
Het GeenStijl feestcomité vraagt uw aandacht voor het volgende. Vandaag zal Geert Wilders beginnen aan zijn langverwachte, driedaagse en glorieuze campagnetour door het land. Doel van de tocht zal zijn 'het bereiken van mensen' en daarvoor wordt geen middel geschuwd. Zometeen om 10:00 uur stipt wordt er afgetrapt met een potje charismatisch kanonknallen voor het vaderland in Groningen. Daarna is het hup hup hup door naar Zorgcentrum De Stouwe te Meppel, alwaar de mensen die Nederland opgebouwd hebben totaal niet op Geert zitten
te wachten en vooral lacherig doen om zijn
kapsel. Vervolgens vroeg naar bed, want morgen begint de dag emotioneel met de doop van de
Tulipa Wilderstraensis ofwel de Geert Wilders Tulp (grapjes over de kleur van snijbloemetje maken = permaban), en om 16:00 uur is het handjes uit de mouwen tijdens het boodschappen doen met (wederom) bejaarden. Donderdag pikt Geert nóg een zorgcentrumpje mee om daarna even stil te staan bij ziek, zwak en misselijk tijdens het Joodschristelijk kaarsje aansteken in de St. Jan. Nou CDA, het is wel duidelijk op welke groep de PVV deze ronde haar peilen richt hè? Het wordt een
superleuke week!
Reaguursels
InloggenDeze rond haar PIJLEN richt
Ho hum.
Een landelijk bekend politicus heeft gevraagd ons museum te mogen bezoeken.
Het KLPD (Korps Landelijke Politiediensten) heeft ons gevraagd om het museum tot 14.30 uur op woensdag 23 februari te sluiten voor het publiek. Aan dit verzoek voldoet het bestuur van de Stichting Bevrijdingsmuseum Zeeland.
Na het vertrek van de politicus is het museum weer voor iedereen toegankelijk.
www.bevrijdingsmuseumzeeland.nl/
* grapjes over de kleur van snijbloemetje maken doet * Tralalalala Permaban Tomdiedomdiedom GeenStijltje
La Vie En Rose | 21-02-11 | 16:44
soort van 2de of 3de generatie dus. Was dat niet ook vooral de groep die problemen veroorzaakt?
tulpen, kwamen die niet van oorsprong uit turkije om vervolgens hier helemaal geïntegreerd te zijn tot ongeveer een nederlands symbool?
PVV = Partij Van Vernieling
PVV = Partij Van Verdwazing
PVV = Partij van Verdommeling
PVV = Partij Van Verscheidenheid
PVV = Partij Van Verschimmeling
Jammer, gemiste kans voor de PVV.
Bezoek de grote steden en ga in gesprek met de bevolking.
Daar zijn de stemmen te winnen en niet in een achtergebleven dorp of tehuis.
Hölzenbein | 21-02-11 | 13:45
Zoals gewoonlijk hebbie er niets van begrepen.
De PVV zal een eclatante winst gaan behalen daar zij voor de 1e keer meedoen. Alleen als het CDA verder wordt geminimaliseerd heeft dat consequenties voor de samenstelling van de 1e kamer en dus voor het kabinet, dat in de 1e kamer dan niet over een meerderheid zou kunnen beschikken.
Maar vooralsnog heb ik er alle vertrouwen in.
Hölzenbein | 21-02-11 | 13:54
Topic lezen, knul!
Een kweker heeft een Tulp naar Wilders genoemd en die tulp is hem vanmorgen aangeboden.
@Baby Rasta | 21-02-11 | 13:56
Deze tulp kompt gewoon van Nederlandse bodem heur.
lanexxx | 21-02-11 | 13:50
Tulpen uit Insbanbul *kuch uit Amsterdam*
@lanexxx | 21-02-11 | 13:50
Als teken voor Turks-Nederlandse vriendschap of waarvoor?
La Vie En Rose | 21-02-11 | 12:58
Heb ik ook gezien, een bos tulpen overhandigd aan Wilders.
Gaat die snol optournee ?
Rammstein | 21-02-11 | 13:22
hmmm, ik vind die opmerking niet terecht. Dit kabinet stapelt studenten op met schulden.
@La Vie En Rose | 21-02-11 | 12:58
Ik zou die glazen bol maar goed blijven poetsen zodat er geen krassen op komen. Ook al reaguren hier veel PVV aanhangers, wil nog niet zeggen dat ze een eclatante winst gaan behalen in de provincies. Kan nog heel spannend worden...
An die ARBEIT | 21-02-11 | 10:20
Je voelt je aangesproken begrijp ik?
@Sliptong | 21-02-11 | 09:56
Nee. De PVV heeft maar weer eens bewezen dat een partij niet in een keer zo groot kan worden. Eerst een stabiele partij, dan ga ik dat pas overwegen.
Wilders is nu werkelijk een fascist aan het worden.
" fas·cis·me [fasjisme] het; o politieke opvatting die zich kenmerkt door autoritaire gezagsuitoefening en verwerping vd democratie"
Die ondemocratische suflul stelt nu zelfs dat rechters maar door de politiek moeten worden beoordeeld en dan kunnen worden ontslagen als ze niet genoeg veroordelingen boeken of te lichte straffen uitdelen. Zie je het al voor je; de POLITIEK die gaat vertellen hoe iemand gestraft moet worden?? Een kenmerk van facsisme.
Die lul doet het er gewoon om; wordt ie voor fascist uitgemaakt en kan ie weer huiliehuilie doen.
De rechtspraak in Nederland afhankelijk maken van de grillen van de politiek. Die man is vol-ko-men getikt geworden.
-weggejorist-
Haragha | 21-02-11 | 11:47
Nee, stumperdje.
Nogmaals, ga je schoolgeld terug vragen. Je verdient het.
Baby Rasta | 21-02-11 | 13:10
Pas als de Nederlanders de buitenlanders niet meer voeden ben ik tevree.RASTA.
1%biker | 21-02-11 | 12:54
zullen we maar afspreken dat ik niet meer inga op je one-liners? Iedereen tevree. Een trol ga ik niet voeden.
Ik zag net dat het staatsjournaal een item heeft waarin wordt vermeld dat ook Wilders zich persoonlijk met de verkiezingscampagne is gaan bemoeien, en wat beelden daarvan.
Ghehe, gratis publiciteit van de NOS veur de PVV. Het mot niet gekker worden!;)
Overigens zie ik in mijn glazen bol dat de PVV in alle provincies een eclatante winst zal behalen. Terecht!
Rasta en kareltje.
jullie zijn pssssssssssst roepers als de blonde schone voorbij is.
kareltje1 | 21-02-11 | 12:43
Oke slimmerik nog 1x ,.wat wil je weten dan?
Baby Rasta | 21-02-11 | 12:43
Jochie,dat moet je ook aan je juf vragen.
1%biker | 21-02-11 | 12:36
U zit blijkbaar ergens mee, maar wil daar niet verder of op een duidelijke manier op ingaan. Het blijft bij vage statements zonder argumenten. Niet dat ik daar mee zit, maar ik stoor me er wel aan.
1%biker | 21-02-11 | 12:31
heb je nog wat inhoudelijks in te brengen? Ik weet niet hoe het zit met de schoolvakanties, maar de bel kan zo gaan. Als de volgende bel gaat, ga naar de les. Want inhoudelijks heb je nog niks ingebracht.
oke jammer ik gaat ff eten.
shoarma of koes koes denk ik.
-weggejorist-
@An die ARBEIT | 21-02-11 | 12:16
Dat is waar... Dat is waar... De Tijd zal ons leren.
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
1%biker | 21-02-11 | 12:31
Ik denk dat u eerder probeert mijn persoon weer de tent IN te krijgen, door uw onduidelijke reacties.
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
@kareltje1 | 21-02-11 | 12:24
Neemt u het waarnemen van mij oveR? Ik was het net beu, dank u!
* zoef *
@Hölzenbein | 21-02-11 | 12:18
Het zou niet nodig moeten zijn, bij een links intellectueel als uzelve...
@ 1% biker:
Ik moet de heer Holzenbein gelijk geven wanneer hij zegt dat er door u in raadsels wordt gesproken.
Harde (en vooral duidelijke(!)) feiten/argumenten wil ik lezen.
*stoel weer in de hangstand zet en het kinderachtige geouwehoer tussen Holzenbein en 1% biker volgen gaat*
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
@An die ARBEIT | 21-02-11 | 12:13
U gaat mij toch niet de hele tijd zitten te verbeteren hier hè. Een keer is genoeg. Ik weet dat u beter kunt.
En de geenstijl-campagne molen wordt ook nog 1x goed aangeslingerd, vraag me af waar dat geld allemaal vandaan komt. Waarschijnlijk Amerika, het blonde circus heeft immers weinig met nationale politiek van doen, snappen H&I niet, zien alleen gevaar van die grote, boze wereld..
Succes Nederland, verder naar de afgrond!
-weggejorist-
@Haragha | 21-02-11 | 12:10
Die LPF-achtige perikelen zullen zich pas voordoen, wanneer net zoals bij de LPF de grote leider wegvalt, om welke reden dan ook. Zonder Greet is er namelijk geen PVV. Maar dat zie ik de komende tijd nog niet gebeuren, nu een moord op Wilders zou hen die dat zouden willen meer kwaad dan goed doen.
@1%biker | 21-02-11 | 12:10
Ik word toch zo moe van mensen als u die nog geen zin foutloos kunnen schrijven en ook inhoudelijk niet eens weten waar ze het over hebben.
Arabieren taal???
U bent een ware toetsenbordheld, daar moet ik Haragha gelijk in geven. Maar kunt u eindelijk eens zeggen wat u ons allen wilt zeggen?
An die ARBEIT | 21-02-11 | 12:13
Valt niet mee Andy,20 cm schoon aan de haak.
@Hölzenbein | 21-02-11 | 12:07
Aan jou om dan de grotere man te zijn Holzie....
Haragha | 21-02-11 | 12:10
Kijk meneer heeft een woordenboek gevonden?
Wilders, altijd goed voor veel tegels.
Alle rechters zitten nu te reaguren, dus dat worden er heul veul.
Geert schoot met het kanon een mug dood.
Hölzenbein | 21-02-11 | 12:07
Ja maar die begrijpen u niet,meschien folders in de Arabieren taal laten drukken?
@An die ARBEIT | 21-02-11 | 11:52
Volgens de psycholoog zou het moeten verdwijnen in de maand maart anders heeft zij me een receptje gegeven voor Lyserginezuurdiëthylamide 3x daags en in het weekend het dubbele.
Dat is wel zo maar ik krijg toch een lpf dejavu, op een gegeven ogenblik klapt het. De tijd zal het leren. Maar je kent me, ik vind de PVV goed op een aantal gebieden maar de manier waarop ze het brengen naar de mensen werkt voor de wat simpelere Nederlanders zoals 1%biker/99%toetsenbordheld als een rode lap op een stier.
@An die ARBEIT | 21-02-11 | 12:05
Klopt, ik geef het toe, was een beetje kinderachtig, maar sommige mensen smachten er naar.
An die ARBEIT | 21-02-11 | 12:05
Bazingaaa
@Hölzenbein | 21-02-11 | 12:00
"Jij stond zeker helemaal achteraan toen ze hersens gingen uitdelen?"
Ahhh kom op man, ik weet dat je veel beter kan. Dit is toch wel niveau'tje schoolplein hey....
Hölzenbein | 21-02-11 | 12:00
Nee sorry ik zat niet op een hbo opleiding van inn-holland was dus ook niet bij de uitreiking van hersenen.lol maar u heeft vast meerdere exemplaren verzameld??
hahaha.
@Baby Rasta | 21-02-11 | 11:54
Zo hey, wijze woorden zeg! Je bent een jaar of 18, schat ik. Nog naïef en onbezoedeld. Wacht maar af, de wereld is helaas niet de felgele marshmellowwolk die het nu nog lijkt.
@1%biker | 21-02-11 | 11:55
Nog even en ik begrijp helemaal niet meer wat je ons allemaal wilt zeggen. Je zinnen worden steeds cryptischer. Jij stond zeker helemaal achteraan toen ze hersens gingen uitdelen? Dacht ik al.
Baby Rasta | 21-02-11 | 11:54
Kut hey?De waarheid,wen der maar aan .
Hölzenbein | 21-02-11 | 11:52
Haha,1-0 holzie ga je zeiken over mn toetsen?[s]links zekers?
1%biker | 21-02-11 | 11:41
Ga je eens aanpassen, joh. Aanpassen begint bij jou! Beginnen bij mensen niet te zien als zij-wij. Hunnie-hullie.
Baby Rasta | 21-02-11 | 11:46
Beetje opvoeding?Heb respect voor uw ouderen,zij die dit land groot hebben gemaakt[lang geleden hoor,toen stemde iedere arbeider nog pvda].
Speciaal onderwijs?flikker toch op met al die pvda prominenten met een top salaris over de rug van deze zielige kinders?
En waar zijn de gehandicapten van curacou?Zeg het maar ,die sluiten we op want we schamen ons voor hen.
@1%biker | 21-02-11 | 11:48
En wat wil je mij daarmee zeggen Einstein? off topic leer eens Nederlands schrijven of plakken die toetsen van jou zo? on topic
@Haragha | 21-02-11 | 11:43
Ik kan weinig doen aan de muziekjes die u in uw hoofd hoort, daar hebben we mannen in witte jassen voor ;)
Maar u had het, met enig politiek inzicht, natuurlijk kunnen voorspellen dat de PVV haar toon zou matigen zodra de eerste winst behaald werd. Het is tenslotte niet de SP onder Marijnissen waar we het over hebben. Men kan nooit 100% van de beloofde zaken uitvoeren, daarom is het verstandig om hoog in te zetten, zoals de PVV deed. De soep wordt nooit zo heet gegeten enzovoort.
Hölzenbein | 21-02-11 | 11:45
Ja en daar zijn ze der ouders schijnbaar ook dankbaar voor?
Als ze in een land geboren worden,maar worden opgevoed naar de ''normen'' en ''waarden'' van hun ''vaderland''wat gebeurd?
Daar gaat dit gesprek toch over linkse sukkel.
@Rammstein | 21-02-11 | 11:39
Boeiend niet grammatica mijn. ick spell hoe ick wiel, als jij mar begraip. Jij snap doen, grammarnazi?
1%biker | 21-02-11 | 11:35
Hey die zijn niet zo diep gezakt dat ze stemmen gaan halen bij dementen en bij geestelijk minder capabelen.http://www.omroepbrabant.nl/?news/149930872/PVV+schrijft+programma+voor+verstandelijk+gehandicapten.aspx .
Wat de PVV niet tegen die mensen zegt is dat ze er puur zijn om hun stem, maar verder niet voor hun belangen opkomen. Zie de beloften aan de ouderen en 2 weken geleden nog bezuinigingen aan het speciaal onderwijs
@1%biker | 21-02-11 | 11:41
De hier geborene IS een Nederlander half gebakken broodje.
@lijn5 | 21-02-11 | 11:29
pvda heeft geen humor (punt)
@An die ARBEIT | 21-02-11 | 11:29
Had eerlijk gezegd een weddenschap dat het kabinet zou vallen in maart. Ben er eerlijk gezegd niet zeker meer van. Gelukkig heeft maart 31 dagen.
De pvv is wat gematigd sinds ze in het kabinet zitten, als de scherpe randjes van het extremisme eraf gaan en ze serieuze zaken gaan bedrijven, zal het wel los lopen.
Maar als je de afgelopen periode bekijkt kan ik het niet helpen dat ik de automatisch het onderstaande muziekje in me hoofd hoor als iemand van de PVV spreekt.
www.youtube.com/watch?v=zjedLeVGcfE#t=...
Hölzenbein | 21-02-11 | 11:36
Als ze hier geboren zijn?Maar hier schijnbaar niet willen zijn?
OH wacht u doelt op ,dat de Nederlander zich maar moet aanpassen op de hier geboren Arabieren?
eeeeeeuuuuuuuhh fout u gaat niet door voor de halalbroodrooster.
Haragha | 21-02-11 | 11:25
Ga je schoolgeld maar terug vragen, met name voor Nederlandse taal.
Wow.
@Hölzenbein | 21-02-11 | 11:36
".... de meesten zijn hier geboren. Die dan ook maar uitzetten? "
Als ze een dubbel paspoort hebben wel, inderdaad. Risico dat dan automatisch aan zo'n dubbel papier verbonden wordt...
1 Zwaar delict? Doei!
3 Kleinere delicten? Doei!
Ik mis nog een bruine Tulp in het assortiment.
Verder, Geert gaat de dementenhuizen langs voor stemmen. Zijn dat niet dezelfde mensen die hij heeft laten zakken als een baksteen bij de vorige verkiezingen? De 24-uurs luiers zijn er nog steeds. Er zouden bakken met geld naar de zorg gaan, niks van gezien, oh ja weten die mensen veel wat Geert heeft gezegd, die zijn het al lang vergeten.
@1%biker | 21-02-11 | 11:33
Nee bikeske, het laatste wat je moet doen is een bekrompen geest hebben zoals die van u. Over zakken vullen gesproken, dat zal de VVD wel voor u doen in de komende tijd, dus maak u daar maar geen zorgen om. En wat ze hier komen doen, de meesten zijn hier geboren. Die dan ook maar uitzetten? Voelt u zelf niet hoe bekrompen u bent?
10 jaar later, Greet: "Ik weet nog heel goed dat we toen de Islam gingen bestrijden door langs blanke bejaardentehuizen te gaan en vervolgens een tulp naar mij te laten vernoemen... ja, ik weet het nog goed, ik pakte die tulp en de de-islamisering was weer een stap dichterbij, dacht ik toen.... maar met de kennis van nu...."
Neen, del dan lipbalsum uit #D66
Of pepermunt en ballonnen... CDA
Een VVD golf-tee
Of een PvdA shagrol-apparaatje... met vloe
Baby Rasta | 21-02-11 | 11:31
Makkelijk hey nederland met de pvda?
@hfakker | 21-02-11 | 11:32
Toch bedankt voor dat stukje duiding ;)
Hölzenbein | 21-02-11 | 11:29
Nee,Holzie onze gasten moeten zich aanpassen en hun kinderen normaal Nederlands opvoeden,wat komt men anders hier doen?jaJa der zakken vullen?
Wat dan de Islam promoten?
Werken niet iniedergeval anders was er niet zoveel opstand.Ik ben van aanpassen of opkrassen.
@An die ARBEIT | 21-02-11 | 11:24
Stond er al even, tussen het andere nuttige dingen doen door vergeten op knopje te drukken; fundamentele vraag 'abort' of 'post'?, werd dus 'post'.
Nou, die zou ik vandaag niet willen zien. Hij is weer eens boos..... www.telegraaf.nl/binnenland/9079113/__...
@Haragha | 21-02-11 | 11:25
Niet om serieus te nemen :)?
We spreken mekaar na 2 maart nog weleens. En dan nog eens over 3,5 jaar. Het is veeeeel te vroeg om dat soort uitspraken te doen. Ik zeg niet dat ze WEL wat gaan bewerkstelligen ( hoewel ze wel nu al voor het eerst sinds tijden een rechts kabinet hebben bewerkstelligd, d.t.z. ), maar om daar nu al uitspraken over te doen is zeer voorbarig...
@Turrukje | 21-02-11 | 11:16
"Maar er zitten ook hele toffe jongeren bij." Precies, volkomen gelijk! Maar dat wil de PVV (en haar stemmers) niet begrijpen. Ze generaliseren liever, dat is eenvoudiger. En om uw woorden maar te gebruiken: Dat ze bekrompen zijn oké, maar ze hoeven het niet te etaleren.
@Haragha | 21-02-11 | 11:25 Over de humor en grollen van de pvda in de 2e kamer valt niet veel te lachen, of je moet wel erg autistisch zijn.
Haragha | 21-02-11 | 11:25
Nou dat zal ik eens een keer niet ontkennen.
Maar bij gebrek aan beter stem ik op de pvv.
@1%biker/99%toetsenbordheld | 21-02-11 | 11:13
De PVV is gewoon LPF 2.0, niet om serieus te nemen. Wel was de clowns partij handig om een meerderheidskabinet te vormen. Dus het heeft wel enig nut. En vergeet niet de grappen en grollen die de PVV uithalen, te hilarisch voor woorden. Laatst nog, alle exoten het land uit!!11!!! Ze brengen wel humor in de kamer, dat moet ik ze echt toegeven.
@hfakker | 21-02-11 | 11:22
Goh, dat had ik nog niet eerder in dit draadje gelezen...
Harald | 21-02-11 | 11:21
Nou blijf lekker in Noorwegen.
@An die ARBEIT | 21-02-11 | 10:14
Omdat dezen nog niet 'geregisterd' is? www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland...
N.b. De Pim Fortuijn Tulp heet gewoon Tulipa Pim Fortuijn...
JPB tulp check! www.tulpen.nl/nieuwsitem/83/Tulp%20ver...
Turrukje | 21-02-11 | 11:16
Kom op swa we lullen over een bloem??
Terwijl het midden-oosten in vuur en vlam staat?
We hebben leiders nodig en geen [ge]daffi duck en geen andere zakkenvullers,maar lui van loon naar werken.
Ik ga voor de verandering eens fijn D66 stemmen. Ben wel even klaar met die oerconservartieven in de regering.
- Geen hervorming huizenmarkt
- Geen hervorming ontslagrecht
- Geen hervorming pensioenen
- Terugdraaien van de koopzondag.
Als de VVD weer wat gaat doen met het liberalisme, dan wil ik het wel weer overwegen op ze te stemmen.
Het zijn toch Provinciale Staten verkiezingen? Dus ik wil de lokale PVV voorman op campagne zien. Niet de landelijke mensen. Er wordt ook een soort 1e kamer verkiezing van gemaakt. Een soort referendum over het kabinet en de gedoogsteun. Raar. Je kunt tenslotte provinciaal anders stemmen dan landelijk. Maar goed, Geert gaat maar mooi op bezoek bij wat bejaarden. Zie niet in dat zoiets enige invloed kan hebben op de uitslag.
@vraagstaart | 21-02-11 | 11:12
onnozel bijv.naamw.
Uitspraak: [ɔˈnozəl]
Als je gemakkelijk iemand vertrouwt en iets gelooft oldFashioned
Synoniem: achterlijk afgestompt breinloos dom flauw geesteloos gek groen hersenloos idioot kinderachtig leeghoofdig lullig naïef onbenullig onverstandig schaapachtig simpel stompzinnig stupide verstandeloos
1%biker | 21-02-11 | 11:10
Maakt niet uit. ;) Maar ik was meer bezig over de geschiedenis van Turkije en de tulp.
De problematiek van Nederland is iets heel anders. De misdragende jeugd moet wat mij betreft ook hard aangepakt worden. Maar er zitten ook hele toffe jongeren bij.
@Turrukje | 21-02-11 | 11:11 Ik heb me een beetje ingelezen en daaruit zou blijken dat de zaken precies omgekeerd liggen - maar daar kom ik graag bij je op terug. Een volgende keer. CU
Geert op bezoek bij steunkousen doelgroep, altijd gezellig.
Ashtrey | 21-02-11 | 11:06
Ik hoop het ook maar je weet het nooit met mensen en politiek. De toekomst zal
Het leren..
Haragha | 21-02-11 | 11:08
En als de gasten van ons Nederland zich niet gedragen,zal er altijd een soort van pvv zijn.
En dus ook een soort van pvda.
Waar komt u eigenlijk vandaan uit de Antillen?
Dat gedicht dat hij citeerde (niet zijn uitspraken) dusover die kazernes is hij voor veroordeeld en hij zei dat hij daar niet meer achterstaat. Maar goed we gaan het zien denk ik.
@Haragha | 21-02-11 | 11:08
Wat is nozel? Is dat net zoiets als verschillig?
Vraagstaart
Dat zijn niet de maatregelen van Erdogan maar de maatregel van het oude seculiere regime. Lees je in zou ik zeggen. Erdogan is juist in onderhandeling met de Oosters Orthodoxen om in Istanbul een priester opleidingsinstiuut op te zetten.
Wat je hem inderdaad kan verwijten is dat hij de oude wetgeving niet snel
Genoeg opruimt. Het vroegere Turkije was onderdrukken jegens alle godsdiensten maar naar sommige meer dan naar andere. Nu is er een soort CDA aan de macht. Mijn inziens. Maar ik moet er weer vandoor.
Turrukje | 21-02-11 | 11:04
Wie goed wil die goed doet!
Alleen dat roepen we al jaren in Nl.
Laat het maar eens zien[nu ben ik tegen u aan het zeiken terwijl u goed wil,mijn excuus]spreek je eigen jeugd aan anders staan er vele op die echt rechts zijn.
@1%biker/99%toetsenbordheld | 21-02-11 | 11:02
Wist niet dat de blonde leider de alias was van cohen. Maar het is makkelijk om je vergissen in die 2 partijen. Het zijn allebei partijen voor de onnozelen.
@Turrukje | 21-02-11 | 10:57
Interessant - Maar hoe zit dat dan met het verbod op onderhoud van kerken, verbod op priester-opleidingen en al die andere maatregelen die Erdogan neemt om niet-moslims het leven zuur te maken?
En zijn uitspraken over minaretten als raketten, moskeeën als kazernes, hoofddoekjes al helmen etc. kortom: de symbooluitspraken als zouden de Turken / moslims Europa moeten islamiseren?
1%biker | 21-02-11 | 11:04
Zo jij bent zeker de heel gevat ?
Ik ben een mens. Een homo sapiens. Een heel de aarde is mijn vaderland zoals Desiderius Erasmus dat mooi heeft gezegd. Uw gezwets over sprinkhanen is louter bekrompenheid en angst. Daar heb ik geen boodschap aan. Buiten schijnt de zon tover een glimlach op uw gezicht en maak er een leuke dag van!
Turrukje | 21-02-11 | 11:02
HamMam?is dat een soort van volgevreten varken die zichzelf moeder noemt?
Turrukje | 21-02-11 | 11:04
Was ook flauw mijnerzijds, en ik hoop dat wat je zegt ook echt zo is, dan wel wordt.
@MidEvilOnYourAss | 21-02-11 | 11:01
Wat?
En waarom?
@GS, bedankt voor de PVV agenda van de komende dagen. Kunnen we nu weer terug naar belangrijke issues? De smerige leugens van Oosterhuis bijvoorbeeld. Is er iemand die gelooft dat de Keuningin van niks weet?
--
"Ik ben volgende week lekker op kosten van het gepeupel naar Lech, laten we die Wilders even een hak zetten zo vlak voor de verkiezingen. Als Rutte belt, ben ik wel even sleeen."
Ashtrey | 21-02-11 | 11:02
Ik zeg ook niet dat Turkije een hemel is op aarde noch ontken ik de (recente) zwarte pagina's in de geschiedenis van het land. Echter het lijkt nu de goede kant op te gaan.
Gaan zijn bodyguards ook rozen uitdelen ?
Turrukje | 21-02-11 | 11:01
Jaja en sprinkhanen hebben grote interesse in gewassen?
@Vote/View | 21-02-11 | 11:00
Nou, volgens mij vernoemt de heer Wilders zelf die bloem niet, maar degene die de bloem kweekt... Dus eigenlijk kan de heer Wilders er van vinden wat 'ie wil, het doet er niet bepaald veel toe.
Volgens mij heeft Greet zich overigens nooit negatief over de flora en fauna in desbetreffende landen uitgesproken, maar ik kan natuurlijk een speech gemist hebben...
Wat is erger de PVDA(Partij Van De Allochtonen) of de PVV, waar kiezers zitten die echt van hun Vaderland houden!
Ook tulpen gaan op een gegeven hangen en dan gaan ze dood.
1%biker | 21-02-11 | 10:59
Ja kom je ook ? We hebben een hammam.
Turrukje | 21-02-11 | 10:57
Alleen die Armeniërs blijven een doorn in het oog (pun intended).
Haragha | 21-02-11 | 11:00
Hallo,we hebben het over de pvv?
Niet over de pvda,u zit er weer naast.
Het is gewoon KUD
1%biker | 21-02-11 | 10:53
O ja joh? Ik heb een brede interese voor de geschiedenis en cultuur van de mensheid. Zowel de Klassieke Oudheid als die van het nabije en verre Oosten
en ook van de Azteken overigens en die van Europa. Moet ik er daar nu allemaal gaan wonen? Sommige mensen zijn nieuwsgierig en geïnteresseerd.
Dat je bekrompen bent oké , maar je hoeft het niet te etaleren.
@An die ARBEIT | 21-02-11 | 10:51
Wanneer ik een bloem of plant naar mij vernoemd zou krijgen, zou ik graag alles willen weten over de afkomst en de botanische gebruiken daaromtrent. En aangezien ome Greet zich nogal eens wat minder positief uitlaat over gebieden ten oosten van Venlo lijkt het me voor hem wel relevante informatie. #genoeggeduid?
Bejaarden zijn zeer gemakkelijk te indoctrineren, zijn programma is dan ook vrij duidelijk. Misschien moet Rutger dinsdag 1 maart eens langsgaan op de bezochte locaties en vragen naar de stempassen van deze mensen. Grote kans dat de Blonde leider met hun volmachten aan de haal is gegaan.
@Che_cuevara | 21-02-11 | 10:53
Bedwelmend ook en is snel uitgebloeid. De tulpenbol kun je in elk geval nog eten in tijd van nood.
@Turrukje | 21-02-11 | 10:50
Of imperial overstretch. Had het Ottomaanse rijk een middenklasse gekend, dan was het misschien nog allemaal goedgekomen.
Turrukje | 21-02-11 | 10:57
Zit je nou je hotelletje te promoten?
@necrosis | 21-02-11 | 10:30 B*R*I*L*J*A*N*T
Sliptong | 21-02-11 | 10:51
Nee hoor, Erdogan is al 8 jaar aan de macht. Alcohol is niet verboden , overspel ook niet en ik zag gister op primetime twee mannen in bed. Turken zitten daar niet op te wachten en het komt er ook niet. Er is gister nog een imam
Op nonactief gesteld omdat hij zei dat de sharia misschien een goed idee was voor kindermoordenaars.
Er komt geen sharia omdat een grote meerderheid van de Turken (ook van de Erdogan stemmers) het niet wil, want Turkije is nu echt een volwaardige democratie.
In Meppel moeten ze clowntje Wilders al niet, dus dat wordt inderdaad een leuke week.
@Turrukje | 21-02-11 | 10:53
Details-schmetails. Beiden waren in ieder geval duidelijk over de Islam en zagen het gevaar ervan in.
@Che_cuevara | 21-02-11 | 10:53
LOL!
hoewel de roos stekels heeft; bloem ziet er mooi uit, maar er zitten haken en ogen aan.
@Sliptong | 21-02-11 | 10:35
Uiteraard mag je dat gebruiken naar believen, tenslotte meen ik dat alle comments eigendom zijn van GeenStijl.
Turrukje | 21-02-11 | 10:44
Ja joh??Ik weet alleen dat ie lekkere shoarma kan bakken,de rest intreseert me dat turksegelul eigenlijk niet.
Zoudat wel zo zijn zou ik toch in turkeije gaan wonen?
An die ARBEIT | 21-02-11 | 10:46
Nee hoor, Ataturk wilde vrouwen met een doek niet uit bussen jagen of uit het openbare leven. Hij wilde alleen alle religieuze symbolen voor agenten/rechters en dergelijke neutrale functies verbieden.
Dus niet een heel goede vergelijking wat mij betreft! Maar goed. Ik zal Greet niet demoniseren.
@vraagstaart | 21-02-11 | 10:51
De nieuwe bloem voor de PvdA wordt waarschijnlijk "de klaproos"
Omdat die meer de lading dekt.
Turrukje | 21-02-11 | 10:50
Hij was leuk, je verspreking.
@Sliptong | 21-02-11 | 10:51
Daar is alles dan verboden
@Vote/View | 21-02-11 | 10:49
Waarom zou ome Greet dat moeten weten dan? Kan je dat even #duiden?
Gut, een Geert-topic? En waarop een tulp? Een klaproos leek me voor de hand liggender, qua PvdA-duiding
@Turrukje | 21-02-11 | 10:44
Tulipa Seculirus? Maar voor hoe lang nog? Rechters worden gewisseld, er wordt aan de onpartijdigheid van het Turkse leger gemorreld. Nog tien jaar en het is weer een streng islamitische staat. En daar zijn tulpen verboden.
Turk moet natuurlijk Tulp zijn. Lol
Ivoren Toren | 21-02-11 | 10:45
De Turk is geen Turkse bloem (wel Perzich/Turkisch overigens) maar is wel via de Turken naar Nederland gekomen.
Overigens hebben de Turken ook een 'Tulpenmanie' gekend waarna het rijk zich meer ging focussen op Europa waarna het weer alleen maar bergafwaarts ging met het Ottomaanse rijk. En uiteindelijk implodeerde. Men zegt door decadentie. Google maar op 'Lale devri wiki' of Tulip period Ottoman Empire..
@mokum4all | 21-02-11 | 10:48
En waarschijnlijk onder de mat geveegd.
Sterker nog: het woord 'tulp'alleen al is een rechtstreekse verwijzing naar Oosterse besluiering... Ottomaanse sultans droegen een tulp op hun tulband als symbool. De naam tulp is zo afkomstig van het Perzische woord 'tulipan' wat tulband betekent. Zou ome Geert dat weten?
@Biff Eagleburger | 21-02-11 | 10:47
Ook tulpen namen zijn onderhevig aan inflatie
020 is een hopeloos verloren zaak
Che_cuevara | 21-02-11 | 10:41
Mag zo zijn, er zijn hier heel wat stempassen op de matten gevallen
Gullit heeft ook een eigen tulp en je ziet wat daar van is gekomen.
@Turrukje | 21-02-11 | 10:44
Ik vind dat je die twee inderdaad best kan vergelijken, Ataturk en Blonde Greet.
@Turrukje | 21-02-11 | 10:44
Ik vond één eigenlijk wel genoeg....
Dzjeezus, die gaat alleen op bezoek bij de oudjes. Wat een vooruitstrevende partij zeg. Hopelijk gaat hij de oudjes ook even verschonen als ie er dan toch is.
In tegenstelling tot wat veel reaguurders (en ook veel Turken) denken, is de tulp van oorsprong geen Turkse bloem. De oorsprong van de tulp ligt in het Verre Oosten, in landen als Iran, Kazachstan en Afghanistan. Via handelaren kwam de bloem terecht in Turkije en van daaruit tenslotte in Nederland.
Ataturk heeft ook een eigen Tulp.
An die ARBEIT | 21-02-11 | 10:24
Misschien moet Greet dat Saban B's uitdelen morgen .
Komt - ie toch maar even in een illuster rijtje te staan, onze Greet.
@mokum4all | 21-02-11 | 10:32
020 is een hopeloos verloren zaak
@peetd2 | 21-02-11 | 10:26
De ban was voor kleur grappen dus geen paniek
Biff Eagleburger | 21-02-11 | 10:31
Op die afdelingen komt hij niet.
@necrosis | 21-02-11 | 10:30
LOL,
Onderklasse Cohenulus?
@necrosis | 21-02-11 | 10:22
Hét nieuwe symbool van de PvdA.
De roos past al lang niet meer bij hen.
@ 1%biker | 21-02-11 | 10:30
Hij komt deze week ook naar je toe.
@necrosis | 21-02-11 | 10:30
ROFLOL! Deze móét in het grote GS woordenboek! Zit er copyright op of mag ik hem zo nu en dan te pas en te onpas even lenen????
@Einde van de Domheid | 21-02-11 | 10:19
Bij de PvdA eb GL nog meer
@Willianus Wortelus | 21-02-11 | 10:24
Dan nog, ik vind het zo grappig dat Wilders-boeroepers dit soort compleet irrelevante feitjes op weten te rakelen. Aangezien ze zich hiermee precies schuldig maken aan het gedrag waarvan ze Wilders betichten.
Dit is ook een mooie illustratie voor de toer van GW: nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Flora%27...
Komt Greet weer niet naar 020. Waarom nou?
Dus als ik het goed begrijp gaat Geert morgen symbolisch een Turk dopen?
Of moet ik zeggen verzuipen.
@Rammstein | 21-02-11 | 10:21
Gras, voeten, weg.
Ontopic:
Het gros van de bejaarden vraagt zich af waarom die kuthippie met de koffie rondsjouwt.
En vandaag ook nog op bezoek bij de TCTubantia. Maar dat lees ik nergens. Of zou dit een geheim bezoek zijn? Nou, nu niet meer....
@Sliptong | 21-02-11 | 10:20
je hebt gelijk, maar dat wordt een kansloze missie.
Zo'n bestuurder van een tehuis zal nooit zijn eigen graf gaan graven, want zo kennen we hen wel; links lullen, maar ruim rechts vullen.
Als die bestuurders daadwerkelijk om haar/zijn bewoners geven, dan betaal je een keer een gemeenschappelijk uitje van je eigen riante salaris i.p.v. het beschuldigen van rechts dat er geen budget voor is.
Een bus huren en een dagje uit met die mensen kost, laten we zeggen zo'n 1500,- incl. maaltijden en begeleiding.
Dat is voor een gemiddelde bestuurder in de zorg nog geen eens 1% van zijn/haar jaarsalaris, dus waar hebben we het over.
Die hypocrieten.
@Sliptong | 21-02-11 | 10:24
Stinkus Lullus Gargamellus...
De tulp is een typische oosterse woestijn cq steppeplant. Bloeit in de lente, gaat tijdens de hete zomer in zomerslaap en laat z'n wortels in de winter groeien. Ik kan me een beter symbool voorstellen.
Nacho_Vidal | 21-02-11 | 10:28
U bent volgens mij lichtelijk in de war,het is hier nog winter.
Geert Wilders richt zijn PIJLEN op...
Maurice de Hond PEILT onder het volk...
Dat krijg je met die automatische spellingcorrectie; het is goed, maar toch fout...
Ik weet niet hoe Greet in een uur van Flevoland naar Nieuwdorp wil komen... ik zou Star Trek bellen.
Rammstein | 21-02-11 | 10:26
Ook zoiets.
Ik ga me douchen en daarna met mijn blote kont door een bloemenveld rennen
*out*
necrosis | 21-02-11 | 10:27
*lol* hi ha honde...?
Denk dat u daar op doelde?
@Renkum0317 | 21-02-11 | 10:01
Je hebt gelijk. Ik bedoelde dit: De Tulpenmanie wordt door economen gezien als de eerste uitgebreid beschreven bubbel (speculatiegolf) in de wereldgeschiedenis. De term tulpenmanie wordt vaak gebruikt als metafoor voor een grote economische bubbel.
*zet sterke bak koffie*
@1%biker | 21-02-11 | 10:24
Sterker nog, het IS een stinkzwam, maar de vormgeving deed me direct aan Cohen denken.
Hij hoeft helemaal niet vroeg naar bed vandaag, hij gaat woensdag pas die tulp dopen. Morgen uitslapen.
Nacho_Vidal | 21-02-11 | 10:25
..... of je gaat wel naar zo'n feest & schiet er een paar lek. Zie SN.
De boerkatulp? neeeeeeeeeeeeeeeeeee geen ban .......!!! kon het niet laten.
Geert komt naar je toe deze winter.......
De Veerboot | 21-02-11 | 10:22
Dat doet de PvdA wel, tijdens haar campagne. Geduld, geduld.
Sliptong | 21-02-11 | 10:24
Ik kut, jij kut, wij kutten.
Meneer Wilders is niet dom. De groep pensjoo's is enorm.
MidEvilOnYourAss | 21-02-11 | 10:18
Als ik een topic niet interessant vind dan reageer ik niet.
Als je een feestje niet leuk vind dan a. kom je niet of b. ga je lekker naar huis.
An die ARBEIT | 21-02-11 | 10:14 Klopt.
De Koninklijke Algemene Vereniging voor Bloembollencultuur heeft nog geen officiële naamsaanvraag ingediend gekregen dus die naam is verzonnen door de redactie.
Wat niet verzonnen is is het feit dat de tulp uit het verre oosten zou komen. Ik als plantenliefhebber en verzamelaar moet daar steeds erg hard om lachen, om dat soort valse claims. Tulpen komen overal ter wereld voor, in Nederland groeit de bostulp gewoon in het wild.
Die éne bepaalde cultivar, die komt uit het verre oosten. Niet de tulp.
@necrosis | 21-02-11 | 10:22
Tulipa Lullus Maximus
@Rammstein | 21-02-11 | 10:22
LOL
@Turrukje | 21-02-11 | 10:18
Saban B. ook.
necrosis | 21-02-11 | 10:22
*lol* ik moest eerst denken aan de stinkzwam.
@Rammstein | 21-02-11 | 10:21
Kut is hier ook met -dt.... ;)
Weet Geert trouwens ook dat de het torendak van de minaret van menige moskee zijn vorm te danken heeft aan de tulpenbol? Leuk weetje
Oké, mensen doorlopen, niets aan de hand. Volgend topic.
Turrukje | 21-02-11 | 10:18
Hasj ook.
veuve-clicquot | 21-02-11 | 10:21
Gefeliciteerd wijffie : ) Tulpen moeten tenslotte water hebben.
Ik snap het niet. Er staat geen 'brievenbus pissen ' of 'hinderlijk volgen' op het programma.
Het is geen Tulp, maar deze wilde ik graag naar Cohen vernoemen:
www.google.nl/imgres?imgurl=http://peo...
@MidEvilOnYourAss | 21-02-11 | 10:18
Nou nou, nog maar net begonnen met de week en nu al zoveel geklaag. Dáár gaat NL aan kapot. Plemp wat leuks en kom over een uur terug, krijg jij een nieuwe topic. Beetje aanpassen he? ;)
MidEvilOnYourAss | 21-02-11 | 10:18
Zolang je je nick verkeerd spelt, en jij "ik word" met "dt" schrijft, zou ik het eerder in je spelling zoeken, dan je boodschap (welke kut is).
@Rammstein | 21-02-11 | 10:16
Zelfs vandaag een vrouw gedaan ;-)
@Haagse-Geertje | 21-02-11 | 10:14
Wat ben jij ontzettend beperkt.
Het moet in elk geval een tulp zijn die lang doorgroeit en het kopje nooit laat hangen.
@lion@night | 21-02-11 | 10:09
Misschien moeten we benadrukken dat de toestanden in de verzorgingshuizen veelal te danken zijn aan de socialistische bestuurders die eerst hun eigen zakken vullen alvorens aan de mensen te denken. Waar huisvesting veelal niet deugd en te duur is zowel qua stichtingskosten als in de exploitatielasten. Waar verkeerde keuzes gemaakt worden om vervolgens maar weer eens Den Haag de schuld te geven. Maar ja, alle common sense, voor zover zij dat hadden, is inderdaad weggeteerd.
@captainobvious | 21-02-11 | 10:05
Gast, je maakt een heel dom grapje nou, toch? Zeg me alsjeblieft dat je het er om doet, dat je niet echt gelooft dat dit soort belachelijke feitjes er toe doen....
Baanloos? Is het pluche niets voor u?
(Praten met de pers hoeft niet en als het u niet meer bevalt krijgt u wachtgeld.)
Bel PVV, velen gingen u voor!
@captainobvious | 21-02-11 | 10:05
Deze tulp is toch gewoon Nederlands product ? Je gaat nu wel heel erg ver.
Grappig dat de Tulp een cadeau was van de Turken aan de Nederlanders.
Sliptong | 21-02-11 | 10:03
Met verslapen bedoel ik dat het een waardeloos en nietszeggend topic is en nu wordt ik ook nog weggejorist. Blijkbaar mag je geen commentaar hebben op de kwaliteit van een GS topic. Dus nogmaals; wat een non topic en kom met iets beters.
Haagse-Geertje | 21-02-11 | 10:14
Het is deze week zwitsal-vakantie.
veuve-clicquot | 21-02-11 | 10:12
En wat als het door een vrouw was gedaan ?
Oh nee, dat was gisteren.
taxhond | 21-02-11 | 10:01
rolandet | 21-02-11 | 09:58
Peilen, pijlen, peilingen .... zijn jullie familie van elkaar ?
Euhm, waarom heeft Google nog nooit van de Tulipa Wilderstraensis gehoord? Wordt er tegen ons gelogend?
Et tu GeenStijl?!
Waar zijn al die tierende joop fundies? ohw wacht ff .... het is pas 10:12 in de ochtend, die liggen nog in hun nest hun Hollandia roes uit te slapen
Real Opperprutser | 21-02-11 | 10:02
Whahaha, ahum, flauw en toch grappig.
*zich diep schamend vanwege flauwe humor aan het werk gaan doet*
Mutsaerts, wakker worden.
Nee nee niets over de kleur, maar over de golvende vorm van de blaadjes, licht krullend en gedrapeerd, overhellend naar een (achter)kant? Zo'n tulp met een duidelijke voor- én achterkant.
Overigens heeft Heineken er ook een op zijn naam... serieus; www.visionspictures.com/cms_detail_bas...
zielige vertoning. Het zou leuk worden als ze de agenda wat "husselen".
bejaarden uitlaten
een rondleiding in de afvaloven
met het kanon naar het bevrijdingsmuseum
met honden gaan winkelen
de tulpen rondstrooien
Geert zelf dopen (gebukt)
de St Jan aansteken.
@kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 09:59
Zouden de Turken de tulp anders ook zo hebben kunnen exploiteren?
*Wantrouwend naar bosje tulpen op tafel kijkt. Buigen ze naar Mekka?*
Dieren uitlaten bij een opvangcentrum in Enschede.. Wat moet ik me daarbij voorstellen? Schurftige tuighondjes de grens over trappen?
@Sliptong | 21-02-11 | 10:02
Tevergeefse oproep.
Veel van die bejaarden beschikken niet meer over 'common sense'.
Stemmen wat zij altijd hebben gestemd, want Lubbers of Den Uyl was zo'n aardige man. Ik zie het aan mijn moeder, een PvdA stemmerT. Leidt tot leuke discussies als ik mijn ouderlijk huis bezoek.
Maar waar die partijen daadwerkelijk voor staan en welke schade men heeft achter gelaten, daar hebben die oudjes in die tehuizen geen flauw benul van.
En anders zorgen door de overwegend linkse bestuurders/directeuren (die uiteraard goed verdienen dankzij linksch beleid) wel dat de oudjes dusdanig geïndoctrineerd worden dat men braaf weer PvdA stemt.
@captainobvious | 21-02-11 | 10:05
"tulp is een moslimbloem"
De tulp gelooft in allah?
Boerenkool is een gristengerecht?
De Rijn is een katholieke rivier?
"veel islamitische organisaties in gebruik als symbool."
Veel nederlands organisaties gebruiken de tulp als symbool. Dus?
Maar ja, captainobvious moet nog veel leren.
Ah. Andijk. Dat is in de buurt. Maar krijg toch de typhus maar met je 09.00 uur.
Klukkluk weet alles van pijlen, en bogen natuurlijk.
@captainobvious | 21-02-11 | 10:05
En Nederland heeft de tulp groot gemaakt.
Zouden er daarom zoveel moslims naar hier komen?
@vetkleppert | 21-02-11 | 10:01
Nee, dat doet hij slim. De gemiddelde kosmopoliet zal de provincie geen ene donder schelen, terwijl de 55+ generatie nog wel te porren is voor een rondje stembus over de provincie. Tel daarbij op dat bijna ieder bejaardenhuis een stembureau huisvest en de PVV een programma heeft dat veel ouderen aanspreekt en ze zitten gebakken.
Die Wilders tulp is een flinke fail, tulp is een moslimbloem, komt uit een moslimland, en is bij veel islamitische organisaties in gebruik als symbool.
Maar ja, weet geert veel.
@Sliptong | 21-02-11 | 10:02
Mijn oma zegt net dat jij haar hebt overtuigd.
Ze gaat zeker stemmen als ze weer weet waar ze haar stempas heeft gelaten.
Ik haat tulpen!
@MidEvilOnYourAss | 21-02-11 | 10:00
Verslapen? Je hebt voorjaarsvakantie vriend.
Bruin, grijs of geblondeerd allemaal staan we achter .....
Nee, ik ga maar weer eens wat nuttigs doen.
@vetkleppert | 21-02-11 | 10:01
Die komt niet op tijd, loopt zelf met een rollator
Al die bejaarden die beroofd, mishandelt en verkracht worden door allochtonen euhhhh bi-culturele diamantjes, sorry, moeten wel PVV gaan stemmen. Nu het bejaardentehuis niet meer veilig is, het CDA alleen aan de carraiere denkt, de pvda volledig stuurloos is en grootaandeelhouder is in de mislukking van de multiculti samenleving, de VVD de laatste kaakjes wegbezuinigd moet je als senior wel stemmen op de PVV. Denk toch eens niet alleen aan die schrijnende paar jaar die je nog hebt in Hollandistan maar aan de jeugd, de toekomst. Komt allen uit uw luier en stempt massaal!
@rolandet | 21-02-11 | 09:58
ligt er aan in welke context je het woord bekijkt...
Petrus de Rewa | 21-02-11 | 09:57
Eerste economische crisis? Denk het niet, was wel een vroeg voorbeeld van uit de hand gelopen speculatie maar zeker niet de eerste economische crisis.
pEIlen ? Ga nou toch eindelijk eens die school afmaken !
als ik Wilders was, zou ik die rollatordoelgroep liever aan Jan nagel overlaten.
-weggejorist-
@Petrus de Rewa | 21-02-11 | 09:57
Hulde!
Mwoehahahaha....
Als het allemaal goed komt voor de PVV is die tulp net op tijd.
Die staat dan in de bloei bij een eventuele verkiezingsoverwinning.
Anders hangt ze slap denk ik
Waar zij haar 'peilen' op richt? hahahahahaha
Toch leuk dat de tulp als exoot dankzij een Nederlandse diplomaat uit Turkije is gekomen en de oorzaak was van onze eerste economische crisis, de tulpenmanie.
Mooi en nu massaal op de PVV stemmen.
REAGEER OOK