Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

We gaan gewoon door in banlieue Leidsche Rijn

vinexfhel2.jpg Nee maar, wat wij nu toch lezen op het Utrechtse systeemhaatweblog DNU (een weblog dat is opgericht omdat je weblogs nou eenmaal niet door de papierversnipperaar kunt halen): een straatgenoot van het door allochtone jongeren uit Leidsche Rijn weggepeste homostel is nu ook ernstig bedreigd. Lees zelf even de details: "De (inmiddels aangehouden) jongen zou met een scooter op de vrouw ingereden zijn en behoren tot de groep jongeren die vrijwel zeker verantwoordelijk is voor de pesterijen." Jeetje. En dat terwijl burgemeester Wolfsen net lekker bezig was met de boel bij elkaar houden in de theecommissie Mens en Samenleving. Het is toch wat. Roept de gemeenteraad op tot RESPECT blijken die homohatende scooterboys zich daar niks, noppes, nada, naks van aan te trekken. Schorriemorrie is het! Leuk weetje voor de dinsdag: de straat waar die homo's worden weggepest grenst aan de straat waar in 2007 een socialewoningbewoner zijn allochtone buurman omlegde. Reden: overlast. Ach, inmiddels heeft Utrecht een college met veel Groenlinks dus heeft u een koophuis in Leidsche Rijn? Face it, you're fucked! Update: jammer mensen, er valt weinig tegen homohaters te doen, maar de "toezichthouders" zijn al uit het vet gehaald.

Reaguursels

Inloggen

d_2k | 15-06-10 | 12:17
Eensch!

Henk Houthakker | 17-06-10 | 19:34

en die aleid kwolson ofzo, die is gewoon een nicht die nog niet uit de kast is gekomen. kijk s hoe ie praat en kijkt. en die maro's verpesten het voor zichzelf, ze worden door iedereen uitgekotst, ik neem ze niet meer als klant.

jodidor | 16-06-10 | 22:05

Waarom gaan mensen nog nar de pliesie, vraag je je af, als een honkbalknuppel een betere oplossing is? Bivakmuts op en na het donker op pad, want dan zijn die jongens massaal nog buiten inplaats van netjes in hun bedjes. Gepakt wordt je alleen als het klootzakje in kwestie gaat klagen dat het die homo van de hoek geweest moet zijn, want daar had hij zelf immers net een brandbommetje naar binnen gegooid?

En dan dus echt heel erg goed meppen met die honkbalnuppel, niet lief een tikje, nee, gewoon half dood met de waarschuwing dat het de volgende keer helemaal dood is en dat dat ook voor zijn vriendjes geldt.

Lepanto | 16-06-10 | 19:18

oplossing: Overlast veroorzakende, homowegpestende, intimiderende, bedreigende bontkraagcapuchon scootermocro's met familie en al het land uit bonjouren. Alle andere maatregelen als thee drinken, rapclubjes organiseren en buurthuizen bouwen helpen niet.

Amazing_Mark | 16-06-10 | 12:22

Het frappante is trouwens ook dat den werkende burgert zelf dit soort tuig bekostigd, met dank aan de roverheid. Als dank voor het feit dat je zo'n beetje het halve jaar aan het werk bent voor de staat, krijg je dat tuig er extragraties bij. Als je werkt en zo'n huis koopt zit je met allerlei lasten en ontkom je er niet aan te betalen voor van alles en nog wat. Doe je geen ruk, dan krijg je een sociale huurwoning, huursubsidie, uitkering, buurtcoachmatties, scooters, you name it - u betaalt.
.
Dit soort tuig is niets anders dan slavenvolk. Gewoon ergens te werk stellen en snoeihard met de zweep erover. Da's gewoon gezond verstand, niet meer en niet minder. Geweld is immers vaak de enige taal die dit schuim begrijpt.

Auweyida | 16-06-10 | 10:45

Niet alleen de heaumeaus moeten het ontgelden.
In het Mirandabad in 020 heeft een horde marokkanen wederom autochtone meisjes sexueel lastig gevallen.
Het knijpseizoen is weer begonnen in de Nederlandse zwembaden voor het schorriemorrie van de proleet.
Hullie moeders en inteeltzussen zwemmen al apart.
Daar kan dit muzelmantuig ook nog wel bij.


www.at5.nl/tv/at5-nieuws/aflevering/57...

wachtmeester de bruy | 16-06-10 | 06:25

@ BertBrussen
Die quote klopt van geen kant, natnek. Hij DREIGDE op de vrouw in te rijden (en deed dat dus niet) en volgens de buurt hoorde hij tot de treitermocro's. Ongetwijfeld behoorde hij tot die groep, want ons kent ons in hun wereldje; maar 'de buurt' is toch niet echt een goede bron van info....

Probeer je die carrieremove naar de TeleG te maken?

%@% | 16-06-10 | 00:10

@lidlbier

wauw had je die 3 zinnetjes niet in 1 reaguursel kunnen stoppen? oh nee ik zie het al , tussen de eerste en de tweede had je 6 minuten tijd nodig om een zinnetje uit je toetsenbord te persen en daarna heb je nog eens een voltalige 3 minuten gebruikt om het laatste rotzinnetje te bedenken, heeft vast flink wat denkwerk gekost he. tsjonge dat geenstijl volk heer

#Geenstijl permaban adviseren doet

bundesproject | 15-06-10 | 21:54

dat hoorde je vaak daarom ben je hier!

lidlbier | 15-06-10 | 20:31

zijn toch teksten voor inburgeringscursus "jullie horen niet bij ons"

lidlbier | 15-06-10 | 20:28

jullie horen niet bij ons . wie is hier nou racisctisch?

lidlbier | 15-06-10 | 20:22

"It's amazing what you can accomplish with a simple baseball bat."
George Carlin.

Oberst | 15-06-10 | 20:21

allemaal enkelbandjes die bontkraagjes zeg ik!

bundesproject | 15-06-10 | 20:14

Waar zijn die zogenaamd zo heel erg strenge vaders van dat tuig eigenlijk?
TM | 15-06-10 | 16:41

Die strenge vaders vinden het prachtig hoe hun zonen Jihaat bedrijven;
Wordt ze met de paplepel ingegoten.

Alsof die "strenge vaders" zich geintegreerd hebben...

Ik vraag me af wat voor "opvoeding" het geinteelde nageslacht van de islamitische scooter terroristjes zullen krijgen...

Maak je borst maar nat NL.... Die ongein van nu is nog maar het begin van de islamitische terreur die heel Europa kapot aan het maken is.

Linkse politici en islamitisch kolonisme : Neiden moeten Europa uitgezet worden.

... En de homo's? Die moeten ook maar eens knokploegen oprichten en de islamitische enclaves onveilig gaan maken.
Hebben ze zo ondertussen alle recht toe.

TX RiX | 15-06-10 | 19:53

Ach mensen... Wat een ophef allemaal nou weer...
Het is toch zo ondertussen wel duidelijk dat de moslim kolonisten met alle mogelijke middelen hun eigen enclaves in Nederlandistan tot stand willen laten komen?

In elke stad is er al "bezet gebied" waar we als Nederlanders maar beter niet meer kunnen komen...
Niets nieuws onder de zon.

TX RiX | 15-06-10 | 18:50

De Utrechters wilde zo graag een links PVDA en GL college nou dan moeten ze ook maar op de blaren zitten

Domtoren | 15-06-10 | 18:31

Ik stel voor dat we een dhimmi belasting gaan betalen en natuurlijk homo's dead maken. Misschien dat de autochtone bevolking dan met rust wordt gelaten.
/PvdA modus uit/

funkyd | 15-06-10 | 18:05

Daar gaat weer een hele subsidiekraan open voor deze kansjongeren!

borderliner | 15-06-10 | 17:58

@du Roi Soleil | 15-06-10 | 17:05 : Er zijn in Nederland toch zeker al helemaal geen grenzen meer?

TM | 15-06-10 | 17:25

Volgens mijn zijn die scootergays zelf gay, en dulden ze geen concurrentie.
Zitten heel de dag tegen elkaar aangekleeft, tegen elkaar aan geschurkt achterop, gaan alleen met jongens om.. etc.
Wat zei Pim ook al weer hierover ?

vmk | 15-06-10 | 17:22

De oplossing zal wel weer gezocht worden in het verder openstellen van de grenzen, waardoor de laatste blanken hun toevlucht zullen nemen tot de grenzen van Nederland of zelfs daarbuiten. Op een zeker moment worden er in Nederland geen autochtonen meer geterroriseerd door allochtonen.

du Roi Soleil | 15-06-10 | 17:05

Wolfsen eruit ,vent met ballen erin.

Even snel een knuffeltje van de M.E. en dan een snoeiharde trap in je reet.

robert39 | 15-06-10 | 16:44

@Joe Carioca | 15-06-10 | 14:11 : Niet zo zeiken Joe. Het komt uit Utrecht, het pest homo's en lesbo's weg, en het woont in de buurt van Kanalen Eiland.

1 + 1 = ?? Juistem. Je moet ook niet netter gaan doen dan nodig is. Dat doen die kudt 'straat coaches' wel. En ondertussen lachen die huftertjes/hufters zich de pleuris want die 'straat coaches' mogen helemaal geen flikker doen. No pun intended.

TM | 15-06-10 | 16:43

@Joe Carioca | 15-06-10 | 14:11 : Niet zo zeiken Joe. Het komt uit Utrecht, het pest homo's en lesbo's weg, en het woont in de buurt van Kanalen Eiland.

1 + 1 = ?? Juistem. Je moet ook niet netter gaan doen dan nodig is. Dat doen die kudt 'straat coaches' wel. En ondertussen lachen die huftertjes/hufters zich de pleuris want die 'straat coaches' mogen helemaal geen flikker doen. No pun intended.

TM | 15-06-10 | 16:43

Waar zijn die zogenaamd zo heel erg strenge vaders van dat tuig eigenlijk?

Gewoon de ouders persoonlijk verantwoordelijk stellen voor de daden van de kinderen, en die ouders dan ook daadwerkelijk dagvaarden. Moet je eens zien hoe snel dat allochtone tiener tuig zich weet te gedragen.

TM | 15-06-10 | 16:41

Waar zijn die zogenaamd zo heel erg strenge vaders van dat tuig eigenlijk?

Gewoon de ouders persoonlijk verantwoordelijk stellen voor de daden van de kinderen, en die ouders dan ook daadwerkelijk dagvaarden. Moet je eens zien hoe snel dat allochtone tiener tuig zich weet te gedragen.

TM | 15-06-10 | 16:41

Hihi, op Funda vind je bij huurwoningen een TIJDELIJKE KORTINGSACTIE !
Voor alle maisonnette woningen van Terwijde Zuid die per direct gehuurd worden is een tijdelijke kortingsactie opgezet. U kunt kiezen uit:
* één maand vrije huur OF * één jaar lang korting op de huur (bijv. bij een huur van € 860,- een korting van 12 maanden waardoor u slechts € 788,- per maand betaalt)

Zie: www.funda.nl/huur/utrecht/appartement-...

Valentijn Schuinsmaa | 15-06-10 | 15:27

De oplossing is zo simpel: stuur een stuk of vijf Ferry Supercops met een 007-bevoegdheid naar dat soort wijken. Laat ze die verdachte jongens maar eens goed dwarszitten. Achtervolgen, intimideren, en bij een grote bek meteen de stront achter de oren vandaan slaan en 48 uur vasthouden. Allemaal legaal! En een stuk effectiever dan dat enorm irritante en incompetente: "Maar we heben geen bewijs en getuigen boehoeee!" Als je niet eens straattuig van 18 jaar oud aan kan pakken, hoe moeten ECHTE zware jongens dan aangepakt worden? Die lachen zich het schompes om deze perikelen.

The Green*Machine | 15-06-10 | 15:15

Opvallend is ook ,de 'straatcoaches' , die gasten doen letterlijk niks anders als ruimte innemen van het gemeente huis,staan met z'n allen uit hun neus te vreten,en kunnen geen orde bewaken.
De finnen in de omgeving,willen zoals al eerder hierboven heeft gestaan,alleen maar een blowhok waar ze kunnen PS3'en, buurt centra's gaan hier niet mee akkoord,en dus moeten daar de ruiten er maar uit.
Ondertussen hebben we een burgemeester die alleen naar een opening van een cultureel centrum durft te komen,als hij van te voren zeker weet dat hij geen finnen tegenkomt.Kwestie van een straatvoetbal toernooi organiseren op die dag aan de andere kant van de wijk.
Ik heb _zwaar_ medelijden met de mensen die daar een starters woning voor teveel geld hebben gekocht,en nu er niet meer vanaf kunnen komen. Wanneer leren we nou eens,dat die sociale huurwoningen te midden van (relatief) dure huizen,niet en nooit zal werken?
Utrecht gaat door de plee heen,en niemand doet maar iets...

zaag | 15-06-10 | 14:30

En nee, een verdachte kun je niet vervolgen. Maar volgens jullie is iedere allochtoon in de buurt van het homostel waarschijnlijk al schuldig, niet?

Joe Carioca | 15-06-10 | 14:11

Wel grappig dat iedereen hier over "ze/de daders" spreekt, terwijl die helaas nog niet gevonden zijn en dus - hier komt 'ie - nog niet vervolgd zijn.

Joe Carioca | 15-06-10 | 14:09

als moeder van een hele vriendelijke,aardige homojongen zou ik graag willen dat stellen die hgetreiterd worden zich ergens kunnen melden zodat wij er tehgenop kunnen treden. Ik ben een al wat oudere moeder maar NIET bang voor dat tuig dat eens flink een lesje geleerd dient te krijgen. Ik zou ze eerst een paar dagen opsluiten in de varkenstal van mijn oom, bewaakt door een paar flinke pittbulls en ze dan verplicht minimaal 6 maanden zonder sieraden laten lopen in kleding van de WIBRA. Uiteraard krijgen ze ook een vervoermiddel, een step!!

hilde | 15-06-10 | 13:53

Gewoon die hele wijk rigoureus afbreken,
d'r zit helaas niets anders op.

vander F | 15-06-10 | 13:51

Je begint je bijna af te vragen wat erger is, Nederland 1940 of Nederland 2010.

Ariel | 15-06-10 | 13:43

@Spaansche Griep | 15-06-10 | 12:52
Euhm, ja, dat bedoel ik dus, een betere benutting van het huidige politieapparaat.. En ik denk dat het WEL zo makkelijk is, maar dat het overgecompliceerd wordt... Het is een kwestie van knopen doorhakken, een niet-eens-zoveel-hardere-aanpak toe te passen. Kwestie van doen..

Dus ik zeg: DOEN!

An die ARBEIT | 15-06-10 | 13:22

Kom zeg,het is in dit land toch heel normaal dat de slachtoffers moeten verhuizen.
Dat geldt niet alleen voor vinex wijken.

Beëlzebul | 15-06-10 | 13:11

Bolle Wim | 15-06-10 | 13:00
Heel veel, als het mis gaat kan de Nederlandse belastingbetaler er voor opdraaien. Persoonlijk zie ik meer in een goed gericht neqschot of direct in het voorhoofd.

C.Mill | 15-06-10 | 13:06

Zitten die krankzinnig dure grondprijzen van koopwoningen waarmee de sociale woningbouw (mede) mee worden gesubsidieerd ook in die 7,2 miljard eurootjes per jaar?

Jarre Tell | 15-06-10 | 13:03

En waarom wordt gelijk weer HEEEL leidserijn hierbij betrokken? het deel waar het is is toch echt terwijde dat opzichzelf een stad/dorp is. en straatcoaches? neh dus echt niet de gene die in de buurt lopen zijn al kansloos en politie reed er bijna iedere dag om de haveklap maar zelfs die zie je nu niet meer rijden daar

assy | 15-06-10 | 13:02

weggejorist?

wat is dat voor een onzin? ook van plan heel Amerika weg te jorissen? daar staat wapenbezit nota bene in de grondwet! Wordt tijd om het ook in nederland toe te passen.

Shame on you geenstijl!

aspergie | 15-06-10 | 13:00

Wat is er eigenlijk mis met een opvoedkundig knieschot?

Bolle Wim | 15-06-10 | 13:00

De pickwickbrigade heeft nog steeds niets opgeleverd. Dan maar toezichthouders,die in gecoumoufleerde vogelhuisjes aan de wijkrand met een ferrukijkert de bontkraagjes in de gaten houden. niet doen hoor mo en ach met? izzniegoet. iesch slecht.

Je moet god..... mme dat tuig keihard aanpakken. we weten nu toch onderhand wel na 30 jaar rifbaviano,s dat dit een volk is wat zijn driften niet kan beheersen,nog luisteren,nog respecteren. en zo zijn er nog wel een heleboel dingen waarom IK op wilders stem.

aruntje | 15-06-10 | 12:56

@ An die ARBEIT | 15-06-10 | 12:27
Dan moet de politie wel een ruimer mandaat krijgen dat nu, nu mogen ze helemaal niets! En dan krijg je weer allerlei clubjes die beginnen te miepen over het schenden van rechten, en politiestaat.
Zo eenvoudig is het allemaal niet, denk ik.

Spaansche Griep | 15-06-10 | 12:52

Maak je niet zo druk Brussen, het is Leidsche Rijn. Dat gebied is jaren geleden al opgegeven. Wat ben je voor loser om daar een huis te kopen ?

fart majeur | 15-06-10 | 12:48

toezichthouders, straatcoaches, sociale dienstverlening... Allemaal kosten die niets opbrengen!!

gozahtje | 15-06-10 | 12:47

@ All | 15-06-10 | 12:17
Ik zou het ander formuleren, geen koophuis tussen sociale huurwoningen nemen, er zijn veel fatsoenlijke mensen in een huurhuis, maar de kans is groot dat een woningbouwvereniging kansloze tokkies en allochtonen uit een bepaalde wijk daar een woning aanbiedt om daar de overlast te verminderen.
-
Maar wat nu zo zorgwekkend is met die straatcoaches, zeker als men uit de zelfde bevolkingsgroep komt, is dat er naar straatcoach Mohammed wel wordt geluisterd, en naar wijkagent Arie niet meer, dus de politie verliest.

Spaansche Griep | 15-06-10 | 12:47

Er is wel een groep die er wat aan zou kunnen doen, en dat ook graag zou willen.
Maar niet policor, uiteraard.
Deze groep heeft als motto ,Non Blaterare Sed Polire.
En ze hebben dat al eens eerder gedaan met groot succes.

Nacht und Nebel | 15-06-10 | 12:44

Kijk bewijs heb je wel nodig natuurlijk. Maar in dit soort gevallen zou je gewoon een agent met handtasje langs die jongens moeten sturen en een camerawagen en een busje agenten op afstand neerzetten. Dan heb je ze binnen 10 minuten met bewijs. Kortom, waarom doet men niet wat meer met het fenomeen LOKHOMO'?
bit.ly/chkkgW

Simon_GS | 15-06-10 | 12:42

We moeten meer straatcoaches ((C) PvdA) komen !

Marcus Porcius Cato | 15-06-10 | 12:33

Overigens

in de jaren zeventig was er iets met mariniers op de dam. Dat was weliswaar een beetje "not done", maar effectief... effectief.....

wouter het bos in | 15-06-10 | 12:28

-weggejorist-

SjokoSjaak | 15-06-10 | 12:28

Ik hou er niet van om dit soort termen te gebruiken, maar: Ferry's! Die hebben we nodig. Het Nederlandse politiecorps zit vol met gezonde kerels, die juist graag eens zo'n etter in de ( al dan niet bont- ) kraag te vaaten. Ik kan het weten, heb ze in m'n jongere jaren vaak zat op de laatste zenuwen gespeeld.

Any way, betere benutting van het huidige poltieapparaat, dat moeten we doen. Zoals ik zeg gewoon een paar echte mannen, in burger die buurt in sturen en even huis laten houden. Dat stuurt een duidelijk signaal naar al het schorriemorrie. Nu weet men dat het een kwestie is van nachtje in de cel en dan weer lekker de straatnozem uithangen op je Gilera Runner met teruglooppijpje en traanplaatjes op de voetplanken.....

Als je dat doet, heb je populistische termen als " straatcommando's, straatterroristen en knieschoten " ook niet meer nodig...

An die ARBEIT | 15-06-10 | 12:27

Wat een dom gelul weer van die Aleid Wolfsen. Die man is passief en incompetent.
Wie nu nog PvdA/GL/D66 blijft stemmen, is gewoon zo'n autochtone semi-gestoorde idioot, een zanger lichte muziek zonder werk, of een bipaspoortige bicultureel met islamistische doelen.

Fijnstoffer | 15-06-10 | 12:25

"Het homostel kocht drie jaar geleden een woning in de wijk, maar werd van meet af aan geteisterd door scheldpartijen, vernielingen en bedreigingen van allochtone jongeren."
Waar doet dit me toch aan denken??
Oh ja... Cohen (PvdA) in Pauw & Witteman: "Je zal maar in een wijk wonen die totaal van kleur is veranderd. Als er dan een partij komt die zegt: het valt wel mee en het is interessant, allerlei nieuwe inzichten, dan laat je mensen in de steek. Zeker als er overlast en criminaliteit is. Het begint met de erkenning daarvan." www.parool.nl/parool/nl/224/BINNENLAND...

vip33 | 15-06-10 | 12:24

Wat was er mis met d´aloude gettho´s, daar kunnen de kansenjongeren elkaar lastigvallen. Hek derom en klaar.

wouter het bos in | 15-06-10 | 12:23

PietHeyn | 15-06-10 | 11:54
+1 Het is een heel simpel verhaal: als je voor weinig geld een groot huis kunt kopen, kom je tussen de tokkies terecht. Beschaafde buren kosten nou eenmaal geld.

John Muts | 15-06-10 | 12:21

Gewoon afzinken in het IJsselmeer, dat hele Leidsche Rijn. Trouwens, meteen maar heel Utrecht erachteraan mikken. Is nog nooit iets goeds vandaan gekomen.

provinciaaltje | 15-06-10 | 12:21

Impeach Aleid Wolfsen!
tipo | 15-06-10 | 11:17
JuisT!
Impeach die, net als in 040 (de crimineelste stad van 0031), democratisch gekozen (u weet wel de keuze was PvdA of PvdA kandidaat) burgervader.

Russ Meyer | 15-06-10 | 12:17

@Henk Houthakker | 15-06-10 | 11:52
Zelfs al was er een middel om iemands hypofyse te veranderen. Als deze mensen gelukkig zijn zoals ze zijn en niet willen veranderen, is het ook goed. Dat gaat verder niemand een flikker aan. Stukken stront die het blijkbaar nodig vinden de levens van deze (en andere) mensen te verzieken dienen zo snel mogelijk doorgetrokken te worden en verdienen geen bestaansrecht.

d_2k | 15-06-10 | 12:17

Nooit een huis van de tekening kopen.... simpel

All | 15-06-10 | 12:17

MAW: sorry belastingbetalende burger (blijft u dat voor al doen want U weten wij WEL te vinden en tegen U zullen wij WEL keihard optreden) wij zijn niet in staat u te beschermen maar we doen er AL-LES aan heur!
Plas. Glas. Was. ... Pluus.

Rest In Privacy | 15-06-10 | 12:15

Het is blijkbaar 'veel makkelijker' een paar jongens in de kraag te vatten die een s'nachts een helikopter met een laserlantaarn beschijnen dan 'bekenden van de politie' op de reeds bekende adressen via getuigen en surveillance op te pakken.
Ik zeg; men wil deze criminelen niet oppakken, zo simpel en fnuikend is dat!

afdankert | 15-06-10 | 12:15

Een Castro-Castro kopie bouwen op Rottumeroog en op Rottumerplaat, origineel Peruaans personeel afhuren, carte blanche geven: opgelost.

Wat_een_kudtnick | 15-06-10 | 12:13

Probleem is dat ik na wegpestverhaal geen nekharen meer heb die overeind kunnen schieten bij de walgelijke reacties van de overheidsdiensten in deze. *kots*

Als de overheidsdiensten het probleem erger willen maken, doen ze het uitstekend.

Achterdocht | 15-06-10 | 12:12

@aspergie | 15-06-10 | 12:06
O.k. ik ben geen jurist maar dat soort zelfverdediging is strafbaar. Voor man tot man combat in het kader van zelfverdediging is m.i. meer begrip.

Sliptong | 15-06-10 | 12:10

Volgens het gerucht zou een homo zijn penis aan een kind getoond hebben, hieruit zijn de pesterijen en de ophef ontstaan.
Als het geen homo was geweest, maar een reguliere pedo dan is er een grote kans dat die ook weggepest was. Alleen zouden we dan lintjes aan het uitdelen zijn :-P

E2K | 15-06-10 | 12:09

-weggejorist-

aspergie | 15-06-10 | 12:06

@Zo jammer! | 15-06-10 | 11:59
Zo jammer.

Sliptong | 15-06-10 | 12:03

@aspergie | 15-06-10 | 11:58
Judo helpt niet. Leuk als basis voor vallen en opstaan of als je Dennis van der Geest heet. Ik heb alles gedaan, judo, karate, aiki-jutsu, thai boxen maar krav maga is het beste voor je zelfverdediging. Ik doe het niet maar veel kennissen, familieleden doen het wel en zijn er zeer te spreken over. Tegenover zo''n kickboxende rifaap, indien geen Badr Hari, kom je daar het beste mee weg.

Sliptong | 15-06-10 | 12:02

Scooters verbieden op straat!

Zo jammer! | 15-06-10 | 11:59

Pas op het allerlaatste moment als dat GS/PvdA schuim er niet meer onderuit kan en het wegkijken genant wordt komen ze met slap gezwets over 'respect' en samen dingetjes doen en andere multicul dit en datjes. Tinus Trekveer ik kan je helemaal volgen.

Hanxie | 15-06-10 | 11:59

Stuur die f*cking bontkragen nozems op begeleid vakantie (lees: opvoedingskamp) naar voor mijn part Ibiza of zo! Dat zal ze leren!! Als ze zo doorgaan dan is echt de maat een keer vol en dan hebben ze het er echt zelf naar gemaakt en dan moete n ze maar zien of wij weer een keer aardig gaan doen. Het begrip-hebben kan niet eindeloos gerekt worden hoor! Pas d'r op!!!

zeefert | 15-06-10 | 11:59

Sliptong

Tsja krav maga is wel heel heftig hoor, misschien een sportschoolabbonement of judolessen?

aspergie | 15-06-10 | 11:58

-weggejorist-

Nacht und Nebel | 15-06-10 | 11:58

@witwas | 15-06-10 | 11:45
De daders zijn aangewezen en dat vind jij voldoende bewijs??? Dat zou lekker zijn! Je buurman ziet jou niet zitten, belt de pliesie met een loel-verhaal, wijst je aan en jij wordt opgesloten? Natuurlijk is er bewijs nodig in een zaak. En die strontjongens die ze oppakken als verdachte ontkennen gewoon alles of zeggen helemaal niks. Die kennen het klappen van de zweep wel op een pliesie-bureau. Zonder bekentenis en bewijs IS er geen zaak.

DeBruineSter | 15-06-10 | 11:57

Weten we het nou nog niet? Koop gewoon noooooit een huis in een VINEX-wijk. Als je koopt van tekening weet je nooit wie er in je buurt woont en weet je nooit wat de overheid aan overlastgevende troep op jouw stoep deponeert. Ja een oud huis moet je opknappen, ja maar je weet tenminste hoe de buurt er uit ziet. Ik heb al veel mensen uit Ypenburg met hangende pootjes zien terugkomen omdat bleek dat ze een huis hadden in een buurt met Haagse Harry's

PietHeyn | 15-06-10 | 11:54

Johnnie Stalker | 15-06-10 | 11:24

Beetje omslachtig, pleur ze dan gewoon in zee en bouw er een eiland bovenop.

hero_of_heaven | 15-06-10 | 11:52

@Sliptong | 15-06-10 | 11:48
Tsja, jij en ik snappen dat maar de mensen die in een Vinexwijk gaan wonen heten Henk en Ingrid en Roelof en Mariska. Die snappen niet zo heul veel hoor.

blikjegrolsch | 15-06-10 | 11:52

@ xzaz2
Alleen heeft homoseksualiteit met neurologie te maken, pesterijen hebben met opvoeding te maken. Zo lang er geen oplossing of middel is iemands hypofyse te veranderen (als men dat zou willen), moet je deze mensen met rust laten en desnoods negeren i.p.v. pesten en wegjagen. En omdat jij het niet 'normaal' vind, vind je het dan gerechtvaardigd dat Ali, Achie en Mo maar lekker homo's wegpesten i.p.v. bijv. mensen helpen, werken of iets anders nuttigs?

Henk Houthakker | 15-06-10 | 11:52

Alle nette mensen op krav maga. Niet huilen maar jezelf weerbaar maken.

Sliptong | 15-06-10 | 11:51

Dat soort dingen gebeuren nou nooit in mijn straat, bijna jammer, ik zou zooooo los gaan. Regilio Tuur de 2e ben ik dan, iek zweer.

Tinus Trekveer | 15-06-10 | 11:49

@blikjegrolsch | 15-06-10 | 11:31
Maar als je dat weet dan trap je er toch niet in? Of ga in ieder geval zo ver mogelijk van het sociale huurwoningen blok vandaan wonen.Ik heb zelfs meegemaakt dat de sociale huurwoningen tussen de koopwoningen gemengd werden. En daarna zeiken dat de tokkie buurman niet meebetaald aan de schutting en dat de woning na oplevering met 15%!! gedaald was. Lekker sociaal.

Sliptong | 15-06-10 | 11:48

En maar blijven ontkennen dat we een probleem hebben.
Op links stemmen heeft nogal wat consequenties voor Nederland.

Naaldhak | 15-06-10 | 11:48

James Lastig | 15-06-10 | 11:36
Daar ben ik ook bang voor ja en ik zal je vertellen ik kon wel eens de eerste zijn, maar dat krijg je als je allochtonen naast je krijgt, die nergens rekening mee houden. Integreren, ha laat me toch niet lachen, dat doen ze niet!

C.Mill | 15-06-10 | 11:47

"Bewijzeien" hoeft pas als je naar de rechter stapt. Bij verdenking kun je de pliessie er gewoon op af sturen om betreffende scooter mofo en ouders eens een preek te geven danwel gewoon oppakken en 48 uur in de cel plempen. Gewoon, omdat dat bij verdenking kan. Tevens controleer je zijn scooter, en die kan dan linea recta in de pletter. Dit stug vol blijven houden. (zorgt er tevens voor dat de scooter uiteindelijk uit het straatbeeld verdwijnt)

JanVergoor | 15-06-10 | 11:47

Zie ik het nu goed? Herken ik in de topic-pica duidelijk de letters P-V-V?

Slau | 15-06-10 | 11:47

lekker interessant allemaal

weetnie | 15-06-10 | 11:46

Ik mis geloof ik iets, de daders zijn herkend en aangewezen door de slachtoffers . Toch is het bewijs niet rond te krijgen. Hoeveel bewijs heb je nodig dan?

witwas | 15-06-10 | 11:45

meer, meer en nog eens meer van dit soort berichten, dan gebeurt er misschien is een keer wat. Ook voer voor Wilders natuurlijk. b.t.w. PVV niet regeren graag, even wachten nog tot paars+ valt want dan word de PVV de grootste.

pdrdj | 15-06-10 | 11:45

Utrecht zal de PvdA en GroenLinks stemmers dankbaar zijn voor hun heldhaftige stem.

Brussen, op naar Utrech en microfoon onder die Wolfsensnuffert!

Frederik Vijf | 15-06-10 | 11:45

@xzaz2 | 15-06-10 | 11:29
Liefde is universeel. Normaal is een abject begrip.

Sliptong | 15-06-10 | 11:45

Misschien is massale huizenruil met Culemborg een optie. Beetje mengen met wat RMS aanhangers doet wonderen.
En wat die burgervader betreft , das gewoon een flapdrol eerste klas.

hero_of_heaven | 15-06-10 | 11:44

@xzaz2 | 15-06-10 | 11:40 Ik vroeg niet wanneer, maar hoe. Laat maar zitten verder.

witwas | 15-06-10 | 11:43

-weggejorist-

quadtuning | 15-06-10 | 11:41

tsja en dan zeuren dat politie geen autoriteit mee heeft? ik zit ook alleen maar naar die boobies te kijken als me een bon wordt uitgeschreven

aspergie | 15-06-10 | 11:41

wat een zwakke kloothommels
neem het vooral niet op voor je eigen onderdanen, burgemeester
Terug naar de knokploegen zou ik zeggen

watsinneneem | 15-06-10 | 11:41

Ik zie die slapzak van een wolfsen nog wel cohen vervangen als die het over 3 jaar ook verprutst heeft. Kennelijk vinden "we" dat soort dingen een goed idee...

Dafman | 15-06-10 | 11:40

@witwas
Lang voordat jij geboren was.

xzaz2 | 15-06-10 | 11:40

James Lastig | 15-06-10 | 11:36
Al.

OSS4ever | 15-06-10 | 11:40

Weet je wat het erge is, als je dan wat doet nadat je gepest, bedreigd etc bent dan kun je meteen de cel in….

Drs. D. | 15-06-10 | 11:39

@xzaz2 | 15-06-10 | 11:36 Knap hoe je homosexualiteit en iemand doodschieten op één lijn weet te brengen. Hoe jij ooit van je zwitsal afgekomen bent??

witwas | 15-06-10 | 11:39

Niets aan te doen?, die man uit 2007 heeft de oplossing reeds uitgevoerd: omleggen!!

Bill le Koek | 15-06-10 | 11:37

Het lijkt Den Helder wel, Antiliaans voetbalfeest eindigt met schietpartij
Antilliaan overvalt 62 jarige boosterrijdster
Antilliaanse meiden (10 apen bijelkaar) slaan lief hollands
meisje bij pinautomaat tot moes.
Dit gebeurde allemaal afgelopen weekend, En wat staat er in de krant vandaag,
Onze burgervader is even op visite geweest bij de antilliaantjes om thee te drinken. Maar gelukkig zijn we niet allemaal bang, Er was laatst nog een negert die op mijn schuurdak zat om te kijken of hij nog ergens ongevraagd op visite kon.
Die negert weet nog steeds niet op welk schuurdak hij zat @#$%^&*(*&^%.

ground control | 15-06-10 | 11:36

Boomschade | 15-06-10 | 11:33
Ja die Aleid Wolfsen in Utrecht is net zo'n splijtzwam als Job Cohen in Amsterdam was.

Ella | 15-06-10 | 11:36

RobbieG | 15-06-10 | 11:22
Volgens een aantal reaguurders kan de staat niet ingrijpen. Gemeente niet omdat politie dat moet doen. Politie niet omdat justitie dat moet doen, enz...

*mensen die geen onderdeel van de oplossing vormen (of willen vormen), zijn onderdeel van het probleem*

La Bailaora | 15-06-10 | 11:36

@Henk Houthakker
Net zo niet normaal als iemand doodschieten. Tegenwoordig moeten we alles maar normaal vinden, partijen die niet meegaan met de massa worden schee aangekeken. In de jaren 70 vonden we het (vooral de VPRO NPS) nog heel normaal dat je met je dochter onder de douche stond.

xzaz2 | 15-06-10 | 11:36

Twee woorden : Eigen rechter!

Het is gewoon een kwestie van tijd voordat het volk zichzelf gaat bewapenen.

James Lastig | 15-06-10 | 11:36

blikjegrolsch | 15-06-10 | 11:32
Mooi dorp dat Zuilen, helaas geannexeerd in 1954 door Utrecht en vervolgens verpest met revolutie bouw.

CoffeePatch | 15-06-10 | 11:36

blikjegrolsch | 15-06-10 | 11:26
Beleid van GL, alles door elkaar mixen goed voor het onderlinge begrip.

CoffeePatch | 15-06-10 | 11:33

Wat een verschrikkelijke PvdA rat is die Wolfsen.

Boomschade | 15-06-10 | 11:33

@gekkemeneer | 15-06-10 | 11:30
Neuh, ik woon in Zuilen. Dat is al een banlieu sinds haar ontstaan in 1930.

blikjegrolsch | 15-06-10 | 11:32

Kap eens met die Funda-plaatjes die in elk gehucht van NL hetzelfde zijn... Ze zeggen helemaal niets over het onderwerp.

Wazzzah | 15-06-10 | 11:32

Ik vermoed dat het aantal PVV-stemmers alleen maar groeit door dit soort praktijken.

Symmachus | 15-06-10 | 11:32

@Sliptong | 15-06-10 | 11:29
Hmja, dat er in Nederland een keihard 30%/70% beleid van kracht is in nieuwbouwwijken wordt niet bepaald aan de grote klok gehangen. Die wijken zijn net als wijken in Noord-Korea: pauperwoningen in het midden met daaromheen mooie flats zoda je op het eerste gezicht de paupers niet ziet.

blikjegrolsch | 15-06-10 | 11:31

De vruchten van het spreidingsbeleid van links. En maar blijven denken dat rotte appels goed worden, als je ze in een nieuw mandje pleurt.
.
Wake-up call, linksche knuffelaars: de rest van het fruit gaat naar de kl*****!

koyt | 15-06-10 | 11:31

Hoorde zondag in Buitenhof dat alle 6 de Joodse organisaties in Amsterdam, al tijden, doorlopend bescherming krijgen wegens geweld door Moslims tegen deze organisaties.
Joodse mensen kunnen zich niet meer in religieuze kleding op straat vertonen.
Zij worden dan steeds weer bedreigd door Moslims.
Ook kunnen Joodse kinderen niet met keppeltje deelnemen aan de vierdaagse.
.
Moslims mogen zich natuurlijk zelf wel, met hun religieuze kleding, in de openbare ruimte begeven.
Anders begint de Moslim gelijk te roepen: Discriminatie, Discriminatie.
.
www.vpro.nl/programma/buitenhof/afleve...

Ella | 15-06-10 | 11:31

xzaz2 | 15-06-10 | 11:29 Definieer 'normaal'

Henk Houthakker | 15-06-10 | 11:31

@blikjegrolsch : Dat soort dingen staat toch gewoon in de plannen die ten grondslag liggen aan het geheel. Makelaars zijn nooit te vertrouwen natuurlijk :-)

Diverse ruimtelijke plannen, communicatie van woningbouwclubs etc. Moet volgens mij wel te vinden zijn met een beetje zoeken.

Maar euh, woon je nu tussen dat tuig?

gekkemeneer | 15-06-10 | 11:30

Dikke vette fail van Aleid. Zal ongetwijfeld over enige tijd verkassen als burgemeester naar een andere PVDA-woonplaats om daar zijn falen te vervolgen. daar zijn PVDA'ers heel goed in, gezien de vele voorbeelden. Mooi plaatselijk voorbeeld is Ruud Vreeman als burgemeester van Zaanstad die tijdig mw. Horselenberg (wethouderster die voor miljoenen schade aanrichtte en loog dat het gedrukt stond) wist weg te loodsen en veilig onderbracht in Doetinchem (als burgemeester nota bene), waar ze ook vet faalde, eruit werd gemieterd en toen verkaste naar Lelystad, dat - zoals we allemaal weten - het afvoerputje van westelijk Nederland is. Overigens is die Horselenberg weer familie van Tineke Netelenbos (waar kennen we die weer van?), waarmee wordt aangetoond dat het apparatschik-begeleidingsprogramma van de PVDA al weer vele jaren succesvol draait. Kun je niks, wil je toch goed geld verdienen, wordt lid van de PVDA, klim op in de hierarchie, trek je scheur op linksch-gepaste wijze open en de rest wordt voor je geregeld.

FrankVeer | 15-06-10 | 11:30

@xzaz2 | 15-06-10 | 11:29

Nou jij bent snel klaar.

Tom de Graaf | 15-06-10 | 11:30

@John Muts | 15-06-10 | 11:25
Of zet ze allemaal bij elkaar in een containerpark. Overslag bij voorkeur.

Sliptong | 15-06-10 | 11:30

-weggejorist-

xzaz2 | 15-06-10 | 11:29

@blikjegrolsch | 15-06-10 | 11:26
Als je te stom bent om die plannen niet te doorzien dan wel niet in staat bent zulke relevante informatie zelf te achterhalen, verdien je het. Gelikte folders. Moewhahahaha.

Sliptong | 15-06-10 | 11:29

@Rick040 11:27
Aleid zet er hard op in. Maak je geen zorgen. *Giechel*

tipo | 15-06-10 | 11:28

ja ja, iedereen is weer geschokt en vervolgens gebeurt er weer niks.

Rick040 | 15-06-10 | 11:27

* blij is dat hij daar niet woont * Sterkte aan de mensen aldaar. Een nieuwe regering die de koe bij de horens zal gaan vatten is in de maak. Nog even geduld tot 1-7.

Sliptong | 15-06-10 | 11:26

@gekkemeneer | 15-06-10 | 11:21
Nu wel ja. Maar toen die wijk werd gebouwd niet. Dan kreeg je van de makelaar mooie gelikten folders met tekeningen te zien. Alleen was er niemand die erbij vertelde dat er ook 30% socialewoningbouw vol allochtonen in je achtertuin zou worden gebouwd.

blikjegrolsch | 15-06-10 | 11:26

RobbieG | 15-06-10 | 11:22 Als je het zelf doet, met geweld, wordt je linearecta de bak in gesmeten. Terwijl Ali, Achmed en Mohammed vrolijk doorrijden.

Henk Houthakker | 15-06-10 | 11:25

@RobbieG | 15-06-10 | 11:22 Probleem daarbij is dat dat tuig zijn activiteiten voornamelijk richt op vrouwen en bejaarden. En als je dan als echte kerel wil ingrijpen loop je het risico een stuk langer achter de tralies te verdwijnen dan het kloodtzakje in kwestie.

witwas | 15-06-10 | 11:25

Sociale woningbouw is sowieso synoniem met aso-praktijken en overlast. Als je dat uitschot al een woning praktisch cadeau gaat geven (waarom in godsnaam?), doe dat dan tenminste in een achterstandswijk.

John Muts | 15-06-10 | 11:25

Is er al met de buurtvaders gesproken..? Of bouw een jeugdhonk, ben je ook zo van de problemem af. *proest*

FreshClash | 15-06-10 | 11:25

Zoals ik gisteren al zei;

respect er in rammen wil wel helpen hoor.
en als ze niets te doen hebben: de staat betaald dus de staat bepaald.
zwerf afval genoeg... gek dat dat in rotterdam wel heeft gewerkt bij ruim 60% die iets voor de gemeente moest gaan doen , dan vinden ze plots wel werk..
er is geen werk, ha als je niet kies keurig bent is er altijd werk, en als je eenmaal werk heb kan je rustig verder kijken naar een baan die je lijkt.
ik ben opgevoed met het principe dat je altijd moet werken voor je geld.
Dus mocht ik nu ontslagen worden , dan ga ik toch vakken vullen of achter de kassa of kan mij het schelen wat.. er komt wel weer wat beters langs hoor , als je maar goed kijk dan zijn ze er wel.
En zelf binnen stappen zonder bang te zijn voor voor oordelen kan ook nog wel eens helpen.

de werkende mensen zijn altijd de pineut van de niet werkende mensen.!

een straat coach daar hebbie toch ook niets aan , is ook weer zoiets die geld kost en niets doet.
want je kan wel praten met die gasten, maar luisteren toch niet.
Bij defensie zijn er genoeg die niet veel te doen hebben , dus kunnen die wel ff aan de slag.. of een mooie oefening houden met de ME .. gratis oefen doelen in plaats van betaalde.. beter toch.

tis allemaal gelul , het is cultuur.. pas je maar aan dit is onze cultuur! staat het je niet aan? ga dan weg..
als het mij niet aan zal staan dan zou ik hem ook smeren naar een ander land.

cat

Catalisator | 15-06-10 | 11:24

Kunstmatig eilandje aanleggen, scooterklootzakjes erop, muur eromheen, vol laten lopen. Klaarrr!

Johnnie Stalker | 15-06-10 | 11:24

@Henk Houthakker 11:22
Hoho, niet zo hard van stapel lopen. Laten we eerst het onderzoek afwachten en dan een inderdepartementale commissie homo-exodus-problematiek instellen.

tipo | 15-06-10 | 11:24

@Henk Houthakker | 15-06-10 | 11:22

Nee, dat kan niet want als ze in de gevangenis zitten kunnen ze niet meer op de PvdA stemmen. Of toch wel?

Tom de Graaf | 15-06-10 | 11:23

En als de staat ons niet beschermd, gaan we het gewoon zelf doen. Ja mensen, zo doen echte kerels dat. En vergeet niet, een handtasje is ook gewoon een kerel.

RobbieG | 15-06-10 | 11:22

Oppakken en vervolgen wellicht een idee?

Henk Houthakker | 15-06-10 | 11:22

Waar koop je een huis in zo'n wijk? Je ziet toch van te voren dat er zo'n ghetto tussenin wordt gebouwd?

gekkemeneer | 15-06-10 | 11:21

Gelukkig gaat het altijd maar over een kleine minderheid, zo klein dat de rechterlijke macht ze niet kan zien.

hoocheecoochee | 15-06-10 | 11:20

Waar is de google-car als je'm nodig hebt..

Causa Sui | 15-06-10 | 11:20

Publicatietijdstip 11:11.
Man man man, je moest die stemmen in mijn hoofd eens horen...

Nee dus! | 15-06-10 | 11:20

Het consequent niet aanpakken van dit soort misstanden bezorgt de PVV keer op keer meer kiezers.
Op Facebook heeft een stel links knuffelaars al een groep opgericht om de PVV stemmer te veroordelen. Als je daar leest zie je dat er een ander soort tweedeling ontstaat. Aan de ene kant de groep die nog steeds niet wil straffen en liever knuffelt, theedrinkt en *kuch* heropvoed, ik bedoel om respect vraagt. En aan de andere kant de groep die vindt dat het allemaal wel genoeg is geweest. De nieuwe links/rechts scheidslijn zal geen economische zijn maar een aanpak van de misdaad, knuffelen versus aanpakken.

Hockey | 15-06-10 | 11:20

De rest van de GS correspondenten doet het Amsterdamse; Rutger dekt Den Haag; Maar wie covert Rotterdam, en nog belangrijker, welke journalisten houden standplaats in Enschede en Eindhoven?

Nee dus! | 15-06-10 | 11:19

Oplossing : Stadscommando's, volle patroonmagazijnen, ienemiene mutte.

geenstijlsteengeil | 15-06-10 | 11:18

Respect werkt toch maar een richting op? Wij moeten respect hebben voor scooterklootzakjes. Zo heb ik het altijd begrepen; zo hebben Wolfsen et al. het mij proberen bij te brengen.

Sjors W. | 15-06-10 | 11:18

@azijnseikerT | 15-06-10 | 11:17

Inderdaad, en als dat niet helpt: meer straatcoaches!

Tom de Graaf | 15-06-10 | 11:17

@BertBrussen, de vaste correspondent uit Utrecht.

Nee dus! | 15-06-10 | 11:17

Impeach Aleid Wolfsen!

tipo | 15-06-10 | 11:17

oplossing: straatcoaches

azijnseikerT | 15-06-10 | 11:17

Die hele wijk was toch al kansloos

buzzz | 15-06-10 | 11:16

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken