
OM fuck up nummertje zoveel. Een man die door de rechtbank is vrijgelaten heeft binnen acht uur zich aan een tienermeisje vergrepen. Zulks valt te lezen in de
Televaag. De man, een 27-jarige Hongaar, veroorzaakte in 2008 straalbezopen een ongeluk in Dordrecht waarbij een echtpaar zwaargewond raakte. Hij deed dit trouwens terwijl hij zijn vriendin via de telefoon vertelde een eind aan zijn leven te willen maken. Had hij het maar gedaan, want tijdens de zitting vorig jaar bleek dat het OM weer eens heeft lopen blunderen. Een onderzoek naar de geestesgesteldheid ontbrak namelijk. Voorts kreeg Zsolt kort na het ongeval zijn rijbewijs terug. Vormfout! Procedureblunder! Meneer kon zo de rechtbank uit wandelen en het OM en de advocaat kregen een veeg uit de pan.
Het is te betreuren dat dit traject niet eerder is opgestart, aldus de rechtbankpresident. In afwachting van zijn psychologisch onderzoek verkrachtte de man - opnieuw scheurend in het witte busje waarin hij het ongeluk veroorzaakte - een meisje dat op weg was naar haar sportclub. Dankzij een oplettend autobedrijf waar Zsolt vier nieuwe banden kocht liep hij tegen de lamp. Meneer heeft inmiddels volledig bekend, maar is ook verdachte in een andere aanranding. De strafzaak dient vandaag. Tot zo ver pretpark Nederland. Op naar de volgende justitiële megafaal.
Reaguursels
Inloggensry 2x comment
Wat moeten we doen om door te dringen tot die lijers? Ik zeg opknopen die handel en overnieuw beginnen maar nee niemand doet wat. Denk je dat we daar wat aan hebben ofzo? ALS het aan mij lag was ik achter die malloot aangegaan en had ik hem zelf afgeknalt maar nee hoor dan zit ik nog langer dan die klootzak vast dus laat dat maar. Ik wacht af tot het moment dat ze eindelijk echt te ver gaan ( echt te ver bestaat niet lijkt het wel). En iedereen eens inziet dat de hele regering een stelletje luie nietsdoeners zijn die alleen voor geld in actie komen. Ik voel dat ze zelf hun eigen graf graven ik vraag me alleen af wanneer het diep genoeg is om al die lijers erin te kepleuren. Er moet wat veranderen anders eindigt NL in chaos. En weer niemand die er wat aan doet. Het hele systeemzit zo in elkaar dat niemand iets kan doen. Ze zijn wel slim die luierts mrjah zoals ik al zij we zullen zien ;)
Wat moeten we nou doen om door te dringen tot de fkrs? Lijkt wel of niets werkt omdat NL braaf achter zijn pctje blijft zitten. Ik zeg opknopen die hele handel en alles opnieuw. Snappen ze dan niet waar ze op af stevenen? ik denk dat iedereen het wel voelt aankomen. Maar jah iedereen blijft niks doen tot het te laat is en wanneer is het dan te laat? Dit is maar 1 van de duizenden voorbeelden van hoe verkloot de hele regering en het OM zijn. Ik snap echt niet dat niemand iets doet stelletje luie fkrs
-weggejorist-
Een stoute mevrouw waarvan bekend werd, dat zij creatief met de aangiftes vd inkomstenbelasting van haar cliënten is omgesprongen, mag nu 3 jaar in de cel haar stoute gedrag overdenken.
Deze meneer zal slechts een tikje op zijn vingers krijgen. Want ach, het verkrachten of het vermoorden van een ander mens, dat is niet zo erg! Wat de overheid pas erg vindt, is dat je haar belemmert om haar staatskas te spekken. Kortom, lang leve onze geweldige en goedwerkende Nederlandse rechtssysteem. Fijne bevrijdingsdag hé!
PPPPPPP V VV V V V
P PP V VV V VV
PPPPPPP V VV V VV
P V VV V VV
P V VV V VV
P VV VV
Heeft geen propaganda nodig. Daar zorgt justitie voor in dit land. Mijn hemel wat een stelletje gigantische rand(stad)debielen zijn het toch !!!!!!!!!!!!!
Het wordt tijd dat bij wet geregeld wordt; dat die personen van het OM of penetiaire instellingen die dit soort imbiciele vrij laten persoonlijk aansprakelijk gesteldt worden, als deze personen wederom een misdrijf plegen of weer in de fout gaan, "want als je er zo van overtuigd bent" dat dit soort personen (of TBSers) kan worden vrijgelaten in de maatschappij, dan moet je ook hiervoor je verantwoording durfen nemen!! Ik denk dat men zich eerst goed bedenkt, alvorens men toestemming geeft voor een proefverlof.
eens moet de eerste keer zijn dat ik hier wat neer plemp.
1 Ik woon in die stad (kotsssssss) ik ga verhuizen gelukkig.
2 Ik heb van die Polen naast me wonen wat een tuig is dat, ze zijn niet altijd dronken maar ook zeer luidruchtig.
3 Grens dichtspijkeren en de muur weer opbouwen.
4 Ik ben blij dat ik geen dochters heb maar wel duitse herders in huis.
5 En als ik zeg dat de politie hier in dordt niks doet zeg ik niks te veel.
6 Tis een pauperstad geworden.
7 Voor wie Dordt niet ken ga op donderdagavond de stad maar in dat spreekt meer dan ik hier neer kan zetten.
ligt echt aan de Verdragen van Schengen, me dunkt
...? En hoe is deze verkrachting precies aan justitie te wijten....? inderdaad plus 1 voor bbbachstra | 04-05-10 | 09:32
Als het waar is, is het triest. Als alle reaguurders nu ff bij de pliese, het OM en de rechtelijke macht gaan, dan gaat er nimmer meer iets fout.
uitgeslapen | 04-05-10 | 14:40
doe eens iets aan je fobie.
Dus als je een ongeluk veroorzaakt moeten ze je vasthouden zodat je geen meisje kunt verkrachten. Welkom in de wereld van Geen Stijl.
bbbachstra | 04-05-10 | 09:32
+1
begrijp dat geenstijl voor tendentieuze berichtgeving staat, maar dit slaat werkelijk alles.
Ik zeg het nog 1 keer, verkrachters en moordenaars levenslang geven. De nederlandse staat is hier verantwoordelijk voor........... stelletje prutsers, ziekelijk, het zal je dochter maar zijn............. dader ga eens lekker dood
Overbetaalde spencerdragers die zich afvragen waarom "het volk" begint te morren... dus daarom heten ze rechters! Geen enkele realiteitszin meer die lui.
Maar juridisch is het waterdicht!
kan allemaal in dit land, zullen we als tegenprestatie agenten verkrachten...?
@ uitgeslapen 14:40. Ja en dat heet democratie. U kunt dus rustig gaan slapen. Wat is uw punt?
Sexueel ontremd gedrag na een ongeval wijst op frontaal hersenletsel.
Kan ie nu gewoon weer terug in Artis?
Falende OM mensen moeten worden vervolgd wegens nalatigheid...
Het is vooral links die klootzakken een 2e, 3e, 4e, 5e etc kans gunt... Recht is meer voor het aanpakken van gajes.
Nou wat een prestatie. Ik heb maar een half uurtje nodig.
Vrijwel alle partijen hebben er voortdurend op gehamerd dat de wetten veranderd moeten worden, zodat vormfoutjes en allerlei andere Holland-belachelijk-makende dingetjes tot het verleden gaan horen.
Het CDA heeft stelselmatig verzuimd om de wet te veranderen, zodat dergelijke blunders nog steeds kunnen gebeuren.
Het stemvee zit er kennelijk niet mee: men laat het allemaal maar gebeuren en stemt de volgende keer ook weer doodleuk op het CDA.
nou nou zeg... je mag ook met je plassert voor de camera zwaaien in je local supermarkt.. beetje jammer allemaal. OM -1
Wat ben je trouwens een enorme fail-ouder als je je 14-jarige dochter in haar eentje naar de hockey laat fietsen. Maar dit terzijde.
Dat er door mensen fouten worden gemaakt is heel normaal, maar de fouten die door het OM worden gemaakt, springen wel héél erg in het oog, en daarom zou het OM zélf eens voor de rechter gedaagd moeten worden, maar ja, dat zal wel weer niet gebeuren, en als dat wél gebeurt, lullen ze zich er wel weer uit!
-weggejorist-
@feudeu | 04-05-10 | 11:10
Wat is hier het enkelvoud van? Een Dordrechter? LUTSER!
1 Dordtenaar en 2 Dordtenaren!!!
En het stikt hier inmiddels van de oost-blokkers(waar niet), allemaal optieven!!!
nekschoten mogen niet meer of wel?
Hoe is het mogelijk dat dit kan gebeuren. Elke keer denk je dat het niet erger kan en elke keer opnieuw is het wel zo.!! Wat een land.
Die vond het wel leuk in het gevang
@repulse | 04-05-10 | 11:23 Dronken en emotioneel stabiel is een contradictio in terminis. Maar zullen we maar stoppen? Ik lul alles wat krom is recht en wat recht is krom.
Weer in m'n stad.....
@- - - - >tot hier< - | 04-05-10 | 11:38
Lekker. Belangrijk.
@repulse | 04-05-10 | 11:12
Nice... Die zal ik onthouden voor m'n volgende yogi-sessie ;)
En en en en en en heeft dit consequenties??? Ownee, natuurlijk niet. Wellicht zal men hier wel van leren.. oww, nee, dat ook niet natuurlijk.
Over domme fouten gesproken: Zsolt is een achternaam, Hongaarse namen worden namelijk andersom geschreven. Daháag privacy van de verdachte :)
/out
Lekker naar het zwembad met de kinderen. Nu maar hopen dat alle dronken hongaren die zelfmoord willen plegen opgesloten zitten zodat ik veilig heen en weer kan....
@Bazooka Joe | 04-05-10 | 10:39
Sierraden != OVJ/Rechter
You qualify.
@ PietHeyn | 04-05-10 | 10:09
Volgens mij begrijp je het niet, net als zoveel lieden hier. De rechter geeft zelfs aan dat hij het ""betreurt dat dit traject niet eerder is gestart". Dus eigenlijk weet iedereen en ook de rechter dat die man niet helemaal goed bij zijn hoofd is, maar toch laat hij hem gaan iav onderzoek. HEt leuke is, dat zijn advocaat nu voor ontoerekeningsvatbaar gaat pleiten. Ik zeg niet dat als iemand een verkeersovertreding maakt meteen vastgezet moet worden, of mensen die 5 km te hard rijden tegen de muur gezet moeten worden.
-
Als er al enige twijfel is voor gevaar voor de openbare orde, wat dus volgens de rechter was dan moet deze meteen vast gezet worden om de geestelijke gesteldheid van deze persoon te toetsen, misschien even een dagje op het bureau even afkoelen. Even praten met de psycholoog en misschien dat dit dus niet was gebeurd. Voorkomen is beter dan genezen, maar ach we lullen hier met z'n alle tegen een muur.
Uni-burger | 04-05-10 | 11:18
Uit het stukje van de televaag
`De 27-jarige Hongaar Zsolt A. stond op 27 oktober vorig jaar terecht omdat hij in 2008 in benevelde toestand een zwaar ongeluk op de Randweg had veroorzaakt. In volle vaart botste hij op een optrekkende wagen, terwijl hij zijn vriendin telefonisch meldde via een crash een einde aan zijn leven te willen maken.`
.
Zelfs als je wil stellen dat de crash geen poging was, dan nog valt het hele gebeuren onder een ibs stelling, aangezien hij dronken, emotioneel onstabiel was en een botsing veroorzaakte.
Hongaren is toch niets mis mee. Had Wilders niet een Hongaarse vrouw?
*Trekt zijn spiderman pak aan en neemt het recht in eigen hand*
@An die ARBEIT | 04-05-10 | 11:00 Ik pas. :)
@repulse | 04-05-10 | 11:15 Ik zie nergens staan dat deze man zelfmoord heeft gepleegd. Oftewel aannames zijn killing en trekken dus je hele betoog onderuit. Sorry.
Uni-burger | 04-05-10 | 11:07
De wetgever was erg duidelijk op dit punt, niets subjectief aan. De man pleegt een zelfmoordpoging, brengt anderen in gevaar, verwond 2 andere mensen en hoort dus volgens de regelgeving (desnoods verplicht) opgenomen te worden en behandeld. Dat dit niet is gebeurt is een gigantische fail..
OM amateurs.
An die ARBEIT | 04-05-10 | 11:00
De boom heeft het recht om te doen wat hij wil zolang hij er een ander niet mee hindert. Dus als hij omvalt en er is niemand die er last van zou hebben als hij geluid maakt, mag hij zoveel geluid maken als hij wil. Wij hebben, zijn recht om te kiezen wel of geen geluid, zijn keuze, niet te bekritiseren aangezien het geen aantasting is van onze rechten...
-weggejorist-
@repulse | 04-05-10 | 10:55 Leuk geprobeerd maar er zijn er genoeg die dat niet zo doen. Psychologie is per definitie subjectief.
Jaja, tis me wat met het Recht in Nederland.
Fijnstoffer | 04-05-10 | 11:00
De meeste mensen begrijpen dat ook, vandaar dat er nog steeds naar de politiek en de politie word gekeken om de maatschappelijke problemen op te lossen. Anders waren er al lang grote rassenrellen ontstaan, maar je merkt overal in de samenleving dat de grens van het geduld van de burgerT langzaamaan bereikt is...
@Pa Cartwright @bestgeil
Are you gonna' bark all day doggies, or are you gonna bite ?
@Uni-burger | 04-05-10 | 10:55
Zooo hey, diep-filosofische stellingen op de late dinsdag morgen! Let me ask you this: Als een boom valt in het bos, en er is niemand om het te horen, maakt de boom dan geluid :S?
Overigens zijn de wetgevers, de rechters en juristen, met de gevolgen van hun fouten, nog erger dan deze cultuurverrijker. Met hun hoge opleidingen en ruime beloningen zijn zij verantwoordelijk voor zijn wangedrag.
An die ARBEIT | 04-05-10 | 10:37
Nee ik mag geen lid zijn van een politieke partij.
vormfoutje procedurefoutje en wat al niet meer.al die dat soort fouten maken eruit weg ermee ,die zijn echt niet geschikt voor dat soort werk.
Uni-burger | 04-05-10 | 10:49
Ja degene die voor een trein springen doen daar een ander geen kwaad mee(oh alleen die treinmachinist dan..)
Uhh degene die van een flatgebouw springen(oeps wie moet dat opruimen?)
Ik kan dat lijstje nog wel langer maken, maar duidelijker wordt het misschien als je de regeling rondom ibs bekijkt...
.
Hoe wordt bepaald of ik een IBS krijg?
Om een IBS te krijgen moet uw situatie voldoen aan een aantal voorwaarden:
er moet sprake zijn van een ernstige dreiging van gevaar voor uzelf of anderen;
deze dreiging wordt veroorzaakt door uw psychische stoornis;
de dreiging is zo dringend dat er op korte termijn iets gedaan moet worden;
opname in een psychiatrisch ziekenhuis is de enige mogelijkheid om de dreiging af te wenden.
Wat wordt verstaan onder het begrip ‘gevaar’?
De wet geeft van het begrip gevaar de volgende omschrijving:
Gevaar voor degene die het veroorzaakt, hetgeen onder meer bestaat uit:
het gevaar dat betrokkene zich van het leven zal beroven of zichzelf ernstig lichamelijk letsel zal toebrengen;
het gevaar dat betrokkene maatschappelijk te gronde gaat;
het gevaar dat betrokkene zichzelf in ernstige mate zal verwaarlozen;
het gevaar dat betrokkene met hinderlijk gedrag agressie van anderen zal oproepen.
Gevaar voor een of meer anderen, hetgeen onder meer bestaat uit:
het gevaar dat betrokkene een ander van het leven zal beroven of hem ernstig lichamelijk letsel zal toebrengen;
het gevaar voor de psychische gezondheid van een ander;
het gevaar dat betrokkene een ander, die aan zijn zorg is toevertrouwd, zal verwaarlozen.
.
Deze mnr had dus al een ongeval veroorzaakt met zijn zelfmoordpoging, we spreken dus eigenlijk ook niet meer van een mogelijke dreiging maar een realiteit...
Ontsla die OVJ op staande voet.
@An die ARBEIT | 04-05-10 | 10:33 Nee wij mensen lopen gewoon altijd achter de feiten aan. Het is te gemakkelijk om te zeggen dat we op voorhand alles kunnen doorzien. Kijk eens naar het verloop van je eigen leven en je zal begrijpen wat ik bedoel.
Ik volg het niet helemaal, hij was de veroorzaker van een ongeluk, maar omdat hij niet langer vast werd gehouden heeft hij nu een meisje verkracht? dus alle mensen die een ongeluk veroorzaken moeten lang worden vastgehouden omdat ze anders iemand verkrachten? :S
Straks stelt zijn advocaat nog dat de garagehouder nog een rasist is ...
Het reageren niet meer waard ,troosteloos
verder gaat plantjes water geven
Kijken hoe de rechters reageren als het bij hun kinderen gebeurd
@repulse | 04-05-10 | 10:33 Onzin. Er zijn namelijk genoeg suïcidalen die zelfmoord plegen zonder dat ze daar andere mensen mee in gevaar brengen. Je theorie sluit dus niets uit.
christiaan weijts | 04-05-10 | 10:44
Ja.....
Parool 12-1-1967: gebruik van de auto
Op de vraag "Iedereen een auto?" zegt Den Uyl, "Ja, ik heb sinds 1953 een auto. Ik vind het verrukkelijk. Ik heb de auto altijd tegenover de cultuurpessimisten verdedigd. Ik vind het hypocrisie om iets tegen de auto te hebben. We zijn er altijd op uit gegaan. Ook toen we nog maar een volkswagen hadden, die we volpropten. Je gaat naar het strand, naar buiten. Alle mensen hebben recht op een auto, maar je moet Nederland wel zo organiseren dat iedereen hem kan gebruiken. Voor de komende jaren is dat een van de belangrijkste taken."
Wat is de connectie met Jean-Luc Picard? First Contact?
Dat is toch Diederikje Samson de Kale..
alle verkeersongelukken zijn de schuld van de pvda!
justitiefaal.... vertel eens wat nieuws. het is pas echt nieuws als ze iets goed doen.
en wat betreft die hongaar: hakkie takkie weg met zakkie
En we blijven maar doorploeteren...
ed48nl | 04-05-10 | 10:36
Ah dus jij vind dat iemand die zijn vriendin belt dat hij zelfmoord gaat plegen, terwijl hij met hogesnelheid zijn auto crashed tegen een andere auto een ongelukje heeft?
Zucht... we hebben weer een pvda'er gevonden....
Pa Cartwright | 04-05-10 | 10:38
Dit was 1-op-1, is toch eerlijk? Ook de volgende gevechten met de man in kwestie MOETEN 1-op-1 zijn hoor!
acac | 04-05-10 | 10:35
Hmm geen gek idee, mijn vrouw heeft een winkel in sierraden en doet iets met glittersteentjes op t-shirts ed. Mogelijk een gat in de markt, boemerangs pimpen met glittersteentjes.
Gelukkig krijgt deze oostblok aanwinst een luxe cel, therapie, bijstand, subsidie, een uitkering, en veel medeleven en begrip van linkse partijen en alle bureaucraten die financieel belang hebben bij het vertroetelen van criminelen.
Voor het verkrachte meisje doen ze helaas niets......
(Misschien slim om even stil te staan bij dit soort dingen, bij de komende verkiezingen).
An die ARBEIT | 04-05-10 | 10:32
Als je Job op de kast wilt hebben, moet je daar over beginnen.
@ Canarie | 04-05-10 | 10:28
Wellicht dat ie Stekkepoot ook even meebrengt? Die schijnt naar eigen zeggen een ontzettend bijzonder lichaam te hebben.
@sjaakdeslinksesul | 04-05-10 | 10:34
Kijk! Constructieve oplossingen, dat hebben we nodig! Wil je bij mij op de lijst voor de verkiezingen in December?
ga zo door nederland ...!
Hier heeft niemand een fout gemaakt, behalve dan die maffe gozer natuurlijk. Ik hoop voor al die hier reageren dat zowel het OM als de Rechter fout zaten, nooit een ongeluk veroorzaken, want uitgaande van hoe gereageerd wordt, zou meteen levenslang gegven moeten worden om de maatschappij te beschermen tegen wat hij of zijn in de toekomst allemaal zou kunnen doen
Ben bijna in Australië. Nog een paar weken. BTW - ze zoeken er goede mensen daar, alleen rechters en officieren van justitie staan per definitie niet op de lijst.
Om met van Gaal te spreken: Zijn de Australiërs nu zo slim of zijn wij zo stom?
Ik ben wel nieuwsgierig naar de inhoud van zaken die wél "goed" gaan.
An die ARBEIT | 04-05-10 | 10:24
Ik zie wel wat in een rechterlijke tuchtraad. Gewoon een clubje ervaren rechters dat onder het genot van een goed glas wijn, wat franse kaasjes en een goede sigaar de falende rechter een hart onder de riem steekt en hem uitlegt hoe hij in het vervolg ervoor kan zorgen dat dit soort zaken niet in de media verschijnen.
@Uni-burger | 04-05-10 | 10:29
Ahh, incidentje dus? Nothing to see here, move along?
Uni-burger | 04-05-10 | 10:29
Wel een duidelijke fout van justitie, iemand die suïcidaal is zal zich minder snel aantrekken van een ander. De suïcidale persoon heeft een ander beeld van de waarde van een leven als iemand die niet suicidaal is. Normen en waarden vervagen in deze gemoedstoestand makkelij en de kans op sociaal maatschappelijk ongewenst/ schadelijk gedrag wordt groter.
van Nazareth | 04-05-10 | 10:23
Dank voor het vertrouwen, in dit geval hoeft u maar 1 gros af te nemen om in aanmerking te komen voor de gratis handgranaten.
@ Aart Z. | 04-05-10 | 10:30
Sorry... was te makkelijk inderdaad.
@Teun van het Tuinpad | 04-05-10 | 10:26
Dus toen die motherfuckers daar in Boston in 1773 al die thee in de haven dumpte, daar is de ongein begonnen???
* Victoria bellend *
Voor de rest: Het gaat goed met Nederland.
Heau even | 04-05-10 | 10:30
Heau even!
Gezien het open karakter van onze grenzen en de daarmee gepaard gaande toestroom van onguur geboefte, raad ik elke vader van een dochter aan, om over te gaan tot de aanschaf van dit artikel, laat je dochter niet meer het huis uit zonder. www.youtube.com/watch?v=2kBdcpJt-Xo
Maar waren het winterbanden...?
Weer een cultuurverrijker. Bedankt CDA, PvdA/D66/GL, VVD. Bedankt voor de Europese Eenwording.
En er komen er veel meer aan. At your service. Vanaf 2012: vrije immigratie met volledig recht op uitkeringen en medische zorg. voor vrijwel alle mede-Europeanen, dus ook voor dit type gestoorden en horden armoedzaaiers.
Niet over banden beginnen....
Tot bizar hoe sommigen hier de rechter op willen knopen. Voor de duidelijkheid: De rechter kan hier niets aan doen. De fout is gemaakt door het OM, de rechter heeft zich vervolgens aan de gestelde regels te houden.
Voor de rest: Het gaat goed met Nederland.
Wanneer je dit buiten 0031 verteld geloven ze je niet...
@An die ARBEIT | 04-05-10 | 10:24 Te makkelijk. Schiedammer parkmoord rings a bell? Probleem is vermoedelijk de onderbezetting van justitie. Maar ik zie zoals bbbachstra hier geen grove fouten van justitie. Dit is puur toeval.
An die ARBEIT | 04-05-10 | 10:24
Langer straffen, dit zal de verstopping in het juridische gedeelte van het systeem opheffen(criminelen die meerder zaken hebben lopen en gewoon weer de fout in gaan en een nieuwe zaak creëren zijn funest) Ook zal door langere straffen er een duidelijkere straf zijn voor wangedrag. Mensen leren nu eenmaal het snelst bij een duidelijk oorzaak en gevolg systeem.
Ik verwacht niets anders van justitie.
Teun van het Tuinpad | 04-05-10 | 10:28
De ouwe snoepert.
Tsss.. Altijd maar die Hongaren en Oost-Europeanen.
Alle Hongaren en iedereen die ermee getrouwd zijn het land uit! Stem PVV!
Hehehe.
Misschien kan bestgeil zijn skills even tentoonspreiden en die gast even tjoelkeren.
van Nazareth | 04-05-10 | 10:26
Dat "Gaat heen en vermenigvuldig U" stond hem wel aan.
Dat dan weer wel.
zou het OM daar nou nog geld voor krijgen van die crimo's of mag je wanneer je bij het OM werkt contributieloos bij de jostiband?...
"Ik denk dus dat de bron moet worden aangepakt, redenen waarom mensen deze dingen gaan doen in the first place..."
An die ARBEIT | 04-05-10 | 10:24
Lijkt me een onmogelijke klus.
Zoveel thee ís er niet eens.
Superior Bastard | 04-05-10 | 10:16
Op het moment dat iemand suïcidaal is en een poging onderneemt waarbij omstanders slachtoffer worden kan en moet die persoon direct worden opgenomen in een psychiatrische inrichting. De rechter had een direct psychologisch onderzoek kunnen gelasten, in samenwerking met de burgermeester een ibs in werking kunnen stellen waarna het kon worden omgezet in een rm.
Merlot | 04-05-10 | 10:21
Hij heeft altijd met z'n hoofd in de wolken geleefd.
Lekker. *Surft rustig verder*
@De Huisregel en @Ratim....
Heren u bent/was van de politie.... hoe trots bent u nu na het lezen van dit stukje?
Ik kan maar tot een conclusie komen, bij de rechterlijke macht willen ze wel heel graag laten zien dat zij de letterlijke afspiegeling van de maatschappij zijn.
Tsja, met het systeem wat wij hanteren heb je veel minder kans om onschuldig in de bak te komen, maar ook een veel grotere kans om als crimineel zijnde NIET achter diezelfde tralies te belanden. Als we willen dat dat verandert moet alles op de schop. Ook precies de reden waarom ik er persoonlijk weinig vertrouwen in heb dat er ooit iets zal veranderen..
Ik denk dus dat de bron moet worden aangepakt, redenen waarom mensen deze dingen gaan doen in the first place...
Iemand suggesties?
Bazooka Joe | 04-05-10 | 10:20
Aah! In dat geval wil ik graag gebruik maken van de eerder geopteerde aanbieding.
*gooit t tussen verkrachte*
Merlot | 04-05-10 | 10:21
En dat voor een Stadhouder.
@Bazooka Joe | 04-05-10 | 10:17
Neenee nee, want verwaarlozen is veel erger. Een hoogleraar zegt het dus het is waar.
Double Facepalm, when the fail is so strong, one facepalm is not enough:
knowyourmeme.com/i/5663/original/doubl...
Teun van het Tuinpad | 04-05-10 | 10:16
Benno verkeerde in nog hogere kringen dan we al dachten, Teun!
van Nazareth | 04-05-10 | 10:14
Dat was nog onder het vorige bestuur, maar na een volledige reorganisatie komen dit soort incidenten niet meer voor.
Indien de klant niet volledig tevreden is zal de volledige koopsom teruggestort worden, min de adm. kosten.
keerf | 04-05-10 | 10:15
Goed zo domme lul, dat is dan toch weer verstandig van je.
Koffie?
@Superior Bastard | 04-05-10 | 10:16 Idd. Ik vrees dat Bruss te veel gefeest heeft vorige week.
Baron Harkonnen | 04-05-10 | 10:15
Hoop eerder het tegenovergestelde, dat hij van achter flink wat aandacht mag ontvangen ipv verwaarlozing.
van Nazareth | 04-05-10 | 10:14
U ook al ?
Appels en peren...
Verder wat bbbachstra | 04-05-10 | 09:46 zegt.
het is een links complot
lol @ facepalm
van Nazareth | 04-05-10 | 10:11
Ik verwacht dat Bubba hem fijn van achter zal verwaarlozen.
Voor de reaguurders die het niet snappen: de man is allochtoon, pedo en hardrijder, dan heb je zo'n beetje alle misdaden tegen de menselijkheid begaan.
www.spitsnieuws.nl/archives/media/2010...
@Merlot,
Natuurlijk en dronken rondrijden is hetzelfde als verkrachten. Zullen we anders preventief alle mannen castreren? Maar je komt met een bijzonder overtuigend slot argument. Nu deel ik jouw mening plotseling.
Bazooka Joe | 04-05-10 | 10:13
Nee dank...
Ik ben eerder genaaid door een vent met een witte anjer.
Iets met vliegtuigen en zo...
Baron Harkonnen | 04-05-10 | 10:07
U begrijpt toch wel dat het allebei slecht is, neem ik aan?
Verwaarlozing geschiedt overigens doorgaans door mensen die dichtbij het slachtoffer staan. Gaat in dit geval sowieso niet op.
Voor GS-ers die niet weten waar dit over gaat:
www.spitsnieuws.nl/archives/tech/2010/...
Hij belde natuurlijk wel handsfree. Dan mag het.
van Nazareth | 04-05-10 | 10:07
Ok, as zaterdag bij "de lucht" om 16.00uur. Draag ter herkenning een witte anjer in je knoopsgat.
ps
Bij afname van 2 gros in kist handgranaten gratis www.youtube.com/watch?v=xOrgLj9lOwk
Zsolt vinden ze vast ergens aan een brug of op een spoor. Als iemand suïcidaal is zal deze persoon echt niet op andere gedachtes te brengen zijn. Een verkrachtting maakt het des te triester voor deze persoon, en dus zal hij zichzelf zeker iets aandoen.
Kunnen Elsevier of Trouw hun jaarlijkse onderzoeken naar de kwaliteit van scholen en ziekenhuizen niet eens uitbreiden naar rechtbanken. Ik wil als burger weten waar ik de grootste kans maak om ongestraft een misdaad te begaan.
Wat een faal stuk weer. Is gewoon stress projectie van Bruss. Zijn de deadlines voor GS stukjes aangescherpt?
bbbachstra | 04-05-10 | 10:03
Tja je zou iemand als een gevaar kunnen zien als hij met hoge snelheid tegen een andere auto aanknalt, waarbij 2 anderen gewond raken, terwijl hij vrolijk zit te bellen dat hij zelfmoord wil plegen....
beetje raar dat hij een meisje kan verkrachten al scheurend in zijn busje...
Niks mis met zijn rijkwaliteiten blijkbaar...
Interpoolbal | 04-05-10 | 10:10
Een kleinigheidje hou je altijd.
;
Dauntlessxl | 04-05-10 | 09:59
Wel frappant dat zoiets vrijwel altijd in Nederland gebeurt.
Als je in andere landen zo evident schuldig bent dan wordt je niet vrijgelaten in afwachting van een rapportje maar gewoon vast gehouden zoals het hoort.
keerf | 04-05-10 | 10:09
Ga maar even vertellen aan dat verkrachte meisje dat ze niet zo moet janken, omdat het heus niet zo vaak voorkomt dat criminele recidiveren.
Domme lul.
Baron Harkonnen | 04-05-10 | 10:07
Dat schijnt erger te zijn ja.
Zullen we die Zsolt eens een tijdje verwaarlozen dan?
Verkrachtte is met twee tees
klein beetje opgeklopt natuurlijk, dit
je kunt moeilijk stellen dat je iemand die een auto ongeluk heeft veroorzaakt moet vastzetten om te voorkomen dat hij mogelijk iemand verkracht
los daarvan: enorme eikel, ga lekker wegrotten in je eigen pauper-land
Teun van het Tuinpad | 04-05-10 | 10:00
verdoeme, dat was ik even vergeten dit was natuurlijk ook een gevalletje niet helemaal nederlands... *goulashsoep vast op vuur zet*
-weggejorist-
@Tomonic: dus iedereen die depressief en/of dronken is levenslang de bak in om te voorkomen dat er wellicht een verkrachting gaat plaatsvinden? Dan mag de ene helft van Nederland werken voor de gevangeniskosten van de andere helft. Ander alternatief: tegen de muur; zijn de files trouwens ook gelijk opgelost. Je kan hier veel zeggen, maar niet dat het de schuld is van justitie dat hier een verkrachting heeft plaatsgevonden.
Baron Harkonnen | 04-05-10 | 10:07
Scherp.
www.spitsnieuws.nl/archives/tech/2010/...
Beter dit dan dat hij haar verwaarloosd had..
Sjeng de helle | 04-05-10 | 10:02
Godverdomme, da's waar ook!
LOL.
Bazooka Joe | 04-05-10 | 10:01
LOL, nou doe maar een gross.
Sjeng de helle | 04-05-10 | 10:02
:)
Boomschade | 04-05-10 | 09:59
Dat is misschien nog wel erger. De minister die dit jaar inmiddels al 36x heeft moeten zeggen dat hij de gang van zaken betreurt. Kennelijk is dat meer dan genoeg betrokkenheid tonen, want eens wat doen aan dit gelul... ho maar!
@ Tomonic 09:56. Dat zal allemaal maar ik wil ook graag beschermd worden tegen een ambtelijk apparaat wat mij zomaar opsluit zonder reden. Want hoe herken je een crimineel onder de verkeersovertreders? Wanneer is iemand een gevaar? En mag of moet je die allemaal opsluiten? Hadden ze kunnen of moeten voorzien dat iemand dit ging doen? Volgens mij ligt het allemaal wat genuanceerder.
Vreemd , dit bericht was er opeens niet meer toen ik mijn comment neerplempte ? /ontopic na een tijdje bij bubba op bezoek geweest te zijn wil je zelf ook wel weer eens van bil en als er dan zo`n mooi exemplaar voor je auto komt dan moet je toch wel aan je natuurlijk instinct prijsgeven *kopje thee iemand* ?
Biels | 04-05-10 | 10:00
Jean-Luc doet de fail voor.
Ben jij overigens 'dé' Biels?
Amper 10.00 en mijn hele dag nu alweer verpest.
BAH.
van Nazareth | 04-05-10 | 09:56
Dat kunt U toch ook.
Aleen niet zo slordig als de laatste keer dat U ingreep kan me die jachtpartij nog goed voor de geest halen.
Even ter opfrissing voor U:
Janssen en ik waren op jacht en zoals U weet vloekt janssen altijd. Bij de eerste vlucht fazanten schoot hij al mis de de meteen volgde G.dverdomme.
Waarschuwde hem nog dat dit mis zou gaan.
Op het ree werd het al niet beter janssen schoot weer mis, en weer volgde een reeks van G.dverdommes.
Weer janssen gewaarschuwd.
Hielp niets!
Het konijn miste hij ook en meteen weer G.dverdomme erachteraan.
U liet de lucht donker worden en een bliksem sloeg pal naast janssen in.
Ik hoorde uw stem uit de lucht "Godverdomme alweer mis!"Kunt U zich dit incident nog voor de geest halen?
Dus bij dit exemplaar iets beter richten a.u.b.
van Nazareth | 04-05-10 | 09:59
Verdorie, da's waar ook.
Alles leuk en aardig, maar het is toch echt de rechter die de risico analyse maakt of de man de verdere procedure in vrijheid mag afwachten. Een onderzoek naar de geestesgesteldheid van een verdachte is geen voorwaarde voor voortgang van een rechtzaak. De rechter had ook kunnen beslissen dat het hem een goed plan leek een dergelijk onderzoek naar de verdachte te laten doen en hem in afwachting hierop vast te laten zitten (of weer te zetten als hij al vrij was).Een vormfout of procedureblunder is het dus niet.
Heb er nog een kelder vol van, nog uit de tijd van opa; www.youtube.com/watch?v=yyQZ2xLc5q0
leuk rechtspopulistisch stukje hoor, maar wat is hier de fuckup? Hij had preventief gecastreerd moeten worden na dat autoongeluk om te voorkomen dat hij wellicht na zijn vrijlating zich aan een meisje zou vergrijpen?
Werkelijk....... Ze leren ook werkelijk NIKS he of wel? Altijd maar politiek correct doen, en beleefd blijven. En maar criminelen vrij rond laten lopen en verlof latennemen. En het dan "betreuren" als er wat fout gaat.....
Ik wordt o.a ziek van al dat buitenlandse tuig in Nederland.
Grenzen potdicht houden en die niet willen aanpassen oplazeren.
Overheid wordt eens wakker.
Wij zijn nog veel te links, zal met die Cohen nog wel erger worden want die begrijpt er ook niets van. Laat maar komen om nog meer schotels te krijgen
wijken zien er niet uit.
jah hoor tuurlijk nl regels:S
Interpoolbal | 04-05-10 | 09:57
Vormfouten zijn aan ons niet besteed.
Dieptriest.., dankzij onze 'ga je gang maar jongens rechtspraak' trekken we dit soort volk dus aan..
Wat doet Jean-Luc Picard in dit verhaal??
Teun van het Tuinpad | 04-05-10 | 09:57
Die mag ik niet meer inzetten van prof. dr.Ahmadinejad.
En Hirsch Balin betreurt de gang van zaken natuurlijk.
Grijpt niet in bij de rechterlijke macht.
Nieuw woord voor de Van Dale; Faalrechters.
@bbbachstra | 04-05-10 | 09:53
Volledig eens. Dat justitie fouten maakt is een feit, dat justitie in deze fout zat is m.i. nauwelijks het geval. Neemt echter niet weg dat dit uitvloeisel van de EU-mentaliteit wat mij betreft vandaag nog geholpen mag worden bij z'n zelfmoord.
@kleingrutter Dit soort blunders komen haast dagelijks voor in rechtssystemen over de gehele wereld, echt niet zo exlusief voor Nederland. Niet dat het op die manier goed te praten is want dit is natuurlijk een schandalige megafail van het OM. Rechter valt niks te verwijten. In tegenstelling tot landen als Iran en Noord Korea hebben we hier nu eenmaal wettelijke regels over wanneer iemand vastgehouden kan worden en die heeft de rechter gewoon toe te passen. Dat laatste lijken veel mensen ook vaak te vergeten.....
Tomonic | 04-05-10 | 09:56
Er staat nergens dat hij een ongeluk heeft veroorzaakt OMDAT hij er een eind aan wilde maken. Er staat dat hij een ongeluk had veroorzaakt TERWIJL hij zijn vriendin vertelde dat hij er een einde aan wilde maken.
Dat zijn 2 verschillende dingen.
van Nazareth | 04-05-10 | 09:56
sssssssssssssttt.
Teun van het Tuinpad | 04-05-10 | 09:50
helemaal eens doch de wending richting het verkrachten van kleine meisjes was voor de rechter niet te voorspellen natuurlijk... verder wel erg benieuwd naar de inhoudelijke vormfout, toen laatst op mijn bekeuring stond dat ik een voertuig met twee wielen reed (was gewone auto) moest ik toch gewoon betalen :(
van Nazareth | 04-05-10 | 09:56
"Kruis"raketjes, moet u aanspreken.
Kan niet anders.
Zucht.....................
Wie schopt die zwevers eens uit die rechtbanken? OM/Rechters... het zijn allemaal prutsers.
@ bbbachstra | 04-05-10 | 09:46
Wat teun al zei, als hij straalbezopen een ongeluk veroorzaakt, omdat hij er een eind aan wilde maken dan gaat er toch een lichtje branden over zijn geestelijke gesteldheid. Ik zou hem vooral niet zomaar weer op straat zetten zonder te kijken wat de consequenties zijn. Het gehele rechtelijke circus is in het leven geroepen om de burgers te beschermen, en criminelen te berechten. Niet om de criminelen te beschermen en burgers te laten bloeden.
Bazooka Joe | 04-05-10 | 09:54
Jij hebt toch nog wel een paar van die kekke raketwerpers?
De rechter heeft juist beslist, de rechercheurs die de zaak hebben behandeld zijn rechtuit slordig geweest, zoniet grof nalatig, evenals het OM.
Maar dat kind en de ouders zijn slachtoffer voor de rest van hun leven.
Pieter Broertjes weg bij De Volkskrant.
Tijd voor revolutie, maar we zitten zo veilig achter onze pc's.
@ kapotte_stofzuiger 09:47. Als je 3 km te hard rijdt krijg je een boete van circa 15 euro. Je rijbewijs mag je rustig houden. Maar als je daarna een meisje verkracht is dat de schuld van justitie. Die had je vast moeten houden. Als ik het tenminste goed begrijp nu hoor.
En zeg het Verdrag van Schengen gelijk maar éénzijdig op.
5 mei lijkt me een goede datum hiervoor.
Wie had het witte busje in de tussentijd gerepemereerd dan?
[/sherlock-modus]
Ik vind het maar een raar verhaal en geloof er maar de helft van. Een bestuurder die dronken achter het stuur een zwaar ongeluk veroorzaakt krijgt geen straf???
hij wil toch dood??.. geen probleem doen we!.. wie belt dexter?
Het is een cliché aan het worden maar only in........ Holland.
Jean luc! Dump them all out of the airlock. Useless spacegarbage....
Spaceship Western Europe needs to remain sauber!
@zeg maar jansen | 09:48
dat zou misschien een hoop helpen idd! leg er desnoods een extra riem en setje veters in.
"Ze kunnen daar niet alles tegenhouden"
bbbachstra | 04-05-10 | 09:46
Dat klopt maar ze kunnen -op zijn minst- wat preciezer te werk gaan.
Iets zegt me dat iemand die straalbezopen achter het stuur zijn vriendin belt om te zeggen dat hij er een eind aan wil maken, niet helemaal 100 is.
Klootzak ..... maar het is dan ook 'verkrachtte'.
Met ons soort immigratiebeleid, maak je van Nederland één enorme multiculturele penitentiaire inrichting.
Kan Griekenland er gelijk mooi achter.
Oh ja, in het rijtje terechte suggesties: ophangen dat IJzeren Gordijn.
+1 Autobedrijf.
wurly | 04-05-10 | 09:47 Jij bent net zo gek als de rechter die hem losliet. Met een pistool kan ie nog meer misdaden plegen.
Zet 'm in een cel en 'vergeet' hem zijn riem en schoenveters af te pakken.
Wat mot dat gespuis uit hongarije hier toch? Die open grenzen in de eu brengt ons niks dan ellende en laat ons justitiele systeem kraken in zijn voegen. We hebben al teveel asielzoekers en daar komt ook nog eens derderangs europees vuilnis bij.
Justitiefail & regeringsfail !
*facepalm*
bbbachstra | 04-05-10 | 09:46
"Met de kennis van nu..."
Masturwasbeer | 04-05-10 | 09:41
Wat heeft die rechter verkeerd gedaan dan? De rechter heeft gewoon de wet toegepast. Er waren geen wettelijke gronden om de man vast te houden en, blijkens zijn opmerking richting het OM, vond de rechter dat jammer.
De rechter de schuld geven is (in dit geval, voor zover mij de informatie bekend is) als een timmerman een verrotte schroevendraaier in zijn handen drukken en klagen dat hij de schroef er niet in krijgt.
Kreeg iedere 3 km/h te hard rijder maar zijn rijbewijs zo snel terug.
zeg maar jansen | 04-05-10 | 09:42
Maar geef hem toch maar dat pistool dat hij zichzelf voor zijn kop kan schieten
LifeCatcher | 04-05-10 | 09:44
Alleen een welgemeend; "Sorry".
zeg maar jansen | 04-05-10 | 09:44
Zijn tijd komt nog wel.
@ Teun van het Tuinpad 09:34. Nee er valt geen kwartje. Natuurlijk was het logisch geweest als er een onderzoek had plaatsgevonden. Maar wat had de man op dat moment allemaal al op zijn kerfstok dan? En dat hij zijn rijbewijs terug kreeg heeft niet gemaakt dat hij dit meisje heeft verkracht. Het is allemaal zo lekker makkelijk roepen achteraf. Wat hadden ze bij justitie dan moeten doen? Hem vasthouden omdat hij misschien wel iets ging doen? En wie moeten we dan allemaal wel niet vasthouden in NL? Dan mogen we wel gevangenissen bijbouwen want wellicht gaat iemand die morgen te hard rijdt op de A1 de volgende dag wel inbreken ergens in Amsterdam en gaat dan weer iedereen roepen dat justitie dat had moeten voorkomen. Ik wil best zien dat er dingen fout gaan bij justitie maar het houdt wel ergens op. Ze kunnen daar niet alles tegenhouden.
Het zal je kind maar zijn, waar dat mee gebeurd is.
En wie wordt er nu verantwoordelijk voor gesteld? Niemand!
En het gaat maar door, en het gaat maat door...
Om KNETTERGEK van te worden!
@PietHeyn | 04-05-10 | 09:41
Nee, dit lijkt meer op een gozer die niks meer te verliezen heeft. Eerst wil hij zelfmoord plegen door een ongeluk te veroorzaken, zonder rekening te houden met andere mensen die wel door te willen leven. Maar ach waarom zou je daar mee rekening moeten houden. En toen dat is mislukt, ging hij gewoon lekker verder met het "i dont care what happens to me" om vervolgens een meisje te verkrachten.
-
Dit is gewoon een Karst.T. alleen andere misdaden.
Ik ben benieuwd wat het OM dan tegen de ouders van zo'n meisje zegt, of tegen die vrouw in de hema..
Of krijgen ze gewoon een dik pak geld en het "recht" te zwijgen?
Teun van het Tuinpad | 04-05-10 | 09:43 Werd ie dat maar.
In afwachting zijn psychologisch onderzoek verkrachte de man
VAN? VERKRACHTTE!!!
pffffffffffffffff..........
Niets nieuws in de Nederlandse (on)rechtstaat, een lichtpuntje de edelachtbare heren hebben er weer een schandknaapje bij.
Wat heeft Jean-Luc hiermee te maken?
zeg maar jansen | 04-05-10 | 09:40
Vandaar dat hij in een witte wagen naar zijn tijdelijke rustplaats gereden werd:
www.writersblock.net/verk2002/lib/begr...
Godver! kunnen die Fuckups bij Justitie niet 's een keer flink de pleuris krijgen! Het zou je dochter maar zijn..
Ik verbaas me nergens meer over tegenwoordig. Dit kan er ook nog wel bij.
wurly | 04-05-10 | 09:40 Mensen die hun zelfmoord aankondigen willen niet dood, ze willen aandacht.
streknek | 04-05-10 | 09:32
zitten we daar niet al in?
Vreselijk nieuws. Maar Brusselmans, als je hijgend de Televaag overtijpt, doe het dan wel goed: "In afwachting zijn psychologisch onderzoek verkrachte de man..." Iets met een ontbrekend woord en onvoltooid verleden tijd.
Een woord: God-ver-domme.
En nou die rechter ontslaan die dit gedaan heeft! Trek die kut amtenaren mee met het bedrijfsleven. Zo'n fout in een echt bedrijf en je wordt er uit geflikkerd.
Iedere week is het wel weer raak,kunnen we er geen spel van maken "raad de fail van deze week" en de winnaar is.....
Niet iedereen die dronken is, is een verkrachter. Het verhaal slaat als een tang op een varken.
Ach ja, In NL zijn alleen de werkende mensen de lul..
vuile vieze gore kl**tzak! Blijf met je gore poten van kinderen af!!
Geef die kinderverkrachter een pistool en laat hem zichzelf door zijn rot kop schieten! Dat is toch wat hij wil
Hong-aars.
Witte busjes zijn verdacht, alle witte auto's trouwens.
Ik vind het een crisiskleur, wit.
Spermawit, dan kunnen de eigenaren krasjes makkelijk zelf bijspuiten.
Maar zn banden waren wel in orde!
Een bekentenis? Oh jee. Da's natuurlijk niet voldoende. Je moet BEWIJS hebben.
Dat die gasten van het OM maar eens hard in hun aarsch genomen mogen worden door een of andere vrijlopende Bubba!!!
En nu alle politieke partijen weer verkiezingsleuzen scanderen a-la "dit mag nooit meer gebeuren, kies voor ons en wij regelen het!"
En vervolgens veranderd er gewoon weer geen moer!
Politieke hoeren, allemaal! (niet lelijk bedoeld voor de echte hoeren overigens)
Iemand gironummer van die Tattoo boys?
Al gebeurt dit drie maal daags, er wordt toch geen moer aan gedaan. Die toppers daar blijven gewoon aankloten en wij blijven er alleen over zeuren. Of als het echt serieus wordt genomen, stelt men er een kamervraag over. Dan wordt het kleed opgetild en schuift men het eronder.
bbbachstra | 04-05-10 | 09:32
Lees het stukje nog een keer:
"Een onderzoek naar de geestesgesteldheid ontbrak namelijk. Voorts kreeg Zsolt kort na het ongeval zijn rijbewijs terug. Vormfout! Procedureblunder! Meneer kon zo de rechtbank uit wandelen en het OM en de advocaat kregen een veeg uit de pan. Het is te betreuren dat dit traject niet eerder is opgestart, aldus de rechtbankpresident. In afwachting zijn psychologisch onderzoek verkrachte de man - opnieuw scheurend in het witte busje waarin hij het ongeluk veroorzaakte - een meisje dat op weg was naar haar sportclub"
Valt het kwartje ?
Erg hoor.
*................ iets met OM en Mèh... Mèh... Mèh...*
Godverdomme!!
Op naar de totale waanzin!
Alle mensen zeg. Wat een fail van het OM weer.
Moet niet gekker worden in ons koude kikkerlandje.
Wat een verschrikkelijk drama. opkneaupen die droeftoeter!
De klootzak, zomaar vier nieuwe banden kopen...
Wie vliegt Dexter Morgan even over vanuit Miami?
Dus als je een ongeluk veroorzaakt moeten ze je vasthouden zodat je geen meisje kunt verkrachten. Welkom in de wereld van Geen Stijl.
Ja en wat doen we eraan, voorbeeld nummer 3412312 waarom de overheid, rechters, OM en het gehele justitie wezen faalt. Zal wel weer een hoop reaguursels geblaat worden, over bla bla kijk ons landje nu, blabla multicul, blabla linkse rechters *EMO. EHB zal het wel weer "betreuren". Maar aan het einde van de dag, is er niks gebeurd en loop iedereen weer verder.
-
Goedverdoeme !
Stelletje prutsers.
REAGEER OOK