Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Nieuw! Sloop T-Mobile vanuit uw luie stoel

zitwel_fauteuil.jpgIedere T-Mobile klant kent het. Je kunt nooit fatsoenlijk bellen wegens een permanente RUK verbinding maar omdat je per negatieve ontvangstbeleving een heel formulier incl. exacte locatie en tijdstip in moet vullen schiet het klagen er nog wel eens bij in. Dat is nu verleden tijd! Dankzij de briljante 'Netwerkradar' app die sinds gisteren verkrijgbaar is in de iPhone app store wordt klagen een automatisme waar je na drie keer al niet eens meer bij nadenkt. Het gaat zo: je ligt lekker in je fauteuil televee te kijken en merkt plotseling dat je weer 'es geen verbinding hebt. Netwerkradar opstarten, een druk op de knop en de hele zooi staat gelogd. Weer terug online = alle meldingen in één keer na T-Mobile versturen, die dan met een aantrekkelijk goedmaakaanbod aan mag komen om de verstoorde relatie te herstellen. Klagen was nog nooit zo makkelijk! Nu nog even eenzelfde tool voor Android bouwen en een variant om je NS geld terug te krijgen in geval van vertraging en we zeiken he-le-maal nergens meer over.

Reaguursels

Inloggen

@Mutsaerts
na of naar ?

rixard | 16-06-10 | 22:56

GeenStijl schreef :
Weer terug online = alle meldingen in één keer na (!!!!) T-Mobile versturen, die dan met een ....
Cursusje Nederlandse taal lijkt me niet weg. Kan even het verschil tussen de voorzetsels 'na' en 'naar' worden uitgelegd.
Dat is blijkbaar nu nog te ingewikkeld voor de redactie.

Het_Genie | 16-06-10 | 20:35

ik heb gewoon geen gsm, das lekker rustig. Vaste aansluiting van de ptt al sinds jaar en dag en werkelijk nog nooit een probleem mee gehad. Wie wil er overigens in godshemelsnaam klant worden bij een bedrijf wat hun centen in de zak steekt in plaats van de zeer belabberde service en kwaliteit van hun netwerk te verbeteren? Ze verneuken dus orange (wist ik niet eens) maar ik zie het simpel; ze hadden dus al lang gebruik kunnen maken van de frequenties ervan wat ze tot op vandaag dacht ik nog niet gedaan hebben, waarom is dat denk je?

sufkut | 16-06-10 | 20:03

Dat zijn de berichten.

Carboneum | 16-06-10 | 19:47

"Na T-mobile versturen"
Waarom zou je ze nog versturen als T-mobile dat al heeft gedaan?

Arie Boom-SWA | 16-06-10 | 19:19

tsja, ik heb nog steeds een nokia van ongeveer tweehonderdvijfenzeventig jaar oud, werkt altijd gelukkig :)

Lampekop | 16-06-10 | 17:19

Krijg net een melding van faal-mobile dat alle filevorming op het 3G netwerk is verholpen. Idioten

Bill_22 | 16-06-10 | 15:19

GVD! werkt alleen met 3.1.3....!!! laat mijn iphone nou gejailbreaked zijn...

nickjuh | 16-06-10 | 14:17

Komt ie ook beschikbaar voor Blekberries? Vriendin krijgt mijn smsjes altijd MINSTENS een uur te laat! 'Schat, het diner staat op tafel!' moet ik tijdens het ontbijt versturen wil ze 't op tijd krijgen!

On ding | 16-06-10 | 14:13

knutsel | 16-06-10 | 11:55

" gewoon opzeggen " ??? heb ik ook gedaan :) sterkte!!!

daytripper | 16-06-10 | 14:04

Android gebruikers hoeven zo'n app niet - die gebruiken namelijk geen t-mobile maar vodafone.. want geen verplicht wurgcontract met t-mobile.

drijflijk | 16-06-10 | 13:37

Pfff aan alle reaguurders: Hebben jullie nou nog niet door dat Geenstijl een raclame contract met Vodafone heeft? En zo nu en dan even de rest zwart moet maken.
Ik heb een Iphone 3G bij T-mobile en heb hier zelden tot bijna nooit problemen mee. Locatie: Utrecht

The Seeker | 16-06-10 | 13:14

Antitheïst | 16-06-10 | 11:56
dan trek je toch je machtiging in zodat ze je rekening niet kunnen debiteren? Onderschat je rechten als consument niet. Mij is het ooit gelukt om een importeur en een dealer van een automerk op de knietjes te krijgen door een forum onderwerp te starten op Tros Radar. Ze waren heeeeel boos op me maar heb wel gelijk gekregen.

Terpetijnzeikert | 16-06-10 | 13:11

Ik geloof alle klachten. Maar ik heb echt nooit problemen. Woon ik dan op die paar vierkante meter waar alles wel goed geregeld is??

Chow | 16-06-10 | 12:56

"... na T-Mobile versturen....??????
Begint het hier nu ook al? Verschil tussen 'na' en 'naar' is te moeilijk?
VMBO gedaan, maar de leerwegondersteuning gemist?

Meneus | 16-06-10 | 12:05

Geen problemen hierzo hoor met T-Mobile op mijn zwarte bes

SD_LEITER | 16-06-10 | 12:04

Ik ben al tijden klant van T-Mobile maar ik ben ongelofelijk klaar met dat bedrijf. Wat een mismanagement. Wel licenties over hebben maar geen capaciteit. Het is gewoon doelbewuste sabotage als je deze groei van mobiel internet niet hebt zien aankomen.
Ik mis al bijna een jaar belangrijke zakelijke telefoontjes, kan niet internetten maar moet wel betalen elke maand, klagen helpt niet. etc.
locatie:Randstad.

Antitheïst | 16-06-10 | 11:56

Eerste twee jaar nooit problemen met T-mobile, de laatste tijd echter geen verbinding, niet gebeld kunnen worden, niet kunnen bellen, zwaar zuigend. Mijn abonnement loopt helaas nog tot januari maar daarna is het tot nooit meer ziens, lutsers. Wat mij betreft gaan ze kopje onder. Niks klagen, gewoon opzeggen.

knutsel | 16-06-10 | 11:55

Een dergelijk systeem zou eigenlijk wettelijk verplicht moeten worden voor alle aanbieders die de verplichting hebben schade te vergoeden of geld retour te geven, in het geval de dienst niet of slecht geleverd werd.

Cinq-Marquis | 16-06-10 | 11:52

@atm0s | 16-06-10 | 11:34
lol
jeugdsentiment

bjusterbaarlik | 16-06-10 | 11:42

ruk, daar heb ik 3.1.3 voor nodig!
zucht

0nt0pic | 16-06-10 | 11:41

does es niet, slopen van een merk is niet sjiek.
daarnaast laat iedereen het zelf beslissen op eigen ervaring

Criticoaster | 16-06-10 | 11:33

~Johan | 16-06-10 | 10:47
Jullie hebben het al zo zwaar, vandaar de extra aandacht voor de kwaliteit van het contact met de beschaving.

Bigi Bana Boy | 16-06-10 | 11:09
LOL @ Midwinterhoorns

Verbinding in Castricum NH -10

Napeauleon | 16-06-10 | 11:31

@ propper1000 | 16-06-10 | 11:22
Ghe, ik begrijp je ongeloof. Maar it is what it is.

Pa Cartwright | 16-06-10 | 11:31

@Liberty Wolfe | 16-06-10 | 11:27

Nee joh doe niet zo gek, als er een euro verdiend kan worden dan geven we meteen al onze gegevens weg, incl passcodes..

pwman | 16-06-10 | 11:31

Wie doet deze app ook nog even voor de immer rulerende BlackBerry maken?

zo dan | 16-06-10 | 11:27

Privacy? Iemand?

Liberty Wolfe | 16-06-10 | 11:27

Zoals "dikke boehoe | 16-06-10 | 10:34" zei, waar blijft die app voor Blackberry?

n0hh | 16-06-10 | 11:23

Pa Cartwright | 16-06-10 | 11:07
Ja, ja. En ik ben sinterklaas.

propper1000 | 16-06-10 | 11:22

Ja maar dan moet je internets het wel weer doen.

ZDEV | 16-06-10 | 11:17

De overwaardering van Apple/T mobile blijkt maar weer eens, nu je zelfs automatische klaag-apps kunt krijgen. Gewoon niet meer aanschaffen de volgende keer.

propper1000 | 16-06-10 | 11:17

@ gasaanstekert | 16-06-10 | 11:14
Klopt. Alles is kudt hier. Ik zou du moment overplaatsing aanvragen. Of anders maar gewoon ontslag nemen.

Pa Cartwright | 16-06-10 | 11:16

voor m'n werk zit ik vaak in dat 020-dorp... elke keer geen verbinding of retetraag...

gasaanstekert | 16-06-10 | 11:14

@ Bigi Bana Boy | 16-06-10 | 11:04
Zo zijn er ook nog mensen die steevast zaniken over UPC. De afgelopen 12 jaar op 4 verschillende adressen hetzelfde kabelinternet contract gehad; nooit problemen, vrijwel geen storingen, snelheid naar behoren.

Pa Cartwright | 16-06-10 | 11:13

@Bigi Bana Boy | 16-06-10 | 11:12
stinklink

bjusterbaarlik | 16-06-10 | 11:13

Nforcer | 16-06-10 | 11:08
Die midwinterhoornen van T-Mobile zijn inderdaad prima.

Bigi Bana Boy | 16-06-10 | 11:09

Ik heb trouwens helemaal geen slechte verbinding, gewoon prima hier in Twente.

Nforcer | 16-06-10 | 11:08

@ robbah | 16-06-10 | 11:03
Zo belde ik ruim 4 maanden gratis, geen flauw idee waarom. En nadat ik mijn telefoon in de Prinsengracht had laten flikkeren en bij T-Mobile ging zaniken om een nieuwe, kreeg ik die ook, kosteloos. Niks mis met dat T-Mobile.

Pa Cartwright | 16-06-10 | 11:07

Dus. Vind ik ook. Echt wel. Mogen we bij de 50 comments een nieuw topic?

Detlev Tarnowitz | 16-06-10 | 11:07

Vooral die heuptasjes zijn te gay.

Biff Eagleburger | 16-06-10 | 11:05

Briljant! Meteen downloaden die (h)app

Teruggejorist | 16-06-10 | 11:05

Hate to be a party pooper maar ik heb nooit problemen met gewone verbindingen van T-Mobile. Nooit gehad ook. Is this not a bit overdriven ?

Bigi Bana Boy | 16-06-10 | 11:04

Kan iemand mij trouwens vertellen hoe T-Mobile mij 2 gratis maanden internet gaat geven, terwijl ik al 24 maanden gratis internet heb..? Of zijn die 24 maanden gratis internet eigenlijk niet gratis? Of eigenlijk geen internet? Of word ik nu gewoon niet gecompenseerd?

robbah | 16-06-10 | 11:03

@Sir EnemA | 16-06-10 | 10:35:
Inderdaad, artikel is ineens weg...
Hebben ze dan toch op de verkeerde tenen gestaan? (NRC/Limburg)

OverSoft | 16-06-10 | 11:02

Ik heb gewoon telfort, lekker eenvoudig en werkt altijd, T-Mobile moet deauddd

Lampekop | 16-06-10 | 11:01

Nog goedkoperder en effectieverder: geen iPheun kopen, maar een echte telefoon.
Hapax | 16-06-10 | 10:58

Of een iPhone kopen met Vodafone erbij. Best of both worlds.

Croissant | 16-06-10 | 11:01

Handig dit, zal wel goed zijn voor de netwerkbelasting zo'n 'radar'

robbah | 16-06-10 | 10:59


Nog goedkoperder en effectieverder: geen iPheun kopen, maar een echte telefoon.

Hapax | 16-06-10 | 10:58

@ Rho'd Berth

IPhone kan wel multitasken!

Valentinoos | 16-06-10 | 10:53

Ik heb een Hi-T65. Hoe werkt dat precies, dat 'downloaden'?

F. von Zeikhoven | 16-06-10 | 10:50

Als de klachten niet compleet terecht waren, zou ik vermoeden dat u als GS zijnde jaloers bent op 'die andere met die roze kleur'.

keeskwal | 16-06-10 | 10:50

kort door de bocht | 16-06-10 | 10:19

Lol!

BeertjeB | 16-06-10 | 10:49

Alleen jammer dat ie niet aangeeft als er geen 3G netwerk is, dat is mijn grootste ergernis.

Gips | 16-06-10 | 10:49

Vreemd. Ik heb met mijn iPhone nog nooit problemen gehad. Of dank ik dat aan mijn fortuinlijke locatie (Den Bosch)?

~Johan | 16-06-10 | 10:47

Wat moet je met een Android-app...? Als je met een Android-phone op T-Mobile zit is het je eigen schuld, je had beter moeten weten.

Zeeland Sjort | 16-06-10 | 10:45

@ Mr Moore | 16-06-10 | 10:36

Multitasking, maar niet onbeperkt. Multitasking in iOS4 geldt alleen voor specifieke toepassingen, namelijk; location data, voice over IP (VoIP), en audio. De applicatie zelf moet het ook nog ondersteunen.

Denk wel dat dit voldoende is; gamen en navigeren doe je toch niet, ik noem maar een voorbeeld.

Ben Zine | 16-06-10 | 10:45

ik heb er de laatste weken ook in berust, maar dit is toch aanleiding om eens in actie te komen. Het is om te janken de laatste tijd.

JamesD | 16-06-10 | 10:45

Is er ook al een WinMo app?

Yoghurtje | 16-06-10 | 10:42

@ Superior Bastard | 16-06-10 | 10:32
Dat jeugdig enthousiasme van 'm... het lijkt wel een kitten af en toe.

Multiflauwekulti | 16-06-10 | 10:38

App. gedownload, even de honden uitgelaten, Tel. los van de Wi-Fi, weer terug en húp, drie meldingen de deur uit. Ben doorgaans geen zeikerd, maar dit is best leuk.

Napeauleon | 16-06-10 | 10:36

@Rho'd Berth | 16-06-10 | 10:21

iPhone 3GS Verreweg de beste telefoon die ik tot nu toe gehad heb... En de volgende generatie ondersteunt wel multitasking.

Mr Moore | 16-06-10 | 10:36

Gewoon de ouwe trouwe P.T.T.. Die schijnt tegenwoordig wel een andere naam te hebben, maar het werkt nog steeds feilloos.

Multiflauwekulti | 16-06-10 | 10:35

was ik nou net aan het reageren op een NRC-limburg topic dat nu weer is ingetrokken? (/offtopic)

Sir EnemA | 16-06-10 | 10:35

Fuck T/mobile, al meer dan 10 jaar klant daar en ik gebruik geen internet op mijn telefoon. Last met verbinding krijgen of mijn verbinding valt weg als ik een sms krijg. Nu krijg ik dus 2 maanden internet abbo gratis. Echt een lachertje, 0 euro met 0 euro verrekenen.

YouBastard | 16-06-10 | 10:34

En komt er dan ook een klaag machine voor de heerschende BlackBerry?

dikke boehoe | 16-06-10 | 10:34

ze hebben bij die duitsers bijna dezelfse kleur huisstijl als GS, toeval?

tismaareenmening | 16-06-10 | 10:33

"één keer na T-Mobile versturen" moet zijn "één keer naar T-Mobile versturen"

Bascii | 16-06-10 | 10:32

"alle meldingen in 1x NA T-mobile sturen"
Doe eens gauw verbeteren Muts.

Superior Bastard | 16-06-10 | 10:32

Fout opgetreden
Op dit moment kan geen connectie gelegd worden met de server, probeer het later nog eens.
Zelfs T-mobile kapot maken vanaf mijn luie stoel kan niet door dat klote internet.

Bill_22 | 16-06-10 | 10:31

vet, meteen geinstalled, thuis valt de helft van de tijd mijn verbinding weg, dan denk ik ach, weer eens geen service...

yokiamy | 16-06-10 | 10:30

Die Duitse roze maffiabende is al jaren ruk en liet het oplossen van hun eigen fouten altijd al ten koste van de klant gaan. <br>
<br>
Daarnaast hebben ze Orange om zeep geholpen (R.I.P.).

sambalbaj | 16-06-10 | 10:26

T-Mobile slopen kan toch veel makkelijker, gewoon een linkje op Geenstijl en de guurders doen de rest.

necrosis | 16-06-10 | 10:26

Na hun fantastische tip om de simkaart van iemand anders in mijn telefoon te doen en dan te kijken of het probleem opgelost is, ruik ik bloed. We gaan ze kapotmaken!!!

Davando | 16-06-10 | 10:26

Hey GeenStijl. Android was toch zo ruk? Waarom is een klaag-machine voor Android dan opeens wel geoorloofd? Doe es snel een GeenStijl app voor Android maken dan!

Perrywinkle | 16-06-10 | 10:24

@Mezelf: wifi, niet wiki. rund.

Rho'd Berth | 16-06-10 | 10:22

Geniaaaaal!!!!

Olief | 16-06-10 | 10:22

Wat een bs

Totti14 | 16-06-10 | 10:22

Mag je de app van apple wel gebruiken over 3G, of alleen over Wiki?
En moet je eerst elke keer Steve Jobs bellen als je de app start om toestemming te vragen?

Rho'd Berth | 16-06-10 | 10:22

@ mezelf Ik hoop.... zucht

Ben Zine | 16-06-10 | 10:21

Ik dat KPN alsnog met de iPhone komt. Van T-Mobile word je ook niet blij.

Ben Zine | 16-06-10 | 10:21

oh, wacht, iphone kan natuurlijk niet multitasken, vandaar dat je de app telkens handmatig op moet starten. Blijft een pauper foon.

Rho'd Berth | 16-06-10 | 10:21

Gisteren gedownload. Fantastische app. Lekker slopen die handel!

Krie | 16-06-10 | 10:20

Ahh, daar zat ik op te wachten... not

Nikolai Bellic | 16-06-10 | 10:20

De vraag is: waarom draait die app niet gewoon continue in de background en logt die alles automatisch? Dat 'start de app op' deel klinkt toch vrij primitief.

Rho'd Berth | 16-06-10 | 10:20

Niet klagen maar dragen. Ik heb geen vrienden dus de kwaliteit van de verbinding zal mij een zorg zijn.

Randy McRanderson | 16-06-10 | 10:19

Kan de App niet downloaden.... geen verbinding.

kort door de bocht | 16-06-10 | 10:19

Ik was Ben, maar Ben nu even uit.

illuvatar | 16-06-10 | 10:18

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken