Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Samenwerkingsverband T-Mobile hat0rs gaat ervoor

babyboomeryoup.jpg Internet hatemachine! Maar wel voor de goede zaak. Of de slechte zaak, het gaat namelijk over T-Mobile, dus het is maar net hoe je het bekijkt. Wij van de internets ranten nu al maanden op T-Mobile, de grootste telecomfail ever. Maar nu NRC-opa Youp van 't Hek ook een keer losgaat op die klanten- en servicehaters luistert wél ineens iedereen. Dat is toch de tol die je betaalt voor geen NRC-elite zijn zullen we maar zeggen. Maargoed, aangezien ook wij graag toedeledokie zeggen tegen Guus Meeuwis en Oma Manders, wensen wij bij dezen Youp van 't Hek veel succes met zijn laatste kunstje. Youp jongen, als het je lukt T-Mobile te Buckleren kopen we massaal kaartjes voor je laatste show. Daarna gaan we liften naar Parijs. Goed, tot zover de verbroedering (want zo is internet, immer verbroederend en hartverwarmend), nu het officiële gedeelte. Check deze dikke vette LOLROFLWTFFAIL-reactie van T-Mobile dan: "Wij voelen ons erg gekwetst door Youp van 't Hek. Bij T-Mobile zijn mensen hard bezig een goed product neer te zetten". Ze zijn gekwetst! Weet je wat kwetsend is? Zelfs in 020-centrum geen bereik hebben, dát is kwetsend. En nou oprotten met je Oma Manders (en niemand anders).

Reaguursels

Inloggen

Links, rechts, Youp wtf!
Iedereen die T-Mobile sloopt is mijn held!
Ik zeg: SLOPEN SLOPEN SLOPEN met alles en iedereen erbij.
Zo.

Inzani | 28-10-10 | 19:17

Pak ze maar aan, die graaiers. T mobile is inderdaad een van slechtste. Ik hoop dat ze een flinke draai om de oren gaan krijgen. Ik stap direct over naar een ander als mijn contract afloopt. Per aangetekende brief, dat wel. Nogmaals, Youp +1

snap_shootert | 26-10-10 | 19:53

T-mobile daar heb ik zelf al eens mee kennisgemaakt, een halfjaartje kon ik mijn belstatus niet inzien, ik kreeg rekeningen waar gewoon een nul achter gezet was, nota's waar geen hout van klopte, en vooral beloftes, heeeel veeel beloftes.. of het nou ging over het oplossen van problemen of compensatie, die ik nooit heb gekregen.. uiteindelijk na een hoop gezeik gewoon fijn een andere provider genomen.maar t-debiel die zien mij nooit meer terug ook zakelijk niet! Ben absoluut geen fan van van het hek maar hij heeft hier wel een punt t-mobile zuigt..

j.cohen | 26-10-10 | 19:07

Die moppen tappende zuurpruim schopt enkel tegen hem onwelgevallige bedrijven. Doneer je dochter een fatsoenlijke provider en zadel ons niet op met je huilie, huilie.

Peter_S | 26-10-10 | 15:29

En wat mis ik het oude "orange" dat was pas een klantenservice ipv een helpdesk.. T-mobile heeft het helemaal om zeep geholpen en alle klant ge-fistfucked en bloedend op de grond achtergelaten.. Zo wij zijn klaar.. tot ziens! Aanpakken die gasten!!

Halfvol-glas | 26-10-10 | 14:18

en die zwitsal boven mij, leer schrijven dude...

Steyngeyl | 26-10-10 | 13:59

snap er geen aars van, ik heb nooit problemen. niet meer dan met mijn andere providers het geval was.

Steyngeyl | 26-10-10 | 13:58

Youp zal dit best doen in eigen belang. Misschien wil hij wat slechte grappen op de markt brengen en is dit zijn hypocriete publiciteitsstunt. Maar in dit geval maakt me dat niet uit. We hebben allemaal te maken met die irritante helpdesk afdelingen die je gewoon bewust en moedwillig lopen te naaien. Wanneer je telefonisch een abonament beeindigd weet je dat je volgende maand gewoon weer rekeningen krijgt. Een werknemer van het bedrijf bevestigd je mondeling tot 3 maal toe dat het geregeld is en je weet dat hij gewoon glashard tegen je zit te liegen. Ze zeggen dat ze terug bellen maar ze doen het gewoon niet en dat weet je. Dat gaat toch nergens over. Je moet alles in briefvorm aangetekend versturen en dan is het maar hopen dat je een paar maanden laten niet bestookt wordt door een incassobureau. Nee ik heb al heel wat uren aan de lijn gehangen met de helpdesk van verschillende bedrijven (E.On, UPC, Telfort) en het is overal hetzelfde, ze lachen je gewoon uit. Ze sturen gewoon rekeningen en als je even niet oplet boeken ze weer een lading geld van je rekening en ben je weer weken bezig om het terug te krijgen. Dus helaas als het via die niet grappige Youp moet, maar die helpdesk moet bloeden!

RobGRobG | 26-10-10 | 12:49

Pffff, is toch mooi man, dat Youp zich nu bemoeid tegen al die slechte irritante helpdesks? Hulde voor dit initiatief! Steunen kan op steunyoup.nl , heb ik ook gedaan.

helpdeskellende | 26-10-10 | 12:39

En daarna meneer van het Hek afserveren, 't is wat als je je verveelt en alleen maar gvd kan zeggen, weg met die stakker.

Tante Japke | 26-10-10 | 12:20

Youp is gewoon zijn boekje aan het promoten en heel Nederland trapt erin. KASSA.

NSBstick | 26-10-10 | 12:14

"sluit af met een hekje"

Fred de Vet4978 | 26-10-10 | 12:13

@kattenmepper | 26-10-10 | 05:47

Je kunt toch wel ergens naartoe mailen dat het als fax wordt doorgestuurd?

fappefras | 26-10-10 | 11:50

t-mobile suckt idd in mokum.... dacht dat het aan mokum en van der laan lag.... zoek hacktruc om op i-phone4 op vodafone of kpn mee te liften.

qui?moi? | 26-10-10 | 11:16

funda-menta- List:
(wilders) rechts = gefrustreerd, miskend, niet op zichzelf reflecterend, projecterend op anderen, dom, ongenuanceerd,
waarschijnlijk al te moeilijke woorden voor je...

appeltje100 | 26-10-10 | 10:42

Youp is links, links is slecht, en slecht moet een nekschot. Snap dat dan, of ben je zo dom? Duhuh.

funda | 26-10-10 | 10:23

Valt me op dat er veel mensen afgeven op Van het Hek. Uiteraard heeft hij gelijk met zijn aanklacht tegen de Kafka achtige taferelen bij callcentra die de belangen behartigen van t mobile, knp, allerlei softwareproducenten etc etc.
Ik ben ook nooit echt fan geweest van Youp, maar dat staat los van zijn gelijk in deze.
Misschien dat ie te links is voor de gefrustreerde, ontevreden, onnozele Wildersfans hier?

appeltje100 | 26-10-10 | 10:00

T-mobile staat voor een fenomeen dat Kafka al beschreef in Het Proces. Franz Kafka werkte dan ook bij een grote verzekeraar en begreep niet dat consumenten zich met een kluitje in het riet lieten sturen hoewel ze betaald hadden voor de dienstverlening. Niks verandert sindsdien natuurlijk.

Simon_GS | 26-10-10 | 09:36

Youp van het Hek is een akelig kleinburgerlijk mannetje.

Worstjes | 26-10-10 | 09:18

Met veel genoegen lees ik al het gezeik op T-mobile.

Jaren terug (toen ze nog Ben heetten) na een akkefietje dit bedrijf voorgoed op de banlijst gezet.
Mijn dochterje weet al dat ze haar erfenis verliest als ze ooit thuiskomt met een abonnement van T-mobile.......

Majoor Pikindewind | 26-10-10 | 09:12

Canis Spurcus | 26-10-10 | 01:45

Ik rust mijn kaas? I rest my case! Dat moet het zijn. (volgens mij zuip je teveel)

TeMeijer | 26-10-10 | 08:57

Werd van de zomer gepowned door criminelen die met mijn gegevens een telefoonabonnement hadden afgesloten bij.... T-Mobile. Hoe snap ik niet, maar blijkbaar hadden ze toch voor 86 Euro oma in Karachi kunnen bellen. Verder allemaal netjes opgelost door T-Mobile, dat wel. Aangifte? Nooit meer iets van gehoord.

The Evil One | 26-10-10 | 08:56

Ik ben onlangs overgestapt van Vodafone naar T-Mobile (bedrijspolicy). Geen ontvangst, gesprekken die spontaan worden afgebroken. Gemiste gesprekken, terwijl de telefoon niet eens is overgegaan.

Bunkspam | 26-10-10 | 08:32

Jullie zitten allemaal TV te kijken en niemand ziet het! Het is roze en het ligt op tafel van Pau en Witteman. Het is nèt zo roze als T-Mobile, en het moet verkocht worden. Oude afgewerkte columns herkauwd en dan nog eens een keer het publiek door de strot geduwd. Niet grappige stukjes, opnieuw gebundeld. Het is roze, net als T-Mobile en er moet publiciteit voor gezocht worden, anders komt die troep niet eens bij De Slechte. Sikkeneurige ouwe zooi, irritante troep die al vervelend was toen het voor de eerste keer in de krant kwam, en het is er niet leuker op geworden! Uitgekotste hoogmoed, zonder clou, het is roze en het ligt bij Pauw en Witteman en reclamezendtijd is de duur voor een wanproduct als het nieuwe boek van die man die niet grappig is.
En nog even over Buckler, de firma Heineken wil helemaal geen water met kleur en weinig smaak verkopen als ze in de zelfde verpakking ook bier kunnen verkopen. Op bier wordt meer verdient dan op namaak bier. De enige reden waarom Heineken alcoholvrij bier op de markt moest brengen was omdat in de horeca er ook mensen komen die de bob moeten spelen, die mogen geen bier drinken, die moeten wel alcoholvrij drinken. Het is geen prestatie geweest van Van 't Hek, een product dat de makers niet willen maken en de drinkers niet willen drinken, maar omdat het moet, en dat van de markt af zeiken is geen prestatie. Het wordt tijd dat Youp van 't Hek eens een hockeystick in zijn hol krijgt. Dat is ook niet leuk, maar dat geldt ook voor Youp van 't Hek. Altijd maar grappen maken ten koste van een ander. Freek de Jonge is toch al zeventig? De oude herkauwde en uitgekotste grappen van Freek zijn toch ook niet leuk meer als ze door Youp worden verteld?
Als er een nieuwe tournee aan zit te komen, er een boekje is of iets anders dan moet de bekende Nederlander (of wat daar voor door wil gaan) op TV komen en een praatje maken. Het boekje van Youp is net zo Roze als de kleur van T-Moblile. Het artwork was al gemaakt voor de uitzending, en Youp van 't Hek komt spontaan naar de studio. Hij had zeker niets anders te doen, zou dat de echte reden zijn? Geen optredens, dan maar een boekje pluggen op TV!

Apropos T-Mobile heeft mijn beltegoed afgepakt, ondanks dat de posters in de T-Moblie winkel beloven dat men dat nooit zal doen.

vanhetgoor | 26-10-10 | 08:10

Bij controle rekeningen T mobile ooit ondekt dat ze het bij abbo ingesloten gratis Internet in rekening brachten. Het ging goed bij de Helpdesk todat ze wilden dat ik een kopie van de e mail stuurde waarin dat bevestigd was. " Is goed ik CC u even wat is het e mail adres?" " Nee mijnheer dat moet per per fax" "Fax ? wat is dat is dat hetzelde als telex? " Ik heb nooit begrepen waarom IK alle zaken via internet moet regelen en de tegenpartij andere voorwaarden kan stellen. Iemand nog een oude fax te koop?
/?zeurmode uit

kattenmepper | 26-10-10 | 05:47

Telefonie is corrupt. In deze busisness wordt zoveel geld onterecht 'verdiend", dat het een schande is. Oplichterij pur sang. Aan het lijntje houden krijgt een nieuwe, draadloze, dimensie...

QZNYWRLD | 26-10-10 | 03:08

Buckler bestaat dus gewoon nog.
T-mobile, nooit problemen.
En nee, ik ben geen undercover t-mobile medewerker zoals sommige aluhoedjes hier alweer denken.
Dus another fail for Youp, en GeenStijl.
Gaat niet lukken , tee-mobiel kapot krijgen.

Olc32 | 26-10-10 | 02:21

Ik rust mijn kaas. *zucht* Hierom, free .... het wordt anders steeds dommer hier in de panelen.

Canis Spurcus | 26-10-10 | 01:45

TeMeijer | 25-10-10 | 22:48
Huh? Mijn mening over jou boeit Youp, beweer jij? Dat moet ik aanhalen als ik de kans krijg? En dan?

Canis Spurcus | 26-10-10 | 00:53

Had T-Mobile geen trademark gekregen op de kleur roze? Misschien moeten ze daar eens een advocaatje op zetten :)

Ik snap trouwens niet waar de commotie om is. Heb zelf nooit problemen met mijn T-Mobile verbinding. Misschien gewoon een keer een echte telefoon kopen en niet zo'n ruk iPhone?

Ben zelf ooit overgestapt naar T-Mobile omdat ze een tientje per maand rekenden voor onbeperkt internet. Bij Vodafone moest dat toen nog 60 euro kosten (en nu weer). Bovendien had ik slecht bereik met Vodafone.

fappefras | 26-10-10 | 00:26

TeMeijer | 25-10-10 | 22:41
"Prima" ?

Wat is prima? In 7 minuten kun je hersendood zijn, legaal 14 kilometer afleggen op onze snelwegen en jij kraamt na rijp intern beraad het woordje 'prima' uit nav van Canis Spurcus | 25-10-10 | 22:34

Canis Spurcus | 26-10-10 | 00:20

Ik sta volledig achter onze bebrilde padjakker, ik ben zo ook eens maanden lang bestookt met uit de lucht gegrepen facturen van Telfort, tot op het punt dat ze de deurwaarder op mijn ouderlijk huis af dreigde te sturen. Daarna had ik niet alleen een incassobureau aan mijn broek hangen maar ook een overspannen moeder. Uren aan de lijn gehangen met die smerige lui die je gewoon volgens een uit de bol geleerd script in je kontje nemen. Had zat er niet ver vandaan of de dichtsbezijnde Telfort shop had flinke brandschade gehad. Nee, ik hoop dat dit T-Mobile bakken geld gaat kosten, en laat de rest van de providers maar volgen.

RobGRobG | 26-10-10 | 00:10

-weggejorist-

kortenkrachtig | 26-10-10 | 00:09

Owh heerlijk dit! T-mobile kapot maken, er is toch nog rechtvaardigheid in deze wereld. Btw teveel t-mobile undercover mensen hier in de comments, maffia is het.

escaleertuitdehand | 26-10-10 | 00:01

go joep!

Stroedel | 25-10-10 | 23:48

crk | 25-10-10 | 23:35 Bij Tmobile kan je geen gegarandeerde snelheid afnemen, bij KPN bijvoorbeeld wel. Zo werkt het gewoon, sorry.

Tinus Trekveer | 25-10-10 | 23:40

ik woon in Twente en heb GEEN E-NE FUCK an mien IPHONE - TMOBILE SUPER FAIL!!!!

Beugelflesje | 25-10-10 | 23:35

Gaat er bij mij niet in dat hier mensen roepen dat je bij t-mobile voor een dubbetje op de eerste rang zit. Dat je ergens anders nog harder genaaid wordt geloof ik namelijk graag.
Probleem is dat t-mobile claimt een eersteklas product neer te zetten en dat blijkbaar niet waar kan maken, maar dan kun je de schuld niet bij de klant leggen.
Misschien zouden ze zich eens moeten concentreren op het perfectioneren van hun dienst en zich minder bezig houden met sponsoring en het sturen van onnozele cadeautje op je verjaardag.

crk | 25-10-10 | 23:35

"gleufnieuws" haha

michello | 25-10-10 | 23:24

Nooit problemen met T-Mobile, en woon midden op de Veluwe. Altijd bereik en geen enkel probleem met 3G . Kpn daarentegen...
En Youp van't Hek .... Ach ja Youp... Da's toch een lutser.

Capy | 25-10-10 | 23:13

Tmobile, voor en door paupers. :-) Iedereen weet toch dat je voor serieuze verbindingen iets meer geld moet uitgeven, voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten heet dat, en dat werkt niet. Kan je er boos om worden, maar zo werkt het gewoon niet. Heb zelf zo'n laptopdingetje voor de lol van ze en die werkt sinds al die klachten geweest zijn paar maanden terug zelfs prima, waar ik ook ben.

Tinus Trekveer | 25-10-10 | 23:00

Canis Spurcus | 25-10-10 | 22:34

NB. Jouw mening over mij zal Youp overigens wél boeien hoor... Misschien kun je dat een keertje aanhalen, wanneer je de kans krijgt.

(zoals ik Youp al meerdere malen persoonlijk heb gesproken)

Toedeloe...

TeMeijer | 25-10-10 | 22:48

Dat dhr van 't Hek er eens met gestrekt been ingaat inzake helpdesks, mag van mij van harte worden toegejuichd. Niks ten nadele van de belmiepen die in dergelijke constructies hun brood verdienen, maar ze krijgen werkinstructies mee die men achter het ijzeren gordijn nog niet aangedurfd had. Een bedrijf zou zich rot moeten schamen dat ze zoiets hebben opgezet en als daar eens wat meer aandacht voor komt omdat een zoon van een bekend iemand er eens last van gehad heeft, dan mot dat maar.

Achterdocht | 25-10-10 | 22:43

Joepydepoepy +1

Ed71886711 | 25-10-10 | 22:41

Canis Spurcus | 25-10-10 | 22:34

Prima...

TeMeijer | 25-10-10 | 22:41

TeMeijer | 25-10-10 | 22:18
Nog een keer dan maar. Wat bedoelde jij met uitgerangeerd als je zijn inkomen, volle agenda, schare fans en je eigen mening over hoe grappig je hem vindt buiten beschouwing laat? En dan, wat ben jij in dat licht? Hij geeft geen reet om jouw mening. Zijn zaal zit vol. En waarom ben ik als ik deze vragen aan jou stel zijn secretaresse of werk ik bij ABN-BOS (whatever that is)?

Canis Spurcus | 25-10-10 | 22:34

Canis Spurcus | 25-10-10 | 22:01

Mezelf? Doet toch niet ter zake? we hebben twee lijdende voorwerpen; T-Mobile en Youp van 't Hek. Jij bent zijn secetaresse of werk jij bij ABN-BOS?

TeMeijer | 25-10-10 | 22:18

Masri | 25-10-10 | 20:41
Ligt niet aan t-mobil, maar aan je trieste ifoon.

koekje erbij? | 25-10-10 | 22:17

Canis Spurcus | 25-10-10 | 22:01
Je moet toch wat opschrijven als inhuur kracht (typmiep op internet op de kosten van T-mobile). I.p.v. feiten te staven (werkt niet, wat waardeloos product) kan je beter modder gooien op Youp.

Kaan78 | 25-10-10 | 22:03

TeMeijer | 25-10-10 | 21:48
Youp was zijn tijd dus ver vooruit. Je kan hem grappig vinden of niet maar ´uitgerangeerd´? Heb je zijn agenda en banksaldo gezien? Hoe noem je jezelf dan?

Canis Spurcus | 25-10-10 | 22:01

I.p.v. problemen oplossen bij T-mobile gaan ze over op het zwart maken van onze Youp en zoon. Blijkbaar hebben ze een business case opgesteld.
Problemen oplossen (nul senario) kost veel geld.
Youp zwart maken d.m.v. bedrijfshoeren in huren kost minder.
Laten we voor oplossing twee gaan.
* Zichzelf hoofd tegen muur slaat bij zoveel achterlijkheid van T-mobile.

Kaan78 | 25-10-10 | 21:58

Oeps, telefonist bedoel ik.

prived pile | 25-10-10 | 21:57

Eerst die varkentjes in te krappe hokjes en dan nu de telefoonrekening van zoonlief!
Social media zijn toch verdomd aardige dingetjes om je maatschappelijke ongenoegen mee van je af te dingesen! Vroeger, toen stonden mensen nog ergens voor! (steekt handen diep in zakken en gaat over podium ijsberen)

verdullemenogantoe! | 25-10-10 | 21:56

Ook ik ben er een keer ingestonken bij t mobile
Toen ik geen bereik had op de plaats waar ik woon hebben ze me 3maanden van het kastje naar de muur gestuurd. En toen ik gepikeerd raakte heeft de telefoonist een aantekening in z'n systeem gemaakt dat ik onbeschoft was geweest en werd vervolgens niet meer te woord gestaan ook niet door anderen telefoonisten.
Vervolgens maar weer naar de winkel aldaar hadden nog 2 andere klanten een dispuut en liepen de emoties hoog op, de klant riep ik verlaat de winkel niet tot het probleem is opgelost. Die is toen door de politie uit de winkel geëscorteerd. T mobile is een etterende puist die nu explodeerd

prived pile | 25-10-10 | 21:54

Hoe hypocriet is dát van Youper-de-poep? Kan mij herinneren uit zijn show; Alles of Nooit, dat hij het TV programma; Ook dat nog, tot te grond toe afzeikte over hoe tal van bedrijven zoals Wehkamp, PTT door de mangel werden gehaald... Zo'n 15 jaar later, uitgerangeerd en wel flikt Youp hetzelfde trucje, als in het programma Ook dat nog... jammer, jammer, jammer

TeMeijer | 25-10-10 | 21:48

En vanavond Joepie bij Pauw en Witteman!

pietklomp | 25-10-10 | 21:42

Zowel in privé als zakelijk ruimschoots in de vorige eeuw reeds via Vodafone mobiel, prima met landelijk goed bereik en zelfs in een Zwitserse atoomschuilkelder 5m onder de grond nog contact mer de buitenwereld.
Mevr. mr. drs. Ookmooi heeft in Zuid met haar Ipheun 4 en op overige locaties in den lande geen klachten over thee-mobile.
De Youp heeft wel gelijk, indien een onderneming na langdurig gezeik pas na het getwitter van een bekende Nederlander tot actie overgaat dan doet deze onderneming iets niet goed, bange schijterds.

Ookmooi | 25-10-10 | 21:39

T-mobile damage control is volop aanwezig op het forum. :)))
Maakt niet wat jullie schrijven. T-mobile zuigt en dat heeft niks met een mening te maken maar met het gebruik van de (kuch)"dienstverlening".

Kaan78 | 25-10-10 | 21:34

Nooit problemen met TMobile.
Niet in de randstad, niet in de provincie en niet in het buitenland.
Heb gelukkig geen Hyves, Twitter of Facebook.
van 't Hek is kut

AssupFacedown | 25-10-10 | 21:28

@parson: dat ben ik niet lulhannes
@cartwright: je hebt je feiten niet op orde: de masters in het algemeen zijn dit jaar het slechts volgens de elsevier in Groningen. Dat zegt ten eerste niets over individuele masters en ten tweede is het de elsevier. Zoek je eigen school eens op.

Sigaretje | 25-10-10 | 21:27

Het is niet alleen T-mobile.
Vodafone heeft een keer een verkeerd toestel geleverd(Bestelling geplaatst bij de webwinkel van Vodafone- wie moet het dan oplossen?). Scheelt ruim 500 euro in mijn nadeel. Het koste mij 10 uur bellen naar de helpdesk (je kan je afvragen hoe moeilijk het kan zijn om dat te herstellen). Volgens mij hebben ze het zo terug verdient. Boeven zijn het.

Kaan78 | 25-10-10 | 21:20

Geloof mij nou, de rest is geen hol beter. Oke, KPN dan daar gelaten misschien maar als je daar problemen mee krijgt, nou berg je dan maar. Heb gedurende 7 maanden mijn vader moeten bijstaan omdat een randdebiel bij KPN zelf aan de knoppen ging zitten draaien met als gevolg 7 maanden lang met KPN bellen. DRAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Terpetijnzeikert | 25-10-10 | 21:19

@ repulse | 25-10-10 | 21:02

Godver, dat vreesde ik al. Maar gelukkig zullen we nooit van die jongen gaan horen verder. Want als je pa het halve land wil mobiliseren omdat je te debiel bent je eigen zaakjes voor je mobieltje te regelen, heet je voor altijd Buckler van 't Hek.

Adalgar | 25-10-10 | 21:14

@Kaan78 | 25-10-10 | 21:00
Vragen, vragen, vragen. Mail Youp en die tweet ze wel door. Het lijken me geen kwetsende vragen dus tweet tweet tweet: wie niet waagt, wie niet weet.

Sliptong | 25-10-10 | 21:13

En het nog niet eens eerste kerstdag voordat we Youp weer horen....

Sliptong | 25-10-10 | 21:11

Adalgar | 25-10-10 | 21:00
Hij lijkt ook als 2 druppels water op zijn vader...

repulse | 25-10-10 | 21:02

Wat een pauper telecom bedrijf.
Ik had een abonnement, die ik vervolgens niet meer heb gebruikt.
Geen bereik. Half in gesprek houdt Tmobile in een keer mee op. Netwerkfout.
1 in de zoveel gesprekken wordt niet eens verbonden.
Helpdesk bijna niet bereikbaar. Tig minuten wachten en zelf gelijk de hoorn erop gooien als je bij het "wachten" even iets anders doet.

Mijn telefoon hoort bij mijn representatie. Daarom heb ik maar een ander abonnement genomen (bij een andere provider) voor zakelijk gebruik en gebruik mijn belminutenbundel alleen nog voor het onderhouden van mijn sociaal netwerk.

Presentatie mag T-Mobile ook nog wat aan doen.
Waarom hebben wij in NL nog steeds geen T-Home zoals de rest van Europa?
Waarom zit de marketing afdeling te slapen?
Waarom is er geen landelijke dekking?
Waarom is 3G internet kut?
Waarom is de website met fouten?
Waarom hebben ze geen fatsoenlijke testers voor hun webapplicatie?
Waarom kan je geen e-mail sturen naar de helpdesk zonder tig drempels?
Waarom moet je zoveel minuten wachten op een reactie?

T-mobile is voor mij voor 1 keer gebleven. Over 10 jaar (als ze nog bestaan) wil ik wel een tweede poging wagen.

Kaan78 | 25-10-10 | 21:00

Youps column gelezen. Conclusie: zijn zoon is een licht zwakzinnige stoethaspel die zijn ouders tot wanhoop drijft.

Adalgar | 25-10-10 | 21:00

@repulse | 25-10-10 | 20:45
Anderhalf uur in de wacht bij T-mobile is een betere tijdsbesteding dan een voorstelling van Youp.

Überkopf | 25-10-10 | 20:57

Hulde. Zit bij T-Mobile en wil graag maar durf niet te switchen, want ben bang voor de ellende die ik dan over mij uitstort vanwege nummerbehoud. Problemen gehad met TNT. Helpdesk ook volstrekt ontwijkend en incompetent. Uiteindelijk via Twitter wel de hulp gekregen die ik nodig had. ABNAMRO heeft het wel goed geregeld in mijn geval. Ik ben voor een zeikplatform (anders dan GS) om die revolutie te bewerkstelligen. Waarschijnlijk zinloos, maar wel leuk.

Leute | 25-10-10 | 20:55

Prima meuk, T-mobile. Ga Google bashen als je durft, met je volgevreten Gooi-giechel.

Kaltsnautzige | 25-10-10 | 20:55

zovoklets | 25-10-10 | 20:38
Als ik directeur van t mobile zou zijn zou ik alle kaartjes van al zijn voorstellingen opkopen en gratis uitdelen in de moskee.

repulse | 25-10-10 | 20:46

Überkopf | 25-10-10 | 20:39
Ik zie hem zo staan, de sleutels van zijn auto om zijn vingertje laten draaien, dikke pens vooruit en maar pochen hoe hij na buckler nu ook tmobile kapot heeft gekregen.

repulse | 25-10-10 | 20:45

Slimme rakker: ten koste van een telecombedrijf reclame maken voor jezelf.

dubbert | 25-10-10 | 20:44

zovoklets | 25-10-10 | 20:30
Niks broodnodige inspiratie, alleen op een zo goedkope mogelijke manier jezelf weer terug in de spotlights proberen te werken. Jaja de grote youp gaat het voor alle arme burgerTs opnemen tegen het gemene t-mobile, dat hij zelf zijn zakken er maximaal van wil vullen zullen we het maar niet over hebben. Zoals het een echte socialist betaamt links lullen rechts vullen en lucas lult wel mede...

repulse | 25-10-10 | 20:41

Het bereik van T-Mobile is idd dramaaaaaaaaaaaaaaatisch. Moet op m'n werk in Rotterdam steeds naar het raam lopen om te bellen/kijken of ik nog gebeld ben. In en rond Amsterdam valt m'n 3G verbinding voortdurend weg en telefoongesprekken langer dan 10 minuten worden minimaal EEN keer per gesprek afgebroken. Tis dat ik een iPhone verslaafde ben maar anders was ik al lang weg bij T-Debiel!

Go Youp van't #

Masri | 25-10-10 | 20:41

Geef me een breek, T-mobile stelt een paar klanten teleur (waaronder een bekende doch uitgerangeerde grappenmaker) en de wereld is te klein. Youp kan zich beter opwinden over bedrijven in wapenhandel of dierenmishandeling. Of anders gewoon je kleinburgerlijke smoel houden.

Überkopf | 25-10-10 | 20:39

Reykjavik | 25-10-10 | 20:34

Als ik directeur was van T-mobiel zou ik Youp en zijn zoon gratis een levenslang abbo'tje geven en zeggen dat sommige mensen inderdaad wat te melden hebben maar ik bij Youp en zoon niet al te bang ben voor overschrijding van de belbundel.

zovoklets | 25-10-10 | 20:38

Die van 't Hek wordt een beetje een oud mannetje dat nadruppelt.
Wordt het niet eens tijd voor een incontinentie luier.
Begint al aardig naar (ge)zeik te ruiken.

max_laadvermogen | 25-10-10 | 20:36

Chiant | 25-10-10 | 20:30
Thanks. Tijdens geestdodend en slechtbetaald werk krijg ik bovendien altijd de beste ideeën.

Bakito | 25-10-10 | 20:34

Youp heeft kennelijk een bekendheidsboost nodig, want het was de laatste tijd zwaar kudt met zijn humor. Zijn tweets zijn niet om te pruimen zo zuur en waardeloos. Youp misbruikt nu dus zijn positie (LOL) om het ongenoegen van zoonlief te kanaliseren. T-Mobile zou er goed aan doen een kort geding aan te spannen tegen deze zwaar overjarige Grachtengordel-jup...

Reykjavik | 25-10-10 | 20:34

repulse | 25-10-10 | 20:23

lol

In plaats van binnen 10 minuten bij een andere belwinkel binnen te lopen en een telefoon te scoren gaat Youp liever maaaaanden zeiken om een paar tientjes te sparen. Misschien voor de broodnodige inspiratie?

zovoklets | 25-10-10 | 20:30

@Bakito | 25-10-10 | 20:28
Laat ik dan bij deze gezegd hebben dat ik bijzonder veel waardering voor u kan opbrengen, ook al ken ik uw werk niet. Mijn bemerkingen betroffen u dus niet.

Chiant | 25-10-10 | 20:30

Chiant | 25-10-10 | 20:20
Ik ben zelf kunstenaar en voorzie volledig ongesubsidieerd in mijn eigen onderhoud, soms werk ik via het uitzendbureau in een donker magazijn om de huur te betalen of om materialen te kopen. Gelukkig wordt dat steeds minder.
Ik ben het met u eens dat er veel wild vlees zit in mijn bedrijfstak. Een beetje snijden kan geen kwaad.

Bakito | 25-10-10 | 20:28

Dit verhaal vind ik wel achterhaald, ik heb zo een laptop ding van 9,50 euro per maand onbeperkt 368kb internet, die prijs gaat natuurlijk nergens over. Die heb ik al een hele tijd alleen was die eerst 19,95 en nu na een telefoontje nog maar 9,95. 6 maanden geleden heeft er, na al die klachten, iemand een of ander ding bijgeschakeld want sindsdien heb ik altijd goed en snel contact, was echt ineens. Daarvoor langs de A4 niet eens en ik ageerde er tegen waar ik kon, maar echt, tegenwoordig zelfs in het kleinste achterafkutdorp heb ik nog prima contact. Zeker voor 9,50 euro, ik bedoel je betaald een dubbeltje ga dan niet lopen zeiken dat je niet eerste rang zit. Dan moet je lekker voor 50 euro bij de kpn of vodafone gaan of zo met datalimiet en al en dan werkt het eersteklas.

Tinus Trekveer | 25-10-10 | 20:28

"Ik spuug nog liever in de urn van een familielid..."
ROFLü[email protected] | 25-10-10 | 20:23

Chiant | 25-10-10 | 20:28

Geen bereik, dat zouden meer mensen moeten hebben.

Jackanders | 25-10-10 | 20:27

Heb net al mijn andere abbo's opgezegd en me bij T-mobiel aangemeld. Lekker rustig!

zovoklets | 25-10-10 | 20:27

Brussen? Youp?
Wtf heb je gebruikt?
Youp is het prototype van het burgermannetje met zijn moralistische vingertje. Youp is de buckler drinker, stiekem zijn flesjes achter overslaand hopend dat de buren het niet zullen zien. Youp zou nu de redder in nood moeten zijn? De enige reden dat het vetpropje nog niet achter de geraniums aan het wegrotten is, is omdat er nog niet genoeg vooruitgang is geboekt met genetische manipulatie, er is nog steeds geen geranium opgewassen tegen de linksch elitaire stank die uit zijn bakkes de wereld in vliegt.
.
Nee dank je, ik hang nog liever 3 uur in de wacht bij t mobile, als dat ik dit over het paard getilde als redder des vaderlands zou aanmerken.
.
(deze boodschap werd u aangeboden namens de stichting promotie pil van drion)
Fatsoen, zouden meer mensen moeten doen.

repulse | 25-10-10 | 20:23

Gewoon flink moeilijk blijven doen; bellen en emails sturen met specificaties van je internet- en bel-downtime. Ik heb van T-Mobile 6x 15,- teruggekregen als compensatie van hun belachelijke paupernet. Een abonnement bij T-Mobile, de grootste fout die ik ooit begaan heb. Ik spuug nog liever in de urn van een familielid dan dat ik daar weer een abo afsluit. Stelletje laaielichters.

VIBE | 25-10-10 | 20:23

@Bakito | 25-10-10 | 20:14
Nutteloze financieringen kennen geen verschil. Zij zijn allebei nutteloos.
Ik ben ook niet tegen het opleiden van kunstenaars. Ik ben wel tegen het kunstmatig in stand houden van een groep lieden die producten voortbrengen waar niemand, of in het gunstigste geval een zeer klein elitair zelfverklaard groepje van zogenaamde kenners, waardering voor weet op te brengen. Op kosten van het nut en algemeen.

Chiant | 25-10-10 | 20:20

Go Youp! Sloop die honden!
Mensen kunnen wel klagen dat die Schiringa zo'n boef was, maar telefonie zaken zijn net zo erg.. Alle providers moeten lijden :)

Hauptfrau Anouk | 25-10-10 | 20:19

Hehe, eindelijk weer eens ouderwetse opstand. We gaan T-Mobile Buckleren!

Woutorious | 25-10-10 | 20:16

@plastic zakje | 25-10-10 | 19:54
Vooral in de context van een aanklacht tegen altijd bereikbaar zijn. Dat vond ik wel opvallend. Maar je geeft trouwens geen inhoudelijke reactie op mijn plempsel.

LiebeMan | 25-10-10 | 20:15

Chiant | 25-10-10 | 20:12
Als u mij uitlegt wat het verschil is in nutteloze financiering van enerzijds onderwijs en anderzijds kunst, zal ik dat graag doen.

Bakito | 25-10-10 | 20:14

@Bakito | 25-10-10 | 20:10
U doet een gooi naar een citaat van uw hand achter het werkwoord "drogredeneren" in de VanDale?

Chiant | 25-10-10 | 20:12

Wie woont er dan ook in 020, hier in Grunn heb je gewoon bereik bij T-Mofail

yokiamy | 25-10-10 | 20:11

Chiant | 25-10-10 | 20:06
Om enkele grote meesters te creëren, moet je velen als leerlingen een handje helpen. Veel mensen belanden na 10 jaar duur onderwijs ook achter de lopende band. Parels voor de zwijnen. Onderwijs ook maar afschaffen?

Bakito | 25-10-10 | 20:10

De Stramme Kabouter | 25-10-10 | 20:02
Voor mij wel hoor.

Superior Bastard | 25-10-10 | 20:08

@McMaffia | 25-10-10 | 19:22
Verklaar u eens nader. Ik heb geen problemen met telfort hoor.

LiebeMan | 25-10-10 | 20:08

@Bakito | 25-10-10 | 19:57
Geheel mee eens. De duurste kunstwerken zijn van ongesubsidieerde meesters en het heeft hen er nooit van weerhouden om ze toch te maken. Er zijn honderden straten in Nederland naar ze genoemd en eeuwig roem is hun deel.
Ik moet nog zien of er over 100 jaar in een beetje zichzelf respecterende stad ook een WWIK-wijk zal zijn, met de grote namen van alle lapzwansen die te lamlendig zijn voor het leveren van een echte kunstzinnige prestatie en zich schuilhouden achter een pretentieus rookgordijn van onbegrijpelijke vakterminologie die slechts is weggelegd voor de few happy & understanding.

Chiant | 25-10-10 | 20:06

Chiant | 25-10-10 | 19:44
Het gaat niet zozeer om het Rijk, maar meer om wat daaronder zit.
0031 kent teveel bestuurslagen en zit vol met hybride, nauwelijks democratisch gecontroleerde instellingen die van twee walletjes eten en maar matig presteren, maar wel de hoofdprijs in rekening brengen. In dat licht is het gehak op de helpdeskstudenten van één van de vele aanbieders van mobiele telefonie (waar je zo bij kunt weglopen) aandoenlijk te noemen.

Krachtmeester | 25-10-10 | 20:06

Help! Geen dekking: goo.gl/v93f

Watchking | 25-10-10 | 20:05

Chiant | 25-10-10 | 19:55
Ben het niet met u eensch, edoch zeer artistiek verwoord.

Lady Vagabond | 25-10-10 | 20:04

Ben al jaren tevreden klant van t-mobil. Altijd een rekening onder de 20 euro en nooit problemen. kreeg een nieuwe opgestuurd toen die gestolen was(wel effe contract verlengen natuurlijk).

Nee Eneco die is lekker bezig, vorig jaar een schatting ontvangen van mijn verbruik en dan nu het tekort van dat jaar ophalen tegen de prijzen van nu?
En dat bij 30.000 huishoudens, dat is echt oplichten. Naast de 5% die structureel al teveel in rekening is gebracht, te hoge prijzen rekenen voor de stadverwarming.
Eneco is het beste in de comsument oplichten. Zal de DTE eens een briefje sturen over de praktijken van Eneco. CC naar Youp

pindaboer173 | 25-10-10 | 20:04

En Feyenoord?

blikjegrolsch | 25-10-10 | 20:02

Mijn vriendin heeft een iPhone (de sukkel) van t-mobile en is sindsdien g*dverd*mme niet meer bereikbaar in ongeveer heel west Nederland.

De Stramme Kabouter | 25-10-10 | 20:02

Chiant | 25-10-10 | 19:55
Vanuit deze utilistische gedachte heeft u gelijk. Echter er zijn nog andere methode dan kosten/baten om de kwaliteit van het leven te meten. Sommige kunstervaringen zijn onbetaalbaar.

Bakito | 25-10-10 | 19:57

@Bakito | 25-10-10 | 19:47
Het grote verschil tussen het financieren van linkse en rechtse hobby's ligt hem in het feit dat de poet bij linkse hobby's weg is. Als in verdwenen. Komt nooit weer terug. Is opperdepop. Verdampt. Bij rechtse "hobby's" komt de poet (toegegeven met een zeker risico) meestal weer terug in den staatschduitenkist ende met winst.
Om het concreet te maken: ABN moet iedere Euro terugbetalen en met rente. Alle beeldend kundtstenaars die een WWIK-uitkering krijgen betalen daar geen cent van terug, maar stapelen een berg oud ijzer op elkaar, of flikkeren wat liters verf op een tapijt om er daarna doorheen te yogaën.

Chiant | 25-10-10 | 19:55

Opmerkelijk trouwens dat je hashtags gebruikt.
LiebeMan | 25-10-10 | 19:51
Zomaar.

plastic zakje | 25-10-10 | 19:54

zelf abo van t-mobie-iphone4.. niets te klagen, kon beter maar wellicht later, .. wel eens een vraag gesteld aan helpdesk.. binnen een paar minuten een antwoord die er toe deed..

"overal zanikt bagger"

larie | 25-10-10 | 19:54

@ Bigi Bana Boy | 25-10-10 | 19:01 : Dat zegt meer over de ontwikkeling van de GS achterban dan over de ontwikkeling bij Youp, vrees ik.

Jerry Nick | 25-10-10 | 19:53

Tja, mijnheer Tmobiel mag dan boos worden, ik heb het gehad en heb het weggedaan omdat je inderdaad in de grotere steden vaak gewoon GEEN bereik hebt. Haarlem was bijvoorbeeld vrijwel altijd onmogelijk, zelf midden in de nacht. Helaas, het is niet anders wat de paarse broeken van Tmobiel ook mogen beweren.

jan-lul-de-behanger | 25-10-10 | 19:53

Weer te laat | 25-10-10 | 19:48
De markt lost dus de problemen op die ze zelf heeft veroorzaakt. Marktwerking per saldo altijd +0

Bakito | 25-10-10 | 19:52

@plastic zakje | 25-10-10 | 18:49
Noodgevallen, vrienden, vriendin. Kan je er al wat bij voorstellen? Opmerkelijk trouwens dat je hashtags gebruikt.

LiebeMan | 25-10-10 | 19:51

Laatste ademstoot van een klein dik uitgeblust mannetje... van vroegah.

larie | 25-10-10 | 19:49

"Het wordt tijd dat de telefonie weer ondergebracht wordt bij een staatsbedrijf."
Bakito | 25-10-10 | 19:25

slecht plan. KPN-ambtenaren nog steeds -1

ik neem aan dat alle hierboven over mobabo zeikende reaguurders deze inmiddels hebben opgezegd? dan lossen dit soort problemen namelijk vanzelf op. marktwerking altijd +1.

Weer te laat | 25-10-10 | 19:48

Eindelijk weer eens iets goeds van Youp, hij was misschien dat linkse gewauwel ook wel zat en dacht laat ik nu weer eens iets echt constructiefs gaan doen.

Hanz Ziezo | 25-10-10 | 19:48

Wonderlijk,
ik 'zit' al jaren bij T-mobile,
nog nooit problemen gehad met de telefoonverbinding,
hoe dat met het 3G netwerk zit weet ik niet.
Maar goed, ik woon dan ook niet in de Randtstadt.

vander F | 25-10-10 | 19:47

Chiant | 25-10-10 | 19:39
Volgens mij financiert de staat ook rechtse hobby's zoals graaibank ABN.

Bakito | 25-10-10 | 19:47

zovoklets | 25-10-10 | 19:43
Duiven zijn mooie vogels. :)

plastic zakje | 25-10-10 | 19:45

Art Vandelay Ultor | 25-10-10 | 19:13
2 vetlappen, 1 varken.

joopwil | 25-10-10 | 19:44

@Krachtmeester | 25-10-10 | 19:26
U zijn de verkiezingen van 9 juni jongstleden ontgaan?
*mompelt iets met 18 miljard en EU-afdrachten*

Chiant | 25-10-10 | 19:44

Ze hebben me een keer afgesloten omdat ik door omstandigheden een hele tijd niet gebelt had.
Dat kostte me 16 euro en een nieuwe SIM-kaart. Wèl van een ander.
Dus T-mobile, ik wens je voor 16 euro de pestpokkentyphus en ik hoop ook dat al je telefoonlijnen op korte termijn doad gaan.
Een nooitmeerklant.

Dostranamus | 25-10-10 | 19:44

Mark van Leeuwen 19:38
Het lijkt me o zo moeilijk om heel je leven leuk te zijn.
Youpie draait al wat jaartjes mee en verdient daarom alle krediet want vroeger was die steengoed en nu nog wel steeds goed houdbaar.

Terpen-tijn | 25-10-10 | 19:44

Ik zit al jaren bij Telfort, mobiel, vast en Internet. Nooit problemen. Alleen word ik wel genaaid met mobiel bellen, ze rekenen p.m. af ipv per seconde. Ga die k*nkerlijers even contacten.

Nico Mudde | 25-10-10 | 19:43

-weggejorist-

Bakito | 25-10-10 | 19:43

Telfort is idd ok. onlangs gewerkt bij on-line. Hoe schofterig daar met klanten wordt omgegaan is schandalig. 5 weken volgehouden en bijna huilend weggelopen.

Boerenkoolenspek | 25-10-10 | 19:42

@Pa Cartwright 19:37: "Consultant". Oftewel lekker klooien in de telefoonsystemen. Cowboyklusjes, want alles moest al af zijn nog voor het werk begon.

Muxje | 25-10-10 | 19:42

Bos Hout | 25-10-10 | 19:36
Ik heb de afgelopen jaren een enorme aversie tegen heel dat commercieel gedoe opgebouwd. Je wordt besodemietert waar je bijstaat. Ik doe daar niet meer aan mee. Ik leef nu lekker basic en het bevalt me wel.

plastic zakje | 25-10-10 | 19:39

@Bakito | 25-10-10 | 19:25
Ja, dat is een goed idee! En dan ook weer dat je op papier via het staatsbedrijf PTT een aanvraag kunt indienen voor een telefoonaansluiting en daar 6 maanden op mag wachten. Net als vroeger. Compleet met voorrij- en aansluitkosten. En de staat gewoon lekker de abonnements- en gesprekskosten opvoert als er [doorhalen] bezuinigd [/doorhalen] extra linkse hobby's betaald moeten worden.

Chiant | 25-10-10 | 19:39

Volgens mij is Youp van het Hek tot ver na zijn tachtigste nog leuker dan Geen Stijl. Wat niet inhoud dat ik Geenstijl niet waardeer, maar da's meer om de waarheidsvinding.

Mark van Leeuwen | 25-10-10 | 19:38

@ Muxje | 25-10-10 | 19:34
Helpdesk? Mooi man.

Pa Cartwright | 25-10-10 | 19:37

plastic zakje | 25-10-10 | 19:33
Da's Vodafone.

Bos Hout | 25-10-10 | 19:36

@Snap je!? 19:25: Gelukkig niet... Ik heb wel wat werk in de sector gedaan in de begintijden, was erg leuk.

Muxje | 25-10-10 | 19:34

mensen moeten eens opletten wat ze bij zelfde belgedrag kwijt zijn per maand, niet kijken naar bundels aanbiedingen/meeneemminuten gewoon wat je per maand betaald. en ik moet zeggen dat vodafone en kpn het meest constant zijn.

lidlbier | 25-10-10 | 19:34

Gebruik T-Mobile, bereik kan soms beter zijn, maar verder geen geklaag. Graties mobiel inet voor 2 jaar, kunnen die andere telecom lutsers wat van leren. And not a single fuck was given that day. Moet je maar niet midden in Nederlands-Marokko gaan wonen, met je 020.

Bitage | 25-10-10 | 19:33

plastic zakje | 25-10-10 | 19:32
F1, dat is...

plastic zakje | 25-10-10 | 19:33

al 4 jaar bij T-mobile.

nooit 1 probleem, zowel met de dekking als met de klantenservice als met wat dan ook !

ik wens de rest wel succes ! ;)

Kinner | 25-10-10 | 19:33

DAT blijkt wel.

Bakito | 25-10-10 | 19:32

Bos Hout | 25-10-10 | 19:30
En de GP en meer van die onzin.

plastic zakje | 25-10-10 | 19:32

Bos Hout | 25-10-10 | 19:30
Nooit over drugs praten over de mobiele telefoon, dit blijkt wel.

Bakito | 25-10-10 | 19:32

Amsterdam is ook een schijt stad wie wil daar nou wonen? Ik heb hier altijd goed ontvangst met T-Mobile.

tommy terror | 25-10-10 | 19:32

In DIT geval.

Bos Hout | 25-10-10 | 19:31

plastic zakje | 25-10-10 | 19:24
In dat geval moest er ook een dure wielrenvereniging inclusief dope van worden betaald.

Bos Hout | 25-10-10 | 19:30

Ashtrey | 25-10-10 | 19:24
Ik heb alles destijds via de website geregeld en er is geen telefoongesprek bij te pas gekomen.

Laters!

plastic zakje | 25-10-10 | 19:26

Nederlanders: 10 km over de grens rijden voor een cent korting op de benzine, maar zonder morren akkoord gaan met taxpoetharkverhoging op schatkistschepschema. Raar volk.

Krachtmeester | 25-10-10 | 19:26

-weggejorist-

Terpen-tijn | 25-10-10 | 19:26

Ja toch?! Youp heeft deze keer gelijk. Het is een zooitje. Niet alleen bij t-mobile, maar ook bij andere grote bedrijven. Klantenservice is een sluitpost.

Willem4246 | 25-10-10 | 19:25

1.Het wordt tijd dat de telefonie weer ondergebracht wordt bij een staatsbedrijf. Zoals gewoonlijk hebben de vrije marktgraaiers er weer een potje van gemaakt. Met dit nieuwe kabinet zal het alleen maar erger worden.


2. Wie tot tien kan tellen, zorgt voor supportersrellen.

Bakito | 25-10-10 | 19:25

Muxje | 25-10-10 | 19:24
Werk je er?

Snap je!? | 25-10-10 | 19:25

Al jaren bij KPN, Vodafone, Ziggo en Online. Nooit problemen.

T-mobiel ken ik alleen van drugrunners in de Tour de France.

zovoklets | 25-10-10 | 19:25

Heb redelijk veel gebruik gemaakt van T-mobile telefonie, nauwelijks gezeur mee gehad en ben altijd vriendelijk en efficiënt geholpen door medewerkers.
T-mobile internet op een stickje was grappig en een foutje, werd vaker van het internet afgegooid dan dat ik er gebruik van kon maken, maar ook dit probleem werd serieus genomen en opgelost (het contract kon per direct ontbonden worden). Een beetje dom was dat een medewerkster mij met mijn laptop naar buiten wilde sturen, om te kijken of ik daar wel bereik had ("natuurlijk, dan ga ik gewoon altijd de straat op indien ik wil internetten, who cares?"), maar eigenlijk heb ik niets over T-mobile te zeiken.

De Gooise Matras | 25-10-10 | 19:25

plastic zakje | 25-10-10 | 19:17
Het was die pressure om toch vooral per dag een paar keer naar het board te gaan om ISDN aansluitingen, mobiele abb, en aanverwante zaken te kunnen turven. En de totale omzet natuurlijk. Maar goed ik dwaal af en moet naar the gym (voordat ze gaan bellen..). Bye.

*out*

Ashtrey | 25-10-10 | 19:24

T-Mobile failliet, daar heb ik een flesje lekkere wijn voor klaar liggen. Daar ga ik op toasten. Wat een ongelooflijk kutbedrijf is dat en wat een verzameling aan incompetentie daar. T-Mobile op je CV, knak, dat was je carriere!
.
De nieuwe slogan: T-Mobile, voor als je niet altijd bereikbaar wilt zijn!

BennieB | 25-10-10 | 19:24

Bos Hout | 25-10-10 | 19:22
Tot groot plezier van de groot-aandeelhouders.

plastic zakje | 25-10-10 | 19:24

@Snap je!? 19:21: Dat doe ik als hij het ook doet...

Muxje | 25-10-10 | 19:24

@ Sigaretje | 25-10-10 | 19:00
Master Journalistiek, zeg je huhm.

Staat niet bepaald hoog aangeschreven onder mensen die daar verstand van hebben, hoorde ik recentelijk op BNR.

Pa Cartwright | 25-10-10 | 19:24

Je hebt ondernemers die waarde toevoegen en je hebt merken die outsourcing managen.

Bos Hout | 25-10-10 | 19:22

Bigi Bana Boy | 25-10-10 | 18:58
Dat andere mensen wel een probleem hebben met bereik, helpdesk enz? Kom op zo dom ben jij niet.

Canis Spurcus | 25-10-10 | 19:22

Telfort mag ook van achteren gepakt worden !

McMaffia | 25-10-10 | 19:22

@En-el Hak | 25-10-10 | 19:17
Dat kan ik me ook goed voorstellen, maar dan moet je uitgangspunt niet zijn dat iedere klant een onverantwoordelijke pubert is. En een contract is een overeenkomst tussen twee partijen die daar rechten en plichten aan ontlenen. Niet een overeenkomst tussen een groot bedrijf en een natuurlijk persoon die slechts maandelijks een bijdrage levert om de raad van bestuur en aandeelhouders tevreden te stellen.
Tegenwoordig kijk ik altijd eerst of de bereikbaarheid bij problemen ook op een gratis nummer of tegen normaal gesprekstarief gegarandeerd is. Dat is meestal al een eerste indicatie van de service die je tegemoet kunt zien.

Chiant | 25-10-10 | 19:22

Muxje | 25-10-10 | 19:18
Doe eens normaal tegen Youpie!

Snap je!? | 25-10-10 | 19:21

hij was toch gestopt een tijdje terug? zijn collumns op zaterdag zijn meestal spot on.

lidlbier | 25-10-10 | 19:20

Gelukkig heb ik Hi.

Ken Frieser | 25-10-10 | 19:18

Ach Youpje toch... je carriere loopt ten einde, op artistiek vlak heb je al jaren niets meer te melden, en nu ga je als een soort professionele zeikbejaarde je laatste days of fame slijten. Het zou iets aandoenlijks hebben ware het niet dat je nog steeds een enorme lul bent.

Muxje | 25-10-10 | 19:18

Van T-Mobile en Vodafone tot en met Eneco en Oxxio, stuk voor stuk arrogante grootbedrijven. Maar! Maar ik kan me zo voorstellen dat men onverantwoordelijke pubers achter de kloten zit.

En-el Hak | 25-10-10 | 19:17

Nederland dus!

Snap je!? | 25-10-10 | 19:17

plastic zakje | 25-10-10 | 19:16
Nou ja, last van is ook wat overdreven. Het bevalt me wel.

plastic zakje | 25-10-10 | 19:17

"Bij T-Mobile zijn mensen hard bezig een goed product neer te zetten"
Bij de contractaanbieding verzekerde ze mij er van dat er in heel Nedeerland dekking is... dat hoefde ze dus schijnbaar niet neer te zetten, en de rest is bijzaak!

Snap je!? | 25-10-10 | 19:17

@ kleingrutter | 25-10-10 | 18:27

Wát dekt dat T-Mobile dan niet, zo ongeveer?

Pa Cartwright | 25-10-10 | 19:16

Ashtrey | 25-10-10 | 19:13
Van nachtmerries en behandeltijden heb ik geen last, wel heb ik last van het targetrejectsyndrom.

plastic zakje | 25-10-10 | 19:16

Heel fijn.
Orange stond bij mij ook erg hoog op de zwarte lijst en die kwalijke vereniging is ook opgegaan in T-Mobile. Net als destijds TIP is opgegaan in cosa nostra WorldOnline. Nederland verliest niets als dit bedrijf op de fles gaat. Laat het ook een waarschuwing wezen voor die andere arrogante "wordt-lid-op-gratis-0800-en-meteen-geholpen-maar-bij-problemen-bel-0900-en-wacht-maar-een-half-uur-à-0,50p/m-bedrijven", zoals KPN, NUON, UPC, Ziggo, Telfort en Chello.

Chiant | 25-10-10 | 19:16

@Sigaretje | 25-10-10 | 19:00
Ga eens naar de kapper man.

Parsons | 25-10-10 | 19:15

plastic zakje | 25-10-10 | 19:09
Soms heb ik nog wel es nachtmerries waarin 'behandeltijden' en het gevreesde 'targetboard' een centrale rol spelen.
The horror ...

Ashtrey | 25-10-10 | 19:13

"Bij T-Mobile zijn mensen hard bezig een goed product neer te zetten". Ergo, neerzetten is niet genoeg, ik moet wél bereikbaar kunnen zijn.

kitspuit | 25-10-10 | 19:13

@joopwil | 25-10-10 | 19:11
Paul de Leeuw?

Art Vandelay Ultor | 25-10-10 | 19:13

En dan te weten dat Youp in het bevolkingsregister gewoon Joep heet.

Dat bucklert dat mannetje zijn geloofwaardigheid aardig down the drain, toch?

Leo* | 25-10-10 | 19:12

T-mobile was niks, is niks, en zal nooit iets worden.

bigjeroen | 25-10-10 | 19:11

De markt werking doet in dit soort zaken gewoon zijn werk. Er zijn reeds voldoende tv programma's die extreem veel klachten over een bedrijf aan de kaak stellen.
Anders wordt het als een misselijke nageboorte een prive oorlog tegen een bedrijf gaat beginnen. Op die manier worden alle bedrijven vogelvrij.
En dat dankzij een hele grote groep malloten die die lul volgen op twitter of naar een optreden kijken. Ik hoop dan ook dat t mobile een rechtszaak kan beginnen.
Het succes van deze hoop stront is alleen te danken aan zijn debiele uiterlijk, en zijn walgelijke zoutloze grappen en een vies vet lichaam.

joopwil | 25-10-10 | 19:11

@de Bleek | 25-10-10 | 18:55
Ja dat is er eentje uit de tijd dat Youp nog wél leuk was.

Parsons | 25-10-10 | 19:10

Reputatieschade? *wrijft in handjes*

kitspuit | 25-10-10 | 19:10

Ashtrey | 25-10-10 | 19:07
Ah, callcenterachtig werk. Breek me de bek niet van open...

Bij mij was het Vodafone (zéker geen reclame).

plastic zakje | 25-10-10 | 19:09

als ze nou een beetje humor daaro hebben komt er een reclame met iets van sluit af met een hekje...

lidlbier | 25-10-10 | 19:08

plastic zakje | 25-10-10 | 19:01
Lang geleden veur KPN gewerkt, helpdesk zakelijke markt, misschien is daar de aversie vandaan gekomen. Ik zal het er eens met mijn shrink over hebben.

Ashtrey | 25-10-10 | 19:07

kapotte_stofzuiger | 25-10-10 | 19:01
Ook van die heerlijke ongezoete mayonaise.

plastic zakje | 25-10-10 | 19:06

Eigenlijk is het niet de schuld van Tmobile maar van de roverheid die miljarden vraagt voor flutfrequenties. Zie hier een crowdsourcing demo hoe je in hartje Amsterdam met maar een paar smartphones alle 3G netwerken plat krijgt:
Scroll naar beneden voor videootje van 5 minuten:
jet-stream.nl/blog/2010/06/sorry-2/

ZDEV | 25-10-10 | 19:05

Bigi Bana Boy | 25-10-10 | 19:01
Niks steun voor die one-trick-pony.

titsme | 25-10-10 | 19:05

Daarnaast, als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten, moet je ook niet zeuren als er af en toe wat misgaat.

kapotte_stofzuiger | 25-10-10 | 19:04

maar wel alle zeikerds een iphone voor weinig.

lidlbier | 25-10-10 | 19:04

@Bigi Bana Boy | 25-10-10 | 19:01
De vraag rijst of BB voor de achterban spreekt.

Art Vandelay Ultor | 25-10-10 | 19:02

Bij de Carrefour verkoopt men nog steeds Buckler

kapotte_stofzuiger | 25-10-10 | 19:01

Zeau he Youp, steun van GS plus achterban. Nee, dan heb je het gemaakt in de wereld van 2010 hoor. Net zoiets als in jouw tijd naar Parijs liften.

Bigi Bana Boy | 25-10-10 | 19:01

Ashtrey | 25-10-10 | 18:58
Op mijn Nokia 5800 zit WIFI en er zijn genoeg spots te vinden. En als ik thuisgekomen ben, kijk ik natuurlijk ook even in het modem of mams geprobeerd heeft om te bellen en die bel ik dan even terug. :)

plastic zakje | 25-10-10 | 19:01

Het nadeel van een snoertelefoon is dat je naast dat ding moet blijven zitten.
Het nadeel van een T-mobile-abo is dat ik naar buiten moet om te kunnen bellen, mits de wind en luchtvochtigheid gunstig zijn.
*naar bakeliet verlangen doet*

Bekbencher | 25-10-10 | 19:01

Web-team van T-Mobile zal nu wel (stiekem) meelezen.
Het Pre-paid bellen dus, klinkt jullie dat bekend?
Ben al twee keer door ze genaaid omdat het opwaarderen de soep inliep.
1000% zeker dat de ingevoerde gegevens correct waren, maar geen beltegoed!
2x 20 euro was het.. gejat door jullie.. slim hoor om te zeggen dat het aan de winkelier lag. dat zei de winkelier zelf namelijk ook..

Terpen-tijn | 25-10-10 | 18:59

plastic zakje | 25-10-10 | 18:55
Ik heb dan wel interwebs op mijn fohn maar gebruik het nooit.
Daarnaast bel ik - mobiel - vrijwel niet, en neem alleen op als ik zin heb ( bijna nooit ), of mams belt dan weer wel natuurlijk.

Ashtrey | 25-10-10 | 18:58

Bos Hout | 25-10-10 | 18:57
LOL !

plastic zakje | 25-10-10 | 18:58

Ik heb geen problemen met T-mobile eerlijk gezegd. Werkt tot nu toe altijd prima en dat al jaren. Dus wats probleem ?

Bigi Bana Boy | 25-10-10 | 18:58

plastic zakje | 25-10-10 | 18:49
Da's juist het mooie van T-Mobile. Dan bèn je niet altijd bereikbaar. Werkt perfect.

Bos Hout | 25-10-10 | 18:57

T Mobile is prima geen enkel probleem mee,was eerst bij Telfort,dat is pure maffia,heb een probleem gehad met die lui, ze zouden emailen ,bellen,continu in de wacht gewoon een strontclub.Telfort nooit meer,helemaal klaar mee.
Hek is gewoon een grote lul.

fleurtje | 25-10-10 | 18:56

Ashtrey | 25-10-10 | 18:51
Zoals ik al eerder zei, heb ik alleen een vaste lijn via XS4ALL (geen reclame) en gebruik ik mijn SIM-loze Nokia 5800 (ook geen reklame) als MP3-speler. Het niet-bereikbaar zijn op de momenten dat ik niet thuis ben, bevalt me goed. :)

plastic zakje | 25-10-10 | 18:55

de Bleek | 25-10-10 | 18:52
Origineel heur.

Ashtrey | 25-10-10 | 18:54

Wel ff doorzetten dan. Kan toch op zijn minst een signaal naar andere aanbieders zijn om kritisch naar hun diensten te kijken.

Daff | 25-10-10 | 18:53

Gisteren lukte het niet om 010 of 10-0 te bereiken.

de Bleek | 25-10-10 | 18:52

Mobiel bellen deden ze toch in de jaren negentig?

Bichon Frisé | 25-10-10 | 18:52

Bakito | 25-10-10 | 18:48
LOL
plastic zakje | 25-10-10 | 18:49
Goede vraag, persoonlijk neem ik die van mij amper op, gewoon omdat het kan.

Ashtrey | 25-10-10 | 18:51

die reactie geeft precies weer wat er mis is. Teveel managers en incompetente mensen die zich zorgen maken om het plaatje terwijl ze eigenlijk de gierput schoon zouden moeten maken.
Ga toch weg met je hele klote bedrijf en neem er meteen een paar mee die op de dezelfde manier werken.

sufkut | 25-10-10 | 18:51

Ik las recent in Elsevier dat de salon-socialist Youp van 't Hek tot de "prominente Nederlanders" hoort die door René Danen als "useful idiots" voor Nederland Bekent Kleur worden gebruikt. Ter informatie: www.hetverraadvanlinks.nl/DossierNBK.h...

Sir Galahad the Pure | 25-10-10 | 18:50

Waarom bucklert hij de KPN niet?
Die laten hun klanten het dubbele schuiven ivm T-Mobile!
Ik heb gelukkig 0 last met T-Mobile met wel van de KPN!
Ach ja...

TRiLLeNNiuM | 25-10-10 | 18:49

@Queno | 25-10-10 | 18:47
Maar wat is je punt inzake T-mobile?

kleingrutter | 25-10-10 | 18:49

Kan iemand me uitleggen waarom iemand overal en altijd bereikbaar moet zijn? Iemand? #openbaarbellen #mobiel #zucht

plastic zakje | 25-10-10 | 18:49

Als dank voor de gratis reclame zal T Mobile Youp wel een Ikea stapelbed toesturen, met verkeerde schreufjes uiteraard.

Mazzeltov | 25-10-10 | 18:48

Courage78 | 25-10-10 | 18:42
We bellen!!!

Bakito | 25-10-10 | 18:48

- Edit: verkeerde topic? -

Queno | 25-10-10 | 18:47

Youp was hartverwarmend met zijn shows toen ik jong was. Dot is weer de oude Youp. Zou hij weer gaan zien wat de echte problemen vandaag-de-dag zijn??? Ik hoop het maar denk het niet.

NoMinister | 25-10-10 | 18:46

Zie je, voorspellende gaven.

Art Vandelay Ultor | 25-10-10 | 18:45

Vliegenvanger | 25-10-10 | 18:40
Een goed gesprek voer je niet door de telefoon. Het is goed dat T-mobile dat duidelijk maakt.

Bakito | 25-10-10 | 18:45

krijgt

Art Vandelay Ultor | 25-10-10 | 18:45

@Courage78 | 25-10-10 | 18:42
omg jij brijgt een blok

Art Vandelay Ultor | 25-10-10 | 18:45

T mobile is zwaar ruk inderdaad, zit er helaas nog tot volgend jaar November aan vast, jammer dat deze debielen toen de tijd het alleen recht hadden op de verkoop van de Iphone, gelukkig is dat bijna voorbij.

Rotzak84 | 25-10-10 | 18:45

Heel goed. Wat ik met Vodafone heb meegamaakt wil je niet weten, ik heb echt met het schuim op de bek aan de telfoon gehanegn met de help desk. Je krijgt inderdaad alleen neezegeers aan de telefoon die helemaal niks mogen en kunnen. Drie maanden gezeik gehad.

Kirth Gersen | 25-10-10 | 18:45

En als het Youp niet lukt T-Mobile te Buckleren, kan hij dan alsjealsjeblieft voorgoed uit de media blijven?

titsme | 25-10-10 | 18:42

-weggejorist en opgerot-

Courage78 | 25-10-10 | 18:42

Ik ga voorlopig maar eens aan de soep-met-ballen. En uiteraard een alcoholhoudend biertje.

*** Vensters dichttrekt, koelkast opentrekt. I'll be back! ***

Reinaert | 25-10-10 | 18:41

@BlitzFlicker | 25-10-10 | 18:39
Dat afronden bij KPN gaan ze terug draaien.

kleingrutter | 25-10-10 | 18:41

En toch hoop hoop ik dat ze Youp kapodt suwen. Vieze linkse peop.

funkyd | 25-10-10 | 18:40

@Bakito | 25-10-10 | 18:37

Precies, 't is niet alsof je twee cijfers in de maand moet betalen ofzo ... Nee lutser, je hoort te krijgen waar je voor dokt.

Vliegenvanger | 25-10-10 | 18:40

Hehe, het duurde even maar dankzij het NRC kan ik nu als trots bewoner van Amsterdam centrum en UvA-student er ook voor uit komen dat T-mobile gewoon ruk is. Gelukkig dat KPN binnenkort ook de Iphone (4) gaat aanbieden. Betaal je wel flink voor aan niet gebelde belminuten die naar boven zijn afgerond, maar bellen kan je tenminste.

BlitzFlicker | 25-10-10 | 18:39

Ook ik ben financieel genaaid door T-debiel. Dus go Youp go!

Artwido | 25-10-10 | 18:39

in 020-centrum mobiel willen bellen, dát is zielig

glaaf | 25-10-10 | 18:39

@Bakito | 25-10-10 | 18:37
LOL

kleingrutter | 25-10-10 | 18:38

T-Mobile trekt duidelijk de slachtofferkaart. Kijk ons eens op de grond liggen, weerloos uit gapende wonden bloedend. Niet intrappen mensen maar op trappen. Dit is zinvol geweld.

Canis Spurcus | 25-10-10 | 18:38

Waarschijnlijk sluit T-Mobile zich af met een Van 't Hekje.

Bakito | 25-10-10 | 18:38

Het begon allemaal met zijn zoon... Ik ken die zoon, dat is een behoorlijk naar ventje. Die zou ik als T-mobile ook van het net afsluiten.

Hoofd bagage | 25-10-10 | 18:38

Tja, Youp of T-Mobile: 't is en blijft kiezen tussen twee kwaden hè?

Maar als 't echt mot: doei, Deutsche Telekom!

Reinaert | 25-10-10 | 18:38

Wat maakt het nou uit dat je af en toe geen of slecht bereik hebt en dat je lang moet wachten bij de klantenservice? Ik vind het erg kinderachtig om over dit soort fulititeiten te zeiken.

Bakito | 25-10-10 | 18:37

Youp van het Hek is misselijkmakender
dan T mobile en Buckler via een infuus anaal te moeten consumeren.

Lompe Loel | 25-10-10 | 18:36

van 't Hek altijd -1

RangerT | 25-10-10 | 18:35

Laat me raden Bert, je hebt een T-mobile abonnement?

pendajo | 25-10-10 | 18:35

Ik wil bij die %$$#% betalen per minuut af.. Jaja, eauk bij T-mobile..

Bokko | 25-10-10 | 18:35

Mobiele telefonie is sowieso gewoon kudt. Ik heb al maanden geen mobiele telefoon -ja, ik gebruik hem als MP3-speler- meer, maar een vaste lijn via ADSL. Heerlijk, geen mobiele telefoon !

plastic zakje | 25-10-10 | 18:34

Volgens het bedrijf heeft nog niemand maandag het abonnement opgezegd vanwege de actie van Van 't Hek.
.
Niet bereikbaar zijn heeft soms ook zijn voordelen.

CoffeePatch | 25-10-10 | 18:34

Maar wel allemaal een iphone van T mobster.

patjepejer | 25-10-10 | 18:33

Zelfs in 020-centrum niet? Geen bereik in het centrum van de wereld?!

Vliegenvanger | 25-10-10 | 18:33

Zit er ook eigen belang bij???

eljasir | 25-10-10 | 18:33

Altijd bereik in 040.

T-Mobile heeft dus gewoon schijt aan de Randstad en bij mij levert dat een +1tje op.

Art Vandelay Ultor | 25-10-10 | 18:32

Met telfort heb ik trouwens geen problemen. Heerlijk, overal bereik en 3G
*boerenkool met worst verorberen gaat*

LiebeMan | 25-10-10 | 18:30

Go Youp. (nu dan, voor het goede doel, anders...)

Captain Mango | 25-10-10 | 18:30

Jeee, Youp van 't Hek, dat is toch die man waar leasende accountmanagers altijd zo om moesten lachen in de tweede helft van de vorige eeuw?

Generaal P. | 25-10-10 | 18:29

Ach joh. Laat de vrije markt geweaun zijn ding doen. Daar heb je die quasi-grappige brilsmurf toch niet voor nodig?
En oh ja, Doei Zuurkool met Worst!

LiebeMan | 25-10-10 | 18:28

Zuurkool met Worst | 25-10-10 | 18:27
En geen zwitsal. *zucht*

Stroopdoos | 25-10-10 | 18:28

Ik voorzie de komende tijd geen reclames van t-mobile op geenstijl ;-)

conqueror | 25-10-10 | 18:28

KPN dekt alles ipv dat gare T-mobile.

kleingrutter | 25-10-10 | 18:27

Als je geschoren wordt kun je toch het best stilzitten?

Nee dus! | 25-10-10 | 18:27

-weggejorist en opgerot-

Zuurkool met Worst | 25-10-10 | 18:27

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken