Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

SCHISMA BINNEN PVV

herobrinkmanftw.jpg We willen niet stoken ofzo, maar er lijkt toch echt sprake te zijn van een heus schisma binnen de PVV. Hero "democratie" Brinkman heeft onlangs in een zojuist door u opgezegd opinieweekblad uitspraken gedaan die de verhoudingen binnen de PVV, dus de coalitie, dus Nederland, op scherp zetten. Brinkman dramt gewoon verder over democratisering binnen zijn partij (schande! Dan krijgen leden inspraak enzo!) en zegt dat Wilders zich heeft laten inpakken als een brave D66'er voor een of ander laf gedoogakkoordje. Nog erger: Brinkman stond op het punt een eigen Lijst Brinkman te beginnen toen Geert niet naar hem wilde luisteren. Denk u even in: een Lijst Hero. De LHB. At your service. Hoe grappig is dat? Vette bitchfight op rechts. Gerdi Verbeet die de hele dag bezig is loslopende PVV'ers en LHB'ers tot de orde te roepen. Hero Brinkman (LHB) die Dion Graus (PVV) beschuldigt van huiliehuilie doen, Graus die zegt dat niemand hem ooit heeft zien huilen en vervolgens een anekdote afsteekt over vroeger toen zijn moeder hem directeur noemde van een azijnfabriek want die huilen nooit weedegijwel? Ooooh, wij zien het helemaal voor ons. Hero Brinkman...hoor je die stemmen fluisteren? "Doe het, DOE HET!" Hero Brinkman (LHB), geschikt [x].

Reaguursels

Inloggen

Hero Brinkman, een glas teveel:
"Een stem te weinig!"
.
Vraag mij af of de Wilders aanhangers
weten, dat zij indirect ook deze mensen
in de politiek zetelen.

MickeyFaust | 05-11-10 | 13:23

Hero is natuurlijk veel knapper dan die rare bleke geblondeerde Geert. Qua mannelijkheid scoort Hero volgens mij beter. Gezonde huidskleur, brede lach, fors postuur. Wilders is dan toch meer een schriel ventje, met een bolle kop, die voortdurend met toegeknepen mond met z'n tong over zijn tanden likt voordat ie wat gaat zeggen. Ziet er eigenlijk nogal geconstipeerd uit.

jandoedel64 | 04-11-10 | 11:18

Hero Brinkman is een engnek.
Hij wist vanaf het begin hoe Wilders de toko runde. Daar is niets aan veranderd.
Als dat je niet bevalt moet je ophoepelen.

Kritiek caster | 04-11-10 | 10:27

Hero moet lekker doen wat hij niet laten kan,maar dan wél goed voorbereid,dus eerst even langs bij de logopedist.
Tenenkrommend hoe deze hakkelaar momenteel gesprekken voert.
Maar wtf... kansloze missie van deze fake-macho.
"Go Geertje,go..!"

R.B.Scott | 04-11-10 | 10:26

Femke Halsema moet stoppen met het zeggen van huiliehuilie doen.
Dat past helemaal niet bij haar.

Zuitschuip | 04-11-10 | 09:41

Nare persoonlijkheid en eigenpijper.
Muilkorven die clown

Cousin Eddie | 04-11-10 | 09:29

Had Gayro Brinkman dit niet een paar maanden eerder kunnen bedenken? De partij 'zit' nu, mede door zijn hulp. En dan als het zover is je eigen partij verraden. Wat een heaumeaufiel.

Mgr. Denwop | 04-11-10 | 08:34

Een Hero Drinkontbijt is af en toe best lekker trouwens.

Onderbuik | 04-11-10 | 07:48

-weggejorist-

andere jan | 04-11-10 | 06:49

Ach, elke gek heeft zijn gebrek. De PVV heeft Drinkman, de PvdA Nadorst, het CDA Ferrier- oh nee, die drinkt niet, maar wat ze snuift ? Om over Peggold maar te zwijgen, die is constant in de war. En zo zou ik nog uren door kunnen gaan...
Voorlopig zit dit kabinet er nog wel even, al zijn er mollen die voortdurend blijven voorspellen dat het fout zal gaan... Wishfull thinking als je het mij vraagt. Geert is een goede visser, die niet bij elk stootje van de dobber gaat kijken of het aas er nog wel aan zit. Laat hem maar schuiven, in Maart 2011 zien we wel verder...

Polletje Piekhaar | 04-11-10 | 06:07

Graus -100. Achterlijkheid straalt van zijn Limburgse bek. Dat soort sukkels breekt de PVV nog eens op.

grote haas | 04-11-10 | 04:34

En ik maar denken dat Wilders wilde gedogen ipv regeren omdat-ie deksels goed begreep dat de PVV geen reële ministers kan leveren. Zou die Brinkman te dom zijn om dat te snappen? Zou die zèlf minister hebben willen worden??? Te erg!!!!
En ik die net zo blij blij blij was dat dat verschrikkelijke cabinet-kohen niet was ontstaan.
We hebben nu een VVD-CDA kabinet. En dat is goed!
--
Godverdomme Brinkman, lul met vingers, hou hier onmiddellijk mee op!
Straks hebben we linkse engerds aan de macht. Weer geen A4, geen kerncentrale, geen 130 km/u, weer een tsunami aan landverhuizers en mohammedanen, en ook nog een boel overige ellende die socialisten altijd veroorzaken...
Shit!
-

caudillo | 04-11-10 | 03:24

-weggejorist-

Pokertje | 04-11-10 | 02:28

Heads or Tails | 03-11-10 | 21:44
Het is hier op sommige avonden een soort van Libelle/Viva blog aan het worden.
Dat vind ik jammer. Vind het ook jammer dat jij je minder vaak laat zien. Jij bent één van de parels van GS!

La Vie En Rose | 04-11-10 | 01:16

Goed dat Hero deze kwalijke kwestie aankaart, maar voor de rest is hij een kansloze politicus als hij uit de fractie gegooid wordt.

Bulloch | 04-11-10 | 00:24

Mooi, dan kan Graus zijn wild gaan bijvoeren met oud brood, Hero kan gewoon weer gaan drinken, Geert kan wachtgeld ontvangen en meer films maken.
Dan kan de subsidie op kunst weer worden teruggegeven en komt er geen 'pasjessysteem voor koffieshops' wat het massatoerisme in amsterdam kapodt gaan maken.
Heel misschien toch nog een hervorming van de HRA die nu voor de rijkies fijn is en kan er alsnog besloten worden de joint strike fighter gewoon niet te kopen...
Hulde!

Fatwa | 04-11-10 | 00:19

het is toch eigenlijk erg als je er over nadenkt...

Dat je met droge ogen moet constateren dat een 'beweging' met een autoritaire leider die geen democratie in zijn partij duldt, onderdeel uitmaakt van regering.

en dat op GS dan reaguurders zijn die dat helemaal goed vinden.

It is an accident waiting to happen.

De Treinende Rechter | 03-11-10 | 23:53

LHB bestaat al heel lang Loser Hero Brinkman.

1st aid | 03-11-10 | 23:38

Ongelooflijk! Het enige wat je van zo'n gozer vraagt is een beetje gedogen voor vier jaar, en wat doet tie?

vincent S. | 03-11-10 | 23:31

En dan krijg je een kruiwagen vol kikkers. Potvolblomme, wat een dierentuin.

funda | 03-11-10 | 23:28

LPF all over again. Greet realiseert zich nu pas dat hij een paar wolven in schaapskleren binnengehaald heeft.

BraterEnWood | 03-11-10 | 23:22

Brinkman is het levende bewijs dat de PVV er heel verstandig aan doet om NIET te democratiseren. Wilders en Bosma vormen een ijzersterk duo, Brinkman is de rotte appel in de club.

Argyronauta | 03-11-10 | 23:21

Misschien kan Job een kopje thee met de heren gaan drinken?
De boel bij elkaar houden enzo? *helm opzet*

funda | 03-11-10 | 23:00

Allemaal kut.
*aus*

Rammstein | 03-11-10 | 22:54

een echte hero kent zijn plaats, mischien moet schop aars opgeroepen worden met het teken pik in de lucht van de burgemeestert (wie weet wat ik hiermee bedoel zoja petje af ?) ... die drinkt tenministe genoeg koffie en geen irish coffee, en loopt tenminste niet naast zijn schoenen ... brinky take a wanky

no coffee | 03-11-10 | 22:48

Lijst Brinkman, voor morgen gratis bier!

GSpot | 03-11-10 | 22:40

een-tweetje? er is vast over nagedacht, laat een tweede man iets verkondigen wat de eerste niet geloofwaardig kan doen, en de eerste man wordt er geloofwaardiger van.

spaghettimonster | 03-11-10 | 22:38

Zeg maar nee, dan krijg je er twee.

funda | 03-11-10 | 22:26

Het was niet Hero, maar Femke die Dion 'huilie' verweet. En volgens mij wordt Hero opgetrommeld als er weer wat rumoer nodig is. En dat doet hij goed.

Gladys | 03-11-10 | 22:11

Heads or Tails | 03-11-10 | 21:44
Het is niet het middelpunt van mijn (vrije)tijdsbesteding, gaat allemaal tussen de bedrijven door, dus misschien heb ik het allemaal nog niet in de gaten. Of interesseert het me iets minder.
Ik zie wel veel minder onderwerpen waar ik het mee eens ben, of wat leuk is, of beide.

Rammstein | 03-11-10 | 21:52

Hero, je bent met dit nutteloze gefuk een instabiel makende factor, blijkbaar niet van de LPF geleerd. Beter houd je je narcistische kanis nog even een paar jaar dicht totdat de PVV gestabiliseerd is, resultaten voor Henk en Ingrid zijn geboekt en Hero Brinkman voor Henk en Ingrid óók wat voorstelt. Naar binnen schoppen richting Geert's visie is makkelijk, edoch kudt en volstrekt geen prioriteit voor Henk en Ingrid. Enne, Geert heeft al genoeg aan z'n hoofd, lompe boer.
Onze Peroxidebaas ondersteunen - niet ondermijnen - anders oprotten, zetel inleveren en een eigen partij oprichten.
Je irriteert te vaak.

michello | 03-11-10 | 21:51

Rammstein | 03-11-10 | 21:40
Ik zeg altijd maar, voor kut kun je me wakker maken.

Begin jij zo onderhand GS niet zat te worden? Ik vraag het jou maar af, want bij mij is dat wel zo. Vandaar ook dat je me hier minder vaak ziet.

Heads or Tails | 03-11-10 | 21:44

Heads or Tails | 03-11-10 | 21:38
Je weet, mijn zegen heb je, ook al heb je dat niet nodig en ook al ben ik niet in staat om iets of iemand te zegenen, daar ik geen geloof aanhang en eigenlijk alles gewoon kut vind.

Rammstein | 03-11-10 | 21:40

domme domme hero hier komt weer de lpf soap

harob | 03-11-10 | 21:39

Rammstein | 03-11-10 | 21:26
Omdat het kan?

Ik bedoel, ik dwaal af en dan kan ik beter effe gaan roken. Dat roken is trouwens alleen maar een metafoor voor het zappen naar keiharde porno, maar dat hoef ik je natuurlijk niet te vertellen.

*Nog wat roken gaat*

Heads or Tails | 03-11-10 | 21:38

Heads or Tails | 03-11-10 | 21:23
Why ?

Rammstein | 03-11-10 | 21:26

Dat Brinkman effe lekker opsodemietert met z'n immer chagrijnige harses ja!

Die man begrijpt nergens wat van, staat vaak te haspelen, heeft geen eigen ideeën en is door de eerste de beste halvezool die de MAVO wel heeft afgemaakt af te fakkelen. Dat soort lui, zeker als ze praatjes hebben, moet je gewoon dumpen.

Mocht je meelezen, tante Geert - donder die man d'r effe lekker uit. Hij ergert mij al maanden. Pak het een beetje handig aan en zet hem op de afdeling 'speciale projecten' (die er niet zijn). Je hebt niks aan iemand die de hele tijd alleen maar verongelijkt en dus in wezen slachtofferig voor zich uit zit te staren - da's precies wat die Brinkman doet. Hallo ja, dit is 2010, de indruk op tulluhfiessieh is best wel behoorlijk belangrijk en zo. Dat zie je bijvoorbeeld ook bij de ankerman van Pownews, Weesie. Dat is duidelijk geen televisieman en die moet ook asap vervangen worden.

Alleen al die gel in z'n haar, gadverdamme! Nog een ouwe lul ook, ja, dan wordt het wel wat. Dwaal ik me daar goddomme toch zo maar een partijtje af - mensenkinderen, waar moet het allemaal naar toe?

Zal ik maar gaan roken?

Heads or Tails | 03-11-10 | 21:23

Als ik de comments lees, bespeur ik toch enig ongemak bij de fanclub van
geert-breekpunt-wilders.

propper1000 | 03-11-10 | 21:16

Ach kom. Soep. Heet. Sisser. Geert heeft de boel strakker in de hand dan wij denken. Volgens mij is dit georganiseerd.

Boer in 020 | 03-11-10 | 21:03

Die meppende dronken tor moet gewoon ophoeren voordat hij die hele partij naar de kloten helpt. Zo, dat is er uit.

Gomer Pyle | 03-11-10 | 20:56

Rammstein | 03-11-10 | 20:45
Heel verstandig!

*out*

La Vie En Rose | 03-11-10 | 20:51

La Vie En Rose | 03-11-10 | 20:41
Ik kijk heel weinig Staatsteevee. Goed voor hart & bloedvaten, scheelt hoofdpijn en is beter voor het milieu.

Rammstein | 03-11-10 | 20:45

Rammstein | 03-11-10 | 20:34
Mee eens.
Klopt het dat hij bij zijn laatste optreden bij P&W wat meer Cohennetjes/ Opsteltjes deed dan voorheen, of ligt dat aan mijn waarnemingsvermogen?

La Vie En Rose | 03-11-10 | 20:41

Zou u met berichtgeving over Hero Brinkman willen stoppen tot u iets positiefs te melden hebt? Grote kans dat we dan nooit meer over die geilbibber horen.

Tantelief | 03-11-10 | 20:40

La Vie En Rose | 03-11-10 | 20:24
Storm in glas water, maar het blijft een liability, die Hero.
En goed uit je woorden komen is, of blijkt een enorme pré, in de politiek.

Rammstein | 03-11-10 | 20:34

Ein Volk ein Reich zwei Fuhrer! [godwin alert]

oplichter | 03-11-10 | 20:33

Rammstein | 03-11-10 | 20:13
LOL, natte-lippen knul.
Daar heb je gelijk in. Toch denk ik niet dat hij zo stom is om nu heibel te gaan veroorzaken. Maar we zullen er nog wel iets van gaan horen, of niet en is het een storm in een enz.

La Vie En Rose | 03-11-10 | 20:24

Die luis in de pels moet gewoon weg. Geen eigen partij, maar wegwezen, en zijn zetel ter beschikking van de partij stellen.

Blafkonijn | 03-11-10 | 20:24

@repulse | 03-11-10 | 20:03 Hmmm, de enige manier waarop er ècht iets aan de hand zou kunnen zijn is ... als Brinkman inderdáád een soort infiltrant zou zijn:

Maar je moet tamelijk van de complotterige zijn om daarin te geloven:

Persoonlijk denk ik dat er een geringe hoeveelheid reuring vastgesteld kan worden.
En dat is dan tegengesteld aan het verlangen om geen enkele reuring te hebben.
Een mooi verlangen ... maar niet geheel realistisch: Er zal altijd wel íéts zijn:

De oplossing: De PVV moet (leren) omgaan met enige innerlijke dynamiek.
In mijn ogen is dat vermogen al in redelijke mate aanwezig, en het enige dat moet gebeuren is het tot een stabiel toerental opvoeren ...

Behaard smaalkopje | 03-11-10 | 20:21

"We willen niet stoken ofzo"

Doe dat dan ook niet. MIjn belastinggeld financiert al genoeg media die zich voor de socialistische agenda inzetten

ZonderNaam | 03-11-10 | 20:20

repulse | 03-11-10 | 20:03
Op zich heb je daar gelijk in, maar ik heb niets wereldschokkends in dat interview gelezen. En bij de PO of het staatsjournaal blijkbaar ook niet, anders zouden of/en het journaal, Eén Vandaag en Matthijs van Nieuwkerk hiervan melding hebben gemaakt. (denk ik)

La Vie En Rose | 03-11-10 | 20:17

And so it begins...

Tis maar goed dat ik zo gek ben op verkiezingen ben, anders werd ik boos. Heel boos. Of niet.

tembacostyle | 03-11-10 | 20:13

La Vie En Rose | 03-11-10 | 20:10
Die natte-lippen knul ("eh, eh, eh") heb ik ook niet hoog zitten. Het is een beetje het LPF syndroom.

Rammstein | 03-11-10 | 20:13

repulse | 03-11-10 | 19:34
Mee eensch, maar dan zonder Graus.
Ik begrijp niet dat Geert deze man bij P&W of een ander programma van de PO aan laat schuiven. Graus is imho qua uitstraling en zwakzinnig gelul gevaarlijker voor Geert dan Brinkman, waarvan ik niet het idee heb dat hij op dit moment onrust binnen de PVV zal gaan veroorzaken.

La Vie En Rose | 03-11-10 | 20:10

La Vie En Rose | 03-11-10 | 19:52
Nope er is zat aan de hand, staat veels te veel informatie in het stuk die binnen een fractiekamer moeten blijven. Dit soort informatie kan heel gemakkelijk worden gebruikt om problemen te creëren en uit te vergroten. Hero is veels te veel zich zelf op de borst aan het slaan. Discussies moet je binnen een fractie voeren en daarna het standpunt wat je op en democratische manier hebt gekozen als 1 blok uitdragen.

repulse | 03-11-10 | 20:03

Hero is gelukkig niet voorspelbaar. Dit zag Geert vast niet aankomen. Maargoed, Fleur doet Kees en Dion doet Marianne, dus aanvullend gedoog-support zat in de 2K.

Pastor Sippenhaft | 03-11-10 | 20:03

Hero en Geert. 2 malloten en anderhalf miljoen sufferds.

sjonnie | 03-11-10 | 19:58

Behaard smaalkopje | 03-11-10 | 18:55
Bedankt voor de link. Heel verhelderend.

@Medereaguurders, ff het gehele interview lezen. Nix aan de hand.

www.vn.nl/Archief/Politiek/Artikel-Pol...

La Vie En Rose | 03-11-10 | 19:52

kersenflap | 03-11-10 | 19:39

hahaha. LOL.

pius | 03-11-10 | 19:43

seven | 03-11-10 | 19:34
"Een aivd-mol met een staatsgarantie op een overheidsbaan."
Yep, dacht hetzelfde toen hij vlak voor de verkiezingen begon over partijdemocratie.

repulse | 03-11-10 | 19:39

Strikt vertrouwelijk
Rijswijk, 3 november 2010
Betreft: functioneringsgesprek

Geachte heer Brinkman,

Bij deze willen wij u uitnodigen op ons kantoor in Rijswijk, voor een functioneringsgesprek aangaande uw werkzaamheden van de afgelopen periode.
Het gesprek zal plaatsvinden op 5 december om 20:00 met dhr Drs G. Bouman .

Wij kunnen u alvast mededelen dat uw infiltratie werkzaamheden tot op heden naar behoren verlopen. Wel zijn er een aantal aandachtspunten aangaande de door u toegepaste guerilla tactieken. Te weten:

-Dronken worden in nieuwspoort t.o.v het voltallige journaille. Mission Not accomplished.
-Ruzie met de buurman en dreigen met een bijl Mission Not accomplished.
-Partij democratie eisen vlak voor de verkiezingen, en precies op het moment dat dhr Wilders onder vuur ligt. Mission Not accomplished.

Wij verzoeken u voorafgaand aan het gesprek na te denken over deze punten, en
een kritisch plan van aanpak op te stellen, teneinde een stijgende lijn te realiseren.

Hoogachtend,

Marlies Suikerbuik.
Dir. Secretaresse
AIvd Rijswijk
Europaweg 4
2711 AH Zoetermeer
[email protected]

kersenflap | 03-11-10 | 19:39

Nee maar! Een PVV-topic! Goh wat leuk! *opstaat en hard peopen gaat*

Borrelende Boris | 03-11-10 | 19:33
Beetje recreatief reaguren, voorzet & inkoppen. Vind ik ook leuk.

Rammstein | 03-11-10 | 19:35

Mag ik voorstellen dat iedere pvv stemmerT hero een fles ketel 1 stuurt?
(dan maar hopen dat hij alles binnen een dag opzuipT..)
/semi Oftopic
pauwenwitteman.vara.nl/Fragment-detail...
Deze discussie had over afrika en ontwikkelingshulp moeten gaan...

repulse | 03-11-10 | 19:34

"Bent u nog steeds met politiek verlof bij het Amsterdamse politiekorps?

'Ja. En ik ga weer een verlenging aanvragen van vier jaar. Ik vind het belangrijk om verbinding met het Amsterdamse korps te houden. Ik krijg nog steeds allerlei informatie, korpsberichten en zo. Sterker nog, ik heb inmiddels mijn vijfentwintigjarig ambtsjubileum gehad. Ik heb een medaille gekregen en een oorkonde. En stel dat ik eruit vlieg als Kamerlid van de PVV, dan kan ik de volgende dag tegen de politie zeggen: ik wil mijn oude baan terug. In principe heb ik dat niet nodig, er is een goed wachtgeldsysteem voor ex-Kamerleden. Maar wanneer ik als oud-PVV-Kamerlid nergens word aangenomen, ga ik niet maandenlang niets doen" www.vn.nl/Archief/Politiek/Artikel-Pol...
Zonder last of ruggespraak anyone? Zou een bedrijf eens moeten proberen, een kamerlid een baan beloven na kamerlidmaatschap, dat is corruptie101.
Een aivd-mol met een staatsgarantie op een overheidsbaan.

seven | 03-11-10 | 19:34

@Rammstein | 03-11-10 | 19:31

Oh, dan zit je met die kabinet wel goed! (sorry, maar die was te makkelijk).

Borrelende Boris | 03-11-10 | 19:33

hero brinkman t land uit !

swierstra058 | 03-11-10 | 19:32

Borrelende Boris | 03-11-10 | 19:29
Pure horror, dat is mijn ding.

Rammstein | 03-11-10 | 19:31

Democratie binnen een politieke partij, hoe dom ben je om dat te verzinnen? Dan worden al je tegenstanders even lid en die stemmen gewoon iedereen weg.

insensitive clod | 03-11-10 | 19:31

@Rammstein | 03-11-10 | 19:23

Hou persoonlijk meer van suspense. Wellicht dat er een camera op de deur van een Haags horeca etablissement gezet kan worden, zodat we de hele avond via politiek24 die deur in de gaten kunnen houden tot er wat spannends gebeurd.

Borrelende Boris | 03-11-10 | 19:29

@Graaf van Egmont | 03-11-10 | 19:25
Een gescheurd maagdenvlies.

Prof. D.A.H. Vintik | 03-11-10 | 19:29

Wat een lul, die Hero Drinkman.
Met zo'n partijgenoot heb je geen vijanden meer nodig.
Dumpen die ex-pliesie !

DrVandy | 03-11-10 | 19:28

Actie pak een taxi! Heeft al veel te lang geduurd met die ellendige populistenclub.

SteveBiscuitje | 03-11-10 | 19:27

Even voor de goede orde: wat is eigenlijk een schisma?

Graaf van Egmont | 03-11-10 | 19:25

hero hou je gedoogd!

TerroX | 03-11-10 | 19:24

Borrelende Boris | 03-11-10 | 19:17
Ik noemde gewoon wat voorbeelden, ik denk dat u zelf een beetje complotterig bent ingesteld.

Rammstein | 03-11-10 | 19:23

Wanneer komt Brinkman weer'ns langs bij PenW, na lachen met Bosma en gieren met Graus, wordt het nu tijd voor brullen met Hero.

Alibido | 03-11-10 | 19:23

@Superior Bastard | 03-11-10 | 18:55
:) Ja, die 2 met mond- en klauw(hamer)zeer.

@ThaWeazly | 03-11-10 | 19:04
www.bbrussen.nl/?s=schisma

Prof. D.A.H. Vintik | 03-11-10 | 19:20

Tjonge, jonge, het begint nu wel een beetje érrug in de gaten te lopen, jongens en meisjes van de AIVD daar in Rijswijk! Een oud politie agent die íedere keer dwars gaat liggen op (helemaal niet doorzichtige) vitale momenten.

kersenflap | 03-11-10 | 19:19

Brinkman en Wilders willen gewoon snel ook een Fatima Elatikje doen.
In een versneld tempo worden alle linkse zonden gekopieerd.

Einde van de Domheid | 03-11-10 | 19:19

@Rammstein | 03-11-10 | 19:12

Als je zegt dat Brinkman wordt aangestuurd door de PVDA, dan noem ik dat een complot theorie, of zie ik dat nu verkeerd?

Borrelende Boris | 03-11-10 | 19:17

Neon | 03-11-10 | 19:15
Vreemd, dat aan frisdrank denken heb ik nou juist altijd als ik Marcel van Dam op tv zie.

Krachtmeester | 03-11-10 | 19:16

Ik moet altijd aan frisdrank denken als ik die naam zie. Maar zo fris is het helemaal niet.

Neon | 03-11-10 | 19:15

wereldatlas | 03-11-10 | 19:07
Ga toch fietsen met je 'rechts kabinet'.
A. heeft 0031 nog nooit een 'links' kabinet gehad en B. bestaat 'rechts' hier helegaar niet. Het huidige kabinet bestaat gewoon weer voor de honderdachtendertigste keer uit christendemocraten en liberalen, met stemsteun van de PVV, die zonder gedoogakkoord anders ook wel op de belangrijkste issues had meegestemd. Tjongejonge zeg, wat een verandering.

Krachtmeester | 03-11-10 | 19:12

Borrelende Boris | 03-11-10 | 19:04
Complot-theorie ? Links ? Rechts ? Ik stem geen pee vee vee, ik zie wat ik zie en dan vorm ik een mening, en ik denk dat hij 't erom doet. Zoals prof. Vintik al zei, "an accident waiting to happen".

Rammstein | 03-11-10 | 19:12

Borrelende Boris | 03-11-10 | 19:08
Wat dat betreft jammer dat de PVV geen vereniging is. Heb zo'n voorgevoel dat het CDA-congres verbleekt bij een PVV-bijeenkomst.

harry pikkel | 03-11-10 | 19:12

Zo nu is het mijn beurt om `bier en chips´ te pakken, en er eens goed voor te gaan zitten...

Stoicist | 03-11-10 | 19:09

Nog een theorie: een-tweetje tussen Hero en Garret. Hero roept vanalles en Garret kan zich erop beroepen dát iedereen in zijn partij vanalles mag roepen zonder eruit geflikkerd te worden.

harry pikkel | 03-11-10 | 19:09

@harry pikkel | 03-11-10 | 19:05

Ja, je zag het met Koppejan en Ferrier. Heeft veel vermakelijke tv opgeleverd. Ik zeg doen!

Borrelende Boris | 03-11-10 | 19:08

Hero verdient een dictatuur.

Itastijl | 03-11-10 | 19:08

Borrelende Boris | 03-11-10 | 19:04
Het valt niet te bewijzen, maar helemaal uit de lucht gegrepen is het ook weer niet. Gangbare AIVD-procedure.

harry pikkel | 03-11-10 | 19:07

Toch snap ik Hero ook wel. Als je als PVV loopt te janken dat je niet serieus genomen wordt met je anderhalf miljoen Rucpheners en dan vervolgens Het-CDA-Grootste-Electorale-Verlies-Sinds-Mensenheugenis-Programma moet gedogen had ik ook even een eigen lijstje overwogen.

Mike Oxlong | 03-11-10 | 19:07

Hebben we een keer een rechts kabinet...

wereldatlas | 03-11-10 | 19:07

ThaWeazly | 03-11-10 | 19:04
Hij weet in ieder geval wel hoe je een schisma moet veroorzaken.

harry pikkel | 03-11-10 | 19:06

Het gaat uiteindelijk om zijn stemgedrag. Waarom zou ie dit niet mogen roepen? Vind het wel verfrissend, een kamerlid die tegen de fractiediscipline ingaat. Zouden meer mensen moeten doen.

harry pikkel | 03-11-10 | 19:05

@Behaard smaalkopje 18:55

Doe nou niet zo snel de pret bederven joh. [wink]

widtvoet ® | 03-11-10 | 19:05

@Rammstein | 03-11-10 | 18:54

Ah, daar is weer de complot theorie. Altijd als er gedonder met "rechts" is, krijgt "links" de schuld. Is het niet gewoon zo, dat Geert een incompetente parlementariër op zijn lijst heeft gezet?

Borrelende Boris | 03-11-10 | 19:04

Rammstein | 03-11-10 | 19:00
Gevoel voor timing, tact en melodrama kan hem inderdaad niet worden ontzegd.

Superior Bastard | 03-11-10 | 19:03

Ik zie zowaar een 'Ab Klinkje' aankomen...

risotto | 03-11-10 | 19:03

Hero moet niet van die dommige uitspraken doen, droeftoeter dat hij er is.

Jezweetzelluf | 03-11-10 | 19:03

Rammstein | 03-11-10 | 19:00
Pliesie, A'dam..

Dat moet PvdA zijn.

Denk ik.

Teun van het Tuinpad | 03-11-10 | 19:01

Peop aan de knikker.
Had iemand anders verwacht? Really?

Mike Oxlong | 03-11-10 | 19:01

Diana Charité | 03-11-10 | 18:56
Die indruk heb ik al vanaf zijn eerste geëmmer.

Superior Bastard | 03-11-10 | 18:57
Dat is ook een mogelijkheid. Ik vind het allemaal effe tè toevallig iedere keer.

Rammstein | 03-11-10 | 19:00

Graaf van Egmont | 03-11-10 | 18:48
Ja, en dan? Daarna verdampt er nog steeds 100 meloen Euri per dag.

Krachtmeester | 03-11-10 | 18:59

Brinkman denkt met zijn 20.000 stemmen een soort voorkeur te hebben.

1 zetel is ongeveer 60.000 stemmen voor nodig, dus het brein van Hero is niet erg groot.

iter | 03-11-10 | 18:57

Rammstein | 03-11-10 | 18:54
Of zou het zomaar kunnen dat dit zijn eigen mening is?

Superior Bastard | 03-11-10 | 18:57

Rammstein | 03-11-10 | 18:54
Dat is een heel interessante kijk op de zaak!

Diana Charité | 03-11-10 | 18:56

Borrelende Boris | 03-11-10 | 18:52
Van mij mogen ze. En ik weet wel zeker dat dit het ook niet zal zijn. Politiek in Den Haag kent maar weinig verscheidenheid.

Graaf van Egmont | 03-11-10 | 18:55

Rammstein | 03-11-10 | 18:54
Heineken? Amstel?

Superior Bastard | 03-11-10 | 18:55

Men kan beter het HELE interview lezen, en wel op de bron: Zie "Ik ben gek op Geert, ik heb diep respect voor die gozer" op www.vn.nl/Archief/Politiek/Artikel-Pol...

Behaard smaalkopje | 03-11-10 | 18:55

Prof. D.A.H. Vintik | 03-11-10 | 18:49
De Zweedse autoliefhebsters?

Superior Bastard | 03-11-10 | 18:55

Door wie wordt Brinkman aangestuurd ? PvdA ? GL ?

Rammstein | 03-11-10 | 18:54

@widtvoet 18:47

Of zouden dat anders dondersgoed moeten weten.

widtvoet ® | 03-11-10 | 18:53

stuurmann | 03-11-10 | 18:41
.. mijn oude wijze sergeant sprak altijd: wij zijn hier om de democratie te dienen, niet om er een te zijn.
De man was aangesteld, net als Geert. De rest zijn handlangers die zich mogen bewijzen.

Jan Passant mk2 | 03-11-10 | 18:52

Krachtmeester | 03-11-10 | 18:46
Dat onderdrukken is moeilijk in geval van het rijmwoord dat het eerst bij u opkomt.

Superior Bastard | 03-11-10 | 18:52

@Graaf van Egmont | 03-11-10 | 18:48

Laat ze dan wel de vier jaar afmaken; dat we achteraf kunnen zeggen: "Zo, dit was het ook niet, tijd voor iets nieuws".

Borrelende Boris | 03-11-10 | 18:52

flikker die Hero gewoon eruit en dan gaan bietsen bij de SGP probleem opgelost

kiekdj | 03-11-10 | 18:51

Ashtrey | 03-11-10 | 18:48
*ziet moet zijn *heeft.

Ashtrey | 03-11-10 | 18:51

Krachtmeester | 03-11-10 | 18:46
Je grote boodschap inhouden is niet goed heur !

Teun van het Tuinpad | 03-11-10 | 18:51

@stuurmann | 03-11-10 | 18:41
Je wilt wel dat het schip één koers vaart toch? Je hebt niet aan personeel dat een andere koers wil varen. Binnen die koers is er VVM. Net zoals je maar één kapitein op een schip hebt.

kleingrutter | 03-11-10 | 18:50

@drs.Nee | 03-11-10 | 18:46
Zou kunnen. Of het is een folie à deux.
*gisteren VRT gekeken heeft*

Prof. D.A.H. Vintik | 03-11-10 | 18:49

gentle giant | 03-11-10 | 17:47
Ze is weer onlijn!
* Anja met brandende pruik rennend deur server-hok nog op netvlies ziet *

Ashtrey | 03-11-10 | 18:48

Dit kabinet gaat ten onder dankzij de vrije meningsuiting van de PVV. Lachuh man.

Graaf van Egmont | 03-11-10 | 18:48

@stuurmann 18:41

Lijkt me niet toch? Al weten juist PVV'ers dondersgoed dat het gebruikmaken van dat recht in 't hier en nu veelal bepaalde konsekwenties heeft. Zo moet Geert Wilders bijvoorbeeld al tijden zwaar beveiligd worden.

widtvoet ® | 03-11-10 | 18:47

*opkomende rijmwoorden op 'schisma' meteen onderdrukt*

Krachtmeester | 03-11-10 | 18:46

Zou Greet dit nu bedoeld hebben toen hij zei: "Job bedankt"?

Borrelende Boris | 03-11-10 | 18:43

Snap de herrie niet helemaal... Deze democratisch gekozen volksvertegenwoordiger ("1,5 miljoen kiezers en 15.000 voorkeursstemmen kunnen toch geen ongelijk hebben?!") mag toch heus wel gewoon zeggen wat hij wil.

Typisch gevalletje van vrijheid van meningsuiting lijkt mij. Of had de PVV daar soms een probleem mee?

stuurmann | 03-11-10 | 18:41

@Rammstein | 03-11-10 | 18:38
Dank je, zat net te bedenken dat ik ipv 'aanvulling' 'nakomertje' had moeten schrijven, dan wastie 'af' geweest.

Prof. D.A.H. Vintik | 03-11-10 | 18:40

Prof. D.A.H. Vintik | 03-11-10 | 17:34
Wat ontzettend mooi gevonden.

Rammstein | 03-11-10 | 18:38

k*t Internal server error

Schout-bij-nacht | 03-11-10 | 18:37

.. dus brinkman, lees dit allemaal eensch goed door, neem een flinke borrel en val van een trap.

Jan Passant mk2 | 03-11-10 | 18:37

-weggejorist-

Schout-bij-nacht | 03-11-10 | 18:37


Hero heeft zich weer eens compleet laten vollopen in de bar van Nieuwspoort.
Nam daarop een flinke joint en liet zich toen interviewen.

Op geen enkele andere manier valt de onzin die hij uitkraamt te snappen.

Schout-bij-nacht | 03-11-10 | 18:37

Ga terug naar Almelo met je losse handjes, checken of het stoplicht nog werkt

borderlijntje | 03-11-10 | 18:36

19k voorkeurs is een halve zetel, Wij doen echter niet in parlementaire halfjes, dus het stelt allemaal geen reet voor. Beetje Bescheidenheit Bero.

Ribero | 03-11-10 | 18:34

@An die ARBEIT | 03-11-10 | 18:22
Ik moest de quote even precies terugzoeken, klopte niet.
Hij kende een vos genaamd Vixen, die net een hond was...
Excuses...

An die ARBEIT | 03-11-10 | 18:31

Deze oud-diender met drankprobleem (need I say more?) was vijftien jaar geleden nog lid van de PvdA. Slechts weinigen herstellen daarvan volledig. Hopelijk wordt de wachtgeldregeling voor oud-Kamerleden snel afgeschaft, dan piept-ie wel anders.

borderlijntje | 03-11-10 | 18:31

Vanavond bij P&W?

NFC | 03-11-10 | 18:31

@ ad melkert | 03-11-10 | 18:19
Mwoah, menigeen geniet hier van, geloof me Henk.

Pa Cartwright | 03-11-10 | 18:30

@Reinaert | 03-11-10 | 18:26
Felix is een kat.

Prof. D.A.H. Vintik | 03-11-10 | 18:29

Mocht 't allemaal alsnog blijken niet van a tot q opgezet te zijn...

Bijna 19.000 voorkeurstemmen. Weet een kanjer als Hero zonder twijfel binnen geentijd astronomisch uit te bouwen. Maar voorlopig zit je er omdat je onder Geert op de lijst mocht staan he @Brinkman. Krijg jij ook nu weer platform omdat je destijds een aantal zaken hebt beloofd te zullen doen in dienst van en namens de PVV. Even in de gaten houden graag. Doe jij 't tzt. over vier jaar fijn zélf proberen.

widtvoet ® | 03-11-10 | 18:27

@Reinaert | 03-11-10 | 18:23
Reinaert de Vos!
* kwartje valt * ;)

An die ARBEIT | 03-11-10 | 18:27

@Prof. D.A.H. Vintik | 03-11-10 | 18:23

Leuk gevonden. Ik dacht zelf toch eigenlijk meer aan de serieuze zenders heur. Met de eeuwige überanalist Felix Rottenberg enzeau.

Reinaert | 03-11-10 | 18:26

Gaat het kabinet nu eindelijk wankelen?

Hölzenbein | 03-11-10 | 18:24

jammer dat er geen afkeurstemmen bestaan...

Wilhelmina Kuttje | 03-11-10 | 18:24

[email protected] | 03-11-10 | 18:21
Deskundologen bij Hart van Nederland?
Evert Santegoeds zeker?

Prof. D.A.H. Vintik | 03-11-10 | 18:23

@An die ARBEIT | 03-11-10 | 18:22

Ik was het niet heur! Ik was het niet!

Reinaert | 03-11-10 | 18:23

De beste quote's van Graus, ooit:
" Ik heb ooit een vos gekend... "
" Is een vos een kat? Een hond? Dat laatste natuurlijk! "

I shit you not....

An die ARBEIT | 03-11-10 | 18:22

@Ribero | 03-11-10 | 18:18

Ach, maak je over Henk en Ingrid maar geen zorgen heur, die zitten vanavond gezellie op de bank met bier en chips en zappen de diverse actualiteitenrubrieken af waarin deskundologen het definitieve doodsoordeel over de PVV verkondigen.

Humor om te lachen, jeweettog?

Reinaert | 03-11-10 | 18:21

.. het is gewoon onsch gare kiessysteem. Je stemt met velen op een man die hoop geeft tussen al dat hopeloze plucheplaksel, wat problemen tot onoplosbaar verklaarde omdat ze er nix mee durven.
Vervolgens heeft die man genoeg stemmen zodat hij nog 22 oppervlakkige kennissen en drinkebroeders moet meeslepen om hem het leven zo moeilijk mogelijk te maken of zelfs beentje te lichten.

Jan Passant mk2 | 03-11-10 | 18:20

Kan die voormalige wijkagent met te grote broek aan misschien de komende 4 jaar even zijn grote waffel houden. Namens "Bevrijdt Nederland van de linkse kerk". Dank U.

ad melkert | 03-11-10 | 18:19

Als de drank is in de fles.
En Brinkman het mes.
In de rug van Wilders probeert te prikken.
Is het tijd voor spraakwater zodat Hero weer de hielen van Wilders kan gaan likken.

Graus die zich opwerpt als dierenvriend.
Vond Femkes' antwoord te min.
Verontwaardigt reageerde hij dat de dieren het niet hadden verdiend.
Sloeg daarom toen hij thuiskwam, bij gebrek aan beter, zijn eigen vriendin.

kleingrutter | 03-11-10 | 18:19

Hen&Ingrid vinden dit niks. En laat Hero een doen wat hij al zo lang belooft: Ophouden met zuipen en dan worden er ook geen buurlieden meer op hun bek getimmerd.
Vreselijk ordinair allemaal, op het vulgaire af.
Ik hoop oprecht dat Geert blijft zwijgen of minimaal nietszeggend commentaar geeft en Oom Agent Hero even in zijn eigen sop.....

Ribero | 03-11-10 | 18:18

Reinaert | 03-11-10 | 18:12
Dat is dan ook weer zo.
*LPF sorres boven borrelt*
Prof. D.A.H. Vintik | 03-11-10 | 18:15
Recht door het midden.
;

Teun van het Tuinpad | 03-11-10 | 18:17

@Prof. D.A.H. Vintik | 03-11-10 | 18:15
18:02 moet zijn 18:11

Prof. D.A.H. Vintik | 03-11-10 | 18:16

@Teun van het Tuinpad | 03-11-10 | 18:02
Jan Huichel in de TON
(... en de ton die viel in duigen.)

Prof. D.A.H. Vintik | 03-11-10 | 18:15

Hero Brinkman mag zich wel bewust worden van zijn Rita Verdonk-factor. Heb hem nog nooit op enig inzicht kunnen betrappen. Het dieptepunt was een discussieavond met PVV jongeren en moslim/allochtonen waarin hij niet verder kwam dat een statement dat ze hier te gast waren.

Tja,.. Hero maakt eigenlijk partij. Pakt 1 of 2 zeteltjes maximaal. Wordt vervolgens niet op inzicht of een uniek populair standpunt betrapt en verdwijnt met een wachtgeldregeling en partijschulden.

Het_leuke_zuiden | 03-11-10 | 18:15

Hero Brinkman is een min één

SpimSpemSpam | 03-11-10 | 18:15

@Reinaert | 03-11-10 | 18:12

Geestnummer? Daar maken gewoon gezellig feestnummer van natuurlijk. Scusi.

Reinaert | 03-11-10 | 18:13

@The Russian 18:09

Alleen door hem 'n pistool op het hoofd te zetten en dan nog kan hij Hero niet ontslaan. Die is nl. in dienst van ons.

widtvoet ® | 03-11-10 | 18:12

@Teun van het Tuinpad | 03-11-10 | 18:11

Doe maar niet we hadden ooit ook al eens een Wijnschenk. Was ook al geen succes.

Wel een echt geestnummer, dat dan weer wel, maar daar win je de oorlog niet mee.

Reinaert | 03-11-10 | 18:12

Reacties lezend zou er wel eens een poll georganiseerd mogen worden over de PVV. Denk dat Drinkman met zijn grote ego als laatste het licht mag uitdoen.

Kale jekkerT | 03-11-10 | 18:12

Prof. D.A.H. Vintik | 03-11-10 | 18:09
Wijnton ?

Teun van het Tuinpad | 03-11-10 | 18:11

Dion Graus, nog zo`n mafkees. Nee jongens, het gaat het gewoon niet worden daaro.

Koekje-dr-bij? | 03-11-10 | 18:11

Pa Cartwright | 03-11-10 | 18:08
Ik heb vanochtend gedouched.

Superior Bastard | 03-11-10 | 18:11

Kan Geert hem gewoon niet ontslaan en dwingen zijn zetel op te geven ??

The Russian | 03-11-10 | 18:09

LOL.

Which reminds me: www.hero.nl/

Die Hero Drinkman is helegaar zo erg nog niet heur!

Reinaert | 03-11-10 | 18:09

Hero & Rita moeten samen TON nieuw leven in blazen, dan kan Hero lekker agentje spelen in de spotjes.

Prof. D.A.H. Vintik | 03-11-10 | 18:09

Ik heb het vaker geroepen die Hero Brinkman en die debiel van een De Mos moeten uit de PVV gezet worden. Deze twee kunnen de partij meer kwaad dan goed doen. Wilders lees je mee? Brinkman en De Mos exit! Please. Voordat ze je partij slopen. Je hebt niets aan die zogenaamde inspraak waar ze op doelen, het gaat goed zo die gaat. En daar mee basta.

StijlvolRechts | 03-11-10 | 18:08

Superior Bastard | 03-11-10 | 18:07
Haha, leuk gevonden!

Roto | 03-11-10 | 18:08

Humor @ Superior Bastard | 03-11-10 | 18:07
Toegegeven, je bent scherp vandaag kerel.

Pa Cartwright | 03-11-10 | 18:08

@widtvoet ® | 03-11-10 | 17:50
Het is mij te smooth.

Maar ik laat me graag verrassen.

Art Vandelay Ultor | 03-11-10 | 18:08

Superior Bastard | 03-11-10 | 18:07
Hij's fijn.

Teun van het Tuinpad | 03-11-10 | 18:07

@ Rene Zoutketel | 03-11-10 | 18:05
En de rest van die politieke koopmannen en -vrouwen binnen die pvv zijn geheel vrij van woest narcistische trekjes? Pfff gast.

Pa Cartwright | 03-11-10 | 18:07

Na "De nacht van de lange messen" nu de "De macht van de lege flessen".

Superior Bastard | 03-11-10 | 18:07

Denk dat Hero gewoon een undercover D' 66-er is die al vroegtijdig in de PVV is binnengeslopen en nu zijn voorziene taak op zich gaat nemen: het slopen van de PVV.

Graaf van Egmont | 03-11-10 | 18:06

Maak je maar geen illusies brinkman, zoalng je op de lijst staat bij Geert mag je meedoen. Met je eigen lijstje ben je voor de passanten een trotsRita mk2 (-10) en wensch ik je een humaan polletiek einde.
Geert heeft groot gelijk geen schijndemocratie van z'n partij te maken. Met de vijanden die hij heeft kan hij een links leger als "leden" verwachten om de boel naar de kloten te stemmen.

Jan Passant mk2 | 03-11-10 | 18:06

Pa Cartwright | 03-11-10 | 18:04
Nee.
Die kan hij afdoen.

Teun van het Tuinpad | 03-11-10 | 18:06

kleingrutter | 03-11-10 | 18:03
Is dat alles?
*teleurgesteld afdruipt...*

Diana Charité | 03-11-10 | 18:05

Prof. D.A.H. Vintik | 03-11-10 | 18:04
Dus dat is het.
*muntje vallen hoort*

Teun van het Tuinpad | 03-11-10 | 18:05

Greet had Hero ook z'n flesje maar moeten afnemen. Da's eigenlijk alles.

Als de drank is in de Hero is de wijsheid daar zeker niet meer. Of zoiets.

Reinaert | 03-11-10 | 18:05

Hero Brinkman is gewoon een narcist die uit de partij gezet moet worden. Democratischer Hero? Ga lekker overlopen naar Democraten'66. Met een LHB wordt het echt helemaal niks. Sterkte verder.

Rene Zoutketel | 03-11-10 | 18:05

@ Teun van het Tuinpad | 03-11-10 | 18:02
Maar van die slingers in z'n nek en HansAnders brilletjes vind jij vervolgens niets?

Pa Cartwright | 03-11-10 | 18:04

@Teun van het Tuinpad | 03-11-10 | 18:02
Komt van het azijn snuiven.

Prof. D.A.H. Vintik | 03-11-10 | 18:04

@Diana Charité | 03-11-10 | 18:01
Eerst geeft hij een tik op de vingers en daarna haalt hij zijn schouders op.

kleingrutter | 03-11-10 | 18:03

@Zeeschuimer | 03-11-10 | 17:53
Je maait het gras voor een hoop voeten weg. ;)

Prof. D.A.H. Vintik | 03-11-10 | 18:02

Dion heeft een rare neus.

Tot zo ver mijn opinie.

Teun van het Tuinpad | 03-11-10 | 18:02

Ik raak stiekempjes een beetje opgewonden van dit nieuws. Vraag mij af wat er nu allemaal achter de schermen gebeurt. Haalt Geert zijn schouders op, tikt hij Hero flink op de vingers?
Hoop er meer over te mogen lezen.
Smullen!

Diana Charité | 03-11-10 | 18:01

@ BovenGemiddeld | 03-11-10 | 17:54
Mwoah, Gerard & Annemieke hebben bij – noem eens wat – het CDA ook bar weinig in te brengen natuurlijk.

Wellicht heeft die wilders dan nog meer feeling met zijn electoraat. Dat hij die vervolgens maar nauwelijks weet te politiseren, is natuurlijk louter zijn onvermogen.

Pa Cartwright | 03-11-10 | 18:01

Wel een leuke kwoodt dat Geert W. liever had gewild dat het gristencongres niet zou instemmen met het akkoord. Maar verder, Brinkman, altijd -1.

De Woordvoerder | 03-11-10 | 18:00

Oeps! Kabinet Bruin 1 in de shit! Nieuwe verkiezingen FTW!

rintelman | 03-11-10 | 17:59

De winst voor Hero zit 'm er dan weer in dat híj dalijk degene is die het uiteindelijk voor elkaar gekregen heeft dat de PVV op termijn tot een min of meer "normale" politieke partij zal evolueren. Harde persoonlijke kudo's. Bovendien zal hem zal wel een ministerspost beloofd zijn in Wilders I in ruil voor het spelen van deze Judasrol.

widtvoet ® | 03-11-10 | 17:58

MorkieMork | 03-11-10 | 17:57: PVV-ariër

Rest In Privacy | 03-11-10 | 17:58

Is het nou twee PVV's of twee PVV-en?

MorkieMork | 03-11-10 | 17:57

Verfrissend dit uit jouw MacBook Pro te mogen lezen, Brussen.

Meen ik oprecht – mag je bést weten hoor.

Pa Cartwright | 03-11-10 | 17:56

Het feit dat iedereen binnen de PVV, aanhangers incluis, niks in te brengen hebben bij 'de grote leider' is juist de sleutel van hun succes. Zie je het al voor je dat Henk en Ingrid inspraak krijgen? Dat moet Hero zich even goed gaan realiseren...

BovenGemiddeld | 03-11-10 | 17:54

Laat die Hero alsjeblieft oprotten. (krijg spontaan een LPF flashback). Een partij als de PVV heeft nou eenmaal een leider nodig, zeker in deze fase.

caspert79 | 03-11-10 | 17:53

Kabinet al gevallen?

Zeeschuimer | 03-11-10 | 17:53

Hero ZOEKT echt een conflict, zoveel is wel duidelijk.

Rest In Privacy | 03-11-10 | 17:52

@poepie3 | 03-11-10 | 17:49:
Nee, en op Geurt ook niet trouwens.

K.Zwellever | 03-11-10 | 17:52

Altijd lachen met die Hero, maar dat is ook zijn rol en die speelt hij goed.

Bos Hout | 03-11-10 | 17:52

en opeens heeft onze drinkebroeder de macht... prachtland

Roofje | 03-11-10 | 17:51

Briljant. "Tegengeluiden welzeker mogelijk binnen de PVV." En voor 't maken van ook maar een begin van verandering heeft en pakt de Geert nog jaren. "Wilders overweegt instellen interne kommissie die partijstruktuur onderzoekt." Verder is Hero een prima afvanger van alle geluiden over het gebrek aan partijdemokratie en ledeninbreng. Én is hij nu de uitgelezen man om benaderd te worden door de oppositie mbt. eventuele medewerking aan snode plannetjes deze regering ten val te brengen. Afsluitend ben je gewoon weer eens lekker in 't nieuws. Het begon de afgelopen weekjes wat stil te worden: een dag niet over je geluld is een dag niet geleefd.

Geloof nog altijd heilig in de volledige medewerking van Geert aan dit bedrijf van de voorstelling.

widtvoet ® | 03-11-10 | 17:50

@poepie3 | 03-11-10 | 17:49
Teleurgestelde TON-ers?

Prof. D.A.H. Vintik | 03-11-10 | 17:50

Wat K.Zwellever | 03-11-10 | 17:46 zegt! Hero heeft nu al een paar keer bewezen over enig politiek inzicht te beschikken. Iedereen prijst Geert om zijn onnavolgbare zetten en Hero moet het weer eens beter weten.

Graaf van Egmont | 03-11-10 | 17:50

Hij is stikjaloers op Geert, omdat die wel goed kan spreken en heel goed een discussie kan voeren.
Zou er iemand op Hero Brinkman stemmen?

poepie3 | 03-11-10 | 17:49

Godjezusallemachtig je hebt een relatief nieuwe partij die nu al de op twee na grootste van het land is, zelfs invloed heeft op de regering, en dan ga je dit soort dingen doen. Hero, kop dicht en mooi in het gareel blijven alsjeblieft. Dit is niet in het landsbelang, en al helemaal niet in het belang van de mensen die op jou en jouw partij gestemd hebben.

Nietvoordekat | 03-11-10 | 17:48

Ondanks dat die Hero gelijk heeft,getuigt dit soort optredens,in deze situatie,op dit moment nou niet echt van intelligentie.

K.Zwellever | 03-11-10 | 17:48

Ondanks dat die Hero gelijk heeft,getuigt dit soort optredens,in deze situatie,op dit moment nou niet echt van intelligentie.

K.Zwellever | 03-11-10 | 17:46

Geert pakt Hero in zijn kraag, flikkert hem de kamer uit en pakt de een of andere allochtone muts met 2 paspoorten en laat haar er een verbranden. Let maar op!

Stroopdoos | 03-11-10 | 17:45

Hero, zeik niet zo! Ga anders naar een partij die wel aan jouw wensen voldoet .... maar daar willen ze je niet hebben natuurlijk. Dit gaat alleen maar over het veeeeels te grote ego van Herootje.

R32 | 03-11-10 | 17:45

En op dit zootje ongeregeld bijt de hele nederlandse politiek zich kapot.

Schoorsteenveger | 03-11-10 | 17:44

@Superior Bastard | 03-11-10 | 17:39
Ik zie soms liever niet dat mijn verwachtingspratroon zich ontvouwt tot de realiteit.

Art Vandelay Ultor | 03-11-10 | 17:43

het duurt nou eenmaal een tijdje voordat je het roer hebt omgegooid. vooral met die zuipende cda-ers in de buurt.

LSDAP | 03-11-10 | 17:43

En........... heeft de grote blonde leider al gereageerd? Zonder reactie geen schisma.

Graaf van Egmont | 03-11-10 | 17:42

Drinkman is een ongeleid projectiel. Helaas veroorzaken die de meeste schade onder de eigen troepen. Daarom zijn nu 'ferme'disciplinaire maatregelen geboden.
Maak Drinkman weer gewoon diender.

xavier | 03-11-10 | 17:42

Geert heeft natuurlijk gelijk. De PVV omvormen tot een democratische organisatie is zoiets als Ron Jeremy klaarstomen voor een karakterrol. Niet proberen.

Charles Swietert | 03-11-10 | 17:40

Hero Brinkman moet even gaan dimmen. Als hij na al die jaren nog niet weet dat dit schadelijk is, dan is hij een beetje dom. En anders een beetje vervelend. In beide gevallen: kop dicht s.v.p.!

NoMinister | 03-11-10 | 17:40

Losloppend?
Bertus toch.

gentle giant | 03-11-10 | 17:40

Art Vandelay Ultor | 03-11-10 | 17:34
Toch moet ook deze volksvertegenwoordiger gehoord kunnen worden.. :)

Had je dit nu echt niet verwacht? Geert is een hopman begeleid door de junioren van de jeugdscouting die alleen maar op scouting zijn gegaan omdat ze niet kunnen voetballen.

Superior Bastard | 03-11-10 | 17:39

Hero smijt met modder omdat hij weet dat Geert hem niet uit de fractie kan flikkeren. Ik begrijp zijn principes aangaande democratisering van de PVV, maar doe gewoon intern uithuilen. volgens hij had hij gewoon weer eens gezopen voor dat interview, dan verliest men weleens de controle.

dandaan | 03-11-10 | 17:39

Die politiepipo heeft de uitstraling van ehmmm...
Even denken...
Een politiepipo.

vetkleppert | 03-11-10 | 17:38

Aanvulling:
Barry - ongelukje

Prof. D.A.H. Vintik | 03-11-10 | 17:37

Kom op Hero, toon eens ballen en blaas dit mietjes akkoord op !! Kommaar, Kommaar, Kommaar.... Wat de LPF kon, dat kan jij ook !

Marcus Porcius Cato | 03-11-10 | 17:35

-weggejorist-

kleingrutter | 03-11-10 | 17:34

86 dagen duurde het VVD-CDA-LPF kabinet, hoe lang zou Bruin-I het volhouden?

bvdbos2004 | 03-11-10 | 17:34

Geert - Accidental Hero
Fleur - Femme accident
Dion - Accident prone
Hero - Accident waiting to happen

Prof. D.A.H. Vintik | 03-11-10 | 17:34

Deze eigengeiler en zelfprofileerder moet zijn bek eens leren houden. Denk maar niet dat hij zijn zegje telkens opnieuw doet omdat hij zoveel waarde hecht aan een eigen en vrije mening.

Het is een vervelende narcist met nietszeggende motieven.

Art Vandelay Ultor | 03-11-10 | 17:34

Inderdaad Hero: doe het!!!

Koops | 03-11-10 | 17:33

Nieuwe verkiezingen?

Bierbauch | 03-11-10 | 17:33

Lijst Hero Brinkman.. -1 zetels

Rosbief | 03-11-10 | 17:31

Ik snap niet wat ze met Hero Drinkman moeten.

PinkFloyd | 03-11-10 | 17:30

Gelukkig heb ik nog 6 fusten en een pallet chips in het hok staan. Spannond!

Stroopdoos | 03-11-10 | 17:30

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken