Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Vervanger Femke misleidde Rotterdamse politiek

bouncenindewatt.jpeg Mooie binnenkomer voor Rik Grashoff. Het nieuwe Kamerlid voor Groenlinks dat Femke Halsema komt vervangen kampt met een flink aantal lijken in de kast. De gemeenteraad in Rotterdam, waar Grashoff in 2008 wethouder was, is tot de conclusie gekomen dat het voornamelijk zijn schuld is dat het poppodium Watt ten gronde is gegaan. Even stukje historie: De Watt, die vroeger de legendarische danstempel Now & Wow Nighttown was, werd jarenlang door allerlei mismanagement in de Rotterdamse politiek in stand gehouden. In plaats van de boel op te doeken en opnieuw te beginnen werden er jarenlang miljoenen taxpoet in een te oud pand gestoken dat niet rendabel was. Resultaat: Een megaverlies en het onvermijdelijke faillissement van Watt. Door de uitkomsten van een vernietigend rapport moet de huidige wethouder nu door de knieën. Maar het was zwartrijder Grashoff die in 2008 de raad het bos in stuurde met onrealistische verkooppraatjes. In 2009 zou Rotterdam namelijk European Youth Capital worden. Om gezichtsverlies te voorkomen ging Grashoff behoorlijk creatief met de waarheid om en pompte 4,5 miljoen in het rampzalige project. "We zijn gewoon misleid" aldus oppositiepartij Leefbaar en partykoning Ted Langenbach, die een investering van 150K in de club zag verdampen en ook nog 30K salaris te goed heeft. Dat is mooi balen Tedje, duw anders eens een factuur bij Groenlinks door de brievenbus...

Reaguursels

Inloggen

Zal wel veel ophef geven bij de NOS, DWDD en P&W. Niet echt dus!

Dr Lambiek | 14-01-11 | 13:32

Dat is die tyfusbak die ook in Delft zijn sporen heeft nagelaten... weg met die lul!

knier | 14-01-11 | 11:31

Ach, Rik G. (overtuigd communist) heeft de stad Delft ook opgescheept met een gigantische kostenpost: Complete binnenstad met een verkeerde steen bestraat (herstelkosten) / Iedere paar jaar de fietspaden kleuren (in plaats van gewoon goed aanleggen) / Voor het eigen ego de bouw van een spoortunnel doordrukken (de financiën waren nog niet op orde maar dat is het probleem van de opvolger) / Tegelijk ook nog even een grote woonwijk compleet renoveren met alle kosten van dien. Besef even dat de stad Delft een kleine stad is die ook nog eens weinig inkomsten heeft en je ziet het schip al zinken. Rik: BEDANKT

4142 | 14-01-11 | 11:08

Nighttown was echt goed (20 jaar geleden...).

HJDB | 14-01-11 | 10:28

Op de Joop.nl ook een stukje over deze poptempel: www.joop.nl/opinies/detail/artikel/nic...
Ik heb hun de link naar GeenStijl gestuurd en in mijn commentaar vermeld dat ik de naam van Rik Grashoff nergens in het stukje van Nico Haasbroek (wat moet zo'n oude l*l bij zo'n poptempel, f*cking babyboomer die jong wil lijken door naar gitaargejengel van beginnende popbandjes te luisteren, gatverdamme!!) zie staan.
U raad het al, beste reaguurders, weggemodereerd door een Fr. Jolokloon.

klaartjewijn | 14-01-11 | 08:22

ja, want als iemand van leefbaar het zegt, dan is het natuurlijk nooit opgepompt en overdreven, dan is het gewoon keiharde WAARHEID, en dat publiceer je dus onmiddellijk als feit op je weblog.
En verder, een politicus met een hobbyproject... och och nieuwsflash!

fresh | 14-01-11 | 03:25

-weggejorist-

ChillTurq | 14-01-11 | 00:15

-weggejorist-

ChillTurq | 14-01-11 | 00:15

@070,
Groen Links betekent Links met Groene camouflage.
Als je niet begrijpt wat ik bedoel, doe de test en zoek op hun website op de trefwoorden Halal en slachten. GL heeft met elke vorm van onverdoofd afmaken/slachten van dieren een probleem als bontproducenten of religieuze Joden dit doen, behalve als de radicaal-marxistische Islam dat doet, want dan is het halal wat synoniem zou staat voor biologisch/ethisch verantwoord.
Conclusie: 'Groen' is een dekmantel voor de activistisch socialistische politiek.

rieschert | 14-01-11 | 00:11

Zakken vullen, subsidies strooien en zwart rijden.
Wat een looser.
Echt Groen Links dus.

070 | 13-01-11 | 23:33

Groen Slinks, het volk misleiden met ‘redt de oceanen’ bit.ly/ggTyuQ
Bahhhh!!!

oscarweetmeer | 13-01-11 | 23:32

Watt was vroeger Now & Wow?
FAIL!
Watt was vroeger Nighttown...

Randall Flagg | 13-01-11 | 23:28

Boeiuh!
Vermoeiend, die tabloid-journalistiek steeds.
Beoordeel mensen op hun werk in de kamer, of laat ze die kans krijgen tenminste.
Daarna mag je ze tot de grond toe afbranden, niks mis mee.

rieschert | 13-01-11 | 23:16

Wat @CaligulaRotterdam zegt. Lees je eens in wat er buiten Neuzendam gebeurt.

JoranVanderdood | 13-01-11 | 23:09

Oud nieuws. Als GS eens een onderzoek doet naar de 50 miljoen voor Rotterdam Youth Capital, waaronder meer dan 10 miljoen voor Maassilo. Dan maak je een diepe pvda/ groenlinks stinkende beerput open.

De ondernemers van Watt moesten heel veel investeren in het oude pand van Nighttown. De gemeente Rdam wilde graag dat zij Nighttown nieuw leven in zouden blazen en boden de garantie dat Watt de enige poppodium ( soort Paradiso) zou worden van Rdam, om de hoge investeringen terug te verdienen. Ook zou Watt de main stage worden voor de Youth Capital evenementen.

Alleen de groen linksers en pvda ers hebben na het tekenen van de overeenkomsten met Watt, Maassilo 10 miljoen subsidie gegeven om er een Urban club/ podium van te maken die de main stage ging worden van de youth capital year. De ondernemer die voorheen de Maassilo exploiteerde moest wel uitgekocht worden. Deze man heeft een grote zak geld meegekregen. En het rare is dat de horeca, exploitatie en de 10 Miljoen subsidie van de Maassilo in handen is van de dezelfde ondernemer alleen dan onder een andere BV naam.

Dit zaakje stinkt zo erg. GS los het ajb op misschien dat we een nieuwe burgermeester krijgen op de Coolsingel

Deze 10 miljoen werd gebruikt om de ondernemer uit te kopen en de club om te bouwen tot urban dance club

Mr Klunse | 13-01-11 | 23:04

Dat was Nighttown gasten, dat ging op de fles door geld gebrek
Now & Wow moest dicht vanwege een schietpartij.

s.toma | 13-01-11 | 22:53

Femke Halsema wordt in de kamer opgevolgd door Niels van den Berge en niet door Rik Grashoff. Ook al is hij de volgende op de lijst. Dus waar hebben we het over...

Martina | 13-01-11 | 22:48

Menage a trois | 13-01-11
Klopt, die deelden de entree van de bierhut samen met Paradiso en de ouwe Melkweg. Toch? Of was dat in Nijmegen?

andalucia | 13-01-11 | 22:36

@Kapitein-Ter-Zee
Klopt, maar behalve charmant was Femke wel van de "rechterkant" van deze kansloze club. Het borrelt daar aardig tussen islamisten, boomknuffelaars en oude communisten. Laten we hopen dat Femkes vertrek de partij zal decimeren.
*schenkt hierop nog een glas rood in*

Vindefin | 13-01-11 | 22:33

Mooi kop.
Misleiden,Politiek wat is eigenlijk het nieuws???

polletjepiekhaar | 13-01-11 | 22:24

@Vindefin: Femke is natuurllijk een schatje en leuk om naar te kijken en zelfs als ze boos probeerde te doen dan lukte dat niet echt. Zij, en alleen ZIJ heeft GL acceptabel gemaakt in dit land........ maar:
Met haar vertrek krijgen de andere invloeden binnen GL (denk o.a. aan cpn) de kans om hun stem te verheffen en dat is/wordt bedenkelijk.
Eén troost: binnenkort is GL niet meer.

Kapitein-Ter-Zee | 13-01-11 | 22:19

Gevaarlijk kereltje uit de linkerhoek van Groen Links. De Danenhoek zeg maar. Zit tot zijn oksel in de reedt van islamisten. Was Femke een verademing bij.

Vindefin | 13-01-11 | 22:07

En het is wéér een blanke....

rannie | 13-01-11 | 22:00

LJBrinkhorst | 13-01-11 | 20:12

De IT ? Zat daar vroeger niet de danstempel Roxy ?

Menage a trois | 13-01-11 | 21:54

LINKS BAH

danceart | 13-01-11 | 21:53

ben nuchter | 13-01-11 | 19:42
Nou ,feesten joh, boten vol poten! Dat soort feesten!

* rilling krijgt,en sluitspier verkramping*

koekje erbij? | 13-01-11 | 21:47

@dubbert: HULDE ! Fantastische links en vooral de 2e van boven is bijzonder duidelijk. Mijn complimenten...!

Kapitein-Ter-Zee | 13-01-11 | 21:46

@djmarkvandale: Nighttown herinner ik mij nog wel. Dat was jaren 70/80 en misschien zelfs wel jaren 60 dat weet ik niet meer zo precies.
Now & Wow heel vaag, echt heel vaag.

Kapitein-Ter-Zee | 13-01-11 | 21:35

Het was niet vroeger Now & Wow. Het was Nighttown vroeger. Ted was wel van Now & Wow. Zo, dat is rechtgezet.

djmarkvandale | 13-01-11 | 21:18

@dolffie: mismanager.... dus hij doet ook iets in de kerk?

Kapitein-Ter-Zee | 13-01-11 | 21:16

Het is geen vervanger van femke maar gewoon iemand die zich daar gaat nestelen om de zetel bezet te houden

voor een moraal ridder is zelfs een strip te weinig te veel.
doel van de partijen die in groen links zijn opgegaan waren eigenlijk gewoon om de democratie om zeep te helpen. cpn wilde de democratie afschaffen.

er verander niets hij zal zich niet laten weerhouden door geen stijl. Is gewoon een goede mismanager maar daar zijn er veel van in de politiek

dolffie | 13-01-11 | 21:12

Eerste feesten van Ted waren in de Nighttown.

Geenstijl zou eens onderzoek moeten doen naar Rotterdam European Youth Capital en waar die 50 miljoen is gebleven...

CCCP die een filmpje moet maken met overwegend allochtonen omdat dat de toekomst is van Rotterdam en nog meer van die bullshit. Een beetje onderzoek levert zeker een goed nieuwsitem op voor Powned en een paar leuke vragen voor Grashoff en Aboutaleb.

Eenmaal zullen wij.. | 13-01-11 | 21:07

Ja,ja sinds Femke weg is gaat de beerput die GroenLinks heet open.
Wijntje inschenkt, chips pakt en afw88 gaat.

Kapitein-Ter-Zee | 13-01-11 | 21:03

@De La Puerco | 13-01-11 | 20:36
De communisten binnen de linke groente partij claimen dagelijks vuistdiep in de aardappelpuree te zitten en daarom de titel arbeider waardig te zijn.
www.depers.nl/beeld/w440/2007/200710/2...

ojédiaré | 13-01-11 | 20:59

Behoorlijk opgeblazen, die vermelding van zwartrijden. In het linkje lees ik :
- Zijn grootste zonde was een keertje zwartrijden in de tram, had één strip te weinig afgestempeld.

closereader | 13-01-11 | 20:49

Was nighttown lutsers

Veni-vidi-vulva | 13-01-11 | 20:46

Oh my god, Rik Grashoff. Die was al een ramp toen hij nog wethouder in Delft was. Behalve idiote ideeën heeft hij een extreem groot ego en zoals meer (linkse) politici gelden de regels voor de burgers niet voor hem. Van deze kerel krijg ik nog meer kippenvel dan van een Lucassen... The Horror!

Trackdust | 13-01-11 | 20:45

@ de la puerco
nu onderschat je toch wel een beetje de biologische boertjes. principes leveren soms best wel lekker vlees of groente. je zal toch maar van de c1000 afhankelijk zijn.

ben nuchter | 13-01-11 | 20:40

GroenLink

tembacostyle | 13-01-11 | 20:38

ojédiaré | 13-01-11 | 20:33
Ooit van een GroenLinke ondernemer/arbeider/middenstander gehoord ? Altijd subsidie verstrekkers of slurpers.

De La Puerco | 13-01-11 | 20:36

@ mezelf 20.33
ok ok , dat van die intellectuelen neem ik terug, sorry.

ben nuchter | 13-01-11 | 20:35

@ben nuchter | 13-01-11 | 20:33
Die laatste twee gaan vaak samen..

An die ARBEIT | 13-01-11 | 20:34

Oud nieuws voor Rotterdammers.
A. Rik Grashof is een lul
B. De PvdA kliek wist overal van maar liet Rik lekker zijn gang omdat zo'n coalitiegenoot wat handiger regeert, c.q. wat makkelijker te manipuleren is
C. Eigenlijk ben ik wel blij dat Rik Grashof gepromoveerd is. Kan die daar de boel vakkundig mollen.

Ulle Ruttelflut | 13-01-11 | 20:34

Het zit die groenlinksemerts gewoon in het bloed, dat oplichten en bedriegen.

ojédiaré | 13-01-11 | 20:33

ik heb 19.42 en 20.16 echt mijn best gedaan, maar geen rotterdammer op de kast te krijgen vanavond. zijn hier gewoon te weinig rotterdammers of te veel intellectuelen?

ben nuchter | 13-01-11 | 20:33

Überbottehork | 13-01-11 | 20:22
Wat of tot mijn genoegen een beetje minder is geworden, is, dat je tot voor kort zelfs nog werd uitgelachen, c.q. in overdrachtelijke zin midden in je gezicht werd gespuwd, als je enige vlijt ten toon spreidde.

Gewoon heel eenvoudig, alle overdrachts uitgaven en subsidies afschaffen, heb nou helemaal nooit eens een verhaal gelezen waarbij ik dacht, kijk dat is nou eens een goede zet, die subsidie voor mongool27, daar hebben we allemaal wat aan.

De La Puerco | 13-01-11 | 20:32


@veuve-clicquot | 13-01-11 | 20:27
Tuurlijk, maar deze instant-classic haiku was dan ook grof off-topic.

Waarvoor mijn excuses aan Joris, maar kunst hou je nou eenmaal niet tegen...

An die ARBEIT | 13-01-11 | 20:32

veuve-clicquot | 13-01-11 | 20:26

Jongen met je onuitsprekelijke naam, Femke nam met ECHTE tegenzin die fles van hem aan. Ze valt niet op blonde jonge jongens... En Rukvert heeft haar echt niet verleidT. Echt waar!

eerstneukendanpraten | 13-01-11 | 20:28

@An die ARBEIT | 13-01-11 | 20:21
Er is wel een verschil in bewust of onbewust fouten maken ...

veuve-clicquot | 13-01-11 | 20:27

De echte vraag is natuurlijk : Wist Femke dit en zo, ja waarom is zij hiermee accoord gegaan?
Rutger, verleid Femke nog eens met een flesje wijn

veuve-clicquot | 13-01-11 | 20:26

@Überbottehork | 13-01-11 | 20:22
Ook voor rechtse mensen die inmiddels niet meer hoeven te werken... Ik zit al uit te kijken naar mijn toekomstige carrière als vingerverf artiest...

Ze moeten dan wel " vinger " verwisselen met een ander uitstekend lichaamsdeel, naar klabanusverf bekt niet lekker...

An die ARBEIT | 13-01-11 | 20:25

An die ARBEIT | 13-01-11 | 20:21

Die is best wel diep! Daar moet ik een tijdje over nadenken...

eerstneukendanpraten | 13-01-11 | 20:25

[OT] Waar is Gooische Vrouw gebleven btw? Had vanmiddag nog een vette flirt met haar, volgens mij ziet ze me wel zitten! In mijn rolstoel dan...

En is KING KONG inmiddels van zijn ban af? Ik voel me zo naakt zonder een echte trol achter me aan...

eerstneukendanpraten | 13-01-11 | 20:24

Maar goed, als ik het dus goed begrijp is Groenlinks weer gedoemd de zo zwaar verworven status van middenmoter weer af te moeten staan. En dat de kleine vooruitgang die Femke "lockjaw" Halsema heeft geboekt weer snel teniet zal worden gedaan door deze nieuwe non-valeur.

Feest, olé!

An die ARBEIT | 13-01-11 | 20:23

@De La Puerco | 13-01-11 | 20:19
Ik weet dat het niet helemaal klopt, maar ik heb weleens het idee dat kunsdt een links dingetje is, omdat zij de hele dag geen reet te doen hebben. Rechtsmenschen hebben het te druk met werken en blauwe enveloppen openen om hele dagen in d'r blote kont verf op een doek te smeren (Klashorst geloof ik).

Überbottehork | 13-01-11 | 20:22

Groen links (of is het extreem links) is altijd al goed geweest andermans geld er door heen te jagen, zonder te kijken naar wat het opbrengt ...

veuve-clicquot | 13-01-11 | 20:22

@Überbottehork | 13-01-11 | 20:18
Een mens maakt fouten,
zo weet je: ik ben een mens,
Leef zonder twijfel.

Zo, die is eigenlijk best mooi!....

An die ARBEIT | 13-01-11 | 20:21

@ ueberbottehork 20.16

is mogelijk, kom al jaren niet meer in 010, vroeger wel.

ben nuchter | 13-01-11 | 20:21

ben nuchter | 13-01-11 | 20:16

Biertje?

eerstneukendanpraten | 13-01-11 | 20:21

Als je de namen niet eens goed kan krijgen, komt je stukje wel erg dom en ongeloofwaardig over Brusselmans. De Watt is de opvolger van Nighttown, dat weet iedereen. Misschien eens je feiten checken voor je je zure stukjes online plempt?

Saaihead | 13-01-11 | 20:20

@ben nuchter | 13-01-11 | 20:16
Baja is al dicht, am I right?

Überbottehork | 13-01-11 | 20:19

Überbottehork | 13-01-11 | 20:05
Het is natuurlijk duidelijk, dat subsidie alleen gegeven wordt aan mensen met de juiste visie. Als je niet links bent krijg je om de een of andere reden nooit subsidie.

De La Puerco | 13-01-11 | 20:19

@An die ARBEIT | 13-01-11 | 20:14
Oh kut, niet op zitten letten.
Oh snee, ik was niet scherp.
Oh grot, u hebt mij op mijn plek kunnen zetten.
Oh dal, bedankt, mooi werk.

Überbottehork | 13-01-11 | 20:18

Hij had als wethouder in Delft ook al van die lijpe ideeën... nu kan hij gelukkig weinig schade meer doen ...

watson357 | 13-01-11 | 20:18

Parkzicht, Tomorrowland, Carrera, Nighttown: those were the days!

SickSense | 13-01-11 | 20:17

@ ueberbottehork 20.11
tja, die jules kennen we nu wel, blijft knap maar veel ontwikkeling zit er niet meer in. uitgaan in 010 wil maar niet leuk zijn (baja beach etc, gaap). voetballen is daar ook al ruk, alleen door coen komt feyenoord deze eeuw op de coolsingel.

ben nuchter | 13-01-11 | 20:16

@eerstneukendanpraten | 13-01-11 | 20:14
Drugs are bad, hmmkay?

An die ARBEIT | 13-01-11 | 20:16

@eerstneukendanpraten | 13-01-11 | 20:14
Ben ik ook tegengekomen, de afkeer van het TMF-logo was gelukkig sterker dan mijn behoefte aan pussy. Eh poezie. Niet gekeken dus.

Überbottehork | 13-01-11 | 20:16

Tja, de linkse wereld verbeteraars.....

Er is nu eenmaal geen wet die verbied om 4,5 miljoen belastingeld door te trekken. Je kan beter ophaf maken als iemand zegt door een brievenbus te piesen. Dat laatste is natuurlijk veeeeeeeeeeel erger.

Je verhoogt gewoon de belastingen nogmaals. En zo graait de salonsocialist weer verder.

VoorZetsel | 13-01-11 | 20:15

@eMeSiX | 13-01-11 | 20:12
ja.... en nu?

dandaan | 13-01-11 | 20:15

Goh, onder linkse elite zijn wat mensen, die zich zelf verrijken over de rug van de arbeider. Had ik nou nooit gedacht.

De La Puerco | 13-01-11 | 20:15

Überbottehork | 13-01-11 | 20:11

Moet nu hier aan denken. Kan het niet helpen, het is sterker dan ik...

www.youtube.com/watch?v=CpRTge0awsQ

eerstneukendanpraten | 13-01-11 | 20:14

Who cares. GroenLinks is dood.

Vryth | 13-01-11 | 20:13

@illuvatar | 13-01-11 | 20:06
Ghehe, die lopen tegenwoordig allemaal met een ribfluwelen broek en een pijp in de giechel ben ik bang :)

An die ARBEIT | 13-01-11 | 20:12

Ik ging froeger altijd naar de iT, die zat naast de Bolle Jan op het terrein van de Westergasfabriek.

LJBrinkhorst | 13-01-11 | 20:12

LOL@illuvatar | 13-01-11 | 20:06

sjaakdeslinksesul | 13-01-11 | 20:12

@An die ARBEIT | 13-01-11 | 20:01
Mooi woord voor een haiku.
Oh kut, oh flamoes
oh sneëen, oh klamme dot
oh mossel, oh pantoffel

Oh foef, oh schede
oh spleet, oh natte mossel
oh vulva, oh binnenband

Überbottehork | 13-01-11 | 20:11

illuvatar | 13-01-11 | 20:06

Geweldig die Gooische rrrrrrr... Allemaal adepten van Groenlinks nu gok ik!

eerstneukendanpraten | 13-01-11 | 20:09

voila! subsidies en stichtingen zijn de duivel, wordt hoe dan ook altijd misbruik van gemaakt

SickSense | 13-01-11 | 20:08

Roadie geweest bij Cheat the Beat en die stonden overal in Rotterdam te spelen van Plan C tot Nighttown, Rowtown en allerlei podiums zelfs de grote prijs van Nederland, geen idee of ze nog bestaan maar het was altijd feest, goeie oude tijd..
Zelfs in de gevangenis Noordsingel gespeeld met pasen en de hele gevangenis ging uit zijn dak.
Was ik maar weer jong..

dorpsidioot | 13-01-11 | 20:08

Doe dan even wat achtergrond plaatsen. De Watt is met name kapot gegaan doordat het een pand gebruikte wat keer op keer kampte met geluidsproblemen. Isolatie was niet in orde, en daarom keer op keer nieuwe kosten om alsnog aan de gestelde geluidsnormen te voldoen. Geluid binnen was prima, mooie zaal ook maar helaas.

Cashapult | 13-01-11 | 20:07

@SickSense | 13-01-11 | 19:56
Mijn conclusie blijft dat het van de gekke is dat de gemeente een discotheek subsidieert. Een discotheek is mijns inziens gewoon een bedrijf (een grote kroeg met harde muziek en uitgooi-negerts bij de ingang) en die moeten het zelf kunnen rooien om enig bestaansrecht te hebben.

Überbottehork | 13-01-11 | 20:05

Misleiden geldverspillen? De vraag is echter heeft hij door een brievenbus gepist? Dat is namenlijk tegenwoordig het criterium dus gewoon doorlopen. Doen we al 40 jaar lang. Welterusten ga mijn kostbare energie niet verspillen nog dat ik zin heb om de overbekende plaat af te draaien

idopane | 13-01-11 | 20:05

@SickSense | 13-01-11 | 19:56
Wat ik altijd begrepen heb, is dat WATT een zelfstandige stichting was die gedeeltelijk draaide op subsidie van de gemeente. Echter, WATT had ieder jaar meer geld nodig en kwam ook steeds geld tekort op de begroting (laatste jaar €1,5mln tekort). WATT moest ergens geld vandaan zien te halen, hetzij van sponsors of meer subsidie van de gemeente. Dit jaarlijkse negatieve bedrijfsresultaat betekende bij het stopzetten van de subsidie begrijpelijkerwijs onmiddelijk de ondergang van WATT. Sponsors waren er niet, enkel schulden en tekorten op de begroting.

Überbottehork | 13-01-11 | 20:03

Rik (zo mag ik hem noemen) is best een geschikte kerel. Deed ook goeie dingen voordat hij die faalhans van een Kaya opvolgde in R'dam en hem overtrof in al zijn gepruts. Op zich is dat knap, zullen niet veel mensen hem nadoen.
Maar wat mij het meest irriteert aan Rik is dat hij lid is van een partij die beweert dat overheidstoezicht op van alles en nog wat de wereld zoveel beter gaat maken, terwijl in de praktijk toch blijkt dat als een persoon zoals Rik toezicht moet uitoefenen op zijn eigen linkse hobby's hij er een nog veel grotere puinhoop van maakt en veel vaker zijn toevlucht moet nemen tot niet-transparante, polariserende en ondemocratische methodes dan al die vermaledijde grootgraaiers/populisten/kapitalisten/xenofoben bij elkaar.
En ze leren er nooit van, da's de hele ellende. Zij bedoelen het goed, de rest is gewoon fout.

sjaakdeslinksesul | 13-01-11 | 20:02

@illuvatar | 13-01-11 | 19:58
Heej! Je bent er weer!

* Code intoetst, Rietje van kussentje haalt en teruggeeft *

Ik kan de verantwoordelijkheid niet aan, hou jij 'em weer bij je voortaan?

An die ARBEIT | 13-01-11 | 20:02

"European Youth Capital "
Moet altijd aan Youth-in-Asia denken bij zo'n titel.

illuvatar | 13-01-11 | 20:01

@Überbottehork | 13-01-11 | 19:57
Dat is nou nog eens kunst.

Of kunstig, op z'n minst.

An die ARBEIT | 13-01-11 | 20:01

Now & wow, was dat niet Carrera?
Grashof. Hmm, wat een latent pleonasme, uiteraard is dat groen.

illuvatar | 13-01-11 | 19:58

@An die ARBEIT | 13-01-11 | 19:53
Oh kut.
www.ohkut.com/

Überbottehork | 13-01-11 | 19:57

@ kenny harder 19.53

you got me 1-1

ben nuchter | 13-01-11 | 19:57

Überbottehork | 13-01-11 | 19:50
als je 4,5 miljoen in een discotheek pompt en het leidt alsnog tot een faillissement dan is dat geld geheid ergens anders heen gegaan; publiek figuur (Grashoff in dit geval) wordt in de tang genomen en onder druk gezet om zo lang mogelijk de boel om de tuin te leiden en gemeentegeld te blijven investeren in een dergelijk project dat via de achterdeur weer bij de Tony Soprano van Rotterdam in z'n zakken verdwijnt, zoiets vermoed ik

SickSense | 13-01-11 | 19:56

De roxy zat toch ook in de escape?

Tom_Kroes | 13-01-11 | 19:56

De roxy zat toch ook in de escape?

Tom_Kroes | 13-01-11 | 19:56

Als jullie niet eens weten wat de juiste namen waren van het etablissement, hou dan lekker je mond dicht. Het was Nighttown waar ik vroeger heel wat goede bands heb zien optreden (Big Country bijvoorbeeld). Maar de gemiddelde GS redacteur komt niet buiten 020 en weet alleen de Baja in Rotterdam te vinden en die is gelukkig ook failliet naar ik meen.

Terpetijnzeikert | 13-01-11 | 19:53

Weer een hoop gefrusteerde 010-ers hier. Er is nog geen overtogen woord gevallen over 010, of men begint al bij voorbaat te jammeren. Welnu, huilebalken, het moet gezegd worden, Rotterdam is inderdaad prettiger stappen dan Amsterdam. Menig leuk avontuur beleefd in het Rotterdamse.

brutus68 | 13-01-11 | 19:53

Watt is trouwens nooit echt "duurzaam" gebleken....

Tom_Kroes | 13-01-11 | 19:53

Een kut begin is het halve gezeik.

An die ARBEIT | 13-01-11 | 19:53

@Überbottehork | 13-01-11 | 19:52
no worries... Ik weet waar ze woont (pal om de hoek;)

dandaan | 13-01-11 | 19:52

@dandaan | 13-01-11 | 19:49
En vlak voor je d'r gaat doen wordt ze vervangen door Grashoff. Dat is zuur.

Überbottehork | 13-01-11 | 19:52

Zeker nooit voorbij de doorbitch gekomen?

Tom_Kroes | 13-01-11 | 19:51

@SickSense | 13-01-11 | 19:49
Onderbouw je comment eens? Ik snap het niet helemaal, ben benieuwd naar je argumenten.

Überbottehork | 13-01-11 | 19:50

@eerstneukendanpraten | 13-01-11 | 19:41
Ja inderdaad, maar Femke zou ik toch doen.

dandaan | 13-01-11 | 19:49

maffia

SickSense | 13-01-11 | 19:49

GroenLinks is de overtreffende trap van de PVV.

FreshClash | 13-01-11 | 19:47

zoals al eerder werd opgemerkt het was nighttown,now and wow zat op de mullerpier.Stelletje lutsers. Maar ja als je als provenciaal denk dat alles om die stinkstad draait vergeet je al gauw verder te kijken.

rn1970 | 13-01-11 | 19:46

Het was inderdaad Nighttown op de West-Kruiskade en wat heb ik daar een boel pelzier gehad, live bands, filmzaal en een boel mooie vrouwen die zo high als een garnaal voor alles in waren.
Maar nu ben ik oud en kom alleen maar nog in het buurthuis.

dorpsidioot | 13-01-11 | 19:46

@eerstneukendanpraten | 13-01-11 | 19:40
PvdA schijnt nogal moeite te hebben met het feit dat ze niks te vertellen hebben. Ze denken nog dat schreeuwen dan wel helpt, ze komen er vanzelf achter.. Muhahaha

Überbottehork | 13-01-11 | 19:44

Wat uit Krimpen a/d IJssel komt, moet gewoon in Krimpen blijven.

sjaakdeslinksesul | 13-01-11 | 19:43

Nacho_Vidal | 13-01-11 | 19:40

LOL. Maar wel volledig mee eens. Op dat buurmeisje na dan, die van mij is blond, cupje B, bloedmooi maar nog maar 14... *Bubba niet ontmoeten wil*

OUTFORBEER...

eerstneukendanpraten | 13-01-11 | 19:42

tja, rotterdam en voetballen kunnen ze ook al niet hoewel feyenoord vorige week nog over de coolsingel liep. ze kunnen in rotterdam beter gaan werken en het pensioen voor de amsterdammers verdienen, laat het feesten maar aan 020 over.

ben nuchter | 13-01-11 | 19:42

dandaan | 13-01-11 | 19:37

Het zijn de ultieme onrendabelen...

eerstneukendanpraten | 13-01-11 | 19:41

eerstneukendanpraten | 13-01-11 | 19:37
Laatst was iemand hier met een mooi comment. Hij of zij zei dat ze ronduit hypocriet en pretentieus waren.

Altijd afgeven op mensen en supermarkten die kilo-knallers kopen. Maar ondertussen tijdens de bijeenkomstfeestjes dure champagne drinken.

Heb sowieso een hekel aan mensen die mij vertellen wat ik moet doen. Tenzij het mijn buurmeisje is die zegt dat ik haar artiesteningang moet uitwonen. Daar zeg ik dan geen nee tegen

Nacho_Vidal | 13-01-11 | 19:40

Überbottehork | 13-01-11 | 19:17

Zag helaas per ongeluk voor het journaal in de zendtijd voor P.P. de heer Job C. van de PvdA. Nou daar hebben ze weer een doos spindocters bijgehaald om die zelfdestructie om te buigen. Gatver, wat straalde hij weer hautaine autoriteit uit...

eerstneukendanpraten | 13-01-11 | 19:40

Nou ja, in de 2e Kamer kan meneer niet zoveel schade aanrichten.

brutus68 | 13-01-11 | 19:38

Groenlinks is niet rendabel en zal ook nooit rendabel worden.

dandaan | 13-01-11 | 19:37

Kunnen al die Groenlinksers, omdat ze zo milieubewust zijn, niet gewoon iedere dag een tijdje kunnen stoppen met ademhalen? Gewoon omdat het kan? Als is het maar een kwartiertje per dag, het helpt de wereld. ECHT!
*kudTvolk denkT*

eerstneukendanpraten | 13-01-11 | 19:37

CaligulaRotterdam | 13-01-11 | 19:21
PRECIES!
Nighttown, mooie herrineringen aan die tent. De Dijk, Osdorp Posse, Urban Dance Squad, The Scene, De Heideroosjes, DJ Ronald Molendijk.... Goude tijden waren dat! Eerst een biertje drinken in NighttownCafé, daarna naar een concert in de grote zaal of in de Basement om vervolgens de nacht door te dansen in Rotown. Daar had Now&Wow helemaal geen fcuk mee te maken! Maarja, allemaal Amsterdammers op de GS redactie he? Dan krijg je dat....

Sydough | 13-01-11 | 19:36

@Pasta-saus | 13-01-11 | 19:33
Heel slim, de schuld bij een ander leggen. Gaat de polletiek ook doen, geen conclusies als gebrekkige regelgeving en/of handhaving (hoorde iets over niet aanwezige doch verplichte bedrijfsbrandweer, en toch een vergunning afgegeven), gewoon een nobody van de werkvloer (en misschien een directeur) aan de hoogste boom knopen en eventuele rapporten die nog volgen wegmoffelen onder het tapijt. Niks aan de hand hier mensen, gewoon doorlopen.

Überbottehork | 13-01-11 | 19:36

Was (of is nog steeds ) persoonlijk bevriend met Tareq Ramadan, u weet wel.

J.Kranich | 13-01-11 | 19:34

Maar een beetje je c.v. opleuken is natuurlijk veul erger.

Art Vandelay Ultor | 13-01-11 | 19:33

@Überbottehork | 13-01-11 | 19:28
Zeker, die stukken roet in je tuin lagen er al weken, je hebt ze alleen niet eerder gezien!

Pasta-saus | 13-01-11 | 19:33

Maakt het erg veel uit ? GroenLinks is en zal altijd niet meer dan een getuigenispartijtje zijn. Maagdelijke langs de kant in een permanente staat van vermoorde onschuld. Ik wens dhr. Grashoff een net zo constructieve politieke carriere toe als zijn voorgangster Femke Halsema.

Marcus Porcius Cato | 13-01-11 | 19:31

Grashoff moet weg en Kaya moet in zijn plaats.

sjaakdeslinksesul | 13-01-11 | 19:30

@Nacho_Vidal | 13-01-11 | 19:27
Ben er nooit geweest. Was het niks? Mooi! Geen idee meer waar ik dat geld dan aan besteed heb, maar t was vast leuker dan Watt, in dat geval.

Überbottehork | 13-01-11 | 19:29

Een soort Elatik van Rotterdam dus.

Parsons | 13-01-11 | 19:29

@Kobus Kloothamer | 13-01-11 | 19:26
Welnee, de communicatie omtrent 'Moerdijk' is toch ook heel open, eerlijk en direct? Oh wacht..

Überbottehork | 13-01-11 | 19:28

Überbottehork | 13-01-11 | 19:21
Die dansvloer. Dat is toch wel een enorme flop geweest. Maarja, wat waren ze denkende?

Nacho_Vidal | 13-01-11 | 19:27

Groenlinks is toch ooit samengegaan met de CPN? Zegt genoeg.

Kashi | 13-01-11 | 19:26

Now en Wow? Nighttown me dunkt.

vette nerd | 13-01-11 | 19:26

Misleiden, misleiden? Waar? Doe eens normaal zeg. De hele politiek in Nederland is een grote misleiding. What's new. Verkiezingsbeloften worden direct ingeruild voor eigen gewin. NEXT

Kobus Kloothamer | 13-01-11 | 19:26

@KabbelendKontwater | 13-01-11 | 19:22
Now en dan nog?

Überbottehork | 13-01-11 | 19:23

Was Nighttown binkies

KabbelendKontwater | 13-01-11 | 19:22

Zat de Watt niet in wat vroeger Nighttown was? N&W zat meer bij de Euromast dacht ik...

Hiemstra | 13-01-11 | 19:22

@Nacho_Vidal | 13-01-11 | 19:20
Het gras is in Rotterdam altijd Groenlinkser. En gesubsidieerd, dat ook.

Überbottehork | 13-01-11 | 19:21

Maak gehakt van Groenlinks, die arrogante club moraalridders.
Daar knappen we allemaal van op en het land helemaal.

lekker wijf | 13-01-11 | 19:21

Watt was geen Now & Wow. Watt was Nighttown. Domme 020'ers.

CaligulaRotterdam | 13-01-11 | 19:21

Politiek, zelfs Joran liegt minder

geenstijlsteengeil | 13-01-11 | 19:21

Het gras is altijd groener...

Nacho_Vidal | 13-01-11 | 19:20

PvdA, Groenlinks.. zelfdestructie is een links trekje?

Überbottehork | 13-01-11 | 19:17

N&W wel schik gehad! :D
GL......... Tsja........ Geen commentaar maar dan.

Morkovich | 13-01-11 | 19:16

Mooi sloopwerk voor Youp! Onee, Groenlinks.....

Nabbelaer | 13-01-11 | 19:14

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online casino expert | Online Casino
Goksitesvergelijker.nl | Onlinecasinofortuna.com