Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

CDA gaat eigen kabinet slopen

atyourservicemeteenpeukerbij2.jpg Kijk, dat is nou geinig: het CDA intimideert impliciet alle kiesgerechtigden om komende Provinciale Statenverkiezingen CDA te gaan stemmen. Zo niet, dan zou het dus zomaar heel goed kunnen dat CDA-leden opnieuw gaan lopen mekkeren, drammen, zaniken en Hannie van Leeuwen over de kabinetsdeelname waardoor de stabiliteit van dit kabinet opnieuw in elkaar Koppejant. In Jip en Janneketaal: het gaat hilarisch slecht met het CDA en dat is allemaal de schuld van deze regeringsdeelname. Te vrezen valt nu voor een Provinciale Statenverkiezingsuitslag van PvdA-achtige proporties (- 12 zetels). Maar, om dat te voorkomen moet u dus massaal CDA stemmen want dat houdt de leden tevreden zoals je een Jolig buurjongetje dat Francisco heet tevreden houdt met een extra Danoontje. Waarmee gelijk de catch 22 wordt gecreëerd, want met teveel CDA-zetels in de Eerste Kamer is dit kabinet natuurlijk evengoed in gevaar. Het maakt dus geen ene fuck uit wat u stemt, de Ferriers en Koppejans gaan er straks hoe dan ook voor zorgen dat de stabiliteit van het kabinet in gevaar komt. Ja, dat heet ook "macht" ja. Maargoed, als we dan toch een advies moeten geven: stem beslist GEEN CDA. De beste manier om voor altijd van deze zeurende Calvijn-agrariërs uit Drenthe, Epe en Amstelveen af te komen is hoe dan ook de totale zetelvernietiging. Geen CDA stemmen, ook u kunt het. Voor een stabiel kabinet en een land dat recht heeft op een jammervrije regeringscoalitie. Wel jammer van Sabine Uitslag (naakt!) maar je kunt geen omelet maken zonder eieren te breken.

Reaguursels

Inloggen

Ik zou best willen overwegen op Verhagen te stemmen. Probleem is alleen dat je dan Hirsch Ballin en Donner er gratis bij krijgt. Dus jammer, toch maar niet.

Ivoren Toren | 09-02-11 | 23:14

we kunnen best wel zonder regering - kijk maar naar belgie.

ganzo | 09-02-11 | 21:26

eigen kabinet slopen? huh? cursus gemist?

onnest | 09-02-11 | 21:01

Ze zitten daar om zich met het landsbestuur bezig te houden. Janken doen ze thuis maar.

natte krant | 09-02-11 | 20:15

-weggejorist-

xyzQQQ777 | 09-02-11 | 17:59

-weggejorist-

xyzQQQ777 | 09-02-11 | 17:59

@Schoorsteenveger | 09-02-11 | 14:39

Dat is een stuk beter dan dat clipje in het topic. Nogmaals dank.
Je zou er bijna CDA van gaan stemmen. Maar dan ook bijna.
Persoonlijk twijfel ik nog tussen PVV en VVD.

shindai | 09-02-11 | 15:18

Met die oerconservatieven wil ik nooit iets te maken hebben.

Henk Houthakker | 09-02-11 | 14:39

Schoorsteenveger | 09-02-11 | 12:27

Dank u, daar was ik na het clipje wel aan toe. Ik ben nog steeds blij dat ik het geluid uit had staan.

shindai | 09-02-11 | 14:22

Graag zou ik om dit nieuws willen jubelen, maar ben bang dat ik medusa324 gelijk moet geven.
Vergeet niet dat het CDA veteranen zijn in het 'politieke spelletje'. Door de wol geverfd. Gepokt en gemazeld (vaak ook letterlijk, met die maanlandschap tronies van ze).
Aan de overkant zeggen ze wel eens "Don't hate the player - hate the game".
Ik opteer in dit geval graag voor beiden.
Het CDA beheerst de mores tot in de puntjes, deinzen niet terug voor foul play en via de rijke erfenis van hun ideologische voorgangers heeft men eeuwen de gelegenheid gehad om de elleboogspieren tot in perfectie te ontwikkelen.
[/partij peoper]

You-On-A-Gin | 09-02-11 | 14:07

Ik ga toch voor de PVV.

Smurfin | 09-02-11 | 13:50

Als dit waar is heeft het CDA weinig van het functioneren van een eerlijke democratie gesnapt, bovendien gaat landsbelang vóór partijbelang.

Onderbuik | 09-02-11 | 13:40

Nou nou, niks mis met danoontje hoor.

verpauperaar | 09-02-11 | 13:07

CDA, die achterbakse godsdienstwaanzinnigen, is wel de laatste partij waar ik op zou stemmen. Ik zou nog eerder VVD of PVV stemmen, en dat doe ik ook niet want dit kabinet kan beter vandaag dan morgen naar huis.

cabbit | 09-02-11 | 12:41

wel dat was weer zo'n verrekt leuk deuntje van dit guitige jongetje */ polygoonjournaalstemmodus uit

Zuitschuip | 09-02-11 | 12:21

Het CDA moet kapot , oude fossieleno
Partij

kudtvlieg | 09-02-11 | 12:16

Ik wist niet dat Sabine Uitslag vroeger in een clip van Jordi van Loon had gefigureerd. Helemaal naakt was ze niet, maar dat maakt het juist spannender!

Helter Skelter | 09-02-11 | 12:16

Ik stem gewoon weer PVV en om de impact te verdubbelen, dwing ik mijn vrouw om ook PVV te stemmen en anders gaat ze voortaan maar met een hoofddoek op naar buiten GODVERDOMME!!!!!

Spasshose | 09-02-11 | 12:12

Schoorsteenveger | 09-02-11 | 10:14
Bijna!

lilluke halve hoan | 09-02-11 | 12:08

Niet leuk he; mij rickrollen met jordi van loon

joozd | 09-02-11 | 12:06

MMM als ze die Sabine nou lijs(trekker) maken gaat het vast wel goed met het CDA

krasse karel | 09-02-11 | 12:01

Dit is niet mijn kabinet, vriend.

Hölzenbein | 09-02-11 | 12:01

op een of andere manier leest dit topic niet als een BertdBrussen topic...

ChillBill | 09-02-11 | 11:51

@Slurfje | 09-02-11 | 11:39
en jij hebt je oogkleppen en aluhoedje zeker constant op?

borderliner | 09-02-11 | 11:49

Zodra ze die C uit hun naam loslaten. Want dat zijn ze alleen nog maar in naam.

zeg maar jansen | 09-02-11 | 11:44

betaald = betaalt

Denkt Na | 09-02-11 | 11:44

Ja, macht zonder inhoud is niet sustainable. In bed leggen met iedere Amerikaan die maar langskomt ook niet. Het CDA betaald nu de prijs voor de inhoudsloosheid van regent Balkenende. Normen zijn voor u, de waarden voor hen.

Denkt Na | 09-02-11 | 11:43

Je doet het tegenovergestelde wat men in DWDD wil, ergo PVV of VVD of CDA stemmen,
----------MOOI---------
Wij de anti-linksch-stemmers en wij alleen kunnen er voor zorgen, dat de linksche doctrines en de moslim-voor ons Nederlanders gevaarlijke- ideologie buitenspel blijven. Maar mocht linksch en moslim het toch winnen, dan heet dat ook democratie, we gaan het dus gewoon wel zien, als de verkiezingsfraude maar buiten de deur blijft, ergo niet alleen stemkantoren bevolkt met sp/gl/pvda'ers.

Slurfje | 09-02-11 | 11:39

Verdomme, toch geklikt. Gelukkig via een RDP sessie zonder geluid. Het beeld gaat dan ook traag. De pipo schoenen verraden het al.

jvlaam2 | 09-02-11 | 11:37

@F. von Zeikhoven | 09-02-11 | 11:18
Je kan er wel op "stempen"

Che_cuevara | 09-02-11 | 11:31

@veuve-clicquot | 09-02-11 | 11:00
Let him sleep on it

Che_cuevara | 09-02-11 | 11:29

Vriendelijk bedankt voor die nsfw link. Zit nu met het wijsje van dat pestventje in mijn kop.
Hufters!

weedo | 09-02-11 | 11:24

Ik zou graag 'ns op d'n bisschop Gijssen stemmen. Kan dat?

F. von Zeikhoven | 09-02-11 | 11:18

@Morkovich | 09-02-11 | 11:02
Waarom vreemd dat ik niet steeds op dezelfde partij stem? Ik ben de zwevende kiezer. Ik kijk naar mijn positie op het moment en wat ik dan belangrijk vind.
Als je kinderen hebt is dat heel anders dan als je net met je eerste baan begint en nog vrijgezel bent. Ik laat alles meewegen in mijn beslissing. En die heb ik nu nog niet gemaakt.
Het kan zomaar zijn dat ik uiteindelijk bepaal dat ik niet of blanco ga kiezen omdat er geen partij is die bij mij past. Overigens geldt dit voor elke politieke verkiezing, of het nu gemeenteraad - of Tweede Kamer verkiezingen zijn.
-
@veuve-clicquot | 09-02-11 | 11:04
Druk uitoefenen helpt echt niet...
Jammer dat je mij niet in mijn waarde laat. Dat zegt iets over jezelf.

borderliner | 09-02-11 | 11:13

@Uriël Fack | 09-02-11 | 10:55
Ik erger me aan mensen die zich irriteren. Zo hebben we allemaal onze kleine ongenoegens.

Prof. D.A.H. Vintik | 09-02-11 | 11:12

Ik geef toe, ik heb geklikt. Op de link. Van Sabine.
Maar moet de straf daarvoor zó erreg zijn....?
´k Hoop dat het nog goed komt, vandaag.

Hapax | 09-02-11 | 11:11

@borderliner | 09-02-11 | 11:02
Wees eens flink en geef antwoord :
"niet rechts" kan van alles zijn.
ik ben geen 1m73 lang ...

veuve-clicquot | 09-02-11 | 11:04

@borderliner
Dat was duidelijk ja. Ik weet niet hoe vaak je al hebt mogen stemmen. Ik vind het vreemd dat je niet op dezelfde partij stemt. de filosofie blijft vaak gelijk. Dan kun je het er achteraf natuurlijk niet mee eens zijn, daardoor wordt je hoek natuurlijk wel kleiner.
Het kan in jou geval dus zijn dat je de PvdA stemt, 4 jaar daarna op D66 en 4 jaar daarna op GL? (Ervan uitgaande dat de regering 4 jaar regeert).

Morkovich | 09-02-11 | 11:02

die stemmen moeten toch uit het kamp van de VVD en PVV komen

istawa | 09-02-11 | 11:02

@veuve-clicquot | 09-02-11 | 11:00
Lezen, zwitsal-boy!!

borderliner | 09-02-11 | 11:02

CDA kapodt maken is altijd leuk,bijna net zo leuk als de PvdA kapodt maken.

K.Zwellever | 09-02-11 | 11:01

@borderliner | 09-02-11 | 10:55
1. Extreem links
2. Links
3. Midden
4. Rechts
5. Extreem rechts
6. Ik heb nog nooit gestemd
What will it be boy ...

veuve-clicquot | 09-02-11 | 11:00

Onzin natuurlijk. Als het CDA gedecimeerd uit de Statenverkiezingen komt, gaan ze echt niet een kabinetsbreuk forceren en zo nieuwe 2e kamer verkiezingen veroorzaken. Dan hebben ze straks ook nog 12 lullige zeteltjes in de 2e kamer. Dat wordt gewoon wachten totdat de peilingen betere kansen voorspellen. En dat kan zo maar eens de hele kabinetsperiode duren.

medusa324 | 09-02-11 | 11:00

@Uriël Fack | 09-02-11 | 10:55
Als je huillie wil doen, doe het dan op Joop.nl, niet onder een BB topic!

necrosis | 09-02-11 | 11:00

Stem de Minister-President. Alhoewel, wat moet die eigenlijk in de Prov Staten?

Ribero | 09-02-11 | 10:59

@Uriël Fack | 09-02-11 | 10:55
Dat is de gevaarlijkste man van Nederland heaur

Pasta-saus | 09-02-11 | 10:57


Dikke lol @ link.
NSFW pica's van Jeanine dan ook lekker voor zichzelf houdt.

Speitoptantje | 09-02-11 | 10:57

@An die ARBEIT | 09-02-11 | 10:50
LOL

veuve-clicquot | 09-02-11 | 10:57

@Heau even | 09-02-11 | 10:54
Is het al 2012? Nee dus

Pasta-saus | 09-02-11 | 10:56

Ene Hero zei vanmorgen in de krant dat de PvdA zichzelf wel zou mogen opheffen omdat ze 65 jaar zijn geworden. Hij vergeleek de PvdA met de AVRO en zei dat als ze niet bestaan hadden dat niemand ze heden ten dage zou oprichten.
Nou, bij deze verkiezingen de PvdA samen met het CDA de prullenbak in.

Osdorpertje | 09-02-11 | 10:56

@An die ARBEIT | 09-02-11 | 10:50
LOL

necrosis | 09-02-11 | 10:56

Dat hele tijd Francisco van Jole erbij halen begint me te irriteren. Word volwassen.

Uriël Fack | 09-02-11 | 10:55

@Morkovich | 09-02-11 | 10:50
Daar ben ik nog niet over uit.
Ik stem in ieder geval niet bij elke verkiezing op dezelfde partij.
Gemeenteraadsverkiezingen zijn anders dan landelijke verkiezingen, daar houd ik rekening mee.
Ik wil weten wat een partij op Provinciaal gebied wil doen.
Het deert me niet wie er in de Eerste Kamer komt. Mijn voorkeur gaat in ieder geval NIET uit naar een 'rechtse' partij, zoveel mag duidelijk zijn.

borderliner | 09-02-11 | 10:55

@Morkovich | 09-02-11 | 10:50
Ik denk dat hij verstoppertje speelt

Pasta-saus | 09-02-11 | 10:55

De vraag die onbeantwoord blijft, is wel de belangrijkste:
Gaan we nu allemaal deaudt?

Heau even | 09-02-11 | 10:54

Zeg redactie:

Ik heb net dat hele filmpje afgekeken maar Sabine zit er niet in, hoor! En ook niet naakt...

*Is zo goedgelovig dat ie zelfs politici het voordeel van de twijfel geeft.*

plaspop | 09-02-11 | 10:51

@borderliner
Wat stemt u dan wel op? En geen verstoppertje spelen..

Morkovich | 09-02-11 | 10:50

@Turrukje | 09-02-11 | 10:02
" Dat hoeft helemaal niet, als ze maar achter in de bus gaan zitten vind ik alles okay..."

Dit wilde je horen toch, of niet? Ga lekker ergens anders vissen.

An die ARBEIT | 09-02-11 | 10:50

"Jolig buurjongetje dat Francisco heet". +1


An die ARBEIT | 09-02-11 | 10:49

necrosis | 09-02-11 | 10:44

Wat zo raar is tijdens Nederlandse verkiezingspropaganda; Partijen beloven nooit lagere belastingen. Wat ze doen maakt me niks uit, als het maar minder kost.

zovoklets | 09-02-11 | 10:48

Wat een paniekvoetbal van het CDA. Feit blijft dat ze door draaikonterij veel stemmen zijn kwijtgeraakt aan de PVV. Dus als ze stemmen terug willen zullen ze zich af moeten zetten tegen de PVV, maar dat zal leiden tot een nog magerdere minderheid voor het zittende kabinet. Kortom het CDA verliest op alle fronten. Net als Groen(rechts)Links

maraboe | 09-02-11 | 10:48

@Multiflauwekulti | 09-02-11 | 10:45
dat ventje wordt later een hele grote meid ... denk ik toch

veuve-clicquot | 09-02-11 | 10:47

gestemt, gebeurd.... ik stem op de partij van de spelling!
Aaron als lijsttrekker. Of toch Tori?

Chapellmoor | 09-02-11 | 10:46

Ha! Ben het een keer met BB eensch. Ook mooi.

Libertanimal | 09-02-11 | 10:46

Ik weet niet wat ik erger vind... het CDA of dat ventje van het Joetoep-filmpje.

Multiflauwekulti | 09-02-11 | 10:45

@borderliner | 09-02-11 | 10:41
1. U mag nog niet stemmen
2 .Uw stemrecht is ontnomen
3. U heeft nog nooit gestemt

veuve-clicquot | 09-02-11 | 10:44

@zovoklets | 09-02-11 | 10:36
De privincie is verantwoordelijk voor de Provinciale Opcenten (55% van het totaal), de rest gaat naar Jan-Kees de Jager.
En verder is het een overbodige bestuurslaag die inderdaad opvreet/ uitvreet en zakken vult (maar niet de mijne).

necrosis | 09-02-11 | 10:44

necrosis | 09-02-11 | 10:40
Rood potlood?
Wordt eerste punt van de volgende vergadering. Blauwe potloden!

zovoklets | 09-02-11 | 10:44

Randy McRanderson | 09-02-11 | 10:24
Ze kiezen slechts de (oude) leden van de Eerste Kamer.

Chapellmoor | 09-02-11 | 10:44

zovoklets | 09-02-11 | 10:32
Als je zo ook boodschappen doet, blijf je wel lekker slank.

Chapellmoor | 09-02-11 | 10:42

@borderliner | 09-02-11 | 10:41
Stem dan ook nooit PvdA aub, als u toch bezig bent.

Pasta-saus | 09-02-11 | 10:42

Ik heb nooit op het CDA gestemd en ga dat ook nooit doen.
Net zoals ik nooit op de PVV of de VVD ga stemmen.... wat er ook gebeurt.

borderliner | 09-02-11 | 10:41

@zovoklets | 09-02-11 | 10:32
Stemmen gebeurd weer met het rode potlood!
Enne... macht/ druk op de knop.... rings a bell?

necrosis | 09-02-11 | 10:40

Och, ik vind die gristenen anders zo verkeerd nog niet hoor. Het is in de meeste gevallen geen traktatie voor het netvlies om naar die lui te kijken maar het feit dat hun vrijetijdsbesteding niet bestaat uit her en der bermbommen ingraven en bomgordels aan elkaar naaien is ook wat waard tegenwoordig.

Randy McRanderson | 09-02-11 | 10:39

@Wilhelmus Nepzooi | 09-02-11 | 10:19
50+ ofcourse, wat anders? [sarcasme mode off]

Pasta-saus | 09-02-11 | 10:39

@der Wunderhund | 09-02-11 | 10:06
LOL

Pasta-saus | 09-02-11 | 10:37

@Jeblijftjeverbazen | 09-02-11 | 10:07
Met u kan ik praton

Pasta-saus | 09-02-11 | 10:37

* in handen wrijven doet *

Sliptong | 09-02-11 | 10:36

Randy McRanderson | 09-02-11 | 10:24

De provincie is heel belangrijk. Ze doen namelijk beslissen over de hoogte van de motorrijtuigbelasting.
Verder geen idee wat die lui uitvreten.

zovoklets | 09-02-11 | 10:36

Ik ga altijd zo laat mogelijk naar het stembureau. De hele dag met het stembiljet in de knuistjes verkneukel en wentel ik mij dan in de macht om dingen met een druk op de knop te veranderen. In het stemhokje slaat de twijfel toe, kan ik niet kiezen en ga zonder te stemmen naar huis. Maar goed, iedere verkziezing heb ik hoop ooit wat te veranderen en dit land nog beterder te maken.

zovoklets | 09-02-11 | 10:32

Onzinnig artikel. Elke partijj loopt nu te schreeuwen om onze stem. En elke keer worden wij toch weer genaaid.
Dus ga nou niet roepen dat CDA paniek en angst loopt te zaaien. Elke politicus doet dat.
Het enige leuke aan dit artikel was de " naakte " Sabine. Heb weer even gelachen.

loser | 09-02-11 | 10:32

veuve-clicquot | 09-02-11 | 10:28
Ik blijf wat wisselen en rondneuzen in verschillende regionen. Voorlopig ff Zwitserland tot de sneeuw smelt.

Stroopdoos | 09-02-11 | 10:31

Ach, als meneer de dominee het zegt stemmen al die gristenen op het platte land weer netjes CDA. Alleen zijn we na 4 kabinetten BakEllende is Nederland wel een beetje CDA moe. En daar kunnen die schurferige gristen honden op het platte land niks aan veranderen.

Osdorpertje | 09-02-11 | 10:30

Nee,ik ga gewoon voor de pvv.

1%biker | 09-02-11 | 10:30

@Stroopdoos | 09-02-11 | 10:25
Levenslang .... wil ik niet terug naar Nederland, blijf lekker wat zuidelijker wonen :-)

veuve-clicquot | 09-02-11 | 10:28

@Pa Cartwright | 09-02-11 | 10:22 Lang geleden dat ik knul werd genoemd. Maar goed, zalig zijn de simpelen van geest heeft ooit eens iemand gezegd. Waarom zelf iets doen als een ander dat voor je kan doen!

Dr. Funkenstein | 09-02-11 | 10:25

veuve-clicquot | 09-02-11 | 10:21
Hoe lang moet je nog?

Stroopdoos | 09-02-11 | 10:25

Provinciale staten, wat is dat voor onduidelijke luchtfietserij allemaal. Als ze verwachten dat ik voor zoiets onbeduidends de Opel Combo aanslinger om in een lokale sporthal vakjes in te gaan zitten kleuren dan hebben ze aan mij een verkeerde.

Randy McRanderson | 09-02-11 | 10:24

PvdCDA is een enorme molensteen om de nek van deze samenleving. Die twee partijen moeten gewoon langzaam in de vergetelheid verdwijnen. Het liefst niet zo langzaam, maar dat zie ik gewoon niet gebeuren. Niet op stemmen, gewoon niet.

Achterdocht | 09-02-11 | 10:23

Wees niet bang, zal nooooit op cda stemmen. Geile video trouwens :)

Idontgiveafunk | 09-02-11 | 10:22

@ Dr. Funkenstein | 09-02-11 | 10:17

Ik? Nádenken? Last van humor knul?

Pa Cartwright | 09-02-11 | 10:22

@Stroopdoos | 09-02-11 | 10:19
Voor de TBS-ers die GS bezoeken ?

veuve-clicquot | 09-02-11 | 10:21

necrosis | 09-02-11 | 10:09

En ik ben weer te goed van vertrouwen....

eerstneukendanpraten | 09-02-11 | 10:21

Bestaan die nog? de CDA?

Chapellmoor | 09-02-11 | 10:21

* gelukkig niet mag stemmen voor provinciale verkiezingen *

veuve-clicquot | 09-02-11 | 10:20

druipkaars | 09-02-11 | 10:18

Ja, dat was even een teleurstelling zeg... Iemand een linkje naar de echte naakte Uitslag btw? Mag ook gefotosoept zijn heaur!

eerstneukendanpraten | 09-02-11 | 10:20

VVD gaat alles weer wat rechttrekken de komende jaren. PvdA gaat pleite, Groenlinks ook en D66 gaat een abo op 10 zetels nemen zoals we van ze gewend zijn.
Maar wie is toch die Jordy? *christengekkie gokt*

Stroopdoos | 09-02-11 | 10:19

Wat moeten we dan stemmen, Bert?

Wilhelmus Nepzooi | 09-02-11 | 10:19

@Dr. Funkenstein | 09-02-11 | 10:17
De meesten wel. Niet allemaal

Che_cuevara | 09-02-11 | 10:18

ik krijg iets anders dan uitslag van die uitslag

druipkaars | 09-02-11 | 10:18

kudt, geklikt.....

Jens Jeremies | 09-02-11 | 10:17

Pa Cartwright | 09-02-11 | 10:12 denk zelf eens na. Ik dacht dat reaguurders hoog opgeleid waren.

Dr. Funkenstein | 09-02-11 | 10:17

Godverdomme waarde redactie, had ik me al helemaal ingesteld op een naakte Sabine FAPFAP Uitslag, krijg ik het schandknaapje van Pedo Ad of zeau in beeld.
Dat is niet de bedoeling...

eerstneukendanpraten | 09-02-11 | 10:17

Sabine Uitslag. Zag haar gisteren nog lopen. *zwijmel* Je voelt je de rest van de dag beter. Als ze haar lijsttrekker maken, dan zou het CDA nog wel eens heel groot kunnen worden.

Stijlicoon | 09-02-11 | 10:17

@necrosis | 09-02-11 | 10:09
Niet op klikken.

Che_cuevara | 09-02-11 | 10:15

Done and done.

The Unjorisable | 09-02-11 | 10:14

Ik denk niet dat ze het kabinet in gevaar zullen brengen.
Want dat zou betekenen dat ze bij nieuwe verkiezingen helemaal niet meer mogen meespelen. Nu zitten ze nog op het pluche en anders niet meer.
Dus hoe minder zetels ze nu halen hoe steviger dit kabinet zit.

Che_cuevara | 09-02-11 | 10:14

Ik klikte. Godver.

Nietvoordekat | 09-02-11 | 10:13

Maar Brussen, wat mot ik dan wél stemmen?

Pa Cartwright | 09-02-11 | 10:12

Wat willen we nou? Hebben we eindelijk eens een beetje-soort-van recht kabinet moet dat worden weggestemd? Volgens mij is het de bedoeling dat de VVD + CDA (en pvv) de meerderheid in de 1e kamer (fossielenbak) behalen, zodat het land niet de komende 3,5 jaar onbestuurbaar is... Maar ik kan het natuurlijk mis hebben.

Wim-Lex | 09-02-11 | 10:12

@unieke-nic ik weet hoe je je voelt

Dr. Funkenstein | 09-02-11 | 10:11

@wunderhund

indeed het laat ook nog een ergere nasmaak achter

Pedro el Negro | 09-02-11 | 10:10

Ik vertrouw dat "naakt" linkje niet....

necrosis | 09-02-11 | 10:09

ok. ik klikte. kutzooi

unieke-nick | 09-02-11 | 10:09

Ik stem gewoon weer VVD, CDA in de hoek, Geert niet te groot. Helemaal fijn

Jeblijftjeverbazen | 09-02-11 | 10:07

Gejordyrolled...

der Wunderhund | 09-02-11 | 10:06

scheiding van staat en kerk dus opzouten met het CDA lang genoeg last gehad van deze vrijheid inperkende club...

Fiat-500-Abarth | 09-02-11 | 10:06

Verder het CDA ach als ze niet zo machtsgeil waren zou je er bijna medelijden mee krijgen.

Turrukje | 09-02-11 | 10:05

Lariekoek. Ik sloop mijn bloedeigen kabinet niet.

Kan Jees de Jager? | 09-02-11 | 10:05

-weggejorist-

pleistertje | 09-02-11 | 10:05

Hee, maar dat is geen naakte Sabine Uitslag :(.

Stoppenkast | 09-02-11 | 10:05

Precies gewoon op Geert stemmen. Zo halen we samen hoofddoekmeisjes uit de bus!

Turrukje | 09-02-11 | 10:02

Doe eens even gauw de juiste link naar Uitslag plakken!

Professor Superhirn | 09-02-11 | 10:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken