
Nou mensen we zijn er uit hoor. Kwestietje Hernandez is uit de wereld. Gevalletje niks aan de hand. Lekker laten waaien. Morgen wordt de vis er in verpakt. Exact een week nadat PVV-Kamerlid Marcial Hernandez in een dronken bui een medewerker van Economische Zaken een
kopstoot verkocht is daar dan eindelijk een verklaring. Geen officieel persbericht van de anders zo drukke afdeling PR. Maar een lullig statement van de Grote Leider in de wandelgangen. Eentje in de categorie dikke lul drie bier zo lusten we er nog wel een paar honderd.
"Hij heeft tegen mij gezegd dat hij het niet heeft gedaan",
aldus Wilders.
"Ik moet een collega op zijn woord geloven, in elk geval totdat het tegendeel is bewezen." Dat kan best zo zijn. Maar met dergelijke lulkoek komt - we noemen maar iets - een PvdA-Kamerlid ook niet weg. En waarom zweeg Majoor Hernandez
kilometers lang tegenover de camera van PowNews terwijl hij de heren keurig had kunnen uitleggen dat hij onschuldig is? Een Kamerlid met agressie/ alcoholproblemen geeft het slechte voorbeeld. Bovendien is een week zwijgen en vervolgens ontkennen een dramatische mediastrategie. Zal je zien, blijven al die linkse krantjes er over schrijven...
Reaguursels
Inloggenambtenaren liegen altijd dus was het probleem
Ik denk dat Wilders ietsjes teveel kopstootjes heeft gehad en het niet zo helder meer ziet. Ik snap wel dat hij ontkent tot het tegendeel bewezen is. Dat tegendeel bewijzen is een kwestie van enkele weken, misschien wel maanden zelfs. Dan heeft hij nog even tijd om zich te beraden wat te doen met nummer twee die niet in staat is zijn zelfbeheersing te behouden. Als die PVV-ers zo nog even doorgaan, lost het probleem zich zelf op...
"Misschien was Bruin-1 dan toch niet zo'n goed idee?". Dion Graus.
Weinig reaguurders?
Vallen alle PVV-ers hier nu stil?
Ach nee toch?
Zeker nu niet zo leuk meer?
Tsja, met Korsakov is iedere dag een nieuwe dag.
Spasshose | 07-10-10 | 20:53
Dank U! Ed Nijpels. Een muilpeer verkopen. Ed verkoopt U een muilpeer. Yeah, like, right. Een grof staaltje de-mo-ni-seren! Als ik Ed was zou ik er werk van maken ;D.
Ik neem aan (en dankzij dit topic denk ik dat het zo werkt) dat GS de MACHTHEBBERS met genadeloze humor blijft achtervolgen - of ze nu Slinks of Slechts zijn ;D!
Wilders heeft zich uitgesproken over de kwestie. case closed. we kunnen weg
Interessant artikel!
Het zal inmiddels een populaire sport zijn in Haagse kringen, om een PVV'er zodanig uit de tent te lokken dat hij handtastelijk wordt. Bij voormalige politieagenten en ex-soldaten ben je dan al gauw aan het goede adres. Ik durf te wedden dat ik bijvoorbeeld Ed Nijpels ook wel genoeg bloed onder de nagels kan wegzuigen zodat hij me binnen vijf minuten een muilpeer verkoopt.
Zo heeft Blonde Dolly ze het liefst in zijn partij: monddood
Ah, maar natuurlijk. Hermandez heeft zo'n harde kopstoot gegeven dat hij dat deel van die dag even kwijt was geraakt.
Dit doet de PVV geen goed.
Nou, Brusselmans. Je gaat mij toch niet vertellen dat je een hekel hebt aan linkse krantjes? Dat die ''linkse krantjes er straks over blijven schrijven'' zal jij niet erg vinden, vermoed ik. Gebeurt alleen niet. (behalve gs en pow) Jammer joh.
Storms had Kelder ook 'geslagen'.. Hernandez komt iets te dichtbij staan om iemand op duidelijke toon te woord te staan en er wordt 'kopstoot' geschreeuwd...
Ach, toen Brinkman een barmannetje wat opzij had geduwd heette het ook gelijk dat 'ie hem halfdood had geslagen. Ik wil eerst foto's zien van het slachtoffer, vervolgens wil ik weten van de dader wat de reden was (kan zelfverdediging zijn geweest of een ongelukkige samenloop van omstandigheden) en dan ga ik pas oordelen. PVV-ers wordt van alles en nog wat in de schoenen geschoven dus neem het me niet kwalijk als ik dit soort nieuws met een korrel zout neem. En dat 'ie er zelf niks over wil zeggen tegen een zuigende journalist, soit.
Mag dat tegenwoordig ook niet meer, ettertjes slaan in de kroeg, nieuwe wetswijziging a.u.b!
Laat Wilders nou eens met rust, hij vecht op dit moment de strijd van zijn leven en voor iedereen die VVM en vrijheid aanhangt, ook voor blogs zoals GS.
Zodat altijd alles gezegd kan worden, ook in de, nu nog zo duistere, toekomst.
-edit: tuurlijk. behalve wanneer je het met GW oneens bent. Dan telt het weer niet. Oftewel, je praat peop. -
Dion Graus: lief voor de diertjes, leuk voor de vrouwen.
Een echt rolmodel, deze PVVer. Netjes, ongetwijfeld goed opgevoed en houdt zich natuurlijk netjes aan de wet.
@Biff Eagleburger | 07-10-10 | 15:28
Op het laatst een intrigerende tegel. Doet me aan een botte hond denken.
...
@zeg maar jansen | 07-10-10 | 15:34
U maakt, zoals velen met u, de denkfout dat de PVV in de regering zit of gaat zitten.
@Sven Verbeek | 07-10-10 | 15:55
Wat is daarmee Sven?
Dion Graus.
@Sidi Tamentis | 07-10-10 | 15:33
Snap je het niet, of doe je net alsof?
@Jackanders | 07-10-10 | 15:22
Wow, ik wil jouw internetprovider ook wel :)
ojédiaré | 07-10-10 | 15:03 Altijd is de regerende partij of partijen hier het mikpunt van spot geweest, er is geen reden, geen enkele reden, om dat nu te veranderen.
"Zal je zien, blijven al die linkse krantjes er over schrijven..."
Blijkbaar niet alleen de linkse krantjes.....
Maar waar werkt (!) het slachtoffer nou? In het eerste bericht was het Economische Zaken, in het tweede bericht Binnenlandse Zaken en nu is het ineens Buitenlandse Zaken. Of is dat het traject wat de gemiddelde allochtoon af mag leggen?
wat is dit een eng land aan het worden..
geweld wordt goed gepraat, zoniet verheerlijkt, 1 gerichte bevolkingsgroep krijgt de schuld van alles wat er mis gaat in de wereld, financiele malaise in het land, straatcommando's met bruine hemden, stadschwachten als gestappo, heulen met "verkeerd denkenden" wordt gelijk afgebrand door de NSb.. pardon PVV..
wanneer worden alle shoarmazaken beklad en met stenen bekogeld? gaan alle moskeen de brand in? mogen Moslims alleen nog maar staan in de bus/trein/tram/metro? moeten ze verplicht een gele halve maan op hun jas?
zeg het maar, stelletje verkapte N...'.
@ojédiaré | 07-10-10 | 15:12
Zo raar, daar waar Wilders het toonbeeld van beschaving en weloverwogen uitspraken is, daar is de tegenstander 'demoniserend' bezig. Ken je die tekenfilm van vroeger nog? met dat zwarte vogeltje en dat halve ei op zijn hoofd? Genau.
An die ARBEIT | 07-10-10 | 15:04
Mooi is dat, sta ik hier voor Jan met de korte achternaam op de Everest mijn ballen uit de broek te bibberen .. ;)
Bulloch | 07-10-10 | 15:01
In een nieuwe partij zit nu eenmaal voldoende uitschot om iedere dag de voorpagina's te vullen.
Maar als er iemand het leven zuur wordt gemaakt is dat die van Wilders. Krijgt Verhagen ook de schuld van de neukpartijtjes tijdens de dienstreisjes van Jack de Vries? Met vastgesloten rijen en wapperende SP banieren gaat frislinks nu al maanden los op de persoon Geert Wilders. In deze strijd is mogelijk een kopstoot gevallen.... mogelijk ook niet. U weet het wellicht zeker?
Kan die Hernandez niet even met Koppejan en Ferrier gaan praten om de plooitjes glad te strijken.
@Jackanders | 07-10-10 | 15:01
Never mind, zo grappig was het eigenlijk niet ;)
@kattenmepper | 07-10-10 | 14:51
Ik denk dat de PVV zich relatief afzijdig houdt. Ze geven voorrang aan een centrumrechts kabinet omdat ze weten dat de Marcel-van-Dam-politiek Nederland pas echt de vernieling in helpt.
Opeens zijn de Marsians Koppenkloot en Ferrier het geweten van de natie en barst het tijdens werkuren van de linksmenschen in de reaguurderspanelen..
*kinbandje aluhoed vastgort
Ik heb trouwens niks tegen het concept van de PVV op zich, en Wilders is precies de rebelse politicus die Nederland nodig heeft. Maar mijn god, een deel van zijn fractie is zo incompetent en idioot (zie dit soort gevallen en toespraken in de tweede kamer). Het lijkt me niet verboden om als PVV aanhanger hier ook eens kritisch over te zijn.
An die ARBEIT | 07-10-10 | 14:28
K2?
Wacht, ik zoek het even op ...
@ojédiaré | 07-10-10 | 14:48
Ik roep geen moord en brand. Ik vind het wel tamelijk sneu dat mensen werkelijk denken dat PVV politici expres gepest worden door journalisten en dat daarom dit soort berichten de wereld ingaan. Als ze zich zouden gedragen als fatsoenlijke volksvertegenwoordigers zou dat namelijk gewoon niet gebeuren.
Maar ik begrijp het dat symphatisanten er begrip voor hebben dat ook deze gasten wel eens agressief worden als ze dronken zijn en er dan op los meppen. Fijn, zo'n politicus waaraan ze kunnen relateren en die niet alleen maar aan politiek gekonkel doet.
Wilders laat Hernandez direct vallen: is dus een oncollegiale, asociale lul, want hij had nog even kunnen wachten.
Wilders stelt zich collegiaal op, TOTDAT etc. : is dus een achterbakse gluiperd.
@dat zeg jij | 07-10-10 | 14:35
Is mij inderdaad ook nog nooit opgevallen dat krakers losse handjes hadden...
ojédiaré | 07-10-10 | 14:48
PVV sarren en uitlokken? helemaal niet nodig de boel verneuken voor zichzelf zijn ze heel goed in
Waarom de tegenpartij niet even vragen. Want daar hoor ik niemand over.
Bulloch | 07-10-10 | 14:41
Mevrouw Post zou een bejaarde hebben vermoord. Riep u toen ook moord en brand?
Ik wacht zelf liever de onderzoeken af, en dan nog blijf ik sceptisch.
Het is populair PVVerts te sarren en uit te lokken en ik waardeer het dat deze politici wel lik op stuk geven, gewoon voor de neuk.
@ojédiaré | 07-10-10 | 14:32
Spreekt de stalker.
@dat zeg jij | 07-10-10 | 14:35
Op links lopen ook nog wat (heroine) hoerenlopers, exota-leugenaars millieuterroristen en vast nog wat andere uitkeringsongerechtigden denk ik zo...
Sorry maar.. wie boeit dit? Ik lees dit als wat bonje bij de buren waar ze zelf wel uit komen..
Je zou maar op die treurige partij hebben gestemd!
@vraagstaart | 07-10-10 | 14:24
Niemand heeft ook gezegd dat hij schuldig is. Het is alleen logisch dat dit voorval bericht wordt in de media.
In het geval van Brinkman heeft de barman trouwens wel verklaard dat hij gemept was, maar heeft geen aanklacht ingediend nadat ze met elkaar om de tafel hadden gezeten en er excuses waren gemaakt; Hero is dit blijven ontkennen. Het is dus gewoon het woord van de een tegen de ander.
@ojédiaré | 07-10-10 | 14:29
Zeker niet, maar denk je ook niet dat de aard van deze kwestie geheel anders is? En dat maakt nogal verschil, want in het geval van Bert Brussen ging het erover of een dreigement citeren gelijk staat aan een dreigement uiten. Het uitdelen van een kopstoot is evident strafbaar.
Toch apart, dat dit soort zaken altijd alleen op de rechterflank van de politiek gebeuren. Op links heb je heel af en toe een ex-kraker, in het midden neukt er wel eens iemand iets te opzichtig buiten de deur, maar op rechts zitten doorgaans de losse handjes.
gevult_hertenreet: ik heb nog nooit iemand op z'n bek geslagen en heb die behoefte ook niet. Alleen domme, macho kerels die teveel met hun lul sturen hebben dat soort neigingen. En die gaan nu het land verpesten.
@An die ARBEIT | 07-10-10 | 14:28
Hou sop met dat ruzie zoeken, lonely one.
Bedankt, Nederland. Bedankt voor het stemmen op een politieke partij waarvan tot nu toe alweer twee kandidaten met anderen op de vuist gaan. Ontzettend bedankt. Ik wacht op het volgende overeenkomstige bericht.
De tweede kamer overspoeld door sjacheraars en ex-dienders...
@Bulloch | 07-10-10 | 14:16
""Er waren meerder getuigen, er is aangifte gedaan en Hernandez heeft een nacht in de bak doorgebracht.""
===
Tegen de schrijver van bovenstaande proza is ook eensch aangifte gedaan en ook BertBrussen heeft dus in de bak gezeten.
What's your point? Iedereen is automatisch schuldig indien er aangifte gedaan is?
@Jackanders | 07-10-10 | 14:05
Misschien beter als je voor de K2 gaat, word je nog rustiger van...
Chapeau GS, na al dat vuistdiepe gedoe in de endeldarm van dhr Wilder c.s. ook gewoon laten zien dat het een stel boerenknurften zijn... danke schon
@Bulloch | 07-10-10 | 14:16 Zal best hoor. Net als die klap van Hero Brinkman met getuigen erbij die achteraf toch eigenlijk niet blijkt te zijn uitgedeeld?
"Mensen die denken dat dit een sprookje is als onderdeel van een ' links complot' tegen de PVV, moeten misschien maar eens bij zichzelf te rade gaan." is helemaal terecht, nix complot.
Ik ben alleen nog van die rare club die denkt dat iemand pas schuldig is als de rechter dat bepaald heeft. Schijnt vroeger de gewoonte te zijn geweest in Nederland, behoudens wat kleine uitglijders als de Schiedammer parkmoord, Lucia de B., de Puttense moordzaak en nog zo wat.
Ik zie geen enkele reden om Geert Wilders in het beklaagdenbankje te zetten....
Die Geert. Geslepen ventje. Weet heet altijd zo te draaien dat hij er altijd goed uitkomt. "Ik geloof je op je woord en als blijkt dat je liegt zit ik ook goed"
Geen wonder dat Geert het zo goed met Verhagen kan vinden Homo rattus
@vraagstaart | 07-10-10 | 14:03
Er waren meerder getuigen, er is aangifte gedaan en Hernandez heeft een nacht in de bak doorgebracht. Dit wordt uiteraard in de media bericht, omdat het om een volksvertegenwoordiger gaat.
Mensen die denken dat dit een sprookje is als onderdeel van een ' links complot' tegen de PVV, moeten misschien maar eens bij zichzelf te rade gaan.
gevult_hertenreet | 07-10-10 | 13:05
Met kerst wordt u opgevreten
Rooie2005 | 07-10-10 | 14:01
Daar geef ik je dan weer gelijk in. Een paar dagen PVV-loos nieuws. Alleen zitten er zoveel debielen bij die partij dat er altijd wel wat onzininigs te melden is daarover.
Hernandez, laffe zwakkeling dat je d'r bent!
Slim. Als nu blijkt dat Hernandez gelijk heeft, is er niets aan de hand.
En als Hernandez blijkt te liegen, kan hij hem er uit mieteren. In alle gevallen blijft Geert buiten schot.
An die ARBEIT | 07-10-10 | 13:57
Boeit me idd niet. Sterker nog, waar K1 staat had ik bijna K3 ingeklopt.
Stom, hufterig, maar toch beter verdraagbaar dan de rest van de zichzelf ten koste van de gemeenschap verrijkende bende, niet?
Pfff... waar blijft het in een rechtsstaat gebruikelijke (opletten linksfascisten, o nee pleonasme: fascisten!) "onschuldig tot het tegendeel is bewezen"?
Wilders' tekst "Ik moet een collega op zijn woord geloven, in elk geval totdat het tegendeel is bewezen" sluit daar prima bij aan.
Maar ja: makkelijker is het om "PVV-ers moeten dood want ze zijn allemaal slecht" te roepen, uiteraard zonder onderbouwing want tenslotte zijn ze allemaal slecht etc. etc,
deministerpresident | 07-10-10 | 13:41
Dat is de achterliggende gedachte niet.
Heel simpel. Zie een minister zijn verhaal doen op tv, 5 microfoons met een kap erop waarom NOS staat. Daarnaast het gemelk over alles wat iets met PVV heeft te maken. Volgens mij hoeft Wilders en de rest helemaal geen beveiligers te hebben, overal zijn er journalisten te vinden.
Schrijf liever iets waar wij als burgers last van hebben. Een dag of liever een week zonder PVV ergens in een artikel, heerlijk lijkt me dat.
De meeste PVVerts kun je op hun blauwe ogen geloven. Bij gebrek aan andere kleuren, dat is.
Dus is het niet gebeurd... duidelijk
Wat mij betreft beroept iedere PVVer zich in het vervolg op z'n zwijgrecht
@Jackanders | 07-10-10 | 13:48
Dat jou het niet boeit om onwetend over te komen...
iemand die met z'n dronken harses kopstoten uitdeelt, die kun je gerust op z'n woord geloven.
Wat een irritante verslaggever. Nee = nee.
Uitruilen tegen Ferrier of koppenklont?
@El Klinkerino | 07-10-10 | 13:53
Oog om oog, tand om tand.
Hernandez dient de partij uit gekopstoot te worden.
Ik heb dan wel PVV gestemd, maar hem mogen ze eruit trappen.
Jammer van die laatste zin. Er moést toch nog een sneer naar links bij, hè?
James St John Smythe | 07-10-10 | 13:51
Twee jongens op een scooter. Dat zullen Gijs en Klaas wel weer zijn geweest...
Toch?
Als blijkt dat ie het tóch gedaan heeft, moet Geert hem direct uit zijn partij schoppen.
@Art Vandelay Ultor | 07-10-10 | 13:49
Het was toch godwindonderdag? Of was het godwinnen in verenigingsverband op woensdag?
*draad zoekt*
Ondertussen wordt hier om de hoek weer eens iemand doodgeschoten:
www.parool.nl/parool/nl/7/MISDAAD/arti...
@eerstneukendanpraten | 07-10-10 | 13:40
LMAO. Harrr harrr!
@Einde van de Domheid | 07-10-10 | 13:42
Lekker doemdenken in de middag.
Donderdag doemdenkdag.
Marcial 'Arts' Hernandez
Hypocriet.
An die ARBEIT | 07-10-10 | 13:39
Poe hee, als ik niet in een ronde kamer had gezeten was ik me nu in een hoekje gaan schamen, pietlut.
nu
Tijd voor een neiuwe SIRE-leuze: "Een kopstoot? Uw goed recht!"
En zo'n campagne mag er best keihard ingeramd worden!
@ITEACHYOU | 07-10-10 | 13:42
Ah op die fiets. Nee, mee eens. Alles verhard, er moet altijd een good guy en een bad guy zijn, anders lijken mensen het niet meer te snappen. en tegenwoordig leidt dat altijd tot: Wij zijn goed en het enige goede. Al het andere is abject.
Generalisatie is een machtig wapen, lekker aannemlijk voor de zwakkeren van geest, die na eenmaal het leeuwendeel van de bevolking vormen.
Argumentum ex silentio. Is een drogreden. Gefeliciteerd!
eerstneukendanpraten | 07-10-10 | 13:40
Precies. Is ook effectiever.
just say it wasn´t you.
www.youtube.com/watch?v=cQ4axo9rmJY
ITEACHYOU | 07-10-10 | 13:39
Nee hoor, eerst wordt de economie nog verder versjteerd door de innovatiestop en visieloze grote bezuinigingen, de sfeer verder verzuurd, de controle op je internetverkeer verder opgeschroefd en als dat in betonnen wetten is gegoten mogen mensen met een hart voor mensen het weer proberen op te knappen.
@mezelf niet over IQ hebben en vervolgens spelvouten maken
An die ARBEIT | 07-10-10 | 13:38
Ik heb het niet over de reactie van Wilders in dit specifieke geval. Ik heb het over de manier waarop we met mekaar omgaan. Links is zo gebashes de afgelopen maanden, zo niet jaren en zal er alles aan doen om nu terug te bashen. De omgangsnormen zullen er niet beter door worden. Vermakelijk is het uiteraard wel. Politiek heeft nog nooit zo geleefd..... oh, en O o cherso natuurlijk (gniffel, gniffel)
Tot nu toe zie ik met name PowNews en GeenStijl er over schrijven heer Brusselmans, wat zeur je nou?
@Rooie2005 | 07-10-10 | 13:15
Jij bent er ook zo 1 waardoor je af en toe denkt dat je pas stemrecht krijgt boven een bepaalt IQ. Het is zo grappig om te zien dat de hardcore PVV aanhangers zo makkelijk denken om vrije pers af te schaffen en alle andersdenkenden het liefst zo ver mogelijk weg te stoppen. En daarnaast ook niet een beetje vies van geweld. Ik denk dat Bruin 1 een goede benaming is met zo'n achterban!
+24miljoen voor GIF.
Hölzenbein | 07-10-10 | 13:26
Jij kunt tenminste nog je houten been er afschroeven en daar mee gaan rossen...
Einde van de Domheid | 07-10-10 | 13:35
Het is het begin van het einde. Nu dit, laat staan als het echt fout gaat.. Hero Brinkman zie ik ook steeds minder lachen als Rutger hem weer eens benaderd, het wordt zwaarder en zwaarder.....
@Jackanders | 07-10-10 | 13:38
Als je niet weet waar je over praat, Google het dan op z'n minst even. K1 gevechten vinden niet plaats in een kooi, maar in een ring.
Vervalt wachtgeld als iemand zijn polieke loopbaan moet opgeven wegens crimineel of sociaal onwenselijk gedrag?
@ITEACHYOU | 07-10-10 | 13:33
Als het gebeurt, mag daar best over bericht worden, zolang dat maar binnen de proporties blijft. Wilders heeft gereageerd, dus wordt daarover bericht. Wat is daar mis mee?
Waarom trekken er toch allemaal idioten de politiek in? De nieuwe idioten worden vreemd genoeg als grotere idioten gezien dan de idioten in de gevestigde partijen die al jaren bewijzen enorme idioten te zijn...
An die ARBEIT | 07-10-10 | 13:30
Dank voor het compliment.
Iemand met de voornaam Martial is natuurlijk direkt al verdacht...
en.wikipedia.org/wiki/Martial_arts
War ik miliue zei bedoel ik milieu, STOP.
Ja het gaat beginnen. Verschil tussen realiteit en ideaal. De PV krijgt geschiedenis en verliest haar maagdelijkheid als ze die al had.
Antwoord van Greet is voorlopig genoeg. Hij heeft al zoveel aan zijn kop, maar hij is gewaarschuwd.
Als blijkt dat hij zijn handjes niet kon thuis houden dan moet hij maar naar een andere baan omzien, Bert van Marwijk stelt Nigel de Jong ook niet op. Enthousiasme is mooi maar op deze manier maakt het wel een hoop kapodt ook.
Mocht hij wachtgeld krijgen dan zullen ze hem binnen de club daar wel vanaf weten te houden neem ik aan, anders is het een slap zooitje zoals alle andere politieke partijen dus blijven we flinke jongens of worden we gewoon zoals elke politieke tijger van de gevestigde politiek: links dan wel rechts lullen maar in ieder geval zakken vullen?
echt niet eerlijk niet ik heb het niet gedaan, het is niet wat je denkt, het is per ongeluk gegaan...,
www.youtube.com/watch?v=_d_EBDdIWKU&am...
ITEACHYOU | 07-10-10 | 13:33
De berichtgeving over dit incident is rustig en niet overdadig.
Hoogste tijd voor de suprematie van een totalitair systeem in Nederland dat het gebruik van alcohol verbiedt dan maar.
Kruiddamp | 07-10-10 | 13:18
Lullig he als de media zaken verdraait.
@mijn zus | 07-10-10 | 13:26
*proest* U schertst, toch?
@Svennos86 | 07-10-10 | 13:25
Toen ik nog jong en onbezonnen was toenen vielen er nog wel eens klappen. Als kamerlid, en staande voor een partij die juist een grote bek heeft over criminele buitenlanders, is dit wel een aanzienlijke misser. Ik snap best dat die niets zegt. Het kan alleen maar erger worden voor hem en laten we wel wezen, zijn toekomstmogelijkheden zijn nogal beperkt gezien z'n verleden en kamerlid staat toch een leuker dan DHL-chauffeur.
O o o waar gaat dit heen. Alles wordt uitvergroot, alles komt in no time in het nieuws, we maken elkaar gek, jij, nee jij, nietes jij, nee jij, nietes jij. Het wordt steeds erger, totdat de bom barst en ze mekaar gaan aanvallen in de tweede kamer....
www.binnenhofbattle.nl/
'Ja maar, het rechterachterlicht van de politie-auto werkte niet dus de arrestatie is ongeldig!'
@Svennos86 | 07-10-10 | 13:25
Nou, ik al sinds m'n 24e ofzo niet meer... Op een gegeven leeftijd hoor je je te beseffen dat je een belediging niet meteen hoeft te vergelden met geweld.
Dat besef zal onder Tokkies natuurlijk wat later, of niet komen .
@mezelf
"Niemand is van steen"... Mag
Sorry.
@iter | 07-10-10 | 13:10
Ik voel een politiek proces aankomen, oh oohh...
@ gevult_hertenreet | 07-10-10 | 13:13
Misschien dat het in jouw tokkie-miliue heel gebruikelijk is om op feestjes op te scheppen over de klappen die je iemand hebt uitgedeeld, maar voor normale beschaafde mensen met een IQ boven de 80 is dat zeker niet zo.
mijn zus | 07-10-10 | 13:26
"Niemand is van steen"... ag ik u erop attent maken dat de PVV daar nu juist van af wil, van dat zoeken en honoreren van links-hobbyistische verzachtende omstandigheden? Keihard straffen, minimumstraffen en veel meer aandacht voor de gekopstootten in plaats van voor de kopstootgevers, dat is waar de PVV voor staat! Toch?
iter | 07-10-10 | 13:13
dat is van een hele andere orde...
mijn zus | 07-10-10 | 13:26
HAhahahahaha.
Hij riep iets beledigends (hoer ofzo) naar iemands dochter!
Als een onbehouwen niet islamitische blowendschizofrene straatmocro deed hij het enige wat hij kon.
Beuken!
@mijn zus | 07-10-10 | 13:26
En hoe kom je aan die informatie, Calimero?
@Jackanders | 07-10-10 | 13:10
Een K1-kooi?? Lutser.
@mooilid | 07-10-10 | 13:27
De waarheid als een koe.
.. mm tja, onschuldig tot schuld is bewezen. Daar zit nog wel iets in, zelfs voor de linkse rechter. Hoop ik.
Wachtgeld?
@Jippie | 07-10-10 | 13:04
Ja hè! Gegronde kritiek, daar kunnen wij als PVV-adepten niet zo goed tegen!
We (they) are all the same.... PVV, PvdA, jij en ik...
Wilders mag toch zeggen wat hij wil?
@neemjemoederindemali | 07-10-10 | 12:55
Spelt?
en.wikipedia.org/wiki/Spelt
Spreken is ZILVER, zwijgen is GOUD!
Er hat es nicht gewusst und getan.
Snap ik het niet of zeau? Een kopstoot geven, doe ik altijd in de groeg en nog nooit commetaar op gehad. Meestal krijg ik er ook nog een terug. Maar soms neem ik een baco'tje.
Terwijl voor andere politici geldt dat de media braaf een oogje dicht knijpen bij het over de schreef gaan, ouwe jongens krentenbrood nietwaar, zijn de dappere PVV-politici aangeschoten wild. Ik kan me zo goed voorstellen dat je een keer door het lint gaat als je uitgelokt wordt, tenslotte is niemand van steen. Waar blijven trouwens de filmpjes van die 'vreselijke' incidenten, had niemand een telefoon bij zich om die schanddaden voor het nageslacht vast te leggen?
@Biff Eagleburger | 07-10-10 | 13:07
Ja goed, maar beter dat nog dan gewoon zeggen dat er niks is gebeurd terwijl je beter weet...
En verder zal het eigenlijk behoorlijk aan mijn anus oxideren wat die man in de kroeg allemaal uitspookt. We hebben allemaal toch wel eens een hengst uitgedeeld aan de bar?
Nou, qua criminele kamer-, staten- en gemeenteraadsleden kan de PVV nog altijd niet tippen aan de SP of GL. Maar het kan ooit nog eens een nek aan nekrace worden, dat dan weer wel.
ulk | 07-10-10 | 13:21
Kwam gister nog ter spraken bij de zaak tegen Wilders. Hij heeft geen strafblad.
Rofl, net als bij Hero zeker. Gewoon vingers in de oren en keihard ' lalala' zingen wanneer blijkt dat je fractieleden agressieve prutsers zijn.
Ik zeg ,zegde zei,en zoog... eigen schuld dikke bult. Eerst een lelijke vriendin het cafe inslepen en dan verondwaardigt zijn dat je een corrizerende kopstoot hiervoor krijg. ja hallo zeg. waar gaat het naartoe met deze wereld,.
24 zetels = 4 vrouwen, 20 mannen.
Van die 20 zetels zijn er 7 met Justitie in aanraking geweest.
(Wilders ,Markuszower ,Graus ,Sharpe ,Hernandez ,Brinkman ,Van Hemert)
Nog net niet de score onze finse vrienden. (54 %, alleen mannen)
maar we komen er wel.
Youp... als ik een kopstoot uitdeel wordt hij tenminste opgedronken.
Nou, dat blijft de linkse peop tot 2164 aanvoeren als "zie je wel, die witte autochtonen van de PVV zijn slecht!"
*Hernandez als naam nog niet in de geschiedenisboeken tegen is gekomen*
captainobvious | 07-10-10 | 13:17
Toen ik werd geboren riep mn vader "tis een rooie!"
Jammer dat jullie nu weer zo cynisch zijn, als onze grote blonde roerganger nu zegt dat hij het niet heeft gedaan, wie zijn wij dan om daaraan te twijfelen?
Het is begonnen! De kampers aan de macht.
-weggejorist-
Dat hele kopstoot verhaal is broodje aap verhaal. Geenstijl zit gewoon bij het complot om Wilders en zijn medewerkers zwart te maken. Het is gewoon linkse propaganda van het smerigste soort! En daar trappen al die papagaai reaguurders weer mooi in!
@ Rooie2005 | 07-10-10 | 13:15
Wat een grappig gekozen nickname dan, ik snap dat die niet aan de SP refereert?
Urf | 07-10-10 | 12:59
Rot eens lekker op naar Joop.nl, luster.
iter | 07-10-10 | 13:13
Ina Post... Dat was geen misdrijf met zeker drie getuigen, voor zo ver ik weet. Praat me anders even bij.
Hallo waar gaat dit over. Het was maar een kopstoot(je) of misschien voelde die linkse rakker alleen zijn wenkbrauwhaartjes bewegen.
Alles tegen links is geoorloofd, zolang ze niet normaal gaan doen.
Wat zal het weer een feest zijn als 80% van de journalisten de zak krijgt. Kan de rest zich alleen met serieuze zaken gaan bezig houden.
Geenstijl wordt overgenomen door de Telegraaf en gedraagt zich vervolgens als de traditionele media. Zoek het relletje om te beschadigen.
*aluhoedje afzet*
De gemiddelde nederlander (links of rechtsdraaiend) verteld graag op verjaardagen dat hij een klootviool een paar stompen heeft gegeven omdat hij er om vroeg.
Maar nu komen de moraal ridders weer uit hun schulp dat pvv kamerladen dit opeens niet mogen doen? zijn ook mensen hoor.
biff@ mischien had hij wel een oerlelijke vriendin,en verpeste die het uitzicht van Hernandez. Niet oordelen voordat graag.
neemjemoederindemali | 07-10-10 | 13:03
Ik ben zo mogelijk blijer dan jij met dit kabinet, dus van het zijn van een linkse D66-rechter hoef je mij echt niet betichten.
Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat Wilders zoiets zomaar zegt, er moet iets achter zitten. Hij is een te groot strateeg om dit zomaar te zeggen. Daarom lijkt het me waarschijnlijker dat Hernandez tegen Wilders gelogen heeft.
@Chicka | 07-10-10 | 13:11
vertel dat maar aan Ina Post , lutser.
Terugtrekken uit de Tweede Kamer. Hij blijft besmet...
@ BrigadierBlog | 07-10-10 | 13:09
dus jij luistert liever naar het dagelijks gelul van Koppejan en Ferrier ?
Zwijgrecht is een geweldig tactiek, het maakt de totale rechtzitting een fiasco.
Men moet wederom uitgaan van wat er 2 jaar geleden door GW is gezegd.
Gelöl. Je zit niet voor niks een nacht in de cel.
Er schijnen 50 kamerzetels te verdwijnen om plaats te kunnen maken voor een K1 kooi.
Mooi toch, een beetje fisiekpolletiek?
@Dirk Tang | 07-10-10 | 13:07
waar lees jij dat ze dit niet willen doen of uitzonderingen maken ?
ga toch huilen linkse lutser
Wat een sukkels daar bij die PVV zeg. Geen enkele officiele reactie en dan zo'n kleuterschool-uitspraak van Wilders. Hoe onprofessioneel kun je omgaan met de media.
Zal wel aan mij liggen, maar dat zwijgrecht van Wilders, komt op mij ook doodgewoon over als "sch*t aan alles en iedereen". Wel eerst roepen, maar vervolgens geen discussie aan willen gaan of rekenschap afleggen.
Wil de PVV nu nog wel minimumstraffen voor eenvoudige mishandeling?
@Svennos86 | 07-10-10 | 13:03
Ja, dat werkt wel. Eerst iemand z'n vriendin beledigen, dan moeilijk gaan doen en tenslotte, per ongeluk, je veter strikken en iemand vol in het gezicht raken. Neuh.
@Jippie | 07-10-10 | 13:04
Dus iedereen mag zomaar iemand in een kroeg een kopstoot geven en zonder verantwoording af te leggen, terwijl transparantie is beloofd?
PVV lovers hebben nog al moeite met gelijke rechten...
De Stramme Kabouter | 07-10-10 | 12:59
Hoe zou jij de gemiddelde PVV stemmer dan willen noemen?
Je mag een kleaudtzak toch altijd een paar stompen voor zijn kop verkopen?
*Begrijpt alle stennis niet*
Brinkman doet het ondanks zijn beperkingen toch een stuk beter op tv.
Een kroeg lekker leegstompen getuigt ervan dat je emotie hebt.
als Hernandez een kopstootje heb gegeven zal het vast en zeker niet voor niets zijn geweest. iets met actie reactie?
Hij mag dan wel een voorbeeldsfunctie hebben in de tweede kamer ,maar die zit al vol met mensen die veel ergere dingen over zich afroepen.
Hernandez!! volgende keer een linkse hoek er achteraan!!
-weggejorist-
Headbutt Hernandez is misschien al het gezeik dat de PVV continu over zich heen krijgt wel moe geweest ; dan vind ik het een begrijpelijke reactie .
Behalve voor een politicius in de kroeg dan ; zoiets zou van mij wel eens mogen gebeuren ten nadele van Alexander Pechvogel ( aka inspecteur Clouseau ), en dan in de TK.
Hehe, eindelijk politici die nederland verbeteren ipv van elkaar de hand boven het hoofd houden. Fijn die nieuwe politiek!
-weggejorist-
Als je een inbreker buiten westen mag meppen, dan mag je een lul in de kroeg toch zeker ook wel een kopstoot verkopen? Niks onrechtmatigs aan, dus kunnen we net zo goed zeggen dat het niet gebeurd is. Zo zit de post-Balkenendische rechtsstaat in elkaar.
Tim | 07-10-10 | 13:01
Hoi Moors, hoe weet je dat Greet dat heeft doorgesproken met secondanten?
Pffffff!
Zeg dan dat je net je veter wilde gaan strikken en zo per ongeluk een kopstoot uitdeelde...
Maricón Hernandez had toch wat andere belangstelling verwacht na de formatie, denk ik zo.
Moest die kerel maar uit de buurt blijven van Hero's bier. Hero noemen vandaag klinkt best raar :x
Hmm.. ofwel Hernandez is een gevalletje Philomena Bijlhout (LPF, ongeveer 20 seconden staatssecretaris), ofwel hij heeft het niet gedaan.
Wilders is intelligent genoeg om te weten wat de consequenties van zijn statements naar de pers zijn, en hij moet dit met in ieder geval een aantal secondanten hebben doorgesproken.
Waarom doet Marcial Hernandez dan geen aangifte. Hij heeft tenslotte 1 nacht voor niets in de cel gezeten.
Een geflipte soldaat zoals zo velen...
"Hij liep tegen mijn hoofd aan."
Kom op Wilders, je hebt het hier niet tegen een stel debielen!!
Meestal reageren politici niet op zaken die bij de rechter liggen. Wilders claimt het zwijgrecht in zijn eigen rechtszaak. Het wordt duidelijk dat Wilders schijt heeft aan de rechtstaat. Net als hij schijt heeft aan de beloftes die hij heeft gedaan in zijn verkiezingsprogramma.
Wat een ongelofelijke l*l ben je toch ook, Geert Wilders! Oh nee, dat heb ik niet gezegd. Kijk zelf maar: www.youtube.com/watch?v=AvvefV8NISY
hahahahaha wat een halve zolen toch daar bij de PVV... heerlijk...
De PvdA deed er jaren over om in verval te raken. Bij de PVV worden de mouwen opgestroopt om zich als partij zo snel mogelijk onmogelijk te maken. Hulde voor deze daadkracht!
Vanaf nu heet hij: KOPSTOOT Hernandez!
Als de grote blonde leider, euh, lijder, het zegt dan is het zo. Simpel geen spelt tussen te krijgen.
Wat is er mis met een kopstoot in een kroeg? Dat is toch zoiets als een bolknak in een sigarenwinkel, lijkt me.
REAGEER OOK