14:26

@rara | 25-02-11 | 13:41
Er zijn lolbroeken die dit leuk schijnen te vinden.
Als je ziet wie er bovenaan staat met plus kudos dan snap je meer.
Ene Prof van Leipum heeft nu 131 plusjes.
Gisteren heeft die een ban gehad en had er toen 94.
Waar blijven die van komen.
De beste brave man heeft een account sinds 2008 en heeft tot nu toe 144 tegels geplemd.
Snap jij het, ik niet in ieder geval.

Che_cuevara | 25-02-11 | 14:26

GeenZtijl ... klinkt funky

veuve-clicquot | 25-02-11 | 14:26

wakkere_nederlander | 25-02-11 | 13:54 Of headzfirst van een flatzcomplex gooienz.

zeg maar jansen | 25-02-11 | 14:26

Voor iedereen die intolerant is t.o.v. homosexualiteit: u bent triest.

Kees Maf | 25-02-11 | 14:25

De Stramme Kabouter | 25-02-11 | 13:56 Waren het wel de Mocro's die daarmee begonnen? Ik dacht dat het een trendje werd in de designwereld een paar jaar geleden.
Stoolz voor stoelen, Foodz&Drinkz voor een plekje waar ze boterhammen verkopen en koffie schenken. Bijvoorbeeld.

zeg maar jansen | 25-02-11 | 14:25

conqueror | 25-02-11 | 14:10 Een onderzoeker die 'vanavond' schrijft als 'vanaaf'.
Dat geeft het wel weer, dacht ik zo.

zeg maar jansen | 25-02-11 | 14:22

@La Cosa Nostra | 25-02-11 | 13:43
Die zat toen in het "Thee huisje"

Che_cuevara | 25-02-11 | 14:20

Cyaegha | 25-02-11 | 14:00

Dank u. Maar ik heb al sjans met medereaguursters Gooische vrouw en gevlipte vlaflap...

eerstneukendanpraten | 25-02-11 | 14:17

@[email protected] | 25-02-11 | 13:41
Klopt, in de familie Sadat kan men homoseksualiteit wel appreciëren.
Zal zoonlief wel homo zijn.

Che_cuevara | 25-02-11 | 14:16

Uit het onderzoek:
Confrontaties met coming-out
respondent "Ik ben blij zijn voor hem"
Yep, representatieve steekproef.

sjaakdeslinksesul | 25-02-11 | 14:16

@Prof. D.A.H. Vintik | 25-02-11 | 13:38
Dat klinkt in ieder geval wel wetenschappelijk.
En daar gaat het toch om *proest*

Che_cuevara | 25-02-11 | 14:14

Tja met 9 respondenten heb je natuurlijk een geweldig wetenschappelijk onderzoek gedaan.
Dat ze dat nog durven publiceren is helemaal een gotspe

Che_cuevara | 25-02-11 | 14:13

@Prof. D.A.H. Vintik | 25-02-11 | 14:06
Kleuterreporters LOL. Out den huishoudelijken plicht roept.

Mindy | 25-02-11 | 14:11

Tja dit heet kwalitatief onderzoek, wat natuurlijk iets anders is als kwaliteitsonderzoek.

Detlev Tarnowitz | 25-02-11 | 14:06

@Mindy | 25-02-11 | 14:02

'Durf jij op iemand af te stappen voor een interview? Ben je nieuwsgierig en leergierig? Heb je een uitgesproken mening en kun je deze onderbouwen?' www.youngmindz.nl/reporter/

Prof. D.A.H. Vintik | 25-02-11 | 14:06

@Prof. D.A.H. Vintik | 25-02-11 | 14:00
Pff laffe Achmed.

Mindy | 25-02-11 | 14:02

@Harrie Nak | 25-02-11 | 13:56
Ja da's waar hoewel dat minder opvalt dan de koeienletters.

Mindy | 25-02-11 | 14:01

@eerstneukendanpraten | 25-02-11 | 13:59
Nee, anoniem op minnetjes drukken is het nieuwe discussieren geworden, of zo.

rara | 25-02-11 | 14:00

ik vindt jou liev eerstneukendanpraten

Cyaegha | 25-02-11 | 14:00

@Mindy | 25-02-11 | 13:51
Je hebt gelijk.

"Na goed advies van vrienden ga ik alleen Ntr te woord staan. Vanaaf op radio meer over @YoungmindzNL onderzoek."
twitter.com/AchmedSadat/statuses/41097...

Prof. D.A.H. Vintik | 25-02-11 | 14:00

rara | 25-02-11 | 13:45

Dom dom, wie doet nou zoiets... Of ze hebben een hekel aan mij wellicht!

eerstneukendanpraten | 25-02-11 | 13:59

@Devega | 25-02-11 | 13:57
25 tot 30?
ik hoop dat je een grap maakt

Cyaegha | 25-02-11 | 13:59

Representatief zijn voor de gehele bevolking met maar 9 proefpersonen? Wij krijgen toch echt geleerd dat je minimaal 25 tot 30 moet hebben om enigszins representatief te zijn, en natuurlijk des te meer des te beter.

Devega | 25-02-11 | 13:57

Wat ik pas echt irritant vind zijn die uit de klei getrokken Hollandse kids die zichzelf zo'n mocro accent aan hebben gemeten en de letter 'S' vervangen hebben voor een 'Z'. Ik krijg erg steeds de behoefte om dat eruit te meppen.

De Stramme Kabouter | 25-02-11 | 13:56

Mindy | 25-02-11 | 13:53
Ja zeker, maar dan wordt alles (hier en elders) kleiner, incl. de zaken die wel de juiste grootte hebben. ;)

Harrie Nak | 25-02-11 | 13:56

De praktijk is eenvoudiger dan zo'n onderzoek. Marokkanen zijn meestal actief, omdat ze -zolang ze geven- op die manier 'man' blijven. Passieve homo's vinden ze maar vies, of eng. Dat is ironisch, want die extreem overdreven types komen meestal uit een omgeving waar ze zich onderdrukt wisten. Grappig dat ook hier weer blijkt dat degereformeerde en islamitische cultuur precies even achterlijk zijn wat homo's betreft.

De Kampsjeng | 25-02-11 | 13:55

@rara | 25-02-11 | 13:41
Blijkbaar zijn er anonieme lafbekjes die een mening over browsers afkeuren zonder er over te durven praten, maar er toch een mening over willen geven. Komisch.

rara | 25-02-11 | 13:55

De koran schrijft ook heel diverz over homosexuelen.
Je kunt ze opsluiten, geselen of stenigen.

wakkere_nederlander | 25-02-11 | 13:54

@Prof. D.A.H. Vintik | 25-02-11 | 13:50
Ik zag het even anders.
Scusi...!

Zucht.

Dibs | 25-02-11 | 13:53

@Harrie Nak | 25-02-11 | 13:46
Ik heb in Chrome de zoom lager gezet, zal in FF ook vast kunnen?

Mindy | 25-02-11 | 13:53

ook nog mn andere buur mee willen nemen in het onderzoek, alleen door zijn antwoorden zou de score uitkomen op 50%..... dus zijn antwoorden eruit gelaten
het moet wel representatief blijven he

Cyaegha | 25-02-11 | 13:52

Ik heb mijn buurman als representatieve steekproef geïnterviewdt
Blijkt dat 100% van de gelovigen een aversie heeft tegen homo's

Cyaegha | 25-02-11 | 13:51

@Prof. D.A.H. Vintik | 25-02-11 | 13:37
Ze durven vast niet..

Mindy | 25-02-11 | 13:51

@kapotte_stofzuiger | 25-02-11 | 13:41
Hoho! Niet zo kort door de bocht. 'Een representatieve (!) selectie van 9 jongeren uit zestig Marokkaans-Nederlandse jongeren (uit Utrecht en omgeving)'. LOL

@[email protected] | 25-02-11 | 13:46
Why so serious? Het ging me meer om de grappige tikfout.

Prof. D.A.H. Vintik | 25-02-11 | 13:50

Ik heb ook negen mensen gesproken vandaag, en wat bleek? Homo's zijn homofiel. Allemaal.

vetkleppert | 25-02-11 | 13:49

... nou, ik vind , dat we blij mogen zijn... het zijn er al negen!...... en Wolfsen kijkt zelf ook dan wel heel erg lief naar de jongeren.

qui?moi? | 25-02-11 | 13:48

't is niet goed maar het mag wel........ kijk op verschillende locaties in 020 binnenstd e.o. en je ziet
welke "boys"zich aanbieden aan vaak oudere eenzame homo's

L.M. | 25-02-11 | 13:47

@La Cosa Nostra | 25-02-11 | 13:43 |
Opgepakt?

eye | 25-02-11 | 13:47

Effe totaal off-topic, maar is de lettergrootte van de verschillende posts nou echt zo groot t.o.v. al het andere op de seit, of is het Firefox die me in de steek laat?

Harrie Nak | 25-02-11 | 13:46

@Prof. D.A.H. Vintik | 25-02-11 | 13:38
Ja, officieel spreekt men over respondenten, afhankelijk over wát voor een onderzoek men het heeft.
Maar men heeft deelnemers nodig om tot resultaten te komen (dus respondenten).

Ik heb net hier op werk aan 6 personen gevraagd wat ze van de Islam vinden. De resultaten presenteer ik binnenkort op een door de provincie gesoepsidieerde flash website!

Wim-Lex | 25-02-11 | 13:46

@eerstneukendanpraten | 25-02-11 | 13:43
Niet echt nodig, wel handig.

Off-topic: waarom krijg ik een minnetje als ik iemand probeer te helpen?

rara | 25-02-11 | 13:45

Daar staat RTV Utrecht dan, met de spreekwoordelijke broek op de enkels. Te hopen valt, dat hun verslaggeving normaliter van een doorwrochtere soort is dan het aandoenlijke broddelwerkje (blindelings copy/pasten van de YoungMindz site) wat ze hier afleveren.

baba4oog | 25-02-11 | 13:45

@eerstneukendanpraten | 25-02-11 | 13:40
IE9 werkt perfect. Ook kudo's zijn vanaf vandaag zichtbaar.

eye | 25-02-11 | 13:45

rara | 25-02-11 | 13:41

Heb nog nix met de plugin gedaan, is dat echt nodig dan?

eerstneukendanpraten | 25-02-11 | 13:43

Doet me denken aan die Marokkaan die op Pownews riep: "homo's moeten terugnaar hun eigen land"

subsidistan | 25-02-11 | 13:43

@eye | 25-02-11 | 13:40 | + 1 -
En dat is maar van 8 van de respondanten. Waar is de negende gebleven?

La Cosa Nostra | 25-02-11 | 13:43

Ok, best, nu weten we het wel. Merendeel van de Marokkaanse jongeren vindt het viesbah. Fine, moeten ze lekker zelf weten. Maar mogen homo's, rechtse partijen en media dat dan ook gewoon benoemen, zonder telkens voor populist versleten te worden?

De Kampsjeng | 25-02-11 | 13:42

kapotte_stofzuiger | 25-02-11 | 13:41

Uit het blote hoofd: Disraeli...

eerstneukendanpraten | 25-02-11 | 13:42

@eerstneukendanpraten | 25-02-11 | 13:40
Chrome werkt hier goed samen met de plugin. En: Chrome is veel sneller dan FF of IE.

rara | 25-02-11 | 13:41

@P. Pantoffel | 25-02-11 | 13:37
dat is dus een familie-onderzoek, een intern onderzoek.

eye | 25-02-11 | 13:40

Reken je nog even de standaarddeviatie uit voor me? En de modus ook nog als je toch bezig bent? Onderzoek van nix btw!

eerstneukendanpraten | 25-02-11 | 13:41

Leugens, grote leugens en statistiek (met 9 mensen... ROTFL)

kapotte_stofzuiger | 25-02-11 | 13:41

"Nu kunnen we samen eens achter de mannen konden aan gaan!"

*zucht*

Jayke | 25-02-11 | 13:41

Ja hoor, natuurlijk. Het zijn toch écht vooral Marokkaanse figuren die zelfs het woord homo al vies vinden, behalve als ze er zelf iemand mee kunnen 'uitschelden'. Oren en ogen open in en rond de stad en je hebt het bewijs.

Steve7490 | 25-02-11 | 13:41

Goddomme, ik word boos! Intolerantie heeft NIETS maar dan ook NIETS met verrechtsing te maken. En nog 1 keer [OT] over de nieuwe layoud. Firefox op de andere computer thuis via de tool geinstalleerd. Kan nog steeds niet inloggen. Onder de REAGEER OOK balk komt geen inlog-linkje tevoorschijn... Zucht... Safari dan maar? Of Chrome? Hier op het in de PI doet IE het anders geweldig btw!

eerstneukendanpraten | 25-02-11 | 13:40

Ook uit het onderzoek:
Tijdsbesteding aan islam-ideologie
0-5 uur: 3
5-10 uur: 4
> 10 uur: 1

Dan weten we het wel.

eye | 25-02-11 | 13:40

Onderzoek is zeker gehouden onder alle 9 Marokkaanse medewerkers bij YoungMindz.

defjem | 25-02-11 | 13:39

De respondenten zijn na het invullen van de vragenlijst allemaal lid geworden van hun lokale COCkring.

rara | 25-02-11 | 13:39

En wie zit er achter dit onderzoek? Uiteraard ene Achmed (zie site) die het linkse subsidienetwerk heeft ontdekt. Als je een stichting opricht die een multikul onderzoek doet dat de multiculturele PvdA-heilstaat in een goed daglicht zet kan je zo tonnen subsidie krijgen. En uiteraard nog even een sneer geven naar rechts. Zum Kotsen.

fietskettingslot | 25-02-11 | 13:39

@[email protected] | 25-02-11 | 13:37
Deelnemers? Repsondenten!

Prof. D.A.H. Vintik | 25-02-11 | 13:38

'Door wie is Youngmindz opgericht?
Youngmindz is opgericht door Achmed Sadat.'

Aha, moslimbroeders onder elkaar.

I rest my case.

P. Pantoffel | 25-02-11 | 13:37

Het moge duidelijk zijn dat een onderzoek met slechts 9 deelnemers absoluut niet representatief is.

*zie uitslag van de pol op COCk pagina voor meer duidelijkheid*

Ik heb zo'n flauw vermoeden dat deze pol over 5 min niet meer zo representatief is.
BAM !

geitenneuker | 25-02-11 | 13:36

-weggejorist-

fietskettingslot | 25-02-11 | 13:34

Alles is de schuld van Rutte, natuurlijk. Ook de aardbeving in Verweggistan.

Petrus de Rewa | 25-02-11 | 13:34

Ik word er gewoon aggressief van dat dit soort "onderzoeksbureaus" überhaupt bestaan, en zich volvreten van mijn belastinggeld omdat ze vriendjes in het Stadhuis hebben.

Symmachus | 25-02-11 | 13:34

damm, waar halen ze dezo onzin vandan.
Ik zie ze al zitten op een werkoverleg: "zo jongens, wat kunnen we nog meer verzinnen om te zeggen dat huidige en net geinstalleerde kabinet helemaal ruk is"

geitenneuker | 25-02-11 | 13:33

9 respondanten? Wat een prutsonderzoek.

De Schorpioen | 25-02-11 | 13:32

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken