
13 mei, 2008 - Lieve Kitty, vandaag weer een overwinning behaald op die walgelijke Nederlandse grondwet. Ondanks artikel 7 heb ik justitie opdracht gegeven een cartoonist op te pakken. De manier waarop hij moslims, allochtonen en andere zielige mensen die niet voor zichzelf kunnen opkomen neerzet, vind ik gewoon niet kunnen. Vanmorgen in alle vroegte heeft een arrestatieteam de man van zijn bed gelicht. Vrees dat ik hem niet al te lang zal kunnen vasthouden, ook niet onder de terrorismewetgeving, maar me dunkt dat het signaal naar de maatschappij duidelijk is. Ik vind: aan de vrije mening zitten grenzen en die grenzen ga je over als je mensen kwetst. Heb gisteravond nog lang een goed gesprek gevoerd met officier van justitie Paul Velleman en ook hij is het met me eens: het onfatsoen in deze samenleving moet kapot. Hij zal de maximale onderzoekstijd van tweeëneenhalf jaar gebruiken die het OM tot zijn beschikking heeft alvorens de zaak te seponeren. Ik en enkele verzetsstrijders binnen het OM vormen nu een klein legertje die strijden tegen die vermaledijde grondwet waardoor mensen tot in het diepst van hun ziel worden gekrenkt. Lieve Kitty, ik dank de Heere elke avond dat Hij mij zoveel macht heeft gegeven. Ik bedoel: iemand moet het doen. Toch?! Diep van binnen is ook je lieve Ernst Maurits Henricus Hirsch Ballin een
revolutionair. Ga nu lekker slapen, morgen weer kwiek en vief vrije meningen bestrijden. Liefs, je Ernst.
Reaguursels
InloggenBlij dat die griezel is opgerot, ik hoop dat hij nergens meer opduikt in een beleidsfunctie, laat hem lekker weer les gaan geven.
eerstneukendanpraten | 12-01-11 | 10:49
De rechtstaat zou voor meer zekerheid moeten zorgen. Maar rechtszekerheid begint een abstracte vorm van zekerheid te worden.
Als het OM je gaat belagen is het met het gevoel van zekerheid al gedaan denk ik.
Rare vent die Enrst.
Aan de ene kant is ie erg principieel en roomser dan de Paus als het gaat om de PVV, maar aan de andere kant haalt ie de PVV en zo'n beetje iedere totalitaire rotpartij rechts in als het gaat om vrijheid van meningsuiting!
Typische Katholiek... -1
Met mensen als Ernst H aan het roer zou je ontheffing van belasting moeten vragen.
Het zou eens leuk zijn als Geenstijl dook in de wetenschappelijke publicatie van Hirsch Ballin. Dat zou zeker een ander beeld opleveren.
freerunner | 12-01-11 | 10:18
Dank u! Kan ik nu weer AN DIE ARBEIT!
NoMinister | 12-01-11 | 09:45
Met die rechters? Je kunt er geen peil op trekken.
-opgetyft-
@ eerstneukendanpraten | 12-01-11 | 09:43
nu tevreden?
Precies dit gevoel krijg ik altijd bij die vent. Ik weet het zeker dat hij zo denkt. Ik vind het maar een walgelijk mannetje, waarschijnlijk kon hij ook slecht tegen zijn verlies met monopoly en ging daarom maar altijd vals spelen. Zeer dikke -1 voor die vent. En oh ja dat hij eens iets gaat doen aan zijn manier van spreken, doe je bek eens fatsoenlijk open in plaats van dat geslis.
eerstneukendanpraten | 12-01-11 | 09:43
Nu maar hopen dat het OM net zo tolerant is als Joris!
NoMinister | 12-01-11 | 09:33
74 keer weggejorist is inderdaad aardig wat.... Geen enkele keer opgetyft btw!
ik wordt met een t teveel. teveel t is niet goed, dat is het. sorry.
Borrelende Boris | 12-01-11 | 08:54
Ik ook. En dan te bedenken dat ik daarbij het gevoel heb dat de werkelijke onveiligheid in veel te grote mate gevoed wordt door instroom van mensen en tolerantie van gedrag van mensen, weinig opsporing, lage straffen en een feitelijk gevaar hierover te spreken.
Een overheid die de vrijheid van meningsuiting aantast door cartoonisten en politici op te pakken en voor de rechter te dagen en tegelijkertijd de kraan open laat staan en weigert te dweilen, MAAR wel en passant allerlei gegevens gaat bijhouden en opslaan omdat... ach, dat interesseert me dan niet meer. Ik ben tegen omdat ik dan allang het gevoel heb dat ik wordt misbruikt voor het in stand houden van de positie van de zittende macht, die of oliedom is, of nog steeds de kop in het zand heeft zitten danwel doodsbang is de gevolgen van dat gedrag in het verleden onder ogen te zien.
Het maakt ook niet uit, ik ben tegen tot ik weer vertrouwen in de overheid krijg.
Drukke avond geweest voor Joris. Hij wil jullie alleen maar beschermen voor een AT in de vroege morgen, bedenk dat!
Reinaert | 12-01-11 | 09:00
Ik bedoel deze Eva... www.google.nl/imgres?imgurl=http://gra...
@eerstneukendanpraten | 12-01-11 | 08:52
Als je een verkapte Godwin plempt doe het dan wel goed.
Geen Eva dus, maar Margarethe of (in 2e huwelijk) Hedwig.
Maar dat terzijde.
@ Joris
Nog geen negen uur, maar toch al tijd voor Cup-a-Soup.
salonsocialist | 12-01-11 | 08:50
Het is inderdaad wel tekenend dat van Straaten niet meteen van zijn bed is gelicht, dat een respectablele jury er geen enkel probleem in ziet om hem een prijs toe te kennen en dat geen enkel medium er bedenkingen bij heeft om die prent af te drukken.
Borrelende Boris | 12-01-11 | 08:54
De overheid is een enorme controlfreak. Het probleem voor een zelfstandig opererend individu ontstaat wanneer de overheid tunnelvisie heeft en haar mening wet wil maken. Dan wordt ze geholpen door een legertje juristen en is het recht krom gemaakt. Remote control, l'enfer c'est les autres. Zeer griezelig.
Topambtenaren kunnen gebruik maken van dit apparaat maar een gewone sterveling niet. Ze hebben zoveel macht dat ze arrogant zijn geworden hetgeen weer leidt tot tunnelvisie.
@ecologiste | 12-01-11 | 08:47
Met de komst van internet, mobiele telefonie en pinkaarten, is het een klein klusje om vast te stellen wat iemand uitspookt in het dagelijks leven. Onder het mom van het verhogen van de veiligheid, zijn er ook nog eens duizenden camera's geplaatst. Oh ja, doet u mij ook nog maar even een paar vingerafdrukken als u een paspoort gaat aanvragen. Weet niet hoe het bij u zit, maar ik krijg er toch enigszins een ongemakkelijk gevoel bij.
Ik zou liever Kitty willen veranderen in: lieve Eva...
Ik vraag me af of hij Peter van Straaten nu ook gaat oppakken vanwege de manier waarop hij de Gristenen neerzet met zijn prent. Oh nee, wacht , Gristenen, die zijn geboren om belachelijk gemaakt te worden.
Hirsch Ballin heeft vannacht toch de draak naar boven gehaald want zelden zoveel weggejorist gezien in de heilige kruisvaart.
Dat zal hem toch te denken geven. Teeven heeft kleine gevangenissen gezien in GB en dan met die ondoorzichtige regelgeving van Hirsch eroverheen kunnen weer een hoop draken klein gehouden worden in de toekomst. Er schijnt echter wel een probleem met de identiteit te zijn. Fraude? Maar van welke kant? Justitie zelf wellicht? Ik zou graag willen weten hoeveel mensen ten onrechte gevonnist zijn. Dat zou ik nu graag willen weten Hirsch. Zul je dat ook in je dagboek schrijven?
De werktitel van het boek van Ernst Hirsch Ballin: "1984 revisited"
@BertBrussen
"... vormen een klein legertje die..." ???
e h b o?
*kots van beeldscherm en toetsenbord haalt*
@Leiphuizen | 12-01-11 | 07:38
Je doet je nick in elk geval wel eer aan. Volk en Vaderland nog niet op de mat geploft vanmorgen zodat je hier je frustraties even kwijt moet?
Ik zie hier het probleem niet. Prima actie, alles binnen de toegestane grenzen. Driewerf hoera! Ernst 4 President!
*snotverkouden thee drinken helpt*
Vroegah lulde ik nog weleens met Teun....... op den vroegen morgen........
-weggejorist-
-weggejorist-
KeurMeester | 12-01-11 | 06:30
Tegen mezelf hoor. tis bedtijd denk ik.
Men zou denken..... zwijg dan. Welterusten.
DANNY3960 | 12-01-11 | 06:25
Ghegheghe... mooi heh?
KeurMeester | 12-01-11 | 06:14
Man, man, man, de zwelpartij die zich tussen mijn benen bevindt bziet er na het aanhoren uw muziek zwaar tegenop de bovenkant dr onderbroek/boxer te verlaten. Onze firma ziet zich genoodzaakt een advocaat in de arm te nemen daar in den onderbroek/boxer een kwestie van dodelijke gemoedstoestand gaande is na het aanschouwen uwer filmpje. En zich ook niet lekker voelen doet, enzo.
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 06:12
Getver, moest dat nou?
En ik vroeg er toch niet om
Laatste Jupiler® achterover drukt.
#vakantie
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
@KeurMeester | 12-01-11 | 06:10
Die tweede Beatle van rechts was toch niet zo dik
-weggejorist-
-weggejorist-
@DANNY3960 | 12-01-11 | 06:04
Deze is wel tof, tnx.
*elastiek weer opbergen doet*
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 06:03
Wie is Rinus.
Ken maar 1 Rinus, maar dat as iets met voetbal of zo
-weggejorist-
@KeurMeester | 12-01-11 | 06:06
Zou het niet weten
Che_cuevara | 12-01-11 | 06:02
Was dat niet samen met Bennie Neyman een duo?
-weggejorist-
-weggejorist-
@Rammstein | 12-01-11 | 06:02
Zet jij maar een muziekje op ghe ghe
@Che_cuevara | 12-01-11 | 06:02
Een plaatselijke zanger, net zo iets als Rinus.
(vraag me aub niet om Rinus te plempen)
-weggejorist-
Goedemorgen dames.
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 05:56
Wie is Rob de Nijs?
;)
-weggejorist-
@atm0s | 12-01-11 | 05:56
Ow, je bent ook aan het zuipen, zeg dat dan.
*rondje bier de draad in slingurt*
-weggejorist-
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 05:54
zal hem eens vragen wat hij van abnormaal vindt.
@Che_cuevara | 12-01-11 | 05:53
"t is kudt maar wel melancholiek. Heb je Rob de Nijs ook met die dakpannen?
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 05:49
nee helaas, vast ook niet verstandig met alcohol
@atm0s | 12-01-11 | 05:52
Wat vindt je shrink ervan?
-weggejorist-
@DANNY3960 | 12-01-11 | 05:51
OMG, de ratten en muizen verlaten het huis acuut, wat vreselijk vals, waar haal je die narigheid vandaan?
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 05:51
Maakt mij altijd vrolijk :)
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 05:48
Ok gelukkig. * 112 beleeft neerlegt *
@atm0s | 12-01-11 | 05:46
Waarom plemp je die zooi van Willie Alberti dan?
*touw van 1,5 meter zoeken gaat*
-weggejorist-
@atm0s | 12-01-11 | 05:48
Je hebt geen oxazepam in huis?
@atm0s | 12-01-11 | 05:46
Kan niet, heb geen touw in huis, alleen slap elastiek.
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 05:44
OMG Ik kan jou niet helpen :) LOL
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 05:37
melancholisch kan ik wel, maar wil niet dat je dadelijk opknoopt :) #smakenverschillen
-weggejorist-
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 05:41
LOL
-weggejorist-
-weggejorist-
@atm0s | 12-01-11 | 05:40
Vreselijk, helemaal fout.
-weggejorist-
atm0s | 12-01-11 | 05:33
Had het niet gezien, we zaten in mekaars vaarwater, mag lang doorgaan btw........
@atm0s | 12-01-11 | 05:33
Hele mooie tekst en lekker melancholiek, helaas compleet de verkeerde zanger. Echt een nummer voor een dialect of een melancholieke zanger.
@Che_cuevara | 12-01-11 | 05:29
Yep, tenminste een beetje vrolijker.
Pffff, had al 4 uur geleden naar bed willen gaan.
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
@DANNY3960 | 12-01-11 | 05:25
Mooi
@Che_cuevara | 12-01-11 | 05:15
Wel mooi maar een beetje te schreeuweriger nu.
-weggejorist-
Gheghe, koffie en een croissant smaakt ineens anders...........
@Che_cuevara | 12-01-11 | 05:03
Mooi nummer, alleen jammer dat celine zo lelijk is. Zingen kan ze wel.
-weggejorist-
@DANNY3960 | 12-01-11 | 05:00
Gaaf, ik loop hier te genieten, top nummer
Frans is ook mooi.
Terre brûlée au vent
Des landes de pierre
Autour des lacs
C'est pour les vivants
Un peu d'enfer
Le Connemara
Terrrrrrrr Bru leeeeeeeee, oo vont,
dee lan de de pjer,
oo toer, dee laa,
zei voe vee la viefon,
en pieu, den ver
-weggejorist-
@DANNY3960 | 12-01-11 | 05:09
In brabant spreken ze toch geen Frans?
Maar wel mooi
Joris je lag te slapen zeker.
-weggejorist-
-weggejorist-
@DANNY3960 | 12-01-11 | 05:00
Mijn leeftijd? Zou kunnen hoor, kan ook niet weten wat men denkt? #hoeoudbenik
@Che_cuevara | 12-01-11 | 05:00
Ben ik ook zeker van plan, btw, wie plempt dat gave nummer?
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
@Che_cuevara | 12-01-11 | 04:57
Deze is wel mooi.
@KeurMeester | 12-01-11 | 04:58
Is kudt, niet mooi en niet leuk.
#shagrijnig
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 04:58
Voor unox is helaas nog geen remedie gevonden.
Mijn advies is ver uit de buurt blijven, niet aanraken en zelfs niet naar kijken.
-weggejorist-
@KeurMeester | 12-01-11 | 04:58
ach 2 out of 3 aint bad
@Che_cuevara | 12-01-11 | 04:54
Die unox bende telt 8 dubbel, vraag me af of je je daarvoor ook kunt laten behandelen.
#durftevragen
-weggejorist-
-weggejorist-
@KeurMeester | 12-01-11 | 04:53
Heerlijk nummer, dit bedoel ik dus, mooie muziek. Jammer dat zo weinig mensen hiervan kunnen genieten.
@Che_cuevara | 12-01-11 | 04:52
Hmm, 14 dagen x 1-2 is ongeveer 18 + 8 = 26 gedeeld door 14 is minder dan 2 flessen per dag, geloof dat dat wel meevalt.
#bingedrinken
-weggejorist-
@Che_cuevara | 12-01-11 | 04:52
Ow ja, af en toe een kop snert doet ook wonderen.
Schijnt het alcohol percentage naar beneden af te ronden
-weggejorist-
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 04:50
Als je het de rest van de week dan op 6 houd kom je op 48 en ben je nog geen zware drinker.
@Che_cuevara | 12-01-11 | 04:46
Vanavond wil ik een hele zware drinker zijn, hoop dat ik nr 8 en 9 ook nog ga halen, wellicht zelfs nr. 10 nog.
#alcoholisme #soms #lekker
@Che_cuevara | 12-01-11 | 04:44
Gelukkig maar.
*fles bier nr 7 ontdopt*
@atm0s | 12-01-11 | 04:44
Boeit niet, een beetje vrolijk en melo vind ik nu wel lekker, vooral dialect vind ik dan mooi,
-weggejorist-
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 04:43
^bier op een avond is 42 flesjes per week.
Je bent een zware drinker bij meer dan 50 glazen per week
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 04:38
Nog net niet
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 04:36
ow.. ja niet aan gedacht. sorry
@KeurMeester | 12-01-11 | 04:41
Bedoelde het eigenlijk wel serieus maar je hebt wel gelijk, elke avond lijkt me nie goed.
neemjemoederindemali | 12-01-11 | 04:38
# retorischevraag
@KeurMeester | 12-01-11 | 04:37
Ook heel mooi, lekker emo, tof.
Weet iemand of je alcoholist bent als je 6 flessen bier op zuipt op een avond?
-weggejorist-
@atm0s | 12-01-11 | 04:30
Hmm, wel mooi maar niet voor de stemming nu, beetje te melodramtisch.
-weggejorist-
@KeurMeester | 12-01-11 | 04:29
Gaaf en een hele mooie stem.
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
@KeurMeester | 12-01-11 | 04:24
Weet ik, ik doe toch maar ff niet, wil niet van de ene verslaving naar de andere duiken. Ben al 2 weken kalm aan het doen met de alcohol, vanavond laat ik me ff gaan en zit nu aan mijn 5e fles bier. Afgelopen 2 weken niet meer gedronken dan max 2 flesjes op een avond.
-weggejorist-
-weggejorist-
neemjemoederindemali | 12-01-11 | 04:18
Wil je niks aanpraten... maar een blowtje roken geeft rust en slaap!
Bonnie Tyler blijft toch de mooiste :)
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 04:16
:) #moerstaal
@KeurMeester | 12-01-11 | 04:13
Ik heb een zwak voor dialect en met name voor gronings, vooral een beetje emo, #supermooi
-weggejorist-
@KeurMeester | 12-01-11 | 04:13
Er zijn te veel mooie nummers en goede zangers, hier geniet ik ook mega van.
Geloof dat ik wat in te halen heb, voordeel als je alleen in huis bent en helemaal vrij woont, muziek keihard aan en hard meezingen.
-weggejorist-
@Parsons | 12-01-11 | 04:11
Slaap lekker
@atm0s | 12-01-11 | 04:00
Ah, ok, hier een droevig mooi nummer uit groningen.
#dialect #genieten
-weggejorist-
-weggejorist-
*het licht uit doet* #drukke_dag
-weggejorist-
@DANNY3960 | 12-01-11 | 04:06
Ja die kan er ook wel mee door.
-weggejorist-
A Cama.
-weggejorist-
Parsons | 12-01-11 | 03:57
Mag ik dan een ietwat vervelend deze dame brengen...... Severine.......... www.youtube.com/watch?v=c0ogrNmmgug
@atm0s | 12-01-11 | 03:51
Ga zeker mijn best doen, eerlijk gezegd denk ik dat we ook wel een keer verdiend hebben, werk al ruim 25 jaar me de klere, geloof dat we ook wel een keer aan onszelf mogen denken.
Btw, wat een mega stem heeft dat wijf.
-weggejorist-
-weggejorist-
@Biff Eagleburger | 12-01-11 | 03:50
Neuh, en met coke ben ik 13 jaar geleden al gestopt, heb het een keer of 10 geprobeerd maar ben er snel mee gestopt, heel slecht voor mijn lichaam, alcohol is al slecht genoeg. een paar keer per jaar een joint en/of een pil is meer dan genoeg, verder een beetje bier.
-weggejorist-
@atm0s | 12-01-11 | 03:48
Da's te veel in 1 keer.
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 03:56
Nee dat niet. #burnout
@atm0s | 12-01-11 | 03:58
extratorrent.com/download/2184975/Rhin...
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 03:51
Dat snap ik, maar weet je al waar je verblijft? #ongeveer
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 03:49
Rhinestone gezien?
@Parsons | 12-01-11 | 03:47
Nope, maar vind haar gelijk supergoed, wat een top stem, moet trouwens wel zeggen dat ik dit nummer wel ken, kende alleen haar naam niet.
*voor het eerst in 15 jaar de speakers helemaal open gooit en loopt te genieten*
-weggejorist-
@atm0s | 12-01-11 | 03:35
Je zei, join the club, jij ook relatieproblemen?
-weggejorist-
-weggejorist-
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 03:36
tof! geniet er van man!
@Parsons | 12-01-11 | 03:44
Ik ga lekker duiken en eten, verder de hele dag neuqen en vreten denk ik, misschien nog wat vreten en neuqen maar veel meer denk ik niet dat ik ga doen.
Mogge @all.
En dat is mijn vrije mening.
* koggiemasjien aan gaat zwengelen en wachten op Hirschi en zijn troepen*
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 03:39
Ah, drankproblemen. Burp.
*aspirientje fijnhakt en lijntje legt*
-weggejorist-
-weggejorist-
Parsons | 12-01-11 | 03:47
yep thats the one
-weggejorist-
neemjemoederindemali | 12-01-11 | 03:43
million bicycles is nog beter
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 03:38
Dat is waar, maar ik heb er vooral gewerkt, dat draagt niet bij aan het strandgevoel. Lions Dive?
@KeurMeester | 12-01-11 | 03:34
Goffer, wat een top stem, tnx, hier word ik helemaal vrolijk van, wat een supergave stem. Nooit eerder gehoord maar is echt SUPER!!
@INH.30CL | 12-01-11 | 03:29
Kijk, daar wordt een mens vrolijk van.
#hetleven is #eengrootfeest
Weisse rose | 12-01-11 | 03:27
Wat verwacht je anders aan te treffen dan, hier?
@Weisse rose | 12-01-11 | 03:27
Momenteel doen we relatie- en drank problemen, autisten zijn ook welkom.
hebe het een beetje gehad met die internisten server errors
KeurMeester | 12-01-11 | 03:37
KeurMeester | 12-01-11 | 03:34 = atm0s | 12-01-11 | 03:28
Fokking server meldingen en bende hier.
#reboot
@Parsons | 12-01-11 | 03:25
Ach, ben er een paar keer geweest, je kunt er lekker duiken en het weer is goed. Sowieso, 4 weken zonder nageslacht met allen mijn vr lijkt me een heel goed plan. Dat weer hier word je ook niet vrolijk van.
#30 graden #balleninhetwarmezand
Server ook koorts??
-weggejorist-
Weisse rose | 12-01-11 | 03:27
Dat laatste is overigens erg on topic. *weer even denkt aan EHB*
@atm0s | 12-01-11 | 03:25
Tsja, kwam mijn vr mee, 3-4 weken in therapie met de ballen in de zon, verzekering betaald.
*trots is op zijn meissie*
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 03:20
Voor er misverstanden ontstaan, ik ook al wat?
As smart as a stick?
-weggejorist-
INH.30CL | 12-01-11 | 03:25
Laat maar, zelf kom ik terug uit een koortsige wereld, teveel paracetamol. Leek een makkie. sorry ik heb naweeen.
-weggejorist-
INH.30CL | 12-01-11 | 03:25
Laat maar, zelf kom ik terug uit een koortsige wereld, teveel paracetamol. Leek een makkie. sorry ik heb naweeen.
-weggejorist-
INH.30CL | 12-01-11 | 03:25
Een lekke band in Limburg is nou niet direkt een dodelijke zaak.
-weggejorist-
Zit ik nog steeds op geen Stijl of ben ik op een site terecht gekomen voor relatie problemen, depressieven of andere psychiatrisch te behandelen afwijkingen.
Nog werkloze negerts hier?
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 03:24
Hou dat in je achterhoofd. #onredelijk #incasseren
@INH.30CL | 12-01-11 | 03:20
Heb je niet iets vrolijkers? Veel te sentimenteel dit
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 03:18
Vier weken Curaçao? Man man, wat heb ik slechte herinneringen aan dat kudteiland. Wil je verder niet ongerust maken trouwens.
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 03:22
eh... nee nog nooit.
DANNY3960 | 12-01-11 | 03:22
Wat wil je weten? Ik zit bewust niet op Haivs en joutube hoor!
neemjemoederindemali | 12-01-11 | 03:18
Sfeertje & weertje. Kan een boel doen!
@Parsons | 12-01-11 | 03:18
Zal er ook mee te maken hebben, helemaal duiden kan ik het niet, maar ja, vrouwen...............
-weggejorist-
@atm0s | 12-01-11 | 03:14
Ook in Curacao geweest?
INH.30CL | 12-01-11 | 03:16
Zoals? #durftepraten
-weggejorist-
-weggejorist-
@atm0s | 12-01-11 | 03:14
Jij ook al?
@Soy yo | 12-01-11 | 03:14
Ach ja, beetje humor moet je blijven hebben, voor een trein springen is ook zo definitief. Verder kan ik GS nog niet missen :-)
atm0s | 12-01-11 | 03:17
Scherp, doch onbehoorlijk.
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 03:05
Overgang?
atm0s | 12-01-11 | 03:14
:-) yep
@KeurMeester | 12-01-11 | 03:11
Yep, ware het niet dat ik ook op ben, maar goed, over 2 weken doen we een week of 4 curacao, hopelijk komt het dan weer goed en krijgen we weer energie om weer voor de onrendabelen te werken.
-weggejorist-
DANNY3960 | 12-01-11 | 03:14
Integendeel,daar hebben wij teveel voor meegemaakt samen.
DANNY3960 | 12-01-11 | 03:10
Alcohol & Emoties.
#dodelijk
@Jaap Cuperus | 12-01-11 | 03:10
Hey, ik vraag van niemand medelijden, van jou al helemaal niet. Btw, wat zegt je shrink over je? Vorige week liep hij nog te klagen tegen me.
EHB heeft een historie op het gebied van verbieden, iets wat menigeen vergeet. In de jaren negentig schreef ene Mohamed Rasoel (een pseudoniem) een profetisch boek met de titel, Nederland het land van naieven en dwazen. Dit boek werd na aangifte van het MDI wegens haatzaaien als eerste boek na Mein Kampf in Nederland verboden.
Het boek is als PDF natuurlijk nog te vinden op de interwebs. Een aanrader voor een ieder met kritiek op Geert Wilders. Geert Wilders zou het boek als zijn bijbel kunnen gebruiken. Oh ironie Mohammed Rasoel is de naam van de Profeet Mohammed (Piss be upon him) zoals die gebruikt wordt in de Islamitische geloofsbelijdenis.
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 03:14
join the club
neemjemoederindemali | 12-01-11 | 03:09
Gelukkig is de humor nog niet het huis uit, gezien de muziekkeuze.
@INH.30CL | 12-01-11 | 03:10
Ja alle drie, was mooi, blijft spannend en weinig storende factoren op een enkele na, +veel en die meid.... *zweimel*
INH.30CL | 12-01-11 | 03:09
Uw plempsel slaat diepe gaten in uw relatie.
-weggejorist-
atm0s | 12-01-11 | 03:07
Excusez moi! Jong volwassene.
neemjemoederindemali | 12-01-11 | 03:02
15 jaar.. pff. Tja, dan is er wel het 1 en ander gebeurd en gezegd.
Dat betekent wel dat jij 1 van de weinige bent die haar dan zo goed kent, dat je zou moeten weten waar ze nu behoefte aan heeft.
#vechtlust
Jaap Cuperus | 12-01-11 | 03:10
Waar komt de haat vandaan?
... tranen schieten mij te kort...
Euh, mijn bijdrage is iets te dramatisch zeker?
atm0s | 12-01-11 | 03:02
millennium al gekeken?
@neemjemoederindemali
@all
Tsja, je kunt niet het ene moment iemand deaudwensen, en het volgende moment medelijden opeisen voor je eigen zielige situatie.
Ga dan zelf maar deaud.
*out*
-weggejorist-
neemjemoederindemali | 12-01-11 | 03:01
tsja...
Ben zelf bijna 25 jaar met dezelfde vrouw en dat gaat redelijk tot zeer goed.
Heb haar leren kennen toen ik 21 was (rekenen dus:-) veel toestanden gekend maar altijd weer overwonnen. Het ligt er maar helemaal aan wat er gebeurt in een relatie. ik weet wel dat relaties stuk kunnen gaan op de meest onbenullige dingen.
@Prof. D.A.H. Vintik | 12-01-11 | 03:07
cheezpictureisunrelated.files.wordpres...
@KeurMeester | 12-01-11 | 03:04
ouwe?
@atm0s | 12-01-11 | 03:02
Jammer dat 'onze' Nel het niet meer mee kan maken.
www.dagjeweg.nl/img/dagjeweg/tijgerpri...
@Parsons | 12-01-11 | 02:52
yep, en ik kan helemaal niets goeds meer doen. Alles wat ik doe is fout.
atm0s | 12-01-11 | 03:02
Lekker aan het trippen, ouwe?
@Jaap Cuperus | 12-01-11 | 02:52
Nee hoor, ik hoop dat je de pil van Drion snel gaat slikken.
Verder, val eens gauw van een hoge flat of verdrink eens in een sloot in Moerdijk.
@KeurMeester | 12-01-11 | 02:51
Wat denk je zelf na 15 jaar huwelijk, alles is al langs gekomen hier.
#zware jaren
Ach wat mooi..
lh4.ggpht.com/_rxnliazkEUY/TSm7IVPphtI...
INH.30CL | 12-01-11 | 02:53
Sommige stervelingen kunnen de balans tussen sarcasme en fatsoen moeilijk vinden. Jaap is, naar alle schijn, zo'n persoon.
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 02:35
Jammer, in dat geval beveel ik ipv @Sahar_x twitter.com/lievemona aan.
@Jaap Cuperus | 12-01-11 | 02:44
Ik heb al voorgesteld dat ze mag blijven, onder voorwaarde dat haar ouders dan wèl worden uitgezet.
Iets zegt me dat die ouders dan stukken minder geïnteresseerd zullen zijn in het welzijn van hun kind.
*out*
@INH.30CL | 12-01-11 | 02:50
hoop dat het hier niet zo ver komt, maak er maar een geintje van, wat moet je anders?
Jaap Cuperus | 12-01-11 | 02:52
Verlaag jezelf nu niet tot het Marokkaanse toe.
Heb enig eigenwaarde en neem de adviezen ter harte.
Truste!
Jaap Cuperus | 12-01-11 | 02:52
Huh? en een tegel terug bezit U nog over goede algemene ontwikkeling, even niet meer begrijpen doet nu.
KeurMeester | 12-01-11 | 02:49
Schelden heeft geen zin en ik probeer een ieder te respecteren. Als ik mag tutoyeren doe ik dat ook graag hoor:-)
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 02:46
Ja dat is verschrikkelijk kudt ja, de kroost ook meegenomen dus?
neemjemoederindemali | 12-01-11 | 02:39
Tsja, en dan beginnen mijn vriendinnen ook nog te zeiken, geloof dat ik maar homo word.
-------
Tsja, ondanks mijn beperkte algemene ontwikkeling, geloof ik dat ik wel begrip heb voor die vriendinnen van jou...
Waarom zijn ze trouwens ooit vriendinnnen van jou geworden?
Of stel ik daarmee alweer een vraag waar je geen raad mee weet en daardoor weer een doodswens jegens mij gaat uitspreken?
neemjemoederindemali | 12-01-11 | 02:46
Nog niet kunnen overtuigen?
* zich dan wel afvraagt wat de voorgeschiedenis is *
neemjemoederindemali | 12-01-11 | 02:47
ok maat begrepen. heb een vriend die nu in echtscheiding ligt (iets ouder dan jij) maar ik zie wel wat een ellende dat teweeg brengt, hoop dat het jouw bespaard kan blijven
INH.30CL | 12-01-11 | 02:41
U, daarentegen, wel. Het vousvoyeren maakt u tot een verstandig en volwassen mensenkind.
@ Prof. D.A.H. Vintik | 12-01-11 | 02:41
lol
Kga denk ik maar een hortie naar buiten, 'ns wat bolbliksems vangen. Anders krijg ik morgen de kachel weer niet aan...
/out
@INH.30CL | 12-01-11 | 02:45
Ben 41, maar dat hoeft Jaap niet te weten, soms zit het mee en soms zit het tegen, het zit nu behoorlijk tegen.
@Parsons | 12-01-11 | 02:42
Geen idee, doe mijn best maar is ff een ware periode, zit gvd al sinds oudejaarsdag alleen in huis en ben er langszamerhand behoorlijk ziek van.
neemjemoederindemali | 12-01-11 | 02:35
op die leeftijd nog dit soort problemen? begrijp ik niet helemaal
@ Jaap Cuperus | 12-01-11 | 02:32
Genetisch gezien leeft Von Zeikhoven inderdaad zelfs al van vóór de tijd dat Lumey hier één van de Zuidhollandsche Biblebelteilanden van maakte op deze kleiaanwas in de Delta van Rijn en Maas. En dan ben je vanzelf socio-cultureel gezien ook van (passief)gristenbroederlijke aard ja... Maar zo spreek ik ook met een licht, doch voor kenners herleidbaar streekgebonden accent. De streek: bit.ly/DialectVonZeikhoven
neemjemoederindemali | 12-01-11 | 02:39
Denk niet dat het daar allemaal beter van wordt, maar ach je moet alles eens geprobeerd hebben.
Het blijft een gok maar het zou kunnen dat uw vrouw uw vriendinnen niet zo ziet zitten. Dat schijnt voor te komen.
@Prof. D.A.H. Vintik
@Gerd Leers
één asielzoekster als Sahar het land in, tegelijkertijd 50 criminele Marokkanen het land uit...
Deal?
@Jaap Cuperus | 12-01-11 | 02:32
Doe eens 1 keer in je leven een goede daad en ga eensch deaud.
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 02:35
Hmm, dat zuigt. Niet meer te redden?
neemjemoederindemali | 12-01-11 | 02:37
Parkeer m ff... ben er niet kapot van.
Jaap Cuperus | 12-01-11 | 02:32
Ik zie het begrip algemene ontwikkeling bij U niet helemaal terug. Dat zal aan mijn vmbo onderricht te wijten zijn. Overigens wacht mama nog even met nachtknuffel geven dus we kunnen nog even discussieren als u dat wenst?
@F. von Zeikhoven | 12-01-11 | 02:34
Spruitjes? i3.photobucket.com/albums/y71/karoetsi... bedoel je!
www.youtube.com/watch?v=hhYgj5EQoL4
@Soy yo | 12-01-11 | 02:38
Tsja, en dan beginnen mijn vriendinnen ook nog te zeiken, geloof dat ik maar homo word.
neemjemoederindemali | 12-01-11 | 02:35
Problemen in huize neemjemoederindemali? Spijtig om te horen.
@KeurMeester | 12-01-11 | 02:33
Euh, treinspringer?
@F. von Zeikhoven | 12-01-11 | 02:26
Dat moet welhaast een nieuw soort loodlegering zijn. Wellicht kun je het patenteren.
Jaap Cuperus | 12-01-11 | 02:32
Veeleisend en recalcitrant vandaag, Jaap?
Leg hem op tafel. Dan kunnen we het erover hebben.
@Prof. D.A.H. Vintik | 12-01-11 | 02:32
Nope, en dat jaloers zijn gaat hem helemaal niet worden, ben bang dat het definitief einde oefening is.
Ow, en voor de liefhebberTs, vers van de WLTO-afdeling Hoeksche Waard, de top-10 spruitjesrecepten: bit.ly/spruitjesrecepten
neemjemoederindemali | 12-01-11 | 02:28
Niet te waarderen?
* op zoek gaat naar een mooi woord voor depressieveling *
@Keurmeester
Ik wil je best wel even virtueel pijpen, maar heb je wel geschoren en redelijk welgevormde benen en een schone lul? Ik val namelijk af en toe stiekum op ladyboys, maar verder gaan mijn heaumeauviele gevoelens niet. Sorry.
@INH.30CL
Niks zoeken op www. Is gewoon algemene ontwikkeling. En nou hup! Tanden poetsen en naar bed, knul! Mama komt zo ook nog kusje geven, dus niet meer zeuren nu!
@neemjemoederindemali
gedraag je dan navenant dat je 63 bent.
@F. von Zeikhoven
eerste testament / oude testament ... ja hoor, over woorden vallen... je lijkt wel een Gristen.
nl.askmehelpdesk.com/internet/leuke-yo...
Weer zo'n lachje, maar wel een leuk filmpie
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 02:09
Toch maar even met Sahar DM-en (niet dat ik weet wat het is :), dan heb je een beetje afleiding en misschien wordt je eega wel jaloers. Heeft ze nog iets laten horen btw?
Ja je moet toch wat als je een gezicht hebt als een jezussandaal. of kwets ik nou weer mensen
F. von Zeikhoven | 12-01-11 | 02:26
Bedankt, "vriend" Jupiler®, remt me in mijn analytisch denkvermogen.
@ INH.30CL | 12-01-11 | 02:19
Waarmee u zich een plaats verwierf in de afkondigingen aanstaande zondagmorgen vlak voordat het eerste vers van Psalm 118 (in zijn geheel te zingen) zal worden ingezet...
@KeurMeester | 12-01-11 | 02:26
Apart soort humor.
Zit hier ook nog een lieve mona voor relatie problemen?
www.dumpert.nl/mediabase/1295311/4a098...
10x en pis nog in mijn unterhose.
Parsons | 12-01-11 | 02:15
Bijna! Merkwaardig is dan weer wel dat TL-buizen zachtjes lichtend opgloeien als ik er bij in de buurt kom. Zonder dat ze onder netspanning staan. Wat zou dat zijn???
@ KeurMeester | 12-01-11 | 02:15
Dat er in Nederland een branchevereniging is van bedrijven die Chemicaliën Warehousen en dat je erop kan wachten tot de volgende hier skyhigh gaat zolang het risico van electrostatische ontlading niet afdoende op die veiligheidinformatiebladen omschreven word...
ojee. erm, niet lezen. meer kun je niet doen.
F. von Zeikhoven | 12-01-11 | 02:16
Zendelingen het gebied instuurd!
@ zeg maar jansen | 12-01-11 | 01:06
Hier in het Bijbelbeltsche Pittoreske Nationaallandschappelijke Strijen, gelegen onder de rook van Moerdijk, kent geen gristenbroeder of -zuster het Eerste testament. Echter, gesproken over het Oude Testament....
F. von Zeikhoven | 12-01-11 | 02:12
Dus, concreet?
@F. von Zeikhoven | 12-01-11 | 02:12
Geef je al licht in het donker?
@ F. von Zeikhoven | 12-01-11 | 02:12 Vervolg:
Juist het opnemen van risico-informatie over alle(!) (bekende) mogelijke vormen van statische electriciteit in, aan en bij de in bewerking zijnde chemische stof, zoals de Amerikaanse Chemicaliëngevarenwaakhond CSB adviseerde in juni 2008 in zijn studieresultatenrapport over de explosieve brand op 17/7/2007 bij Barton Solvents in Kansas bit.ly/eTOpQV, ontbreekt waarschijnlijk op de Veiligheidsinformatiebladen van de chemicaliën die worden opgesomd op de OM-publieksversie van de chemische stoffenlijst van Chemie-Pack.
Nogmaals, In bovengenoemde Bijlage II Richtsnoeren staat dus op de letter nauwkeurig omschreven wat er op die VIB's aan gegevens over de stof te vinden moet zijn. Dat geldt sinds de 1 juni 2007 in werking gestelde REACH verordening van de EU. Het op die veiligheids-informatiebladen ontbreken van de vereiste info over risico's op brand of explosieve ontsteking door electrostatische ontladingen, is een vorm van verwijtbare nalatigheid. Dit omdat het Amerikaanse CSB onderzoek al in ruim 2,5 jaar geleden door de Amerikanen wereldkundig en via de internets vrijwelijk aan Whom It May Concern beschikbaar werd gemaakt. En je dus zou zeggen dat er voldoende tijd was voor de stoffenproducenten van de Chemie-Pack brand om die VIB's up to date te krijgen...
Het OM kan niet alleen Chemie-Pack vervolgen. Als electrostatische ontlading inderdaad de firestarter was, dan is de producent van de als eerste ontvlamde chemische stof die afgevuld werd, keihard net zo mede-aansprakelijk als blijkt dat het veiligheidsinformatieblad van die stof, dat EU-verplicht bit.ly/hI6MQS door de producent moet worden opgesteld, géén informatie bevat over de risico's van electrostatische ontladingen die zich dichtbij of aan de oppervlakte van de stof voor kunnen doen, en bovendien onder welke omstandigheden die allemaal(!) kunnen optreden.
Die aansprakelijkheid volgt uit de zin "Voor elke gevaarlijke eigenschap moet informatie worden verstrekt." op pagina 1 van Bijlage II van de EU Richtsnoeren Samenstellen Veiligheids InformatieBlad TCM24-208819 waarnaar ik hierboven al link.
Je kinderen inzetten in de strijd om hier uit de ruif te vreten loont. #zielug
@Jaap Cuperus | 12-01-11 | 01:57
Nu nog, op mij 63e ?
@Prof. D.A.H. Vintik | 12-01-11 | 02:07
Heb nu andere problemen.
#komtmijnvrouwweerofniet?
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 01:59
Weet ik, heb ik toen aandachtig zitten volgen, maar nu kun je het straight from the horse's mouth vernemen.
Jaap Cuperus | 12-01-11 | 01:57
Man heb je daar maar twee uur over gedaan om e.e.a. op www te vinden?
@Jaap Cuperus | 12-01-11 | 01:57
Nu nog, op mij 63e ?
Nog zo'n jankverhaal. #uitgesproken
Weigeren om te vertrekken loont.
Zum kotsen.
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 01:48
Nu in #uitgesproken op #ned2
Waarvan moet dat meisje gered worden dan?
@Prof. D.A.H. Vintik | 12-01-11 | 01:54
Hier was een paar maanden geleden een topic en toen was er een jongen die bij haar op school zat.
Jaap Cuperus | 12-01-11 | 01:57
Jonguh... zit ik gister helemaal klaar, naakt voor de cam. Was je nou gebleven dan?
@BertBrussen | 11-01-11 | 20:58
Wil je Anne erbuiten laten, lul?
@INH.30CL
@neemjemoederindemali
Mozes heeft - naar verluid althans - slechts de eerste vijf boeken (ook wel bekend onder de benamingen 'Pentateuch' en 'Thora') van het eerste testament van de bijbel geschreven.
Hoe dan ook, jochies, ga gewoon naar bed; morgen moet jullie weer naar het VMBO om een vak te leren zodat jullie iets van jullie leven kunnen maken.
Ah, de #boys zijn er weer.
Leo* | 12-01-11 | 01:47
Muziek, zei je?
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 01:52
Hoe kan dat nou? Ze twittert nog geen week.
@Prof. D.A.H. Vintik | 12-01-11 | 01:51
Die vraag heb ik een paar maanden geleden al gesteld, never een antwoord gehad.
#retour #afzender
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 01:48
Lijkt me een goede vraag om mee te beginnen.
#Sahar
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 01:44
Geen idee, maar het is gevonden in de Mariapolder (?), maar het is gelukkig niet schadelijk voor de volksgezondheid.
@Prof. D.A.H. Vintik | 12-01-11 | 01:46
Nog niet, is al bekend of ze echte vluchtelingen zijn of economisch?
Qua topic touw vastknopen.... neuh.
Muziekje dan maar.
www.youtube.com/watch?v=Cv8zmQD1vnE
Logh............. kom der maar in.
@zeg maar jansen | 12-01-11 | 01:06
Ik zie die biblebeltmongolen alleen niet zo snel een vliegtuig in een gebouw vliegen.
@neemjemoederindemali
Ben je al follower van twitter.com/sahar_x ?
@Parsons | 12-01-11 | 01:43
Hmm, gaan je hersens daar zover van achteruit dan?
#duurlood
@drs.Nee | 12-01-11 | 00:48
Werkt hier gewoon?
@zeg maar jansen | 12-01-11 | 00:44
Breek me de bek niet open. Kansloos moralistisch volk.
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 00:44
Lood, 1000x meer dan toegestaan.
@atm0s | 12-01-11 | 00:44
Sorry voor de late reply, was even de aan de foon!
@INH.30CL | 12-01-11 | 01:32
Nope, beweer dat moser 300 wiel overwinningen heeft behaald in 15 jaar.
Gvd, wat ben ik ook een spamhoer, pffffffffff
neemjemoederindemali | 12-01-11 | 01:28
U beweert dat mozes het wiel heeft uitgevonden?
@neemjemoederindemali | 12-01-11 | 01:28
Spamhoerrrrrrrrrrrrrrrrrr
Bah! Gristenen... politwoops.nl/tweet/24568000082354176
@INH.30CL | 12-01-11 | 01:25
Moser?
Had je zus een racefiets dan?
moserfietsen.nl/
Jaap Cuperus | 12-01-11 | 01:23
Ik begin met Mozes?
@Jaap Cuperus | 12-01-11 | 01:23
U kent uzelf goed.
#zelfreflectie
Aliquaundo et insanire iucundum est.
@zeg maar jansen
Het eerste testament is geschreven door velen en niet door 'iemand', tenzij je Gristen bent en 'gelooft' dat die hele onzin onder leiding van 'God' geschreven is. Daag mij niet uit en ga elders de boel besodemieteren, lul met vingers!
Met vriendelijke groet.
@zeg maar jansen | 12-01-11 | 01:08
Blijkbaar niet, ze geeft ook nog haatcolleges ( twitter.com/gerwald/status/23322936945... ) en de Elsevier van deze week lult ze ook nog ff vol met 'r hatespeech. twitter.com/MariskadeHaas/status/24757...
Schadenfreude is haar ook niet vreemd: twitter.com/MariskadeHaas/status/24755...
En het zal weer eens niet over het geloof gaan> blijft toch een boeiend onderwerp voor iedereen. Tot aan de dag des oordeels zal er onvrede zijn en zullen er oorlogen bestaan, daarna komt het goed... althans voor de een wel en de ander niet,zo schijnt.
@zeg maar jansen | 12-01-11 | 01:06
Beetje vergelijkbaar met PvdA. Welten zegt dat hij in geval van boerkaverbod dit niet wenst uit te voeren. Partijgenoot Haram lees Spek zegt daarentegen dat de uitgeprocedeerde asielzoekster Sahar de boerka ingejaagd wordt en vindt dat onmenselijk.
Prof. D.A.H. Vintik | 12-01-11 | 01:05 Zal Orban de Haas mogen oordelen over een Canadese ambtenaar? Heeft ze het niet al druk genoeg met dat opruiende blaadje van d'r?
Parsons | 12-01-11 | 00:34 Wat die imam uitblaat is hetzelfde als wat hier ter lande in de biblebelt door streng christenen gezegd wordt.
En dan zal ik zelf het antwoord maar geven op de aan Jaap gestelde vraag omdat het ook aansluit bij salafisten/christenen problematiek.
Het zijn twee verschillende interpretaties van de bijbel. De ene club schrijft het verhaal zó en de andere club geeft er een draai aan die hén goed uitkomt.
Koran en Eerste Testament zijn in wezen het zelfde verhaal.
www.youtube.com/watch?v=VNWmzwHCIRE Dominee Gremdaat - Beledigen
"Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordet" Is dat onlangs geschrapt?
twitter.com/mariskadehaas/status/24880...
Jaap Cuperus, waar blijft het antwoord? Om 00:35 is je een vraag gesteld.
Hirsch Balin, de zogenaamde fatsoensrakker uit de club van kinderverkrachters...
Prof. D.A.H. Vintik | 12-01-11 | 00:58 In zo'n geval knapt het straatbeeld er wel van op ja.
@zeg maar jansen | 12-01-11 | 00:51
Nope.
@zeg maar jansen | 12-01-11 | 00:54
Vergeet niet dat bijvoorbeeld de boerka ook enorm praktisch is.
twitter.com/Vinexvrouwtje/statuses/259...
twitter.com/Vinexvrouwtje/statuses/259...
zeg maar jansen | 12-01-11 | 00:56
Heimelijk verlangen naar vroeger krijgt:-)
Soy yo | 12-01-11 | 00:51 "Dad's army". Jonesy die altijd en eeuwig meteen begon te roepen: "No Panic! No Panic!" www.youtube.com/watch?v=ZR6wok7g7do
@zeg maar jansen | 12-01-11 | 00:54
Voor sommige mensen is het logisch.
Prof. D.A.H. Vintik | 12-01-11 | 00:50 Als je ziet hoe moslims overal worden voorgetrokken en voordelen genieten bij o.a. de overheid (ontstaan uit het direct trekken van de discriminatiekaart) kan ik me voorstellen dat dat gebeurt.
"If you can't beat them, join them". En dan zijn het vooral de kansarmen.
www.youtube.com/watch?v=nr-xiLKJFV4
Parsons | 12-01-11 | 00:34
Hm, salafisten.... het zijn gewoon extremisten, waarom een ander woord verzinnen hiervoor?
zeg maar jansen | 12-01-11 | 00:42
Dat is natuurlijk mogelijk. Ik hoop voor de man in kwestie dat dit het geval is. Maar zijn houding en standpunten bij p&w vond ik uiterst begrijpelijk voor iemand in zijn situatie.
Prof. D.A.H. Vintik | 12-01-11 | 00:50 Nee, helpt refreshen van de pagina niet?
@zeg maar jansen | 12-01-11 | 00:45
Maar geen 10 minuten toch?
Ondertussen in Groot-Brittannië:
www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/artic...
@@Parsons | 12-01-11 | 00:34
Na het reclamefilmpje wordt vermeldt: fout 4001. Het bestand kan niet worden geopend.
Parsons | 12-01-11 | 00:43
Mee eens. Helemaal omdat ze nu in een omgeving zijn gekomen waar er waarschijnlijk meer begrip voor en aanmoediging van hun extremisme is. De lontjes worden aan het vuurwerk genoopt, zogezegd.
Prof. D.A.H. Vintik | 12-01-11 | 00:43 Even geduld, het laden duurt even.
@Parsons | 12-01-11 | 00:34
das een lekkere combinatie zeg :)
@Parsons | 12-01-11 | 00:34
Knettergek, ik begin waarlijk te geloven dat onze vrienden van Niburu gelijk hebben, er zit wat in het water of die chemtrails oid is keiharde waarheid.
Parsons | 12-01-11 | 00:43 Net zo extreem als gestopte rokers tegen rokers.
@Soy yo | 12-01-11 | 00:40
Dat zijn de gevaarlijkste.
@Parsons | 12-01-11 | 00:34
"Duitse christenen worden moslim" zie ik staan, maar verder krijg ik geen beeld.
Soy yo | 12-01-11 | 00:36 Van horen zeggen.
Ik stel me voor dat de brandweerman iets gezegd kan hebben van "Gelukkig geen nucleair materiaal". Dat neemt de verkeerspief mee naar huis, slaapt er een nachtje over en bedenkt dat het wel eens anders zou kunnen zijn. Want waarom zei die brandweerman dat nou? En dan is ie ineens iemand, hij pakt z'n telefoon en luttele minuten van 'iemand zijn' vallen hem ten deel. Zoiets. #kanook
Volgens Naima El Bezaz is EHB een hele lieve man.
Zo zie je maar weer dat antidepressiva hele nare bijwerkingen kunnen hebben.
Parsons | 12-01-11 | 00:34
Aan die voormalige "christenen" te zien zijn ze rechtstreeks overgestapt van het ene extremistische groepje naar het andere.
zeg maar jansen | 12-01-11 | 00:30
Nergens hoor ik de beste man zeggen dat hij het zeker weet. Wat hij wel zeker weet is dat hij daar voor z'n werk gestaan heeft in de troep en dat hij zich nu niet lekker voelt, én dat zijn klachten nu niet serieus worden genomen en dat hij systematisch wordt voorgelogen over waar hij aan bloot is gesteld. Hij weet ook dat de waarheid niet vanzelf bekend wordt ivm hogere belangen dan zijn gezondheid. Dus dat hij zich nu vastklampt aan informatie die hij (in dit geval) van een brandweerman heeft gekregen vind ik niet raar.
Als ik hem was zou ik me ook zorgen maken. U niet?
Jaap Cuperus | 12-01-11 | 00:32 Jaap, dat is het Nieuwe Testament. Ik bedoel echt het Oude Testament.
En onder leiding van God? Was ie bovenmeester in een klasje waar schrijfles werd gegeven?
Het Oude Testament Jaap, wie schreef dat. De vraag was simpel en uit eerdere plemp van jou maakte ik op dat jij het antwoord weet.
@Jaap Cuperus | 12-01-11 | 00:16
Hey Jaapio, loop je hier nog steeds rond te zwalken, gezellie joh.
Opletten mensen. Opletten.
tinyurl.com/67b2gsq
@zeg maar jansen
Jaap Cuperus | 11-01-11 | 23:52 Wie schreef het Eerste Testament?
zeg maar jansen | 11-01-11 | 23:54
Ik hoop dat je deze vraag niet serieus bedoelt, maar Gristenen 'geloven' dat een roedel verlichte heilige honden, onder leiding van God, die bagger, casu quo geschiedvervalsing geschreven heeft.
I.e. hetzelfde soort 'verlichte' heiligen dat - zoals recentelijk gebleken is qua nieuws over kindermisbruik door katholieken - heden ten dage kinderen neukt.
Had je verder nog wat te zeuren?
Soy yo | 12-01-11 | 00:26 Het deskundig woord van een verkeersregelaar, juist ja. En dan gaat het niet over foutparkeren of toch willen doorrijden waar het niet kan.
Nee, deze man weet het zeker want hij 'was er bij'. Op een afstandje stond hij het verkeer te regelen. Ik heb het woord van een verkeersregelaar niet zo hoog wanneer het niet over het regelen van het verkeer gaat.
zeg maar jansen | 12-01-11 | 00:26
Ik gok op het eerste.
Soy yo | 12-01-11 | 00:24 Of dát staat morgen in de krant, óf het overlijden van een verkeersregelaar.
De hh van p&w begint nu voor de mensen die nog willen horen dat er nucleaire stoffen aanwezig waren in Moerdijk.
zeg maar jansen | 12-01-11 | 00:22
Herstel: Wij wachten nog op een antwoord Jaap.
Jaap Cuperus | 12-01-11 | 00:16 Ik wacht nog op een antwoord Jaap.
F. von Zeikhoven | 11-01-11 | 23:40
Er is dioxine ! in de verre omgeving gemeten. Er was daarvoor al PER (verhaal over effecten docs.google.com/viewer?a=v&q=cache... )gemeten. 2 stoffen die echt schadelijk zijn
@necrosis | 12-01-11 | 00:12
Na de verkiezingen zag zij uiteindelijk zelf ook in dat er voor haar echt niet meer in zat dan een ingedeukte blauwe stoel eh... ik bedoel zetel.
@necrosis
@Jaap Cuperus | 11-01-11 | 23:52
EHB en een scheiding tussen kerk en staat?
Dat geloof je toch zeker zelf niet....
necrosis | 12-01-11 | 00:00
LEZEN, voordat je wat met betrekking tot een bericht van mij plempt, lul!
necrosis | 12-01-11 | 00:12
Helemaal mee eens. Vind EHB alleen enger. :)
zeg maar jansen | 12-01-11 | 00:10
So it seems:-)
Ik stond al bijna in verbinding met Reuters en ANP voor een werldscoop maar het is me niet gegund denk ik.
@Soy yo | 12-01-11 | 00:01
Femke is gewoon een dikke fail, ze ging de verkiezingen in met de slogan "klaar voor de toekomst/ klaar om te regeren".
Inmiddels is duidelijk dat ze niet gaat regeren en GL is bepaald niet klaar voor de toekomst, "de kiezer" lust haar niet!
Ze zal het nooit willen toegeven maar ze heeft gewoon verloren en ze kan slecht tegen haar verlies.
INH.30CL | 11-01-11 | 23:59 Jaap, gooit een deur open en trekt 'm meteen weer dicht. Dat is Jaap.
Willem VanDer Decken | 12-01-11 | 00:06 Gaat ie ook nog weg dan? Dacht ut niet.
Blij dat we van dit crapuul verlost zijn. Maar pas op. Er zitten nog veel te veel geestverwanten van 'm in de tweede kamer.
Baby Rasta | 11-01-11 | 23:55
1000x teveel zelfs.
Kitty ... Anne Frank ... rings a bell?
necrosis | 11-01-11 | 23:52
Eng, ja. Maar zo eng als EHB? Dat kun je haar niet aandoen. En geloof me, dat zeg ik niet snel als het om GL gaat.
K.Zwellever | 11-01-11 | 21:08
MichieldeMuiter | 11-01-11 | 21:09
Haha, toch nog even lachen. Zo laat nog...
@Jaap Cuperus | 11-01-11 | 23:52
EHB en een scheiding tussen kerk en staat?
Dat geloof je toch zeker zelf niet....
Kom op Jaap, je hebt nieuws?
Baby Rasta | 11-01-11 | 23:55
Hij had het gehoord van een brandweerman, zei hij volgens mij.
Dat de lijst met stoffen die is vrijgegeven niet volledig is, daar zal toch niemand meer van opkijken, maar wie weet zijn er mensen vasthoudend genoeg om dit boven tafel te krijgen.
INH.30CL | 11-01-11 | 23:56 Jaap schijnt het te weten, ik ben er benieuwd naar.
zeg maar jansen | 11-01-11 | 23:54
als U het weet schroom dat wereldnieuws dan niet te delen.
@Soy yo | 11-01-11 | 23:51
Cokkie had het idd over radio-actief materiaal en 10x de toegestane hoeveelheid lood die is gemeten. Benieuwd of die GL-er het meeneemt zoals beloofd.
*Een politieman in Egypte heeft dinsdag een 71-jarige christelijke man doodgeschoten en vijf anderen verwond*.
Zeg dur us wat van, Ballin. www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laatste-24-...
@Soy yo | 11-01-11 | 23:51
arrgh ik bedoelde p&w
Parsons | 11-01-11 | 22:02
Eindelijk een draad over mijn vakgebied. Wat is er mis met bier overigens?
Jaap Cuperus | 11-01-11 | 23:52 Wie schreef het Eerste Testament?
EHB vind ik een wandelend pleidooi voor het nog verder doorvoeren van de scheiding tussen kerk en staat, namelijk geen Gristelijke of andere confessionele politieke partijen meer tolereren. 'Geloven' doe je maar in je eigen tijd en niet in de tijd van, en van het geld van 'de belastingbetaler'. Zelf hecht ik nogal veel waarde aan het sprookje van Roodkapje en ik geloof ook 'heilig' dat dat ooit waar gebeurd is, maar ik probeer een ander dat verhaal niet op te dringen.
Hoe de Bijbel ontstaan is... ik zet er geld op dat meer dan 50 % van de kamerleden van Gristelijke partijen dat niet eens precies weet. (Ik weet dat wel, en zonder in details te treden, kan ik je vertellen dat het hele 'verhaal' rond het ontstaan van, oftewel de 'canonisering' van, de Bijbel, ronduit schokkend is voor iedereen die een béétje objectief naar geloofszaken probeert te kijken.
@Hölzenbein | 11-01-11 | 23:39
Psst, die verkiezingsposter van "de Fem" was gesoept.
Maakt me overigens niets uit, ze is net zo eng als EHB.
jabir | 11-01-11 | 23:48
De verkeersregelaar bij p&w had het daar ook al over. Hier gaan we dan waarschijnlijk nog meer van horen.
@F. von Zeikhoven | 11-01-11 | 23:40
Er werd op dwdd melding gedaan van nucleair materiaal. Sloegen ze dat op?
LOL @ die vader.
"Dit had ik niet verwacht."
Nee, Theo schreeuwde het niet uit, nee. Pfff.
Parsons | 11-01-11 | 23:40
Ja zo klinkt het. Hij wist er toch maar wel mooi 2x uit te gooien dat de RvC zakkenvullers zijn. :)
@Soy yo | 11-01-11 | 23:30
Jacques d'Ancona is zich al vijf lange jaren aan het warmdraaien en heeft uiteindelijk zijn draai gevonden als lijstduwer van een nieuwe bejaardenpartij.
Bij de kandidaatstelling is de 80-jarige Michel van Hulten de meest vitale kandidaat bevonden voor de Eerste Kamer.
Een van de speerpunten van de partij:
rigoureuze verbouwing/overkapping rondom de entree van het Binnenhof met als doel deze scootmobiel-proof te laten functioneren?
Jacques d'Ancona zet zich in voor uitstervend theater, hij wil uitstervende theatervormen redden.
www.radio.nl/portal/home/q.entertainme...
Is Jaap er al om iedereen te wijzen op chatsites?
@F. von Zeikhoven | 11-01-11 | 23:40
Heb je al gehoord dat een nuke de reden van de brand was? Zojuist verteld door een op non-actief gestelde verkeersregelaar bij #PenW.
Dus waar.
@ pa cartwright
voor femke had ik wel een zwak (iets met mijn hormonen of zo) maar die van tongeren is echt eng. watch that girl.
@ F. von Zeikhoven | 11-01-11 | 23:40
graaf = graaft natuurlijk...
@ben nuchter | 11-01-11 | 23:39
Jaren lid geweest van een criminele organisatie, sterker nog, ze heeft er aan het roer gestaan.
En derhalve nu in de Kamer voor GroenLinks.
Zoals het hoort.
Uit de kast met Arie....
@ ben nuchter | 11-01-11 | 23:39
Een ronduit weerzinwekkend mens. Altijd al geweest.
@Soy yo | 11-01-11 | 23:38
Ja precies. Ik vind het een prachtkerel trouwens. Ras-Amsterdammer lijkt me.
Ondertussen graaf Von Zeikhoven rustig verder in de vuilnisbelt die Chemical Warehousing heet in 0031. In 2008 is de Vereniging Nederlandse Chemische Warehousingbedrijven (VNCW) opgericht. Eerste ledenvergadering 15 juni 2009. Daarvan doet Logistiek.nl verslag en kopt met: "Arbeidsinspectie frustreert chemische warehousing " (...) bit.ly/vncw_jaarvergadering2009
"In de dagelijkse praktijk is de Arbeidsinspectie (AI) belast met de handhaving van de wetgeving en de controles zijn zeer streng. De rol van de AI is volgens velen in de chemische warehousing de laatste jaren enorm veranderd.
Voorheen had de AI naast een controlerende taak, ook een adviserende rol. Tegenwoordig houdt de AI zich - op last van de politiek - uitsluitend bezig met strikte handhaving van wetten en voorschriften. Dat heeft er toe geleid dat de AI bij inspecties teveel aandacht besteed aan allerlei details. Deze strikte naleving van de regels en voorschriften drijft menig chemisch warehousemanager dan ook tot wanhoop."(...)
Uit een doorgaans betrouwbare bron hoorde ik eerder vanavond dat er een verschil is tussen de lijst die Chemo-Pack maakte van de opgeslagen stoffen en de versie die het OM zondag vrijgaf. De OM-lijst is een paar stofjes korter, zo werd Von Zeikhoven getipt... Eén stof die zou ontbreken heb ik al. Ik moet dat alleen nog even checken op de OM lijst. Als die er inderdaad niet opstaat, is dat nogal bezwaarlijk voor de OM-aktie van vandaag om Chemo-Pack van prutserij te beschuldigen...
12.000 hulporganisatie. Allemaal met overhead, allemaal met directies, allemaal zinloos. #haïti
ff off topic, bij pauw en witteman zit nu liesbeth van tongeren, ex directrice van greenpeace, moeder van een zelfverklaarde hoogbegaafde zoon en stiefmoeder van een geestelijk gehandicapte zoon ,daar hoor je jaar nooit over, ontkent ze , die is pas eng.
Toch liever dat lachje van de Fem in plaats van die smerige lach van oberfeldwebel Hirsch Ballin.
EHB in dat SS pakkie stond hem toch beter.
Parsons | 11-01-11 | 23:34
Ja. Geinig om te zien hoe ze steeds alle moeite doen om die verkeersregelaar de mond te snoeren. Man is terecht ziedend en heerlijk eerlijk, maar heeft niet de vereiste politiek correcte houding mee aan tafel genomen. En heeft z'n woordenschat en accent ook niet mee. En daar wordt dan zo lekker krampachtig mee omgegaan.
"Geen werk meer"
Nee, dat is inderdaad een groot probleem nu voor die mensen, mevrouw van Tongeren.
Mijn godt!
-weggejorist-
@Soy yo | 11-01-11 | 23:30
Ja, een feestelijke non-uitzending. Op het feit dat Moerdijk is genuked na dan. #verkeersregelaar
@ necrosis | 11-01-11 | 23:25
Indeed. Maar met zo een nick? Reken jij het hem (of haar) dan nog aan?
Zet hem in een 16e eeuws papenuniform en hij kan zo meespelen in de Tudors op jacht naar herritics.
Wat een fijne avond weer bij p&w. GroenLinks troela én Jacques d'Ancona. Oh en ik mag Arie -the body- Boomsma natuurlijk niet vergeten.
@~Johan | 11-01-11 | 23:24
Joustra is zelf een crimineel.
Tenminste, als we dezelfde bedoelen (voormalig topman van UWV).
Lijstduwer van Heintje Davids ouderenpartij, Jack d'Ancona bij P&W: ... zouden moeten willen...
@Pa Cartwright | 11-01-11 | 23:18
Je vergeet koffiemuts.
*symphonie op Pa C's reedT componeren doet met illuvatars rietje*
@ De Gooise Matras | 11-01-11 | 23:15
Wat afwerkmarokkaantjes en een marktplaatstarzan; daar houdt jouw pathetische seksleven zo ongeveer ook wel op hè
Komt er ook iets in dat boekje over dat reddende Joustra-briefje van 31 november? En over hoe hij het Gerechtshof zo ver kreeg om Wilders alsnog te doen vervolgen?
@Parsons | 11-01-11 | 23:20
Thanks liefie. Is geregeld.
Spreek je een andere keer weer, ok? Beterschap voor mevrouw Pars.
@De Gooise Matras | 11-01-11 | 23:06
Jep. Daar kun je nicks intikken die je niet wilt zien.
@Pa Cartwright | 11-01-11 | 23:18
Hehe, lul.
Ah leuk. Doet me aan de tijden van elisabeth2, Biep en Teun denken.
Mooi man.
@De Gooise Matras | 11-01-11 | 23:15
Je hebt *gelijk*, heur ;)
@De Gooise Matras | 11-01-11 | 23:13
Aah, je kunt het dus wel. De deur staat op een kier, ik zie het al ;)
Truste!
@Art Vandelay Ultor | 11-01-11 | 23:12
Nee, alleen mijn eigen omstandigheden waar ik zo nu en dan de pest over in heb. Dat soort dingen vind ik lastig te accepteren.
En lastige mensen vind ik ook lastig te accepteren, dat dan weer wel. Tenzij ik ervoor betaald krijg. Dan kan ik er prima mee omgaan.
@Art Vandelay Ultor | 11-01-11 | 23:09
Er is echter 1 ding wat ik wel te accepteren heb, en dat is dat ik niet al te best functioneer met te weinig slaap achter mijn kiezen.
Ik hoor De Plicht roepen dat het bedtijd is en dit heb ik maar te accepteren. Spreek je later weer! Truste voor straks.
@De Gooise Matras | 11-01-11 | 23:11
Je gaat me toch niet vertellen dat je zo iemand bent die alles en iedereen wil veranderen?
@Art Vandelay Ultor | 11-01-11 | 23:09
Ik ben in een paar dingen niet zo heel goed en één van die dingen is dingen accepteren.
Eigenlijk ben ik daar heel slecht in.
Is dus geen optie en ook geen oplossing.
Wat heb je nog meer in de aanbieding?
@Parsons | 11-01-11 | 23:02
Al gevonden, ik was in de war met de streepjes.
Dank voor de uitleg.
Als je geen reacties meer van me krijgt moet je niet verbaasd zijn, hoor.
*grapje*
;)
@De Gooise Matras | 11-01-11 | 23:07
Ik bedoel, de vrouw van Ernesto loopt met een vieze vent over straat. Heeft zij ook geaccepteerd.
@De Gooise Matras | 11-01-11 | 23:07
Accepteren.
@Art Vandelay Ultor | 11-01-11 | 23:02
Alles leuk en wel, maar dan moet ik dus nog 30 jaar wachten voordat ik hiervoor in aanmerking kom.
Intussen rij ik rond in een vieze auto. En wat heb je hier voor een lumineuze oplossing voor?
EHB; ook wel CDA Mastodont genoemd. Alleen Mastodonten zijn enkele miljoenen jaren geleden al uitgestorven. Ze zijn EHB het alleen vergeten te vertellen.
Afvoeren!!!
@Parsons | 11-01-11 | 23:02
?
Matrasje begrijpt er as usual weer geen ene reedT van.
Ik vond wel iets met 'filter' in de configuratie-app. Moet ik die hebben?
Trouwens...., wie kan mij (en andere) helpen aan een link van een live webcam in Brisbane?
@De Gooise Matras | 11-01-11 | 23:00
Aah, dus jullie gaan de jeugd verplichten om het te doen?
Nee nee, ik begin opeens enorm voorstander te worden van gratis OV voor 60plussers.
@De Gooise Matras | 11-01-11 | 22:54
Ja, is mogelijk. Klik ergens in de draad en dan op de \
@Art Vandelay Ultor | 11-01-11 | 22:58
Het gaat sowieso niet veel worden, omdat hun levensverwachting niet meer tot in de oneindigheid reikt.
Daar moet een mens op anticiperen. Zelf je auto wassen, terwijl je gekluisterd bent aan een looprekje, is een onhaalbare klus.
Tja.................
@magiknuweer? | 11-01-11 | 22:52
Maar dan nog hè, mis ik die brand.
@De Gooise Matras | 11-01-11 | 22:56
Zijn dat nou de grote idealen van die seniorenpartij?
Dat gaat niet veel worden zo.
Nieuw Pat?
www.youtube.com/watch?v=6Ff3Qg6B_WY&am...
@Parsons Jammer, ik ben oprecht nieuwschierig naar jou mening hierover. Over mijn suggestieve reactie @22:43
@Art Vandelay Ultor | 11-01-11 | 22:50
Sjongejonge, wat flauw zeg.
Later, als ik groot ben, en de macht heb, ga ik iedereen verplichten om 1 x per jaar een auto van een ander schoon te maken. En dat gaat natuurlijk niet gelden voor mij, dat begrijp je wel.
#missie
Jammer, ik ben oprecht nieuwschierig naar jou mening hierover. Over mijn suggestieve reactie @22:43
@Parsons | 11-01-11 | 22:50
Dat ligt eraan, denk ik. Als je in de tussentijd vakantie viert, moet het te doen zijn. Maar ze ging al ziek op reis, toch? Balen. Heel NL heeft de griep, lijkt het. Behalve ik.
Even een ander vraagje, is het met jullie tooltje echt mogelijk om mensen te blokken?
De illustraties voor het boek worden verzorgd door: www.gregoriusnekschot.nl/blog/media/bl...
@De Gooise Matras | 11-01-11 | 22:51
ben nuchter was nuchter?
@De Gooise Matras | 11-01-11 | 22:50
Got it!
Maar waar rook is, is vaak vuur. En van het een komt het ander en dat soort meuk. Ik was gewoon aan het gissen. Lekker zo op z'n tijd.
ben nuchter | 11-01-11 | 22:49
Jij bent van clear air nederland, of niet?
@ben nuchter | 11-01-11 | 22:49
En waar is de brand in dit verhaal? Of doet die niet mee?
@J.vS | 11-01-11 | 22:43
Ja, laat inderdaad maar.
www.youtube.com/watch?v=vX07j9SDFcc
@ben nuchter | 11-01-11 | 22:49
@J.vS | 11-01-11 | 22:48
Dat je het iemand 'lief' noemen al bestempelt als potentieel ontrouw. Dat vind ik wat overdreven.
@De Gooise Matras | 11-01-11 | 22:49
Dat stel ik zeer op prijs.
Maar je auto ga ik niet wassen ;)
@De Gooise Matras | 11-01-11 | 22:40
Ook druk op het moment, en dat gaat nog wel even duren. Ja melady is veilig thuisgekomen gelukkig, wel doodziek, maar dat had ik al voorspeld. 48 uur reizen in 2 weken is niet goed.
<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/vX07j9SDFcc?fs=1&hl=nl_NL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/vX07j9SDFcc?fs=1&hl=nl_NL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
@Art Vandelay Ultor | 11-01-11 | 22:46
Natuurlijk. Dromen is goed. Het geeft hoop. En hoop kan een drijfveer zijn om de gevestigde orde overhoop te gooien. Daar is een hele hoop hoop voor nodig.
Maar, ik steun je.
;)
@magiknuweer? | 11-01-11 | 22:44
Over een maand horen we er niets meer over.
Dat is goed, want dan hebben de Uitgesprokens van deze wereld over een jaar weer een onderwerp om op terug te blikken.
waar rook is, is problemen. waar problemen zijn, zijn er ontkennenden. waar ontkennenden zijn, zijn er vaak delicten. waar delicten zijn. zijn er daders. waar daders zijn is er rook.
@Art Vandelay Ultor | 11-01-11 | 22:38
Iets met kale kip mompelt.
@De Gooise Matras | 11-01-11 | 22:45
Illusionisme en Rembrandt van Rijn zijn ook kunstvormen, what's ur point?
@De Gooise Matras | 11-01-11 | 22:45
Een mens mag dromen.
@zeg maar jansen | 11-01-11 | 22:44
Misschien heulde hij wel met de paters.
JoranVanderdood | 11-01-11 | 22:44 Uiteindelijk kunnen ze emigreren van de kinderbijslag.
@J.vS | 11-01-11 | 22:43
Nou, nou, overdrijven is ook een kunst.
@Art Vandelay Ultor | 11-01-11 | 22:41
Dat is nog het ergste, ja. Zo'n onneembaar fort, vol met gefrustreerde fossielen. Je moet er maar aan gaan staan.
OT: Een rechter heeft besloten dat asielzoekers in Nederland mogen verblijven zolang hun kinderen minderjarig zijn. Links kan de rode vlag uit steken, een effectief asielbeleid is nu niet meer mogelijk aangezien elke asieladvocaat zijn clienten gaat adviseren om zoveel mogelijk kinderen te fokken.
@Art Vandelay Ultor | 11-01-11 | 22:38
want, dat er niets ernstigs aan de hand is, begrijpt natuurlijk iedeen. kheb een chemische achtergrond en kan je wel vertellen, zonder de details te kennen maar alleen de werkzaamheden op het bedrijf: iedereen die in de rook/roetbaan heeft gezeten is goed verneukt en dient extra aandacht aan verdachte kuchjes en moeheidjes te geven. RIV expert praat over vrijkomen van lood. OEI, niet het ergste maar toch...
De Gooise Matras | 11-01-11 | 22:38 Van Agt lijkt me ook een mannetje die in z'n jeugd behoorlijk getreiterd is. En die is bij paters op het internaat geweest. Ook dat nog.
@Art Vandelay Ultor | 11-01-11 | 22:38
Hoewel het afgeraden werd om kinderen in de omgeving buiten te laten spelen, waren er ook ouders die hier niet bij hadden stilgestaan (en de media de schuld gaven dat zij onvoldoende geïnformeerd waren... gaap), en hun kroost gewoon op speeltoestellen hadden geplant.
Geen kind die er aan denkt om continu de handen te wassen, natuurlijk. Chemiepack is zwaarder de Sjaak dan wij nu kunnen overzien, mark my words.
@Parsons | 11-01-11 | 22:35
Waarom noem je haar 'lief' terwijl je al een partner hebt? Beetjee ontrouw vind je niet?
Tegen het overspel aan hangende.. noujaa laat maar
@ben nuchter | 11-01-11 | 22:41
Pats!
Hier, Pa, daar heb je humor!
bert beffen heeft een erg saai eentonig toontje laatste tijd. (gaap)
@De Gooise Matras | 11-01-11 | 22:38
En ze zijn met velen...
@Parsons | 11-01-11 | 22:35
Het gaat goed, thanx, drukte hield me van de virtuele straat / speeltuin. En jij? Mevrouw Pars weer veilig in NL?
@Art Vandelay Ultor | 11-01-11 | 22:38
de enige reden dat ik het volg is dat ze zo lief kijkt. als balk een vent was geweest had hij geyl gezegd.
@magiknuweer? | 11-01-11 | 22:37
Dat chemie-pack is flink de lul in ieder geval. Melkfabrieken in de buurt hebben al een hoop producten moeten afkeuren omdat de melk niet te vertrouwen is.
Ik ruik een schadeclaim.
@Art Vandelay Ultor | 11-01-11 | 22:34
Art, ik ben bang dat je dicht bij de waarheid zit met jouw mooie tegeltje.
Eng hoor, dat mensen in plaats van in therapie in de politiek gaan... Krijgen ze macht en zo. Om hun frustraties te botvieren op anderen. Zoals het een gekrenkt ego betaamt.
@Art Vandelay Ultor | 11-01-11 | 22:34
@laatste zin mis ik de cynisch mode aan en uit. @nieuwzuur nav chempack ramp: 20% van mijn koeien hebben nu diarree. kheb nooit anders gezien!
@Pa Cartwright | 11-01-11 | 22:30
Stel ik zeer op prijs.
Ik zou er zelf ook graag om willen lachen, maar dat veredelde dorp staat toch echt in mijn paspoort als place of birth. Tsjah.
@De Gooise Matras | 11-01-11 | 22:28
Hoi lief, hoe ist?
@De Gooise Matras | 11-01-11 | 22:30
Ik denk dat ze op school heel vaak spotprents van hem maakten en overal opplakten. Zeer gemeen natuurlijk, je weet hoe kinderen kunnen zijn, maar Ernesto was zo'n betweterige treurwilg - hij klikte ook altijd - dat hij het gewoon verdiende.
Maar goed, nu draagt hij dus de littekens uit zijn jeugd met zich mee. Gelukkig heeft hij zich lid gemaakt van de machtspartij bij uitstek om zo zijn persoonlijke vendetta tegen een ieder die nog anderen durft te beledigen met het (digitale) potlood kracht bij te kunnen zetten.
Je zou er bijna een strip over maken. Een superheld is het in ieder geval wel.
@Art Vandelay Ultor | 11-01-11 | 22:30
Dat tuig zou de vrijheid van straatbetreding moeten worden ontzegd.
Ik voel een nieuwe missie aankomen voor EHB.
@De Gooise Matras | 11-01-11 | 22:27
Kan dat tuig dat niet doen?
In ruil voor vuurwerk ofzo.
@Pa Cartwright | 11-01-11 | 22:23
@Parsons | 11-01-11 | 22:15
Fittie, boys?
@Art Vandelay Ultor | 11-01-11 | 22:25
Welke verborgen agenda zou EHB hebben, denk je, met zijn missie?
Parsons | 11-01-11 | 22:27
Je eerste pas? Ik heb tientallen stalkers, liggen hier allemaal in de bosjes naar me te turen.
@Lewis Lewinsky: winkwink
@ Art Vandelay Ultor | 11-01-11 | 22:24
Ik probeer er écht zo spaarzaam mogelijk mee te zijn, maar toch: Humor @ Art Vandelay Ultor | 11-01-11 | 22:24
@Parsons | 11-01-11 | 21:16
juist wel
"gaat een boek schrijven over de werking van de rechtsstaat in Nederland" vlgs hirschi ballin. zo'n man kan je na zijn oekazes toch niet meer serieus nemen? de johan vlemix onder de zg. rechtsgeleerden.
@Parsons | 11-01-11 | 22:27
*stalk stalk*
@Art Vandelay Ultor | 11-01-11 | 22:25
Ik hoop ook dat mijn vurige betoog hem eindelijk eens deze kant op beweegt om die reljongeren aan te pakken.
En om mijn auto te wassen. Is hoognodig.
Zo, nu heb ik ook een stalker. *trots is*
@De Gooise Matras | 11-01-11 | 22:22
Lol, wat een binnenkomer.
Hij heeft wel weinig gedaan aan Zeeuwse vuurwerkjeugd, dat moet je toch met me eens zijn.
@Pa Cartwright | 11-01-11 | 22:23
Valt vies tegen als je naast Eindhoven woont.
*paranoia in 20 minuten*
Lewis Lewinsky | 11-01-11 | 22:22
Ik hoopte eigenlijk te slapen over 20 minuten. Hoe werkt dat, paranoia als je slaapt?
@ Parsons | 11-01-11 | 22:15
Neuh iets actueels, stel je voor. Ergo, naast het moyenne van +67 plemps per dag halen en chronisch boos zijn op die allochtonen, rest er jou niet zo veel.
Manman, kom jij überhaupt wel eens buiten? De werkelijkheid ziet er beduidend beter uit dan jij wellicht zou verwachten.
Het is ook eigenwijs tuig, dat cartoonistenvolk.
Go EHB!
Ouwe fatsoensrakker. Nederland is een stuk veiliger dankzij jou.
@helemaalnicks | 11-01-11 | 22:18
Dat is een goed begin. Met de erkenning van onwetendheid kan paranoia beginnen! Wantrouw iedereen! Vanaf! Nu! En vooral Ernst Ballin en zijn slinkse companen!
*paranoia in 20 minuten*
Lewis Lewinsky | 11-01-11 | 22:15
Ik heb geen idee wat die tegel betekent.
@helemaalnicks | 11-01-11 | 22:08
Helemaal niks.
Ghehehe @ Art Vandelay Ultor | 11-01-11 | 22:02
@Pa Cartwright | 11-01-11 | 22:06
Niet? De Rechtse Baron | 11-01-11 | 21:54 / Parsons | 11-01-11 | 22:00
Enfin, lekker belangrijk.
@helemaalnicks | 11-01-11 | 22:13
Alleen paranoia kan je redden, hele. Paranoia leert je dat EHB niet deugt.
*tricks of paranoia*
Lewis Lewinsky | 11-01-11 | 22:10
Ben ik nu paranoide omdat godwin '2010 is'? Of omdat ik er geheel naast zit?
@helemaalnicks | 11-01-11 | 22:08
Ik heb het goed met je voor. Daarom kan ik je ook vertellen dat ik jou nick helemaal niks vind. Doe er je voordeel mee!
*reversed paranoia*
@helemaalnicks | 11-01-11 | 22:08
Mensen die het goed met je voor hebben, zoals EHB, die moet je wantrouwen. Dat zijn de ergsten.
*paranoia saves*
(Ach ter ere van Hirsch Balin, een klein Godwin.) Eindelijk een vervolg op het dagboek van dr. Goebbels :)
Wanneer komt HoT zijn duit (pun intended) in het zakje doen?
@ Parsons | 11-01-11 | 22:02
Pa Cartwright heeft het goed met je voor. Hij waarschuwt je op zijn manier voor obsessief gedrag. Doe er wat mee.
@ Parsons | 11-01-11 | 22:02
Whatever. Over een zekere "pisvlek" heb ik nimmer gerept, maar weet jij veel.
Ondertussen weet jij wél een gierend oud joopdraadje op te dissen. Prachtig.
Maar val anderen niet lastig met jouw actualiteitsdeficiëntie.
Dagboek, zoals hij werkelijk denkt en voelt. Dat is wel een poesieplaatje waard.
Of is het toch meer een logboek van hoe de onderdanen gemanipuleerd kunnnen worden voor hun eigen best wil uiteraard.
Koppen dicht !! De Obersturmbanfuhrer spreekt !!
Parsons | 11-01-11 | 21:56
plastic zakje | 11-01-11 | 21:54
Deaud Vogeltje | 11-01-11 | 21:56
Ik vind een vergelijking met charles manson gewoon passender, puur, onverdund sadisme is wat EHB immers drijft.
Fitties maken een gezapige avond enigszins draagzaam.
@Pa Cartwright | 11-01-11 | 21:56
Jij begint te raaskallen over eoa pisvlek die daar iets heeft gepost.
Nee Pa, graanjenever maakt meer kapot dan bier ooit goed kan maken.
@Pa Cartwright | 11-01-11 | 21:59
Daar moest Bert toch langs. Bas Paternotte uitlaten.
Ja iemand moet de islam een handje helpen. En EHB ziet daarin een hoop raakvlakken met zijn denkbeelden.
@Hirsch Ballin en andere theedrinkers: Kwetsen is voor mensen die zich kwetsbaar opstellen(mensen die dus er om vragen gekwetst te worden uit bv religie of andere door derden opgelegde overtuigingen) maar de mens als persoon kwetsen cq raken daar is wel wat meer voor nodig dan infantiele dertiende eeuwse geloofsgroepbashing.
Echt sterke mensen raak je niet door het bashen van hun geloof omdat zelfdenkenden geen religie aanhangen maar slechts hun eigen geloof.
Alle stakkers die happen bij het moddersmijten der religie zouden echt zelf eens moeten nadenken waarom ze de dingen doen zoals die het nu doen.
Mohammed is net als Allah god en Jezus ook maar een fictieve figuur waar heel die kluit blindelings achteraan loopt.
Feit blijft! Ze zijn allemaal dood en er is in de moderne tijd van geen van allen een MP3 of filmpje te downloaden waar we hen het persoonlijk kunnen horen herhalen.
Wel weten we dat NV.nl het heel goed doet door al dik 200 jaar heel de religie op een zijspoor te zetten.
Zaken doen werkt nu eenmaal beter zonder verstoring van relidebielen.
@De Rechtse Baron | 11-01-11 | 21:54
Ow, nou a) dat ben ik niet en b) ik lees daar geen comments en c) ik post er al helemaal nooit. Sterker nog ik heb er niet eens een account en als de beste redacteur alhier het eergisteren niet had getweet was ik die haatcartoon al weer vergeten.
@ Art Vandelay Ultor | 11-01-11 | 21:54
Deed ie prima, eerlijk is eerlijk. (alleen die setting: what's up met dat hondenuitlaatveldje?).
Voor het evenwicht dan ook deze maar: www.nekschotswebshop.com/product_info....
Lol, hyperGodwin
cartoon = vrijheid
@helemaalnicks | 11-01-11 | 21:51
Hoezo? Adolf liet toch ook onschuldige mensen oppakken?
@ Parsons | 11-01-11 | 21:51
Jochie, jij komt met een zwaar belegen joopdraadje aan, teneinde mij vervolgens te adviseren met de drank te minderen?
Die propedeuse wederom niet gehaald ofzo?
@helemaalnicks | 11-01-11 | 21:51
Helemaal mee eens. Geenstijl glijdt af naar Tea Party niveau.
Wat heeft Ernst toch ook een lekker koppie.
@Pa Cartwright | 11-01-11 | 21:53
Maar de verwachtingen zijn ook niet super hoog.
Kijk, als het nu over babyboomers zou gaan - want ik heb 'em gister tekeer zien gaan tegen die graaigeneratie - dan zou ik wél fenomenaal verwachten.
@Parsons | 11-01-11 | 21:51
Op je link naar joop staan twee plemps van ene erik doele, die een jaar later reageert dan de rest. Ik neem aan dat Pa er van uitgaat dat jij dat bent.
helemaalnicks | 11-01-11 | 21:51
Noem het een stijlvorm.
@ Art Vandelay Ultor | 11-01-11 | 21:48
Absoluut. Tik jij, en ik ook mag je bést weten hoor eveneens binnen, noem eens wat, 5 minuten in elkaar.
Maar Fenomenaal zou ik het alleszins niet willen noemen.
KeurMeester | 11-01-11 | 21:08
Wat een walgelijk bericht. Hitler was een vreselijk dictator, maar om hem met EHB (kots) te vergelijken vind ik veel te ver gaan.
@Pa Cartwright | 11-01-11 | 21:47
Whatever.
Als er iemand is die het wel begrijpt hoor ik het wel.
En blijf eens van de drank af man. Het begint zo op te vallen.
@Pa Cartwright | 11-01-11 | 21:23
Nou, best wel.
@ Parsons | 11-01-11 | 21:41
Check de datum van de laatste reply met de voorgaande wijsneus.
Teeven is as bad of zelfs slechter voor de rechtsstaat dan EHB.
Wat de VVD in ooit in deze anti-democraat heeft gezien snap ik niet.
Teeven is geen reklame voor de VVD en haar legacy.
Teeven, los Demmink eens op.
Herstel ons vertrouwen in de rechtsstaat eens.
Plus ruim die IRT stal eens uit.
Die heeft ons een mega goede politicus gekost.
nl.wikipedia.org/wiki/Maarten_van_Traa...
Maarten_van_Traa
Teeven, de rechtsstaat is iets om te verdedigen.
Niet de moraalloze hufters (om in VVD termen te blijven) die hem willen elimineren.
Lees de amerikaanse geschiedenis Teeven: gloom, boom and doom of freedom.
Die junta-pet staat ons allemaal
Enfin, EHB in elk geval
GSpot | 11-01-11 | 21:42
Lijkt me een echte ladykiller hoor, met de subtiele geur van Sunlight zeep maakt hij alle vrouwtjes gek...
Vergeleken met Ballin is Donner een getapte jongen. Zo saai.
EHB (we missen alleen de O nog) moet in zijn jonge jaren dé pispaal bij uitstek in elke klas zijn geweest. Van kleuterschool tot en met zijn academische graad elk jaar getreiterd door zijn mede klasgenoten. En nu lijkt het wel dat het zijn tijd is om wraak te nemen. Ik vind hem een verschrikkelijk naar mannetje.
Dat hele boek is niets meer dan een ballin de zak.
@Pa Cartwright | 11-01-11 | 21:30
2 replies? Belegen draadje?
Heb je gezopen Pa?
Ah, is het nu aan hoogleraar Ballin de taak ons recht te herdefiniëren?
harriedeparrie | 11-01-11 | 21:23
Ne hoor, zij vraagt er geen geld voor...
In alle ernst wijst hij de gedoogsteun van de PVV voor een kabinet van zijn partij met de VVD af.
Parsons | 11-01-11 | 21:25
Ik zeg kamervragen.
@ Parsons | 11-01-11 | 21:25
Bijna een jaar later nog met 2 replies op een belegen draadje komen; chapeau kerel!
Darth Ballin had already turned to the Dark Side.
Kitty? Kan iemand daar eens een boom over opzetten?
harriedeparrie | 11-01-11 | 21:16
Jewel hoor. Kastanjeboom ? Oranjeboom ?
eikel met zijn registreerfetisch, laat die LUL eerst eens het opvang/leraar/begeleidertraject screenen.
En had dit wel gemogen van Ernst?
www.joop.nl/opinies/detail/artikel/jac...
Gaat ie zeker ook subsidie voor ontvangen?
Citaat Televaag : "'Hirsch Ballin vindt het volgens de universiteit een voorrecht om betrokken te zijn bij de opleiding van een nieuwe generatie juristen."
..
Mijn God, laat het niet waar zijn !
Wat geveinsde regeltjes omtrent een politicus; is dat lachuh?
Of is dat lachuh?!
MichieldeMuiter 21:17
Is mijn nichtje een hoer dan?
Zeg Brussen, heersch jij inmiddels dermate dat jij ook inzicht krijgt in voorpublicaties? Mooi man.
Klasse Bert.
Mooi stuk Bert. EMHHHHB (volledige initialen volgens pica) is het vleesgeworden argument om gristenen in 's lands bestuur te verbieden. Zijn censuur is vast goedbedoeld, maar dat dachten talloze dictatoriale regimes ook.
Edoch, vergeet ook Rouvoet niet, zeker in het licht van de tsunami aan pedoschandalen. Zijn EKD www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/digit...
maakt pedonetwerken in de toekomst vele malen eenvoudiger. Een hulpverlener, leraar of kinderarts kan immers naar believen de zwakke prooien zo uit de databases hengelen.
Je hoort het Kolonelsregiempje trappelen, op de achtergrond,
in Madurodam .
harriedeparrie | 11-01-11 | 21:16
Kitty is een hoerennaam...
Kitty? Kan iemand daar eens een boom over opzetten?
Ernst heeft geen gevoel voor humor.
thewestistheverybest.punt.nl/upload/ko...
Haha, prachtig stukje! +1
Waarom schrijft die laffe hond geen boek over de sharia?
'Oud-minister Ernst Hirsch Ballin (CDA) gaat een boek schrijven over de werking van de rechtsstaat in Nederland.'
In zijn dagboek schrijft Ernesto altijd 'rechtSStaat'.
Nee, ik weet ook niet waarom.
Ja van Ernesto zijn we af en wat hebben we er voor terug:pitbull Fredje Teeven. alleen is fredje zo slim al zijn plannetjes via Baas Opstelten te lanceren,zoals het opslaan van camerabeelden boven s lands wegen.Wordt een enorme databulk om uit te pluizen maar komt mankracht voor hoor!!
Waar zijn Bobbie en de Rest?
Kolonel Ernesto is op de weg ons het ideale transparante democratische beleid te geven, waardoor we geruisloos opgaan in de nieuwe heilstaat EUSSR.
Dit moeten we niet willen met z'n allen
MichieldeMuiter | 11-01-11 | 21:09
Toch moest ik lachen.
Ik ken hem ergens van..
Zijn we nou nog niet van die walgelijke dictator af?!
Hij heeft last van het stockholmsyndroom.
Een allochtoon jatte zijn autoradio en trapte hem in elkaar toen hij er wat van zei. Toen hij thuis kwam bleek zijn vrouw op straat beroofd en zijn moeder door hangjongeren voor hoer te zijn uitgemaakt. Het trauma werd compleet toen een loverboy zijn dochter aan het werk had gezet. Diezelfde pooierboy vertelde dat Ernst haar kon vrijkopen maar na ontvangt van de gelden gebeurde dat natuurlijk niet. Geleerd van de pvda samenwerking koos Ernst voor de volhardende aanpak: veel knuffelen misschien laten ze me dan verder wel met rust.
Jammer dat hij weinig op heeft met vrijheid en democratie.
Erg jammer.
Want hij had een goede jurist voor de vrijheid kunnen zijn.
Iemand die meters wil maken en door pakt.
Jammer dat hij het nu heeft gebruikt anti het volk.
Ik hoop dat iemand op de UVT hem wakker gaat maken.
Daar lopen genoeg heldere mensen rond.
Titel van het boek: " Mijn strijd "...
Die vent is pas te vertrouwen als hij met een houten spiets door z'n hart 1.80m onder de grond ligt.
Soort van "Mein Kampf", zeg maar.
Een dubbele Godwin.
eenmaal in de maand een fopcollege geven en de zak word weer gevuld....
G. Dales zoekt ook nog zoiets
Njah, het erge hiervan is dat het geen grapje is.
Kijken of ie nog steeds met Bea mee mag naar een lang weekend Bilderberg
iemand moet het doen. Toch?!
Staat m goed dat uniform.
@ Jan en Alleman
EHB Natuurlijk
EJB: Een mening hebben is goed! Zolang het maar de mijne is.
REAGEER OOK