Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

CCTV-beelden aanslag Domodedovo vliegveld

cctvaanslagmoskou.jpg Holy fuck. Er zijn gedetailleerde beelden vrijgegeven van de bomaanslag op het vliegveld in Moskou vorige maand. Van de 50 camera's die in de hal hingen, registreerde er slechts eentje boven een pinautomaat de explosie veroorzaakt door het bomvestje van de 20-jarige dader Magomed Jevlojev. Waarschuwing: Het betreft behoorlijk heftige footage. Paniek. Splatter & gore. Rondvliegend metaal + afgerukte ledematen. NSFW. Niet kijken dus. Zo ziet een terroristische aanslag er van binnen uit. VIDEO!

Reaguursels

Inloggen

Bahvies maar geen blood of guts dus aanstellerij hier.

PiGGY | 15-02-11 | 08:13

Snelle slachtofferhulp hebben ze daar. Je ziet politie rondlopen maar die man rechts laten ze gewoon liggen.

Mike Gaatjeniksaan | 14-02-11 | 22:40

-weggejorist-

JeMoederIsEenMan | 14-02-11 | 21:52

Ik durf geweaun niet te kijken. Het zal wel erg goor zijn.

gigi gorgonzola | 14-02-11 | 19:31

chocola voor de hele gemeenschappelijk

Gentle_Buctor | 14-02-11 | 15:50

Ach die mohammedanen kunnen volgens mij betere bommen maken dan dit, FAIL dus. Als die bommennicht naast de explosieven ook nog zak met kogellagers om de bom had zitten was niemand weggelopen. Ze hebben mazzel gehad dus.

LamaarWaaien | 14-02-11 | 15:38

Die Russen krijg je ook niet over de zeik, he. Kijk die lui. Koffertjes bij elkaar rapen, mobieltje checken (wanneer gaat de volgende metro) rustig lopen, niet rennen. Niet zo gek dat ze massaal een goedkope vlucht naar Egypte pakken. Die lui zijn meer gewend dan wij.

Sjokoladevlaaa | 14-02-11 | 15:14

-weggejorist en opgerot-

SyntaxNLV2 | 14-02-11 | 14:56

@De Veerboot | 14-02-11 | 14:35
och erm.
wat pleit in je voordeel is dat het vrijwel ondoenlijk is om geen fouten te maken.
wat pleit in je nadeel is dat de inhoud van je plemps uitnodigde om ook de vorm maar eens even flink onder handen te nemen.
verder kusje hoor en zand erover en heb een fijne dag nog tussen al het geschipper door!

geurtje | 14-02-11 | 14:45

@geurtje | 14-02-11 | 14:22
LOL, je laat me grammaticaal en met de spelling bokshandschoenen aan alle hoeken van de kamer zien!
Normaliter lees ik nog even over mijn tekst heen, zeker omdat ik weet dat mijn Nederlands niet meer geweldig is, maar bij een site als GeenStijl loop je dan dermate achter in de discussie dat de hele post overbodig is geworden. Ingehaald door de tijd

De Veerboot | 14-02-11 | 14:35

Zo, eens even kijken bij het meest recente topic. Da-hag!

Heads or Tails | 14-02-11 | 14:27

wen er maar vast an!
Der is een militante Mafketel die beweert dat ie nog meer van die ongeleide projectielen onder de detonator heb leggen.

Centauri | 14-02-11 | 14:26

@De Veerboot | 14-02-11 | 14:18
Dank voor je info. Hou je passagiers wel een beetje in de gaten, om on topic te blijven.

Heads or Tails | 14-02-11 | 14:24

@geurtje | 14-02-11 | 14:18
Mogelijk dat ik dit jaar nog naar Egypte ga. Denk dat het niet al te duur zal zijn. De pyramides hoef ik niet te zien. Lekker in de compound blijven, in de zon zitten, kijken naar aftakelende staatshoofden en mooie deerntjes.

En intussen mooie tekeningen maken van Mubarak, voor de verkoop. Of van Anubis, dat is een Grotere Held.

Heads or Tails | 14-02-11 | 14:23

@De Veerboot | 14-02-11 | 14:17
het is lagereschoolfout, dus aan elkaar geschreven. of aaneengeschreven. want we zijn alleen consequent als het echt niet anders kan.
ja, en dat moeten al die arme moslimkindertjes ook allemaal leren. ik zeg: weg met de kennis, leve de anarchie.

geurtje | 14-02-11 | 14:22

De Veerboot | 14-02-11 | 13:14
Het laat inderdaad wel de rauwe ellende zien. Als u dat als een meerwaarde ziet vind ik dat prima en een goed argument. Ik kijk er liever niet naar, niet om het te ontwijken maar omdat ik niet denk dat het mij daarmee beter gaat. Persoonlijke keuze, dat denk ik wel.

Hölzenbein | 14-02-11 | 14:21

@Heads or Tails | 14-02-11 | 14:15
Ja, geweldige woordacrobatiek. En dat voor een Zwitser

De Veerboot | 14-02-11 | 14:18

@Heads or Tails | 14-02-11 | 14:13
hij doet misschien een sharonnetje. lekker weg in eigen land.

geurtje | 14-02-11 | 14:18

@geurtje | 14-02-11 | 14:10
Ter mijner verdediging, in mijn post 13:14 schreef ik het wel goed.
Ik hecht er aan om correct te schrijven en baal er dan ook van als ik een lagere school fout maakt. Helaas, schrijf ik niet vaak genoeg meer en zeker niet vaak in het Nederlands. LOL, nee, niet op een Islamitische school gezeten

De Veerboot | 14-02-11 | 14:17

Parsons | 14-02-11 | 13:19
Nee doe ik niet en weet ook niet waaruit u die conclusie trekt. Stompzinnigheid? Frustratie? Gebrek aan iets?

Hölzenbein | 14-02-11 | 14:17

1%biker | 14-02-11 | 13:11
Nee doe ik niet en weet ook niet waaruit u die conclusie trekt. Stompzinnigheid? Frustratie? Gebrek aan iets?

Hölzenbein | 14-02-11 | 14:15

@De Veerboot | 14-02-11 | 14:10
Even wat anders, heb jij je nick ontleend aan drs. P.? Gewoon, nieuwsgierigheid.

Heads or Tails | 14-02-11 | 14:15

@Parsons | 14-02-11 | 14:11
Die blijft net als vroeger Franco en Brezjnev nog jaren in leven, hahaha.

Heads or Tails | 14-02-11 | 14:13

@Heads or Tails | 14-02-11 | 14:09
Hahah, naar mijn mening zijn er al te veel kandidaten die meedingen naar de functie!

De Veerboot | 14-02-11 | 14:10

@De Veerboot | 14-02-11 | 14:07
twee fouten, hé. daar gaan we niet zomaar even overheen tegelen.

geurtje | 14-02-11 | 14:10

@De Veerboot | 14-02-11 | 14:07
Ik geef daar niet zo om hoor, maak zelf ook wel die fouten. Dat zou mogelijk anders zijn als ik God was, maar ik ben God niet - die vacature schijnt al vervuld te zijn.

Heads or Tails | 14-02-11 | 14:09

@Sliptong | 14-02-11 | 14:03
je hoeft je helemaal niet te schamen voor je gevoel voor humor, hoor.
tenzij je het symbool 'aanhalingtekens' op deze Bijzondere Dag heel anders bedoelt.

geurtje | 14-02-11 | 14:08

@geurtje | 14-02-11 | 13:52
@Heads or Tails | 14-02-11 | 13:53
Hahah, in het heetst van de strijd een typefout. Sorry, ik was er even niet bij. En bedankt voor het wijzen op de fout.

De Veerboot | 14-02-11 | 14:07

Die gelatenheid en rust, ik ben verbaasd.
Effe rustig lopen, oh daar ligt m'n tas, welke kant ging ik ook al weer op, oja, daar zit iemand "Zit je goed?" Nog even bellen en nu naar m'n werk. Rare jongens die Russen..

MacVulpen | 14-02-11 | 14:06

@geurtje | 14-02-11 | 14:00
De man is dan ook 82, dat wist ik niet. Schatte hem zo op 81, dus ja, dan kunnen die dingen gebeuren. Mogelijk dat hij als vluchteling naar NL komt en dan moeten we hem natuurlijk hartelijk welkom heten en als beloning een plaatsje geven in de 2e Kamer.

Hij mag van mij ook MP worden, moeten we alleen maar het kiesstelsel een beetje aanpassen.

Heads or Tails | 14-02-11 | 14:05

@geurtje | 14-02-11 | 14:00
"Grappig" ik dacht vanochtend nog: die gaat binnen een paar weken naar de hemelse piramides.

Sliptong | 14-02-11 | 14:03

@Heads or Tails | 14-02-11 | 13:57
- weggejorist -

hé klojos (kliko's?) het is pofferdomme valentijnsdag ja? wel vette ads mee scoren, en dan je zwevende reaguurders een beetje dwarsbomen?
de genade is nog niet klaar met jelui.
(heb 'm gedownload BuZ)

geurtje | 14-02-11 | 14:03

Bizar. Mooi geloof, laten we het massaal importeren en loslaten in onze samenleving. Oh ja, doen we al. Gelukkig want dit wil je toch niet missen. Eigenlijk hoor je er niet helemaal bij als er geen bomaanslag in je land is gepleegd. Of we geven ons alvast zonder al teveel tegenwerking over net als op 14 mei 1940. * baard alvast laat staan *

Sliptong | 14-02-11 | 14:01

@De Veerboot | 14-02-11 | 13:38
Twee academische titels en twee keer ik vindt schrijven terwijl je er al op was gewezen. Ik vindT 't nogal wat.

Parsons | 14-02-11 | 14:01

-weggejorist-

Heads or Tails | 14-02-11 | 13:57

@Parsons | 14-02-11 | 13:38
Ik was van plan om op Wilders te stemmen, maar... het wordt Mubarak!

Heads or Tails | 14-02-11 | 13:54

@De Veerboot | 14-02-11 | 13:38
Toch is er geen woord Frans bij m'n uitleg. Dat is wel eens anders, dit terzijde.

De link tussen de islam in het buitenland en die hier te lande (waar wij ook alleen maar last van hebben en geen gemak) is natuurlijk zeer snel gelegd. Ik zit niet te wachten op een 'C'est arrivé près de chez vous ', maar stilaan gebeurt dat.

Uit de serie 'Academische titels': 'Ik vind' schrijf je zó, en niet met 'dt'. Dit om je ook op dit gebied een beetje bij de les te houden, gehgeh.

Heads or Tails | 14-02-11 | 13:53

@De Veerboot | 14-02-11 | 13:38
maar misschien leggen ze op die scholen de dt-regels wél goed uit aan pre-academici, je weet het maar nooit.
HoT reageerde heel beleefd op een linkje van een medereaguurder, zinkend scheepje. dus doe's wat lievver.

geurtje | 14-02-11 | 13:52

Zag ik daar in de rook niet de Russische geldschieter van Vitesse voorbij strompelen?

Dhuysthergast | 14-02-11 | 13:49

Gofferdomme, dat filmpje streamt voor geen meter. Al die ramptoeristen hier laten die server crashen..

Browser666 | 14-02-11 | 13:48

@Prof. D.A.H. Vintik | 14-02-11 | 13:31
Bar, dat heet meten met 2 maten... Van het volgende topic word ik helemaal ziek dus ga out en woede koelen op stofzuiger enzo.

Mindy | 14-02-11 | 13:44

ga ik niet eens kijken.

nieuwisanders | 14-02-11 | 13:41

@Heads or Tails | 14-02-11 | 13:29
Ben alweer een twintig jaar geleden afgestudeerd met twee academische titels. Maar los daarvan, en ook los van het feit dat Job Cohen Joods is en het daarom onwaarschijnlijk is dat hij daarnaast ook mohammedaans is, de video gaat over een terreur aanslag in Moskou. Niet over de Islamitische scholen, die ik zelf overigens ook niet geweldig vindt.

De Veerboot | 14-02-11 | 13:38

@rara | 14-02-11 | 12:21
Gebruik dan vergelijkingen die wel hout snijden.

Bakito | 14-02-11 | 13:38

@Heads or Tails | 14-02-11 | 13:23
@Soy yo | 14-02-11 | 13:26
Het ergste is nog dat het per dag erger wordt.

Toch maar eens op die peroxidemalloot stemmen dan maar?

Parsons | 14-02-11 | 13:38

@Parsons | 14-02-11 | 13:15 &
@Mindy | 14-02-11 | 13:17
Godverdegodverdegodver... [/WimdeBie]

Prof. D.A.H. Vintik | 14-02-11 | 13:31

@Daan Van Swanzen | 14-02-11 | 12:16
Je zou bijvoorbeeld eens naar de Thaise of Turkse zenders moeten kijken. Daar zijn de cameraploegen er altijd als de kippen bij om zoveel mogelijk close-ups van zoveel mogelijk bloed en ellende te laten zien. Is gewoon een kwestie van cultuur.

doenormaal! | 14-02-11 | 13:29

@De Veerboot | 14-02-11 | 13:27
Omdat, buffelmans, de PvdA de partij van de mohammedanen is.

Kijk, dat weet jij misschien niet, maar mogelijk dat dit nog wel kompt. Nu weer aan de studie jij, hoppa!

Heads or Tails | 14-02-11 | 13:29

@Soy yo | 14-02-11 | 13:26
Te absurd voor woorden dat we anno 2011 nog bijzonder onderwijs hebben en financieren. Gewoon seculier onderwijs voor iedereen, klaar. Mohammedaans of christelijk rekenen doe je maar in moskee of kerk.

Welk woord is hier onduidelijk aan?

Heads or Tails | 14-02-11 | 13:28

@Heads or Tails | 14-02-11 | 13:23
Hoe kan het nu weer dat we bij een video van een aanslag door een idioot op weerloze onschuldige mensen binnen twintig minuten weer over de PVDA zitten te praten? Wordt het niet eens tijd dat we hier een Godwin gelijke term voor bedenken. Podwin misschien?

De Veerboot | 14-02-11 | 13:27

@Mindy | 14-02-11 | 13:18
Jep!

Parsons | 14-02-11 | 13:27

Parsons | 14-02-11 | 13:15
Belachelijk. En het zou allemaal zo mogen omdat er sprake is van een "vrijwillig convenant" tussen de scholen onderling. Ik zou zeggen, tijd om daar uit te stappen voor de niet-islamitische scholen. Met de eis: óf allemaal dit convenant onderteken, óf allemaal niet. Kijken of het dan nog zo vrijwillig gaat met die groeistop voor ALLE scholen.

Soy yo | 14-02-11 | 13:26

@Parsons | 14-02-11 | 13:15
Negative. De verloedering van hele stadsdelen kun je met een gerust hart overlaten aan PvdA, ook de islamisering van die wijken. Men hoopt natuurlijk dat de mohammedaanse achterban op die manier trouw blijft aan de PvdA.

Tijd dat een kopvod de plaats gaat innemen van Cohen. Dat zou een stuk eerlijker zijn tegenover de kiezer, al heeft Cohen het voordeel dat hij de schizofrenie van deze ooit seculiere partij beter 'verhoofd' - als seculiere jood een moslimpartij leiden, gehgeh. Hoewel, is hij wel seculier? Herinner me dat hij af en toe nog wel eens een keppeltje op z'n schedel wil plaatsen. Je zou bijna wat op maroc.nl gaan plempen, als je zin mocht hebben naar zo'n debielensite toe te gaan.

Voor wat het waard is: fuck 'em all.

Heads or Tails | 14-02-11 | 13:23

hm okay, ik denk nu komt er wat hoor, je ziet helemaal niks.

geensteelo | 14-02-11 | 13:23

Jammer dat er geen close up in kleur van de uit elkaar gereten terrorist in zit.
Zou mooi zijn om een nog levende jammerende terrorist te zien die voor de camera zegt hoe stom hij is geweest om zich om te laten lullen door zijn fundamentalistische vrienden/familie die hem het vuile werk lieten opknappen waardoor hij nu de rest van zijn leven doof, blind en zwaar gehandicapt is...

doenormaal! | 14-02-11 | 13:21

rara | 14-02-11 | 13:02
Je kunt verspreiding van de film door anderen niet tegen gaan, maar het is een eigen ethische afweging om zelf aan die verspreiding mee te werken. Het argument om zaken te posten omdat ze toch al op andere plekken zijn te zien, is een kul-argument. Overigens vind ik het posten van dit filmpje gewoon kunnen. Onthoofdingen en die shit, heb ik meer problemen mee. Dat kan echt traumatiserend en afstompend op het brein werken.

Flodder | 14-02-11 | 13:19

Ik geil absoluut niet op afgerukte ledematen, mijd Ogrish en consorten als de pest, en het is *natuurlijk* verschrikkelijk om te bedenken dat je naar de dood van enkele tientallen onschuldigen zit te kijken... Maar bij dit filmpje moet je het er vooral bij fantaseren.

Dat gezegd, ik benijd de opruimploegen absoluut niet.

daniel37 | 14-02-11 | 13:19

@Hölzenbein | 14-02-11 | 13:02
Zoals gewoonlijk sluit jij liever je ogen voor wat er werkelijk aan de hand is.

Parsons | 14-02-11 | 13:19

@Parsons | 14-02-11 | 13:15
Ja dus.

Mindy | 14-02-11 | 13:18

Parsons | 14-02-11 | 13:15
Zou de politiek er geheime belangen bij hebben?

1%biker | 14-02-11 | 13:17

@Hölzenbein | 14-02-11 | 13:02
Ik vind dit soort beelden altijd wel een meerwaarde hebben omdat het de rauwe ellende laat zijn. Niet dat ik daar van geniet maar ik mij vaak bijzonder aan de opmerkingen die mensen maken als er weer eens een zorgvuldig geselecteerd smartbomb filmpje wordt geplaatst. Wat je hier ziet is wat er op de grond gebeurd: dood, paniek, gewonden, mensen die hun geliefde kwijtraken in de massa. Gewone mensen als wij allemaal die overigens die vaak niets met een conflict te maken hebben

De Veerboot | 14-02-11 | 13:14

@Support team
Thanks! Ik ga eens even klooien als ik thuis kom!

An die ARBEIT | 14-02-11 | 13:13

@Prof. D.A.H. Vintik | 14-02-11 | 13:08
Kijk, aan jou heb ik nog wat.:)

Che_cuevara | 14-02-11 | 13:12

@ Daan Van Swanzen

Weet je wat te ver gaat? Onschuldige mensen opblazen om een ideologie.
Weet je wat etisch onverantwoord is? Onschuldige mensen opblazen om een ideologie.
Wet je wie terughoudend moeten zijn? Die klauetzakken, die onschuldige mensen opblazen om een ideologie.

Creaguurder | 14-02-11 | 13:11

Hölzenbein | 14-02-11 | 13:02
Met u valt toch niet te praten.
U blijft ''geloven''in het goede van de islam,geloof me dat is er niet.

1%biker | 14-02-11 | 13:11

Het idee om dit soort filmpjes op het net te plaatsen vind ik wel goed. Of je kijkt moet je natuurlijk zelf weten. Ik heb wel gekeken en in feite is er niet veel bijzonders te zien, wat ook moeilijk anders kan met een statische camera. Je ziet wat mensen heen en weer lopen, alsof ze gehoord hebben 'Doorlopen'.

'Heads' komen niet in beeld, rondvliegende nog minder. Met dank aan de islam, zullen we maar weer zeggen.

Heads or Tails | 14-02-11 | 13:08

@Hölzenbein | 14-02-11 | 13:02
Zou het voor een realistisch beeld bij het verhaal kunnen zijn?

deraderendraaien | 14-02-11 | 13:06

@Hölzenbein | 14-02-11 | 13:02
Is dat een nieuwe soort gieren?

Che_cuevara | 14-02-11 | 13:04

-weggejorist-

strondtvlieg | 14-02-11 | 13:04

@Flodder | 14-02-11 | 12:57
In dit geval kun je ethisch redeneren over wat juist is, maar je kunt de praktische verspreiding van de film niet tegengaan. De ethische discussie wordt daardoor een theoretische discussie. De uitslag is niet relevant.

rara | 14-02-11 | 13:02

Weet niet wat de meerwaarde van deze beelden is met betrekking tot deze gruwelijke moord op veel mensen. Sensatie, spanning, verontwaardiging, afschuw, nieuwsgier?

Hölzenbein | 14-02-11 | 13:02

Blijft u vooral op links stemmen,dan zit u straks 1e rij.

1%biker | 14-02-11 | 13:00

@1st Male Lesbian | 14-02-11 | 12:52
Het kan nooit aan GeenStijl liggen.
Trek zelf de conclusie

Che_cuevara | 14-02-11 | 13:00

Op de foto lijkt het een geweldige houseparty :)

TheMarinus | 14-02-11 | 13:00

@rara | 14-02-11 | 12:58
Hij is vannacht geupdate. Even nieuwe downloaden.

En voor alle naïeve dwazen; wat je weet kun je voorspellen: www.elsevier.nl/web/Nieuws/Europese-Un...

Parsons | 14-02-11 | 13:00

@rara | 14-02-11 | 12:58
Nee hoor je kan hem gewoon over de vorige heen installeren,

Che_cuevara | 14-02-11 | 12:59

@An die ARBEIT | 14-02-11 | 12:51
Gewoon via tools in chrome en dan extra extensies.
Dan meer extensies ophalen in zoekvak "geenstijl typen en installeren.
Pagina vernieuwen é voila.

Che_cuevara | 14-02-11 | 12:58

@An die ARBEIT | 14-02-11 | 12:51
Chrome / OSX, gisteren plugin gedownload, disabled en vanochtend na het enablen deed-ie het gewoon. Misschien was dat de truc?

rara | 14-02-11 | 12:58

rara | 14-02-11 | 12:47
Dat is natuurlijk echt een onzin-argument. Ethiek is een eigen afweging, wat anderen doen staat daar los van.

Flodder | 14-02-11 | 12:57

@1st Male Lesbian | 14-02-11 | 12:52
(Even aannemende dat je het tegen mij hebt.) Ik houd veel bij, maar niet het beroep van iedere reaguurder.

Prof. D.A.H. Vintik | 14-02-11 | 12:56

Filmpje opent hier niet eens.

Art Vandelay Ultor | 14-02-11 | 12:55

@An die ARBEIT | 14-02-11 | 12:51
Dat heb ik bij eerdere updates ook gehad, oude download verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, dat werkte. Gek deze update ging wel.

Mindy | 14-02-11 | 12:53

Aha, dus ik ben afgestompt omdat ik hier al langer kom? Dan in ieder geval niet omdat ik ambtenaar ben. Daarmee suggereer je dus dat je meer afgestompt kan raken van Geenstijl dan het zijn van ambtenaar.

1st Male Lesbian | 14-02-11 | 12:52

Nederland heeft rambo Ruud Gullit vooruitgeschoven in Tsjetjenië als clown van de haatbaardenvreters. We doen nog mee in de war on terror.

Mullah Omar | 14-02-11 | 12:51

Peop, raak ik nou zo afgestompt of ben ik gewoon een botterik. Er is weinig schokkends te zien. De schok kan enkel voortkomen als je verder denkt en de verhalen kent wat er gebeurd zou zijn.
Zonder dat besef is het een wazig filmpje.

Real Opperprutser | 14-02-11 | 12:51

@allen

Chrome, ik kreeg ook de melding dat er een nieuwe update beschikbaar was, maar bij het klikken gebeurde er niks...

* gilt naar atm0s *

An die ARBEIT | 14-02-11 | 12:51

Tabula Rasa | 14-02-11 | 12:44
I dunno... Wanneer je zelf midden in zo'n aanslag zit wil je toch vrij snel naar buiten. Ongeacht of er mensen om je heen op de vloer liggen.

Eduardo1735 | 14-02-11 | 12:50

@Daan Van Swanzen | 14-02-11 | 12:44
Als GS 'm niet plaatst, dan verschijnt-ie wel op 4chan, youtube, vimeo of een andere site. Of een collega mailt 'm even door. Terughoudendheid werkt niet, informatie wil vrij zijn. Ethisch of niet, dit is de realiteit van vandaag.

rara | 14-02-11 | 12:47

Die Russische ambulance op 1.40 was er trouwens wel snel bij!
Verder niet veel schokkende dingen gezien .

deraderendraaien | 14-02-11 | 12:47

@Parsons | 14-02-11 | 12:45
Hij is gaaf.
Mijn dank is groot.

Che_cuevara | 14-02-11 | 12:47

@Daan Van Swanzen | 14-02-11 | 12:44
De server van Joop ligt zeker vlak, omdat je hier komt zwetsen?

reageerbuis | 14-02-11 | 12:46

@reageerbuis | 14-02-11 | 12:44
Weet hij wel.

Che_cuevara | 14-02-11 | 12:46

-weggejorist-

KabbelendKontwater | 14-02-11 | 12:45

Behold a pale horse ....

Ascent | 14-02-11 | 12:45

@An die ARBEIT | 14-02-11 | 12:43
Bij mij eerder ook niet, maar nu wel dus probeer 't nog een keer.

Mindy | 14-02-11 | 12:45

@An die ARBEIT | 14-02-11 | 12:43
Versie 2.7.9.12 die moet je hebben

Che_cuevara | 14-02-11 | 12:45

@An die ARBEIT | 14-02-11 | 12:41
In de nieuwe GS-plugin kun je kudo's geven, en zo. Erg grappig, je kan jezelf plussen. Op dit moment sta ik dan ook op #1 in de reaguurderstool qua kudo's.

rara | 14-02-11 | 12:45

@An die ARBEIT | 14-02-11 | 12:41
Ja. Er is een nieuwe plugin beschikbaar.

Met allah's goedkeuring et all.

Parsons | 14-02-11 | 12:45

@An die ARBEIT | 14-02-11 | 12:43
Wat voor browser gebruik je?

reageerbuis | 14-02-11 | 12:44

Was dit nu een knalbaard of een "gewone" Rus?

Eduardo1735 | 14-02-11 | 12:44

-weggejorist-

Daan Van Swanzen | 14-02-11 | 12:44

@Che_cuevara | 14-02-11 | 12:43
Leg hem gelijk ff uit wat dat voor een tool is.

reageerbuis | 14-02-11 | 12:44

Ben ik dan de enige die het ietwat vreemd vindt dat mensen hun koffertje zoeken en pakken en vervolgens weglopen.... Je zou een ander wellicht kunnen helpen, al is het maar in zijn/haar laatste minuten. Misschien verkeerde inschatting van mij - verdoofd door de klap of zo - maar toch.. een uitzondering daargelaten vrijwel niemand behalve beveiliging die een poot uitsteekt voor een ander. Dat is pas schokkend!

Tabula Rasa | 14-02-11 | 12:44

@Che_cuevara | 14-02-11 | 12:43
Heb ik thuis al geprobeerd, doetutnie.

An die ARBEIT | 14-02-11 | 12:43

@An die ARBEIT | 14-02-11 | 12:41
Nieuwe versie van de atm0s tool installeren zie je het vanzelf.

Che_cuevara | 14-02-11 | 12:43

schokkend hoor ,,,, brrrrrr

NOT

w31rd0 | 14-02-11 | 12:42

@rara | 14-02-11 | 12:34
Wat is dit voor een praat over pluskudo's?

Heb ik iets gemist?

An die ARBEIT | 14-02-11 | 12:41

@rara | 14-02-11 | 12:34: Je stelt lastige vragen, moet je niet doen. Jip en Janneke taal graag.

De Kampsjeng | 14-02-11 | 12:41

je ziet niet echt ledematen en dergelijke vliegen, maar desondanks vind ik het toch best een schokkend filmpje. Was even mijn wtf moment van de dag

gestoordeleipo | 14-02-11 | 12:41

mooi hoe die man na een minuut ineens overeind krabbelt.

drijflijk | 14-02-11 | 12:41

Tsja. Lig je dan met je goede gedrag. Met dank aan de pedokabouter (hij wiens naam niet genoemd mag worden en alles beter weet) aan flarden gereten.

Mooi man.

Parsons | 14-02-11 | 12:41

@Drs. D. | 14-02-11 | 12:39
Als je al stopt bij 3 niet nee

Che_cuevara | 14-02-11 | 12:40

Als je het filmpje ziet zou je het niet 1,2,3 zeggen dat deze ontploffing 37 doden tot gevolg had....

Drs. D. | 14-02-11 | 12:39

@Calihero | 14-02-11 | 12:34
Zou "Beter Horen" er achter zitten?

Che_cuevara | 14-02-11 | 12:38

De La Puerco | 14-02-11 | 12:34
Ook daarom: geen hoofddoekjes in de bus?

Mullah Omar | 14-02-11 | 12:38

@Zeeschuimer | 14-02-11 | 12:36
Wacht maar op de volgende versie.
Kun je rad van fortuin spelen

Che_cuevara | 14-02-11 | 12:37

ServerT reaukt, kijk later wel...

eerstneukendanpraten | 14-02-11 | 12:37

@Calihero | 14-02-11 | 12:34
Wat zeg je?

reageerbuis | 14-02-11 | 12:37

@Causa Sui | 14-02-11 | 12:34
Dat weten ze dan nog niet he

Che_cuevara | 14-02-11 | 12:37

.. gelukkig is dit het werk van een kleine minderheid van de islam en klaagt de meerderheid in verstomde stilte tegen dit vuil over hun goede naam.

Jan Passant mk2 | 14-02-11 | 12:36

De La Puerco | 14-02-11 | 12:34
Zou een verbod op een religie/ideologie, die dit soort daden stimuleert ook al begrijpen.

De La Puerco | 14-02-11 | 12:36

@An die ARBEIT | 14-02-11 | 12:33
Zou best kunnen.
Je moet wel een goeie provider hebben anders stuurt die andere beelden door.

Che_cuevara | 14-02-11 | 12:36

@Che_cuevara | 14-02-11 | 12:33
Lingo, maar dan anders. Het is wel even wennen hoor.

Zeeschuimer | 14-02-11 | 12:36

Che_cuevara | 14-02-11 | 12:34

Omdat jij het zegt, bigC ga ik wel even kijken.

eerstneukendanpraten | 14-02-11 | 12:35

je zult er wel een beste piep in je oren aan over houden

Calihero | 14-02-11 | 12:34

Che_cuevara | 14-02-11 | 12:27
:) nou, wat een entree, daar kijk je echt naar uit als martelares

Causa Sui | 14-02-11 | 12:34

@De Kampsjeng | 14-02-11 | 12:29
Trek je de pluskudo in, of ga je 'm geven? Je bent nu een beetje ambigu.

rara | 14-02-11 | 12:34

@eerstneukendanpraten | 14-02-11 | 12:27
Nee hoor, valt best mee

Che_cuevara | 14-02-11 | 12:34

Begin die muur in Israel steeds beter te begrijpen. Zou een totaal reisverbod voor moslims ook wel begrijpen.

De La Puerco | 14-02-11 | 12:34

@De Kampsjeng | 14-02-11 | 12:24
Heb jij de nieuwe versie van de tool nog niet?
Kun je hem echt kuddo's geven door op het plusje te klikken

Che_cuevara | 14-02-11 | 12:33

Ik zie niks goarisch.... Zie ik andere beelden?

An die ARBEIT | 14-02-11 | 12:33

Valt reuze mee om te zien. Waar zijn we zo bang voor met z'n allen?

Mullah Omar | 14-02-11 | 12:32

@Daan Van Swanzen | 14-02-11 | 12:16
Ze waarschuwen toch.
Ja kan ook besluiten om niet te kijken hoor het is niet verplicht.

Che_cuevara | 14-02-11 | 12:32

Ik maar denken dat er na de explosie rechtonder in beeld een aan stukken geregen bovenlichaam lag, blijkt het gewoon een koffer te zijn. Het filmpje is erg genoeg, maar er is maar weinig op te zien.

@juh | 14-02-11 | 12:31

Islam is vrede! Hou no toch eens op

Dick Johnson | 14-02-11 | 12:30

@rara | 14-02-11 | 12:26: Echte kudo's zijn schaars, dat weet iedereen.

De Kampsjeng | 14-02-11 | 12:29

@Bakito | 14-02-11 | 12:14
Nee, van seksuele opwinding meer lijkt me

Joost Maghetweten | 14-02-11 | 12:28

Einde van de Domheid | 14-02-11 | 12:23
Aha.. vandaar dat ik net mijn collega tussen mezelf en het beeldscherm trok.

sjaakdeslinksesul | 14-02-11 | 12:28

Ik durf niet te kijken, is funest voor mijn libido...

eerstneukendanpraten | 14-02-11 | 12:27

@De Kampsjeng | 14-02-11 | 12:24
Geef 'm dan ook die kudo's, in plaats van te doen alsof.

rara | 14-02-11 | 12:26

Dit zijn van die dingen waarvan ik weet dat ik het niet wil zien... Ik snap de meerwaarde er ook niet van eigenlijk.

Tsaar Guus | 14-02-11 | 12:26

@Einde van de Domheid | 14-02-11 | 12:23: Dat heb je mooi verwoord. +1

De Kampsjeng | 14-02-11 | 12:24

@ Zeeschuimer | 14-02-11 | 12:22
Dat heet verdoofd door de klap...

F. von Zeikhoven | 14-02-11 | 12:24

-weggejorist-

Aron-G | 14-02-11 | 12:23

Een menselijk lichaam reageert alsof hem overkomt wat hij ziet. Daar kunnen we emotioneel best mee omgaan (misschien) maar de cellen doen het zo. Als we veel mensen dood zien gaan gaan we dus vele malen dood.

Einde van de Domheid | 14-02-11 | 12:23

Sorry for asking; maar op de foto zie je dader liggen. Zijn lichaam lijkt in tact. Hoe kan dat? Hij heeft net een bom om zijn middel laten afgaan, met een enorme drukgolf.

De Kampsjeng | 14-02-11 | 12:23

Ze blijven er behoorlijk rustig onder. Althans, sommigen.

Zeeschuimer | 14-02-11 | 12:22

-weggejorist-

kachelpook | 14-02-11 | 12:21

@Bakito | 14-02-11 | 12:19
Niet willen begrijpen is ook een kunst.

rara | 14-02-11 | 12:21

Ik zie nog steeds niet echt wilde dingen. 320x240 zwart wit is per definitie niet echt gedetailleerd. Niet dat ik het wilde zien.

Alles is relatief | 14-02-11 | 12:21

Het meest schokkende van de film vind ik dat niemand iets doet.. mensen lopen door alsof er naast hun niks is gebeurd.. waar zijn de hulpverleners.. niemand gaat staan bellen??

komt dat schot | 14-02-11 | 12:20

Bakito | 14-02-11 | 12:19
Niet als ze er zelf om gevraagd heeft.

sjaakdeslinksesul | 14-02-11 | 12:20

@strikdewepstroper01 | 14-02-11 | 12:18
Hebben ze ook rivieren vol whisky? Dan wordt het toch wel aantrekkelijk...

rara | 14-02-11 | 12:20

@rara | 14-02-11 | 12:17
Heb jij porno met verkrachtingen? Is toch verboden?

Bakito | 14-02-11 | 12:19

@Daan Van Swanzen | 14-02-11 | 12:16
Kijk dan niet. Het idee dat je dit soort filmpjes zou kunnen verbieden is met de komst van Internet gestorven.

rara | 14-02-11 | 12:19

@rara 12.05

Je vergeet de rivieren vol vruchtensap en de bloemen van suiker.

strikdewepstroper01 | 14-02-11 | 12:18

Enfin, het zijn vage beelden waarop de dader(s) slecht te zien zijn. Niettemin hoop ik dat ze snel worden opgepakt.

Bakito | 14-02-11 | 12:18

@Bakito | 14-02-11 | 12:14
Nee, natuurlijk niet. Zijn pornoproducenten medeplichtig aan verkrachtigingen die door kijkers begaan zijn?

rara | 14-02-11 | 12:17

Zonder die vliegende ledematen is het des te schokkender eigenlijk...
Er blijven toch echt stukjes mens liggen rond de blastsite. Mensen die gewoon dachten vrij te leven, gaan en staan waar ze maar willen, die wachtten op hun dierbaren, verheugd met het vooruitzicht samen naar huis te rijden.
_
Ja, mooie religie dat islam, we moeten maar meer respect ervoor hebben, want je ziet wat er gebeurd he !

Creaguurder | 14-02-11 | 12:17

-weggejorist-

Daan Van Swanzen | 14-02-11 | 12:16

-Een van de doden loopt direct voor de lens van de camera - de explosie scheurde zijn voeten. In een staat van shock, voelt hij zich niet pijn, maar na een paar minuten, hij valt dood.

Kopie van het laatste stukje onder het filmpje, vertaald met Google Chrome. Maar dat erbij bedenkend wordt het toch wel weer iets heftiger.

De Nieuweling | 14-02-11 | 12:16

Zo iemand verdient toch eigenlijk geen tweede kans.

Superior Bastard | 14-02-11 | 12:16

-weggejorist-

turncoat | 14-02-11 | 12:15

@rara | 14-02-11 | 12:10
Dus door het vertonen van deze beelden, worden toekomstige terroristen gestimuleerd? Is er dan sprake van medeplichtigheid?

Bakito | 14-02-11 | 12:14

De meeste lichaamsdelen die rondvliegen zijn meestal van de dader(s)...

bijdehans | 14-02-11 | 12:14

Bizarre video. Bij 1.10 zie je die man in dat jack met de kraag even naar beneden
kijken of hijzelf nog heel is en of er gaten in zijn lijf zitten. Die heeft geluk gehad.

strikdewepstroper01 | 14-02-11 | 12:14

"Het enige complete video van een terroristische daad op de luchthaven Domodedovo - een record met een geldautomaat camera, die hielp de inlichtingendiensten om een afschuwelijke misdaad te openbaren." Zo, dan heb je toch leuk value for money gekregen...

F. von Zeikhoven | 14-02-11 | 12:13

Zat te twijfelen of ik het wel wou zien, maar heb het net gekeken en het is totaal niet zo schokkend als het bericht doet vermoeden...

rolmopsje | 14-02-11 | 12:13

"One of the dead runs directly in front of the camera lens - the explosion tore off his feet. In a state of shock, he does not feel pain, but after a few minutes, he falls dead."
Brrr... eng.

Nietvoordekat | 14-02-11 | 12:13

Plofski!

zooishettoch | 14-02-11 | 12:11

Die picca's van die terrorist die zichzelf met een ingeslikt explosief opblies en daardoor maar voor de helft op feauteau stond, was anders eauk niet misselijk. Of wel eigenlijk...

F. von Zeikhoven | 14-02-11 | 12:11

Waar blijven die vliegende ledematen dan?

DE ARK | 14-02-11 | 12:11

@1st Male Lesbian | 14-02-11 | 12:08
Als je een beetje afgestompt bent, en dat ben je, want je komt hier al langer, stelt het echt geen reedt voor.
'Night of the Living Dead' (1968, ook Z/W) was enger.

Prof. D.A.H. Vintik | 14-02-11 | 12:11

@Bakito | 14-02-11 | 12:05
Die terroristen raken juist opgewonden van dit soort beelden, want ze worden verblind door de belofte van die 72 maagden (of druiven, daar wil ik van af wezen) die ze te wachten staan als ze sterven voor hun geloof.

rara | 14-02-11 | 12:10

Magomed Jevlojev, och arme! Ik heb medelijden met jou en je familie. Eens trotse Kaukasiers, nu getiktelingen compleet met islamitische namen, religie en bijbehorende armoede en onderdrukking.
Bevrijd jezelf, hernoem je naam naar Vladimir, en blaas jezelf op tijdens de Hadj in Mekka.

Widukinn | 14-02-11 | 12:10

Niks te zien, gewoon wat stof en wegrennende mensen.

NvHoaxberghen | 14-02-11 | 12:10

Zoals de anderen zeggen. Een witte flits en mensen die weglopen. Thats it.

quadtuning | 14-02-11 | 12:10

Niks schokkends te zien, flinke boeoeoeoem en verder stof en mensen die idd volgens mij koffers jatten.

sammy66 | 14-02-11 | 12:10

Ik zie helegaar geen splatter & gore.

Flodder | 14-02-11 | 12:09

grappig dat de meeste mensen in eerste instantie hun bagage gaan zoeken.

Badderbeest! | 14-02-11 | 12:09

Zo tering dat er nog zoveel bij weg kunnen lopen

Haagse-Geertje | 14-02-11 | 12:08

I'm at work. Heeft iemand het al gezien die het aan me kan toevertrouwen om het hier te kijken? Ik ben maar ambtenaar dus die kijken toch de hele dag filmpjes, het gaat om de gruwelijkheid van de footage.

1st Male Lesbian | 14-02-11 | 12:08

Lastig. Wel of niet kijken. Ik wacht eerst de reacties af.

Thomassi87 | 14-02-11 | 12:08

Die man rechtsvoor krijgt een soort electrische schok ofzo o.O

Verder vind ik het opzich wel meevallen qua gore-gehalte, ja het is erg wat er gebeurde maar de kwaliteit is te slecht dat je geen armen rond ziet vliegen ofzo.

SeriousBusiness | 14-02-11 | 12:08

De beelden vallen wel mee.

Jspr | 14-02-11 | 12:08

die gast op 1:19 staat gewoon koffers te jatten

KingLear | 14-02-11 | 12:08

Nou, wat een rondvliegende ledematen etc...

Styllurt | 14-02-11 | 12:08

Nou, heb ik het verkeerde filmpje gekeken dan? Je ziet een witte flits en daarna een boel stof. Ben nooit zo van de rampenfilmpjes, maar vond dit nou weer niet "schokkend" als in veel in het rond spattend.

Theo? | 14-02-11 | 12:08


Sow, dat zag er niet best uit. Wat een hufters.

Willianus Wortelus | 14-02-11 | 12:08

Pfff is dat alles? In zwart-wit is Al Gore zelfs nog schokkender.

Dirk Tang | 14-02-11 | 12:07

WTF moment van de dag!

Haraqiri | 14-02-11 | 12:05

Mooi. Hopelijk houden deze beelden toekomstige terroristen tegen!

Bakito | 14-02-11 | 12:05

Hmm ik twijfel. Maar niet kijken dan.

JaNeetoch | 14-02-11 | 12:05

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken