Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Annemarie Jorritsma heeft last van ROTmarokkanen

jorritsmavetjes2.jpg Even terug naar afgelopen woensdagavond in het oergezellige, beslist geen kopie van Lelystad zijnde Almere. Het Saffraanplein om precies te zijn. Daar vonden weer eens wat van die typisch Almeerse "incidentjes" met jongeren die geheel toevallig een licht getinte huidskleur hadden plaats. Een auto ging in de fik, een bushokje werd finaal gesloopt, een huis werd beklad met aan agenten gerichte bedreigende graffiti. Gewoon een doordeweekse dag in Almere dus, zo'n stad waar men massaal PVV stemt terwijl dat overduidelijk niet nodig is. Maar wat geeft de burgemeester van Almere, Annemarie "illegale warmwaterpomp" Jorritsma, nu als reactie op deze gezellige multiculturele gebeurtenissen? "Almere heeft op het Saffraanplein last van acht rotmarokkaantjes!". Ze zei het echt! Letterlijk! "Rotmarokkaantjes"! En niet eens "onze rotmarokkaantjes" of "incidentele rotmarokkaantjes met een moeilijk seksueel zelfbeeld". Nee: R-O-T-marokkaantjes. Lees je mee Bas van Stokkom? De verhuftering begint in de polder, bij liberale betonliefhebsters die diverse overvalgolven doorgaans "incidentjes" noemen om precies te zijn. Leest u mee MDI? Leest u mee Rene Danen, Francisco van Jole, Hanneke Groenteman, Freek de Jonge en Marokkaanse koepelorganen? Een burgemeester gebruikt het woord ROT-Marokkaantjes! Snel thee gaan drinken met Ali B. dan maar hè Jorritsma. Zo word je natuurlijk nooit burgemeester van Amsterdam. Nouja, wellicht is burgemeester van ROTterdam nog een optie.

Reaguursels

Inloggen

Ik noem ze liever kk mocro's omdat ze een kwaadaardig gezwel in onze samenleving zijn.

Mazzeltov | 27-09-10 | 17:32

Vinger uit de dijk. Klaar.

wuppie84 | 27-09-10 | 11:18

Rotmarokkaantjes is een eufenisme voor criminelen waar we van af zijn als ze niet meer kunnen adem halen.

jaap1423 | 27-09-10 | 10:31

Was laatst in Antwerpen, in de buurt Wilrijk.. dat is bijna nog erger dan A'dam, Den Haag of Rotterdam. Alleen maar Marokkanen in die buurt.

Nonbeliever | 26-09-10 | 22:50


Ons leger moest zo nodig naar Afghanistan om daar orde op zaken te stellen.
Om KUT Afghanen die zich Taliban noemen te bestrijden. Want die hebben het doel om van Afganistan een Islamitisch terroristen bolwerk te maken.
We kennen nu het resultaat. Er hing een enorm kostenplaatje aan, maar nog veel erger…veel doden en gewonde Nederlandse militairen. En velen hebben nog jarenlang psychische hulp nodig na die Kut missie.
Als volgend jaar of zo de laatste buitenlandse militairen Afghanistan verlaten, blijkt dat alles voor niets is geweest.
Laten we onze teruggetrokken militairen een echt nuttige vredestaak geven.
Laten ze de Nederlandse politie, die niet de mankracht en de bevoegdheden heeft gaan helpen, om de Nederlanders te beschermen, in ons eigen land.
Ze moeten een keihard mandaat krijgen. Alles en iedereen die overlast geeft in de steden en ook in de dorpen moeten worden opgepakt. De grootste Kut boeven direct de grens over, richting het Rif gebergte in Marokko. Maar er komen ook nog wel wat Antilianen in aanmerking voor een enkeltje Curaçao. En nooit meer terug komen!
Wat zou het een rust brengen, de straten weer veilig en schoon, zelfs in het Almere van Joritsma!

Maxim253 | 26-09-10 | 13:31

Waar blijven onze mariniers... nu kan het als wij misschien een kabinet-gezond-verstand gaan krijgen. Geen Femke/Job/pechhold... die praten over "incidentjes" en kijken strak de andere kant uit.

meneer Q | 25-09-10 | 18:03

Iedereen is vol lof over die Joritsma. Maar in de tussentijd is ze nog wel zo debiel om de overval golf, waarbij 24/7 een helikopter boven Almere moest vliegen, of deze structurele islamitische overlast, incidenties te noemen!

Mika6101 | 25-09-10 | 16:45

Alsof Almere een groot probleem heeft met Marokkanen, wonen alleen maar tienermoeders en tokkies daar man.

YoungEnoh | 25-09-10 | 10:40

Paspoort: afpakken
Kutmarokkanen: op de trein zetten
voortaan dubbele nationaliteit niet meer toestaan in nederland

probleem met de kutmarokkanen in een klap opgelost.

Nederland is van de nederlanders. Niet van de kutmarokkanen.

Antikolonialisme is geen racisme.

BasKoning | 25-09-10 | 07:06

Dutch-Paki, je snapt er nog steeds geen reet van.Wilders wil helemaal de Islam niet verbieden, maar waarschuwt voorhet gevaar dat de Islam vormt voor de westerse cultuur. En gezien de historische ontwikkelingen, doorgetrokken naar de moderne tijd is dat gevaar echt niet denkbeeldig. Ik noem maar : Moslim Brotherhood, OIC enzovoort.

Polletje Piekhaar | 25-09-10 | 04:16

KUT Finnen zijn het ...... weg ermee!

Dr. Knochenhausen | 25-09-10 | 01:32

Pokkuh-finnen zijn het, allemaal...

nou,vooruit dan maar | 25-09-10 | 00:44

Dat ze zich nog met Almere bemoeit. Ze wil er toch weg? Ga dan, kunnen ze daar tenminste verder met een burgemeester die wel wil blijven.

rotweer | 25-09-10 | 00:29

Helaas worden de hardwerkende Turken, Afghanen, Irakezen, Surinaamse moslims en Pakistanen helaas wel de dupe waaraan zij geen schuld aan hebben. Namelijk het verbod op de islam wat de PVV wilt. Alleen heeft het Marokkanen probleem niks met de islam te maken maar met hun gemeenschap. De andere moslims veroorzaken nauwelijks overlast en het zijn de Antilliaanse rijksgenoten die samen met de Marokkanen voor het meeste overlast zorgen.

Dutch_Paki | 24-09-10 | 23:59

heerlijk ! ook de politiek gaat een duidelijke taal spreken over
de marokkaanse patsertjes... ga zo door marokkaantjes en de
pvv wint en wint er zetels bij... Totdat heel Nederland jullie
zo zat is dat je smeekt om politiebescherming..
Kom d'r maar in Geert !

getint gaat mis | 24-09-10 | 22:19

Goed wijf. Go Annie Go !

DrVandy | 24-09-10 | 22:13

Jorritsma is voorzitter van de VNG. De nutteloze kliek die zich vereniging van nederlandse gemeenten noemt. Dit mag toch duidelijk maken dat deze vereniging geheel de weg kwijt is. Want als er iemand incompetent is , dan is het annemarie J. wel. Wat zei nu over Finnen zegt, weten wij al dertig jaar. Gaat zij deze Finnen nu aanpakken? Wel nee, theeleuten en kontlikken.

kriep | 24-09-10 | 20:21

8 stuks nog wel, en kleintjes ook nog. De bevolking siddert.

Adalgar | 24-09-10 | 20:14

-weggejorist-

ikworderzomoevan | 24-09-10 | 19:33

Als mensen een probleem hebben met kutmarokkaan dan gebruiken we toch gewoon Rotmarokkaan. Je hebt namelijk ook rotkinderen en rotjuf en rotfruit. dan kunnen we ook prima Rotmarokkaan ipv Kutmarokkaan zeggen. Net zoals je ook rotte appels hebt. En ach, kut mag van mij ook hoor. Kutjuf, kuthoer (gewoon vriendelijk blank meisje in leuk minirokje). Dan pas je je immers aan (integreren in) de Marokkaanse samenleving. Toch ook niks mis mee? Spreken we dezelfde taal...

doenormaal! | 24-09-10 | 19:25

Doe haar maar doorsturen naar ROTterdam. daar hebben we nog wel zo'n ROTmarokaan.

3 keer niks | 24-09-10 | 19:08

@Superior Bastard | 24-09-10 | 13:36
Ik zie niet in wat er Fitna aan is. Het is een opsomming van keiharde feiten.

Parsons | 24-09-10 | 19:06

Hulde! niet bang voor politiekcorrect gelul maar het beessie bij zij naam noemen.

dennis5268 | 24-09-10 | 18:30

Je kan ze ook op vakantie sturen werkt ECHT.....

Braakbal | 24-09-10 | 17:55

Brug los en afzinken dat kudtdorp

Puz Pin | 24-09-10 | 17:33

Geef de politie weer een motor met zijspan en gummiknuppel en bullenpees.

Boomschade | 24-09-10 | 17:32

euuhh, immigratie stopgezet worden bedoel ik natuurlijk

arjan7741 | 24-09-10 | 17:31

Alle moslims Europa uit? Ja, OF Europa wordt ingelijfd bij het Arabische Rijk wat nu al voor een derde gevorderd is en binnen 50 jaar compleet.
Als de wet tegen vernietiging van zichzelf of tbv van haar makers misbruikt kan worden, wat Jorisma doet om zichzelf te verrijken, kun je dat naar het 2e doortrekken. De linkschen geloven in integratie, eerst van een individu ( een homo uit Iran bijv) toen kwamen ze met de Marokkanen, toen mocht het met behoud van cultuur en nu op basis van de rechtschstaat die voor hun een massa immigratie instrument is, dus we bestaan over 50 jaar niet meer. Integratie bestaat dus niet 100% en mag de import en uitzetten van criminelen/ uitkeringstrekkers/meer kinderen dan autochtonen/..../ per direct worden ingevoerd. In ieder Europees land staat er een Wilders op dus het wordt een race tegen de klok, waar Mohen zo genietend naar kijkt want hoeveel moslims worden er per dag geboren in Mederland/ Europa?

arjan7741 | 24-09-10 | 17:29

We noemen het in een ander Topic ook gewoon Roma's.
Ik word een Nederlander genoemd en niet iemand met een "blanke huidskleur".

Dus waarom geen Marokkaan en in dit geval ROT Marokkaan?
Beestje bij zijn naam noemen....

Geen Noord-Afrikaans uiterlijk (goh welk land ligt daar) en ze zijn wat minder fijn.
Nee, gewoon ROT!

..Just..Me.. | 24-09-10 | 17:25

Jorritsma heeft nog steeds niet door wat een pleonasme in houdt.

Poepus | 24-09-10 | 16:48

@Russ Meyer | 24-09-10 | 15:19
Niks aan toe te voegen of te nuanceren, +1.

An die ARBEIT | 24-09-10 | 16:22

@Heads or Tails | 24-09-10 | 15:18
Ik heb de knop wel degelijk ingedrukt, naar mijn mening is GS niet echt een platform voor dom gescheld, zonder daar een reden voor aan te dragen...

An die ARBEIT | 24-09-10 | 16:01

Annemarie Jorritsma moet niet zeuren, het is de wil aalah dat die marokkaantjes zo zijn

Luudde | 24-09-10 | 15:51

Zijn die rotmarrokaantjes nog steeds een beschermde diersoort dan?
Er zijn er nu toch zoveel van dat je ze gewoon mag afschieten?

Joek2004 | 24-09-10 | 15:47

En zijn de 8 al afgeschoten ? of tilt men dit over het weekend heen.

Uw Verzekeringsadvis | 24-09-10 | 15:45

Ik heb helemaal niks met mevrouw Jorritsma, maar vind het prima dat ze het probleem gewoon bij de naam noemt. Kijk, als de gevestigde politiek, in de vorm van vertegenwoordigers van echt democratische partijen, eindelijk hun mond open gaan doen en de problemen aanpakken, dan hebben we dubieuze schreeuwlelijkerds van niet democratische partijen niet meer nodig.

Geert kan dan over een jaartje of wat met een gerust hart een sigarenwinkeltje beginnen, zonder bang te hoeven zijn dat zijn dagopbrengst wordt ingevorderd door een paar van die finnen. ;-)

Veenkolonie | 24-09-10 | 15:37

Maar heeft de gemeente nou de gemaakte schade verhaald op die ROT marokaantjes?
Of worden ze weer zacht aangepakt en eventueel een beloning als ze het niet nog eens doen?

Hei-kneuter | 24-09-10 | 15:30

duurt niet lang meer volgens het ad
'Moslims in Europa, pak je koffers en vlucht'
Trendprofeet voorspelt etnische zuiveringen

ROTTERDAM - Tussen 2012 en 2016 verdrijft Europa alle moslims van het continent. Dat voorspelt de Amerikaanse trendprofeet Gerald Celente. "Moslims in Europa, pak je koffers en vlucht. Je bent niet veilig meer", zo waarschuwt Celente in dagblad De Pers.
Celente maakte voor De Pers een tijdreis naar 2012. De Amerikaan voorziet een grimmige toekomst: "De etnische zuiveringen gaan beginnen, de enkele jaren geleden nog onvoorstelbare verdrijving van miljoenen mensen. De Europeanen zullen de moslims als de veroorzakers van alle problemen aanwijzen. Van werkloosheid en misdaad tot rondslingerend vuil. In Zweden, Denemarken, Duitsland, Nederland, Vlaanderen, Wallonië, Frankrijk, Spanje, Italië, Zwitserland is de islamhaat niet meer te stuiten".

Flauwekul
"Allemaal, flauwekul," zegt Adjiedj Bakas de bekendste trendwatcher van Nederland op de website van HP de Tijd.nl. "Het is waar dat de weerstand tegen moslims toeneemt en dat mensen steeds meer langs elkaar heen gaan leven." Maar er gloort ook hoop volgens Bakas. "De HEMA verkocht onlangs suikerfeesttaart zonder dat de blanke klanten wegliepen."

In zijn boek 'The Future of Faith' beschrijft Bakas dat voor veel Europese moslims juist een betere toekomst in het verschiet ligt. (AK)
21/09/10 10u50

guusp | 24-09-10 | 15:25

boerepatat | 24-09-10 | 14:51
Je hebt groot gelijk. Trouwens je zegt dat je dat VINDT. Dat is dus gewoon gebruik maken van de vrijheid om je mening te geven.

peacemaker | 24-09-10 | 15:22

@Heads or Tails | 24-09-10 | 15:16
Gelukkig ben ik een zeer geduldig persoon.

Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 15:21

An die ARBEIT | 24-09-10 | 13:44 Niet mijn bedoeling. Mee eens dat culturele opvattingen een grotere rol kunnen spelen dan geloof. Het lijkt mij bijvoorbeeld erg verwarrend om als Turk of Marokkaan in de Nederlandse samenleving op te groeien en je komt er bijvoorbeeld achter dat je vader en moeder tevens neef en nicht zijn. Zit je dan in de Biologie les... Tevens kan ik me voorstellen dat een hier opgroeiende puber het ook niet lekker zit dat een familielid wordt uitgehuwelijkt en je vader en moeder hiervoor een bruidsschat (tegenwoordig vaak cash of goud) ontvangen. Let wel; Misschien vergis ik me hierin compleet en vinden zij dit normaal en kunnen er prima mee leven. Persoonlijk kan ik die culturele aspecten totaal niet rijmen met de opvoeding die ik genoten heb, en vind ik het niet van deze tijd en plaats. Ik zou het als zeer beklemmend ervaren; zeker als me daarbij ook nog eens benadrukt zou worden volgens een bepaalde religie mijn leven te lijden.

Russ Meyer | 24-09-10 | 15:19

An die ARBEIT | 24-09-10 | 15:02
Zit je nou te geyten of ben je echt zo'n achterbaks huftertje? Ik gok op geyten...

Heads or Tails | 24-09-10 | 15:18

Warrom gebruikt de plolitie in Almere hun wapens dan niet. Zijn ze gelijk van de overlast af.......

peacemaker | 24-09-10 | 15:17

Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 14:44
LOL.

Sommige mensen, vooral links-angehauchte Gutmenschen, moet je ook alles 12x uitleggen. Die begrijpen pas iets als ze halfdood op straat liggen.

Of dood, dat kan ook.

Heads or Tails | 24-09-10 | 15:16

Acht maar? Is dat alles? Kleine minderheid, incidentje, doorlopen, glas, plas, was, kopje thee etc.

Zoetwaterpanharing | 24-09-10 | 15:02

@boerepatat | 24-09-10 | 14:51
Vind ik wel, boerenlul. Kijken wat Joris er van vindt...
* Drukt NSB knop in *

An die ARBEIT | 24-09-10 | 15:02

ehh ja, dusss ? Ze zegt dus letterlijk dat die 8 gasten rotmarrokanen zijn.
Ik ga ervan uit dat het gros van de Marrokanen deze 8 gasten ook rotmarrokanen vinden.

Ik zit nu achter een rot laptop, dat betekend nog niet dat ik alle laptops rot dingen vind.

Pro-M | 24-09-10 | 15:01

@Hölzenbein | 24-09-10 | 14:57
Uhhuh. Ech waar.

Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 14:59

Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 14:44
Denaturaliseren voor het opknopen? Uhm...

Gimmy Moore | 24-09-10 | 14:53
Aan zwitsaltjes geen antwoord. Wordt eerst maar volwassen.

Hölzenbein | 24-09-10 | 14:57

piet de hond | 24-09-10 | 14:34
Nederlandse Marokkanen die hier geboren zijn dan maar opknopen? Of heb je nog andere ideeën?

Hölzenbein | 24-09-10 | 14:40

Wat zijn dat, nederlandse marokkanen?

Zijn dat van de bruine witkopjes toevallig, of van die magere dikkerds?

Gimmy Moore | 24-09-10 | 14:53

-weggejorist-

boerepatat | 24-09-10 | 14:51

Ik zeg liever ´voorbipsberber´.

ren-forrest-ren-e | 24-09-10 | 14:50

En hierom is Jorritsma zo populair in Almere. Oké, dat zegt niet veel, maar toch.

Teuderik | 24-09-10 | 14:45

@Hölzenbein | 24-09-10 | 14:40
Eerst denaturaliseren natuurlijk. We zijn geen barbaren.

Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 14:44

piet de hond | 24-09-10 | 14:34
Nederlandse Marokkanen die hier geboren zijn dan maar opknopen? Of heb je nog andere ideeën?

Hölzenbein | 24-09-10 | 14:40

Goh ik mocht dat mens al niet en nu nog steeds niet. Ik neem haar niet meer serieus sinds die geheime sollicitatie. En voor alle reaguurders die nu kudo's uitdelen; niet te vroeg juichen.

LiebeMan | 24-09-10 | 14:36

Direct de grens overschoppen, inclusief de familie die dus geen kinderen kunnen opvoeden.
In Marokko direct naar een opvoedingsgesticht en nooit meer terug komen.

ps. paspoort inleveren.

Probleem opgelost!

piet de hond | 24-09-10 | 14:34

@Biff Eagleburger | 24-09-10 | 13:53:

maar natuurlijk, binnen de hiërarchische reaguurderstructuren van Geen Stijl is het volstrekt verboten om heer Eagleburger tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend te riposteren.

Le Magic Prout | 24-09-10 | 14:32

Klare taal. Zal eens tijd worden dat we weer gewoon de problemen bij de naam durven noemen in dit land. +100 voor Jorritsma.

BangBang | 24-09-10 | 14:32

Pfff... Bert Brussen.... Wat 'n aanmatigend geroeptoeter met dat 'De verhuftering begint in de polder'. Kijk naar je eige (getiep) hiero.

Vitali | 24-09-10 | 14:31

Ik denk niet dat Rene Danen, Francisco van Jole, Hanneke Groenteman, Freek de Jonge deze hysterischegilsite lezen hoor.....

sep69 | 24-09-10 | 14:30

Dit is tenminste duidelijke taal en geen politiek gezemel.
Dit is vrijheid van meningsuiting!

Oppakken die lui en laten betalen,ook voor hun vliegticket .

jadoei | 24-09-10 | 14:26

Ik stoor me meer aan de reactie van de politie(woordvoerder).

blabl er is een auto in brand gestoken, vernielingen gepleegd, een gevel beklad en politiemensen bedreigd. Het bedreigen van politie mensen nemen wij zeer hoog op en dat is ook strafbaar.

JA.. halve zool, misschien zou je die paar 1000 euro schade aan auto, bushokje en gevel ook eens even hoog moeten opnemen, als je die daders gepakt hebt en de buurt blij gemaakt hebt kan je als kers op de taart ook nog een bedreiging van een agent aan het lijstje strafbare feiten toevoegen.

Heel goed woordvoerder, gewoon eerlijk zeggen dat de politie pas wat doet als ze zelf bedreigd worden, niet als er tientallen keren per jaar stenen over het plein vliegen richting bushokje.. lijkt me uitermate prettig wonen daar.

N0ERG | 24-09-10 | 14:26

@arjan7741 | 24-09-10 | 14:21
U voelt zich wat zwakjes merk ik. Beterschap.

Dr. Plofkop | 24-09-10 | 14:25

Kan die Jorritsma niet gewoon op die 8 Marokkanen gaan zìtten?

Heads or Tails | 24-09-10 | 14:22

Plofkop
Ik heb niks gesnoven hoor ben alleen al 4 dagen ziek maar moest "gedwongen"doorwerken (!!, kom ik nog wel een keer op terug) dus het voelt wel zo. Bij afwezigheid van controlegedachten komt er dan ruimte voor de vrije gedachten, ik ga dus nog ff door.
Kijk, Roma zigeunerin Jorristma is zo'n fine example van een "politica" die zuiver en alleen om dicht bij de strooppot te zitten met als enige doel zichzelf te verrijken via haar "bedrijf"dat he dat is raar NIET op haar naam staat, ook wel bekend als de kloof tussen politiek en burger.
De wet, en dat is alleen in dit land onbekend, is er zuiver voor de elite. Maar je zou hetzelfde moeten toepassen als in het verkeer: de automobilist als meer beschermde en gevaarlijker deelnemer is altijd schuldig als hij een voetganger aanrijdt. Zo ook hier, hoerwel onze zigeunerin kan " aantonen" dat ze "volledig onschuldig is" is zij als deelnemer van de politiek op de hoogte van deze constructies dus is zij ALTIJD schuldig. Ook dr pomp mag zij komen inleveren en een miljoen afkoopsom overmaken. De zwakkeren, ik dus en misschien ook u, zouden NOOIT op een formalistisch standpunt die de kennis te boven gaat als toegepast veroordeeld mogen worden, wat nu dus altijd gebeurd
Dit moet vastgelegd worden

arjan7741 | 24-09-10 | 14:21

'aan de thee met ali b.' klinkt als een goed format.

maninhetwater | 24-09-10 | 14:21

illuvatar | 24-09-10 | 14:07
Die is doodgeslagen door ad hominems van beide zijden. Volgende keer beter.

Superior Bastard | 24-09-10 | 14:18

Jaja landgenoten. Tijdens de najaarskermis willen die polderboys nog wel eens lekker uit den band springen. Is weer eens wat anders dan suikerfeesten.
Hopelijk heeft Jorritsma er thuis niet te veul last van ....

Frederik Puntdroad | 24-09-10 | 14:18

Gisteren mompelde ik iets over doodseskaders en vlammenwerpers. Op die manier los je natuurlijk niets op. Of juist alles, maar dan letterlijk.

De simpele vraag is eigenlijk: Wie is deze godvergeten kutmarokkanen eigenlijk nog niet meer dan kotszat?

Tijd dat die troep het land wordt uitgedonderd, asap. Ja, en neem Cohen maar mee.

Heads or Tails | 24-09-10 | 14:17

oprotte met dat tuig..... het is hier al zo ver dat we s,nachts een buurtwacht ,moeten hebben..... lekker fijn wonen joh zo op deze manier

foxtrot charly bravo | 24-09-10 | 14:12

@An die ARBEIT | 24-09-10 | 13:58

Hou het om het voor jullie niet te ingewikkeld te maken maar even op tenteninrichter :)

An die ARBEIT | 24-09-10 | 14:10

Rotmarokkaantjes? In Bergen op Zoom hebben we last van inbrekende- , rondhangende- , dealende- , ziekenhuispersoneelbedreigende- marokkanen. Mag ik die classificeren als kutmarokkanen?

Eduardo1735 | 24-09-10 | 14:09

jimbrowski | 24-09-10 | 14:01

Hoe was het ook weer? Geef acht.

ecologiste | 24-09-10 | 14:09

*Geboeid de cat-fittie volgt tussen Parsons | 24-09-10 | 13:16 en Superior Bastard | 24-09-10 | 13:17 *

illuvatar | 24-09-10 | 14:07

@Art Vandelay Ultor 13:40

Die bankierende SPD'er die spreekt van "kognitief minder bedeelden" etc. Tja, glad ijs idd. Toch krijgt hij ook uit wetenschappelijke hoek steeds meer bijval voor bepaalde uitspraken van dergelijke schnit. Ben het met je eens verder dat het zelfs alleen zijdelings noemen van die genetische komponent de diskussie (vooralsnog) doorgaans per direkt verziekt. Hoe onterecht dat mi. verder ook is. Zo zou ook over een aanpalend fenomeen, de gevolgen van generatieslange inteelt, vandaag de dag gewoon gesproken moeten kunnen worden. Maargoed... bewaar eea. wel voor een regenachtige nacht onder een topik dat zich er meer expliciet voor leent.

widtvoet ® | 24-09-10 | 14:06

Als ze zo goed weten te benoemen dat het er acht zijn, dan mag ik toch aannemen dat ze inmiddels alle acht zijn opgepakt...?

jimbrowski | 24-09-10 | 14:01

harry pikkel | 24-09-10 | 13:57
Oeps, had over "doorslaggevend" heen gelezen. Ne pas a vouz derhalve.

Superior Bastard | 24-09-10 | 14:00

harry pikkel | 24-09-10 | 13:57
Lol. A vouz.

Superior Bastard | 24-09-10 | 13:59

@Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 13:44
Ik geef graag toe dat de invloed uit de sociale omgeving wel degelijk een rol speelt, daarmee ook de Islam, maar niet als doorslaggevende factor, afterall liggen de cijfers bij andere Moslimculturen zoals Turken en bepaalde oostblokkerTs een stuk lager. Waarom dan juist de Marokkanen?
Wat mij betreft een teken dat het een combinatie van factoren moet zijn. In ieder geval EEN factor die er voor zorgt dat zij, net als Antillianen verder met kop en schouders boven alle andere troublemakers uitsteken.
Why? Geen idee, ik ben maar een simpele tentenbouwer.

An die ARBEIT | 24-09-10 | 13:58

Superior Bastard | 24-09-10 | 13:53
Ja, met Allah als doorslaggevend, goedpratend argument. Dus en economisch, en sociaal en religieus.

harry pikkel | 24-09-10 | 13:57

Biff Eagleburger | 24-09-10 | 13:53
Vraag anders even naar zijn adres. Kijken hoe hij dat ervaart.

Superior Bastard | 24-09-10 | 13:57

Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 13:52
Die 10% verschil van mening ("exactemundo" - 90%) houdt tenminste onze prettige discussies voorlopig nog even levend.

Superior Bastard | 24-09-10 | 13:56

Wat een vuilspuiterij van nota bene de burgemeester. Zulks een stigmatiserend en kwetsend etiket plakken op een hele groep van 8 is absoluut niet mijn kopje thee.

titsme | 24-09-10 | 13:55

Het waren er 8 maar 2 vonden de Kruidenwijk niet spannend genoeg meer en gingen naar Stedenwijk voor een inbraak. Die zitten nu vast. Nog 6 te gaan. En als we die ook hebben, tja, dan naar de Rechter-Commissaris en de rechtbank. Kunnen ze in het voorjaar (van 2012) bomen snoeien. En dan doen ze zoiets noooit meer.

plicieman | 24-09-10 | 13:54

@Le Magic Prout | 24-09-10 | 13:44

Lul je er maar uit met je kutsmiley, mafkees. Je weet donders goed dat je fout zit.

Biff Eagleburger | 24-09-10 | 13:53

die pica is hard hahahahaha

Showmaster | 24-09-10 | 13:53

harry pikkel | 24-09-10 | 13:51
Dus een sociaal uitgangspunt.

Superior Bastard | 24-09-10 | 13:53

@Superior Bastard | 24-09-10 | 13:43
Dankjewel.

@[email protected] | 24-09-10 | 13:39
@harry pikkel | 24-09-10 | 13:51
Exactamundo.

Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 13:52

@Parsons | 24-09-10 | 13:31
Dank u voor de reminder waarom ik er ook al weer van overtuigd was dat Mohammed niets goeds naar deze wereld heeft gebracht.
En nee, non of the points took me by surprise, maar dat geldt helaas niet voor velen hier in reaguurderland en de echte wereld vrees ik, maar het wordt wel steeds meer benadrukt.
Mensen, weet waar je tegen bent voordat je roept en evenzo wat je knuffelt.

illuvatar | 24-09-10 | 13:52

@arjan7741 | 24-09-10 | 13:46
Huh? Wat heeft u gesnoven?

Dr. Plofkop | 24-09-10 | 13:51

Superior Bastard | 24-09-10 | 13:41
'Ik doe dit omdat ik een ongelooflijke klootzak ben en ik word door mijn omgeving nauwelijks gecorrigeerd omdat mijn gedrag niet als fout gezien wordt'.

harry pikkel | 24-09-10 | 13:51

Kunnen ze die Marokkaan niet heel even naar Marokko sturen voor een 'wat gebeurd in Marokko als ik dit soort klote geintjes uithaal'.

En Jorritsma, ik leg het nog een keer uit: In Rotterdam hebben we het over Rot en Amsterdam is (het) K*t

SuperTed | 24-09-10 | 13:49

@Superior Bastard | 24-09-10 | 13:45
Dat zegt niet zoveel, u hebt ook meer dan 99% van de genen gemeen met Annemarie Jorritsma. Van de mocro's ben ik niet zo zeker.

illuvatar | 24-09-10 | 13:48

De enige reden dat Marokkanen nooit zullen intergreren is dat de band met hun moederland permanent openstaat (massaimmigratie), door de linkschen met hun leven de zoals zij dat zien de "rechtschstaat" verdedigend, want dat zijn hun bijbelsche waarheden. Scheiding van Kerk en Staat ( hoort bij ander onderwerp) heeft in Mederland dus nooit bestaan. Roma zigeunerin Jorritstra want zij weet net als die groep elke letter uit de wet om zich legaal of niet te beschuldigen wat volgens de strikt voor de elite of allochtonen geldende regel hetzelfde als onschuldig is, voor de autochtonen is dit volmaakt invers ( je bent schuldig omdat je onschuldig bent) , zich tot multimillionair met opdrachten heeft volgezogen. Het is niets meer dan een ons kent ons vette knipoog naar de PvdArabeit. Linksche propaganda dus

arjan7741 | 24-09-10 | 13:46

@geertjan | 24-09-10 | 13:03
Ga eens op een cursus Nederlands. Liefst iets met kofschip- en/of fokschaaplessen.
*naarstig naar rietje zoekt*

illuvatar | 24-09-10 | 13:46

[email protected] | 24-09-10 | 13:39
We zijn het voor 90% eens.

Superior Bastard | 24-09-10 | 13:45

@An die ARBEIT | 24-09-10 | 13:36
Ze zijn vaak inderdaad alleen moslim in naam, maar hebben vanuit hun opvoeding (sociaal-cultureel kader) genoeg van de islam meegekregen (invloed sociale omgeving) om te beseffen dat verzet tegen de Nederlandse maatschappij op cultureel-religieus vlak te rechtvaardigen valt. Voor henzelf sowieso.

Daar hoeven ze sec de religie helemaal niet voor te begrijpen en ze hoeven dan ook helemaal geen fundamentalistjes te zijn. Het gaat erom dat ze mede handelen vanuit een duidelijk islamitisch vertoog.

Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 13:44

@Russ Meyer | 24-09-10 | 13:37
Nu doet u net alsof ik ontken dat er stelselmatig verkeerd gedrag wordt tentoongesteld door deze groep, dat doe ik niet. Ik zeg slechts dat de basis van dit foute gedrag niet alleen en ook niet voor het grootste deel bij de Islam te plaatsen is.
Neem bijvoorbeeld het aantal criminele Anitillianen, waar de mainstream Godsdienst volgens mij toch het Christendom is en b.v de Turken, overwegend Moslim, waar de misdaadcijfers dan misschien wel hoger liggen, maar niet te vergelijken met die onder Marokkanen of eerder genoemde Antillianen.
Het is niet puur op het geloof te schuiven, het is een cultuurprobleem, waaraan de Islam in mate bijdraagt.

An die ARBEIT | 24-09-10 | 13:44

@Biff Eagleburger | 24-09-10 | 13:30:

"... Ik verveel me mateloos en kan nog niet aan het bier, dus dan maar dit hè. En ze happen zo lekker. Dat ook..."
Biff Eagleburger | 23-09-10 | 14:49

Je laatste reactie lezend is jouw happen ook redelijk gelukt ;)

Le Magic Prout | 24-09-10 | 13:44

Ach gut, de islam discussie is weer op volle gang met hier en daar wat voorbeeldfilmpjes over wat white trash amerikanen over islam menen te zeggen. Mensen het zijn 8 crimineeltjes (en ja alweer Marokkanen). Sluit ze op, probleem opgelost. Wat zijn dat voor watjes daar in Almere?

Hölzenbein | 24-09-10 | 13:43

Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 13:40
Dat heb je uitstekend verwoord.

Superior Bastard | 24-09-10 | 13:43

harry pikkel | 24-09-10 | 13:36
Ach, dat zijn gewoon slappe excuses om hun gedrag te verklaren. Wat is makkelijker?
"Ik doe dat omdat mijn geloof me dat opdraagt, ook al weet ik er de ballen van."
Of:
"ik doe dat omdat ik een ongelooflijke klootzak ben"

Superior Bastard | 24-09-10 | 13:41

@widtvoet ® | 24-09-10 | 13:35
Het probleem met deze insteek - en dat wil helemaal niet zeggen dat ik het er mee oneens ben - is dat de ervaring leert (zie de casus Sarrazin) dat je er de discussie mee vergiftigt. Alle verwijzingen naar genen en de mogelijke inferioriteit van sommige groepen mensen o.b.v. genen leiden altijd tot doembeelden uit de Tweede Wereldoorlog en zorgen ervoor dat discussiepartners in beide kampen op een vervelend en te emotineel beladen zijspoor belanden en dat rationele voortzetting van het oorspronkelijke twistpunt onmogelijk wordt gemaakt.

Ik laat het dus liever buiten beschouwing omdat ik met het religieuze aspect al genoeg munitie heb. Maar nogmaals, dat betekent niet dat het niet zou hoeven kloppen.

Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 13:40

Waarom nou zo negatief, jongens en meisjes.. Zie het anders.. ze hebben iedere avond het Cruyffcourt in Stedenwijk ter beschikking en hebben daar de grootste lol. Iedereen kan van ze genieten als ze aan het voetballen zijn. Maar verder heeft niemand erom heen heeft zoveel lol als zij. Daarnaast hebben ze ook altijd heel veel lol bij de snackbar voor de deur. Tot groot genoegen van alle buren. Soms tot 2 uur 'snachts. Moet kunnen, je weettog...
Daar verander je niets meer aan met klagen hoor..

Tijs Verwest | 24-09-10 | 13:40

@Superior Bastard | 24-09-10 | 13:27
Eens met het feit dat het probleem socio-demografisch georiënteerd is, ik kan ook nog gedeeltelijk mee gaan in je mening dat straattuig niet zijn oorsprong vindt in de Islam. Ik zeg bewust gedeeltelijk.
Want de haat richting homo's, vrouwen die zich Westers kleden, Joden en ongelovigen komt wel degelijk voort uit de Islam, en veel maatschappelijke veiligheidsproblemen hebben betrekking op het bovenstaande en dus de Islam.

Een groot gedeelte van de mocro's die hier rond lopen zijn de Riffijnen, een groep die de koning van Marokko ook liever ziet vertrekken. Die Riffijnen hebben zich altijd onderdrukt gevoeld, die vechterscultuur zit er dus vanaf geboorte al in. De Islamitische thuisomgeving waarin men opgroeit wakkert die vechterscultuur alleen maar verder aan, aangezien buiten het mocrohuis de verwerpelijke Westerse cultuur zichtbaar is, hetgeen ook hun biotoop niet is.
Dit is het socio-demografisch probleem.

Hoe dan ook, je dient je aan te passen in het land waarin je verblijft.
Als men daar moeite mee heeft, of ergo, helemaal geen zin in heeft en bovendien dit overduidelijk kenbaar maakt, al dan niet met geweld, blijft er maar één oplossing over; terugsturen naar land van herkomst, naar hun eigen biotoop.

Biff Eagleburger | 24-09-10 | 13:30
Nog bezoek gehad?

Superior Bastard | 24-09-10 | 13:38

Weet deze heavy user van Sensilube het nu nog niet? Het is KUDTmarokkaantjes en niet ROTmarokkaantjes... Dom, dom, dom...

Inspektor Gurkenfick | 24-09-10 | 13:38

Lol om pol op hun site, *optie 3 nog niet op inburgeringscursus geweest* + veel

Phallus impudicus | 24-09-10 | 13:37

An die ARBEIT | 24-09-10 | 13:25 Je hebt het nu, neem ik aan, over pubers? Moet je eens op lagere scholen gaan kijken. Ook daar springt men er, vaak al op zeer jonge leeftijd, negatief en afwijkend uit qua gedrag.

Russ Meyer | 24-09-10 | 13:37

Superior Bastard | 24-09-10 | 13:31
Wellicht is er geen rechtstreeks verband, maar vind jij het niet opvallend dat zowel de imams als de straatjongeren dezelfde ideeën over homo's, het grote boze westen, joden en ontblote blonde meisjes hebben? Zou het toch niet iets met cultuur te maken hebben en geeft de islam ze wellicht toch een dekmantel voor hun abjecte ideeën?

harry pikkel | 24-09-10 | 13:36

@Parsons | 24-09-10 | 13:30
Sorry Par, maar ik zie de link niet met wat ik plempte. Ik spreek ( hier ) niet over de gematigde Islam, ik spreek hier over onaangepaste klootzakjes, die net zo zeer Moslim zijn als jij en ik. Misschien dat ze in hun leven vaker dan ons de Moskee van binnen hebben gezien, maar daar houdt het ook op. En vaak ook geen enkele kennis hebben van wat Islam inhoudt, of je het nu ziet als oorlogsgeloof of liefdesgeloof, ze weten er gewoon niks van.
Ik kan alleen spreken over wat ik zelf heb meegemaakt, namelijk dat die jochies ver van 'hun" geloof staan. In ieder geval niet doen wat ze doen, vanwege "hun" geloof of de denkbeelden die het ze op zou hebben opgeleverd.
Het is gewoon tuig, zoals je dat bij elke bevolkingsgroep terugvindt.

An die ARBEIT | 24-09-10 | 13:36

Parsons | 24-09-10 | 13:31
Vond het begin wel interessant. Dat geeft de reden waarom dicussiëren eigenlijk zinloos is.
Daarna werd het een beetje Fitna. Heb het daarom ook niet uitgekeken.

Superior Bastard | 24-09-10 | 13:36

@Art Vandelay Ultor 13:14

Kulturele en meer specifiek religieus-kulturele komponenten spelen naast sociaal-ekonomische uiteraard een grote rol (die laatste ook mi. in mindere mate) binnen de problematiek in Nederland met Marokkaans Berbertuig. Maar is daar niet nog een komponent van importantie? Eén waar nog altijd een duister taboe op rust? Volgens mij wel: de genetische. Ieder mens is ongelijk (naar boek en serie van die heerlijke Rotterdamse professor) maar er zijn op dat gebied heel wel groepskenmerken te onderscheiden.

*zich realiseren doet dat hij op eieren loopt met deze insteek*

widtvoet ® | 24-09-10 | 13:35

Pappen en nathouden dan maar mevrouw de VVD? Of toch opsluiten die 8 criminelen? Reden? Bedreiging. Vernieling. Voor mijn part terreur, want in principe is het dat.

Hölzenbein | 24-09-10 | 13:34

An die ARBEIT | 24-09-10 | 13:25
En zo grijpt een en ander in elkaar. In breder verband is er een sfeer geschapen waarin die 'ongelovige heiden-honden' zich onaantastbaar zijn gaan voelen. Nog steeds worden die 'ongelovige heiden-honden' door anderen misbruikt om hun politieke of religieuze programma door te drukken of overeind te houden. Die 'ongelovige heiden-honden' zijn martelaartjes zonder dat ze het zelf beseffen.

Schoorsteenveger | 24-09-10 | 13:32

@Superior Bastard | 24-09-10 | 13:27
Drie dingen:

http://www.youtube.com/watch?v=Ib9rofXQl6w&feature=player_embedded

Parsons | 24-09-10 | 13:31

Parsons | 24-09-10 | 13:27
En de imam preekt: "Gooi ruiten in, overval mensen, steel tasjes en sis tegen blonde meisjes teneinde de totale wereldheerschappij te bespoedigen."
Schei toch uit.

Superior Bastard | 24-09-10 | 13:31

Annemarie JorROTsma burgemeester van ROTterdam, wat een flauwe woordgrap. Bovendien vermoed ik dat Annemarie, als ze geen BM van Adam kan worden, geheid een overbetaalde post binnen de proFINcie zal zoeken.
Of iets in de showbizzz, dat kan ook...

Pastor Sippenhaft | 24-09-10 | 13:31

Iets met man en paard.

Word er zo moe van.. | 24-09-10 | 13:31

Wat mij betreft worden dit tuig onmiddeliijk het land uitgezet, laat dat duidelijk zijn, maar dan wel vanwege het feit dat het tuig is en niet vanwege het feit dat ze misschien wel raakvlakken hebben met een geloof of bij voorbaat op etnische gronden.
Superior Bastard | 24-09-10 | 13:27

Mee eens. Als ze maar uitgezet worden.

Tuig met twee paspoorten - welk tuig dan ook - verdient geen Nederlands paspoort en moet weggejorist worden.

Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 13:30

@An die ARBEIT | 24-09-10 | 13:25
Nom, nom, nom.

http://www.crethiplethi.com/de-mythe-van-de-gematigde-islam/israel/2010/

Parsons | 24-09-10 | 13:30

En kijk daar hebben we nog zo'n bedreiger! Supermongool Le Magic Prout bedreigt graag reaguurders, niet waar? Heb je vandaag ook zo'n grote muil ouwe toetsenbordheld? Dat je je hier nog durft te laten zien na zo'n flitsende afgang als gisteren. Teringventje dat je d'r bent.

Biff Eagleburger | 24-09-10 | 13:30

Het is ook nooit goed hier he

padlarf | 24-09-10 | 13:29

Superior Bastard | 24-09-10 | 13:27
worden moet zijn wordt.

Superior Bastard | 24-09-10 | 13:29

Het beestje bij de naam noemen, dat zouden meer politici moeten doen !

bob de boarder | 24-09-10 | 13:29

@metzonderzijwieltjes | 24-09-10 | 13:20
Ah, de gematigde islam is wel heel fijn. Toch?

http://www.youtube.com/watch?v=mO6gLAZINKA&feature=player_embedded

Parsons | 24-09-10 | 13:29

[email protected] | 24-09-10 | 13:19
Het zwaartepunt ligt bij het sociaal economische. Niet bij de islam. Tuurlijk moet extremisme keihard worden aangepakt, maar het straattuig waar wij ons terecht zo druk om maken vindt niet zijn oorsprong in de islam. Ik denk dat Art meer weet van de islam dan menig capuchonkloodtzakje.
Wat mij betreft worden dit tuig onmiddeliijk het land uitgezet, laat dat duidelijk zijn, maar dan wel vanwege het feit dat het tuig is en niet vanwege het feit dat ze misschien wel raakvlakken hebben met een geloof of bij voorbaat op etnische gronden.

Superior Bastard | 24-09-10 | 13:27

@metzonderzijwieltjes | 24-09-10 | 13:17
Ik heb de koran niet alleen gelezen, maar ook grondig bestudeerd. Wat begrijp je niet? De islam is een oorlogsideologie die gericht is op totale verovering van de wereld met als basis de koran die bestaat uit het *letterlijke* woord van god. Oftewel, niet aan interpretatie onderhevig. Weet je wat afschaffende verzen zijn? http://www.uitkijk.net/islam.php?do=matig

Die marokkanen spelen hier de vooruitgeschoven posten en passen exactemundo in het plaatje wereldwijde onderwerping. Dat ze het zichzelf niet bewustzijn doet daar niets aan af.

Parsons | 24-09-10 | 13:27

metzonderzijwieltjes | 24-09-10 | 13:06
"Maar ja, er is geen ander die er iets aan durft te doen."
Wat is jouw verklaring voor het feit dat die durf er kennelijk niet is?

Schoorsteenveger | 24-09-10 | 13:26

@Russ Meyer | 24-09-10 | 13:21
Het ligt eraan. De Islam kan een voedingsbodem voor dit soort gedrag, maar als dat de enige en voornaamste reden was, zouden alle jonge Moslims zich zo gedragen. En dat is niet zo.
De meeste probleemMarroks die ik ben tegengekomen, in mijn tijd hier in het jongerencentrum, waren ongelovige heiden-honden, die geen enkel idee hadden wat de basis van Islam is.

An die ARBEIT | 24-09-10 | 13:25

Ik begrijp werkelijk niet dat de overheid zo met zich laat sollen. Als je dit soort zaken blijft zien als incidenten dan blijft er van het gezag geen spaan heel. Voor zover dat al niet te laat is.

Therapietje | 24-09-10 | 13:25

@Superior Bastard | 24-09-10 | 12:49

Jeweettoch, de PVV is speciaal opgericht tegen de rotmarokkanen. De andere partijen doen de rotantillianen, rotsurinamers, rotserven en rotbrabanders.

Biff Eagleburger | 24-09-10 | 13:24

@DeDatumEnTijd-> | 24-09-10 | 13:20
Niveautje kroeg op zaterdagnacht 03:00.. Inderdaad.

An die ARBEIT | 24-09-10 | 13:22

metzonderzijwieltjes | 24-09-10 | 13:06
De Islam is intolerant inzake veel wat niet volgens de Koran leeft. Wordt met de paplepel ingegoten en dat leidt mede/in hoofdzaak tot dit soort excessen. All over the world. De Islam los zien van dit soort gedrag, is je hoofd in het zand steken gelijke een struisvogel.

Russ Meyer | 24-09-10 | 13:21

Parsons | 24-09-10 | 13:10
En ja... fundamentalisten zijn een gevaar. Fundamentalistische christenen. Fundamentalistische moslims zeker. Daar is een internationale beweging gaande die moet worden tegengegaan.

Maar dat is volledig beside topic.

metzonderzijwieltjes | 24-09-10 | 13:20

Die laatste zin is wel erg slecht bedacht.

DeDatumEnTijd-> | 24-09-10 | 13:20

ja dat zijn het toch ook rotmarrokaantjes , of wilde iemand ze lekker gaan knuffelen en fijn gezellig met ze gaan chillen, goed zo hoor jorritsma, noem het gewoon maar bij naam

peetd2 | 24-09-10 | 13:19

@Superior Bastard | 24-09-10 | 13:16
Met welk standpunt ben jij het niet eens dan van het reaguursel van Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 13:14?

Kort en krachtig omschrijft hij exact de problematiek.

Ik ben erg blij dat ik geen marokkaantje ben. Ik heb een leuk leven.

Frits Bom | 24-09-10 | 13:18

Iemand die man en paard durft te noemen juich ik enkel toe.

Henry | 24-09-10 | 13:18

Napeauleon | 24-09-10 | 13:09
Ik heb t gezien, maar dacht dus ff dat ik het echte werk gemist had....
LOL

Thickhead | 24-09-10 | 13:18

Parsons | 24-09-10 | 13:10

Heb moslims, ex-moslims en joden in mijn overwegend atheistische vriendenkring. Heb bijbel en koran gelezen (en ook wel begrepen denk ik).

En u?

metzonderzijwieltjes | 24-09-10 | 13:17

Parsons | 24-09-10 | 13:16
Geert jr.

Superior Bastard | 24-09-10 | 13:17

@Parsons | 24-09-10 | 13:12
Volgens mij wel, ja. En een grotere taqiyyahuichelaar is bijna niet te bedenken.

Hij heeft met zijn leugens zelfs de Nobelprijs weten te scoren!

Toont meteen aan hoe waardeloos dat onderzoek is en hoe waardeloos de UVA is.

Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 13:16

Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 13:14
Zie 13:14. Zijn jullie (jij en Parsons) soms familie? Meen me een soortgelijk voorval van gisteren te herinneren.

Superior Bastard | 24-09-10 | 13:16

@Superior Bastard | 24-09-10 | 13:14
En allah zag dat het goed was.

Parsons | 24-09-10 | 13:16

Hoeveel uur duurt het voordat die clip geladen is?

Henk Houthakker | 24-09-10 | 13:15

Had ze vroeger ook al niet iets tegen Fransen?

fuckje | 24-09-10 | 13:15

Parsons | 24-09-10 | 13:10
Hou toch op man, angsthaas. Ditis gewoon tuig, die hebben echt niets met fundamentalisten.
Straattuig, veelal allochtoon, onopgeleid en onaangepast en zonder toekomst, is een vele malen groter probleem in Nederland dan een paar haatbaarden.

Superior Bastard | 24-09-10 | 13:14

Het zijn toch ook gewoon rotmarokkanen? Dat is een prima woord voor de marokkanen die zich niet gedragen en het verzieken voor de rest.
Niets mis met dat woord. Ze worden dan benoemd naar hun gedrag en afkomst.
Wanneer je marokkaan bent, geen respect hebt voor een ander en andermans eigendom, of je op een andere manier misdraagt, ben je een rotmarokkaan!

Zo zijn er ook rotnederlanders, rotsurinamers, rotantilianen, rotturken, rotmolukkers, etc...

Deaude_Lutser | 24-09-10 | 13:14

@metzonderzijwieltjes | 24-09-10 | 13:06
Ze groeien anders wel op in een islamitische cultuur (weliswaar vervormd door Nederlandse invloeden, maar toch). Een cultuur die zich afzet tegen 'de ander' c.q. het Westen.

Het is niet zo verwonderlijk dat mensen die vanuit een dergelijk vertoog opgroeien opstandig en vijandig zijn tegenover mensen, instanties, uittingen etc. die door dat vertoog worden verworpen.

Natuurlijk, er zijn ook problemen in de sociaal-economische en andere sferen, maar het islamitische kader speelt wel degelijk een (grote) rol. Ga dat nu niet bagateliseren.

Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 13:14

Mag ik even? Ja?
Almere heeft Ferry nodig, we all need Ferry.
Of natuurlijk reaguurder Lebowski Achiever, met hem in de buurt gebeurt er ook niks, gegarandeerd...

An die ARBEIT | 24-09-10 | 13:13

"187" richting dienders is onacceptabel. Snoeihard en meedogenloos vervolgen dat mocrotuig.
En sowieso, als het Marokkaantjes zijn, dan horen ze niet hier; stuur ze dan gewoon naar Marokko.
Maar het zal wel weer het oude liedje worden: 'buurtvaders', 'straatcoaches', geprekken met 'de moskee'. Want het zijn gediscrimineerden die slachtoffer zijn van 'racisme', en 'kansarmen', en dat ze dat zijn is natuurlijk onze schuld.

Fijnstoffer | 24-09-10 | 13:13

Schoorsteenveger | 24-09-10 | 13:11

Het proces van voortschrijdend inzicht.

ecologiste | 24-09-10 | 13:12

Denk dat je wat dat betreft in Lelystad beter, veiliger en rustiger woont.

Bigi Bana Boy | 24-09-10 | 13:12

ecologiste | 24-09-10 | 13:10
LOL
Weet je vriend inmiddels van de opname?

Napeauleon | 24-09-10 | 13:12

@Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 13:09
Arafat was ook een salafist toch?

Parsons | 24-09-10 | 13:12

@metzonderzijwieltjes | 24-09-10 | 13:06
bepaalde houding van die mocro's komt wel degelijk voort uit de Islam.
De Westerse cultuur en de Islam gaan simpelweg niet goed samen, het asociale gedrag van de Marokkanen is daar mede een gevolg van.

Arme Annemarie. Een slip of the tongue heet zoiets. Hoe vaker het voorkomt hoe minder het een slip of the tongue is. Uiteindelijk wordt het waarheid, is het geen taboe meer en hoeft het niet meer verdrongen te worden.

Schoorsteenveger | 24-09-10 | 13:11

@metzonderzijwieltjes | 24-09-10 | 13:06
Als je wilt duidelijk maken dat jij niets, maar dan ook helemaal niets van de islam weet is je dat gelukt.

Parsons | 24-09-10 | 13:10

Ik kan me daar toch zo gvd kwaad over maken.. Ik zie het wel vaker, maar dan denk ik, ach, het komt niet zo vaak voor, dus laat maar. Al jaren zie ik het aan, maar nou is het echt genoeg geweest, ik weet zeker dat die hufters het expres doen. Het is gvd OF "Fuck the police" OF het is "neuk de politie", maar never ever never nooit "fuck politie"!!

Dawassiknie | 24-09-10 | 13:10

Doossbedreiging aan het adres van de wijkagent? En dan als opperpolitiemuts praten over rot marokkaantjes als ware het rot jochies. Staat lekker achter d'r mensen.

Tjemig | 24-09-10 | 13:10

Napeauleon | 24-09-10 | 13:01
Een orginele variant op de croque madame, c'est magnifique ça.
Nu we toch bezig zijn met pieces of toast ken je deze?
www.youtube.com/watch?v=JAFQFvSPhQ8&am...

ecologiste | 24-09-10 | 13:10

Thickhead | 24-09-10 | 13:03
Nee joh, gister dat Cherso zitten kijken met de kids, werd net niet gemept. Maar waarom niet - d'r stonden drie Hagenezen klaar. Probleem was opgelost vóórdat het ontstond.

Als een Marokkaan op voorhand weet dat, wat 'ie van plan is te ondernemen zeker pijn gaat doen en hoogst waarschijnlijk eindigt in het ziekenhuis dan láát 'ie dat toch wel een keer?

Napeauleon | 24-09-10 | 13:09

Ik zie het probleem niet. Past geheel in de straat van "benoemen en verbouwen".

Multiflauwekulti | 24-09-10 | 13:09

metzonderzijwieltjes | 24-09-10 | 13:06
Volledig mee eens.

Superior Bastard | 24-09-10 | 13:07

Generaal P. | 24-09-10 | 13:04
Lol. U was me voor.

Superior Bastard | 24-09-10 | 13:06

Inderdaad roeren waar het stinkt. En ik denk dat er bij dit soort incidenten niet geroerd hoeft te worden in de islam-soep.
Dit soort Marokaanse ontspoorde jongens weten zelf ook maar weinig van de islam. Als vader denkt dat Mo in bed de koran leest, ligt hij zich al minutenlang op een oude Gordon foto te fappen.
Het gaat HIER niet om een islam probleem, maar een probleem met teringjochies, die enorm oververtegenwoordigd zijn in de Marokkaanse gemeenschap. Net zulke vreselijke teringlijers vind je in de Antilliaanse, maar ook in de gezellige, oer-Hollandsche gemeenschap. Wat de aanpak van de kutmarokkanen moeilijk maakt, is dat ze totaal gewetenloos en verstandeloos zijn.
Ik vind het een beetje jammer dat Wilders meelift op de terechte irritatie tegen dit soort volledig ontspoort tuig. Maar ja, er is geen ander die er iets aan durft te doen.

metzonderzijwieltjes | 24-09-10 | 13:06

Ook even de poll invullen op de pagina van de eerste link a.u.b.

Mark Levinson | 24-09-10 | 13:05

@Mark Levinson | 24-09-10 | 12:46
Dat is ook exact wat ik aangeef.
PvdA mentaliteit 'praten en polderen' is absoluut zinloos zoals de vele praktijkvoorbeelden aangeven. Dit probleem in Almere is er weer zo een.

Maar de oplossing laat zich raden, al dit mocro's krijgen een personal coach.
Mark my words.

Is geschreven op: | 24-09-10 | 13:01
U snapt het even niet helemaal. Google eens op "sarcasme".
Wacht, ik help u: lmgtfy.com/?q=sarcasme

Superior Bastard | 24-09-10 | 13:04

bah,dat zij als burgermeestrin een echte schelmenstreek niet kan warderen,valt me vies van haar tegen.

streknek | 24-09-10 | 13:04

@Napeauleon | 24-09-10 | 12:57
ROFL Leuk format lijkt me zo.

killermiller | 24-09-10 | 13:04

geertjan | 24-09-10 | 13:03
Kun je je problemen met je moeder svp binnenshuis houden? Dank.

Generaal P. | 24-09-10 | 13:04

Kunnen we die Marokkanen niet gewoon naar Amsterdam sturen? We willen Almere graag een beetje clean houden en dat Homofobe Antisemitische dorp aan de Amstel is toch al verpest.

Generaal P. | 24-09-10 | 13:03

-weggejorist-

geertjan | 24-09-10 | 13:03

Napeauleon | 24-09-10 | 12:57
Linkje?

Thickhead | 24-09-10 | 13:03

oke zegt er iemand wat van en dan ist weer niet goed of snap ik t even niet helemaal?

Is geschreven op: | 24-09-10 | 13:01

ecologiste | 24-09-10 | 12:56

Cracquelé Madame

Napeauleon | 24-09-10 | 13:01

Napeauleon | 24-09-10 | 12:57
Nee, niet gezien. Kan me nu wel een voorstelling maken. Lol.

Superior Bastard | 24-09-10 | 13:00

Waarom toch altijd weer die verkapte bagatellisering door middel van verkleinwoorden?

Le Magic Prout | 24-09-10 | 13:00

ROTmarokkanen is dat het synoniem voor overrijpe marokkaan of bedoelt ze iets anders.

reageerbuis | 24-09-10 | 13:00

Ik vind rot-Marokkaantjes nogal een milde uiting. Wilders zou het over Marokkaanse straatterroristen hebben gehad, en gelijk heeft ie.

Diareeremmer | 24-09-10 | 13:00

"187 Wim Knol" is een doodsbedreiging. Hypothetisch zou Wim Knol dus uit zelfbescherming zijn Walther op hen mogen legen op het moment dat hij ze tegen het lijf loopt.
Nogmaals hypothetisch.

Superior Bastard | 24-09-10 | 12:58

Superior Bastard | 24-09-10 | 12:52
Laat één van die krullebollen dán eens in de billen van zo'n meisje knijpen (gezien?)
He, pssssst....
"beuk"
He jonguh, wát jij...
"beuk"
Ik hal me fader en me broers...
"beuk"
Je moeder...
"beuk, beuk, beuk"

*Endemol bellen doet met format-idee

Napeauleon | 24-09-10 | 12:57


-weggejorist-

Oberschwaffelmeister | 24-09-10 | 12:57

Vrouwelijke plucheklever.

Nee dus! | 24-09-10 | 12:57

Nou, dat is toch mooi dan. Kosten delen door 6

VincentTheSaint | 24-09-10 | 12:57

Wim Knol, vice-voorzitter PvdA Amsterdam Slotervaart.
Kennelijk (recentelijk?) overgeplaatst naar Almere.

Cunard | 24-09-10 | 12:56

Eerst onze Amsterdamse heroïnehoeren neukende huisarts van de PvdA met de term kut-Marokkanen en nu dit VVD zwaargewicht met de term rot-Marokkanen. Paars is dichterbij dan u denkt.

Feynman | 24-09-10 | 12:56

Napeauleon | 24-09-10 | 12:53
Sneetje Josephine?

ecologiste | 24-09-10 | 12:56

Laat Jorritsma fijn wegblijven, wij hebben meer dan genoeg aan onze eigen sores. Bovendien hangt de ambtsketting hier momenteel voorlopig vrij stevig om de hals van zo'n (rot)marokkaan.

widtvoet ® | 24-09-10 | 12:55

ecologiste | 24-09-10 | 12:48
Als mijn Marietje nou eens de eerste twee stappen doorloopt - zeg maar, net vóórdat je d'r op je broodje gooit, heeft ze dan weer maatje 36 ?

Napeauleon | 24-09-10 | 12:53

'rotmarokkaantjes', ach die dekselse kwajongens toch

nance | 24-09-10 | 12:53

illuvatar | 24-09-10 | 12:48
Helemaal waar maar WTF, ik kom niet op GS voor 'nieuws' dat ook in de reguliere media te vinden is! Het hele bericht is gebaseerd op berichten van Omroep Flevoland. Wow. Not.

- Edit: rot lekker op dan. DOEIDOEI! -

mokum4all | 24-09-10 | 12:53

Maar ze zegt het wel!
Dus omdat het vrijdag is voor deze éne keer +1.

Cummie de Swappert | 24-09-10 | 12:53

Volgens mij is dat een pvda'er. Ik dacht dat mocro's en de pvda vrienden waren!

Cunard | 24-09-10 | 12:53

Napeauleon | 24-09-10 | 12:48
Oh oh Almero, of nog beter Oh Oh Allo.

Superior Bastard | 24-09-10 | 12:52

Hulde! voor deze ene keer dan.

Pietjo | 24-09-10 | 12:51

De politiek zal het best jammer vinden dat ook zij moet onderkennen dat het probleem mega is.

Dulf | 24-09-10 | 12:51

187=murder
dus oproep om Wim Knol te vermoorden. wie is dat?

Cunard | 24-09-10 | 12:51

Wie is Wim Knol?

Haagse-Geertje | 24-09-10 | 12:50

Job Cohen noemde ze ook al kutmarokkanen nadat Oudkerk dat had gezegd.

bosbaan | 24-09-10 | 12:50

Frimu2 | 24-09-10 | 12:48
Joh. Maroko is zo'n klein land, 't staat niet eens op de kaart. Laten we daar nog even niet moeilijk over doen.

Napeauleon | 24-09-10 | 12:50

Het zijn ook rotmarokkaantjes. Niets mis mee dus. Dit bedoelde Deokle waarschijnlijk met "Benoemen".

Waarom BertB de pvv er nu weer bijhaalt is me een raadsel overigens.

Superior Bastard | 24-09-10 | 12:49

Laat toch afzinken

Bes Nedenpeil | 24-09-10 | 12:48

Eat or be beaten.
Ik heb een aardig recept voor Jorritsma wat je met ze kunt doen:
Eerst de stukken spek of zwoerd uit bakken. Tijdens dit proces smelt het (welvaarts)vet en het aanwezige collageen "krimpt" (> 60°C) waardoor het vet uit de spek wordt geperst. Hierdoor treedt een aanzienlijk deel van het vet (vrijwel alles) uit. Wanneer de temperatuur boven de 80°C komt lost het collageen op in het eventueel aanwezige water en vormt gelatine. Deze gelatine treedt ook grotendeels uit. De uiteindelijk overgebleven kaantjes bestaan dan vooral uit de bindweefsel eiwitten elastine en reticuline.
Heerlijk als broodbeleg.

ecologiste | 24-09-10 | 12:48

In Rotterdam hebben we alleen last van Tering Marokanen !

Frimu2 | 24-09-10 | 12:48

Voor straf de thee van gisteren uitserveren.

Of toch maar een Hi-Res camera erop, schade kapitaliseren (politie-inzet, derving ondernemers, weetikveel) Ouders laten dokken, en nee, niet via de speciale bijstand.
Het moet PIJN doen, net als die f*cking naheffing (eigen schuld) mij straks een vakantie kost.

Een bataljon Hagenezen heensturen lijkt me inmiddels ook tot de opties te behoren. Nuchterheid.

Napeauleon | 24-09-10 | 12:48

@mokum4all | 24-09-10 | 12:45
U hebt alle eerder topics uw hart al kunnen ophalen vandaag. Verder kun je wel schrijven over wat er niet speelt in de maatschappij, maar dan wordt je een soort digitale Tina.
Roeren waar het stinkt....... en in Almere stinkt het...... enorm.

illuvatar | 24-09-10 | 12:48

Ik vind dat geen rotwoord (of moet ik "incidentele rotwoorden met een moeilijk seksueel zelfbeeld" zeggen?)

Eddeddy | 24-09-10 | 12:47

".............. doeltreffend aangepakt."
@[email protected] | 24-09-10 | 12:43

Tot nu tot wordt het alleen nog benoemd.
Aanpakken wordt de volgende stap.
(Hoopt op nieuwe verkiezingen en een overweldigende merderheid voor Greet.)

Mark Levinson | 24-09-10 | 12:46

Hè lekker, weer een gelegenheid om honderden comments over weg-met-de-islam. Mijn diepe afkeer van alles religieus wordt afgestompt door zoveel luiheid. Doe weer es gewoon onthullingen die de doorsnee pers niet aandurft, GS!

mokum4all | 24-09-10 | 12:45

Worden deze rotmocro's dan ook binnenkort weggejorritsma't?

illuvatar | 24-09-10 | 12:45

Ze heeft gelijk.

Parsons | 24-09-10 | 12:44

Wat mij betreft is zij wel de volgende burgemeester van Amsterdam, als die PvdA-er opgejorist is. En ze mag het nog best iets duidelijker zeggen. Waarom moet de PVV met alle gezondverstandthema's aan de haal? Ze had gewoon moeten zeggen: in het kader van de grote schoonmaak gaat al het tuig de haven in voor een spoelbeurtje. Dat is het enige waar ze respect voor hebben: waterkanonnen en de ME. Een kleine oefening voor de blauwe garde en nét dat beetje machtsvertoon wat het spul nodig heeft.

Serafijn Lampion | 24-09-10 | 12:43

Prima,
als langzamerhand de elite ook de term rotMarokkanen gaat gebruiken, wordt het structurele probleem eindelijk eens hardhandig en doeltreffend aangepakt.

Die opmerking kon wel eens de structureel trendmatige daling van haar carriere inluiden - iets wat we natuurlijk enorm betreuren.

JorisWorstNightmare | 24-09-10 | 12:43

Wat is er nou mis met het beessie bij zijn naampie te noemen? Voor deze keer geef ik haar eens gelijk!

AnalystiX | 24-09-10 | 12:43

Maar 8 Rotmarokkaantjes op het salafismeplein?
Het blijft toch een dorp dat Almere.

illuvatar | 24-09-10 | 12:43

Burgemeester die diplomatieke houding even achterwege laat + 100.

De Gooise Matras | 24-09-10 | 12:42

Ik herinner mij een hoerenlopende PvdA bestuurder die "KUTMarokkanen" gebruikte.

funkyd | 24-09-10 | 12:42

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken