Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Binnenkort ook bij uw kids op school: de Tov!club

tovclublogo.jpgEen heel fijne zondagochtend lieve kinderen en welkom bij de Tov!Club. De kinderclub van Christenen voor Israël. Wij vinden Israël TOV! En we zouden het leuk vinden als jij dat ook gaat vinden, anders ga je naar de hellllll!. Wij baseren onze informatie over Israël op hele betrouwbare bronnen, zoals de Bijbel. Wat een geruststellende en prettige gedachte, he? Het conflict tussen de antisemitische jodenmoordenaars Palestijnen en Gods uitverkoren volk mag dan al decennia lang het meest complexe internationale conflict ooit zijn, Gods woord is duidelijk (mirror). Alle Palestijnen willen Israël vernietigen en de sjaal van Arafat (een dooie haatmeneer) is daarvoor het overtuigende bewijs. Kijk maar (mirror), lieve, goedgelovige kindertjes. Maar God zal zijn volk uiteindelijk laten zegevieren, prijs de Heer! Al duizenden basisschoolleerlingen hebben mogen genieten van onze sektarische haatindoctrinatie blijde boodschap via presentaties, spreekbeurten en lespakketten. Wij zetten graag kinderen in om andere kinderen te bereiken met het nieuws dat God zelf Israël steunt. We hopen uiteindelijk alle kinderen in Nederland te bereiken met onze haatcampagne educatie. Zodat jullie van jongsaf aan beseffen dat moslims dode joodse kinderlijkjes niet erg vinden, Israël GEEN ENKELE blaam treft en dat vrijwel alle Palestijnen stiekem bomgordel dragende Hamasstrijders zijn. Kijk allemaal op onze site of die van onze vrienden, zodat je zeker weet het enige juiste door Nederlandse kerkgenootschappen goedgekeurde perspectief op Israël krijgt! Gaan wij intussen op zoek naar nog meer naïeve kinderzieltjes en gewillige scholen die open staan voor onze eenzijdige, maar volledig door Yahweh, Jezus en Israël goedgekeurde boodschap. Wij halen tonnen (PDF) aan schenkingen per jaar binnen, maar je mag altijd je spaarpotje legen voor ons. Hosanna! (via)

Reaguursels

Inloggen

Wat een laffe aanval op aardige mensen
met opvattingen,die veel meer aandacht verdienen.
Quid zou wat bij kunnen lezen!

noly | 27-09-10 | 12:04

Het gebied helemaal wegbaggeren. Mooie opdracht voor Ballast Nedam.

Tabernakel | 27-09-10 | 08:30

Maar eens een lobby vormen tegen welke vorm van religie dan ook.

henkdekanarie | 27-09-10 | 01:12

Israël krijgt altijd gelijk. Jammer heur.

Bokko | 27-09-10 | 01:02

-1 voor de idioten die deze griezelige brainwasherij goedkeuren puur vanwege het feit dat ze tegen de normalitair linkse gewoonte zijn om voor Palestina te zijn. Whatever happened to Objectieve beeldvorming voor kinderen?

Neelert | 27-09-10 | 00:01

P.S.
Wel geloof ik dat na zo'n 60-70 jaar zionisme je niet zonder pardon alle joden kan dwingen het gebied, dat zij thuis noemen, te verlaten.
Maar een goede oplossing zou zijn een nieuwe staat te stichten op seculiere idealen i.p.v. de huidige situatie waar Arabische inwoners geen staatsburgerschap krijgen en waar grond dat al sinds honderden jaren van Arabische families is wordt onteigend om er joodse burgers te laten wonen.

blikkoek | 26-09-10 | 23:42

Noorman Erik | 26-09-10 | 21:56
Voorbeeldje:

"Vraag: Israel bezet de gebieden van de Palestijnen, daarom vechten ze toch tegen Israel?

Antwoord: In 2005 heeft Israel zich teruggetrokken uit de Gazastrook. Ook de Joodse mensen die daar woonden moesten vertrekken. Je zou denken dat de aanvallen van de Palestijnen daarna zouden stoppen, maar in plaats daarvan zijn ze vijf keer zoveel raketten op Israel gaan afschieten. Daarnaast is er nooit een Paslestijnse staat geweest, en dus kan Israel deze ook niet bezetten. "

Palestina mag dan nooit een staat zijn geweest wel woonde er tot voor de stichting van de Joodse staat Israël zeer weinig joden en christenen. Moeten we nu de situatie van voor de grote volksverhuizing herstellen, het begin van de jaartelling of toch maar terug naar de situatie ten tijde van de diaspora? Want als we op die manier gebieden gaan claimen weet ik ook nog wel een paar.

blikkoek | 26-09-10 | 23:37

@ Noorman Erik | 26-09-10 | 21:56

Feit is dat dit tov-clubje een stel zieke brainwashende haatzaaiers is. En uw mening is?

Buck Futter | 26-09-10 | 22:05

Prima stukje, Quid. Het CIDI heeft waarschijnlijk over moeten werken op deze zondag.

Buck Futter | 26-09-10 | 22:03

-weggejorist en opgerot-

Noorman Erik | 26-09-10 | 21:56

Front 242! En niet meer met bootjes de Israelische wateren in varen. Gruizige greetje En Dolle dries gaan maar lekker een menselijk schild vormen in Gaza.

Smalhout | 26-09-10 | 21:47

openbaarminiserie | 26-09-10 | 14:44
Ten eerste hoeft propaganda niet gelogen te zijn. Ten tweede: klik eens op het "via' linkje, daar staat het gemakkelijk voor je opgesomd. Voorbeelden: de meeste Palestijnse doden zijn geen burgers, Israël strijdt niet tegen burgers, ze[de christenorganisatie] vinden het erg wat er in Palestina gebeurd, dat soort dingen zijn regelrechte leugens.

Daarnaast zijn er ook nog halve waarheden. Bijvoorbeeld dat Hamas de wapenstilstand heeft geschonden Ja, ze breken het beiden constant.

Therefore: propaganda.

lijpeeijpe | 26-09-10 | 21:25

Cool! We gaan weer gristenen bashen!

(Wacht tot er iemand over evolutie begint... Dat is de nieuwe Specywin: Als een discussie over gristenen lang genoeg wordt eindigt 'ie in een discussie over evolutie vs. creationisme.)

Specy | 26-09-10 | 21:24

@Parsons | 26-09-10 | 21:08

Kee dan... ook de minder actuele draadjes houden je aandacht. Complimenten!

-Straatverlichting- | 26-09-10 | 21:18

@prof.essers | 26-09-10 | 19:27
Nee hoor, de essentie van geloof (als in religie) is macht.

Parsons | 26-09-10 | 21:08

@openbaarminiserie | 26-09-10 | 15:11
Idioot.

Parsons | 26-09-10 | 21:02

Geloof is de oorzaak van bijna alle etnische ellende op aarde.
Wat is de essentie van geloof ? Dat je dingen aanneemt zonder dat daar een bewijs of fundament voor te vinden is. Daarom mislukt de discussie met een gelovige al bij voorbaat, de gelovige volgt niet het pad van de rede of logica maar neemt zaken
aan, omdat hij er in gelooft. Een rationeel mens zal dit moeten inzien en concluderen dat het totaal geen zin heeft een gelovige met feiten of ratio
te overtuigen. Goden zijn gemaakt door mensen, meer in het bijzonder door mannen,
als middel om andere mensen (vrouwen) onder controle te houden.

prof.essers | 26-09-10 | 19:27

Oh dus als Quid kritisch is over een pro-Israël kinderboek is Quid een antisemiet?

Gavrilo | 26-09-10 | 18:45

Wat een gestoorde bende die tov!club. Opdoeken wegen steun aan zionistisch terrorisme, bankrekeningen blokkeren. En dat durft zich christenen te noemen...

sjonnie | 26-09-10 | 18:22

Ik heb mijn kinderen altijd opgevoed onder het motto:
"Denk zèlf! Anders doet een ander dat voor jou ..."
...
Behaard smaalkopje | 26-09-10 | 14:10

Wijze woorden. Daar kan druif | 26-09-10 | 15:00 nog wat van leren.

polt | 26-09-10 | 17:18

Enfin, Anja Molenpaard heeft een kostelijke middag en gelooft nog harder in wonderen. De zalvende misdienaar Van Agt vouwt de handen en Horny Harry
verkneukelt zich van de pret.
Heb dank Quidd voor je stuitende schrijfsel. Je bent zwaar gezakt.

xavier | 26-09-10 | 16:57

@j0ep | 26-09-10 | 16:45
Inderdaad; ad verecundiam is wat mij te binnen schiet.

@cultheld | 26-09-10 | 16:38
"tot die tijd steun ik de Israëlische strijd tegen dit tuig ondubbelzinnig en onvoorwaardelijk."
Het is nutteloos om in discussie te gaan met een fanaticus. Ik laat het hierbij.

michiel | 26-09-10 | 16:52

Je kan zeggen wat je wilt. Maar ik zie geen subsidie inkomsten in ieder geval niet apart opgenomen (misschien onder donaties). De personeels kosten ongeveer 35% van inkomsten, andere stichtingen kan oplopen tot 70%. Valt dus mee. Bovendien iemand met een salaris van EUR 170,000 is weggegaan (ontslagen?) Het is een gedetailleerde jaarverslag. Daar kunnen andere (subsidiesponsen) nog van leren.

DiKKoe | 26-09-10 | 16:50

cultheld | 26-09-10 | 16:19
Michiel legt het even uit voor je, dit zouden ze je op die mooie "letterenfaculteit" van je ook eens moeten leren. Ik probeer niet stoer te doen over woorden, ik heb het hier over je methodiek. Misschien mooest je toch maar eens gaan kijken bij een faculteit met een meer academisch wetenschappelijke insteek.

Zullen we verder geen aannames doen over opleidingsniveau? Het zal je wel eens vies tegen kunnen vallen...

j0ep | 26-09-10 | 16:45

@michiel | 26-09-10 | 16:31, de Hebrew University behoort tot de toonaangevende universiteiten van de wereld, zeker op het gebied van medicijnen en technologie. De camerapil (voor pijnloze darmonderzoeken) is in Israël ontwikkeld, evenals de mobiele telefoon, belangrijke lucht- en ruimtevaarttechnologie, bepaalde technieken om tumoren te verwijderen, ICT-toepassingen en allerlei landbouwinnovaties. Slechts een paar voorbeelden van de vooruitgang die in Israël is geboekt, en de hele wereld dient. Israël als Joodse staat zal nog veel meer Nobelprijswinnaars voortbrengen. Ik haalde de statistiek aan omdat deze aantoont dat de Joodse cultuur (voor een groot deel gestoeld op Thorakennis) veel meer dan menig andere cultuur openstaat voor wetenschap. Nergens haal ik de legitimiteit voor oorlog uit deze gegevens, die haal ik hieruit: de dag dat Palestijnen meer van hun kinderen zullen houden dan dat zij kinderen van Israël haten is de dag dat er vrede komt. Fatah en Hamas zullen Israël als Joodse staat nooit erkennen: tot die tijd steun ik de Israëlische strijd tegen dit tuig ondubbelzinnig en onvoorwaardelijk.

cultheld | 26-09-10 | 16:38

@cultheld | 26-09-10 | 15:51

natuurlijk heb je qua cijfers gelijk, en daarnaast het joodse volk is uitverkoren, moreel en militair superieur. De rest van de beschaving is eigenlijk slechts een voetnoot bij wat het jodendom allemaal niet vermag. Het zij hun leiders vergeven er een pure Machiavelliaanse agenda op na te houden. Het spijt me dat ik er ooit anders over heb durven denken ik zie het licht.

*tip voor redactie, stukjes over Israel alleen op zaterdagen te plaatsen, of met pasen*

De Treinende Rechter | 26-09-10 | 16:36

palestijnen en israëliers, een pot nat.

Bart!@# | 26-09-10 | 16:33

@cultheld | 26-09-10 | 15:51
www.volkskrant.nl/archief_gratis/artic...
"Van de 130 prijzen voor joodse wetenschappers zijn er slechts vijf naar Israël gegaan."

Als ik in je voetsporen treed van verkeerde causale verbandtrekking (zoals j0ep | 26-09-10 | 16:07 goed opmerkt) , mag ik dan ook beweren dat van alle Joden de Israëlische joden het minst nadenken? Nee, dat mag ik niet. Oftewel; probeer geen legitimiteit voor Oorlog te halen uit een statistiekje over Nobelprijs winnaars.

michiel | 26-09-10 | 16:31

@j0ep | 26-09-10 | 16:07 twee woordjes op je hbo-opleidinkje communicatie geleerd? Je moet iemand die studeert aan een letterenfaculteit niet de maat proberen te nemen met zulke simpele woordjes. Wat ik zeg is door heel veel historici gewoon erkend. Lees je in, of houd je mond dicht.

cultheld | 26-09-10 | 16:19

cultheld | 26-09-10 | 15:51
Hear!hear!

LiebeMan | 26-09-10 | 16:07

cultheld | 26-09-10 | 15:51
De begrippen causaliteit en streven naar objectiviteit zijn zo te lezen niet aan jou besteed.

j0ep | 26-09-10 | 16:07

Gaat GS nog verder afzakken? Zie jullie op zoek naar subsidie, vooral doorgaan dan.

kriep | 26-09-10 | 16:00

@De Treinende Rechter | 26-09-10 | 15:24, er is niet een eenduidige Joodse lobby. Wel zijn er feiten: 20% van alle Nobelprijzen is aan Joodse laureaten uitgereikt. Terwijl zij minder dan een tiende van een procent van de wereldbevolking vormen. Conclusie: die Thora heeft tot heel wat meer wetenschappelijke vooruitgang geleid dan de Koran (hahaha) en de christelijke Bijbel. Het begint al met het feit dat Rabbijnen met klem benadrukken om overal aan te twijfelen, zelfs aan het bestaan van god. Israël als Joodse staat is een zegen voor de wereld (zeker als je het conflict buiten beschouwing laat). De islamitische wereld (en dan met name het Arabische deel) bestaat uit luie oliepooiers die handjes ophouden, miljoenen incasseren en verder helemaal niets doen voor de wereld. Het Joodse principe Tikkun olam (verbeter de wereld) is moreel superieur aan de Jihad (voer een strijd tegen alles dat je geloof in de weg staat).

cultheld | 26-09-10 | 15:51

Het is algemeen bekend dat de Blonde God Geert de Israëlische Ambassade in en uit loopt.
Het is algemeen bekend dat 'Onze Geert' een agent van de Mossad is.
Gelukkig heeft GS nog geen definitief standpunt bepaald zie ik. Nu maar hopen dat Agent nr. 1 (J. Paradijsvogel) geen discrete belletjes naar de redactie van GS gaat plegen enz. enz.
-
Vooralsnog: aluhoedje af dat GS denkt dat beide partijen in dit conflict MALENDE zijn.

Want dat zijn ze. Knots-knettergek. Gekker dan de Noord-Ieren. Gekker dan de Basken.

We spreken af: we komen erop terug als er de VREDE uitbreekt. Tot die tijd negeren & gewoon doorlopen mensen.

Methusalem III | 26-09-10 | 15:45

Pfff, ik ga voor het genuanceerdere nieuws nu maar weer eens bij Powned kijken

zedenmeester | 26-09-10 | 15:45

@ cultheld | 26-09-10 | 15:13

ben jij ook al van de joodsche lobby? Daar zijn er hier al genoeg van, alhoewel er al een heeft opgezegd...

De Treinende Rechter | 26-09-10 | 15:24

-weggejorist en opgerot-

RaMMeRRaaR | 26-09-10 | 15:20

@ openbaarminiserie | 26-09-10 | 15:06

volgens mij vind jij jezelf iets te belangrijk.

De Treinende Rechter | 26-09-10 | 15:20

@openbaarminiserie | 26-09-10 | 15:01

Het is je al eerder verteld: een kritisch item over een website met zeer suggestieve informatie van een christelijk clubje valt niet onder antisemitisme. Het gaat niet over het jodendom, het gaat over een site. Je kunt hooguit een link maken naar de organisatie. Aangezien deze ook niet joods is, valt dit item niet onder antisemitisme.

En op terug te komen op je eerdere opmerkingen over (on)waarheden, als je het nodig vindt dergelijke informatie op een site te plaatsen vanuit "educatief"' perspectief, dan kun je in ieder geval de geraadpleegde bronnen vermelden. Al is het maar voor de meelezende ouders. De enige bron die ik vermeld zie is "De Bijbel".

j0ep | 26-09-10 | 15:14

Ik stort al jaren geld voor Israël. connectionsisrael.com/ staat dichter bij mij dan de vele islamitische doelen die miljoenen vangen in Nederland.

cultheld | 26-09-10 | 15:13

-weggejorist en opgerot-

openbaarminiserie | 26-09-10 | 15:11

Heads or Tails @15:07

Bemoei jij je eens met je eigen zaken, ik zie jou net zo hard jammeren als je mij verwijt.

openbaarminiserie | 26-09-10 | 15:10

openbaarminiserie | 26-09-10 | 15:01
Hee zeiksnor, je kunt toch gewoon uitloggen en geen contributie betalen voor Powned? Bovendien loopt het opzeggen van een lidmaatschap niet via deze panelen.

Veel gesnoven gisteravond? Ga ergens anders jammeren man.

Heads or Tails | 26-09-10 | 15:07

Zeau, klik aub. op m'n vorige postje even op de ! zodat het slapende redactielid er opmerkzaam op word gemaakt. Dank u :-)

openbaarminiserie | 26-09-10 | 15:06

druif | 26-09-10 | 15:00
Twintig jaar onderwijsverloedering in NL ja, dan krijg je comments als van jou.

Is de Viva-site niet iets voor je?

Heads or Tails | 26-09-10 | 15:05

-weggejorist en opgerot-

openbaarminiserie | 26-09-10 | 15:01

Israeliers misbruiken het leed van hun voorouders die zijn omgekomen in concentratiekampen, om nu de Palestijnen te onderdrukken.

druif | 26-09-10 | 15:00

Johnny Quid: jas en tas bij de portier asap!

DrBowned | 26-09-10 | 14:57

Dat van die sjaal van Arafat is geen aluhoedjesgezwam maar een feit. En die vredesbesprekingen worden weer niks, domweg omdat de grote meerderheid van de Palestijnen niet alleen Oost-Jeruzalem en de Westoever, maar ook Tel Aviv, Haifa en West-Jeruzalem als bezet gebied beschouwt. Net als Arafat dus met zijn theedoek.

Whimpysinger | 26-09-10 | 14:54

schaamteloze brainwash

druif | 26-09-10 | 14:52

Propaganda en Public Relations zijn twee totaal verschillende zaken.

openbaarminiserie | 26-09-10 | 14:52

Tja als je geen 300,000 duizend joden kinderen op gemengde scholenen hebt zitten dan moet de propaganda op een andere manier gebracht worden, vooral nog maak ik me toch meer zorgen over mohamed die 3 keer per week voor de klas, in de gang en op straat zijn verhaal over de palastijnen doet. Diezelfde mo die later ambtenaar gaat worden...

poli | 26-09-10 | 14:48

lijpeeijpe @14:26

Ik kan dat wel degelijk vinden. Zeg mij maar waar de onwaarheden staan.

openbaarminiserie | 26-09-10 | 14:44

Muxje @13:53

Wat vind jij propaganda aan die site dan??? Propaganda zijn mijns inziens onwaarheden, ik zie op die site geen onwaarheden.

openbaarminiserie | 26-09-10 | 14:43

-weggejorist-

openbaarminiserie | 26-09-10 | 14:40

LiebeMan | 26-09-10 | 13:57
Boeddhisme vind ik net als Confucianisme meer een manier van leven, of denken daarover, dan echt een religie met 1 enkel opperwezen dat niet beter weet dan dat hij alleen is en de rest er dus per definitie naast zit. In feite zijn het non-theïstische leren. Dit in tegenstelling tot de verderfelijke abrahamitische godsdiensten als het jodendom, het christendom en het mohammedanisme. Die drie kun je rustig in veel opzichten over dezelfde kam scheren, al is het jodendom hard op weg een soort orthopraxie te worden, net als de Japanse theeceremonie. Christendom idemdito, het mohammedanisme is hier een uitzondering op; die stakkers nemen al dat domme gelul nog letterlijk. Bon.

Verder volg ik de Tao, erg druk is het niet op die weg.

Heads or Tails | 26-09-10 | 14:30

Wat ook je standpunt over Israël vs. Palestina is, is niet relevant hier. Je kunt simpelweg niet vinden dat deze Tovve club objectief is of een objectieve weergave van de gebeurtenissen weergeeft.

lijpeeijpe | 26-09-10 | 14:26

-weggejorist-
Johnny Quid | 26-09-10 | 10:21 |
Nee dat zou te mooi zijn..

Parsons | 26-09-10 | 13:13
Pallywood, briljant!

O2Consumer | 26-09-10 | 14:25

Van Snikkelenburg | 26-09-10 | 14:11

Als je niet begrijpt waar dit topic over gaat kun je beter oprotten naar fok of joop ofzo. Religieuze indoctrinatie gaat het hier over, niet over de vraag of Alla tovver is dan godt of jesus of jaweh of hoe al die spreaukjesfiguren ook mogen heten. Het gaat hier niet over de vraag wie er schuld heeft aan de oorlog en of joden beter zijn dan moslims o.i.d., als je dit niet begrijpt heb je hier helemaal niets te zoeken.

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 14:20

-weggejorist en opgerot-

Van Snikkelenburg | 26-09-10 | 14:11

@openbaarminiserie | 26-09-10 | 13:45 Je hebt gelijk dat dit een ranzig geschreven topicje is:

Waar je je imo in vergist is het onderwerp: Dat blijft, hoe waardeloos beschreven ook, de indoctrinatie van kinderbreintjes met opgedrongen opvattingen waar die kinderen ten enenmale de volwassenheid alsmede de context voor missen om die te bevatten, laat staan te overwegen, laat helemaal staan te bekritiseren:

Compleet verachtelijke hersenspoeling, dus:
Hetgeen onverlet laat dat de Pallywood-industrie een nog véél verachtelijker vorm van hersenspoeling bedrijft ...

Ik heb mijn kinderen altijd opgevoed onder het motto:

"Denk zèlf! Anders doet een ander dat voor jou ..."

En dat betekent ook dat ik de confrontatie met hun scholen heb gezocht als die zich bezondigden aan het opdringen van opvattingen waarbij het principe "Denk zèlf" werd geschonden. Een aantal leraren heeft dankzij deze bezoekjes een speciale en hopelijk levenslange herinnering aan het woord "indoctrinatie" en de mate waarin je dat NIET moet doen ... :-E

Behaard smaalkopje | 26-09-10 | 14:10

@LiebeMan 13:52: Het is vanwege uitlatingen als de jouwe dat ik me heb voorgenomen me nooit meer in het openbaar in discussies over Israel te mengen. Mijn positie mag je weten: die is pro-Israel, maar voor de rest bemoei ik me er niet meer mee; het is zinloos. Het "debat" is verworden tot geschreeuw voor de buhne... ik ga nog liever met een stel klimaat"wetenschappers" in discussie.
(Voor het geval je nog wil vragen: "wat doe je hier dan?"... ik doe mijn zegje over de reacties op het artikel en over de Tov-campagne. Meer niet).

Muxje | 26-09-10 | 14:08

Boer in 020 | 26-09-10 | 13:28

Ah, u bent tegen indoctrinatie maar u vind deze religieuze troep objectief? Ga lekker ergens anders kwaken

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 14:05

LiebeMan | 26-09-10 | 13:57
Welk geloof dan ook:
Het gaat om een klein groepje elite die door door angstzaaien, dom houden, en evt. economisch overwicht de grote massa naar hun hand zet.
In de basis is elk elke vorm van religie gelijk aan elkaar. M.u.v. het Satanisme dan...

Hijo del Sol | 26-09-10 | 14:03

openbaarminiserie | 26-09-10 | 13:38:
"Hallo GeenStijl, ik wil graag mijn account verwijderd hebben aangezien ik jullie site niet meer zal bezoeken na dit soort ranzige anti-semitische topics."

openbaarminiserie | 26-09-10 | 13:45
"Ik vind een beetje Israel promotie hard nodig e"

Huh? Maar je had ons toch net beloofd niet meer te zullen reageren?

michiel | 26-09-10 | 14:01

Heads or Tails | 26-09-10 | 13:37
Niet alle geloven over één kam scheren hé. Hoe veel mensen zijn er gestorven in naam van het boeddhisme? En door geld gebeuren ook afschuwelijke dingen, wil je ook niet afschaffen toch?x

LiebeMan | 26-09-10 | 13:57

Gaan we hiero ook doen:
De GS-AR Club. Kortweg GeSAR.
Met als doel het SARren van alle religie. Waarom? Nou geweaun omdat het kan, natuurlijk.
Oh ja, e.e.a. staat voor: GeenStijl AntiReligie Club. Hoedt u voor namaak.
Inhoudelijk kan ik alleen maar weeres concluderen dat alle verstand opzij gezet wordt als het om Het Geloof gaat. Een hoger opgeleidde die beweert dat ie religieus is, doet dat enkel & alleen maar om er persoonlijk beter van te worden. Ofwel 'het opent deuren'.... Jajaja, Tov! Op naar het einde van alles dat met religie te maken heeft.

Hijo del Sol | 26-09-10 | 13:55

-weggejorist-

openbaarminiserie | 26-09-10 | 13:55

@openbaarminiserie 13:48: We hebben goede educatie nodig, geen propaganda. Onpartijdige voorlichting op basis van feiten dus. Dat is dit niet. Om de Tov-actie tot "haatcampagne" te bestempelen gaat wellicht wat ver, maar wat dat met antisemitisme te maken heeft zie ik niet.

Muxje | 26-09-10 | 13:53

openbaarminiserie
Laat je niet gek maken door die pro Palestijnse trollen. Het grootste gedeelte van de reaguurders is pro Israel.

LiebeMan | 26-09-10 | 13:52
-weggejorist-
Hanz Ziezo | 26-09-10 | 13:51

Parsons @13:46

Dat kan ik ook gaan doen op Jolo's blogje of willekeurig iedere linkse shit site maar doe ik ook niet toch? Waarom zou ik het dan wel hier doen?

openbaarminiserie | 26-09-10 | 13:49

Muxje @13:45

Educatie een 'haatcampagne' noemen? Die educatie is hard nodig zolang er meer en meer onderwijzers zijn die niet over de Holocaust durven onderwijzen omdat er anders ongeregeldheden in de klas ontstaan.

openbaarminiserie | 26-09-10 | 13:48

@openbaarminiserie | 26-09-10 | 13:45
Dan ventileer je die mening toch? Heb ik ook gedaan.

Parsons | 26-09-10 | 13:46

-weggejorist-

openbaarminiserie | 26-09-10 | 13:45

@openbaarminiserie 13:38: Huh? Leer nou eens dat kritiek op Israel niet hetzelfde is als antisemitisme. Daarbij is dit topic niet eens uitgesproken anti-Israel of pro-Palestina, maar geeft het kritiek op op kinderen gerichte propaganda waar wel een heel eng religieus sausje overheen zit.

Maar als je dat allemaal niet snapt, dan is het inderdaad beter dat je je lidmaatschap hier opzegt. Misschien wil de Donald Duck je nog wel als abonnee hebben.

Muxje | 26-09-10 | 13:45

@openbaarminiserie | 26-09-10 | 13:38
Misplaatste verontwaardiging. Je doet je nick eer aan, dat dan weer wel.

Parsons | 26-09-10 | 13:39

-weggejorist-

openbaarminiserie | 26-09-10 | 13:38

stijlloos reaguren | 26-09-10 | 13:22
Religies kunnen niet vaak genoeg afgezeken worden. Het heeft de wereld niks goeds gebracht dat niet ook zonder religie had gekund.

Intussen wel elkaar de kop afhakken onder het motto 'Mijn God is toffer dan de jouwe'.

Flikker toch op met je obscurantistische geneuzel en ga bidden of zo, nozelaar.

Heads or Tails | 26-09-10 | 13:37

Boer in 020 | 26-09-10 | 13:20

Bent u werkelijk van mening dat er geen kwaad in schuilt om kinderen te indoctrineren met geleauf? U vind werkelijk dat CVI een onschuldige organisatie is?

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 13:28

@neemjemoederindemali | 26-09-10 | 12:28
"u vindt het normaal dat kinderen geindoctrineert worden? In dat geval mag u de heer Quid bashen."
Addendum: Inderdaad, ik ben tegen indoctrinatie. En het valt me beslist op dat deze Tov!-club een duidelijke positie inneemt. Maar ze spreken ook de wens uit tot vrede, leggen de verantwoordelijkheid bij de Hamas-leiders en gaan moeilijke vragen niet uit de weg. Probeer dat maar eens bij een boze moslim. En de feiten zoals gepresenteerd, kloppen gewoon: De tunnel, de raketaanvallen, de woede tegen Israël, dat overigens wel vrachtwagens vol voedsel en medicijnen gratis aflevert. Wist u dat in de Gazastrook het grootste gezondheidsprobleem obesitas is?

Boer in 020 | 26-09-10 | 13:28

-weggejorist-

stijlloos reaguren | 26-09-10 | 13:22

En de teksten die achter de linkjes zitten, blijken ook nog eens heel anders te zijn dan de verwrongen interpretatie die Dhr. J. Quid aan ons wil opdringen. Bent U nu werkelijk zó dom dat U denkt dat wij het verschil niet zien? U minacht uw eigen lezers en voedt slechts het ronkende onderbuikgevoel om geloven en gelovigen koste wat kost af te maken. Dat daarvoor een zin of een subtekst zo krom moet worden gebogen als de produktiestatistieken in Stalin-Rusland, deert U blijkbaar niet.... Dacht U werkelijk dat wij er in zouden stinken? Meneer Quid, meneer Quid.....

Boer in 020 | 26-09-10 | 13:20

Heads or Tails | 26-09-10 | 13:01
Goed filmpje Alhoewel redelijk gedateerd. Die Hamas Mickey Mouse spreekt ook voor zich lijkt me.

LiebeMan | 26-09-10 | 13:18

voor goDT schiet ik ze allemaal kapoDT!!! (Frotteurist Frankie geeft een korte samenvatting van de uitleg van alle heilige geschriften)

frotteurist frenkie | 26-09-10 | 13:15

Hmtsja, De Tovtovclub versus Pallywood ... indoctrinatiekwadraat (3 x woordwaarde ... ;-)

Behaard smaalkopje | 26-09-10 | 13:12

Heads or Tails | 26-09-10 | 13:08

Is het nu nog te vroeg voor

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 13:12

De Israel lobby... Heeeel erg eng!

Gas Op Die Lollie! | 26-09-10 | 13:11

Mooi Israël

Durotar | 26-09-10 | 13:10

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 13:08

/mezcal/

Heads or Tails | 26-09-10 | 13:08

Heads or Tails | 26-09-10 | 12:59

Af en toe is het heel goed om je even van de planeet te zuipen, anders is het leven niet te vol te houden, fin ik dan he.

*koffie drinken gaat*

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 13:08

Dat dit kán in Nederland!

eierkoekfan | 26-09-10 | 13:07

LiebeMan | 26-09-10 | 13:05
Niet jumpen to conclusions, friendo.

Voor meerwerk wil ik meer geld, that's all.

Heads or Tails | 26-09-10 | 13:07

Ik vint dat als grote mensen orlog maken ze dan allemaal maar doot moeten.
ik vint orlog niet leuk. sguilkelders vint ik ook eng. warom gefen die mensen elkaar geen hant en zeggen ze sorrie maar ik vint got zo lief dat ik doot voor hem wil gaan. en alle mensen kannen dan gewoon liev en veilig lefen in die grote zandbak. Ik krijg misgien wel een zandbak van sinterklas . en dan ga ik alleeeeeeee sielige kindern fragen of ze bij mij spelen. maar wel zonder ruzie maken want ruzie maken is dom en als z e dan ruzie maken maak ik ze doot.

ps ik vont de webzijt van tov erg leuk en daar kan ik veel van leren.

hero_of_heaven | 26-09-10 | 13:06

Heads or Tails | 26-09-10 | 13:01
Ah. Wordt het toch allemaal wat minder spannend.

LiebeMan | 26-09-10 | 13:05

LiebeMan | 26-09-10 | 12:55
Nee man, ik lul maar wat. Ik ben gewoon blank, allochtoon, rechts etc., met een tyfushekel aan religie en alles wat zweemt naar socialisme.

Die autobio kan langer, maar dan zou ik er geld voor willen hebben.

Heads or Tails | 26-09-10 | 13:01

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 12:54
Waarom zou je voor roken een kerk oprichten? Ja, ik weet dat men er mee in de weer is geweest. Krankzinnigheid is van alle tijden, zoiets zal het wel zijn.

Zuipen moet ik helaas afkeuren. Mensen die zuipen zijn de moeite van het doodschoppen niet waard. Ik drink nooit, om maar wat te noemen. Het leven moet je onverdund tegemoet treden, fin ik dan hè.

*Roken gaat*

Heads or Tails | 26-09-10 | 12:59

polt | 26-09-10 | 12:54

Het lijkt me dat iemand er van op de hoogte moet zijn, zijn er andere mensen meer baas an dat wij weten?

*aluhoedje opzet en onder de bank duikt*

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 12:58

Server reaukt

johnnie_1983 | 26-09-10 | 12:56

Heads or Tails | 26-09-10 | 12:50
Klinkt Cool. Maar bent u nou serieus over uw afkomst?

LiebeMan | 26-09-10 | 12:55

Heads or Tails | 26-09-10 | 12:51

De RokersKerk, bijkomend voordeel is dat je er naar hartelust kunt zuipen.

LiebeMan | 26-09-10 | 12:52

Ach, het zwitsalletje wordt boos. Ga lekker janken op fok ofzo

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 12:54

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 12:52
ik vind dat niet zo heel vreemd. :) Maar misschien heb ik een te lage dunk van onze parlementariers en beleidsmedewerkers.

polt | 26-09-10 | 12:54

polt | 26-09-10 | 12:47

Het probleem is dat er waarschijnlijk een verdrag is, wellicht afgesloten vlak na WO2 en waarschijnlijk staatsgeheim. Alleen vreemd dat het parlement blijkbaar niet van dit verdrag op de hoogte is. De vraag is dan wie er wel op de hoogte is.

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 12:52

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 12:48
Hou eens op met trollen. Wat ben jij een misselijk makend mannetje. Bah!

LiebeMan | 26-09-10 | 12:52

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 12:46
De RK? Om een beetje toezicht te houden op het kindermisbruik?

Vind ik wel goed van je.

Heads or Tails | 26-09-10 | 12:51

lion@night | 26-09-10 | 12:45
Objectieve informatie is te vinden in het sprookjesbos van de Efteling, naast de derde muziek producerende paddestoel van links.

Ashtrey | 26-09-10 | 12:51

LiebeMan | 26-09-10 | 12:46
Ik haat dat Amerikaanse geneuzel over 'native Americans' (of Afro-Americans etc.).

Sioux. Ik heb zelfs nog een vedertooi. Die doe ik op als het volle maan is. Natuurlijk voel ik me pas echt mensch als ik op mijn paard door NL raus, speer in de hand en jagend op alles wat beweegt.

Heads or Tails | 26-09-10 | 12:50

Ashtrey | 26-09-10 | 12:43
Ik ben bang dat je gelijk hebt ;)

LiebeMan | 26-09-10 | 12:49

LiebeMan | 26-09-10 | 12:41

Waarom wilt u zo graag mensen indelen in kampen? Iets uit uw jeugd ofzo? Opgegroeid met religieuze indoctrinatie wellicht?

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 12:48

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 12:44
Moet er toestemming voor gegeven worden als het toch niet via NLs grondgebied maar slechts via het Nederlands luchtruim? Affijn,.. ik ga er nu niet dieper op in, omdat ik domweg meer vragen dan antwoorden heb en ik wil niet de dommerik uithangen hier :) Wil je slechts erop wijzen dat er verdragsmatig mogelijk meer aan de hand is, dan in eerste instantie aanwezig lijkt te zijn.

polt | 26-09-10 | 12:47

polt | 26-09-10 | 12:43
Zie Ashtrey | 26-09-10 | 12:43

Als er nu, 2010, iemand zou opstaan als Jezus of Mohammed zouden we de eerste afdoen als een goedbedoelende, naïeve sukkel met godsdienstwaanzin, en de tweede als een pedofiele, oorlosgzuchtige psychopaat.

Waarom zou je die lui met terugwerkende kracht alsnog credits geven als je er nu van zou moeten kotsen? Ja, dat kun je je inderdaad afvragen.

Hence FSM.

Heads or Tails | 26-09-10 | 12:47

@neemjemoederindemali | 26-09-10 | 12:36
Ik vermoed dat dit een 'gedoogakkoord' is welke reeds dateert uit de vorige eeuw.

Rest In Privacy | 26-09-10 | 12:46

Heads or Tails | 26-09-10 | 12:38

Dat FSM heb ik opgegeven, tegenwoordig ga ik ter kerke bij de RK.

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 12:46

Heads or Tails | 26-09-10 | 12:38
Indiaanse afkomst?u bedoelt in Indiase? Of bent u een "native american"?

LiebeMan | 26-09-10 | 12:46

@koerbagh ® | 26-09-10 | 12:22
Mee eens Koer.
Die kinderen dienen objectief geïnformeerd worden te worden, maar dat op zich is al een lastige opgave.

Rest In Privacy | 26-09-10 | 12:45

Ashtrey | 26-09-10 | 12:43
ah dat zal het zijn

polt | 26-09-10 | 12:44

polt | 26-09-10 | 12:37

Als dat zo zou zijn dan moet iemand er toestemming voor gegeven hebben ooit. Het zou dan een soort "ambasade" zijn, technisch is dat ook grondgebied van een bepaald land. Als u de parlementaire enquete bijlmerramp heeft gevolgd dan zou u kunnen weten dat het binnen het parlement niet bekend is en dat is natuurlijk ook het hele vreemde van de zaak.

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 12:44

Heads or Tails | 26-09-10 | 12:38
Flying Spaghetti Monster?

Ashtrey | 26-09-10 | 12:43

Heads or Tails | 26-09-10 | 12:38
FSM?

polt | 26-09-10 | 12:43

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 12:34
Ik meende en positieve sfeer waar te nemen, maar die lijkt nu om te slaan in Palestijnen knuffelen met en vleugje antisemitisme.

LiebeMan | 26-09-10 | 12:41

Sja, Joden hebben altijd gelijk. En veel geld. En over een paar eeuwen: zie je wel dat we gelijk hadden. Alle bewijs van de echte geschiedenis weg. Jammer joh

vriendje | 26-09-10 | 12:41

Fijnstoffer | 26-09-10 | 12:36

U had ook kunnen volstaan met uw laatste zin, scheelt een hoop tikwerk.

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 12:40

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 12:19
Ik deel wel je zorg over mogelijk vervoer van nucleaire wapens over of langs Nederlands grondgebied. Of dat nu via Schiphol, Rotterdam of Enschede gebeurt.

polt | 26-09-10 | 12:39

LiebeMan | 26-09-10 | 12:27
En daar hoef je niet eens jood voor te zijn. Ik bijvoorbeeld ben van Indiaanse komaf en toch pro-Israël.

Ik geloof dat zowel christenen als mohammedanen het de joden nooit zullen vergeven dat hun religie er eerder was en zij altijd 'alleen maar afstammen van'.

Ja, je kunt net zo goed Mormoon worden, als je je dan toch verveelt. Zelf geef k de voorkeur aan het onvolprezen FSM.

Heads or Tails | 26-09-10 | 12:38

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 12:19
maar mijn vraag was dus of het wel "ons grondgebied" is. Ik haal het aanmeldcentrum aan als voorbeeld van een gebouw dat niet op "ons grondgebied" staat. Ik werp slechts de suggestie op dat er wellicht meer gebouwen of afdelingen zijn op schiphol waarvoor hetzelfde geldt :)

polt | 26-09-10 | 12:37

Waar heeft Johnny die via link vandaan getoverd? die site moet zich " de vuilnisbak van het Internet " noemen. Bah!

LiebeMan | 26-09-10 | 12:37

lion@night | 26-09-10 | 12:23

Zou Balkie toestemming hebben gegeven? Dat kan ik haast niet geloven.

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 12:36

De joden dachten "kom, we gaan terug naar ons eigen land, want hier in Europa zijn we al 1900 jaren lang door christenen gediscrimineerd en vervolgd, omdat ze ons zelfs na zo’n lange tijd nog steeds slechts zien als schuldig aan de kruisiging van Jezus". Maar inmiddels zaten op hun plek vele anderen, de meesten moslims. De Europese joden kochten van hen dus hun eigen land en gingen die kaalgeslagen verwaarloosde zooi, waar tot dan toe eigenlijk verder niemand om gaf, te bewerken. Maar de imams vonden dat geen goed idee, want staat er in de koran ('Allah's woord' volgens Mohammed, naar zijn zeggen via een engel tot hem gebracht) niet dat de joden uitgeroeid moeten worden? Dus werd er oppositie en haat georganiseerd. Maar de joden bewapenden en verdedigden zich. Een unicum sinds 1900 jaren.
De joden in Europa werden toen ook nog geconfronteerd met het nazi-regime, dat lustig voortborduurde op de religieuze jodenhaat van christenen en moslims. Miljoenen werden systematisch en bruut vermoord en vergast. De christelijke autoriteiten stonden erbij en keken er in hoofdzaak slechts naar. Niks christelijke naastenliefde en opkomen voor, zoals dat hoort in hun visie, het vok dat God ‘zijn oogappel’ noemt. De Groot-Moeftie probeerde te doen wat hij kon om Hitler te helpen met de Endlösung. Allah zou blij met hem zijn; zijn 72 maagden waren zeker gesteld.
De joden werden zo slechts bevestigd in hun wens een eigen land te hebben. En na de Tweede Wereldoorlog was daarvoor de tijd rijp en gaven de Verenigde Naties een eigen gebied aan de Joden in 1948, de staat Israël. De Arabische volkeren werden wakker; dit was niet in lijn met de strekking van de woorden in de koran. Dus begonnen ze Israël aan te vallen. Maar de joden waren te sterk. Wel schiepen de Arabieren heel handig de Palestijnse Kwestie, en hielden die zorgvuldig in stand tot op heden. Een nieuw, tot 1948 niet bestaand volk werd geboren, dat moest gaan dienen als de stok om de hond Israël te slaan.
Bijkomende complicatie is het voortbestaan van de ziekte die socialisme heet, waardoor er een vruchtbare grond is voor de Arabische propaganda die de Palestijnen constant als slachtoffer van de wrede boze joden afbeeldt.

Zo zitten we dus opgescheept met een onoplosbaar conflict, want het zal altijd worden gevoed door haat die gegrond is in religieus fundamentalisme uit oude gedateerde boeken, die gelovigen weigeren op te geven. Godsdienstig geneuzel is de wortel van het kwaad.

Fijnstoffer | 26-09-10 | 12:36

LiebeMan | 26-09-10 | 12:27

U leest alleen wat u zelf lekker vindt?

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 12:34

Het is vrij eenvoudig: Gewoon ALLEMAAL ophoeren. Spelen doen ze maar in hun eigen zandbak in het door diverse religie besmette Midden Oosten, niet in een Hollandse polder. Nog even en je hebt hier ook een Gaza.

Gomer Pyle | 26-09-10 | 12:34

johan1957 | 26-09-10 | 12:23
ik geloof gewoon niet dat ik 1 van de door jou genoemde 10% ben :)

polt | 26-09-10 | 12:31

Boer in 020 | 26-09-10 | 12:20

u vindt het normaal dat kinderen geindoctrineert worden? In dat geval mag u de heer Quid bashen.

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 12:28

* blij is met pro- Israël stemming op geenstijl*

LiebeMan | 26-09-10 | 12:27

DL3bier | 26-09-10 | 12:16

Helaas lopen hier ook dombo's rond tegenwoordig. Quid basht heel helder religieuze kinder indoctrinatie en dat is heel terecht.

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 12:25

@Andre Rieu | 26-09-10 | 11:01
Nou, ik reageerde op jouw stelling: "Volgens de schrijver betreft dit een leugenachtige, geldverslindende propagandaclub die kinderen wil brainwashen"

Mijn punt is dat de schrijver (JQ) het heeft over een club/website die een Christenorganisatie is. Die organisatie wordt hier afgebrand. Dat is dus moeilijk antisemitisme te noemen.
Voor de rest probeer ik niet de strekking van het artikel te verdedigen, ik heb het niet zo op terroristen.

Joost Maghetweten | 26-09-10 | 12:24

"Vinden jullie het niet erg wat er gebeurt?: Antwoord: Wij vinden het verschrikkelijk. De Palestijnen lijden onder de slechte leiders van de Gazastrook. Wij hopen op vrede voor zowel Joden als Palestijnen"
Strookt toch niet echt met het beeld dat Sjonnie probeert te schetsen... maar dat laat niet weg dat ik vind dat kinderen überhaupt niet met dit conflict lastig gevallen moeten worden. Laat ze lekker een eigen mening vormen als ze volwassen zijn.

jeanmondo | 26-09-10 | 12:24

LiebeMan | 26-09-10 | 12:22
Doe je ding Liebe, I'm all ears. ;)

Ashtrey | 26-09-10 | 12:24

Boer in 020 | 26-09-10 | 12:20
Gaat het om een anti-Israel stukje? Of gaat het om een stukje waarin indoctrinatie van kinderen via school ongewenst is? Ik denk het laatste...

DL3bier | 26-09-10 | 12:23

Er staan gewoon onwaarheden in. Dat is kwalijk en is je reinste indoctrinatie.

En dan is mijn standpunt over de hele kwestie nog niet eens relevant.

lijpeeijpe | 26-09-10 | 12:23

@neemjemoederindemali | 26-09-10 | 12:19
Dat is inderdaad niet geheel onmogelijk.
Het zal waarschijnlijk gedoogd worden onder grote druk van de USA en Israël, we weten inmiddels dat onze regering in zaken waar vooral de USA involved is, absoluut geen ruggengraat toont. Daar zijn de regenten te laf voor.

Rest In Privacy | 26-09-10 | 12:23

lion@night | 26-09-10 | 12:11:
Op zich is een beetje tegengas voor de indoctrinatie van de pro-hamas Staatsomroep niet zo verkeerd natuurlijk, maar scholen kunnen dat beter doen via cursussen heuristiek en hermeneutiek dan middels tegenpropaganda.

koerbagh ® | 26-09-10 | 12:22

Het zijn dan wel gristenhonden maar toch hebben ze gelijk. Leuk topic trouwens. Voor het eerst sinds tijden iets over Israël.

LiebeMan | 26-09-10 | 12:22

Als alle ouders van Joden en Arabieren nou eens één generatie hun kinderen zouden opvoeden in respect naar elkaar toe zou het probleem al een stuk minder worden.

Ome Gijs | 26-09-10 | 12:21

Maar dat VINDEN moslims toch ook helemaal niet erg? Dode Joodse kinderen? Hun eigen dode kinderen vinden ze al niet erg. Ik ben niet onvoorwaardelijk pro-Israël, maar dat het het enige land is in die streek dat een beetje normaal functioneert én het enige land dat de meest vergaande consessies doet om het vredesproces een beetje op gang te krijgen, dat lijkt me helder. Waarom opeens zo'n anti-Israël stukje? Voor het evenwicht met de anti-moslim stukjes? GS heeft in die zin wel een probleem: het heeft geen mening, alleen een houding.

Boer in 020 | 26-09-10 | 12:20

@ El_Guapo | 26-09-10 | 10:30

Dat is echt pure nonsens. De berichtgeving in Nederland is altijd pro-Israël geweest. Maar de mensen zijn het conflict eindelijk wat objectiever gaan benaderen en hebben daardoor gezien dat Israël regel na regel overtreedt. Het is dus vrij moeilijk om positieve berichten de wereld in te zenden over Israël.

Kundera | 26-09-10 | 12:19

Och, in deze huidige wereld is dit echt geen nieuwsbericht waar je van opkijkt.. Helaas.

Buffell | 26-09-10 | 12:19

polt | 26-09-10 | 12:10

Een leuk praatje maar in mijn ogen is het heel raar dat de "baas" van 0031, te weten het parlement geen idee heeft en mag hebben wat Israeliers uitvreten op ons grondgebied, niet meer en niet minder.

Ik ben geen complotdenker en bedenker van rare theorieen maar ik zou het niet prettig vinden als Amerikaanse wapens zouden worden vervoerd naar Israel met als tussenstop Nederland. Het heeft er alle schijn van dat dat dus wel gebeurt.

het zou zelfs zo maar kunnen dat op Schiphol bvb nucleaire wapens liggen zonder dat de overheid daarvan op de hoogte is. De grote vraag is wie er machtig genoeg is om buiten het parlement om Israel hiervoor toestemming te verlenen.

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 12:19

johan1957 | 26-09-10 | 12:08
Ik denk dat je het mis hebt (qua procentuele statistiek), misschien moet je je niet zo blind staren op Wilders en kornuiten. Iedereen weet onderhand wel welke vrinden hij heeft en ik zie er eigenlijk niet zo het kwaad van in. Zo draait de wereld nou eenmaal.

Ashtrey | 26-09-10 | 12:18

Zarathustra1883 | 26-09-10 | 12:09
Waarbij te bedenken is dat er helemaal geen Palestijnen zijn. Die fictie is ingevoerd omdat het er anders te dik op zou liggen dat de Arabieriesche wereld Israël wil inlijven in dat geweldige rijk van het mohammedanisme.

Heads or Tails | 26-09-10 | 12:16

lion@night | 26-09-10 | 12:11
Ik denk dat ik prima begrijp als ik zo de pak 'm beet de eerste 6,7 reacties bekijk en dan nog een beetje door de rest heen scroll, Johnny Quid krijgt de wind van voren.

DL3bier | 26-09-10 | 12:16

@Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 10:55
Denk niet dat het de hand van God was, maar een ander lichaamsdeel...

Joost Maghetweten | 26-09-10 | 12:15

@DL3bier | 26-09-10 | 12:08
We hebben het hier over de indoctrinatie van kinderen in samenhang met religie.
Blijkbaar heb jij dat niet begrepen.

Rest In Privacy | 26-09-10 | 12:11

johan1957 | 26-09-10 | 12:08
waar baseer je die cijfers op?

polt | 26-09-10 | 12:11

Als ik de reacties hier zo lees is die Tov-club volkomen overbodig. Het verstand is alom op nul gezet en alleen de emoties spreken nog. Gefeliciteerd: jullie zijn nu klaar om zinnige argumenten te negeren en alleen nog maar die propaganda tot je te nemen die jouw wereldbeeld versterkt. En ja, het pro-Palestinakamp is geen haar beter wat dat betreft. Er is niks mis mee om partij te kiezen en van het publiek op GS verwachtte ik niet anders dan dat het gros ervan pro-Israel zou zijn; ik zelf sta ook aan die kant, trouwens. Maar Quid heeft gelijk als hij dit een complex conflict noemt; de zaken liggen wel wat anders dan zij-fout,wij-goed.

Van de domme reacties van een aantal reaguurders die anders toch wel verstandige dingen uit hun keyboard persen ben ik geschrokken. Ik heb het dan niet over meningen over het conflict zelf, maar wel over de reacties op het artikel en de plempsels die om wat meer nuance vragen, of waarin (geheel terecht) gesteld wordt dat de Tov-club enge propaganda is die niet op scholen thuis hoort.
Het zijn juist deze reaguurders die op Indymedia en Joop thuis horen. Hier geven we ongenuanceerde en ongezouten meningen, prima, maar monddood maken en demoniseren om die mening is toch echt meer iets voor links.

Muxje | 26-09-10 | 12:11

DL3bier | 26-09-10 | 12:08
over generaliseren gesproken.

polt | 26-09-10 | 12:11

Ongelofelijk dat bijna iedere faut pas van de palestijnen door de andere kant even dunnetjes wordt overgedaan (die kort daarvoor nog om het hardste schreeuwde). Dit lijkt wel heel erg op de palestijnse haat-mickey mouse affaire, maar dan geexxporteerd naar wereldwijde achtertuinen. Ook die van die palestijnse schoolboekkaart zonder Israel werd door het israelisch ministerie van toerisme niet zo lang geleden al dunnetjes overgedaan door een kaartje te maken zonder bezette gebieden te markeren en ook arabische namen door joods/bijbelse te vervangen meen ik. Hopelijk kan de AIVD even checken hoe deze club gefinancieerd wordt (krijgt de journalistiek anders toch geen vinger achter, net als de PVV).

nickolaas | 26-09-10 | 12:10

Je kunt van die publieke omroepen zeggen wat je wil maar ze houden de boel qua geloof wel in evenwicht. Na het wekelijkse happy power hour krijgen we nu moslim-matjes knielurts

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 12:10

Mooie compensatie voor de rest van de rans die de kinderen en volwassenen in NL over dit onderwerp voorgeschoteld krijgen.

rightwingranter | 26-09-10 | 12:10

@ El_Guapo | 26-09-10 | 10:30 en Hansopje | 26-09-10 | 10:57
ik heb het idee dat er hier mensen zijn die het stukje niet helemaal begrijpen...

maninhetwater | 26-09-10 | 12:10

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 12:02
mm.. voorbij de paspoort check is het niet Nederlands grondgebied meer. Er staat bij Schiphol een asielzoekerscentrum (aanmeldcentrum is het eigenlijk) dat technisch geografisch buiten het Nederlands grondgebied staat. Die asielzoekers staan technisch geografisch nog voor de poort van Nederland, hoewel ze fysiek geografisch gezien gewoon in NL zijn. Het zal me niet verbazen als een dergelijke regeling ook geldt voor andere zaken buiten het paspoortgebied. En uit security-overwegingen wilt ElAl inderdaad liever zelf de touwtjes in handen hebben met eigen security checks. Een tweede Entebbe zou je niet moeten willen.

polt | 26-09-10 | 12:10

Misschien een goed idee om dit te verspreiden over alle basisscholen in Nederland en neer te leggen als flyer bij alle overheidsinstellingen. De waarheid is gewoon kinderlijk eenvoudig.
De Palestijnen zijn slachtoffer van hun Arabische vrienden die er alle belang bij hebben dat dit conflict blijft bestaan om zo de propagandastrijd tegen Israel aan de gang te houden. De Westerse wereld heeft slachtofffers nodig om "legitiem" in actie te komen en daarvoor zijn de Palestijnen heel nuttig.
Overigens is deze vorm van "voorlichting"in de Arabische wereld al decennialang de gewoonste zaak van de wereld. In de traditie van Dr. Josef Goebbels wordt bij het Islamitische kroost er ingestapt dat de Joden bloeddorstige moordenaars zijn en het kwaad personificeren. Via alle informatiekanalen wordt uitgelegd aan de natuurlijk niet bijster snuggere bevolking (je moet ze dom houden om je éénzijdige boodschap er gemakkelijk door heen te krijgen) dat er sprake is van een zionistische samenzwering olv Israel om de Moslims er onder te houden.
Hier probeert de overheid al tientallen jaren ons de multiculturele samenleving door te strot te duwen maar de meeste mensen geloven er niet meer in. De NOS en de kwaliteitspers heeft hier ten lande niet alle neuzen dezelfde kant op weten te krijgen. Dat krijg je als mag leren lezen en schrijven en niet elke dag naar de koranschool moet.
Heb stiekem wel eens gehoopt op een iets wat actievere houding van de Mossad jegens types als Harry van Bommelen en Gretta Duisenberg maar misschien zien ze in dat juist mensen van dit niveau de Palestijnse zaak meer kwaad berokkenen dan goed doen. Als zodanige herkenbare idioten laat je natuurlijk zitten.

En inderdaad Palestijnen bestaan niet en Palestina al evenmin. Het zijn op Egypte en Jordanië veroverde gebieden nadat die staten samen met Syrië als twee keer tevergeefs hadden geprobeerd om Israël te vernietigen. Israel zou deze gebieden nu terug moeten geven aan die landen en haar settlements moeten ontmantelen dan wordt het misschien een Egyptisch en Jordanees probleem.
In Jordanië weten ze wel hoe ze moeten omgaan met de Palestijnen. De Jordaanse koning (die gewezen goede vriend van ons koningshuis) ruimde ze netjes op in 1971.

Zarathustra1883 | 26-09-10 | 12:09

Ashtrey | 26-09-10 | 11:57

Op GS loopt 90% blind achter Wilders aan. Uit de reacties hier duidelijk zonder zich goed te realiseren welke keuzes hij maakt en welke vrienden hij heeft. Dit GS gaat over een van zijn vriendenclubs en het zou de reaguurders sieren als ze ook hier de relatie met Wilders eens willen zien en niet alleen als er een artikel over criminele Marokkanen wordt geschreven.

johan1957 | 26-09-10 | 12:08

Oh god, oh god, de PVV-adepten kunnen weer helemaal los op zondagmorgen, er komt weer een iets langs wat niet in hun santenkraam te pas komt en ze zijn helemaal van slag. De grote blonde leider heeft gezegd dat Israel goed is en dan is Israel goed. Een gezegende zondag nog allemaal, salam aleikum.

DL3bier | 26-09-10 | 12:08

aan mijzelf 'Een echte' natuurlijk ipv 'En echter'. Lezen voor je plempT!

Tantalus2009 | 26-09-10 | 12:07

@Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 11:53
naam en rugnummer graag!

Rest In Privacy | 26-09-10 | 12:06

FrankieHapsberger | 26-09-10 | 12:00 Als uw kindertjes op een school in het Westen des lands zitten dan is de kans dat de schoolleiding het lespakket al heeft aangepast naar de wensen van een kleine allochtone minderheid al zeer groot. En echter zuivere geschiedenisles wordt al bijna niet meer onderwezen.

Tantalus2009 | 26-09-10 | 12:04

Een gezellig initiatief van Mossad department of Public Relations?

chr!!s | 26-09-10 | 12:04

Leuk dat laatste linkje (via), alsof dat van die frisse jongens zijn.

CaligulaRotterdam | 26-09-10 | 12:03

polt | 26-09-10 | 11:55

Ik bedoelde eigenlijk dat het schandalig is dat parlementsleden zelfs geen toegang kregen tot de Israelische toko op schiphol om voor de enquete commissie uit te vogelen wat de Israeliers allemaal aan het uitvreten zijn op 0031 grondgebied. Wie heeft daar toestemming voor kunnen geven en waarom kan zelfs de regering niet te weten komen wat Israeliers aan het doen zijn op ons grondgebied.

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 12:02

Het verbaast mij dat er zo veel mensen zijn in Nederland (met toch een hoger opgeleide bevolking dan de meeste andere landen) die denken dat dit conflict een morele winnaar kent die het steunen waard is. Beide kanten zijn vreselijk slecht bezig, zoals dat altijd gaat in een oorlog.
 
Mijn kinderen zouden per direct van de basisschool gehaald worden als dit soort indoctrinatie, voor welke kant dan ook, daar plaatsvond.

FrankieHapsberger | 26-09-10 | 12:00

Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 11:59
Have a good one! Kaplaars!

Ashtrey | 26-09-10 | 12:00

Ik vind het verschrikkelijk dat het tegenwoordig zo gewoon wordt gevonden dat het wordt geaccepteerd dat ook gegijzelden worden gedood, omdat degene die gijzelen dood moeten. Alleen van schurkenstaten verwacht je dat ze niet alles zullen doen om de dood van onschuldigen te voorkomen. Verder zie ik weinig lijstjes met aantal gedode Israeliers versus gedode Palestijnen over de laatste bijvoorbeeld 8 jaar. Iemand een idee waar ik die info vandaan kan halen?

Willem4246 | 26-09-10 | 11:59

koerbagh ® | 26-09-10 | 11:58
idd

polt | 26-09-10 | 11:59

Israël is het enige land in de hele regio waar je nog zou willen wonen. Stel je voor, Libanon, Syrië, Egypte, SA, Jordanië - allemaal (theocratische) dictaturen.

Dat christenhonden om andere redenen de staat Israël steunen dan ik zou doen is alleen maar meegenomen. In feite is Israël niet meer dan een vooruitgeschoven post van het Westen. Moet je kijken hoe je dan bejegend wordt. Ja, de vraag of je dus verder moet gaan met import en niet de export van mohammedanen uit Europa is dus alleen maar retorisch.

Ga je moeder bashen, Quid, en haal niet alles door elkaar.

Heads or Tails | 26-09-10 | 11:59

Maar goed mensen, deze man gaat douchen en als een oude Jood op zijn centen letten tijdens het Monopoly-en vanmiddag.

Laters.

En vergeet niet: 1 Palestijn in de lucht maakt nog geen Pallestina.

Ghehe.

Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 11:59

Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 11:53

Je zou er een moord voor doen

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 11:58

polt | 26-09-10 | 11:43:
Nou. deisraellobby.blogspot.com/2009/11/lin...
De israel lobby is overal! Het is één groot zionistisch complot! Hitler had gelijk!

Iedereen die ook maar een beetje anti-hamas of islam-kritisch is die is meteen een zionist en hoort bij de Israel-lobby. *Iets met bevolkingsgroepen wegzetten en over 1 kam scheren mompelt*

koerbagh ® | 26-09-10 | 11:58

Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 11:56
Een plaatje, zou ze iets mee moeten doen. ;

Ashtrey | 26-09-10 | 11:58

johan1957 | 26-09-10 | 11:56
Ja dus?

Ashtrey | 26-09-10 | 11:57

Ashtrey | 26-09-10 | 11:54
En boos !

Man, wat is dat mens gruwelijk mooi.

Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 11:56

du Roi Soleil | 26-09-10 | 11:49

Amerikanen schijnen ook bondgenoten te zijn maar ik snap de polarisatie niet zo goed. Volgens mij komt al die flauwekul voort uit de idiotie van het gristen danwel islamdom, met de nadruk op DOM.

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 11:56

Dit soort clubs mag tot zeker ook tot de vriendenkring van Wilders gerekend worden.
Hij steunt de politiek van Israel net zo blind als dit enge groepje. En krijgt trouwens ook bedragen met 6 nullen van vergelijkbare "liefdadigheidsinstellingen" .

www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/articl...

Ogen open dames en heren reaguurders!

johan1957 | 26-09-10 | 11:56

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 11:53
oh vertel eens dat smeuige verhaal over witte pakken. *chips erbij pakt*

polt | 26-09-10 | 11:55

polt | 26-09-10 | 11:51
Dat heb ik met verkeerd gebruik van lidwoorden.
Krijg ik kippevel van.

Ja, kippevel.

Eén kip heeft ook vel.

Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 11:55

du Roi Soleil | 26-09-10 | 11:49 Als u daarmee een bolwerk tegen de oprukkende Islamisering bedoeld dan geldt dat ook voor strenggereformeerden

Tantalus2009 | 26-09-10 | 11:55

Heee Quid, quit!

Vindefin | 26-09-10 | 11:55

Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 11:53
Bar!

Ashtrey | 26-09-10 | 11:54

polt | 26-09-10 |
U hebt helemaal gelijk.

Olc32 | 26-09-10 | 11:54

Stilløs | 26-09-10 | 11:46

Lees dan vooral de boeken over de bijlmerramp en verbaas je erover wat El Al allemaal flikt hier. Als die jeauden, gristenlijken, islamieten en ander sektetuig nog even doorgaan dan kon ik nog wel eens harder gaan radicaliseren dan ome Adolf in zijn beste dagen.

Kijk en luister voor de lol even nederland 2 op dit moment en denk er eens over na dat de "gelovige" ouders uit de ouderlijke macht dienen te worden gezet.

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 11:53

Bulloch | 26-09-10 | 11:48
Ah... Ja, dat is prima. Vindt de (via) link daarentegen wel schandalig. Kom met eigen kritiek en ga geen weblogje aanhalen waar je je digitale reet mee wilt afvegen.
polt | 26-09-10 | 11:52
vind zonder t :D

polt | 26-09-10 | 11:53

Bulloch | 26-09-10 | 11:48
Ah... Ja, dat is prima. Vindt de (via) link daarentegen wel schandalig. Kom met eigen kritiek en ga geen weblogje aanhalen waar je je digitale reet mee wilt afvegen.

polt | 26-09-10 | 11:52

Nuke 'em. No website required.

Tux1337 | 26-09-10 | 11:52

chani | 26-09-10 | 11:47
Laten we bloemkool eauk afschaffen! Bah.

Ashtrey | 26-09-10 | 11:51

Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 11:48
ik ben blij dat u "u heeft" schrijft. Ik heb zo'n hekel aan lieden die het hebben over "u hebt"! Ook heb ik al van kinds af aan een hekel aan zij die spreken over lui in plaats van lieden. Brandweerlui dus, in plaats van brandweerlieden. Een aversie die ik niet kan verklaren. Helaas betrap ik mezelf erop dat ik soms ook "lui" zeg. Puur uit luiheid, want lui is maar een lettergreep en lieden telt er twee. Maar dit terzijde.

polt | 26-09-10 | 11:51

De Joden zijn nu onze natuurlijke bondgenoten. Punt.

du Roi Soleil | 26-09-10 | 11:49

@polt | 26-09-10 | 11:43
Het ging me erom dat Quid maatschappijkritisch is, zonder rekening te houden met links, rechts of alle andere kampen waarin men zich graag plaatst. Gewoon schoppen tegen dingen die verkeerd zijn. Dat sommigen vinden ' dat hij daarom naar Joop moet vertrekken' is sneu en kortzichtig. Dit is juist hoe GS hoort te zijn.

Bulloch | 26-09-10 | 11:48

Stilløs | 26-09-10 | 11:46
U heeft de caps gevonden.
Gefeliciteerd.

Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 11:48

-weggejorist en opgerot-

Frederik Puntdroad | 26-09-10 | 11:47

Laten we het geloof afschaffen !

chani | 26-09-10 | 11:47

Stilløs | 26-09-10 | 11:46
lol

polt | 26-09-10 | 11:46

davidman | 26-09-10 | 11:37

en wat is uw punt precies?

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 11:46

Aan alle pro-Israël zeikerds die vinden dat deze site vol waarheden staat:

Ga "Het zijn net mensen" van Joris Luijendijk eens lezen, en vooral ook een keer wat Brits/Duits/Scandinavisch nieuws na geweldsoprispingen.
Nederland en zeker ook de NOS is EXTREEM PRO-ISRAËL. Samen met de VS zijn wij in veel stemmingen in de VN het enige land geweest dat weigerde Israël aan eerdere AFSPRAKEN te houden.

Stilløs | 26-09-10 | 11:46

Nog geen moppen van Max T.

Gelukkig maar.

Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 11:43

Bulloch | 26-09-10 | 11:38
Als niet-xenofoob reageer ik even: Is de clou van het verhaal het woordje "(via)" met een link naar een debiele website? Want anders zie ik er de lol niet van in.

polt | 26-09-10 | 11:43

Rook!! Rook!!

Askwhyre | 26-09-10 | 11:42

Bulloch 11:38

1,5 miljard moslims zijn bang voor 13 miljoen joden. Wie zijn hier de xenofoben?

davidman | 26-09-10 | 11:42

pipilangkous | 26-09-10 | 11:33

allah eauk niet. Maar dat geleauf is wel een megadrug, erger dan alcohol, heroine, crack etc. Mafkezen die uit naam van hun geleauf vrolijk andere mensen uitmoorden en dan nog vrolijker vertellen dat hun grote leider een lieve, vredige man is.

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 11:39

pipilangkous | 26-09-10 | 11:33
En u ook niet.

Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 11:39

Mooi topic en leuk om al die reacties te zien van xenofobe lutsers die het punt compleet missen.

Bulloch | 26-09-10 | 11:38

bweh, extremisten gelul.

biermagnaat | 26-09-10 | 11:38

Olc32 | 26-09-10 | 11:35 neen, dat lijkt mij een kwelling

Tantalus2009 | 26-09-10 | 11:37

C.v.I. is helemaal geen anti-Palestijnen club. Trouwens vóór W.O.-2 werden de joden en arabieren in dit voormalig Turks-bezet gebied, palestijnen genoemd. Arafat ging met deze term aan de haal om te suggeren dat Palestina altijd al een arabische staat is geweest met Jeruzalem als hoofdstad en dat de joden dat land en die stad hebben bezet. Niets is minder waar en de hele wereld en alle politici slikken die leugen als zoete koek en praat elkaar na.
De islamitische leiders accepteren het mini-staatje Israël niet, volgens de koran zijn joden apen en honden en toch heeft Israël hen 7 maal verslagen. In totaal zijn er nog 13 miljoen joden en bijna 1,5 miljard moslims, toch zijn er ruim 90 joodse Nobelprijswinnaars en minder dan 10 islamitische. Volgens de imams komt dat omdat moslims geen orthodox-gelovigen meer zijn.

davidman | 26-09-10 | 11:37

Het malle is dat honderden miljoenen kindertjes dagelijks worden gehersenspoeld met een boodschap vol haat tegen Israel in het bijzonder en ongelovigen in het algemeen. Daar hebben reaguurders, als ik de tegels mag geloven, een ongelofelijke (!) hekel aan. Hier ontstaat een beetje tegenwicht, polarisatie zo u wilt. Een populaire kijk op de zaken van vandaag.

Tantalus2009 | 26-09-10 | 11:37

Tantalus2009 pak een enkeltje Tartarus.

Olc32 | 26-09-10 | 11:35

Manboob | 26-09-10 | 11:26
Denk dat Battlefield qua realistisch schieten beter is om mee te oefenen :)

polt | 26-09-10 | 11:35

GS+1 . Werd ook weer eens tijd.

mokum4all | 26-09-10 | 11:33

Sapristi!

koerbagh ® | 26-09-10 | 11:33

Het is essentieel dat alle vormen van religie ten strengste verboden worden binnen het onderwijs.

dubbert | 26-09-10 | 11:33

God bestaat niet.

pipilangkous | 26-09-10 | 11:33

Pluto644 | 26-09-10 | 11:19

Jij bent voor kinder indoctrinatie? lutser.

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 11:32

-weggejorist en opgerot-

Tantalus2009 | 26-09-10 | 11:31

Servertje daar kan het niet meer aan geloof ik, maar of ze nu goed of fout bezig zijn, ze halen wel aardig wat centjes naar binnen zo te lezen. En dat in tijden van crisis en rampspoed. Iets dergelijks opstarten moet toch mogelijk zijn met een paar fantasierijke mensen en net als bij alle goededoelen cq religieuse clubjes maak je natuurlijk meer onkosten dan dat je daadwerkelijk besteden kan aan je doel ;)

Bazooka Joe | 26-09-10 | 11:31

lion@night | 26-09-10 | 11:28
Dries is niet meer serieus te nemen, zo dement als een deur.
Maar goed, vooruit.

Die geven we een groene helm, kan hij veilig gaan fietsen naar één of ander bezet gebied.

Of Texel, kan ook.

Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 11:31

Nonkel Frituur | 26-09-10 | 11:24

Dat komt door het vele vette vreten en te weinig appels enzeau.

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 11:29

@Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 11:24
Laten we Dries ook niet vergeten.

Rest In Privacy | 26-09-10 | 11:28

ik ben zo hard aan het oefenen met MW2, mocht de pleuris hier ooit echt uitbreken. Wedden dat ik er gelijk 6 pak met mn n00btube :)

Manboob | 26-09-10 | 11:26

Johnny Quid brengt GS terug naar de dagen waarin het niet uitmaakte welke hypocriet je afzeek. Helemaal terecht dus!

andalucia | 26-09-10 | 11:25

@Joost Maghetweten | 26-09-10 | 10:50
Ze droeg wel een hoofddoekje en was dus waarschijnlijk moslim. Ze kreeg een kind van een atheist en deze werd verloskundige.

Stir Glenfarclas II | 26-09-10 | 11:24

Die site barst van de taalfouten. Maar in Nederland kijken ze niet op een taalfoutje meer of minder.

Nonkel Frituur | 26-09-10 | 11:24

Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 11:16
lion@night | 26-09-10 | 11:11
hij komt hierin ook voor met nog meer fakes... "all your fakes belong to us"
www.youtube.com/watch?v=S_SOOfT5VHU

polt | 26-09-10 | 11:24

lion@night | 26-09-10 | 11:19
Dat dacht ik nou ook.

Echt een ventje voor Gretta.

Of een kaartmaat voor Harry.
Kunnen ze samen 'Zwarte Pieten'

;)

Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 11:24

Dit is weer de GS zoals ik 'em ooit ben gaan waarderen: kritisch op alle hypocriete k*tzooi die het verdient om afgezeken te worden, ongeacht uit welke (politieke) richting het komt. Quid +veel.
Ikbenhierniet... | 26-09-10 | 11:14

Jij en Quid +1!

j0ep | 26-09-10 | 11:24

Het extra enge van dit soort christen sites is dat ze meestal alleen israel steunen omdat ze geloven dat jesus alleen terug komt als israel weer joods is. En dan komt god en gaat alle niet christenen, dus inclusief de joden in israel, uitmoorden en is alles goed op aarde zoals het hoort.

LukraakS | 26-09-10 | 11:23

@polt | 26-09-10 | 11:19
echt walgelijk.
Zelfs al kinderen dood zijn wordt er nog misbruik van hen gemaakt.
Doodstraf voor dit soort gasten. No mercy.

Rest In Privacy | 26-09-10 | 11:23

@Joost Maghetweten | 26-09-10 | 10:55
"Israel is de strijd dus niet begonnen, dat was Hamas."
Iedereen weet dat de problemen in Israel begonnen zijn rond 1948, en toen bestond Hamas nog niet eens.

rara | 26-09-10 | 11:21

+ veel voor Quid.... morgen een stuk over haatbaarden wel weer he.

Imprimatur | 26-09-10 | 11:21

@polt | 26-09-10 | 11:19
ja, zie link van Teun, says all.

Rest In Privacy | 26-09-10 | 11:20

@Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 11:14
walgelijke vent en zeer gevaarlijk.

Rest In Privacy | 26-09-10 | 11:19

-weggejorist en opgerot-

Pluto644 | 26-09-10 | 11:19

ekimov | 26-09-10 | 11:04

Volgens mij hebben we propaganda van beide kanten genoeg maar eerlijk gezegd snap ik niet dat iemand gristen danwel islamitische prevaleert. Ik vind het triest dat kinderen worden geindoctrineert, kijk veaur de lol nu even op PO2 en kots een wijwaterbakje vol.

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 11:17

polt | 26-09-10 | 11:12
Volgens mij is het The Green Helmet Guy.

Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 11:16

lion@night | 26-09-10 | 11:11
Als er maar alcohol in zit. ;-)

kleingrutter | 26-09-10 | 11:15

@mezelf 10:32 : vind jij het ook zo fijn om zo snel je gelijk bevestigd te krijgen? Ja, ik ook! (hoewel in dit geval het voor de wereld wel een beetje jammer is).

Dit is weer de GS zoals ik 'em ooit ben gaan waarderen: kritisch op alle hypocriete k*tzooi die het verdient om afgezeken te worden, ongeacht uit welke (politieke) richting het komt. Quid +veel.

Ikbenhierniet... | 26-09-10 | 11:14

Datkanikvéélbeter! | 26-09-10 | 11:09
Die is wel origineel, - VMBO-opleiding - zeau afgezaagd zie je ze zelden.

Ashtrey | 26-09-10 | 11:14

Oh god. Iemand zegt weer eens wat anders dan de Grote Blonde Leider.
Dan zal ie wel een linksche Palestijnenvereerder zijn.

De ruimte tussen de oren is wel weer erg beperkt.

janeedantoch | 26-09-10 | 11:14

Qua houding ten opzichte van Israel kan je GS rustig tot de oude media rekenen. Misschien alle powned leden een 'Arafat' sjaaltje sturen?

Anti held | 26-09-10 | 11:13

lion@night | 26-09-10 | 11:11
*zoeken gaat*

Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 11:12

Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 11:09
Klopt. In de Tweede Libanonoorlog (2006)

polt | 26-09-10 | 11:12

@Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 11:09
Zegt me even niets Teun.
Heb je een naam?
Kan ik ff de wiki raadplegen, of heb jij een link?

Rest In Privacy | 26-09-10 | 11:11

kleingrutter | 26-09-10 | 11:02
lol
neemjemoederindemali | 26-09-10 | 11:04
Klopt.

Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 11:11

@kleingrutter | 26-09-10 | 11:08
en tequila er achter aan in plaats van rode wijn.
;)

Rest In Privacy | 26-09-10 | 11:11

heavy shit op Discovery.

Rest In Privacy | 26-09-10 | 11:09

Mr. Eindhoven | 26-09-10 | 11:03
Je hebt helemaal gelijk. Maar de meesten hier zijn te dom om hun reedt af te vegen. Vergeef het ze. Het is zondag. Ik leg de schuld bij hun VMBO opleiding...

Datkanikvéélbeter! | 26-09-10 | 11:09

lion@night | 26-09-10 | 11:00
Geen idee maar slopen doet tie wel.

Die meneer op de foto bleek dode kindertjes te slepen van hot naar her om ermee op de foto te gaan.
Dacht ik.

Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 11:09

lion@night | 26-09-10 | 11:05
Zou best leuk zijn zo'n stunt.

kleingrutter | 26-09-10 | 11:08

@neemjemoederindemali | 26-09-10 | 11:04
multifunctionele masjiene!

Rest In Privacy | 26-09-10 | 11:08

Johnny please quit! Berichtje van 5 dagen geleden van een of ander links blogje geplukt, pseaudo-grappige post geschreven, en op de zondag auto-plempen op GS... Joop verwelkomt u!

gimiller | 26-09-10 | 11:08

Mr. Eindhoven | 26-09-10 |
+1
Nadenken zit er bij sommigen hier niet bij inbegrepen.

Olc32 | 26-09-10 | 11:05

@kleingrutter | 26-09-10 | 11:02
Dat zou nog eens een stijlloze stunt zijn,
nachos uitdelen in de kerk met een paar potten dipsaus.

Rest In Privacy | 26-09-10 | 11:05

Goed zo. Wordt tijd dat er eens flink tegen de palestijnen sjaaltjes propaganda in gegaan wordt in Nederland.
Nee, er is nooit een Palestijnse staat geweest en als die er komt zal het ook niets oplossen. De Arabieren zullen ook dan nog steeds hun anti-semitische agenda proberen uit te voeren met hulp van types als van Bommel, van Agt en Gretta Duisenberg.

ekimov | 26-09-10 | 11:04

lion@night | 26-09-10 | 11:00

Daar haalt Teun eerder de ouwe tegeltjus mee uit je tuinpad denk ik.

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 11:04

Die bron die achter "via" schuil gaat, is vele malen erger. FFS je gaat een weblog als "de israel lobby" toch niet serieus nemen?

polt | 26-09-10 | 11:04

Nieuw van Lay's Hostietos!

kleingrutter | 26-09-10 | 11:04

Gaat de laatste maanden echt de goede kant op met GS. (not)

rien6139 | 26-09-10 | 11:03

@Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 10:59
LOL!
Met kruiden uit het Allah bos!

Rest In Privacy | 26-09-10 | 11:03

ZO, das een mooi overzichtje van hoe onafhankelijk de GS bezoekers hun mening vormen. Jongens doe het licht maar uit (oh, het was al uit).

Kritiek op Israel is niet gelijk aan antisemitisme en is ook geen goedkeuring van het Palestijnse standpunt. En wat is het dan wel? Het is kritiek op Israel, meer niet.

Mr. Eindhoven | 26-09-10 | 11:03

@Joost Maghetweten | 26-09-10 | 10:58: Volgens mij betreft het in casu de staat Israël. Ongeacht wie het onderwerp op de kaart gezet heeft.

Andre Rieu | 26-09-10 | 11:01

Andalucia is ook etnisch Joods maar gaat na beschouwing van de websites even kotsen. Verbijsterend wat een ranzige propaganda. Een club je als bijvoorbeeld Indymedia zou je gewoon neutraal gaan noemen als je dit ziet. Bah!!!

andalucia | 26-09-10 | 11:00

@Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 10:58
da's een mooi masientje Teun, hoeveel tegels legt die per uur?
;)

Zegt me even niets, wat mis ik?

Rest In Privacy | 26-09-10 | 11:00

Ongelooflijk dit, als ouders hun kroost aan deze indoctrinatie blootstellen zit er een schroefje, ik bedoel een keilbout, los.

-=PyP=- | 26-09-10 | 10:59

lion@night | 26-09-10 | 10:58
De tomatensaus leek het bloed van Gristus wel.
Verdomd lekker.
;

Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 10:59

@rara | 26-09-10 | 10:55: Geef me 1 citaat van de website die polemiseert, ik geef het je te doen.

Andre Rieu | 26-09-10 | 10:59

die baardaap op PO2 heeft wel een steilloos roze keppeltje

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 10:58

En toch ben ik voor Israel. Wat een verfrissend geluid dit. Normaal moeten basisschool kiddo's namelijk verplicht kiezen voor de underdog qua doe's links.

number one | 26-09-10 | 10:58

@Andre Rieu | 26-09-10 | 10:52
Ja, maar hij heeft het over de Christenen die het hebben geschreven, niet over de Joden. En volgens mij moet het tegen de Joden zijn gericht wil het om antisemitisme gaan. Maar ik kan me natuurlijk vergissen ;-)

Joost Maghetweten | 26-09-10 | 10:58

@Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 10:52
gvd Teun,
Hosties bolognese?
Die variant kende ik nog niet.
Laatste hostie innovatie die ik ken is iets met stroop er tussen.

Rest In Privacy | 26-09-10 | 10:58

Zo te lezen is de Israëlisering van Nederland weer een stap dichterbij...

mightyhigh | 26-09-10 | 10:57

Sjonnie werkt klaarblijkelijk liever bij de Jopert; met subsidie en politiek correct halve waarheden vertellen. Wat een baggerartikel.

Hansopje | 26-09-10 | 10:57

soepmetballenjongen | 26-09-10 | 10:49

wat mij betreft red ik er niet 1 maar sieneke was de minst slechte keus wmb.

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 10:57

@rara | 26-09-10 | 10:50
knoflook,
dat schijnt boze geesten weg te houden.
;)

Rest In Privacy | 26-09-10 | 10:56

Johnny Quid +heel veel!!!
Mooi verhaal.

Olc32 | 26-09-10 | 10:56

Welke zielige beelden uit Gaza? Volgens mij is het daar al tijden rustig en hadden ze net een nieuwe shoppingmall en een waterpretpark geopend; oh wacht, die laatste is inmiddels door Hamas vernietigd omdat er teveel half ontblote vrouwen en kinderen rondliepen.

wirbel010 | 26-09-10 | 10:56

@kleingrutter | 26-09-10 | 10:50
eens.
De Palestijnen zijn er ook niet vies van, ergo, leggen er een nog grotere nadruk op.
Feit is wel door indoctrinatie van kinderen de haat tegen elkaar vanaf jongs af aan er ingestampt wordt, daarmee lijkt vrede in die regio in die toekomst ondenkbaar.

Rest In Privacy | 26-09-10 | 10:56

@rara | 26-09-10 | 10:49
Bingo, maar ik vertrouw je toch niet helemaal... Zou het door je nick komen?

Joost Maghetweten | 26-09-10 | 10:55

@Andre Rieu | 26-09-10 | 10:52
De schrijver reageert op polemiserende wijze op een polemiserende organisatie. Dat is geen antisemitisme, maar een stijlfiguur.

rara | 26-09-10 | 10:55

Komt Johny Quid aan de hemelpoort...

k-schaaf | 26-09-10 | 10:55

Joost Maghetweten | 26-09-10 | 10:50

Zo bezien heeft u een punt.

Maar die trut is wel onbevlekt zwanger geraakt door de hand van God.

Hoe gaan we dat dan weer verklaren.
Moeilijk, moeilijk.

Zeker als je weet dat die Timmerman zo impotent als de neten was.

Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 10:55

@Andre Rieu | 26-09-10 | 10:49
heb ik 'm gemist?
Jammer, maar ik heb m'n Power Hour toch al gehad.
*nog een koffie neemt*

Rest In Privacy | 26-09-10 | 10:54

Liever geld naar christenen en joden dan naar haatbaarden en alles wat me de islam heeft te maken.

funkyd | 26-09-10 | 10:53

PO 2 is eauk gaaf op dit moment, de kannabalistische heren homopedofielen zitten het lichaam van jesus op te vreten. Wat zijn die geleauvigen toch maf.

neemjemoederindemali | 26-09-10 | 10:52

-weggejorist en opgerot-

Prodeo Beo | 26-09-10 | 10:52

lion@night | 26-09-10 | 10:47
Te laat, ik zet 'm net uit.

*smaak van Bolognese Pizza nog in de mond heeft*

Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 10:52

@Johnny Quid
Dries ben jij het?

@soepmetballenjongen | 26-09-10 | 10:49
Ja.

Ashtrey | 26-09-10 | 10:52

@rara | 26-09-10 | 10:49: Volgens de schrijver betreft dit een leugenachtige, geldverslindende propagandaclub die kinderen wil brainwashen. Gretta Duisenberg zou het nog fatsoenlijker formuleren.

Andre Rieu | 26-09-10 | 10:52

Eventjes het hele religieuze aspect van deze stichting wegdenken... wat ze zeggen is gewoon waar.
Israël heerst en de Palestijnen (en alles ten oosten daarvan, tot de grens van India en China) zuigen. Punt.

poepstoer | 26-09-10 | 10:51

@lion@night | 26-09-10 | 10:47
Welke dipsaus wordt vandaag bij de hostie geserveerd?

rara | 26-09-10 | 10:50

Ik zit te wachten op de eerste godwin.

Kingeef1975 | 26-09-10 | 10:50

@Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 10:32
Dat is een interessante; want Jesus was natuurlijk eigenlijk een Jood. Want volgens de Joodse wet ben je Jood als je moeder Joodse is/was, en dat was Maria natuurlijk want je kon nou eenmaal nog geen Christen zijn voordat Christus geboren was.

Joost Maghetweten | 26-09-10 | 10:50

lion@night | 26-09-10 | 10:49
De manier waarop is vooral smerig.

kleingrutter | 26-09-10 | 10:50

kleingrutter | 26-09-10 | 10:43
Mogge Grutt !

Voor enige nuance in het - door Gretta en de hare - gekaapte debat is Tov !
best een welkome partij.

Verder steek ik mijn neus ( lol ) niet in andermans zaken.
;

Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 10:50

Ik ben liever neutraal in de kwestie Israël vs. De rest van de wereld. Oorlogen om gebieden op basis van religieuze redenen is per definitie kansloos en triest.

Gigano | 26-09-10 | 10:49

@Andre Rieu | 26-09-10 | 10:47
Niet elk anti-Israelgeluid is gelijk antisemitisch. Domoor.

rara | 26-09-10 | 10:49

Nou maar hopen dat dit enig tegenwicht biedt aan de nonsens die we meestal te horen krijgen.

Gladys | 26-09-10 | 10:49

Zijn de mensen op geenstijl echt zo wanhopig dat ze Sieneke redden en een beurt verwachten?

soepmetballenjongen | 26-09-10 | 10:49

LOL@lion@night | 26-09-10 | 10:47: Te laat, Hour of Power is al geweest.

Andre Rieu | 26-09-10 | 10:49

@kleingrutter | 26-09-10 | 10:43
Mogge Grutt!
Kinderen indoctrineren altijd -1

Rest In Privacy | 26-09-10 | 10:49

@Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 10:39
Morgen Teun!

Liggen de hosties al in de oven?
Dan kunnen we zo beginnen met de Hostie Power Hour.

Rest In Privacy | 26-09-10 | 10:47

@Jan Passant mk2 | 26-09-10 | 10:30
Ja, dat mag.

Joost Maghetweten | 26-09-10 | 10:47

-weggejorist en opgerot-

MB79 | 26-09-10 | 10:47

-weggejorist en opgerot-

Andre Rieu | 26-09-10 | 10:47

Maar als de keuze is tussen dit volk of Gretta en Van Bommel aan de andere kant dan zeg ik nuken die hap.

Kingeef1975 | 26-09-10 | 10:46

En wat is er verkeerd aan de zaken die op die websites staan?????
Heeft Gretta samen met die andere idioot Geen Stijl gehackt?
De Palestijnen willen ECHT NIET Israël vernietigen.
Nee, ze willen vrede.
Daarom elke dag feest met vuurwerk.
Daarom steken de Palestijnse leiders de miljoenen bedoeld voor de burgers in eigen zak en werken aan hun relatie met de Mercedes fabrieken in Duitsland door aankopen van hun nieuwste modellen.
Yep, niets aan de hand.
Je moet vooral aan kinderen uitleggen dat de Joden de schuld hebben. Bezorg ze een schuldcomplex zoals bijv. PVDA doet met de Nederlanders die aangevallen worden door Marokkaanse jeugd.
Dat is namelijk ook de schuld van de Nederlanders. Alles in onze schuld en vooral niet van de daders, die kunnen er namelijk NIETS aan doen.
Wij Nederlanders zijn schuld aan alles, ook aan het conflict in Israel..... we hadden die Duitsers vroeger gewoon moeten meehelpen. Dan waren de Palestijnen blij geweest en alle Arabieren onze beste vrienden.
Echt waar.
Wat een kul op zondagochtend. Er moet zeker een breder publiek aangesproken worden.

gofast | 26-09-10 | 10:45

"Vinden jullie het erg wat er gebeurd". Dit soort pseudo-pedagogische drammers zijn niet in staat om zelfs maar de 3de persoon enkelvoud goed toe te passen.
Moralistische, griezelige randdebielen van het soort dat de laatste 2000 jaar verantwoordelijk voor de grootste slachtingen onder mensen.

pollodepiemel | 26-09-10 | 10:45

GW en Marokkaans straattuig willen graag van NL een soort Israel Vs Palestina maken.
(Het probleem exporteren en ook hier wateren en cultiveren.)
Maar het eigenlijk doel is andersom natuurlijk.
Ze moeten allebei ophouden met kleauten!
Het conflictmodel is onophoudelijk en zelf-sustaining.
Not a good model Blondje!

Einde van de Domheid | 26-09-10 | 10:44

Ben ik hier op IndyMedia, ofzo? Ik durf de weddenschap wel aan dat alle Palestijnen de aanslagen op joden goedkeuren. Herstel, alle Arabieren. Palestijnen bestaan immers niet. Immers, Palestina bestaat niet. Er is geen Palestijnse taal, geen Palestijnse cultuur. De enige reden waarom die groep Arabieren daar nu zit is omdat ze gehoor gaven aan hun Arabische broeders bij de joden uit de buurt te gaan omdat ze die wel eens even de zee in zouden drijven. Hun eigen moordlust heeft ze de das omgedaan. En nu kiezen ze massaal voor Hamas, een club fanatiek religieuze massamoordenaars die Israel tot de laatste jood willen vernietigen. Als de Arabieren de holocaust nog eens over zouden mogen doen dan zouden ze daar geen seconde over twijfelen.

Garret Weldon | 26-09-10 | 10:44

lion@night | 26-09-10 | 10:37
Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 10:39
Goedenmorgen!
Dat Tov! lijkt wel op Geenstijl.
Tendentieus en nodeloos kwetsend.

kleingrutter | 26-09-10 | 10:43

ronnie , kom er maar in !

gatti500 | 26-09-10 | 10:41

Haha, wat een schaamteloze brainwasherij. Ook die vrolijke cartoonfiguurtjes. Eng.

Neelert | 26-09-10 | 10:41

Onder GedoogWilders I wordt dit wrs. Nederlands officiele visie op het conflict daaro. Tel uit je winst....

Buggert | 26-09-10 | 10:40

-weggejorist en opgerot-

Bobsen | 26-09-10 | 10:40

lion@night | 26-09-10 | 10:37
" of aan het karaoken zijn via Nederland 1"

ROFLOL !

Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 10:39

Een anti gristentopic terwijl alle gristenen in de kerk zitten of aan het karaoken zijn via Nederland 1, dat moet kunnen.

Rest In Privacy | 26-09-10 | 10:37

Wat heerlijk om te weten dat deze brainwash activiteiten straks met Bruin I kunnen bouwen op jaren subsidie. Heerlijk. Mazzeltov.

Dirk Tang | 26-09-10 | 10:36

Ik ben al lid, en jullie?

Tocqueville Esque | 26-09-10 | 10:36

-weggejorist-

El_Guapo | 26-09-10 | 10:36

Lol die site is traaaaag, die kon vandaag nog wel eens gaan reauken. Goede zaak trouwens, wegwezen met die Israel verheerlijking. Ben sowieso van mening dat Israel nooit gesticht had mogen worden op basis een toen 1940+ jarig sprookjesboek.

Geitenwollensokjuhz | 26-09-10 | 10:35

@El_Guapo | 26-09-10 | 10:30
Als je even op die linkjes klikt zul je zien dat de tovclub wel een heel mooi fair and balanced beeld geeft over het conflict.

JAroen | 26-09-10 | 10:34

Overigens ben ik Pro-Jood.
Dat dan weer wel.
*baalt van 2-2*

Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 10:33

Dit is eerlijker dan al die jaren linkse multicul indoctrinatie op de basisscholen waar ik op zat.

Faust1 | 26-09-10 | 10:32

Kinderindoctrinatie: altijd een beetje vies.

Maar ik ben een beetje bang dat dit topic het levende bewijs wordt dat de Tov!-club voor volwassenen zijn werk goed gedaan blijkt te hebben =/

Ikbenhierniet... | 26-09-10 | 10:32

Dat de Joden Jezus indirect aan de Romeinen hebben overgeleverd, vergeten we gemakshalve maar even.

* "lekker, een Gristentopic op den zondag " denkt*

Teun van het Tuinpad | 26-09-10 | 10:32

.. ah? Dit ziet er al net zo (mag ik het woord "dom" gebruiken) uit als de meer gebruikelijke en zo veel meer bekende ik-haat!-Israel clubs.

Jan Passant mk2 | 26-09-10 | 10:30

-weggejorist-

El_Guapo | 26-09-10 | 10:30

die wepsaijt is ook niet erg Kosher, ze liggen al plat, MIRRORSSSS

stephan66 | 26-09-10 | 10:30

Wat een lulverhaal, ik heb helemaal geen god nodig om een hekel aan palestijnen te hebben...

MichieldeMuiter | 26-09-10 | 10:28

Hm eigenlijk klopt alles, maar lastig dat het zo religieus is.

Bologna | 26-09-10 | 10:27

Nou... Op dat gezeik over god na klopt het allemaal wel zo'n beetje, dat van Israel enzo.

Hanxie | 26-09-10 | 10:25

Ow jee. Wat is die Johnny Quid toG een Antisemiet... (mark my words)

bwahaha | 26-09-10 | 10:24

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl