Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Top die Kop. Wilders op bezoek bij Bea

geertnaarbea477.jpg Trompetgeschal. KMAR in het gelid. Zwaarden in de lucht. Bodyguards op scherp. TK2010-triomfant en breekpunteninleveraar Geert Wilders staat op het punt om door een lakei naar Hare Majesteit de Koningin geleid te worden, teneinde de vorming van het kabinet VVD/PVV/CDA te bespreken. Alleen het probleem Hero Brinkman moet nog even worden opgelost. het VVD-smaldeel is alvast voor. Dat de koffie je lekker mag smaken Geert. Wel wat vrolijker kijken. Niet vergeten je schoenen te vegen. En oh ja, maak even een twitpic van het zure smoelwerk van Bea!

Reaguursels

Inloggen

Veenkolonie | 13-06-10 | 01:24

Hoho, de halvering van het CDA als onderdeel van een centrumrechts “cunning plan” om de grote blonde leider ten val te brengen!
Maar de veen kolonist heeft de zaak, als gedegen links geïndoctrineerde, uiteraard al geheel doorzien….
En gaat de veen kolonist deze inzichten nog met het geen stijl publiek delen?
Of betreft het hier zaken die enkel voor het superieure linkse intellect te doorgronden zijn?
Voor zover ik de "feiten" zie heeft de gevestigde politiek Wilders al helemaal van 9 naar 24 zetels gemarginaliseerd, van mij mogen de slimmeriken daar nog wel even mee doorgaan.

Ravian | 13-06-10 | 21:26

Geert en Bea zullen het wel voornammelijk over hun favoriete kapper hebben gehad en welke kleurspoeling het beste is, komen biede zeker in de top drie van bijzondere kapsels....

te gek voor woorden | 13-06-10 | 15:23

Veenkolonie , goeie naam voor een linkse , knielende en voor islam buigende sukkel , alhoewel ik er modderkolonie van zou maken , ik heb er meerdere nicks maar dat kost me een permaban . Die 24 zetels , doen pijn he ?

StevieR | 13-06-10 | 14:45

Ravian | 12-06-10 | 14:44

Meneer de tijdruimte-agent, het spijt mij zo voor u dat u niet inziet dat de gevestigde politiek een heel slim spel speelt en begonnen is met uw Grote Geblondeerde Leider te marginaliseren. Het spel is schimmig en u zult het laag of gemeen vinden, maar feit is dat het CDA en de VVD zich gaan ontdoen van deze luis in hun pels. De PVV zal ten onder gaan en waarschijnlijk nog wel voor 2014 ook.
Sterkte! (En nog veel fijne reizen gewenst met uw astronef, jammer dat uw stripreeks is gestopt.)

Veenkolonie | 13-06-10 | 01:24

Vindt iedereen maar een beetje achterdochtig kijken.

The.Age.Of.Men | 12-06-10 | 21:20

Geert bij de queen
Kan ie haar gelijk even uitleggen dat de moslimmeerderheid in dit land over een paar jaar niet meer zal toestaan de miljoenen uitkering voor haar en haar kroost maar beter naar Casablanca overgemaakt gaat worden. Haar paleizen zullen een vakantiehuisje voor Koning Mohammed worden, een mooie beloning voor haar linkse vorstinneschap maar wel zoon wimpie die voor vele miljoenen per jaar vakantie viert op belastingsgeld met zn nazaten en het er nog ff flink van neemt

langzalzeleve | 12-06-10 | 17:31

Die 2 wachters hebben wel erg ouderwetse walkie-talkies trouwens...

Heldpesk | 12-06-10 | 16:35

Veenkolonie | 12-06-10 | 12:43

Hallo meneer de (veen)kolonist, je hebt het dus blijkbaar nog steeds niet begrepen; het gaat er helemaal niet om of de PVV wel of niet gaat mee regeren, Geert heeft Mark gewoon in een positie gemanoeuvreerd waarin hij kan kiezen tussen de gejatte PVV programma punten daadwerkelijk uitvoeren of straks zetels aan de PVV verliezen, om het even welke coalitie er nu komt.

Zo’n Astronef kan ik je overigens aanraden, krijg je wat meer inzicht in geschiedenis en sta je ook wat minder vaak uit je nek te lullen.
Word wel flink bijlappen op je veenschuit natuurlijk.

Ravian | 12-06-10 | 14:44

Wat Fortuyn niet lukte....

dubbert | 12-06-10 | 13:06

Ravian | 12-06-10 | 01:55

He meneer de tijdruimteagent, stap effe in je astronef en maak een tijdreisje naar pak 'm beet december 2010, dan zul je zien dat Paars regeert en niet de Grote Blonde Leider. Het CDA wil namelijk niet!

Veenkolonie | 12-06-10 | 12:43

Tjonge, is dit nieuwswaardig, Geenstijl?

Gare Nellie | 12-06-10 | 11:45

Hahahahahahaha de losers die op deze AH hebben gestemd: de stemmen waren nog niet geteld of Geert belazer de kluit Wilders trok zijn beloften al weer in (en noemde het 5 minuten er voor nog kiezers bedrog) hahahahaha. Als die 1,5 miljoen stemmers nou eens oprotten uit dit land waar ze het zo mee oneens zijn dan hebben wij meer ruimte en tolerantie.

Ga maar regeren Geert: binnen 6 maanen weer naar de stembus!

Baron RoestvanOnder | 12-06-10 | 11:10

al die tijd zitten nadenken waar ik die kop eerder zag. Nu weet ik het!! Geert lijkt op Beavis van Beavis and Butthead

naatholweg | 12-06-10 | 10:50

Robin Hood | 11-06-10 | 13:27 +

Ravian | 12-06-10 | 01:55 +

Ben benieuwd hoe Rutte dit gaat aanpakken, ik hoor het verschil is erg groot tussen VVD en PVV, hoe zit het dan met Paars +, PvdA , D66, Groen Links en VVD volgens mij onverenigbaar.

lanex | 12-06-10 | 10:35

Bicultureel @ rechts..?

Grubie | 12-06-10 | 09:45

Kiezersbedrog men reet.
Mark dacht heel slim te zijn en door wat populaire PVV programma punten over te nemen flink te kunnen scoren, met de bedoeling daarna onder het moto “het kan helaas niet anders“ een paarse coalitie als excuus te gebruiken om deze gejatte programma punten niet uit te hoeven voeren.
Geert heeft hem middels zijn “AOW breekpunt” met open ogen in de val laten lopen, Mark zal wel flink gevloekt hebben toen Geert nog voor de definitieve uitslag de val al luidruchtig dicht liet klappen, en aan Job’s reactie te peilen had die daarna ook het gevoel dat hij zijn broek op kon trekken.
Geert Wilders is als politicus gewoon een maatje te groot voor Mark Rutte & Co.

Dat de hier aanwezige PVV-ers dit wel schijnen te snappen, en de hier aanwezige links-stemmers niet, is ook een leuke indicatie wat het intelligentie peil van de betreffende groepen betreft.
Kan natuurlijk ook zijn dat die links stemmers ook allemaal het gevoel hadden de broek op te kunnen trekken, en daar nu enigszins gepikeerd over zijn….

Ravian | 12-06-10 | 01:55

Nu Hero zijn zeteltje weer veilig is (zou hij hem geknepen hebben op plaats 11?) is het democratiseringsproces van de PVV opeens niet meer zo belangrijk!!

Wanneer komen de cijfers per kamerlid openbaar?

Rut_ger | 12-06-10 | 01:19

@repulse | 11-06-10 | 22:54
Excuus voor de late reactie. Wij zijn het duidelijk eensch. Zie je mogelijk in een ander topic vanavond/vannacht.

Wolveshead | 12-06-10 | 00:54

Sliptong | 11-06-10 | 15:07
Ik dacht meer aan een Nekschot*. :-D
...
*Ik heb het over een cartoon, vandaar de hoofdletter. :-P
Een echte Gregorius Nekschot dus, over het koningshuis. Ik vertrouw erop dat Nekschot's cartoon zo goed is, dat het koningshuis direct aftreedt.
Het zou wel leuk zijn, als ze de koningin en de rest van haar familie een televisie-baan aanbieden. Een soort docu-drama zoals the Hills, in scene gezet dus. Maar oude mensen die waarde hechten aan het koningshuis kunnen dan nog in de illusie blijven dat het nog bestaat, en gewoon blijven doorgenieten van Willem Alexander en zijn leuke kinderen en zijn mooie vrouw. En de koningin natuurlijk.
Dit alles zou zelf geld opleveren in plaats van enkel besparen: zolang het maar niet op de publieke omroep komt uiteraard :-)

E2K | 11-06-10 | 23:36

En dan te bedenken dat de hele heisa van het begin tot het eind toch alleen maar over praatjes gaat, gewoon wat ideetjes op papier, en verder niets, je ziet vrolijk juichende mensen, of juist niet juichend, voor zomaar wat stellingen, of fantasierijke of minder fantastische verzinsels, probeer daar maar eens bij de bakker brood van te kopen, het lukt je niet...

datdoetzeerpap | 11-06-10 | 23:08

Duivelse ogen na opklik, maar daarom zal die ook wel verspreid zijn.

-=PyP=- | 11-06-10 | 23:02

Oh en daarbij dat over een jaar al de verkiezingen zijn voor de provinciale staten. Als mark de boel belazert komt hier zijn afstraffing, als de linkse partijen die in de coalitie gaan zitten meegaan met de vvd, dan krijgen hun de afstraffing(waarschijnlijk gaan de stemmers richting sp)

repulse | 11-06-10 | 23:00

Wolveshead | 11-06-10 | 22:36
Eerlijk gezegd als pvv stemmerT van het eerste uur heb ik zelf ook liever dat de pvv nu nog niet gaat regeren. De fractie heeft nu een behoorlijke uitbreiding gekregen, die mensen moeten nog ingewerkt worden, daarboven op komt nog eens de uitbreiding aan beleidsmedewerkers en de situatie rond om hero. Liever een paar jaar goede oppositie voeren en dan vanuit een sterkere basis doorgroeien als nu te snel doorpakken.
De situatie voor geert is nu ideaal, mark heeft zich als een echte rechtse partij gepresenteerd, dus zal de kiezers die hierom op hem hebben gestemd niet mogen teleurstellen, terwijl dat een constante strijd met de linkse partijen gaat opleveren. De gedroomde paars plus coalitie die ze willen zal een nachtmerrie blijken te zijn.
Toch moet geert wel alles op alles zetten om duidelijk te maken dat hij wil regeren, zodat mark niet de schuld van de creatie van paars plus op hem kan afschuiven.

repulse | 11-06-10 | 22:54

@repulse | 11-06-10 | 20:16
Inderdaad, daar stip je een punt aan in je reactie. Zouden ze zich bij de VVD wel realiseren hoeveel oorspronkelijke PVV stemmers op de VVD hebben gestemd uit strategische overwegingen? Mark zit met een deksels dillema. Als hij de PVV negeert is hij die stemmers straks weer kwijt. Als VVD-PVV-CDA er toch komt zit hij met een uiterst fragiele meerderheid. Al met al, het lijkt er op dat hij het nooit goed kan doen qua coalitie. Ik heb zelf PVV gestemd maar ik ben niet vol overtuiging de mening toegedaan dat het kabinet VVD-PVV-CDA, met een dergelijk kleine meerderheid, er zou moeten komen. Dan als PVV maar in de oppositie met 24 zetels. Ook dan kun je je stempel als partij aardig drukken. Bij de volgende verkiezingen kom je dan mogelijk nog sterker in de kamer vertegenwoordigd terug.

Wolveshead | 11-06-10 | 22:36

"Zo Geert ga jij d'r eens even wat aan doen, dat rapalje heeft ze de afgelopen 30 jaar de hand boven het hoofd gehouden"!

"Reken maar Majesteit"!

Smalhout | 11-06-10 | 22:32

-weggejorist-

goudendraak | 11-06-10 | 22:25

De kunstjes van de majesteit, de Bea tricks

Smalhout | 11-06-10 | 22:25

Nieuw in Van Dale. Breekpunt:. het eerste punt dan sneuvelt na verkiezingen.

Hans- Joachim | 11-06-10 | 21:24

Die vrouw van de luchtmacht heeft de stropdas wel weer lekker recht zitten op de foto.

TrekNek | 11-06-10 | 21:12

Propaganda777 | 11-06-10 | 20:38
Het grootste gedeelte van je post is onzin, maar ik zal er 1 puntje uitlichten. De vvd heeft zichzelf geprofileerd als partij die de immigratie aan banden wil leggen. Wat blijft er van die belofte aan de kiezer over, wanneer de vvd met de pvda in zee gaat?
Welke afstraffing denk je dat er volgend jaar gaat komen als die immigratie niet aan banden wordt gelegd? Reken er maar op dat de een groot gedeelte van zijn zetels mag gaan inleveren in de eerst kamer, allemaal ten gunste van de pvv.

repulse | 11-06-10 | 20:43

-weggejorist-

Propaganda777 | 11-06-10 | 20:38

Dus 'PVV/CDA/VVD is slechts gewenst door alle PVV'ers, rond de 60% van de VVD"ers en minder dan de helft van de CDA'ers. Als je hetzelfde doet met het aantal zetels is er weinig steun. Maar dan is er ook weinig steun voor paarsplus... Toch lijkt paarsplus op meer steun te kunnen rekenen dan rechts. Vooral als je kijkt naar de 28 zetels voor de gristenen, en daarvan zou het merendeel dat alsnog gaan regeren?

En iedereen vergeet dat Mar Rutte eigenlijk een linkse VVD'er is. Misschien hoopt hij stiekum toch dat de onderhandelingen met de PVV mislukken, zodat ze de PVV de schuld kunnen geven. Misschien dat VVD/CDA/D66/Groenlinks en VVD/CDA/PvdA alternatieven zijn.

doe us niet | 11-06-10 | 20:27

tolerante knakker | 11-06-10 | 19:48
het cda zal niet willen regeren, pvv en vvd hebben de complete rechtervleugen van het cda afgescheurd. Wanneer de vvd word gedwongen om met links in zee te gaan heeft het cda het makkelijker om zichzelf wat rechts van die coalitie in de oppositie te presenteren. Hierdoor weer zetels terug te winnen, instappen bij een coalitie vvd, pvv levert juist weer teveel problemen op met de linkervleugel. Mark is zwaar genaaid, door zijn eigen standpunten rondom de immigratie, die standpunten zal hij er niet door krijgen bij een linkse coalitie en dat betekend dat hij zijn rechtervleugel zal verliezen aan de pvv. De vvd had voor mark beter als tweede kunnen eindigen in de verkiezingen, dan had het initiatief bij de pvda gelegen en kon hij er niets aan doen.
Tja mark, wat ga je nu doen? je bent wel lekker kiezers bij de pvv aan het afsnoepen geweest, maar beter had je ze kunnen laten zitten.

repulse | 11-06-10 | 20:16

-weggejorist-

goudendraak | 11-06-10 | 20:15

@Sliptong | 11-06-10 | 19:14
Nee absoluut niet ceremonieel, dan kunnen we ze helemaal niets maken. Dan komen ze werkelijk overal mee weg.
Een republiek volgens Duits model, dat spreekt mij wel aan. Stabiel, transparant en bovenal.... democratisch!

Republikein4ever | 11-06-10 | 19:53

Sliptong | 11-06-10 | 19:14
Over Verhagen maak ik me geen illusies, maar de achterban van het CDA is andere koek. Ze hebben al een behoorlijk percentage verloren aan de PVV in het zuiden des lands en ik vraag me af of ze nog meer kwijt willen door juist mèt de PVV te gaan regeren. Iets waar behoorlijk wat mensen in het resterende gedeelte van het CDA fel tegen zijn...

tolerante knakker | 11-06-10 | 19:48

Voordat de coalitieonderhandelingen zijn begonnen geeft onze ueberblonde held met de stormram de Aow-leeftijd op 65 jaar al prijs. Wat een sukkel! Zal zijn kiezersvolk wel waarderen; iemand die duidelijke taal spreekt en zich aan zijn woord houdt. Laat het maar aan onze Marc over om hem binnen de kortste keren ook zijn overige verkiezingsbeloften te laten vergeten. Afijn, binnen de kortste keren is de PVV met Geert weer een quantite negligable; maakt de politiek in ieder geval nog weer een beetje overzichtelijker, na het geruisloze vertrek van onze ander held, tante Rita.

von schwetzenich | 11-06-10 | 19:37

@tolerante knakker | 11-06-10 | 18:56
Het CDA doet alles om te regeren. Met Verhagen aan het roer kan alles. Ik zou het slim vinden. En die meerderheid in de Eerste Kamer is ook een farce. Afschaffen die onnodige elitaire club.

Sliptong | 11-06-10 | 19:14

@Republikein4ever | 11-06-10 | 18:29
Afschaffen? Neu. Meer ceremonieel? Prima. Een republiek heeft ook grote nadelen. Zit jij te wachten op president Abdul al Huppeldepup van Neerlandistan?

Sliptong | 11-06-10 | 19:12

@Kerrie Kasparov | 11-06-10 | 17:20
Het alternatief: VVD-CDA-CU-D66-GL-PVDA. lol.

Sliptong | 11-06-10 | 19:10

Kerrie Kasparov | 11-06-10 | 17:20
Het CDA lijkt niet echt te willen alleen.
Ik weet ook niet of de VVD zo blij moet zijn met de overwinning. Als CDA niet wil met hun en de PVV worden ze vrijlopend wild voor een rechtse, sterke oppositie en moeten ze bovendien regeren met linkse partijen. Misschien bedanken ze voor de eer? Ook gezichtsverlies lijkt me.....

tolerante knakker | 11-06-10 | 18:56

"Ooooooohhhh! Ik mag bij de koningin op bezoek! Ohhh.." zo'n kop trekt ie.

Bramz | 11-06-10 | 18:55

@Veenkolonie | 11-06-10 | 18:04
Dat die operette mevrouw eist dat ze met majesteit wordt aangesproken lap ik mooi aan m'n laars. En zonder majesteit kan er ook geen majesteitsschennis zijn. Bovendien weiger ik een onderdaan genoemd van iemand die meent zichzelf boven ons te stellen. Het zelfbeschikkingsrecht kan niemand mij ontnemen. Zoals een door de RVD uitgeroepen mediacode ook een farce is. Die arrogante en abjecte familie denkt zich alles te kunnen permitteren en verkondigen bij de gratie gods hun functie te bekleden. Zij realiseren zich niet dat zij bij de gratie van de Nederlandse samenleving (nog) worden getolereerd. De vraag is..... hoelang nog....?

Republikein4ever | 11-06-10 | 18:29

Republikein4ever | 11-06-10 | 16:10

U mag het zo komsich vinden als u wilt, feit is dat er in dit land een wet is, waarin zaken zijn geregeld aangaande majesteitsschennis. Natuurlijk staat het u vrij om de grenzen van het toelaatbare op te zoeken. Hoop ik voor u dat u in de gevangenis toegang tot internet krijgt, anders is het zo saai als u een paar maanden niet kan reaguren...

Veenkolonie | 11-06-10 | 18:04

op de thee bij tante TRIX (die vind het maar nix)

The Concierge | 11-06-10 | 17:40

Laat u niet van de wijs brengen door een lelijk oud anachronisme, Geert.

Tricephalus | 11-06-10 | 17:28

@lilluke halve hoan | 11-06-10 | 17:17
-
Da's héél simpel: dat zijn ambtenaren - en daar wil meneer Wilders nogal op bezuinigen..

azoturie | 11-06-10 | 17:25

De VVD kan moeilijk om de PVV heen. Ze gaan echt geen minderheid in een paars kabinet vormen. De PVV kan je moeilijk na de verkiezingen opeens wel uitsluiten, als je donders goed beseft dat als je dat voor de verkiezingen gedaan had, je niet de grootse was geworden. Het CDA zal wel moeten, liever dan weer met de PvdA.

Kerrie Kasparov | 11-06-10 | 17:20

Waarom kijken die kalkemmers (Kmar) beiden links uit hun ooghoeken?
Waarom die vent rechts op de pica zo zuur?
GO Geertje GO!
doe ze de boks op jong!......

lilluke halve hoan | 11-06-10 | 17:17

@ j54004770 | 11-06-10 | 16:28
weisglas is een hooghartige proleet (heb daar in privé-setting een pregnant staaltje van meegemaakt), een soort 'gutmensch' in vvd-vermomming, die precies weet wat correct is, behalve als het hem zelf betreft. diens regentenmening kunnen we wat mij betreft dus gevoeglijk negeren.

baba4oog | 11-06-10 | 17:12

propper1000 | 11-06-10 | 16:56

Ook grote moeite met democratie vermoedelijk?

Kerrie Kasparov | 11-06-10 | 17:11

@deropofderonder | 11-06-10 | 16:42
Als je GS regelmatig leest had je kunnen lezen dat de PVV stemmers, waaronder mijzelf, er geen flikker om geven en het begrijpen dat dit gedaan moet worden om mee te kunnen regeren. Voorts is hert zo dat gezien de steeds ouder wordende Nederlander, dit ooit moest gebeuren. Wilders had zich niet moeten laten verleiden tot het doen van zulke uitspraken. Lees nog maar even terug en dan ook gelijk over breekpunten. Je weet wel die punten waaraan de media je willen houden om te kunnen blijven publiceren.

Sliptong | 11-06-10 | 17:09

Ze hebben gezellig zitten keuvelen over de verschillende merken haarlak die er zijn ...

pagemaker | 11-06-10 | 17:05

Naar verluidt heeft Geert geprobeerd een potje te breken bij HM, maar voordat hij ook maar een lijmpoging kon ondernemen, werd hij al in de boeien geslagen. De Koningin laat niet met zich spotten!

pagemaker | 11-06-10 | 17:01

@j54004770 | 11-06-10 | 16:28 Links is toch van de maakbare samenleving?
nl.wikipedia.org/wiki/Maakbaarheid
Nou, blijkbaar is een groot deel van de bevolking niet zo tevreden over het gedrocht dat is gefabriceerd. Natuurlijk, als rechtgeaard linkschmens zet je de mensen die het niet met je eens zijn gewoon weg als dom en bang, want links heeft de wijsheid in pacht en weet precies wat goed voor het volk is. Nou, ik heb nieuws voor je: het volk pikt het niet meer.
Lees anders de weergaloze plemp van Merlot | 11-06-10 | 14:05 nog even.

witwas | 11-06-10 | 17:00

Verspeelde moeite

Chicka | 11-06-10 | 16:58

Kerrie Kasparov | 11-06-10 | 16:46
De pot verwijt de ketel. Lees je eigen tekstje nog eens over en je zult het met me ens zijn

propper1000 | 11-06-10 | 16:56

@Kerrie Kasparov
MUHAHAHAHA?

jopperdepopper | 11-06-10 | 16:53

En, Geert-breekpunt-Wilders, lekker kopje thee gedronken??

propper1000 | 11-06-10 | 16:49

j54004770 | 11-06-10 | 16:28
Dom lullen doe je maar op joop.nl.
De gemiddelde PVV stemmer is aanzienlijk slimmer, hoger opgeleid en werkt harder dan de gemiddelde PvdA stemmer, die nog hulp nodig heeft gehad om het juiste vakje rood te kleuren. Als je slecht tegen democratie kan is dat jouw probleem.

Kerrie Kasparov | 11-06-10 | 16:46

"breekpunt-inleveraar Wilders"

Juist. Zal me niets verbazen als hij ook zijn schoenen moet uittrekken bij binnenkomst, is wel zo netjes!

Boerenvlapropaganda | 11-06-10 | 16:43

Dat was toch DE draai van de maand van onze blonde roeptoeter, het taboe op de pensioenleeftijd afschaffen. En wat vinden zijn kiezers die hier reaguren hiervan? Als zoiets bij de PVDA was gebeurd waren er 1000 woedende reacties geweest. Zo zie je maar weer. En dit is pas het begin...

deropofderonder | 11-06-10 | 16:42

Schoorsteenveger | 11-06-10 | 15:36
Volgens mij vindt von Amsberg junior Wilders best wel OK en helemaal geen eng ventje. Vandaar dat Bea de kroon (nog) niet wil overdragen aan haar oudste zoontje.

Aktivist | 11-06-10 | 16:41

CDA wil lekker toch niet :D

Rejer | 11-06-10 | 16:41

Wat een onzin weer. In de VS is het normaalste zaak van de wereld om te registreren of je caucasion (white), hispanic/latino, African American Etc etc bent. Waarom?? Om anti-discriminatie wetten en regels te kunnen handhaven, om onderzoek te kunnen doen naar ongelijkheid in onderwijs en educatie etc. In Nederland moet er meteen weer een linkje naar de jodenster worden gelegd.

MichiDutch | 11-06-10 | 16:41

@pagemaker | 11-06-10 | 16:23
Precies... en wiens kop stond op de gulden.... dus eigenlijk stond er....
Juist.... stelletje arrogante parasieten zijn het... hebben volkomen ten onrechte door erfopvolging iets in de pap te brokkelen, zijn onschendbaar en voelen zich daarmee boven alles en iedereen verheven. Bemoeien zich ook nog eens met de formatie (hetgeen NIET in de grondwet is geregeld) en verkwanselen daarmee de stem die WIJ uitgebracht hebben. En dan durft men nog over een democratie te praten?
Opzouten met die poppenkast!

Republikein4ever | 11-06-10 | 16:33

Dat 5 op de 6 Nederlanders niet bang, dom,misleid en/of fout is betekent dat ons land zich niet moet laten gijzelen door een partij waar democratische waarden ontbreken en verdeeldheid creëren bovenaan op de agenda staat. .
Bang voor een veranderende samenleving
Dom omdat hij/zij niet begrijpt dat de verdeeldheid die de PVV oproept leidt tot meer polarisatie en wij/zij denken
Fout omdat ze nodeloos discriminerend zijn
Misleid omdat breekpunten niet meer zijn wat ze waren

Het is goed dat Weisglas en anderen zich uitspreken tegen betrokkenheid van de PVV in een toekomstige regering.

j54004770 | 11-06-10 | 16:28

Etnische registratie in je partijprogramma opnemen? Landverraad vind ik het! Ik hoop dat Bea 'm keihard weer naarbuiten getrapt heeft.

Ik weet het beter | 11-06-10 | 16:28

Binnenkort moet Bea op bezoek bij Wilders!!!!

Ben Gestoord | 11-06-10 | 16:26

@Republikein4ever | 11-06-10 | 16:10
Ja, dat is wel een grappig wetsartikel. Je maakt een product, noemt dat Oranje, zorgt er voor dat heel Nederland oranje gekleurd is, van TNT-postbus tot ING-bank, stuurt 90.000 oranje afgezanten naar Zuid-Afrika, dost ze uit als malloten met behulp van oude vriend Freddy Heineken, laat Alex rondedansjes maken als Oranje een gouden plak wint, kortom Oranje is een verschrikkelijk sterk merk en als je daar ook maar een beetje aan zit te morrelen krijg je de AIVD of het OM op je dak. Dat betekent dus dat het Merk onschendbaar is.
Da's toch een fantastische positie voor een product? Dat niemand iets negatiefs over je Boerenvla mag zeggen. God is met Ons , stond vroeger op de gulden. Dat betekende echter niet dat God met Ons was. Met nadruk op ONS.

pagemaker | 11-06-10 | 16:23

Geertje, een rasechte republikein bij de koningin op bezoek. Hahaha hilarisch.

barbarossa72 | 11-06-10 | 16:22

Zou dat vrouwtje op de foto de adjudant zijn van Jack de Vries? ;-)

Beefburger | 11-06-10 | 16:20

@sjonnie | 11-06-10 | 16:01
Ja, dat deden ze vroeger ook met de krentemikken, die werden door Opperstalmeester achter de rodendendrons gemikt.

pagemaker | 11-06-10 | 16:14

@Veenkolonie | 11-06-10 | 15:56
Mevr van Amsberg ofwel Hare Grajesteit is o.a.:
Kleindochter van een lafaard
De dochter van een SS-er, landverrader, hoerenloper
heeft als schoondochter een dochter van een oorlogsmisdadiger
dat zijn feiten!
Majesteitsschennis? Laat me niet lachen!

Republikein4ever | 11-06-10 | 16:10

Na betreden koninklijk paleis is van Dhr. Wilders nooit meer iets vernomen. Zou een leuke zijn.

sjonnie | 11-06-10 | 16:01

"Zo meneer Wilders, wat wilt U bij de thee, een negerzoen, een Jodenkoek of een Arnhems meisje"?

john7838 | 11-06-10 | 15:59

Byter | 11-06-10 | 15:51

U realiseert zich dat uw IP-adres traceerbaar is en u zich zojuist schuldig heeft gemaakt aan majesteitsschennis?
Kan je een paar maanden brommen kosten: extra.volkskrant.nl/opinie/artikel/sho...

Veenkolonie | 11-06-10 | 15:56

Zit dat wijf daar nou nog in dat door ons betaalde sprookjeskasteel?

Kunnen we Geert niet gelik die troep ook op laten ruimen?

Byter

Byter | 11-06-10 | 15:51

't mag wat (haarlak) kosten.

john7838 | 11-06-10 | 15:51

Ik vind het wel geniaal.

Stukort | 11-06-10 | 15:51

@pagemaker | 11-06-10 | 15:17
.. maar kwamen er achter dat de sabels bot waren.

Sliptong | 11-06-10 | 15:47

@kapotte_stofzuiger | 11-06-10 | 13:17
Kijken waarschijnlijk allebei naar een wachtmeester die buiten beeld staat.

Luitenant Zeikerd | 11-06-10 | 15:46

Volgens mij, de tweede keer.
Hij is verder gekomen dan Fortuyn.
*doet 'Moord namens de Kroon' nog eens lezen, Ina Veen.*

Kwijtweg | 11-06-10 | 15:43

Top die Kop:
"Twee leukste kapsels van Nederland bespreken de toekomst"

Boer in 020 | 11-06-10 | 15:36

Jerry Nick | 11-06-10 | 15:26
Bea heeft een broertje dood aan democratie, altijd gehad. Bea teert op dat kleine beetje ondemocratische macht dat aan het Huis van Oranje destijds is toebedeeld.
Waar Bea nu een gruwelijke hekel aan heeft is aan de constatering dat die democratie, ondanks een zorgvuldige regie, niet altijd volledig te sturen is en er wellich óók een einde in het verschiet ligt voor de macht van het Huis van Oranje.

Schoorsteenveger | 11-06-10 | 15:36

-weggejorist-

Propaganda777 | 11-06-10 | 15:34

Heeee een Adjudante op de achtergrond !

Geert kijk uit ! Valstrik opgezet door het CDA !!!

marcestein | 11-06-10 | 15:33

Kunnen ze hem niet even met die zwaarden door z'n haar aaien.

AKA-42 | 11-06-10 | 15:29

Lekker, die bewaking van Wilders. Er staan twee gasten klaar om z'n kop er af te hakken en niemand die iets doet...

Jerry Nick | 11-06-10 | 15:29

Verdomme, waarom komtie niet bij mij op de koffie. Doe ik er nog een vlaai bij ook.

lekker wijf | 11-06-10 | 15:28

Volgens mij heeft Bea vandaag even een gruwelijke hekel aan de democratie...

Jerry Nick | 11-06-10 | 15:26

En Hero is zijn kroonprins! Wát een operette.

wil van reem-talma | 11-06-10 | 15:25

Zet hem op Geert.

Wat een stijlvolle kerel is het ook hè

Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen.

svdb | 11-06-10 | 15:25

seven | 11-06-10 | 15:09
Humor kan je niet worden ontzegd. Blijf googlen, wellicht vind je nog een touwtje of schimmig verhaal om tot een miljard per jaar te komen. Of iets minder..

MacReady | 11-06-10 | 15:24

seven | 11-06-10 | 14:57
Oh ok en de rest wel?
Als het formele standpunt zoals nu geformuleerd door Royal Society je gelijk moet aantonen, is de nood wel erg hoog aan de man aangezien de conclusies duidelijk zijn. Reaching for straws that aren't even there. De bewoordingen zoals nu gegeven hebben alles te maken met de vraag naar meer transparantie en de omgang met kritiek, zoals o.a. voortvloeiend uit het onderzoek van het Science and Technology Committee, Scientific Assessment Panel en onderzoek van Pennsylvania State universiteit. Een hele andere discussie.

MacReady | 11-06-10 | 15:21

Wordt bontDkraagje nu bontmutsje? Is die rechter een Fin?

Zeldzame Zaadstengel | 11-06-10 | 15:21

Zijn rococo-kapsel past goed bij de uniformen, de zwaarden en het paleis. Op de foto is alleen de auto een anachronisme.

Baron Straatvechter | 11-06-10 | 15:19

Willen die twee wachten Wilders onthoofden zo gauw als ie binnen gaat? Hoop het toch niet voor hem.

Hölzenbein | 11-06-10 | 15:18

De échte koning eindelijk oog in oog met de gedateerde

bo-oz | 11-06-10 | 15:18

@tonde | 11-06-10 | 13:48

Zo raak ik er steeds meer van overtuigd dat mensen die Wilders (want het blijft gewoon 1 man, wie er in die zetels komen mag Joost weten) of VVD hebben gestemd ook oogkleppen op hebben aangezien de hele crisis waar we nu in zitten van rechts komt! (kapitalisme, vrije markt e.c.t.) En er dan ook nog eens intrappen als ze roepen dat het de linkse hobby's zijn geweest om op de partij te stemmen die het juist niet zo nauw neemt met minderheden in dit land.

En dat linkse knik en klapvee waar je het over hebt is ook te betrekken tot het rechtse vee dat net zo hard achter hun politieke idool aan loopt. Het huidige niveau van de politiek doet denken aan een TeleKids en xfactor clash.

Putdeksel | 11-06-10 | 15:18

@Sliptong | 11-06-10 | 15:05
Ze ruiken eindelijk bloed...

pagemaker | 11-06-10 | 15:17

LOL, die gasten met die zwaardjes zijn er klaar voor zo aan hun gezichtsuitdrukking te zien... Een puur rechtse coalitie zou natuurlijk mooi zijn (ik noem het volledig tot op het bot toe uitbenen van de PO, de zieligheidsindustrie en het subsidieparadijs) maar roept waarschijnlijk erg veel linksradicale oprispingen op. En we weten allemaal dat die niet op een lijk meer of minder kijken. PaarsPlus (rofl) is uiteraard electorale zelfmoord voor Marc. Een brute drieweg-sandwich is iets wat je pak-m-beet Joran gunt maar waar je je niet vrijwillig aan blootstelt.. Las hier een redelijk beargumenteerde exotische variant waar je nog weinig over hoort : michieldemare.posterous.com/20143632

PreventiefRuimen | 11-06-10 | 15:14

@Semper Pecunia | 11-06-10 | 15:06

Dat is ook de reden waarom Geert zo hard heeft geroepen dat hij wil regeren. Anders wordt hij net zo gepiepeld door het CDA en de VVD als de SP de vorige verkiezing en stappen die kiezers de volgende keer weer terug. De vraag lijkt me of hij wel werkelijk wil regeren...

azijnseiker | 11-06-10 | 15:13

@toetanchamon | 11-06-10 | 15:03
Kan Geert z'n vrouw mooi de schoonmaakster uit gaan hangen, iedereen blij toch?

koolteer | 11-06-10 | 15:10

vind geert wel heel erg stout uit zijn ogen kijken. beetje viesgeil. zal toch niet waar zijn, dat ie van gerontosex houdt.

minimá-armezusvan.. | 11-06-10 | 15:08

@Semper Pecunia | 11-06-10 | 15:06
Daar wou ik me nu eens voor de verandering zonder toevoegingen bij aansluiten. We kunnen nu alleen maar hopen.

Sliptong | 11-06-10 | 15:08

@E2K | 11-06-10 | 15:04
De koninklijke familie op een dorpsplein onder de guillotine? Zoiets? Vergeet niet dat de van Amsbergjes grotendeels verantwoordelijk zijn voor onze welvaart.

Sliptong | 11-06-10 | 15:07

Dacht even de ex van JdV de herkennen, daar bovenop de trap. Kleurspoeling?

Zingende Zaag | 11-06-10 | 15:07

Voor het CDA lijkt een VVD-PVV-CDA kabinet niet een goede optie wanneer men kijkt naar de peilingen, maar wanneer je even verder denkt kom je tot de conclusie dat veel CDA stemmers zijn overgelopen naar de VVD en de PVV. Met een dergelijk kabinet kunnen zij hen wellicht weer terugwinnen. Op een links kabinet zitten veel (oud-)CDA-ers ook niet te wachten. Wanneer het CDA een rechts kabinet onmogelijk maakt zal dit slecht vallen bij de weggelopen CDA-stemmers. Waardoor de kans klein wordt dat zij bij de volgende verkiezingen terugkeren. Dus er is zeker hoop op een rechts kabinet. In dat geval hoef ik dit land helemaal niet te ontvluchten!

Semper Pecunia | 11-06-10 | 15:06

@Pierre Lebon | 11-06-10 | 15:03
LOL! Dat vind ik nou een leuk breekpunt. Ik denk dat die linker de champagne mag sabelen en die rechter de camembert.

Sliptong | 11-06-10 | 15:05

Ik vind het hele koningshuis maar onzin :-P
Ik hoop dat we een paar miljarden op het koningshuis kunnen besparen. :-D

Ik zeg, afschaffen die handel!! Tijd voor een revolutie. :-)

E2K | 11-06-10 | 15:04

@Aktivist | 11-06-10 | 15:02
En we hebben al de DSI. Was hij vergeten.

Sliptong | 11-06-10 | 15:04

Waarom zouden die twee aan hun sabels ruiken? iemand?

Pierre Lebon | 11-06-10 | 15:03

@koolteer,
Dat was ook het eerste wat bij mij opkwam.
Als die 2 gaan samen wonen heeft het ook een economisch voordeel, scheelt beveiliging, woonlasten, personeel en al het overige.
Er wordt gesproken over kosten beveiliging koningshuis van 40 miljoen per jaar.
Iedere dag dat Wilders wil buitenspelen rond de €15.000,-
Misschien kan de VVD hier iets mee?

toetanchamon | 11-06-10 | 15:03

@Man zonder jas | 11-06-10 | 14:55
Worden we allemaal gechipped en aangesloten op Big Brother 2.0

Sliptong | 11-06-10 | 15:03

Man zonder jas | 11-06-10 | 14:55
Ook de heropvoedingskampen en de speciale interventie eskadrons tegen straatterreur uit het PVV-verkiezingsprogramma moeten op goedkeurend gemonkel van de Amsbergjes kunnen rekenen

Aktivist | 11-06-10 | 15:02

@pagemaker | 11-06-10 | 14:59
Laten we hopen van niet zeg. De brutaliteit alleen al.

Sliptong | 11-06-10 | 15:01

Geert komt binnen, Bea pakt hem bij de oren en zegt: en jij gaat er persoonlijk voor zorgen dat die mohammedanen wegblijven uit mijn Joods, Ghriselijke Humanistisch, gereformeerde Hindoe, Boeddha takki takki cultuur! En ze schopt hem onder z'n kont. En nu aan de slag! Go Wilders! CDA-PVV-VVD. Balkenende is weg dus niet met de PVV regeren is geen breekpunt meer. Voor top die kop morgen: Job verstrekt bij Bea met een blauwe bal en een rode wang.

Sliptong | 11-06-10 | 15:00

@Merlot | 11-06-10 | 14:05
Heb je nou zo'n huilebalk als Komrij nodig om je verhaal mee af te sluiten? Komrij die al in de wieg begon te schelden (O vuil venijn, waar blijft de speen met wijn om mijn walmend maagje mee te vullen), stond ook al aan de wieg van rasgeiteneuker Van Gogh, terwijl professor Pim eveneens door Kromrijm, de oud-vaderlandsche dichter geadoreerd werd.
Als je nou maar voldoende verbaal gif in je columns in Elsevier en Metro perst, behoor je inderdaad tot die dorpsgekken die echt denken dat er geen gek te vinden is die je wil omleggen.
Denk je dat Geert bij HM ook zo te keer gaat?

pagemaker | 11-06-10 | 14:59

Lijkt wel een beetje op die oude zwart wit foto toen Arthur Seyss-Inquart daar liep. Alleen stonden destijds de Feldjägertruppe met hun sabel omhoog.

AnjaC RO | 11-06-10 | 14:59

MacReady | 11-06-10 | 14:46
Wat betreft GW (nee niet Geert Wilders maar Global Warming ) heeft wiki idd een zeer discutabele reputatie. www.nctimes.com/app/blogs/wp/?p=6010PS... je hebt vast meegekregen dat de Britse KNAW hun eerdere stelling over GW heeft ingetrokken.

seven | 11-06-10 | 14:57

Ik denk dat Bea stiekem een groot voorstander is van Geert.
gozahtje | 11-06-10 | 13:14
Dat denk ik ook, wilders heeft veeel idealen die zo van de Bilderbergers overgenomen kan zijn. De politiestaat is er een van.

Man zonder jas | 11-06-10 | 14:55

@Ookmooi 14:47
Lekkere ballen,die Wilhelmina:Met gierende banden naar Engeland om daar een paar jaartjes in weelde te wachten totdat de kust weer veilig is...
Ook greep ze niet in toen haar schoonzoon aantoonbaar een corrupte hoerenloper bleek te zijn.
Lekker chique.

R.B.Scott | 11-06-10 | 14:55

@Ookmooi 14:47
Daar gaat dat mokkel helemaal niet over. Bovendien heeft Blonde Dolly z'n zetels eerlijk verdiend. Kan je van "die vrouw met ballen" niet zeggen.
Die zit als eerste in het vliegtuig naar optrekje in Argentinie als de pleuris uitbreekt

Cousin Eddie | 11-06-10 | 14:54

@Ookmooi | 11-06-10 | 14:47 : heb ook geen PVV gestemd, maareh vond Beatrix ook niet dat wij maar een stel aso's waren door te reaguren op relevant nieuws op internet?

Popiejopie79 | 11-06-10 | 14:53

Ookmooi | 11-06-10 | 14:47
Dus jij vindt het terecht dat een staatshoofd dat niet democratisch gekozen is zich direct en persoonlijk mengt in de discussie en een democratisch gekozen politicus gaat vertellen dat hij ongewenst is?

Schoorsteenveger | 11-06-10 | 14:52

@ deministerpresident | 11-06-10 | 13:42
Doe je huiswerk, wil je?

@ petros666 | 11-06-10 | 13:46
Terugstelen wat de rijken van de armen gestolen hebben, om precies te zijn. Maar een kniesoor die daarop let. Overigens was het gewoon vroeger mijn favo Disneyfilm. Het gaat helemaal goedkomen met de voorgestelde coalitie, mark my words.

@ Multiflauwekulti | 11-06-10 | 13:47
Ah, we zijn weer op niveau? Laten we toch vooral het uiterlijk van iemand veranderen, dat zegt namelijk alles over zijn politieke beweegredenen, motivaties en kwalificaties. Nee, goed dat ik het even weet.

Robin Hood | 11-06-10 | 14:51

Wat mij opviel in een reactie, waar ik het helemaal mee eens ben..... iedereen erkent het feit van de gigantische zetelwinst van de PVV... de grootste winnaar dus en dat erkennende is het nu weer "terug naar de orde van de dag"!

Nog niets geleerd, nog niet begrepen.... nog steeds zijn ze niet wakker.

Geert.... doe maar niet de groeten aan Bea en bedankt voor je inzet onder zware omstandigheden, je bent een held.

elvedeha | 11-06-10 | 14:51

Mocht de PVV buiten de regering blijven komt Geert daar volgende keer als eerste.

widtvoet ® | 11-06-10 | 14:50

De zwaarden zijn Klewangs, maar dit terzijde.
Hare Majesteit heeft Geert minzaam begroet en bejegend.
Is een vrouw met ballen (erfenis van Wilhelmina), zal ongetwijfeld mild hebben laten doorschemeren dat een kabinet met de PVV ongewenst is.
En terecht.

Ookmooi | 11-06-10 | 14:47

Triomfantelijke grimas +1

Doc Damage | 11-06-10 | 14:46

seven | 11-06-10 | 14:40
Heh, was jij niet degene die zij dat wiki niet betrouwbaar was? Hoe dan ook, ik ken de Draeck en haar zusjes (niet lang geleden nog te bewonderen tijdens Skûtsjesilen), ze zijn niet vergelijkbaar er is geen vergelijkbaar schip. Dat de onderhoudskosten buiten proportie zijn ontken ik niet maar we hebben het over stuivers op het totaalplaatje zoals jij dat schetste.

MacReady | 11-06-10 | 14:46

Ik zeg: Humberto Tan als informateur

Miss Diction | 11-06-10 | 14:45

Ik vraag me sterk af aan welke kant van die open deur zich het echte kwaad ophoudt.

Schoorsteenveger | 11-06-10 | 14:45

necrosis | 11-06-10 | 14:22
Mooi niet.
Ik wil nog even blijven leven.

Merlot | 11-06-10 | 14:42

Allemaal theater.

Xinicus | 11-06-10 | 14:41

seven | 11-06-10 | 14:38
Welk onderzoek? En zolang je de baten niet in kaart brengt bij voorbaat redelijk nutteloze vergelijking. En die "bakken met heerlijkheden", hebben we dan weer een half promille te pakken?

MacReady | 11-06-10 | 14:41

Foto van het jaar wat mij betreft. geweldig gelachen :)

LTSzwakstroom | 11-06-10 | 14:41

In een land waar politie in elkaar wordt geslagen door kleuters die naar vrouwen hoerrrr sissen krijg de veroorzaker toch nog 30 zetels en blijft rechts relatief klein.
Oftewel: ACHTERHOEDEGEVECHT

Cousin Eddie | 11-06-10 | 14:40

@MacReady Lang niet alles gaat via AZ / begroting KH.
"In 2007 barstte er een discussie los over de onderhoudskosten van de Groene Draeck. In augustus van dat jaar bleken die altijd voor rekening van het Ministerie van Defensie te zijn gekomen. In 2005 en 2006 bedroegen die kosten € 416.000,-. Een nieuw vergelijkbaar schip kost € 350.000 tot 500.000 en het onderhoud bedraagt normaal gesproken enkele duizenden euro's per jaar" wiki

seven | 11-06-10 | 14:40

@witwas

:-) gewoon een baldadige bui

azijnseiker | 11-06-10 | 14:39

MacReady | 11-06-10 | 14:33
Een Republiek blijkt in de NL situatie volgens onderzoek 30 miljoen te kosten, iig factor 4 goedkoper. Daarnaast vergeet je bakken met heerlijkheden (halve veluwe) die de staat via lnv geld kosten. De oranjes gebruiken NL als wingewest.

seven | 11-06-10 | 14:38

@deministerpresident | 11-06-10 | 14:25

Hallo, voorbeelden uit de praktijk, daar kunnen we niks mee! Onderbuikgevoel, daar gaat het hier om!

An die ARBEIT | 11-06-10 | 14:37

@azijnseiker | 11-06-10 | 14:35 Helemaal niet. Maar de reaguurders hier vormen een divers gezelschap en helaas zitten er ook tussen die een dergelijke plemp voor 200% serieus uit hun toetsenbord krijgen.

witwas | 11-06-10 | 14:36

@Einde van de Domheid 14:16
Komkom... het was maar een klein dansje,hoor...
Tevens maak ik absoluut geen deel uit van een "horde",maar terugblikkend op de recente kabinetsperiode kunnen we een linkse natte wind missen als kiespijn.

R.B.Scott | 11-06-10 | 14:35

@witwas

Zijn stijlvormen ook al verboden hier?

azijnseiker | 11-06-10 | 14:35

@azijnseiker | 11-06-10 | 14:32 Was dit sarcastisch bedoeld of bent u echt zo xenofoob?

witwas | 11-06-10 | 14:34

seven | 11-06-10 | 14:17
Het is keurig in kaart gebracht en zit totaal rond de €140 mio (*alles* inclusief), niet eens in de buurt van de 1 miljard. Het leeuwendeel van dat bedrag gaat op aan onderhoud van paleizen, waarbij je je terecht kunt afvragen of we zonder kongingshuis deze kostenpost algeheel zouden kunnen schrappen. De belastingvrijstellingen opvoeren als kostenpost is meer dan discutabel, omdat zonder koinginshuis er in beginsel ook niet zoveel te halen zou zijn. Laat staan in de orde van grote van 800 mio per jaar.
Vervolgens met kostenposten komen die ongeveer een half promille van 1 miljard bedragen is zoiets als een half dozijn lunchbonnetjes als bewijs opvoeren dat je vrouw per jaar een ton kost. Overigens ken ik de Groene Draeck en er is geen vergelijkbaar schip aangezien geen enkel nieuw schip in vergelijkbare staat verkeert, zelfs haar "zusjes" niet, waarmee niet is gezegd dat het niet goedkoper kan.

MacReady | 11-06-10 | 14:33

Niet alleen de kop van Wilders is top. Let ook maar eens op de andere koppen. bijvoorbeeld op de paleiswacht links. En dan speciaal zijn ogen.

RunnerUp | 11-06-10 | 14:32

@deministerpresident

Opzouten natuurlijk, liefst beide. Slecht voorbeeld doet nl. volgen. Mijn raad aan u: verbiedt uw zoon om langer om te gaan met die Marokkaanse vriend van hem. Voordat u het weet zit uw dochter in de prostitutie.

azijnseiker | 11-06-10 | 14:32

Ben benieuwd hoeveel van de 24 kikkers er uit de kruiwagen gaan springen...

whofire | 11-06-10 | 14:31

deministerpresident | 11-06-10 | 14:25
Huidige situatie; Vader gaat nu de bak in en zoon (moeder leeft niet meer) naar pleeggezin / instelling wellicht elders ver weg (dus ook andere school) Nieuwe situatie gelijk, want Geert heeft geen absolute meerderheid/

seven | 11-06-10 | 14:31

"Zag blauwe knaep, u komt het gazon onderhouden? Vort, naer buiten..."

Biff Eagleburger | 11-06-10 | 14:31

@deministerpresident | 11-06-10 | 14:25 ,
dat is aan de rechter hè,
Wilders mag proberen wat wetten aan te passen,
maar dat is een heel gedoe, en coalitie technisch vrijwel ondoenlijk,
dus vooralsnog hoeft het vriendje zich nergens zorgen over te maken.

Man man, denk toch eens na,
ook al verblind door de angstzaaierij van de PO?
Blablablaaa, 'als Wilders aan de macht komt dan.....'
Hoezo Wilders aan de macht?
Zie jij de PVV al meer dan 75 kamerzetels halen?
Nou dan.

vander F | 11-06-10 | 14:31

@deministerpresident | 11-06-10 | 14:25 Volgens mij heeft Wilders het over "three strikes = out". Nog niet zoveel aan de hand dus. Maar met een overleden moeder en een vader in de gevangenis (ik neem tenminste aan dat je voor diefstal met geweld nog steeds gevangenisstraf krijgt), wie zorgt er dan voor dat de zoon op het VWO blijft en zijn kansen niet vergooid?

witwas | 11-06-10 | 14:31

76 zetels geen steun 1ste kamer en minimaal 2 PVVers in de top 10 die zich wel eens zouden kunnen afsplitsen. Hmmmm lekker stabiel.

AKA-42 | 11-06-10 | 14:26

DE adjudante van geert staat al klaar voor hem .......

hallie015 | 11-06-10 | 14:26

koolteer | 11-06-10 | 14:20
Dude...

Ok, toch gelachen. Maar wel het beeld op zwart eventjes.

Achterdocht | 11-06-10 | 14:25

@azijnseiker | 11-06-10 | 14:22
De kracht van het stukje zit hem niet echt in de eindconclusie. Vanwege opiniepeilingen kon de gevestigde orde allang een grote PVV aan zien komen. Het gaat zich meer om de lap tekst boven de onderste 5 regels.

En eerlijk gezegd verbaast het mij een beetje dat de gevestigde partijen zo gematigd reageren op het succes van de PVV. Politiek correct zullen we maar zeggen.

TisNieZoMoeilijk | 11-06-10 | 14:25

Ik vraag me het volgende af. Het beste vriendje van mijn zoon van 14 is een marokkaans jongetje. Ze gaan allebei naar het VWO, zijn vader is in Nederland geboren, jongetje ook, moeder leeft niet meer vanwege ziekte. Vader werd depressief, viel terug en heeft iets crimineels gedaan (diefstal en geweld) en heeft dubbel paspoort. Stel dat Wilders straks in het kabinet zit, wat zou hij hiermee moeten? Moeten ze dan allebei terug of mogen ze blijven. Ik vind het een relevante vraag want het gaat mij aan.

deministerpresident | 11-06-10 | 14:25

@R.B.Scott | 11-06-10 | 14:08 ,
de PvdA is wel eens met meer dan 40 zetels buiten een regering gehouden,
so what?

vander F | 11-06-10 | 14:24

@hallie 015
Het verschil is dat Maorijnissen er destijds zélf voor koos om ondanks de eclatante overwinning in de oppositie te blijven klootzakken,terwijl Wilders staat te trappelen om het zooitje op te schudden.

R.B.Scott | 11-06-10 | 14:24

Doet een kortgeknipte Ad Melkert nou de portier open voor Geert??? Zoja: mooie symboliek!

KappieJV | 11-06-10 | 14:23

@koolteer | 11-06-10 | 14:20
Ik zie het zo voor me. Dank voor de lach!

TisNieZoMoeilijk | 11-06-10 | 14:22

@TisNieZoMoeilijk

Nou eerlijk gezegd niet. De weerstand tegen Wilders was relatief vrij mild. Zeker in vergelijking met wat Fortuyn heeft moeten doorstaan. CDA was in de verschillende uitzending vrij introspectief bezig met het verlies wat ze voornamelijk aan de PVV kwijt waren. De andere partijen keken er wat na, maar van verdriet en boosheid een groot onbegrip was in mijn ogen geen sprake.

azijnseiker | 11-06-10 | 14:22

@Merlot 14:05
Merlot for MP!!!!
Waar kan ik stemmen?

necrosis | 11-06-10 | 14:22

"Geert schopt z'n schoenen uit, ploft neer op de bank, legt zijn eningzins geurende voeten op tafel en laat een fikse boer. ' Bea, Bierrr!' Galmt het door het hoge vertrek. Bea's rouwperiode is voorbij, en ze is al gauw onder de indruk van een beetje mannelijk gedrag. Lichtvoetig rollatort ze naar de keuken en voorziet Geert van een brabants biertje. Vervolgens vlijt ze zich neder naast de blonde leider... Geert doet zijn burgerplicht en verzekert zich op deze wijze van een zeer verdiende plaats in de coalitie."

koolteer | 11-06-10 | 14:20

TisNieZoMoeilijk | 11-06-10 | 14:14
Zal ik het op het 1e oog niet met alles wat Merlot daar schrijft eens zijn, maar dat de opkomst van de PVV ook mede te wijten valt aan 'het Oude Den Haag' lijkt mij evident. Voor een tegel op GS een prima stukkie.

Achterdocht | 11-06-10 | 14:20

Ook Paars-plus heeft geen meerderheid in de 1e Kamer, wel toevallig dat Judas Cohen dat even vergat te melden.........

fuckje | 11-06-10 | 14:19

@dosis | 11-06-10 | 14:14 ,
kunst, haar pappie is een oprichter van die conferentie.

vander F | 11-06-10 | 14:18

@TisNieZoMoeilijk | 11-06-10 | 14:14 Ik had deze al gelezen, maar zeker geen straf om het nog eens te doen.

witwas | 11-06-10 | 14:17

MacReady | 11-06-10 | 14:11
200 miljoen is al direct via az. Daarnaast al die belastingvrijstellingen en paleisrenovaties. Tel even mee, 2 voorbeelden alleen al aan privévluchten 600.000 euro per jaar (ex privévluchten Bea zelf, die reist zogenaamd altijd in belang der Staat.) Onderhoud van een boot kost jaarlijks bijna meer nl.wikipedia.org/wiki/De_Groene_Draeck... dan dezelfde boot nieuw kost/ half miljoen...

seven | 11-06-10 | 14:17

@R.B.Scott
Sp had 25 zetels en mocht ook niet regeren
Dus het is van alle tijden

hallie015 | 11-06-10 | 14:17

@Klokkie 14:06
Vanwege je zwitsal zal ik je vergeven, zo knap is die Máxima nou ook weer niet, een gevalletje 13-in-een-dozijn-vrouw, topless of niet.

necrosis | 11-06-10 | 14:16

R.B.Scott | 11-06-10 | 14:08
Het leuke van Wilders is dat hij zich van iedere te fanatieke aanhanger (zoals jij) zich kan distantieren en iedere cricaster demoniseerder, of cordon saniteerder kan noemen.
Worden jouw 'horden' dan boos en maak je daar alvast een vreugdedansje over?
Vergeet niet dat de SP met een gelijk zetelaantal ook afgeparkeerd werd.

Einde van de Domheid | 11-06-10 | 14:16

@Merlot | 11-06-10 | 14:05 ,
heel wonderlijk inderdaad,
maar vergeet niet dat het establishment zich met hand en tand en alle mogelijke middelen verdedigd tegen 'buitenstaanders,
de macht heeft het nu eenmaal in zich te handhaven en te groeien in kracht.

Daar is de democratie zelfs voor uitgevonden, het breken van 'de macht' (van Koning en dictator), maar ze is nu zelf verleid door 'de macht' en raakt losgeslagen van haar wortels, van de demos, het volk.

vander F | 11-06-10 | 14:16

Robin Hood | 11-06-10 | 13:39
Andere partijen steunen hun fractievoorzitter. Bij de PVV zijn ze trouw. LOL

Rob van Roos | 11-06-10 | 14:16

Heeft Wilders knoflook gegeten?

Sperti | 11-06-10 | 14:15

vander F | 11-06-10 | 13:38
Bea werd van de week nog gespot op de Bilderbergvergadering, foute mannen genoeg daar!

dosis | 11-06-10 | 14:14

@witwas | 11-06-10 | 14:09

Als bevstiging hiervan wil ik Merlot citeren van een aantal maanden geleden, hopelijk vind je het niet erg:

""
Afijn, straks rond 9 juni.
Dan is er ondertussen vier maanden onophoudelijk ingebeukt op de potentiele PVV kiezer.

Er is hem dan vier maanden verteld dat hij een racist en fascist is --- in plaats van de mensen die Nederlanders op straat toeroepen dat ze "kankerblanken/kankerjoden" zijn of een "smerige blanke kankerhoer".
Of die homo's en joden wegpesten uit stadswijken.

Er is hem verteld dat hij dom is en laagopgeleid ----- in plaats van de zakkenrollende school-dropouts die niet alleen steden, maar ook al meer en meer kleinere plaatsen onveilig maken.

Er is hem verteld dat hij een gevaar voor de maatschappij is ---- in plaats van de hordes Marokkaanse, Turkse, Somalische, Roemeense en Antilliaanse figuren die de misdaadstatistieken bevolken, of de 1500 actieve moslimextremisten die we volgens de AIVD hebben, of de extreemlinkse groeperingen die maar geweld blijven plegen.

Er is hem verteld dat hij, belastingbetaler, een aso is --- in plaats van die volledig gesubsidieerde feestvierders van allerlei gezindten.
Subsidieuitdelers én subsidieslurpers!

Er is hem verteld dat hij de wet niet respecteert (haatzaaien en groepsbelediging, art 137) omdat hij kritiek heeft op al die moskeeen, islamitische scholen, straatcriminelen en extreemlinkse activisten die de wet stelselmatig aan hun laars lappen.
De mensen die hem dagelijks irl, of in de media de grond intrappen vanwege zijn mening, zijn "soosjaal en betrokken", en degen die hem uitschelden vanwege zijn huidskleur zijn "gelovigen" die "onze samenleving verrijken".

De mensen die zijn standpunten en klachten voor het voetlicht willen brengen, zijn 4 maanden overgeschreeuwd in linksgeorienteerde (niet waar!) praatprogramma's - geholpen door een uit volle borst boeroepend, speciaal geselecteerd studiopubliek.
Terwijl een keur van politiek correcte, socialistische en islamistische figuren, tamelijk radicaal eerlijk gezegd, ruim het woord hebben mogen voeren.
Allemaal mede door hem betaald.

Zijn klachten worden door de gevestigde politici ontkend, gebagatelliseerd, of zelfs aan hém toegeschreven!
Hij is alleen maar bang voor rare luchtjes in het portiek, meent bijvoorbeeld St. Pechtold de Wildersdoder.
En dat terwijl hij zich eigenlijk voornamelijk zorgen maakt om bijvoorbeeld de verpleegsters in die ziekenhuizen, die volgens de krant wel 2000 maal per jaar met agressieve islamitische allochtonen te maken krijgen.

Hij is "bang van de islam" genoemd door mensen die juist bang van hem zijn.
Er is hem verweten "niets van de islam" te weten door mensen die de koran niet gelezen hebben, en allochtonen alleen kennen van overgeregisseerde werkbezoekjes aan "krachtwijken".

Hij heeft 4 maanden gehoord, hoe Oud Den Haag wat oneliners van WIlders overneemt - maar wel op een manier dat ze er straks na de verkiezingen weer onderuit kunnen.

En hij heeft 4 maanden gehoord, hoe Oud Den Haag nu al samenspant en konkelt, om er voor te zorgen dat zijn eventuele stem op de PVV in de oppositie terecht zal komen (alsof hij dat nog erg vindt!).

En wat verwacht de gevestigde politiek dan vervolgens, dat hij op 9 juni gaat doen?
Jawel: er wordt van deze potentiele PVV kiezer verwacht dat hij zich heeft laten overtuigen door deze lawine van [AHEM] goedheid, begrip, solidariteit en tolerantie.
En er wordt van hem verwacht dat hij weer braaf Oud Haags gaat stemmen.

En de Ouwe Partijen zullen héél boos en verdrietig zijn, en er **NIETS** van begrijpen, als op de avond van 9 juni blijkt, dat hij in de eenzaamheid van het kieshokje de kont tóch tegen de krib heeft gegooid.

Is Oud Den Haag soms stapelgek?
Moet haast wel?
.
Merlot | 03-03-10 | 15:16
""

Fantastisch voorspelt wat er gebeurD is.

TisNieZoMoeilijk | 11-06-10 | 14:14

@Merlot 14:05
WOW...
pretty goddamn' sharp

R.B.Scott | 11-06-10 | 14:13

africa gaat los
blijft mooi daarzo

OSS4ever | 11-06-10 | 14:13

R.B.Scott | 11-06-10 | 14:08 \
Dat een partij met 24 zetels in de oppositie zit, is niets bijzonders hoor. Komt geregeld voor, zonder dat de democratie in gevaar is. Het is me ook een raadsel waarom een partij die van 9 naar 24 groeit, meer recht op regeringsdeelname kan claimen dan een partij die van 40 naar 24 zakt.

18konijn | 11-06-10 | 14:13

seven | 11-06-10 | 14:07
Bron voor bijna een miljard?

MacReady | 11-06-10 | 14:11

Een mevrouw -dochter van een SS-er- met een schoondochter -wier vader een oorlogsmisdadiger is- die fiscale constructies voor de familie faciliteert en wiens zoon -Willem de Overbodige- het belangrijker vindt om naar ZA af te reizen inplaats van zich voor te bereiden op *kuch* het koningschap tijdens de 'formatie' zou zich überhaupt niet met de formatie mogen bemoeien. Zeker niet omdat grondwettelijk NIETS is geregeld. Hiermee staat haar bemoeienis, die bovendien geheim is, haaks op alles wat maar democratisch is.

Republikein4ever | 11-06-10 | 14:11

Ze hadden voor de grap de KMAR moeten uitrusten met kromzwaarden!

Popiejopie79 | 11-06-10 | 14:11

SwiftCrack | 11-06-10 | 14:05
Minimaal 1 voor lijst4 no. 7

seven | 11-06-10 | 14:10

@Merlot | 11-06-10 | 14:05
Chapeau maar weer!

TisNieZoMoeilijk | 11-06-10 | 14:09

@Merlot | 11-06-10 | 14:05 Hear, hear. Aan u is een uitstekend columnist verloren gegaan. Het zou geenstijl sieren als ze u een aanbieding deden.

witwas | 11-06-10 | 14:09

Die beveiliger rechts heeft een kogelvrij vest aan, of lijkt dit maar zo?

hetgeleteken | 11-06-10 | 14:08

Alle foute Wilders-bashers kunnen nog lachen:
Als Geert wordt uitgesloten van regeringsdeelname worden daar zo'n anderhalf miljoen kiezers knap chagrijnig van,wat knijterhard duidelijk gaat worden als begin volgend jaar de Staten Generaal verkiezingen zijn.
Kies maar....
Bwoehahahaaaa
#... klein dansje doet...#

R.B.Scott | 11-06-10 | 14:08

@Ivoo 14:01
Dankzij *piep* (reclame magnie): ultrasnel drogend en krimpvrij cement.

necrosis | 11-06-10 | 14:08

Misschien kunnen ze direct bezuinigen door de koningin met pensioen te sturen. Beetje decorum oké, maar decorum voor een ondemocratisch toneelstukje met circa 5 a 7 mensen wat elk jaar bijna een miljard kost..

seven | 11-06-10 | 14:07

Wel zelfde kapsel met andere kleur dan wel.Wat zal die Bea zuuur kijken.
Geert kan wel gelijk even melden dat de Republiek eraan zit te komen.Vive la resistance.

Booze78 | 11-06-10 | 14:06

Ik ga liever op bezoek bij Maxima.
Schijnt nu top-less te liggen op de Groene Draeck

Klokkie | 11-06-10 | 14:06

iemand enig idee of er al wat over de voorkeurstemmen bekend is?

SwiftCrack | 11-06-10 | 14:05

vander F | 11-06-10 | 13:38
Ach, wat weet gemiddeld Nederland nou van "fout".
Ze zijn in meederheid doodsbang voor iemand die geen vlieg kwaad doet.
En die nadrukkelijk de parlementaire weg voor veranderingen kiest.

Tegelijkertijd hopen ze vurig dat er toch liever een regering zal komen met "Goede" partijen, wier achterban er voor zorgt dat Wilders in een kogelvrij vest en onder bewaking door het leven moet.
En wier achterban tienduizenden aanhangers kent, die buiten het democratische proces om invloed willen uitoefenen: activisten, extremisten, terroristen.

Dezelfde "goede" ideologische hoek bracht ook al de moordenaar van de vorige establishment-kritische politieke leider voort ("gestoorde eenling", jaja).
Eveneens de moordenaar van Theo van Gogh ("gestoorde eenling", jaja).
En het droesem van hún achterban, de hordes activisten en extremisten, is verantwoordelijk voor 99,9% van het ideologisch/politieke geweld in Nederland (allemaal gestoorde eenlingen, natuurlijk).

Van al dat geweld, en al die rechtsreekse aanvallen op de democratie is Gemiddeld Nederland dus niet bang?
Maar wél van een eventueel wetsvoorstel van Wilders om criminelen met een dubbel paspoort te denaturaliseren en uit te zetten?

Moet je zo'n volk dan écht nog serieus nemen als het over "goed" en "fout" aan het bazelen is?
Ze hebben verdomme toch geen idee waarover ze praten!

"Daar loop hij over straat, onderdraaglijk rechtschapen
En ziet nog steeds het echte monster niet."
[Komrij, 2002]
.

Merlot | 11-06-10 | 14:05

De koningin schijnt behoorlijk smerige koffie en de thee te serveren.

Wijnand | 11-06-10 | 14:04

"Wilders betrapt met adjudante"

Speertjespunt | 11-06-10 | 14:03

@HenkKlaasWimJan 13:44
Die hofnar hadden ze al, zijn naam is BalkEllende.......
En wat moet ik me voorstellen bij de opmerking "Bix ontvangt Wilders"?
*NSFW voorstelling maakt en direct aan de drank gaat*

necrosis | 11-06-10 | 14:03

@mokum4all | 11-06-10 | 14:02 Misschien is er binnenkort wel een Limburgse gemeente op zoek naar een PVV-burgemeester.

witwas | 11-06-10 | 14:03

Brinkman wordt gewoon staatssecretaris van justitie.. opgelost, next..

nachtschilder | 11-06-10 | 14:03

Hoe doet u dat? Met uw haar..
Ivoo | 11-06-10 | 14:01
BOEHAHA! Die kop toppen we niet meer!

mokum4all | 11-06-10 | 14:03

vander F | 11-06-10 | 14:00
Dit is actief deelnemen aan staatsinrichting en op een foto gaan is meestal protocollair geneuzel. Moet ik dat verder uitleggen? Dit is geen vraag want ik moet weg. Fijne dag verder.

BaadErInMeinhof | 11-06-10 | 14:02

Geert bezoekt lokale chinees.

Zeeschuimer | 11-06-10 | 14:02

@BaadErInMeinhof | 11-06-10 | 13:57
Ik dacht al "geblaat"...

TisNieZoMoeilijk | 11-06-10 | 14:02

Als ik Wilders was, zou ik niet de 1e kamer als grootste risico zien, maar de eigen Brinkman. Of de gast stapt op en het kabinet verliest zijn meerderheid of erger: je wordt de hele periode gegijzeld door een kamerlid dat op ieder moment kan dreigen er uit te stappen.

mokum4all | 11-06-10 | 14:02

Ik denk dat de majesteit, als grootste uitkeringstrekker van dit land, zelf ook op Wilders heeft gestemd.

Superior Bastard | 11-06-10 | 14:01

Hoe doet u dat? Met uw haar..

Ivoo | 11-06-10 | 14:01

Behoorlijk VerBaasdt | 11-06-10 | 13:59
Nee hier is het wel grappig. Moet nog wat doen vandaag.

BaadErInMeinhof | 11-06-10 | 14:01

@BaadErInMeinhof | 11-06-10 | 13:49 ,
beetje warrig verhaal,
je spreekt jezelf nogal tegen.

'Op de foto staan met mensen is iets anders dan uitvoering van onze staatsinrichting.
Je kunt niet elke foto vermijden en deze ontvangst is voor een deel protocol. '

en dan vervolgens:

'Het is een gotspe dat deze blonde clown dan bij haar op bezoek mag anders dan een sollicitatie als hofnar '

In jouw woorden, Hare Majesteit is een feit, en partijleiders ontvangen is op dit moment haar taak, ze moet gewoon haar werk doen en niet zeiken.
Nou doet ze dat ook niet, zo kleingeestig is ze niet, dat doe jij wel voor haar.

vander F | 11-06-10 | 14:00

And we're in....

Norm | 11-06-10 | 14:00

ach nu is het nog maar wachten op het moment dat nederland een republiek wordt.

#Begint met aftellen

aspergie | 11-06-10 | 14:00

En doe geen uitspraken over je bezoek aan de Koningin Geert.

winterpeen | 11-06-10 | 14:00

BaadErInMeinhof | 11-06-10 | 13:58
Want hier is het ook maar Kudt?

Behoorlijk VerBaasdt | 11-06-10 | 13:59

Is dat Pedo-ad daar naast die auto.. DUs op die manier willen ze de kamer in.

Kantoorslaaf101 | 11-06-10 | 13:59

einduitslag :

VVD: 20,5 procent, 1926551 stemmen, 31 zetels
PvdA: - 19,6 procent, 1847776 stemmen, 30 zetels
PVV: - 15,5 procent, 1453944 stemmen, 24 zetels
CDA: - 13,6 procent, 1281137 stemmen, 21 zetels
SP: 9,8 procent, 924977 stemmen, 15 zetels
D66: 6,9 procent, 653265 stemmen, 10 zetels
GroenLinks: 6,7 procent, 627912 stemmen, 10 zetels
ChristenUnie: 3,3 procent, 305628 stemmen, 5 zetels
SGP: 1,7 procent, 163512 stemmen, 2 zetels
Partij voor de Dieren: 1,3 procent, 122257 stemmen, 2 zetels
Trots op Nederland: 0,6 procent, 52735 stemmen, 0 zetels
Partij Mens en Spirit: 0,3 procent, 26224 stemmen, 0 zetels
Piratenpartij: 0,1 procent, 10570 stemmen, 0 zetels
Lijst 17: 0,1 procent, 7440 stemmen, 0 zetels
Partij Een: 0,0 procent, 2087 stemmen, 0 zetels
HeelNL: 0,0 procent, 1343 stemmen, 0 zetels
Lijst Lakle: 0,0 procent, 949 stemmen, 0 zetels

zoooooo, die ex-hoer heeft toch nog 949 klanten achter zich gekregen !

nachtschilder | 11-06-10 | 13:59

Ik ga even iets leuks doen.
-out-

BaadErInMeinhof | 11-06-10 | 13:58

Check die linker gast met z'n zwaard sneeky naar Greet kijken.

Behoorlijk VerBaasdt | 11-06-10 | 13:57

witwas | 11-06-10 | 13:56
ik bedoelde niet begaat, ik bedoel gebaat.

BaadErInMeinhof | 11-06-10 | 13:57

Mooie symbolische foto. De evil grin van Geert. De grimmig kijkende lakei en marechaussee. Het zuur kijkende Jack de Vries adjudantje op de achtergrond.

ZoltarTheGreat | 11-06-10 | 13:57

seven | 11-06-10 | 13:51
Ik weet het maar ik heb de compulsieve neiging om altijd tegen de stroom in te willen lopen en de knuppel in het hoenderhok te gooien. En vaak werkt dat goed, vooral bij Zwitsalletjes.

Bigi Bana Boy | 11-06-10 | 13:57

witwas | 11-06-10 | 13:54

Beschaving?

HenkKlaasWimJan | 11-06-10 | 13:56

Rammstein | 11-06-10 | 13:54
Dank je.

BaadErInMeinhof | 11-06-10 | 13:56

@BaadErInMeinhof | 11-06-10 | 13:52 En 'gebaad' is iets met een zwembad neem ik aan? Of bedoelt u toch 'gebaat'?

witwas | 11-06-10 | 13:56

@petros666 | 11-06-10 | 13:46
Het "werken voor de baas volk", waar ik ook toe hoor, heeft er enorm veel belang bij dat de mensen die een BV of NV hebben deze ook behouden.
En wel met een dusdanig financieel gewin voor henzelf dat zij het de moeite waard blijven vinden om de tijd en energie in deze BV/NV te stoppen.
Hierdoor heeft het "werken voor de baas volk", datzelfde te lui/dom/behoudend/niet-geïnteresseerd is om zelf een BV/NV te hebben tenminste een betaalde baan. Met een stuk minder risico wat inkomen betreft.

Maar dat vergeet het "werken voor de baas volk" voor het gemak meestal!

TisNieZoMoeilijk | 11-06-10 | 13:56

Ik zou dat geslijm met "Hare Graaiestein" wel eens willen horen!

Retep Neknarf | 11-06-10 | 13:56

MacReady | 11-06-10 | 13:51
Daarom moeten ze hem ook een plek in de regering geven, is hij direct weg uit de kamer. Solved.

seven | 11-06-10 | 13:55

witwas | 11-06-10 | 13:54
Met je eens, te belachelijk voor woorden.

BaadErInMeinhof | 11-06-10 | 13:55

"Majesteit, ik geloof dat u op mijn stoel zit"

Superior Bastard | 11-06-10 | 13:55

Willianus Wortelus | 11-06-10 | 13:53
Nee jij kijkt blij bij een herdenking van een aanslag op je familie.

BaadErInMeinhof | 11-06-10 | 13:54

Sorry, hij was te leuk.

Rammstein | 11-06-10 | 13:54

Geert kijkt alsof hij content is hoor, zal mij benieuwen wat er gaat gebeuren qua coalitie. Het valt mij namelijk op dat op tv en in andere pers er meer gesproken wordt over een samenkomen van PvdA, VVD en andere linksche rakkers dan VVD, PVV en eventueel CDA, maar goed we wachten af.

Banketstaaf | 11-06-10 | 13:54

BaadErInMeinhof | 11-06-10 | 13:53
LMFAO !

Rammstein | 11-06-10 | 13:54

@BaadErInMeinhof | 11-06-10 | 13:47 Nou, tjonge, ik bewonder uw spitsvondige humor oprecht. Knap dat u als volwassene (naar ik aanneem) het niveau van groep 3 op de basisschool zo goed heeft vast weten te houden. Maar goed. Als het moreel failliet is als een democratisch verkozen fractievoorzitter op bezoek gaat bij de koningin, wat is dan een burgemeester die, tegen de wens van de gemeenteraad in, een nog te bouwen moskee subsidieert met 2 miljoen euro?

witwas | 11-06-10 | 13:54

Belachelijke situatie hier in Nederland. Bananenmonarchie!

Retep Neknarf | 11-06-10 | 13:54

BaadErInMeinhof | 11-06-10 | 13:52
blinde = blonde

BaadErInMeinhof | 11-06-10 | 13:53

sjaakdeslinksesul | 11-06-10 | 13:50
"De schoonvader van mijn oudste zoon, vliegt u wel even terug ... "

Rammstein | 11-06-10 | 13:52

Als Bix (inderdaad een zure bejaarde) een beetje humor zou hebben, zou ze hem ontvangen met een felblonde pruik!
En natuurlijk draagt ze in haar paleis geen hoed, dat is onbeleefd en in strijd met haar opvoeding.

necrosis | 11-06-10 | 13:52

En voor iedereen die denkt dat Hare Maje sympathie kan opbrengen voor de blinde clown: niet. Hare Maje is alleen gebaad bij eenheid van land, dat betekent namelijk rust en rust betekent dat haar positie gehandhaafd blijft. Even iets groter denken.

BaadErInMeinhof | 11-06-10 | 13:52

Hoe je het ook wendt of keert, Hero blijft een bom onder een mogelijke coalitie. Hij heeft dan niet alleen de PVV in de tang, maar een heel potentieel kabinet aangezien hij de meerderheidsstem vormt.

MacReady | 11-06-10 | 13:51

Zo majesteit, en nu inleveren die dubbele paspoorten.
Ook die van Maxima.

steile helling | 11-06-10 | 13:51

De keus voor thee was er niet meer omdat Flob Cohen voor Wilders was.
#... ongeduldig op twitpic zuur Bea-smoelwerk wachten gaat...#

R.B.Scott | 11-06-10 | 13:51

Bigi Bana Boy | 11-06-10 | 13:45
Ik heb zelf liberaal gestemd, maar toch even over de pvv-erts gezien de nieuwe omvang en onderzoekjes over koophuisbezitters, modaal+, gelukkig etc gaat dat verhaal amper op. Onrendabelen stemmen echt vooral pvda en sp.

seven | 11-06-10 | 13:51

Men! ooo Men!

Valentijn Schuinsmaa | 11-06-10 | 13:51

denk dat ze gewoon de opening van het w.k. gaan kijken.

OSS4ever | 11-06-10 | 13:50

Watch out Geert! Behind you! Man with swords and a horny stewardess!

Valentijn Schuinsmaa | 11-06-10 | 13:50

Bea: "Wilt u misschien een lift terug naar den haag met de helicopter?"

sjaakdeslinksesul | 11-06-10 | 13:50

Wordt gewoon paars plus. Eerst ff een toneelstukje opvoeren, proforma gesprekken met de PVV en vervolgens sluit de elite de rijen en wordt het gewoon paars plus. Nieuwe verkiezingen binnen 2 jaar en dan wordt de PVV gewoon de grootste.

sjipsknip | 11-06-10 | 13:49

vander F | 11-06-10 | 13:46
Ik ben ook van mening dat het koningshuis behoorlijk discutabel is maar daar ging het in mijn tegel niet over. Hare Maje is er en dat is een feit. Het is een gotspe dat deze blonde clown dan bij haar op bezoek mag anders dan een sollicitatie als hofnar zoals dat zo treffend werd gezegd. Nee wat mij betreft is het een even grote schande dat Hare Maje zich bemoeit met deze regeringszaken. Maar dat is een andere discussie.

BaadErInMeinhof | 11-06-10 | 13:49

Merlot | 11-06-10 | 13:40
Ach, ik zeur. Beide veroorzaken een massive overflow op dit moment.
*satt hast*

Rammstein | 11-06-10 | 13:49

http://www.facebook.com/group.php?gid=120636547978249#!
Het is echt te triest voor woorden dat zo veel van dat linkse knik- en klapvee huilie huilie doet als ze verloren hebben. Ik raak steeds meer overtuigd van de opvatting dat linkse mensen totaal geen benul hebben wat er in een land leeft en met oogkleppen op blijven lopen.

tonde | 11-06-10 | 13:48

Kopje thee??

Halfvol-glas | 11-06-10 | 13:48

Lijkt me wel een verborgen-camera actie waard, de Limbau vs. de hete aerdappel.
Waar is Rutger?

necrosis | 11-06-10 | 13:47

Als goed christen is Bea natuurlijk voor Geert en tegen de islam. Die twee gaan samen een leuke tijd tegemoet met de schoonmaak van het koninkrijk!

funkyd | 11-06-10 | 13:47

@ Robin Hood | 11-06-10 | 13:39
Ah. We hebben een vraag...
Nou, dan zou ik willen suggereren wat plastische chirurgie en een kleine debating-cursus en/of cursus "tactisch spreken in het openbaar", zodat 'ie een wat minder goedkope kop-met-middelmatigheidszweem heeft en wat minder faux pas maakt. Dan komt het best goed.
Oh... en niet denken dat ik het sarcastisch bedoel.

Multiflauwekulti | 11-06-10 | 13:47

wat zijn al die linkschen hierboven toch nerveus.. dat gaat helemaal goed komen met Mark en Geert :)

nachtschilder | 11-06-10 | 13:47

witwas | 11-06-10 | 13:46
Dat zijn duidelijk grappig bedoelde omschrijvingen en geen scheldwoorden. Ga niet verder met je in gesprek als ik dit soort dingen moet uitleggen. Veel plezier onder je kleine steen.

BaadErInMeinhof | 11-06-10 | 13:47

@ Robin Hood

Met die nickname pretendeer je van de rijken te stelen en aan de armen te willen geven. Maar de VVD staat van oudsher toch echt wel bekend als de krijgen hebben en vooral houden partij. Leuk voor wanneer je een BV of NV hebt maar voor het "werken voor de baas volk" lijkt mij dit niet echt een vooruitgang. Maar we zullen zien wat deze coalitie gaat brengen (VVD, PVV, CDA).

petros666 | 11-06-10 | 13:46

Niet vergeten om over het dubbele paspoort te beginnen.

sjaakdeslinksesul | 11-06-10 | 13:46

@BaadErInMeinhof | 11-06-10 | 13:42 ,
ze is gewoon vriendjes met dictators en ingetrouwd in een junta familie met bloed aan de handen, haar pappie was al helemaal faut voor de oorlog,
om over corruptie en zelfverrijking maar niet te spreken,
lekker beppen op de Bilderberg conferentie etc etc.

Je hebt het hier wel over ons zogenaamde staatshoofd.

vander F | 11-06-10 | 13:46

@BaadErInMeinhof | 11-06-10 | 13:43 Ik paste het niveau van mijn reactie aan aan het uwe. Of waren 'charlatan' en 'blonde clown' als compliment bedoeld?

witwas | 11-06-10 | 13:46

De ondeugd straalt er gewoon vanaf. Wilders en Verhagen gaat NIET of juist HEEL GOED samen. Daar zal Neelie wel raad mee weten.

Cerdo | 11-06-10 | 13:45

Rammstein | 11-06-10 | 13:37
De Koninging ontvangt de Koning van onrendabel, maatschappelijk teleurgesteld en permanent verongelijkt Nederland.

Bigi Bana Boy | 11-06-10 | 13:45

HenkKlaasWimJan | 11-06-10 | 13:44
Zo is het.

BaadErInMeinhof | 11-06-10 | 13:45

Lang leve de Republiek der Nederlanden! Ik hoop dat GW een mooie sneer maakt naar Bea over de door bastaarden gevormde incorrecte familie-opvolging van Oranje-Nassau. Ik raad Bea opzitten en pootjes geven aan als haar met goud belegde barkruk haar lief is.

Abugreip | 11-06-10 | 13:44

Een vorstenhuis hoort een eigen hofnar te hebben, welnu Bea, hier is ie dan.

HenkKlaasWimJan | 11-06-10 | 13:44

waar zouden ze over praten?
bea heeft toch ook tv?
of gewoon ff voorstellen.

OSS4ever | 11-06-10 | 13:43

witwas | 11-06-10 | 13:40
Er is helemaal geen verlies voor links.Niet zo snel schelden, wat moet ik daar nu weer uit opmaken?

BaadErInMeinhof | 11-06-10 | 13:43

Bea en Geert hebben vrijwel hetzelfde haar dus dat schept ongetwijfeld een *kuch* vriendschappelijke band

Tobi | 11-06-10 | 13:42

Bigi Bana Boy | 11-06-10 | 13:36
Zie nergens een SP'er staan..

baronbreekijzer | 11-06-10 | 13:42

@Robin Hood | 11-06-10 | 13:39
u is Hero Brinkman?

deministerpresident | 11-06-10 | 13:42

@witwas | 11-06-10 | 13:41 ,
*pats*

vander F | 11-06-10 | 13:42

Zou Geert zijn kogelvrije vest ook aan hebben bij de Koningin?

misant(i)ropie | 11-06-10 | 13:42

vander F | 11-06-10 | 13:40
Op de foto staan met mensen is iets anders dan uitvoering van onze staatsinrichting.
Je kunt niet elke foto vermijden en deze ontvangst is voor een deel protocol.

BaadErInMeinhof | 11-06-10 | 13:42

@vander F | 11-06-10 | 13:40 High five

witwas | 11-06-10 | 13:41

Bea monstert nieuwe coiffures.

boasatlas | 11-06-10 | 13:41

Zei Geert niet "het eerste wat ik doe is het Koningshuis afschaffen en terugschoppen naar Orange te Frankrijk"

stoepheer | 11-06-10 | 13:40

@BaadErInMeinhof | 11-06-10 | 13:37 Ik lees dat morele faillissement vooral af aan de reacties van linksmensen die de democratie en hun verlies niet kunnen accepteren. Lutser!

witwas | 11-06-10 | 13:40

Rammstein | 11-06-10 | 13:39
Weer andere Panem et Circenses.

Merlot | 11-06-10 | 13:40

@BaadErInMeinhof | 11-06-10 | 13:37 ,
lazer toch op,
Bea en moreel failliet,
dat komt meer in de buurt, met wie die tante al niet lachend op de foto staat is ronduit schokkend.

vander F | 11-06-10 | 13:40

@ Multiflauwekulti | 11-06-10 | 13:34

Zelf nooit te diep in het glaasje gekeken? Ik praat het niet goed en dat doet hij zelf gelukkig ook niet. Hij heeft zijn fout erkend, zijn excuses aangeboden en hij drinkt niet meer. Wat moet de man nog meer doen? Hij is de PVV en Geert nog steeds trouw, wat je er ook over mag denken.

Robin Hood | 11-06-10 | 13:39

@eerstneukendanpraten | 11-06-10 | 13:28
Volgend jaar zijn er al nieuwe verkiezingen voor PS. En het duurt in de regel zeker een half jaar voor een wet behandeld wordt in 'Huize de laatste Halte' oftewel de eerste kamer. Uw vlieger gaat dus niet op.

lono | 11-06-10 | 13:39

Gelúkkig begint de Wee Ka zo.

Rammstein | 11-06-10 | 13:39

Het CDA... niet te geloven. Volgens mij is Nederland daar minstens zo duidelijk over geweest als ze over de VVD/PVDA waren...

SantaX | 11-06-10 | 13:38

Bea gaat ook gezellig skieen met Zorreguieta de ex-Junta-uit-vliegtuig-werp-minister,
daarbij vergeleken is Wilders een brave borst.

Bea kan wel wat hebben wat faute mannen betreft.

vander F | 11-06-10 | 13:38

@Bozsma | 11-06-10 | 13:29, daar heeft u mij, bedankt voor uw input.

gentle giant | 11-06-10 | 13:38

Als deze charlatan bij Hare Maje op bezoek kan gaan kunnen we constateren dat het land niet alleen economisch maar ook moreel failliet is. Wat een aanfluiting. Ze zal hem uit beleefdheid aanhoren en een paar vragen stellen 'omdat het moet'. Gelukkig komt de blonde clown niet in vak-K.

BaadErInMeinhof | 11-06-10 | 13:37

Bigi Bana Boy | 11-06-10 | 13:36
Nog een keer, maar nu goed.

Rammstein | 11-06-10 | 13:37

Bea zal wel blij zijn dat Rita niet komt ...

Je Verzint Het Niet | 11-06-10 | 13:37

@ 18konijn | 11-06-10 | 13:33

Bezuinigen kan per direct en zonder goedkeuring 1e Kamer. Bijvoorbeeld alleen al door het aantal ministeries en ambtenaren te beperken. En verder wat @ seven | 11-06-2010 | 13:33 zegt

Robin Hood | 11-06-10 | 13:37

De Koninging ontvangt de Koning van onrendabel Nederland.

Bigi Bana Boy | 11-06-10 | 13:36

seven | 11-06-10 | 13:33
Bezuinigen kan "per direct"? De begrotingen van de ministeries moeten als wet door het parlement worden geloodst!

18konijn | 11-06-10 | 13:36

@Merlot | 11-06-10 | 13:22
Tuurlijk zoemt dat op de ministeries rond: EerstPratenDanWerken

Je Verzint Het Niet | 11-06-10 | 13:36

seven | 11-06-10 | 13:21
Creatief, lol!
Antilliaanse zaken, uiteraard!

Maar dan nog lijkt het me een wankel gebeuren.
Ken jij al die piepels die nu binnenkomen?
Kan Wilders ze in het gareel houden?
Behoorlijk lastig, met maar 76 zetels.

Merlot | 11-06-10 | 13:35

"Wilders Zegt Uitkeringstrekkers Van Buitenlandse Afkomst De Wacht Aan"

Levine | 11-06-10 | 13:35

@ Robin Hood | 11-06-10 | 13:27
Hoi Hero.
Ga je nog zuipen vanavond?

Multiflauwekulti | 11-06-10 | 13:34

@ eerstneukendanpraten | 11-06-10 | 13:28

Die minderheid werd ze in de TK ook toegedicht en zie eens? Laten we eerst de PS-verkiezingen maar eens afwachten, dan babbelen we wel eens verder over minderheden in de Eerste Kamer enzo.

Robin Hood | 11-06-10 | 13:34

Begin benieuwd te worden naar het aantal voorkeursstemmen op Hero. Hopelijk zijn dat er niet veel en zal zijn eventuele ambities ingedamd worden omdat hij toch niet zo populair is dan hij denkt.

ojajoh | 11-06-10 | 13:34

eerstneukendanpraten | 11-06-10 | 13:28
Tegen de tijd dat de eerste wetten door de 2e kamer zijn zijn er prov. staten verkiezingen. (proxy voor 1e kamer) Daarbij gaat qua regeren lang niet alles via de 1e kamer. Bezuinigen kan per direct bv.

seven | 11-06-10 | 13:33

Robin Hood | 11-06-10 | 13:27
Een regering die zeker acht maanden lang geen enkel dringend noodzakelijk bezuiningswetsvoorstel door de Eerste Kamer kan loodsen noemt u "stabiel" en "in staat de nodige veranderingen door te voeren"? Lamenielache!

18konijn | 11-06-10 | 13:33

"Geert Wilders verheugd zich op voortzetting van zijn geniale plan om de moslims te concentreren, transporteren en deporteren.

Externible | 11-06-10 | 13:32

-weggejorist-

Veenkolonie | 11-06-10 | 13:32

Niet per ongeluk Duits gaan praten Geert.

pollodepiemel | 11-06-10 | 13:32

Wat een griezel is het toch.

jopperdepopper | 11-06-10 | 13:31

Volgens mij heeft ie een glaajse water met een kaakie gekregen. Hij wilde thee, maar die was al op.....

hezzalwel | 11-06-10 | 13:31

Ondanks de dreiging met kromzwaarden betreedt Wilders het Paleis.

blinde kip | 11-06-10 | 13:31

Laat rechts de puinhoop die haar gedachtegoed (ongebreidelde (gesubsidieerde)marktwerking) heeft veroorzaakt maar fijn zelf opruimen. 31 (VVD) en 24 (PVV) is 55 plus 21 (CDA) en 4 (SGP en PvdD) met een gedoogsteun van 10 (GL of D'66), afhankelijk van het onderwerp. Moet lukken, want het land heeft erom gevraagd! Ik zeg doen!

QZNYWRLD | 11-06-10 | 13:30

Geert keert huiswaarts na het bordje 'PVV'ers niet welkom'.

Zeeschuimer | 11-06-10 | 13:30

Geert had Bea al vorige week ook al gesproken bij hun gezamelijk kapper!

Michael Vail | 11-06-10 | 13:30

Check die zwaardendude links angstig kijken.

NulKommaNul | 11-06-10 | 13:30

seven | 11-06-10 | 13:27
.... maar wie weet, klikt het enorm tussen Hero & Hugo, een komisch duo.

Rammstein | 11-06-10 | 13:29

@gentle giant | 11-06-10 | 13:27
Verkeerd citeren -1.

Bozsma | 11-06-10 | 13:29

@Veenkolonie | 11-06-10 | 13:24
Haha, dikke fail op 00:30, als de deur nog helemaal niet echt dicht blijkt te zitten en dat quasi-kloppen wel heel obvious wordt...

Bozsma | 11-06-10 | 13:28

Robin Hood | 11-06-10 | 13:27

Maar 76 zetels en een minderheid in de Eerste Kamer. Wordt het echt niet!!

eerstneukendanpraten | 11-06-10 | 13:28

Merlot | 11-06-10 | 13:26
Het was toch van verre aan te zien komen, meneer Wilders had 'm al eerder moeten/kunnen dumpen.

Rammstein | 11-06-10 | 13:28

Merlot | 11-06-10 | 13:22
Daarom hebben we een dictatoriaal schrikbewind nodig om hier eens wat te veranderen. Over 5 maanden staan we weer bij de stembus.

Lying Dutchman | 11-06-10 | 13:28

Goed gemutst/gekapt betreedt Geert het gebouw van D'66 miep Trix. Wat zal zij een zuur gezicht zetten. Maar ze moet wel he.

De narrige kabouter | 11-06-10 | 13:27

Hé majesteit, haal eens bier!

gentle giant | 11-06-10 | 13:27

Duitsers moeten er ook maar uit!

U10Poll | 11-06-10 | 13:27

Rammstein | 11-06-10 | 13:23
Koninkrijkszaken (Denk Antillen) is gezien de verstandhouding iets te spectaculair. Hoewel een goed bod via marktplaats wel de staatskas kan spekken. ;)

seven | 11-06-10 | 13:27

fotograaf moet eens leren scherpstellen. Achtergrond is veel interessanter

HitchHiker | 11-06-10 | 13:27

Wie denkt er hier dat Geert en Bea elkaar wel mogen? Ik geloof er geen zak van, zie Wilders eens triomfantelijk kijken dan! Hij schept er gewoon een sadistisch genoegen in om zo vroeg al op de koffie te mogen komen. En geef hem eens ongelijk!

Brinkman gaat NIET, ik herhaal NIET afsplitsen van de PVV. Dat is hij nooit van plan geweest en Geert zal hem er nu ook zeker niet uit zetten. Hou mijn bron maar op een zeer betrouwbare kuchende man in een regenjas. De media willen dat iedereen dat denkt: sensatie! En geen kabinet met de PVV, daar is ze ook wel wat aan gelegen..

Last. Ik denk dat een coalitie tussen VVD, PVV en CDA een zeer stabiele zal zijn. CDA komt nog bij van de klappen die het gehad heeft en Maxime is een beste vent, ze hebben wat goed te maken na 4 keer De Balk. VVD heeft het voor het eerst in de geschiedenis tot het torentje geschopt en dat geven ze echt niet zomaar op en Geert heeft iets te bewijzen, dus ook die zal de stekker er niet uittrekken. Ik denk dat we nu voor het eerst in jaaaaaren een hele stabiele coalitie kunnen krijgen die de nodige veranderingen door zal voeren en die ook met gemak de volle 4 jaar vol kan maken. En ja, daar geloof ik echt in.

Robin Hood | 11-06-10 | 13:27

Korreltje Zout | 11-06-10 | 13:24

Dat noemden wij vroegah: een Marechausneetje...

eerstneukendanpraten | 11-06-10 | 13:26

En inderdaad, ik dnk dat Hero Brinkman de PVV het regeren gaat kosten.
Hij heeft de beslissende meerderheidszetel in handen, en dat zullen noch Rutte, noch Verhagen, en zelfs Wilders geen aantrekkelijke gedachte vinden.

Merlot | 11-06-10 | 13:26

Toekomstig president bezoekt (eigen) paleis

a.n.alvabeet | 11-06-10 | 13:26

Beatrix is inderdaad nogal van de Linkse Kerk geloof ik...... Maar ja, een beetje wereldvreemd dus het is begrijpelijk.

Ales | 11-06-10 | 13:25

The project | 11-06-10 | 13:21
U beseft niet geheel hoeveel homo's hier reageren.

t kan verkeren | 11-06-10 | 13:25

"Het Kabinet der Koningin liet de minister weten 'dat Hoogstdezelve bepaald betreurt' dat de keuze was gevallen op een terrein dat zó dicht bij paleis het Loo lag. Het ware haar aangenaam geweest, indien dat terrein 'eenmaal de keus op de Veluwe gevallen zijnde, veel verder van het Loo had gelegen'."
Ff een quote uit het verleden, geintje, majesteit.

gentle giant | 11-06-10 | 13:25

Dat wordt onder 't genot van ene lekker kopje thee een boeiende discussie gevoerd over de immigratiepolitiek van de Oranjes.
'Zeer met u eens, mevrouw, wat je van ver haalt is lekkerder. Wij houden wel van exotische hapjes. Hutspot met Hachee, paprikachips, ze kan me er voor wakker maken, maar het is niet voor iedereen weggelegd. Anders zou het een dolle boel worden hier.'

pagemaker | 11-06-10 | 13:25

Waarom wordt grote Geert geen minister van Ontwikkelingssamenwerking?
Kan hij zichzelf helemaal wegsaneren...

eerstneukendanpraten | 11-06-10 | 13:25

seven | 11-06-10 | 13:24
Nou, daar zijn ze dan lekker mee.
Hero Herben. Foute man.

Rammstein | 11-06-10 | 13:25

Hoi ik ben Geert, DE nep Indo van Nederland en ga u vertellen dat u voortaan geen hoedje meer mag dragen!

Wlodi | 11-06-10 | 13:25

Geile adjudante in die deuropening.

Korreltje Zout | 11-06-10 | 13:24

Is die gozer rechts van hem, dezelfde kleur stropdas en ook lang blond haar, een dubbelganger om Al Qaida te misleiden?

Franky4Fingers | 11-06-10 | 13:24

-weggejorist-

Veenkolonie | 11-06-10 | 13:24

"zure smoelwerk van Bea"
Alleen daarom al mijn stem waard!

laagvliegert | 11-06-10 | 13:24

Rammstein | 11-06-10 | 13:20
De combi VVD, CDA, PVV heeft 76 zetels. Nipt genoeg voor een meerderheid. Hero is vooralsnog onmisbaar voor de PVV

seven | 11-06-10 | 13:24

Wilders ziet er moe uit.

Heau even | 11-06-10 | 13:24

ik vidn die mevrouw in uniform wel leuk...

Simon Says | 11-06-10 | 13:24

Ik dacht dat ik me vergiste , maar nee...... je ziet het pas echt goed als je op de foto klikt voor een vergroting : Geert heeft zijn uitgroei nog even bijgepaint !
Klasse Geert !

Koning BongoBongo | 11-06-10 | 13:24

seven | 11-06-10 | 13:21
Staatssecretaris van Alcohol & Sluitingstijd.

Rammstein | 11-06-10 | 13:23

Bea met grote hoed op: "En hoeveel kopvoddentax gaat mij dit ongeveer kosten meneer Wilders? "

Simon_GS | 11-06-10 | 13:23

Fuck Brinkman

Mickmeister | 11-06-10 | 13:23

-weggejorist-

An die ARBEIT | 11-06-10 | 13:23

Toch is het wel leuk om te zien wat Ruitte nou gaat roepen over niet "kunnen" regren met de PVV, nu het doorhem afgedraaide verhaaltje "Wilders prijst zichzelf uit de markt met zijn breekpunt" niet meer opgaat.
Dat dan weer wel.

Overigens wordt het gewoon Paars+.
Dat zoemde op diverse ministeries al langer rond.
En als die eenmaal ergens over praten, kun je er op wachten dat het ook daadwerkelijk gaat gebeuren.
Want de topambtenaren hebben de feitelijke macht + bepalen wat er gebeurt in Nederland.
De verkiezingen en/of de levensduur van een eventiueel "ongewenst" kabinet worden daaraan aangepast.
.

Merlot | 11-06-10 | 13:22

Bea tegen Geert: "O, daar is mijn andere pruik gebleven! Ik was hem al een tijdje kwijt."

Mr. Miles | 11-06-10 | 13:22

Dalai Drama | 11-06-10 | 13:18

Is Folkert van der G. al weer vrij btw?

eerstneukendanpraten | 11-06-10 | 13:22

Hij heeft lef om zo dicht langs dat opgeheven kromzwaard te lopen.

Repelsteel | 11-06-10 | 13:22

Mevrouwtje op de achtergrond kijkt ook blij. Dat viel mij als eerste op. Ik snap niet dat jullie direct als eerste naar mannen kijken

The project | 11-06-10 | 13:21

Teen, MILF, GILF, Beatrix...

eerstneukendanpraten | 11-06-10 | 13:21

Bied Hero gewoon een staatssecretariaat aan, is hij automatisch weg uit de PVV kamerfractie en stemt dus niet meer over voorstellen. Mocht hij het daar ook verprutsen moet hij aftreden..

seven | 11-06-10 | 13:21

Bea is natuurlijk een überallochtoon met de hoogste uitkering van allemaal

tismaareenmening | 11-06-10 | 13:20

@Dalai Drama | 11-06-10 | 13:18
Haha... meesterlijk gevonden!

Veenkolonie | 11-06-10 | 13:18
Mooi, zijn ze daar meteen weer vanaf.

Rammstein | 11-06-10 | 13:20

CNN Dutch Queen obliged to receive anti-Muslim poltiician. Tokkies are cheering!

Einde van de Domheid | 11-06-10 | 13:19

Ik denk dat Beatrix hem wel mag eigenlijk.

watsinneneem | 11-06-10 | 13:19

@ kapotte_stofzuiger | 11-06-10 | 13:17

Hehehee viel me ook gelijk op.

Varreke | 11-06-10 | 13:19

Go Geert! Go!

uNkind | 11-06-10 | 13:19

-weggejorist-

Uh-Oh | 11-06-10 | 13:18

Het heeft bewogen, ik herhaal het heeft bewogen! ik sta op sssscherp! wat ee

Manonvriendelijk | 11-06-10 | 13:18

By the way: Hero gaat afsplitsen, zoveel is wel duidelijk. Ben benieuwd hoeveel mensen hij meetrekt nar de "fractie Brinkman" en hoeveel zetels dat de PVV dus gaat schelen.

Veenkolonie | 11-06-10 | 13:18

Wel een schande dat onze Israelische Wilders even gaat slijmen bij een koningin met 30 paspoorten.

bwahaha | 11-06-10 | 13:18

Wilders wil indruk maken door met het zelfde kapsel als Bea aantekomen!

liesbeth | 11-06-10 | 13:18

Sowieso, deze foto zegt meer dan 1000 woorden.

kapotte_stofzuiger | 11-06-10 | 13:17

Hij ziet er wat nerveus uit ....

"Als ze maar geen thee aanbiedt ..... "

Rammstein | 11-06-10 | 13:17

Toch leuk voor die gozer.

Achterdocht | 11-06-10 | 13:17

LOL, de kansen-KMAR probeert vooral niet naar Wilders te kijken.

kapotte_stofzuiger | 11-06-10 | 13:17

De wereld op zijn kop.

Einde van de Domheid | 11-06-10 | 13:16

In het verkiezingsprogramma (voor wat het waard is), staat dat de koning uit de regering moet.

JohandeWit | 11-06-10 | 13:16

Gezelleug

TNCS | 11-06-10 | 13:16

Dat moet nou toch eens ophouden, dat onze gekozen volksvertegenwoordigers zich met de pet in de hand moeten melden bij het hoofd van een niet-gekozen, toevallige Duitse familie.

Whimpysinger | 11-06-10 | 13:15

Zowel links als recht kunnen een kabinet vormen zonder de PVV, al heb je dan wel veel partijen nodig. Bea, let je op dat ie niks pikt!

Osdorpertje | 11-06-10 | 13:15

Zo, zo Mutsaerts, is die laatste opmerking geen majesteitsschennis?

Veenkolonie | 11-06-10 | 13:15

Lol @ Mutsaerts "En oh ja, maak even een twitpic van het zure smoelwerk van Bea!"

Rechtsetterbakje | 11-06-10 | 13:14

Ik denk dat Bea stiekem een groot voorstander is van Geert.

gozahtje | 11-06-10 | 13:14

de enige met meer bewaking dan trix zelf

tsjajaja | 11-06-10 | 13:14

Is dat Melissa bij de deur?

Nee dus! | 11-06-10 | 13:13

Vraag me af hoe Bea hem onthaalt. Als ik het mij goed heug, heeft hij lang vals gepraat over de monarchie.

bwahaha | 11-06-10 | 13:13

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken