
En dan nu allemaal even opletten. Vooral de vrouwtjes.
"Punt 6. Het voorbeeld van de tweelingzusters. Stel er zijn twee zusjes die tweeling zijn, ze zijn even mooi en ze lopen over straat. Een van hen is gekleed in de Islamitische hijaab (haar gehele lichaam is bedekt, behalve haar handen en gezicht). De andere zuster heeft westerse kleding aan, een mini rokje met een topje erboven. Om de hoek staat een hooligan of een ander persoon die aan het wachten is om iemand te kunnen lastigvallen. Wie zal hij plagen en/of lastigvallen? De zus in de westerse kleding of de zus met de hijaab? Natuurlijk zal hij het meisje met het mini rokje lastig gaan vallen. Zulke kleding is een indirecte uitnodiging aan de andere sekse voor lastig vallen of aanranding. De Qoer'aan zegt terecht dat de hijaab voorkomt dat de vrouwen worden lastiggevallen." Was getekend,
Ar Rayaan. Subsidiespons te Nijmegen, goed voor 3500 euro staatssteun voor het ontplooien van educatieve activiteiten in het Nederlandse onderwijs. Tevens aanbieder van diverse preken van internationaal
verboden haatimams en de betere
polygamie-theorieën. Zijn er nog vragen? Morgen onverwachte overhoring.
Reaguursels
InloggenHooligans doen dat soort dingen niet. Finnen wel. Zegt weer wat over de koeltoer... Er staat eigenlijk; "Onze mannen kunnen hun lul niet thuis houden. Daarom krijgt de vrouw de schuld als ze verkracht wordt, had ze haar vrouwenfiguur maar beter moeten censureren."
Ik voel me zwaar beledigd!!! Als hooligan zou ik juist voor die boerka gaan. Zou me een beetje dat suprise-ei idee geven.
Oh, en bij de weg:
Doe wat aan die hooligan dan in plaats van vrouwen in een tent te stoppen.
Nou ja, logisch nadenken is nooit de sterkste kant van reli`s geweest.
Ar Rayaan, weer zo'n onbenul die achterlijke teksten predikt en 3500 euro opstrijkt bij een linkse onbenul.
Wilders bemoeid zich er natuurlijk ook even mee. www.gelderlander.nl/voorpagina/nijmege... Wel lachen de reactie van allochtoon24:
Als moslims zoveel bier(alcohol) als nederlanders zouden drinken zouden ze alcoholisten zijn.
maar nu het omgekeert is is het voor de gezelligheid en op elke feest wordt zo zwaar veel gedronken jongeren van 14 tot 24 allemaal ondere de drugs en alcohol en dan klaag je over een subsidie van paar euros???
okeey maar coffeeshops zijn gedoogd belijd?? in een christelijke land ga maar naar amsterdam alles is mogelijk sex, drugs, alcohol...
kijk naar de nederlandse jeugd met jullie als voorbeeld...???
links, rechts kijk recht voor je bemoei je met je eigen leven en niet met iemands geloof ;)
laat mensen in rust en in hun waarde aub.
allochtoon24 - 06-07-2010 | 15:15
Nog eentje dan:
jullie nederlanders zijn zo kortzichtig, de 1e zin lezen en de rest niet. want de eerste zin zegt dat ik moslims slechte mensen mag noemen want in nederland mag je niet meer dan een vrouw hebben. lees de 2 e zin waarom je in de islam meer dan 1 vrouw mag nemen. wij zeggen togh ook niks over de kruistochten toen christenen dorp na dorp uitmoorden. of over de pedos die rond lopen in de kerken als priester...
iedereen over 1 kam scheren dat is makkelijk want dan hoef je niet na te denken...
groetjess
allochtoon24 - 06-07-2010 | 15:16
-weggejorist-
get a life
"Wie zal hij plagen en/of lastigvallen? De zus in de westerse kleding of de zus met de hijaab?"
-
Antwoord:
De hooligan zou idd het minirok-meisje lastigvallen.
De Ware Edelmoslim steekt beide dames neer:
Ze liepen nl. zonder mannelijk familielid op straat, dus waren zij ongetwijfeld twee hoeren die de dood verdienden...
Ik heb het even gelezen, kinderlijke denkwijze, geschreven vanuit een tunnelvisie.
Wat jammer dat ik in Nijmegen woon. Hoogste onroerend zaak belasting, incompetent beleid, en dan ook nog geld weggooien, Nijmegenaren verdienen beter toch????
Volgens linksdraaiend Nederland zou de opzichtig mohammedaanse gemolesteerd en uitgezet worden door de knokploegen van Geert W. Ergo: weggegooid geld die soepsidie.
Dat soort is goed als dijkverzwaring / onderlaag erg drassige bodem .
Daar knapt Nederland van op , dus nuttig.
Ben blij dat het belastinggeld zo goed wordt besteedt. Goed initiatief, duidelijke boodschap. Moet misschien breder worden uitgedragen. Wellicht landelijk subsidiepotje aanspreken!
Zei er iemand polygamie?
sjongejonge als dit in mijn collegezaal was gebeurd was er een mooie idscussie ontstaan.
Volgens mij wordt de zus in de nijaak (ofzoiets) eerder lastig gevallen, want iedereen weet dat ze daaronder spiernakend zijn.
Nijmegen is de meest linkse stad van Nl.
Wat een onzin stelling is dat weer van die Soepsidiehaaatbaarden.
Stel je moet iets bestellen in een restaurant en op het menu staan; een Big Mac en een Broodje Gyros.Welke zou je kiezen.
" -weggeex-stagiairt en opgerot- "
Joris is op vakantie?
Hallodag | 06-07-10 | 16:02
Het is heel grappig dat ze een hooli om de hoek plaatsen, en niet een moslimman.
@Schoorsteenveger -
dank, niet omdat je me naar de mond praat, maar omdat je echt moeite doet om een en ander te formuleren.
@ffberg -
ROTFLOL LMAO!
Die Hooli denkt gewoon dat er een homo onder die hijaab zit. Daar zijn er zo ontzettend veel van! Hattie net van sjeik aliebabba al rayaan geleerd, de boffert. Hij neemt gewoon het zekere voor het onzeker. Die "ander persoon" gaat trouwens vast voor de hijaab, want die is homo (je weet wel: "ander persoon"). Die neemt liever het onzekere voor het zekere.
Lugosi | 06-07-10 | 14:59
Waar moeten we zoeken dan? www.lugosiesgesluierdesletjes.com... ??
of www.trollenlol.com...
An die ARBEIT | 06-07-10 | 15:46
Tuurlijk wel, wanhoopt niet, er zijn altijd antwoorden te vinden, cultuur beïnvloed zowel ontstaansproces als latere uitleg van een godsdienst en een godsdienst (ver)vormt weer de cultuur.
Het is de ene hand die de andere wast, zo eenvoudig is het.
@ZSU-23-4 | 06-07-10 | 15:35
Ik begrijp het anders. Namelijk dat hij denkt dat godsdienst de hele cultuur is, en niet dat godsdienst deel uitmaakt van een cultuur..
Zucht, volgens mij proberen we logica te zoeken, waar die niet is...
Lepanto | 06-07-10 | 14:05
Aha, twee slecht maakt nog niet eens een goed.
Als ik jou was zou ik de islam dan maar vooral niet omarmen, is nog erger dan de in jouw ogen al dubbele moraal van het westen ten aanzien van hoeren, sletten en nette meisjes... ik begrijp dan ook niet dat je brand probeert te blussen door er nog eens eentje bij te stichten.
Lugosi | 06-07-10 | 14:23
Man man, wat heb jij een boeiend en avontuurlijk leven! Om jaloers op te worden.
Natuurlijk, elke cultuur heeft zijn regels en taboes, en dus ook zijn tactieken en sluipwegen om die regels en taboes te omzeilen. Jij vindt dat je daar goed in bent? Gefeliciteerd dan. Maar daar gaat het hier even helemaal niet over. Culturen verschillen inzake die regels en taboes omdat culturen verschilllen in moraal en wat deze lui doen is één moraal tot een verheven moraal naar voren schuiven en alle andere veroordelen.
Die stichting suggereert direct en ondubbelzinnig dat de 'oplossingen' die de Islam aandraagt om een veilige samenleving te creëren en in stand te houden béter zijn, op een hoger plan staan dan die welke de westerse wereld hanteert. Die stichting schetst een wereld van wit tegenover zwart, een wereld van goed tegenover slecht, een wereld van de Wil van de Verhevene tegenover afvalligheid, heidendom en verval.
Kortom, men is niet uit op integratie, op beter begrip, maar op het verspreiden en vestigen van de Waarheid en het bestrijden van het Kwaad. Ze krijgen nu even wat negatieve aandacht en trekken hun Verheven Keutels even in, suggererende dat we ze helemaal verkeerd begrijpen, maar dat is uiteraard maar tijdelijk. Kijk naar Fawaz, die enige tijd geleden in de illusie verkeerde dat hij er hard tegenaan kon, een paar keer flink de deksel op zijn neus kreeg, vervolgens poeslief werd maar het toch niet blijkt te kunnen laten om zo nu en dan zijn ware aard te laten zien door alles wat westers is te veroordelen en de moslim op te roepen zich volledig te isoleren en vooral niet te integreren.
Deze club is wél uit op integratie? Laat me niet lachen.
Succes verder met je versiertrucs.
Een 'Hooligan'.. Ja hoor..
Als je in de metro/op straat in Rotterdam beroofd wordt door een stel uitheemse mensen is het trouwens wel die 'Hooligan' die jou komt helpen, terwijl de rest van de omstanders schaapachtig doet of zijn neus bloed.
An die ARBEIT | 06-07-10 | 15:04
Die arme Lugosi denkt dat cultuur iets is dat stopt bij de landsgrenzen en dan spontaan overgaat in een andere cultuur, omdat het in je paspoort staat. Ofzo.
... echt: mijn laatste zege begon heel bescheiden, bij de Albert Heijn. De rest verklap ik niet. Probeer het zelf eens, zou ik zeggen.
Lugosi | 06-07-10 | 14:23
Beste Lugosi, hoewel ze bij albert bereid zijn diep te buigen en de stoffige grond te kussen als ze denken dat het ze een paar Euro meer geld zal leveren, zou het niet snel bij me opgekomen zijn er eentje daar uit het vak te trekken. Zelfs niet met nijaab en bonuskorting. Er zijn zo wel onze grenzen.
Maar goed, een vrouw is voor de normale westerse man dan ook totaal iets anders dan een pot worteltjes, gekocht/verkocht met bruidsschat en bonuskorting of niet.
De westerse huwelijkswereld is er een van actie en reactie, eigen wil en vrijheid. Binnen de islamitische cultuur zeg maar net zo onwaarschijnlijk als een geil knipoogend dopperwtje tussen de stijve winterpeentjes.
@Lugosi | 06-07-10 | 15:18
Je bent een lievvve troll, je doet het goed ;)
@La Vie En Rose | 06-07-10 | 14:21
Don't feed the troll :P Het bureau, dat heeft inderdaad een flinke beurt nodig!
.. makkelijke vraag. De moslim op de hoek van de straat zal zeker de westers geklede zuster lastigvallen. Alleen als dit in een islamitische heilstaat zou plaatsvinden, waar ALLE meisjes in burka lopen, daar zal de kans 50% voor beiden zijn. Tenzij meneer lastig genoeg is voor twee, natuurlijk.
@An die Arbeit -
laat ik nou, als devoot student van leven & werken van Gerardus Maria Wilders, gedacht hebben dat de Islam een fascistoide ideologie is!?
Hoe heb ik het nou?
(*diep in de war zich op hoofd krabben doet en aan volgende moslimakudt denken ook nog*)
@Lugosi | 06-07-10 | 14:30
Je hebt je blijkbaar niet genoeg verdiept. De Islam is geen cultuur, de Islam is een Godsdienst. De cultuur die deze mensen met zich mee brengen is de cultuur van een LAND, niet van een Godsdienst.
Ik heb idee dat u slimmer pretendeert te zijn, dan u in werkelijkheid bent. Middelbare school diploma gehaald vorige maand?
@Hei-kneuter -
hiero helegaar idem dito, maar dat wist je al. Ik heb gelukkig geen website te promoten, zoals sommigen denken (afgunst?). Wie zoekt, die zal vinden, dat zeg ik. Je moet de weg weten om door dat erotiserende pantsertje van gespeelde trots en onaanraakbaarheid te breken; dat is een genot op zich.
Woord van de dag: Societyvlinder!
Lugosi | 06-07-10 | 14:23
Een mooie moslima, daar zeg ik geen nee tegen.
Hebbie die site al geprobeerd te lezen dan? Pfff nog nooit zoiets vermoeiends tegengekomen op de interwebs. Allah (NSFW) kan me aars rimmen.
Lepanto | 06-07-10 | 14:40
Die kunnen ook dochters krijgen ;)
ffberg: ik ben een dochter. :)
"De andere zuster heeft westerse kleding aan, een mini rokje met een topje erboven." Dat minirokje zegt meer over de verhitte fantasie van de geytenneuqer in kwestie dan van de kleding van de gemiddelde westerse (jonge) vrouw. Hoe triest ben je als je zo'n valse tegenstelling nodig hebt om je punt te maken?
$#%#$@^@# !!!
Snakken die stomme baardfokkers nou nooit dat die 2 gasten die de meisjes lastig gaan vallen die het probleem zijn en niet de kleding van de vrouwen.
Lugosi | 06-07-10 | 14:30
Ah, nou snap ik het, je hebt zelf een site met login. Hou je teaserstories maar voor je.
@ Lugosi | 06-07-10 | 14:23
Ik heb een veel beter idee. Alle moslims gaan weer terug naar hun eigen wolk en de criminaliteit in Nederland daalt met 80 %, de rust keert weer in alle volkswijken en het eigen volk komt plotseling weer in zicht... Kosten voor gezondheidszorg worden minder, oudere mensen durven weer over straat, en heb je nog even ...?
Stalker? Nee hoor. Bewonderaar van een andere cultuur. Een cultuur die voor velen ontoegankelijk is, omdat er zo veel vooroordelen zijn. Ik heb me erin verdiept, en dat heeft me veel goeds gebracht. Niet alles is wat het lijkt...
- duimt dat het nieuwe kabinet veranderingen gaat brengen in dit idiote subsidiebeleid- Volgens mij is dit een naïeve wens
@ Lugosi | 06-07-10 | 14:23
Lolwut? Dat begint gewoon een beetje creepy te klinken. Een soort van moslimaloper of moslimapredator?
@ Lugosi | 06-07-10 | 14:23
Ik ben jaloers op jou.
Vooral jou achterlijke comments doen mijn bloed koken van jaloezie.
Of zou het een andere emotie kunnen zijn?
Nee, het is toch waarschijnlijk jaloezie.....
Lepanto | 06-07-10 | 14:05
Het is nou eenmaal een glijdende schaal en deels cultureel bepaald waar de grens ligt tussen normale bezorgdheid en jaloerse onderdrukkende bemoeizucht, maar daardoor niet minder discutabel.
De combinatie van testosteron en fysieke kracht bepaalt in sommige situaties de verhoudingen. In het park alleen op de fiets in het donker bijvoorbeeld. Om daar op bedacht te zijn heb je geen dubbele moraal nodig. Jij hebt geen dochters neem ik aan?
Ik heb het idee dat sommigen hier jaloers zijn op mij. Ik meen het: voor wie zich openstelt voor een mooie moslima, voor diegene zal die mooie moslima zichzelf ook geheel en al openstellen...
... echt: mijn laatste zege begon heel bescheiden, bij de Albert Heijn. De rest verklap ik niet. Probeer het zelf eens, zou ik zeggen.
ffberg| 06-07-10 | 14:12
Vraag eens aan een volwassen rugbyer hoe hij denkt over een gemengde oefenpartij tijdens de training?
An die ARBEIT | 06-07-10 | 13:59
Mee eens! Na het lezen van nog wat reacties van Lugosi denk ik ook dat hij/zij het er om doet!
Geen energie meer in steken zoude ik zeggen. Ga het bureau maar eens opruimen..
"Het college van B&W Nijmegen bestaat uit GroenLinks, PvdA en D66..."
Mocht er ooit een volksopstand uitbreken dan gebeurd het in Nijmegen !
@Principaute: als een rode lap op een stier.
Mijn broer liep met zijn dochter (15). Wordt het meisje door een Marokkaantje (klasgenoot) uitgemaakt voor HOER!! (lache man).
Zegt mijn broer: "Ik ken je moeder en spreek geen kwaad."
Vervolgens beland het joch op de Eerste Hulp....
Lepanto | 06-07-10 | 14:05
Mannen en vrouwen zijn gelijk maar niet hetzelfde, kijk maar eens in je onderbroek. Of is in jouw ogen een aparte vrouwen tenniscompetitie ook dubbele moraal? Voor de rest heb je gelijk maar ik laat me geen dubbele moraal aanpraten als ik me realiseeer dat mannen van nature meer testosteron hebben en fysiek sterker zijn. Weleens twee groepen vrouwelijke hooligans tegenover elkaar zien staan?
Enige juiste respons op het geblaat van dit soort haatbaarden:
Meneer, het maakt niet uit of een vrouw een hoer is of niet. Als ze nee zegt, bedoelt ze nee. Verkrachting is altijd fout, of het nou van een hoer is of van een maagd. Je leert je driften maar beheersen, als man.
En als je het daar niet mee eens bent, dan donder je maar op naar je zandbak van herkomst.
dat moslims het lief vinden dat vrouwen onder een doek moeten lopen en er neit vrouwelijk of aantrekkelijk uit horen te zien moeten ze zelf weten, maar blijf dan wel van onze nederlandse meisjes af die daar niet aan mee doen! Of zijn ze dan ontoerekeningsvatbaar en geven ze het westen de schuld omdat ze daar vrouwen in rokjes laten rondlopen? zie je nu wel dat de Islam heel goed is!
ffberg:
Zolang ouders "zuiniger" zijn op hun dochter dan op hun zoon, is dat een uiting van de dubbele seksuele moraal. En de meeste jongens mogen meer dan hun zussen.
Ik praat hiermee de houding van moslims naar vrouwen niet goed, zeker niet! Maar je moet je wel realiseren dat hun houding ten opzichte van maagden cq sletten in wezen dezelfde is als de onze, alleen strenger. Wij hebben er ook last van, in ons denken, alleen is het omfloerst en overheerst door liberale en emancipatiegedachten. Maar het zit er wel.Daarom kunnen we dat argumnet nooit tegen ze in stelling brengen. Daarom kun je hun idiote ideeen over vrouwen alleen aanvalllen met behulp van de achterliggende gedachte over zelfbeschikkingsrecht en gelijke rechten en vrijheden van vrouwen en mannen. Want op dat gebied staan het westen en de islam lijnrecht tegenover elkaar. Dat is een wapen. Het andere slaan ze direct uit onze handen.
Lugosi | 06-07-10 | 13:55
Ze schijnen ook zeiknat te worden als je je kloppende kinder-arm er in douwt.. maar nee dankje.. Die eer laat ik aan die geitenneukerts..
Lol @ polygamie link. Dat terwijl Nederland tot de achterlijkste landen in de wereld behoort waar het om polygamie gaat. Het hebben van 'een tweede minnaar met toestemming van de eerste' is algemeen geaccepteerd gedachtegoed. Op straat durf ik bijna niet meer te zeggen dat ik Middeleeuws is, voor je het weet rijdt er een Middeleeuwse nudist tegen je aan.
@Lugosi | 06-07-10 | 13:33
Die verrijkingen waar u het over heeft, komen uit de cultuur, niet uit de godsdienst.
Verder heb ik het vermoeden dat u het er om doet....
Lugosi | 06-07-10 | 13:55
Je hebt een rijke fantasie, er zijn websites voor jouw soort.
@ Lugosi | 06-07-10 | 13:55
Laat ze dan lekker hitsige jihadi's in een ver islam land
het hoofd op hol gaan brengen, please.
de gemiddelde hooligan-tokkie zal dan eerder de soepjurk lastigvallen lijkt mij... maar dat geheel terzijde.
Deze soepsidieslurpert geeft op de openbare basisscholen in Nijmegen, Hatert (what's in a name) 7 uur per week koranlessen.
Inderdaad Hatert is een Vogelaarwijk, een verkrachtwijk volgens de eisen van de ex-ministert. Het kledingvoorbeeld is niet willekeurig gekozen, maar betreft een (indoctrinerend) praktijkvoorbeeld.
Hatert had naast alle verloederingsverschijnselen veel last van (allochtone) hangjeugd. De wijkondersteuning met Vogelaargelden gaf de autochtonen de kans om het renovatieproject met voorrang te ontvluchten. Invoering van de sharia maakt de wijk nu beheersbaar. (de wijkbewoners bewaken hun eigen gevang.)
Ik ben gewoon mezelf, en laat mijn oren niet hangen naar de waan van de dag. Om met Frank Boeijen te spreken: denk niet wit, denk niet zwart, denk niet zwartwit.
Als je eenmaal de zeden en gewoonten, en de kleine gebaartjes en intonaties van moslima's kent, dan is er veel, heel veel mogelijk qua intermenselijk verkeer (ik spreek uit multiple ervaringsmomenten, qua het sexuele gebeuren). Voor de niet-begrijpende buitenwereld is het misschien een soort van bastion, voor de insider zijn die Laila's, Farah's en Amhars echter zeer lust- en rustgevend. Die zijn echt niet op hun mooie achterhoofdje gevallen, hoor. En ze lusten er wel pap van.
Dat vinden ze van hun eigen vrouwen, en dat vinden ze ook van nederlandse vrouwen. Dat je het maar effe weet.
Lepanto | 06-07-10 | 13:50
-
Even 1 nuance, Nederlandse vrouwen vinden ze hoeren.. die mag je gewoon in het gezicht spugen, in de tieten knijpen en of billen en uitschelden voor alles en nog wat. Vooral als ze blond zijn, dat schijnt helemaal te werken als een rode lap op een stier.
@ noorderling | 06-07-10 | 13:48
Dat is een bewuste tactiek van dhimmificatie.
Je slaat iemand en geeft hem daar de schuld van.
Als je dat maar lang genoeg volhoudt zal die iemand steeds vaker de schuld bij zich zelf zoeken en de werkelijke oorzaak jouw argressie steeds vaker uit het oog gaan verliezen. Zo breng je hem in een positie van dhimmitude en onderwerping.
Lepanto | 06-07-10 | 13:22
Gewone ouderlijke zorgen is dat al dubbele seksuele moraal tegenwoordig? En hoe verhoudt zich dat in jouw ogen tot doorgeslagen fanatisme en haatdragende jalouzie met bijbehorende kledingvoorschriften, precies?
moet ik hier uit opmaken dat het tijd wordt om dames in Burka lastig te vallen?
Het punt waar het in de verkrachtingsdiscussie om draait is niet het fatsoen van de vrouwen, dat is slechts een bliksmemafleider, een excuus om goed te praten dat je een vrouw tegen haar zin hebt gedwongen. We moeten ons niet laten verleiden om dar op in te gaan, maar meteen doorpakken naar de kern van het probleem.
Waar het om gaat is dat het concept dat een vrouw zelf de zeggenschap heeft over haar eigen seksualiteit, dat ze seks mag hebben met wie ze wil en geen seks hoeft te hebben met iemand die ze niet wil, dat dát concept wezensvreemd is aan de islam. En daarin verschilt de islam hemelsbreed van het westen.
Het gaat om gelijkheid en dus zelfbeschikkingsrecht voor vrouwen. Dat kennen ze niet in de islam. Eerst haar vader, en dan haar man, beslist daar alles voor haar, omdat ze daar geloven dat ze zelf niet bij machte is om te beslissen, dat ze daar fysiek en emotioneel te zwak en te labiel voor is.
Dat vinden ze van hun eigen vrouwen, en dat vinden ze ook van nederlandse vrouwen. Dat je het maar effe weet.
Ik blijf me verbazen hoe die moslims het oorzaak en gevolg blijven verwarren.
Je zou de op die ayaan-site genoemde problemen ook op kunnen lossen door alle moslims te castreren, dan vallen ze ook geen vrouwen lastig. En het heeft nog een bijkomend voordeel ook.
@ Lugosi | 06-07-10 | 13:33
Jij moet een karikatuur zijn.
You have a trip....?
Lugosi | 06-07-10 | 13:33
Ah, je bent gewoon ironisch (of was het nou cynisch). Zeg dat dan meteen.
@ Lugosi | 06-07-10 | 13:33
Hoewel ik met u eens ben dat we deze dingen best mogen waarderen, zijn dat enkel voorbeelden die gebonden zijn aan een regio mijn beste, niet aan geloof of een leefwijze die daaruit voort komt.
Lugosi | 06-07-10 | 13:33
How maar, de verkiezingen zijn al geweest.
Of blijft wilders je gewoon doorbetalen?
-weggejorist en opgerot-
Hier nog een mooi voorbeeld van de zogenaamde gelijkheid.. die zo'n hijaab zogenaamd zou inhouden.
sheikyermami.com/wp-content/uploads/20...
Nijmegen, je wil er nog niet dood gevonden worden. (behalve als je een dode krakert bent).
Ik zie het allemaal niet zo zwartwit. De islam is een verrijking van onze samenleving. Ze is dat al veertig jaar, gek dat in 2002 veel Hollanders plotseling er negatieve dingen van gingen vinden. Zeer suspect.
Denk eens aan die heerlijke moslimkeuken. Denk eens aan die mooie moskees. Denk eens aan hun muziek. Schitterend, en zo exotisch...
Wij moeten moslims in onze armen sluiten, en iedereen terechtwijzen die die mensen in het verdomhoekje plaatst.
I Have A Dream...
Ariel | 06-07-10 | 13:30
een soort vorm van camping seks.. lekker palen in/onder zo'n tent/hijaab.
ZSU-23-4 | 06-07-10 | 13:27
Die breezah-kelder-sletjes waar jij het over hemt, die doen het allang al niet meer voor een Breezertje.. of een pakkie peuken, maar inmiddels ook voor fake-Gucci tasjes en zonnebrillen. Ze leven nu op stand hahah..
Maar even alle gekheid op een stokie.. in hun betoog hierboven, staat toch min of meer dat ze de Sharia in de VS en Europa zouden willen invoeren, want het zou een zogenaamde verlichting zijn.
Hijaab fetisjisme is anders in opkomst op het internet (zie imagefab)! En waarom ook niet? Je kan er een soort mobiele gloryhole van maken, lekker die moslim hoer door een gat in d'r zwarte jurk met HIV volspuiten. Onwijs geil worden sommige mannen ervan, ik vind het een grove provocatie zo'n hijaab! Geloof me, die vuile sletjes die zich onder een hijaab bevinden willen gewoon eigenlijk verkracht worden en tja wat kunnen mannen dan nog doen dan daaraan toegeven? pff
ffberg | 06-07-10 | 13:26
We zijn het eens, alleen denk ik dat meer kleding niet leidt tot perse leidt tot minder aandacht, op termijn het tegendeel eerder. Het is een kortetermijn oplossing die de islam aandraagt. Dat wilde ik zeggen.
maar ik heb haast moet weg nu... sorry.
Lepanto | 06-07-10 | 13:22
Nou, ik zal mijn dochter leren dat ze met een jongen moet gaan omdat ze hem leuk vind, niet voor een Breezertje of een biggie. Die drankjes en hapjes krijgt ze gewoon van ons. Bovendien mag ze gaan werken voor haar eigen geld, is ze zelfstandig, sterk en vrij, in tegenstelling tot die pinguins die niets mogen.
Een hoer is iemand die neukt voor geld of materieel, een echte vrouw doet het omdat ze het leuk vind, de man leuk vind en omdat ze van iemand houdt.
Ik zou in geen geval mijn dochter in een verachtelijke nijaab willen zien, zelfs als ze het waagt met een hoofddoek thuis te komen sla ik haar. Zeker.
We staan hier lijnrecht tegenover de islam en de multiculti, laat dat even duidelijk zijn.
ZSU-23-4 | 06-07-10 | 13:22
Ik zie niet waar wij het oneens zijn, doe eens uitleggen?
Lepanto | 06-07-10 | 13:10
Dat de vrouwenbeweging en dit soort haatbaardsubsidies vergoelijking uit één en dezelfde linkse hoek komen is dan weer niet logisch.
ffberg | 06-07-10 | 13:16
Dat is niet zo.
In de victoriaanse tijd werd de vrouwenenkel al als geil ervaren.
Het is juist andersom, hoe meer kleren, hoe eerder je van een klein beetje bloot al aangedaan wordt. En onze vrouwen mogen nee zeggen tegen mannen, dus dat scheelt weer.
Bovendien, als het waar zou zijn dat weinig kleren tot verkrachting leiden, dan zouden de stranden op het moment tafereel moeten zijn van enorme verkrachtingen. Is dus gewoon niet zo.
@ ZSU-23-4
Hou zou jij het vinden als je dochter van veertien het al met meerdere jongens heeft gedaan voor een Breezertje of een Big Mac?
Als je dat geen leuke gedachte vindt, dan heb ook jij last van deze dubbele seksuele moraal.
Wat jij een leuke vrouw met ervaring noemt, dat is in mijn betoog "het normale nederlandse meisje". En dan blijft mijn betoog nog snoeihard overeind.
Lugosi | 06-07-10 | 12:37
Oh ja joh, heeft Ar Raayan gelijk? Het feit dat er moslims zijn die hun vrouwen verplichten om burka's, niqaabs of hoofddoek te dragen, om hen te beschermen tegen aanranding, verkrachting en verdere ongewenste intimiteiten geeft aan dat deze griezels zèlf zich niet kunnen beheersen en geen enkel respect voor vrouwen hebben. Moge Allah of een andere grote tovenaar hen met blindheid slaan. Ook diegene die hier begrip voor hebben.
Dit was het weer veur vandaag!
@Van Druten | 06-07-10 | 13:03
Inderdaad! Het is toch lusDobjecten?
Gesubsidieerde sekse-ongelijkheid. Braaf links populisme wordt nu op haar merites afgerekend.
@ Lepanto | 06-07-10 | 13:10
Nee hitsige jihadi's moeten hier het land uit. Ze hebben geen controle over hun behoefte tot verkrachting en horen in een schikhete islamstaat ver weg van hier. Daar hebben ze net genoeg energie om te eten, te drinken en te schijten dus van verkrachten komt even niets.
"polygamie ook in het Westen een goed idee is, omdat er door het grote aantal homo's een vrouwenoverschot is"
Mhoehaha.... wat een argumentatie. Doe eens vragen stellen aan Floris Tas (Groen links).
Lepanto | 06-07-10 | 13:10
Oh en dan nog wat, de meeste westerse mannen hebben niets tegen een leuke vrouw met ervaring, die weet tenminste hoe ze de zaken in bed aan moet pakken.
Meer kleding, minder aandacht. Meer kleding, minder kans op huidkanker ook trouwens. Wel weer meer kans op dodehoek ongelukken achter zo'n gaasnetje.
Geen speld tussen te krijgen, maar niet gezegd dat alle mooie vrouwen vies zijn van normale positieve mannelijke aandacht, ook mooie moslima's niet. Het is angst van de gefrustreerde bange boze baardmannen waar dit soort drogredenen vandaan komen, ook het lastig vallen op straat trouwens veelal.
Beter een groepstherapietje volgen dan je dochters inpakken in omgekeerde vuilniszakken.
Lepanto | 06-07-10 | 13:10
Dat zou ik graag even om willen draaien.
Moslima's zijn eigenlijk grote hoeren, allemaal, want ze moeten hun kuisheid verdedigen met een enorme wal aan maatregelen. Een normaal nette vrouw heeft dat helemaal niet nodig, die weet wat ze wil, hoe ze het wil, wanneer ze het wil en hoe ze het kan krijgen.
k zou zeggen, de nijaab is eigenlijk een overcompensatie voor de enorme hoerenaard van de moslim mannen en vrouwen.
Gelukkig hebben wij westerlingen dat allemaal niet nodig.
Het is allemaal zo simpel....
Waarom verkiezingen (je ziet wat er van gekomen is)?
Waarom het verzinnen van het concept "integratie"?
Waarom elke dag moeten lezen dat er helemaal geen "samen"leving meer is?
Lieve moslims, ga terug naar jullie islamitische geboorteland en wees daar gelukkig en doe daar al die flauwekul die jullie zo belangrijk vinden.
Als jullie dan toch persé hier willen blijven, wees dan niet zo overdreven verontwaardigd als geboren en getogen Nederlanders, en diens voorouders die dit land hebben opgebouwd, nu massaal zeggen, genoeg is genoeg!
Het houdt een keer op die tolerantie! Kappen dus met die ongein!
De dubbele moraal aangaande vrouwen en seks speelt ook hier in het westen nog steeds een rol hoor. Weliswaar is het niet politiek corect om eigen schuld dikke bult te zeggen tegen een meisje in een minirokje, maar het wordt nog steeds wel gedacht.
Moslims en (ex) christenen hebben au fond dezelfde dubbele sexuele moraal, (want een jongen met veel vriendinnetjes is een held en een meisje met veel vriendjes een slet!) alleen is die van moslims veel rechtlijniger en veel meer zwart-wit en vooral veel strenger.
Onze dubbele moraal is al verzacht door de vrouwenemancipatie en het liberalisme, maar die van hun tiert bovengronds nog welig. Het principe is echter krek hetzelfde, alleen de uitwerking verschilt gradueel. Wij hebben een glijdende schaal tussen maagden en sletten. Een moslim kent alleen maagden en sletten. Een keer seks en je bent van maagd veranderd in een slet. Lekker makkelijk. Wij hebben een tussencategorie normale meisjes, die we hetzelfde behandelen als een moslim een maagd zou doen. Maar voor een moslim is ons normale meisje al een slet, dus hij snapt echt niet dat wij zo op ons achterste benen staan over het disrespect naar onze gewone meisjes.
Dus als alle vrouwen nou bedekte kleding gaan dragen, ongeacht het weer, dan hebben alle mannen geen last van opkomende lusten en zullen zij niet aanranden. Ongelooflijk. Leve de subsidieregelingen.
- gaat lekker in tuin zonnen want stel je voor dat andere mannen het zien en dit indiriect een verklaring/uitnodiging kan zijn tot aanranding-
Lugosi | 06-07-10 | 12:37
Het terugbrengen van het aantal islamvolgers zal de criminaliteit ook terugbrengen, evenals het aantal verkrachtingen, want mannen die de schuld als dader altijd bij het slachtoffers proberen te leggen zijn feitelijk zelf de oorzaak van de kwaal.
Daarom zeg ik, bestrijdt de islam, Allah, de Koran, de Nederlandse overheid onder links bestuur, Wallage, radicale (=gematigde, oprecht in de leer zijnde moslims) waar je maar kunt.
Bovendien, de islam verlaagt de mens wel tot een blinde volger van een middeleeuws sprookje volgens de regels van een ouderwets achterhaalde cultuur.
Onze vrouwen hoeven geen nijaab, omdat wij westerse mannen (kwalijke uitzonderingen daargelaten) onze vrouwen wel respecteren en omdat onze vrouwen en mannen niet zo ongelovelijk krampachtig staan ten aanzien van iets doodnormaals als sex, neuken, zoenen,... etc. Wij westerse mannen hoeven niet te verkrachten om buiten het huwelijk te neuken, wij verleiden onze vrouwen ipv ze te dwingen. Wij westerse mannen zijn ondanks onze zachtere aanpak meer man dan de arabische.
Snap je het verschil, plezier maken samen, verleiden versus verstoppen en verkrachten. En ga nu Allah maar vertellen dat ie een idioot is en dat ik de vloer aanveeg met zijn ontzettend domme oplegregeltjes.
Als die tweelingzusters nu gewoon allebei binnen & achter het aanrecht blijven; kunnen ze ook niet worden lastiggevallen. Is dat niet nòg beter?
Altijd de boel verdraaien..
Al zo'n hijaab blijk geeft van gelijkheid van mannen en vrouwen, waarom mogen vrouwen in die landen dan geen meerdere mannen neuken, als ze dus zo'n hijaab dragen.. Dat is alleen weg-gelegd voor die kerels daar..
Waarom mogen vrouwen die een hijaab dragen geen jongetjes van 4 trouwen?
@ zeg maar jansen
Met naveltruitje? Die ben ik nog niet tegengekomen (dan worden ze toch in elkaar gerost door hun broers/vaders/ooms)?
Nou ik denk dat de Hooligan ( kaalkop ) eerder de lopende tent de huid zou volschelden en de chikie in de korte rok een compliment geven.
er zijn landen waar ze zonder vooaf te vragen van 10 hoog naar beneden kunnen springen of was het er af duwen, of was dat iets met homo's
die haatbaard lijkt mij een geschikte kandidaat dus wat let je lul, springen nu
Om de hoek staat een hooligan of een ander persoon die aan het wachten is om iemand te kunnen lastigvallen. Wie zal hij plagen en/of lastigvallen?
Zo zou het moeten zijn:
Geen van beide, de hooligan weet dat 'ie het ziekenhuis in geslagen word en/of komt te overlijden door acute loodvergiftiging als ie de dames lastig valt.
dus.
Quote: "In het verleden werden de vrouwen vernedert, verlaagt en gebruikt als lustobjecten."
Wel te raden wie dit geschreven heeft. Nooit van 't kofschip gehoord zeker? ('t fokschaap blijkbaar ook niet, alleen maar neuqgeit, maar daar heb je niets aan als je correct een voltooid deelwoord wilt spellen).
De waarheid is gewoon dat die woestijnrakkers hun handen niet kunnen thuishouden. Hooligan moet eigenlijk marokkaan zijn, ze verdraaien de waarheid gewoon.
mensen, mensen laten we de boel bij elkaar houden dat is wel zo gezellig, groetjes Job
Ik vraag me trouwens eerder af wie van de twee vrouwen een serieus vitamine-D gebrek heeft en wij daarvoor moeten betalen :s
@Rush02 | 06-07-10 | 12:47
Het is een stelling die vol vooroordelen zit. Hij maakt gebruik van een vooroordeel die hier ook nog steeds voorkomt en heeft niet alleen met de islam te maken. Vrouwen worden nog steeds vaak beoordeeld op uiterlijk daar heeft hij handig gebruik van gemaakt.
Ieder z'n eigen broek ophouden. Subsidie afschaffen (voor de zekerheid ook schrappen uit de Van Dale).
SantaX | 06-07-10 | 11:18
Wat een gelul. Zulke kleding trek je aan omdat het lekker koel is.
@An die ARBEIT | 06-07-10 | 12:43
En ik maar denken dat ik keihard uit de hoek kwam ;)
Ze vergeten alleen te melden dat wanneer elke vrouw in een hijaab zou lopen, de verkrachters/hooligans ook deze vrouwen zullen aanvallen. Want dan is 'iedereen' weer gelijk, en dan maakt het zelfs niet uit hoe je eruit ziet, je maakt altijd 'kans' om gepakt te worden. Voor verkrachters is het alleen rot, de ene keer ene leuk meisje, de andere keer een oudere vrouw.
Wat ze ook niet vertellen is, wat als allebei de zusjes een hijaab aan zouden hebben, wat dan? dan zijn ze allebei ook de lul.
Kortom: een erg simpele stelling zonder enig goed onderzoek...
@zeg maar jansen | 06-07-10 | 12:40
Nou, dan is het nog niet voldoende gebeurd. Het is er inderdaad altijd één grote tyfuszooi. En die vervallen Sovjet architectuur maakt het helemaal af.
Parsons | 06-07-10 | 12:34
Ik ook niet. We gaan het inderdaad zien. Hopelijk hebben we een goede scheids die veel ziet, ook Schwalbe's ;-)
@Meri59 | 06-07-10 | 12:39
Ach, in theorie klinkt het best aardig toch? --> ;) <--
@Lugosi | 06-07-10 | 12:37
De U.K heeft de sharia alos gedeeltelijk ingevoerd, ziet u daar verandering in de situatie?
Ik denk dat we de rollen beter om kunnen draaien: Waar blijkt uit, dat wat u knipplakte ook waarheid is?
Nou vind ik persoonlijk dat eenieder met z'n tengels van z'n medemens moet afblijven als medemens daar niet van gediend is. Anders dient er een politieknuppel neer te dalen in de nek van de pisvlek die daar anders naar handelt.
'Blame the victim' *kots* Maar blijkbaar alleen als het een aangerande vrouw betreft. Wanneer het discriminatie betreft is 'blame the victim' ineens niet meer van toepassing? Pas op wat u uitspreekt meneer de haatbaard, want dat bent u met dergelijke teksten.
@Lugosi | 06-07-10 | 12:37
Zoek eens heel gauw professionele hulp, idioot.
Hooligan aanpakken. Probleem opgelost. Of denk ik te makkelijk?
verraad van links | 06-07-10 | 12:38 Is dat niet al gebeurt dan? Ik was er gisteren, in het centrum. Nou, alsof er een bom was gevallen. Wat een zootje.
Of nog 1:
In een tram in Amsterdam staat een toerist. Hij heeft zijn portemonnee in de binnenzak van zijn jas.
Naast deze toerist staat een andere toerist, met de portemonnee in zijn achterzak.
Wie van de twee maakt de meeste kans op beroofd te worden door zakkenrollers?
Juist, de tweede, want de Qoer'aan zegt: stelen mag, als het je makkelijk gemaakt wordt.
Overigens zit er een dikke fout in de redenering: Als GEEN van beide vrouwen in een niqaab rondloopt is de kans weer gelijk.
Dus eigenlijk maken die niqaab-bitches het voor 'onze' vrouwen gevaarlijker!
@Lugosi | 06-07-10 | 12:37
That's what THEY say.
Als jij een beter ademende samenleving ziet in mensen die je handen eraf hakken, vind ik dat best. Maar dan moet je niet hier wonen
In feite wat bovenstaande imam in het kort zegt is;
"Wij mannen mogen alles. Jij, vrouw, heeft alleen het recht ons te dienen zoals wij, mannen, jou aangeven"
@ zeg maar jansen | 06-07-10 | 12:36
Ja, dat kan men vanaf nu beter stellen.
my anal pony | 06-07-10 | 12:34 Naveltruitje, legging en hoofddoek. En sommigen zien er best wel lekker uit. Het is dat die hoofddoek hun kuisheid benadrukt maar anders zou je ze toch zó een steegje in sleuren? ;-)
@solidstate | 06-07-10 | 12:33
Geeft niet. Feit blijft dat er niets verloren gaat als Nijmegen -vandaag nog- weggebombardeerd wordt.
Goed, off to sjurmani. Good game @All!
*out*
Nice try zandhapper, maar wij dragen die dingen niet! Muslimpropaganda is een beetje ondoordacht
En er zijn nog steeds mensen die denken dat het allemaal goed komt als wij maar stug door blijven knuffelen, want wie goed doet, goed ontmoet. Die leggen zichzelf al neer als deurmat.
Dat er hele volksstammen zijn die een deurmat eenvoudigweg gebruiken waar hij voor gemaakt is, namelijk om zich de voeten aan te vegen, tja, daar staan ze liever niet bij stil, alle historische precedenten ten spijt.
Raar dat er geen punt in staat die hun eigen inteelt/incest cultuur goedpraat. Ook pedofilie staat in een hoog vaandel, ook geen punt van te vinden.
Ar Rayaan heeft gelijk. Kijk maar:
"10. De invoering van de Islamitisch Shariah zal het aantal verkrachtingen verlagen.
Natuurlijk zullen, op het moment dat de Islamitische Shariah is ingevoerd de positieve resultaten onvermijdelijk zijn. Als de Islamitisch Shariah in wat voor deel van de wereld dan ook zou worden ingevoerd, of het nu in Amerika is of in Europa, zal de samenleving makkelijker kunnen ademhalen. De Hijaab verlaagt de vrouw niet, maar het verheft de vrouw en beschermd haar bescheidenheid, kuisheid en eer."
Nou, wat valt hier tegenin te brengen?
LOL@Lugosi | 06-07-10 | 12:18 Die taktiek werkt nu eauk best aardig, toch?
solidstate | 06-07-10 | 12:33 Met leermeesters als in het bovenstaande stukje is het meer het Mekka aan de Waal.
@An die ARBEIT | 06-07-10 | 12:34
Ow, nu ga ik zelf de mist in, laatste tekentjes niet gezien ;)
Typerende gedachtengang die je vaker ziet bij bontkraagjes. Als je iets doet wat niet mag, is het niet jouw schuld, maar van degene die het uitlokt.
Van dit soort probleemstellingen ken ik er nog wel een paar:
In een straat in Amsterdam-west staat een boom van een tokkie met tatoeages en een gouden ketting bij zijn scooter.
In een andere, vergelijkbare straat, staat een puisterige hollandse puber van 16 met zijn scooter.
Wie van de twee maakt de meeste kans van zijn scooter beroofd te worden door een stel bontkraagjes?
@Meri59 | 06-07-10 | 12:30
Nee hoor, vandaar ook de ;) er achter aan..
@Hölzenbein | 06-07-10 | 12:31
Ach we gaan het zien, maar ik heb geen goed voorgevoel.
@Parsons | 06-07-10 | 12:32
Laat maar dan.
*jeneverfles uit bureaula tovert*
Ze mogen daar weleens kritisch naar hun eigen dames kijken voordat ze weer beginnen over het 'westerse' rokje en topje. Er lopen in 0031 waanzinnig veel moslima's rond met een loeistrakke spijkerboek, dikke lagen make-up, hoge hakken, veel sieraden, maar natúúrlijk ook een vroom kopvodje.
Punt 7. Het voorbeeld van de twee-eiige tweelingzusters. Stel, eentje is knap en eentje is lelijk. Stel nu dat de twee zussen samen over straat lopen. Om de hoek staat een hooligan of een ander persoon die aan het wachten is om iemand te kunnen lastigvallen. Het knappe meisje zal een positieve invloed op de hooligan hebben, bij het zien van het knappe meisje zal hij er alles aan doen zo positief mogelijk voor de dag te komen. Bij het lelijke meisje DAARENTEGEN! zal de walging zo groot zijn dat de hooligan snel over zal gaan tot geweld. Het lelijke uiterlijk van het zusje is een indirecte uitnodiging voor agressief gedrag van andere mensen. Het grote vliegende spaghetti monster zegt terecht dat de hijaab voorkomt dat lelijke vrouwen worden lastiggevallen.
De ene schrijver kant zich fel tegen de islam en de andere schrijft over de opkomst van rechts in West Europa. Wie van de twee loopt in het mes?
- Krijg ik nu ook subsidie?
@ verraad van links | 06-07-10 | 12:23
Oeps...
Stom van me.
Mijn topografische kennis is niet echt geweldig.
Nijmegen is dus "Havana aan de Waal"
Nijmegen verdient niet beter...
@verraad van links | 06-07-10 | 12:28
Ja, met een Job-afdronk.
Allah (vrede zijn met hem & GS) wil liever dat wij geen vrouwen met snorren zien. Niet zo slecht bedacht toch?
Ach, waar maken we ons eigenlijk druk om? Over een jaar of 50 is het hier sowieso gedaan. We neuqen ons vanzelf de minderheid in.
Parsons | 06-07-10 | 12:28
Die kans zit er wel in ja... Ach, 11 miljonairs die een bal achterna rennen... Of overdrijf ik nu?
Waarom is neuken nou weer direct lastig vallen? Die vervelende religieuzen ook altijd.
@An die ARBEIT | 06-07-10 | 12:28
Ik geloof dat u mij verkeerd begrepen hebt..
@Drs. D. | 06-07-10 | 12:25
Dream on. In Nijmegen kan het altijd nog gekker.
Uitstekende uitleg van Geitenbeuker:
Voor jongetjesmoslims geldt een ander lespakket.
Stel: er lopen twee meisjes over straat. Eentje in een zwarte tent, en de ander in gewone kleren. De examenvraag is: welk meisje heb je het volste recht om lastig te vallen?
Antwoord: alle vrouwen zijn hoerrrrrren, en die mag je pakken, maar als ze in een zwarte tent lopen is er een extra voorwaarde, dus goed opletten. Dan moet je je kans afwachten en haar meelokken totdat jij en al je vrienden alleen met haar zijn en niemand jullie kan zien. Dat mag ze namelijk niet, meegaan met vreemde mannen, want dan is het toch nog een hoerrrr, en dan mag je ook je gang gaan. Zij zal toch haar mond niet opendoen, want haar getuigenis is maar de helft waard van de jouwe, dus dat wint ze nooit! Bovendien zal ze zich echt die schande niet op haar hals halen. Als ze zwanger van je is geworden, tja, dan komt het uit, maar dan maakt haar vader of haar broer haar wel dood en is het probleem ook weer opgelost. Het is maar een vrouw hoor, eentje meer of minder maakt niet uit.
Fantastisch geloof, die islam. Voor mannen, dan.
@Parsons | 06-07-10 | 12:25
Ken ik niet. Heeft het een slappe afdronk?
@Meri59 | 06-07-10 | 12:24
Gaat u zo ook met de vrouwen in uw ongeving om? Zullen er dan niet meer zo veel zijn ondertussen, of zit men op de TBS wel gemengd? ;)
@Flowers | 06-07-10 | 12:24
je bedoeld net zoals bij Jack the Ripper, die werd uiteindelijk ook geprovoceerd toch?
@Hölzenbein | 06-07-10 | 12:23
Vandaag is de dag dat Oranje zich heeft in laten pakken door een slecht spelend Uruguay. Dus ja, slechte dag.
Parsons | 06-07-10 | 12:25
Nee, de comments hier die helpen! Sjonge jonge.
www.wijblijvenhier.nl/archives/2543-Ne....... html#extended
Nog zo'n club - zonder subsidie dat dan weer wel - die laat zien dat de moslim zich afzet van de maatschappij.
Tuurlijk is het "eigen schuld, dikke bult" voor het lieftallige meisje in minirokje! Net zoals je er om vraagt om beroofd te worden wanneer je met een portemonnee over straat loopt. Het hebben van een huis is natuurlijk vragen om problemen! Dat kun je de inbrekers niet kwalijk nemen! En had je maar geen fiets moeten kopen. Tuurlijk is het dan je eigen schuld dat ie gejat wordt....
./sigh
Zeg je Nijmegen, zeg je Groen Links. Zeg je Groen Links, zeg je subsidie en paradoxale tolerantie.
@verraad van links | 06-07-10 | 12:20
Nee, vandaag alleen struisvogelthee.
Wat, in mijn stad, dat kan niet, vanaf morgen is het afgelopen.
@Lugosi | 06-07-10 | 12:18
PVV-White-power-club? Ik neem aan dat u het over z'n haarkleur heeft, anders slaat u de spijker NOGAL mis...
Als we dit soort importdebielen nog vier jaar hun gang laten gaan vrees ik dat er hooligans zullen opstaan die deze redenering zullen weerleggen en juist de tweelingzus in pinquinpak gaan lastigvallen...
@An die ARBEIT | 06-07-10 | 12:21
Groot gelijk, wie niet wil luisteren moet maar voelen.
Zo doen ze in Iran ook, vrouw demonstreren, mag niet. Vrouw maagd? Eerst verkrachten dan ophangen aan de hoogste boom. Nicaab weer terug aan.
Maar goed, dit zijn toch de cultuurverrijkers waar de Wallages, van Dammen, pokdalige Spijkermannen en andere nepprogressieven zo mee weglopen, dus dit zal nog maar het begin zijn.
Overigens wel mooi dat die islam haar lelijke gezicht laat zien, krijgt ze er meteen de volle laag op, daar heeft zelfs islamterreur niets aan kunnen veranderen.
lekkere website..... niemand heeft daar de taaltoets gedaan zo te zien! Verder allemaal kletskoek waar helemaal niemand op zit te wachten. Subsidie intrekken en allemaal weer naar de inburgeringscursus!
Klinkt toch logisch! Als je niet lastig wilt worden gevallen verstop je je gewoon. Daarmee is het ook absoluut niet te wijten aan de agressor, hij wordt immers geprovoceerd.
@Lugosi | 06-07-10 | 12:18
Je wint de struisvogel award van de dag!
@solidstate | 06-07-10 | 12:10
Waal.
Parsons | 06-07-10 | 12:22
Heb ik ook niet gezegd dus wat zeurt u? Slechte dag vandaag?
Daar werkt een groot deel van het land zich te pletter voor, voor dit soort onzin.
@Hölzenbein | 06-07-10 | 12:19
Precies, gewoon negeren dan is er niets aan de hand. Goed plan!
Om dit te kunnen snappen moet je inzien dat Moslims 2 soorten vrouwen zien. De eerzame vrouw die maagd is als ze gaat trouwen, kinderen baart en mooi thuis onder de boerka blijft zitten. Alle andere vrouwen zijn niet erzaam. De niet eerzame vrouw is niks waard. Deze niet eerzame vrouwen hebben ook geen rechten, deze vrouwen mogen worden verkracht vermoord etc niks aan het handje.
Niet eerzame vrouwen zijn er hier zat de eerzamen (in hun ogen) niet meer zo.
Hier moet je al vrij fanatiek voor zijn hoor.
Eerzame vrouwen daarintegen moet je niet in vergissen die krijgen best veel inspraak etc etc. Dat die zich niet ontwikkelen is omdat ze dat zelf ook niet willen.
Dit eerzame en niet eerzame is er ook bij mannen onderling grappig genoeg in de koran. Een man die nemer is begaat een doodzonder de buitenechtelijke gever heeft niks verkeerd gedaan aldus de Koran.
Als Nijmegenaar kan ik hier niet trots op zijn
-weggejorist-
Punt 6. Het voorbeeld van de tweelingzusters. Stel er zijn twee zusjes die tweeling zijn, ze zien er gelijk uit en hebben kromme harige benen en net als de meeste islamitische vrouwen een bikinilijn tot aan de knieen en ze lopen over straat. Een van hen is gekleed in de Islamitische hijaab (haar gehele lichaam is bedekt, behalve haar handen en gezicht). De andere zuster heeft westerse kleding aan, een mini rokje met een topje erboven. Om de hoek staat een rijke vrome islamitische man op de uitkijk naar een leuke toekomstige bruid. Wie zal hij blij zijn te zien? De zus in de westerse kleding of de zus met de hijaab? Natuurlijk zal hij zich afkeren van het meisje met het mini rokje. Zulke kleding geeft direct zicht op alle afzichtelijkheid die een islamitische vrouw maar kan tonen. De Qoer'aan zegt terecht dat de hijaab voorkomt dat de vrouwen niet meer over straat kunnen. En ook hoeven hun mannen zich dan niet langer voor hun vrouw te schamen en is hun eer gered.
@SantaX | 06-07-10 | 11:58
Wat koddig dat u uzelf beschrijft als deel van " de grote jongens ". En de motivatie daar achter is dan dat u op een website een ervaren reaguurdersstatus heeft. Gefeliciteerd, u heeft duidelijk een rijk leven....
Nergens schrijf ik dat het daar normaal is, dat het gebeurt. Ik zeg alleen maar dat het gebeurt. Als u daar nog nooit iets over gelezen heeft, het zij zo. Ik ben hier niet om op comando linkjes te gaan zoeken, over er-niet-toe-doende-zaken.
Het feit dat er verkrachtingen plaats vinden in Islamitische landen, zoals Iran, waar zo goed als iedereen een Ni'qaab of ander gewaad draagt, wijst aan dat wat er in dit artikel staat de grootste kolder is. Dat was de kern van mijn opmerking. Dat u vervolgens over het feit gaat kibbelen of ik dat gelezen heb, is een teken dat u gewoon op zoek bent naar een discussie. Waar ik nu dus mee stop :)
@Parsons | 06-07-10 | 12:16
Ja, lekker. Heb je Earl Grey?
@Lugosi | 06-07-10 | 12:18
Je bent gewoon een naïeve, domme lul.
Welkom in ons multiculti paars plus land, mooier kunnen we het voor u niet maken, wel erger. U heeft gekozen... gefeliciteerd.
Parsons | 06-07-10 | 12:16
Dat heb ik niet gezegd theelichtje. Wat ik zeg is dat het over geloof gaat, dus whatever. Moeten we gewoon minder aandacht aan besteden dan rot het zich zelf wel uit.
Wat hebben jullie een kudt leven met al dat geklaag zeg
En weer een geweldig voorbeeld hoe idioot een geloof is, welk geloof dan ook.
Ik hou van de multiculturele samenleving. To Each His Own. Geen discriminatie naar godsdienst en/of ras. Strengere straffen bij toch discrimineren. Ik ben dus bepaald niet van de PVV-White Power klup. Ik pleit voor tolerantie, ook jegens intolerante mensen. Dan zullen die te zijner tijd inzien dat zij ook toleranter kunnen worden, omdat dat het beste is.
De imam heeft helemaal gelijk. Heb vandaag meteen even navraag gedaan bij Allah (is een wijf met hele dikke tieten, zoals iedere expert wel weet).
De reden dat vrouwen volgens Allah in een hijaab gekleedt moet worden als zij een moslim nadert is inderdaad om haar te beschermen, Heel terecht legt deze islamgeleerde meneer Ryaan hier dan ook de link tussen hooligans en volgers van de islam. Beiden kunnen totaal niet overweg met vrijheden. Eigenlijk hebben ze het verstand van een stel kleuters.
Enne, de reden dat Allah niet afgebeeld mag worden en niet zichtbaar is is natuurlijk omdat anders al die goedgelovigen de hele dag alleen maar naar die Goddelijke tieten zouden kijken en er van bidden niet veel terecht zou komen. Om nu te voorkomen dat de gemiddelde moskee een rukhuis wordt hebben ze Allah maar gekleed in een gewaad van onzichtbaarheid, net als hun eigen vrouwen.
geheel begrijpelijk, als je de aard van de Arab hebt leren kennen.
Man-Bijt-Kont | 06-07-10 | 12:10
Klopt. islamitische vrouwen zijn vee.
Voor jongetjesmoslims geldt een ander lespakket.
Stel: er lopen twee meisjes over straat. Eentje in een zwarte tent, en de ander in gewone kleren. De examenvraag is: welk meisje heb je het volste recht om lastig te vallen?
Antwoord: alle vrouwen zijn hoerrrrrren, en die mag je pakken, maar als ze in een zwarte tent lopen is er een extra voorwaarde, dus goed opletten. Dan moet je je kans afwachten en haar meelokken totdat jij en al je vrienden alleen met haar zijn en niemand jullie kan zien. Dat mag ze namelijk niet, meegaan met vreemde mannen, want dan is het toch nog een hoerrrr, en dan mag je ook je gang gaan. Zij zal toch haar mond niet opendoen, want haar getuigenis is maar de helft waard van de jouwe, dus dat wint ze nooit! Bovendien zal ze zich echt die schande niet op haar hals halen. Als ze zwanger van je is geworden, tja, dan komt het uit, maar dan maakt haar vader of haar broer haar wel dood en is het probleem ook weer opgelost. Het is maar een vrouw hoor, eentje meer of minder maakt niet uit.
Fantastisch geloof, die islam. Voor mannen, dan.
Lepanto | 06-07-10 | 12:09
De kern van het probleem inderdaad! Chapeau voor uw goede uitleg.
@Hölzenbein | 06-07-10 | 12:11
Onbenullig incidentje toch? Dit is geen structureel probleem toch? Dit waait wel over toch? De islam is een aanwinst voor het vrije westen toch? Als je er iets van zegt ben je een racist toch? En een xenofoob toch? En een nazi toch?
Niks aan de hand! Thee?
-weggejorist-
@solidstate | 06-07-10 | 11:43
Eens.
@PG4161 | 06-07-10 | 12:08
Sorry. Te lang. Niet gelezen.
Achterlijke cultuur.... Wordt erger en erger hier
Af en toe heb je zow de indruk dat onze DDR nouveau deze geleid door onze geliefde kosmopolitische elite, denkt zolang et volk te vreten heeft kunnen wij ons van alles permitteren, neem nu bijvoorbeeld hoe breng je et vollek de invloed op het dagelijks leven van die verderfelijke apartheid bij, heel simpel je introduceert de positieve discriminatie, met een beetje mazzel hoef je dan bewijs van spreke geeneens de bordjes meer te verhangen, om het ze tog helemaal duidelijk te maken!(cynisme)
Mutsaerts heeft weer lang moeten zoeken, maaaaaar dan vind je ook wel weer wat (onbenulligs). Gaat over geloof, dus whatever.
Altijd fijn om te zien dat m'n belastingcenten goed terecht komen.
@illuvatar | 06-07-10 | 12:07
Mis. Dat was vóór de islam. En toen kwam de islam... en werden vrouwen onderdrukt en in een tent gestoken (al dan niet met de handjes eruit), maar niet meer direct na hun geboorte levend begraven.
Kan ook niet, want dan kun je ze niet meer uithuwelijken en pre-puberaal verkrachten.
-weggejorist-
Ik zie een land diep in verwarring. En de islamisten/oliesjeiks die zich in deze maatschappij ingekocht hebben op kritieke bestuursplaatsen lachen zich een kriek.
@ sjaakdeslinksesul | 06-07-10 | 12:04
Dat is juist een pre voor de bestuurders van havana aan de maas.
Corrupte bestuurders zoeken altijd corrupte subsidie sponzen om hun overtollige budget aan kwijt te kunnen om later de poet samen te verdelen.
Lastigvallen is niet leuk. Sissende bontkraagjes die bij geen reactie vervolgens hoerrr hoerr lopen te kraaien in groepsverband zijn tegenwoordig hooligans te noemen? Merkwaardig.
Als ik op een terras zit met vrienden wissel ik meestal niet meer dan een goedkeurende blik en hoogstens een glimlachje uit naar een passerend snoepje. Voor de dame in kwestie meestal geen probleem, eigenlijk wel leuk die aandacht. Heeeerlijk, het is weer zomer.
Onder die hoofddoekjes zitten trouwens ook meestal gewoon jonge meiden die dit soort subtiele aandacht als onschuldig en ontwapenend ervaren, probeer maar eens. Soms glimlachen ze terug, toppunt van integratie. En wie zou daarvan nou last moeten hebben... Juist alleen diezelfde opgefokte jalouziehaatbaarden weer, niemand anders.
Positief nieuws dit! Niet alleen worden moslims dus duidelijk niet lastig gevallen omdat ze hun geloof uitdragen (niet door hooligan iig), als ze dit wel werden zouden ze er mee ophouden. Dan was het immers uitlokking.
www.ynetnews.com/PicServer2/17112009/2...
zegt genoeg
Voor jongetjesmoslims geldt een ander lespakket.
Stel: er lopen twee meisjes over straat. Eentje in een zwarte tent, en de ander in gewone kleren. De examenvraag is: welk meisje heb je het volste recht om lastig te vallen?
Antwoord: alle vrouwen zijn hoerrrrrren, en die mag je pakken, maar als ze in een zwarte tent lopen is er een extra voorwaarde, dus goed opletten. Dan moet je je kans afwachten en haar meelokken totdat jij en al je vrienden alleen met haar zijn en niemand jullie kan zien. Dat mag ze namelijk niet, meegaan met vreemde mannen, want dan is het toch nog een hoerrrr, en dan mag je ook je gang gaan. Zij zal toch haar mond niet opendoen, want haar getuigenis is maar de helft waard van de jouwe, dus dat wint ze nooit! Bovendien zal ze zich echt die schande niet op haar hals halen. Als ze zwanger van je is geworden, tja, dan komt het uit, maar dan maakt haar vader of haar broer haar wel dood en is het probleem ook weer opgelost. Het is maar een vrouw hoor, eentje meer of minder maakt niet uit.
Fantastisch geloof, die islam. Voor mannen, dan.
"Dat ligt aan de kleur van de hooligan, meneer." mag zeker niet?
Daarom zouden beide tweelingzusjes een minirokje aan moeten trekken. Die hooligans moeten dan eerst beslissen welke van de twee meisjes ze eigenlijk lastig gaan vallen. Dat levert ruzie op binnen de hooligangroep en slaan ze elkaar de hersens in.
Dit stuk is ook geniaal:
"Westerse praatjes over de liberalisatie van de vrouwen is niets dan een verborgen vorm van de exploitatie van haar lichaam, de vernedering van haar ziel en het ontnemen van haar eer. De Westerse samenleving beweert dat ze de vrouwen hebben 'opgeheven'. In tegenstelling heeft het ze eigenlijk verlaagd naar de status van bijvrouwen, matresses en society vlinders, die niet meer zijn dan speeltjes in de handen van de genotszoekers en de seks-handelaren, verstopt achter een kleurrijk scherm van 'kunst' en 'cultuur'."
Dus handelen met die seksobjecten,
Want Bert en Ernie zeggen het al :
www.youtube.com/watch?v=I3ne_wcxxcE
En dan nu les 2: De reden van dit soort zwakzinnigheid - en waarom religie er zo'n puinhoop van heeft gemaakt.
"De groei van wat jullie het ego-bewustzijn noemen, heeft zijn eigen unieke verdienste. Die psychologische gerichtheid zal de soort naar een ander even uniek soort bewustzijn leiden. Maar toen het proces begon, moest de diepe kracht van de natuur beheerst worden zodat het groeiende bewustzijn zichzelf kon beschouwen als 'losstaand' van zijn natuurlijke bron.
Toch bleven de kinderen voortkomen uit de schoot der vrouwen. Daardoor was de natuurlijke bron zeer duidelijk zichtbaar en niet te ontkennen. Om die reden heeft de soort - en niet alleen de man - zoveel taboes rond het vrouwelijke gedrag en de seksualiteit gelegd. Door haar eigen vrouwelijke elementen te onderdrukken probeerde het mensenras enige psychologische afstand te nemen van de grote natuurlijke bron waaruit men, om eigen redenen, probeerde te voorschijn te komen.
De 'kerk' heeft echter nooit een geschikte manier gevonden om met vrouwen of met de intuïtieve elementen van haar eigen overtuigingen om te gaan. In plaats daarvan werd seksuele activiteit geprogrammeerd, door haar los te maken van liefde en toewijding. Dan is het voor kerk of staat heel gemakkelijk je ongecentreerde loyaliteit en liefde op te eisen en aan te trekken en jou met de expressie van een seksualiteit te laten zitten die van haar diepste betekenis is ontdaan.
Het mensenras heeft een vooraanstaande positie gegeven aan het bewustzijn dat tot op een bepaalde hoogte uit was op overheersing van de natuur. Dit bewustzijn werd door jullie in wezen als mannelijk beschouwd. Het vrouwelijke principe werd vervolgens in verband gebracht met de aarde en al haar levenselementen, waarover jullie als ras macht hoopten te krijgen. God werd daarom mannelijk. De liefde en toewijding die anders verbonden zouden kunnen worden aan de facetten van de natuur en het vrouwelijke principe moesten ontrukt worden aan iedere natuurlijke aantrekking tot seksualiteit. Op zon manier, was de godsdienst, die een echo was van jullie bewustzijnstoestand, in staat de macht van de liefde aan te wenden en te gebruiken voor overheersingsdoeleinden. Ze werd op de staat gericht. De liefde en toewijding van de man was een politiek voordeel. Vurige geestdrift was even belangrijk als de schatkist van een regering want een land kon zo rekenen op de toewijding van zijn schildknapen net zoals veel fanatici zonder beloning voor een zaak werken.
Om van iemand te houden moet je beseffen hoe die persoon verschilt van jezelf en van anderen. Je moet die persoon in gedachten houden, zodat de liefde in zekere zin een soort meditatie wordt - een liefdevol gericht zijn op een ander individu. Als je deze soort liefde eenmaal ervaart kun je haar op andere manieren vertalen. De liefde zelf breidt zich uit, expandeert, zodat men dan anderen in het licht van die liefde kan zien.
De reikwijdte van de liefde van een god kan misschien in zijn visie gelijkelijk het bestaan van alle individuen tegelijk omvatten in een oneindig liefdevolle blik, die elke persoon beschouwt en een ieder ziet met al zijn of haar speciale eigenschappen en neigingen. Zon godenblik zou plezier hebben in het verschil tussen het individu en alle anderen. Dit zou geen vrijblijvende liefde zijn die alles toedekt, een blik als een soort pap waarin alle individualiteit is weggesmolten, maar een liefde die berust op het volledig begrijpen van ieder individu. De emotie van de liefde brengt je het dichtst bij het begrijpen van het wezen van Alles Wat Is.
Opvattingen over de liefde worden dus net als haar uitingen erg verwrongen. Zo gaat men, bijvoorbeeld, geen oorlog voeren voor de zaak van de broederschap der mensen. Mensen die bekend zijn met de niet-verwrongen versie van liefde in hun relaties zouden zon gedachte onmogelijk vinden. Van mannen die grootgebracht worden met de opvatting dat ze zich moeten schamen voor de vrouwelijke kanten van hun aard, kan men niet verwachten dat ze van vrouwen houden. In plaats daarvan zullen ze in de vrouw de verachte, gevreesde en toch geladen aspecten van hun eigen werkelijkheid zien en zich in hun relaties daarnaar gedragen."
@sjaakdeslinksesul | 06-07-10 | 12:04
@Janmaat Tabligh? Hé wolla, landgenoot, jeweettoch!
Voordat de Islam er was in Arabië, keken de Arabieren neer op vrouwen, en heel vaak als een meisjesbaby werd geboren, werd ze levend begraven"
.
.
Dit riekt naar discriminatie, als ze dat consequent bij allemaal hadden gedaan, had het probleem zichzelf opgelost.
Volgens een woordvoerder van de gemeente Nijmegen is de enige inhoudelijke voorwaarde voor de subsidie dat de stichting maatschappelijke thema's bespreekt.
Dat moet toch mogelijkheden bieden voor GeenStijl om flink wat subsidie binnen te harken.
achterlijk gedoe.
Ongehoord. Onder het mom van integratie deze soepsidie beuren en vervolgens de kont in de kribbe gooien tegen het Nederlandse immigratiebeleid. www.gelderlander.nl/voorpagina/nijmege... Gelukkig zijn er meer rationele onder ons die daar vragen over durven stellen. Terugbetalen die doekoe, of eenmalig een enkeltje naar het Atlasgebergte.
Wat een achterlijke site, alleen al het feit dat je een test kunt doen om na te gaan hoe groot het risico is dat je wordt uitgehuwelijkt of achtergelaten in het land van herkomst, geeft aan dat deze mensen absoluut ongeschikt zijn om in de moderne Westerse wereld te wonen. Dat is toch tenhemelschreiend?
Die haatbaard is 2500 jaar te laat geboren... Hij denkt waarschijnlijk dat Hooligans vogels zijn, die schaarsgeklede vrouwen aanvallen, dus...
"Pre-Islamitisch Arabië:
Voordat de Islam er was in Arabië, keken de Arabieren neer op vrouwen, en heel vaak als een meisjesbaby werd geboren, werd ze levend begraven"
.... gelukkig is het nu een stuk vrouwvriendelijker......
Voor deze ene keer zijn hetvrijevolk.nl en marokko.nl het roerend met elkaar eens. Sheikh Said El-Mokadmi is voorzitter van Al Islah en nauw betrokken bij Ar Rayaan (vaak ook spreker) en hij schijnt volgens marokko.nl een piramide-spel met halalhypotheken opgezet te hebben waaraan ook de baas van legiolease meewerkte. Bovedien is volgens hetvrijevolk El-Mokadmi topman bij Jamaat Tabligh, een organisatie die verdacht wordt van nauwe banden met organisatie die Al-Qaeda en de Taliban steunen. Maar ik verwacht niet dat ze in Nijmegen ooit het parenteel van de brave man (fraudeur en terroristenfinancier) hebben gekeken.
Duidelijk. Iedere vrouw in Nederland een burka, logisch toch? En zeggen dat ze nooit meer de deur uit mogen. Binnen blijven, enige recht is het aanrecht, kuisen, koken, kindjes.. kindjes, koken, kuisen. En dan 9 kleinkinderen op bezoek, genaamd Kenny, Kenny, Kennie, Kenny, Kenni, Kenny, Achmed en Kenny
Religie moet verboden worden en als geestesziekte worden verklaard.
Word er kotsmisselijk van!
Laten we die haatbaard allemaal een mailtje sturen
www.arrayaan.nl/index.php?option=com_c...
Mannelijke moslimbonobo's laten hun vrouwen al eeuwenlang in boerka's rondlopen ter bescherming tegen lastigvallen door andere moslimbonobo's. Nu moslimbonobo's ook in het superieure Westen wonen kleden zij hun vrouwen nog steeds in boerka's, zich niet realiserend dat zij niet meer in een of ander barbaars zandland wonen.
Het probleem is daarom niet vrouw of haar kleding, het probleem is de mannelijke moslimbonobo die zich niet kan gedragen als hij een vrouw ziet.
Ik mis iets in die Poll:
De allergoeiste buitenspel?
... is dat van die Urugayaanse spitsen vanavond.
Mag die er nog even bij?
@funkyD -
Nijmegen is een vriendelijke, vrijwel altijd geweldloze stad, met weinig overlast, en een begrijpend en tolerant bestuur. Heel veel wordt in der minne geschikt. De Vierdaagsefeesten zetten qua vrolijkheid en kwaliteit al dat randstedelijke lawaai en die diarreeparties in de Arena ruimschoots in de schaduw, met twee vingers in de neus en zonder Viagra, nog wel.
Randstad = out, Nijmegen = in; en dat blijft zo ook nog.
Ik bespreek ook maatschappelijke thema's. Krijg ik nu ook 3500,-- ?
Biff Eagleburger | 06-07-10 | 11:52
Dan heb ik uw godt (a.k.a. The Love-Rhino) beledigd, waarvoor geen excuus.
* Hirschi's Warriors gelaten afwachten doet
Aanklagen die hap voor aanzetten tot verkrachting van niet-hijaab-dragende vrouwen.
Dus als we mensen in religieuze kledij gaan pesten dan doen ze vanzelf andere kleren aan, Ar Rayaan? Wat een wijze les; daar hebben we wat aan!
@An die ARBEIT | 06-07-10 | 11:53
Volgens jou is dat heel normaal daar want volgens jou zijn er daar zoveel berichten van. Op mijn simpele vraag die berichten dan even te pasten kon u geen gehoor geven. Zwijg maar liever kinderhoofdje als de volwassen mensen praten. Er is hier enige bewijslast nodig wil u mee kunnen praten met de grote jongens. Probeer het eens uit en u zult zien dat het zwitsalhoofdje wellicht zal verdwijnen.
@sufkut | 06-07-10 | 11:52
nl.wikipedia.org/wiki/Catherine_Bach
U denkt er nu nog steeds zo over?
@illuvatar | 06-07-10 | 11:53
Precies, of je zus, tante, nicht etc. Dat kun je van veraf niet zien...
"De Islam verhief de status van de vrouwen en garandeerde hen hun rechten 1400 jaar geleden. De Islam voorziet dat de vrouwen hun status behouden."
De status van 1400 jaar geleden ja.
Het college van B&W Nijmegen bestaat uit GroenLinks, PvdA en D66.
Dus dan weet je wel wat ons te wachten staat met paars +
Weer zo'n religieus gehandicapte parasiet. Smijt 'm dit land uit. Achterlijke geborneerde randdebiel.
Maar ja, in een niqab heb je dan ook geen last van eerwrekende vaders en stenengooiers. Toch?
@Biff Eagleburger | 06-07-10 | 11:52
www.youtube.com/watch?v=yJNklojfvKg
Einde van de Domheid | 06-07-10 | 11:51
Maar zoals in de opgave staat: Eén hooligan... etc.
U mag op grond van deze informatie gemakshalve aannemen dat het hier géén groepje cq. roedel betreft en derhalve geen finnen.
Lees je je eerst even in, zoals we dat van je gewend zijn?
"Voordat de Islam er was in Arabië, keken de Arabieren neer op vrouwen, en heel vaak als een meisjesbaby werd geboren, werd ze levend begraven"
Maar gelukkig waren er toen de Moslims met de invoer van hun vredelievende geloof. Eind goed, al goed.
Aah, Nijmegen. Broedplaats voor alles dat links en dom is. De klamme deken van "praten over de inhoud", "de boel bij elkaar houden" en alles wat anders denkt is racisctisch, fasisctisch en xenofoob en moet desnoods met den koogel bestreden worden - want immers abject en infaam! De stad die ons Guusje Nadorst leverde.
Mooi Nijmegen, kom naar het licht en verlos u van het socialisme, progressiviteit, positieve discriminatie en de islam.
Misschien een idee om ook lok-minirokjes de stad in te sturen met verborgen camera. Kijken door welk deel van de bevolking zij lastig gevallen worden.
@Einde van de Domheid | 06-07-10 | 11:51
Logisch, die wandelende tent zou je moeder kunnen zijn.
Vertelt Aryaan er ook bij dat de vrouw in Niqab tig meer kans loopt om onvrijwillig bezwangerd te worden door 1e graads familie en gewend is aan een regelmatig pak slaag? Ik bedoel je mag voor die subsidiecenten wel een objectief verhaal laten horen.
@SantaX | 06-07-10 | 11:45
Ik heb uw nick ook weleens voorbij zijn komen op SN, dat betekent zonder twijfel dat u daar ook berichten heeft gelezen, over b.v.b een meisje dat gestenigd zou worden, omdat ze verkracht was door haar eigen neef. Haar hijaab/burka bood daar tegen weinig bescherming.
U bent alleen maar een discussie aan het zoeken, waar die er niet is. Uw respect boeit me niet.
niqaabs zetten mij anders aan om de desbetreffende moslima flink te plagen. Jammer dat dat zoveel gezeur geeft meestal. Ik fluit eigenlijk liever een daisy dukes kontje na ja.
1. een hooligan die vrouwen lastig valt? Die gasten meppen toch hooligans van andere cliubs in elkaar
2. Een vrouw in een theemuts is bijzonder kansloos om aan te zien en dus een makkelijker slachtoffer
3. Sinds wanneer lopen alle vrouwen in NL in minirok en topje? Was het maar zo'n feest
4. We hebben in NL wetten. als een vrouw waordt lastig gevallen kan ze aankloppen bij de politie i.p.v. haar broers
5. zucht... waarom ga ik hier eigenlijk nog serieus op in...
@Napeauleon | 06-07-10 | 11:48
Barry White = Godt.
@kapotte_stofzuiger | 06-07-10 | 11:50
Ooooohh, aaah, aahaa, babe...
Het klopt.
Testeron-Marokkanen vallen, als ze iemand lastig vallen, altijd de vrouw in korte rok lastig.
Stel er zijn twee broertjes die tweeling zijn, ze zijn even crimineel en ze rijden op hun gestolen scooters door rood. Een van hen is gekleed in een Islamitische bontkraag. De andere broer heeft een driedelig pak met een paarse stropdas aan. Om de hoek staat een Molukker of een of ander geblondeerd persoon die aan het wachten is om zijn scooter te kunnen terugpakken. Wie zal hij plagen en/of lastigvallen?
Ze hebben in de islamitische exportlanden zeker ook veel homo's want daar moeten de neven/ooms/broers en vaders eerst even over zo'n in hijaab gestoken meisje heen.
Even een opmerking tussendoor, ik woon in het buitenland en dan zeggen mensen tegen mij hoe kan dat nou toch dat die Geert Wilders zo veel stemmen krijgt in zo een tolerant land. En dan zeg ik juist omdat de Nederlanders zo tolerant zijn hebben ze een tyfushekel aan de islam want die is namelijk helemaal niet tolerant. Aha zeggen ze dan, nou begrijp ik het.
De burka moet nederland uit en de opgefokte hitsige jihadi loverboys die hun hormonen niet onder controle hebben moeten ook het land uit.
@Biff Eagleburger | 06-07-10 | 11:43
U geeft ze nooit meer op, zij zullen uw eerste, laatste en alles zijn.
Biff Eagleburger | 06-07-10 | 11:43
24 uur is inderdaad de tijd die je nodig hebt om Barry lekker seignant te krijgen boven het spit.
Waar heb je dat lijk op de kop getikt?
Ik zou er trouwens eerder een Bourgogne bij schenken.
@Klokkie | 06-07-10 | 11:42
En dat is ook het hele probleem met die vent: Als hij z'n plannen, zij het wel de plannen die daadwerkelijk uitvoerbaar zijn, in de praktijk zou kunnen brengen, zou dat goed zijn voor het land. Helaas is het inderdaad zijn instelling, plus het clubje om hem heen, wat dat onmogelijk maakt. En ondertussen roepen de " fans " dat Geert en z'n posse worden buitengesloten, terwijl Geert daar zelf net zo hard aan mee werkt als z'n politiek counterparts.
Ivoren Toren | 06-07-10 | 11:16
Dan doe ik het wel ff wanneer er geen baard naast loopt als je het niet erg vind, ik wil nog niet dood!
Mijn vriendin is een keer op vakantie aangerand. Wij konden ons nog net genoeg verzetten tegen een groepje jongens. Als zij op dat moment een boerka had gedragen was er waarschijnlijk niks gebeurd. Klopt.
Is dat een samenleving waarin je wil leven?
Toch kan ik je zeggen dat als je het meegemaakt hebt kleding wel een issue word. Een vrouw vraagt zich af of ze het zelf uitgelokt heeft (Hoe dom je dat ook kan vinden, ik vind het wel raar dat ze zo denkt).
Wat ik wil zeggen is dat ik ergens me kan voorstellen waar ze dat punt vandaan halen als ze dat met goede bedoelingen zeggen. Jammer alleen dat ik denk dat ze het gebruiken voor vrouwenonderdrukking.
Maar toch er zijn veel rare mannen.
@An die ARBEIT | 06-07-10 | 11:26
Je had een beetje respect kunnen winnen. Helaas bleek ik gelijk te hebben. U roept maar wat. Het zwitsalhoofdje lijkt me dan ook volledig terecht.
als die moslima's nou gewoon überhaupt de straat niet opgaan dan weten ze helemaal zeker dat ze niet worden lastiggevallen
iedereen blij
*Met rietje tetst op de gehele website van www.arrayaan.nl/index.php?option=com_c... *
Foei, foei, foei! Ga eens heel snel die subsidie gebruiken om werkwoorden te vervoegen middels het fukschaap, hop hop!
Islamisering hoezo?
Elke week krijgt Wilders meer en meer gelijk.
Herstel: Ik zou ze alle twee aftanken met een mooie droge witte wijn en ze dan meenemen naar mijn loveshack en 24u lang Barry White draaien. Dat zou ik doen.
Opbokken met die subsidievreters!
Volgens mij houdt deze materie niet meer dan vijf mensen in Nederland echt bezig, plus 5.000 beleidsambtenaren en 100 subsidieclubjes.
Ik heb mij nog nooit bedreigd gevoeld door welk mens met welke gezichtsbedekkende bekleding dan ook.
Een uitstekend initiatief.
Er lopen hier al genoeg boshoeren rond.
@Pa Cartwright | 06-07-10 | 11:40
Dank voor de tip. Weerzinwekkend.
Niet erg sexy; de cartoons van deze haters,maar de moeite van het signaleren waard,G.S.!
@Tennessee Whiskey | 06-07-10 | 11:14
Yep, Wilders lost alles op....
Hij neemt geen verantwoordelijkheid in Almere, loopt weg in Den Haag, laat de AOW-leeftijd binnen 12 uur na de verkiezingen vallen, loopt weg bij de algemene beschouwingen, beledigt mensen en staatshoofden, enz.
Wat heeft hij nu werkelijk bereikt buiten het uitkramen van onzin en onzinnige statements?
Ik hoop echt dat die peroxide-Beatrix mag gaan regeren en dan zullen we zien in wat voor ellende dit land terecht komt.
Waar ik ook kotsmisselijk van word, naast die zeik moslima's, dan zijn het die sletten in van die minirokjes, die bij de minste blik van hun leraar al roepen dat hij een perverse potentiele verkrachter is.
Wat doen die figuren hier in Nederland?
Het is goed dat meisjes gewezen worden op de verlokkende kracht die van een gewaagde uitdossing uitgaat. Dit is trouwens een zeer rechtse opmerking van mij, let daar op. Links = vrijheid, blijheid. Rechts = kijk uit!
Toch staan we maar wat verbaasd te kijken als onze medelanders en masse met een geheel oranje hijaab zouden flaneren, dat zal ons leren!
Hooligans zijn 'rechts' dus zij zullen de 'pinguïn' lastig vallen. Toch?
Wederom een ontoelaatbaar voorbeeld van hoe wij in Nederland tolerant zijn tegen intoleranten. Maar wat daarnaast hoogst verbazend is, is het feit dat deze haatbaard gesubsidieerd wordt door de overheid, dat is net zoiets als kwalbert en onno betalen om dan jezelf te infecteren met een geslachtsziekte. Niet dat ik het gedachtegoed van deze subsidiesluipmoordenaar niet begrijp, natuurlijk begrijp ik hem. Als incestieus opgegroeid geitenhoeder zal niets hem ontbeerd zijn geweest om een evenwichtige opvoeding en moderne interpretatie van religie te hebben genoten. Met andere woorden Fail.. subsidiekraan dicht, paspoort afnemen en terugsturen naar het land van herkomst, alwaar de normen en waarden wel volgens een achterwaartse cultuur gevestigd zijn. Wanneer men in het mooie nederland zichzelf niet kan verenigen met de gevestigde orde, normen, waarden en cultuur, dan behoeft men zich naar mijn mening ook niet te verrijken aan ons sociale stelsel. Maar een one way ticket home, kan er wat mij betreft graag vanaf!
@ Johnny Mieremet | 06-07-10 | 11:35
Du moment een reportage over dit onderwerp op Radio1.
Al draegt eenen moslima in Nij-aap eenen (niet zichtbare) gouden ring.........
Paars plus in optima forma. Vleesbelasting om die 15.000 importbruidjes te kunnen betalen is vast de volgende zet. Tenslotte zijn wij slecht, en zij goed. Sinterklaas spelen met andermans portemonnaie. Hoe linx
Bigi Bana Boy | 06-07-10 | 11:33
Er vanuit gaande dat ze je drankje accepteert natuurlijk, de hoer.
Gelijk heb je.
De nederlanders zijn zelf nog achterlijker dan de stichtingen zelf vanwege het feit dat ze maar geld blijven geven aan deze clubjes die aan middeleeuwse denkbeelden blijven vast houden.
Goed gevonden GS! dat scheelt op de volgende begroting weer 3500 euro.
Ik probeer me dat dan voor te stellen, hoe het zou gaan. Het is de dag van Ajax - Feyenoord en meneer Hooligan staat met knuppel in de hand te wachten tot er Rotterdams tuig langskomt om ze eens even flink de waarheid in te meppen. Plots komen er twee lieflijk ogende, waarvan een letterlijk alleen ogend, meisjes voorbij. Meisje een heeft een Ajax-shirtje met minirokje aan. Meisje twee een zwart ninja pak. Aangezien Feyenoord uit speelt en ze in zwarte shirts spelen, moet dat wel een Feyenoord supporter zijn. Conclusie: Pas je aan aan je omgeving.
Een hooligan is niet geinteresseerd in de twee dames, maar wil na z'n potje voetbal een beetje de juuten sarren. Een willekeurige ander (hollander) zal de westerse dame een gulle blik geven, en rechtvaardiging vinden in zijn keuze voor de PVV bij het zien van het zwarte spook. Een roedel Finnen daarentegen, zal zekers de Westerse dame lastig vallen, aangezien ze spuggen op de Westerse normen en waarden, maar geilen op de vrouwtjes. Als echte rif-apen, werkt de groeps dynamiek als een versterker voor hun primitieve (lust) gevoelens en gaan ze over tot aktie...
Dat is weer selectief lezen van die gasten. Volgens de koran moet je een vrouw namelijk helemaal niet lastig vallen hoe ze ook gekleed is. Maar goed die islammannen zijn wel slim. Ze leggen alle verantwoording bij de vrouwen en die gesluierde domoren gaan daar nog in mee ook. Ze zoeken het maar uit. Laat mij lekker met rust.
Hoe kan die Imam nou weten dat het tweelingzussen zijn? Misschien denken die hooligans wel dat Badr Hari onder die niqaab zit.
Dit is ons voorland als paars-plus aan de macht is.
En voor de mensen die sarcasme en generalisatie niet kunnen herkennen, bij deze een sarcasme-vlag voor mijn post van 11:32. :]
Napeauleon | 06-07-10 | 11:26
Bied haar eerst een dranje aan en als ze meteen daarna geen zeer gheyle neuqsex wil, trap ik haar in elkaar. Ja kom zeg, ik ben geen sociaal werker.
Ik zou eerder zeggen dat die hijaab irritatie bij de thans opgefokte hooligan. Alleen al omdat hooligans de pik hebben op niet geïntegreerde niet-westerse allochtonen. </generalisatie>
@Bill le Koek | 06-07-10 | 11:30
Racist!
/linksmensch modus off/
""En zeg tegen de gelovige vrouwen, dat zij hun ogen neerslaan en hun kuisheid bewaken, en hun sieraad niet tonen"
Ik ben dol op sieraden. Dames, laat mij uw sieraden zien.
-weggejorist-
"Bèn je mal... tuurlijk zijn Cohen en Halsema onmisbaar in het komend kabinet!
Het gaat hééélemaal de goede kant op.Echt waar.Die anderhalf miljoen PVV stemmers maakten maar een dolletje.Het was ook géén signaal.Nee hoor.
En Rutte is betrouwbaar.Uhuhh.
En Ellen Vogelaar heeft een stiekeme liefdesbaby van Michael Jackson.Ja."
Een mooie meid en een griet in zo'n hijaab zijn beide in het water gevallen en kunnen niet zwemmen. U heeft tijd er 1 te redden. Wie red u het eerst?
Conclusie: een hijaab kan lijden tot verdinking en is dus levensgevaarlijk!
@ kapotte_stofzuiger | 06-07-10 | 11:27
Robben levert dan ook wél een positieve bijdrage aan de Nederlandse samenleving.
Van die haatbaardensite:
"De Islam verhief de status van de vrouwen en gaf hen gelijkheid en voorziet erop dat ze hun status behouden."
*proest*
"Volgens een woordvoerder van de gemeente Nijmegen is de enige inhoudelijke voorwaarde voor de subsidie dat de stichting maatschappelijke thema's bespreekt."
WAT?!
Dus als ik 1x per jaar een thema avond hou, krijg ik ook geld?
3500 euro... dat bedrag krijgt Arjen Robben al voor de 5 seconden die hij in zijn neus peutert vanavond.
Ik zou zeggen, die schreeuwt om een verborgen camera actie. Suggestie: de zussies in kwestie gaan geyl staan lebberbekken in Kanaleneiland en we peilen de reacties vers van de lever. Ik zie hier wel een kijkcijferhitje slash kudotoppertje uit voortkomen.
Vraag 6: Bent u bereid een grondwetswijziging voor te bereiden om het staatshoofd zo snel mogelijk geen lid meer te laten zijn van de regering?
www.pvv.nl/index.php?option=com_conten...
Vrouwelijke islamitische kledij is seksistisch en dus discriminerend. Zij gaan er immers impliciet vanuit dat ik als man een door hormonen gedreven seksistische primaat ben. Ik zeg: Commissie Gelijke Behandeling DOE er iets aan.
Bigi Bana Boy | 06-07-10 | 11:19
Als u aan vieze naakte neuqsex denkt trapt u de dame in elkaar?
Of biedt u haar een drankje aan?
Ik flirt juist altijd met boerka mevrouwen en niet met die hoerige types die bijna in hun blote kont lopen. Ik pssssssssssssssssssssssssssst meestal naar ze om ze een thuis gevoel te geven.
www.google.nl/images?hl=nl&source=...
Kunnen we dat arrayaan.nl niet elke dag onder vuur nemen met een hoog aantal kliks zodat de server er telkens uit ligt? Lijkt me gaaf.
Een soort van moslim pesten 2.0. Al die hakbar sites overloaden met teveel traffic. Gewoon dagelijks, omdat het kan.
@ ArthuA | 06-07-10 | 11:20
Ja heerlijk, al die lesbische kleding!
@SantaX | 06-07-10 | 11:25
Is de tijd al op? En wat kan ik winnen?
Ik zou ze alle twee lastig vallen, als ze er toch hetzelfde uitzien. Beetje domme stelling van deze mongool superieur.
Napeauleon | 06-07-10 | 11:24
U heeft geleijck
@An die ARBEIT | 06-07-10 | 11:18
Kom maar op met al die berichten dan... Haal je er 5 binnen nu en 10 minuten? Nee he.
Je zou toch moeten (willen) denken dat de hooligan/lastigvallert:
A. een enkeltje boekiewoekiestaan krijgt.
B. de bak indraait.
C. door lokale helden op zijn bakkes geslagen wordt.
De verloren stad: Nijmegen.
Piet Pielemuis | 06-07-10 | 11:15
Correctie: Een GROEPJE (bontkraagjes) zal zeker op het minirokje losgaan, maar dat is de stelling niet. Als het één hooligan is dan is 'ie van Duitschen bloed en zal 'ie zich kapot ergeren aan de theemuts.
Q.E.D.
Dit is het omdraaien van de slachtoffer- en daderrol. Nogal wiedes dat moslims het zo goed kunnen vinden met links Nederland, die zijn daar ook fan van.
Het college van B&W Nijmegen bestaat uit GroenLinks, PvdA en D66.
Nou jongens, maak je borst maar nat. Hier gaan we naar toe, een stem voor VVD is een stem voor G.P.D. Kom er maar in. Lekker progressief en tegelijkertijd het hele land naar de knoppen. Waar zit in vredesnaam nog wat verstand hier in Nederland.
Nijmegen; jammer dat de yanken het niet helemaal weggebombardeerd hebben.
*zucht en droevig wordt*
Die hoer met die mini-rok moet meer respect tonen.
Dus.... in tokotokoland zijn alle mannen hooligans?
Ik denk eerder degene in de hijaab, afhankelijk van waar het plaats vindt natuurlijk.
@Koosnaampje | 06-07-10 | 11:18
Lesbische boerka's....
*verder fantaseert*
PvdA stemmen de volgende keer mensen. Dan zouden we nu al een theehuis hebben gehad waar we onder het genot van een stevige pot gesubsidieerde rooibos konden leren van deze man.
Ho ho ho Mutsaerts, als u hier gaat aankondigen dat er morgen onverwachte overhoring is, dan is het niet onverwacht mee he!
Lastig vallen nee, maar ik denk bij die minirok wel eerder aan zeer gheyle neuqsex dan bij een boerka. Helemaal ongelijk hebben die baarden dus niet.
Kom op ... er is toch niemand verbaasd?
Het is gewoon Nederland hoor.
Ik zou juist de ingezwachtelde moslima plagen door naar haar te knipogen, maar ik ben dan ook geen hooligan.
Gaat alleen al voor de uitdaging de ingepakte versie aanpakken. Ben gek op verrassingen! Die met het korte rokje en leuk topje nemen we maar als toetje.
Vrouwenoverschot door vele homo's. En wat nou als veel van die vrouwen lesbisch zijn?
only in nijmegen
Tuuurlijk, vandaar ook altijd die berichten uit Iran e.d, waar meisjes verkracht worden door hun eigen ooms/neven.. Logisch :S
Kun je lang en breed over lullen maar als ze de jurkjes tot boven de navel bedoelen hebben ze verdomme wel gewoon gelijk. Het is *kuch* natuurlijk niet als uitnodiging bedoeld om maar aan zo een meid te zitten, maar het is zeker niet zo dat de kleding waar men op doelde aantrekt omdat men zo min mogelijk aandacht wil... integendeel... Komt er eigenlijk op neer dat ik dit een beetje een bout bericht vind. Nieuws zoeken waar geen nieuws is.
Je blijft met je vieze stinkpoten van ons traditioneel sinterklaasfeest af.
Mmh. "De Man" wordt hier niet erg veel intelligentie toebedicht. eigenlijk een heel man-onvriendelijk geloof dat islam.
what s new?
Wat de Qoer'aan koert interesseert me geen flikker
Alternatief:
" Om de hoek staat een hooligan of een ander persoon die aan het wachten is om iemand te kunnen lastigvallen. Wie zal hij plagen en/of lastigvallen? "
Een Nederlander. Finnen opereren niet in hun eentje, want het zijn laffe honden.
Superior Bastard | 06-07-10 | 11:14
Ik hoop jaarlijks, anders ga ik huilen...
StijllO_os
Het gaat goed met Nederland, dat blijkt wel weer. Maar die HRA, die móet weg hoor, want ergens anders kunnen we met geen mogelijkheid op bezuinigen.
*weemoedig het hoofd schudt*
Moraal van dit verhaal: vanaf nu allemaal elke dag een gesluierde moslima in de billen knijpen. En als ze een aanklacht indient: gewoon ontkennen. Volgens de sharia is haar getuigenis immers maar de helft waard van die van een man. Ze zal er wel aanleiding toe gegeven hebben.
Waarom willen wij rechtse figuren toch geen Paars+?
Wel, dit is 1 van de redenen linkse "vrinden".....
Hij heeft gelijk. Als ik hooligan was zou ik ook dat meisje met korte rok lastig vallen. Misschien zit er wel een lelijkerd onder het kleed, dat risico wil je niet lopen.
He's got a point there, bontkraagjes zullen zeker het meisje in het minirokje lastig gaan vallen
een hooligan of ander persoon? Stigmatiserend voor alle Rotterdammers!
Onnodig stigmatiserend naar hooligans toe dit. Ik ga dit melden bij het MDI
-weggejorist-
neejho, we hebben geen rechts beleid nodig in Nederland....
Moet er niet aan denken een hijaab met 26 graden...
En straks wederom mogelijk gemaakt door Paars +
Die 3500 is dat maandelijks of jaarlijks?
In het eerste geval belachelijk, in het tweede geval om te lachen.
Ik kijk nergens meer van op, hiervan dus ook al niet meer.
Als ik hooligan zou zijn, zou ik eerder zo'n theemuts lastig vallen. Of andere hooligans. Mooie meiden zou ik eerder een drankje aanbieden.
-weggejorist en opgerot-
REAGEER OOK