
Negeer de kop boven dit topic folks. Die staat er alleen maar om het geheugen van
Google op te frissen. Waar het om gaat is dat Nina Brink de halve wereld weer eens probeert kapot te procederen.
OPEN BRIEF! Zo werkt dat in de wereld van gewetenloze moguls als Nina Brink: Iedereen die kritische artikelen optikt wordt tot het einde van de hel voor het gerecht gesleept. Kijken wie diepere zakken heeft. De staalharde zakenbitch die met World Online hoogstpersoonlijk de spaarcenten van duizenden particulieren af troggelde. Of een lonely wolf geconfronteerd met de ene beslaglegging na de andere. Nu buigt heus niet iedereen na een
dreigbriefje van Nina's advocatenteam direct voorover. Maar de procedurekosten van Eric Smit lopen inmiddels in de tonnen. Vergezeld door de hypocriete baardaap Pieter Storms en ubermislukkeling Kay van de Linde is de missie van La Mantelpak glashelder. Eric Smit moet
kapot. Gelukkig staan de interwebs aan de kant van de journalist:
Twitteractie.
Hashtag. U kunt Smit wat euro's toeschuiven op rekeningnummer 78.49.32.972 of gewoon zijn
boek kopen. Binnenkort is Nina Brink officieel de Meest Gehate Vrouw van Nederland. Imago is niet te koop.
Reaguursels
InloggenTopic werd verdorie op Nina's verjaardag gestart ook nog. Zie ik nou pas. Nog feliciteerd dan maar.
Charles Swietert | 22-07-10 | 23:41
U zult de nodige kennis daaromtrent hebben als auteur van 'Thaise schatjes: handel in illusies in het Land van de Glimlach'.
Jah, koop dat boek! Net gelezen en het is een leuk inkijkje in de internet bubbel van destijds. De inhoudsloze machtswellustige geldwolf Nina past naadloos in dat tijdsgewricht.
"A marriage made in heaven ".
Met haar enorm grote bek kan zij dat ontzagwekkende breekijzer van Storms natuurlijk moeiteloos keer op keer deepthroaten.
kgeloofhetniet: léééééft dat fossiel nog dan?
Nina Brink, de grootste stumper op deze aardkloot.
Ik zie haar nog staan met haar 2 duimen in de lucht, de volgende dag was iedereen zijn geld kwijt door dat mens.
Brrrr, snel een leuker onderwerp aanklikken.
Eric Smit, give her hell.
is die deaus nou nog niet deaud??
Wat een klotedag.
Ik krijg het beeld van een cumswappende Nina Brink maar niet weg.
Bedankt Brusselmans!
Ashtrey | 22-07-10 | 08:39
Thanks.
Ik wist 't !
;
ik ben maar een boerenjongen maar ik vind dat wijf gewoon kudt
en die baardaap vind ik een lul
Het probleem is dat voor wittenboordencriminaliteit de straffen zo laag zijn. Daarnaast schijnt het nogal lastig te bewijzen zijn. Vaak hebben ze ook meer geld en kunnen ze dus ook een advocaatje met meer standing aanschaffen.
Misschien zouden ze standaard voor een witteboordenbeschuldiging een psychiatrisch onderzoek moeten uitvoeren. Als je neigt naar een psychopatische/sociopathische persoonlijkheid zou dit in de bewijslast meegenomen kunnen worden. En ben je er ook zeker van dat zo'n typ ten minste nog wat beschadigingen oploopt.
Overigens: wat zegt over de mate van morele verrotting van Nederland, dat nogal wat mensen zeggen dat Boonstra niet fout, maar juist slim is geweest in die (niet bewezen) voorkenniszaak.
Laat dat mens onder een steen kijken en er een paar van haar eigen soort aanpakken.
Neusklem en tang met lang handvat toegestaan.
Never wrestle with a pig, you both get dirty, the pig likes it
Misschien wil Nina met de poging tot het inperken van de vrijheid van meningsuiting gewoon zeggen; ik ben helemaal geen onethishe geldhoer?
Honderden mensen besodemieteren om daarna als een ware geldverslobberende cumswapteef in het buitenland je bloedgeld te verteren, ligt misschien helemaal niet in de aard van Nina 'the loving mommie" Brink, en is misschien wel verzonnen door wat slachtoffers? Het lijkt mij een oprechte vrouw met het hart op de juiste plaats *roflollmao*.
Nou ja, voor de zekerheid verwijder ik mijn: ik rem niet voor een volvetgevreten Kay"-sticker van mijn bumper. Je weet immers maar nooit wie zich aangesproken voelt, en kwetsen is het laatste wat ik Nina, Kay of Pieter wil aandoen. *kuch*
Heb naar dat NOVA filmpje gekeken en als ik daar had gezeten had ik na 3 minuten die Kay al helemaal de tyfus geslagen en misschien wel doodgeschoten wat een naar mannetje is dat zeg vuile gladjakker. En maar kermen dat ze al 7 jaar kapot geschreven word door Eric, nee alsof hij de enige in de wereld is die naar over haar doet. Ook dat interview met Pieter Storms heb ik me mateloos aan geërgerd, Storms die het vroeger toen is niets voorstelde een programma had en het voor de modale man opnam is nu ineens omgetoverd tot een Herman Goering achtig figuur die zijn Nina moet beschermen. Nina Brink/Storms heeft net als Dirk Scheringa heel veel mensen naar de kleauten geholpen met dat World Offline van d'r en is daar nooit echt goed voor veroordeeld sterker nog ze is her helemaal nooit voor veroordeeld en dan is ze nu boos dat iemand een naar boek over haar schrijft hoe zij 100den gezinnen heeft geruïneerd met World Offline, Iets met pot, ketel en zwart zien.
.
Eric Sterkte man en mag hopen dat jij Nina ruïneert zal een mooi lesje zijn.
Tis een k@thoerrr waar een blinde demente bejaarde het nog niet een op zou kunnen zonder te kotsen. Zelfs die zuid afrikaan die een poedel verkracht heeft zou haar nog afwijzen.
Dat wijf is gek... Knettergek!
Wat is die Nina 'deep anal cumswap orgy' (zoals ze hier genoemd wordt) Brink toch ook een dom mokkel. Geld heeft ze duidelijk, maar het is NOG duidelijker dat ze totaal geen leven heeft. Zoals iemand al zei: imago is niet te koop. Ik hoop dat dat verschrikkelijke mens hier meeleest en zich dat eindelijk eens beseft. Ze maakt zichzelf steeds belachelijker met al haar rechtszaken en gezever en raakt op deze manier al haar geloofwaardigheid kwijt. Niemand gelooft meer in haar onschuld.
Zelfde geldt voor Kay van de Linde en Pieter Storms.
Ik heb bij bol.com niet op het tabje inkijkexemplaar durven drukken.
Hoi Nina, ik weet dat je dit leest.
Hahahahahahahha imagoschade, hahahahahahaha, imagoschade.
Voor eeuwig naar de klote door al dat geprocedeer.
Hahahaah, ik kom niet meer bij. Ben ik toch echt liever (relatief) arm en zeeeer gelukkig!
"Binnenkort is Nina Brink officieel de Meest Gehate Vrouw van Nederland." Binnenkort..? Oh, 'binnenkort' betekent de tijdspanne die nodig is om de eerste 25 reaguursels te (laten) schrijven. Met de snelheid van 't licht, dus. Nou, proficiat dan maar, Nina. Proost..!
Hoe geldgeil moet die Storms wel niet zijn om zelfs op zo'n gedrocht te kunnen kruipen voor een paar rotcenten...
In-triest,ook voor z'n familie.
@zaq | 22-07-10 | 10:04
lijkt mij toch wel, anders zou het wel heel erg cynisch zijn...
Zijn er geen andere manieren om die staatsmongool en die verschrikkelijke teef
van hem een halt toe te roepen?
Nina Brink is toch een storms in een glas water ?
Ik neem aan dat de revshare die Geenstijl.nl bij elk verkocht boek via de partnerlink in het artikel naar www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/ni... van Bol.com krijgt, naar Eric Smit gaat? Of probeert GS haar eigen slaatje hieruit te slaan? ;-)
Die Storms verkeert in goed gezelschap bij Brink, breekijzer maar hoe ziet zijn verleden eruit? Walgelijk stel. Van der Linde ook zo'n raar figuur.
@maraboe | 22-07-10 | 09:21
Nina Brink doet vast niet alleen aan cumswappen, naar mijn mening zal ze het ook erg lekker vinden om in Pieter Storms bek te schijten, dagelijks, ook als ze diarree heeft.
breekijzer storms= een echte man die voor de minderbedeelden opkomt.. als er nsb gedachten bij me op zouden komen.. gelukkig is dat niet zo
Doet Nina Brink aan cumswappen?
Maar wat heeft de wetgever bij zo'n beslaglegging voor ogen gehad? Eerst wordt Eric Smit geheel in het gelijk gesteld en dan wordt beslag gelegd? Hoezo? Welk belang wordt daarmee gediend?
Verder ... als die van de Linde ook maar iets van mediation snapt dan weet hij dat het niks te maken heeft met dwang. Misschien bedoelt hij arbitrage maar daar is toch geen aanleiding toe als de rechter al een uitspraak heeft gedaan? Dat doe je om een gang naar de rechter te voorkomen.
Teun van het Tuinpad | 22-07-10 | 05:50
Ge-ni-aal! Al zeg ik het zelf Teun. ;)
Zojuist 50,- Euro overgemaakt. Niet heel veel, maar als all reaguurders op deze lijst dat doen...
Kom op mensen, niet alleen lullen, bijdragen!
Boek gelezen Erik laat je niet naaien ze zuigt alleen maar! hou vol kerel
Wat een kutwijf! En ik hoop echt dat haar slechte imago Tita Verdonk parten heeft gepseeld. Die 2 was toch evil in het kwadraat die macht probeerden te krijgen. Bah bah. Enge mensen. Hulde Eric Smit, ik ga nog 10 x je boek kopen.
Parsons | 21-07-10 | 23:26
"Niemand NOVA uitzending bekeken dan? ..."
Jawel, ik, alleen begreep ik er -als hoogbegaafde mongool- niets van.
Wat heeft die gast nou geschreven dat die mevrouw Thumbs-up zo gekwetst heeft?
Ik ga dat boek niet lezen, veel te dik.
Ik krijg nog geld van El-Nina-Storms
nina brink is een vrouw die vroeger met pek en veren pak uit een dorp zou zijn gedragen? De grootste aandelenzwendel ooit? Meesteroplichtster alle tijden?
Vuile vieze aftroggelaarster? Liegend serpent? Stinkende strontsnol?
wie zal het zeggen......
(let op vraagtekens)
@Teun van het Tuinpad | 22-07-10 | 05:58
05:58? Teun bakt zoete broodjes.
Vlak die Storms ook niet uit. Ik heb er eens per ongeluk naast gestaan, hij meurde heftig. Van een vervelende soort, deze mensen, rare combinatie ook.
Zag ik Nina's 'Onder de wol met Pieter' niet bij de Slegte? Pieter kan aan de slag met het nilfisken van Google.
Hallo, niet Nina Brink. Volgens Kay is het nu Nina Storms. Want Nina Storms kennen we niet ... hahaha. Doet mij denken aan Marietje Los die zich ineens Mabel Wisse-Smit liet noemen. Gaf opdracht aan haar ma: "Trouw effe met iemand met een dubbele achternaam, dat is goed voor mijn carrière. Dan neem ik zijn naam aan en dan flikker ik die van pa weg. En kijk: daar is ze toch een ideale schoondochter mee geworden. Oftewel: een nieuwe achternaam kan best wel zijn voordelen hebben, toch Nina ? ...... hahahahahaha ....
Schijnheilige trut is die Nina Brink.
Mike Gaatjeniksaan | 21-07-10 | 22:16
"... een waterlijk van 3 weken..."
Dat zou die vriend van Theo Maassen niet versmaden...
Zeg vagnina; doe eens daudgaan.
Fijne dag @ all.
Laters !
Hmm, ik hoor Nina.. ik bedoel Nena al roepen.
Ik denk dat ik wel wil wat ze vraagt.
*schoenen zoeken gaat*
www.youtube.com/watch?v=2B9RRVuMnSg&am...
Mesmer | 22-07-10 | 05:44
Uiteraard.
Teun van het Tuinpad | 22-07-10 | 05:49
Een fokking ge-ni-ale tegel.
Al zeg je het zelf.
Topper !
*kuch*
Al die mensen die destijds WOL-aandelen hebben gekocht, missen toch mensenkennis.
Kijk naar dat hoofd van Nina ( Nena is sowieso veel leuker ) en je zou toch genoeg moeten weten.
Overigens zegt WOL het eigenlijk al.
Veel volume, weinig gewicht.
Kort gezegd: lucht.
Lucht->Ballon->Nena...
Muziek !
www.youtube.com/watch?v=jQYQTFudrqc
@ Teun van het Tuinpad : lijkt me tijd voor een kop koffie dan
Dat reaguren in de vroege morgen is erg leuk maar om nu alweer 10 tegels achter elkaar te posten..
Nee, dat gaat zelfs mij te ver.
Zelfs in een draadje over Nina en haar sexuele driften.
Zal mij benieuwen hoelang het gaat duren eer Pieter in de gaten heeft dat Nina géén Drugs-Madam is en dat World On Line niet voor een wit streepje staat.
De sukkel.
Verder is Pieter natuurlijk een Golddigger die zijn 'breekijzer' maar wat graag in die verroeste 'kluis' van Nina zet.
Ik heb met hem te doen, eerlijk waar.
Ik geef 10,00 voor dé foto van Pieter gehuld in slechts een roze Tanga-slip terwijl hij door Nina genomen wordt met een flinke Courgette.
Zo.
Mogge @ all.
Pieter 'breekijzer' Storms: "Bij de knieën afzagen." Een ware rooie rakker!
*dreu op toetebord geeft en maffen gaat*
Tsjonge, dat aambeien tot een dusdanige verkorte bloedstroom kunnen zorgen richting de hersenpan. Heeft die Stormram zijn werk ook niet gedaan...
O jee, weggejorist straks....
koerbagh ® | 22-07-10 | 03:49
Naam ilde even niet te binnen chieten, maar yep that him.
Jeetje!... Een Dicky...! Ik hou maar op voor het een vlunk wordt.
@Canis Spurcus | 22-07-10 | 03:37
Zijn er werkelijk aandelenkopers die zich bij een nieuwe emissie alleen baseren op de emissie-prospectus? Een nieuwe emissie is niet iets dat binnen 24 uur gebeurt, dat wordt vaak weken van te voren aangekondigd. Elke aandelen-koper heeft ruim de tijd om verschillende bronnen te onderzoeken. Een jaarverslagje opvragen bij de KvK is dan toch het minste, zeker als je van plan bent een groot bedrag te investeren. Dan kom je er toch meteen achter wat zo'n bedrijf waard is? Jij doet net of actieve actoren in het economisch spel handelingsonbekwaam en simpele idioten zijn. Nou, als je geld te investeren hebt en je koopt voor te veel geld aandelen dan ben je inderdaad een simpele idioot die het geld sowieso al niet had moeten hebben.
@rambijambi | 22-07-10 | 03:46
De afrekening met auteurs geschiedt doorgaans jaarlijks of halfjaarlijks door een uitgeverij. Dat geld zal dus buiten dit beslag vallen, maar Eric heeft er op korte termijn ook niks aan. Het is dan hooguit een morele steun en de wetenschap dat er geld vrijkomt binnen 6 maanden. Da's ook lekker voor een auteur hoor.
@DANNY3960 | 22-07-10 | 03:37
Rienk Kamer? Ik weet niet of dat onder oplichting valt. Het was vooral hele riskante belastingontwijking.
www.guillotine.dk/Media/1793Louvre.jpg...
Nog drie in de aanbieding heeft.
Adalgar | 22-07-10 | 03:26
Sorry, my bad.
Jouw gedachtegangetje gecombineerd met
seven | 22-07-10 | 03:18
betekent dat een storting op de rekening van Fonds van de Persvrijheid zelfs beter is dan het boek kopen, aangezien ook beslag is gelegd op de inkomsten van de verkoop van het boek (note to self: geld overmaken op dit fonds).
@mambo43 | 22-07-10 | 03:27
Tjonge, wat heb jij een beperkte geest. Hoe kom jij erbij dat het enige alternatief voor een koninkrijk een republiek is? Of dat een republiek ingericht moet worden zoals de VS of Frankrijk?
Over drogredenen gesproken... Ken je de drogreden van het valse dilemma? Zoek maar eens op. "Fals dichotomy" heet het in het Engels, daar krijg je misschien wat meer hits op in Google. Overigens doe ik verder niet mee aan koninginnedag en allerlei Oranje-bullshit verheerlijking dus waarom je dat er met haren bijsleept is me een raadsel. Jij zit echt helemaal vastgeroest in je denken in standaard-modellen en hapklare brokken hè? Sneu hoor.
koerbagh ® | 22-07-10 | 03:31
Ik heb nog iet in mn achterhoofd met American Land Program..... remember?
@Canis Spurcus | 22-07-10 | 03:27
Benoem ze eens, die zogenaamde "drogredenen" van je?
Met de correcte naam alsjeblieft. Als je ze niet weet: hier heb je een lijstje:
nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden
koerbagh ® | 22-07-10 | 03:31
Foute voorstelling van zaken doen die niets met zaak nina stinks te maken heeft. Echt, neem je moeder in de maling!
=out
koerbagh ® | 22-07-10 | 03:31
Ik heb nog iet in mn achterhoofd met American Land Program..... remember?
@Canis Spurcus | 22-07-10 | 03:18
Nog een keertje dan: het actief kopen van aandelen, bij volle bewustzijn, is niet iets dat de koper daarvan "zomaar overkomt", zoals je wiki-linkje zegt, maar is een bewuste handeling van de koper. Dat had hij ook niet kunnen doen, en dan had hij geen cent verloren en nimmer het gevoel gehad opgelicht te zijn. Daar zit een wezenlijk verschil tussen. De kopers van de aandelen hebben de aandelen ook daadwerkelijk gekregen. Dus de goederen zijn geleverd. De koper zelf heeft een te hoge prijs betaald. Wie is daar anders voor verantwoordelijk dan de koper? Dat moet je me dan toch eens uitleggen.
*beter niet meer reaguurd*
@ koerbagh ® | 22-07-10 | 02:26
.
Je lult lekker, maar er klopt werkelijk geen kut van je verhaal.
.
Ja, in de kleine lettertjes stond dat Nina had verkocht, maar NEE, er stond niet bij voor hoeveel ze had verkocht (rond de 6 euro tegenover de uitgifte koers van rond de 45 euro).
Ten tweede heeft Nina KEIHARD ontkend dat ze had verkocht en dat is haar later ook aangerekend.
Nina zit dus gewoon met geld in haar klauwen dat ze op een onrechtmatige wijze heeft verkregen. Waarom ? Haar hele deal zou alsnog zijn afgeblazen wanneer de hele beursgang van WOL niet zou zijn doorgegaan. Zij had er dus alle baat bij om die beursgang door te laten gaan, ergo oplichting.
.
Wij hebben in Nederland een Koninkrijk en het alternatief zou zijn een republiek. Kennelijk denken sommigen dat een Republiek geen ene mallemoet kost, maar ik kan je garanderen dat je dan ineens nog veel meer geld gaat betalen.
Bovendien wordt de begroting van ons Koninklijk huis door het parlement beoordeeld en goedgekeurd, dus men krijgt geen cent meer dan is toegestaan. Dan kun je van Nina niet echt zeggen.
.
Ik heb nog altijd het idee dat je zelf geen fucking verstand hebt van het verschil tussen een republiek en een koninkrijk, maar dat je gewoon lekker meeschreeuwt met de meute. En zo zijn er veel meelopers, die maar schreeuwen dat de monarchie moet worden afgeschaft, maar ondertussen staan ze wel allemaal met een Oranje shirt aan het Nederlands elftal aan te moedigen, gaan ze nog altijd vrolijk feesten in Amsterdam op Koninginnedag, hebben ze ook geen bezwaar tegen die vrije dag en zijn ze maar wat blij dat ze geen randdebiel als George Bush als president hebben.
En wat te denken van Sarkozy met z'n illegale praktijken of zullen we nog even verder gaan en Italië aanboren ?
.
Ja, de republiek lijkt me echt een verrijking van ons landje en O je wat zal ons dat veel geld besparen .................... eh not.
Dan hou ik toch liever de stabiele factor van het koningshuis, want ook al kruipen de politici over elkaar heen, daar kunnen ook zij nog wel respect voor opbrengen en respect is werkelijk met een vergrootglas te zoeken in de politiek.
koerbagh ® | 22-07-10 | 03:09
Yep, crol ik even naar boven en kom ik u comment tegen. Big bizznizz, lot of idiot.
koerbagh ® | 22-07-10 | 03:22
Nee ik lees tussen de regels door. Je lepelt drogreden na drogreden op die ik niet eens ga opzoeken voor je. Dat kan je zelf wel. Wat done en not done is in beleggen weet je ongetwijfeld zelf ook.
rambijambi | 22-07-10 | 03:12
Ik weet niet zeker of je een juiste weergave geeft van wat ik zeg. Ik schets slechts een 'als'-scenario, een gedachtegangetje, meer niet.
seven | 22-07-10 | 03:18
Dank je voor de info.
@Canis Spurcus | 22-07-10 | 03:18
Dat gaat dus niet op. Jij snapt het niet. Degenen die aandelen kopen boven de prijs lopen zelf het risico. Dat is geen oplichting, dat is gewoon niet opletten door de koper, of bewust het risico lopen. Iets anders is het niet.
@Canis Spurcus | 22-07-10 | 03:13
Ik probeer helemaal geen sympathie te wekken voor die stinkhoer. Je leest slecht.
Het enige wat ik zeg: er zijn nog veel grotere stinkhoeren in dit land. En oplichting betekent: onder valse voorwendselen geld afhandig maken, dan wel een beloofde dienst of goed niet leveren na betaling. Beide gaan niet op voor de WOL-aandelen emissie. Er was precies bekend wat het bedrijf waard was, er was ook bekend dat Nina haar aandelen al had verkocht voor die prijs. Toch kochten mensen massaal voor een te hoge prijs aandelen. Tja. Who's to blame for that?
Hoi, kom ik ook binnentruikelen, ..... nogmaal Nina........ tja kan niet meer zeggen dat mevrou vertand van zaken heeft.
'morgen nieu toetenbord kopen gaat'
Adalgar | 22-07-10 | 03:02
Het rekeningno is van een aparte stichting die journalisten bijstaat bij procedures.
koerbagh ® | 22-07-10 | 03:09
Begrijp je het nou echt niet? Je hoeft geen pistool op je kop te krijgen om te worden opgelicht. Nogmaals volhard je in victim blaming: nl.wikipedia.org/wiki/Blaming-the-vict...
Overigens heb ik vanavond wel wat centjes overgemaakt op het fonds voor Eric Smit. Zou iedereen moeten doen. Als alle reaguurdertjes gemiddeld 2 euro overmaken (of het boek kopen) kunnen in elk geval de rekeningen voor de duur van het beslag worden betaald. Dat lijkt me het minste.
koerbagh
Wat een trieste manier om sympathie voor nina stinks te wekken bij het 'republikeinse' kamp. Alsof daar iedereen dol is op oplichters...
@Adalgar: juist ja: als iemand waar jij het mee eens bent ruzie heeft met een bullebak die niet eerlijk vecht ga je eerst afwachten om te kijken wie er wint. Hulde voor deze heldhaftige opstelling. Die paar centjes die je kan storten (of gewoon het boek kopen natuurlijk, heb je ook nog wat te lezen) zullen je de kop niet kosten (hoop ik). Vele kleintjes maken een grote en is als signaal ook belangrijk (belangrijker dan een paar grote stortingen denk ik). Dus gewoon kopen dat boek! :-)
@Canis Spurcus | 22-07-10 | 02:59
Niet meer dan er bij de (semi-)overheid rondlopen. Maar goed, dat is het punt niet. Het punt is dat werd gesteld dat Nina de grootste crimineel is die er rondloopt, en ik denk dat dat niet waar is. Op Anja Meulenbelt en Beatrix na zijn er ook talloze bankiers, verzekeringsjongens en advocaten die ik een stuk crimineler acht dan Nina (die natuurlijk óók ontzettend fout is).
Mensen die verblind door hun eigen hebzucht geld investeren in een onderneming en dat vervolgens kwijtraken voelen zich misschien slachtoffer, maar daar is op zich geen enkele reden toe. Niemand heeft ze met een pistool op het hoofd gedwongen die aandelen aan te schaffen.
koerbagh ® | 22-07-10 | 03:02
Inderdaad, 4 weken oid max kan een beslag duren, www.z24.nl/z24geld/experts/artikel_993... binnen die tijd moet er een echte zaak starten. Die periode kan Smit toch wel overleven? Of is Nina seriematig bezig met elke maand iets nieuws? IIG vette publiciteit voor z'n boek.
@necrosis | 22-07-10 | 02:57
Met dit verschil dat de beslaglegging door de advocaat van Nina haar heel veel geld kost als dit juridisch onterecht is/blijkt. Nina staat niet boven de wet, Bix (i.c. de fiscus) wel.
Hoewel het abn deel na het opknippen nu bij rbs zit.
" Royal Bank of Scotland, dat het deel van ABN overnam dat betrokken was bij de beursgang van World Online"
Die bank is ook niet meer wat het ooit was, overal liggen de brokken..
Wel lichtelijk paradoxaal: word je eerst genaaid door Nina's WOL om vervolgens geld op de rekening van een wildvreemde te storten die door Nina wordt genaaid.
Stel dat ze wint (als ik de schrijver was stak ik niet eens energie in rechtzaken; in het uiterste geval wordt het 'n plantsoen schoffelen op vrijdagmiddag plus een mooie cultstatus), dus stel dat zíj wint, dan bestaat de kans dat jouw in goedertieren gestorte geld bij... juist bij haar terechtkomt in de vorm van schadevergoeding.
koerbagh ® | 22-07-10 | 02:40
Het zou er nog bij moeten komen dat de opgelichten er niet eens meer bij hoeven te zijn om keihard te worden uitgelachen door de daders en hun criminele aanhang. Volgens mij schreven velen al dat in het bedrijfsleven onevenredig veel gewetenloze psychopaten rondlopen. *pleonasme alert*
Bea is een ander verhaal dan nina stinks
@koerbagh ® 2:52
Ik zie nog steeds het verschil niet, Nina en Bix (indirect de belastingdienst) laten je allebei je huis uit trappen door een gerechtsdeurwaarder als je niet over de brug komt.
Nou kinderen, maakt elkander niet af tijdens mijn afwezigheid, pappa moet centjes verdienen voor de nieuwe hoed van Bix.
*plop*
necrosis | 22-07-10 | 02:48
Het wordt erger, abn-amro is (samen met goldman sachs, jawel) onlangs veroordeeld in de wol zaak (misleiding) en mag de schade aan de beleggers gaan vergoeden. ABN is nu echter vd staat, dus wie betaalt? ;)
www.iex.nl/columns/columns_artikel.asp...
925.nl/archief/2010/01/19/veb-haalt-ge...
Maar ook Nina wordt persoonlijk aansprakelijk gesteld.. www.quotenet.nl/quote-500/world-online...
@necrosis | 22-07-10 | 02:48
Ja, maar dat gaat onder dwang met dreiging van geweld. Daar kun je Nina niet van beschuldigen.
www.youtube.com/watch?v=EByzptsHeGg
koerbagh ® | 22-07-10 | 02:40
Naast die 100 a 200 miljoen die ze incasseren (of meer, vast vele indirecte subsidies etc onder andere noemer, denk bv aan De Groene Draeck waar mindef liever dat onderhoud dan het materieel van de militairen. ) lijkt ze volkomen zelfstandig informateurs te mogen benoemen en opdrachten naar welke opties onderzocht mogen worden en in welke volgorde. Wij stemmen voor de poppetjes / kaarten in de kamer, maar zij mag er echt mee kwartetten en heeft zo al meer invloed dan de democratie verdraagt.
@koerbagh ® 2:40
Volgens mij maken belastingbetalerTs ook geld over naar een soort stockbroker, te weten, de minister van financiën.
Boek is besteld. Al is het alleen maar om te zorgen dat de pogingen om hem (mond)dood te procederen leiden tot meer bekendheid.
@Canis Spurcus | 22-07-10 | 02:35
De opgelichten waren er zelf bij en ze hebben zelf, zonder enige dwang aandelen gekocht terwijl ze wisten, althans hadden kunnen weten, dat Nina zelf al gecasht had. Nu ja, dat mag van mij, maar zo'n investering kan dus verkeerd aflopen. Daar is niemand anders voor verantwoordelijk dan degene die het geld overmaakt aan de stockbroker. Dat is bij de verrijking van de Oranjes wel anders.
@AnjaC RO 2:35
"Dit is het antwoordapparaat van Pieter Storms.
Ik kan nu even niet opnemen want Nina is de sleutel van de handboeien kwijt".
@necrosis | 22-07-10 | 02:32
Op een, door de huidige staatsmacht goedgekeurde legale manier valt er niks aan te doen. Natuurlijk moet die familie zo snel mogelijk in de Marianentrog worden afgezo... eh, op een nette manier uit hun ambt worden gezet, maar dat staat de huidige wet niet toe, noch vind de meerderheid van dit achterlijke volk dat een goed idee. Amper draagvlak en geen wettelijke basis maken het lastig. Maar ik ben natuurlijk voor een revolutie met execu... eh, emigratie van de familie die zich "vorstenhuis" waant.
koerbagh ® | 22-07-10 | 02:26
Ach hou toch op man. Idiote redenatie. nl.wikipedia.org/wiki/Blaming-the-vict...
Lol @pica
Ooohh, Nina...... wat heb je grote duimen....
Typisch gevalletje voor het progamma Breekijzer. Eens kijken of Pieter Storm zijn breekijzertje tussen Nina haar zaakje kan krijgen. Maar was Nina nu de meesteres of hanteert Pieter het zweepje.
@koerbagh ® 2:26
Hoezo valt er niets te doen aan het gejat van de oranjes?
Heel wat jaren geleden hebben de Fransen ook een punt achter hun koninklijk huis gezet.
Een weinig subtiele manier maar zéér effectief.
@koerbagh ® 2:23
Heel fijn, nu slaap ik een week niet meer.
Volgende keer graag een waarschuwing vooraf....
@mambo43 | 22-07-10 | 02:20
Elk jaar het Nederlandse volk beroven van ettelijke miljoenen lijkt me crimineel genoeg. In elk geval hebben de slachtoffers van Nina er zelf gekozen opgelicht te worden. Tegen de criminele zelfverrijking van de Oranjes over de ruggen van het Nederlandse volk valt niks te doen.
necrosis | 22-07-10 | 02:21
u overschat het vaderlijk zaad
@mambo43 2:20
Wat is er mis met Bea door het slijk te halen?
Voor haar is het volk slechts nuttig als klapvee en belastingbetaler.
@koerbagh ® | 22-07-10 | 02:19
Oops.
img63.imageshack.us/img63/8053/heksanj...
@hetluis 2:14
Het zijn de vaders die de gedrochten verwekken!
@ koerbagh ® | 22-07-10 | 02:08
.
En wat voor 'zwaar crimineels' heeft Trix dan volgens jou wel niet gedaan ?
.
Wanneer je niets zinnigs hebt bij te dragen............. hou dan je klep. Of wil je gewoon meedoen met PopieJopie zijn door Bea weer even door het slijk te halen ?
@hetluis | 22-07-10 | 02:14
Anja Meulenbelt is niet geboren, maar heeft zichzelf een weg uit de baarmoeder gevreten.
sptransparant.blogsome.com/images/anja...
het zijn de moeders die de gedrochten baren
@mambo43 | 22-07-10 | 01:49
Een grotere crimineel dan, pak 'm beet, Anja Meulenbelt of Beatrix von Amsberg?
Ze is wel heel fout, maar zo fout als die twee toch bij lange na niet.
Zijn er nog guurders die Nina zouden doen?
*portie aan Fikkie geeft*
Wie is die Nina eigelijk? Handelt zij in wol of blijft het bij breien? Heet zij van achteren Blink, Vleeschkauwer, Stoerms?
Nina Hagen is mooier en kan beter zingen, al staat dat laatste niet vast.
Want die wolmadame hoor je nooit.
Wat zou zij thans voor de kost doen. Het moet wel iets lucratiefs zijn want mr. P. Russell is geen goedkope.
En hoe raakt die ouwe weggestuurde Hoge Commissaris voor de Vluchtelingen hierbij betrokken? Vragen, vragen, vragen.
Als je wol omdraait krijg je low en dat in minder goed dan high.
Kortom, deze zee gaat mij te hoog en de heer Eric Smit heeft mijn sympathie en respect, wat ik aan Nina onthoud.
Want zij is haar kattigheid nooit overstegen.
Een normaal mens zou, na zo'n stunt als dat zij heeft uitgehaald, heel stil in een hoekje gaan zitten en je zou er nooit meer wat van horen.
Alleen ECHTE criminelen menen dat gestolen geld ook ECHT van hen is. Nina Brink verdient de titel 'Grootste Crimineel van Nederland' met glans.
Zij (en iedereen die een beetje na kon denken) wist dat ze gebakken lucht aan het verkopen was oftewel pure oplichting. Maar omdat de bank er aan meedeed is het ineens allemaal prima in orde.
.
Smit is nog heel erg beschaafd in zijn boek, maar waarschijnlijk ook alleen omdat hij niet in haar brein kan kijken. Hij heeft een prima vermoeden wat de motivatie van Nina was (en heeft daar natuurlijk 100 % gelijk), maar bewijs het maar eens.
.
Normaal gesproken verdwijnen bankrovers achter de tralies, maar in dit geval werd de bankrover vrolijk geholpen door de bank en gaat de bankrover achter de boodschapper aan.
Daarom heb ik ook maar wat overgemaakt naar heer Smit, hij doet tenminste wat velen niet durven................ opstaan tegen een bankrover cq crimineel.
Dick Luyenlomp | 22-07-10 | 01:36
ok, tnx
neemjemoederindemali | 22-07-10 | 01:30
Al heel lang geleden : World Online. En toen bleef ik maar rekeningen krijgen, die ik uiteraard niet betaalde. Dus werd de boel uit handen gegeven aan Intrurm jusitia, een Haags incasso bureau, die blind en doof zijn voor de feiten.
Dick Luyenlomp | 22-07-10 | 01:25
wat heeft u precies opgezegd?
Zooo. boek besteld. Kleine bijdrage overgemaakt aan de stichting. Draag vrijheid van meningsuiting een warm hart toe, maar ben geen voorstander van de Triodos bank. Suffig links Groenteman bankje.
Heb een ongelofelijke hekel aan dat teringwijf, Nina dus. Net als Chiant word ik nog steeds lasting gevallen door Intirum Justitia hoewel ik de boel al lang had opgezegd. Ellenlange brieven aan gewijd, ben ermee gestopt. Heb de volledige bewijzen nog steeds, dus laat maar komen die rechtzaak. Betalen zal ik nooit.
Moest wel lachen om de ondergang van WOL/ Tiscali, want toen lag ik al met die teringlijers in de clinch.
Nina Rules!!!
Ik heb dat boek gelezen en snap niet waar ze zich zo druk om maakt. Ze kwam er best goed vanaf, weliswaar als een harde tante maar dat lijkt me niet veel bezijden de waarheid. Interessant en goed geschreven boek; ik zeg: "kopen én lezen dat boek".
Parsons | 22-07-10 | 01:14
ff buiten gaan zitten, hier lekker koel buiten, binnen is het warmer.
Of het aan Nina ligt weet ik niet, maar ik vind het nog steeds te warm. *even weg*
Canis Spurcus | 22-07-10 | 01:08
bij nina en bedorven eieren krijg ik braakneigingen, hitler visualiseer ik niet zo.
@Art Vandelay Ultor | 22-07-10 | 01:02
www.dumpert.nl/mediabase/1049511/cada5... gezien?
neemjemoederindemali | 22-07-10 | 01:03
Precies, en Hitler had ook geen eieren. #godwinDD
Parsons | 22-07-10 | 01:04
tnx, we zijn nu buiten in de tuin (en) bezig, hoop werk maar word wel mooi.
@Graaf van Egmont | 22-07-10 | 01:03
Juist wel. Dan ben je een groot sporter die aanzien verdient. Ik vind dat klasse en klassieke acties - we hebben het er nog over. Zo hoort sport te zijn.
Graaf van Egmont | 22-07-10 | 01:03
poen verknoeit wel meer sporten, alleen de elfstedentocht zwicht niet voor het grote geld.
@neemjemoederindemali | 22-07-10 | 01:03
Site weer bekeken trouwens, ziet er goed uit!
Canis Spurcus | 22-07-10 | 01:00
Als ik er visueel aan ga denken krijg ik braakneigingen, bedankt hoor.
neemjemoederindemali | 22-07-10 | 00:58
De ASO heeft er anders ook een handje van als het gaat om het uitkiezen van etappesteden. Overigens denk ik dat de hierboven in de tegels geschetste voorbeelden van sportiviteit van Ulrich en Armstrong het gevolg waren van een misplaatst gevoel van superioriteit. Alleen als je je erg goed voelt kun je je zoiets veroorloven en is dus geen sportiviteit in de ware zin des woords
@Parsons | 22-07-10 | 00:56
Hmmmpf.
@mark twain | 22-07-10 | 00:57
Die etappe van gisteren sloeg helemaal nergens op. Of denk jij dat Schleck een kans had gemaakt om 60k op het vlakke vooruit te blijven? De aankomst had bergop moeten zijn. En als Contador 2 minuten pakt in de tijdrit is hij de terechte winnaar. Met bijsmaak, dat dan weer wel.
@neemjemoederindemali | 22-07-10 | 00:55
In horror moeten aanschouwen.
@mark twain | 22-07-10 | 00:57
Duh... je gaat als klimmer niet aanvallen in een etappe waar de aankomst bergaf is en dan 40 kilometer vlak. Dat heeft geen enkele zin, tenzij je de Aubisque afkomt met een kwartier voorsprong. En Schleck krijgt geen kwartier.
Een schrale troost voor deze wereld: naast WOL zijn nina's eieren ook opgedroogd. Je mot er niet an denken!
mark twain | 22-07-10 | 00:57
contador wordt nog wel geflikt, mark my words.
@Graaf van Egmont | 22-07-10 | 00:55
Het is een dunne gevoelslijn die bestaat uit een mix van sportiviteit, eigenwaarde, ethiek en normbesef. De meningen over het kettingvoorval en de actie van Cancellara zijn verdeeld, een eenduidig antwoord op jouw vraag bestaat niet.
mark twain | 22-07-10 | 00:57
Ik heb Andy vandaag ook niet zien aanvallen trouwens
Graaf van Egmont | 22-07-10 | 00:55
officieel mag het wel, netjes en sportief is het niet. Overigens is vrijwel elke sport vergeven van de poenklerezooi, herinnert u zich de toestand met de bavariababes nog?
@Parsons 00:51
Contador wint de Tour toch wel. Tijdrit; twee minuten in de plus. Wat deed Andy trouwens gister?
Niks.
@Art Vandelay Ultor | 22-07-10 | 00:53
Gelukkig hebben wij De Jong, Robben en Sneijder die zich altijd wel heel netjes gedragen. Oh en Van Bommel natuurlijk. :P
Art Vandelay Ultor | 22-07-10 | 00:53
u heeft de wk finale voetbal gekeken?
Kan het zijn dat de Tour de France op dit moment hinkt op 2 of 3 gedachten? Het is een keiharde geldwereld zowel vanuit de tourorganisatie als de sponsoren bezien. En in die wereld zou dan ook nog plaats moeten zijn voor zogenaamde sportiviteit? Ik denk haast dat wij als publiek dat graag zouden willen zien, maar dat het totaal misplaatst is. De actie van Cancellara naar Spa was ingegeven uit puur eigen/ploegbelang. De tour zou voor saxo gewoon over zijn geweest als iedereen was doorgereden. En wanneer mag je de gele trui wel of niet aanvallen? De leider in het klassement dient er op berekend te zijn dat hij elk moment van de etappe aangevallen kan en moet worden. Dat is al van oudsher zo.
@koerbagh ® | 22-07-10 | 00:49
Hij is nog jong.
Ah, van Nina, via Ruud naar de Tour d'EPO.
@Parsons | 22-07-10 | 00:51
Zo zijn Spanjaarden. #Iniesta #schwalbes #natrappen #Xavi #kaartvragen
Graaf van Egmont | 22-07-10 | 00:47
dat is in elke sport hetzelfde, de 2e van wimbledon beurt ook pittig, de oranje voetballers beurden geloof ik 2 ton. Nina Brink en Dikkie Wessels deden het nog beter, een K.dtbedrijf met een omzet van 80 miljoen en een verlies van 200 miljoen verkopen voor miljarden, da's pas gebakken lucht verkopen.
@mark twain | 22-07-10 | 00:45
Hij schakelde niet op het moment zelf en dat doet ook helemaal niet ter zake. Ullrich mistte de bocht, ook een stommiteit, en toch werd op hem gewacht. En zo hoort het. Stel dat het zondag eindigt met een verschil van 30 seconden - dan zal dit voor altijd aan deze tour kleven. Voor mij heeft Contador in ieder geval afgedaan, ik vind het een laffe winnaar. Komt nog bij dat het een teken is van zwakte: als je echt zo superieur bent doe je dit niet.
@Parsons | 22-07-10 | 00:47
Ik weet het zo net nog niet. Ja, hij is goed maar hij kan 1) niet echt bijster goed tijdrijden en 2) heeft naar mijn smaak te veel moeite met een klim na een afdaling - sowieso is afdalen bij hem iets waaraan geschaafd dient te worden - en met tempoversnellingen op een klim.
Het valt te bezien.
@Parsons | 22-07-10 | 00:47
Dan moet zijn tijdrit wel beter worden. Veel beter. Heel veel beter.
Parsons | 22-07-10 | 00:37
Wat mij betreft mag Schleck de ronde winnen, Contador heeft het volledig verprutst, menchov 2e of 3e en geesink 5e hoop ik, Geesink is de toekomstig Joop Zoetemelk. Overigens is Franscesco Moser natuurlijk de beste renner ooit. btw, kijk ff op peatfarm.
@Graaf van Egmont | 22-07-10 | 00:42
Als je in de top van de tour komt betekent dat dat je kleinere rondes en etappe-koersen (bv. de Catalaanse week, de Dauphiné Libéré, ronde van Baskenland, van Portugal) kan winnen, dat je dus kan meedoen om de hoofdprijzen. Die hoofdprijzen zijn geld waard, prijzengeld en sponsorgeld. Dat rechtvaardigt dan een hoog salaris. Zo simpel zit het wereldje in elkaar.
@Art Vandelay Ultor | 22-07-10 | 00:40
Het zou leuk zijn als Gesink top 10 rijdt in z'n tourdebuut (vorig jaar tel ik niet mee), maar een greep naar de macht is in mijn ogen nog veel beter. Gesinks tijd komt nog wel. Dat gaat een grote worden.
neemjemoederindemali | 22-07-10 | 00:45
Het is mij duidelijk. Maar toch gek dat die andere 199 ook nog goed verdienen.
caravaggio | 22-07-10 | 00:28
Ik lust geen wijn, sorry.
caravaggio | 22-07-10 | 00:34
Geen idee, daar gaat Joris over.
@Parsons | 22-07-10 | 00:41
Ik vind dat geen pech.
Hij moet maar opletten dat zijn ketting er goed op ligt (Contador had dat een dag later wel in de smiezen) en moet maar gewoon fatsoenlijk schakelen.
@parsons 00:41
Je noemt het pech. Ik een stupiditeit. Iedereen behoort te weten dat je niet tegelijk moet aanzetten en schakelen. Dat deed Andy. Moeten we nu ook rekening houden met dit soort stommiteiten?
Graaf van Egmont | 22-07-10 | 00:42
bij een koers/ ronde zijn er ongeveer 200 deelnemers en is er 1 winnaar, need I say more?
@Graaf van Egmont | 22-07-10 | 00:42
Dat zijn knechten die een vorstelijk salaris krijgen om water te dragen en het peloton te vullen.
@mark twain | 22-07-10 | 00:38
Nee.
koerbagh ® | 22-07-10 | 00:39
Dan snap ik dat wereldje echt niet. Er zitten 80% renners bij die nog nooit een ronde hebben gewonnen, ook de kleintjes niet. Kan we wel voorstellen dat je vorstelijk beloond wordt voor goed knechten werk. Maar veel renners zijn geen winners.
@Graaf van Egmont | 22-07-10 | 00:36
Tonnen, maar neemjemoeder kan daar meer over vertellen dan ik.
@Art Vandelay Ultor | 22-07-10 | 00:36
Het is een mos om De Trui niet te attaqueren in geval van pech. Nergens staat dat het moet, maar het is not done en je maakt jezelf volslagen belachelijk door het wel te doen. Een echte kampioen wil zo niet winnen en dat weet Contador, getuige zijn gedrag en vreemde verklaringen achteraf, zelf ook wel.
@Parsons | 22-07-10 | 00:37
Ze mogen van de sponsor gewoonweg niet het risico lopen dat Geesink buiten de top10 valt.
Jammer is dat wel.
Dat kutwijf moet naar de klote. Ik heb meteen het boek besteld, want door haar wraakzuchtige achterbakse acties weet ik nu zeker dat het een verschrikkelijk klerewijf is, en dat dit boek daar interessante informatie over geeft.
Nog een ander boek dat de moeite waard is: Sam Broersma "Hare Majesteits leugens regeren" www.papierentijger.org/index.php?page_...
-weggejorist-
@Graaf van Egmont | 22-07-10 | 00:36
Als ronderenner kun je kleinere etappe-koersen winnen. Etappe-koersen kunnen winnen betekent 1 nul bij je salaris. Dat is het waard om je het snot voor de ogen te rijden om in de top 10 van de tour te komen.
@Parsons 00:35
Vraag; moet dan iedereen wachten? Menchov, die ook en van den Broecke?
Onzin.
Nina Brink met Kay van de Linde, kan het nog triester? Twee machtsbeluste mediageile clowns...
+1 voor Eric Smit.
@neemjemoederindemali | 22-07-10 | 00:35
Ik vrees dat je gelijk hebt. En daarom zal Rabo de tour voorlopig niet winnen. Wat dat betreft ben ik het met Ducrot eens: als je rijdt om niet te verliezen kun je niet winnen. Dan maar hopen op een stunt van Schleck morgen. Of een lekke band voor Contador, weet hij ook eens hoe het voelt om genaaid te worden.
@Parsons | 22-07-10 | 00:30
Contador zou wel gek zijn geweest als hij ging wachten.
Schleck maakte een schakelfout, een domme fout. Daar ga je toch niet op wachten?
Als hij te vroeg zou aanvallen en zichzelf zou opblazen (ook een eigen fout), dan ga je daar toch ook niet op wachten?
Hij viel niet ofzo.
Parsons | 22-07-10 | 00:32
Ik vraag me altijd af wat die "klassementsrenners" bezielt. Kijk een podiumplaats in Parijs kan ik nog billijken. Maar wat verdien je als renner als je bijvoorbeeld 7e, 8e of 10e bent geworden? Weet jij dat?
Kan die Brink of hoe heet ze niet een keer onder een auto lopen of zo?
@mark twain | 22-07-10 | 00:33
Nou, wat dacht je van op Schleck? Alleen hele laffe honden gaan er vandoor als De Trui pech heeft. Zelfs überlafaard Armstrong deed dat niet.
Parsons | 22-07-10 | 00:32
doen ze niet, ze laten geesink niet kapot maken, menchov gaat vertrekken en geesink is de nieuwe kopman volgend jaar, ze laten eerder menchov knechten.
rammstein; ik houd van je mag dat":"?
mark twain | 22-07-10 | 00:31
anders ga je in beroep bij de rechtbank?" :-)
@Twain...
Serieus... hou op met zeiken...
@HeroSinas | 22-07-10 | 00:32
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/06/...
Zoek het op zou ik zeggen.
@Parsons 00:30
Hoe lang had Contador dan moeten wachten?
@neemjemoederindemali | 22-07-10 | 00:30
Als ik Rab owas zou ik Geesink in het rood laten rijden voor Menchov om een gooi te doen naar de macht, maar ja... wie ben ik. Ik wil aanvallen zien! Het wordt trouwens noodweer, het wordt een spektakel. Hoop ik.
Zouden er nog mensen zij die haar dochter Nina noemen vraag ik me af.
DumpertStumpert | 22-07-10 | 00:23
als ze onderdanig is wil ik haar wel ff een keer afrossen.
Nina beschermt gewoon haar klote... En klote heeft de vrouw...
@DumpertStumpert 00:29
Er is maar een remedie. Stoppen met die waanzinnige comments van je.
\
@Chiant | 22-07-10 | 00:16
Geen dank.
@mark twain | 22-07-10 | 00:29
Que?
mark twain | 22-07-10 | 00:26
erg ordi en schreeuwerig meerdere '!'
Parsons | 22-07-10 | 00:27
Geesink gaat wat laten zien morgen, contador moet maar ff een xtra dopingtest, wat een loser.
@Parsons 00:27
Bullshit.
@ twain...
Hou op met zeiken...
Terpen-tijn | 22-07-10 | 00:26
Nina is een topwijf. Echt waar. Heus.
Wat heeft old blond bitch gags on fat black dicks met Nina Brink te maken dan?
@Dumpertstumpert 00:21
Ja en? Heb jij zijn hersens? Nee; natuurlijk niet.
@ rammstein;
wit wijntje drinken? gamba er bij . varkensrollades uitgesloten
@neemjemoederindemali | 22-07-10 | 00:23
Morgen de grote dag voor Schleck, Menchov of toch lafaard doorfietser Contador?
@Burgerlijke ongehoor 00:08
En dat met twee sinas op. !!
@DumpertStumpert | 22-07-10 | 00:21
Is ie dood dan?
Lets Kuttekrap | 22-07-10 | 00:23
.
Wat scheelt het???
Morgen krijgt de redactie van GS vast een verzoek om persoonsgegevens van reageerdertjes te verstrekken.
Want sommige reageerdertjes zijn een beetje anti Nina en geld speelt (dan) geen rol.
Recht zal zegenvieren.
is nina brink / vleeschdrager / vleeschdraager / storms / (aankruisen wat van toepassing is ) eigenlijk dominant of onderdanig in het bdsm / sm spel ?
neemjemoederindemali | 22-07-10 | 00:23
What do you care???
@DumpertStumpert | 22-07-10 | 00:21
Is ie dood dan?
DumpertStumpert | 22-07-10 | 00:21
Ik zie er de hand van de majesteit in.
Bea moet weg, nu! www.prorepublica.nl/artikel.aspx?a=con...
is nina brink / vleeschdrager / vleeschdraager / storms / (aankruisen wat van toepassing is ) eigenlijk dominant of onderdanig in het bdsm / sm spel ?
OT:
Iemand de foto van Lubbers gezien??? Wat is die man oud geworden...
Sliptong | 22-07-10 | 00:08
nagenoeg geheel correct
nagenoeg, want de zwitzal verzacht wel enigszins
Die Eric Smit ook.. ter ons aller vermaak drijft hij het op de spits. Natuurlijk zal ie wel gelijk hebben, maar een beetje gast zet dit om in kei harde munten. Hij niet.. Journalistiek staat bij hem hoog in het vaandel... zo hoog dat ie zichzelf en z'n familie kapot laat gaan.. hoop dat ie juridisch in ieder geval van iemand bijval gaat krijgen.
klompenmeissie2 | 22-07-10 | 00:14
in brabant hebben ze er over het algemeen niet zoveel van begrepen
naar verluidt lopen daar nog steeds chickies van in de twintig... op klompen
stein | 22-07-10 | 00:09
ich begrijp het. ja ik snap het, varkensvlees en kunst gaaan niet samen . hoop rammstein en kunst wel. veer verzenden doet richting bips
Tante Nien heeft grote duimen zeg.
@Art Vandelay Ultor | 22-07-10 | 00:12
Hoe meer fans hoe beter!
Thnx@Art Vandelay Ultor | 22-07-10 | 00:12
Ik kende de tool inderdaad al wel, maar dit is een handige aanvulling! Dank.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/07/...
Prachtig hoe Nina zichzelf met dit proces meer imago schade berokkent dan dat hele boek ooit zou kunnen doen.
Ninaai Brink?
* plopperdeplop *
Wat ik wel ontroerend vind is, dat zowel haar liefhebbende echtgenoot als haar voor-iedereen-te koop adviseur van der Linden vooral wijzen op haar postuur. Storms: ze is maar 1.55m; van der Linden: tenger klein vrouwtje.
In Brabant zeggen ze dat kleine wefkes het venijnigste zijn. Hoe zit dat in de rest van het land?
www.depers.nl/binnenland/55918/Nina-Br...
@Rammstein | 22-07-10 | 00:09
Dat is het gevaar van vrije radicalen. Dat doet maar.
@Chiant | 22-07-10 | 00:08
Via de geweldige reaguurderszoekmachinetool search-geenstijl.thruhere.net/?page=0&...
Rechtermuisknop op de linkjes (die met naam topic) die bij je tegels staan en dan 'Snelkoppeling kopiëren'.
toch wel schandalig, ongenuanceerd en tendenties er over een NL_lekkernij wordt gereaguurd
bedenk: binnen 5jr is varkensrollade alleen nog via het illegale circuit verkrijgbaar
@Art Vandelay Ultor | 22-07-10 | 00:08
Ja, dat verdient ze soms maar vaak ook niet. De tegel achter de link hoe poëtisch. * stof tot nadenken heeft *
caravaggio | 22-07-10 | 00:05
Tsja. En als ik dan reageer, reageert hij, dat hij niet reageert. Snap jij dat nog ?
Bij varkensrollades is het zaak de touwtjes niet te strak aan te trekken anders stagneert het vochttransport. Dat is met zwitsal helaas niet te verhelpen.
@Sliptong | 22-07-10 | 00:05
Ik had beloofd juriste te hulp te schieten wanneer mensen haar geestelijke gesteldheid weer in twijfel zouden trekken, meer niet.
Lees de tegel achter de link. Prachtwerk.
Hoge kwaliteit van het meest schitterende Carrara marmer.
@Art Vandelay Ultor | 22-07-10 | 00:02
Maar héla, dat is handig: een link posten direct naar een comment!
Wellicht O/T, maar Joris zal het begrijpen: hoe doet u dat?
Ja hoor, als het koningshuis je geld pakt, het volgende kabinet geld te kort komt om hun "eigen naam in de geschiedenis schrijvende" projecten te financieren of een of ander Waterschap meent dat ze een nieuw kantoor nodig hebben, laat iedereen zich zonder verzet plukken. Maar als een individu dit flikt, dan is NL in rep en roer_!
.
Wat een hypocriet zooitje schapen zijn jullie_!
.
Word wakker en kijk eens om je heen! Je kudde is, terwijl je de goep achterna liep, stiekem naar het Neoliberalisme gelopen, dus wen er maar aan. Ieder voor zich en god... euh god... nah, als die ouwe zijn bek open durft te trekken klagen we hem gewoon aan tot ie slechts 70% van zijn aow-tje overhoud.
.
Nina heeft ook der portie aan rechtzaken gehad toen ze geld verdiende over de rug van een ander. En nu gaat iedereen lopen janken als een schrijver, zonder toestemming van Nina, geld over haar rug verdient?
.
Het spijt me hoor, maar ik persoonlijk vind mijn privacy belangrijker dan die paar duizend die Nina van mij wist te stellen.
.
Al is het alleen maar omdat ik er met "ogen open" in ben getrapt ipv met een pen in mijn rug ben gestoken op een moment dat de stof is gaan liggen!
.
Dus niet gaan lopen janken dat dit zielig is, want dit is nog maar het begin van wat Neoliberaal Europa voor je in het verschiet heeft.
seven | 22-07-10 | 00:04
Ik begin me ineens wel te beseffen dat mijn grote klep en elleboog er voor hebben gezorgd dat ik niet altijd terecht kwam waar ik heen wilde.
Oh well.
@Rammstein | 22-07-10 | 00:04
Ah, als je het over de duvel hebt. I smell pork.
Rammstein | 22-07-10 | lieve schat;
varkensrollades zijn de zwitsals van 2010, maar zinnig reageren heau maar !!
neuken:? praten is ook goed , ik hou van u .
Dat Storms, omdat hij zijn pietertje in die verzuurde doos van Brink heeft gepropt, een geveinsd jank verhaal ophangt bij P en W snap ik nog. Maar dat die van der Linde, na zijn debacle met die andere haaibaai Verdonk, zich nog met zijn volgevreten roomsoes muil met betaalde verontwaardiging nog op teevee durft te vertonen. Als je praat over een betonnen plaat voor je kwallige kop.
Geenstijl eindelijk weer relevant!! Well done lads!
@Art Vandelay Ultor | 22-07-10 | 00:02
Jij of all people die zich laat verleiden tot platitudes met hoofd-schouders-knie en twain. Jammer. Dat sujet is het sop van de kool niet waard.
Sliptong | 22-07-10 | 00:02
Good memories.
@titsme
Neem nu eens zo'n onderzoek. De kop is:
'Veel ongewenst seksueel gedrag bij jongeren'
"Bijna 84 procent van de meisjes en ruim 66 procent van de jongens tussen 15 en 25 jaar heeft sinds de 14e verjaardag te maken gehad met grensoverschrijdend seksueel gedrag. Dat blijkt uit een onderzoek van de Universiteit Utrecht en de Rutgers Nisso Groep"
Schokkende cijfers, maar even verder staat;
"Ruim driekwart van de meisjes (76 procent) en 54 procent van de jongens werd geconfronteerd met bijvoorbeeld staren"
Staren?? vandaar die 84%... als we van natuurlijk gedrag een prbleem maken?
Vroeger in mijn jeugd schuurde ik en de halve club/disco op het ritme vd muziek.. maar nu is zelfs staren al 'een probleem'.
caravaggio | 22-07-10 | 00:00
tjah, ik zit niet aan de kont van rammstein zoals sommige anderen hier
maar ik ben blij dat u ware liefde heeft gevonden
Maatie | 22-07-10 | 00:00
dat is ze al een tijdje
maar vrijwel niemand beseft de échte zwakke plek van de ninaatjes v deze wereld
@Rammstein | 22-07-10 | 00:01
Varkensrollade? Nog niet geroken.
@mark twain | 21-07-10 | 23:21
Kudt, waarom doe je dit nu?
Nou moet ik me aan mijn woord gaan houden. Daar ben ik eigenlijk helegaar geen fan van.
Maar goed: www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/07/...
Go juriste!
caravaggio | 22-07-10 | 00:00
Is er rollade ?
But will she blend?
titsme | 21-07-10 | 23:57
www.youtube.com/watch?v=dnCxKy7LPk4
[s]Binnenkort is[/s] Nina Brink [is] officieel de Meest Gehate Vrouw van Nederland.
Rammstein | 21-07-10 | 23:48
ongezien houd ik van u dit is erg off topic maar dat dat is die rollade ook toch?
seven | 21-07-10 | 23:57
Dat gelek en gekus en gehug en gehandshake zo gemiddeld over de dag. Ik houd graag afstand. Steek je hand maar op, wat is er mis met knikken.
Ik moet je kunnen zien.
mark twain | 21-07-10 | 23:53
Rammstein | 21-07-10 | 23:54
U gaat maar even met elkaar praten.
.
*gestrekt*
Rammstein | 21-07-10 | 23:48
Groot gelijk, zonder enige goedkeurende verstandhouding cq chemie vooraf raak ik nimmer iets aan.
Haha, ik kon altijd smakelijk lachen als ik dat lelijk gebruinde hoofd met die witte randen om haar ogen weer eens op tv zag.
Wat een gedrocht is ze ook.
Crematorium-de-Asbak | 21-07-10 | 23:53
*tijd voor een alu_hoedje*
titsme | 21-07-10 | 23:50
Ja, toe maar weer. Alsof het niks kost.
@titsme 23:50
Zijn cirkels rood? Ik noem maar wat.
Ook toevallig dat Nina haar aandelen verkocht heeft een paar minuten voor de 11 september aanslagen.. Dat hoor je ook niet meer..
Doe dat ook eens uitzoeken..
Crematorium-de-Asbak | 21-07-10 | 23:51 Heb jij wel eens gezien hoe dat mens er uit ziet? Dat is pas kinky.
Wat is er mis met die kop?? klinkt wel kinky...
Dat dat mens nog bestaat joh.
denoorman | 21-07-10 | 23:49 Wat sommige mannen doen voor een beetje geld, ongelooflijk.
Rammstein | 21-07-10 | 23:48
Domme vragen bestaan niet. Laat me mijn 2 handen op zachtjes uw kont leggen om het goed te maken. Sans rancune.
@juriste | 21-07-10 | 23:31
Jawel hoor! Het is en blijft immers een vrouw. Zodra ze hoort dat ze op Geenstijl staat is ze niet meer te houden.
Al dat Pieter haar bij beide schouders pakt en met zijn meest indrukwekkende stemgeluid op haar inpraat: Nina zal en moet lezen wat er over haar geschreven wordt. Want vrouw. *zwaait*
Mannelijke topics zullen wellicht de drang om te lezen nog één of twee weken kunnen ophouden, maar ookzij gaan onherroepelijk voor de bijl. Naar vrouwelijke topics kan men echter realtime zwaaien.
*Pek en veren vast klaar zet op plat dak en een etage lager eronder plaatsneemt*
Pieter Storms is een #1 Golddigger. Nina flikkert die sukkel er nog wel uit voor een verse Toy Boy. @
Maar ook dat komt vaker voor.
Nu de zomer is, kan de televisie in elk geval "The Making of 'Nina Brink. The Musical" gaan herhalen. Is een stuk leuker dan bijvoorbeeld Zomergasten.
Die kop boven dit draadje. En dan denk ik: "Welke zondigheid zal ik vandaag eens niet doen?"
Cumswappen met Nina dan maar niet doen.
seven | 21-07-10 | 23:40
Ik ben echt niet stoer maar wanneer iemand moedwillig aan mij zit, en ik wil het niet, ram ik er ongezien op los. Eerst slaan, dan vragen, is mij geleerd.
titsme | 21-07-10 | 23:44
Wat een emotionele reactie van de man die man is en geen hormonakle parachute usw usw.
Nee, dat ben ik niet.
Je hebt wel de domste vraag van de draad op je naam staan, wat mij betreft.
@woefdrammer | 21-07-10 | 23:30
LOL, ben ooit een kroeg binnen gelokt met:
Kom, hier kan je bier drinken en KUTH roepen... Was niet zo'n gezellige tent als je zou denken...
titsme | 21-07-10 | 23:44
*aanrander, Freudiaans dat was*
Een titel zonder vraagteken dit keer... komen jullie daar wel mee weg dit keer?
Rammstein | 21-07-10 | 23:43
Waarom neem jij het zo voor aanranders op? Ben je zelf een aanrader ofzo?
Het grootste vieze gore oplichterig kut kak wijf dat er hier in NL rond loopt !
Heldin ben je hoor om ff een schrijver en zijn gezin aan de grond te nagelen en lang leve het bizarre rechtssysteem hier in NL dat je gewoon als persoon zijnde zonder echt gegronde redenen beslag kan laten leggen op iemands spullen en zijn of haar tegoeden bevriezen !
Parsons | 21-07-10 | 23:32
Danku en attent enzo, maar ik besteed mijn kijktijd liever aan serieuze politiek www.youtube.com/watch?v=aY3JvvTZzuc&am...
Aforisme:
Ik verdiende een goede boterham, maar daar is nu beslag op gelegd. (huh)
titsme | 21-07-10 | 23:38
En die dames bekleden aardig hoge functies bij best belangrijke instanties ?
De kwetsbare, fragiele en emotionele ? Volgens mij ben je al een behoorlijke Haifisch als je daar in de rondte loopt.
Karate is niet nodig. Naar achter "vallen" en in je herstel zijn kleine teen verbrijzelen met een geinige pump .... en dan wel "soorrrreeeeee" zeggen en met je ogen knipperen.
Om zomaar iets te noemen.
mark twain | 21-07-10 | 23:39
Voor langs iemand afschuren tijden een uitverkocht concert ?
Anders vertellen jullie ook even waar dit topic over gaat zonder dat ik op die links MOET klikken om er iets van te snappen.
seven | 21-07-10 | 23:40
ik zal voor je getuigen ;)
uitdagen met 'bite me' enzo is idd schandalige vorm van uitlokking
Eric is vast en zeker al bezig met deel 2.
Eric, ik wil je boek kopen, maar ik las ook dat er beslag is gelegd op je bankrekeningen. Heeft dat wel zin nu? Het laatste wat ik wil is dat mijn euros voor jouw prestatie naar dat takkewijf gaan!
*Geeft Rammstein een pets op de billen*
(Later in court: Uitlokking edelachtbare, pure uitlokking.. ;)
Eric, even een tip, bel eens met de redactie van "Breekijzer" ,
misschien kunnen zij wat voor je doen.
Die Pieter schijnt zich altijd in te zetten voor dit soort gemene onredelijke onrechtvaardige kwesties.
@Rammstein 23:36
Wilders c.s vinden dat je daar minimaal 5 jaar voor in de bak moet.
Rammstein | 21-07-10 | 23:36
Natuurlijk had jij gelijk al je karate-technieken op hem losgelaten. Maar er zijn ook kwetsbare vrouwen, fragiel en emotioneel. Die schrikken en weten niet wat te doen wanneer zo'n man ineens onder het rokje graait.
seven | 21-07-10 | 23:33
Ik hoop dat hij weer op zijn poten terecht is gekomen *zwaait*
titsme | 21-07-10 | 23:33
Twee handen op je reet is aanranding.
Wat zal het rustig worden in de uitgaansgelegenheden.
titsme | 21-07-10 | 23:33
Ja, dan moet je niet twijfelen. Als iemand haar tas grijpt gaat ze toch ook niet eerst even verwonderd zitten, een nachtje slapen, en dan de politie bellen ?
Ik had meteen zijn wenkbrauwen even afgeschoren, if u catch my drift, which I don't think u ever do, so if u don't, bite me.
Be de Laer | 21-07-10 | 23:25
volgens mij is het een kwestie van proberen wanneer de odds redelijk liggen
dat betekent vooral veel laten lopen, WOL bijvoorbeeld
criminelen zijn zeker losers
wat nina is: in ieder geval smart/gehaaid
en nu voelen velen zich... genaaid ;)
@woefdrammer | 21-07-10 | 23:30
Heel goed, vroeg het me af omdat ik het nogal goed ken.
Rammstein | 21-07-10 | 23:31
Sommige vrouwen schijnen tijdens aanranding van schrik te verstijven. Daarnaast zou je als argeloos tiepmiepje ook nogal verwonderd kunnen zijn over handtastelijkheden van de grote baas. Ook dat wil nog wel eens leiden tot verstarring.
titsme | 21-07-10 | 23:29
Die liet het bepaald niet bij een aai. Maar fijne kruiden doen gekke dingen met mensen en dat zal bij Ruudje wel meevallen.
Rammstein | 21-07-10 | 23:29
LOL en sneu tegelijk. Hoe dan ook PowNed.
titsme | 21-07-10 | 23:31
Ook zonder verve gaat het je goed af.
@Bos Hout | 21-07-10 | 23:29
Speciaal voor jou de extra korte link dan: cgi.omroep.nl/legacy/player?/ceres/1/n...
Chiant | 21-07-10 | 23:21
Ze zal haar tijd niet verspillen. Adviseurs en advocaten schrijven brieven en verdienen daar hun boterham mee. Ik snap niet dat er zoveel mensen geinteresseerd zijn in het boek over Nina Brink. Ze heeft al zovaak in de Quote gestaan. Zij is oud nieuws.
titsme | 21-07-10 | 23:29
Als die mevrouw echt betast is, had ze haar elleboog kunnen gebruiken, met haar hak op zijn voet gaan staan of gewoon zich kunnen omdraaien en hem een lel verkopen.
Als ze al betast is, heeft ze bij de eerste hand maar één gedachte gehad: kassa.
Rammstein | 21-07-10 | 23:27
ALs metroseksuele moderne man ben ik blij dat ik mijn feminiene kant nog steeds met verve uitdraag.
Nina heeft een last van een druiper... de syfilis herpes storms variant.
Parsons | 21-07-10 | 23:26
Bier zuipen, tieten knijpen en kudt roepen.
btw. niets met WOL te maken, ander zaakje met deze tante aan de hand gehad.
Belubberen, ontverdonken, verwildersen, onttrixxen, ontmachanguloersieren en maximaminimaliseren.
weblogs.nrc.nl/woordhoek/2006/10/31/97...
seven | 21-07-10 | 23:27
Ik heb indertijd een collega zien vertrekken naar WOL, helemaal enthousiast & blij. Hij zou nog bellen, om zijn oeber-overstap in mijn haar te smeren.
Echter.
seven | 21-07-10 | 23:17
En waarom zou Lubbers niet even een geile aai kunnen hebben uitgedeeld? Omdat je dat niet achter hem zocht? Ooit gehoord van ene B. Clinton?
Parsons | 21-07-10 | 23:26
Nee, Nova kijken doen we hier al lang niet meer. Heel soms online stukje terugkijken, maar meer dan dat is niet zo goed voor een mens.
Iemad de journaalbeelden nog op het netvlies?
*Gebakken lucht, gebakken lucht, wie maakt me los*
De echte boef is natuurlijk abn die in ruil voor een commissie haar klanten adviseert in te stappen in iets waarvan ze zeer goed wisten dat het gebakken lucht was.
titsme | 21-07-10 | 23:25
Ach, gooi het over die boeg. Je lijkt wel een vrouw.
@woefdrammer | 21-07-10 | 23:21
Wat doe jij op feestjes van Pon?
Ik vind die Kay van de Linde toch wel de greautste schandknaap die Nederland rijk is. Dag Rita en Nina. Hoi Kay. Mag ik dit zeggen, ja dat mag.
Niemand NOVA uitzending bekeken dan? Zoals zo vaak heeft ook dit verhaal twee kanten en Eric kon wel heel vaak geen antwoord geven. Verder blijft Brink een oplichtster van het eerste uur natuurlijk.
@varkensrollade | 21-07-10 | 22:23
als je nooit wat probeert ben je een loser varkensrollade, you win some you lose some. Maar nina brink is gewoon een crimineel en dan ben je zeer zeker een loser.
Rammstein | 21-07-10 | 23:23
Sinds wanneer moet je hier gefundeerd en vooral niet tendentieus posten?
Pieter is zo dom nog niet.
Ik ga Nina's dochter doen.
Mag ik ook mee in de private jet !
*koffer pakken gaat*
Chiant | 21-07-10 | 23:21
Kan bijna niet anders. En ze vloekt, want al die anonieme reaguurders kan ze lekker niet aanklagen. Hoera.
woefdrammer | 21-07-10 | 23:21
Helemaal fout.
Ze is geen oplichter, maar een oplichtster.
Verder wens ik je alle innerlijke rust toe die ik maar kan bedenken, je hebt het nodig.
Zal binnenkort mijn boekenbon onder het stof vandaan halen...
titsme | 21-07-10 | 23:21
Dat betwijfel ik. Ik zeg alleen, dat hij er niet voor veroordeeld is.
* in onbedaarlijke lachbui ontsteekt zich realiserend dat Nina de tegels in deze reaguurderspanelen nu ook ongetwijfeld zit na te struinen *
juriste | 21-07-10 | 23:15
u weet me idd x op x te shockeren met ronduit stupide postings
fijn dat u eindelijk eens het boetekleed aantrekt ;)
Rammstein | 21-07-10 | 23:14
Je bent naïef. Ik ben een man en ik weet dat het soms moeilijk is om door hormonen geparachuteerde impulsen te betomen.
varkensrollade | 21-07-10 | 23:15
Wat is er mis met beeldvorming? ALsof daar geen kern van waarheid in zou kunnen schuilen. Je zou eens wat moeten googlen op mevrouw Vleeschdrager, de lijst met mensen die ze heeft gedreid c.q. daadwerkelijk aangeklaagd is immens lang.
Chiant | 21-07-10 | 23:15
Aan de kwaliteit van uw dromen heb ik nooit getwijfeld :p
Nou, daar gaan mijn spaarcenten dan.
Thanks!
@juriste 23:16
Dat vraag ik me bij al jouw comments af.
Hi Nina, ken je me nog.....?
Nou ik jou wel, we hebben zelfs een keer gesproken, een jaar of 10 geleden, op een feestje bij Pon in Leusden......
Mocht ik je nu tegenkomen kun je een directe vuistslag in dat verongelijkte smoelwerk van je verwachten, de paar rotcenten zullen m'n aars oxideren, maar jij bent gewoon een vuile oplichter, tuig van het kamp staat nog in een hoger aanzien bij me.
Woef. scheijdt op jullie soort volk.
@titsme | 21-07-10 | 23:09, de koninklijke kont ziet intussen paars.
Overigens heeft Nina destijds haar eerste man - die niks kon - geheel en al kaal geplukt.
-weggejorist-
@gentle giant | 21-07-10 | 23:16
Nu weet ik natuurlijk niet hoe zwaar de opeenvolgende heren geschapen waren, maar dat Nina vleesch gedragen heeft lijkt mij evident.
-weggejorist-
Dit topic zou natuurlijk over P. Storms moeten gaan. De loser van de laatste
eeuw en van ver daar voor. Dat je voor het oog van de ganse natie voor een paar centen Nina wil neuken maakt je wel tot een überloser.
eeeehm, ik heb wel eens een leesbaarder stukje gelezen.
Maar moet ik nu wel of niet WorldOnline aankopen? Ik twijfel al meer dan 10 jaar en wit het nu wel eens weten.
titsme | 21-07-10 | 23:09
Overdreven case,die VN zaak, zelfs als het 100% waar is. Je zal eens tegelijk door een deur lopen en daarbij 'per ongeluk' iets aanraken. Puur sued for the money.
Nina Vleeschdrager, Nina Drageur, Nina Brink, Nina Storms.
Nina denkt maar aan 4 Nina's.
en natuurlijk aan de Deep anal cumswap orgy met Nina Vleeschdrager en Pieter anal crowbar.
Is dit al het Lubbers-topic?
seven | 21-07-10 | 23:12
Ik kan zo'n aankoop WOL best begrijpen, juist wanneer men indachtig is dat het om een luchtbel gaat. Het is gewoon extreem korte termijn speculatie, of dacht je dat het gros van de kopers destijds het aandeel voor langere tijd in bezit wilde houden? Dat laat onverlet dat Nina Brink destijds een spelletje heeft gespeeld, terwijl haar eigen schaapjes al lang en breed op het droge waren.
varkensrollade | 21-07-10 | 22:54
Hoe dom kan iemand zijn.
@titsme | 21-07-10 | 23:11
Ik heb vannacht nog 285 km/u gereden (althans op de tellert) en ben NIET gepakt. Laat staan veroordeeld...
titsme | 21-07-10 | 23:06
u kent haar persoonlijk? dat verandert de zaak natuurlijk ;)
oh niet? dan gaat u dus puur op de beeldvorming af
mijn ervaring is dat je daar uiterst voorzichtig mee dient om te springen
zoals gentle giant hierboven aangeeft
het prospectus, wat dus geen hond leest, vermeldde wel degelijk
zij het in enigszins verbloemde termen, hoe de vlag erbij hing
in short: outsmarted
in uw optiek: geen fair play
titsme | 21-07-10 | 23:11
Gôh.
Maar niet dus.
Ik kan mij nog goed herinneren dat ik de berekening van de inschrijfkoers range x het aantal te verkopen aandelen aandelen / het aantal (gratis) inbelabonnee's maakte en dik boven de 20k per wol inbelabonnee kwam. Daarna maar een belrondje gemaakt met een don't even touch it advies. De meesten waren verstandig, maar later bleek dat toch een bevriende RA's de wol mediahype niet konden weerstaan en inschreven.
Rammstein | 21-07-10 | 23:10
U moest eens weten hoeveel niet veroordeelde criminelen er rondlopen.
Zojuist 50 euri naar Smits geschoven. Voor de goede zaak...
titsme | 21-07-10 | 23:09
Daar is hij toch nooit voor veroordeeld ?
Zo Bea al een 'vriendschappelijk' tikje op den bilpartij hebben mogen incasseren?
Nina Brink is een welgesteld, irrelevant lelijk wijf met een kutkarakter. Het zou me niet verbazen als ze ongelukkig is en niet bijster oud wordt door een of andere psychosomatische ziekte.
Vrij naar Soldaat van Oranje: "Meneer Lubbers, wat moeten we nou toch doen met die vermaledijde PVV'ers?"
"Geen zorgen Majesteit, wij rekenen wel af met die kolerelijers".
varkensrollade | 21-07-10 | 22:54
Maak van uw hart geen moordkuil.
varkensrollade | 21-07-10 | 22:40
Klopt, ik heb het ook niet zozeer over de hype WOL an sich. Maar een echte kapitein verlaat als laatste het zinkende schip. Natuurlijk, business is hard, maar het mag best fair gaan. In Japan is het ook hard, mensen werken zich te pletter, maar als het misgaat steektde CEO of whatever de hand in eigen boezem. Nina Brink kan maar aan 1 ding denken. Herstel, 2 dingen. Nina Brink en Nina Brink.
Gvd, de deur van de eenzame isolatievleugel staat weer open! Kan iemand die even dichtdoen?
Nina is een dictator zonder land.
La Vie En Rose | 21-07-10 | 22:44
Nee hoor, iemand anders was ons bij vorig topic al voor. LB.
Vind het echt een steeds grotere grap worden daar in Den Haag. En voor de bühne trekken we ook nog een minister van Staat van stal. Man, man, man, wat hebben we toch een geweldig georganiseerd land. Maar besturen, ho maar.
Zoals ik bij de buren al riep: misschien gaat ze hem wel vragen of hij de eerste nieuwe president wil worden.
rubenh | 21-07-10 | 22:56
Ze zei dat ze niets verkocht had, maar als al die beleggers geweten hadden dat Nina de ceo zelf voor 6 eur al van haar aandeeltjes af wou dan hadden ze nooit 45,00 of 50,20 euro betaald. / Transferred is het sleutelwoord.
@rubenh | 21-07-10 | 22:56, Iemand er verstand van? @ Pieter, ja.
nl.wikipedia.org/wiki/World_Online
Al snel werd bekend dat Nina Brink enkele weken voor de beursgang haar eigen aandelen had verkocht voor zes euro, nog geen zevende deel van de introductiekoers. Veel beleggers zeggen niet van dit feit op de hoogte te zijn geweest, alhoewel het (zij het enigszins verbloemd en op pagina 99) wel in de prospectus stond.
hangt toch wel een heel vies geurtje om die Nina B. :
tinyurl.com/383najg
Maak wel even wat over, zeker de beslaglegging vind ik zielig. Gelukkig heeft hij nog wat geld achter de hand zodat zijn familie er niet onder lijdt.
.
Verder een vraagje aan de reaguurders: wat valt nina storms te verwijten in de world online affaire? Het is volgens mij in ieder geval niet zo dat zij geld van particulieren heeft afgetroggeld. Haar aandelen heeft ze namelijk voor de beursgang verkocht (weken van tevoren) en volgens mij heeft ze die aan een rijke familie of groot bedrijf verkocht. Die grote bedrijven en families hebben er vervolgens enorm veel geld mee verdient.. misschien kunnen we stellen dat die de daadwerkelijke boeven zijn aangezien ze een hype creëerden waardoor ze direct bij de beursgang hun aandelen voor 46 euro hebben kunnen verkopen (let wel: nina verkocht ze voor 6 euro per aandeel). Weet iemand eigenlijk of er aandelen gecreëerd zijn bij de beursgang? Of zijn er alleen aandelen verkocht bij de beursgang die al in bezit waren van de NS, Tros, Telfort, de familie Sandoz en anderen? Want als er geen aandelen zijn gecreëerd dan is al het geld van de particulieren dus in de zakken van bovenstaande bedrijven en families belandt. Wanneer er wel aandelen zijn gecreëerd, dan had world online toch een enorme zak met geld moeten hebben? Heeft Tiscali die bij overname gekregen ofzo? Iemand er verstand van?
juriste | 21-07-10 | 22:50
wellicht u er eerst eens in verdiepen voor u rare dingen gaat roepen?
of gewoon (weer) een pilletje nemen?
Rammstein | 21-07-10 | 22:49
er lag iets op het puntje v mijn tong
maar gezien uw post Rammstein | 21-07-10 | 22:51
kop ik hem maar niet in ;)
@Geert en Mark.
belubberen
1) Belazeren 2) Onvoldoende informeren
Gevonden op www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoor
.... over aandachthoeren gesproken ......
Ook al je geen Nina Brink heet, kun je zo worden benadeeld. Motief: Afgunst, onmacht, geen eigen leven. Wellicht gaat Nina Brink bedingen dat zij een deel van de opbrengst zal ontvangen, dan verdient ze toch nog via de achterdeur. Free publicity.
varkensrollade | 21-07-10 | 22:45
Wat is een v35 ? Een raket ?
Ik stel het volgende voor. Met rollende camera overal volgen die teef. Eerst op de zaak natuurlijk, dat spreekt voor zich. Dan ga je voor haar deur staan (op de openbare weg natuurlijk) en steekt bij iedereen die het pand verlaat de camera onder de neus. Speciaal natuurlijk bij die Storms die zich dagelijks door Nina met de voorbindjoekeloekus laat palen. Kijken hoe snel hij het zat is...
Iedereen die Nina Fleischpot sloopt +1
Kan hij niet hetzelfde doen bij Nina en Kay? Op alles beslag laten leggen?
Rammstein | 21-07-10 | 22:40
V35+ schijnen daar nogal eens gebruik van te maken
Bos Hout | 21-07-10 | 22:28
Jij was eersie;) Sorry, niet gezien.
Lees dat boek !!!.Ongelofelijk,verbijsterend je weet niet wat je leest,prachtig dat dit stuk Nederlandse geschiedenis is vastgelegd,Lees bijvoorbeeld over CDA politica May Weggen en je begrijpt de twintig zetels verlies.
Boek besteld. Voordat ie wordt verboten.
gentle giant | 21-07-10 | 22:40
Yep!
OT. Net bij Nova: Anti-PVVer Lubbers zit nu bij Bea. Nieuwe informateur?
Thomas EigenDunk geeft ook nog even zijn mening. Bea moet Wilders niet omdat Wilders zich heeft uitgesproken tegen de politieke bemoeienis van het staatshoofd en een voorstander van een louter ceremoniële functie is.
gentle giant | 21-07-10 | 22:40
Vergezocht.
"He's just a gigolo (gigolo) and everywhere he goes (gigolo), people know the parts he's " .... usw.
titsme | 21-07-10 | 22:26
simpel: WOL was overduidelijk gebakken lucht
als 'belegger' kocht je aan assets niets
knap dat je niets voor iets kunt verkopen
iets wat dagelijks in dit land plaatsvindt
alleen zijn de bedragen meestal wat kleiner
er zijn een aantal goudzoekers van een koude kermis thuisgekomen
aan wie ligt dat?
de mens wil nu eenmaal belazerd worden
en dan hard klagen
all part of the game
En ondertussen op paleis Noordeinde:
www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnieuws/binne...
Pep!
Kan die Smit niet die, hoe heet ie ook alweer, breekijzer vragen te bemiddelen?
gentle giant | 21-07-10 | 22:30 Juist ja, dank u. Met zo'n naam is mevrouw bij mij natuurlijk helemaal aan het juiste adres. De lelijke tyfussnol. ** boek bestelt **
Torquemada | 21-07-10 | 22:35
Die Piet is smoorverliefd. Maar voornamelijk op zichzelf.
Geweldig GeenStijl dat jullie dit oppakken.
en mijn welgemeende excuses dat ik in een reaguursel op SN stelde dat GS niet meer zo maatschappij-kritisch is als een paar jaar geleden.
Hoogvliegers als Nina kunnen ook diep vallen en die tijd is nu wel aangebroken.
Rector Reflector | 21-07-10 | 22:20
Zelfs zombie Nina slaapt ook wel eens hoor en dat breekijzertje van Pieter past met gemak in haar oor (Pieter denkt dat dat orale sex is, dus hij blij en zij blij omdat ze niet hoeft te sabbelen op dat slappe stukje soldeertin). Ik wed dat hij er zelfs met de verborgen camera filmopnamen van heeft gemaakt. Is tenslotte zijn beroep.
Heb het boek maar even besteld. Mijn erfenis is er ook niet groter op geworden toen mijn ouders besloten dat WOL misschien wel een goeie investering was :s
Klein eng mannetje die Brink.
Die Kay is echt Certified UberKlaploper.
En Piet is nog steeds verliefd!
Dit soort mensen moet inderdaad keihard afgestraft worden. Corrupte mensen zijn slopend voor de reputatie van ondernemers. De wijze waarop zij handel heeft gedreven is totaal niet rechtvaardig. Er is niks mis met miljoenen verdienen, maar wel als je werkelijk alles met je schijnheilige hoofd bij elkaar liegt. Je zou er bijna socialist van worden. Ware het niet dat deze graaiers dan aan de haal zullen gaan met je belastinggeld.
Goeie zaak GS ff reclame voor dat boekje maken, allemaal ff kopen om die Smit te steunen.
@Andie werkt\\
Zo, of ze?
@dekeurslager | 21-07-10 | 22:26, neen, dat is Nina Vleeschdrager.
Brink naar Neurenberg!
Bos Hout | 21-07-10 | 22:28
Ik zeg Femke, berg je maar.
@Canis Spurcus | 21-07-10 | 22:17
Op Nina spugen, daar is zo denk ik onderhand niet meer van onder de indruk denk ik :) Gek eigenlijk hoe wij als mensen veel focus leggen op individuen die er zo verschrikkelijk NIET toe doen. Zo veel zelfs dat die mensen het kunnen maken een boek uit te brengen.
OT
Lubbers gaat meespelen in Formation Street! Waarom hadden ze dat niet eerder bedacht?
Dat wordt smullen.
Ik neem aan dat een journalist er wel voor zorgt dat ie een goede rechtbijstands verzekering heeft, zeker als je mensen aanpakt die over veel geld beschikken.
dan had die lul maar een ander boek moeten schrijven
varkensrollade | 21-07-10 | 22:23
Waar slaat dit nu op? Dat wijf is zo slinks, vergeef die jongen dat hij van het goede van de mens uitging zeg. Velen gingen hem achterna. En zelf had ze haar aandeeltjes al lang en breed verkocht. Intens zielig wijf is het.
Is er niet een mogelijkheid om beslag te leggen op de bezittingen van Nina? Gewoon met gelijke munt terugbetalen. Sure, kost een paar centen maar dat moet voor de NVJ of een ander hoernalisten-clubje toch wel te regelen zijn?
Nina Brink, dat is toch die lelijke vieze hoer? Of ben ik in de war?
Belachelijk zoals iedereen hier die oude vrouw het leven zuur maakt. Als ik haar was zou ik er een man met een breekijzer op af sturen. Dat zal ze leren. PS beste Nina: niet stiekem je aandelen verkopen, hoor.
@Mike Gaatjeniksaan | 21-07-10 | 22:16
Pieter Storms is de mannelijke variant van het type gold digger.
Geenstijl Eric Smit baan aanbieden wellicht?????
@koerbagh ® | 21-07-10 | 22:17, Deep anal cumswap orgy met Nina Vleeschdraager
and Pieter anal crowbar.
Advocaten zijn tot spreekbuizen verworden die de leugens tot aan de hel volhouden omdat ze ervoor betaald worden.
Zaken zijn zaken zei het duivelse advocaatje want de beste klanten hebben gelijk.
Be de Laer | 21-07-10 | 21:57
zo te zien bent u de loser hier en is nina u te slim af geweest?
het moet vast ego_technisch pijn doen om te worden outsmarted?
treur niet, is velen overkomen
en nee, mij niet
gebakken lucht is altijd een sell
kleine tip: dont get mad, get even ;)
@CoffeePatch | 21-07-10 | 22:18
Deep anal cumswap orgy met Nina Vleeschdraager!
Dat gaat erin als boter.
het is gewoon een tering wijf en dat ze zich laat bespringen door die baardaap-slaaf, kan ik mij als man niet voor stellen, gadverdamme.
Ze is te werk gegaan als een soort roofridder met altijd linkmiegels om haar heen die hoopten er ook beter van te worden Velen hebben miljoenen verloren,
ABN NMB, maar durven daar niet voor uit te komen Altijd als er iets was /is dat dat wijf niet aanstond, procederen en nog eens procederen,of mensen per staande voet ontslaan
het leukste vond ik het moment dat ze 2 schoonmakers ontsloeg die helemaal niet bij haar in dienst waren
Ik heb dat boek gelezen en heb er een heel nare smaak aan over gehouden
Ik denk dat er nog wel meer van die halve oplichters rondlopen en wat vreemd is dat altijd rijke mensen ja zelfs zeer rijke mensen nog rijker willen worden.
Dat stelletje advocaten die om haar heen hangen walgelijk wat een moraal.
En hoe komt het toch dat mislukkeling van K .van der Linden
hier ook weer op de proppen komt. Ik zal aan iedereen die het maar horen wil vertellen wat ik van dat loeder denk.
Mike Gaatjeniksaan | 21-07-10 | 22:16
Waar heeft u gelezen dat het Storms gelukt is?
Scan van de open brief by Superjan de scanman:
a.yfrog.com/img413/8349/vlrc.jpg
@Chiant | 21-07-10 | 22:02
Normann heeft die corrupte, failliete bende gewoon verpatst aan Nina en is met de poet naar Bouterse-land vertrokken.
Dan kan zij hem toch ook nooit ontslaan!
Leer eens fatsoenlijk Googlen voordat je reaguurt, lutser!
Maar die aantijging van het onterecht Interim Justitia op mijn dak sturen blijft onverkort staan, net als de LOL die ik daaraan heb beleefd:
I.J: "Dus u heeft in 1999 al opgezegd bij TIP?"
Chiant: "Yep"
I.J: "Heeft u daar dan bewijs van, want volgens onze cliënt bent u nu in 2001 nog steeds gewoon abonnee!"
Chiant: "Jazeker, daar heb ik een aangetekende brief met ontvangstbevestiging van."
I.J: "Kunt u ons daar een kopie van toezenden?"
Chiant: "Nee. Maar u mag wat mij betreft de incasso-kosten nog wel heel erg hoog laten oplopen."
I.J: "Dat is wel een vreemd antwoord, dat heb ik nog nooit eerder gekregen. Waarom wilt u geen kopie van die brief met ontvangstbevestiging opsturen?"
Chiant: "Omdat ik mijn administratie wel bijhoud en WorldOnline blijkbaar niet. De rechter krijgt wel een kopie, mocht het zover komen. Prettige middag verder."
gentle giant | 21-07-10 | 22:15
Wiki zegt Vleeschdraager, maar wat doet het er toe, hoewel de aanhef van het topic wordt dan wel nog minder smakelijk: Deep anal cumswap orgy met Nina Vleeschdraager!
Voorziet een glansrijke politieke carrière in een corrupt apenland voor Nina Brink en Pieter Storms. Kan de overeenkomst met het gouden paar Ceausescu deze dag niet onderdrukken.
*boek koopt van Eric en op nina spuugt*
@gentle giant | 21-07-10 | 22:15
Nina Deep Anal-Cumswap Orgy toch? Ook dol op adellijke dubbele namen.
Ik snap niet hoe die mislukkeling van een Pieter Storms zijn breekijzertje in Nina Brink gepropt krijgt. Een waterlijk van 3 weken ziet er nog geiler uit dan die World Online bitch.
Lijkt me een sympathieke vent, die Nina.
Maar heet ze nu Nina Vleeschdrager of Nina Vleeschdraager?
Google is daar niet duidelijk over.
Nina Brink en Pieter 'De naam is Steurrms, Pieter Steurrms', zielige querulanten. Die mensen teren echt op conflicten. Was Steurms ook niet nog niet zo lang geleden hevig in een juridisch conflict met dat tv-gedoetje 'Het Gesprek'? Wat een mensen, je zou er een boek over kunnen schrijven.
Sterkte Eric!
Fred667 | 21-07-10 | 22:12
LOL@ zoals de Fransen zo mooi zeggen
Hup Eric.
Met Kay van der Linde als slaaf.. hulpje van Nina kan Eric Smit rustig slapen.
-weggejorist-
-weggejorist-
Mensen die proberen met een advocaat hun gelijk te halen moeten sowieso [even weggelaten om brief van advocaat te voorkomen].
Dikke lol naar al die sukkels die WOL aandelen kochten destijds. Of zoals de Fransen zo mooi zeggen; a fool and his money were lucky to get together in the first place.
@Rector Reflector | 21-07-10 | 22:10. Nina Vleeschdrager? U heeft een punt.
OT: De koningin heeft ook weer een oudgediende afgestoft: Ruud L. is zojuist ontboden.
Ik vind die feeks een kudthoer. Mag dat?
-weggebrinkt en opgeninat-
Tobi | 21-07-10 | 22:00
LOL, met de groeten van Joris neem ik aan?
Deze was dat met der Nina und van hinten.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2007/05/...
Er was toch een programma wat opkwam voor de Davids vs de Goliats? Hoe heette dat ook al weer?
Oh ja Breekijzer, dat was het..
Kapodt maken zeg ik, kapodt maken...
banneniszeauu2009 | 21-07-10 | 22:05
U kent duidelijk de humor van Tobi niet....
Het is inderdaad krankzinnig zo simpel als het is om in Nederland beslag te laten leggen. En dat beslag is nog tot daar aan toe, maar reken er maar op de je geliefde bank waar je zo'n plezierige relatie mee hebt direct bereid is om je kredieten in te trekken, je hypotheek niet meer te verlengen etc. Maar wat dan als het bezwaar achteraf niet terecht was? Nou niets, zo weet ik uit ervaring. Je bedrijf is kapot en jij ook. En iedereen wast zijn handen in onschuld want iedereen heeft zich aan de regels van bananenrepubliek NL gehouden. Ik wens deze jongen alle goeds toe want hij gaat dit stempel nooit meer kwijtraken
www.rnw.nl/data/files/images/lead/nina...
Nina Vleeschboom.
Sorry Fleisch.
-weggejorist-
Eric Smit gaf tot nu toe ruim 70 duizend euro uit aan advocaten. De kosten werden tot nu toe geheel vergoed door stichting Muckraker.
stichting Muckraker
Vliehors 78, 2134XN te Hoofddorp
reknr 78.49.32.972 (bankrelatie Triodos Zeist) onder vermelding van 'Help Smit de zomer en winter door'.
*zwaait naar Nina*
Had je Normann Kleine van The Internet Plaza maar keihard oneervol moeten (ont)slaan toen je die criminele bende overnam. En natuurlijk had je mij nooit Interim Justitia op mijn dak moeten sturen vanwege mijn fittie met TIP. Betaald heb ik nooit, maar al die andere[doorhalen]zielepoten[/doorhalen] slachtoffers van WOL hebben indirect die torenhoog (ROFLOLOLOL!) opgelopen incassokosten betaald.
Ik kan dus alleen maar lachen om je ellende.
Vroeger.... toen was die storms toch altijd zo'n voorstander ervan dat de burgerlul gehoord werd?
*daarmee genoeg gezegd heeft*
zie wat raakvlakken met Dirk Scheringa; zij piekte iets te vroeg.
-weggejorist-
Nee, mij krijg je niet weg!
-weggebrinkt en opgeninat-
@jeffreyd | 21-07-10 | 21:51
Ergo, u vindt het onderwerp waarschijnlijk ook niet erg boeiend... Is Nina ook niet, hoewel ze daar zelf waarschijnlijk anders over denkt...
-weggejorist-
Negeer de kop boven dit topic folks.
.
Jammer........ Ik zou bijna zeggen: Top die kop!
door die bitch kon ik een paar maanden een stuk minder zuipen toen ik nog studeerde en nu gaat ze met die verkapte crimineel Pieter Storms losers vallen op losers
Ruud Lubbers moet helderheid in de formatie brengen, mevrouw van Amsberg weet het niet meer.
lol@google bah@hashtags. /join #jouwgezeikhier op irc dan.
The bitch heeft mij in 2000 ook een paar duizend Euri afhandig gemaakt via haar World on Line aandelen.
eens kijken hoelang het duurt voordat geenstijl een brief van een adokaat op de mat vindt.....
Boek staat al een tijdje in de kast, begrijp niet zo goed waar "de dame met de duimen" zich zo druk om maakt, zoveel slechts staat er helemaal niet in.
-weggejorist-
Heel goed. Hup Eric! Boek is ook top.
-weggejorist en opgerot-
REAGEER OOK