Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Maar waar is het?

wijzijnziek477.jpgEen abri met twee zoenende mannen? Meteen BEKLADDON! Groot kruis er doorheen en taggen met "ziek". Dat kan natuurlijk alleen maar in... A. Zomaareenkudtstraat, Zwolle B. Woestijnplein, Saoedi-Arabië C. Oude Amertsfoortseweg 79, Hilversum D. Osdorpplein, 020-Gaza. Onder de inzenders van het goede antwoord verloten we een staafmixer, een sapcentrifuge, en kaarten voor een Albert Verlinde Musical naar keuze. Succes.

Reaguursels

Inloggen

Vind het dan ook niet een van de meest prettige reclame uitingen om naar te kijken, als ik heel eerlijk ben.

Kampfhund | 05-01-11 | 21:21

Maar waar was dit nou ?

muslimFucker | 04-01-11 | 11:40

Kan niet anders als 020 je weet toch zelluf of niet handtazs.

Guess who... or what...

Realist22 | 03-01-11 | 23:28

A. Zomaareenkudtstraat, Zwolle

Interflow | 03-01-11 | 23:10

Het is D
van denk ik.

stephan78 | 03-01-11 | 21:40

Het zou alleen op B moeten kunnen voorkomen, maar ik denk dat het D is...

koekjesbakker1 | 03-01-11 | 20:03

pas als ik geen zoenende hetero's meer in het openbaar of op tv zie, overweeg ik misschien om geen mannen meer in het openbaar te zoenen........
*ff off om NRC te kopen............

in zoverre | 03-01-11 | 19:26

En voor de mensen die nu ongetwijfeld gaan lopen zaniken over tolerantie, omdat zij uiteraard zoals gewoonlijk menen daar een monopolie op te hebben, even voor alle duidelijkheid: tolerantie houdt dus ook in dat JIJ accepteert dat IK elkaar aflebberende homo's in MIJN gezichtsveld bijzonder onsmakelijk vind. Live with it.

4nonymous | 03-01-11 | 19:25

Nou zit ik eerlijk gezegd ook per definitie totaal niet te wachten op beeld - laat staan groot - van 2 kopkluivende kerels voor mijn snuffert.
Daar hoef je dus blijkbaar toch geen moslimfundi uit 020-Gaza voor te zijn. Ze mogen doen wat ze niet laten kunnen, immers their life, maar-wel-svp-uit-mijn-zicht-aub. Ik moet zo nog eten.

4nonymous | 03-01-11 | 19:15

Eerlijk gezegd zie ik liever 2 zoenende vrouwen

pe4444 | 03-01-11 | 19:15

c

superjan | 03-01-11 | 19:09

mwah, vind het eigenlijk wel een leuke grap...

Soeted | 03-01-11 | 18:52

Dee.

Dol op Post | 03-01-11 | 18:33

Osdorp Baden Powellweg. Maar ik hoef die prijs niet.

Ozdorp | 03-01-11 | 18:05

Ja hallo!
Wat moet dat anders zijn dan D.... jonguh!

lilluke halve hoan | 03-01-11 | 17:47

Als ik mannen zie zoenen, zijn het meestal mannen van een andere cultuur dan de Nederlandse... schijnt heel normaal te zijn in die landen! Dus ik ga voor B...

Snelbinder | 03-01-11 | 17:47

Zulleke abri's hebben ze niet in Zwolle. Dus toch maar D...

cohenfen | 03-01-11 | 17:19

Toch vind ik hem goed 'wij zijn "ziek" ' :-D

stoneytony | 03-01-11 | 17:00

Faal! Ik wou D doen hahaha //moet maar eens stoppen met werken

johan902 | 03-01-11 | 16:56

F

johan902 | 03-01-11 | 16:56

A, C, en D. In B verstaan ze toch geen Nederlands, en vervolgens zouden de affiches onbeklad blijven hangen.

von Brüssel | 03-01-11 | 16:13

Ik heb een vermoeden dat het D is !!

hyacinta | 03-01-11 | 15:38

Nu is het al verklapt in de bovenste nieuwste post van geenstijl.

Het is op osdorpplein....

Ready, Freddy? | 03-01-11 | 15:34

Koekje-dr-bij? | 03-01-11 | 11:48
Daar sluit ik mij helemaal bij aan. Jammer is dat, wanneer er groepen zijn die heel veel kunnen uitdelen, maar niks kunnen incasseren.

Pewterschmidt | 03-01-11 | 14:56

overigens +1 voor jekalemoeder @14.40

Cousin Eddie | 03-01-11 | 14:51

Ransapen

Cousin Eddie | 03-01-11 | 14:49

Ik snap het niet: ASR Verzekeringen heeft wel vaak iets met homo's, terwijl het een kudtmaatschappij is. "Confused" achterblijvend.
.
PS
fromnowonjustmakefun | 03-01-11 | 13:11
.
Wie leest er op GS in vredesnaam iets wat 4 uur daarvoor gepost is?????

IWAB | 03-01-11 | 14:45

A: vast één of andere schreeuw om aandacht voor HIV-besmette types die zogenaamd monddood worden gemaakt door onze samenleving..

cultheld | 03-01-11 | 14:42

@evaQ8 | 03-01-11 | 12:10
Oh ja, net als posters van in elkaars smoel poepende mensen, die kan ik ook slecht verdragen. Maar je hebt gelijk, als het systeem maar lang genoeg tegen me aanpraat dat het wel degelijk normaal is, ga ook ik het op den duur als zijnde normaal beschouwen. Maak je geen zorgen, duurt alleen wat langer bij me. Ik stam nog uit de tijd dat het hetero zijn breder geaccepteerd was dan nu. Daar zal het wel mee te maken hebben.

jekalemoeder.nl | 03-01-11 | 14:40

A of C. B of D kunnen niet want het is in het Nederlands geschreven, en finnen kennen deze betekins van het woord 'ziek' niet.

Teuderik | 03-01-11 | 14:37

Goede zet van het reclamebureau.

Graftak | 03-01-11 | 13:56

Meiertje op D!

livestrong | 03-01-11 | 13:34

@complotidioot | 03-01-11 | 09:18
en er nog trots op zijn ook....

fromnowonjustmakefun | 03-01-11 | 13:11

Het is inderdaad ziek om vanwege een paar centen te gaan zoenen voor een foto bij een suffe reclamecampagne. Wat mij betreft dus a,b,c,en d.

Miepert | 03-01-11 | 13:11

zeg maar jansen | 03-01-11 | 10:09
zo een vraag niet, maar deze wel? U zit in een nieuwjaarscrisis?

wtfgebeurdhierdan | 03-01-11 | 12:58

D, eerlijk gezegd kon ik er wel een beetje om lachen. Of is dat heel fout..?

Kweekvlees. | 03-01-11 | 12:56

Ben ik dan de enige die hier dan wel om kan lachen.
We kunnen natuurlijk weer bijzonder verontwaardigd gaan doen met zijn allen, maar als iemand je bijna omver rijdt, of je gezamelijk in het stadion zit dan hoor ik ook alleen maar dit woord.
En iedereen hier is zogenaamd voor tolerantie maar scheld elkaar (en de mogelijke "daders cq achtergrond") weer gezellig tolerant uit...

Dit soort domme "door één van die duizende bijna failliete reclamebureau's bedachte uitingen... vragen er ook om.

BeverViS | 03-01-11 | 12:47

D is TE voorspelbaar, dan maar C

apparatjik | 03-01-11 | 12:46

deraderendraaien | 03-01-11 | 12:36
Klets niet. Iedereen weet uit welke hoek de wind waait, maar de laffe lummels die dit plaatje ophangen willen dat anderen dan zijzelf erover ruzie gaan maken.
Laat de anonieme helden dan duidelijk zijn en hang een poster op met een tekst als:
"wij willen dat jullie met je poten van onze poten afblijft, ontolerant moslimtuig"

En vervolgens zelf bij het ding gaan posten om de reaguurders te woord te staan. Een cursus vechtsport lijkt mij daarbij wel handig.

En nou ben ik er klaar mee, godverdegodver!

Jan Passant mk2 | 03-01-11 | 12:42

@Jan Passant mk2 | 03-01-11 | 12:21
Geloof me deze lelijke schreeuwaap is niet laf en zeker niet links zoals je bedoelt met PvdA waardig, dat had je volgens mij al op kunnen maken uit mijn vorige post
Maar ga voor je zelf nou eens na of jij bv je eigen kinderen (mocht je die hebben of krijgen) zou verdedigen als ze als homo of lesbo geboren worden of dat je het wel goed vind dat ze dan door een groep die een intolerante ideologie aanhangen
beschimpt worden of nog erger in elkaar geslagen worden.
Neem van mij aan, dat ik voor jouw kroost zal opkomen en zeker niet als een lafaard mijn hooft om zal draaien.

deraderendraaien | 03-01-11 | 12:36

Terwijl 2 kussende vrouwen mij dan wel weer kan opwinden?
Vreemd toch?

1%biker | 03-01-11 | 09:39
Da's vrij normaal want je verplaatst je vaak (ongewild) in één van de spelers in een
(porno)film. Als hetero lukt dat prima bij twee vrouwen maar wat minder goed
bij twee mannen.

Maakt u zich niet ongerust, u functioneert nog prima !!

Het Zilte Nat | 03-01-11 | 12:35

zwolle:)

Ale-Italia | 03-01-11 | 12:32

A -TUURLIJK

BOER-uit zwolle | 03-01-11 | 12:28

deraderendraaien | 03-01-11 | 12:15
Het woord "laf" wordt vaak gebruikt door laffe mensen. Nu we het toch over dit makkelijke woordje hebben:
Ik vind dit een laffe, slappe actie en zou wel eens willen weten wat die lui hiermee denken te bereiken?
Zou de groep die geweld gebruikt tegen homo's hiervan opknappen? Hun leven beteren misschien? Of is het gewoon weer geld gestoken in een laffe niets-doen-actie van waarde nul. Een actie de PvdA waardig.
Hmm? Lelijke schreeuwaap.

Jan Passant mk2 | 03-01-11 | 12:21

Ik vind dit net zo onsmakelijk als tongzoenende bejaarden, vingerende engelse huisvrouwen of rukkende imams. 't Is gewoon niet mijn fetish zullen we maar zeggen. Maar ziek, nee dat niet.

niet voor de hond | 03-01-11 | 12:18

@Jan Passant mk2 | 03-01-11 | 12:01
Over jouw rug? beetje laf vind je niet om te stellen dat homo's eerst maar een vechtsport moeten gaan beoefenen.
het verdedigen van westerse tolerantie is voor jou dus niet van belang.
Dus dan maar laf achterover leunen en anderen het werk laten doen.
Let wel ... je hoeft geen homo te zijn of je er niet een in je omgeving te hebben om op te komen voor mensen, want dat zijn het namelijk wel.

deraderendraaien | 03-01-11 | 12:15

@jekalemoeder.nl: ik wil geen mensen zien die niets kunnen hebben!

evaQ8 | 03-01-11 | 12:10

jekalemoeder.nl | 03-01-11 | 12:04
.. je zou de burka van je moeder achterstevoren op je bol kunnen zetten. Zie je helemaal nix.

Jan Passant mk2 | 03-01-11 | 12:07

Ik Wil Geen Bekkende Kerels Zien!
Is daar toevallig ook nog ruimte voor in de stomme land?

jekalemoeder.nl | 03-01-11 | 12:04

@number one

Vind ook dat die nicht van je zich wel eens had mogen wassen ;-)

the_self | 03-01-11 | 12:02

joopwil | 03-01-11 | 11:34
"Goede (anti) reklame van ASR. Walgelijk.
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking maar beperk het in privé.
Hoever moeten we gaan in Nederland.
Homo's hebben evenveel recht als iedereen maar val mij er niet mee lastig."

Typisch dat zogenaamde 'als ze mij er maar niet mee lastigvallen' tolerantie. Je ziet toch ook zat heterokoppels zoenen op posters? Hetero's lopen toch ook hand in hand over straat of geven elkaar een kus in het openbaar? Waarom homo's dan niet? Als je dat niet vindt kunnen hebben homo's blijkbaar minder rechten dan hetero's.

Zeker_Niet_Links | 03-01-11 | 12:01

deraderendraaien | 03-01-11 | 11:56
Nou, of het moet kunnen laat ik graag aan betrokkenen over. Dat het allemaal kan (plus dito tegenreactie) dat blijkt uit het plaatje.
Als de homo's graag over mijn rug de moslims een lesje leren, dan gaan ze maar eerst op vechtsport en dan zelf tussen de wilde mocro's staan demonstreren. Misschien dat ik ze kom helpen. Misschien.

Jan Passant mk2 | 03-01-11 | 12:01

volgens mij een moderne westerling

Chop Suey | 03-01-11 | 11:59

@Jan Passant mk2 | 03-01-11 | 11:51
Ik mag toch hopen dat je daarmee Mekka bedoelt of zo he?
In het westen, dus ook in Nederland moet dit gewoon kunnen hoor!

deraderendraaien | 03-01-11 | 11:56

joopwil | 03-01-11 | 11:34
Het is toch wel prettig om te weten dat ondanks het feit dat jij het kennelijk walgelijk vindt deze reclame-uiting gewoon mág en kán in dit landje. Hoe lang dat nog zal duren is uiteraard een vraag waar we geen van allen een antwoord op weten. In elk geval is duidelijk dat jij aan de kant zult staan te juichen als de Wil van de Verhevene door zijn voetvolk eindelijk ten uitvoer kan worden gebracht.

Schoorsteenveger | 03-01-11 | 11:56

.. ik vind het wel een vorm van humor hebben, dus daarom is een zwaar islamitische omgeving voor mij uitgesloten.

Jan Passant mk2 | 03-01-11 | 11:51

joopwil | 03-01-11 | 11:34
Moet jij eens goed luisteren makkerT, niks is tegenwoordig hipper dan een kutmoslima mét kopvod in je reclame gebruiken. Terwijl zo`n kopvod
A. uit vrije keus om je hoofd zit
B. zo`n beetje iedere niet-moslim beledigt omdat het een symbool is van de haatideologie die zo`n beetje iedere niet-moslim als brandstof voor het hellevuur ziet en actieve bestrijding voorstaat.
Nog nooit iemand horen vallen over het feit dat men reclame maakt met een islamitisch hakenkruis ( sorry, dat is het ) maar twee zoenende jongens roept opeens walging op? Waarom? U hoeft geen mannen te zoenen toch? Homosexualiteit is inderdaad een afwijking, maar niet meer of minder dan religieuze identiteit en zéker niet schadelijker voor de omliggende mensen.
Homo`s zijn zelden intolerant, gewelddadig of anderszins hinderlijk.
Wat ik probeer te zeggen is:
Ga eens deaud.

Koekje-dr-bij? | 03-01-11 | 11:48

@Luc_Nilis: excuses, ik bedoelde een GOED voorbeeld.

evaQ8 | 03-01-11 | 11:48

Ja, dat kan overal gebeuren. Zelfs gewone mensen voelen zich ongemakkelijk als zij met hun neus in dingen gedrukt worden waar zij geen deel aan hebben.

Jan Passant mk2 | 03-01-11 | 11:44

Nou dit kan alleen maar gouda, oosterwijde zijn dus ik zeg E

dat_zeg_ik | 03-01-11 | 11:43

D, mocht ik die kaartjes winnen, wie bied?

Mr_Pikibelly | 03-01-11 | 11:42

Goede (anti) reklame van ASR. Walgelijk.
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking maar beperk het in privé.
Hoever moeten we gaan in Nederland.
Homo's hebben evenveel recht als iedereen maar val mij er niet mee lastig.

joopwil | 03-01-11 | 11:34

zwolle dus dan ga ik naar appie als ik win

harob | 03-01-11 | 11:28

@evaQ8 11:01

Die voorbeelden zijn al genoeg gegeven, men kan een kop thee krijgen, en als je erg agressief geweest bent zelfs een "werk"vakantie naar Maroko.

Luc_Nilis | 03-01-11 | 11:21

D

Koert8778 | 03-01-11 | 11:17

A, B, C en D natuurlijk!!!!

Broedsel | 03-01-11 | 11:07

Het wordt tijd dat er eens een voorbeeld verschijnt van wat er met je kan gebeuren als je agressief bent tegen homo's en andere voorbeelden van het liberale gedachtegoed waar we zo trots op zijn.

evaQ8 | 03-01-11 | 11:01

Dubbel D. Prijzengeld graag overmaken naar de slachtoffers van de Hongaarse mediawet.

Petrus de Rewa | 03-01-11 | 11:00

Ik zie niet wie van de twee het meisje is.

kalasjniknal | 03-01-11 | 11:00

020-Gaza geloof ik niet. Ik kan me niet voorstellen dat de stammen die dat gebied bevolken in staat zijn om "ziek" correct te spellen.

GOEM | 03-01-11 | 10:57

Waar woont Pierre Diederen? Dat is dan meteen mijn antwoord.

Luc_Nilis | 03-01-11 | 10:52

dat moet gaza zijn. Antwoord D dus. Sapcentrifuge is mij ega vast blij mee!

Tabula Rasa | 03-01-11 | 10:50

Vrijheid van meningsuiting en geen staafmixer

poepie3 | 03-01-11 | 10:50

C

draaiorgel | 03-01-11 | 10:50

D, dat kan gewoon niet anders

psycho101 | 03-01-11 | 10:50

mmm.. die prijzen motiveren nou niet echt om mee te doen.

MalteseKnight | 03-01-11 | 10:44

Had die verzekeringsmaatschappij overigen niet ARS moeten heten, ipv ASR?

McPhart | 03-01-11 | 10:40

Het zijn de rifapen van 020

Schooier | 03-01-11 | 10:39

Zal wel C zijn, gezien de bijgegeven antwoorden. D verwacht je wel, maar ziek is goed geschreven dus..., dat maakt de kans al weer kleiner.

blueberry | 03-01-11 | 10:39

Maakt niet uit waar het is. Oprotten met dergelijke smerige posters. Het wordt steeds gekker.

e.thunder | 03-01-11 | 10:35

volgens de gaykrant was het in 020.... maar waar dan ook het is en blijft triest dat er anno 2011 nog steeds mensen zijn die mij ziek vinden.
alhoewel!!! effe de baas bellen ; sorry kan niet werken ben nog steeds lesbisch

alex.66 | 03-01-11 | 10:32

D. Anders fiets ik er wel langs en doe overal een kruisje met een spuitbus....

ristretto | 03-01-11 | 10:29

Aanvullende post. Er staan ook geen Abri's.

De insider | 03-01-11 | 10:29

Meteen en volmondig , zonder gebruik makende van een hulplijn D

hekjesluiten | 03-01-11 | 10:27

Als dit met een poster van "de profeet" had plaatsgevonden was het land te klein en rolde heel links hierover.
Nu zal het wel bij een schouderophalen blijven
Che_cuevara | 03-01-11 | 09:21

Nee hoor! Nu rolt heel rechts GS hierover.

de nakketikker | 03-01-11 | 10:27

Maakt niet uit waar het is,het is ziek

kees2790 | 03-01-11 | 10:27

C is het niet. Op de Oude Amersfoortseweg 79 is het pand van EO gevestigd en daar stoppen geen bussen. Ik zeg D.

De insider | 03-01-11 | 10:24

Ik doe hier niet aan mee.
Ik mag niet gokken van mijn geloof.

Bolle Wim | 03-01-11 | 10:17

Ik gok op D.

paneidos | 03-01-11 | 10:17

Ik zeg ook C... en hoop dat het niet uitmaakt of je dit eerder of later zegt :)

Mr. Krinkle | 03-01-11 | 10:16

@ThatisFonzie | 03-01-11 | 10:09
of حرام
(haram)

vraagstaart | 03-01-11 | 10:12

c.

GeenMan | 03-01-11 | 10:11

d

raster | 03-01-11 | 10:11

@zeg maar jansen | 03-01-11 | 10:08
Deze IS ook bij mij om de hoek maar dat zeg ik lekker niet. Mij vangen ze niet.

vraagstaart | 03-01-11 | 10:10

+1 voor het goed spellen van "ziek" had toch wel een siek, zziek, ciek o.i.d. verwacht.

ThatisFonzie | 03-01-11 | 10:09

wtfgebeurdhierdan | 03-01-11 | 10:06 Alsof zo'n directe vraag naar waarheid beantwoord wordt.

zeg maar jansen | 03-01-11 | 10:09

@zeg maar jansen | 03-01-11 | 10:03 Ik heb gelijk mijn proxy uitgezet. Als ze me willen vinden, doen ze dat toch niet via mijn IP. Ha!

vraagstaart | 03-01-11 | 10:09

vraagstaart | 03-01-11 | 10:07 Ja, je hebt er altijd van die slimmerikjes bij die dan plempen dat 'het bij hen om de hoek is'.

zeg maar jansen | 03-01-11 | 10:08

@zeg maar jansen | 03-01-11 | 10:03
Verrek...

vraagstaart | 03-01-11 | 10:07

D.
zeg maar jansen | 03-01-11 | 10:03
he wikileaks,
als ze dat willen weten, dan backtracen ze toch de ip's van alle posters, of nog makkelijker, een poll waarin staat, waar woont u?

wtfgebeurdhierdan | 03-01-11 | 10:06

E:\

Mokum Kosher | 03-01-11 | 10:04

Dit is een topic om er achter te komen wie waar woont, af en toe doen ze dat gewoon. Fotootje van een bepaald actueel straatbeeld en de goede beantwoorders op de vraag : "Waar is dit?". wonen dan in die buurt. Simpel.

zeg maar jansen | 03-01-11 | 10:03

Zometeen eerst even mijn ontbijt eruitkosten om vervolgens op zoek te gaann aar een mileu-onvriendelijke spuit bus. En dan kijken of deze borden hier ook in de buurt zijn. Kan ik ze gelijk voorzien van een zwart balkje.
Wat een waardeloos begin van het jaar, die poster.

loser | 03-01-11 | 10:03

Volgens mij fietste ik daar gister langs @ Apollolaan, Amsterdam Zuid.

Groundkeeper Willy | 03-01-11 | 10:02

@Biff Eagleburger | 03-01-11 | 09:58
Die zijn ziek

Che_cuevara | 03-01-11 | 10:02

Oh, doe maar de staafmixerT.

Johannes de Sloper | 03-01-11 | 10:02

C, Beverly Hilversum!!!

Johannes de Sloper | 03-01-11 | 10:01

Biff Eagleburger | 03-01-11 | 09:58 En geen gezicht ook.

zeg maar jansen | 03-01-11 | 10:01

Duidelijk Zwolle...

XelaGBS | 03-01-11 | 10:00

D uiteraard. Beetje laffe campagne trouwens, als je als reclamemaker dan toch graag wilt provoceren doe dan minimaal een actionshot van het betere bafwerk door twee van die bruinwerkers.

Puz Pin | 03-01-11 | 09:59

Volwassen mannen met uggs. Dát is pas ziek.

Biff Eagleburger | 03-01-11 | 09:58

Wat een makkie: D natuurlijk, alhoewel Anaaloog ook een punt heeft

s.toma | 03-01-11 | 09:58

Oh Herthogin. uw posting gemist.. Plagiaat!

Anaaloog | 03-01-11 | 09:58

-weggejorist-

celeronm | 03-01-11 | 09:58

Gezien de juiste spelling van het woord ziek, ga ik voor antwoord C

Fratello | 03-01-11 | 09:58

Strikvraag. De eerste gedachte die bij mij opkomt is D. Maar er zitten geen taalfouten in...

Anaaloog | 03-01-11 | 09:56

@Hertogin v. Pauperen | 03-01-11 | 09:50
De juiste speling had inderdaad "سوء" moeten zijn

Che_cuevara | 03-01-11 | 09:54

kutbaf | 03-01-11 | 09:52 Die zijn er niet zoveel hè?

zeg maar jansen | 03-01-11 | 09:53

Dus voortaan alle affiches met moslims er in ook ziek noemen. Effe een paar busjes graffiti kopen. In roze.

kutbaf | 03-01-11 | 09:52

Maastricht, het zijn de burgemeester en z'n man.

zeg maar jansen | 03-01-11 | 09:52

kwajongens, ik zeg Wassenaar.

borderliner | 03-01-11 | 09:52

Volgens mij is een bepaalde vorm van anti-homostemming vrij gezond onder jonge mannen hoor...
Dwarsstraat | 03-01-11 | 09:26

Legt u dat eens uit?

Sanglier | 03-01-11 | 09:52

Ik zeg A maar ik bedankt voor de presentjes,sorry.

Nifelheim | 03-01-11 | 09:52

Gezien al het raden naar het juiste antwoord moeten hier nogal wat fans van Albert zitten

Che_cuevara | 03-01-11 | 09:52


@Hertogin v. Pauperen | 03-01-11 | 09:50

Volgens de Fiqh
is de juiste spelling 'Ziqh'.

rara | 03-01-11 | 09:51

@Multiflauwekulti | 03-01-11 | 09:47
Jij wil toch geen kaartjes voor Albert Verlinde Musical?

Che_cuevara | 03-01-11 | 09:50

Ik zou denken D, maar aan de andere kant staat er geen spelfout in het woord ziek...
Lastig. Lastig.

Hertogin v. Pauperen | 03-01-11 | 09:50

@vraagstaart | 03-01-11 | 09:47
Heb ooit eens ergens gelezen dat ene meneer Nostradamus dit had voorspeld.
Weet niet of het waar is maar hij heeft ook voorspeld (volgens die zelfde bron) dat de islam in 2012 terug achter zijn grenzen zou geworpen worden.
Dus al dat geleuter over einde wereld in 2012 is niet waar, tenminste niet voor ons maar geld alleen voor de islam.

***Laten we hopen dat hij gelijk krijgt***

Che_cuevara | 03-01-11 | 09:49

D. Osdorpplein, 020-Gaza.

Peter_K | 03-01-11 | 09:48

@ Che_cuevara | 03-01-11 | 09:46
Nick en Simon.

Jezus... het is E. Volendam...
Wat een grollenmaker is die Pritt toch ook.

Multiflauwekulti | 03-01-11 | 09:47

Het moet wel A of C zijn omdat het woord "ziek" in foutloos Nederlands is geschreven , als het door het kansenvolk was gedaan dan was het "Siek" of "Siejk" of "Sjiek" geweest :-) moeten dus wel Gristen fundis zijn .

Amigo1973 | 03-01-11 | 09:47

@Che_cuevara | 03-01-11 | 09:44
Ja, maar niet alleen leuk. Ook met een dreigende boodschap.

vraagstaart | 03-01-11 | 09:47

Kan niet missen, deze abri moet zich bevinden midden in het hart van de multiculturele samenleving: D. Osdorpplein, 020-Gaza.

snorhaartje | 03-01-11 | 09:47

@Slurfje | 03-01-11 | 09:44
Lijkt mij meer op jan&jan

Che_cuevara | 03-01-11 | 09:46

@1%biker | 03-01-11 | 09:44
Had ik al gedaan maar die hielpen niet

Che_cuevara | 03-01-11 | 09:44

Intweresseertmij geen reet

bijtertje | 03-01-11 | 09:44

wat een drukte om een foto van Mohammed en Ali, loop ff door menschen

Slurfje | 03-01-11 | 09:44

@vraagstaart | 03-01-11 | 09:42
Omdat je hem leuk vind? :)

Che_cuevara | 03-01-11 | 09:44

Che_cuevara | 03-01-11 | 09:40
Ja,ik gaat vanmiddag wel even langs de huisarts vragen voor wat pilletjes.

1%biker | 03-01-11 | 09:44

Humorloos. Had meer ingezeten, D derhalve.

Superior Bastard | 03-01-11 | 09:43

Duidelijk een Yvette Lont actie die abriposters kaapt om reclame te maken voor haar gebedsgenezingen. VOC mentaliteit ten voeten uit.

aardappelninja | 03-01-11 | 09:41

Gatverdamme.. doe dat ff buitenbeeld. Ieder zijn ding, maar val mij er niet mee lastig.

3lnin0 | 03-01-11 | 09:41

Dit kan ook gewoon een geintje zijn, zo heel erg is dit toch niet?

SamsonHuntsAlone | 03-01-11 | 09:40

@1%biker | 03-01-11 | 09:39
Heb jij dat ook al?

Che_cuevara | 03-01-11 | 09:40

@hannes de boender | 03-01-11 | 09:37
Woon je daar?
Dat is dan een hint

Che_cuevara | 03-01-11 | 09:39

Terwijl 2 kussende vrouwen mij dan wel weer kan opwinden?
Vreemd toch?

1%biker | 03-01-11 | 09:39

Zal wel aan mij liggen,maar tis en blijft ook wel een vreend gezicht 2 kussende mannen.
Maar als ik ze tegen kom zal ik net doen of ik niks zie en doorlopen.

1%biker | 03-01-11 | 09:38

@Prof. Dr von Fotze | 03-01-11 | 09:35
zie mijn tegel van 09:21

Che_cuevara | 03-01-11 | 09:37

Lijkt me niet door fundi's gedaan. Dan zou er staan: wij zijn zondig.

niet voor de hond | 03-01-11 | 09:37

Ik zeg Hilversum..... Heb geen idee waarom.

hannes de boender | 03-01-11 | 09:37

@Multiflauwekulti | 03-01-11 | 09:33
Dus geen fin?

Che_cuevara | 03-01-11 | 09:36

"ik hoorde vanmorgen op de radio dat al dat nieuwjaarskussen de kans op griep vergroot dus zo gek is dit niet." unieke-nick | 03-01-11 | 09:04 = fout gehoord. De boodschap was, van Ab Osterhaus, dat zoenen minder riskant is dan handen schudden.
Dwarsstraat | 03-01-11 | 09:26 Is wijdverbreide kortzichtigheid tegenwoordig gezond?

Sigaar uit doos | 03-01-11 | 09:36

Nu nog posters met Mohamed cartoons en karbonade schotels en we wensen Ali Baba een gelukkig 2011 in het land van de ketters en ongelovigen.

Prof. Dr von Fotze | 03-01-11 | 09:35

Het is foutloos gespeld.

Dat moet iets van een hint zijn.

Multiflauwekulti | 03-01-11 | 09:33

-weggejorist-

mr. moszko 2.0 | 03-01-11 | 09:32

Het was Fred Phelps.

Biff Eagleburger | 03-01-11 | 09:32

Is dit niet gewoon de originele reclame van het COC? Eindelijk realiteitszin gekregen ...

IWAB | 03-01-11 | 09:31

Het lijkt me D natuurlijk, maar even o.t. heb gisteren even naar het verlossende woord van Freek de Jonge gekeken en werd er ziek van, ik heb 3 verlossende woorden voor Freek..... STOP ER MEE!

Karel Kruizenruiker | 03-01-11 | 09:31

Misschien heeft een insider het er op gekladderd.

Kan zomaar.

Multiflauwekulti | 03-01-11 | 09:30

Antwoord D!

IWRESTLEDABEARONCE | 03-01-11 | 09:30

Kent iemand die flikkers en waar is er eentje bijna verzopen zodat er mond op mond beademd moet worden?

wimpie | 03-01-11 | 09:30

Dwarsstraat | 03-01-11 | 09:26
Een anti-homostemming 'vrij gezond'? Misschien in hoe de samenleving er nu uitziet wel ja. Wat mij betreft mogen ze meer van dit soort posters ophangen totdat men er niet meer van opkijkt dat homo's er ook zijn. Is een beetje anti-zwartenstemming als blanke persoon ook normaal? Nu niet, maar in de jaren '20 nog wel. Vooral in de VS. Sorry, maar dit soort kulredeneringen slaan als een tang op een varken.

Zeker_Niet_Links | 03-01-11 | 09:29

Dat kan overal in Nederland.

Qippie | 03-01-11 | 09:28

Wat een gedoe weer, niet die abri, ruggegraat groeien is gunstig voor iedereen. Maar meer dat Albert Verlinde zo om bezoekers verlegen zit dat ie kaarten moet weggeven op GeenStijl, dat vind ik wel een eigen item waard eigenlijk. Ik denk zelfs dat als de kaartjes gratis zijn er nog niemand op die stoelen wil zitten.

Vloberto | 03-01-11 | 09:28

Sanglier | 03-01-11 | 09:14

Overdrijf je niet een beetje? Volgens mij is een bepaalde vorm van anti-homostemming vrij gezond onder jonge mannen hoor... om nou gelijk zoveel waarde aan het bekladden van een abri te hechten...

Dwarsstraat | 03-01-11 | 09:26

@Che_cuevara | 03-01-11 | 09:21
Daarom mag "de proleet" ook niet afgebeeld worden. Dat hebben die Islamitische regelmakertjes dan weer wel goed bekeken, zij kennen de korte lontjes van hun achterban.

TisNieZoMoeilijk | 03-01-11 | 09:26

@Che_cuevara | 03-01-11 | 09:21
Als dit met een poster van "de profeet" had plaatsgevonden was het voor mij ZEKER bij schouderophalen gebleven, if even that.
* niettemin vrezen doet dat u gelijk hebt *

Magnum Force | 03-01-11 | 09:24

Fout... Badenpowellweg staat hij ook !!! Zet straks wel foto op Twitter @taxiamsterdam

Taxiamsterdam | 03-01-11 | 09:24

Als dit met een poster van "de profeet" had plaatsgevonden was het land te klein en rolde heel links hierover.
Nu zal het wel bij een schouderophalen blijven

Che_cuevara | 03-01-11 | 09:21

d

ThijsBlindedarm | 03-01-11 | 09:20

Ik denk D maar ik geloof niet dat dit door Finnen is gedaan. Het woord "ziek" is namelijk correct gespeld.

Magnum Force | 03-01-11 | 09:20

Ik ben er vanmorgen verschillende tegengekomen, allemaal intact.
Maar goed, de tokkies hier in het Noorden zijn dan ook nog lang hun nest nog niet uit..

vagehond | 03-01-11 | 09:20

heb niks tegen zoenende mannen maar van mij hoeft het nou ook weer niet op een abri en ook niet 'smorgens vroeg

watsinneneem | 03-01-11 | 09:20

HardGaan | 03-01-11 | 09:16
Precies, mafkezen heb je overal; A,B,C,D.

hanzebal | 03-01-11 | 09:18

D. is erg vanzelfsprekend, toch twijfel ik of het daadwerkelijk ergens anders heeft plaatsgevonden. Mooier zou zijn als dit helemaal niet gebeurde. Zelf vind ik het nu ook bepaald geen smakelijke poster, maar in tegenstelling tot de Bontkraagjes uit 020 Gaza heb ik wel het fatsoen om zo'n abri heel te laten danwel niet te bekladden.

bollekaffer | 03-01-11 | 09:18

Ik las:
Maak kans op een weddingplanner met aarsverzekeringen.

complotidioot | 03-01-11 | 09:18

@Sanglier | 03-01-11 | 09:14
Hij/zij zegt het toch al zelf. *ziek*

Che_cuevara | 03-01-11 | 09:17

Of wacht. Ik doe gewoon gek, ik ga voor ze allemaal. Genoeg straattuig in elke stad.

HardGaan | 03-01-11 | 09:16

B. Want dat is hetzelfde als D.

vraagstaart | 03-01-11 | 09:16

Uiteraard D

HardGaan | 03-01-11 | 09:16

"Onder de inzenders van het goede antwoord verloten we.. .. kaarten voor een Albert Verlinde Musical naar keuze"
Dat risico neem ik niet, ik stem blanco.

Allaar | 03-01-11 | 09:15

Lekker makkelijk zo'n kat op het spek binden en dan oeh en ah roepen als je de reactie krijgt die iedereen had kunnen voorspellen.

Rest In Privacy | 03-01-11 | 09:15

Oh ik dacht dat die rechter Femke Halsema was. Maar ik ben nog niet zo erg wakker.

dopinie | 03-01-11 | 09:14

Het is niet zo belangrijk waar dit is. Belangrijk is dat degene die de verfspuit ter hand genomen heeft ernstig geestesziek is en niet vrij zou mogen rondlopen.

Sanglier | 03-01-11 | 09:14

Ik wilde een antwoord geven maar toen ik las dat je kaarten kan winnen voor een Albert Verlinde Musical naar keuze ben ik afgehaakt.

conqueror | 03-01-11 | 09:14

Wil niet huilie huilie doen, maar voel me als heaumeausensuele Amsterdammer toch geraakt door dit soort vandalisme.

Op nieuwjaarsnacht is een kennis van me op zijn achterhoofd geslagen door een groepje Finnen met als opgegeven reden 'vieze nicht'.

number one | 03-01-11 | 09:13

d

Proxihox | 03-01-11 | 09:13

ik hoorde vanmorgen op de radio dat al dat nieuwjaarskussen de kans op griep vergroot dus zo gek is dit niet.
unieke-nick | 03-01-11 | 09:04

Haha, ik lolde.

Maar voor de prijs,,,, ik gok op: D.

Penis_baard | 03-01-11 | 09:12

Voor die prijzen ga ik niet raden.

Che_cuevara | 03-01-11 | 09:12

D, de stad van thee drinken en bij elkaar houden.

quadtuning | 03-01-11 | 09:12

Het is een "shockerende" poster, en die heeft de gewenste reactie opgeroepen. Nu kan iedereen gaan roepen dat de tolerantie zo ver te zoeken is.

Actie = Reactie, niet iedereen reageert vrolijk op twee zoenende mannen.

Hickup | 03-01-11 | 09:12

Even zoeken op "homogeweld zwolle" levert alleen maar hits op naar het onderzoek dat ze doen naar homogeweld. Het schijnt daar dus wel mee te vallen. Ik zeg D.
www.google.com.sg/search?q=homogeweld+...

Biff Eagleburger | 03-01-11 | 09:11

ik zeg Dikke D:

peetd2 | 03-01-11 | 09:11

D. En niet alleen daar, maar heel 020 west hangt vol. B.v. ook hoek comeniusstraat/ hemsterhuisstraat hangt er een.

shopper | 03-01-11 | 09:11

A. Zomaareenkudtstraat waar bontkragen heersen.

Manus Olie | 03-01-11 | 09:11

Dan ga ik wel voor B en doe mij die sapcentrifuge maar hoor.

Koosnaampje | 03-01-11 | 09:10

De staafmixer heeft na de conference van Freek ineens een héééél andere betekenis gekregen. Tags: SugarLeeHooper... lol!

Serafijn Lampion | 03-01-11 | 09:10

Ik gok D! Het zijn toch allemaal redelijk "vage" antwoorden =)

Sj0erd

Sj0erd | 03-01-11 | 09:10

D. Heb hem zelf gezien. Ziek van de bekladders

Kobra | 03-01-11 | 09:08

Ik ga voor A. Dacht eerst aan één of ander kutdorp in Groningen of Drenthe, maar de abri zelf is nog intact..

SODEP | 03-01-11 | 09:08

Antwoord c is de juiste antwoord.

Waarbenik? | 03-01-11 | 09:07

Ik ga voor C.

Kets22 | 03-01-11 | 09:07

D.

Kudtreclame btw.

Death Clutch | 03-01-11 | 09:07

D uiteraard

Zuma | 03-01-11 | 09:06

Ik zeg: geen leuke poster en hem zo aanpassen = nog onsmakelijker. D.

NoMinister | 03-01-11 | 09:06

Ik gok op A. De joker zet ik in als het antwoord bekend is.

Krokodil Gena | 03-01-11 | 09:06

Het is natuurlijk gewoon een kudtreclame maar dat was de vraag niet.

Gezien de spontaniteit van de "reclamefuck" gok ik toch op D. Alhoewel ik A ook niet uitsluit, Staphorst en omstreken behoren tenslotte tot het verzorgingsgebied van Zwolle.

Reinaert | 03-01-11 | 09:06

Olst!

Nilez | 03-01-11 | 09:05

Ik zeg A

Scagnetti | 03-01-11 | 09:05

D

ongegeneerd | 03-01-11 | 09:04

ik hoorde vanmorgen op de radio dat al dat nieuwjaarskussen de kans op griep vergroot dus zo gek is dit niet.

unieke-nick | 03-01-11 | 09:04

D. Osdorpplein, 020-Gaza.

keppie1.0 | 03-01-11 | 09:04

Ik zeg gristenmentalisten of moslimfundas. Enkel in Zwolle.

piemelsamson | 03-01-11 | 09:04

ik zeg d

naamloos23 | 03-01-11 | 09:04

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland