Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GS Design: drijvende moskee

drijvendemoskee.jpg Laat de Nederlanders maar ontwerpen: Check deze drijvende moskee bedacht door Dutch Docklands International. Mochten de ijskappen smelten en Arabirië onderlopen dan houden ze in de Verenigde Arabische Emiraten in ieder geval hun kleedje droog. Wat er gaat gebeuren wanneer er ooit weer twee vliegtuigen Ground Zero in New York binnenvliegen is onbekend. Vandaag is de PVV terecht boos over de 1 miljoen euro Nederlands belastinggeld die wordt gestoken in de bouw van een moskee op de plek waar ooit de Twin Towers stonden. Alsof de US meedokt aan een Islamitische slager in de Linnaeusstraat. WTF? Waarom betalen we überhaupt mee aan Amerikaanse stichtingen?

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

R0tterdam | 21-07-10 | 16:42

Waarom draait alles altijd om die hoere moslims??
een chinees????daar hoor je nooit iets over,altijd maar multiculti fkkerij,mensen mensen mensen,stop met klagen,kom in opstand,tijd voor oorlog,do or die,maar dit kan echt niet meer,stop islam,nederland is bang,ik niet,afvoeren die geiten,as soon as possible,getver,ik kan er niet meer tegen,ik denk dat Job iedere dag afgezogen wordt door een hoofd met baard en droog in zn ster genomen wil worden onder het genot van muntthee.

Zo,ik kan er weer ff tegenaan,hehe!

GeertWilders147 | 21-07-10 | 15:41

Ik durf te wedden dat er al een moskee op Mars is gebouwd,maar ja,dat mogen er dan wel meer zijn en enkele reis aub,daar betaal ik dolgraag belasting aan..........
Maar nu ga ik weer verder met wiet knippen,heerlijk belastingvrij natuurlijk,kankerlijers!

GeertWilders147 | 21-07-10 | 15:34

Ik weet niet wat ik ga doen zodra ik de bedenker van dit,ja welke woorden moet ik hiervoor gaan gebruiken zonder dat ze worden weggehaald,plan,in levende lijve tegenkom,het is me iig 20 jaar celstraf waard...............
Mf's..........

GeertWilders147 | 21-07-10 | 15:31

Eehm Zeitgeist kijken bitte..
Het waren geen moslims die naar binnen vlogen, ja misschien waren het wel moslims, maar dan waren ze betaald door Amerikanen. Dus bouw lekker een moskee, maar niet met ons geld! Leen bij de Amerikaanse banken, dan zit je voor eeuwig in de schulden :)

deIJsbeer | 21-07-10 | 12:57

als de regering met dat soort onzin komen zijn ze rijp voor het peleton.zolang ze het maar niet zelf hoeven te betalen, nee kleed die gekke nederlanders maar uit.vies smerig links tering volk.

mamma5506 | 21-07-10 | 12:51

Maar 3 hits voor "afzinken". Valt mee.

Woudloper | 21-07-10 | 12:44

Torpederen met varkens

pipilangkous | 21-07-10 | 09:15

Leuk politiek correct alternatief voor het zeilmeisje.

Generaal P. | 21-07-10 | 09:14

deze moskee afzinken moet, blub blub blub

herodus | 21-07-10 | 08:26

Als je op 12 september 2001 iemand had gezegd dat 10 jaar later Nederland 1 miljoen nederlands belastinggeld zou weggeven aan een megamoskee naast ground zero hadden ze je waarschijnlijk in een dwangbuis laten afvoeren.

Ik ben dat gedweep met die islam, hoofddoeken, moskeën, 'respect' afdwingen zo ontzettend beu. Ik ben eens 10 dagen in Japan geweest en heb daar 10 dagen lang geen moslim gezien. Dat is me in geen enkel ander land gelukt. Misschien moest ik daar maar naar toe emigreren...

Mizz Demanding | 21-07-10 | 07:05

Als we hem nou in de Atlantische oceaan droppen hoeven ze ook niet meer te knielen en buigen, dat gebeurt namelijk al door de 9 meter hoge golven!

Plankie_ | 21-07-10 | 03:15

Butchijo | 20-07-10 | 20:57

Doe niet zo dom! Dacht je nou echt dat dat het resultaat is (waardering voor de mensen die de subsidie verlenen)??? Het zal een overwinning zijn want meer Moslimerkenning! En nog wel gesubsidieerd door de kruisvaarders ook!! Die liggen daar helemaal krom van het lachen!

Misschien denk jij een goed mens te zijn, een van het type zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten... Wake up! En snel! Wees niet zo naïef!!!

doenormaal! | 21-07-10 | 00:34

Beste idee tot nu toe = drijvende moskee
Die kunnen nl ook zinken...

DrVandy | 21-07-10 | 00:31

Wat krijgen wij ooit van de Moslims??? (behalve ellende) Iemand? Hoezo kost die religie geld? Worden kerken in Nederland ook gesubsidieerd? NEE?!! Dan is het onverdedigbaar dat we een moskee gaan subsidiëren over de grens met -inderdaad- ONS belastinggeld!

Ik denk dat de Moslims Nederland maar eens moeten gaan subsidiëren om alle problemen en kosten die Moslims hier veroorzaken te betalen.

doenormaal! | 21-07-10 | 00:25

hopelijk zit er wel een kurk in de bodem... die er dan op precies het goede moment uit getrokken kan worden?

skyleet | 21-07-10 | 00:15

Hopelijk komt er een tijd dat de Nederlander weigert belasting te betalen, wie deze miljoen subsidie heeft goedgekeurd moet zich doodschamen.
Nederland is afgegleden tot een meelopers staat.
En het vlot laten zinken.

lanex | 21-07-10 | 00:07

Well if it floats, it can sink, so pack em all together and just have a jolie good time!!!

Bearded ass oil money spending radicalistic short visioned goat fuckers, whats next a pooltable that will stay completely stabile at sea????

Schlomo De Peaumeaux | 20-07-10 | 23:49

@Jerry Nick | 20-07-10 | 21:36
Bij mij net zo, Wat drijft die gelovige? oceaan, boot, Jezus over water, geloofsovertuiging, wilskracht, doorzetting vermogen, discovery channel, MythBusters.
Dar zit wel snor.

toetanchamon | 20-07-10 | 23:08

Wat moet je doen om em te laten zinken ;)

klappervandeweek | 20-07-10 | 23:06

Heb ook gehoord dat ze er hoofddoeken willen gaan verkopen,
waarom?

Als ze dan met de boot terugvaren en de motor valt uit hebben ze altijd doeken bij zich om een zeil van te maken!

Die is super | 20-07-10 | 22:55

Netzo walgelijk als een azielzoeker die alles in z#n reet gedrukt krijgt.

PierDrie | 20-07-10 | 22:09

Zinken. Afdrijven. Wegvaren. Titanic. Noordwesterstorm. Tsunami. Zandbank. Torpedo. Diepzeevissen. Zo maar wat woorden die in mij opkomen bij 't aanschouwen van zo veel architectonisch vernuft.

Jerry Nick | 20-07-10 | 21:36

WTF welke idiote linkse kudtmongeaul heeft lopen smijten met mijn belastingcenten en nog wel naar iets waar ik nooit iets van terugzie en de overheid heeft geen geld voor de aanleg van een ijsbaan in Amersfoort. Bedenkers erin en afzinken maar.

postduif874 | 20-07-10 | 21:27

Een drijvende moskee zinkt mooi af. Doen!

natte krant | 20-07-10 | 21:21

honderd van die dingen bouwen en dan met z'n allen de stille oceaan op.
wegwezen!

eddiekallie | 20-07-10 | 21:19

lijkt wel een iMosk. zelfde design

zeiksmurf | 20-07-10 | 21:15

Ik vind het prachtig dat wij de bouw van die moskee subsidieren. Zo krijgen we invloed binnen de moslim wereld in de VS. Toch. Want dat vinden we wel als een of ander Islamitisch land doneert bij de bouw van een moskee in Nederland. En dat gebeurt ook nog eens vaak via mistige partijen. En voor de subsidie voor de moskee in NY is het 'onze' regering die schuift. Duidelijk toch.

Butchijo | 20-07-10 | 20:57

bidden of verzuipen

ergveelstijl | 20-07-10 | 20:18

Wat een onzin dat een overheid de islam stimuleert.

Pteranodon | 20-07-10 | 20:08

Dit is hetzelfde als een minaret financieren op de plek waar Theo van Gogh vermoord is.

Henk Houthakker | 20-07-10 | 20:07

Ongeloofelijk...
Dat dit gepikt wordt..

Grootmoeders | 20-07-10 | 19:34

Wat een bescheiden topic tekst voor GS begrippen, zelfs de alt-tag mist bij het plaatje. Gaat GS ook al gebogen onder de islam dreigementen?

Barbatruuk! | 20-07-10 | 19:15

en als de Islam nou ook maar een stro-breedje neigt naar betere verstandhouding met de rest van de wereld..... maar nee hoor......... wel pakken, niks geven

Iwmac | 20-07-10 | 19:03

Die drijvende moskee gelijk doorsturen naar Noord Korea , die weten er wel raad mee.

widerstand | 20-07-10 | 18:59

belastinggeld naar een moslim organisatie in Amerika?
Hoe krom wil je het hebben?
feed the enemy...

Rest In Privacy | 20-07-10 | 18:46

zit er ook een kurk in??

anda | 20-07-10 | 18:45

Een afdrijvende moskee zou pas echt een goede uitvinding zijn.

caspert79 | 20-07-10 | 18:11

@jimbrowski | 20-07-10 | 17:36
Haha fucking ha, niveautje hey :S

An die ARBEIT | 20-07-10 | 18:01

hoop niet dat je moet bidden als het slecht weer is, hoe kan je dan je neus telkens naar Mkka laten wijzen. oh nee dat was eigenlijk ook niet wel niet nodig (uitspraak in indonesie waar moskee verkeerd stond afgericht.

oh nee he | 20-07-10 | 17:48

Inderdaad. Waarom betalen Amerikaanse stichtingen uberhaupt geld aan politieke partijen in NL -- m.n. de PVV?

Flippo | 20-07-10 | 17:48

GS Design: zinkende moskee

Zo had ik het liever gezien :).

Don_Carlos | 20-07-10 | 17:47

O, dat was eigenlijk niet de bedoeling dat jullie erachter kwamen.
We hadden het alleen in de engelse versie op de site van BUZA gezet.
Maar jullie kunnen ook engels spreken?

Natuurlijk betalen we mee. Het is ons stemvolk op ons linkschen hoekje.
Die Christenen hebben nog steeds niet door dat ze de Islam moeten inpalmen.
Want dan moeten we weer naar een andere kiezersgroep.
We hebben dan alleen nog de asielzoekers,.... maar dat is te weinig om stemmen te winnen. Dus, wie weet nog een andere groepering die we als LINKSCH gaan steunen. Want u bent belangrijk, kuch.

Overheidvindtudom | 20-07-10 | 17:43

De ark van Noachmed?

jimbrowski | 20-07-10 | 17:36

Duidelijk, in NL zijn moslims en linkse dhimmi's de baas. We zijn voor hun een wingewest geworden en subsidiëren zelfs in het rijke NY de bouw van een (100milj. kostende !1! ) moskee met oa zwembaden exclusief voor moslims.
Ik ben überhaupt tegen subsidies, maar bij sommige dingen kan ik het doel ergens nog begrijpen, nu tast ik echter volkomen in het duister. Een 'geloof' subsidiëren ondanks de scheiding van kerk/religie en staat en ook nog aan de andere kant vd oceaan.
Denk hieraan als je hoort dat de zorg weer eens soberder wordt, het onderwijs tekorten heeft en je pensioen pas ingaat ver na je 70ste.

seven | 20-07-10 | 17:31

Ashtrey | 20-07-10 | 16:31
Wist niet of je serieus was met die vraag aan bbbachstra met zijn gemierenneuk, want hij onthield zich wijselijk van een mening over de essentie van het verhaal.
'T zal toch geen PvdAerT zijn? ;)

La Vie En Rose | 20-07-10 | 17:26

Ik snap niet waarom we uberhaupt moskeeen bouwen van belastingcenten, laat staan in het buitenland. Er is toch wel iets grondig mis met de Nederlandse ambtenarij: iedereen gaat er voor het gemak maar vanuit dat voor elk stom plannetje wel weer geld is. Het gaat nu om een miljoen voor een moskee, maar veel belangrijker is de cultuuromslag in Nederland subsidieland. Al die Sinterklazen moeten zich eens realiseren hoe hard mensen werken voor hun geld. Klein rekensommetje. Jan Modaal verdient in 2010 € 32,500 en betaalt daarover (laten we zeggen) 40% belasting, wat neer komt op € 13,000. Om die 1 miljoen euro op te hoesten moeten in Nederland dus ongeveer 77 (1 miljoen/13,000) mensen een jaar lang werken!
Geert +1

subsidistan | 20-07-10 | 17:26

@gozahtje | 20-07-10 | 15:50

Ja en dan sta je als autochtoon al jaren op zo een lijst en dan wil je gaan samenwonen omdat je iemand tegen bent gekomen kan je weer opnieuw beginnen.
Van 5 jaar terug naar 1. Schandalig als je het mij vraagt. Daarom huur ik nu particulier.

Als je het mij vraagt is het belachelijk dat er zoveel geld naar buitenlandse projecten gaat die niet eens een toegevoegde waarde hebben. En het allerergste is dat in dit geval er 1 miljoen gegeven wordt aan een stichting die een moskee wil bouwen op een plek die notabene door dit achterlijk geloof met de grond gelijk is gemaakt.

Dit kan alleen goedkeuring hebben gekregen van de linkse partijen, waarschijnlijk het PVDA. Hoe kan dit goed zijn voor NL?! Wat mij betreft gaat die geldkraan naar het buitenland dicht! NU!

szixxx | 20-07-10 | 17:22

@Napeauleon | 20-07-10 | 17:03
Weest gewoon lekker uzelf ;)

An die ARBEIT | 20-07-10 | 17:20

go geert, go!
Het lijkt wel of die zelfdestructieve moslims willen dat de PVV aan de macht komt

Galaick | 20-07-10 | 17:20

Leuk hè, en dan nog eens 1,5 miljoen uittrekken voor vrouwen onder islamitische wetgeving. Bevorderen we de Islam nou of zijn we er tegen? WTF! Make up your freakin' mind and stop gooi-ing our money over the balk!

kloodtzak 2.0 | 20-07-10 | 17:16

zijn ze helemaal van de pot gepleurd godverdomme?

1. geen inmenging van kerk en staat!
2. geen discriminatie van autochtonen (oma zit vastgebonden omdat er geen tijd en geld is in de zorg)
3. al helemaal geen subsidie voor islam investering in het buitenland
4. laat staan naast ground zero (Bin laden lacht zich rot)
5. tot de bodem uitzoeken PVV + 5

man man, wat staat den Haag ver van de nederlandse burger af. Ben blij dat niemand in opstand komt, dan zijn we verder van huis.

Dulf | 20-07-10 | 17:15

Ja hoor, Nederland is goed bezig. Subsidieren van de bouw van een omstreden moskee op ground zero. Hoe kunnen ze het bedenken in Den Haag. Geert, kom er maar in.

schweinefleisch | 20-07-10 | 17:03

An die ARBEIT | 20-07-10 | 16:57

Enig idee waarom ik zo'n grote bek heb hier? Lekker anoniem that is?

*... schichtig omkijken doet of 'dinnetje toevallig meeleest.

Napeauleon | 20-07-10 | 17:03

We blijven een dom landje, geregeerd door geestelijk blinden zonder enig besef van de werkelijkheid, in plaats van reaguurders wegjorissen, kunnen we beter die ambtenaren wegjorissen, allemaal verspild geld.

Byter | 20-07-10 | 17:02

Wat een gotspe. BuZa laat de subsidie voor een moskee in de VS zien onder het motto "Promote Gender Equality and Empower Women". Da's nou het laatste waar de islam voor staat ...

ymmv | 20-07-10 | 17:00

@Napeauleon | 20-07-10 | 16:49
Uw ervaringen en wat u verteld is, komt dat een beetje overeen?

* Denkt van niet *

An die ARBEIT | 20-07-10 | 16:57

Geweldig! 1 April grap is natuurlijk de boot rond laten draaien tijdens het gebed, soort van knielende stoelendans om maar in de juiste richting te blijven bidden :)

Daarnaast is het natuurlijk te zot voor woorden. Zoals wordt genoemd; wat kan drijven kan ook zinken, vide supra. Volkomen er mee eens!

Aatje | 20-07-10 | 16:55

Bigi Bana Boy | 20-07-10 | 16:50
Wij hadden vroeger een als punker verklede anarchist op school die altijd 'Fuck the system!' riep. Die hebben we toen na school wat uurtjes met zijn eigen kettingen aan het fietsenrek tegenover de hoofdingang vastgeklonken.

Bos Hout | 20-07-10 | 16:55

@blogster | 20-07-10 | 16:37
Waar het geld PRECIES heen gaat is niet ter zake doende. ( hoewel als wat u zegt waarheid is, het wel een frapant gegeven is.... ) Het gaat erom dat we geld uitgeven wat we eigenlijk niet hebben, aan iets wat we eigenlijk niet nodig hebben...

An die ARBEIT | 20-07-10 | 16:50

Hij is mooi. De meeste moskeeën in Nederland zijn zo lelijk dat de profeet er toeval van zou krijgen, maar deze zou hier niet misstaan. Naast Rottummerplaat.

Detlev Tarnowitz | 20-07-10 | 16:50

Bos Hout | 20-07-10 | 16:45
Zijn korte, krachtige en bondige stijl van samenvatten wat er hier allemaal besproken wordt in vele honderden topics, getuigt van een helder analytisch vermogen en grote zeggingskracht. Duizenden postings in drie woorden samenvatten. Ik vind het geniaal. Fuck de PvdA en Fuck de islam.

Bigi Bana Boy | 20-07-10 | 16:50

[De PVV noemt de al goedgekeurde plannen om pal naast Ground Zero een moskee te bouwen absurd en een belediging voor nabestaanden van de duizenden slachtoffers die op 11 september 2001 vielen. De partij wil dat de subsidie aan ASMA onmiddellijk wordt ingetrokken.]
Volkomen mee eens. Een aperte belediging voor de nabestaanden en allen die het vrije gedachtengoed omarmen.

Van Druten | 20-07-10 | 16:50

blogster | 20-07-10 | 16:37
In de 2 eerste gevallen is de PVV terecht boos en de 3e optie die u noemt lijkt mij goedpraterij van uw kant dat er 1 miljoen belastinggeld gaat naar een project in NY in een moskee om de gelijkheid tussen mannen en vrouwen in de islamitische wereld te bevorderen. Bezopen gewoon. En wb dat bedrag dat geoormerkt is voor dit project, wie controleert dat? Stichting Wise? Het Ministerie van Buitenlandse Zaken?
Nou dan weten we het wel.

La Vie En Rose | 20-07-10 | 16:50

An die ARBEIT | 20-07-10 | 16:42
Nattigheid is als kip&ei
Of zoals het gedwongen huwelijk is als speeksel op de voorbips:
Op een gegeven moment loopt het toch wel en uiteindelijk zal er sprake zijn van echte liefde, zo is mij verteld.

*achter de bank duikt

Napeauleon | 20-07-10 | 16:49

Er zit toch wel een stop in die er midden op zee uit kan ???

Rein 8570 | 20-07-10 | 16:49

De pest breekt uit. *oude boeing op de kop tikt

BravoBAT | 20-07-10 | 16:48

in Frankrijk gaat de pensioenleeftijd van 60 naar 62 .. zomaar een weetje :)

nachtschilder | 20-07-10 | 16:45

Bigi Bana Boy | 20-07-10 | 16:44
Hij is wel duidelijk, maar binnenkort waarschijnlijk ook onzichtbaar.

Bos Hout | 20-07-10 | 16:45

Hansi Hintenzeer | 20-07-10 | 16:41
Je doet jezelf tekort Hansi.
Om 1 miljoen dollaar te vertalen in de waarde die het kan hebben vind ik jouw voorbeeld gewoon heel sterk.

Napeauleon | 20-07-10 | 16:45

ROCA | 20-07-10 | 16:38
Ik zie in jou de mogelijke reaguurder van 2010.
Hou deze grootse vorm vast en je wordt het zeker.

Bigi Bana Boy | 20-07-10 | 16:44

-weggejorist-

White Lightning | 20-07-10 | 16:43

blogster | 20-07-10 | 16:37
Wij zijn niet de schoolmeester van de heel wereld en de problemen van islamitische vrouwen zullen best erg zijn, maar zijn niet de onze zolang deze vrouwen niet in Nederland woonachtig zijn (en dan nog ...). De tijden van waanideeën als "Nederland gidsland" zijn hopelijk voorbij en het wordt tijd ons te bezinnen op die hele hulpverlenings- en ontwikkelingshulpwaanzin.

Bigi Bana Boy | 20-07-10 | 16:43

jus primae noctis
Je moest wel

Napeauleon | 20-07-10 | 16:42

Is het water waarin het moet drijven wel halal?

Jackanders | 20-07-10 | 16:42

@Napeauleon | 20-07-10 | 16:02
Een vrij stijlloze opmerking, en sowieso behoort u geen nattigheid te voelen voor de dame in kwestie daar duidelijk klaar voor is....

An die ARBEIT | 20-07-10 | 16:42

"When asked why there is no mention of 9/11 on the FBI's web page, Rex Tomb, the FBI's Chief of Investigative Publicity, is reported to have said, "The reason why 9/11 is not mentioned on Usama Bin Laden's Most Wanted page is because the FBI has no hard evidence connecting Bin Laden to 9/11."
www.twf.org/News/Y2006/0608-BinLaden.h...

Bos Hout | 20-07-10 | 16:42

Vandaag is de pvv onterecht boos over de 1 miljoen euro Nederlands belastinggeld die wordt gestoken in een project voor het bevorden van de gelijkheid tussen mannen en vrouwen in de islamitische wereld.
@blogster | 20-07-10 | 16:37

Als al iedere cent van die €1.000.000,- hier terecht zou komen, mag ik het dan nog een onzinnige geldverspilling vinden?

TisNieZoMoeilijk | 20-07-10 | 16:41

Als dat ding niet stil ligt, wordt het een mooie vertoning als ze de hele tijd richting het oosten willen bidden...

// / > | 20-07-10 | 16:41

Napeauleon | 20-07-10 | 16:25
Ik vind niet dat je altijd en overal maar de verpleegtehuizen moet bijslepen eigenlijk een beetje een zwaktebod in een discussie. Voor D66-ers en PvdA-ers ben je gelijk wereldvreemd en kleinburgerlijk. Niet dat dat uitmaakt natuurlijk. Maar het zullen nog wel de gevolgen zijn van de indoctrinatie uit mijn basisschooltijd. Je weet wel anti-kruisraketten, FPP kindje en het vak geestelijke stromingen met nadruk op de Islam en een bezoekje aan de lokale Moskee.

Hansi Hintenzeer | 20-07-10 | 16:41

Ik zeg het is abject en infaam!
Daarbij lijkt het me ook een sterk verhaal dat de Amerikanen die toch al niet zulke moslim vrienden zijn, een moskee laten bouwen op de plek van ground zero.

Abject & Infaam | 20-07-10 | 16:41

@ROCA Fornicate Under Command of the King?

Ashtrey | 20-07-10 | 16:40

Muslim Advancement:
Onder het mom van het proberen te verbeteren van de betrekkingen tussen moslims en niet-moslims de invloed van de islam vergroten.

Subsidie krijgen voor het idealistische eerste deel van deze omschrijving om deze aan te wenden voor het praktische tweede deel van de omschrijving.
Naïef, meer kan ik niet zeggen over deze Nederlandse Sinterklazerij.

Maar och, wat is 1 miljoentje nou op 6,05 MILJARD subsidie die jaarlijks door het rijk verstrekt wordt:
www.minfin.nl... pagina 7
Van deze 6 miljard gaan er 2,5 miljard naar Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen en Buitenlandse Zaken samen. Denk het uwe ervan.

TisNieZoMoeilijk | 20-07-10 | 16:40

blogster | 20-07-10 | 16:37
oooh..!
Zit dat zo?
Heb jij die aanvraag behandeld?

Napeauleon | 20-07-10 | 16:39

blogster | 20-07-10 | 16:07
Dat is evengoed te idioot voor woorden. En die 1 miljoen gaat gewoon naar die moskee want daar zal dit project natuurlijk worden 'uitgevoerd'.

La Vie En Rose | 20-07-10 | 16:38

f.u.c.k. Islam....... en de PvdAllah ook!!

ROCA | 20-07-10 | 16:38

Koop je net een halve Bugatti Veyron voor, hihi.

Aart Z. | 20-07-10 | 16:38

@Mijnheer Pastoor | 20-07-10 | 16:30
Inderdaad.
:)

verraad van links | 20-07-10 | 16:38

Vandaag is de PVV terecht boos over de 1 miljoen euro Nederlands belastinggeld die wordt gestoken in de bouw van een moskee op de plek waar ooit de Twin Towers stonden.

of

Vandaag is de pvv onterecht boos over de 1 miljoen euro Nederlands belastinggeld die wordt gestoken in een project voor het bevorden van de gelijkheid tussen mannen en vrouwen in de islamitische wereld.

of

Vandaag dient de pvv te kwader trouw een motie in over subsidiegeld voor een internationaal vrouwenrechtenproject en claimt dat dit geld bestemd is voor de bouw van een moskee. Die moskee staat er echter al, maar niet op of naast ground zero maar enkele straten verderop. Vanuit het gebouw kun je ground zero niets eens zien. Het gebouw staat namelijk 2 'blocks'' verder. Er zit nu overigens ook al een moskee in. Het geld voor het Wise project intussen is geoormerkt voor dat specifieke doel.

blogster | 20-07-10 | 16:37

Dit land blijft kansloos ondanks voortschrijdend inzicht. Stop de geldstromen naar religieuze onzin!

Antitheïst | 20-07-10 | 16:36

grote haas | 20-07-10 | 16:32
Uw naam is Haas, en gij weet van niets...

Mijnheer Pastoor | 20-07-10 | 16:36

Ashtrey | 20-07-10 | 16:31
Nee, een kabouter, schat.

Napeauleon | 20-07-10 | 16:35

Volgens spitsnieuws is het 1 miljoen dollar ipv Euro's
Maar dit is echt te erg voor woorden! Hier kan ik me nu echt kwaad om maken!
Wilders +1

B1OO | 20-07-10 | 16:33

WTF, dit gaan we toch niet menen? Ben ik een burger van het land, waarover gesproken wordt!?

Ouddorp | 20-07-10 | 16:33

Wim-Lex | 20-07-10 | 16:19
Zag gisteren een tekenend tafereel op de BBC. Daar werd de houding van de Conservatives inzake de discussie ron een eventueel burka-verbod besproken. En jawel hoor, Tariq Ramadan zat weer prominent in de studio om n één beweging een kritisch moslima die vóór zo'n verbod was vakkundig te vernederen, de westerse moraal te veroordelen en alle spanningen te verklaren uit de opkomst van verderfelijke rechts-extremistische partijen. De interviewer was te dom om deze bij Ramadan telkens terugkerende rituele dans als schijnbeweging te doorzien en liet 'm z'n gang gaan.

Schoorsteenveger | 20-07-10 | 16:32

Ik sta voor een raadsel.

grote haas | 20-07-10 | 16:32

@S.B. & La vie en rose
Ach zeau, dank.

@Napeauleon
Wie ik een vrouw? Tsss, hoe durft u!
;)

Ashtrey | 20-07-10 | 16:31

Sir Galahad the Pure | 20-07-10 | 16:26
Om het vervolgens uit te geven aan pleepapier?
Ik dacht het niet, dat geld is veel beter besteed aan een of ander prestigeproject in A'dam.

Mijnheer Pastoor | 20-07-10 | 16:31

Drijvende moskee: mooi ontwerp. Zit er een stop in? Plop.
€ 1miljoen (kun je leuke dingen van doen) aan een stichting die zogenaamd opkomt voor gelijk rechten van mannen en vrouwen en bèhhhhhbèhhhhhh geblaat in de ruimte: we trappen er ook gewoon met open ogen in iedere keer. Islam = Islam ook al overgiet je het met een progressief sausje. Ik geef die Yanken dan ook volkomen gelijk dat ze hier zo fel tegen ageren. En wij betalen er verdoemme aan mee!

Sliptong | 20-07-10 | 16:31

@Hanxie @16:24

Wie zegt dat Mark Rutte niet zelf een linkse heuler met islamofascisme is? Enkele jaren gelden pleitte hij, samen met Melanie Schulz, nog voor een fusie van de VVD met Dhimmi66. Veelzeggend. En als JOVD'er vond hij de VVD onder leiding van de notoire islam-apologeet Hans Dijkstal te "rechts" (WTF?!).

Sir Galahad the Pure | 20-07-10 | 16:30

BTW
Net toevallig wèl die blauwe verbindingsbal binnengekregen. Inclusief een heleboel foldermateriaal van een übercommerciele paarse broek.
Heeft omgerekend 5 verpleegsters-salarissen gekost maar nu heeft die jongen van me mooi wel een gratis bal.

Napeauleon | 20-07-10 | 16:30

verraad van links | 20-07-10 | 16:22
Die Jacobse en zijn uiterst erudiet uitziende compaan Van Es waren zo gek nog niet met hun patriottisch politiek initiatiefje.

Mijnheer Pastoor | 20-07-10 | 16:30

@ Hansi Hintenzeer
Die opmerking is niet dom, fout of makkelijk, maar juist heel legitiem. Dat de Linkse Kerk dat soort opmerkingen dom/fout/makkelijk/populistisch/et cetera noemt, betekent niet dat dit inderdaad het geval is. Die 1.000.000 zou in de gezondheidszorg goed gebruikt kunnen worden.

Sir Galahad the Pure | 20-07-10 | 16:26

Hansi Hintenzeer | 20-07-10 | 16:21
Wat is er dom, fout en makkelijk aan uw opmerking?

Napeauleon | 20-07-10 | 16:25

Hansi Hintenzeer | 20-07-10 | 16:21

Idd , in plaats van 24 uurs luiers komen er 12 uurs luiers , maar ja mensen die dit land hebben opgebouwd laad de overheid liever stikken.

Eurotokkie | 20-07-10 | 16:25

Alle subsidies omzetten in leningen met DSB-waardige rentes. Met terugwerkende kracht. Alleen dan is mijn bijdrage aan de schatkist een nuttige investering geweest.

ZDEV | 20-07-10 | 16:24

En de club van Bertje Koenders, de gulle gever, staat alweer te popelen om nog 'n stel zakken met andermans geld bij islamo fascistische organisaties te dumpen. Mark Rutte vlucht nu het nog kan voor je leiding moet geven aan een paars cabinet vol 'linkse' heulers en helpers van de islamofascisten.

Hanxie | 20-07-10 | 16:24

O mensen wat gaan we toch een spijt hebben als we over een decennium of 2 elke cent moeten besparen om een normaal leven te kunnen lijden omdat iedere aso en relifundi er net zo warmpjes bij dient te zitten als iedereen..

Roel Driesvink | 20-07-10 | 16:23

@Mijnheer Pastoor | 20-07-10 | 16:20
Dat is de befaamde surrogaattactiek ja.

verraad van links | 20-07-10 | 16:22

d_2k | 20-07-10 | 16:21
Great minds... etc. :-)
Maarrrr, VW was sneller...

Napeauleon | 20-07-10 | 16:22

Even een hele domme foute en maakkelijke opmerking maar is wel het eerste wat in me opkomt. 1 miljoen euro dat zijn toch zeker 30 verpleegsters die een jaar lang in een verzorgingstehuis aan de bak kunnen. Of een subsidie aan een vage stichting in de VS kwestie van prioriteiten.

Hansi Hintenzeer | 20-07-10 | 16:21

als daar mijn belastinggeld naar toe gaat.. weet ik niet of ik de overheid kan vertrouwen.. eerder nsb-ers en landverraders.

Geert aan de top. stop deze onzin aub

celeronm | 20-07-10 | 16:21

Napeauleon
LOL :)

d_2k | 20-07-10 | 16:21

De Vuurtorenwachter | 20-07-10 | 16:16
Oeps.

Napeauleon | 20-07-10 | 16:20

verraad van links | 20-07-10 | 16:19
En daarmee is de hele Nederlandsche tactiek tijdens WO II samengevat.

Mijnheer Pastoor | 20-07-10 | 16:20

De Vuurtorenwachter
Volgens uw zin keurt iedereen het dus goed.

d_2k | 20-07-10 | 16:20

De Vuurtorenwachter | 20-07-10 | 16:15
Lees nog even terug, u suggereert dat iedereen hier blij mee is.

*.. nooit een kans niet onbenut laat om nergens niets van te zeggen.

Napeauleon | 20-07-10 | 16:20

@Mijnheer Pastoor | 20-07-10 | 16:17
Canderel is ook goed hoor. Zwei mal bitte!

verraad van links | 20-07-10 | 16:19

@ Schoorsteenveger | 20-07-10 | 16:15
Haha ja dat weet ik idd. Mijn comment was een beetje sarcastisch. Er worden 45 cluppies gesponsord die allemaal iets doen met "moslim vrouwen in onderdrukking"... subsidies van 5ton tot 2,7 miljoen.

*richt DRF4MW (dutch royal fam. 4 muslim women) op*

Wim-Lex | 20-07-10 | 16:19

Eberhard van der Laan heeft er al 2 besteld.. het moet de grachten wat opvrolijken.

nachtschilder | 20-07-10 | 16:18

Hier overigens een filmpje over de imam van de geplande Ground Zero-moskee: www.youtube.com/watch?v=q3ygJsFNldo Daarin spreekt de in Nederland zo gehate Sean Hannity van FOXNews onder meer met Robert Spencer van Jihad Watch.

Sir Galahad the Pure | 20-07-10 | 16:18

wat is hier zo erg aan.

Danjel | 20-07-10 | 16:18

verraad van links | 20-07-10 | 16:13
Als morgen de Wehrmacht het land binnen rijdt ga ik toch wel even een kijkje nemen wat voor auto's ze hebben meegebracht. Maar als ze op de koffie komen zal ik een schepje zout erin doen, oké?

Mijnheer Pastoor | 20-07-10 | 16:17

blogster | 20-07-10 | 16:07
Je idd gelijk. Zo staat het op de site van buitenlandse zaken. Het was mij ook opgevallen. Het gaat om een subsidie van een vrouwenprojekt.
Blijft staan dat het een hoop geld is en ik het nogal vergezocht vind om subsidie te verstrekken aan buitenlandse projekten waar het direkte Nederlandse belang vrijwel 0,0 zal zijn. Vandaar de fuss en volkomen terecht. Dat hele subsidiegebeuren moet een keer goed doorgelicht worden.

Bigi Bana Boy | 20-07-10 | 16:17

@ blogster: Islam kent geen vooruitgang. Het is juist hun doel om onze achteruitgang te bewerkstelligen. En als dat moet door net te doen of ze vooruitgang willen boeken, dan is dat slechts een geheiligd middel om hun doel te kunnen bereiken.

Luie Kut Student | 20-07-10 | 16:17

Het is ook eigelijk niet te geloven hoe hard het hier de spuigaten uitloopt.
Het word echt tijd dat hier hard tegen opgetreden wordt en de verantwoordelijken voor dit volkomen van de pot gerukte initiatief voor nimmer en nooit meer enige verantwoordelijkheid mogen dragen voor wat dan ook.
Seculiere staat, my ass.
ALLE subsidies aan soortgelijke sponzen stopzetten... nu. IK WIL MIJN BELASTINGGELD TERUG!!!!!!

rovark | 20-07-10 | 16:17

Oke dat klinkt raar..... nog een keer :
Geen enkel weldenkend mens met 1 hersencel zou dit toch goedkeuren?

Ja.. dat is beter.

De Vuurtorenwachter | 20-07-10 | 16:16

Ik zit meer te denken aan een Moskee voor op de Maan of Mars .

Eurotokkie | 20-07-10 | 16:16

Rene Danen en het kereltje Peggoldt zijn trots op Nederland !!!


Goed bezig voor de Islam-medemensch.

woefdrammer | 20-07-10 | 16:16

Wim-Lex | 20-07-10 | 16:03
Het punt is -uiteraard- dat het barst van dat soort klupjes-met-mooie-woorden, maar je niet diep hoeft te graven om de bredere verbanden bloot te leggen en aan te tonen dat menig klupje-met-mooie-woorden gelieerd is aan grotere klups met hogere doelen en meer arrogante stellingnames.
En het is goed om bloot te leggen dat die verbanden er zijn, maar dat de subsidiegevers die verbanden niet waarnemen, niet willen zien of verborgen willen houden.

Schoorsteenveger | 20-07-10 | 16:15

Geen enkel weldenkend mens met meer dan 1 hersencel zou dit toch nooit goedkeuren?

De Vuurtorenwachter | 20-07-10 | 16:15

Ze (de Mooooren) hebben door de eeuwen heen, ons (de niet Mooooren) met het zwaard bestreden (tot wij ze weer terugtrapten), dat zwaard, (lees: met geweld, daar wij in hun ogen minder zijn dan een schurftige hond), dat zwaard is dus nu vervangen door hun Piemol. Fokken als konijnen tot je waar dan ook een meerderheid hebt. Wat groter doel in hun ogen dan zo'n gebedshuis naast Ground Zero zou er in hun wereld bestaan, niets toch. Dus het ziet er naar uit dat de mooooren ssssssst het dit keer een stuk verder gaan schoppen, ik zal maar geen stemadvies hier neergooien.

TheoVanGogHisGroot | 20-07-10 | 16:15

Ariel | 20-07-10 | 16:11
Nee, onze Koningin had al het geld meegenomen toen ze naar Albion vluchtte.

Mijnheer Pastoor | 20-07-10 | 16:15

Mooi idee zo`n drijvende moskee,stop eruit en....... kwijt.

Dropke | 20-07-10 | 16:14

@Mijnheer Pastoor | 20-07-10 | 16:11
Maar met "de voorkeur te geven aan een wissen dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt werd op Neêrlands roem of de eer der vlag" zijn we het toch wél eens, niet?

verraad van links | 20-07-10 | 16:13

Ariel | 20-07-10 | 16:11
Tjonge jonge. Ik hoop dat u bevangen bent door de warmte. Anders zou ik maar eens hulp zoeken.

Superior Bastard | 20-07-10 | 16:13

Goed stukje.

Lees en huiver, die instellingen in Amerika zijn niet echt pluis:
[url]http://www.muslimmafia.com/about/excerpts/[/url]

Lekiamh | 20-07-10 | 16:13

verraad van links | 20-07-10 | 16:09
Welja, houdoe en bedankt.

Mijnheer Pastoor | 20-07-10 | 16:11

@ blogster @ 16:07

Jij bent schijnbaar een zeer onnozel en goedgelovig persoon en daarom ook zeer gevoelig voor taqqiya-bullshit. Toevallig vroeger een hypotheek of lening bij de DSB-band gehad?

Sir Galahad the Pure | 20-07-10 | 16:11

-weggejorist-

Ariel | 20-07-10 | 16:11

We snappen allemaal wel waarom dit gesubsidieerd moet worden. Toch?

ZupahKerk | 20-07-10 | 16:10

@Mijnheer Pastoor | 20-07-10 | 16:06
Misschien ben ik ook wel iets te brabofoob. Kusje.
*leven probeert te beteren*

verraad van links | 20-07-10 | 16:09

blogster | 20-07-10 | 16:07
Twee vliegtuigen die twee blocks verder in twee torens vlogen.
That's the fuss.

Mijnheer Pastoor | 20-07-10 | 16:09

Un fucking believable!

Kent | 20-07-10 | 16:09

Ik stel voor alle moskees zo te maken,vooral die in Nederland. Laat ze maar lekker op zee drijven-zonder roeiboot ;)

Nifelheim | 20-07-10 | 16:07

Je blijft lachen. Eén miljoen soepsidie. Gewoon, omdat het kan. Als het klapvee er maar niet achter komt.
En wat die boot betreft.. als Allah het wil zakt dat ding als een baksteen. En geloof me dat ik dat geloof. Zomaar, omdat dat dat ook kan.

Bart van Merwijk | 20-07-10 | 16:07

Het geld is voor een project dat gelijkheid tussen man en vrouw moet bevorderen in de islamitische wereld. Niet voor de bouw van de moskee. Even voor de duidelijkheid.
Bovendien staat die moskee/annex cultureel centrum 2 blocks verder dan de ground zero site. En wordt er geen nieuw gebouw neergezet maar een gebouw gerenoveerd waar overigens nu ook al een moskee in zit. What's the fuss.

blogster | 20-07-10 | 16:07

verraad van links | 20-07-10 | 15:58
Ik heb geen idee over welke infaam en abjecte zin je het hebt. *fluit onnozel*

Mijnheer Pastoor | 20-07-10 | 16:06

Ik had het @15:54 over Dalia Mogahed, een belangrijke adviseur van Barack Obama. Toevallig heeft TWITVB vandaag over haar een fotofuck gepubliceerd: thewestistheverybest.punt.nl/?id=51432...

Sir Galahad the Pure | 20-07-10 | 16:06

Elke keer als je denkt dat het niet gekker kan, blijkt het nog gekker te kunnen.
1 miljoen door de burgers opgebracht belastinggeld naar een moskee die op Ground Zero wordt gebouwd.
Hier liggen de ouderen in verpleeghuizen in een 24 uurs luier, zijn er voedselbanken, moet er op van alles en nog wat bezuinigd gaan worden. Welke klootviolen hebben besloten dat er zoveel geld naar een moskee in de VS moet? Ophangen aan de hoogste boom!

Ashtrey | 20-07-10 | 15:50
De plek waarop de Twin Towers hebben gestaan wordt Ground Zero genoemd. Vliegtuigen kunnen daar niet doorheen vliegen. Wel erboven.;)

La Vie En Rose | 20-07-10 | 16:06

Bigi Bana Boy | 20-07-10 | 16:01
Het lijkt me eerder dat iemand heeft bedacht om het voor De Baard zó gezelli te maken in NY dat ze er hier -van de uitkering- voor gaan sparen om er te komen en te mogen blijven.
Idee was goed.

Napeauleon | 20-07-10 | 16:05

@ iedereen die over zinken, torpedo's, afdrijven, verzuipen begint.
Namens de redactie bedankt voor de zeer voor de hand liggende comments. U heeft hen niet teleurgesteld.

Superior Bastard | 20-07-10 | 16:03

@K. Lootviool

Het moet niet veel gekker w..... Te laat

Halfvol-glas | 20-07-10 | 16:02

En daarna lekker eten bij een paar kennissen in Oss.

RiesDroelvink | 20-07-10 | 16:02

Ashtrey | 20-07-10 | 15:55
Da's amper een metertje water in uw geval, als ik me niet vergis?

* Nattigheid voelen doet

Napeauleon | 20-07-10 | 16:02

Mooi! Goed volproppen dat ding (net zoals met auto's). Wegduwen richting dat BP olielek en afzinken die hap. Een veelvoud aan problemen in 1 klap opgelost. Ik ben voor.

RiesDroelvink | 20-07-10 | 16:01

Dit kabinet is volledig van de pot gerukt! 1 Miljoen euro naar zo'n zooitje mafkezen uit het jaar kurk en kruik die als enige doel hebben de vrijheid van den mensch naar de klote te helpen. En ik maar BTW afdragen voor dit stelletje randdebielen...

_Fly66_ | 20-07-10 | 16:01

terecht, kutqwerty.

Superior Bastard | 20-07-10 | 16:01

Waarom betalen Amerikaanse homohatende stichtingen eigenlijk Geert Wilders. WTF??? Een bom eronder, zeg ik!

Lugosi | 20-07-10 | 16:01

Drijvende moskee?Ik stel voor om de gebedsruimte in de kelder te doen. Lost gelijk een aantal probleempjes op.

pollodepiemel | 20-07-10 | 16:01

Het idee zal wel zijn dat initiatieven die de integratie en acceptatie van moslims in de VS (of het Westen) bevorderen een middel zijn om de voedingsbodem van terreur weg te nemen en dat dit uiteindelijk ook indirekt in ons belang zal zijn. Ik begrijp de basisgedachte wel maar verwacht bitter weinig van dit soort initiatieven en vind bovendien dat dit in het geheel onze zaak niet is. Ik vind het in zijn geheel genomen nogal luchtfietserij en vergezocht.

Bigi Bana Boy | 20-07-10 | 16:01

Overigens ben ik het, sinds lange tijd, van harte eens met de heer Wilders. De kamervragen die hier over gesteld worden zijn uitermate tercht.

Superior Bastard | 20-07-10 | 16:00

En dan op 500 zeemijl uit de kust het automatische-waterbinnenlaat-luik via de sateliet activeren en ........ plons! Kijk, dat vindt ik wel een beetje subsidie waard.
Maja, dromen zijn bedrog, as usual wanneer het over dit soort idiote religie ongein gaat.

Ow-Ja | 20-07-10 | 16:00

Ashtrey | 20-07-10 | 15:50
Die vliegtuigen zijn de Twin Towers binnegevlogen, zo is Ground Zero ontstaan. Daar naar binnen vliegen kan dus niet. Daar neerstorten echter wel.

Superior Bastard | 20-07-10 | 15:58

@Mijnheer Pastoor | 20-07-10 | 15:57
Ik vind die zin ervoor nog veel mooier.

verraad van links | 20-07-10 | 15:58

Torpederen die handel!

verraad van links | 20-07-10 | 15:57

Voor het eerst in m'n leven ben ik het eens met de PVV. Dat die moskee er komt vind ik bescheten genoeg, maar niet van mijn geld! Dat die crackrokers in het middenoosten lekker de knip trekken. Anders bidt dat kutvolk toch lekker in de bezemkast? Ruimte zat.

keeskwal | 20-07-10 | 15:57

En waarom gaat ons belastingsgeld naar dit "project waar nederland beter van word........" ??

DamienZ | 20-07-10 | 15:56

LOL@An die Arbeit
'T water staat me aan de lippen hier... ;)

Ashtrey | 20-07-10 | 15:55

green frog | 20-07-10 | 15:41
vloeken weggejorist? Echt niet! effe testen, godgloeiendegodverdomme!

von sokkenstopfen | 20-07-10 | 15:55

Is er een compas aan boord? Anders zitten ze weer de verkeerde kant op te bukken.

MajorPain | 20-07-10 | 15:54

Scheiding kerk en staat, dus geen overheidsgeld naar godsdienstige instellingen. Bingo alle benodigde bezuinigingen klaar voor 2011.

p3xxx | 20-07-10 | 15:54

De Amerikaanse president Barack Obama zal waarschijnlijk erg blij zijn met de 1.000.000 euro aan Nederlands belastinggeld voor de Ground Zero-moskee. Die moskee past namelijk helemaal in het plaatje van zijn belangrijkste adviseurs inzake de islam: Dalia Mogahed en Rashad Hussain (beide zeer vrome islamieten, die - net als de imam van de Ground Zero-moskee - nauwe banden met de Moslimbroederschap hebben). Sowieso is Obama een verschrikkelijke dhimmi (denk bijvoorbeeld aan zijn islam-apologetische speeches in Ankara en Caïro).

Sir Galahad the Pure | 20-07-10 | 15:54

Bueno. Als het kan drijven kan het ook zinken.

Multiflauwekulti | 20-07-10 | 15:53

Vogelbeest | 20-07-10 | 15:45
Je moet roeren waar het stinkt.
En het meurt nog veel erger: de progressieve partijen hebben eerder al wel een motie goedgekeurd waarin subsidiëring van Gristelijke organisaties onmogelijk wordt gemaakt. Gelijke monniken, gelijke kappen zou je zeggen....

Mijnheer Pastoor | 20-07-10 | 15:52

Nederland subsidie land.

Evildutch | 20-07-10 | 15:52

Mooi dingetje! Waar kan ik hem bestellen?
Nu nog een stuk Noordzee reserveren..

Zeeschuimer | 20-07-10 | 15:52

@Ashtrey | 20-07-10 | 15:43
Nou, hou eens op met hier de spot mee te "drijven". Ook al zou de gemiddelde Nederlander er nooit " mee in zee gaan ", voor de gemiddelde Moslim is er blijkbaar een " oeverloos " verlangen om de zeebenen uit te testen. Nou heeft u misschien wel wat " koudwatervrees ", maar daar " vaart niemand wel bij "...

An die ARBEIT | 20-07-10 | 15:52

Zum Kotsen ! Onze regering heeft niet alleen ons verkocht maar ook onze cultuur.

Illuminatie | 20-07-10 | 15:52

het het kan weer gekker; NL laat de werkende burgers betalen voor de islamisering van de US. Ik wist dat ze ziek waren, maar dit slaat alles. De lat "kranzinnigheid in islam knuffelen" is weer hoger gelegd. Ik moet er van kotsen.

modderfokker23 | 20-07-10 | 15:52

Erosie van ons erfgoed, vervreemding van onze samenleving, beroving van ons waardevolle gemeenschappelijke bezit, wat is de NL elite toch slecht voor eigen volk eigenlijk geeft de elite geen barst om de gewone NL-er, zolang de gepriviligeerden er maar weer een leuk projectje aan over houden. Self-interest tot de samenleving er door ontploft.

ecologiste | 20-07-10 | 15:51

@ drijvende moskee

Goed plan
*iets met 'stop eruit' mompelen doet

Napeauleon | 20-07-10 | 15:51

szixxx | 20-07-10 | 15:49
Ik hoorde net op de radio een ambtenar janken dat er asielzoekers zijn die al 7 hele maanden wachten op een huis... Vergeten we voor het gemak even die duizenden belastingbetalende Nederlanders die al jaren op wachtlijsten staan in de grote steden!!

gozahtje | 20-07-10 | 15:50

Zijn die walvisvaardersboten toch nog best wenselijk he..

Roskoning | 20-07-10 | 15:50

@bbbachstra 15:45
Huh. Ik niet snap. Doe es uitleggen?

Ashtrey | 20-07-10 | 15:50

Niet de tulpen, de klompen, de tomaten, ook niet de chipmachines van ASMI
-
Export-produkt nummer 1 in Nederland: gratis geld.
Return On Investment - Méér verzoeken om geld

Napeauleon | 20-07-10 | 15:49

pffff en daar betalen we belasting voor?! Steek het geld in De Zorg dan kunnen er nog mensenlevens gered worden...

wokkiewok | 20-07-10 | 15:49

Dit is mijn WTF moment van de dag...

Waarom pikken wij dit nog? Investeer dit geld in Nederland en niet aan een onzinnig project.

szixxx | 20-07-10 | 15:49

Prima ding, allemaal erin douwen en bij Den Helder afduwen. Laat maar wegdrijven. Kunnen ze die 1 miljoen euro terugvorderen en hiervoor gebruiken???

Mikeymand | 20-07-10 | 15:48

De imam van de geplande Ground Zero-moskee heeft overigens banden met de Moslimbroederschap, de moederorganisatie van veel islamitische terreurorganisaties. Zie o.a.: pajamasmedia.com/blog/the-ground-zero-... De vele islam-apologetische nitwits die ons land "rijk" is hebben bovendien al vaker voor belastinggeld richting Moslimbroeders gezorgd. Denk bijvoorbeeld aan de gemeente Rotterdam, die de islamistische wolf in schaapskleren Tariq Ramadan financierde.

Sir Galahad the Pure | 20-07-10 | 15:48

Tja overheid. De enige manier om vrouwen die gevangen zitten in totalitaire ideologieen te helpen is door hen duidelijk te maken dat ze uit die ideologieen kunnen stappen. Niet door hun wij-van-WC-eend clubjes te sponsoren. Of gaan we dadelijk ook subsidie geven aan het Kim Jong-Il vrouwengenootschap ter bevordering van samenwerking van communistische vrouwen wereldwijd? Asjeblieft zeg!

Stir Glenfarclas II | 20-07-10 | 15:47

En het erge is nog dat met Paars Plus de stroom geld naar het buitenland niet ophoudt, maar dat ze het eigen volk nog maar wat extra belasten om de tekorten weg te werken.
Solidariteit ofzeau volgens de PvdA.

prikbordpen | 20-07-10 | 15:46

@laatste zin = kamervraag

Ik ben héél benieuwd naar het antwoord en het aanstaande ontwerp-wetsvoorstel dat daar een stokje voor steekt.

Godver.

Iemand enig idee hoeveel poen er al foetsie cq. geëxporteerd is waarvan we het nog niet weten?

Napeauleon | 20-07-10 | 15:46

Al die willen te kaap'ren varen
Moeten mannen met baarden zijn
Ali, Ammi, Mo en Khalid
Die hebben baarden, die hebben baarden
Ali, Ammi, Mo en Khalid
Die hebben baarden, zij varen mee

Dop | 20-07-10 | 15:46

Nog voordat je de zin "Het moet niet gekker worden" kunt uitspreken is het al weer gekker geworden...

K. Lootviool | 20-07-10 | 15:46

Het lijkt wel of de Nederlandse regering gechanteerd wordt.

bosbaan | 20-07-10 | 15:45

Twee vliegtuigen die Ground Zero binnenvliegen. Dan heb je het echt niet begrepen hoor!

bbbachstra | 20-07-10 | 15:45

Nu ben ik niet zo'n enorme PVV-fan, maar er wordt hier wel een beerput opengetrokken.
Waarom subsidieeren we in godsnaam welke religieuze beweging dan ook? Waarom gaat dat geld niet naar R&D en onderwijs?
Waarom subsidieeren we cultuur? Toen ik bij U2 vooraan wilde staan kostte dat euro 85,- per kaartje en het was uitverkocht. Als ik naar de opera ga kost dat 35,- en dan zit ik vooraan. Boven is niet eens vol.
Waarom gaat er geld naar Afrika? Is hun bejaardenzorg belangrijker dan die van ons? We gooien al 60 jaar miljarden weg. Heeft er iemand resultaat gezien????

Vogelbeest | 20-07-10 | 15:45

-weggejorist-

NaastDeEeuwigeCo | 20-07-10 | 15:44

We betalen omdat we veel te veel geld voor dit soort onzin hebben en het moet toch op. Bezuinigen is zooo makkelijk. Laat mij eens een week in den haag alle boeken doorpluizen. Gaan we bezuinigen en merken we er niks van, dat beloof ik.

Rest In Privacy | 20-07-10 | 15:44

Zolang die overal maar van afdrijft vindt ik het best.

drekzooi | 20-07-10 | 15:44

Hmm what where they sinking about?

AngstZweet | 20-07-10 | 15:43

Why? God tell me why....?

Ashtrey | 20-07-10 | 15:43

Ik zie wel mogelijkheden voor die drijvende doctrine-kastje... moskee. Kunnen we het land gebruiken voor belangrijke dingen. *op Antarctica doelen doet*

Stroopdoos | 20-07-10 | 15:43

Heeeeeyyy Yousouf..... ik hier zwart dopje in bodem zie..... ik lostrek????

longblond | 20-07-10 | 15:42

1 miljoen? voor die buitenlanders? zijn ze nu helemaal gek geworden! ik wou even vloeken maar dat wordt godv**** tegenwoordig ook al weg gepiept! damn!

green frog | 20-07-10 | 15:41

Ies wel makkelijk, kan je hem gewoon los gooien als je ze zat bent.

Woutie | 20-07-10 | 15:41

Islam Islam Islam Moslims Moslims Moslims Moskee Moskee Moskee
Ik word het helemaal ziek van. Zijn er geen andere dingen meer in de wereld?
Zo nee dan boek ik vast een ticket naar Mars.

jasper1991 | 20-07-10 | 15:41

@ laatste zin: exactly my thoughts

Tobi | 20-07-10 | 15:41

-weggejorist-

The Russian | 20-07-10 | 15:41

zinken die ellende! En kappen met alle subsidies aan idiologieen, zeker wanneer deze compleet afwijken van onze gedachtes over het leven!
Wie organiseert nou eindelijk eens die algehele belastingweigering onder de burgers?? Trappen we meteen die socialisten uit onze kamert...

gozahtje | 20-07-10 | 15:41

Goed idee!! *zoekt naar zijn duikpak en waterproof boormachine*

Raceplee | 20-07-10 | 15:40

-weggejorist-

Blaat1984 | 20-07-10 | 15:39

Ark van Farid?

Bluebook | 20-07-10 | 15:39

Man the torpedoes!

Vuurwezel | 20-07-10 | 15:38

Te triest voor woorden.

JohanLiebert | 20-07-10 | 15:38

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland