Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Brute schoonmoeder-overvallers gezocht

seniorenovervalleralphen.jpg"Beste GeenStijl, Graag jullie hulp bij het volgende. 23 december 2010 is in Alphen aan den Rijn mijn 64-jarige schoonmoeder onderweg naar huis onderuit geschopt door twee gasten en hebben ze haar pinpassen meegenomen. Waarschijnlijk hebben ze haar pincode afgekeken toen ze stond te pinnen bij de Albert Heijn. In no time is er met twee passen €3000 van haar rekening opgenomen. Chipknip is gebruikt in Rotterdam/ Dordrecht, één pas is terug gevonden in Almelo". Kijk, dat is nou even zeldzaam als ontroerend en mooi. Een schoonzoon die achter z'n toetsenbord kruipt om schoonmoeders te helpen. Daarom bij deze een oproep. Oftewel; u mag weer op boevenjacht. [Instart bombastische stockmuziek]. Wie kent of herkent deze overvallers van het laagste soort. Gezocht worden drie mannen en twee vrouwen, die zo laf waren om het tegen een actieve senior van 64 op te nemen. Haar neer te trappen en geld af te pakken, dan word je zelfs binnen de beroepsgroep uitgekotst. Daders zijn hier te zien op CCTV-TV. Graag zoeken, vinden en aangeven bij de hermandad. Als u toch bezig bent ook deze oma-berovers even meepakken. En deze gelpubers uit Drenthe, die een 57-jarige vrouw beroofden. Gouden tipgever is maandag eregast bij KoffieMax!

Reaguursels

Inloggen

Ik heb ze al eens eerder gezien maar dat was in Bulgarije.

KoranDweepert | 06-02-11 | 22:42

Het is een schande. Die eikels moeten zo snel mogelijk voor de rechter worden gebracht voor het mishandelen en afranselen van die arme vrouw...Cebeli Gonul Rotterdam

Cebmeister | 06-02-11 | 14:52

-weggejorist-

Zeaumaar iemand | 06-02-11 | 13:10

Het zal gvd weer eens niet een buitenlander zijn ...

BunnyKiller | 06-02-11 | 12:44

Ik ken ze. Het zijn Maro Kaan , Moes Tapha en een vreselijk lelijk Vet Wijf. Bejaardeovervallers. Doet het goed in de lik.

Jan Gordelroos | 06-02-11 | 11:48

@Nyte | 05-02-11 | 19:09
daar verbaas ik mij ook altijd over het is inmiddels 2011, zelf een telefoon heeft tegenwoordig een hippere camera

kut kakker | 06-02-11 | 00:18

wat een gore kakkerlakken. Altijd weer hetzelfde met dit tyfus tuig. blijf met je takken van andermans spullen af. En al helemaal bij bejaarden. En altijd maar weer zeiken dat het maar een kleine groep is... het is verdomme 2/3 van dat tuig. Het is dat oproepen tot geweld strafbaar is....

kut kakker | 06-02-11 | 00:16

-weggejorist-

OudRotjeknorrer | 06-02-11 | 00:00

He! Noord-Afrikanen! Typisch!

brabant altijd -1 | 05-02-11 | 23:09

Beseffen onze Cohens in 0031 nu eindelijk eens wat ze hebben bereikt?

NoMinister | 05-02-11 | 22:55

@lilluke halve hoan | 05-02-11 | 19:53 zal wel gastgebruik zijn. bij je eigen bank kun je veel meer pinnen. ik kan tot 10000 per dag pinnen.

dezeookalbezet | 05-02-11 | 22:13

Ironisch Naakthuisje | 05-02-11 | 17:32
Goed kijken he! Terdege wel etnisch afval met kleurtje.

c10 | 05-02-11 | 21:53

Van een man met een regenjas met bijpassende hoed in een donker steegje gehoord dat ze in Rotterdam/Dordrecht een Echtpaar op het oog hebben dat werkt via het kopieren van passen.
Ik hoorde namelijk dat er 8 of 10 verschillende passen in een afvalbak waren gevonden op een station aldaar. Deze waren van verschillende mensen. Stickers met pincodes zaten erop en er zaten 15 of 20 BLANCO pinpassen (compleet wit met enkel een magneetstrip erop) bijgevoegd waar ook enkel een pincode was opgeplakt. Op deze manier kunnen ze met zn tweenen of meer in zeer korte tijd diverse pinautomaten bezoeken en de rekeningen leegtrekken.
Dit alles met een elastiekje eromheen. was wegeflikkerd omdat er politie in de buurt was.

Aeneas | 05-02-11 | 21:49

64? maar maar dat is toch een babyboomert? die moesten we toch niet,gs?
dus waarom al deze ophef??

JoeDoe | 05-02-11 | 21:35

Laat deze gasten een gaybar in Iran openen als straf :)

ponchopeter | 05-02-11 | 20:44

Ik ken ze niet. Zal wel op ze letten vanavond in die pauperstad.

wtfgebeurdhierdan | 05-02-11 | 20:34

In no time 3000 euri gepint?
hoe doen ze dat want ik kan maar 500 per dag pinnen hoor.....

lilluke halve hoan | 05-02-11 | 19:53

suske en wiske en de babyboomberovers.

zeiksmurf | 05-02-11 | 19:14

Wanneer uploaden ze nou eens 1080p kwaliteit beelden. Je hebt toch niets aan dat gepixel

Nyte | 05-02-11 | 19:09

rappers?

rannie | 05-02-11 | 18:51

Mensen die denken weg te komen met tasjesjatten #gaesdeaud

#gaesdeaud | 05-02-11 | 18:24

Roadblock | 05-02-11 | 17:20
Tsja, ik was eauk te laat om mijn genuanceerde reaguursel af te leveren over de roedel geestelijk gehandicapte rifratten die meisje op fiets belagen.

Hei-kneuter | 05-02-11 | 18:02

Heel vreemd, kloppen deze beelden wel? Ik zie namelijk geen etnisch afval.

Ironisch Naakthuisje | 05-02-11 | 17:32

Dit tip mag naar de politie, maar naw mag ook naar mij

mörser | 05-02-11 | 17:25

Misschien off topic, maar weet iemand waarom het item:
"Winterfilmpje! Kansenjongeren beroven meisje van fiets"
na 885 reacties geblocked is?
Had wel leuk geweest als GS daar een reden voor gegeven had.

Roadblock | 05-02-11 | 17:20

@vraagstaart | 05-02-11 | 15:06,

Dat was mij reeds duidelijk.
Ik zal het niet verder vertellen en bedankt voor de reminder.

H.A. Ram | 05-02-11 | 17:09

...Je kan geen politiebericht lezen of horen...of het zijn weer buitenlanders !
De kans dat een buitenlander in mijn zaak de handel normaal afrekend is ook nihiel !
Niet dat blanken het niet doen...maar bij een buitenlander weet ik het 90 % zeker !
En ja... die houd ik ook erg in gaten als ze er zijn...raar he... maar typisch dat ik ze ook bijna altijd kan betrappen op diefstal.
WANNEER DOEN WE ER IETS AAN ?

Regelmatig voor gekomen dat ik nog bezig was met de aangiftes en boefje is alweer op vrije voeten.
GEK WORDT JE ERVAN !!

de aarde | 05-02-11 | 16:52

Wat lopen er toch een vieze vuile schoften rond hier in nederland.
Als ze gepakt worden zou de strafmaat eigenlijk1 maand zitten moeten zijn voor elk jaar dat het slachtoffer oud is.
Dus 64 maanden als ze iemand van 64 beroven.
Èn onmiddelijk alle uitkeringen stopzetten of korten met minimaal 50%.
Je zou bijna wensen dat de door hun zo geliefde sharia op deze figuren met voorrang toegepast gaat worden.

Dostranamus | 05-02-11 | 15:55

@ vraagstaart.. stoer man!
Een echt bejaardenmepper, en dan denken dat iedereen dat in zijn jeugd heeft gedaan.. maar nee, ik ging niet verder dan het meppen van alleenstaandevrouwen en het met een groep in elkaar slaan van de kleinste sukkel in de klas.

komt dat schot | 05-02-11 | 15:47

@1%biker | 05-02-11 | 15:32
De dienstplicht kan ik nog begrijpen maar zorgplicht....?
Ik moet er niet aan denken dat ongemotiveerde mensen aan mijn moeder "zitten".
*mouwen opstroopt*

necrosis | 05-02-11 | 15:41

@Drecks | 05-02-11 | 15:32
De politiek (landelijk) kan er geen reedT aan doen sinds BakEllende zijn ziel aan de duivel (Europa) verkocht door zijn handtekening onder het verdrag van Lissabon te zetten.
Nederland zei massaal "nee" en dus werd het "ja", zo werkt politiek....

necrosis | 05-02-11 | 15:37

@1%biker | 05-02-11 | 15:26
Je bedoelt "Sad, but true"?
Ga je schoolgeld eens terugvragen, hup hup.
*met dank aan illuvatar*

necrosis | 05-02-11 | 15:33

Bejaarden overvallen, kleaudtzakken. Let the manhunt begin..

Hei-kneuter | 05-02-11 | 15:32

Dat zakkenrollertuig is allemaal Oostblok volk. Lekker aan het shoppen hier.
Litauers doen veelal autoinbraken.
Probleem is dat veel van die Oost Blokkers lekker anoniem kan reizen.
Al die camerabeelden leveren weinig op omdat niemand die lui kent.
Litauers ,Roemenen, Bulgaren en binnenkort ook Kosovaren en Albanezen
kunnen ongestoord hun gang gaan. Nadat ze hun slag hebben geslagen lekker
weer even terug naar huis en na een paar maanden weer terug.

Worden ze een keer gepakt dat krijgen ze een boete, of dagvaarding.
Die lui lachen zich kapot. De politiek doet er geen reet aan. Is berekende
schade na openstellen van de grenzen.

Er moet toch wetgeving mogelijk zijn om die lui alles afte nemen, ongewenst te
verklaren en bij eventuele terugkomst weer alles af te nemen.

Drecks | 05-02-11 | 15:32

necrosis | 05-02-11 | 15:27
Oke ook ik heb 15 jaar bij de marns gedient,veel vrienden gemaakt
Ja ook veel marokkanen surinamers chineesjes noem maar op,geen ik herhaal geen probleem.
Maar dat is dus ook waarom ik de dienst/zorg plicht terug wil,leer elkaar kennen onder andere omstandigheden ook al heb je een besneden piemol.

1%biker | 05-02-11 | 15:32

Tutanchamon | 05-02-11 | 14:42

Deels waar ..echter de vvd met liberale gedachte is er ook uitgesproken voor om zoveel mogelijk oosteuropeanen hier (Tegen goedkopere salarissen ), aan het werk te zetten; grenzen naar het oosten wagen wijd open te houden ..

Volgens mij gewoon weer een reden om meneer wilders meer zggenschap in dit landsbeleid te geven .

sparrow | 05-02-11 | 15:30

En altijd iemand anders schoonmoeder. Waarom pakken ze de mijne nooit ?

dezeookalbezet | 05-02-11 | 15:30

@1%biker | 05-02-11 | 15:19
Jammer dat je zo'n eenzijdige blik hebt.
Onder de NL doden in Afghanistan zat toevallig een beroepsmilitair met Marokkaanse wortels.
En dat werd hem niet in dank afgenomen......

necrosis | 05-02-11 | 15:27

Ga Biff en vraagstaart gezelschap houden.
Proost allen.

*out*

Che_cuevara | 05-02-11 | 15:27

1%biker | 05-02-11 | 15:19
sad butt treu,.metallica

1%biker | 05-02-11 | 15:26

@necrosis | 05-02-11 | 15:20
Je brengt me op een idee.
Strak plan dit

Che_cuevara | 05-02-11 | 15:25

als we tegenwoordig een paar oost-blokkers in de supermarkt zien, moeten we ze achtervolgen totdat ze hun spulletjes hebben afgerekend. hou ze in de gaten die paria's.

zoalshetis | 05-02-11 | 15:23

@Haarkopje | 05-02-11 | 15:11: Vrouwen hebben hun eigen divisie, genaamd eerwraak. Vorig jaar nog werd een Turkse ondernemer nogal ongelukkig doodgestoken voor haar kinderdagverblijf. Dat ze elkaar niet overvallen valt voor mij in dezelfde categorie als Nederlanders die naar elkaar zwaaien op de Autobahn.
Besides, ik zag laatst bij opsporing verzocht dat Marokkanen een Marokkaanse snackbarhouder overvallen hadden. Zo zie je maar weer.

De Kampsjeng | 05-02-11 | 15:22

@lanexxx | 05-02-11 | 15:18
Daar heeft het alle schijn van, ja.

Maar met die constatering alleen schieten we niets op. Onze islamitische burgers zijn voor het merendeel here to stay. Dus wat gaan we doen?

Negeren, appeasen en bagatelliseren heeft in ieder geval niet gewerkt, dat kunnen we alvast concluderen.

Art Vandelay Ultor | 05-02-11 | 15:20

@Che_cuevara | 05-02-11 | 15:09
Natuurlijk!
Ik wacht gewoon tot de PvdA tot bijna nul zakt in de peilingen, dan kunnen ze mijn stem kopen.
*twijfelt tussen Aston Martin en Jaquar*

necrosis | 05-02-11 | 15:20

Heel erg stigmatiserend zo ;) en weer een vooroordeel bevestigd. En het ergste is in dit land dat als je iets zegt waar heel links Nederland over zou kunnen vallen, iets discriminerends, dan word je weggejorist of in ergste geval opgerot. Maar dit soort mensen kan wel blijven doen waar ze goed in zijn. Omgekeerde wereld zo...

straatjochie | 05-02-11 | 15:19

necrosis | 05-02-11 | 15:05
De dag dat ''onze''knuffels bereid zijn te sterven voor Nederland vreet ik alle schoenen van de wereld op.
Denk eens na mensen ze zijn hier om te halen en geven niks nee niks [alleen problemen ]terug.

1%biker | 05-02-11 | 15:19

Ik ga trouwens Heer vraagstaart achterna. Shit, shave, shower and off to the pub!

Biff Eagleburger | 05-02-11 | 15:19

Art Vandelay Ultor | 05-02-11 | 15:14
Ja, het past gewoon niet.

lanexxx | 05-02-11 | 15:18

Een dag alleen maar onzintegels gelegd. Het zal de regen wel zijn.

*kroeg*

vraagstaart | 05-02-11 | 15:17

fijn oost-blok tuig. maar ja, dat krijg je dan ook als roemenie en bulgarije mag meedoen.

zoalshetis | 05-02-11 | 15:17

@Haarkopje | 05-02-11 | 15:06

Lees je nou zelf wel eens wat je schrijft? Het is bekend dat je graag je comments c/p en zelden antwoord op moeilijke vragen, maar het zou toch ooit eens tot je door moeten dringen dat je eigenlijk totale onzin uitkraamt. Gewoon even een tip tussendoor. Carry on.

Biff Eagleburger | 05-02-11 | 15:16

@De Kampsjeng | 05-02-11 | 15:07
Maar het is niet zwart/wit natuurlijk. Het is geen gegeven dat mensen die in die (islamitische) culturele context opgroeien vanwege een wij/zij-denken sowieso een afkeer van het Westen en de Westerling krijgen. Wel werkt het (enorm) kansvergrotend.

Het gaat dus om de voedingsbodem, de mogelijkheid. Ik poog slechts een verklaring te geven. Mijns inziens is die evident, gezien de grote problemen die we in West-Europa kennen met islamitische burgers.

Er zit iets in de het cultureel-religieus vertoog van de islam dat vloekt met onze samenleving.

Art Vandelay Ultor | 05-02-11 | 15:14

@Tutanchamon | 05-02-11 | 15:08
Ik heb ergens een hoofdletter gezien waar het niet hoort, een beetje reaguurder weet wat dat betekent......

necrosis | 05-02-11 | 15:14

@Bakito | 05-02-11 | 15:03 Al ben ik de enige in de kroeg , afspraak = afspraak maxcdn.thedesigninspiration.com/wp-con...

@necrosis | 05-02-11 | 15:03 | Prodent, de zware Weduwe en Guhl? thnx

vraagstaart | 05-02-11 | 15:13

@Tutanchamon | 05-02-11 | 15:08
En waarom kon je dan eerst niet zo reageren als nu?
Je verwachte toch niet echt dat daar serieus op gereageerd zou worden. Of was je nog niet helemaal wakker?

Che_cuevara | 05-02-11 | 15:13

@De Kampsjeng | 05-02-11 | 14:58:

Waarom lees je nooit dat marokkaanse of Turkse vrouwen worden beroofd maar zijn dit altijd Nederlandse vrouwen?
Gewoon racisme of religieus geindoctrineerd racisme?
Luister maar eens goed naar de man die het 10 jaar geleden allemaal al haarscherp zag:

www.dumpert.nl/mediabase/285151/a26c60...

Haarkopje | 05-02-11 | 15:11

@Bakito | 05-02-11 | 15:07
Wel eens van condooms gehoord?
of "de pil"

Che_cuevara | 05-02-11 | 15:10

@necrosis | 05-02-11 | 14:59
Dat is normaal. Had je maar op de pvda moeten stemmen, dan wordt je nooit gediskwalificeerd.

Che_cuevara | 05-02-11 | 15:09

@Che_cuevara: je overbluft me totaal met je sterke verweer.
@ Necrosis: ergens een voltooid deelwoord gezien waar het niet stond ? Och och.
Jullie hoeven jezelf niet zo omlaag te halen hoor !
Ik kan me voorstellen dat jullie de realiteit (dit soort filmpjes) moeilijk aankunnen maar er komen er komende jaren nog vele honderden hoor. Maar Job lost alles op dus be happy.

Tutanchamon | 05-02-11 | 15:08

@Che_cuevara | 05-02-11 | 15:06
Overbevolking.

Bakito | 05-02-11 | 15:07

@Art Vandelay Ultor | 05-02-11 | 15:01: Awel, als 't komt door een door cultuur ingegeven afkeer van een volk in het algemeen. Wat aantoonbaar gemaakt moet worden. Dan is het evident, dan moet je zwaarder straffen. Lijkt me simpel. Hopelijk herrint Gs, de Telegraaf en vooral PowNed dit kabinet aan die belofte.

De Kampsjeng | 05-02-11 | 15:07

@H.A. Ram | 05-02-11 | 15:02 Betrouwbaar? Zijn ze niet. Al eeuwen. Goed bewaard geheim, Nederlandse misdaad heet "politiek" en "bankieren". Deze jongeren brengen slechts op microniveau in praktijk wat de politiek en banken grootschalig doen: mensen beroven.

Vertel je het niet verder?

vraagstaart | 05-02-11 | 15:06

@Biff Eagleburger | 05-02-11 | 14:58:

Er is meer criminaliteit dan straatroof simpele geest.
Maar dat onderhand ruim 70% van de gedetineerden moslim is zou zelfs de meest simpele geesten aan het denken moeten brengen.

Haarkopje | 05-02-11 | 15:06

@Bakito | 05-02-11 | 14:54
Wat is er mis met neuqen?

Che_cuevara | 05-02-11 | 15:06

Geen succes?Sorry ongelukje u wordt begraven onder marokkaanse vlag ''aus''

1%biker | 05-02-11 | 15:00
En wat als het nou Polen blijken te zijn?

necrosis | 05-02-11 | 15:05

Rafapaz | 05-02-11 | 15:02
Het moeten haast wel finnen met een masker op zijn...

jeanmondo | 05-02-11 | 15:04

@necrosis | 05-02-11 | 14:54
Nope, maar zo een freakshow is op haar geheel eigen manier toch aantrekkelijk. Het is mijn afwijking.

Oké *vuist in lucht steekt* houd de ziel levend en keep chattin'.

KPC de Bazel | 05-02-11 | 15:03

@vraagstaart | 05-02-11 | 14:56
Wel doen hè...?

Bakito | 05-02-11 | 15:03

@vraagstaart | 05-02-11 | 14:56
*alvast tandpasta, pakje sigaretten en flaconnetje douchegel op de post doet*

necrosis | 05-02-11 | 15:03

Kijk eens aan, blanke misdadigers..!! De meeste Geenstijl-bezoekers wisten niet eens dat dit fenomeen voorkwam. Je moet toch "objectief" blijven als blog, hé.. Uiteraard de kop van het artikel wel met de bekende doelgroep in de hoofdrol, je moet wel consequent blijven natuurlijk.

Rafapaz | 05-02-11 | 15:02

Wist heel niet dat kaaskoppen ook niet te vertrouwen zijn.

H.A. Ram | 05-02-11 | 15:02

Walgelijk ik word hier echt zo moe van. Totaal respectloos en misselijk makend wanneer gaat er nou eens iets veranderen in N.L. ? Echt uitzichtloos. Dit is dus de grootste oorzaak van polarisatie in dit land en niet een religie/ideologie.

Sir Taki | 05-02-11 | 15:02

@De Kampsjeng | 05-02-11 | 14:58
Dat is de verkeerde afweging.

Er zit veel eerder een onbewust proces achter dan een actieve inzet van islamitisch denken.

Natuurlijk speelt optie A een grotere rol op het moment zelf en vormt het de aanleiding van zowel de gedachte als de daad, maar naast aanleidingen zijn er ook oorzaken.

www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/02/... voor nog meer heerlijke duiding.

Art Vandelay Ultor | 05-02-11 | 15:01

Roppen is rippen. Fuck Appel autosuggestie.
-
@Bakito | 05-02-11 | 14:54: Op matjes van biologisch geslachte kralen. Top!

De Kampsjeng | 05-02-11 | 15:01

Iedereen met ledematen kan schieten.
Simpel.
Je moet wat er in dat gestoorde koppie omgaat veranderen that's all.
Geen succes?Sorry ongelukje u wordt begraven onder marokkaanse vlag ''aus''

1%biker | 05-02-11 | 15:00

@KPC de Bazel | 05-02-11 | 14:48 Oei... *nieuwe smoezen zoeken doet*
Mag ik, als het gaat om wat oudere vrouwen, switchen naar Laura Fygi? Niet verbouwd, maar van eeuwigheidswaarde? Voorlopig dan toch?

vraagstaart | 05-02-11 | 15:00

@Tutanchamon | 05-02-11 | 14:42
Ik heb nog nooit PvdA gestempT!
Waarom krijg ik niet waar ik op gestempT heb?
Ik voel me gediscriminaliseerd!

necrosis | 05-02-11 | 14:59

@Haarkopje | 05-02-11 | 14:45

Mooi man. Dan kunnen we de rest wel vrijlaten uit het HvB, als ze daar volgens jouw redenatie dan toch onschuldig inzitten.

Biff Eagleburger | 05-02-11 | 14:58

@Haarkopje | 05-02-11 | 14:52: Nee joh. Wat dachten ze, je mag kiezen?
A: "Check die ouwe wijf, die gaan we pakken.Easy money."
B: "Aanschouw Achmed, de ongelovige. Laten we haar tot inzicht brengen door haar zionistische geld te roppen."
-
Wat denk je zelf?

De Kampsjeng | 05-02-11 | 14:58

Überkopf | 05-02-11 | 14:51
Meschien leren ze dat wat ze krijgen waarderen?
Niks komt voor niks da's nu wel anders met onze knuffels.
Ik ben ook niet voor 2x paspoort,je moet het verdienen!

1%biker | 05-02-11 | 14:56

@Bakito | 05-02-11 | 14:47 Dat klopt en die Goudse politiecommissaris is ook een vuile racist met zijn "misselijk makende beelden" en "hard optreden". Wat is nou een berovinkje met mishandeling, nietwaar? Wie heeft dat in zijn jeugd nou niet gedaan?

Ik ga in ieder geval zometeen naar de kroeg, Aussies op hun bek slaan in het kader van het Nederlandse "kattenkwaad moet kunnen"-beleid. Dat kun je niet genoeg exporteren, het wordt tijd dat de wereld kennis maakt met Nieuwe Tolerantie.

Als ik morgen wat later ben met reaguren, komt dat omdat die gasten Down Under te traag zijn van begrip om cultuurverandering te duiden en ik mijn tanden nog aan het zoeken ben. Ik reken op veel begrip en warmte van je.

vraagstaart | 05-02-11 | 14:56

@KPC de Bazel | 05-02-11 | 14:39
Jij bent gek op "blow-up dolls"?

necrosis | 05-02-11 | 14:54

@wakkere_nederlander | 05-02-11 | 14:49 :

Jij denkt dat het wel een goed idee is om jonge criminelen met geweren en granaten om te leren gaan?
Het enige dat hier tegen nog gaat helpen is heel lang opsluiten en terugsturen naar het zand van herkomst.

Haarkopje | 05-02-11 | 14:54

@De Kampsjeng | 05-02-11 | 14:40
Kinderen en tieners zitten teveel binnen. Op het VMBO en daarna in de ICT. Lichamelijke energie die niet weg kan. Daar zit de kern van het probleem. Ik pleit voor yoga. Elke dag verplicht een paar uur.

Bakito | 05-02-11 | 14:54

@wakkere_nederlander | 05-02-11 | 14:49: Doen! Vooral potentieel criminele jongeren trainen met wapens, vechtsport en oorlogstactiek. Stuur ze dan naar Glenn Mills, of zoiets.

De Kampsjeng | 05-02-11 | 14:53

wakkere_nederlander | 05-02-11 | 14:49
Uw nick zegt genoeg.

1%biker | 05-02-11 | 14:53

@De Kampsjeng | 05-02-11 | 14:06:

De daders zijn jonge moslims die het voorbeeld van hun profeet volgen door ongelovigen te beroven. Het lijkt mij duidelijk waar je de oorzaak van het probleem moet zoeken.

Haarkopje | 05-02-11 | 14:52

1%biker | 05-02-11 | 14:41
Handig joh, hoeven ze niet meer naar Pakistan of Somalië voor een opleiding.

Überkopf | 05-02-11 | 14:51

@Pa Cartwright | 05-02-11 | 14:34
Zohoo, mevrouw Sap heeft geen verkeerde benen. Fuck me hard, ik ben op de gerontotoer vandaag. Tijd om me aan koffie, croissants en een vaag boek van Aleister Crowley te laven.

KPC de Bazel | 05-02-11 | 14:50

@1%biker | 05-02-11 | 14:41
Herinvoering dienstplicht +1
Waarom hebben ze de dienstplicht eigenlijk afgeschaft? Op geheim verzoek van koning Mohammed?
Het zou erg goed zijn in deze multicul samenleving dat alle jonge mannen wordt geleerd bereid te zijn om te strijden voor het vaderland. Ons vaderland welteverstaan. Op die manier vallen de radicale shariatypjes vanzelf door de mand.

wakkere_nederlander | 05-02-11 | 14:49

@vraagstaart | 05-02-11 | 14:43
Mwah, met een artikel-12-procedure valt wel het een ander versneld te wijzigen.

KPC de Bazel | 05-02-11 | 14:48

Che_cuevara | 05-02-11 | 14:45
Ook goed laat ze 9 maanden flauwekul uitkraamen.

1%biker | 05-02-11 | 14:47

@vraagstaart | 05-02-11 | 14:38
I know.

Ik denk dat we zorgvuldig moeten omgaan met de grens tussen kattenkwaad en criminaliteit. Er zijn in ieder geval genoeg andere gelegenheden om racistische denkbeelden te botvieren. Dit was kinderspel.

Bakito | 05-02-11 | 14:47

@ Che_cuevara | 05-02-11 | 14:43
Zou evenwel kunnen, zie ze 'ns genieten!

Pa Cartwright | 05-02-11 | 14:47

Sorry, ik kan niet helpen. Ik kreeg een filmpje over hoe je een krokodil door de WC spoelt, lolwut?

juicy fruit | 05-02-11 | 14:46

@Biff Eagleburger | 05-02-11 | 14:10:

De daders val laffe overvallen met jonge vrouwen of bejaarden als slachtoffer zijn ALTIJD marokkanen. Het probleem ontkennen heeft geen zin meer het probleem oplossen wel.

Haarkopje | 05-02-11 | 14:45

@Tutanchamon | 05-02-11 | 14:42
Je bent nog niet helemaal uit de "wikkels" he?

Che_cuevara | 05-02-11 | 14:45

@1%biker | 05-02-11 | 14:41
Waarom niet onder commando van Jolande?

Che_cuevara | 05-02-11 | 14:45

@Pa Cartwright | 05-02-11 | 14:34
Is dit een concert van Frans Bauer?

Che_cuevara | 05-02-11 | 14:43

@KPC de Bazel | 05-02-11 | 14:39 Mag ik passen? Ik vrees dat er dan toch iets aan haar uiterlijk wijzigt en dat mag niet van Monumentenzorg. Krijg ik dáár weer gedoe mee.

vraagstaart | 05-02-11 | 14:43

Dankzij der PVDA en haar stemmers gaat dit al tientallen zo en zal het ook nog tientallen jaren doorgaan. Je krijgt waar je op stemt.

Tutanchamon | 05-02-11 | 14:42

Ik denk aan herinvoering van de dienstplicht,natuurlijk onder commando van de Mariniers of Commando's,iedere groen linkser kan/mag kiezen voor een zorgplicht zou dat ''onze'' jeugd niet wat diciepline bijbrengen?

1%biker | 05-02-11 | 14:41

@Pa Cartwright | 05-02-11 | 14:34 Één mieterse indianenclub. Gaan ze zometeen een beleid maken in een empirisch construct van klei en kippenveren?

vraagstaart | 05-02-11 | 14:40

@Bakito | 05-02-11 | 14:29: Dat klinkt mooi, bijna iets té mooi. We moeten inderdaad en ieder van dienst zijn, die goede wil laat zien. Zo niet, dan straf. En ook niet dat verschrikkelijke, vernederende DOMBO-project waar ze in worden gestopt. Wie afglijdt als tiener komt acht van de tien keer op een VMBO, waar men kan leren tuinieren, houthakken en telefonisch kinderpostzegels verkopen. Totaal inspiratie en toekomstloos onderwijs, wat niet afgestemd is op een land wat behoefte heeft aan meer ICT, kennis, MKB en dienstverlening. Enfin, een hoop gezeur en over tien jaar is alles nog steeds verrot. De politiek kennende.

De Kampsjeng | 05-02-11 | 14:40

@vraagstaart | 05-02-11 | 14:38
Hé, stevige staartmans, wat jij? Hmm? Marijke Helwegen?

KPC de Bazel | 05-02-11 | 14:39

@Bakito | 05-02-11 | 14:15 dat was, om 14:35

vraagstaart | 05-02-11 | 14:38

@1%biker | 05-02-11 | 14:30
Your mother 's locked in my basement.

KPC de Bazel | 05-02-11 | 14:37

Ik zie dat eerlijk gezegd niet zo. Zie mijn laatste tegel in het vorig draadje. Hij doet imo zichzelf tekort gisteren en vandaag, en ik vind dat oprecht jammer.

Een tegengeluid op het gebrul in zo'n draad als gisteren (20 bans nota bene) is prima, maar op deze manier maak je het voor anderen wel heel gemakkelijk.

En dat gebeurt vanavond dus weer.

vraagstaart | 05-02-11 | 14:35

@De Kampsjeng | 05-02-11 | 14:30
Clowns Zonder Grenzen.

KPC de Bazel | 05-02-11 | 14:34

Het is weer die lijpe mocroflavour!

Behangdelul | 05-02-11 | 14:33

[email protected] de Bazel | 05-02-11 | 14:22: Marijke Helwegen is zo vaak verbouwd, dat de goede doelen twijfelden wie haar als ambassadeur te nemen. Stichting AAP of het Brandwondenfonds.

De Kampsjeng | 05-02-11 | 14:30

KPC de Bazel | 05-02-11 | 14:22
Mijn moeder vraagt of je naar huis wil komen?

1%biker | 05-02-11 | 14:30

I.p.v. van animalcops kunnen ze beter het begrip "bounty hunting " invoeren in Nederland.

KeurMeester | 05-02-11 | 14:29

@De Kampsjeng | 05-02-11 | 14:22
Het is beter om ze kansen te geven zoals opleiding en een uitkering. Wie weet bloeien ze op. Tegelijkertijd kunnen mensen die afglijden (drugs, scheiding, Feyenoord) hun plekje innemen in de onderklasse. Zo ontstaat er een dynamisch proces dat kenmerkend is voor een moderne maatschappij.

Straffen is zo statisch. Dit land moet in beweging!

Bakito | 05-02-11 | 14:29

@vraagstaart | 05-02-11 | 14:18
Als je je bewust bent van je zonden is de weg naar vergeving nog helemaal open.

Of dicht juist. Dus niet dicht als in dat je hem niet meer kunt bewandelen, maar dicht als in dat die stratenmakers de stenen weer netjes terug hebben gelegd.

Enfin.

Art Vandelay Ultor | 05-02-11 | 14:23

@Bakito | 05-02-11 | 14:14: Als dat zo is, dan is het verstandig om zwaarder te straffen. Zelfs als dat niet preventief werkt, of de kans op recidive niet verkleint, toch doen. Zijn ze in elk geval maar van de straat af. Wil ik best wat meet belasting voor betalen, of creëren door handhaving van de Balkenendenorm.

De Kampsjeng | 05-02-11 | 14:22

@De Kampsjeng | 05-02-11 | 14:15
Van hoogharigheid ben ik ook niet vies. Nu, wel....mits ze in de vorm van een prettige driehoek is gegoten. Oma Groenteman, levert een interessante gedachte op, maar nee, ik zou 'r niet doen. Marijke Helwegen? Now that's a challenge!

KPC de Bazel | 05-02-11 | 14:22

@Che_cuevara | 05-02-11 | 14:18
Ja, je weet niet wat voor fantasieën mensen hebben, hè.

Art Vandelay Ultor | 05-02-11 | 14:21

De hoogopgeleide blanke man tussen 30-40 gaat toch niet met zulk tuig om?

Superior Bastard | 05-02-11 | 14:21

@Art Vandelay Ultor | 05-02-11 | 14:16 ja ik schaam me dood. Vuile racist dat ik ben.

vraagstaart | 05-02-11 | 14:18

@Art Vandelay Ultor | 05-02-11 | 14:16
Mijn vrouw denk soms nog dat ik een kind ben.
Gelukkig nooit in bed

Che_cuevara | 05-02-11 | 14:18

@rara | 05-02-11 | 13:29
Inderdaad. Die liggen nu al in een deuk vanwege hun straf die toch niets voorstelt. Ze lachen justitie en politie gewoon vierkant in hun gezicht uit omdat misdaad nou eenmaal loont hier in Nederland.

doenormaal! | 05-02-11 | 14:17

@vraagstaart | 05-02-11 | 14:12
Als het geen buitenlanders waren geweest, dan hadden we het inderdaad met z'n alleen kattenkwaad genoemd.

En als je denkt van niet, dan ben je nooit kind geweest.

Art Vandelay Ultor | 05-02-11 | 14:16

@Che_cuevara | 05-02-11 | 14:13 Dat hangt er vanaf. Als jij vind dat dit NIET bij opgroeiende jeugd hoort, zeg je eigenlijk hetzelfde en zijn we het dus eens. Leerde ik vanavond.

vraagstaart | 05-02-11 | 14:16

@KPC de Bazel | 05-02-11 | 14:10: Nu lul je nog stoer, wacht maar tot active senior Hanneke Groenteman voor je staat. Met d'r harige schalkse vleeskabinet. Kijken hoe je dan piept.

De Kampsjeng | 05-02-11 | 14:15

@vraagstaart | 05-02-11 | 14:12
Op de donder gehad van Holzenbein? Zit je niet lekker hè..?

Bakito | 05-02-11 | 14:15

@KPC de Bazel | 05-02-11 | 14:13
Heb je aansporing nodig? Want ik kan niet wachten eigenlijk.

Art Vandelay Ultor | 05-02-11 | 14:14

@De Kampsjeng | 05-02-11 | 14:06
Er is altijd een groep losers die buiten de spelregels om hogerop wil komen. Hou maar op met piekeren. Dat is nu eenmaal zo.

Bakito | 05-02-11 | 14:14

@vraagstaart | 05-02-11 | 14:12
Ik heb een jeugd gehad.
En ik ben het niet met je eens.
Heb ik nu geen jeugd gehad?

Che_cuevara | 05-02-11 | 14:13

@Art Vandelay Ultor | 05-02-11 | 14:09
Zulks beschouwde je reeds als hooghartig? Baphomet, ontmoet De Bazel dan niet in zijn meest aanmatigende modus.

KPC de Bazel | 05-02-11 | 14:13

Succes met zoeken, ik ga even uitwaaien. Mocht er niks meer van me vernomen worden in de komende weken, ik wil graag bier en vlamtostie's op m'n crematie...
.
*out*

Gezwelgje | 05-02-11 | 14:13

@wo ist der bahnhof | 05-02-11 | 13:22
Hypothetisch gesproken wel ja. Had gekund.... is echter niet zo.

doenormaal! | 05-02-11 | 14:13

mothersfinest | 05-02-11 | 13:48

ik hoop van ganse harte dat jouw oma of moeder door een illegale afrikaan beroofd wordt , die heeft niet eens een bankrekening, laat staan er geld op ..Ongeveer helemaal in de geest van jouw reactie .

sparrow | 05-02-11 | 14:12

Duidelijk medewerkers van Gerrit Zalm die zijn overgeslagen tijdens de bonusronde.

Wees blij dat het maar een paar duizend is. Wanneer ze hun pak aanhebben kost het vele malen meer.

zovoklets | 05-02-11 | 14:12

*kuch* Vroeger was dit gewoon kattekwaad en iemand die het tegendeel beweert heeft nooit een jeugd gehad.

vraagstaart | 05-02-11 | 14:12

@geensteelo | 05-02-11 | 13:20
Hebben we ook niet. We hebben het over hun ongezonde postuur en de breedte van de deur. Verder zie ik ook nog ergens voorbij komen dat het verwijderen van bepaalde lichaamsdelen (geheel volgens de sharia) erger kan voorkomen.

doenormaal! | 05-02-11 | 14:11

@Che_cuevara | 05-02-11 | 14:06
Je kunt namelijk veel verschijnselen onderverdelen in oorzaak en gevolg. Persoonlijk houd ik daar enorm van. Maar zoals gezegd, dat is persoonlijk.

Bakito | 05-02-11 | 14:11

@Haarkopje | 05-02-11 | 13:40

Jij hebt alle daders gezien? Kewl! Misschien kan je wel bij de kit gaan werken nu.

Biff Eagleburger | 05-02-11 | 14:10

@Bakito | 05-02-11 | 14:07
Prima. Hoe oud ze precies is, weet ik niet, maar ik weet heel zeker dat ik de actieve senior Astrid Joosten nog zou doen. Sarah Palin? Ja hoor.

KPC de Bazel | 05-02-11 | 14:10

@KPC de Bazel | 05-02-11 | 14:07
Dat zal wel meevallen. Het zijn maar lettertjes op een schermpje, niet waar?

Ik heb genoten van je hooghartigheid in het vorige topic. Mensen die het spelletje doorzien - of in ieder geval denken dat ze dat doen - en vanuit dat kader uit de hoogte doen, zijn uitermate vermakelijk. En voor mezelf ook herkenbaar.

Art Vandelay Ultor | 05-02-11 | 14:09

hoop dat het lukt ,vaak werken ze hier sneller als bij onze blauwe arm der wet.

feboburger | 05-02-11 | 14:08

Goh, Banksters op de werkvloer in camouflage kloffie.

zovoklets | 05-02-11 | 14:08

@KPC de Bazel | 05-02-11 | 14:03
Dan heb ik uw tegel verkeerd geïnterpreteerd, mea culpa.
.
Trouwens, het is zaterdag, dan mag je volgens de wet wat onnozeler zijn dan andere dagen...

Gezwelgje | 05-02-11 | 14:08

@KPC de Bazel | 05-02-11 | 14:04
Kijk, we komen er wel. De beroofde mevrouw kan gewoon GILF worden genoemd, ipv dat badinerende actieve senior.

Respect, want dat is natuurlijk de essentie van dit topic.

Bakito | 05-02-11 | 14:07

@Art Vandelay Ultor | 05-02-11 | 14:04
Ow, that's gonna hurt.

KPC de Bazel | 05-02-11 | 14:07

Zonder een oordeel te vellen, pieker ik me suf over het hoe en waarom achter de hoge aantallen niet Westerse allochtonen in de misdaad. Sociaal economische ongelijkheid? Culturele invloeden? Religie? Straatcultuur? Verruwde omgangsvormen? Er zijn zoveel factoren die, per individu, een rol spelen. Heb veel over dit soort zaken gelezen, maar heb nog niet één deskundige op objectiviteit kunnen betrappen. Doorgaans zijn de meningen doorspekt met politiek wenselijke antwoorden, ongeacht welke partij. Van Dalrymple tot publicaties over armoedebeleid van Ortega.

De Kampsjeng | 05-02-11 | 14:06

@Bakito | 05-02-11 | 14:04
Inderdaad hij is scherp

Che_cuevara | 05-02-11 | 14:06

@Bakito | 05-02-11 | 14:04
WOLF

Che_cuevara | 05-02-11 | 14:05

@KPC de Bazel | 05-02-11 | 14:03
Ja, dit is die dag.

Je hebt dan ook de juiste dag gekozen om terug te keren vanuit je winterslaapje.

Art Vandelay Ultor | 05-02-11 | 14:04

@Bakito | 05-02-11 | 14:04
GILF.

KPC de Bazel | 05-02-11 | 14:04

@Che_cuevara | 05-02-11 | 14:03
Mooi hè...

Bakito | 05-02-11 | 14:04

@KPC de Bazel | 05-02-11 | 14:03
Wat komt er na MILF?

Bakito | 05-02-11 | 14:04

@Bakito | 05-02-11 | 14:00
Wat dat eerste betreft heb je absoluut gelijk

Che_cuevara | 05-02-11 | 14:03

@Gezwelgje | 05-02-11 | 13:57
Is dit de dag van de onnozelen? 'k Ageer juist tegen het gebruik van de kwalificatie 'actieve senior' voor een persoon van slechts 64 jaar.

KPC de Bazel | 05-02-11 | 14:03

@plastic zakje | 05-02-11 | 14:01
Ik moet eens iets gaan verzinnen waardoor mensen me minder serieus nemen.

Ofja, nóg minder.

Art Vandelay Ultor | 05-02-11 | 14:03

Art Vandelay Ultor | 05-02-11 | 13:58
In mijn ogen verdient iedereen -in beginsel- hetzelfde. Door prestatie kun je meer verdienen (en dan heb ik het niet over types als Matthijs van Nieuwkerk cs.) en die toegangspoort naar succes in weelde staat voor iedereen open, ongeacht of je bruin, beige of roze bent. Ik plempte daarnet slechts het standaardexcuus voor crimineel gedrag.

plastic zakje | 05-02-11 | 14:01

Ik kan met zekerheid zeggen dat minder camera's zullen leiden tot aanzienlijk minder van dit soort beelden op TV of internet. Om je ogen te kunnen sluiten voor criminaliteit, moet je tegenwoordig van goede huize komen.

Bakito | 05-02-11 | 14:00

@plastic zakje | 05-02-11 | 13:54
Alsof je meer verdient als je komt uit de onderkant van de samenleving!

Art Vandelay Ultor | 05-02-11 | 13:58

@KPC de Bazel | 05-02-11 | 13:54
Dat jij dat als 15 jarige nog niet snappen doet is logisch, maar er zijn er zat die niet na hun 50ste achter de geraniums kruipen en daar de deaud afwachten hoor...

Gezwelgje | 05-02-11 | 13:57

Die jongen lijkt op Joran van der Sloot. 't Zou toch zeker niet....?

Willem4246 | 05-02-11 | 13:56

Art Vandelay Ultor | 05-02-11 | 13:53
Ja, maar ze worden achtergesteld en gedis.. gedis.. gediskrimmineerd.

plastic zakje | 05-02-11 | 13:54

Een persoon van 64 jaar 'actieve senior' noemen....? Wat is dit, het blog van KetNet?

KPC de Bazel | 05-02-11 | 13:54

Een topic als dit is tien keer meer waardevol als zo'n verzonnen probleem van Quid, ik moet zeggen dat de politie ook goed bezig is met het online zetten van de beelden, plus een!

[]D*[]*[]V[]*[]D | 05-02-11 | 13:54

ITEACHYOU | 05-02-11 | 13:50
En zonder onderkant aan een ladder is het moeilijk bovenkomen?

1%biker | 05-02-11 | 13:54

@ITEACHYOU | 05-02-11 | 13:50
Het zou dus al veel schelen als ze gewoon in die onderkant blijven en zichzelf niet pogen te mengen in de lagen daarboven.

Dat werkt blijkbaar niet.

Art Vandelay Ultor | 05-02-11 | 13:53

Posselmetzuremossel | 05-02-11 | 13:43
64 vind jij al bejaard?

ITEACHYOU | 05-02-11 | 13:51

Kan net zo goed een langspeelplaat afspelen en op repeat zetten:

Als die vrouw haar pincode goed had afgeschermd was er niets gebeurt.....ja, maar die gasten moeten gewoon met hun flikken van andermans spullen afblijven, het zijn altijd weer die buitenlanders, ja maar goed, veel van die buitenlanders groeien ook op aan de onderkant van de maatschappelijke ladder, bladibladibladibla

ITEACHYOU | 05-02-11 | 13:50

[/sarcasme mode]

mothersfinest | 05-02-11 | 13:50

@Aardappeleter | 05-02-11 | 13:45
"Het schavot was vanouds een verhoogd opgestelde executieplaats. Het schavot werd veelal dagen op voorhand klaargezet door timmerlieden. Het schavot stond op meerdere palen en had een houten plankenvloer. Als het om een halsrecht ging (onthoofding), werd er meestal stro gelegd, toch vooral bij het kapblok, om het gespatte bloed op te vangen. Tijdens de Franse Revolutie, vanaf 1789 tot 1799, stonden in bijna alle Franse steden voortdurend schavotten opgesteld met de gevreesde guillotine." Bron: wikipedia

Toch iets anders dan jij voor ogen hebt

Che_cuevara | 05-02-11 | 13:49

Tsja, wij hebben geen €3000,- op de rekening.
Dan had die babyboomer maar niet zo moeten hamsteren.
Deze jeugd kan het veel beter gebruiken, daar hun kans op een eerlijk inkomen nihil is, omdat die babyboomers al het geld opmaken.

mothersfinest | 05-02-11 | 13:48

@Prof. D.A.H. Vintik | 05-02-11 | 13:46
Faalangst. Het is geen doen meer. Weg inkomsten.

Bakito | 05-02-11 | 13:47

@Prof. D.A.H. Vintik | 05-02-11 | 13:46
Je word wel wereldberoemd in Nederland.
Voor even dan

Che_cuevara | 05-02-11 | 13:47

@Bakito | 05-02-11 | 13:42
Tja, iedereen wil graag op TV

Che_cuevara | 05-02-11 | 13:46

[email protected] | 05-02-11 | 13:42
Voel jij je ook al zo gestigmatiseerd door al die camera's dat je overvallen gaat plegen?

Prof. D.A.H. Vintik | 05-02-11 | 13:46

Gaan we weer: het SCHAVOT moet terug. Vernederen is het enige wat je met dit soort randdebielen moet doen. Bordje eronder: ik overval bejaarde vrouwen.
Wat mij betreft ook een bak met rotte tomaten en eieren ervoor. Geintje zeker? Nee hoor, ben bloedserieus.

Aardappeleter | 05-02-11 | 13:45

@Haarkopje | 05-02-11 | 13:40
Dat denk jij maar is echt niet zo. Puur toeval, echt waar

Che_cuevara | 05-02-11 | 13:45

@Haarkopje | 05-02-11 | 13:40
Toeval, incident, echt niet meer dan 11% .... toch ???

veuve-clicquot | 05-02-11 | 13:44

U moogt de grijnzende kaalkop ook even mijn kant op sturen. Man wat zou ik die gozer graag een spoedcursus 'blijf van bejaarde medemens af' geven!
Succes gegarandeerd, en meneer de dief in de puinpoeierd! Helaas blijft het bij dromen. Wat een TUIG!!!!

Posselmetzuremossel | 05-02-11 | 13:43

Het lijkt tegenwoordig wel Big Brother met al die camera's. Je zou er nerveus van worden. Geen wonder dat mensen rare dingen gaan doen. Vicieuze cirkel.

Bakito | 05-02-11 | 13:42

Er spoelt momenteel weer een tsunami aan overvallen over dit land en steeds weer lijken de daders verdacht veel op marokkanen.

Haarkopje | 05-02-11 | 13:40

@Bakito | 05-02-11 | 13:32
Dan heb je geen sociaal leven :)

Che_cuevara | 05-02-11 | 13:38

@The Unjorisable | 05-02-11 | 13:24
Dacht het niet, mijn schoonmoeder moeten ze niet overvallen. Die is echt bruut

Che_cuevara | 05-02-11 | 13:37

@Creaguurder | 05-02-11 | 13:22
Dat is toch het makkelijkst.
Die paar zaken die in de media komen doen ze wat aan al de rest doen ze niks en dat zijn er nog veel meer.
Het is een manier om de werkdruk omlaag te krijgen "kuch"

Che_cuevara | 05-02-11 | 13:36

De politie heeft niet veel verstand van video's maken, zo blijkt. Je moet steeds op pauze rammen om iets goed te kunnen zien of lezen. Kan geenstijl.tv niet de nieuwe opsporing verzocht worden? Rutger gaat er toch niets meer posten.

coenkoopmans | 05-02-11 | 13:34

@1%biker | 05-02-11 | 13:21
Nee, die stelen zelfs die luiers nog

Che_cuevara | 05-02-11 | 13:34

@gentle giant | 05-02-11 | 13:20
Op mijn fles staat 16%

Che_cuevara | 05-02-11 | 13:33

Ik ken er geen eentje van. En nou?

Bakito | 05-02-11 | 13:32

@veuve-clicquot | 05-02-11 | 13:17
op hun kop wel

Che_cuevara | 05-02-11 | 13:32

Dat zijn gewoon een paar geschminkte Hollandse jongens uit de Achterhoek. Goede vermomming heaur.

Barbatruuk! | 05-02-11 | 13:30

Die eerste groep lijken me oostblokkers (roemenen of bulgaren)?
De twee jongens jonge tukkers.
En die andere drie,... nog ergens olifanten ontsnapt?

polt | 05-02-11 | 13:30

GS opsporing verzocht to the rescue !

geenstijlsteengeil | 05-02-11 | 13:29

Sinds wanneer durven ze dit ook buiten 020?
Is het nu in andere plaatsen ook al geaccepteerd, omdat het allemaal door onze discriminatie komt?

Nina Haanzuiger | 05-02-11 | 13:29

@veuve-clicquot | 05-02-11 | 13:20
Dit gaat een leuke dag voor ze worden...

rara | 05-02-11 | 13:29

Keihard afstraffen, dit soort lage acties. Minimumstraf van 4 jaar voor dergelijke gewelddadige delicten.

De Kampsjeng | 05-02-11 | 13:28

Blanken zijn criminelen, allemaal!

poli | 05-02-11 | 13:28

Nee, ze komen mij niet bekend voor.

@da wizard | 05-02-11 | 13:22
www.geenvriend.nl?

Zeeschuimer | 05-02-11 | 13:27

Goed voor de economie

Friedhof | 05-02-11 | 13:27

Brute schoonmoeder overvallers? Zijn dat mensen die brute schoonmoeders overvallen?

The Unjorisable | 05-02-11 | 13:24

@wo ist der bahnhof | 05-02-11 | 13:22
maar niet iedereen doet het ... en dat is nu net het verschil

veuve-clicquot | 05-02-11 | 13:24

@Rattlehead. geeft de burger weer moed dit. Gewoon afsnijden en achterna gaan. We zijn het zat.

GVR | 05-02-11 | 13:23

@VanKoetsveld
Wanneer worden jullie nou de officiële "Opsporing Verzocht 2.0"...

da wizard | 05-02-11 | 13:22

@gentle giant | 05-02-11 | 13:20
er ver overheen zult u bedoelen ...

veuve-clicquot | 05-02-11 | 13:22

geensteelo | 05-02-11 | 13:20
Het doet er inderdaad niet toe dat het slavische/oost-europese types zijn. Dit had iedereen kunnen doen.

wo ist der bahnhof | 05-02-11 | 13:22

En pas als het op GS is of in het openbaar, dan pas zal de politie ook in aktie komen, of althans zeggen dat ze keihard optreden.

Zie vorig sneeuwfietsjat topic. maanden terug gebeurd, poltie doet niks, maar pas als burgers of media ermee komen, ja oehoe, snel zeggen dat je 'iets' gaat doen.

Creaguurder | 05-02-11 | 13:22

Om even kwijt te kunnen, mijn moeder werd deze maand ook overvallen. 2 Scooter-bontkraagjes trokken haar tas van haar fiets terwijl ze op een vrijstaand fietspad fietste. Een auto die parallel van haar reed zag dit en draaide het fietspad op waarop de scooterklootzakjes tegen zijn auto aan botste. De bontkraagjes wisten niet hoe snel ze weg moesten komen en zijn toen weer de andere kant op gereden terwijl onze held in zijn auto, en nog iemand op een mountainbike hun achtervolgde over het fietspad.
-
Uiteindelijk zijn deze jongens na een achtervolging van hun scooter afgereden door de politie. Ik heb helaas niks meer vernomen van de bestuurder van de auto en mountainbike. Dus als je dit leest, hulde!

Rattlehead | 05-02-11 | 13:21

20 jaar poepluiers laten verschonen in het bejaardentehuis.
Nee dit zeg ik inderdaad niet bij finnen,bij finnen is dit dan ook geen straf.

1%biker | 05-02-11 | 13:21

@rara | 05-02-11 | 13:19
Tja met die extra illegale verdiensten die ze hebben zijn ze natuurlijk vaste klant/grootverbruiker geworden.

veuve-clicquot | 05-02-11 | 13:20

Laten we het niet over de afkomst van de daders hebben okay.

geensteelo | 05-02-11 | 13:20

En we zitten weer aan de 11%.

gentle giant | 05-02-11 | 13:20

@veuve-clicquot | 05-02-11 | 13:17
Daar had ik nog niet op gelet. Maar de Eerste Kamer (coffeeshop in Leiden) heeft net deze week de toegangsdeur verbreed. Toeval?

rara | 05-02-11 | 13:19

Zijn nog tamelijk jong ook, die lafbekjes. Even m'n orbital-dome-cam aanzwengelen en richten op 0031...

Gezwelgje | 05-02-11 | 13:19

@rara | 05-02-11 | 13:16
kunnen die dikzakken door de deur dan ?

veuve-clicquot | 05-02-11 | 13:17

Weeral niet verrassend .. om toekomstige herhaling van eventueel hun eigen kinderen hun eigen zak maar eens laten verwijderen ...

veuve-clicquot | 05-02-11 | 13:17

Laat de politie maar eens een rondje coffeeshops in Leiden doen.

rara | 05-02-11 | 13:16

Dorpsidioot? Kom er maar in.

SvennusMax | 05-02-11 | 13:16

REAGEER OOK