Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Fittie tussen aanklagers Wilders

danenpowned.jpeg Omdat het altijd nog kolderieker kan: De aanklagers in het proces tegen Geert Wilders gaan inmiddels zelf rollebollend over straat. Groenlinksfanatici Rene Danen en Mohammed Rabbae (Team Prakken/Pestman) hebben eindelijk alle cabaretfragmenten van de zitting terug gezien en zijn to de conclusie gekomen dat clownadvocaten Mohammed Enait en Nico Steijnen een stelletje incompetente prutsers zijn. "We hebben geen behoefte aan slecht voorbereide mensen die meer schaden dan goed doen" aldus Rabbae. Volgens Danen kwamen de rantende mutsmoslim en de licht dementerende hippieadvocaat zonder overleg opdagen en namen zij ineens het woord. Ter nuancering: Danen kwam zelf te laat en Rabbae (uitvinder van de term 'kleine Hitler') stond een potje te janken. Maar gelijk hebben ze natuurlijk. In verband met deze *kuch* sterke samenwerking roepen Danen en Rabbae iedereen die iets tegen Wilders heeft op zich te verenigen. Ook trachten ze het OM wegens vergaande partijdigheid (LOL!) te wraken. Ondertussen proberen leden van het intellectuele vreetclubje Vertigo in de Televaag goed te praten wat krom is. Met uitzondering van Tom Schalken, die praat niet met de pers. Iemand een lekkere pot doperwtjes?

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

Displaced | 26-10-10 | 09:24

die twee advocaten,vooral die Mohammed Enait en Nico Steijnen die moeten in alle theaters in Nederland en België gaan optreden met Mohammed Rabbae als special guest!
Geert Wilders en Bram Moskowitz hadden moeite om niet in lachen uit te barsten !

dirkpeter | 26-10-10 | 02:26

-weggejorist-

Displaced | 26-10-10 | 02:07

Meneer Prakken.... hij blijft geniaal! Die kop van die vent als blijkt dat zijn cover is doorzien door onze Rutger.... kansloze figuren dit.

Dick6070 | 26-10-10 | 00:00

The eimer | 25-10-10 | 22:28

Interesting! Dank!

NoMinister | 25-10-10 | 22:50

Wat ook een snueje komiek is, is die Rabbae.
Deze oplichter zegt namens 225 personen en organisaties te spreken, maar treed alleen namens zichzelf op, zoals ik eerder zei.
Volgens de Kamer van Koophandel heeft hij daar een stichting opgericht op 8 feb. jl. en deze ingeschreven op 11 feb. jl.
Dat was kort na regiezitting van het proces Wilders.
Hij beschrijft zichzelf voorzitter en zijn vriendje B. Bourzik als secretaris/ penningmeester.
En nu ra,ra,hoe komt die rioolrat aan het geld om die advoclowns te betalen?
Het wordt steeds bizarder hoe dat zooitje ongeregeld te werk gaat.
Ongelofelijk!

The eimer | 25-10-10 | 22:28

Sprong gezien in DWDD. Lachwekkend de aanstichter gaf commentaar vooral bewaren voor het nageslacht, kromme logica van een poot of liever gezegd zielepoot. De onechte zoon van koning Charles II (of was het nou Albert Mol) met een clownskopje waarvan je eerder vermoedt dat hij de wederhelft is van een ooit beroemd komisch duo waarvan je de naam maar niet te binnen wil schieten. Ga je alsjeblieft niet verdiepen in zijn logica of argumenten want net als bij Mathijs van Heiningen gaan je hersens kraken en dat is echt de moeite niet waard dat levert alleen maar kwaadaardige tumors op. Wat ik me trouwens afvraag welke processen heeft deze mislukte komiek eigenlijk gewonnen.

idopane | 25-10-10 | 20:16

Kansloze prutsers vliegen elkaar in de haren. Mwwhoeeehahahahahahahaha.

lekker wijf | 25-10-10 | 18:55

Ook dat nog even :
als je trots moet zijn om de misdaden van de islam als cultuur te zien, dan wordt het de hoogste tijd om afscheid te nemen de wegen te scheiden.
Het was leuk geweest, heeft een paar centen gekost en weer hebben we geleden onder dat dwaze linkse cultimulgedoe, maar zo verder te gaan is zinloos.
Remigratie zal het volgende item van Geert zijn en die schok zal aankomen bij de linksgekkies.

The eimer | 25-10-10 | 17:52

-weggejorist-

bernhardes | 25-10-10 | 17:24

# Vliegevanger :

Via jouw naar die Steijnen:
Ddat was allemaal vroegah !
We leven nu, NU!
Seculier zijn we, geleerd van VROEGAH!

The eimer | 25-10-10 | 17:22

Vliegenvanger | 25-10-10 | 16:19
Effe dhimmen

sjongejonge123 | 25-10-10 | 16:41

Iedereen weet, op zeker moment moet je gewoon dimmen. Dat is een heel bekend Nederlands woord dat ook in de wetgeving besloten zit. Je moet dimmen.

Wat ons niet bevalt is dat we voor de islam zouden moeten dimmen en wat ons niet bevalt is dat we moeten dimmen voor diverse allochtonen, die het verdommen zich aan te passen.

Hebben wij ons als Westen ooit ergens aangepast? We hebben de hele aardkloot onderworpen we hebben overal alles uitgeroeid en uitgemoord. Ik ken ontzettend veel mensen met een koloniale achtergrond, die mensen spreken nog die talen allemaal die wij ze daar geleerd hebben. Ja, nou, wat wil je… het is hier…onze superioriteitsgevoelens en onze arrogantie tegenover andere culturen. Dat is gewoon de hele teneur.

En dat wordt allemaal verkocht onder het mom van de vrijheid van meningsuiting. Dat is zo pervers als wat. Dat is gewoon onze agressie, die collectief in onze maatschappij die we dus uitleven op deze mensen die dus gewoon het verdommen en die ook een zekere trots hebben en hun eigen cultuur en hun eigen religie.
----
Was getekend, Nico Steijnen www.frontaalnaakt.nl/archives/00000341...

Vliegenvanger | 25-10-10 | 16:19

La Vie En Rose | 25-10-10 | 15:41
Over een jaar of 10 mag hier niet meer over gesproken worden

sjongejonge123 | 25-10-10 | 16:04

@ krem;

Gewoon orakels laten beslissen.
In heikele vroegere kwesties raadpleegde men een orakel.
Die roerden met een stokje in schapenhersens en konden zo zien wat er aan de hand was.
Is ook stuk goedkoper dan een bunch wereldvreemde rechters op de poot houden ook.
En dan gaat het er ook een stuk eelijker aan toe met de rechtsspraak.

The eimer | 25-10-10 | 15:50

@ La Vie :

Ja, ziets in die strekking.
Als wij dat gezegd zouden moeten hebben, inderdaad.

The eimer | 25-10-10 | 15:45

@ Dostranamus | 25-10-10 | 11:28

door wie wou jij het OM vervangen dan ? de KNVB ?

krem | 25-10-10 | 15:44

www.joop.nl/politiek/detail/artikel/aa...
"Nu de zaak tegen Wilders helemaal over moet willen de aanklagers een nieuwe koers varen. Danen en Rabbae willen dat de groep aanklagers groter wordt. Ze roepen kerken, vakbonden en migrantenorganisaties op zich bij de benadeelde partijen te voegen."
Denken ze dat ze gelijk krijgen van de rechter als ze met meer man zijn?
Nee, juist Opperrechter Corsten zei zondag toch dat rechters dat nu juist niet altijd moeten den...

sjongejonge123 | 25-10-10 | 15:44

The eimer | 25-10-10 | 15:26
Pjieuw, u kunt nog langere zinnen maken dan ik.;)
Euver een jaar of 10 zullen we slechts de volgende zin horen uitspreken:
"Met de kennis van nu zouden we het toen anders hebben gedaan" oid.

La Vie En Rose | 25-10-10 | 15:41

Niet ontvankelijk verklaren op grond van een niet toerekeningsvatbare zeurrechter. Of geef Wilders tijdens een heel korte zitting (want daar zijn ze ook heel goed in) ontslag van rechtvervolging. Vrijspraak of sepot blijft altijd een luchtje aan hangen van, agh het is dan wel niet bewezen, maar het zou best wel eens zo kunnen zijn dat... Het rook/vuur/luchtje aan gezeur.
Voor wat betreft de klagende partij is er gelukkig wel een oplossing: slachtofferhulp voor de serieuze helft en GGZ voor de laatste twee plij/eiters*!
*dhhwnvti

Tjemig | 25-10-10 | 15:39

van eijckeler | 25-10-10 | 14:10
Als links nu eens zou meewerken aan een wetgeving, die 'preventief ruimen' van de gevolgen van de linkse multi culti hobby-fail, ipv het oproepen tot het preventief ruimen van de mensen die daar kritiek op hebben, waren we een stuk verder.

De La Puerco | 25-10-10 | 15:33

Niet-ontvankelijk verklaren en dan is deze hele poppenkast voorbij...

Opvallend dat ook nog een mijnheer van de HR zich ermee bemoeid heeft... Zijn reactie zegt genoeg.

Versnapering | 25-10-10 | 15:29

@ La Vie En Rose:

Dat kan je dat allemaal mooi vergeten.
Alle schuld ligt bij Geert en niemand anders.
Pas over 10 zullen pas toegegeven dat er geen fouten gemaakt zijn, maar
dat er misverstanden hebben plaatsgevonden die nu opgehelderd zijn waar nu algemene consensis zijn gevonden om met een nieuwe visie anders tegen de zaak aan te kijken en waar de positieve ervaringen uit het verleden een nieuwe dimensie zullen krijgen om de volgende keer dit positivisme met gecombineerd hernieuwde inzichten geen beletsel kunnen vormen de uitdagingen met frisse blijk op zijn juiste meritus te waarderen waarbij wellicht de nieuwe opdoemende problemen adequaat en met een zijdelijngs blik naar diverse varianten kijkende deze nieuwe expirimenten dusdanig uit te voeren dat veel mensen , ook met een afwijkende en toch opbouwende mening hetzij kritisch maar toch als een bijdrage kunnen zien om de toekomst met vertrouwen tegemoet te zien.

The eimer | 25-10-10 | 15:26

We kunnen nog veel plezier beleven aan die clowneske figuren als Danen, Rabbae en consorten, die zich morgen ongetwijfeld onder de in zwart verenpak getooide werelvreemde vogels zullen bevinden om het volk en parlement nog eens te wijzen op artikel 1 in de grondwet.

Het dringt nog steeds niet tot hen door dat zijzelf nou net die grondwet met voeten treden door een politieke partij en haar kiezers uit te willen sluiten en monddood te willen maken. Dat kan ook niet daar bij dit volk beide hersenhelften ernstig door het linksche virus zijn aangetast.

Hoewel ik niet gelovig ben, hoop ik dat de weergoden morgen een hagelbui met stenen als eieren zo groot op hunne hoofden zal laten nederdalen. Zo rond 13.00 uur.

En verder verwacht ik vanavond dhr Geert Corstens van de Hoge Raad bij Nieuwzuur en P&W alwaar hij zijn bezorgdheid zal uiten over de uitspraak van benadeelden die het OM van partijdigheid beschuldigen.
Ook verwacht ik dat de staatsomroep opent met de uitspraak van lieden die de bijl zetten aan de wortel van onze rechtsstaat.

La Vie En Rose | 25-10-10 | 15:07

@ paost :

Sjuist.
Enne van eijkelaar moet ook geen rose sjaaltje dragen en geen knip meesjouwen.
Kan daar anders wel eens fataal voor hem aflopen.
Heel A,dam is nl een no-go area.
Die stad betreden is geheel voor eigen verantwoording en geen verzekering dekt de schades.

The eimer | 25-10-10 | 14:58

Belachelijke televisie zeg, over dit onderwerp. Vooral het rene danen stuk is tenekrommend puberaal en publieke omroep onwaardig. Miss leuk voor op inernet, maar kom op, had echt wel iets meer inhoud van powned/pownews verwacht zeg. Voegt totaal niets toe. Bah

Papzak | 25-10-10 | 14:51

van eijckeler | 25-10-10 |
Als u geen idee heeftw aar het over gaat, leesu dan eerst op z'n minst een beetje in alvorens uw blaatsel voor het nageslacht vast te leggen.

U hebt uw zwartepak ook al uit de motteballen gehaald? Veel plezier in Den Haag morgen

paost712 | 25-10-10 | 14:37

@ van eijkeler :

Ben jij wel goed snik?
Geert levert ons miljarden op met zijn links afslankplan.
Die bewaking is een diepteinvestering die zich 1000 voudig terugbetaald.
Geen onzin meer praten, hoor!

The eimer | 25-10-10 | 14:32

"to+t de conclusie"

Doc Damage | 25-10-10 | 14:12

Laten we eens rechtse hobby's gaan afschaffen, zoals de beveiliging van Wilders. Kijken of hij dan nog zo'n grote bek heeft. Dat wordt lachen!!!
Enne... hij heeft zoveel fans, die zullen hem toch wel beschermen?

van eijckeler | 25-10-10 | 14:10

Carstens legt uit wat Happens:

Kijk, achterlijke krokketenvretende voetbalrellende tatoo,s, wijen dan bedoel ik het van IQ overlopende deel van de natie, zijn we helemaal temmes van linkse expirimentjes.
Zijn we niet bezig met de woningbouw, onderwijs en multcul, klimaat en enrgie dan is het wel met de rechtsspraak.
Ja, aktief zijn we wel, sukkels.
Ja en dan hoor ik wel dat die probeerseltjes falikant mislukken en gigantische schades opleveren, maar dat is flauwekul natuurlijk.
Sowieso heb ik daar maling aan, want niemand stuurt mij weg.
Dat hebben we zelf dichtgetimmerd, ha, ha.
Nou, kijk, als wij willen dat Wilders aan het gas gaat, dan gaattie ook, geloof me.
Wij hebben de islam en Job achter ons staan.
Radikalen zat dus.
Ik bedoel maar.

The eimer | 25-10-10 | 13:46

@Daff | 25-10-10 | 13:14
Zelfs de ademtocht van deze islamNazi is een leugen en belediging naar de Mensheid toe.
-
Islamo(fascisten) en het begrip 'onderbouwing' in één zin, is een contradictio in terminis.

Ahasveros | 25-10-10 | 13:38

@ Schoorsteenveger:

Ja, laat dat gajus maar leeglopen.
En dat zullen ze, want de frustraties loopt uit al hun lichaamsgaten.
Het is al zo erg dat hun club van naam moet veranderen;
Nederland bekent Geur.
Dan hoor je ze niet alleen aankomen, je kan ze dan ook nog ruiken.
Nou, dan moet alleen die vetklep een slagaderlijke verstopping oplopen omdatie alleen vetklepse schapen vreet en dan kan de karavaan weer verder.

The eimer | 25-10-10 | 13:34

Lachen om Moslims

FreshClash | 25-10-10 | 13:34

Prof. D.A.H. Vintik | 25-10-10 | 13:12
Naar youtube gemoved?

van Nazareth | 25-10-10 | 13:16

Wel interessant, toen Enait begon te zwetsen kwam direct de vraag namens wie of wat hij nu eigenlijk het woord voerde. Er zou zijn afgesproken dat hij slechts feitelijk zou toelichten, maar maakte maar even van de gelegenheid gebruik om zijn dikke onderbuik te luchten en maakte er een jankverhaal van. Loopt zo'n man dan ongehinderd en zonder dat iemand hem ergens officieel op een lijst heeft staan naar de microfoon om zijn mening te verkondigen? Hier werd ook door Moszko een opmerking over gemaakt, maar een goede onderbouwing van de kant van Enait bleef uit.
.
Ik ben dan wel benieuwd of hier achteraf nog wordt nagegaan of Enait daar uberhaupt wel het woord had mogen voeren en namens wie? Hij zeg zelf namens Alle Moslims In Nederland (AMIN) ofso? Maar daar stond ie niet officieel op een lijst maar werd slechts in de tekst genoemd. Dat gaf de rechter zelf ook aan, maar daar kwam geen duidelijk antwoord op, sterker het antwoord was zo wollig dat de rechter hem maar weer onderbrak.

Daff | 25-10-10 | 13:14

@van Nazareth | 25-10-10 | 13:06
Om voor mij moverende redenen verlaat ik nu deze draad.

Prof. D.A.H. Vintik | 25-10-10 | 13:12

Prof. D.A.H. Vintik | 25-10-10 | 13:02
Bedankt, ga het proberen.

joopwil | 25-10-10 | 13:04

@joopwil | 25-10-10 | 12:58
' ' in de link laten staan.

Prof. D.A.H. Vintik | 25-10-10 | 13:02

Waar is Dhr. Spong toch gebleven in dit verhaal????

BlauwVanBinnen | 25-10-10 | 13:00

Wie heeft een tip hoe ik een werkende link kan plaatsen?

joopwil | 25-10-10 | 12:58

-weggejorist en opgerot-

korneel2010 | 25-10-10 | 12:57

-weggejorist-

joopwil | 25-10-10 | 12:57

oproep aan de Anti Wilders Clan
Jullie hebben je punt duidelijk gemaakt maar het heeft nu geld genoeg gekost allemaal.
Bovendien zullen jullie net zo lang drammen tot je op alle punten gelijk hebt gekregen maar en dat zal omstreeks St. Juttemis zijn.
Stop nu met die geld verslindende onzin, ga morgen fijn in je zwarte pak in Den Haag lopen boeh!-roepen, haal je het journaal en alle voorpagina's ook nog mee.

Vanaf woensdag dan weer weer gewoon aan het werk. Of Subsidie verbranden zo lang het nog kan. Of anderzins onrendabel zitten/lopen zijn maar stop met die onzin.

Hartelijk dank namens een (groot deel) van de belasting opbrengers.

paost712 | 25-10-10 | 12:55

Hé René Danen en die andere schijnsociale heaumeaux die fappen voor het logo van GroenLinks, ga eens deaud.

Nederlandt | 25-10-10 | 12:53

"We hebben geen behoefte aan slecht voorbereide mensen die meer schaden dan goed doen" aldus Rabbae.
-
@ Rabbae & Danen:
Falen in de voorbereiding betekent voorbereiden om te falen.
Je kunt er vergif op innemen dat Moszco en Geert en MINSTENS 1,5 miljoen mensen zich hierom de pleuris lachen!
-
Maar geen zorg! Je kunt morgen tezamen met die andere pleefiguren tijdens de Optocht der Zwarthemden nog altijd de Zionisten de schuld geven, tog?
-
Owja:
Blijven jullie aub WEG bij de Dokwerker op 9 november as...

Ahasveros | 25-10-10 | 12:51

The eimer | 25-10-10 | 12:33
De kans bestaat dat ze zo verzuurd zijn geraakt dat ze nog onhebbelijker gaan doen dan Geert. Dan wordt het helemaal een kermis. Die Vetklep* is zelfs binnen die club niet meer welkom, nou dan moet je het toch wel erg bont gemaakt hebben dacht ik zo.
------
*De term Vetklep gebruik ik om mijn diepe respect te uiten aan de heer Enait en zijn geloof. Mijn God gebiedt mij dat, ik kan niet anders.

Schoorsteenveger | 25-10-10 | 12:41

@ Schoorsteenveer :

Op Hoeiboei wordt een strakke analyse gegeven dat die sneaky Rabbae in feite
alleen staat in dat proces.
Hij suggereert een gigantische achterban heeft, maar door interne ruzies in zijn
club infeite geen poot heeft om op te staan en solo opereert.
Datzelfde zou voor Danen ook gelden.
Hun compromisloze extreme opvattingen zouden op steeds meer weerstand stuiten.
Ook daar knokken ze elkaar de tempel uit.
Hoezo volgend proces?

The eimer | 25-10-10 | 12:33

Ben benieuwd of Geert Corstens van de Hoge Raad nu ook s de uitlatingen van Rabbae inzake de integriteit van het OM zorgelijk vindt.

Schoorsteenveger | 25-10-10 | 12:22

@ Waldorf :
Kan niet meer, want Geert heeft de filmrechten van die Advoclowns op gekocht en worden ingevoegd in Fitna 2.
Als wereldwijd sinaal bedoeld als waarschuwing aan allen die tegen
de de islam kampfen.
Dit sta je ook te wachten als je islamgruwelen benoemt!

The eimer | 25-10-10 | 12:19

Al die aanklagers kunnen beter samenwerken en zich verhuren als variétégezelschap.

Waldorf en Statler | 25-10-10 | 12:11

Ja, daarom pleit ik voor de broodnodige polderwijze van denken en
keer die donatie van 1 euro aan die geldgeile huilebalken.
Want het draait gewoon om de poen, zoals gewoonlijk.
Laten ze er blij mee zijn.

The eimer | 25-10-10 | 12:10

Art Vandelay Ultor | 25-10-10 | 12:06
Volkomen gelijk in. Man man man, volgens mij waren het maar 6 uur.

Hölzenbein | 25-10-10 | 12:09

@Prof. D.A.H. Vintik | 25-10-10 | 12:03
Ja, maar ik ben dan ook een zeer redelijk mens ;)

Art Vandelay Ultor | 25-10-10 | 12:09

Jib ceuhen trekt ten strijde om alles aan te fallen wat er aan te vallen is. Behalve als het links is natoerlijk...... Ik zou mij niet verbazen als hij bij de volgende zaak ineens vanachter de kolizen verschijnt in een bruine jurk met gebreide muts,om vervolgens wilders een kleine hitler te noemen.

die job toch

gevult_hertenreet | 25-10-10 | 12:07

@Hölzenbein | 25-10-10 | 12:04
Hey Hölzie, wel die acht uurtjes per dag pakken, hè. Slaap is belangrijk voor een mens.

Art Vandelay Ultor | 25-10-10 | 12:06

Wie een kuil graaft voor een ander...

van Nazareth | 25-10-10 | 12:06

-weggejorist-

Hölzenbein | 25-10-10 | 12:04

Art Vandelay Ultor | 25-10-10 | 11:58
Mocht de man weer gaan rechtspreken, dan heb je kans dat iedereen met de naam Jansen bij hem in het stof bijt.
En dat zijn er nogal wat in NL.

Pastor Sippenhaft | 25-10-10 | 12:03

@Art Vandelay Ultor | 25-10-10 | 11:58
Stel je niet aan, Schalken zegt het heel netjes en diplomatiek. Jij wéét het gedrag èn de intentie van Jansen toch ook op hun waarde te schatten. ;)

Prof. D.A.H. Vintik | 25-10-10 | 12:03

@Art Vandelay Ultor | 25-10-10 | 11:58 Mooi hè, zo'n uitspraak van iemand die niet wil en mag reageren?

Op zich al reden genoeg om hem uit het hof te trappen. Samen met zijn baas die al besloten heeft dat hem niets te verwijten valt, uitsluitend op basis van de uitspraken van Schalken zelf.

vraagstaart | 25-10-10 | 12:02

@ Ahasveros :

Vooral na die peilingen M.den Hond.
Job gaat als door een bij gestoken direct ageren.
Wordt het alleen maar erger.
Een kuch van hem en watsj, de peilingen zakken.
Job de Been van het Binnenhof.

The eimer | 25-10-10 | 12:01

"Belachelijk dat het OM zo duidelijk Wilders' kant kiest" vindt Rabbae. Lachen!
We hebben dus nu in een situatie waarin beide partijen vinden dat de nederlandse rechtspraak niet deugt. Zie daar als rechterlijke macht maar eens iets leuks mee te doen.

Schoorsteenveger | 25-10-10 | 11:59

Ahasveros | 25-10-10 | 11:54
Koefnoen was vroeger best wel leuk. Maar dat was voor het door Freek de Jonge aan alle tiepetjesartiesten opgelegde linksdragend engagement.

ojédiaré | 25-10-10 | 11:58

Tom Schalken: "Ik hoop alleen dat redelijk denkende mensen het gedrag en de intentie van Jansen op hun waarde weten te schatten."

Die man heeft wel echt lef moet ik zeggen. Flinke drogreden trouwens ook, om maar meteen iedereen die Jansen op zijn woord vertrouwt weg te zetten als iemand die niet redelijk denkt.

Wat een figuur.

Art Vandelay Ultor | 25-10-10 | 11:58

Noortje van Oostveen (voorheen Roll), was dat niet een neukertje van Lubbers?

Prof. D.A.H. Vintik | 25-10-10 | 11:57

Ik kan me geen prachtiger begin van de week wensen. HEERLIJK!
-
Mag je raden wie de 'usual suspects' voor het ontstaan van deze lachwekkende en zielige vertoning zijn!
a) Wilders!
b) ALLE Joden!
b) Het klimaat door Wilders geschapen!
c) Ach, *zucht* Roep-maar-wat!
-
@Koefnoen/TV Kantine:
Iets voor jullie! (ALS je durft...)

Ahasveros | 25-10-10 | 11:54

Wilhelmina Kuttje | 25-10-10 | 11:47
Radicaal? Dat is een ruim begrip. Ik vind de Halalriarchie dames naast dom ook best wel radicaal.
Mijn stelling is; zelfs als Greet zichzelf zou aanklagen hoop ik toch dat Bram wint.

ojédiaré | 25-10-10 | 11:53

proffessor... Dat gaan de slinkse zwarthemden in amserdam binnenkort doen.
de swarte doeken dag

gevult_hertenreet | 25-10-10 | 11:53

@gevult_hertenreet | 25-10-10 | 11:49
Gaan die morgen ook door Den Haag marcheren?

Prof. D.A.H. Vintik | 25-10-10 | 11:50

maar proffessor!! what about the bruinen?

gevult_hertenreet | 25-10-10 | 11:49

Rabbae heeft ook ooit hard uitgehaald naar homo's. Hij vond dit ziekelijk, vreemd en riep iets in de trant van " verboten". Op het schertsproces echter hield hij een roerend betoog over hoe hij homo's accepteerde.
Ik had eigenlijk wel van Moszko verwacht dat hij de betrouwbaarheid van de verklaring van Rabbae met deze frase onderuit zou halen. Helaas, niet gedaan.

Persephone | 25-10-10 | 11:49

@ The eimer | 25-10-10 | 11:42

ik heb er alle vertrouwen in mits u het organiseert

Wilhelmina Kuttje | 25-10-10 | 11:48

@ ojédiaré | 25-10-10 | 11:45

De slimme allochtone nieuwe Nederlanders zijn ook nooit radicaal moslim. is geen logische combi

Wilhelmina Kuttje | 25-10-10 | 11:47

@gevult_hertenreet | 25-10-10 | 11:42
Mo & René zullen morgen wel in Den Haag 'zwarten' gaan werven.

Prof. D.A.H. Vintik | 25-10-10 | 11:46

Rabbae wilde ooit de Duivelsverzen van Rushdi verbieden in Nederland. Iets met vrijheid van meningsuiting kapot maken?! Nuff Said.

Hij die gaapt | 25-10-10 | 11:45

gevult_hertenreet | 25-10-10 | 11:42

Als we nou zorgen dat die verplicht iets nuttigs gaan doen met hun tijd (er is werk zat, alleen niet altijd betaald), dan is dat klapvee ook onder de pannen.

Wilhelmina Kuttje | 25-10-10 | 11:45

@zovoklets | 25-10-10 | 11:34 Spits van PSV. Cokesnuivende dronkaard, dus voldoet volledig aan het ideaalprofiel van Links.

Maar inmiddels terug op het recht(s)e pad, hard werkend en scorend dus.

vraagstaart | 25-10-10 | 11:45

Wilhelmina Kuttje | 25-10-10 | 11:34
Natuurlijk zijn er slimme allochtone nieuwe Nederlanders, No doubt about that. Maar hoe slim ook, de vrijheid van meningsuiting moet gekoesterd worden en niet afhankelijk zijn van de grote tenen van lutzers die in profeten, demonen, godenzonen, en dergelijke geloven.

ojédiaré | 25-10-10 | 11:45

zovoklets | 25-10-10 | 11:41
U bent aandoenlijk in uw stellingname. Lang niet geneukt?

Persephone | 25-10-10 | 11:44

De hele slinkse kliek denkt dat als ze een breed draagvlak kunnen bewerkstelligen,ze meer kans gaan maken in een volgende zaak. Persoonlijk denk ik dat er steeds minder mensen zijn die hun handen nog willen branden na deze belachelijke vertoning.

Mischien een handje vol boehoeroepende linkse klapvee werkelozen.

gevult_hertenreet | 25-10-10 | 11:42

-weggejorist-

The eimer | 25-10-10 | 11:42

BREAKING: Tom Schalken is met een doorgeladen pipa op weg naar het OM om verhaal te halen.

Sliptong | 25-10-10 | 11:41

Persephone | 25-10-10 | 11:38

Al 41 jaar een domme lul dus. Nick-picker!

zovoklets | 25-10-10 | 11:41

LOL @ The eimer | 25-10-10 | 11:36

Pastor Sippenhaft | 25-10-10 | 11:41

Danen's nieuwe coach Hans Teeuwen zal het volgende schouwspel in ieder geval voor de kijkers aantrekkelijker maken. Jalala, geld.

Sliptong | 25-10-10 | 11:38

zovoklets | 25-10-10 | 11:37
Ik heb al 41 jaar een enorme lul al zeg ik het zelf. Ken uw klassieken in reaguurdersland en weet dat reaguurder Persephone een man is.

Persephone | 25-10-10 | 11:38

gevult_hertenreet | 25-10-10 | 11:36

Kun jij niet lezen? Ben ik niet duidelijk genoeg of ben jij gewoon dom?

zovoklets | 25-10-10 | 11:38

The eimer | 25-10-10 | 11:36

Ja leuk, we doen een volksjury per internet, dan mogen alle Nederlanders meestemmen.

Wilhelmina Kuttje | 25-10-10 | 11:38

Persephone | 25-10-10 | 11:35

Och, meisje. De onderwereld moet ook bediend.

zovoklets | 25-10-10 | 11:37

@ gevult- hertenreet :

Geert roept nu 500 getuigen op en Mosc wil een pleidooi houden
van 2 weken.
Jansen is nu door 45 rechters uitgenodigd om bij MacDonalds een
kindermenutje( budgetneutraal) te prikken en de ballebak te visiteren.
Afgesproken is dat er niet langer als 2 jaar naar nieuwe rechters wordt gezocht,
daarna wordt er desnoods zonder rechters het proces voortgezet.
Dit om eventuele wrakingen uit te sluiten.
Het recht moet tenslotte zegevieren, hoe dan ook.

The eimer | 25-10-10 | 11:36

[email protected] mosko is een buitenlander volgens jouw? ja en?
is er wat op tegen

gevult_hertenreet | 25-10-10 | 11:36

Wilhelmina Kuttje | 25-10-10 | 11:34
Ha! Hoe heette die gast ook al weer...?

Bakito | 25-10-10 | 11:35

zovoklets | 25-10-10 | 11:23
Heeft u uw pilletje genomen deze ochtend mijn waarde?
Of bent u altijd zo kortzichtig?

Persephone | 25-10-10 | 11:35

vraagstaart | 25-10-10 | 11:32

Geen idee wie dat is maar is hij buitenlander die langer dan 3 weken in Nederland is?

zovoklets | 25-10-10 | 11:34

Persephone | 25-10-10 | 11:21

Precies, dat punt maak ik ook. Damen en co vertegenwoordigen geen allochtonen, ze vertegenwoordigen oud-linkse prullaria. Succesvolle immigranten hebben een broertje dood aan huillie huillie subsidieslurpers. Ben benieuwd wat voor deel van de PVV stemmerts zelf een kleurtje heeft.
De Centrumdemocraten hadden destijds een gitzwarte locale lijsttrekker die met onvervalst suri accent vertelde: "Nederland is geWoon vol"

Wilhelmina Kuttje | 25-10-10 | 11:34

-weggejorist-

zovoklets | 25-10-10 | 11:33

Jonathan Reis heeft trouwens wèl een goede rechter.

vraagstaart | 25-10-10 | 11:32

Dit toont goed aan hoe wanhopig links begint te worden; nu vechten ze elkaar onderling te tent uit.

pimpernel. | 25-10-10 | 11:31

Dat abjecte gedrag van Schalken bij zijn palestinazwaaisjaalmaat Katoesja Hendriks kun je gerust schandelijk noemen.
Als je zo graag in een besloten kring abspritz op je interlectuele capaciteiten kan je ook een faciale uberklodder terugverwachten. Die "D666-cultuur is zoooooo kudt.

ojédiaré | 25-10-10 | 11:30

Dus je kunt als advocaat zonder overleg bij een proces aanschuiven en het woord gaan voeren?
En die rechtbank accepteert dat?
Dan zijn ze nog meer incompetent dan ik al dacht.
Overigens is het een goede zaak om het OM te laten vervangen maar dan ook gelijk het proces maar verplaatsen naar een andere stad waar men niet zo bevooroordeelt is. Zijn we ook gelijk van die grachtengordelrechters af.
Alhoewel, dan missen we waarschijnlijk een onnavolgbaar staaltje cabaret van de bovenste plank.

Dostranamus | 25-10-10 | 11:28

Danen rabbae en enait de heatbeart en advocaat catweezle Hebben waarschijnlijk al hun vertrouwen op de linkse rechters gezet en totale overwinning bedacht door weinig of geen onderbouwde argumenten aan te dragen..
De rechter zou hun immers weer gelijk gaan geven ,attans dat dachten ze. De rechter heeft door twee wrakingsverzoeken zijn eigen rechtzaak naar het kloten geholpen. Ik kan niet wachten totdat mozko in de volgende zaak de getuigen weer gaat oproepen jansen kommerrrrrmaarin!!!!!

gevult_hertenreet | 25-10-10 | 11:28

Rabbae woont hier al meer dan 40 jaar maar spreekt erg beroerd nederlands. Op dit moment is hij het uithangbord van het mislukken van integratie, hoe meer hij op de tv komt hoe duidelijker dit zal worden.

Onderbuik | 25-10-10 | 11:27

Als ik Nico Steijnen was sleurde ik die Danen en Rabbae voor de kadi. Laster, smaad, aantasting van eer en goede naam.

Kan dat dan in de ArenA? Wegens een grotere publieke tribune?

vraagstaart | 25-10-10 | 11:26

berichtje voor rene gelieve te sturen naar: info[at]renedanen.nl

WallieP | 25-10-10 | 11:24

-weggejorist-

zovoklets | 25-10-10 | 11:23

Ben trouwens benieuwd wanneer Teeven die A,damse mestvaalt gaat
opruimen. Dat moet toch wel prioriteit nr. uno worden voordat er
weer ongelukken gebeuren.
En waar blijft de kamermotie van Geert om geen benoemde maar gekozen rechters aan te stellen?
Zou een leuk antwoord zijn op Jobs gekweel dat Rutte af gefaald heeft.
Aksie en nu!

The eimer | 25-10-10 | 11:23

En r.danen gaat in zijn wildershaat geweaun door met uitsluiten, nu van zijn medestanders. Zolang het einddoel van hem maar gehaald wordt gaat hij (zoals gewoonlijk) weer over lijken.

25TaLife | 25-10-10 | 11:22

-weggejorist-

zovoklets | 25-10-10 | 11:22

Ik ben zelf werkzaam als strafrechtadvocaat een een vrouwelijke kantoorgenoot is van Iranese afkomst. Scherpe juriste, slim, gedreven en integer. En ze krijgt inderdaad jeuk van types als de klagers in dit schertsproces omdat ze zich absoluut van deze lieden verre wil houden.Ik ken dus wel een aantal -inderdaad veelal vrouwelijke- niet Westerse allochtonen en chapeau, ik zou daar graag een kantoor vol mee hebben.

Persephone | 25-10-10 | 11:21

BangBang | 25-10-10 | 11:17

Ze bewijzen juist Wilders ongelijk.
Als dit 'de islam' en 'de linkse kerk' in Nederland is begrijp ik niet waarom men daar angst voor heeft. Die lutsers kunnen niks.

zovoklets | 25-10-10 | 11:21

NoMinister | 25-10-10 | 11:09
Een soort ebonics :-\ In elk geval nooit zonder schrijffouten (maar voor haar Nederlands geldt hetzelfde). Lekker lullig voor iemand die zichzelf 'burgemeester van Zeeburg' noemde LOL

Shalome | 25-10-10 | 11:21

Jansen vindt helemaal niet dat men hem kon beïnvloeden. Wel beschrijft hij dat hij vooraf niet wist dat die rechter er zou zijn. Hij wilde helemaal niet met die rechter spreken die mensen wil vervolgen voor het spreken van de waarheid (zoals Jansen de koran leest). Het gesprek liet zien dat het voor zo'n rechter een leuk speeltje is. Even een politicus met een onwelgevallige mening aanklagen, even een etentje om op een getuige in te praten. Ondertussen geen flauw idee dat het gaat om echte mensen met werkelijke problemen, doodsbedreigingen en ander religieus geweld. Bevooroordeeld dus. Geen eerlijk proces, daar gaat het om.

"De naievelingen blussen binnenslands een brandje en zien de lekkende tongen op de globe niet. "

mrska | 25-10-10 | 11:21

Gilles dela Tourette | 'Hans Jansen = pseudowetenschapper' merkwaardige titel voor een gepensioneerd professor. Als zijn mening u niet bevalt diskwalificeert u de titel en daarmee dus impliciet uw eigen plempsel.

dubbert | 25-10-10 | 11:21

Muhahahaha Laat ze maar lekker de schuld op elkaar schuiven. Het proces gaat over en Moszco gaat weer gehakt maken van de klagers. En eerlijkheid gebied me te schrijven dat ik hoop op dit keer een tegenstander van formaat zodat Moszco echt kan uitpakken. Stelletje lutsers, als ze slim zijn laten ze de aanklacht gewoon vallen i.p.v. weer melodramatisch te gaan janken in court.

Leve het vrije woord! Het is voorbij met de tolerantie van intoleranten! Leve de hufters!

Schlomo De Peaumeaux | 25-10-10 | 11:19

zovoklets | 25-10-10 | 11:07
alle rottigheid door buitenlanders..... hmmm?
En krakers dan? En de meeste tweede kamerleden? De kaalkopjes? Ow vergeet de uitkeringstrekkers niet met 'blanke' ouders. Da's lekker volk.
Doe nog es uitleggen?

Pastor Sippenhaft | 25-10-10 | 11:19

Bertus Hendriks: We zijn met z'n allen over Schalken heen gevallen. Niemand vond dat Wilders moest worden vervolgd, behalve Schalken. Dat je Wilders op een presenteerblaadje zo'n politiek cadeau aanbiedt!''
Oh, dáárom is vervolging de verkeerde weg. En natuurlijk niet omdat het principieel fout is.

Cruz Azul | 25-10-10 | 11:17

Symmachus | 25-10-10 | 10:44
Jij ook goedemorgen :)
Wat ik niet begrijp is dat die bralapen zoals Rabbae, Danen en die andere clowns serieus denken dat ze Nederland (en dus ook de allochtonen) hiermee een plezier doen. Rabbae is zelf ook niet echt schoon (wilde de Duivelsverzen verbieden en vond dat we Bin Laden niet mochten bespotten na de aanslagen). Die man heeft geen enkel bestaansrecht in een westerse democratische maatschappij, maar denkt wel met subsidiegeld voor alle Marokkanen te kunnen spreken. Terwijl hij zelf idioot slecht nederlands spreekt. Enait is ook alles al over gezegd, dat die man nog een rechtszaal in mag is ook idioot. En Danen? Dat is er zo eentje waarvoor het woord salon-socialist is uitgevonden. Allemaal gesubsidieerd door... voornamelijk rechtse belastingcenten want die betalen het meest belasting.
Echt, die clowns doen de emancipatie van allochtonen echt geen goed.

Pouline | 25-10-10 | 11:17

Had toch wel een IETS meer gestructureerde en onderbouwde aanpak verwacht bij de aanklagers. Natuurlijk wist ik van tevoren ook wel dat het niveau laag zou zijn, maar dat ze uitgerekend deze schertsfiguren naar voren duwen bewijst dat hetgeen zij Wilders verwijten feitelijk op henzelf van toepassing is; veel schreeuwen, weinig inhoud. En nu hebben deze "kopstukken" onderling ook al ruzie. Triest.

BangBang | 25-10-10 | 11:17

@Korreltje Zout | 25-10-10 | 11:13:

*** Adhesie betuigt (eisen doe ik niet, ik ben autochtoon) ***

Reinaert | 25-10-10 | 11:16

De linkse kerk heeft Wilders groot gemaakt, althans zo gaat het verhaal. Opmerkelijk dat dezelfde Wilders nu roering en wellicht een grote schoonmaak binnen deze kerk teweegbrengt, als een soort van tussenpaus van een ander geloof.

Bakito | 25-10-10 | 11:14

Dat hele Wildersproces leende zich prima voor een fotofuckvrijdag. Jammer dat die is afgeschaft. Ik eis hem terug! Wie eist mee?

Korreltje Zout | 25-10-10 | 11:13

Doperwten uit blik zijn trouwens niet te vreten.

verraad van links | 25-10-10 | 11:12

Koekje-dr-bij? | 25-10-10 | 10:52

Zeg maar nee, dan krijg je er twee!

Maar u hebt wel gelijk denk ik.

NoMinister | 25-10-10 | 11:11

@kleingrutter | 25-10-10 | 11:04:

Tja, "links" heeft ook alle rechters al op de loonlijst staan dus dan wordt de spoeling natuurlijk op enig moment wat dunner hè?

Reinaert | 25-10-10 | 11:10

@dubbert | 25-10-10 | 11:08
Laat hem lekker in de waan.

verraad van links | 25-10-10 | 11:09

The eimer | 25-10-10 | 11:05

Nou, er bestaan toch een aantal miljoen Nederlanders die, hetzij omdat ze door hun pvda onderwijs indoctrinatie sowieso tegen Wilders zijn, hetzij tegen Wilders zijn omdat "het allemaal zo'n vaart niet loopt/zal lopen/gaat lopen" op 1 of andere manier de boodschap van Geert niet willen horen. Maar meer dan 1000 zullen er niet meelopen in die Ninja demonstratie dat geloof ik nooit.

The Evil One | 25-10-10 | 11:09

Shalome | 25-10-10 | 10:44

Ze spreekt zo te horen een aardig woordje over de grens ;-)

NoMinister | 25-10-10 | 11:09

Moet iemand die Mo Rabbi niet even uitleggen dat je het Openbaar Ministerie niet kunt wraken?

dubbert | 25-10-10 | 11:08

Pastor Sippenhaft | 25-10-10 | 11:00

Hij is Indo. Basta!
Zo zie maar dat alle rottigheid door buitenlanders wordt veroorzaakt.

Paspoort afnemen en hooguit 3 weken per jaar mogen komen om geld uit te geven.

zovoklets | 25-10-10 | 11:07

Wilhelmina Kuttje | 25-10-10 | 10:35

Als de Israeli's tijd hebben voor loosers als Danen, dan is de olie denk ik inmiddels op en is er dus ook meteen vrede in Israel, vandaar (over subsidie en geldstromen gesproken). Tot die tijd kunnen ze zich ook beter op anderen richten ().

NoMinister | 25-10-10 | 11:07

@Pastor Sippenhaft | 25-10-10 | 11:00
Nee, ken ik niet.

verraad van links | 25-10-10 | 11:07

Wil iedereen die nog iets snapt van dit circus opstaan.
* zittenblijft *
Het is wel een betere soap dat GTST

SpongeRob | 25-10-10 | 11:06

Die danen roept iedereen op die Wilders haat.
Waar moeten die vandaan komen.
In NL bestaan die niet, dus moeten ze uit Yemen of
Saoudi geimporteerd worden.
Of Erdogan, maar dat is een charlatan, die valt ook af.

The eimer | 25-10-10 | 11:05

Geloof het of niet maar afgelopen vrijdag zei een links huppelkutje dat het allemaal kwam omdat links geen goede advocaten kan betalen.....
Waarop ik zei dat de optredens van Steijnen en Enait toch niets met geld te maken hadden?
Waarop ze stelde dat Mozsko in het voordeel was omdat hij meer geld zou krijgen.....
Bovendien zo vond ze was het een oneerlijk proces omdat Wilders bevooroordeeld zou zijn.
Op mijn vraag waarom kreeg ik al geen antwoord meer.
Mutsje had totaal geen idee behalve dat ze het maar "onrechtvaardig" vond.

kleingrutter | 25-10-10 | 11:04

vrijheid en verantwoordelijkheid

emankicN | 25-10-10 | 11:03

Komen die EDL figuren nog zaterdag? Om verwarring te stichten bij de moreel verhevenen en hun vazallen van de media zouden ze hun regiment "extreem-rechtse" Sikhs moeten sturen.

The Evil One | 25-10-10 | 11:02

LOL @ Merlot & verraad van links
Bijna goed. Tipje van de SLUIER... ;-) 3.bp.blogspot.com/_ot9d1B3DkkA/TAjkaTl...

zovoklets | 25-10-10 | 10:55
Hoezo terug? De man komt uit Venlo.

Pastor Sippenhaft | 25-10-10 | 11:00

justica | 25-10-10 | 10:33
Ik ga nog liever naar Ajax-Feyenoord dan een PvdA-congres.
Ik hang nog liever 5 dagen mijn leuter in uw mierenkolonie dan dat ik een Nederland Bekent Kleur betoging zou moeten bijwonen.
Etc.

Koekje-dr-bij? | 25-10-10 | 10:59

@ Reinaert | 25-10-10 | 10:53

U heeft punt.

Wilhelmina Kuttje | 25-10-10 | 10:59

Straks kunnen we ook genieten als die groep islamofascisten
elkaar kapotsuen wegens wanprestaties.
Moeten ze wel hurry maken, want straks gaat de soepsidiekraan
dicht en moeten ze terugvallen op een nog grotere oen in de vorm
een dilletantische pro-deo advocaat.
Spong heeft gelijk, dat proces is nog lang niet afgelopen.

The eimer | 25-10-10 | 10:57

Pastor Sippenhaft | 25-10-10 | 10:49

Wilders mag natuurlijk ook terug naar Indonesie.

zovoklets | 25-10-10 | 10:55

-weggejorist-

Marauder | 25-10-10 | 10:55

Alleen al van het woord "Elite" krijg ik de koude rillingen, of een voedselvergiftiging.......

fritsspits | 25-10-10 | 10:54

De leden van de Linkse Kerk zijn ongewild altijd zo kolderiek !!

Een Soort Iets | 25-10-10 | 10:53

@Wilhelmina Kuttje | 25-10-10 | 10:48:

Ik zeg ook niet dat ze er niet zijn, ik ben ze in de praktijk nog niet tegengekomen. Al wat ik kan doen is mijn ervaringen met allochtone HBO'ers omschrijven, en die zijn dus niet al te best. Ik generaliseer niet, ik omschrijf slechts mijn ervaringen.

Reinaert | 25-10-10 | 10:53

Pastor Sippenhaft | 25-10-10 | 10:49
Eh... Doutzen Kroes?

Merlot | 25-10-10 | 10:53

De Moszkoman heeft toch ook moszkobroers? Dat wordt helemaal een geinige soap, als Rabbae die inhuurt. Moet kunnen, professioneel gezien.

funda | 25-10-10 | 10:53

Logisch. Dat volk bestaat uit nijd, afgunst en zelfhaat. Weg-met-ons, dat uit zich dus niet alleen in een proces tegen Wilders maar ook constant binnen de eigen gelederen. Enge mensen. Van hetzelfde volk dat tot op de dag van vandaag het Socialisme en Communisme vereert kun je niet verwachten dat ze kritisch kunnen zijn op de reebruine ogen van de Islamisten. Treurig eigenlijk, ware het niet dat ze zo verdomd veel macht over de rest van ons hadden. Een complete beschaving wordt stelselmatig van binnenuit afgebroken door de import van honderdduizenden cultureel-achtergestelden, en wie het zegt is een fascist en een racist en een haatzaaier en een demagoog en een xenofoob en een islamofoob. Waarom? Daarom.
Geen gezonde basis voor, tja, alles eigenlijk. Dus ook niet om samen te werken tegen het Grote Kwaad Wilders.
Links -1, al 40 jaar.

Koekje-dr-bij? | 25-10-10 | 10:52

@Pastor Sippenhaft | 25-10-10 | 10:49
Eva Jinek?

verraad van links | 25-10-10 | 10:52

Raadsel:
Lang, blond, een hoop fans en een brede glimlach... (zeker nu)

Pastor Sippenhaft | 25-10-10 | 10:49

Merlot | 25-10-10 | 10:32

Eens. En 'LOL', als het niet zo triest was...

NoMinister | 25-10-10 | 10:49

De laatste stuiptrekkingen van de 1968-generatie. Over 5 tot 10 jaar zijn ze allemaal met pensioen en maatschappelijk uitgerangeerd. Tijd voor de nieuwe generaties!

AlfredvonSchlieffen | 25-10-10 | 10:49

Die lui zijn zo minderwaardig dat ik meer moeite zou hebben mijn mierenkolonie weg te doen, mocht de keuze worden voorgelegd.

zovoklets | 25-10-10 | 10:49

@Reinaert, er zijn echt wel slimme allochtonen hoor. Een aantal zit bij het TAN (Turks Academisch Netwerk). Sommigen hebben hun bul naast een voltijds baan gehaald, ik heb diep respect voor die dames. Slim zijn ze ook, onafhankelijk en veel minder verwend dan de gemiddelde autochtone juf.

Wilhelmina Kuttje | 25-10-10 | 10:48

Blijf Fatima Elatik ook volgen. Ik zag laatst haar tweet waarin ze het had over Wilders en de PVV: 'Nederland is showing its true colors. Now hypocracy [sic] is out, we can start the healing."

Wat een fout wijf, met haar islamitisch geïndoctrineerde argwaan. Ze is nu ontslagen vanwege het 30 miljoen euro kostende echec, maar dat PvdA-bolwerk heeft volslagen lak aan falende bestuurders. Die laten prutsers gewoon terugkomen, behalve als ze door media op de huid worden gezeten die om fatsoen eisen.

Shalome | 25-10-10 | 10:44

@Pouline | 25-10-10 | 10:13
Moge, wilde je net de link mailen. :)
Maar inderdaad, dit soort sneue types werd vroegah door de babyboomgeneratie als een soort mode-accesoire meegezeuld, en wij (en moslims die wel willen) zitten met de gebakken peren. Gelukkig lijkt het tij eindelijk te keren: rechts staat in de peilingen inmiddels op 85 zetels.

Symmachus | 25-10-10 | 10:44

Met zulke vijanden heb je geen vrienden nodig.

zovoklets | 25-10-10 | 10:44

De meeste revoluties eindigen in tranen. De culturele revolutie van links, hoe geweldloos, zacht en ludiek die ook mag zijn verlopen staat in het laatste kopstation te blazen en te puffen. Hun multi Kul is zo dun gesleten dat je er zelfs makke koeien niet meer mee op de wagen kan houden.

Jan Passant mk2 | 25-10-10 | 10:44

Als liberaal voel ik mij met haat bezaaid.

Ribero | 25-10-10 | 10:42

Aanklacht indienen tegen Danen omdat hij suggereert met de naam "Nederland bekent kleur" dat een groot deel van de Nederlandsche bevolking achter zijn doelstellingen staat. Hem laten dwingen tot een naamsverandering in "Enkele Nederlanders bekennen kleur".

Bazooka Joe | 25-10-10 | 10:42

Hans Jansen is een activistische pseudo wetenschapper; die voelde zich niet beïnvloed; hij zag een prachtige kans het proces te verneuken. En Geert leert ons; als je een rechter niet zo ziet zitten, dan hoef je helemaal geen respect te hebben! Dikke middelvinger richting rechterlijke macht. In zo verre verschilt hij niets van Enait; zelfde mentaliteit. En op basis van de uitspraak Geert/OM 1 zullen verdachten in de toekomst iedere rechter die het ook maar waagt hen in een proces (een beetje) stevig aan te pakken direct wraken; daar helpt geen minimumstraf aan. De toon is gezet voor de fluwelen aanpak in het strafproces.

Gilles dela Tourette | 25-10-10 | 10:42

@Merlot | 25-10-10 | 10:32:

Ik ken eigenlijk geen Turkse of Marokkaanse academici, ik zal wel in de verkeerde tak van sport werkzaam zijn. Bij een vorige baas heb ik wel veel allochtone HBO'ers meegemaakt waarvan het niveau - ondanks het toch echt originele diploma - werkelijk bedroeven laag was.

Nog niet in staat zelfstandig een drieregelig briefje te componeren. Of permanent bezig met het copy-pasten van andermans werk tussen de spaarzame zelfverzonnen zinnetjes. Echt waar, ik verzin het niet, en dan nog carrière maken ook. Lekker de zakjes vullen bij de Rijksoverheid, als senior beleidsmedewerker, met een salarisje schaaltje 11-12 BBRA. Knuffel knuffel knuffel.

Reinaert | 25-10-10 | 10:40

Zouden die Mohammed Enait en Nico Steijnen hun optreden in de rechtszaal niet terug hebben gezien? Op tv, internet of zoiets? Man, man, je zou je toch kapot moeten schamen en diep onder een steen wegkruipen? (in het geval van Enait heel vlug terug naar Marokko gaan en nooit meer terug komen). Al helemaal als zelfs je linkse vriendjes je laten vallen. Met zulke clowns heeft Wilders helemaal niets te vrezen.

Van Kamsteren | 25-10-10 | 10:39

De ervaring in de rechtzaal illustreert op uitstekende wijze het niveau van deze gesubsidieerde klaplopers. Rabbae tracht een voorbeeld te zijn van inburgering, maar in al die jaren is hij functioneel nog steeds niet verder gekomen dan een gesubsidieerd allochtonen-bevorderclubje. Laat 'm maar eens echt gaan werken voor z'n vreten. Moeten wij ook.

Ad337 | 25-10-10 | 10:38

Nederland in de ban van discriminatie lol, aanklagers van het vrije woord, get a life zou ik zeggen.

lanex | 25-10-10 | 10:37

Merlot | 25-10-10 | 10:32
Klopt, ik ken succesvolle allochtonen (2e generatie vrouwen vaak) die ernstige jeuk krijgen van al dat zielige gedoe van die subsidie allo's. Die zijn daar feller op dan de gemiddelde PVV stemmert.

Wilhelmina Kuttje | 25-10-10 | 10:37

Ik heb het gevoel dat "links" volledig gePWND wordt op dit moment. De ene na de andere fail die zichtbaar is geworden, dankzij nieuwe media als PowNews etc. en natuurlijk kneuzen als Cohen, Rene Danen, Rabbae, Enait e.a.
Ik zeg nu doorpakken en ontmaskeren die handel.

funkyd | 25-10-10 | 10:36

Vanaf vandaag gaat iedeen dus het OM wraken wegens partijdigheid...
Moehahahaha...
Persbericht: Wegens groot succes worden de voorstellingen van Circus Halikidee nog enkele weken voortgezet.

070 | 25-10-10 | 10:35

NoMinister | 25-10-10 | 10:30

Moet je es kijken hoe kort het instituut Ego-Damen nog bestaat als de subsidies stoppen...
De autochtonen lusten m niet, de moslims lusten m niet en wat de israeli's betreft heeftie mazzel dat de mossad ff druk is met iets anders

Wilhelmina Kuttje | 25-10-10 | 10:35

Reinaert | 25-10-10 | 10:19
Enait is het levende bewijs waarom voortrekkerij van allochtonen in het onderwijs uitsluitend contraproductief werkt.
Als je tegenwoordig een allochtoon met een mooi diploma of titel ziet, moet je je afvragen of hij/zij die niet om politiek correcte redenen, of om het slaagprecentage van de school op te leuken toegeschoven heeft gekregen.

Deze realiteit veroorzaakt, dat bedrijven heel erg voorzichtig worden met het aannemen van allochtonen, ook al hebben ze nog zulke mooie diploma's.
Hetgeen dan meteen weer afgedaan wordt als discriminatie.
Maar het moge duidelijk zijn waar de verantwoordelijkheid ligt.

ENnhet moge ook duidelijk zijn, wie daar in de allereerste plaats het slachtoffer van zijn: de lekker meedraaiende allochtonen die hun diploma's wel dégelijk helmaal op eigen kracht gehaald hebben --- wat die werkgever echter niet aan de buitenkant kan zien.
En zo verwijt "links" de oppositie weer eens, wat ze zelf hebben aangericht.

(Ik had een poosje geleden een schriftelijke correspondentie met de zegsman van een bedrijf, een Turkse doctorandus.
Bij navraag bleek hij doctorandus in de communicatiewetenschappen te zijn.
Communicatiewetenschappen of niet, zijn brieven waren zó doorspekt met fouten en onbegrijpelijke zinsconstructies, dat ik er geen chocola van kon maken.
Ik heb de correspondentie aangetekend naar de directie van het bedrijf teruggestuurd, met het verzoek de zaak te laten afhandelen door iemand die de Nederlandse taal althans een béétje beheerst.)

Merlot | 25-10-10 | 10:32

@1%biker | 25-10-10 | 10:28

de linksen hebben zelf voor niet linkse incapabele advocaten gekozen. In nederland krijg je nix... of misschien ook wel als je Mohammed of Ali heet.

dandaan | 25-10-10 | 10:31

Dit zijn niet de aanklagers (dat is het OM), maar de benadeelde partijen.

yohan | 25-10-10 | 10:31

Wilhelmina Kuttje | 25-10-10 | 10:29

De man bestaat niet zonder dit soort gedoe. That simple.

NoMinister | 25-10-10 | 10:30

Het OM wraken, kan dat dan? Verder LOL, als het niet zo triest was.

NoMinister | 25-10-10 | 10:29

Mo Bochibti maakt de meest verstandige opmerking van allemaal in het AD: "Moslims worden twee keer de dupe door dit proces, eerst worden we beledigd en nu moeten we ook meebetalen aan een duur proces dat nergens toe leidt".
Rene Danen, wie vertegenwoordigt u ook alweer? Uw Ego?

Wilhelmina Kuttje | 25-10-10 | 10:29

Wat ik me afvraag is:waarom krijgen de rechtsen een goede advocaat,en de linksen dit rommeltje???
Is dat niet ook een vorm van discriminatie??
Hahahaha ik heb er van genoten.

1%biker | 25-10-10 | 10:28

Die huilende Rabbae vertegenwoordigt toch de Marocgemeenschap, ik dacht dat deze gemeenschap redelijk trouw aan hun koning was of heb ik het mis ? Snap daarom ook niet dat ze zich voor het karretje laten spannen van een subversieveling welke het land toendertijd ontvlucht is wegens ageren tegen oa het koningshuis aldaar en volgens mij nog steeds niet terug kan.

Bazooka Joe | 25-10-10 | 10:27

@feddomw | 25-10-10 | 10:21:

Mwah. Het OM formuleert een tenlastelegging op grond van vigerende wet- en regelgeving. Dat heeft op zich nog niet zoveel met partijdigheid te maken, toch?

Dat ze partij zijn, ja. Maar dat is niet noodzakelijkerwijs hetzelfde als partijdig.

Reinaert | 25-10-10 | 10:27

-weggejorist-

Ed-your-service | 25-10-10 | 10:25

@mezelf
dik=dit (zooo stoere rap)

dandaan | 25-10-10 | 10:24

Als ik (*kuch de benadeelde partij was), had ik deze pipo's ingeschreven voor een auditie van Bassie en Adriaan en echte advocaat genomen (Spong ofzow). Allemaal zeer vermakelijk dik en weer eens (zoals gewoonlijk) niet doordacht.

dandaan | 25-10-10 | 10:22

Even nogmaals (zie ook vagehond 10:15) het OM is ALTIJD Partijdig. Want procespartij. De rechter behoort onpartijdig te zijn.

De huilebalkjes vinden nu dus blijkbaar dat het OM "partijdig" is want niet meer aan "hun" kant omdat het OM vrijspraak heeft geeisd. Moet niet gekker worden....

feddomw | 25-10-10 | 10:21

Maar...maar...

Rene Danen en Mohammed Rabbae zijn toch de aanstichters en opdrachtgevers?
Zij spreken de haat, zij willen alles bestrijden en vervolgen wat hun mening niet deeld.

Creaguurder | 25-10-10 | 10:21

watsinneneem | 25-10-10 | 10:16
"Eén euroadvocaten" (vanwege de eis) vindt ik nóg dodelijker.

Merlot | 25-10-10 | 10:19

@Merlot | 25-10-10 | 10:14:

Dat een volstrekte nitwit annex haspelaar als Enait überhaupt ooit ergens een bul heeft kunnen halen en ook nog eens in een rechtbank wordt toegelaten zegt al meer dan genoeg over de toestand van de rechtstaat in 0031.

Een belediging voor iedere welbespraakte ouderwetsche Nederlandsche jurist.

Reinaert | 25-10-10 | 10:19

Wat een stelletje prutsers zeg.. 2 jaar voorbereiding en dan komen ze hier nu pas mee. Trouwens. net alsof het voor de rechter een verschil maakt als "kerken, migratenorgansaties en vakbonden" ook meedoen.

subsidistan | 25-10-10 | 10:19

Twitteren is sneu

Pouline | 25-10-10 | 10:18

Youp twitterde, ik heb een hele week nodig ipv 1 oudejaarsavond om het proces Wilders te verwerken.

Karel Kruizenruiker | 25-10-10 | 10:17

Kom jongens wij gaan óók eens deemestrere.
Voor de broodnodige lol.

Wij wille Steij-nen!
Wij wille Steij-nen!
Wij wille Steij-nen!
Zonder Enait, komp dat proces er niet!
Zonder Enait, komp dat proces er niet!

**Allemaal**

Merlot | 25-10-10 | 10:16

Ik denk dat 'Clownadvocaat' volgend jaar in de Dikke van Dale staat!
Geniale vondst!

watsinneneem | 25-10-10 | 10:16

Danen heeft gelijk.
Daarnaast is het in rechtzaken ook vaak zo dat het er niet toe doet WIE er gelijk heeft, maar wie er gelijk KRIJGT. Dat laatste heeft overigens (verdacht) vaak met de kwaliteit van de advocaat en de portemonnee van de verdachte te maken.

Einde van de Domheid | 25-10-10 | 10:15

De opkomst en ondergang van het keizerrijk Intrigië

illuvatar | 25-10-10 | 10:15

Oh nee, een partijdig OM, hoe moet het nu verder?
Sukkels, het OM is ALTIJD partijdig.

vagehond | 25-10-10 | 10:15

Reinaert | 25-10-10 | 10:08
"Enait" zou inderdaad wel eens een lokale verbastering van "hij naait" kunnen wezen.
Je weet maar nooit tegenwoordig, met de razendsnelle verandering die het stedelijke Nederlands [KUCH] doormaakt.
**Alkemeen Beschjaft Nedderlandsj***

Merlot | 25-10-10 | 10:14

Wat een stel bij elkaar zeg.
Ik voel me spontaan een heel stuk beter overmezelf.

1%biker | 25-10-10 | 10:13

Even serieus, Enait hoort bij het groepje 'Herstel van het Respect?' Wat een kolder. Dikke domme moslim die zelf weigert op te staan voor de rechterlijke macht durft het over respect te hebben? Wát een paljas.
En Mohammed Rabae maakt zich sowieso onsterfelijk belachelijk op het moment dat hij zijn mond opentrekt.
Maar ook hier zie ik weer waarom deze samenleving eens wat minder scheutig met subsidies om moet gaan.

Pouline | 25-10-10 | 10:13

Next.
Enait klaagt Danen aan.
Dat wordt lachen.
We kunnen nu al een stukje uit het vlijm-scher-pe pleidooi van de eiser onthullen.

"Oh, ik roep u op! Alsdat wij incorporerende de werking van de wetboek **ALAAAAAHOE** menen dat wij beledigde partij erg beledigd zijn door beledigde subsidiair dinges en Danen en zo. Eveeens moet in ogenschouw geneme weze **ILAAAA WALLA WOLLA AHAAAA JAJAAA** dat subsidair onder lid déé geratifeerde stuitingen in tweede instantie zeer discriminerend kunnen worden zijn alsdat opgevat. Allahoe akkebar".

Merlot | 25-10-10 | 10:11

Ja lefties, wie had kunnen bedenken dat Enait een slecht verhaal zou ophangen, dat een langharige advocaat zich als een vage hippie zou gedragen, dat jullie zouden falen in deze zaak? Wordt wakker en ruik de rozen.

Korreltje Zout | 25-10-10 | 10:10

Het feit dat de rechtbank die Enait aan het woord liet, zonder te weten of te controleren namens wie hij kwam spreken was natuurlijk ook weer een blunder eerste klas. Maar ze zijn als de dood zulke types boos te maken.

CaligulaRotterdam | 25-10-10 | 10:10

@Merlot | 25-10-10 | 10:06:

Bruinmoslim? Is 'ie gay dan? Dan is Mo Brabbelae helemaal stevig ge-enait.

Reinaert | 25-10-10 | 10:08

Het is juridisch onmogelijk om de OvJ's te laten vervangen, aangezien het gehele OM " een" is. Wat wil zeggen dat het standpunt van de huidige OvJ's het standpunt van het gehele OM is. Dat dit even niet lekker uitkomt bij Danen met zijn links dramdenken, snap ik wel, maar zo werkt het dus niet.
Ik wens ze succes met de poging...

Persephone | 25-10-10 | 10:08

Straks gaan ze de geloofwaardigheid van de rechtsstaat nog in twijfel trekken.

Warren G. Harding | 25-10-10 | 10:07

Tja Mo Brabbelae en René, met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig hè?

Reinaert | 25-10-10 | 10:06

Rene Danen, wat doe je nu!
Verraad je zomaar je eigen prinsiepiepes!
Kijk, dat je wittemeneer Steijnen "slecht voorbereid" noemt dat mág natuurlijk gewoon van je eigen goddelijke moreel superieure zelf.
Maar bruinmoslim Enait eveneens bekritiseren!
Dat is (alweer volgens de Danens van de wereld dan hè) toch belediging, haatzaaien en discriminatie!

Merlot | 25-10-10 | 10:06

Veeg het hele zootje maar op een hoop!

jasser | 25-10-10 | 10:06

sow ontzettend zielig dit allemaal

peetd2 | 25-10-10 | 10:05

Ik koop straks even wat chocolade-geld, krijgen ze allemaal een eurootje van me.

GraafTel | 25-10-10 | 10:05

Heerlijk begin van de week dit.

Warren G. Harding | 25-10-10 | 10:05

Eten en scherp denken... Dat gaat niet samen..
(o ja, dat was de bedoeling ook)

Denkt Na | 25-10-10 | 10:04

E-na-niet (nomen est omen :)

k-schaaf | 25-10-10 | 10:03

Hihi, was even bang dat we nu maanden moesten wachten op een vervolg van dit cabaret, gelukkig gaat het geweaun door!

Überbottehork | 25-10-10 | 10:03

-weggejorist en opgerot-

warlockdude | 25-10-10 | 10:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken