Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Burgemeester geeft halalmeisje uitbrander

boerkabubbelfap.jpeg Of u Jihad Alariachi even met rust wil laten. De coördinator interculturele communicatie van 020 heeft vandaag op haar falie gekregen van burgemeester Eberhard van de Laan. Reden zijn uitlatingen op het vermaledijde internet. Zo mengde Alariachi zich onlangs in een online discussie uit 2007 waar een Turkse vader begrip vraagt voor zijn besluit om zijn kinderen omwille van zijn geloof NIET met de juffenverjaardag mee te laten doen. Ies cultuur weet u wel. Respect voor de respectlozen. De kwestie veroorzaakte veel discussie tussen verontwaardigde ouders. Totdat ruim drie jaar later ook Alariachi zich er ineens mee bemoeide. Volgens de gemeentecoördinator heeft de vader helemaal gelijk. Juffenverjaardag staat namelijk gelijk aan gedwongen assimilatie, aldus het getikte halalmeisje. Mooie baan dat intercultureel coördineren: Fora afscannen en dan op staatskosten anderen je eigen woestijnvisie opleggen. De VVD stelde vragen aan de burgemeester die Alariachi terstond heeft verzocht dergelijke onzin voortaan op eigen titel te verkondigen. Slappe hap Eberhard, laat die miep eens echt werk zoeken.

Reaguursels

Inloggen

filmpje is er niet meer, ze zijn reeds aufgepakt... Is er een dumpert versie?

sheller | 09-09-10 | 16:48


Onbegrijpelijk dat dit soort in Nederland is, pas je aan bij ons Nederlanders zoniet wegwezen en paspoort inleveren.
Onderdrukking met die trut hoogddoeken en sluiers. Aan welk loket ook ik zou niet door dat soort geholpen willen worden.
Begrijp niet dat de Nederlanders jou en anderen in een soap laten spelen.
Commentaar op ons Nederlanders zo ja teruig waar je vandaan komt.

bernhardes | 09-09-10 | 14:47

SixBravo | 08-09-10 | 20:30
De ellende is dat dat mens symptomatisch is voor een houding die wel degelijk met gevoelens van superioriteit te maken heeft. Strenge normen, regels en taboes hebben altijd te maken met het koesteren van de eigen waarde en waarheid en deze afzetten tegen de rest van de wereld.

Schoorsteenveger | 09-09-10 | 10:30

Het is en blijft nu eenmaal een achterlijk geloof beleden door nog middeleeuws denkende idioten. Dit geloof is zo ontzettend haram.

snap_shootert | 09-09-10 | 10:28

Jihad Alariachi begrijpt het niet. Als je er voor kiest om in Nederland te wonen moet je ook bereid zijn om Nederlander te worden. De interculturele communicatie is er om die mensen te helpen bij het inburgeren in Nederland. Er waait een nieuwe wind in Nederland, aan de grens moet je eerst beloven dat je de Nederlandse normen en waarden accepteert, niet alleen joden, christenen en homo's zult respecteren, maar ook actief integreren in de Nederlandse samenleving, en dus ook meedoen met juffen-verjaardagen. Deze dingen hebben voorrang boven de normen en waarden in je eigen thuisland. Mensen die dit niet willen kunnen aan de grens kiezen om naar elders te gaan. Zo ook Jihad Alariarchi.

Twee Jeetjes | 09-09-10 | 09:52

En tjonge jonge, wat een uitbrander zeg

Blue Leader | 09-09-10 | 08:46

Hier in Italie zijn moslims net zoals alle andere Europeanen. Hardwerkende mensen zonder uiting van hun geloof. Hier kun je kopvodden met een vergrootglas gaan zoeken maar vindt je ze niet zo snel en zo veel als in NL.
Waarschijnlijk heeft het NL-se immigratiedrama meer te maken met hoe de Nederlandse linkse maffia de moslims benaderd en bevoordeeld.
Gewoon niet zeiken over het geloof en aan het werk graag.

italian bastard | 09-09-10 | 07:48

Volgens mij staan ze al jaren op de loonlijst van de PVV.
Ieder optreden is toch weer een zeteltje......

Frankasd | 09-09-10 | 00:49

kan er niet eens een zwarte lijst van dergelijke uit de baarmoeder geslingerde marrokkaanse woestijnratten worden gemaakt ?

herodus | 09-09-10 | 00:25

Het is verbijsterend, dat dit ongeleide projectiel na al haar uitglijders in het verleden een publieke functie bekleed.

azoturie | 08-09-10 | 22:41

Meiden met kopvodden zijn hartstikke fanatiek en willen ons mohammedaanse mores leren.

Oome Gijs | 08-09-10 | 22:01

Stenigen die hoer,zomaar emailen met een vreemde man.dat noem ik nou aanpassen aan een medelander

Executiepeleton | 08-09-10 | 21:36

InHolland kwam onlangs in opspraak dat daar diploma's weggegeven worden.

Bijna een derde van de studenten die deze maand zijn begonnen aan een HBO-opleiding komt het eerste jaar niet door. Bestuursvoorzitter van de Hogeschool InHolland Geert Dales pleit vandaag in EenVandaag voor selectie aan de poort. "De meeste hogescholen kunnen makkelijk de studenten aanwijzen die het niet zullen redden. (...) Ze hebben vaak een taalachterstand of missen andere vaardigheden. Maar we mogen ze niet weigeren, terwijl wij van tevoren weten dat ze het nooit zullen redden. Selectie aan de poort kan miljarden euro's besparen", aldus Dales.

Zie interview
www.eenvandaag.nl/

drs.Nee | 08-09-10 | 21:24

Ach, ze doet toch ook veel onbetaald werk bij het PVV promotieteam!

down | 08-09-10 | 21:09

conform de islam cq koran stenigen die kudt

harob | 08-09-10 | 21:08

beste Jihad,
Het valt me op dat we steeds vaker moslims zien met tunnelvisie. Kijk wat verder dan je geloof lang is, dame. Er is meer in deze samenleving dan jouw geloof. Er zijn in deze samenleving daadwerkelijk mensen die samen willen leven. En als dat een jufpartijtje betekent moet je niet gaan lopen stoken. En laten we eerlijk zijn, lieve Jihad. Je bent wel erg graag in het nieuws en op TV. Wat zegt de profeet over deze ijdelheid van een v rouw? En hoe kan het dat iemand die bij de overheid werkt dit soort religieuze standpunten kan innemen? Kerk en staat gescheiden, beste Jihad. Of mocht je van je geloof niets over de Nederlandse staatsinrichting leren? Meneer Eberhart, het wordt tijd voor een tussentijdse beoordeling. Hoe kan een medewerker interculturele communicatie zulke uitspraken doen. Of zit de Nederlandse cultuur met haar gebruiken, normen en waarden niet in je pakket, lieve Jihad?

kloptnietsmeervan | 08-09-10 | 20:47

lol wat een muts
www.nederlandbekentkleur.nl/RAR/Discus...

Dit weekend ontvingen we een brief van COC Amsterdam waarin wij erop geattendeerd werden dat zij in een uitzending van De Meiden van Halal ondermeer het volgende heeft gezegd: "Homosexualiteit en islam gaan niet samen. Ik accepteer geen moslim-homo". Nederland Bekent Kleur was eerder hiervan niet op de hoogte en we delen deze opvatting niet.

iter | 08-09-10 | 20:40

@Schoorsteenveger

Goede analyse van je. Wat ik ook mis in haar brief is de logica achter integreren en assimileren. Je mag verwachten dat je, overigens al vaak betoogd, je een (beetje) aanpast aan je omgeving. Dat is al duizenden jaren zo. Daar moet anno 2010 wel een redelijke balans in zijn. In dit geval is de overweging van de docent zijn kinderen niet te laten deelnemen aan een "verjaardag" gebaseerd op een verkeerde veronderstelling. Iedere zichzelf repecterende aanhanger van welk geloof dan ook kan toch bedenken dat dit geen verjaardag is in de letterlijke zin van het woord. Derhalve is dit weer een voorbeeld dat men (welke religie dan ook) te pas en te onpas het geloof betrekt op zaken waarbij het causaal verband ver te zoeken is. Wat hier bereikt wordt is een verwijdering van elkaar. De kindjes voelen zich geisoleerd omdat ZIJ niet mee mogen doen. ZIJ mogen de juf niet bedanken. ZIJ waren er niet bij. Kinderen zijn dan keihard en onverbiddelijk en de spruitjes krijgen het dan ook te horen dat ze er niet waren/niets gaven/niet bedankten. Ik geef er toch geen fluit om wie welk geloof dan ook aanhangt.

In het internationale recht is sprake van wederkerigheid. Wij doen iets voor u, doet u de volgende keer iets voor ons. Dat zie ik niet meer.

Ik had het al gelezen, maar ze zat ook op IH. Objectiviteit ver te zoeken dus.
Verder had ik al niet zo een hoge pet op van mevrouw.
Antihomo, begrijpelijk dat Theo van Gogh vermoord werd enzovoorts.
Om maar niet te spreken van die blaartrekkende vooringenomen optredens in de meiden van halal. Echt iemand die een homogeen team kan smeden, de neuzen dezelfde richting in kan krijgen. Ik weet wel welke.
Hé Jihad, jij leest vast mee op GS. Ik vind je he le maal niks, nada, noppes njet nakkes rien du tout de pas. Tja, volgens jou generaliserende gedachtengoed zijn wij allemaal abject en infaam. Wij hollandsche jongens in hun potige overalls met hun grote knuisten zeggen altijd de waarheid, ook als dat de ander zou beledigingen. Echt waar joh.
Een LOI cursusje zou jou al kunnen doen beseffen dat niets menselijks ook Nederlanders vreemd is. Ergo, ook hier word niet de waarheid gesproken.
Dag meisje, ik vind je best aardig.

SixBravo | 08-09-10 | 20:30

Wanneer mogen we dat gespuis uitwuiven naar Mocroland?

Abugreip | 08-09-10 | 20:28

Capt. J.T. Spaulding | 08-09-10 | 15:40 en rest: jullie hebben helemaal gelijk. Ik ben helemaal in de war en ik kan me niet verschuilen achter 'ja maar ze lijken ook allemaal zo op elkaar'. Ik ben in de war met Hajar, die piraat zeg maar. Arr Arr! Honingkoekje van me. hahaha.

Mijn welgemeende excuses. /me is een sufkut.

sufkut | 08-09-10 | 20:15

Jihad heeft haar ideeën over interculturele communicatie waarschijnlijk opgestoken bij de man, die ze in haar mail verdedigt!
Ze heeft blijkens haar profiel een opleiding gevolgd aan Hogeschool Inholland.
nl.linkedin.com/pub/jihad-alariachi/A/...

Landsbelang | 08-09-10 | 18:51

[email protected] Lewinsky | 08-09-10 | 18:27
Hmm. In de url staat iets met authenticate_token=. Kan zijn dat ik via google per ongeluk op het intranet van de gemeente Amsterdam terecht gekomen ben.

Lewis Lewinsky | 08-09-10 | 18:35

wat mij opvalt is dat die interculturele ambtenaren altijd een allochtone achtergrond hebben. Volgens mij moeten mensen op zulke posities juist altijd van origine een autochtone achtergrond hebben. De functies moeten er toch opgericht zijn om allochtonen te laten integreren in Nederland en niet om in Nederland een buitenlandse cultuur te laten 'instromen', of ben ik nou naïef?

Ajeto | 08-09-10 | 18:22

Vroeger woonde ik in een buurt waar SPers bij nieuwe immigranten langs gingen voor een versneld cursusje inburgeren "emmers water over de betonnen vloer in uw flatje gooien lijkt een goed idee maar is 't niet, vuur stoken omdat het fornuis niet is aangesloten, ook niet. U bent gewend overal voor te knokken, maar hier moet u in de rij staan". Dat soort lulligheden maar ik weet nog dat mijn Ghanese buren hartstikke blij waren met zulke duidelijke tips om erbij te horen.

mokum4all | 08-09-10 | 18:08

FrankVeer | 08-09-10 | 18:02
daar heb jij weer gelijk in

emmenel | 08-09-10 | 18:06

emmenel | 08-09-10 | 17:08

De Turkse en Marokkaanse cultuur verschillen volgens mij ook heel sterk (Aziatisch vs. Noord-Afrikaans), dus wat dat betreft voldoende interculturele communicatie.

FrankVeer | 08-09-10 | 18:02

Met deze 'coördinator interculturele communicatie' werkte ik ooit op het zelfde callcenter, om de hoek van de plek waar Theo van Gogh werd vermoord. Iedereen was in shock, maar zij gaf die ochtend aan dat ze de moord wel begreep want Theo had er immers zelf om gevraagd. Eng volk.

dorpspompoen | 08-09-10 | 18:00

@drenkeling69 | 08-09-10 | 17:46
Stop je kop maar in het zand. Oh nee, wacht. Neem maar de struisvogelpositie aan.

Lewis Lewinsky | 08-09-10 | 18:00

Tis allemaal zooo randstad, en als gevolg zooo oninteressant...

drenkeling69 | 08-09-10 | 17:46

TM | 08-09-10 | 17:29
Het multiculturele denken heeft exact dezelfde uitgangspunten als het denken van Wilders. Men vindt dat culturen niet tot elkaar herleidbaar zijn.

Schoorsteenveger | 08-09-10 | 17:46

Respect is trouwens zowiezo het meest misbruikte woord in de Nederlandse Taal. Ze bedoelen bijna altijd 'accepteren', want respect kun je zo vaak eisen als je maar wilt, je verdient het alleen door je gedrag.

TM | 08-09-10 | 17:44

Respect is trouwens zowiezo het meest misbruikte woord in de Nederlandse Taal. Ze bedoelen bijna altijd 'accepteren', want respect kun je zo vaak eisen als je maar wilt, je verdient het alleen door je gedrag.

TM | 08-09-10 | 17:44

Vrij naar George Carlin:
De 10 geboden zijn terug te brengen tot slechts 1!
Houd je verdomde religie voor jezelf !!!
En ik denk dat dat voor alle religies geldt

lilluke halve hoan | 08-09-10 | 17:42

Laten we eens beginnen met: geen moskee hier, tenzij een kerk daar.
En vandaar uit zien we wel verder.

Linke Joop | 08-09-10 | 17:42

Goed om te weten dat belastinggeld wordt uitgegeven aan coördinatoren interculturele communicatie.

Wat zouden we zonder deze multikullers moeten?

Respect voor homohaters, voor stenigen van vrouwen etc, moet kunnen hoor

......

Diareeremmer | 08-09-10 | 17:41

Jaja. Wat houdt dat in, de studie *interculturele communicatie*?
Dat is een weekje Marokko met de hele klas. En dan opdrachtjes doen. *De opdracht bestond eruit advies uit te brengen over wellnesstoerisme in Marrakech met als centraal thema water en hammams. De studenten moesten daar vooral ook duurzaamheid en interculturele communicatie bij betrekken*. *kots*
www.inholland.nl/content/news/nieuws20...

Lewis Lewinsky | 08-09-10 | 17:40

sjaakdeslinksesul | 08-09-10 | 16:57
'Onze vrouwen zijn écht vrij' wordt vanuit het ene eilandje geroepen. 'Niet waar, onze vrouwen zijn echt vrij' roept iemand vanuit het andere eilandje. Jihad, die met haar bootje genaamd 'Interculturele communicatie' tussen die eilandjes door mag varen roep naar beide kanten 'jullie hebben allebei gelijk hoor, op het ene eilandje zijn de vrouwen hartstikke vrij, op het andere eilandje zijn de vrouwen hartstikke vrij. Probeer niet om over te steken en een dialoog aan te gaan, daar heb je het recht niet toe.'
Mijn vraag is vanuit welk referentiekader Jihad deze uitspraak doet. Komt zij ook van een eilandje, dan hoef ik helemaal niet naar haar te luisteren, want ik heb recht op mijn eigen waarheid, net als zij, en mag ik mij beroepen op mijn eigen waarheid, net als zij. Dan mag ik óók in een bootje stappen, rond gaan varen en alle eilanders toeschreeuwen. En dat mogen alle eilanders.
Anders gezegd, iedereen die in een bootje tussen de eilanden door gaat varen en iets te zeggen denkt te hebben heeft pas recht van spreken als er common ground is, als er iets gemeenschappelijks, iets universeels de bewoners van al die eilanders bindt.
De eikel die gisterenavond bij Pauw & Witteman aanschoof vond net als Alariachi dat die common ground niet bestaat, niet mag bestaan, dat normen- en waardenstelsels onherleidbaar en immuun zijn.

Schoorsteenveger | 08-09-10 | 17:40

Het kind wordt door de ouders opgevoed om anders te zijn dan anderen op school. Lekker handig. Als je in Nederland woont moet je je aanpassen omdat dit nu eenmaal niet het moederland is. Men verwacht eigenlijk dat ze een stuk land krijgen waarop ze door kunnen blijven leven volgens hun regels en dat moet de rest dan maar accepteren omdat disacceptatie in strijd is met hun regels of religie. Ik vraag me toch af waarom chinese / surinaamse etc. kinderen nooit deze moeilijkheden hebben gegeven. Zodra je van de voordelen van in Nederland wonen wilt profiteren zul je ook moeten voldoen aan de Nederlandse normen en waarden. En dat kan best met behoud van eigen identiteit in het privéleven.

areyouben | 08-09-10 | 17:35

Napeauleon | 08-09-10 | 16:10

Waarom zou ik de hele dag F5-en, laat staan vastgebonden zitten?

Jij staat toch ook niet de hele dag met de vingers van je rechterhand tussen de knopen van je vestje???

Ad Telenooie | 08-09-10 | 17:34

@Schoorsteenveger | 08-09-10 | 17:13 : Juistem. En dat betekent op zich weer, dat 'de radicale moslim' niet thuis geeft als het gaat om integratie en samenleven. Dus waar er veel mensen lopen te zeiken over de PVV en Wilders - ikzelf overigens voorop! - blijkt nu dus overduidelijk dat 'de radical moslim' niet een zo radicaal hoeft te zijn om de Nederlandse cultuur domweg af te wijzen zodra er ook maar een haartje spanning ontstaat tussen die cultuur en zijn religie.

Op deze manier geven die moslims dus Wilders en consorten gewoon automatisch gelijk. En lijkt men er nog trots op te zijn ook.

En dan moet je nagaan; IK ben nog een van die gematigde D66-ers hier! Dat belooft wat voor de PVV-aanhang's reaktie.

TM | 08-09-10 | 17:29

@Schoorsteenveger | 08-09-10 | 17:13 : Juistem. En dat betekent op zich weer, dat 'de radicale moslim' niet thuis geeft als het gaat om integratie en samenleven. Dus waar er veel mensen lopen te zeiken over de PVV en Wilders - ikzelf overigens voorop! - blijkt nu dus overduidelijk dat 'de radical moslim' niet een zo radicaal hoeft te zijn om de Nederlandse cultuur domweg af te wijzen zodra er ook maar een haartje spanning ontstaat tussen die cultuur en zijn religie.

Op deze manier geven die moslims dus Wilders en consorten gewoon automatisch gelijk. En lijkt men er nog trots op te zijn ook.

En dan moet je nagaan; IK ben nog een van die gematigde D66-ers hier! Dat belooft wat voor de PVV-aanhang's reaktie.

TM | 08-09-10 | 17:29

in opdwingen that is

lilluke halve hoan | 08-09-10 | 17:23

*oeps W voor R wisselt*

lilluke halve hoan | 08-09-10 | 17:23

Wanneer gaan wij Nederlanders nu eens snappen dat zij superieur aan ons zijn?
Ik bedoel die Jihad (heilige oorlog?) heeft gewoon gelijk ; wij domme Dhimmies moeten ons aanpasen anders komt t nooit goed tussen ons,Kruisridders en de lieve ,vreedzame Islamvolgers!
Maar heeft zo'n juffrouwenverjaardag (leuk scrabblewoord trouwens) niet ook een functie met betrekking tot integratie?
Wij moeten dat niet opdwingen aan die onschuldige kindertjes want dan gaan ze later (niet veel hoor) uit pure frustratie vervelende dingen op straat doen en komen ze zo eigenlijk gedwongen door ons met de politie in aanraking.....
*Sprookjesbosmode off*

lilluke halve hoan | 08-09-10 | 17:21

Dr Lambiek | 08-09-10 | 17:17

er beginnen er steeds meer te geloven in uitdegratie

emmenel | 08-09-10 | 17:18

Wie gelooft er nog in integratie van de moslims.

Dr Lambiek | 08-09-10 | 17:17

Morgen is het weer suikerfeest. Ben benieuwd hoe laat ik gebeld word door de school met de vraag waarom mijn zoon niet op school is?

hero_of_heaven | 08-09-10 | 17:16

Lewis Lewinsky | 08-09-10 | 16:51
Ik vind het zorgwekkend hoe het fundamentalisme van het multiculturele denken en het fundamentalisme van het monotheïstische denken elkaar gevonden hebben en bijgevolg posities creëren als die van Alariachi.
Er is hier iets vreselijk mis.
Wat dat mens beweert is dat elke poging om een common ground te vinden, om een universele basis te creëren waarop individuën ongeacht hun referentiekader elkaar kunnen ontmoeten veroordeeld moet worden als een poging om het referentiekader van de ander als inferieur te zien. Alle referentiekaders zijn even goed, zo wordt beweerd, en dat betekent ten langen leste dat elk kader zijn eigen goed en kwaad heeft en mag hebben. Leve de hokjesgeest, leven het fundamentalistische denken.
Wat dat mens vraagt is dat de multiculturele samenleving a priori ruimte geeft aan het goed en kwaad van welk referentiekader dan ook, hoe star en eendimensioneel dat kader ook is.
Ik zie niet in hoe op zulk een wijze een evenwicht tussen referentiekaders mogelijk is. Het meest inflexibele kader zal, als we Alariachi's definitie van intercultureel communiceren eerbiedigen, de overhand krijgen en alle andere kaders wegdrukken.

Schoorsteenveger | 08-09-10 | 17:13

Was Jihad niet oorlog?

Hölzenbein | 08-09-10 | 17:10

FrankVeer | 08-09-10 | 17:03
sjonge jonge; zou zo maar kunnen dat het om diezelfde man gaat.
wat is er dan nog intercultureel aan die communicatie?

emmenel | 08-09-10 | 17:08

Hey Misschien word ik de minister van economische zaken als ik iets over geld besparen op Internet vertell, kom op het kan toch niet Eberhard??!

Marcstar | 08-09-10 | 17:05

laat die lelijke schooljuf (wat een badinerend toontje in haar brief, je zult er door begeleid moeten worden) ajb ergens een baantje kiezen waar we niet als heel NL meer over hoeven te horen

emmenel | 08-09-10 | 17:05

Is "coördinator interculturele communicatie" toevallig een HBO-studie?

rara | 08-09-10 | 16:07

Op tinyurl.com/2wzmeo6 de volgende aanvulling door Carel Brendel in de commentaren:

Geen onbelangrijk detail. Jihad Alariachi heeft haar ideeën over interculturele communicatie waarschijnlijk opgestoken bij de man, die ze in haar mail verdedigt. Ze heeft blijkens haar Linkedin-profiel een opleiding gevolgd aan Hogeschool Inholland.

FrankVeer | 08-09-10 | 17:03

Ik heb mijn onversneden piem zonet langs de interculturele meetlat gelegd. Hij kan er nog mee door, maar mijn top blijkt een ingebouwde snor-alert te hebben. Wat een eikel niet?

Rechtsdoor Lul | 08-09-10 | 17:00

Tsja, de meiden van Halal....

Ik denk dat als straf Hans Teeuwen zich nog maar een keer moet laten pijpen door ze.

Carlitros | 08-09-10 | 16:59

Eberzacht is een eikel

N8W8 | 08-09-10 | 16:58

Schoorsteenveger | 08-09-10 | 16:39
Uitwisselen? Het opleggen van referentiekaders bedoel je. Het werkt toch heel simpel met eenrichtingsverkeer?
Bv de vrijheid van vrouwen om niet te hoeven werken itt de dwang die veel vrouwen zichzelf opleggen of subtieler nog door de media aan hen wordt opgedrongen om maar te studeren en te werken, is een vorm van emancipatie. Dit is dus een interculturele observatie.
Draaien we de argumentatie even om: Bv de vrijheid van vrouwen om te studeren en werken itt de dwang die veel vrouwen zichzelf opleggen of subtieler nog door de imam of dominee aan hen wordt opgedrongen om maar niet te studeren en te werken, is een vorm van emancipatie. Dit is dus een inherent etnocentrische, seksistische en racistische observatie.
Maar als Jihad zoiets leest zal ze zeggen: 'ik heb een baan, dus wat praat jij nou!'

sjaakdeslinksesul | 08-09-10 | 16:57

Ik zeg: ontslaan die Jihad Analfabeti!

Lewis Lewinsky | 08-09-10 | 16:52

@Schoorsteenveger | 08-09-10 | 16:46
In Amsterdam, waar ik woon, gaat het veel en veel verder. Openlijke islampropaganda door de burgemeester, door de hoofdcommissaris en door vele anderen. Lekker iftarren bij de politie enzovoorts enzovoorts.
Binnenkort staat er bij de gemeentegrens: Slegs vir muslims.

Lewis Lewinsky | 08-09-10 | 16:51

Islam is vrede.. Zolang je doet wat zij zeggen.

eigen-mening | 08-09-10 | 16:50

Lewis Lewinsky | 08-09-10 | 16:43
In elk geval je eigen visie onaantastbaar maken, en dat is al bedenkelijk genoeg.

Schoorsteenveger | 08-09-10 | 16:46

@Doc Damage | 08-09-10 | 16:41
En dat kan ik goed begrijpen. Het is namelijk ook zo. :)

eigen-mening | 08-09-10 | 16:45

Lewis Lewinsky | 08-09-10 | 16:36
Dat zei ik toch lewinskylutser.

Hölzenbein | 08-09-10 | 16:44

@Brusselmans | 08-09-10 | 15:30 | Link | 159 reacties
Goed verwoord! Dit is idd de essentie: *op staatskosten anderen je eigen woestijnvisie opleggen*.

Lewis Lewinsky | 08-09-10 | 16:43

"Volgens mijn levensovertuiging mogen mijn kinderen op school alleen met blanke kinderen spelen. Heeft niks met rassenhaat of iets dergelijks te maken, eerder met sociaal-culturele opvattingen."
Benieuwd hoe Jihad op zo'n gevalletje zou reageren en of ze ook van mening zou zijn dat de persoon in kwestie bij interculturele dialoogjes thuishoort.

jeanmondo | 08-09-10 | 16:43

Sliptong | 08-09-10 | 16:33
Nou, ik vrees dat het tuig dat daar de moralist zit uit te hangen volstrekt niet bereid is om het impliciete racisme van het multiculturele denken te onderkennen.
Racisme mag slechts één bepaalde vorm hebben.

Schoorsteenveger | 08-09-10 | 16:42

@ R.B.Scott | 08-09-10 | 16:39
Je vergeet nog; daar waar onze handelsgeest en -creativiteit en exploratie-zin is geboren.
Het is hier in Marokko aan de Maas al niet veel anders.

Multiflauwekulti | 08-09-10 | 16:41

Ah. Dus dit is de chick uit de brisante 020-ons-kent-ons-roddel dat Cohen er een meisje van halal op na houdt aangezien consumering van de huwelijkse plicht met zijn zeer zieke vrouw al erg lang onmogelijk is.

Die Job. Dat 'ie er een buitenvrouwtje op na houdt, daar kan ik in zijn situatie nog wel op een bepaalde manier begrip voor hebben, maar dat hij haar dan gelijk een baan geeft van veel voor weinig... Dat zou niet zo chique zijn, en dan ben je dus écht een vuile regenteske sesamstraat-burgemeester!

Don Bomgordello | 08-09-10 | 16:41

Gisteren had links Nederland de kans om dit soort idioten eens aan te spreken.
Bij Pauw en Witteman zat een haatbaard die verkondigde dat steniging van een overspelige vrouw in Iran prima is en dat we de wetten in die landen hebben te respecteren. Bovendien vond de baard dat het internationale verdrag van de rechten van de mens een door het westen ingegeven wet was en dat moslims zich daar niet aan hoeven te houden. Het bleef oorverdovend stil bij Halsema en die dikke mastodont van de pvda (tiggelaar). Deze Jihad moet, als die kist weer is opgelapt, enkele reis Mocro worden gezet. Eerst anti homo uitspraken doen en nu dit weer. Dat wijf is knettergek en onaangepast. Wegwezen ermee.

amsterdamoost | 08-09-10 | 16:40

@TM | 08-09-10 | 16:38
Er zijn inderdaad een paar ingrijpende maatregelen nodig.

Lewis Lewinsky | 08-09-10 | 16:40

Ik denk dat we het wel hebben gezien met die bubbels. Hier en op PowNews wordt het niet echt grappig gevonden, dus stop er gewoon even mee

-TJ- | 08-09-10 | 16:39

-weggejorist-

eigen-mening | 08-09-10 | 16:39

Onwijs triest dat na de verneuk-periode van Cohen, papper-en-nathouder-met-paphoofd van der Laan de eens zo mooie en hippe stad definitief het laatste zetje richting Marokkaans getriefel geeft.
"R.I.P. Mokum".

R.B.Scott | 08-09-10 | 16:39

sjaakdeslinksesul | 08-09-10 | 16:32
Ik geloof dat dit nu juist het probleem is. Mevrouw heeft niet door hoe bekrompen haar standpunt is en hoe inconsequent ze redeneert. Ze bewijst hiermee het failliet van het multiculturele denken, ze bewijst hoe fundamentalistisch dat denken in feite is.
Wat moet zij in 's hemels naam coördineren als de interculturele communicatie slechts mag bestaan uit het uitwisselen van referentiekaders?

Schoorsteenveger | 08-09-10 | 16:39

@Lewis Lewinsky | 08-09-10 | 16:32 : Tsja, dan stel ik toch voor dat we alle moslims in dit land verplicht gaan bijscholen over de scheiding tussen kerk en staat. Met verplichte overhoringen en duidelijke sancties(financieel en anderszins) in geval van een onvoldoende.

Ik denk toch dat het uiteindelijk altijd weer neerkomt op 'wij hebben dit land zo leuk gemaakt dat jij hier wilt komen wonen. VerKlooT ons land dus niet want dan kun je weer net zo hard oprotten.'

TM | 08-09-10 | 16:38

@Lewis Lewinsky | 08-09-10 | 16:32 : Tsja, dan stel ik toch voor dat we alle moslims in dit land verplicht gaan bijscholen over de scheiding tussen kerk en staat. Met verplichte overhoringen en duidelijke sancties(financieel en anderszins) in geval van een onvoldoende.

Ik denk toch dat het uiteindelijk altijd weer neerkomt op 'wij hebben dit land zo leuk gemaakt dat jij hier wilt komen wonen. VerKlooT ons land dus niet want dan kun je weer net zo hard oprotten.'

TM | 08-09-10 | 16:38

Mikeymand | 08-09-10 | 16:33 Ik vrees dat het kind achter die praktijken staat. Vooruit dan maar: een enkeltje... Doei!

Frits Bom | 08-09-10 | 16:38

@vraagstaart | 08-09-10 | 16:32
Haha!

Lewis Lewinsky | 08-09-10 | 16:38

@Doc Damage | 08-09-10 | 16:33
Helaas is er geen meldpunt positieve discriminatie..

eigen-mening | 08-09-10 | 16:38

Aan dat soort fundamentele geloofsidioterie gaat de Nederlandse maatschappij kapot. Er is trouwens geen god of allah of wat dan ook. Maar er zijn dus nog altijd gehersenspoelde figuren die gelovenen dat er boven op een wolk een of ander figuur zit die de boel een beettje regelt? Wat een giller! Kom nou toch. Hoe komt ie daar dan, joh? Wie heeft die god dan geschapen??? Wake up!!!! Get a life!!!!!!!!

Frits Bom | 08-09-10 | 16:37

Ik vind het eigenlijk erger dat het kind geen keuze heeft. Misschien wil dat kind wel gewoon meedoen.

eigen-mening | 08-09-10 | 16:36

@Hölzenbein | 08-09-10 | 16:31
En óf die wat doet, huppelbrein, die burgemeester van Amsterdam. Hij treedt kei- en keihard op. Iedereen moet en zal islam worden! Hij gaat voort met zijn woeste islampropaganda. Ramadan is goedt! Verbroedering en solidariteidt! Was getekend, Eberhartdt van der Laan. ramadanfestival.nl/read/burgemeester_v...

Lewis Lewinsky | 08-09-10 | 16:36

@Multiflauwekulti | 08-09-10 | 16:30
Geef ze namens mij maar een mep extra.

Sliptong | 08-09-10 | 16:34

Multiflauwekulti | 08-09-10 | 16:26
Zou niet te veel hopen... Overal komt tegenwoordig de verplichte knuffel allochtoon in voor. Reclames, tv programma's, personeelsbestanden etc. De aller ergste is die kaas reclame, met Rintje en Fatima *kots*

Doc Damage | 08-09-10 | 16:33

@Schoorsteenveger | 08-09-10 | 16:29
Kun je dit een op een doorzetten naar: www.mdra.nl/ Een gewonnen zaak lijkt me.

Sliptong | 08-09-10 | 16:33

Wat heeft dit mens voor melkertbaan? Gadverdamme, bah. Vervolgens staat ze voor interculturele communicatie, beetje jammer dat je dan zulke uitspraken doet? In Iran stenigen ze dit soort mensen??? daarheen sturen dan maar?

Mikeymand | 08-09-10 | 16:33

@TM | 08-09-10 | 16:31
Eens. Prima analyse, helaas.

Lewis Lewinsky | 08-09-10 | 16:32

Heeft *kuch* meisje Jihad al gereageerd op eea. overigens? Spijt betuigd voor haar totaal misplaatste optreden namens de Gemeente 020? Verklaard dat ze de zaken anders had moeten aanpakken? Iets met lessen voor de toekomst?

Zal wel niet. Is niet echt des doeks nl.

widtvoet ® | 08-09-10 | 16:32

Jihad probeerde eerst als media moslim onze belastingcenten binnen te harken. Nu betalen we voor haar nutteloze baantje. Zij bevordert de integratie niet, maar ze vergroot de tegenstellingen en de weerstand tegen moslims. Ze heeft duidelijk haar eigen anti-integratie agenda en krijgt ervoor betaald. Een wolf in schaapskleren.

denoorman | 08-09-10 | 16:32

Is dit de "coördinator interculturele communicatie"???

Nee, dit is een agitator monoculturele islamisering.

Geen begrip voor andere standpunten dan die van haar religie / ideologie en men moet zich maar aanpassen aan de ideeën van de pedofiele liegende massamoordenaar die haar heilige boekje heeft geschreven.

Deze mevrouw als coördinator interculturele communicatie is hetzelfde als de Gestapo uitnodigen op een Bar Mitzva.

De eerste bezuiniging is daar: eruit met het mens.

vraagstaart | 08-09-10 | 16:32

@ Prof. D.A.H. Vintik | 08-09-10 | 16:27
Wist jij niet he: integreren kun je leren. Herstel: móet je leren.
*wat kleverig braaksel van revers veegt*

Multiflauwekulti | 08-09-10 | 16:32

Schoorsteenveger | 08-09-10 | 16:29
Ze is toch veel te dom om dat te zeggen?

sjaakdeslinksesul | 08-09-10 | 16:32

@Lewis Lewinsky | 08-09-10 | 16:28 : Yes! We komen er wel! Dus als ik het goed heb gezien dat heeft dit beleid zo onderhand volkomen gefaald. Want dit beleid hoort van alle kanten te worden gevoerd maar ondertussen zie en lees ik alleen maar dat autochtone Nederlanders moeten weten hoe ze zich ten opzichte van de moslim moeten gedragen maar lees ik geen ruk over hoe moslims zich horen te gedragen tegenover niet-moslims.

TM | 08-09-10 | 16:31

Tja, het is een PvdA burgemeester die doen tenminste wat.

Hölzenbein | 08-09-10 | 16:31

Een interculturele competentie..... Bommen leggen? Haat zaaien en oorlog oogsten? Mensen om niets stenigen, ophangen of erger?

Sliptong | 08-09-10 | 16:31

@ Sliptong | 08-09-10 | 16:27
Thx maar ik loop daar met een dikke MagLite, anders zie ik geen donder. Komt wel goed...

Multiflauwekulti | 08-09-10 | 16:30

@Prof. D.A.H. Vintik | 08-09-10 | 16:27
*met hoofd op tafel bonkt*

Lewis Lewinsky | 08-09-10 | 16:30

1. Ik ben Hans Teeuwen nog altijd dankbaar dat hij die drie zussen tot de grond toe heeft afgefikt.
2. coördinator interculturele communicatie?? WTF, wie verzint zoiets??? Jaj moet Nederlandsj leren, gvd !!! Het zoveelste bewijs dat 020 onder leiding van Cohen in het ravijn gedonderd is; daar is geen Noord-Zuid-lijn voor nodig!
3. Wat is de meerwaarde voor 020 om een zeer conservatief aanhangster van de proleet in dienst te nemen? Of is het niet alleen de bedoeling van Marcouch, maar ook van het stadsbestuur om van 020 een kalifaat te maken?

Houthakkert | 08-09-10 | 16:30

Top stukje Brusselmans, had het zelf niet beter kunnen verwoorden.

Ashtrey | 08-09-10 | 16:29

@Multiflauwekulti | 08-09-10 | 16:26
*ook onbedaarlijk schreien doet*

Lewis Lewinsky | 08-09-10 | 16:29

Alarichi is eng. Alarichi belichaamt waartoe multiculti uiteindelijk leidt.
Wat Alarichi beweert dat interculturele communicatie neerkomt op het voor kennisgeving aannemen van de referentiekaders van anderen en die referentiekaders in alle opzichten onaangetast laten en immuniseren. AHet is ruim voldoende, zo beweert mevrouw, dat je het referentiekader van de ander begrijpt en respecteert, als je er verder maar met je poten van afbilijft. Buigen, flexibel zijn, aanpassen, water bij de wijn doen, inschikken, opschuiven, delen, samenwerken, kortom bereid zijn om samen te veranderen en de samenleving daarmee te veranderen is in het geheel niet aan de orde.
Wat Alarichi zegt is dat elk individu zich zonder meer in zijn eigen cultuur mag opsluiten en mag weigeren om in dialoog te gaan, zijn eigen waarden als absoluut mag laten gelden en zich dienaangaande nooit hoeft te verantwoorden ten opzichte van de samenleving die die cultuur de ruimte heeft gegeven. Ze durft zelfs te beweren dat die particuliere waarden 'universeel' zijn en a priori als 'verrijking' van de samenleving dienen te worden beschouwd.
En als die samenleving op welke wijze dan ook maar de minste neiging heeft om dat individu aan te spreken op zijn waardenstelsel, zijn referentiekader, dan getuigt dat van een verwerpelijk superioriteitsgevoel, zo leren wij van haar.
Dit is het klassieke schema dat door de multiculturalisten wordt gebezigd: culturen zijn onherleidbaar tot elkaar en hebben alle het recht op hun eigen waarheid, communicatie kan dus slechts bestaan uit het kennisnemen van elkaars waarheden. Het multiculturele denken leidt tot exclusie, elkaar uitsluiten, elke vorm van universeel denken bij voorbaat onmogelijk maken.
Alarichi is een racist.

Schoorsteenveger | 08-09-10 | 16:29

Niet geïntegreerde moslim die een mats baantje van Cohen heeft gehad... Zo ziet Job het graag! Was ik maar vrouw, moslim en niet geïntegreerd... *zucht*

Doc Damage | 08-09-10 | 16:29

De interculturele maatlat meet met twee maten. #verwarrend.

Sliptong | 08-09-10 | 16:28

Voor *interculturele competentie* is *openheid voor normen- en waardenpatronen die van de ons bekende patronen afwijken* nodig.
Ja, daar betaalt de Amsterdammer voor. Om open te worden voor afwijkende normen en waarden. De gemeente wil het. amsterdam.nl/gemeente/diensten_bedrijv...

Lewis Lewinsky | 08-09-10 | 16:28

@Lewis Lewinsky | 08-09-10 | 16:24
Deze ook bekeken?
"Bij de ontwikkeling van een interculturele competentie gaat het vooral om kennis en houding ten opzichte van de ander. Daarnaast ook inleving in het gedrag van de ander; bewustzijn van verschillen in referentiekader, beleving en emotionaliteit van de ander. "
amsterdam.nl/gemeente/diensten_bedrijv...

Prof. D.A.H. Vintik | 08-09-10 | 16:27

Ik heb weinig begrip voor het feit dat die meiden zo naar voren geschoven zijn door de media. Ze hebben een vlotte amsterdamse babbel maar als je goed naar ze luistert zijn het vreselijk bekrompen types die alles afwijzen dat niet eindigt op islam.

Simon_GS | 08-09-10 | 16:27

@Multiflauwekulti | 08-09-10 | 16:26
Pas op voor zakkenrollers daar! Dat zijn vaak Roemenen en Bulgaren. Dat dan weer wel.

Sliptong | 08-09-10 | 16:27

@lafjes anoniem | 08-09-10 | 16:10 : You don't get it : dat mag zo zijn maar het past iemand niet als hij of zij zo'n baan heeft. Je zet een Jehova's Getuige immers ook niet aan het hoofd van de 'werkgroep homo-integratie'.

BTW : Wat is 'interculturele competentie bij ALLE medewerkers' eigenlijk? Dat je weet hoe je moet buigen als je zo'n stuk verdriet met een kaftan aan voorbij ziet komen?

TM | 08-09-10 | 16:26

@lafjes anoniem | 08-09-10 | 16:10 : You don't get it : dat mag zo zijn maar het past iemand niet als hij of zij zo'n baan heeft. Je zet een Jehova's Getuige immers ook niet aan het hoofd van de 'werkgroep homo-integratie'.

BTW : Wat is 'interculturele competentie bij ALLE medewerkers' eigenlijk? Dat je weet hoe je moet buigen als je zo'n stuk verdriet met een kaftan aan voorbij ziet komen?

TM | 08-09-10 | 16:26

gaarmaarwaar | 08-09-10 | 16:24
Ga zelf eens deaud, mongool.

Superior Bastard | 08-09-10 | 16:26

@ Lewis Lewinsky | 08-09-10 | 16:19
Ik zit daar te lezen over de interculturele meetlat.
En ik begin zacht maar zeker te wenen.
Wat een land waar we ons maar aanpassen aan alles dat zich niet aan ons aan wil passen. Ik ga vanavond maar naar de verlichte molentjes bij Kinderdijk kijken, weet ik tenminste zeker dat ik even verlost ben van dat Marokkanen-spul.

Multiflauwekulti | 08-09-10 | 16:26

Interculturele competentie..

Ik maak een heerlijke shoarma, al zeg ik het zelf.

Superior Bastard | 08-09-10 | 16:25

Arme kindertjes. Ik vindt het ook niet vreemd dat bepaalde allochtone kinderen buitengesloten worden in de groep. Niet meedoen met de rest geeft al snel reacties.

Hei-kneuter | 08-09-10 | 16:25

3 vreselijke wijven
jammer dat ze nog bestaan ze zaten toch in een turks vliegtuig die gecrashed was?

echt walgelijke wijven met 3 te grote bekken

gaarmaarwaar | 08-09-10 | 16:24

@Sliptong | 08-09-10 | 16:22
Je hebt volkomen gelijk, maar Jihad Ariachi zou jou misschien wel langs de *kuckekuchekuch* multiculturele meetlat leggen.
Daar wordt ze voor betaald. amsterdam.nl/gemeente/diensten_bedrijv...

Lewis Lewinsky | 08-09-10 | 16:24

@Dancing_Destroyer | 08-09-10 | 16:15
Nee hoor, dat is niet zo. ;)
Volgens de vele linkse hufters bent u nu een tokkie.

eigen-mening | 08-09-10 | 16:24

woestijnvisie.... hahahaha....... hahahaha....... enz. ..... tot tranen.

Zuitschuip | 08-09-10 | 16:23

@R.B.Scott | 08-09-10 | 16:21
Een nieuwe variant van "hoer met een doek om je kop" is meer dan welkom. Of "worden jullie onderdrukt, dat moet ik aan mijn man vragen" 2.0. Heerlijk.

Sliptong | 08-09-10 | 16:23

@Lewis Lewinsky | 08-09-10 | 16:19
Interculturele competentie doet een dialoog vermoeden. Helaas werkt dat niet zo met onze islamitische medelanders. Meer dringend verzoek toch echt de Islam te respecteren en toch vooral niet de Hollandse normen en waarden.

Sliptong | 08-09-10 | 16:22

Kwam Hans Teeuwen maar eens ouderwets door...

R.B.Scott | 08-09-10 | 16:21

@lafjes anoniem 16:18

Ik niet. Vraag me af wat voor waanzin dit *kuch* vrouwtje allemaal nog meer de wereld inslingert namens de Gemeente 020. Tipje van de sluier lijkt me.

Dikke LOL @ "met haar strepen schermen" overigens.

widtvoet ® | 08-09-10 | 16:21

gadverdamme wat een informatie....

De kantonnier | 08-09-10 | 16:20

Afvloeien die hap met Fatima Elastika er bij. Dat moeten we toch niet willen mensen?

Sliptong | 08-09-10 | 16:20

En ik had nog wel zo'n goede hoop op Ebbie maar dat was ijdele hoop. Respect voor de respectlozen. Mooier kan het niet verwoord worden.

Sliptong | 08-09-10 | 16:19

Zwakzinnigheid ten top de officieule website van de gemeente Amsterstan. Leest u even mee? Komtie:

*Het algemene doel van ABC Interculturele Communicatie is het ontwikkelen van een interculturele competentie bij alle medewerkers van de gemeente Amsterdam*.

Herhaling: *interculturele competentie bij ALLE medewerkers*.
Knettergek. Opheffen dat bureau van Jihad A.. Directement!
amsterdam.nl/gemeente/diensten_bedrijv...

Lewis Lewinsky | 08-09-10 | 16:19

widtvoet ® | 08-09-10 | 16:15
Waar ze dan ook op aangesproken is door haar baas.
Next.

nogeentjedan | 08-09-10 | 16:18

widtvoet ® | 08-09-10 | 16:15
Ze gaat met haar strepen schermen en dat moet ze niet doen. Dat ben ik met je eens. Toch vind ik dit zwaar overtrokken allemaal.

lafjes anoniem | 08-09-10 | 16:18

Napeauleon | 08-09-10 | 16:00
Dan moet eerst iemand aan Jihad uitleggen dat die rode draadjes in Word geen uitingen zijn van de spreekwoordelijke autochtone arrogantie om intercultureel taalverrijkers in een monocultureel keurslijf te dwingen, maar gewoon een spellingschecker.

sjaakdeslinksesul | 08-09-10 | 16:16

Als we nou eens met de pet rond gaan en voor die drie een enkeltje Iran kopen. En Geeft gul dan kan die magool van een Izz ook nog mee.

Conan de Rabarber | 08-09-10 | 16:16

Ik wordt een beetje moe. Wij Nederlanders moeten ons ten allen tijde maar gaan aanpassen aan die moslims, andersom gebeurt nooit. Die groepering begint me steeds meer de strot uit te hangen.

Kunnen dit soort radicalen niet een enkeltje schapengebergte krijgen? Ga maar lekker haatbaarden daar.

Dancing_Destroyer | 08-09-10 | 16:15

@lafjes anoniem 16:10

Gaat het hier niet om. Punt is dat deze *kuch* mevrouw zich namens de Gemeente in de diskussie mengt. Vanuit haar hoedanigheid als "koordinator interkulturele kommunikatie".

widtvoet ® | 08-09-10 | 16:15

Hoor net dat het een goed paddenstoelen jaar is, hebben we gisteren al gezien met Izz ad-din champignon.

gentle giant | 08-09-10 | 16:13

gemeentecoördinasnor
sjaakdeslinksesul | 08-09-10 | 15:57
Met als kerntaak de gemeentecoördinazi.
Superior Bastard | 08-09-10 | 16:09
LOL

Iemand in voor een soepje?

Napeauleon | 08-09-10 | 16:11

Geloof wat je wil maar hou het binnenskamers in je eigen huis en val er verder niemand mee lastig. Voor de rest doe je gewoon mee met de maatschappij en hou je je aan de waarden en normen van de maatschappij. Klaar.

pete68 | 08-09-10 | 15:59
.
Eigenlijk moet gewoon iedereen zijn bek houden en niemand anders er mee lastig vallen.
Dus ook die eeuwige zeveraars met hun gezeik over wat een ander gelooft.
Werkelijk, als niet alleen die helft van Nederland die wél ergens in gelooft nu gewoon eens stil blijft, maar ook die lui die nergens in geloven, dan wordt het pas echt lekker rustig in Nederland.

vagehond | 08-09-10 | 16:11

@The Russian 16:06

Zou m'n geld er niet opzetten. Dikke kans dat deze *kuch* dame haar verdere leven bij de Overhead op de loonlijst staat. D'r zijn nog wel meer van die waanzinbaantjes te vergeven. "Koordinator interkulturele kommunikatie"... hoe verzín je het.

widtvoet ® | 08-09-10 | 16:10

Stuur die kopvotkudt toch terug naar de woestijn, misschien dat ze daar met d'r grote bek een paar stenen mag gaan opvangen. Want dat staat haar te wachten in de echte moslim wereld als vrouw met een grote bek.

stephan66 | 08-09-10 | 16:10

Ik snap het probleem niet. Op de school waar ik werk zitten al jaren kinderen van Jehova's, die doen NOOIT ergens aan mee, omdat ze vinden dat ze alleen god mogen vieren. Nu vind ik dat de grootst mogelijke onzin, maar dat respecteer ik. Net zo goed als dat ik het respecteer als iemand geen "juffenverjaardag" wil vieren om andere redenen: bijvoorbeeld omdat het een aanstellerig eigengeilerige jeukdag is. Moeten zij weten, is er meer taart voor mij en kunnen zij lekker hun Nederlandse taal bijspijkeren.

lafjes anoniem | 08-09-10 | 16:10

Ad Telenooie | 08-09-10 | 16:07
Ze hebben jou vastgebonden op je stoel voor je beeldscherm, je kunt alléén GS in je browser krijgen en de auto-F5 staat aan?

Of wil je gewoon die hele geyle foto, ongeschonden en in zijn geheel, kunnen zien?

Napeauleon | 08-09-10 | 16:10

Ik begin het op mijn oude dag nog eens te worden met Ayaan ook :

www.aei.org/article/102433

Inderdaad : dit is geen religieus conflict, dit is een botsing van *onverenigbare* beschavingen.

TM | 08-09-10 | 16:10

Ies cultuur, Brusselmans?
Ik had meer dan 30 jaar geleden een roomblank Hollands meisje in de klas die ook nooit aan feestjes mee mocht doen. Zelfs geen snoepje aannemen als er werd uitgedeeld.
Jehova getuige.. niks met cultuur te maken. Achterlijke interpretaties van religie, dat wel ja.

nogeentjedan | 08-09-10 | 16:09

sjaakdeslinksesul | 08-09-10 | 15:57
Met als kerntaak de gemeentecoördinazi.

Superior Bastard | 08-09-10 | 16:09

Is "coördinator interculturele communicatie" toevallig een HBO-studie?

rara | 08-09-10 | 16:07

Flikker nou eens op met die k#t bubbel overlayers!

Ad Telenooie | 08-09-10 | 16:07

"-edit | 08-09-10 | 15:48
nee, mijn geduld met het gezeik, gedrein en gedreig van de islam is op.

BasKoning | 08-09-10 | 16:06

Kan ze ontslagen worden AUB, en meteen een enkeltje richting woestijn krijgen, want niemand gaat deze trut nog aannemen.

The Russian | 08-09-10 | 16:06

@noly | 08-09-10 | 15:55

Iedereen die op vakantie naar Turkije gaat is Turks?

Biff Eagleburger | 08-09-10 | 16:05

Echt op de vingers .. met een dikke balk en vervolgen ingraven en stenigen .
Niet mee doen met de juffenverjaardag ofwel hun bedanken dat ze die inteelt nakomelingen proberen iets bij te brengen en in het gareel te houden is verzaken op school heet SPIJBELEN en dat moet zeker onder deze multiKUL zwaar gestraft worden. Je doet mee en anders DONDER je maar op.

klasos1967 | 08-09-10 | 16:05

"zeg maar jansen | 08-09-10 | 15:47
waarom zou je tolerant zijn tegen kolonisten die ons land verneuken

BasKoning | 08-09-10 | 16:04

Ik moet aldoor aan stenigen denken

jaap1423 | 08-09-10 | 16:04

Pa Cartwright | 08-09-10 | 15:57
Ah... dank.

Napeauleon | 08-09-10 | 16:01

Alariachi en haar zussen kwamen in het nieuws toen zij op 31 oktober 2006 in het televisieprogramma Pauw & Witteman[3] geen afstand wensten te nemen van een grievende uitspraak van imam Fawaz over Ayaan Hirsi Ali en Theo van Gogh, die door de imam een dodelijke ziekte toegewenst kregen. De vrouwen vonden de uitspraak in strijd met de islam maar wilden niet, alleen omdat zij zelf moslima's zijn, mededelen in de veroordeling van de uitspraak. Schrijver Leon de Winter voegde daarop de zussen in zijn column in Elsevier een tirade toe, waarin zij zelf "hersen- en tongkanker" kregen toegewenst
Bron Wiki.

kleingrutter | 08-09-10 | 16:01

sjaakdeslinksesul | 08-09-10 | 15:52
Jij gaat helemaal lekker vandaag he?
Als ze nu de mond vol heeft - zoals je schrijft - en dat bevalt haar dan zie ik nog een mooie carriere in het verschiet. Zelfs nádat ze haar tanden verloor - tijdens een eventuele botsing van culturen, die zich overigens gewoon in haar huiskamer kan afspelen zodra wordt opgemerkt dat haar invloed tanende is.
Maar goed, een carriere dus.
+1

Napeauleon | 08-09-10 | 16:00

Wanneer pleuren we die bekrompen moslim hufters nou eens een keer het land uit? Genoeg is gewoon genoeg. Als je middeleeuwse opvattingen hebt, pleur dan lekker op naar de Sahara.Zijn wij er hier vanaf en 'hunnie' zitten lekker tussen gelijkgestemden. Kunnen ze fijn vrouwen stenigen enzo.
Bekrompen en starre hufters zijn het. Geldt ook voor gristenhonden hier in Holland.
Bah, zo moe van die geloofsdiscussies. Gewoon de botte bijl erop. Geloof wat je wil maar hou het binnenskamers in je eigen huis en val er verder niemand mee lastig. Voor de rest doe je gewoon mee met de maatschappij en hou je je aan de waarden en normen van de maatschappij. Klaar.

pete68 | 08-09-10 | 15:59

En wat doe jij voor de kost?
"coördinator interculturele communicatie"
Dat wil je toch niet toegeven op een verjaardagsfeestje.
Aha !!

gentle giant | 08-09-10 | 15:59

@zeg maar jansen | 08-09-10 | 15:48 : 'MOS'-lima ?

TM | 08-09-10 | 15:58

Ik denk dat ze een keer goed gejufd moet worden op juffendag

Beffklepper | 08-09-10 | 15:57

fart majeur 15.48. Nee ik bedoel dat ik genoeg heb van moslims in het algemeen en kut marrokanen in het bijzonder.

Karel Kruizenruiker | 08-09-10 | 15:57

@ Napeauleon | 08-09-10 | 15:55
Een reply in kapitalen aan BasKoning | 08-09-10 | 15:44
Maar hij begon.

Pa Cartwright | 08-09-10 | 15:57

gemeentecoördinasnor

sjaakdeslinksesul | 08-09-10 | 15:57

Hoe kan deze 'meid' werkzaam zijn bij de gemeente als 'coördinator interculturele communicatie', terwijl ze een probleem heeft met moslim-homo's en het normaal vindt dat alochtonen zichzelf en (nog erger) hun kinderen afzonderen van de maatschappij?!

Zolang mensen als Cohen en van der Laan dit soort zaken gedogen hoeft Wilders geen campagne te voeren. Ze jagen de kiezers wel naar PVV kamp.

abom | 08-09-10 | 15:57

en terrecht, die vrouw heeft helemaal gelijk

Phobophrysk | 08-09-10 | 15:57

Eberhard heeft de klok wel hoor luiden, maar... 'Volgens Van der Laan reageerde Alariachi op persoonlijke titel en had ze bij haar reactie niet mogen vermelden dat ze bij de gemeente werkt. Ze heeft een gesprek gehad met haar leidinggevende waarin haar dit duidelijk is gemaakt.'

Het gaat er natuurlijk om dat deze trut is aangesteld om onze waarden uit te dragen (wellicht intercultureel); in haar zeer specifieke positie kan ze dus helemaal niet 'op persoonlijke titel' spreken. Ze is nu juist in dienst om de mening van de gemeente over dit soort zaken uit te dragen.

Uit de kern van de zaak ongeschikt en dus is ontslag de enige juiste aanpak.

ik heet joran | 08-09-10 | 15:56

Vrouwen die in het openbaar spreken, dat is toch hartstikke haram? Ze moet haar mond houden.

rara | 08-09-10 | 15:56

Het is dat dumpert overgenomen is door 4chan, anders zou 'Al het geloof moet dood' daar morgen weer op 1 staan.

Prof. D.A.H. Vintik | 08-09-10 | 15:56

Huh? Waar gaat dit over? O, een Moslima... SCHANDE! Zucht, klop weer eens een non-issue op...

Integratie cursus gemist? Die mensen mogen op basis van hun geloof overal onderuit komen lijkt het. Straks hoeven ze ook niet meer te wachten bij de kassa in Appie Hein omdat wachten op vrouwen tegen hun geloof in gaat :P

segfault | 08-09-10 | 15:56

de jehova-getuigen van de suiker-islam en onderwijl zo radicaal als de tyfus maar naieveling Cohen weet ook deze lieden te faciliteren PLUS hieraan geld te verkwanselen.
'
WAAROM gaan Cohen & Co niet gewoon naar Marokko? of Iran? Leuk half ingegraven vrouwtjes doodgooien met stenen en zo. . .
'
mogen wij daar ASJEBLIEF van gevrijwaard blijven? Verschrikkelijk zeg.

Rest In Privacy | 08-09-10 | 15:55

-weggejorist-

TheHairdresser | 08-09-10 | 15:55

De meiden zijn Turks,zaten in dat Turkish Airlinestoestel
dat in een weiland bij Schiphol terecht kwam.

noly | 08-09-10 | 15:55

Pa Cartwright | 08-09-10 | 15:46
Shit, te laat.
Welke regel heb je aan de laars gelapt?

Napeauleon | 08-09-10 | 15:55

Sinds Hans Teeuwen haar, en die andere twee over het paard getilde pseudo- provocatrices, zwaar verbaal terechtwees kan ik hen eigenlijk alleen maar een beetje zielig vinden.
Zoals vroeger dat eeenlingetje in de klas dat zo wanhopig zijn best deed om erbij te horen en zich daarbij te buiten ging aan exorbitant gedrag.

Superior Bastard | 08-09-10 | 15:55

EN We Gaan Weer Dubbelposten! It's not me, it's this crap site, waarvan akte.

TM | 08-09-10 | 15:54

@zeg maar jansen | 08-09-10 | 15:48 : Ik had al op alle links geklikt en ik doe dat liever niet nog een keer. Het blijf een lelijk kreng. Zeker met zo'n hoofddoekie op.

Overigens zou ik niet eens neuken met het grootste blonde stuk op Aarde als die van dit soort nonsens zou verkopen. Put me off man, puts me off.

En dan heb ik het nog niet gehad over dat Marokkaanse familie tuig dat om het minste of geringste ruzie loopt te zoeken. Heb(ver) in het verleden al eens gezien hoe het er aan toe gaat in die kringen en ik raak dat met geen polsstok meer aan.

In de kleinere steden en dorpen heb je nog prima 'allochtonen'. In de grote stad : Ongezien de tyfus met die lui.
Ik vraag me al jaren af wanneer de eerste echte Charles Bronson opstaat in Nederland.

TM | 08-09-10 | 15:54

@zeg maar jansen | 08-09-10 | 15:48 : Ik had al op alle links geklikt en ik doe dat liever niet nog een keer. Het blijf een lelijk kreng. Zeker met zo'n hoofddoekie op.

Overigens zou ik niet eens neuken met het grootste blonde stuk op Aarde als die van dit soort nonsens zou verkopen. Put me off man, puts me off.

En dan heb ik het nog niet gehad over dat Marokkaanse familie tuig dat om het minste of geringste ruzie loopt te zoeken. Heb(ver) in het verleden al eens gezien hoe het er aan toe gaat in die kringen en ik raak dat met geen polsstok meer aan.

In de kleinere steden en dorpen heb je nog prima 'allochtonen'. In de grote stad : Ongezien de tyfus met die lui.
Ik vraag me al jaren af wanneer de eerste echte Charles Bronson opstaat in Nederland.

TM | 08-09-10 | 15:54

"Woestijnvisie"... hij's fijn :)
Ik ben een heel tolerante rakker en rabiaat anti-Wilders, maar ben ermee eens dat geen enkele persoon die zich NL'er noemt, zit te wachten op zulk zinloos gekwebbel.

Randfiguur | 08-09-10 | 15:54

Eberhard zal nog jaren opgescheept zitten met de nalatenschap van zijn voorganger/stotteraar en van dit soort multikultrutten krijgen we er straks duizenden bij als Jobje onze grote roerganger wordt.

SjiekDeFriemel | 08-09-10 | 15:54

Is het nou zo moeilijk om bepaalde bevolkingsgroepen NIET voor te trekken? Ze lachen zich in de moslimlanden toch krom om die lau-spastische Hollandse gedragingen. Slap zooitje die Nederlandse overheid

tejootje | 08-09-10 | 15:53

Ze is niet echt slim, je weet toch als moslima dat je geen eigen mening mag hebben in NL. Ze is iig niet goed ingeburgerd.

Amaar | 08-09-10 | 15:53

Het opvallende is natuurlijk wel dat zo Jihad haar mond vol heeft over respect, verdraagzaamheid en interculturele misverstanden van de kant van Cleaver, maar wel heel makkelijk over de niet mis te verstane respectloze en onverdraagzame tweede mail van de klagende vader heenstapt. Sommige varkens zijn nu eenmaal gelijker dan andere varkens.
Maar goed, tenminste een laaggeschoolde marokkaanse die wel een baan heeft, toch weer reden voor een feestje

sjaakdeslinksesul | 08-09-10 | 15:52

SpvvD | 08-09-10 | 15:50 Beter opletten bij Nederlands op sgool.

zeg maar jansen | 08-09-10 | 15:52

-weggejorist-

SpvvD | 08-09-10 | 15:50

Maar wat gebeurt er met die Turkse vader? Die is docent interculturele communicatie aan de InHolland Academie. Heeft die ook een uitbrander van Eberhard en/of Doekle gehad?

Zal wel niet he?

Lambertus Lamstraal | 08-09-10 | 15:50

Meid van Haram.

Harrie Nak | 08-09-10 | 15:49

@Pa Cartwright | 08-09-10 | 15:46 : This wel te merken aan die klotekinderen van de buren die weer eens als een motherfucker aan het stampen zijn. *knalt weer ff een dubbstepnummertje op niveau 30 aan*

Frederik Vijf | 08-09-10 | 15:49

@zeg maar jansen | 08-09-10 | 15:39

Mwa, als het echt moet, maar ik ken wel veel lekkerderder Marokkaanse vrouwen. Zij ziet er toch een beetje boerentrienerig uit. Maar misschien is dat wel jouw ding. Nudge nudge, wink wink, say no more.

Biff Eagleburger | 08-09-10 | 15:49

@BasKoning | 08-09-10 | 15:44
Wie is wij? En waren praten die ''wij" alleen in Nederland niet?

Is de retalin op?

-edit | 08-09-10 | 15:48

Karel Kruizenruiker | 08-09-10 | 15:48: als in: een Moslim-ma en een Moslim-moe ?

fart majeur | 08-09-10 | 15:48

TM | 08-09-10 | 15:47 Klik die link "op eigen titel" dan eens open, geen snor. Marokkaanse meisjes hebben niet snel een snor, dat zijn meer de Turkse meisjes.

zeg maar jansen | 08-09-10 | 15:48

En maar lekker graaien uit de multi-culti-pot. Vraag mij altijd af welke sukkels hiervoor betalen... oh kut... ik ben zo'n sukkel.

Kotsende lama | 08-09-10 | 15:48

Brusselmans, ik heb een kleine toevoeging aan je voorgestelde oplossing:
echt werk zoeken in haar land van herkomst.

havertje | 08-09-10 | 15:48

Ik nomineer "woestijnvisie" alvast voor de Woord van het Jaar Verkiezing.

fart majeur | 08-09-10 | 15:48

ik word zo langzamerhand een beetje moslimmoe

Karel Kruizenruiker | 08-09-10 | 15:48

wirbel010 | 08-09-10 | 15:43
Is nog even sof cohen geregeld, voordat hij de oppositie inging

Vetinari | 08-09-10 | 15:48

BasKoning | 08-09-10 | 15:44 Tip: Hoofdlettergebruik waar nodig en lees je plemp door vóór je op post drukt.
Verder ben jij hét voorbeeld van intolerantie.

zeg maar jansen | 08-09-10 | 15:47

@zeg maar jansen | 08-09-10 | 15:39 : En ik zou der een enorme autochtone rotschop onder haar reet geven. Maar goed; ik hou niet van vrouwen met snorren.

Anyway; wat voert zo'n tv-trut in godesnaam uit als intercultureel blahdieblah? Serieus dus? Dit is echt niet leuk meer, hier schieten grappen gewoon te kort. Een homo-hatende lesbo moslima neerzetten in een INTERCULTURELE baan.

What's next? "Het pedo-squad, uw eigen betrouwbare badmeesters!" ?

TM | 08-09-10 | 15:47

@zeg maar jansen | 08-09-10 | 15:39 : En ik zou der een enorme autochtone rotschop onder haar reet geven. Maar goed; ik hou niet van vrouwen met snorren.

Anyway; wat voert zo'n tv-trut in godesnaam uit als intercultureel blahdieblah? Serieus dus? Dit is echt niet leuk meer, hier schieten grappen gewoon te kort. Een homo-hatende lesbo moslima neerzetten in een INTERCULTURELE baan.

What's next? "Het pedo-squad, uw eigen betrouwbare badmeesters!" ?

TM | 08-09-10 | 15:47

-weggejorist-

Pa Cartwright | 08-09-10 | 15:46

Wie heeft die "functie" bedacht?
Dubbele tong.
Dubbel paspoort.
Dubbele meningen.
Kan ze niet middels een dubbele salto naar Marokko terug?

kleingrutter | 08-09-10 | 15:46

je eigen woestijnvisie opleggen

+1

r04dki11 | 08-09-10 | 15:45

Capt. J.T. Spaulding | 08-09-10 | 15:40
Wat begrijp jij niet; lekkerste of stel?

Semmo | 08-09-10 | 15:45

oudt nieuws?

Bukoswski | 08-09-10 | 15:45

Naar verluidt zou er op Schouwen ook ooit een Marokkaanse met kopvod hebben gewoond. Die werkte alleen niet voor de gemeente.

*0111 nummer belt met de vraag de interkultureel koordinator te spreken*

widtvoet ® | 08-09-10 | 15:44

-weggejorist-

BasKoning | 08-09-10 | 15:44

-weggejorist-

Sokolum | 08-09-10 | 15:43

En zo hebben ze ook voor onze jihadbroeders weer functies bij de overheid bedacht die nutteloos zijn en ons veel belastinggeld kosten.

wirbel010 | 08-09-10 | 15:43

over onrendabel gesproken

Geile Markeerstift | 08-09-10 | 15:43

dat is wel de lekkerste van 't stel. Hmm.. psst psst schatje kom je honingkoekjes eten van het weekend?
sufkut | 08-09-10 | 15:34

JIJ bent inderdaad een sufkut, de lekkerste van het stel, wat spreekt je precies aan, de kleur van het doekje of die prachtige snorharen?

Capt. J.T. Spaulding | 08-09-10 | 15:40

Ah, de meiden van Halal. De schoolvoorbeelden van de 'gematigde Moslims'.

Frederik Vijf | 08-09-10 | 15:40

Niemand?


Ik zou 'r doen.

zeg maar jansen | 08-09-10 | 15:39

Cohen zou gelijk een goed gesprek zijn aangegaan, Van der Laan geeft ze een uitbrander. Verschil? Niets!
Typisch trouwens dat zo iemand weer emplooi vind bij de gemeente...

Hanz Ziezo | 08-09-10 | 15:39

@ sufkut | 08-09-10 | 15:34
Jaja, teneinde jouw panharing even door haar met jodium doordrenkte knuistje te laten gieren dan zekerss?

Pa Cartwright | 08-09-10 | 15:38

Alweer zo'n echte kut Marokkaanse ,vrij naar Rob Oudkerk.

Pluto644 | 08-09-10 | 15:38

Haar uitlatingen @Brusselmans, "haar".

*in 'n goede bui is vandaag*

widtvoet ® | 08-09-10 | 15:37

stuur die dames eens snel terug naar marokko. dragen niets bij, zijn vervelend en niemand gaat ze missen.

zoalshetis | 08-09-10 | 15:37

Ik haat de Islam. Al die onderdrukking, handen en voetenafsnijderij, zweepslagen, stokslagen en stenigingen. Waarom dwepen Nederlandse politieke partijen daar toch mee?

womannicer | 08-09-10 | 15:37

Hoeveel zou ze verdienen met die functie?
Aangezien hij nogal vaag benoemd en ongetwijfeld niet veel opleidingseisen heeft gevergd, bekruipt mij het gevoel dat hij een beetje speciaal voor haar is gecreeerd...
Lijkt me in ieder geval de moeite waard om een externe consultant het nut van dit soort functies eens even langs de lat te leggen...

vagehond | 08-09-10 | 15:37

Hoeveel zou ze verdienen met die functie?
Aangezien hij nogal vaag benoemd en ongetwijfeld niet veel opleidingseisen heeft gevergd, bekruipt mij het gevoel dat hij een beetje speciaal voor haar is gecreeerd...
Lijkt me in ieder geval de moeite waard om een externe consultant het nut van dit soort functies eens even langs de lat te leggen...

vagehond | 08-09-10 | 15:37

Aan hun eigen poten zagen... dat kunnen ze.

mr_atheist | 08-09-10 | 15:36

Meiden van Halal.

* diep zuchten doet *

Tennessee Whiskey | 08-09-10 | 15:35

Je zult maar Jihad heten..... nomen est omen!

Jaap Knasterhuis | 08-09-10 | 15:35

En terecht

vruchtensapje | 08-09-10 | 15:35

dat is wel de lekkerste van 't stel. Hmm.. psst psst schatje kom je honingkoekjes eten van het weekend?

sufkut | 08-09-10 | 15:34

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken