Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Veronica Sunset Grooves herdacht met hip feestje

pliesiehvh.jpg Ethisch blunderen met hippe ondernemers, dat gebeurt. Vorig jaar, 22 augustus, ging het goed mis in Hoek van Holland. Schieten, rellen, een dode en gewonden, we kunnen stellen dat Veronica Gunset Grooves de pret van strandfeestjes wel een beetje bedorven heeft. Mooie gelegenheid om daar precies een jaar later bij stil te staan met een leuk dansfeestje. Bouncen is het nieuwe herdenken! Beachclub Millionaires in Hoek van Holland organiseert dan samen met Radio Decibel (hallo Edwin Diergaarde) het "Ministry of Beats" feestje. Is natuurlijk compleet anders dan Veronica Gunset Grooves. Op de datum, locatie en dj Lucien Foort na. De organisatie had even niet door dat het om dezelfde datum ging, maar besluit nu toch door te gaan. Eigenaar Mattieu van Assem van de Beachclub ziet door de eurotekens in zijn ogen de realiteit dus niet meer: "Het is een heel ander feest, veel kleiner dan Sunset Grooves. We verwachten geen problemen." Nee, knuppel, het gaat er ook niet om of je problemen verwacht, maar of de politie en nabestaanden dit kunnen waarderen. Even vragen... nee dus. "Bezopen!" roept de politiebond, met gevoel voor ironie. Want om nou bubbels te drinken op de plek waar de politie door hooligans bijeen werd gedreven en een dode viel. Huur dan een weiland in Beverwijk ofzo...

Reaguursels

Inloggen

Wat weer een gezeur om niks...
Die strandtent ligt op een ander gedeelte van het strand van Hoek van Holland....
En koninginnedag blijft toch ook gewoon nog stees op dezelfde dag gevierd worden..

GebuktIsGenomen | 14-08-10 | 11:05

en trouwens.... die gozer die daar omgelegd is was toch een van de relschoppers? wat nou respect.....

wim kokring | 13-08-10 | 20:19

Dus als er een feest verkloot wordt door een stel rotterdamse zwakzinnigen mag er nooit meer een feestje gehouden worden? Op die manier hebben de buzzkills het snel voor elkaar. Laat de wauten dit keer gewoon voorbereid erheengaan en bij de deur wat controle en iedereen kan gewoon een leuke avond hebben. We laten ons toch niet allerlei krampachtige reacties aannaaien door dat klootjesvolk?

wim kokring | 13-08-10 | 20:17

Dus nu mag er nooit meer een feest komen in HvH. Volgens mij is dit trouwens geeneens een gratis feest, dus waar hebben we het over. Als we maar iets te zeiken hebben.

Michael | 13-08-10 | 17:19

We bouwen pleinen en huizen op begraafplaatsen, waarom zou je geen feest mogen geven ?

Moeten we elke plek waar bloed heeft gevloeid gaan respecteren ?

Dus fietspad waarop Theo lag, moet worden omgelegd, omdat het asociaal is om daar te fietsen ?

Dus elke cel waar een gevangene is overleden mag tot X aantal jaar niet meer gebruikt worden.

paranoia | 13-08-10 | 17:11

Politie en nabestaanden hebben een jaar gehad om te rouwen.
Mooi feestje om de rouw periode af te sluiten..

nr1 | 13-08-10 | 17:03

Misschien kunnen we er een SuperSwyper op af sturen. Wel zo veilig.

kitspuit | 13-08-10 | 16:03

Moet kunnen toch, of is pliesie soms bang dat ze weer trekker handjes krijgen en kaalkopjes wegjorissen?

kitspuit | 13-08-10 | 15:32

Gewoon lekker feesten. Er is toen 1 dode gevallen die zelf ook lekker mee liep te rellen. Daar gaan we geen rekening mee houden.

j van l | 13-08-10 | 14:47

Laat die jongens lekker feesten, voldoende pliesie d'r bij en bij ongeregeldheden: "indien gericht, kan er gevuurd worden: ..

drenkeling69 | 13-08-10 | 14:29

ach gasten, hou toch op met zeuren..
get over yourself and get on with life!

Frenky D. | 13-08-10 | 14:16

"Bizar en ronduit belachelijk", verwoordt Jan Willem van de Pol van de Nederlandse Politiebond (NPB) het gevoel onder politieagenten. Uit piëteit met de ouders van de omgekomen jongen en de gewonden zou dit feest wat de bond betreft niet plaats moeten vinden. "Een herdenking zou beter zijn.

Het zijn dus niet de ouders van de jongen maar onze politie die opkomen voor de ouders en hun eigen boys in blue. Mogelijk zeggen die ouders wel "party on"
Als ik de politie was hield ik me maar gewoon gedeist. De agenten op het strand konden niet anders maar de hogere goden bij de politie zijn door hun onderschatting van de signalen van hun eigen mensen behoorlijk medeschuldig aan het verloop van die avond

kattenmepper | 13-08-10 | 14:09

daar moet zo'n uberhippe SuperSwyper naar toe, dat dan weer wel

doesitblend? | 13-08-10 | 13:44

Wat een dom stukje zeg, alsof die paar nabestaanden van die kutpauper last hebben of zelfs iets wisten van dit feestje. Zoals BYO zegt, mogen we op die dag dan opeens niks meer doen in ons dorpje? Rot op en schuif die komkommertijdstukjes in a place where the sun never shines.

Rimmer | 13-08-10 | 13:43

BYO | 13-08-10 | 13:24

Met gezond verstand en de nodige ballen was niemand ooit in die situatie gekomen. Beide zijn echter maar schaars aanwezig bij de hermandad. En zie hier het resultaat.

De politie heeft de kennis in huis met betrekking tot dit soort problemen, Weet ze te signaleren (en had het ook gesignaleerd) en weet het ook op te lossen.

Dat opgeteld maakt dat het optreden van de politie zeer kwalijk te noemen is.

Re:Kniftig | 13-08-10 | 13:33

Hoeft geen pliesie heen. Is alleen feestje ter nagedachtenis van het kogelkoppertje. Hele eer voor zo'n stuk plebs dat er op zijn sneuveldag rijkelijk champagne vloeit aan de rand van ons onveprezen land.

Tjemig | 13-08-10 | 13:29

-Off topic-
LOL nu @ stand.nl

Ot
Gewoon feestje door laten gaan.

LijstG | 13-08-10 | 13:27

@Re:Kniftig | 13-08-10 | 12:50
.
Dus deze situatie -http://www.youtube.com/watch?v=6X2pL0Xyr50&feature=fvw#t=10m08s- had jij met je spierballen een stuk beter op kunnen lossen?
.
U is een lutser!

BYO | 13-08-10 | 13:24

Ach, klein beetje logisch is het misschien wel dat men pissig is.
Triest dat het zo uit de hand kon lopen, respectloos en enorm kansloos.
Maarja, het is iets van deze tijd blijkbaar.
Het zou dus wel sjieker zijn geweest als ze daar rekening mee gehouden zouden hebben.

Aart Z. | 13-08-10 | 13:23

Tegenwoordig is alles Elite, Millionnairre (opzettelijk gebruik van dubbele letters, oogt chique.... volgens paupers met geld), Exclusive, VIP, Select, Handpicked. Reclamerukkertjes en evenementensnolletjes spelen zo in op een tijdsgeest waarin iedereen zichzelf nogal belangrijk vindt. Nu ja, dit gebeuren valt ook onder die noemer. Lekker ubbels zuipen uit plastic. Lutsers.

En-el Hak | 13-08-10 | 13:22

@ Eucalyptas | 13-08-10 | 12:50
U begrijpt mij!

ReetNeet | 13-08-10 | 13:20

Geld moet rollen! Zoals duidelijk aangegeven is: Totaal niet vergelijkbaar met elkaar.
Stel dat de beachclub ernaast een bruiloft heeft met 1000 gasten.... mag die dan ook niet doorgaan?

Clubber | 13-08-10 | 13:18

Trauma's: Kan ik begrijpen. Maar de wereld nu laten draaien om een relatief klein incident (zie geschiedenis, zie andere landen), vind ik wel erg ver gaan.

retlow | 13-08-10 | 13:18

@Pa Cartwright 13:16
Ik zou willen dat MIJN kapitaal eindeloos was.....

necrosis | 13-08-10 | 13:17

Johnny? Misschien iets luchtigs voor de vrijdag? Iets over tieten, of whisky? Leuke up-skirt van Doutsjjje ofzo?

An die ARBEIT | 13-08-10 | 13:16

en hoe denkt de politiebond over een moskee bij ground zero?

poli | 13-08-10 | 13:16

Ja, lekker boeien. Laat die gasten lekker een feestje organiseren, die zwaar overhypete "schietpartij" is allang vergeten.

Emsarrev | 13-08-10 | 13:16

offtopic: dries op 1 ???

john-m | 13-08-10 | 13:16

@illuvatar 12:50
Grooveyard, *grinnik* hoe verzin je het, bijna net zo grappig als je [!] mopje van vanmorgen.
*nadenkt.....*
Hé, wacht eens even.......

necrosis | 13-08-10 | 13:16

@ Arrabinekoeterine | 13-08-10 | 13:01

Wél zei iemand ooit dat het Kapitaal mateloos is.

Pa Cartwright | 13-08-10 | 13:16

Waarom zou je rekening houden met de nabestaanden van een debiel? En krijgen de relschoppers dan niet nog meer hun zin? Niet 1 feestje verpesten maar direct 2.

Zeker weer een van die nieuwen die dit artikel heeft geschreven. Ah, ik zie het al. Het is Johnny 'ik sla de plank wel vaker mis' quid!

VictorvanZuydewijn | 13-08-10 | 13:14

Beetje stijlloos en volgens mij zeker niet 'per ongeluk' op dezelfde datum/

TonyM | 13-08-10 | 13:13

@ Re:Kniftig | 13-08-10 | 12:50
Helemaal met je eens dat de politie niet goed voorbereid was en met veel te weinig manschappen. Maar dat de hogere pieten van de organisatie in hun kantoren de boel verkeerd inschatten, wil nog niet zeggen dat daarom die paar eenvoudige politiemannetjes/-vrouwtjes 'in het veld' daar de dupe van moeten worden en zich door iets vergelijkbaar met een kudde op hol geslagen olifanten onder de voet moeten laten lopen.

Prof. D.A.H. Vintik | 13-08-10 | 13:10

Ik ga wel een stille tocht met de Rotterdam hooligans organiseren daar.

Bos Hout | 13-08-10 | 13:08

Weet je?.. Ik zeg doen! Wordt toch kudtweer hahahahahaa!!

Man-Bijt-Kont | 13-08-10 | 13:08

Alsof iemand ook maar een traan laat om een neergeschoten, stijf van de coke en pillen staande, voetbalhooligan. Ja ok, zijn vader en moeder misschien. Voor de rest..... party peopleeeeeeeeeee !!!!

inquisitor | 13-08-10 | 13:04

[understatement] Een betere organisatie lijkt me wel noodzakelijk.

Insignificant_Cunt | 13-08-10 | 13:02

"Ethisch blunderen met hippe ondernemers"

Tautologie. Ondernemers zijn per definitie onethisch, ze nemen immers winst. Ik zeg niet dat ik weet hoe we de economie anders kunnen laten draaien, maar niemand heeft ooit gezegd dat het leven simpel was.

Arrabinekoeterine | 13-08-10 | 13:01

Ja laten we HvH nu tot in de eeuwigheid herdenken en landelijk twee minuten stil zijn en op die dag nooit meer iets leuks doen. @Kniftig: De politie heeft het toen inderdaad verkeerd opgelost. Ze hadden meer paupers moeten afknallen en de betrokken agenten een lintje moeten geven. Ik snap niet dat die agenten emotionele problemen hebben. En die honderd schoten? Negenennegentig schoten daarvan waren mis, terwijl in Iran er negenennegentig raak waren geweest. Dus internationale ophef over HvH is een beetje overdreven, vind je niet?

Mokum Kosher | 13-08-10 | 12:56

En wat mrfreeze al aangaf. Als dit niet kan, kan koninginnedag al helemaal niet.

Saboteerik | 13-08-10 | 12:54

Haha.. opnieuw miskleuntje van GS.. helaasch.
Is ook inderdaad een totaal ander feestje, want: niet gratiesj, dus minder paupers.
Schuld lag overigens inderdaad bij onderschatting vanuit zowel organisatorische als beambtelijke hoek. En voor zover ik het weet zijn het niet dezelfde organisatoren, toch? Politie en Gemeente moeten hun lesje ook gehad hebben. Dus gewoon knallen, lijkt me.

Saboteerik | 13-08-10 | 12:53

Mindchaoz | 13-08-10 | 12:49

De hooligans hebben ook de schuld. Ik zeg alleen dat de politie het verkeerd heeft opgelost.

Ik heb verder niks met hooligans te maken, die laten zich niet controleren of sturen. De politie des te meer en ik acht het van belang dat ze adequaat kunnen optreden. Daar hoort ook bij dat je toegeeft wanneer je volledig de fout in bent gegaan of wanneer iets volledig mis ging.

Er is meer dan 100 keer op ongewapende burgers geschoten! Als dat in Iran of China gebeurd staat de internationale gemeenschap op haar achterste poten

Re:Kniftig | 13-08-10 | 12:53

@ReetNeet | 13-08-10 | 12:49
Precies, op de lange duur beschouwd is overal ter wereld weleens iemand doodgegaan, geen plek uitgezonderd.

Eucalyptas | 13-08-10 | 12:50

Prof. D.A.H. Vintik | 13-08-10 | 12:45

De politie had om te beginnen gewoon goed voorbereid moeten zijn, zoals het hoort en waar ze voor betaald worden. Dat er geen ME paraat stond is werkelijk belachelijk. Dat er onvoldoende agenten aanwezig waren om de situatie en de massa te kunnen controleren is buitengewoon verwijtbaar.

Daar komt bij dat die mietjes die de laatste paar jaren bij de politie zijn aangenomen te zwak zijn om op te treden in zulke situaties. Ze hadden nooit terug moeten trekken. Vanaf dat moment werden ze onder de voet gelopen. Ze lieten zich kennen en toonden hun zwakte. Meer hoefde de hooligans niet te weten. Een kans die ze zelden krijgen om de politie te pakken, die doorgaans in overmacht aanwezig is.
Maar goed dit zijn dingen die bekend zijn bij de politie. Wat ze m.i. alleen maar schuldiger maakt.

Re:Kniftig | 13-08-10 | 12:50

The Grooveyard?

illuvatar | 13-08-10 | 12:50

Stel je toch eens voor dat je lol hebt op een plek waar ooit iemand is dood gegaan..

ReetNeet | 13-08-10 | 12:49

Re:Kniftig | 13-08-10 | 12:41

Ga weg joh.. je begon zo goed met je betoog.
Politie de schuld? Die hooligans zijn de schuld van alles.
Blijkbaar kiezen mensen er liever voor om de confrontatie op te zoeken, dan gewoon verstandig te zijn en naar een rustig gedeelte te vertrekken op het terrein. De mensen die dan zo graag dat risico willen lopen, moeten achteraf niet zeiken dat ze door een kogel geraakt worden. Groot gelijk dat de politie is gaan schieten.

Mensen moeten eens leren om hun eigen verantwoordelijkheid te dragen en achteraf, als ze een fout hebben gemaakt, niet te gaan lopen zeiken dat ze zo zielig zijn en dat die politiekogels best hard aanvoelen.

Als ik op een feest ben en ik merk op dat er een onrustige situatie aan het ontstaan is dan draai ik om ik loop ik naar een plek waar het gezellig is. Ieder mens met een beetje verstandelijk vermogen denkt daar hetzelfde over. Dus dat die gast dood is, is zijn eigen verantwoordelijkheid. Hij had er ook voor kunnen kiezen om daar NIET te zijn.

En daarom vind ik die hele heisa over het aankomende feestje gewoon onzin. Och, wat is iedereen toch zielig.

Mindchaoz | 13-08-10 | 12:49

Ik ben tegen de moskee op ground zero dus ik denk dat ik dit dan ook maar moet afkeuren om niet hypokriet te zijn... Schande!!

gozahtje | 13-08-10 | 12:48

Hou op schei uit. Veel plezier met je feestje. Horde hufters op zoek naar suicide by cop was alweer een jaar geleden? Goh, het enige opzienbarende aan dit hele nieuws.

Achterdocht | 13-08-10 | 12:47

Ach, ze zullen vast wel een minuutje stilte inlassen. Komt wel goed.

ISDN adapter | 13-08-10 | 12:45

Eucalyptas | 13-08-10 | 12:44

Precies en er is ook nooit bewezen of aangetoond dat de agenten in dusdanig levensgevaar waren dat het doodschieten van iemand gerechtvaardigd was.

MAW dit was gewoon een ordinaire executie door onze blauwe vrienden.

Re:Kniftig | 13-08-10 | 12:45

Platte champagnekaart! Mis Eric de Sousa, en Jacques Selosse. Onbekend maar 1000 x beter dan die dorre marketingmeuk.

Grand Marnier 150 | 13-08-10 | 12:45

@Re:Kniftig | 13-08-10 | 12:41
Wat had de politie dan moeten doen? Zich heel macho af laten slachten?

Prof. D.A.H. Vintik | 13-08-10 | 12:45

Voor de goeie orde: die dooie was geen pliesie en wel doodgeschoten door de pliesie. Die pliesiebonden moeten niet zeiken.

Eucalyptas | 13-08-10 | 12:44

Tôch maak ik me liever enigszins druk over vrijheid, of het recht om niet 24/7 gecontroleerd te worden door een niet controleerbare overheid. Of de vrijheid om shit te re-tweeten.

Nee dus! | 13-08-10 | 12:43

Wat een slap gelul zeg...

De nabestaanden mogen mn kontkorstjes afschrapen. ALs ze hun jongen goedhadden opgevoed, leefde hij nog. De politie moet ook dr bek houden want door het jarenlange slappe personeelsbeleid werken er alleen nog maar mietjes bij de politie die in paniek naar hun wapen grijpen. Wat de hooligans deden was absoluut fout. Hoe de politie het heeft opgelost is helemaal fout, met de dood tot gevolg zelfs.

Als men respect heeft voor de nabestaande doet de politie er goed aan er weg te blijven aangezien zij de dader is in dit geval en dankzij ons fijn rechtsysteem er geen recht is gesproken over de moord op een hooligan.

Re:Kniftig | 13-08-10 | 12:41

Dat gezever over nabestaanden en politie. Gewoon een feestje geven en niet steeds stil blijven staan bij de negatieve dingen. Dat kunnen wij Nederlanders zo goed he.. zeuren, mauwen en overal een probleem in zien.

Mindchaoz | 13-08-10 | 12:40

Ik zie het probleem ook niet. Afgelopen nieuwjaarsfeest waren er nieuwjaarsrellen in Assen.. nieuws.nl.msn.com/algemeen/article.asp... Mogen we nu ook geen nieuwjaarsfeest meer geven?

Logan86 | 13-08-10 | 12:40

Ik vind het sowieso onzin om alle feesten te gaan lopen afzeiken en verbieden omdat er 1 keer wat mis gaat. Hoe vaak gaat er niet iets in kroegen mis ieder weekend weer!

Sluiten die handel.

Verloren_onschuld | 13-08-10 | 12:39

@zabbiman | 13-08-10 | 12:28
EHB valt vandaag in voor Joris, wist je dat niet?

Prof. D.A.H. Vintik | 13-08-10 | 12:38

Lekker boeien, dacht dat Geenstijl de laatste zou zijn die hierover zou gaan azijnpissen. Sinds wanneer boeit het je als er een of andere hooligan dood gaat. Laten we dan ook meteen stil staan bij elk verkeersslachtsoffer en de A2 een jaar dicht gooien na een dodelijk ongeluk. Je leeft met een zekerheid: Je gaat deaud!

Kabouter Buttplugg | 13-08-10 | 12:37

Iedereen is het wel aardig met elkaar eens zo te zien.

Geppie. | 13-08-10 | 12:36

EUR 55 vragen voor een fles Moet Schamen, dat is inderdaad schandalig.

Parsons | 13-08-10 | 12:36

Wat een gelul. Dus omdat het vorig jaar misging mag die plek niet meer gebruikt worden voor verdere feestjes?

Schei toch uit.

De_Sfinx | 13-08-10 | 12:35

Ik zeg, kudo's voor van Assem. Gewoon lekker swingen op dat strand. Als ondernemende strandtenthouder moet je toch wat met dat fuck-weer hier. Al is het alleen maar om die zus van van Assem weer op de bar te zien staan... Damn wat lekker...

Happy People | 13-08-10 | 12:35

Wat een gejank om niets! Gewoon door laten gaan, die Robbie had maar geen hooligan moeten zijn....

lamlul007 | 13-08-10 | 12:33

In de afgelopen 2000 jaar geschiedenis is zowat op elke coördinaat in Nederland wel iemand om het leven gekomen, natuurlijk of onnatuurlijk. Als iedereen nu heel stil blijft zitten en niet beweegt dan respecteren we dat op die manier.

Taggart | 13-08-10 | 12:32

@Dennazzo : dat had die nozem die een extra ademgaatje kreeg ook op tijd moeten bedenken. Tsja. Lullig voor hem, niemand die 'm mist dit jaar.

Popiejopie79 | 13-08-10 | 12:32

Ze moeten ni zo zagen... Feestje! ^^

De Hollandse Vlaming | 13-08-10 | 12:31

zabbiman | 13-08-10 | 12:28

??????

new shoes | 13-08-10 | 12:31

@yuck fou
Feestje moet inderdaad kunnen, nadenken ook...

Dennazzo | 13-08-10 | 12:31

Eeen beetje overdreven dit.
.
Een feestje in de strandtent millinairs is TOTAAL niet te vergelijken met sunset grooves vamn vorig jaar. (ik kan het weten ik woon in HvH en kom regelmatig op t strand)
Wat eoeten we dan doen? heel de dag binnen blijven en de vlag halfstok hangen? laat die mensen lekker een feestje vieren in een strandtent (heel iets anders dan een festival van vorig jaar.
Bovendien is er alleen een dooie gevallen bij die halleve zolen die t verneukten. ik zal ze niet missen.
.
Voor overig heet nieuws uit de hoek: hk.thuisbladen.net/

BYO | 13-08-10 | 12:30

In de hoek denkt horeca ook alleen maar via geld.
Zo werd pvda's campagne door hen gefinancieerd, kwam paddy romer aan de macht en waren er ineens 10 keer zoveel strandtenten en vergunningen mogelijk voor elk fuifje en horecazaakje.

quantum | 13-08-10 | 12:30

Tja, het was ook "BEZOPEN!" dat er dit jaar Koninginnedag werd gevierd.
Leven gaat door, mensen...

mrfreeze | 13-08-10 | 12:29

-weggejorist-

zabbiman | 13-08-10 | 12:28

Ai dit lijkt wel een oude media bericht verpakt in een GS jasje. Geen gezeik, feestje moet kunneN!

yuck fou | 13-08-10 | 12:27

nait soez'n, deurbroez'n

yokiamy | 13-08-10 | 12:27

Dat feestje moet kunnen, alleen die naam; Beach Club Millionaires.

Een soort Jersey Shore achtige tent, waar alleen maar van die wannabee gasten komen

Nacho_Vidal | 13-08-10 | 12:26

Wat een gezeik. Omdat daar vorig jaar één van die schooiers het loodje heeft gelegd. Dat moralistisch geneuzel valt me tegen van GS.
Als er iets herdacht moet worden is het misschien de gemiste kans om meer van die kansloze hooligans op te ruimen.
Verders: gewoon lekker knallen de 22e...

Novius | 13-08-10 | 12:25

Ik kan er niet mee zitten, gewoon een feestje maken, laten zien hoe het wel moet....
Niet zo zeuren Johnny!

An die ARBEIT | 13-08-10 | 12:25

Lekker belangrijk. Het gaat één keer goed mis (inschattingsfoutje van onze veldwachters), en nu kan niets meer? Lijkt gvd wel van de azijnbode te komen ipv GS.

*zet feestmuts vast op*

Nojodaaaaaaaaaaa | 13-08-10 | 12:24

De Nederlandse politiebond neemt het op voor de ouders van de door de politie afgemaakte jongen. Moehaha.

Biff Eagleburger | 13-08-10 | 12:23

Als er nu iemand vermoord was, maar dit was zelfmoord + poging om anderen mee de dood in te nemen.

Prof. D.A.H. Vintik | 13-08-10 | 12:23

@TheStef : ik werk in Friesland. Ik voel me nog steeds schuldig omdat de Friezen ooit Bonifatius hebben vermoord.

Popiejopie79 | 13-08-10 | 12:22

TheStef | 13-08-10 | 12:19

Precies...

Er blijft dan weinig over....

Slecht gekozen misschien maar verder draait moeder aarde gewoon haar dagelijkse rondje....

new shoes | 13-08-10 | 12:22

Ik zie het probleem niet zo. Mag ik op die dag dan nooit meer wat leuks doen?
Hele feest staat los van dat schietfeestje en de dode jongen wordt ook niet levend als het feestje niet gehouden word.
Ondertussen liggen er met mooi weer wel mensen van de zon te genieten. Dat mag dan wel?

weedo | 13-08-10 | 12:22

Prima actie. Gewoon doorgaan. Het is niet alsof het hele Mediapark stil ligt na de dood van Pim Fortuijn, 11 september nog steeds de wereld doet sidderen elk jaar etc. Het is allemaal relatief. Diegene die wil, gaat er bij stilstaan en herdenkt 't akkefietje en diegene die dat niet wil, gaat lekker feesten. Life goes on. Politie heeft gewoon prima opgetreden en adequate maatregelen getroffen. Proportioneel geweld als je het mij vraagt. Ik had bij lange na niet zoveel geduld gehad als zij.

Popiejopie79 | 13-08-10 | 12:21

Dus volgend jaar een stille tocht, maar dan met beukende muziek ter ere van de slachtoffers van de Loveparade?

Ik weet het niet.

Nacho_Vidal | 13-08-10 | 12:21

Was een onzin zeg. Het is een jaar geleden en een feest is uit de hand gelopen. Mag een strandtent dan geen feest meer geven die dag? De dood van die jongen is zn eigen stomme schuld geweest hoe vervelend het ook is. Maar dat feest moet gewoon door kunnen gaan!

sjonkanon | 13-08-10 | 12:21

Ongelukkig: duidelijk.
Schande: Nee.

Absoluut niet waar | 13-08-10 | 12:20

Afhankelijk ervan hoever je de geschieden is in gaat kun je dus nooit meer een feesie vieren.

TheStef | 13-08-10 | 12:19

En wie heeft daar nou weer een vergunning voor gegeven?

Marktplaats | 13-08-10 | 12:19

-weggejorist-

illuvatar | 13-08-10 | 12:18

Gewoon omdat het kan?!

Koen Leiden | 13-08-10 | 12:18

ethiek is een linksche hobbie

dienstweigeraar... | 13-08-10 | 12:18

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken