Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Vrouwen tegen Bruin I: joehoeee!

veminisme.jpgOké moet je dit lezen. Uit de ANP: 'Topvrouwen in bedrijfsleven en politiek zijn niet blij met het komend kabinet.' Oh denk je dan, wat scheelt er aan? Niet hervormend genoeg? Te weinig aandacht voor innovatie in de landbouwsector? Wat zou het bezwaar van deze 'topvrouwen in bedrijfsleven en politiek' toch wezen? Welnu. De dames vinden gewoon dat er te weinig vrouwen op belangrijke plekken zitten! En niet dat het AD alleen bij FNV-achtige sosjaaltypes langs is gegaan hoor, ook in braafchristelijke / oudliberale hoek stikt het van de vrouwen die vinden: discriminatie MOET want wij hebben een vagina. Annemarie 'de waterput' Jorritsma: "De helft van de Nederlanders is vrouw en dat MOET in de politiek te zien zijn". Oud-CDA-extreembejaarde Hanja Maij-Weggen: "Maxime had beter MOETEN zoeken". Kuif Margriet van der Linden pleit al voor een 100% vrouwenkabinet en Neelie wil een quotum. Boeiuh. Voor het echte vrouwengeluid wenden we ons maar weer tot grijsfeministe Ciska Dresselhuys die weet waar vrouwen dus ècht goed in zijn. Namelijk snauwen, katten en vals doen over de rug van een andere vrouw. Ciska ouwe powerbitch, doe je ding! "Zo gaan we terug naar de middeleeuwen. En dat voor een jonge premier als Rutte, die zo gek is op zijn oude moeder." Oehhh!

Reaguursels

Inloggen

“Er is positieve detentie nodig om de scheefgroei in onze gevangenissen tegen te gaan. De oververtegenwoordiging van mannen en allochtonen in de staatsgevangenissen vormt een glazen plafond voor vrouwen van vooral autochtone afkomst. Om deze scheefgegroeide verhoudingen te herstellen is ons voorstel om autochtone vrouwen langer te straffen en vervroegde invrijheidstelling voor deze groep af te schaffen. Tevens stellen wij voor de vervroegde invrijheidstelling voor in het bijzonder allochtone mannen ruimhartiger toe te passen zodat onze gevangenispopulatie weer een representatieve afspiegeling van onze maatschappij wordt.”

Nooit heb ik begrepen waarom “een afspiegeling van de maatschappij” en “evenredige vertegenwoordiging” belangrijker zijn dan mensen eerlijk op hun kwaliteiten beoordelen. Nooit heb ik begrepen dat discrimatie verboden is, maar als je er 'positief' voor zet het ineens wel toegestaan is. Nooit heb ik begrepen dat het belangrijk is dat we allemaal hetzelfde moeten willen, allemaal hetzelfde moeten kunnen en allemaal hetzelfde moeten zijn.

pislink | 12-10-10 | 08:57

Vrouwen hebben ook recht op hun eigen pensioenleeftijd. Ze worden immers zo'n vijf jaar ouder dan mannen (zou dat zitten in dat parttime werken?). Dus mannen tot 67 werken en vrouwen tot 72 (en dan hebben we het niet over tien pretuurtjes in de week, maar de volle mep...).

Pierre Bezuhov | 12-10-10 | 06:14

Moewhahahaha, mevrouw Vogelaar heeft een abbon-e-ment op het FD!!
Ik zou al onder de indruk zijn als de Donald Duck kon lezen...

Jolly Jumper | 12-10-10 | 00:51

Zelf heb ik enkele jaren geleden gestemd op Laetitia Griffith. Niet omdat ze zwart was of omdat ze vrouw was maar omdat ik haar toen het beste verhaal vond hebben. Maar die is verdwenen uit de politiek en ik weet niet of ik weer op haar zou stemmen, dat hangt van haar verhaal af. En als ik nu "mevrouw" Vogelaar hoor verdedigen, in haar onvervalste paupertaal, dat er te weinig vrouwen in het kabinet zitten vraag ik me af of zij nu degene is die dit standpunt kan verdedigen.
Als er één vrouiw absoluut ongeschikt is gebleken....

Jolly Jumper | 12-10-10 | 00:47

kijk van zo een homo als mark kun je niet verwachten dat hij de meisjes een kans geeft, zijn mamie heeft hem dat doen leren. en hij krijgt hem zeker niet omhoog bij neelie

van lith de jeude | 12-10-10 | 00:07

Vrouwen moeten niet zo zeuren, bovendien lijken ze toch steeds meer op kerels tegenwoordig....
Cramer en gloeilamp verbod..... grrrrrrrr.......

abbiedabbie | 11-10-10 | 22:17

Ja, Gekke Ella Vogelaar was echt een succes. Of die dikke trol van TON waarvan ik de naam al vergeten ben... Maar Nellie had ik wel goed gevonden.

GSpot | 11-10-10 | 21:49

-weggejorist-

Jansen Jan Jansen | 11-10-10 | 21:45

Toch gek dat je die types nooit hoort klagen over het feit dat er te weinig vrouwen achter de vuilniswagen lopen...... Als er wat te graaien valt zijn ze er bij. Laat ze nou gewoon zorgen dat ze geschikt zijn. Worden ze op basis daarvan wel gevraagd. Nu is hun enige kwaliteit een vagina.

Franciscus Borchwerf | 11-10-10 | 21:03

Nu maar hopen dat ze in de oppositie wel voldoende vertegenwoordigt zijn.

Nickname20 | 11-10-10 | 20:55

ughe
eens met het feit dat de juiste persoon op de juiste plek moet zitten. Ongeacht wat er tussen de benen lekt maar dat is geen 1op1 dat alleen mannen dan de juiste persoon zijn in de politiek.

hindipop | 11-10-10 | 20:16

"Ciska Dresselhuys die weet waar vrouwen dus ècht goed in zijn. Namelijk snauwen, katten en vals doen over de rug van een andere vrouw"
Ben je toch nog ergens goed in behalve kinderen uitpoepen.
Ik heb zelf ook al enige ervaring mogen opdoen met dat vrouwelijke/holibi "leiderschap" te achterlijk voor woorden, ze hebben geen flauw benul waar ze mee bezig, als het effe kan hebben ze geen flauw benul hoe je met mensen om gaat. (Meeste) Zijn als een onnozel,onwetend kind in een grote boze wereld en denken vervolgens dat je met een grote mond je totale incompetentie en onbenulligheid/onnozelheid/onwetendheid/luiheid/onverschilligheid kunt verbloemen.
En voor de rest van de brallerige mutsen; "ga toch koken mens, veel beter".

said_fred | 11-10-10 | 20:02

Ik vind het kabinet wel zo verfrissend competent, doe nog maar wat meer mastodonten.

Ik zou zeggen: exit positieve discriminatie, enter discriminatie sec.

We hebben meer mannen nodig voor het juiste genuanceerde perspectief.

De Treinende Rechter | 11-10-10 | 19:50

Ik wens op een belangrijke post geplaatst te worden vanwege mijn kwaliteiten, niet omdat ik een vrouw ben. Idioot om te eisen dat het 50/50 moet zijn. Daarnaast hebben vrouwen veelal andere interesses en zijn ze in andere beroepen weer oververtegenwoordigd. Kortom: Ciska en co, praat voor jezelf, niet voor mij graag.

Pouline | 11-10-10 | 19:44

Sapperdeflap, moeten we nu bang worden? Exit met positieve discriminatie. Goed dat kwaliteit gaat prevaleren.

natte krant | 11-10-10 | 18:48

-weggejorist-

F.A. Johnson | 11-10-10 | 18:41

Vrouwen hebben gemiddeld minder interesse en affiniteit met politiek. Het is debiel om te eisen dat er net zoveel vrouwen als mannen in de politiek moeten. Als er nou eerst net zoveel vrouwen in de bouw en als vuilnisvrouw gaan werken als mannen doen (of uberhaupt net zoveel gaan werken als mannen...) DAN gaat het ergens over.
Maar om een of andere reden hoor je feministen nooit zeuren dat daar meer vrouwen moeten komen, maar wel in managementfuncties en in de politiek. Dikke löl 3 bier, er zijn gewoon veel minder vrouwen dan mannen met die ambitie en motivatie.

panadol | 11-10-10 | 17:57

het merendeel van de nederlandse volk heeft een beroepsopleioding en heeft altijd prestaties moeten leveren voor zijn loon ... nou zie ik dat ook niet echt terug komen in de volks VERTEGENWOORDIGING ....

sparrow | 11-10-10 | 17:54

Ik zeg maar een ding "Keuken"!

Smalhout | 11-10-10 | 17:34

@nance | 11-10-10 | 17:17

Een afspiegeling van de samenleving? Struikrovers en gemuteerde hersendode opvreters bedoel je? Die zitten er al jaren hoor. Ja daar vallen vrouwen ook onder.

Nico Mudde | 11-10-10 | 17:30

Gleufwezens aan de macht! De maandelijkse besognes met de hormonen en het humeur als er gebloeid moet worden dient voor lief te worden genomen. Op naar de feminocratie! Heb je geen vagina? Jammer dan want dan doe je niet meer mee. Ook wel leuk denk ik zo'n vrouwenkabinet. Ze gunnen elkaar al gauw het licht in de ogen niet meer (indachtig het handtassengevecht tussen Hedy d'Ancona en Joffer Maij-Weggen). Vrouwen fascineren. Het blijft een onmogelijke opgave echt hoogte van ze te krijgen. Of zouden ze toch heel simpel in elkaar zitten (ik heb een goeie kont en mooie tieten; zo weet ik wel een vent met geld aan de haak te slaan - maar eerst die carrière).

De narrige kabouter | 11-10-10 | 17:27

Sodemieter op met die vrouwen in de politiek : Nog 20 keer slechter dan mannen!

Retep Neknarf | 11-10-10 | 17:21

Dacht overigens dat na het Vogelaar debacle, vrouwen in het kabinet verboden waren

nance | 11-10-10 | 17:18

Wat? geen quotum voor lesbo's en gebochelden?
Als het kabinet dan toch een afspiegeling moet zijn van de burger: De burger ontvangt geen wachtgeld: 100% van het kabinet wél

nance | 11-10-10 | 17:17

misschien heeft Maxime wel gezocht, maar schijnbaar niets gevonden. Over wie zegt dat dan iets? Moet het NL volk genoegen nemen met minder?

Ben allang blij dat Hirsch opgerot is.

sapjes | 11-10-10 | 17:10

Dion Graus.

Sven Verbeek | 11-10-10 | 17:06

Vogelaar weer terughalen? Oh nee verkeerde partij

aderkalkballenbroek | 11-10-10 | 16:36

Moet een hele klus zijn om zoveel vrouwen te vinden die uberhaupt fulltime willen werken.

caspert79 | 11-10-10 | 16:27

Pffff, nog steeds het kabinet "Bruin I" blijven noemen...

János Hunyádi | 11-10-10 | 16:04

Je moet onderop aan de piramide beginnen met bouwen, niet bovenaan beginnen, want dat werkt niet. In de leeftijdsgroep van de ministers zijn topvrouwen nu eenmaal schaars, maar het zou raar zijn om dan maar elke topvrouw ook bij mindere geschiktheid voor te trekken.
De m/v/m/v/m/v kieslijstjes bv zijn 100% kunstmatig. De 1e vrouw op zo’n lijst is niet beter dan de man onder haar, hooguit beter dan de eerstvolgende vrouw. Dat zie bij de keuze vd lijsttrekker waarbij de excuusvrouwen worden gepasseerd. Daarbij is het ministerschap iets anders dan kamerlid zijn. Er zijn gewoon veel minder carrièrevrouwen en dat zie je terug in de top. Zelfs het huidige aantal in het kabinet is een oververtegenwoordiging.

seven | 11-10-10 | 16:02

In China zie je vrouwen in iedere beroepsgroep. Van bouwvakker, vuilnisvrouw, in de wegenbouw, tot aan directrice van een grote multinational. Dat is emancipatie ten voete uit. Misschien dat wij van communisme toch nog iets kunnen leren.

Nico Mudde | 11-10-10 | 15:58

LJBrinkhorst | 11-10-10 | 15:41
Helemaal mee eens. Ook ik heb niets met Ciska en de rest van de tuinbroekenbrigade.

sizam | 11-10-10 | 15:56

Het is raar om uit een veel kleinere populatie (politiek vaardige) topvrouwen in verhouding meer vrouwelijke bewindslieden te kiezen. Als vrouwen na hun dertigste massaal afzwaaien of op halve of kwart kracht doorgaan is post 30 arbeidservaring ook driekwart tot de helft minder. Emancipatie topdown afdwingen maw elke beschikbare vrouw maakt 10x meer kans op een topfunctie dan een man zal door minder keuze leiden tot minder kwaliteit en dus anti-reclame voor degene die het wel kunnen. Het begint zoals elke carrière bottom-up, daarbij niemand in de emancipatiebeweging pleit voor meer vrouwelijke bouwvakkers of vuilnismannen, waarom eigenlijk niet? Alleen de hoge functies zijn qua quota interessant genoeg voor de feministen? Het voor de eigen groep bepleiten van emancipatie lijkt meer een preek voor de carrière van henzelf.

seven | 11-10-10 | 15:49

*Zich genegeerd voelt*

An die ARBEIT | 11-10-10 | 15:47

Ciska Dresselhuys zou het wellicht goed doen op het ministerie van Immigratie.
Haar verschijning is toch wel een ontmoedigingsbeleid in levende lijve.

JanRap | 11-10-10 | 15:46

LOL en On Topic: http://www.dumpert.nl/mediabase/408971/7072e8ad/vrouw.html

Parsons | 11-10-10 | 15:43

Volgens mij gaat het er toch om dat de best gekwalifiseerde persoon benoemd word als minister/staatssecretaris. Maar deze stelling stort totaal in elkaar wanneer Melanie Henriëtte Schultz van Haegen-Maas Geesteranus, ja zo heet ze echt, benoemd is, om er waarschijnlijk toch weer een puinhoop van te maken.
Geest-ter-anus, geef mij Alladin maar dan weet ik dat het een sprookje is, maar deze vrouw stopt de geest liever ergens anders. Drie keer wrijven en hij komt eruit, als een natte stinkende scheet.

Nico Mudde | 11-10-10 | 15:41

3 van de 12 ministers is vrouw. Dat is inderdaad wel erg weinig, ook als je weinig op hebt met de tuinbroekenbrigade van Opzij. En die vrouwen die zijn uitgekozen zijn, hoe kan het ook anders niet uitgekozen vanwege hun kwaliteiten maar vanwege hun trouw aan de partijen (Schippers, Bijsterveld) of aan Rutte (Schulz). Vrouwen met kennis van zaken zijn er voldoende in Nederland, al wordt het onderhand een traditie dat Neelie Kroes het na iedere formatie moet aankaarten. Nou Neelie, waarom kruip je zelf niet in dit kabinet?

Als Rutte echt ballen had gehad, had hij Ayaan gevraagd voor Immigratie en Integratie. Helaas die heeft hij niet.

LJBrinkhorst | 11-10-10 | 15:41

nou jaa... kwam ik net op mijn vrije middag bij de Albert Heijn, staat daar een hele groep vrouwen te klagen over het glazen plafond ! Dat ze zo graag hard willen werken en carriere willen maken maar dat ze er maar niet doorheen komen... Haha. Not.

Arie62 | 11-10-10 | 15:41

Parsons | 11-10-10 | 15:32
*blozen doet*
;)

La Vie En Rose | 11-10-10 | 15:38

@La Vie En Rose | 11-10-10 | 15:27
*La Vie vol op de bek pakt*

Gewoon, omdat het kan en omdat ik het met je eens ben. Dat ook.

Parsons | 11-10-10 | 15:32

@Humungousfungus | 11-10-10 | 15:08
Ja, dat is een doordenkertje. #nietvooriedereenweggelegd

Parsons | 11-10-10 | 15:28

*knuppel in hanenhok gooit*
Wat een domme generaliserende vrouwenhators bevinden zich op dezen draed. Neen die kerels die ons land reeds decennia hebben bestuurd, die hebben het goed gedaan. Pleurt eens een eindje op!

Maarrr, ik geef toe dat het vrouwvolk dat in bovenstaande plempsels wordt genoemd, ook bij mij het schaamreaud op den kaecken heeft gebracht.
Verder ben ik van mening dat er altijd voor kwaliteit moet worden gekozen. Opsodemieteren met dat discriminerende voorkeursbeleid dus.
Ennuh, ik geef ook eerlijk toe dat ikzelf ook liever met mannen dan met vrouwen werk, uitzonderingen daargelaten.

Overigens had ik Silvia Toth in dit kabinet willen zien en Laetitia Griffith.

La Vie En Rose | 11-10-10 | 15:27

@Rut zwabberkut | 11-10-10 | 15:02
Ach so... Dan nog.

An die ARBEIT | 11-10-10 | 15:26

Blijkbaar vind een groot gedeelte van de reaguurders dat er onder vrouwen niemand beters te vinden is dan pak-em-beet: Bos, Hisch Balin, Klink, Balkenende, Co-fucking-hen, Pechtold etc. etc. Allemaal mannen die ons land geregeerd hebben. Maar waar blijkbaar geen vrouw voor was te vinden die beter is.. kom op, dat geloof ik niet!! Ook nu weer, neem bijvoorbeeld Hans Hillen (die ooit bij de Edmund Burke Stichting opstapte omdat zijn directeur bij de PVV aansloot). Is daar geen vrouw voor te vinden die het beter kan? Voor huisjesmelker Leers is ook wel een corrupt prinsesje te vinden, en tja.. Piet Hein Donner. Er zal vast wel wat sprankelenders te vinden zijn dan hem.. ook in vrouwelijke vorm.

deministerpresident | 11-10-10 | 15:24

Ik denk dat Rutte de juiste weg inslaat. Prima alleen op competentie punt uit.

lanex | 11-10-10 | 15:23

Kan die knoeiende oude bok Leers niet weg en dan een leuke ministerin er voor in de plaats? Onbegrijpelijk dat een verstandsloze graaier, die villa's bouwt in het land waar corruptie is uitgevonden, hier minister kan worden.

kriep | 11-10-10 | 15:20

@sizam | 11-10-10 | 15:09

dank je.

Creaguurder | 11-10-10 | 15:19

Daar heb je het al: Marja van Bijsterveld wordt minister van Onderwijs.

Fresh Prince | 11-10-10 | 15:18

@Parsons | 11-10-10 | 15:08

Mannen zijn dan weer zwaar ondervertegenwoordigd in het prostitutiewezen. Hoor je ons klagen? Nee hoor, wij mannen weten waar onze grenzen liggen.

Biff Eagleburger | 11-10-10 | 15:17

de enige capabele vrouw in dat rijtje vrouwen die nu lopen te jammeren is Neelie… Need I say more?

playboii | 11-10-10 | 15:16

Nou GS dames, kom er maar in.

Hölzenbein | 11-10-10 | 15:16

@Creaguurder | 11-10-10 | 14:49
"Ga huilen op Libelle.nl rare man/vrouw/het."
1. ik huil niet
2. ik ga liever niet naar Libelle.nl
3. raar?
Je plaatje vind ik trouwens wel erg grappig gemaakt.

sizam | 11-10-10 | 15:09

@Parsons | 11-10-10 | 15:06
Je zou de man NEMEN? ;-)

Humungousfungus | 11-10-10 | 15:08

Vrouwen zijn ook ondervertegenwoordigd in de vuilophaalsector. Hoor je ze nooit over.

Parsons | 11-10-10 | 15:08

@BeunDeHaas | 11-10-10 | 14:36
Dan zou ik de vrouw doen en de man nemen.

Parsons | 11-10-10 | 15:06

@ An die ARBEIT | 11-10-10 | 13:45
In de context van de achtergestelde positie van de vrouw in de Islam. , "alsof vrouwen hier in NL niet gelijk zijn aan de man" , maarja feministen verstehen das nicht.

Rut zwabberkut | 11-10-10 | 15:02

Waxine gaat Wilders het bloed onder zijn nagels vandaan halen door alleen vrouwen in het kabinet op te nemen die gesluierd door het leven gaan...

TM | 11-10-10 | 15:02

Waxine gaat Wilders het bloed onder zijn nagels vandaan halen door alleen vrouwen in het kabinet op te nemen die gesluierd door het leven gaan...

TM | 11-10-10 | 15:02

Jee, de reacties hierboven lezende heeft het maandblad Opzij nog lang bestaansrecht.

polt | 11-10-10 | 15:02

@Creaguurder | 11-10-10 | 14:57
Aha! We komen tot de kern. Namelijk dat het dus wel kwetsend was.
Welgemeende spontane excuses, nu!!!

An die ARBEIT | 11-10-10 | 15:01

Beste persoon voor de job op de juiste plek. Maakt niet uit of die nu een piemol heeft of een gleufje of wit, zwart, geel, groen, paars etc etc is.
Wanneer gaan die zogenaamde topvrouwen dat nu eens beseffen.

Oyibo | 11-10-10 | 15:01

Rutte: I don't trust anything that bleeds for five days and doesn't die.

FreddyXL | 11-10-10 | 15:00

Jorritsma: "De helft van de Nederlanders is vrouw en dat MOET in de politiek te zien zijn".
-: Vrachtwagenchauffeurs, vuilnismannen, piloten, stratenmakers, dakdekkers, metselaars, timmerlieden, automonteurs...
+: Vroedvrouwen, kleuterleidsters, verpleegsters, secretaresses, caissieres, tandartsassistentes...
#flutlogica

Magnum Force | 11-10-10 | 14:58

@An die ARBEIT | 11-10-10 | 14:52

Ik kan er niks aan doen als werkelijkheid kwetsend is voor bepaalde mensen.
Dus wat dat betreft ben ik vrijgesproken van abject en infaam kwetsende uitspraken jegens anderen, ik blijf bij de feiten en bovengenoemde rijtje is inderdaad, en uittentreuren bewezen, dom.

Creaguurder | 11-10-10 | 14:57

Er moet ook een quotum bestaan voor homo's die vandaag uit de kast komen, er moeten er minimaal 20000 uit de kast komen, anders is al die regenboogverf in de ochtendkrantjes vanochtend weer voor niks geweest.

Warren G. Harding | 11-10-10 | 14:57

Wat een Bullshit! Je neemt de beste persoon voor elke functie en blijkbaar zijn dat in de meeste gevallen mannen. Als je voor 50/50 gaat wil dat dus zeggen dat je schijt hebt aan kwalificaties en alleen maar denkt aan de gelijke verdeling van man/vrouw. Dan vind ik ook dat 50% van alle brandweermannen, slagers, bakkers, militairen, schilders, bouwvakkers enz enz... vrouwen moeten zijn!! Totale onzin dus!

kiwivogelbeest | 11-10-10 | 14:52

@Creaguurder
"Dus het domste van het domste zoals we reeds hadden, oa. Albyarak, Vogelaar, Faalinga, Jorritsma, Maij-Weggen, Ter Horst "
Kwetsend is het dus wel. Voor sommigen. Misschien dat sizam iemand van de bovenstaanden is?

An die ARBEIT | 11-10-10 | 14:52

@SuperTed | 11-10-10 | 14:36
dat krijg je ervan als je gedoogsteun van de SGP krijgt: geen vrouwen in de pollutiek.

illuvatar | 11-10-10 | 14:52

Juiste man/vrouw op de juiste plaats. Punt Uit!

fritsspits | 11-10-10 | 14:52

@sizam | 11-10-10 | 14:39

"Geenstijl : tendentieus, obgefundeerd en nodeloos kwetsend."

Tja, tendieus? doe ik niet aan, ongefundeerd? is het niet. kwetsend? is het ook niet he?, voor niemand.
Dus ik moet gejorist worden jajajajaja. Ga huilen op Libelle.nl rare man/vrouw/het.

PS: weleens gehoord van satire op de echte werkelijkheid? Je leest het nu, Die vrouwen roepen toch echt kabinet Rutte op om meer vrouwen te moeten nemen, gewoon omdat ze vrouw zijn.

Creaguurder | 11-10-10 | 14:49

Die oude mannen (naast Rutte) hebben straks teveel vrije tijd, door niet uit te voeren PVV plannetjes. Met sigaren roken en klaverjassen hebbie geen vrouwen nodig! Hooguit in de bediening..

Niveaux N()ll | 11-10-10 | 14:47

.. vrouwen zijn nou eenmaal wat zachtaardiger en liever..
w/stylo | 11-10-10 | 14:33


Hahahahahahahahahahahahahaha!
*bulderend van het lachen de steen optilt waar w/stylo onder leeft*

Krachtmeester | 11-10-10 | 14:45

mannen, mannen toch.... is het niet een BEWEZEN FEIT dat organisaties MET een gelijkelijk verdeling vrouwen-mannen beter, effectiever, efficiënter, minder conflictueus maar soms ook GEILER werken?! oftewel:
negeren (ww) : aan zijn laars lappen, geen notitie nemen van, ignoreren, in de wind slaan, loochenen, ontkennen, zich niets aantrekken van, wegciijferen, wegwuiven
ontkennen (ww) : loochenen, miskennen, ontveinzen, verloochenen
desavoueren (ww) : laten vallen, loochenen, wraken
DEMENTEREN!!!!!! (ww) : loochenen, ontkennen

mooilid | 11-10-10 | 14:45

@The Russian | 11-10-10 | 14:34

Joh, normaal ben je niet vies van een flink potje buitenlanderhaat, dus dat zou toch een band moeten scheppen.

Biff Eagleburger | 11-10-10 | 14:42

necrosis | 11-10-10 | 14:35
Er is toen besloten om niet te gaan vechten omdat Dutchbat in een vallei zat. In een vallei verlies je sowieso, ook tegen aanvallende kabouters met blaaspijpen.
De ambtelijke nitwits die de uitzending naar dat rampgebied hebben laten plaatsvinden waren zo overtuigd van hun goede bedoelingen, dat ze voor het gemak maar even tienduizend jaar krijgsgeschiedenis opzij schoven.
Een val-lei, O.M.G.

Krachtmeester | 11-10-10 | 14:41

@Dagobert D. | 11-10-10 | 14:27
Extreem kansloos om je over zoiets druk te maken.

An die ARBEIT | 11-10-10 | 14:40

@Creaguurder | 11-10-10 | 14:38
Die reactie kan echt niet. Denk eens na voordat je iets post.

sizam | 11-10-10 | 14:39

Als die vrouwen -aan de top- nu zeggen dat echt willen. Dus het domste van het domste zoals we reeds hadden, oa. Albyarak, Vogelaar, Faalinga, Jorritsma, Maij-Weggen, Ter Horst .
Die wijven die alleen vanwege het hebben van een kut zijn aangenomen en Nederland dichtbij de afgrond hebben gebracht.
En vooral wegens groot gebrek aan kwaliteiten, zowel geestelijk en lichamelijk, een schande zijn geweest voor de etstetique.

Dan vind ik het best.

Maar dan gaan we ook echt alleen maar vrouwen aannemen op KUT EN TIETEN, En dan krijg je al gauw zo'n Bordes.

http://i53.tinypic.com/2cpqkpz.jpg

En ik vind dat leuk!

Creaguurder | 11-10-10 | 14:38

@fuckje 14:31
Gevuld met bier?
*grijns*

necrosis | 11-10-10 | 14:37

Rutte 1 doet wat links wenst: vrouwen de mond snoeren.

SuperTed | 11-10-10 | 14:36

@ Parsons | 11-10-10 | 14:26
De man en vrouw zijn beide single en keken allebei geil uit de kop volgens de mensen die bij de sollicitatie aanwezig waren...

BeunDeHaas | 11-10-10 | 14:36

@Bakito | 11-10-10 | 14:30
Mag ik even?
-Krom gezwets-
Da's alles wat ik zeg...

An die ARBEIT | 11-10-10 | 14:35

@Parsons 14:23
Ik meen dat de luchtsteun van de Fransen zou komen, maar whatever, de Nederlandse troepen hadden gewoon helemaal geen mandaat, ze hadden te weinig middelen en mensschappen (manschappen valt nu misschien niet zo goed).
Ze mochten niemand doden en moesten een behoorlijk groot gebied "bewaken".
Als de VS in Srebrenica hadden gezeten waren er waarschijnlijk 10 x meer soldaten, tot de tanden bewapend, aanwezig geweest.
Het "handjevol" NL'ers kon gewoon niet op tegen Mladic, tanks en een overmacht aan Servische troepen.
Ik snap niet dat Kok daar later geen goed antwoord op kon geven, de "Dutchbatters" voelden zich achteraf verraden, en terecht.....

necrosis | 11-10-10 | 14:35

Tja, in het vorige kabinet zaten alleen maar vrouwelijke lichtgewichten zoals Ella Vogelaar, Tineke Huizinga en Jacqueline Kramer. Het kabinet ervoor gingen ze en masse biggen waardoor de dames van de 4 jaar effectief 2 jaar daadwerkelijk met hun functie bezig waren.
Dus ja, laten ze het nu dan eens doen met mensen die ook echt iets kunnen.

Jippie | 11-10-10 | 14:34

@FreshClash | 11-10-10 | 14:29
Herrineren? Is dat net zoiets als marineren?

An die ARBEIT | 11-10-10 | 14:34

Ooit een vrouw als baas gehad op me werk, brrrrr nooit en nooit meer, ze veranderen in echte nazi's als ze een beetje macht hebben.

The Russian | 11-10-10 | 14:34

@neemjemoederindemali | 11-10-10 | 14:31
Nee, het is tegengehouden door de NAVO.

Parsons | 11-10-10 | 14:34

En waarom is Oprah niet gepolst als mini-ster voor inhoudsloze koffietafelboekgesprekken? Vragen, vragen..

Krachtmeester | 11-10-10 | 14:33

trek je conculies. ik vind het eigenlijk wel vóór vrouwen spreken dat zij niet in dit kabinet zitten, want welke vrouw staat hier nou achter? een hardere sameleving = a man's world.. vrouwen zijn nou eenmaal wat zachtaardiger en liever, denk aan jullie moeders!!!

w/stylo | 11-10-10 | 14:33

@necrosis |14:17
* alvast twee grote vazen klaarzet *

fuckje | 11-10-10 | 14:31

@Dagobert D. | 11-10-10 | 14:27
Oh............ een trol.
Ik EIS dat de helft van de trolzwitsals een vrouw betreft.

illuvatar | 11-10-10 | 14:31

Parsons | 11-10-10 | 14:23

De Fransen zouden toch luchtsteun geven? Of vergis ik me?

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 14:31

Parsons | 11-10-10 | 14:27
De Serviërs hadden ook geen luchtsteun#drogredendus.

Bakito | 11-10-10 | 14:30

@Biff Eagleburger | 11-10-10 | 14:21
Ach so, die cowboys ook...

An die ARBEIT | 11-10-10 | 14:30

Moeten? Straks MOETEN er ook Marokkanen in het kabinet. En we herrineren ons allemaal Rabbae nog wel....

FreshClash | 11-10-10 | 14:29

@verraad van links | 11-10-10 | 14:24
Rommelige comment. Maar de boodschap moge duidelijk zijn.

verraad van links | 11-10-10 | 14:28

@neemjemoederindemali | 11-10-10 | 14:26
Nee, maar volgens Bakito wel. #knettergek

Parsons | 11-10-10 | 14:27

Het zou er hier niet over moeten gaan dat het feminisme dood is, want echt naar daadwerkelijke gelijkwaardigheid strevend feminisme heeft 0031 niet of nauwelijks gekend. Ergo: echt feminisme heeft hier nooit geleefd, maar in plaats daarvan is Nederland al weer 40 jaar in de greep van domganzerig éénrichtingsfeminisme.
Nee, het zou er hier over moeten gaan hoe het in seculiersnaam kan dat we wéér een babyboemmertsclub aan het stuur hebben. De heilige babyboemmerts, die zelfingenomen aardgasverslinders met hun blinkende nordic walkstokken, zullen de komende 4 jaar weer het meest ontzien worden. Niet voor niets wordt elke ingrijpende systeemwijziging in AOW etc. over 2020 getild. Geriatrische kiezers: bedankt hè!

Krachtmeester | 11-10-10 | 14:27

Intens kansloos om het stug bruin 1 te noemen. Maar goed, alles voor de pageviews nietwaar? F*ck de telegraaf media groep.

Dagobert D. | 11-10-10 | 14:27

@Bakito | 11-10-10 | 14:24
Dat snap ik wel, die mohammedanen zijn afgeslacht en in een massagraf gedumpt. #watweetjewel

Parsons | 11-10-10 | 14:27

@Bakito | 11-10-10 | 14:24
De meesten zijn al herbegraven hoor. Ook een heleboel die niet afgeslacht zijn trouwens. Gewoon, om het wat aan te dikken.

verraad van links | 11-10-10 | 14:26

Parsons | 11-10-10 | 14:16

Dat zei ik ook niet, zei slechts dat dat van die disco's wel klopt, is toch geen waarde oordeel over het hele leger?

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 14:26

Parsons | 11-10-10 | 14:23
Overtuigingskracht is ook onderdeel van het spelletje. Niet goed ingeschat en duidelijk gemaakt dus.

Bakito | 11-10-10 | 14:26

@BeunDeHaas | 11-10-10 | 14:23
Dat hangt er van af. Is de vrouw single, jong en kijkt ze geil tijdens het sollicitatiegesprek? Vragen, vragen.

Parsons | 11-10-10 | 14:26

mept den vrauw met vlakke hand

boerepatat | 11-10-10 | 14:25

Zeker weinig nieuws vandaag?

De Geilige Maagd | 11-10-10 | 14:24

@thefonz | 11-10-10 | 14:22
En iedereen weet dat dat niet klopt, want zo'n 50% van de politici is geestelijk gehandicapt. #oververtegenwoordigd

Parsons | 11-10-10 | 14:24

verraad van links | 11-10-10 | 14:20
Sorry, dat snap ik niet. Waar die duizenden Bosnische mannen gebleven zijn overigens ook niet.

Bakito | 11-10-10 | 14:24

@Bakito | 11-10-10 | 14:19
En dan? Compleet afgemaakt te worden? Aan die te lichte bewapening kon defensie trouwens helemaal niet doen. Ze zijn er op uitgestuurd met een (te) slap mandaat. Je weet wel, door die lul van een Voorhoeven.

verraad van links | 11-10-10 | 14:24

@Bakito | 11-10-10 | 14:19
Er was luchtsteun nodig van de Amerikanen en die was ook toegezegd. De VS zijn hun afspraken niet nagekomen en die paar Nederlandse militairen zaten aldus in de val. #weetwaarjeoverpraat #kendefeiten

Parsons | 11-10-10 | 14:23

Dat die vrouwen zelf ook niet snappen hoe het werkt...
Je wil de beste mensen op de beste plek hebben. Als het een man is, is het een man, als dat een vrouw is, is dat een vrouw.
Wat krijgen we straks? Dat er meer moslims in het kabinet moeten komen omdat de hoeveelheid moslims zo groot is? En gaan we dan gewoon een moslim kiezen, of kiezen we dan wel eentje met hersenen, die weet waar hij/zij het over heeft?

Het maakt me werkelijk geen ruk uit wie waar zit, als ze maar de beste keuze zijn.

Deze vrouwen zien dus ook liever het volgende:
Je hebt een leuke baan gezien, als leidinggevende bij KPMG.
Een man en een vrouw besluiten te solliciteren. Allebei dezelfde opleiding gedaan, diploma gehaald.
De man is aan het werk gegaan, heeft uiteindelijk 8 jaar ervaring als leidinggevende, en heeft aangetoond goed te kunnen communiceren, de werknemers te prikkelen, en de prestatie's van mensen te verbeteren.
De vrouw is eerst op wereldreis geweest na haar studie, en besloot daarna adviseur te worden bij een lokaal bedrijfje. 0,0 ervaring met leiding geven, haar CV is korter en minder indrukwekkend.
Ze babbelt wel lekker, en lijkt het goed in haar snotje te hebben.

Rara wie wordt gekozen?

BeunDeHaas | 11-10-10 | 14:23

Lekkere redenering Jorritsma. Zo ken ik er nog een:
"0,7% van de Nederlanders is verstandelijk gehandicapt en dat MOET in de politiek te zien zijn"

thefonz | 11-10-10 | 14:22

Hoeveel vrouwen participeren in de beroepsbevolking? Hoeveel vrouwen zijn actief in de politiek? Vast geen 50%.

Fr08w3 | 11-10-10 | 14:21

@sufkut 14:12
De beste koks ter wereld zijn........

necrosis | 11-10-10 | 14:21

@An die ARBEIT | 11-10-10 | 14:09

In Texas houden ze niet van die nieuwerwetscherij met rechten enzo voor euh iedereen die niet blank en man en de baas is. Zoiets.

Biff Eagleburger | 11-10-10 | 14:21

@illuvatar | 11-10-10 | 14:11
Waar GS niet?
* al gestemd heeft *

An die ARBEIT | 11-10-10 | 14:20

@Bakito | 11-10-10 | 14:18
Ok, je lult dus uit je nek.

verraad van links | 11-10-10 | 14:20

verraad van links | 11-10-10 | 14:18
Ze hebben het geeneens geprobeerd. Overigens duiden proppenschieters op belabberdheid. Een goed leger had de situatie vooraf beter ingeschat.

Bakito | 11-10-10 | 14:19

verraad van links | 11-10-10 | 14:11
U mag zich best rechtstreeks tot mij wenden hoor. Ik bijt niet. ;D

Bakito | 11-10-10 | 14:18

@Bakito | 11-10-10 | 14:15
Hoezo? Het lag echt niet aan onze jongens hoor. Met een paar proppenschieters kun je echt niet een leger Serviërs tegenhouden.

verraad van links | 11-10-10 | 14:18

@fuckje 14:07
O shit.....
*bosje rozen naar Grunn stuurt*

necrosis | 11-10-10 | 14:17

Kroes had eerst maar 's het gedoogakkoord met de PVV moeten doorlezen. Dat stelt expliciet: 'Het kabinet beëindigt het diversiteits-/voorkeursbeleid op basis van geslacht en etnische herkomst. Selectie moet plaatsvinden op basis van kwaliteit'.
www.elsevier.nl/web/Opinie/Afshin-Elli...
'Ouweneelen' is trouwens toch een werkwoord, niet waar?

AgentKrol | 11-10-10 | 14:17

@two ball cane | 11-10-10 | 13:22

Iedere HRM lul weet niets, die wil alleen maar kezen met die vrouwen in het opberghok op de bovenste etage. Ja, tuurlijk dat ie zegt dat vrouwen nodig zijn op de werkvloer voor een optimale "productiveit". yeah... right.

srvman | 11-10-10 | 14:16

@neemjemoederindemali | 11-10-10 | 14:12
Alsof militairen van andere landen zich wel over al gedragen. En omdat een stel bezopen idioten ruzie trapt in een of andere kroeg in het buitenland zou ik ons leger niet willen bestempelen als belabberd. Die redenering slaat helemaal nergens op.

Parsons | 11-10-10 | 14:16

@ZDEV | 11-10-10 | 14:14
Wie zou zijn moeder nou op zijn werk in dienst willen nemen?

illuvatar | 11-10-10 | 14:16

Parsons | 11-10-10 | 14:09
Dan voeg ik u toe aan de lijst van succesvolle, militaire propaganda-acties.

Bakito | 11-10-10 | 14:15

Oh Ciska: "En dat voor een jonge premier als Rutte, die zo gek is op zijn oude moeder."

Doe eens even heel snel volwassen. Typisch wijvengedrag dit.

ZDEV | 11-10-10 | 14:14

De volgende keer een kabinet zonder vrouwen graag. Gewoon, omdat het kan.

verraad van links | 11-10-10 | 14:14

"Integratie en Immigratie: Halleh Ghorashi (bijzonder hoogleraar management van diversiteit en integratie aan de VU Amsterdam)"

Doe mij die maar, zal zeker een succes worden. Je wordt tenslotte niet zomaar bijzonder hoogleraar. Daar moet je toch echt heel goed "diversiteit en integratie" kunnen "managen".

TisNieZoMoeilijk | 11-10-10 | 14:14

ach gut: de domme muts-brigade roert zich weer...

1) het vorige kabinet Grijs-1 heeft bewezen dat vrouwen en politiek slecht samengaan. Ik noem u slechts Ella 'Vogelverschrikker' Vogelaar, Tineke 'OV-chipkaart' Huizinga, Guusje 'je kan alleen politie-Hoofd-Commissaris worden als je geen piemel hebt' ter Nadorst, en natuurlijk onze onvolprezen speknek Sharon Dijksma (allochtoonse ouders die weigeren Nederlands te spreken krijgen extra soepsidie).
2) zoals een blauwe pen een pen is, en een houten tafel een tafel; zo is positieve discriminatie gewoon disriminatie. Linkschmenschen zeggen dus: discrimineren mag niet, maar als wij hoog vanuit onze Ivoren Toren o.b.v. linksch-populistische onderbuikgevoelens en misplaatste superioriteitsgevoelens een goede reden hebben dan mag het wel. Nou zeg ik dan: zeur dan de volgende keer ook niet als Geert Wilders vindt dat ie een goede reden heeft !!
3) ongeveer 10% van onze bevolking is dement of alcohol- en/of drugsverslaafd, die zijn toch ook slecht vertegenwoordigd? waarom die dan ook niet met voorrang een Ministerspost geven? Inderdaad: omdat het om kwaliteit gaat, en niet om evenredige vertegenwoordiging: de taak van een kabinet is niet om een afspiegeling van de maatschappij te zijn, die taak is slechts om zo goed mogelijk te regeren !
4) het gaat deze mutsen helemaal niet om evenredige vertegenwoordiging: anders was er al lang een TaskForce om iets te doen aan de ondervertegenwoordiging van vrouwen bij de vuilnisophalers...! Men wil zonder enige inspanning (slechts weinig vrouwen willen full-time werken of werkweken van 60-70 uur maken) makkelijke baantjes met macht en voldoende mogelijkheden om te graaien en bonussen binnen te harken...

FW Ta-183 Huckebein | 11-10-10 | 14:13

Dan MOET het wel een goed kabinet zijn.

Vrouwen kunnen niet besturen, geen auto's en ook geen bedrijven.

Homer J. Simpson | 11-10-10 | 14:13

Porrello | 11-10-10 | 14:07
Geen vraag met een wedervraag beantwoorden. Dat is niet netjes, jeweettoch!?
Maar zonder dollen. Vrouwen zijn lievvv!

Insignificant_Cunt | 11-10-10 | 14:12

Parsons | 11-10-10 | 14:09

Dat verbouwen van buitenlandse discotheken klopt daarentegen weer wel.

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 14:12

Maar: decennia lang zijn voor leidinggevende functies in politiek, wetenschap en bedrijfsleven juist mannen positief gediscrimineerd. Daar zaten ook wel eens kwalitatieve missers bij en toen zei niemand: "het komt allemaal door de positieve discriminatie van mannen". Het wordt tijd dat het jarenlange mannenoverschot wordt gecompenseerd.

sizam | 11-10-10 | 14:12

als het aan mij ligt blijven ze thuis de huishouding doen en gaan ze weer naar de huishoudschool fatsoenlijk leren koken.

sufkut | 11-10-10 | 14:12

Ik vind dat Clairy wel een plaatsje verdiend had bij Rutte I, een mondige en slimme vrouw met pretoogjes.
*onderduikt in "panic room" *

necrosis | 11-10-10 | 14:11

Of het komende kabinet is zó geëmancipeerd dat ze totaal niet naar geslacht gekeken hebben. Alleen deze achtergestelde boeroephoeren doen dat.

keeskwal | 11-10-10 | 14:11

@Humungousfungus | 11-10-10 | 14:08
Aangezien dat niet de boodschap was die u over trachtte te brengen, kan ik die opmerking over domheid gerust terug nemen en vanavond weer lekker slapen.
Gelukkig....

An die ARBEIT | 11-10-10 | 14:11

@Parsons | 11-10-10 | 14:09
En hij heeft ook niet van de onschuldpresumptie gehoord.

verraad van links | 11-10-10 | 14:11

De helft van de Nederlandse top in de beroepsbevolking is nog lang geen vrouw. Dat kan in de toekomst naar 40% ofzo, maar meer niet. Neelie valt me ook weer erg tegen met haar quotum.

eerlijkwaar | 11-10-10 | 14:10

Maij Weggen! Hahahaha!!! Zelf een zeer goeie reden om GEEN vrouwen in het kabinet te zetten.

djs | 11-10-10 | 14:09

@Bakito | 11-10-10 | 14:05
Srebrenica kun je toevoegen aan de lijst van zaken waar je geen verstand van hebt. Mooi.

Parsons | 11-10-10 | 14:09

Topvrouwen weten wel beter dan dat zi in dit kutkabinet gaan zitten. Over drie maanden staan ze weer op straat en dan hebben ze hun toppositie niet meer en zijn ze voor eeuwig besmet door hun deelname aan dit rariteitenkabinet. Behalve natuurlijk die miss GeerdAnus die al eerder definitief van de politiek afscheid had genomen en intussen haar dagen sleet bij een van die oplichtersbedrijven die zich verze,kering noemt.

leverworst | 11-10-10 | 14:08

Mei Li mag dan wel weer Minister van Lekkere Wijven worden. Over de invulling hebben we het later wel.

Biff Eagleburger | 11-10-10 | 14:08

@An die ARBEIT | 11-10-10 | 14:03
Dan neem ik aan dat, uitgaande van uw uitleg, de opmerking enkel zo dom is als de geestelijke flexibiliteit van de lezer...

Humungousfungus | 11-10-10 | 14:08

@Bakito | 11-10-10 | 14:05
Een cokedealer kan een prima soldaat zijn heur. Heeft niks met elkaar van doen.
En Srebrenica is inmiddels wel weer even geleden...

An die ARBEIT | 11-10-10 | 14:07

@Insignificant_Cunt | 11-10-10 | 13:55

Trouwens, waar halen mannen de tijd vandaan om tussen het strijken, de afwas en het ramen zemen door nog een nieuw wetsvoorstel in te dienen?

Porrello | 11-10-10 | 14:07

Maria vd Hoeven op EZ... wat een toppertje was dat /sarcasm
En op onderwijs was ze nog beter /doublesarcasm

Ballenman | 11-10-10 | 14:07

Ik ben voor een quotum van 1 zwarte rolstoelende man met 1 arm, die zijn ondervertegenwoordigd.

Vegehan | 11-10-10 | 14:07

@necrosis | 13:55
Je vergeet

fuckje | 11-10-10 | 14:07

Vooruit dan maar, Sabine Uitslag op ministerie van verpleegsters, toch nog een lekker wijf in het kabbunet.

Heffen we daarvoor id plaats wel dat ministerie van jeugd, gezin en schaamhaarzaken op.

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 14:07

eerstneukendanpraten | 11-10-10 | 14:03
Mooi koppie ja, buitenkant dan.. * out van zon gaat genieten en boerka's tellen*

Mindy | 11-10-10 | 14:06

@Mindy | 11-10-10 | 13:55
http://www.youtube.com/watch?v=scR01jL3TN4

Parsons | 11-10-10 | 14:06

Parsons | 11-10-10 | 14:01
Bij een beetje tegenstand doen ze huilie huilie (Srebrenica) en werken ze mee aan genocide. De dapperste, Kroon, is een ordinaire cokedealer. Verder onderscheiden onze militairen zich vooral door het verbouwen van buitenlandse discotheken en seksistisch gedrag.

Bakito | 11-10-10 | 14:05

@An die ARBEIT | 11-10-10 | 13:57

Smart thinking! Ik werk trouwens voor een bedrijf waar part-timers en vrouwen in het algemeen nimmer de top zullen halen. TX represent! Maakt je carrièreplan wel een stuk overzichtelijker.

Biff Eagleburger | 11-10-10 | 14:05

Op Spitsnieuws is hier al op losgegaan. Wat een onzin.

We denken aan Jorritsma en Maij-Weggen en worden NIET vrolijk.

Wij denken aan Cramer, Vogelaar en Huizinga en worden niet bepaald ook maar iets vrolijker.

Nee, we moeten gewoon discrimineren op kwaliteit tot we erbij neervallen, dat is het enige dat telt. Een goed landsbestuur.

Willen alle vrouwen die vinden dat de boel wel een stuklje minder goed, of ronduit (veel) slechter, mag worden bestuurd omdat er PERSE vrouwen (mensen met een vagina) op hoge politieke posten moeten worden geinstalleerd zich diep gaan schamen.

Ik begin me namelijk inmiddels een beetje te goed te realiseren waarom veel vrouwen op de hoge posities terecht zijn gekomen, en dat is dus niet door kwaliteit maar door het hebben van een vagina en een grote mond over quota en gediscrmineerd willen worden.

Het discrimineren als het je uitkomt is een grote fout. Dat is namelijk het hele punt met onredelijk discrimineren.

NoMinister | 11-10-10 | 14:04

Rare jongens, die topvrouwen.

o)+ | 11-10-10 | 14:04

@Humungousfungus | 11-10-10 | 14:00
Heeft niks met begrijpend lezen te maken, heeft te maken met je WIL lezen....
Ik snapte best wat u bedoelde, wou u alleen even duidelijk maken dat men het ook anders kan lezen.

An die ARBEIT | 11-10-10 | 14:03

Vooruit dan. Doe iets met Mei Li Vos.
Het oog wil ook wat.
En dan niet meer zeuren.

vetkleppert | 11-10-10 | 14:01

plaklul | 11-10-10 | 13:57
geen nieuwe Nederlanders, gelukkig niet.

Mindy | 11-10-10 | 14:01

@Bakito | 11-10-10 | 13:51
Op basis waarvan baseer je je mening dat de kwaliteit van ons leger belabberd is?

Parsons | 11-10-10 | 14:01

Ik dacht dat stemrecht voor vrouwen was afgeschaft?

ZDEV | 11-10-10 | 14:01

Ik wil minimaal 2 Friezen in het kabinet. Halbe Zijlstra is er daar een van.

Sytze_Vliegen | 11-10-10 | 14:01

Neurieën doet.

* in gedaaachten zie ik jou vaag Ina, in gedaaachten maak ik je klaar Ina, lalaaalaallaa mhhmmmhmmm*

Verder gaat met druk bezig zijn.

DANNY3960 | 11-10-10 | 14:00

@An die ARBEIT | 11-10-10 | 13:55
Ik impliceer dat het belachelijk is om een verdeling te maken o.b.v. het aandeel die een bepaalde groep heeft in de samenleving. Je krijgt dan natuurlijk ook een grote groep mensen in de politiek die moeite hebben met begrijpend lezen... ;-)

Humungousfungus | 11-10-10 | 14:00

@Harry Turtle | 11-10-10 | 13:49
Ja met zo iets krankzinnigs zal Melonie wel op de proppen komen. #kanalleeneenvrouwbedenken

Parsons | 11-10-10 | 14:00

@necrosis | 11-10-10 | 13:55
Dominique Weensie...
Oh nee, die is weg...

An die ARBEIT | 11-10-10 | 13:59

Zolang vrouwen tot de overgang minimaal een week per maand verminderd toerekeningsvatbaar zijn, mag wat mij betreft een totaalverbod op vrouwen in verantwoordelijke functies ingesteld worden. Verder is natuurlijk al talloze malen bewezen dat als je meer dan twee vrouwen bij elkaar zet het onherroepelijk leidt tot tweespalt en haat.
Kortom, vrouwen zijn eigenlijk inferieure wezens, maar o zo lekker. (mits goed gemarineerd, dat wel)

koolteer | 11-10-10 | 13:59

Wat een ongelofelijke onzin zeg, ga je lekker is met wat nuttig bezighouden ofzeau...

staaf86 | 11-10-10 | 13:59

Maar kom op zeg: 3 vrouwen op 20 bewindslieden, da's idd wel erg scheef. En allemaal babyboomerts..... en geen nieuwe Nederlanders.....

plaklul | 11-10-10 | 13:57

@Biff Eagleburger | 11-10-10 | 13:54
Bij een sollicitatie ronde altijd de helft van de CV's willekeurig in de prullenbak smijten.
Je wil geen pechvogels als werknemers...

An die ARBEIT | 11-10-10 | 13:57

Ik vond Tara Singh Varma wel betrouwbaar overkomen toen ze nog in de kamer zat. Gonny, was ook een goeie.

James St John Smythe | 11-10-10 | 13:56

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 13:54
Da's dan natuurlijk twee vliegen in 1 klap...

Humungousfungus | 11-10-10 | 13:56

misschien is het een idee om onafhankelijk van geslacht op zoek te gaan naar de beste kandidaat voor elke post? is maar een ideetje hoor

tc_wollie | 11-10-10 | 13:55

Trouwens, waar halen vrouwen de tijd vandaan om tussen het strijken, de afwas en het ramen zemen door nog een nieuw wetsvoorstel in te dienen?

Insignificant_Cunt | 11-10-10 | 13:55

Heeft GeenStijl al een stukjesbakkerT van vrouwelijke kunne?
Ik zou bij deze Merlot willen voordragen.....

necrosis | 11-10-10 | 13:55

@Humungousfungus | 11-10-10 | 13:52
Je snapt wel dat je hiermee impliceert dat vrouwen, net als erg domme mensen, niks in de politiek te zoeken hebben.
Een nogal domme opmerking.

An die ARBEIT | 11-10-10 | 13:55

Bakito | 11-10-10 | 13:51
Wat dacht je dan van een dienstweigeraar op defensie?

Oh, wacht...

Nietvoordekat | 11-10-10 | 13:55

Parsons | 11-10-10 | 13:45
Verdorie je bent me weer 's voor grinnik. Vooral van Tineke en Hanja word ik spontaan misselijk. De dames hebben trouwens allemaal aardige baantjes...

Mindy | 11-10-10 | 13:55

Humungousfungus | 11-10-10 | 13:52

U bedoeld dat u een ministerspost ziet voor Bonnie St. Claire?

#ministerie van wijnzaken

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 13:54

Hanja Maij-Weggen zette het op een janken toen een lastige vraag werd gesteld tijdens de enquete over de Bijlmerramp. Later vulde ze rijkelijk haar zakken bij de "Provincie Noord_Brabant". Op zo'n excuustruus zit Mark niet te wachten!

Ad337 | 11-10-10 | 13:54

@An die ARBEIT | 11-10-10 | 13:50

Niet? Hmm, in dat geval moet ik hier de HR-procedures eens updaten.

Biff Eagleburger | 11-10-10 | 13:54

@Humungousfungus | 11-10-10 | 13:52
Die groep was bij de vorige regering ruim vertegenwoordigd.
;

Shadow112 | 11-10-10 | 13:54

Alle vrouwen die genoemd worden zijn geen vrouwen...

loerelau | 11-10-10 | 13:54

Ik tegelde het al eens eerder, als ze een afspiegeling van de gehele maatschappij willen, waarom dan geen blinde lesbische rolstoelster met aangezichtsverlamming op Gezondheidszorg?

eerstneukendanpraten | 11-10-10 | 13:53

@An die ARBEIT | 11-10-10 | 13:50
Dan gaat het meestal om discriminatie gevoed door vooroordelen. En dat is het foute soort discriminatie idd.

Shadow112 | 11-10-10 | 13:53

Ik ben wel voorstander van een kabinet vol lekkere wijven.

Four Eyes | 11-10-10 | 13:52

Insignificant_Cunt | 11-10-10 | 13:48

Je vergeet de travestieten, haat Imans, pedo pastoors, aluhoedjes, zweefteven, Volkurt vd Graafjes, krakurts, boerkadraagsters, pijprokerts, hoeren, bouwvarkens, voetballers etc.

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 13:52

De helft van de Nederlanders heeft een IQ dat je op je vingers kunt tellen.... moet dat dan ook te zien zijn in het kabinet?

Humungousfungus | 11-10-10 | 13:52

Gezien de belabberde kwaliteit van ons leger, had een zachtaardige relnicht op Defensie ook niet misstaan...

Bakito | 11-10-10 | 13:51

Ja joh dat moet je Rutte niet kwalijk nemen, die is gewoon heel verlegen bij andere vrouwen dan z'n moeder!!

Nee is te flauw

cornetto | 11-10-10 | 13:50

Niet alleen in Frankrijk zitten mensen vast in grotten....

Petrus de Rewa | 11-10-10 | 13:50

@Shadow112 | 11-10-10 | 13:47
In a way, het beoordelen op basis van uiterlijke kenmerken is iets wat sowieso ingebouwd is bij elke diersoort, inclusief de mens.
Maar dit is niet in alle gevallen de correcte manier om een oordeel te vellen, in veel gevallen zelfs.

An die ARBEIT | 11-10-10 | 13:50

Parsons | 11-10-10 | 13:45
Dat laatste stukje A4 wat Eurlings erdoorheen gedrukt heeft, gaat nu waarschijnlijk uitgevoerd worden als carpoolstrook met chipkaart toegang.

Harry Turtle | 11-10-10 | 13:49

Ik probeer het echt, maar nee... sorry. Ik kan Ciska Dresselhuys niet tot de categorie vrouwen rekenen.

Klukkluk | 11-10-10 | 13:48

Vrouwen? Waar zijn alle homo's, lesbo's, travo's, allochtonen, etc in deze regering? Rutte, het is een schande!

Insignificant_Cunt | 11-10-10 | 13:48

Met dit kabinet en het lage aantal vrouwen wordt een verkeerd signaal afgegeven aan de moslimse Nederlanders. Zo komt de emancipatie binnen die kringen nooit op gang.

Bakito | 11-10-10 | 13:48

@Parsons | 11-10-10 | 13:46
@neemjemoederindemali | 11-10-10 | 13:44
" Gedrocht " is volgens de Dikke van Dale onzijdig...

An die ARBEIT | 11-10-10 | 13:47

@An die ARBEIT | 11-10-10 | 13:42
En binnen die groep vrouwen discrimineer ik ook nog. Bestaat het leven niet uit constante selectieve discriminatie?

Shadow112 | 11-10-10 | 13:47

dus omdat markje zo verstandig is niet zijn pik achterna te lopen
maakt hem homo????? beetje kort door de bocht...

kaplaarzenverkoper | 11-10-10 | 13:46

@neemjemoederindemali | 11-10-10 | 13:44
Oh ja, was ik even vergeten.

Parsons | 11-10-10 | 13:46

@Rut zwabberkut | 11-10-10 | 13:42
Geert doe je ding?
Wat bedoel je?

An die ARBEIT | 11-10-10 | 13:45

Jarenlang hebben vrouwelijk ministers van Verkeer& Waterstaat (Kroes, Maj Weggen, Jorritsma, Netelenbos en Peijs) er één grote teringbende van gemaakt. De enige goede minister uit het vorige kabinet op dat ministerie heeft in drie en een half jaar meer voor elkaar gekregen dan al die topwijven bij elkaar in zo'n 24 jaar. En nu komt Rutte weer aan met een vrouw op die post. *hart vasthouden doet*

Parsons | 11-10-10 | 13:45

Ik begrijpp echt niet waarom 'vrouwen eisen meer vrouwen in het kabinet' een volstrekt normale opmerking is, en bijvoorbeeld 'Indo's eisen meer Ido's in het kabinet' dan weer niet. Men dient kabinetsleden te selecteren op kwaliteiten, niet op geslacht of andere onzin.

Teuderik | 11-10-10 | 13:45

Nergens voor nodig. We hebben al gedoogsteun van de grootste heaumeauclub van Nederland.

Biff Eagleburger | 11-10-10 | 13:44

Ik discrimineer overigens ook hoor..
Ik neuq alleen vrouwen...
An die ARBEIT | 11-10-10 | 13:42
+1 haha!

Doc Damage | 11-10-10 | 13:44

Maria van der Hoeven,
Jacueline cramer,
Tineke Huizinga,
Ella Vogelaar.
We zullen jullie missen.
NOT

domheid regeert | 11-10-10 | 13:44

Kan me nog een vorig kabinet herinneren met veel vrouwen... Stuk voor stuk incompetent... Geen vrouwen is voor mij geen probleem!

Doc Damage | 11-10-10 | 13:44

Parsons | 11-10-10 | 13:39

Verdonk is geen vrouw.

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 13:44

Zou het ook zo kunnen zijn dat er gewoon geen geschikte vrouwen zijn te vinden voor een politieke topfunctie? Ik weet het niet hoor. Zou toch zomaar kunnen?

Van Kamsteren | 11-10-10 | 13:44

Vrouwen in het kabinet? Laat me niet lachen. Weer een Vogelaartje of nog erger een Jeltje van N. of een jankende Winnie Sordrager erbij bah. Nee toch.
Vrouwen kunnen nu eenmaal geen gezinsleven met een Ministerspost combineren.
Dit betekent: 60 tot 80 uur in de week werken.
Kijk maar naar de grootste schreeuwer hierover mevrouw Smit, Kroes Peper?
Bij mij weten heeft mevrouw 1 zoon. Door haar harde werken liepen haar twee huwelijken op de klippen. Je hebt namelijk gewoon geen tijd voor een relatie als je zoveel werkt. Vrouwen moeten een keuze maken. Of je sticht een gezin, of je kiest voor een carriere en komt op het hoogste niveau. De man kiest voor zijn carriere en soms zoals een Woutertje Bos, voor zijn gezin.

Corrina | 11-10-10 | 13:43

Wat zijn die wijven ouderwets: ik dacht dat we voldoende geemancipeerd waren. Nu moet het dus om kwaliteit gaan. Jammer dan.

Byter | 11-10-10 | 13:43

@klapperjavaan | 11-10-10 | 13:36
Beter dan topless in ieder geval.

illuvatar | 11-10-10 | 13:43

OEh Coushi Coeschi, vrouwen voelen zich weer achtergesteld, GEERT doe je ding! "maar goed dat die desbetreffende vrouwen niet in Iran wonen"

Rut zwabberkut | 11-10-10 | 13:42

Ik discrimineer overigens ook hoor..
Ik neuq alleen vrouwen...

An die ARBEIT | 11-10-10 | 13:42

Bijna iedereen in Nederland heet Jan of Piet. Toch zitten er alleen een Jan Kees en een Piet Hein in dit kabinet.

James St John Smythe | 11-10-10 | 13:42

buurvanurk | 11-10-10 | 13:36

Zanger Rinus mag eauk meedoen, dus je hebt geen punt meer.

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 13:40

Als ik Annemarie zie, dat wil ik niet meer op een vrouw stemmen.

Paul Revere | 11-10-10 | 13:40

Ik ga hier geeneens woorden aan vuil maken.

*gaat de ketting nog iets verder inkorten*

Heau even | 11-10-10 | 13:39

-weggejorist-
Opgedonderd met die wijven in de regering.
Er wordt al genoeg geouwehoerd.
We hebben nu een regering met ouwe fossielen met looprekjes.
Ben ik zo blij mee want dit kabinet valt binnen een half jaar.
En de schuld gaat naar CDA.
Eindelijk weer verkiezingen en dan VVD en PVV samen 90 zetels.
1e werk is uit de EU want dat is onze ondergang.

joopwil | 11-10-10 | 13:39

@klapperjavaan | 11-10-10 | 13:36
Je vergeet Verdonk.

Parsons | 11-10-10 | 13:39

Emancipatie is een farce. Vrouwen willen duidelijke opdrachten krijgen van mannen, het gedienstige zit hen in de genen. Zet je vrouwen op topposities dan raken ze in de war en gaat het mis. Kijk naar Vogelaar en Cramer etc., knettergek.

Rest In Privacy | 11-10-10 | 13:38

ow,ow, ik wil wel de eerste zijn met de nieuwe term gedoogdozen!

zedenmeester | 11-10-10 | 13:38

De verhouding man vrouw in dit kabinet geeft exact de verhouding weer van hoe het er in de praktijk op de werkvloer aan toegaat. En aangezien vrouwen meestal weinig tot niks kunnen zijn ze inderdaad ondervertegenwoordigd in deze regering. En daar is helemaal niks mis mee. *half klaar zit voor snerende reacties*

Parsons | 11-10-10 | 13:38

Voor hoeveel we op mastodonten hebben lopen zeiken afgelopen weken zitten er anders behoorlijk wat in het kabinet.

Sir EnemA | 11-10-10 | 13:38

Ze moeten in hun handjes knijpen! 1 op de 7 topfuncties wordt bekleed door een vrouw... En de kans is groot dat er straks 3 vrouwen ministers zijn... Naar mijn idee 1 te veel?

Robert3174 | 11-10-10 | 13:38

@mensen die slechte vrouwelijke Ministers als voorbeeld gebruiken:

Er zijn ook genoeg slechte mannelijke Ministers aan te wijzen.

Individuele kwaliteit>positieve discriminatie

Poliest of Poliest | 11-10-10 | 13:38

Mark kiest voor ervaren rotten. Met de oude rotten kiest hij voor degelijkheid, zekerheid en mensen die ervaring hebben.

Zeeschuimer | 11-10-10 | 13:37

spanarchist | 11-10-10 | 13:28
Voorhoeve, Kok, Nawijn, Korthals Altes (bouwfraude apologeet), Bomhoff, Hoogervorst, de Boer, Thom de Graaf, Brinkhorst.

Einde van de Domheid | 11-10-10 | 13:37

James Lastig | 11-10-10 | 13:31

Neuh, dat was Pim Voortuin, ware het niet dat hij voortijdig naar de eeuwige jachtvelden was gestuurd door Volkert van der Graaf. Volkert van der Graaf is/was een diertjes liefhebber die vindt dat je diertjes niet mag doodvermoorden maar dat je mensen rustig mag afslachten als ze een mening hebben die je niet aanstaat. Hij is/was lid van Milieudefensie, Milieudefensie dus, net zo iets als dierenpoes maar dan extremer.

Bij milieudefensie vinden ze dat je ook rustig brand mag stichten en mag stelen, een soort krakers maar dan anders.

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 13:37

het enige recht van de vrouw is het aanrecht

(ja oud. i know. maar die moest ik hier gewoon even posten)

peterminator | 11-10-10 | 13:37

Hoeveel procent van de NL bevolking was ook alweer geestelijk gehandicapt? Als we dan toch een representatief kabinet willen hebben...

buurvanurk | 11-10-10 | 13:36

Het waren toch heel erg goede ministers hoor: Vogelaar. Huizinga, Van der Hoeven, Verburg. Duidelijk dat die alleen benoemd zijn omdat ze een pruim hebben. Kwaliteit ho maar.

lijn5 | 11-10-10 | 13:36

@John McClane:
OK OK ... jij was eerst!

kinky winky | 11-10-10 | 13:36

May-Weggen, Netelenbos, Sorgdrager, Albayrak, Huizinga, Herfkens, Vogelaar, Terhorst, Cramer, Verburg......

TOPvrouwen?

klapperjavaan | 11-10-10 | 13:36

Deze droogdozen geven met hun gejank hun sterkste tegenargument. Trouwens, wie waren ook al weer de grootste klunzen uit het vorige kabinet?
(Hint: Cramer, Van der Hoeven, Huizinga, Vogelaar...)

Zeddegeizot | 11-10-10 | 13:35

Vrouwen kunnen geen knopen doorhakken, dus die horen sowieso niet op zo een post.

Scagnetti | 11-10-10 | 13:34

@ jacques4431
Saai, grijs, vroeg-oud en man? Die zijn best moeilijk te vinden in de politiek.

zedenmeester | 11-10-10 | 13:34

De helft van de NEderlanders is vrouw, en dat MOET te zien zijn bij de stadsreiniging en de plantsoenendienst!!!

kinky winky | 11-10-10 | 13:34

Voor een Minister-President die kortelings nog bij zijn moeder woonde en die niet bijster geïnteresseerd is in de de nabije aanwezigheid van vrouwen denk ik dat dit het max. haalbare is.
Voorts is in deze kwaliteit belangrijker dan sexe(n) -)

Ookmooi | 11-10-10 | 13:34

Het zijn ook vrouwen die hebben onderzocht dat dit een waardeloos kabinet voor innovatie is. Nou, dag opleidingen, dag innovatie. NL tabee dan, maar er komt geen sharia en de gemiddelde moslim kan met tegenzin naar zijn schoonmaakbedrijf.

Einde van de Domheid | 11-10-10 | 13:32

Dubbel D is niet altijd een pré.

brienenoord | 11-10-10 | 13:32

Dat is dan wel weer goed aan die Rutte, dat hij de polarisatie breder weet te trekken. Dolle mina's ontwaakt!

zedenmeester | 11-10-10 | 13:32

Mark valt op saai, grijs, vroeg-oud en man.

jacques4431 | 11-10-10 | 13:31

Wat heb je aan een minister die elke maand een week lang bloedchagerijnig en irrationeel is, telkens vraagt aan een ambtsgenoot:"waar denk je aan?" en vraagt aan de ambtenaren: "Zien jullie niet dat ik iets nieuws aan heb?"

illuvatar | 11-10-10 | 13:31

Ik vind ook dat er minimaal 1 vrouw minister moet worden, anders hebben we hier straks niks meer te zeiken en uit te lachen. En LOL @ pica

Harry Turtle | 11-10-10 | 13:31

Wat een ongelooflijk discriminerende mensen (toevallig vrouwen), ik vind het zeer jammer dat sommige mensen moeilijk kunnen accepteren dat weinig mensen van hun groep is 'toegelaten', op basis van kwaliteiten van andere mensen die ze wel hebben.

joiner | 11-10-10 | 13:31

kaplaarzenverkoper | 11-10-10 | 13:29
Lol +1

gladstoned66 | 11-10-10 | 13:31

Is Rutte eigenlijk de eerste homosuele premier van Nederland?

James Lastig | 11-10-10 | 13:31

Het wachten is op de eerste hoofddoek in het parlement. Volgens dezelfde redenering.

gladstoned66 | 11-10-10 | 13:30

Feministen trekken altijd hun verkeerde scheur open.

Dirk Tang | 11-10-10 | 13:29

vrouwen: Terug op je rug!!!

kaplaarzenverkoper | 11-10-10 | 13:29

Wie zei dat ook alweer: waarom hoor je die vrouwen nooit als het om vuilnismannen gaat?

John McClane | 11-10-10 | 13:28

Pfft, vrouwen emancipatie prima maar je kan ook een beetje doorslaan, verschillen willen zien omdat je verschillen wil zien. Prima dat je op komt voor je eigen rechten, maar dit gaat helemaal nergens over. Accepteer de verschillen, positieve discriminatie maakt dingen alleen maar erger.

Knorbert24 | 11-10-10 | 13:28

Sjeesus... en dan minimaal 1 week per maand het land onbestuurd laten zeker... nee dank je.

Sjeesus | 11-10-10 | 13:28

Vogelaar, Cramer, ter Horst, van der Hoeven, Bussemakers, Huizinga, Verburg: hoeveel argumenten tégen vrouwelijke ministers kan je hebben?

spanarchist | 11-10-10 | 13:28

De beste persoon op de beste plek is mijn credo, en daarmee basta! Positieve discriminatie is een gotspe, en bedacht door types die zonder dergelijke uitzonderingsregels nooit aan de bak zouden komen wegens een chronisch gebrek aan kwaliteiten!

cultheld | 11-10-10 | 13:28

two ball cane | 11-10-10 | 13:22

Bij mij komt er geen kudt meer binnen, en ja, ik heb er ervaring mee. Eens per jaar mogen de heren hun vrouw/vriendin meenemen tijdens de jaarlijkse bbq en voor een beurs oid huur ik een paar promotiedames in. Vrouwen op de werkvloer is vragen om problemen.

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 13:27

*"om" tussen gaat en de schopt*

Shadow112 | 11-10-10 | 13:27

Zonder vrouwen is dit kabinet al instabiel genoeg!

O is dat zo? | 11-10-10 | 13:26

Misschien dat er wel gewoon geen kwalitatief voldoende vrouwen voorhanden waren. En misschien heeft Rutte wel gewoon het lef om te zeggen: fuck die positieve discriminatie, vanaf nu gaan we alleen nog het individu aankijken, niet meer de groep waar dat individu toe behoort. +1

Requiescat in pace | 11-10-10 | 13:26

Ik mag toch aannemen dat ze bij het aanstellen van mensen op die posten alleen kijken naar de kwaliteiten.
Niet naar hij is man maar minder goed dan die vrouw, maar we nemen die man:)

frbrob | 11-10-10 | 13:25

Mannen onder de 55 jaar voelen zich ook gediscrimineerd door dit bruin-grijze kabinet.

jullie ook hier? | 11-10-10 | 13:25

6 artikelen op 1 dag en we moeten nog lunchen.....

Hoe geef je geenstijl een doodsteek...

Leer nu eens kwaliteit over kwantiteit.

paranoia | 11-10-10 | 13:25

Tief een pleuriseind op met je Libelle-minnende principieele gemor!
De beste mensen op de juiste plekken, ongeacht wat er tussen de benen bungelt/niet bungelt.
Af.!

An die ARBEIT | 11-10-10 | 13:25

Wanneer houden we eens op met die positieve discriminatie van vrouwen en allochtonen. Het gaat de capabiliteit.

Shadow112 | 11-10-10 | 13:25

En welke vrouwen zouden dat dan moeten zijn ? Er is helemaal geen aanvoer van kwalitatief geschikte vrouwen. Nou ja, dat wil zeggen tot dat Mei Li Vos op een onverkiesbare plaats werd gezet door de PvdA dan... Ha ha ha... grapje hoor....

Marcus Porcius Cato | 11-10-10 | 13:25

tinyurl.com/29jkmkd Na het zien van deze fotosnap ik wel waarom er zo weinig vrouwen in het kabinet komen. Roze shirt, gay handbag... die Mark!

Jones | 11-10-10 | 13:25

Logisch, MR is niet zo goed met vrouwen. Heb je nog geneuqt Mark?

neemjemoederindemali | 11-10-10 | 13:24

haha! en Neelie is helemaal een nepliberaal. Een vrouwenquotum?

tipo | 11-10-10 | 13:24

En Ciska kan het weten, want die is nog in de Middeleeuwen geboren...

vagehond | 11-10-10 | 13:24

Kabinet Balkenende I had maar één vrouwelijke minister.

Zeeschuimer | 11-10-10 | 13:23

Jorritsma is een nep-liberaal. Er moet helemaal niets.

tipo | 11-10-10 | 13:23

iedere hrm-lul weet dat er een minimumpercentage vrouwen op de werkvloer nodig is voor een productieve werksfeer. heeft rutte eigenlijk ervaring in het bedrijfsleven?

two ball cane | 11-10-10 | 13:22

Maak je eens druk over vrouwenonderdrukking i.p.v. alleen hoorbaar te zijn als er te graaien valt.

Angel_eyes | 11-10-10 | 13:22

Ik ben blij dat competentie voor positieve discriminatie gaat.

Eddeddy | 11-10-10 | 13:21

keppie1.0 | 11-10-10 | 13:19
Topic kan op slot, meer valt er niet te zeggen.

Oh ja, alle vrouwen zijn..

Steilloos ten Onder | 11-10-10 | 13:21

Agossie. Vrouwen MOETEN in het kabinet zodat ze zich te schande kunnen maken en hun gebrek aan kwaliteit kunnen tentoonspreiden zoals het al 20 jaar overduidelijk wordt gemaakt.

illuvatar | 11-10-10 | 13:20

Wat een onzin, gewoon de beste mensen voor elke plek. Of het nou een vrouw is of niet.

keppie1.0 | 11-10-10 | 13:19

Gelul, vrouwen vallen op foute mannen!

Molly-Bolly | 11-10-10 | 13:19

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken