
Fatsoen, wat is dat eigenlijk? Laten we eens kijken bij
Jos Elbers. Deze ex-baas van Hogeschool InHolland is voorzitter van D66 in
Rotterdam (
*). Van alle partijen doet D66 toch wel het hardst zijn best om fatsoenlijk te zijn, dus dat komt mooi uit. Deze Jos Elbers is degene die hbo InHolland heeft veranderd in een bedrijf waar alles draait om geld en niks om onderwijs. Voordat Geert Dales kwam vulde Jos Elbers op ongekend fatsoenlijke schaal zijn zakken. Leest u even mee in dit ontluisterende artikel van de
Volkskrant:
De inbouw van een televisie in zijn auto, voor duizenden euros aan telefoongebruik, persoonlijk financieel advies, extra pensioenstortingen, bonussen, een uitbundig afscheidsfeest en een reis naar Zuid-Frankrijk van Elbers en zijn echtgenote. Vlak voordat Geert Dales arriveerde, zorgde fatsoenlijke D66er Jos Elbers er snel nog even voor dat hij tot 2011 in dienst kan blijven als adviseur, voor drie dagen per week, á 170K per jaar, inclusief
Citroën C6 (waarde: 70K) met ingebouwde televisie. Werkzaamheden adviseurschap: 0,0. Conclusie: Jos Elbers, voorzitter van een partij die fatsoen belangrijk vindt, heeft een complete hbo-instelling van serieus onderwijs beroofd om er vooral zelf exorbitant rijk van te worden. Op uw kosten. Denk hier aan, de volgende keer dat u Alexander Pechtold weer over fatsoen hoort blaten in de Kamer. D66:
Goed onderwijs is de basis voor elk succes. Yeah right.
Reaguursels
Inloggen-weggejorist-
Jos Elbers
Goed voorbeeld van een meester profiteur .
Onmiddelijk uit D66 trappen en de advocaatkosten uit de partijkas betalen om Inholland schade te laten claimen bij die graaiert. Zo ga je niet met (onderwijs)geld om, een D66'ert notabene. Mondieu, waar moet het met de politiek naar toe.
Overigens moet ie er alsnog uit hoor, daar sta ik ook geheel achter. Auto's met digitaal TV op kosten van de maatschappij.
You must be fucking joking!
@muslimFucker | 22-11-10 | 12:25 : Da's gewoon een uberdomme opmerking. Of zit deze sukkel OOK in de Tweede Kamer of in het kabinet?
Wat jij zegt is dezelfde mega-onzin als zeggen dat het Wilders zijn schuld is als in Appingedam ergens een fout PVV-lid in een prive bestuur zit en er een rotzooitje van maakt.
En dan durft Peggold zijn muil open te trekken tegen de outcast van de PVV...
Een gotspe !
Geert, dit artikel kun je mooi gebruiken tegen die D666 farizeeers...
@De Heauleaucauster | 22-11-10 | 08:09 : Als je nou het artikel eerst eens leest ja?? Dan had je gelezen dat Dales er alweer weg is. Die is 'het eerste slachtoffer' geworden omdat de anderen een kliekje blijven vormen.
@De Heauleaucauster | 22-11-10 | 08:09 : Als je nou het artikel eerst eens leest ja?? Dan had je gelezen dat Dales er alweer weg is. Die is 'het eerste slachtoffer' geworden omdat de anderen een kliekje blijven vormen.
Goed onderwijs is de basis voor elk succes.
Niet zo dom lullen en net doen alsof jullie sarcastisch kunnen zijn GS. Die bovenstaande uitspraak is volkomen juist, ook hier kun je dat iedere dag weer constateren.
Overigens : Sinds wanneer is de Volkskrant aka De Azijnbode hier opeens een betrouwbare objectieve bron geworden??????
Anyway; Als die lul zichzelf heeft verrijkt over de rug van de organisatie dan hoort ie gewoon op staande voet te worden ontslagen met een financiele claim aan zijn kont. Of hij nou D66-er is, PVV-er is, voor mijn part is het Moeder Theresa.
Maar goed, ik geef toe : Schandalen/schandaaltjes-meter : D66 : 1 - PVV - 5.
PS: Is die dikke vetzak Elbers? Lijkt me meer een vadsig VVD-type eigenlijk.
Goed onderwijs is de basis voor elk succes.
Niet zo dom lullen en net doen alsof jullie sarcastisch kunnen zijn GS. Die bovenstaande uitspraak is volkomen juist, ook hier kun je dat iedere dag weer constateren.
Overigens : Sinds wanneer is de Volkskrant aka De Azijnbode hier opeens een betrouwbare objectieve bron geworden??????
Anyway; Als die lul zichzelf heeft verrijkt over de rug van de organisatie dan hoort ie gewoon op staande voet te worden ontslagen met een financiele claim aan zijn kont. Of hij nou D66-er is, PVV-er is, voor mijn part is het Moeder Theresa.
Maar goed, ik geef toe : Schandalen/schandaaltjes-meter : D66 : 1 - PVV - 5.
PS: Is die dikke vetzak Elbers? Lijkt me meer een vadsig VVD-type eigenlijk.
Gad ver damme. Wat een vieze vetklep. D66 onwaardig.
Tel hier die diploma affaire bij op en realiseer je dat deze fatsoensrakkers met fraude tientallen miljarden van de belastingbetaler overhevelen naar hun eigen zakken. Dat heet 'nivellering' in D66 en PvdA kringen: via de publieke sector je zakken vullen. En ze komen er allemaal mee weg, want ze zijn geen ondernemer (werken niet op eigen risico, maar op risico van de belastingbetaler). Ze 'werken' allemaal voor de goede zaak, die fatsoensrakkers van D66 en de PvdA. Allemaal 'mensenmensen'.
Kan iedereen deze man met rust laten. Hij heeft niets gedaan wat niet mag. En is 100% integer. Nu moeten we Dales zijn zakken laten vullen. Voor ons eigen bestwil!!!
Ik moest erg wennen aan die eikels van Powned. Maar ze doen lekker ongekleurd hun werk. Daar zaten we dus al heel lang op te wachten!
maar eh... Die Lucassen zit er nog.....
Ga die Geert Dales ook maar es napluizen.... Die is niet veel beter...
powNed verraders van rechts, dus nu de Volkskrant vast en zeker verraders van links? wees nou eens blij da we in een land leven waar er nog media zijn die serieus onafhankelijke journalistiek bedrijven. we zitten hier niet op berlusconi-achtige toestanden te wachten!
Bibbel | 21-11-10 | 22:43
Er komt een tijd dat ook bij Links de deksel van de beerput gaat. De stank zal vele malen ondragelijker zijn dan wij ons kunnen voorstellen.
Tja, deze man heeft zichzelf een exorbitante beloning gegeven. Van dat geld hadden goede docenten aangenomen kunnen worden en leermiddelen kunnen worden aangeschaft.
Maar dat probleem heeft men opgelost door onbevoegde coaches voor de klas te zetten en de leerlingen achter de PC ipv les.
Het feit dat u daarzo laconiek over doet zegt mij dat u tot hetzelfde schaamteloze geteisem behoort.
SpvvD | 21-11-10 | 19:57
Yep. Dat was Piet Boekhoud. die kreeg 750.000 euri's incl zijn pensioenopbouw. Ook toen (2009) had het Albeda al grote financiële problemen. Hij blijft aan het Albeda verbonden als adviseur voor 1 dag per week, tegen een vorstelijke beloning natuurlijk. Saillant detail: Piet Boekhoud is tevens fractievoorzitter van het CDA te Rotterdam.
groups.google.com/group/nl.politiek/br...
Geteisem is het, vele malen erger dan welke PVVer dan ook!
Bibbel | 21-11-10 | 22:43
Zei de zelfverrijker.
Dat u tijdens uw geboorte een deel achterbleef aan intellect, kan gebeuren. Misschien bent u het verschil kwijt tussen onderhandelen en afzetten, iets wat de meeste graaiers siert.
Ha ha ha. We hebben wat gevonden hoor bij een van de linkse partijen. En hoe, keihard crimineel. Deze man verdient te veel geld. Foei ! (Ik wou dat ik zo goed kon onderhandelen over mijn arbeidsvoorwaarden.)
La Vie En Rose | 21-11-10 | 15:18
Juist, er lopen zo verschrikkelijk veel hypocrieten rond.
Zulke bestuurders komen met grote zakken binnen en gaan met nog grotere zakken weg, om kots misselijk van te worden.
Gelukkig krijgt Jos nog een zakcentje bij Cap Gemini (www.robertveenstra.nl/nl/blogs/jos-elb...)
Schaamteloos. Dit soort gedrag moet niet kunnen.
Handig, zo'n manager die voor commentaar doorverwijst naar 'het management'.
Gooooh.... inzicht komt laat bij GS. Krijgt Geert Dales nu een rectificatie van jullie?
Jos is een van de grootste eikels in bestuurlijk Nederland. Die man heeft het narcisme zowat uitgevonden. Onder zijn leiding steeg het ziekteverzuim bij IH dramatisch, vooral onder degenen die met hem moesten samenwerken. Ik heb door en door fatsoenlijke mensen zien flippen bij hem.
De pers stond er bij en keek er naar ja, maar ja er stond ook geen PVV in het Vaandel, over selectieve Journalistiek gesproken! stelen van de gemeenschap is toch ook een DELICT!
.....
Bij ROC Albeda College te Rotterdam is de vorige voorzitter ook nog steeds = adviseur = enne oh ja hij kreeg ook nog 6 ton mee ( 600.000 euro) maar dat was voor zijn = pensioen = .......
En nu moet er 11.000.000 euro bezuinigd worden.
Misschien kan de = adviseur = als eerste ontslagen worden ???? Doen hoor !
Wat is dit item snel weggezonken in de GS bagger. Kennelijk heeft de PVV een veel beter drijfvermogen dan D66.
Als Elbers een CDA'er of VVD'er was had de media dit allang wekenlang uitgemolken!
D66 heeft blijkbaar die Elbers direct ontslagen, want bij D66 Rotterdam is hij niet (meer) te vinden. De voorzitter blijkt ene Cemile Sezer te zijn:
nl.linkedin.com/in/cemilesezer
Het leven is één grote fuif,
met geld uit de belastingruif.
Het parlement een carroussel
want burgemeester word je snel.
De burger die hier iets van vindt
krijgt flink van voor de linkse wind.
Bij Inholland in Rotterdam zijn ze deze Jos Elbers dan ook zeker niet vergeten. De beste man heeft zelfs zijn eigen boardroom met 80 inch plasma en schitterend uitzicht over Rotterdam!
BraterEnWood | 21-11-10 | 12:18
een ongelooflijke PESTPOKKETYFUSPLEURISHEKEL ... aan links
-
Tja, had iedereen dat maar.
Toch is er onderscheid.
De SP verdient oprecht respect, als is het maar het respect dat men andersdenkenden toekent.
...
Die van Groenlinks zijn gewoon niet goed bij hun hoofd. Gelovigen , alleen niet aan god.
...
De PvdA verdient diepe verachting omdat het ze alleen om macht te doen is. Zelfs het socialisme hebben ze verraden.
...
Maar de echte landverraders, de mensen die voldoende brein hebben om te weten wat ze doen, en toch de samenleving willens en wetens naar de kloten helpen, DIE zitten bij D66. Dure linksen, graailinksen, villa-linksen die doen of ze liberaal zijn, stuk voor stuk salonsocialistische hypocrieten, de meest stuitende plegers van emotionele chantage en policor intimidatie, de ergste bedriegers van onze hele politieke scene: dat is D66. Oprichter Mierlo was vermakelijk, niet ongevaarlijk maar toch vermakelijk. Alcoholist van het zuiverste water, maar toch vermakelijk.
Het huidige D66 daar moet je echt een PESTPOKKETYFUSPLEURISHEKEL aan hebben.
-
Zó ongenuanceerd druk ik me zelden uit, maar als ik die verschrikkelijke Pechtold hoor brallen over onderwijs, hetzelfde onderwijs dat zijn progressieve soortgenoten hebben kapotgemaakt, dan gorgelt het maagzuur me borrelend door de strot...
En dan een beetje zeuren over vechtpartijtjes in of bij een café, over seks met een jonge recruut, over vage opschepperijtjes op een CV. Nee, dan D66, de partij van het fatsoen.... Godverdegodverdegodsgloeiende....
-
Zo'n Elbers nu, dat is een typische D66er. Waarom zijt ge verbaasd? Hij doet wat D66ers doen.
-
Bah! Driewerf bah!
@ZSU-23-4 | 21-11-10 | 15:59
"links vs rechts" is volgens mij allang een gepasseerd station. Het enige wat er echt toe doet, is dat fraudeurs en corrupten gestraft worden. Ik veroordeel misstanden, niet de politieke kleur van de overtreder. Het is echter veel hipper om het vingertje te wijzen naar het andere kamp (alsof dat iets oplost).
Kijk, ieder weldenkend mens ziet van mijlenver dat dit gelegaliseerd crimineel gedrag is. Het is gelegaliseerd omdat "het nu eenmaal zo is afgesproken". Moreel gezien even verwerpelijk als straatroof of ander crimineel gedrag. Wie weet wat er nog meer aan dit soort zaken komt bovendrijven als de luizenkam door de politici wordt gehaald.
Dit zijn de onderwijsplannen van D66.
(D66 denkt hierbij op termijn aan invoering van een Associate Degree, uitbreiding van de HBO-masters, Honours programmas en University Colleges, verlenging van WO-masters naar twee jaar, invoering van research masters, meer onderzoekerbanen en het invoeren van een Professional Doctorate voor werkenden. Hiervoor zijn in de toekomst grote investeringen nodig, die mogelijk kunnen worden opgebracht door invoering van een sociaal leenstelsel. (Zie Studiefinanciering.)
Invoering van 2 jarige HBO, Associate Degree, tussenstap tussen Propedeuse
en Bachelor. We lopen hierin achter op de VS, UK en Vlaanderen die kennen
de AD al langer.
citroen c6! Hij heeft iig smaak!
D'66 stemmers, dat zijn toch mensen die bij een poll "weet niet, geen mening" invullen?
Een partij van meelopertjes. En dan nog achter iemand aan die het ook allemaal niet weet.
Die Peggolt durf ook alleen maar wat te roeptoeteren als Femke d'r mening geeft.
Ze waren de bijl aan de wortels van de verzuiling, maar het liefst hadden ze die zuilen weer graag terug.
D'66 was niks, is niks en zal nooit wat worden.
Man man man Pechie kijkt dr triest van.
Macht corrumpeert....
En Lies en de volwassen kinderen hebben in de loop der jaren ook geleerd hun ogen te sluiten. Je spuugt tenslotte niet in de hand die je voedt.
Babyboomers... de generatie die Nederland heeft gesloopt.
Zo zullen ze de geschiedenisboeken in gaan.
-weggejorist-
In tegenstelling tot Lucassen heeft deze hobbezak Jos dus niets gepresteerd en alleen maar geld gevangen. Jos is het schoolvoorbeeld van de gevestigde politieke elite verworden tot een maffia clubje van uitbuiters, goedpraters, corrupte baantje en opdrachtjes toeschuivers, partijdige parasieten en slopers van sociale overheids-infrastructuur (en onderwijs hoort daartoe, zogenaamd onafhankelijk of niet).
En een paar termieten zullen een machtige boom niet doen vallen, maar met honderden tegelijk zullen ze slopen wat met moeite en toewijding ooit is opgebouwd. Het lijkt hier de D66/PdvA variant van Zuid-Italië wel.
Gelukkig krijgen bejaarden steeds vaker geen koekje bij de thee, want anders blijft er niets meer over voor die armlastige bestuurslaag, ze hebben het al zo zwaar, waarom anders zijn deze burgers gedwongen baantjes aan elkaar door te schuiven? Pure noodzaak hoor.
@prof.essers | 21-11-10 | 16:04
Daar lijkt het wel op ja. Hier nog zo'n goed stuk: opinie.volkskrant.nl/artikel/show/id/7...
InTriest, Chapeau voor Volkskrant, laatste tijd steeds meer van dit soort
wakkere berichten in de Volkskrant. Komt het omdat Broertjes daar is opgerot ?
Dit artikel komt juist uit de linkse pers, lutser.
Borrelende Boris | 21-11-10 |
Ok en hoe lang duurde het wel niet voordat de linkse "handjeklap met de elite voor toegang tot journalistieke feitjes pers" wakker schrok en ook maar eens wat besloot te schrijven over dit toch wel heel extreem vormpje van zelfverrijking??
Ik kan u garanderen, als dit een PVV 'er zou zijn geweest stond dit DAGENLANG in ALLE kranten.
-weggejorist-
@La Vie En Rose | 21-11-10 | 15:51
Links vergeet dat de PVV het probleem niet is.
En hoe harder links trapt tegen hun voormalige kiezers, hoe hechter de PVV-aanhang zal worden.
Parsons | 21-11-10 | 15:20
Gelezen. Natuurlijk is dit gespind en er ligt nog veel meer op de plank. Plan A heeft geen effect gehad, nog een moord zou een ware volksopstand betekenen, een auto-ongeluk te toevallig, dus is plan B in werking gezet.
Vergeet niet dat niet alleen linksch er alle belang bij heeft (wel het grootste) om Wilders/de PVV te elimineren met als bijkomend effect dat de aandacht van hun eigen falen en overige smerige zaakjes wordt afgeleid.
Steeds meer mensen hebben dat door. Was gisteren op een feest waar zelfs GL- en D66 stemmerTs toegaven dat deze zaken niet toevallig net nu boven water zijn gekomen en het- na dat debat van dinsdagavond- helemaal hebben gehad met Falsema en Peggolt#Mooi zeau!
Als we nu eens precies in kaart brengen hoeveel graaiers we in NL hebben, dan hebben we die 30 miljard zo bezuinigd. Kunnen die cultuurjankers ook hun bek weer houden! Ohh wacht die horen voor een deel ook bij die graaiers :-/ Pfff, ingewikkeld allemaal dit voor de rustige zondagmiddag...
D '66? De man kan zo erelid van de PvdA worden...
Ik citeer van de Punt Avans website:
|
"Topinkomens hoger onderwijs, dinsdag 27 januari 2009
|
In 2007 telde het hoger onderwijs 105 grootverdieners. Van rector tot universitair docent, van bedrijfsvoerder tot hoogleraar: zij verdienden allemaal meer dan een minister. Harry Koopman, voorzitter van de Raad van Bestuur van Avans, staat op een 52ste plaats in de lijst.
|
Voormalig Inholland-voorzitter Jos Elbers kreeg bijna 428.000 euro: ruim twee ton salaris en ruim 225.000 euro voor zijn pensioen. Een adviseur van de Wageningse Raad van Bestuur had een belastbaar jaarinkomen van 337.000 euro, nog exclusief zijn pensioenvergoeding van bijna 17.000 euro. Harry Koopman had in 2007 een inkomen van 195.214 euro.
|
Dat blijkt uit de lijst die het ministerie van Binnenlandse Zaken op zijn website heeft gezet. De salarissen, ontslagvergoedingen en pensioenstortingen moeten verplicht openbaar gemaakt worden als ze samen hoger zijn dan het gemiddelde bruto ministersalaris van 169.000 euro."
|
punt.avans.nl/index.php?option=com_con...
|
Extra belastingtarief voor graaiers invoeren goed idee? Eenmalig 80% van vermogen lijkt me een goed startpunt...
@La Vie En Rose | 21-11-10 | 15:18
Eens, eens en eens. Parsons | 21-11-10 | 14:41 gezien? Gespind dus. #walgelijk
Wederom een voorbeeld van de verhuftering in Nederland, waarvan linksche politiek correcten alsmede ene veilingmeester van D66 o zo graag Wilders en de PVV beschuldigen maar die toch echt is begonnen toen tuig onder eigen gelederen schaamteloos aan het graaien is geslagen en daarmee o.a. het onderwijs en de zorg
ernstige schade heeft berokkend.
Dat daar miljoenen leerlingen en hulpbehoevenden slachtoffer van zijn geworden en nog steeds slachtoffer van worden, staat natuurlijk in geen verhouding tot de zeer ernstige feiten waarvan een paar fractieleden van de PVV worden beschuldigd, toch?
Niet dat ik dat laatste goed praat heur, maar het zegt iets over onze politiek, media en ons volk dat wij die fraudeurs en gewetenloze bestuurders gewoon hun gang laten gaan met stelen van enorme bedragen van hen die aan hun zorg zijn toevertrouwd en iemand die een seksuele relatie met een ondergeschikte van 18 jaar heeft gehad zo besmeurd hebben dat hij waarschijnlijk nooit meer elders aan de bak zal komen.
Wat dat betreft kunnen wij nog iets leren van al die (linksch) mensen die gisteren hebben staan schreeuwen tegen bezuinigingen op Kunsdt en Cultuur.
Wanneer gaan wij eens gezamelijk op het Binnenhof staan schreeuwen uit protest tegen dit soort 'politiek correct' ongedierte dat zich overigens ook onder de garisten en VVD bevindt. Nou???
Bill Clinton, jack de Vries, Eric Lucassen, zoek de verschillen.
Bij ons vliegt-ie eruit.
Oh-nee hij is er één van ons, dus nu even de moraal opzij.
Van D'66 wisten we toch al dat die club gelegaliseerde diefstal tot ware kunst heeft verheven? Niet voor niets dat deze roversbende onder leiding van kereltje Pechtold zo naar het midden van het spectrum trekken . . . twas niks, tis niks, en tzal ook nooit wat worden. Verongelijkte moraalridders in disguise, die hun kroonjuwelen allang verspeeld hebben (sic!).
idopane | 21-11-10 | 14:42
Ben je nou nog steeds aan het huilie doen over die bullebakken van de PVV?
Lol Bert, als individuele leden model waren voor de betrouwbaarheid van hun partij, dan zou ik mijn PVV-mond maar houden als ik jou was.
Parasiteren is een keuze...
Leuk dat de fatsoenlijke media dit ook grootschalig oppakt *kuch*
Eindelijk Geenstijl laat de PVV vandaag met rust. we moeten ook een beetje commercieel blijven, vervreemd je niet van je achterban. Links lullen is geen kunst behalve voor die schreeuwlelijkers maar die worden daar ook voor betaald om te schreeuwen als er niet meer voor betaald wordt. We keren gelukkig weer terug naar de werkelijkheid daar waar de echte realiteit op de illusie botst en dat al bijna meer dan 40 jaar. Zoals ik al eerder zei Lucassen deed in principe exact hetzelfde als destijds Bill Clinton. Hij pleegde ontucht met iemand uit hun direkte werkomgeving vanuit een machtpositie. Waar de ene als grote held van stad en land af reist a 200.000 dollar per keer, direkt verantwoordelijk was voor de subprimeloancrisis, Osama bin Laden door de vingers liet glippen om maar wat voorbeelden te noemen, moet Lucassen door alle stof, modder en stront kruipen die haast obstinaat over hem heen wordt gekiepert als was het om van eigen zonden als een grote aflaat vergeven te worden in de plotse onoplettenheid van de meute, het domme klootjesvolk.
Iemand nog vragen of dat Lucassen verhaal gespind is door link? (... We besluiten het aan te bieden bij Omroep WNL. We willen namelijk niet het verwijt krijgen dat de linkse kerk een aanval op de PVV doet,...) www.crimesite.nl/crimesite/algemeen/20...
Deze man pakt het veel slimmer aan dan PVV'ers met strafblad of consumentenmisleidingsveroordeling. Deze man doet het fatsoenlijk. Binnen de wet. Graaien, graaien en nog eens graaien naar een redelijk alternatief inkomen.
grof schandaal
Ik kan niets anders zeggen dan respect voor de C6.
favolkin | 21-11-10 | 13:46
Dhr lucassen hoeft er niet op te rekenen ooit een baantje te krijgen op basis van zijn functie die hij nu voor de pvv vervult in de tweede kamer. Dat is een geheel andere situatie als het heen en weer geschuif van bestuursfuncties tussen leden van de vvd, cda, pvda, d66 en groenlinks. Deze organisaties mogen wat mij betreft direct worden vervolgd als zijnde criminele organisaties, aangezien er aantoonbaar structureel de bevolking wordt opgelicht. Aangezien falen in de ene functie gewoon betekend dat je een paar maanden vakantie krijgt op kosten van de belastingbetaler en daarna in een nog beter betaald functie opnieuw je gebrek aan capaciteiten mag tentoonspreiden.
.
Lucassen hoeft daar niet op te rekenen. Wilders kan lucassen helemaal niet uit de tweede kamer zetten, wilders kan lucassen alleen uit de fractie zetten en daarmee het kabinet opblazen. Wat mij betreft mag deze fout in het staatsrecht direct worden opgelost. Maar ik denk niet dat femke peggolt en job daadwerkelijk van plan zijn om zichzelf in te zetten voor het landsbelang, alleen hun eigen politiek gewin is de reden van hun bestaan.
.
Nog buiten het feit, dat de enige reden dat ik het ermee eens ben dat hij weg zou moeten is dat hij dingen niet tegen wilders heeft verteld, niet dat hij ze heeft gedaan. De dingen die lucassen heeft gedaan zijn lang voordat er sprake was van een deelname in de tweede kamer.
Het is misschien niet nieuw maar wel frauduleus. Ik heb meer vertrouwen in rechts bestuur dan de linkse zelfbenoemde elite die dit land al decennialang teistert
Linksom of rechtsom: macht corrumpeert. Altijd.
repulse | 21-11-10 | 11:20
Nou, Lucassen is ook lekker aan het geldtrekken, vind je ook niet? Dat laat alleen de SP over..
Hmm... als er bij een bedrijf iets gebeurt waar je CEO van bent, dan ben je verantwoordelijk en moet je weg. Wat nou als er iets gebeurt binnen een politieke partij, waar je politiek leider van bent meneertje Pechtold?
En zijn wijn is ook niet te zuipen.
Zo vergaat het de meeste moraalridders, gelukkig neemt het geen PvdA-vormen aan.
Warrior4freedom | 21-11-10 | 12:53
Dat is het zelfde wat rechts met links doet alleen dan is er niet zoveel nieuws want de grootste hufters zitten rechts
-weggejorist en opgerot-
Terwijl de schijnwerpers gericht blijven op de PVV graaien de D66 parasieten ongezien en onopgemerkt nog wat extra tonnetjes uit de staatsruif.
@GoedenMorgenDezeMorg | 21-11-10 | 13:06
Volgens mij is dit nu rechts lul en links de zakken vullen
@zeg maar jansen | 21-11-10 | 13:09
Ja, crimineel hè, een week werken tijdens een uitkering, netjes opgeven en dan...
Tja, dat zal Men. Elbers helaas niet meemaken, zo'n keurige fatsoenlijke man, die ga je toch niet schofferen. Maar het is wel witte boorden criminaliteit.
@GoedenMorgenDezeMorg | 21-11-10 | 13:06
Rechts lullen, en rechts vullen is dan ook de enige politiek correcte manier?
Gewoon kwestie van je politieke voorkeur aanpassen, en alles is opeens geoorloofd.
Corruptie is geen kwestie van politieke stroming, lijkt me.
Meri59 | 21-11-10 | 13:03 Terug laten betalen, net als de kostwinner van een bijstandsgezin die doordat ie een maand heeft kunnen werken via een uitzendbureau, netjes opgegeven aan de gemeentelijke sociale dienst, het jaar erop z'n volledige ontvangen huursubsidie terug moet betalen.
70k leasebudget en dan zo'n afzichtelijke Citroen kopen, bah.
Leuk stukje, geenstijl, maar er verandert niets. Links lullen en rechts vullen is de enige manier om schaamteloos je zakken te vullen met gemeenschapsgeld _en_ het moreel gelijk aan je zijde te hebben.
@Bigi Bana Boy | 21-11-10 | 12:58
Nou daar kan ik wel even uitleggen..
Noem nog eens een paar kranten die dit bericht overnemen, is het al op TV geweest? Zijn er al kamervragen, staan er honderde journalisten voor zijn deur...
@Warrior4freedom
Sorry, dat ik er ff tussen spring, maar moest ff wat kwijt :)
@bbbachstra | 21-11-10 | 11:21
Oh, Jos Elbers krijgt van mij wel een tweede kans hoor, wat zeg ik? Dat hoef ik zelfs niet te willen, dat gebeurd toch wel, meneer heeft immers genoeg kunnen graaien om zichzelf op te vangen.
Maar is eerst heeeeeeeeeeeeeeel dieppppppppppp door het stof laten gaan... en goed ook...
papegaaienflats | 21-11-10 | 11:51
Succes.
Warrior4freedom | 21-11-10 | 12:53
Kortzichtig en paranoïde uitspraak van je. En bovendien kun je niet lezen. Er staat toch duidelijk in dit artikel dat er in de Volkskrant, en ik meen dat die door het PVV volk toch als het ultieme linkse kwaad wordt gezien, een zeer uitgebreid artikel over deze kwestie heeft gestaan ? Hoe kom je er dan bij dat de linkse pers dit zou negeren, Calimero ?
D 666 jha
@Warrior4freedom | 21-11-10 | 12:53
Dit artikel komt juist uit de linkse pers, lutser.
Patrick Zweedsey | 21-11-10 | 12:33
Deze boekbespreking sprak me aan.
Over de kapitalistische utopie, die ten grondslag ligt aan Greed Is Good.
.
In de VS geldt Atlas Shrugged van Ayn Rand als het belangrijkste boek na de Bijbel. Dat wil wat zeggen, al heeft het boek in Nederland nauwelijks die reputatie.
Rand schetst in Atlas Shrugged een kapitalistische utopie, waar medemenselijkheid en onbaatzuchtigheid in worden gewisseld voor een wereld van neoliberale utopisten, waar het vrije markt-denken hoogtij viert en eigenbelang voorop staat.
boeken.vpro.nl/programmas/24214180/afl...
@Bigi Bana Boy | 21-11-10 | 12:52
Eensch!
En wederom zal dit geen aandacht krijgen van de linkse pers.
Die gaan lekker door met wat ze al 30 jaar doen. Eenzijdig,alles wat rechts is zwart maken (in binnen en buitenland.) Vadsige Rutger doet lekker met ze mee en krijgt straks als beloning een baan bij een echt linkse omroep.
* mompelt verder nog iets over de vader van rutger en een stichting*
zulke gasten horen achter tralies.
Het zijn de criminelen van de 21ste eeuw.
tuig, uitschot, gespuis met een dikke auto.
Dit soort gasten moeten gewoon HELEMAAL kaal geplukt worden.
Huis afnemen, auto afnemen, 5 jaar niet met vakantie, verhuizen naar een achter-ACHTER-standswijk waar zelfs Vogelaar niet durft te komen.
DIT zijn de veroorzakers van de crisis.
Egoistische zakkevullers zijn het.
En die moeten ons land besturen?
@mambo43 | 21-11-10 | 12:49
Heeft u ook een linkje naar een statistisch rapport waarin de politieke voorkeuren van fraudeurs staan? Of papegaait u maar wat?
Ik heb het vrij uitbereide artikel in de Azijnbode van deze zaterdag over deze kwestie gelezen en ik moet eerlijk zeggen dat Dales er daarin beter vanaf komt dan dat wij dat doorgaans van hem denken. Sterker nog, ik geloof dat we de verkeerde gelynched hebben. Het is oa deze Elbers die de werkelijke schurken zijn geweest. Ik geloof werkelijk dat het kwaad al geschied was toen Dales kwam. Een klein beetje excuses aan het adres van Geert lijkt mij dan ook niet onredelijk.
Zoekt en gij zult vinden.... Maar als ik het goed begrijp is meneer parlementarier? Oftewel een doekje voor het bloeden, aangereikt door een zich schuldig voelend GeenStijl mbt zijn eigen achterban.
Wat de PVV'ers hebben gedaan is niet goed te praten, maar feit is wel dat de meeste fraudeurs van de kant van Groen Links en de PvdA komen.
Voorts viel de herrie over Duiventak, Rabbae cs ook wel mee en dan hebben we het wel over bekende gewelddadige actievoerders. Rabbae werd zelfs in eigen land gezocht voor 'terroristische activiteiten', maar ja, daar horen we dus helemaal niemand over.
Links is een beetje selectief, maar dat wisten we natuurlijk al.
@lidlbier
Ja, dat is veuls te simpel gedacht. De heer Lucasen heeft een mandaat, de heer Elbers heeft dat niet. Dat is een verschil, dat overigens velen hierboven niet oppikken. De heer Elbers maakt deel uit van het partijkader van D66. Daar heeft PVV geen last van, dat heeft namelijk geen partijkader.
Maar goed, als ik d66 was zou ik deze treurige leraar eruitbonjouren.
De Treinende Rechter | 21-11-10 | 11:55
''zijn jullie niet een beetje jaloers?''
Het jaloezie-argument, ligt lekker voor handen.
Het is altijd makkelijk, te gemakkelijk om de drogreden: je bent zelf Jaloers, uit de kast te halen.
Iets meer creativiteit zou je niet misstaan?
@hoorcollesje | 21-11-10 | 12:37
Joris slaapt nog zie ik.
notabene een C6 ... neem dan een BMW.
@ludokrijger | 21-11-10 | 11:36
Zelfs zijn mobiel is dus nog van InHolland.
Ken collega's daar met gelijke nummers op laatste 3 getallen na.
Patrick Zweedsey | 21-11-10 | 12:33
Ja, allemaal te vaak naar dit soort video's gekeken.
Gordon Gekko "Greed Is Good"
the more we feed, the more grows their greed
ja pechtold met z'n halve grammetjes
kijken of alexander hem net zo snel verwijderd als hij van wilders verwacht of is dat weer veeuuls te simpel gedacht?
BraterEnWood | 21-11-10 | 12:18
Tijd voor je pilletje babykrulkopje.
@BraterEnWood | 21-11-10 | 12:18
Vroeger veel gepest door je linkse vriendjes? Ach gut...
@BraterEnWood | 21-11-10 | 12:18
LOL. Je hebt geen moeite met het vinden van de juiste woorden bij emoties hè?
D66 is een linkse en foute partij geworden onder Pechtold.
@BraterEnWood | 21-11-10 | 12:18
Welkom!
Hoe moet dat nu met al die D66 typetjes die zelf ook zo'n toekomst ambieren.
Ella | 21-11-10 | 12:09
Ik lees in die link dat ik straks nog even aangifte moet doen tegen de Belastingdienst.
@mokum4all | 21-11-10 | 12:11
Vreemd. Ik heb het nog eens nagekeken, maar geen enkele reaguurder heeft zich boven jouw plempsel gemeld in de hoedanigheid van PVV'er.
Hoe kom jij daar dan bij? Overigens wel fijn dat D66 nu beschadigd wordt, linkse partijen zoals de PVV en D66 beschadigen is altijd fijn, maar er zijn nog véél linksere partijen! Persoonlijk zou ik liever zien dat die flink aangepakt zouden worden en electoraal gewist.
En toch, als ik schrijf dat ik een ongelooflijke PESTPOKKETYFUSPLEURISHEKEL heb aan links, links tuig om precies te zijn, krijg ik altijd de lading over me heen. Regel 1 in het leven is: links daar moet je een PESTPOKKETYFUSPLEURISHEKEL aan hebben. Het zijn de parasieten van de samenleving. De rioolratten. De ziekzwakmisselijken. Degenen die vinden dat zelfs de grootste karakterloze drol van een nageboorte 'rechten' heeft op een 'fatsoenlijk' leven - betaald door anderen, uiteraard. Degenen die maar 1,5 seconde vooruit kunnen denken; precies genoeg tot de volgende natte scheet. Degenen die vrijstelling kregen voor de cursus 'inleiding logisch redeneren' omdat ze er toch te achterlijk voor waren. Degenen die liegen en bedriegen tot een kunst gemaakt hebben en het in hun genen hebben zitten. Degenen die vinden dat hun eigen total failure of living altijd de schuld is van anderen. Het waren de babies die maar niet stopten met janken. De kleuters die maar niet stopten met hun luiers vol te schijten. De pubers die maar geen vriendjes konden maken. En de volwassenen die hun schooldiplomas maar niet konden halen zonder vrijstellingen en 'alternatieve opdrachtjes'. de PESTPOKKETYFUSPLEURISHEKEL aan links. Ongezien. Drievoudig.
En hij trekt lekker een lange neus want het gaat gewoon door.
Salaris doorbetaald en een nieuwe baan bij Capgemini.
Elbers ontvangt dit jaar een inkomen van 178.800 euro, in 2009 en 2010 bedraagt zijn salaris 112.500 euro per jaar. Toen hij nog bestuursvoorzitter van Inholland was, gold Elbers als de bestverdienende bestuurder in het hoger beroepsonderwijs. Hij ontving toen een salaris van bijna 201.000 euro. Ook kreeg hij nog een pensioenpremie van 183.375 euro.
De linkse oppositie in de Tweede Kamer noemt de vergoeding aan Elbers merkwaardig. Dit moet uitgezocht worden, aldus Jasper van Dijk van de SP. Tofik Dibi van GroenLinks noemt het beschamend dat Elbers de tonnen opstrijkt.
Elbers is trouwens tegenwoordig vice-president van Capgemini. Bij dat bedrijf houdt hij zich bezig met de sector public & health. Een prachtige job, liet hij onlangs weten.
en toch verliest de burger het vertrouwen in de politiek door een paar pvv'ers.
die toevallig een beetje dom zijn geweest.(dat zijn er meer )
het vertrouwen hebben ze juist altijd gehad en gehouden in de zakkenvullende caviaarsocialisten,want genaaid werd en wordt men toch wel.
@De Treinende Rechter | 21-11-10 | 12:06
Wishfull thinking ..........
@neemjemoederindemali | 21-11-10 | 12:06 Of het nog goed komt weet ik niet. En ik wil hier maar niet namens Pius dingen gaan roepen. Straks ben ik nog de eerste die hier een ban by proxy te pakken heeft.
Ongeacht partij politieke voorkeur dienen dit soort uitvreters aangepakt te worden. Wanneer John of Khalid zijn auto niet kan verklaren aan de fiscus kan ie geplukt worden. Als een bestuurder zijn werkzaamheden niet op resultaat kan toetsen: idem. En waarom een Citroen? Franse rommelbak.
Uiteraard vind ik dat je salarissen en declaraties van mensen in beroepen die (in)direct gefinancierd worden door de overheid onder de loep moeten worden genomen. ECHTER, een salaris van 170k met bijpassende lease auto is geen uitzondering. In het bedrijfsleven zijn dit soort beloningen heel normaal, en worden ook toegekend aan falende bestuurders aldaar. Kennelijk is dit minder erg, aangezien er geen overheidsgelden aan te pas komen. Je kunt je echter afvragen wat er gebeurd als een bedrijf door wanbeleid op de fles gaat. Werknemers komen op straat te zijn, en zorgen ervoor dat de overheid veel geld kwijt is aan uitkeringen/belastingen e.d. zonder dat de overheid hier enige invloed op kan uitoefenen.
.
Is deze man een zakkenvuller? Je zou het zo op het eerste gezicht denken. Aan de andere kant, een bestuurder naar huis sturen met 500 euro zakgeld en een OV vergoeding van 23 euro, lijkt me ook niet echt passend.
.
Ik vraag me af, of alle zogenaamde fatsoensrakkers van nieuw rechts in een zelfde situatie zouden zeggen: "Nee, 170k vind ik ver overtrokken, doe mij maar 80k, dat vind ik wel voldoende voor de zwaarte van deze functie". Dream on.
Deze idioot moet zo snel mogelijk weg uit de partij. Ik heb stelselmatig kritiek geleverd op de PVV en dan moet ik dat ook hier bij D66 doen. Dus zo snel mogelijk moeven meneer Elbers.
Kijk zo kennen we de genocide nuanceerders van Danen-66 weer........
PVVers, houd eens op met janken! Eerst klagen dat er alleen naar PVVers wordt gekeken, nu is een D66er aan de beurt. Verschil lijkt te zijn dat deze graaier nu geen gekozen politiek ambt lijkt te bekleden?
D66 fatsoenlijk? Laat me niet lachen. Neem een Roger van Boxtel. Deze fatsoensrakker heeft zich in een andere branche ingegraven, namelijk de gezondheidszorg. Ook al zo'n bedrijfstak waar het geld rijkelijk vloeit. Niet naar zorg overigens. Maar regelrecht in de zakken van "nevenfunctie-koning"Roger en de zijnen...
repulse | 21-11-10 | 11:59
Hij wordt ook prachtig onder woorden gebracht, en aan de galg genageld:
.
Artikel 326
Jos Elbers, die, met het oogmerk om zich of een ander wederrechtelijk te bevoordelen, hetzij door het aannemen van een valse naam of van een valse hoedanigheid, hetzij door listige kunstgrepen, hetzij door een samenweefsel van verdichtsels, iemand beweegt tot de afgifte van enig goed, tot het ter beschikking stellen van gegevens met geldswaarde in het handelsverkeer, tot het aangaan van een schuld of tot het teniet doen van een inschuld, wordt, als schuldig aan oplichting, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste 4 jaren of geldboete van de vijfde categorie.
wetboek.net/Sr/326.html
Iedere partij kent dit soort graaiers. Ontmaskeren, allemaal!
Probleem is in de semi-publieke sector, dat je niet kunt meten of bepaalde mensen bepaalde salarissen en andere vergoedingen waard zijn, omdat er GEEN WINST gemaakt hoeft te worden. Budgetten werken niet als de bottom line eindeloos kan worden uitgerekt en aangevuld.
Het erge is dat een scooterdief meer aandacht krijgt dan frauderende bestuurders die qua waarde het (tien)duizendvoudige stelen, en waar de gevolgschade veel groter is.
Met een pak en een das kun je nog steeds heel makkelijk mensen misleiden.
Tijd om van het "maatschappelijk lekkere weer" te gaan genieten.
*Uut*
Dit soort vulgaire profiteurs met de D66-vlag in de hand zullen bij P&W of nieuwsuur waarschijnlijk niet voor het voetlicht komen, tenzij het een gelukszoeker bij de PVV zou betreffen.
@ Hobbykip | 21-11-10 | 12:00
hoezo zou deze man een graaier zijn? Misschien heeft hij met zijn beleid de samenleving wel miljoenen aan besparingen opgeleverd.
@vraagstaart | 21-11-10 | 11:46
Maar wat heeft ie gezegd en komt het nog goed?
De Treinende Rechter | 21-11-10 | 11:55
Het is maar wat je onder "maatschappelijk succesvol" verstaat.
Op een éérlijke manier je boterham binnenschrapen, of het nu een dik- of dunbelegde is, dat noem ik "maatschappelijk succesvol".
De Treinende Rechter | 21-11-10 | 11:55
Je hebt het niet zo goed door.
De discussie gaat niet alleen over 2e kamerleden.
De discussie gaat vooral over zakkenvullers en fraudeurs in commissie.
.
En met de hulp van Nedlloyd-topman Haddo Meijer, kun je nog beter je zakken vullen.
.
Eigen Belang: Verborgen salaris
Haddo Meijer/Nedlloyd
Nedlloyd-topman Haddo Meijer houdt ervan om de scheidslijn tussen Nedlloyd en P&O Nedlloyd zo veel mogelijk te laten vervagen.
ludokrijger | 21-11-10 | 11:36
Wat is nu je punt?
@De Treinende Rechter | 21-11-10 | 11:55
Ik heb niets tegen succesvolle mensen maar wel tegen graaiers in de (semi)publieke sector
Het onderwijs lijkt wel op een ontwikkelingsland, om het te verbeteren gaat er steeds meer geld naartoe, maar het komt nooitr aan bij het onderwijs, het verdwijnt onderweg in de zakken van incompetente bestuurders en managers.
Ella | 21-11-10 | 11:45
wetboek.net/Sr/326.html
het openbaar ministerie is al lang verplicht om hier naar onderzoek te doen. Zeker als je www.wetboek-online.nl/wet/Sv/162.html in ogenschouw neemt.
Het is tijd om in Nederland een "plukse wet" in te stellen. Een plukse wet voor frauderende managers/bestuurders. We lezen dit soort artikelen al jaren, maar niemand wordt persoonlijk aangepakt. Frauderen loont in dit land, dat begrijpen die linkse criminelen heel goed.
saugleistung | 21-11-10 | 11:53
Ja, als je niets te verbergen hebt, dan kun je wel transparant zijn.
Als je een stel zakkenvullers en fraudeurs in dienst hebt, dan moet je je wel verschuilen achter je Gristelijke signatuur.
Jos was ook de man die de frontale aanval opende op injeholland.nl, dat nu van InHolland is. Studenten die kritiek hadden werden gedreigd van de opleiding te worden verwijderd en een giga dwangsom als ze de website in de lucht hielden. Het was ook Jos Elbers die directeuren die hem niet goed gezind waren resoluut ontsloeg. Ga eens bij het decentenkorps vragen hoeveel er onder Jos zijn vertrokken. Hij wou alleen maar ja-knikkers (hé blauw, kon je toch nog promotie maken).
Maar dit alles, natuurlijk, in het kader van goed onderwijs. Daarom ook moesten de technische opleidingen in Haarlem weg, inclusief eigen faciliteiten. Huren bij de buren is nl. veel beter voor het onderwijs.
"Er is, kortom, de afgelopen decennia binnen sommige leidinggevende kringen in de private en de semi-publieke sector een mentaliteit ontstaan die sterk doet denken aan de regenteske uitwassen van de achttiende eeuw. De beloning staat in geen enkele verhouding meer tot de feitelijke werkzaamheden en de bereikte resultaten. Falen wordt zelden of nooit meer gestraft. Met marktwerking heeft dit alles niets meer van doen. Benoemingen zijn, net als in de achttiende eeuw, in de meeste gevallen een kwestie van netwerkjes en regentenklieks die elkaar de bal toeschuiven. Bijna dagelijks maken de kranten melding van bestuurders die ondanks hun evidente mislukking wegkomen met handen vol goud. Opvallend is hun snelle herplaatsing, alsof er niets is gebeurd. Een brokkenpiloot wordt door zijn netwerk - dat in deze gevallen ook als onderlinge ongevallenverzekering fungeert - simpelweg doorgeschoven naar een andere post om daar zijn zegenrijke werk voort te zetten. In het 'new boys netwerk' is, kortom, sprake van een eeuwige en absolute win-win situatie, tenminste voor de deelnemers. De betrokken bedrijven en organisaties, de aandeelhouders en de werknemers, ze blijven achter met het puin. "
Uit Geert Mak's
RAIFFEISEN-LEZING van 3 april 2004.
En laten we niet vergeten dat de heer Fortuyn hier al van het begin van de jaren negentig of schreef in diverse kolommen en geschriften.
De Treinende Rechter | 21-11-10 | 11:55 Het is een gore-boordencrimineel.
De man is lid van D66 en is maatschappelijk succesvol, zijn jullie niet een beetje jaloers? Deze meneer is geen tweedekamerlid, dus ieder vergelijk met de discussie van de afgelopen dagen over de PVV kamerleden is onzin.
@matatwork | 21-11-10 | 11:49
Figuurlijk schijt hij op iedereen.
En dan te bedenken dat dit een Christelijke school is:
NRC Handelsblad heeft twee weken geleden een verzoek tot inzage van de declaraties ingediend bij INHolland, met een beroep op de Wet Openbaarheid Bestuur (WOB). INHolland heeft dit verzoek afgewezen, met het argument dat zij een bijzondere, christelijke, school is. Volgens een woordvoerder van het ministerie vallen de declaraties van de bestuurders van de hogeschool om die reden inderdaad niet onder de WOB.
www.nrc.nl/binnenland/article2638018.e...
ludokrijger | 21-11-10 | 11:36 Doe dat nou niet. ik hoop dat Joris enige clementie betracht.
beenthere | 21-11-10 | 11:41
Hopenlijk gooit ook Capgemini hem eruit.
Met zijn: Consultancy at Capgemini Consulting.
.
Plofkop, mooi woord, proef het meermaals op de tong.
Teun van het Tuinpad | 21-11-10 | 11:48
*Met mevrouw PFlats praten gaat* .
bbbachstra | 21-11-10 | 11:44
Nou, die uitleg was niet speciaal aan jou gericht, eerst alinea wel.
De Volkskrant lees ik al jaren niet meer, papier is slecht voor het milieu zeg maar.
Mee eens dat ze het aanpakken.
Niet mee eens dat wat Lucassen deed erger is, een recruut neuken is weliswaar niet netjes, maar minder destructief voor het maatschappelijke systeem en bovendien incidenteel. Wat Elbers en veel andere bestuurders doen heeft meer weg maffia praktijken, stelen van de armen (belastinggeld), ondergraven van het systeem, ondergraven van het vertrouwen in de overheid, ondermijnen van de kwaliteit van het onderwijs,...
Elk uur, elke dag voel ik me minder thuis in mijn geboorteland. Hoe lang nog zal het volk geknecht blijven door een elite die dit stempel niet waard is. Principes worden verdraaid, normen en waarden te grabbel gegooid, goed vertrouwen verkwanseld.
Elk uur, elke dag zie ik de toekomst van onze rechtsstaat vervagen. Hoe lang nog moet het volk de leugens en hypocrisie van politiek en bestuur gedogen. Regels worden gebogen, misbruikt of terzijde geschoven naar eigen goeddunken.
Elk uur, elke dag schrijdt het noodlot verder en komt het moreel failliet van het land waarin ik woon verder aan de oppervlakte. Hoe lang nog voordat het volk haar ogen opent en in beweging komt. Draagvlak is tanend, vertrouwen slinkt.
Hoeveel dagen, uren, zal het vergen om me weer op mijn plek te voelen. Hoeveel dagen, uren voordat ..... Is het tij nog te keren?
@Zegg | 21-11-10 | 11:47 Integere man, Haddo. Mwoehahahaha... archief.fembusiness.nl/2002/06/08/numm...
OK dat is niet best van Jos. Maar, piest hij ook in andermans brievenbus? Eerder zal de politiek niet in rep en roer zijn namelijk.
Waar is Femke nou als je haar nodig hebt voor de microfoon ?
Goed eten is de basis voor elk succes
papegaaienflats | 21-11-10 | 11:46
Of spermaban.
Kan ook.
*viez weg kijkt*
Ik gun deze graaiende luTserT een half jaar zeepjes rapen voor onze vriend Bubba, die hem iedere ochtend zonder glijmiddel in zijn sterretje neemT...
ludokrijger | 21-11-10 | 11:36
Het waren fijne dagen.
Later.
"De wagen was onderdeel van de nieuwe arbeidsvoorwaarden die Elbers had uitonderhandeld met HADDO MEIJER"!
Dat Elbers zichzelf verrijkt heeft is duidelijk, MAAR.....
Zonder toestemming van de mededader (HADDO MEIJER) was het nier gelukt!
Wat is Haddo er beter van geworden!
@ Mezelf
permaban dat is.
@@neemjemoederindemali | 21-11-10 | Pius is 100%. Komt weer aan echt leven toe. Een ban, dat zouden meer mensen moeten doen zegt-ie. Naar buiten, frisse smog opsnuiven... heerlijk.
@ ZSU-23-4 11:41. Zat net te typen toen je het toegaf. Gelukkig maar. Chapeau.
ludokrijger | 21-11-10 | 11:36
Er was een tijd dat je hier voor dit soort postings een spemaban kreeg.
beenthere | 21-11-10 | 11:41
Mee eens, enne ik huil niet hoor, ben er alleen een beetje teleurgesteld over.
Maar zolang dit soort zaken nog aan het licht komen, zonder dat er een censuur politie aan een journalistendeur rammelt is er hoop.
repulse | 21-11-10 | 11:23
Als dat zou kunnen, ik teken ervoor.
En dan op water en brood, minstens een half jaar.
Zou ook goed voor zijn postuur zijn.
@ ZSU-23-4 11:37. Hoor ik je nou al toegeven dat dit artikel in de Volkskrant staat. De Volkskrant. Dat linkse zure onderwijsblaadje. De Volkskrant weet je wel. Azijnbode.
Wat hebben socialisme en progressie hier overigens mee te maken. En waarom wil je me dat uitleggen? Natuurlijk is die man fout en moet hij weg. Net las Lucassen die in de 2e Kamer zit wat natuurlijk graadje erger is. Plus dat die een veroordeling aan zijn kont heeft. Sharpe heeft het wel begrepen en stapt gewoon op. Maar zo graaien en mislukken als bestuurden past natuurlijkD66 niet. Gelukkig dat de Volkskrant dat aanpakt. Toch?
@ludokrijger | 21-11-10 | 11:36
U is niet op de hoogte van het adres en foonnummer beleid van GS?
ach, en morgen staat in de televaag dat d66 weer 3 zetels heeft ingeleverd...
.
*wakker schrikt*
-weggejorist-
Trash | 21-11-10 | 11:25
Kom hier eens wat vaker langs ,zou ik zeggen.
bbbachstra | 21-11-10 | 11:27
Ik moet trouwens toegeven dat ze zelfs bij de Azijnbode de laatste tijd iets meer ruimte hebben voor kritiek op de multicul (valt ook bijna niet meer te ontkennen) en soms zelfs (als het echt te erg is geworden) de graaicultuur binnen de gevestigde politieke partijen aan de kaak stelt. Ze moeten ook wel, het aantal blind volgende leden van de linkse kerk brokkelt af en zo ook het aantal lezers.
ZSU-23-4 | 21-11-10 | 11:37
Is het conept van hulie huilie nu nog noet tot u doorgedrongen? Get a life. iedere hypocrite lamlul wordt aangepakt en terecht. Deze plofkop is geen kamerlid maar zal bij D66 Rotterdam er wel worden uitgedonderd.
vander F | 21-11-10 | 11:36
Vergeet het ontkennen niet.
@ZSU-23-4 | 21-11-10 | 11:37 ,
een journalist die lullig doet mag niet meer meegraaien naar 'nieuwtjes' en opdrachten, men zit daar braaf in de Haagsche tang.
Shirley kan het trouwens ook mooi vertellen www.shirleydejong.nl/index.php?content...
Wegjorissen en oprotten met die vent!
*Een snelle verhuizing van ludokrijger 11:36 naar de banlieus ziet aankomen*
Greed is Good! GK.
bbbachstra | 21-11-10 | 11:27
Ach komop, een hetze tegen PVV 'ers bekt toch veel beter in het linkse circuit?
Als de gemiddeld links stemmende journalist zijn werk wat beter zou doen, zou hij zijn eigen principes al lang en breed (lijsten met zakkenvullers en onderzoek) verdedigd hebben. Dit stormpje is binnen een klein dagje uitgewoedt, want het betreft hier een D66 man, geen PVV 'er.
Het systeem is totaal doorgerot.
Maar ik zal nog een keer uitleggen wat socialisme en progressie is. Dat betekent dat je er naar streeft (met name door je dienstbaar op te stellen) de samenleving sociaal (kansen voor iedereen), menselijk en vooruitstrevend (niet de afgrond in zoals Groen Niks graag doet) te maken en houden. Het exorbitante zakkenvullen van de gevestigde bestuurders past niet binnen dit plaatje.
Zou godverdomme eens tijd worden dat het linkse journaille doet wat ze moet doen, in plaats van in de kont te kruipen van de gevestigde partijen.
@Teun van het Tuinpad | 21-11-10 | 11:35
correct, het valt niet meer uit te leggen waar die partij nog voor staat,
behalve het eigen belang dan, das wel duidelijk.
-weggejorist en opgerot-
Pak van mijn hart dat nu eeeeiiiinnnddeeeelijk deze figuur op de korrel wordt genomen. Zo'n Geert Dales is maar een kleine fellow-traveller in vergelijking met Elbers. Dit is meer een figuur à la Molleman van woningbouwcorporatie Rochdale. Type ongekroonde zonnekoning die wegkomt met de gekste dingen.
Als ik lid zou zijn van een partij dat eigenlijk geen bestaansrecht heeft, zou ik ook mijn zakken zo lang mogelijk vullen.
Toen ik het artikel las, kon ik het nauwelijks geloven en die man is voorzitter van D 66 in Rotterdam, wat een hypocriet eerste klas. Een dergelijke handelwijze moet veel meer in de publiciteit komen, schaamteloos en dat speelt een vooraanstaande rol in die partij. Ongelooflijk! Dat zegt wel iets over deze partij en maar anderen op hun integriteit aanvallen!!!
Biff Eagleburger | 21-11-10 | 11:15
Hij kan me dan niet hard genoeg gaan.
Fijnstoffer | 21-11-10 | 11:16
Het is een vies kereltje.
Daar weet zijn vrouw alles van.
@neemjemoederindemali | 21-11-10 | OK dank je. Ik wilde hem toch al bellen, we moeten nog een biertje gaan halen samen. Gegeven de nieuwe koers hier heeft-ie misschien iets verkeerds gezegd over de Vara o sorry: Powned.
D66 is natuurlijk gewoon de vleesgeworden "links lullen / rechts vullen" partij......
Dat is Pechtolds "alternatief" waar hij het altijd over heeft!
Dat is de plek in het (eenzame) politieke midden dat D66 nu heeft ingenomen!
Wat een plofkop. Ongeloofelijk en lees het hele verhaal eens.de rol van Geert Dales valt me mee als iemand die heeft gestreden tegen deze lul de behanger.
Ik mag aannemen dat cap gemini hem eruit dondert?
rien6139 | 21-11-10 | 11:13,
je zou ze ook wel landvergraaiers kunnen noemen,
landverraaien dmv bodemloos graaien.
Ook hier is de gewetensfunctie met chirurgische precisie ooit eens uitgesneden.
@ ZSU-23-4 11:19 Ja die nare linkschmenschen van de Azijnbode die doen alleen maar naar tegen onschuldige PVVers. Lees nog even terug waar GS dit artikel vandaan haalt? Welke krant? Zeg het eens hardop.
@vraagstaart | 21-11-10 | 11:13
Al sinds 7 november, ik was helaas op vakantie en heb zijn ban tegel niet kunnen lezen, weet iemand wat er zo erg was aan de tegel?
*Free Pius roept aan de poorten van Joris*
hahah wat achtergrond info uit 2005
www.nrc.nl/dossiers/hoger_onderwijs/ho...
"maar studenten en docenten klagen publiekelijk over de kwaliteit van het onderwijs"
al in 2005 bekend !
Ben een paar jaar geleden werkzaam geweest op Inholland Haarlem. De rot zat van boven tot onder in die organisatie. Werkelijk waar, er was geen afdeling die normaal functioneerde en het gehele management was meer bezig met machtsspelletjes dan met goed onderwijs leveren. Heb zelden zo'n mooie verzameling sociopaten bij elkaar gezien als daar.
Vroeg of laat vallen deze linkse zakkenvullers toch door de mand.
Helaas meestal zonder enige consequentie en zien we ze weer elders opduiken met hetzelfde gedrag.
Fatsoen moet je doen!
Tja... en was er ook nog niet eens een D66 commissaries van de koningin in NH van het soort betweterige pluche klever?
Wat te denken van de D66 Achmea? baas die het zo oneerlijk vindt dat "arme" mensen zoveel voor hun gezondheid moeten betalen. Ga eens even bij Jos langs of Harry zou ik zeggen.
Als de vos Pechteld de morele passie preekt, Nederland let op uw kippen. Hij kan dat goed want als veilingmeester heeft ie de meest onoogelijke dingen aan de man weten te brengen.
Ella | 21-11-10 | 11:20
Mooi! Vervolgen wegens fraude en via de plukze wetgeving helemaal leeg plunderen.
Hij houdt zich momenteel bezig met het leegtrekken van ziekenhuizen, verzorgingshuizen en de thuiszorg.
.
Elbers is trouwens tegenwoordig vice-president van Capgemini.
Bij dat bedrijf houdt hij zich bezig met de sector public & health.
Een prachtige job, liet hij onlangs weten.
www.pim-fortuyn.nl/pfforum/topic.asp?A...
@ZSU-23-4 | 21-11-10 | 11:21
LOL
Nou, maar goed dat Pechold de PVV de maat heeft genomen deze week in de Kamer. Het is mij volledig helder hoe nette mensen zich moeten gedragen volgens D66. Jammer dat Cohen zo comateus is, anders had hij nog kunnen opscheppen over Bent Tichelaar - de buiten-de-deur-neukende commissaris v/d Koningin in Drenthe. Of de dronken rijdende Guusje Nadorst.
Gelukkig zijn de beloningen van topgraaiers, ik bedoel bestuurder weer flink omhoog gegaan, je moet er toch niet aan denken dat al dat MegaTalent de grens over zou gaan om daar die enorme rechtmatig verdiende zak geld op te halen?
@ Meri59 11:02. Wie kreeg er op zijn 24e verkering met iemand van 17 dan? Je bedoelt dus niet dat iemand onschuldig is totdat het tegendeel is bewezen en hij krijgt ook geen 2e kans? Wat jammer nou.
Goddomme, 170k daar kunnen verdomme 5 leerkrachten voor worden ingezet. 5 kanjers tegen over 1 uitvreter, raar hé dat het zo slecht gaat met het onderwijs. Alleen daarom is het al een verdomd goede reden om pvv of sp te stemmen, de enige twee partijen die niet al jaren bezig zijn met hun eigen baantjes machines te creëren.
Opzouten met die faalhazen!
Oh en wat het marktconforme salaris van dit soort asociale imbecielen betreft, laat ze maar een functie in de markt zoeken. Geen enkele functie binnen de overheid is meer als 50k waard. Wanneer dat bedrag gewoon vast staat, zal ook de markt vanzelf dalen met achterlijke salarissen voor imbecielen.
www.pim-fortuyn.nl/pfforum/topic.asp?A...
Elbers ontvangt dit jaar een inkomen van 178.800 euro, in 2009 en 2010 bedraagt zijn salaris 112.500 euro per jaar.
Toen hij nog bestuursvoorzitter van Inholland was, gold Elbers als de bestverdienende bestuurder in het hoger beroepsonderwijs.
Hij ontving toen een salaris van bijna 201.000 euro.
Ook kreeg hij nog een pensioenpremie van 183.375 euro.
@Asmodean | 21-11-10 | 11:03
Het artikel is goed onderbouwd en laat juist zien dat Pechtold gewoon een smerige rat is, een eigenschap die elke politicus goed kan gebruiken, dat dan weer wel .......
jammer dat het zo lang moet duren (te lang, nu nergens meer op te pakken) voordat de pers moeite doet om dit soort heren eens goed na te trekken en erover te publiceren.
mokum4all | 21-11-10 |
Meri59 | 21-11-10 | 11:02 |
Jullie kunnen wachten tot je een ons weegt, maar deze Jos is niet van de PVV, dus er zullen geen journalisten onderzoek doen naar een politiek bevriend links D66 persoon, noch zal de AIVD enige informatie laten lekken over dit soort figuren.
Vergeet het maar.
Er gaat niets gebeuren.
Nou, dit was het dan weer. Kan iedereen zich eindelijk weer 3 maanden op de PVV gaan storten.
www.trouw.nl/novum/article1405312.ece
Bestuurder hbo krijgt er meer bij dan docent
(Novum) - De inkomens van bestuurders in het hoger beroepsonderwijs zijn vorig jaar sterker gestegen dan die van leraren.
Terwijl docenten er 0,6 procent op vooruit gingen, groeiden de inkomens van bestuurders met tussen vier en veertien procent.
Dat blijkt uit onderzoek van de Algemene Onderwijsbond (AOB), die de jaarrekeningen van hogescholen heeft doorgelicht.
.
Van de schoolbestuurders verdienen er 27 meer dan premier Balkenende.
Het premierssalaris, de 'Balkenende-norm', geldt als toetssteen voor de publieke sector.
.
De best betaalde bestuursvoorzitter in het hbo was net als een jaar eerder Jos Elbers van Inholland.
Elbers verdiende 223.063 euro, wat een stijging met ongeveer vijf procent betekende.
@ Teun van het Tuinpad | 21-11-10 | 11:09
Ja, zoals al blijkt uit de link van Hobbykip | 21-11-10 | 10:59
Paul Ruijs ... Over de alom bewierookte Alexander Pechtold. . Sterker, Ruijs noemt Pechtold een leugenaar. Het draait om een mogelijke fraude rond een onteigeningsprocedure door de gemeente Leiden, waar Pechtold van 1997 tot 2003 wethouder was. Volgens Ruijs was Pechtold volledig op de hoogte van de vermeende fraude en heeft hij meegewerkt aan het stoppen van de affaire in de bekende doofpot.
Gaat dit nou net zoveel mediagedoe krijgen als de akkefietjes van de PVV? Nee, dacht ik ook niet nee.
@Teun van het Tuinpad | 21-11-10 | 10:50
Ja deze:
www.youtube.com/watch?v=wqvwIxYILUI&am...
@geurtje | 21-11-10 | 11:10 WAT?? Ik miste 'm al, maar heeft-ie een ban? PIUS???
Mooi ''verhaal''. En werkelijk heel mooi voorbeeld hoe dit zootje D66-landverrraaiers met hun linkse graaipartij in elkaar zit.
/Policormodus aan
Kijk, dat hij een adviseurschap heeft gekregen met een nette auto erbij - dat is niet strafbaar. Ook een vergoeding van 178.000 euro voor 3 dagen werk per week is niet veel, je praat over 1200 euro per dag en dat is eigenlijk heel goedkoop voor dergelijke kwaliteit.
Neem daarbij in ogenschouw de prachtige dingen die hij voor InHolland heeft verricht in de periode, zoals wegblijven zodat de schade door zijn werk praktisch nihil is... dan blijkt dit een storm in een glas water.
/policormodus off
Hoe moreel verwerpelijk ook, zolang er geen bolle met een roze plopkap roept dat hij is veroordeeld door een rechter uit Lesotho en daarom weg moet, is er niets aan de hand.
Het was even zoeken. Maar er is een tegenvoorbeeld gevonden. Doet nog steeds niks af aan geklooi van de PVV.
Maar inderdaad: zou goed zijn als de top beter wordt afgerekend op wat ze echt doen en dat ze ze zichzelf niet meer zo kunnen bevoordelen.
dit alles lezende lijkt me pius nu helemaal erg zwaar gestraft, voor veel minder zware delicten:
FREE PIUS
gewoon omdat het kan.
Dauntlessxl | 21-11-10 | 11:02
Nog niet in de 2e kamer, maar mijnheer heeft wel ambitie:
''En een aantal keren kandidaat 1e Kamer.''
Fijnstoffer | 21-11-10 | 11:08
Met Peggolt was Leiden nog meer in last.
Met verbazing het artikel gelezen. Wat een vuile a-sociale bende.
Dat dat nu nog in Nederland gebeurt verwondert me.
In 2005 is mijn "baas" in de USA tot 25 jaar veroordeeld wegens verrijking.
zie en.wikipedia.org/wiki/Dennis_Kozlowski...
Onmiddellijk daarna is er een wet ingesteld, SOX, die kontrole uitoefent en waarmee ik n Nederland ook werd geconfronteerd door allerlei bezoeken van "auditors". Kan dat in Nederland niet ?
Jos Elbers, met bijpassende volgevreten looks, heeft geluk. Hij hoort bij het linkse kamp, en is lid van een partij met een leider die zelf ook smerige handen heeft gemaakt in Leiden.
Het policorre msm-journaille onderzoekt doorgaans geen wandaden uit het eigen kamp. Vogelaar kan immers ook gewoon doorgaan, ondanks het topartikel van Bert Brussen over haar graai-netwerk. Geen breedvoerig tot vervelens toe herhaalde verslagen bij Eenvandaag of Nieuwsuur. Geen schande roepende tafelheren bij DWDD.
Als Jos het Grote Leidens Akkefietje van Pechtold even goed uitzoekt, zal hij ook van de opperkwal geen last hebben, en kan gewoon D66-voorzitter te 010 blijven.
Ella | 21-11-10 | 10:58
Godverdomme, wat een kudThoofdT.... Duidelijk NSFW!
www.stephenpeters.eu/menu3.html
Hij is wel eerlijk op zijn website.
Never Surrender | 21-11-10 | 11:02
Dank, mooi opzoekwerk.
@vraagstaart | 21-11-10 | 10:56
Fatima Elastiek is allochtoon, die moet je knuffelen.
Ik zeg: GODVERDOMME! Kan helaas niets anders bedenken... Redactie, ga die gast eens wegjorissen!
Weet Alexander dit al ? Gaat hij hierover vragen stellen ? Moet deze man van Alexander opstappen uit de politiek ? Of is fatsoen iets wat men bij D66 niet kent ? D66 is wel anders !!!!!!!
www.d66.nl/d66nl/item/anders_ja
Never Surrender | 21-11-10 | 11:02
Hij is getrouwd met Lies Kattepies ?
Dat verklaart alles.
Dan zou ik ook porno achter in mijn auto gaan kijken.
Hobbykip | 21-11-10 | 10:59
Het zou leuk zijn als hij dat artikel objectief onderbouwde en minder met zinnen als 'maar kereltje Pechtold weet alles van rattige en smerige politieke spelletjes' smeet. Kansloos artikel dus.
@vicecity | 21-11-10 | 10:55
Ga nu maar ff luisteren op televee 1 en begrijp waarom de publieke omroepen onmiddellijk moeten worden afgeschaft.
Dit soort vuile ratten moeten gewoon vervolgd worden. Geldgraaiende machtswellustelingen die gebruik maken van de politiek om lekker binnen te lopen. Binnen alle parijen heb je dit addergebroed rondlopen; zeer schadelijk voor het imago van de politiek.
Dales, Linschoten, Lucassen, Elbers, Rosenvöller, vast een hoop PvdA' ers maar kan even niks bedenken, etc, etc,. Vergis je niet mensen.. Het enige verschil tussen een Lucassen en een Elbers zit 'm in het IQ (een een stukje self-control). Allen zijn het mensen met een gebrekkig moreel besef. Namen en Shamen heeft echt geen zin meer. Deze mensen moeten kunnen laten zien wat voor een werk ze gedaan hebben en waarom ze daar zoveel voor betaald kregen. Lukt dat niet? Kaalplukken/brommen/een voorbeeld stellen! Dat politici zorgen dat ze een fijne baan krijgen is tot daar aan toe. Ze hebben meestal hard gewerkt en krijgen relatief weinig betaald. Maar er moet een grens getrokken worden.
Rosenmöller is trouwens ook echt de meest irritante man op TV. Zijn programma heeft vaak interessante onderwerpen maar hij maakt er met zijn histerische kortzichtige gezwets altijd een gedrocht van. Die man heeft echt zo'n gruwelijk irritant links betweterig Wageningen-hoofd, echt om van te kotsen.
Zo, ik ga een pilletje nemen :)
Sommigen hebben niet door dat Elbers niet in de kamer zit voor D66 maar voorzitter is van een lokale afdeling. Niet geheel hetzelfde als de pvv gevalletjes dus. Dat gezegd zou ik het hoogst hypocriet vinden als de lokale D66 afdeling deze man niet loost. Een zakkenvuller pur sang over de rug van velen , de enige plaats waar deze man thuishoort is in de bajes!
Meneer is zelf toezichthouder WTF
Jos Elbers
Mijn leeftijd is 62 jaar, getrouwd met Lies en ik woon in Prinsenland. Twee volwassen kinderen met partners en één kleinkind. Ik ben oud bestuursvoorzitter van de Hogeschool Inholland en rechtsvoorgangers. Daarvoor heb ik 20 jaar in het bedrijfsleven gewerkt in de ICT. Nu ben ik nog werkzaam in de Consultancy en ben toezichthouder bij verschillende instellingen en bedrijven.
Al meer dan 36 jaar ben ik lid van D66 en heb dus logischerwijs al vele activiteiten in de partij verricht. In afdelingsbesturen, voorzitterschappen, commissies van het SWB, in het Hoofdbestuur begin jaren 80 en lid en fractievoorzitter Provinciale Staten Utrecht. Daarnaast ook vele ad hoc en projectmatige activiteiten. En een aantal keren kandidaat 1e Kamer.
Het is nu goed om in alle stabiliteit ruimte voor de verdere politieke ontwikkeling door de fracties en de bestuurders in de (deel)gemeente te creëren. Van belang hierbij is de communicatie van fracties naar de leden en andersom beïnvloeding door de leden. Uiteraard met erkenning van de eigenstandige verantwoordelijkheid van onze (deel) gemeentelijke D66 bestuurders en volksvertegenwoordigers. Aan de andere kant zijn er mogelijkheden nodig om de leden die actief willen zijn te betrekken zowel politiek als qua kennis, inhoud en organisatorisch, rekening houdend met de individuele aspiraties. Daarbij wil ik niet vergeten, dat wij een politieke partij zijn. Dus ik wil graag ook bewerkstelligen, dat we ook meer een platform worden van politiekinhoudelijke discussie met aansprekende inleiders.
Wauw !! Wat een schandaal die Jos Elbers, wat een plunderaar, wat een profiteur, wat een godverdommense zakkenvullerij van onze belastingcenten.
Wat gaat er nu gebeuren? Morgen stevig gesprek met Rutger in Pownews, zijn buren al nagevraagd? Op de hielen zitten, achterna rijden en posten voor zijn huis, dat is wat heel de media zal gaan doen, én terecht! Alle kranten vallen erover en publiceren het met grote koppen in de kranten. Jos wordt niet meer met rust gelaten, op de knieën met die man, laat hem door het stof gaan. Is zijn vrouw al gecontroleerd? Heeft hij nog andere werkzaamheden, is zijn familie al uitgespit?
Over 3 dagen verwacht ik een spoeddebat in de tweede kamer, aangevraagd door groenlinks, PvdA en SP. Kruipen zal hij, sleur hem door de politieke modder!!
Dit is heel wat anders dan met je 24e verkering krijgen met een meisje van 17, dit is stelen van de hardwerkend burger die jarenlang op zijn nagels heeft moeten bijten, om dan eindelijk eens een pctje te kunnen kopen, waar hij vol moed de website van GeenStijl ging bekijken en de eerste debatten volgde rechtstreeks op zijn zuurverdiende PCtje.
we wachten af.....
@Tanja12121 | 21-11-10 | 10:50
Als je vermaakt wilt orden dan moet je hier niet zijn maar bij JOOP.
Daahaaaag zwitsal
Reinaert | 21-11-10 | 11:00
Vergeet de Tieten niet.
Goffer, wat is dat lekker.
@Ella | 21-11-10 | 10:57 Cap staat toch al in een mindere reuk bij een aantal opdrachtgevers, ze hebben de twijfelachtige eer de eerste te zijn waarbij de overheid de stekker uit een project heeft getrokken wegens kostenoverschrijdingen en achterstand (lees: schrijven met een vork).
Kun je dit soort jongens er wel bij hebben.
En 66 kg is best zwaar voor een mannetje van 1 meter 25.
@Teun van het Tuinpad | 21-11-10 | 10:59
Dat komt niet van die stoel en ook niet van die TV heur.
Bier en chips, da's het grote probleem! Bier en chips, 't zou verboden moeten worden!
*** Bezweert overigens met hand op het hart nooit chips te consumeren ***
@vraagstaart | 21-11-10 | 10:56 ,
Fatima is gestaald PvdA kader,
met een klodder glimmend teflon op de plaats waar bij een normaal mens het geweten zetelt.
Nooit geweten dat de 'D' voor dik stond.
-weggejorist-
Op een stoel zitten en TV kijken.
Daar wordt men doorgaans dik van.
Genieten jullie nu ook allemaal van dat prachtige stukje kunst cultuur op televee 1 ?
Nee, liever een volgepiste brievenbus dan zo'n volgevreten regent die op alles schijt....
-weggejorist-
vraagstaart | 21-11-10 | 10:56
The Nose is back.
Jos Elbers is eigenlijk de Eric Lucassen van D66. Het maakt je ongeloofwaardig en sneu als je ergens een grote mond over wilt opzetten. Wat moet zo'n dikke patser ook bij D66.
vraagstaart | 21-11-10 | 10:37
Ja, dat dacht ik ook gelijk.
Capgemini kan zich geen betere reclame wensen, en nog gratis ook. LOL
.
Current
* Consultancy at Capgemini Consulting
Wat is deze Jos Elbers nu bij D66?
Lees ik nu goed dat Fatima Elastiek, de PvdA-vrouw van 30 miljoen, definitief terug is op haar post?
Daar kan Jos, zielige amateur dat hij is, nog een puntje aan zuigen.
Hier horen we nooit meer wat over bij de Publieke omroep .. De zender van ons allemaal
Trust me, I'm à politician.
@Biff Eagleburger | 21-11-10 | 10:48
Ja, dat soort types. Baanloze PvdA/GL/D'666-prominenten die hun centen tellen en/of wijnboerinnetje spelen in de linksche enclaves van Zuid-Frankrijk. Perfect geïntegreerd in Fransozistan - iets wat ze van migranten alhier vooral niet verwachten.
Ow gelukkig, dacht even dat hij auto met chauffeur had
Nou Boris, droplul die je er bent..... zeg jij het dan maar weer in zo'n geweldige column van je. En jij, Peggold, hou jij die jankbek nu ook maar eens even. (Ik ben benieuwd wat de publieke omroep en de oppositie nu weer gaan bedenken om de regering z.s.m. te laten vallen)
Tanja12121 | 21-11-10 | 10:50
Laat u naaien door een groep Surinamers.
Met dat " Ik wil vermaakt worden".
Biff Eagleburger | 21-11-10 | 10:48
Of een lelijke eend.
Ook een optie.
Kom op. Nu een hele lijst met PVVers die stout zijn geweest en goed alu hoedje verhaal over rechtse partij naaiers die het er om doen. Ik wil vermaakt worden.
Maar over de PVV hebben we natuurlijk een muil van hier tot weet-ik-veel-waar.
De regenteske, corrupte D66 kliek vergeten we even.
Pechtold.... kamervragen doen?
"Bij onze partij ligt hij eruit" Ik hoor het hem morgen nog zeggen!
@Teun van het Tuinpad | 21-11-10 | 10:46
Géén geintjes over HAFMO hè?
De meest integere D'666'er die ooit op deez' aardkloot heeft rondgehobbeld. Hetgeen vervolgens weer voldoende zegt over het niveau van de rest van die club.
Ella | 21-11-10 | 10:47
Nee, bij de PVDA zijn ze allemaal bij de les én slank.
*proest*
@Reinaert | 21-11-10 | 10:44
Van die rukkers die steevast Frans tegen je blijven praten, ondanks dat je al meerdere malen hebt gezegd dat het best in het Nederlands mag en ze een flink NL accent hebben. Die mogen best onder een Citroen C6 komen.
Voor met name Geert Wilders is dit een welkom topic'je op deze zondag na een heftig PVV-weekje.
Laf hangoog Peggold moet even een toontje lager blèren.
www.stephenpeters.eu/index.html
Ja, helemaal mee eens, dat was ook het eerste dat ik mij afvroeg toen ik zijn foto zag.
.
Waarom zit deze zakkenvuller niet bij de VVD?
Daar hoort hij thuis, alleen all gezien zijn postuur.
www.stephenpeters.eu/index.html
Never Surrender | 21-11-10 | 10:45
U bent ooit Vakkenvuller geweest ?
Een zakkenvuller, maar jammer dat het zo lang moet duren (te lang, nu nergens meer op te pakken) voordat de pers moeite doet om dit soort heren eens goed na te trekken en erover te publiceren.
Een partij die al dik 40 jaar lult over Koninklijke ballen en ze niet laat zien ( noch heeft ) kun je beter opsplitsen en verdelen onder de PVDA en de VVD.
Die zuiplap is er toch niet meer, hij is makkelijk in te Palmen.
-weggejorist-
Elbers rijdt waarschijnlijk in een Citroen rond omdat 'ie ergens diep in Zuid-Frankrijk een pied-a-terre bezit, riant gelegen tussen de knoflook- en lavendelvelden, met uitzicht op de Middellandse Zee en dergelijke.
Daar mot je niet aan komen met een stukje Deutsche gründlichkeit, daar houden die chauvinistische alpinopetters niet van. Lekker low profile op je boerderette hangen, da's pas leven man, tout links Nederland kampeert daar vrijwel het gansche jaar door, en da's niet per ongeluk heur!
Een D66'er met een VVD kop moet sowieso niet getolereerd worden.
Als lid van het eerste uur, heb ik al dagen geen lust meer om naar Pow-news te kijken.
De tendens begint tegen te staan.
Geeft nu hetzelfde gevoel als de laatste DWDD, waarbij Adriaan van Dis en de Jakhakzen de hoofdrol opeisten.
Wat in 2002 begon met: "u bent een minderwaardig mens", vind daar plaats met één-minuut Dis-.opera: "Wilders wist, graven graven vuil is vuil, POWER OFF ! POWER OFF!!
Dit is geen vrijheid van meningsuiting meer, maar rechtstreeks aanzetten tot haat tegen en UITSCHAKELING van een persoon.
Ook wippen die eikel. En als z'n gewerkte uren nihil zijn, ook al die centen terug.
Tanja12121 | 21-11-10 | 10:41
U.
Dergelijke mensen zijn de echte criminelen.
Reinaert | 21-11-10 | 10:39
;)
Heeft er al iemand iets geroepen over een rechts complot om De Partij kapot te maken?
eigen-mening | 21-11-10 | 10:33
Na www.autoevolution.com/images/news/jay-... is er niets spannends meer van de band af komen rollen daar in stokbrodistan.
Laten we het er maar op houden dat smaken verschillen.
Het geld kon ook niet op de afgelopen decennia. Lekker roven uit de staatskas en aanverwante gremia was geen enkel probleem. Ruim voor je 65e met pensioen met een werkelijk prachtige uitkering vor nagenoeg iedereen en nog wat extraatjes voordien voor de elite meuk, die islamknuffelaarsbende zeg maar.
Tsja, tijden veranderen. Vandaar ook de enorme moeite die dat deel van onze bevolking daarmee heeft en ten koste van alles, cultuur verneuken, financien om zeep, demografie rampzalig, wil viirtgaan op de weg die ze al decennia lang bewandelen.
Dit is 1000x ergers als waar de PVV nu voor onder vuur ligt. Dit is roof ten koste van vele vele mensen, ter ere en glorie van 1 persoon. Erger kan het niet.... Werkelijk gewetenloos. Deze man moet worden opgesloten.
TheLuggs | 21-11-10 | 10:35 Zit je eauk te kijken? Dog Whisperer +1
Het wordt tijd voor Jos om lid te worden van de PVV.......
@Teun van het Tuinpad | 21-11-10 | 10:36
"Welke genocide?"
/d'666-modus off
NoMinister | 21-11-10 | 10:35 Hét speeltje van een linkse hobbyïst.
Dit is nou precies waar de vereniging Beter Onderwijs Nederland van Ad Verbruggen het steeds over heeft. Zum kotzen. Van dit soort randdebielen als Elbers en die Joke Snippe (minder les is beter voor de leerling...) heeft de Nederlandse samenleving meer last dan van de mafia.
Overigens kun je mensen die in een stuk vrucht rijden sowieso niet serieus nemen.
Lekkere reclame voor CAP ook, dit soort consultants. Ze hebben al de naam dat ze hun uren schrijven met een vork, dan helpt zo'n Integriteitsrolmodel wel.
Doettie wat verkeerd dan?
Lijkt me volstrekt normaal gedrag van een D66'er op dat niveau,
allemaal goed betaald, allemaal leuke bonussen, met leuke inwisselbare partner,
lekker gewoon.
eigen-mening | 21-11-10 | 10:33
Welnee, wat een oerlelijke bak. Goed beauty is in the eye of the beholder, m.a.w. over smaak valT te twisten.
He, lekkâh de partij van de Genocide-ontkenners afzeiken.
Mijn ochtend kan nu al niet meer stuk.
Een onstellend verhaal, het stuk uit de VK. Glas, plas, waarschijnlijk. "Wij herkennen ons niet in het beeld dat wordt geschetst" verhaaltje en klaar.
Een C6, say no more.
Heeft iemand al zijn vriendinnen afgezocht of hij ooi ruzie gemaakt heeft en cesar samen met ogilvie op pad gestuurd om te zien of hij zijn hond heeft geschopt (ogilvie ag helpen bij de beestjes die het tijdige voor het eeuwige hebben verwisseld)
Nu hoorde ik ook nog dat hij zijn cavia niet altijd op tijd voerde dus marianne kom er maar in....
@Jackanders | 21-11-10 | 10:25
Geen smaak op autogebied?
Mwah, dacht het wel. Weer eens wat anders dan de doorsnee Duitse meuk die je in deze klasse nogal vaak ziet.
"Jos Elbers is not currently open to receiving Introductions or InMail"
Mooi staaltje onderzoeksjournalistiek.
Niets ten nadele van de C6, overigens, want dat is werkelijk waar een mooie auto.
Lijkt heel wat maar is niks, de nieuwe Citroën D66...
Like a C6, like a C6, now I'm feeling so fly like a C6
www.youtube.com/watch?v=GvgJEznqtms
Maar hij heeft wel hard gewerkt voor zijn centen.
Weer zo'n na oorlogse fatsoenrakkert die zijn zakken vult als dank voor het in hem gestelde vertrouwen. Iemand pechtold al getwitterd of hij een onderzoekje wil instellen? Of is heer Elbers de reden dat D66 niet wil bezuinigen op onderwijs?
Duku66?
-
D666?
Zullen ze bij Capgeeftmeniets blij mee zijn, zo'n nutteloze zakkevuller.
Ik zou wat kamervragen gaan stellen, en dan komt Pechtold natuurlijk even NIET naar de kamer.
Jackanders | 21-11-10 | 10:25
Tiep ik daar nou "Trutger"?
Sorry, Trut ..
Ach, als je bij D666 zit, ben je moreel sowieso ver verheven boven de PVV.
Die maakt tijdens de winterstop een transfer naar de PvdA. Flob heeft D'66 al een aanbieding van 3x 170k gedaan. Voor 2 dagen werk.
Haha, die hebben ze dan maar mooi afgescheept met een fooi zeg. Zeker als je dat vergelijkt met directeuren van de staatsbanken. Die jos kan zich natuurljk nooit meer laten zien op feestjes. Een citroen... ach gut.
Gôh, die Brussen is lekker op dreef laatste tijd. Nou de rotte ambtenaren der Gemeente Amsterdam nog en we kunnen thans weer gerust gaan slapen...
Yeah right; graai-cultuur is wijdverbreid, ogenschijnlijk onuitroeibaar en in alle sociale klassen sterk aanwezig. Je verwacht het niet hé?
Mijnheer Elbers heeft een behoorlijke speknek, voor een islamknuffelaar.
En een slechte (eigenlijk geen) smaak op ootoo-gebied.
Stuur Trutger er maar eens op af, voor de broodnodige opheldering in deze stinkende zaak.
Ohh, maar hij was dan ook PRESiDENT vam die hogeschool.
Glas, plas, was. Op naar de volgende PVV-ert die hier onterecht als veroordeelde pornobaron kan worden afgeschilderd zou ik zeggen.
Eindelijk gaan we ook eens bij de andere partijen spitten! Nu PowNews nog! Ik heb ook gelezen dat kereltje zelf vuistdiep in de bouwfraude zat toen hij nog in leiden bestuurder was.
Citroen C6 vind ik toch zo'n trieste auto, een Felderhof auto.
Jaja ze zorgen goed voor zichzelf,vriendjes met de rechters.
En maar blijven afgeven op Geert,dat leid de DOMME bevolking af natuurlijk.
Rechts vullen that is. Met een V. Uiteraard.
Mijn excuses.
Stel je voor dat het een PVVer zou zijn...
Eigenlijk is het gewoon fraude. Fraude ten koste van de belastingbetaler.
.
Elbers, donder ook is op.
Links lullen, rechts lullen, what's new?
Maar hoe gaat 'ie om met z'n buren? Dat is de vraag die we ons eigenlijk moeten stellen.
Pownews zal deze gasten wel niks gaan vragen.
parasitisme is ook 'n vak ...
Verwacht geen Kamervragen of spoeddebat, of Jos moet zich als PVV-lid melden.
REAGEER OOK