Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Gerechtshof: Murat is hele brave jongen

muratordu.png Nog even over de krankzinnige beslissing van het Gerechtshof om de vrouwenmeppende pooier Murat Ordu godbetert tweeënhalve maand op zwangerschapsverlof te sturen. Na een storm van verontwaardiging moest er vandaag natuurlijk een verklaring komen. En de magistratuur heeft weer eens ouderwets last van haar kutsmoesje. Zo laat plaatsvervangend hoofdadvocaat-generaal Charles Wiegant vanochtend op Radio 1 weten dat de tot 4 jaar cel veroordeelde Ordu eigenlijk een hele sympathieke knul is. Geenszins van plan om de benen te nemen tijdens zijn tussentijdse vakantie. De maatschappij loopt derhalve geen enkel gevaar, aldus Wiegant. Terwijl een normale pappa twee dagen vrijaf krijgt voor zijn pasgeborene mag een gestoorde crimineel dik twee maanden zijn cel verlaten. En het kan nog gekker. Eveneens op radio1 was de advocaat van een van de slachtoffers van Murat te horen. Luister hier naar zijn onthutsende relaas. Het OM was het blijkbaar oneens met de beslissing om Murat vrij te laten maar slaagde er niet in zijn slachtoffers op de hoogte te stellen. Reden? De dames waren 'slecht of niet bereikbaar'. Je gaat bijna hopen dat Murat eerdaags een bezoekje brengt aan een of andere rechtersdochter. Op het stampertjesforum is hij inmiddels alweer actief. UPDATE: Naar nu blijkt niet een zwanger slachtoffer, maar zijn doodzieke moedertje de reden te zijn van het verlof. Alsof dat ook maar eng verschil maakt.

Reaguursels

Inloggen

Ja ons rechtssysteem klopt van alle kanten, pluur toch op er bestaat hier helemaal geen rechtssysteem. Ze worden op handen gedragen door het rechtssysteem te zot voor woorden, begrijp niet dat je zo iemand kunt laten vrijlopen. Uitspraak van lik mijn vestje. Dankjewel PvdA.

lombardies | 01-05-10 | 13:51

Wat ik nu ga zeggen is zeer grof....

Kan dit 'UnterMensch' niet gewoon een nekschot krijgen? Zijn slachtoffers hebben levenslang en zijn zelfs nu nog doodsbang voor hem, en dat krijgt GVD gewoon 2,5 maanden verlof. Ga me toch ernstig afvragen in wat voor land ik eigenlijk woon, oh nee, dat deed ik al.

redhawk | 01-05-10 | 10:52

De woordenschat van M. Diamond is ook maar zeer beperkt moet ik bekennen.
Evenals zijn geestelijk vermogen. Hoewel, hij heeft meer geld dan ons (waarschijnlijk) Maar goed, de beste homo is inmiddels alweer actief op partyflock terwijl zijn doodzieke moeder op haar zoon zit te wachten. Je zou deze gast bijna gunnen dat zijn moeder binnenkort komt te overlijden. Deze pijn gun ik hem wel.

anthonius173 | 01-05-10 | 10:42

Middels deze weg wil ik graag de PVDA bedanken voor het jarenlang voeren van dit wanbeleid. Tevens zijn zij verantwoordelijk voor dit soort beslissingen en of uitspraken. Zij steunen immers al jaren de linkse homofiele magistraten welke maar te graag in het kontje worden genomen door types zoals Murat. Murat Ordu speelt in geval graag voor de mol. Hij komt er immers mee op vrije voeten! Nee mensen, nu niet klagen hoor. Wij zijn er immers verantwoordelijk voor dat wij met deze linkse, knullige, klote regering moeten leven. We kunnen alleen ons zelf bedanken voor dit zielige wanbeleid.

anthonius173 | 01-05-10 | 10:39

Omgekocht?! Aangezien dat hij veel geld heeft.. Nederland is zo goedkoop jonge. Ýk walg ervan. Godzijdank ben ik naar Turkije verhuisd.

Goegoetje | 01-05-10 | 10:17

Jammer dat de doodstraf niet meer bestaat, want zo'n smerige rat verdient niets anders.
Direct oppakken weer rechters wordt toch eens wakker om dit soort tuig vrij te laten.
Liefst nog op een boot de zee op naar z'n eigen woestijn maar dan wel met een gar erin.

bernhardes | 30-04-10 | 19:51

Ja,Nederland is weer een nieuwe begrip rijker,nl het Cornelius Stolk(holm) syndroom (behoorlijk verwant aan het Stockholm syndroom).Maar of dit stuk vreten van een rechter met deze twijfelachtige eer zo blij moet zijn....?

Herr Panzer | 30-04-10 | 17:44

tja. dat krijg je met rechters voor het leven. Niemand die ze terugfluit, nooit sancties voor zichzelf, maar wel heeeeeeel vet betaald door de belastingbetaler. Tijd voor inspraak van het plebs.

zeiksmurf | 30-04-10 | 09:07

Heel slim bekeken van de nederlandse rechter! die hopen natuurlijk dat ze snel naar turkije gaan, dan zijn wij er vanaf! geen dvd met pornos in je een persoon-kamer daar! Maar lekker met zijn twintigen een kapotte wc delen! bye bye murat...

derijdenderechter | 29-04-10 | 22:24

Tijd om de verlofregeling in zijn geheel af te schaffen voor misdrijven waarop een maximumstraf staat van meer dan x jaar, wanneer rechters niet met een dergelijke bevoegdheid om kunnen gaan. Tsja het argument dat er geen concrete aanwijzingen waren dat hij er tijdens zijn verlof vandoor zou gaan, is niet zo visionair. Dat moest er nog eens bij komen. De Hoge Raad zit er voor de leden van het Hof niet in, is mijn inschatting.

Jaypelsteeltje | 29-04-10 | 21:41

La Vie En Rose | 29-04-10 | 15:08
Hier sluit ik me bij aan.
Ik zou ook erg graag willen weten wie hier aan de touwtjes trekt, het klopt gewoon niet.

lanex | 29-04-10 | 20:26

Gerechtshof president Leendert Verheij maakt het nog bonter: "Murat is veroordeeld voor mensenhandel van maar twee vrouwen en niet zeven vrouwen"Volgens Verheij is het dus 'geen tweede Saban Baran'

nance | 29-04-10 | 18:36

harry pikkel | 29-04-10 | 15:50
Mee eens! De rode draad moet zedendelicten zijn. Rechters worden gechanteerd.
Er zijn in al die gevallen geen rationele argumenten te vinden voor verlof. M.i. wordt in deze gevallen een begrip als menselijkheid misbruikt voor het recht op verlof van mensen die helemaal niet in aanmerking mogen komen voor verlof. 3 maanden voor een zieke moeder. Dat gaat ieders verstand te boven.

La Vie En Rose | 29-04-10 | 18:29

Als het OM er al niet in slaagt om een paar meisjes te bellen, dan zou ik de benen nemen als ik Murat was.

caspert79 | 29-04-10 | 18:24

Warhoofd | 29-04-10 | 16:13
Doodstraf voor wie? Murat of de rechtert die hem vrijgelaten heeft? Of allebei?

Mubbenschonster | 29-04-10 | 17:54

zo'n rotkop kan toch geen meiden lokken?

wybert | 29-04-10 | 17:36

In de laatste zin: 'eng' hoort natuurlijk 'enig' te zijn. Iets Freudiaans.

Jerry Nick | 29-04-10 | 16:44

Ja, het wordt een beetje saai, maar DOODSTRAF!!

Warhoofd | 29-04-10 | 16:13

Is dat Party Flock ding echt hemzelf ? Het lijkt meer op een debiel 12 jaar oud zielig knulletje. O, sorry, ik vergat even, hij IS debiel.

JohnDee | 29-04-10 | 16:05


ik weet al hoe de aflevering die Peter R. over deze rechter die dit achter de schermen heeft lopen regelen er uit komt te zien

Go Peter, Go Peter

Capt. J.T. Spaulding | 29-04-10 | 15:58

Het is een sympathieke jongen, had 4 bijbaantjes, was er altijd voor zijn vrienden, blablabla. Wat een lachertje, als je een beetje te hard rijdt wordt je zo hard in je anus genomen dat je 2 maanden niet kan zitten, en deze zuurstofdief mag 2 maanden op verlof.

mustafaal | 29-04-10 | 15:57

"We hebben hier niet te maken met wereldvreemde rechters maar met een beerput"
La Vie En Rose | 29-04-10 | 15:08
Weet je, een jaar of wat geleden zou ik zo'n zin afdoen als populisme. Maar nu is het precies andersom: juist als je logisch redeneert, is er geen andere mogelijkheid dan dat er een beerput moet zijn. Tenzij iemand met een rationeel argument komt waarom Murat en Saban vrijgelaten worden, waarom Koos H. tbs kreeg en waarom er niks met Demmink wordt gedaan. Maar daar kunnen we lang op wachten, vrees ik. Je kunt het zelfs niet als blunders afdoen; het is niet zo dat ze info tekort komen of dat er sprake is van een slechte communicatie is of iets dergelijks. Ik krijg er wel de bibbers van als je ziet wat de rode draad in het geheel is: zedendelicten.

harry pikkel | 29-04-10 | 15:50

@denoorman | 29-04-10 | 15:27
Haar snor wil de laatste niet zo goed groeien. Dit kan een gevolg zijn van het jarenlang drukken ervan tijdens de momenten dat de opvoeding van haar kinderen erop aan kwam.

illuvatar | 29-04-10 | 15:30

Die kut fin had nooit uit de bak gemogen.. lekker uitzetten naar Turkije en daar in de bak stoppen met Saban.... in Turkse gevangenissen zijn de omstandigheden een heel stuk slechter. Laat ze daar maar doodkwijnen.

Jan Hertog | 29-04-10 | 15:29

Hoezo zieke moeder, welke ziekte? Als ze doodziek is dan is 2,5 maand te lang. Als ze niet doodziek is, dan hoeft hij zeker geen verlof. Feiten, we willen feiten. Over de moeder, over de rechter, etc etc. GS doe eens wat onderzoek!!!! ga bellen, ga mailen enz enz

denoorman | 29-04-10 | 15:27

'Terwijl een normale pappa twee dagen vrijaf krijgt voor zijn pasgeborene mag een gestoorde crimineel dik twee maanden zijn cel verlaten'.

Tsjah, verschil moet er zijn toch? Altijd al geweten dat je hier beter de complete asociale crimineel uit kunt hangen dan netjes volgens de regeltjes te werken. Of begrijp ik het verkeerd?

sufkut | 29-04-10 | 15:16

Z'n plassert kapodt maken met dunschiller voor de aardappels.. daarna benen eraf zagen met klein ijzerzaagje. Dan heb je er nooit meer last van.

Jan Hertog | 29-04-10 | 15:14

Hoe zou het komen dat ik niet verbaasd ben?

copywriter | 29-04-10 | 15:11

Veel reaguurders zouden loverboy en vrouwenhandelaar (dat laatste bron journaal) Murat O. wel van alles willen aandoen -waar ik geenszins op tegen ben- maar m.i. zou die woede zich moeten richten tegen die klootviolen die eerst Saban verlof hebben gegeven, Koos H vanuit de gevangenis ter observatie naar een TBSkliniek hebben overgeplaatst, met als doel begeleid verlof; en nu Murat O. 3 maanden verlof hebben gegeven (bron journaal). Eerst omdat zijn vriendin moet bevallen, maar nu plotseling? blijkt i.v.m. zijn zieke moeder.
.
Ik sluit mij aan bij die reaguurders die vinden dat er een onderzoek plaats moet vinden naar wie er bij de rechterlijke macht aan de touwtjes trekt.
Welke politieke partij gaat eens iets doen aan die belachelijke onschendbaarheid van deze figuren? Ik noem maar even een Joris Demmink.
We hebben hier niet te maken met wereldvreemde rechters maar met een beerput. Dat moet inmiddels voor iedereen duidelijk zijn, toch?
Welke gerenommeerde onderzoekjournalist gaat nu eens de deksel van deze inmiddels ondragelijk stinkende beerput openen?
Vragen, vragen, vragen.....

La Vie En Rose | 29-04-10 | 15:08

edit:
''Zieke moeder" klinkt als "vluchtkans". Belachelijk.
Hoe zit het trouwens met z'n broer? Die zit toch ook vast? Krijgt die ook vrij? Kunnen ze samen een auto huren en vertrekken naar Turkije.

Benman | 29-04-10 | 15:08

Kwestie van óf bedreigde rechter óf naïeve rechter. In beide gevallen is hij/zij ongeschikt.

Penvriend | 29-04-10 | 14:59

@Daff
:) een politieke partij oprichten.. :) Is niet de eerste keer dat dat me gezegd wordt ;).. Maar helaas, ik heb zoals je ziet niet bepaald veel vertrouwen in het systeem wat hier draait en zal blijven draaien. En ik heb geen zin om 99% van de tijd die ik heb te gaan steken in iets waar ik nooit de resultaten kan halen die ik wil halen, puur omdat wat ik zou willen niet mogelijk is in een democratie zoals wij die kennen...

An die ARBEIT | 29-04-10 | 14:54

@Joris

Ik haat de server...

@Daff 29-04-10 | 14:30
Ik had een heel relaas af, toen de server van Joris ineens besloot dat het niet de moeite waard was om te plaatsen ;)
Anyway, eerst even het makkelijke uit de weg: Het uitsluiten gebeurt van 2 kanten, aan de grondslag ligt toch echt het constante vinger-wijzen van Geert en de onaflatende stroom aan beledigingen. Als hij zich niet vanaf het begin deze rol had aangemeten, had ie waarschijnlijk een stuk minder weerstand ondervonden en ook nog een kans op regeren gehad.
Sterker nog, ik durf te beweren dat z'n recente keldering in de peilingen hier ook aan te wijten is: Eerst was het een pracht-gimmick, omdat dit is wat de mensen willen, iemand die zegt waar het op staat, en niet bang is tegen een zeer been aan te schoppen. Helaas voor hem is een gimmick altijd tijdelijk en heeft men inmiddels ingezien dat je op deze manier een onwerkbare situatie creeert: Je kan niet verwachten dat iemand je nog serieus als partner wil hebben na zoveel stront over hem heen te hebben gekieperd en aan te komen met " breekpunten ".

Moet ik eerlijkerwijs natuurlijk bij vermelden dat de zittende partijen ook vast wel geschrokken zijn hoor en elk gangbaar excuss hadden aangepakt, daar niet van. Maar ik kan het ze in dit geval niet kwalijk nemen, aangezien Geert er om vraagt..

En verder: Het zou inderdaad prachtig zijn als politiek zou zou kunnen zijn, maar helaas, wat niet is, is niet. En als je gelooft dat dat ooit nog gaat veranderen in Nederland ( of welke democratie dan ook ), ben je in mijn ogen een beetje naief. Democratie is gewoon een mooi woord om een dictatuur van de rijken en machtigen een zoet smaakje te geven :)

An die ARBEIT | 29-04-10 | 14:49

CoffeePatch | 29-04-10 | 13:03
Ze kunnen het weer mooi recht lullen allemaal... "maar twee vrouwen" ... "geen geweld"... WTF!

News Media | 29-04-10 | 14:46

An die ARBEIT | 29-04-10 | 14:30
Ik ben echt geen uitzondering. Ja, er zijn genoeg schreeuwerts die, soms op basis van de meest debiele argumenten, op Geert Wilders stemmen (ik stem dan ook PVV en niet Geert Wilders), maar die schreeuwerts heb je overal. Kijk voor de aardigheid maar eens op Indymedia.
.
Die schreeuwerts zie je ook op het binnenhof staan, of met hun tokkiekop voor de camera. Dat zijn ook altijd de schreeuwerts, want mensen met een opleiding en een goede baan zijn gewoon aan het werk. Het zijn ook altijd de schreeuwerts die je het meeste hoort, daarom noemen we ze schreeuwerts.
.
Het is soms wat moeilijk te bevatten voor de tegenstanders, maar er zijn echt, heus waar, intelligente mensen (als ik zo links en rechts om me heen kijk, voel ik mij niet bezwaard mijzelf daar ook onder te rekenen) die voors en tegens afwegen en bewust voor de PVV kiezen.
.
En je kunt alle politici wel ratten noemen, maar dan heb je eigenlijk nog maar 2 opties: je mond houden of zelf een politieke partij oprichten.

Daff | 29-04-10 | 14:43

Het is toch van de gekke dat ze zo'n engerd laten lopen!
Niet vluchtgevaarlijk? Kijk naar die kop en je ziet gelijk dat ie liegt!
Brrrr.
Als hij de zebra zou oversteken zou ik nog eens extra doortrappen met m'n bakfiets..

tuinkabouter2 | 29-04-10 | 14:35

Moge hij tot in lengte van dagen branden in de hel...

Air van Boven Dorens | 29-04-10 | 14:35

Moge hij tot in lengte van dagen branden in de hel...

Air van Boven Dorens | 29-04-10 | 14:34

Dendert Door | 29-04-10 | 14:11
Moet je voor de gein eens googlen op 'onderzoek loverboys'. Dan vind je onderzoeken vanaf 2000, vanuit alle mogelijke maatschappelijke hoeken. Trefwoorden: ketenaanpak, integrale aanpak, registratie, (nog meer) overkoepelende instanties bladiebladiebla. Maar de PVDA wacht blijkbaar nog met een duidelijk standpunt todat ze de hele A1 met papier kunnen bedekken.

De hoofdverantwoordelijkheid ligt trouwens gewoon bij het gerechtshof, mij maak je niet wijs dat je met de huidige wetgeving die gast niet achter de tralies kunt houden. Dit is gewoon chantage/omkoping, ik kan er niks anders van maken. Met recht en gezond verstand heeft het in ieder geval niets te maken. Maar de weigering van de gevestigde partijen om ook maar iets te ondernemen, niet alleen op dit gebied maar op alles wat met criminaliteit en vooral zedendelicten te maken heeft, maakt het er allemaal niet beter op.

harry pikkel | 29-04-10 | 14:33

@Daff | 29-04-10 | 14:19
Natuurlijk zie je tegenargument, ik zei namelijk dat ik het met je eens was...

En even dit : "En nee, PVV stemmers denken niet dat alles op magische wijze zal veranderen " Ik neem aan dat je dat ergens op baseert? Ik baseer wat ik denk op dat punt namelijk op het geneuzel wat ik hier en op andere fora, en in real life gewoon dagelijks zie; dat er echt het geloof leeft dat Geert de profeet is, en hij alles wel even om gaat gooien. Als jij dat niet denkt kudos, je hebt gelijk, maar ik denk dat je eerder de uitzondering bent die de regel bevestigt...

Overigens, voor dat dit aangehaald geworden: Nee, ik stem niet links, zou eigenlijk voor D66 gaan, maar ben daar sinds een paar weken ook al niet meer zeker van, en vooral wat ik eerder aanhaalde ( dat er toch geen partij is die doet wat ze zegt ) zou ik eigenlijk helemaal niemand kunnen verzinnen die mijn stem waard is.. Het zijn allemaal ratten, lutsers en zakkenvullers.

An die ARBEIT | 29-04-10 | 14:30

An die ARBEIT | 29-04-10 | 14:16
Je standpunten van tevoren al met een mond vol meel formuleren omdat je weet dat in de praktijk concessies gedaan zullen moeten worden... Voer de debatten nou eens hard tegen hard en laat duidelijk je standpunt horen. Dat wil niet zeggen dat je over lijken gaat om die standpunten exact zo uit te laten voeren. Of dat je teleurgesteld bent als er water bij de wijn moet. Dat weet je op voorhand. Het geeft enkel duidelijk aan waar je voor staat en sluit coalitievorming niet uit.
.
Het uitsluiten komt in dit geval wel van de andere kant. Heel democratisch trouwens. Not.

Daff | 29-04-10 | 14:30

De moeder heeft 26 jaar geleden een miskraam gehad. Ze is er nog doodziek van.

sjaakdeslinksesul | 29-04-10 | 14:23

Op partyflock staat bij geaardheid ''hetero'' Dat gelooft deze plastic plofkop toch zelf niet. Om nog maar niet te spreken over zijn keuze van kapper die net toen hij bezig was een epileptische aanval kreeg met als gevolg een landkaart op zijn vette harses.Van mij mag hij de dochter/zoon van deze magistraat die dit verlof verzon eens flink uitwonen, kijken of het dan nog zo een aardige vent gevonden word.

joopata | 29-04-10 | 14:22

Misschien kan die dan gelijk zijn moeder achter het raam zetten.... vast wel een markt voor in deze fucked up world....

All | 29-04-10 | 14:19

An die ARBEIT | 29-04-10 | 14:09
En hou even in gedachte: Het is een FEIT dat ELKE politieke partij de standpunten en houding na 9 juni enorm zal gaan aanpassen
.
Daar kan je toch niks mee. Ik heb toch geen andere keuze dan de partijen te geloven op hun woord? Dat is het enige dat je hebt. En ja, misschien gaan ze wel een totaal andere kant op na de verkiezingen, daar kan ik *nu* niet op anticiperen. En vooralsnog is de PVV redelijk standvastig en oprecht. Op zijn minst evenals andere partijen, dus wat dat betreft zie ik in je reactie geen enkel tegenargument.
.
En nee, PVV stemmers denken niet dat alles op magische wijze zal veranderen. Het is schetst slechts een situatie waar je naartoe wilt, wetende dat je het nooit zal bereiken (concessies, financiele haalbaarheid etc etc). Het illustreert echter wel je standpunten. Uitzonderingen en simpele zielen daargelaten, die zijn niet partij-gebonden.

Daff | 29-04-10 | 14:19

Ja, de wereld is lekker zwart/wit, dender nog maar even door....

borderliner | 29-04-10 | 14:17

blijft... Blijft hanteren Andie...

An die ARBEIT | 29-04-10 | 14:16

@Daff
En overigens: Wat ik verder schreef over het al dan niet samen kunnen werken met andere partijen, dus een coalitie vormen, blijft van kracht. Zolang je het imago en de handelswijze van schreeuwbende blijven hanteren, zullen ze nooit in een coalitie terecht komen en kunnen ze regeren, en dus inspraak, wel op hun buik schrijven... Of ze zouden natuurlijk een zetel of 40 moeten halen..

An die ARBEIT | 29-04-10 | 14:16

Hier maar even wat knip-en plakwerk van de officiële website wat betreft het standpunt van de PVDA aangaande Loverboys:

'De Partij van de Arbeid vraagt om meer inzicht over de aard en omvang van het probleem van pooierboys. Wat zijn de effecten van het beleid van de afgelopen jaren, en hoe kan dit doelgericht worden verbeterd? Zoals gezegd is de problematiek van pooierboys een lastige. Lastige problemen hebben meer aandacht nodig om ze op te lossen.'

Zo blaat deze partij weer eens om de hete brei heen. Lekker moeilijk doen. Met je geitenwollen sokken en een beslagen bril van de dampende thee filosoferen over hoe toch in vredesnaam deze in nep-Versace gehulde cultuurverrijkers duidelijk te maken dat dit toch echt niet kan in NL.

Als Cohen en consorten al zulke slappe standpunten innemen in dit soort (en vele andere) gevallen.. dan kun je er toch op rekenen dat zij in ieder geval nooit deze problemen effectief gaan aanpakken. Laat staan de strafmaat hiervan verhogen. Dat zo'n stoer stuk inteelt er eventjes lekker tussenuit mag wordt doorsnee als die koekenbakker uit A'dam aan het roer komt. Eventueel nog keuze uit diverse vakantiepaketten bij aankomst in de bajes.

Dendert Door | 29-04-10 | 14:11

@Daff | 29-04-10 | 13:55
Je relaas klopt wel, maar je miste waar het over ging...

Ik reageerde op iemand die dat WEL dacht, dat als je op de PVV stemt, dit soort dingen magischer wijs niet meer zouden gebeuren.. Eerst dus even lezen voor je plempt...

En hou even in gedachte: Het is een FEIT dat ELKE politieke partij de standpunten en houding na 9 juni enorm zal gaan aanpassen, zoals dat bij elke verkiezing is gegaan, en zal gaan. Dus inderdaad: Als je iemand bent, die PVV stemt omdat ze zo standvastig en oprecht zijn, dan ben je gewoon zwaar misleid en kan je beter nog eens nadenken op wie je gaat stemmen. Want het zijn gewoon politici als alle anderen... Jouw opvatting klopt inderdaad wel gewoon, maar ik vraag me af of dat ook is wat de meeste mensen denken, wanneer ze op 9 juni het vakje blond-wit, sorry, rood kleuren...

* ziet complot in de kleur van het potlood... *

An die ARBEIT | 29-04-10 | 14:09

En als moedertje langer blijft leven ? Mag hij dan zijn adv dagen opnemen ?

Recht(s) Overeind | 29-04-10 | 14:08

Die foto`s op Netlog.... Hilarisch!!, wat een kameel, achter zijn bureau,"my first PC"... druk je wel eens op enter!!!
Thanx, ik heb mijn dosis dagelijkse humor weer gehad!

beskuut | 29-04-10 | 14:03

Ja ja, een bekeuring krijgen als je vergeet je klauwen uit te steken en dit soort gasten krijgt 2 maanden verlof omdat ze hun swans ergens hebben ingestoken.

Ongelofelijk, wat is dit voor een ongeloofwaardig schijtland. Ontslaan dier rechter!

fritsspits | 29-04-10 | 14:01

Ah, dat domme gelul van anti-PVV mensen. "Denk je nou echt dat alles ineens anders is als je op de PVV stemt?". Nee, simpele ziel, ik leg met mijn stem alleen ietsje meer gewicht op 1 kant van de weegschaal. Net zoals een stem op de CDA er niet ineens voor zal zorgen dat alle winkels op zondag gesloten blijven. Maar het is wel een stem. MIJN stem. En samen met al die andere stemmen zorgt MIJN stem er voor dat die weegschaal langzaam 1 bepaalde kant uit slaat: de mening van de meerderheid van het Nederlandse volk. En dat noemen we ... de-mo-cra-tie. Maar stug volhouden dat PVV stemmers alleen maar domme tokkies zijn die het verkiezingsprogramma niet gelezen hebben...

Daff | 29-04-10 | 14:01

Nou dag hoor en de groeten aan Allah!

BarackOsama | 29-04-10 | 13:57

regeltjes zijn belangrijker dan de ellende van de slachtoffers

dogman | 29-04-10 | 13:57

Nu is het ineens zijn moeder. Juist. Deze zaak begint steeds verdachter te worden. Welke onderzoeksjournalist duikt hier even in? (Peterrrr Rrrrrr, werk aan de winkel!!)

jimbrowski | 29-04-10 | 13:56

"Alsof dat ook maar eng verschil maakt."
Goede woordkeuze.

Peter_S | 29-04-10 | 13:55

An die ARBEIT | 29-04-10 | 13:08
Ja, stem maar niet op de PVV want ze beloven vanalles, maar ze kunnen dat toch niet voor 100% waarmaken want ze zullen op zijn minst concessies moeten doen in een coalitie. Dus ookal ben je het helemaal met ze eens, stemmen op de PVV heeft geen zin.
.
Knuppel.

Daff | 29-04-10 | 13:55

@ Rooie2005 | 29-04-10 | 13:51

God of allah of whatever, wat hoop ik op die bunny oortjes, kan ik het altijd nog verklaren als een jachtongeluk .

Maen | 29-04-10 | 13:54

Is deze inteelt nu wel of niet ergens te bewonderen op straat. Helemaal met koninginnendag zal hij zich vast wel op straat willen laten bewonderen met zijn bolle kop en bunny oortjes. Maar dan in het oranje natuurlijk. Graag morgen de pica's op geenstijl.

Rooie2005 | 29-04-10 | 13:51

Hopen dat zijn moedertje snel sterft. Kan hij de dag erna weer terug z'n cel in.

Daff | 29-04-10 | 13:46

Hmmm, oke doodzieke moeder, Mhemet O. dan ook maar meteen op verlof sturen? Die heeft tenslotte toch ook een doodzieke moeder?

God wat een Lutsers die rechters in Nederland.

Maen | 29-04-10 | 13:46

Geen Stijl, hou eens op met al deze Hoax-verhalen, nu is het grappige eraf, nu terug naar de werkelijke wereld, want zo diep kan dit land toch niet gezonken zijn hou nou toch op zeg!

illuvatar | 29-04-10 | 13:46

@Ploertendodert | 29-04-10 | 13:12
Lol

An die ARBEIT | 29-04-10 | 13:46

we gaan in dit land gebukt onder een anti-sociaal rechtssysteem.

me,myself and IK | 29-04-10 | 13:43

Als ik ergens een hendel of een schakelaar of een trekker kan overhalen om zulks te bewerkstelligen. kom ik graag even langs.

Fremdkörper | 29-04-10 | 13:40

Mijn lieve oma ligt op sterven, ik naar mijn baas om 2 maanden vrij te vragen..... vindt ie het niet goed, nou ja zeg.

illuvatar | 29-04-10 | 13:39

Het ware beter als het licht voor dit soort mannetjes permanent uitging...

Fremdkörper | 29-04-10 | 13:39

Waar komt die doodzieke moeder ineens vandaan ? (Out of the fucking blue ?) Het was toch eerst de geboorte van zijn kind ? Klinkt een doodzieke moeder die nu echt terminaal is, en over enkele dagen gaat overlijden niet een stuk aannemelijker en sympathieker dan alleen maar zijn nieuwe kindje ? Heeft justitie tegenwoordig ook een marketing advies bureau on de arm genomen ? In welk ziekenhuis ligt die mevrouw eigenlijk ? Kunnen we bloemen sturen ?

Marcus Porcius Cato | 29-04-10 | 13:38

Alleen het feit al dat hij eerst rij wordt gelaten om bij een geboorte te zijn, en nu opeens omdat zijn moeder dood ziek is geeft al aan dat dit zaakje stinkt en ze bij het gerechtshof toch niet de waarheid vertellen. Lang Leve Nederland...

Barry Balzak | 29-04-10 | 13:31

Ik wordt aardig ziek van die murat, maar eigenlijk kotsmisselijk van die "invoelende" rechters. En laten we nu reeel zijn, als murat de benen neemt, kan je hem dat niet écht kwalijk nemen, ze vragen er om......

azijnsnuivert | 29-04-10 | 13:30

Hoeveel verlof krijgt eender welke niet-criminele Nederlandse werknemer als zijn moeder ziek is?

Het is een vraag rechtstreeks gericht aan heel links NL. Omdat dat linkse volksdeel voortdurend hamert op "gelijke kansen", "tweede kansen", "maakbaarheid van mens en maatschappij", de 'boel bijeenhouden" etc. N'est-ce pas, monsieur Cohen?

En, eerlijk is eerlijk, een loverboy in actie, moet zijn meisjes "maken", "de boel bijeenhouden" etc. Allemaal heel begrijpelijk voor links, want ideologisch verwant.

Waaligator | 29-04-10 | 13:27

LOL, zal ik eens aan mijn baas vragen of ik ook 2,5 maanden verlof krijg als mijn mammie ziek is? Gaat Rat O. mantelzorgen dan?

Maen | 29-04-10 | 13:26

Als ik iemand met de naam Charles zou aannemen, zou mijn enige eis zijn dat hij kan afwassen en koffiezetten.

OoO | 29-04-10 | 13:24

willem653 | 29-04-10 | 13:16
Heeft die Wiegand eigenlijk wel dochters, of zou hij geen vrouw kunnen bevredigen? Zo'n naam als 'Charles' doet het volgens mij het helemaal niet bij de vrouwtjes.

OoO | 29-04-10 | 13:22

hoop dat zijn moeder sterft.

willem653 | 29-04-10 | 13:20

Moeder ziek en je mag 10 weken weg oke dan is het goed dat mag wel.
Als ze dood gaat krijg je hier een paar dagen maargoed.

Braakbal | 29-04-10 | 13:18

Hopelijk loopt hij onder een stadsbus tijdens zijn verlof. Meer woorden wil ik hier eigenlijk niet aan vuil maken.

Superior Bastard | 29-04-10 | 13:18

er zijn geen concrete aanwijzingen dat murat naar het buitenland zal vluchten. JOH!!!!!! Murat gaat in de bajes lekker lopen vertellen dat ie het hazenpad kiest. wat een ongelooflijke mongool die wiegant. Als ik die rechter voor me bumper krijg geef ik gas bij. eigenlijk hoop je dat zijn dochters ten prooi vallen aan onze grote vriend Murat

willem653 | 29-04-10 | 13:16

@ Sidi Tamentis | 29-04-10 | 13:00
U heeft mijn vooroordeel bevestigd, waarvoor dank. Einde oefening.

borderliner | 29-04-10 | 13:13

@An die ARBEIT | 29-04-10 | 13:08
Goede stelling, maar als een of andere knurft in een zwart pak met een zilverkleurige "S", en ingegeld haar op een loshangend krulletje na het woord zie voeren in de 2e kamer, ben ik alsnog weg.

Ploertendodert | 29-04-10 | 13:12

Misdaad loont. Bedriegen, liegen en klunzen loont.
Murat. Saban. Joran. D66-rechters. Griekenland. De EU. Goldman-Sachs. Grootbanken. Jan-Peter Balkenende. Nout Wellink. Wouter Bos. Camiel Eurlings. Jan-Kees de Jager.
Ze kosten miljarden, brengen ons in gevaar, of gaan avonturen/verplichtingen aan die ons tientallen miljarden kosten. Wanneer gaan de oogjes van de mensen eens open en trappen we dat tuig het gevang in?

Fijnstoffer | 29-04-10 | 13:12

Kortom de burger denkt dat voor iedereen dezelfde regels gelden, maar niets is minder waar. Criminelen kunnen daadwerkelijk onderhandelen met justitie en minfin.

nober | 29-04-10 | 13:12

Is te verwachten.
Je moet begrijpen dat er tegenwoordig twee groepen mensen in nederland zijn. Criminelen die zich organiseren en waarvoor justitie en de rechtsspraak bang zijn, deze betalen een lager belastingpercentage (bijv louche wiettelers betalen 6%-10%)
En de goede mensen die het normale percentage betalen.(33%+) Justitie durft hier niets aan te doen.
Dit is al jaren aan de gang en zal waarschijnlijk niet veranderen binnen korte tijd. Komt omdat mensen blijven stemmen op het "establishment". In R'dam heb je het gementelijk college bestaande uit pvda, vvd, cda en d66. Zelfde groepen als 20 jaar geleden. Terwijl leefbaar rotterdam de tweede partij is. Er komt geen nieuw bloed in de politiek, dus verandering blijft uit. Immers de status quo is niet negatief voor het establishment.

nober | 29-04-10 | 13:09

@Bigi Bana Boy | 29-04-10 | 11:17
Ik weet niet hoe jij in je leven staat maar als ik een dochter zou hebben, zou ik dat joch tussen de voegen van de bakstenen muur door van binnen naar buiten rammen. Elk mens heeft een grens. Ik hoop echt dat er iets ergs met dit joch gebeurd, zoniet, word hij door tuig heilig verklaard, en heb ik nog een reden on te emigreren.

Ploertendodert | 29-04-10 | 13:09

@Sidi Tamentis | 29-04-10 | 13:00
Sorry Meneer Tamentis, maar er zit wel wat in... Als u echt gelooft dat door een stem op de PVV, en het door hen aanwezig zijn in de kamer, ineens dit soort dingen voorkomen gaan worden bent u toch echt misleid.. De PVV bestaat net als alle andere partijen uit politici, niet uit superhelden, die zodra ze gevestigd zijn dezelfde slappe muk gaan uitvoeren als hun gevestigde vrienden..

En ook al zouden ze zich compleet vast houden aan de principes die ze nu prediken ( wat niet gaat gebeuren, is al gebleken uit recente draaikonterij ), zullen ze altijd nog SAMEN met andere partijen moeten werken, wat door al dat moddergooien e.d ( van beide kanten ) ook al niet meer mogelijk is...

Helaas..

An die ARBEIT | 29-04-10 | 13:08

Owww z'n moeder is ziek, dat maakt het een heeeeeel ander verhaal!

gozahtje | 29-04-10 | 13:05

"Geenszins van plan om de benen te nemen tijdens zijn tussentijdse vakantie. De maatschappij loopt derhalve geen enkel gevaar, aldus Wiegant".

Kun je nagaan met wat voor debielen wij te maken hebben. Volgens mij is het juist zo dat onze maatschappij gevaar loopt zolang meneer O. de benen nog niet heeft genomen. Eénmaal in Turkije, vermits hij natuurlijk daar blijft, zal hij hier niks meer kunnen aanrichten.

Angelica | 29-04-10 | 13:05

borderliner | 29-04-10 | 12:52,

U doet uw naam eer aan.

Sidi Tamentis | 29-04-10 | 13:00

@Jffreey | 29-04-10 | 12:56
" je doet mijn punt bevestigen... " Aan je taalgebruik te zien ben je zelf in ieder geval niet de 20 gepasseerd, maar het is maar een aanname...

Hou eens op trol. Doe maar hengelen, ik reageer niet meer op je tienergebrabbel....

An die ARBEIT | 29-04-10 | 12:59

Wat een achterlijke idioot, maar nog idoter is dat wijf van hem... ik bedoel vind je het geil ofzo als de man die je zwanger maakt jonge meisjes uit elkaar laat trekken door vieze ventjes zoals hij?? Dan ben je zelf toch de grootste hoer?

Ed666 | 29-04-10 | 12:59

Inderdaad, maakt geen zak uit waarvoor meneer los mag. Gewoon permanent verwijderen uit de samenleving dit figuur, liever nog permanent verwijderen uit de wereld van de levenden.

Hockey | 29-04-10 | 12:58

@Bozsma | 29-04-10 | 12:30
Z'n rechterarm is veel dikker dan de linker. Hoe zou dat toch komen...
quietscheentchen.redsplash.de/blog/upl...
Leuk woonwagen-style interieur heeft ie trouwens.

jimbrowski | 29-04-10 | 12:57

An die ARBEIT | 29-04-10 | 12:50
Oh gut, lekker creatief weer. Je doet mijn punt alleen maar bevestigen. Zoals ik al zei, ga je posts eens doorlezen.

Jffreey | 29-04-10 | 12:56

@ Sidi Tamentis | 29-04-10 | 12:45
Denkt u nu echt dat met de PVV in de regering dit soort zaken niet kunnen gebeuren? Dan heeft u toch een beetje raar beeld van onze samenleving en hoe die werkt.
Misschien dat hoogstens een PVV minister naar huis wordt gestuurd :)

borderliner | 29-04-10 | 12:52

@Jffreey | 29-04-10 | 12:47
Ik ruik projectie....

An die ARBEIT | 29-04-10 | 12:50

Dit is Nederland. Gewoon uitlokken om voor eigen rechter te gaan spelen. Als de groenteboer ranzige tomaten verkoopt, ga je toch zelf tomaten verbouwen? Als de Nederlander het vertrouwen in de rechterlijke macht verliest, en de regering het land failliet laat gaan met knuffelarij dan zijn er volgens mij 2 keuzes: emigeren of zelf het heft in handen nemen.

Sukkels.

OoO | 29-04-10 | 12:50

Knettergek. Geert Wilders zei het al, en het woord klopt steeds meer. Mijn stem gaat naar de PVV, de enigen die wel ons strafrecht aan willen pakken.

Hockey | 29-04-10 | 12:48

An die ARBEIT | 29-04-10 | 12:45
Ik kan best creatief schelden hoor, maar ik dacht, laat ik op zijn niveau blijven.
Lees anders nog eens je eigen posts na en oordeel zelf, hoe kinderachtig ben je nou? Aan 16 jarigen zoals jij erger ik me nou altijd zo op fora.

Jffreey | 29-04-10 | 12:47

Weer een gegronde reden om op de PVV te stemmen.

Sidi Tamentis | 29-04-10 | 12:45

"stampertjesforum". You made my day

AlterEgo- | 29-04-10 | 12:45

saintinel | 29-04-10 | 12:33
Sluit die van Den Haag dan ook even want die kunnen er ook wat van.

Hölzenbein | 29-04-10 | 12:45

@Jffreey | 29-04-10 | 12:40
Goeie input, sterk, onderbouwd, een mening waar we iets aan hebben, en ook bijdraagt aan het gesprek. Vooral " kutkind ", gvd nog niet eens voldoende goed functionerende hersencellen om creatief te schelden....

Kudos!

*

An die ARBEIT | 29-04-10 | 12:45

Wat een lelijk wijf heeft hij trouwens ook. Dit land gaat finaal naar de kloten. OM; Bedankt. Kom maar door met Wilders

ilse | 29-04-10 | 12:43

@funkyd | 29-04-10 | 12:33
Aaahhhh ik snap het al, het was niet PC genoeg! Nou, speciaal voor jouw lieverd:

Deze niet-zo-nette-dingen-doende man van Turkse afkomst, moet naar mijn mening het leven verlaten / van het leven beroofd worden...

Beter? With a cherry on top :)

An die ARBEIT | 29-04-10 | 12:42

Wat grappig dat GS de rest van mijn comment over hogeropgeleiden heeft weggelaten, er mag wel denigrerend gesproken worden over MBO-ers, VMBO-ers en schoonmakers maar geen feiten opgeschreven worden over HBO-ers, WO-ers en universitair opgeleide menschen? Dit is echt te gek voor woorden.

Banketstaaf | 29-04-10 | 12:41

+van

The Green*Machine | 29-04-10 | 12:41

Maar hoe komt ie in die 2,5 maand dan aan geld om te leven? Krijgt ie vast ook een uitkeringkje mee? Wat een walgelijk besluit, niet uit te leggen aan het volk, die jongen lacht zich helemaal de tyfus om die watjes die hem moeten berechten. Ik hoop dat ie elke nacht naar de wc moet.

The Green*Machine | 29-04-10 | 12:41

An die ARBEIT | 29-04-10 | 12:38
Rot op, kutkind. Ga ergens anders 'inhoudelijk' reageren.

Jffreey | 29-04-10 | 12:40

@seven

Whaha, zal je eerlijk zeggen, had geen idee wie het was, kom er net dankzij de foto's achter ;-)

Tunisienna | 29-04-10 | 12:39

@funkyd | 29-04-10 | 12:33
Ik mis in je plemp:

* Inhoudelijk in gaan op m'n respons

*Een excuus over het feit dat je me een racist noemt, terwijl ik niks racistisch heb gezegd...

Maar ja, voor beiden moet je wel ballen hebben natuurlijk...

An die ARBEIT | 29-04-10 | 12:38

Alsof het iets uitmaakt dat hij niet de benen zal nemen. Hij heeft gewoon een celstraf opgelegd gekregen, dus waarom zou hij uberhaupt 2,5 maand vrij moeten krijgen?

my anal pony | 29-04-10 | 12:36

An die ARBEIT | 29-04-10 | 11:52
Wat een zielige poging om je racistische gedrag te verdedigen. Begrijp niet dat GS het niet verwijderd heeft. Voor de rest maakt het formaat van je ego geen indruk.

funkyd | 29-04-10 | 12:33

Het wordt sowieso tijd om het hele Amsterdamse gerechtshof te sluiten.
Wat een lutsers daar zeg!!

saintinel | 29-04-10 | 12:33

@funkyd
Wat ben je stil?

An die ARBEIT | 29-04-10 | 12:29

granaatwerper 11:45; Klopt want zo principieel zijn ze dan weer wel.

Zwart gat | 29-04-10 | 12:28

Die 2,5 maand gaan dus gewoon van zijn gevangenisstraf door. Met andere woorden: de strafuitzitting loopt gewoon door. Hij komt er geen dag later door op straat!

rtikel 8. Tenuitvoerlegging straf tijdens verlof

Gedurende het algemeen verlof, het regimesgebonden verlof, het incidenteel verlof en het verlof tijdens verblijf in een inrichting voor stelselmatige daders loopt de tenuitvoerlegging van de straf ofwel de maatregel door, gedurende de strafonderbreking wordt de tenuitvoerlegging van de straf opgeschort. In het geval bedoeld in artikel 10, tweede lid onder b, en in geval van ziekte wordt de tenuitvoerlegging geschorst vanaf het moment dat de gedetineerde terug had moeten keren.

www.st-ab.nl/wettennr03/0230-011_Regel...

Mooie regeling dus, voor de gevangene. HIj heeft nog steeds gevangenisstraf, hoeft alleen niet in de gevangenis te zijn!

du Roi Soleil | 29-04-10 | 12:27

Laat me raden.... eerst moest Murat even langs bij Charles Wiegant voor de verrichting van een orale dienst.... en toen was alles goed?

All | 29-04-10 | 12:26

Monkeyman | 29-04-10 | 11:58
Jij dacht dat deze helden bijdehande types uitzochten? Wie is hier nou dom.

Beffel | 29-04-10 | 12:23

CoffeePatch | 29-04-10 | 12:14
15 jaar geleden had je het nu niet kunnen bedenken, maar we dalen richting maffiapraktijken ala Italië / Turkse onderwereld/ Grijze wolven.
pvdA modus; Laat maar komen die 150.000 immigranten per jaar..

seven | 29-04-10 | 12:21

"De minister van Justitie moet onmiddellijk in actie komen om de gewetenloze vrouwenhandelaar Murat Ornu nog vandaag weer achter de tralies te krijgen" aldus Geert Wilders en Raymond de Roon, in de vragen die zij vandaag aan de minister hebben gesteld. De PVV'ers achten het onbegrijpelijk, dat na de blunder van rechters bij de vrijlating van Saban Baran, opnieuw rechters volkomen in de fout zijn gegaan door nu ook diens collega Ornu vrij te laten. "In beide gevallen is geheel ten onrechte door de rechters voorrang gegeven aan de belangen van gewetenloos tuig boven de gevoelens van slachtoffers en het publiek. De minister moet dit heel snel herstellen".

Vragen van de leden De Roon en Wilders (beiden PVV) aan de minister van Justitie over detentieverlof voor misdadiger:

1.)
Kent u het bericht "Loverboy Murat O. mag op verlof" ?
*reactie, nee ik lees alleen de Volkskrant*

2.)
Kunt u zich de angst voorstellen van de slachtoffers van deze misdadiger?
*nee absoluut niet het is zo'n lieve jongen*

3.)
Kunt u zich de woede voorstellen van grote aantallen Nederlanders over het feit dat "met de persoonlijke omstandigheden" van deze gewetenloze misdadiger rekening is gehouden?
*het klootjesvolk moet zich er niet mee bemoeien daar is het recht te ingewikkeld voor*

4.)
Heeft het Openbaar Ministerie ingestemd met de verlofverlening aan deze crimineel? Zo ja, waarom ? Zo neen, heeft het Openbaar Ministerie beroep ingesteld tegen die verlofverlening? Zo neen, waarom niet?
*nee dat heeft het om niet, en nee het om heeft geen beroep aangetekend om dat dat niet kan bij dit soort beslissingen*

5.)
Wilt u er voor zorgen dat het verlof van deze schurk onmiddellijk wordt ingetrokken zodat hij vanavond weer achter de tralies zit? Of accepteert u het dat na de schandelijke vrijlating van Saban B. nu ook diens criminele compaan Murat O. op vrije voeten is?
*nee dat wil en kan ik niet, de wetgevende macht kan en mag zig niet bemoeien met de uitvoerende tak vand de wet*

6.)
Bent u bereid met spoed een wetsontwerp in te dienen, dat het onmogelijk maakt dat rechters de "persoonlijke omstandigheden" van schurken mee laten wegen bij beslissingen over hun detentie? Zo neen, waarom niet?
*nee, daar is binnen de regering en mijn achterban geen draagvlak voor*

Maen | 29-04-10 | 12:20

Murat & friends: de archetypes van de mannekes die we hier liever kwijt dan rijk zijn. Vanavond maar weer eens kijken naar "Toen was geluk heel gewoon" op Youtube.

misant(i)ropie | 29-04-10 | 12:18

@Korreltje Zout | 29-04-10 | 12:04

* de bescherming weer over ARM-knop heen zettend *....

An die ARBEIT | 29-04-10 | 12:17

CoffeePatch | 29-04-10 | 12:10
Saban B. deed het gewoon in de bezoekruimte. Eerst trouwen in jail want dan recht op privé bezoek, copuleren en na 9mnd verlof op humanitaire gronden en vluchten maar.. Waterdichte methode, dat moet gezegd. Wel grappig dat het gerechtshof cq OM zich zo opzihtig laat beetnemen..

seven | 29-04-10 | 12:16

Het OM was tegen, maar het Amsterdams Gerechtshof heeft toch besloten tot vrijlating? Dat riekt naar omkoping of een deal.

borderliner | 29-04-10 | 12:16

Dendert Door | 29-04-10 | 12:08
Ik meen dat Cohen er ook nog iets bij vertelde (niet letterlijk) over iedereen die van goede zin is en daar hoort die Murat zeker niet bij. Altijd leuk te zien hoe mensen zaken uit hun context trekken hier. Net als Korreltje Zout ook niet meer te melden hier als gebakken lucht?

Hölzenbein | 29-04-10 | 12:14

Word het nu trouwens ook niet eens tijd dat die Hirsch Balhaar opstapt? Justitie klopt van geen kant.

Jffreey | 29-04-10 | 12:14

Wtf,, ik zal die idiote Loverboy niet eens laten gaan... wat denk je zelf dat die gastjes zich misdragen in de cel? nee tuurlijk niet dan mogen ze eerder weg en kan de meidenjacht weer beginnen.... !!!

Heering | 29-04-10 | 12:12

Tunisienna | 29-04-10 | 12:07
Aangifte gedaan? Desnoods anoniem?

seven | 29-04-10 | 12:11

Kan hij Anja Meulenbelt niet verkopen aan een of andere gek? Dan doet hij ook iets terug voor de maatschappij.

Frederico Jacobse | 29-04-10 | 12:11

seven | 29-04-10 | 11:53
Het lijkt erop dat Murat O. dus al eerder verlof heeft gekregen voor een blijde gebeurtenis.

CoffeePatch | 29-04-10 | 12:10

heel goed van O.M. ikv bezuinigen. Die gek komt natuurlijk nooit meer terug. Anders hadden wij 4 jaar lang voor een mooi celletje voor die idioot moeten dokken. Nu gaat ie turkies in turkije lastigvallen... voor deze ene keer gaat de pragmatiek boven principe. Ik vind het goed

Pinel | 29-04-10 | 12:08

En dan roept die wezel van een Cohen: 'iedereen telt mee'
Juist, rol uit die rode loper voor deze cultuurverrijkende lover-allochtonen..
Wat zeg ik, geef ze een BMW met privéchauffeur en een blackberry cadeau wanneer ze met een big smile de gevangenispoortjes uitwandelen.

Grote klasse dit! Chapeau voor justitie.
(las trouwens net dat vriend Wilders en zijn kornuiten zeer terecht kamervragen gaan stellen)

Dendert Door | 29-04-10 | 12:08

Blij te horen dat ze weer op vrije voeten zijn, just what this world needs..

Idd, zeer vrouwvriendelijke mannen, broer Mehmet vond mij wel een oplawaaier waard omdat ik niet op zijn avances inging..

Let's join forces and shoot dem!

Tunisienna | 29-04-10 | 12:07

"Gerechtshof: Murat is hele brave jongen" Daar dacht het AT tijdens de arrestatie echt anders over, zie foto. Full gear.. www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTERDAM/ar...
Verder verwekte Murat wellicht bewust een kind bij een van z'n slachtoffers cq handlangster na z'n arrestatie , idem als Saban B. Ze hebben dan recht op verlof / vluchtkans en nemen de wijk naar Turkije, zeg nu zelf, wie verwekt er nu kinderen tijdens detentie? Dat is opzet..

seven | 29-04-10 | 12:07

Blij te horen dat ze weer op vrije voeten zijn, just what this world needs.. Let's join

Idd, zeer vrouwvriendelijke mannen.. Broer Mehmet vond mij wel een oplawaaier waard omdat ik niet op zijn avances inging..

forces and shoot dem :-)

Tunisienna | 29-04-10 | 12:05

vagehond | 29-04-10 | 11:59
Dus je mag in NL gewoon even in een prive darkroom in bak??? Ik dacht dat visite alleen via plexiglas ging met een telefoontje, of kijk ik te veel films?

Braakbal | 29-04-10 | 11:59
Wakker zeker, vandaar mijn verbazing over het feit dat-ie papa kon worden.

Van mij maggie........ -weggejorist-

News Media | 29-04-10 | 12:04

@ An die ARBEIT | 29-04-10 | 11:43
Ik vermoed dezelfde donkerbruine vermoedens. Maar als NL links blijft stemmen gaat het sowieso nooit goedkomen. Wanneer heeft NL voor het laatstt een rechts kabinet gehad? Ik kan het mij niet herinneren. Is de scheiding kerk en staat compleet? Nog lang niet. Dus eerst die dingetjes even uitproberen en niet vooraf opgeven. Die nuke kunnen altijd later nog droppen. OK?

Korreltje Zout | 29-04-10 | 12:04

Interessante eye-opener voor de naïevelingen, die meenden, dat de rechterlijke macht in 0031 losstaat van de wetgevende. De huidige zittende magistratuur, die toch een eigen, onafhankelijke kring binnen de trias politica zou moeten zijn, bestaat vrijwel uitsluitend uit gedweeë volgers (= subsumptie-automaten) van de wetgevende macht, zo blijkt keer op keer. Onder niets meer dan een - van een weerzinwekkende zwakheid getuigende - verwijzing naar de door Den Haag verzonnen rechtsregeltjes ("volgens de huidige wet- en regelgeving kunne we niet anders") weigert de rechterlijke macht categorisch om de haar door Montesqieu gegeven eigen verantwoordelijkheid te nemen. Schijten doe ik op dat soort figuren, s-c-h-i-j-t-e-n !

baba4oog | 29-04-10 | 12:04

Kijk eens goed in de ogen van die man, dan zie je hoe "braaf" deze man is. NIET DUS!

eavymetal | 29-04-10 | 12:04

Lig hier in een scheur om de peppi en kokki opmering van Teun, Hahaha +1

Ot: Ja hij is vast heel braaf. Ziet er ook uit als een homo. kan niet anders.

tagliatelle | 29-04-10 | 12:01

De politieke top van (de) NL/EU bestaat uit de ergste bruinwerkers van deze planeet.
Daarbij lijdt het volk massaal aan het boiling frog syndroom.

Katla | 29-04-10 | 12:00

@News Media | 29-04-10 | 11:54
Wakker?
Dit is nederland.

Braakbal | 29-04-10 | 11:59

@News Media | 29-04-10 | 11:54
Gewoon via hyves een dom wicht opzoeken, bij voorkeur eentje die al een paar kinderen van verschillende papa's heeft en dus blijkbaar dom genoeg is.
Die laat je op bezoek komen in een prive-ruimte en voila..

vagehond | 29-04-10 | 11:59

Meneer beweert hetero te zijn ? Ik moet wel zeggen dat de dames die zich door deze halvegare hebben laten inpalmen , zulke ongelooflijke gladiolen zijn dat ik er weinig medelijden voor kan opbrengen. Hoe dom kan je wezen.

Monkeyman | 29-04-10 | 11:58

News Media | 29-04-10 | 11:54
Heeft hij verlof voor gekregen even wat Mu-ratjes er bij maken.

Carpe@diem | 29-04-10 | 11:58

@ En-el Hak | 29-04-10 | 11:55

je vergeet "en geef een dot gas"

Maen | 29-04-10 | 11:57

Ziet u Murat toevallig een zebrapad oversteken? Vergeet dan te remmen.

En-el Hak | 29-04-10 | 11:55

Help me even, meneer zit sinds november 2008 in de bak... hoe kan zijn vrouwtje zwanger zijn geworden van hem???

News Media | 29-04-10 | 11:54

Laten we d it soort akties in de toekomst maar het "Cornelis Stolk syndroom" noemen.
Dit soort akties gaan dus idd vaker voorkomen omdat de boeven meer rechten hebben dan de slachtoffers.

svw | 29-04-10 | 11:53

Eerder: Saban B. Trouwde in de gevangenis met een van z'n slachtoffers, verwekte kind, verlof op 'humanitaire gronden' ontsnapte naar Turkije (geen uitleveringsverdrag )
Nu: Murat O. idem? Immers hoe kan hij nu vader worden als hij al veel langer dan 9 mnd geleden is gearresteerd?

17-11-2008 "De hoofdverdachten, alledrie Nederlanders van Turkse komaf, zijn de broers Mehmet en Murat O. (27 en 22 jaar) en een compagnon uit de regio Den Haag (26 jaar). De drie werden dinsdagmorgen door arrestatieteams van hun bed gelicht "
Zelfde senario als Saban B. die ook tijdens een bezoekje een slachtoffer zwanger schopte en daarna tijdens bezoek ontsnapte naar Turkije?
Vast "De Turkse methode"

seven | 29-04-10 | 11:53

@funkyd | 29-04-10 | 11:39
Huh? Waarom is dat racistisch dan? Hij is een Turk, en ik vind dat hij dood moet, omdat ie gewoon een vieze ranzigerd is die levens verneukt... Niet omdat ie Turk is.. Het feit dat jij dat eruit haalt, zegt eerder iets over jouw denkpatroon ;)

Ennuh, dat andere gebrabbel is duidelijk een poging van jou om iets wat je niet kan bevatten, maar vorm te geven.. Ik pikte D66 er uit omdat ik geen zin had de rest ook in te moeten typen, vind het gewoon een beetje raar dat je politieke partij aan een rechter verbindt ( die vrij van dat soort invloeden ZOU MOETEN zijn, en officieel ook is.. )

ennuh:
"Ik weet dat er veel mensen op GS zijn die in je provocaties trappen en dat je daar een harde plassert van krijgt, maar ik stel wederom voor dat je naar de zure Joop site gaat om daar elkaar "een handje" te helpen"

In mijn ogen dus weer een hele dikke TELL op jouw denkpatroon: Je kan je gewoon niert voorstellen dat er iemand op deze aarde rondloopt, die zo ontzettend anders denkt als jij, en probeert dat maar weer te verklaren door te zeggen: AHA! Hij doet het expres...

An die ARBEIT | 29-04-10 | 11:52

Ik begrijp werkelijk niet waarom dit soort mensen überhaupt nog ergens 'recht' op hebben als ze een gevangenisstraf opgelegd hebben gekregen.

borderliner | 29-04-10 | 11:51

Wat me met name stoort is het feit dat ze hun lipjes tuiten. En die foto van Murat in die auto waarbij hij dat Westside teken geeft. Wat zijn dit in godsnaam? Male-models ofzo? Irritante hoofden om op te slaan, bleggg.

Fatwa | 29-04-10 | 11:51

Murat heeft wel een leuk retro kapsel, in de jaren negentig was dit helemaal hip.

Banketstaaf | 29-04-10 | 11:50

Die Murat toch, met z'n olijke konijnenoortjes op het stampertjesforum. "Geboortedatum: 18 oktober 1986". Hij ziet er wel al oud uit voor zijn leeftijd! Tja, hard werken he....

jimbrowski | 29-04-10 | 11:49

Deze overheid is niet mijn overheid. Ik ga de wetten negeren vanaf nu, basta!

plastic zakje | 29-04-10 | 11:47

Het zijn hele gwone jongens en de mensen waar ze mee omgaan vinden dat ook, want kijk hier 1 vd reagerders op de foto's.... pfff
nl.netlog.com/deesje1709

Rooie2005 | 29-04-10 | 11:46

Wanneer dienen deze rechters hun ontslagbrief in? Geert Wilders, kom er maar in. Over Wilders gesproken, is dit zelfde Amsterdamse gerechtshof niet hetzelfde zootje dat het politieke proces tegen hem voert?

granaatwerper | 29-04-10 | 11:45

Soms is een onderwerp in het nieuws zo onvoorstelbaar dat het niet echt lijkt. Soms bekruipt de gedachte dat hier iets anders achter steekt, een machinatie van een van de "bovenbazen" of een deal op het niveau van de geheime diensten. Kortom iets dat zo buiten alle proporties onjuist is, dat het niet anders kan dat er een verdorven en geheim plan achter steekt, iets waar het gewone publiek nooit achter zal komen.
Het wederom op vakantie laten gaan van weer opnieuw een pooier/vrouwen-mishandelaar als een van zijn slachtoffers moet baren of een nest moet werpen dat is toch wel erg ver van de realiteit af. Dit is zo extreem, hier moet iets achter steken.
Elke foto van die Murat geeft blijk van minachting, zogenaamd is hij hetero, maar ik heb mijn twijfels. Ik denk dat er maar een menselijk wezen is waar hij in geïnteresseerd is, en dat is hij zelf. Al het andere is wegwerpmateriaal. Op geen enkele foto lacht hij, op geen enkele foto staat hij met vrienden, op geen enkele foto staat hij met een vrouw.
Ik heb het vermoeden dat hij een heel erg ledig leven heeft. Hij leeft naar mijn inziens in een dagelijkse hel waaruit hij nooit zal kunnen ontsnappen.
Misschien is het voor de Nederlandse samenleving beter als dit soort figuren hier niet meer rondlopen. Niet buiten de gevangenis, maar ook niet er in! Want ook in de gevangenis kunnen zij ook veel schade berokkenen, nl. hun gedachtegoed propageren. Daarnaast kost het erg veel. Misschien is het beter als dit soort figuren voortaan de Turkse, Roemeense, Hongaarse en Oud-Joegoslavische maatschappijen ten gronde gaan richten met hun nobele daden van menslievendheid. Het is beter als dit soort mannen heel erg veel kinderen krijgen, bij ontelbare immer dronken verlopen hoeren die zo stom zijn om hun benen wijd te doen. De kosten die dit voor de maatschappij met zich meebrengt zijn na verloop van tijd niet meer op te brengen. Het is beter als dit soort gewetenloze pooiers zich alleen voortplant met hersenloze horen in het buitenland, het is dus een goed punt dat deze Murat op vakantie mag, de kans is bijna 100% dat hij naar zijn eigen land gaat. Het nut voor de samenleving is dat deze Murat daar zijn gebruikelijke gedrag weer gaat oppakken en de maatschappij aldaar verder uitwoont en de morele neergang er gaat verder woekeren.

Het is een goed punt dat Murat een welverdiende vakantie heeft, laat hem met zijn anti-maatschappelijke en sociopatische gedrag in Turkije de boel gaan verzieken, dat kan geen kwaad, daar komt tenslotte heel veel rotzooi vandaan. En als hij vlucht dan hoeft hij niet meer terug te komen!

vanhetgoor | 29-04-10 | 11:43

@robert1 | 29-04-10 | 11:41
Eh, dan worden ze nog corrupter. Hoe denk je namelijk dat dat in de VS gaat?

Boeuf Bourguignon | 29-04-10 | 11:43

@Korreltje Zout | 29-04-10 | 10:45
Nou, dan zal ik maar even inhoudelijk reageren:

Ik lach en proest bij dit soort texten. Ik zit in de jongere leeftijdsschaal hier op GS, daar ben ik inmiddels van overtuigd, en toch zie ik nu al iets wat veel van
" de senioren " hier geloof ik nog niet in hebben gezien... Namelijk dat een stem op links of recht, geen enkel verschil maakt. De zelfde plannen worden toch wel doorgevoerd, zodra met de macht heeft schuift het toch steeds meer naar het midden. Of wil je me zeggen dat de rechts-getinte kabinetten in het verleden niet precies dezelfde fouten hebben gemaakt als de linkse?

Het zijn niet de politici die er uit moeten, het is het politieke systeem ZELF wat niet werkt.. Dus ook een stem op VVD, of inderdaad wat extremer PVV, zet ook geen zoden aan de dijk. Een hele dikke vette NUKE, dat helpt, maar zie ik helaas ook niet gebeuren...

An die ARBEIT | 29-04-10 | 11:43

@ Braakbal | 29-04-10 | 11:33

Dan valt "ie"er binnen no time van af en dan doe je daarna nooit iemand meer :P

Maen | 29-04-10 | 11:42

Zealot | 29-04-10 | 11:29
Respekt dude. Zorg goed voor je zus en je familie want het land zit vol met dit soort roofdieren. Mijn zegen heb je.

Bigi Bana Boy | 29-04-10 | 11:42

Net als in de VS moeten ook hier rechters, net als overigens andere politici, verkiesbaar zijn. Deze rechters zouden dan bij de volgende verkiezingen gewoon hun baan verliezen zoals het hoort.

robert1 | 29-04-10 | 11:41

BarackOsama | 29-04-10 | 11:37
Sorry Godwin kwam bij mij op toen ik die onzin las.

Hölzenbein | 29-04-10 | 11:40

@Hölzenbein | 29-04-10 | 11:35
Wie niet kan beoordelen dat deze actie een megafaal is, is ziende blind.

En-el Hak | 29-04-10 | 11:40

@An die ARBEIT | 29-04-10 | 11:30
Of hij heeft haar zo hard gemept dat ze spontaan debiel is geworden.

@Braakbal | 29-04-10 | 11:33
Ik val niet op vrouwen met foetaal alcohol syndroom of het syndroom van down.

Zealot | 29-04-10 | 11:39

An die ARBEIT | 29-04-10 | 10:33 "BREAKING UPDATE: Die vieze Turk moet DOOD..."
WTF? Je begon je stukje zo goed: "leg nou eens uit wat een D66 rechter is". Ik noemde ook de andere bestaande politieke partijen om aan te geven dat alleen de PVV de vrijheid/mogelijkheid nog heeft om falende rechters aan te pakken zonder daarmee partijgenoten/bobo's te raken.
En daarna een racistische opmerking maken en aangeven dat ie dood moet. Is dat het D66 waar jij voor staat? Ik weet dat er veel mensen op GS zijn die in je provocaties trappen en dat je daar een harde plassert van krijgt, maar ik stel wederom voor dat je naar de zure Joop site gaat om daar elkaar "een handje" te helpen.

funkyd | 29-04-10 | 11:39

De rechterlijke macht verschuilt zich immer achter de wet, maar rechtspreken is gestoeld op interpretatie; de wet is slechts een richtlijn. Een ieder ziet dat tweeènhalve maand papaverlof voor een smerige crimineel geen pas heeft.

En-el Hak | 29-04-10 | 11:39

@witwas | 29-04-10 | 11:31 Zo zal het wel geregeld zijn idd...

Maar het klopt niet. De laatste foto van haar is van november 2009, tel daar 9 maanden bij op (gemiddelde zwangerschapstijd voor de meeste vrouwen) en kom je uit op augustus.. als ze op de foto nog niet zwanger is, is dus redelijk aan te nemen dat ze in augustus zou moeten bevallen.. maar het verlof van die kerel loopt tot juli...

Hoezo zwangerschapsverlof????

AltijdEenMening | 29-04-10 | 11:38

Hölzenbein | 29-04-10 | 11:35
Korreltje Zout heeft wel gelijk.
Godwin = faal

BarackOsama | 29-04-10 | 11:37

Korreltje Zout | 29-04-10 | 11:25
En wie bent u om te kunnen beoordelen wie faalt en wie niet? De inhoud van uw bericht is gebakken lucht, dat is lekker inhoudelijk ja.

Hölzenbein | 29-04-10 | 11:35

Dat zo'n vervloekte Islamiet, Turk, aan onze vrouwen en dochters komt.
Rot in HeLL

Withaar | 29-04-10 | 11:34

@mezelf
Aftrek van voorarrest*

Jffreey | 29-04-10 | 11:34

Ach, laat ze lekker doorgaan met steroïden injecteren! Gaan vanzelf deaud...

charles poploch | 29-04-10 | 11:34

papstor | 29-04-10 | 11:31
Wat dacht je van geen gedetineerde vrijlaten? Straf = straf. Voorwaardelijke straffen en voorarrest e.d. vind ik ook de grootste onzin.

Jffreey | 29-04-10 | 11:34

-weggejorist-

who evah | 29-04-10 | 11:33

@Zealot | 29-04-10 | 11:22
Nou ik zou dr wel doen ;)

Braakbal | 29-04-10 | 11:33

Misschien is het tijd om rechters eens verantwoordelijk te maken voor hun/haar beslissingen! Gedetineerde vrijgeven -> verantwoordelijk voor de schade!

papstor | 29-04-10 | 11:31

@altijdeenmening 29-04-10 | 11:28 Aangezien zijn vriendin ook gewoon een hoer is zal ze wel geld gekregen hebben om de verlofaanvraag met een zielig verhaal te ondersteunen.
Valt me nog alles mee dat de a.s. oom ook niet op vrije voeten is gesteld.

witwas | 29-04-10 | 11:31

@Zealot | 29-04-10 | 11:22
Papa zal vroeger wel heeeeeeel lievvv voor d'r zijn geweest, verklaart d'r keuze in mannen ook meteen...

An die ARBEIT | 29-04-10 | 11:30

@Bigi Bana Boy | 29-04-10 | 11:17
Ben ik even blij dat ik mijn zusje heb bijgebracht dat ze 3 broers heeft die iedereen die vervelend is met alle liefde een paar stompen willen geven. Ik lijk wel een Marokkaan zo solidair ik met m'n familie ben.

Hoorde laatst een mooi verhaal over een meisje die door zo'n eikel werd vastgehouden. Ene 'Oom Jan' is haar gaan halen en heeft die pooier en zijn hulpjes met een knuppel bewerkt toen ze verhaal kwamen halen bij haar thuis. Die gasten zijn nooit meer teruggekomen.

Zealot | 29-04-10 | 11:29

Zealot | 29-04-10 | 11:22

Volgens mij is het ook zo.....

charles poploch | 29-04-10 | 11:28

Zou er nu een magistraat in een extra dikke auto rijden? ......... cadeautje.

Benman | 29-04-10 | 11:28

@Zealot | 29-04-10 | 11:22 ik heb wel iets wat kan kloppen in haar hoofd.. wat ik dan niet begrijp is dat zij een relatie aanhoudt met een kerel die 4 jaar vast zit.. oh sorry, 4 jaar minus 2,5 maand zwangerschaps verlof..

Wacht ff, zo zwanger ziet zij er niet uit...

AltijdEenMening | 29-04-10 | 11:28

@ Hölzenbein | 29-04-10 | 11:11
Het is duidelijk dat u inhoudelijk niets te melden heeft. En met Duitse citaten en een dikke Godwin faalt u sowieso.

Korreltje Zout | 29-04-10 | 11:25

Wat een douchebags!

vries2k | 29-04-10 | 11:25

Van die heel die justitiekliek inclusief Hirsch Balin daar zakt mijn broek van af en ik heb daar totaal geen vertrouwen in.

kweetitwel | 29-04-10 | 11:22

Ik keer mijn rug toe naar de rechtelijke macht in dit k-land. De een op de andere totaal onbegrijpelijke rechtsbeslissing wordt er in dit land gemaakt en al die rechters, OM-gasten en zo, zizchzelf maar afvragen:
- waarom heeft men geen vertrouwen in ons rechtelijk apparaat?
- waarom is er zo weinig respect voor de rechtelijke macht?
- en hoe komt het toch dat Peter R de Vries steeds maar nieuwe items voor zijn programma kan verzinnen waarmee hij ons te kakken zet?

Tja....

AltijdEenMening | 29-04-10 | 11:19

Anderzijds is het ook onze eigen schuld ook dat die gasten met onze dochters aan de haal gaan. Ze weten immers dat de gemiddelde Nederlandse vader, met hun feminieme policor softie mentaliteit (bedankt nog he, Hedy, Joke en Anja ... ), toch niks onderneemt om zijn dochter te redden. Je gelooft toch niet dat ze zich aan Turkse of Marokkaanse meiden vergrijpen he ? Precies. Omdat ze donders goed weten welke prijs ze daar voor zullen betalen.

Bigi Bana Boy | 29-04-10 | 11:17

de tijden van totale decadentie, algeheel wantrouwen en het uiteenvallen van de maatschappij zijn nakend.
welke provincie leent zich het beste om er een hek omheen te zetten? drenthe?

geurtje | 29-04-10 | 11:16

Justme23 | 29-04-10 | 11:09
Dreigen heeft geen nut. DOEN!!!

hero_of_heaven | 29-04-10 | 11:16

Kom op in nederland zijn we allemaal gelijk, jammer genoeg is de crimineel in nederland gelijker dan de rest. Ja ook ik kreeg maar 2 dagen verlof toen mijn dochtertje geboren werd en kon niet eens extra vrije tijd opnemen omdat het volgens mijn baas te druk was, ik wil me echter helemaal niet met het sujet vergelijken! Straf moet weer straf worden in Nederland weg met de vakantieparken die we nu hebben voor criminelen en terug met het Oranje Hotel! 4 bij 6 een bed en een pispot, 1 uur per dag naar een summiere binnenplaats water en brood(is ook halal) en zitten is zitten. Na veroordeling alle rechten ontnemen!

Maen | 29-04-10 | 11:15

eerstneukendanpraten | 29-04-10 | 11:09
Da's waar.
Maar goed, ik heet geen Gerrit noch Piet.
;)
Zealot | 29-04-10 | 11:11
Dus toch.. ghe.
Maria Megawup | 29-04-10 | 11:10
;)
BarackOsama | 29-04-10 | 11:10
Of was het nu toch Anja..

Teun van het Tuinpad | 29-04-10 | 11:15

Kutoverheid!

plastic zakje | 29-04-10 | 11:14

@longblond | 29-04-10 | 11:02

Eikel.. Het zijn Turken.. Ik denk dat de prins van Marokko zal zeggen:

Eichel! Dit zijn Turken, weet-je?

An die ARBEIT | 29-04-10 | 11:13

Zealot | 29-04-10 | 11:11 Echt eentje die graag op je kinderen komt passen.

zeg maar jansen | 29-04-10 | 11:12

poppetje76.hyves.nl...
De hyves van zijn zwangere vriendin, staan een aantal leuke foto's bij..
ZoonvdVader | 29-04-10 | 11:02


He een bekende !, die tante heeft nog een tijdje bij Diane's secret in den haag gewerkt, kan ik uw verzekeren.

woefdrammer | 29-04-10 | 11:12

Korreltje Zout | 29-04-10 | 11:07
Ik was toch duidelijk genoeg of niet.

Hölzenbein | 29-04-10 | 11:11

gek, deze opmerking van de rechtbank komt me heel bekend voor? Hmm..

Swarley.. | 29-04-10 | 11:11

@Universalis | 29-04-10 | 11:05
+1

@Teun van het Tuinpad | 29-04-10 | 11:03
encyclopediadramatica.com/Rule_34

@zeg maar jansen | 29-04-10 | 11:02
Zo'n brave knul, niet normaal! Kwam voor niks je tuin omploegen, betaalde voor van alles en nog wat en tilde de boodschappen van de minder validen.

Zealot | 29-04-10 | 11:11

Ik hoop toch zo dat hij de benen neemt naar Turkije.

Zwart gat | 29-04-10 | 11:11

eerstneukendanpraten | 29-04-10 | 11:09 Ja, dat keuteltje, dat zijn we nog niet vergeten.

zeg maar jansen | 29-04-10 | 11:10

Teun van het Tuinpad | 29-04-10 | 11:08
Lol, inderdaad. Een topic over de nieuwe Nederlandse Bonnie & Clyde.
Henk & Ingrid

BarackOsama | 29-04-10 | 11:10

Die heeft een netjese bos hout voor de deur zeg :)

Cobra6 | 29-04-10 | 11:10

Teun van het Tuinpad | 29-04-10 | 11:08

Ik vond dat met dat keuteltje anders ook heel erg stout...

eerstneukendanpraten | 29-04-10 | 11:09

Echt. Ik snap van dit gerechtsysteem geen donder meer van. Kan wel weer schrijven wat ik als normale burger al heb mee gemaakt en hoe deurwaarders je openstaande boetes op eisen waar je het in het beginsel niet mee eens bent en nu ben ik bijna om en neig ik steeds meer om pvv te gaan stemmen. Dit is niet dreigend bedoeld maar hoe het nu gaat zo kan dat echt niet langer door gaan.

Justme23 | 29-04-10 | 11:09

Beste Geert.... kom er eens in!

Klaas Wilting | 29-04-10 | 11:09

el mero mero | 29-04-10 | 11:08 Dat buiktasje, dan loop je toch voor lul.

zeg maar jansen | 29-04-10 | 11:09

I have a dream.. Iets met een loden kogelvormig voorwerp tussen de ogen ofzo..

Fratello | 29-04-10 | 11:09

Merlot | 29-04-10 | 11:06

Je oproep is verhoord. De volgende minister-president van ons land heet niet voor niets: Kapitein Pickwick...

eerstneukendanpraten | 29-04-10 | 11:09

@JanModaaltje | 29-04-10 | 11:03
Ahhaaaaaa excuses.. ;) Is moeilijk te lezen, die ironie, aangezien dit soort kreten met grote regelmaat hier rondvliegen, over het algemeen wel gemeend :)

An die ARBEIT | 29-04-10 | 11:08

Mogen we nu een topic over een hele stoute Gerrit of Piet ?
Die moeten er toch ook zijn..

Teun van het Tuinpad | 29-04-10 | 11:08

Stomme rechters, het is zo'n lieve knul... Dat dachten zijn meiden (lees tot prostitutie gedwongen) vriendinnen ook. Lutsers.

deropofderonder | 29-04-10 | 11:07

@ Hölzenbein | 29-04-10 | 11:03
Nog iets inhoudelijks te melden of houdt u het liever bij uw Godwin?

Korreltje Zout | 29-04-10 | 11:07

OPROEP aan de AANSTAANDE VADERS:

eis ook 2,5 maand zwangerschapsverlof.

:)

polt | 29-04-10 | 11:07

Raar dat hij al vakantie gaat terwijl de rest van Nederland nog niet eens het vakantiegeld heeft ontvangen.
www.alcatraz-hotel.com/ misschien is dit een passende bestemming.
Of zou die gewoon op vakantie in eigen land gaan?http://www.zoover.be/turkije/marmara/ayvalik/club-murat-reis/hotel

hero_of_heaven | 29-04-10 | 11:07

Kudtland.

Kraa! | 29-04-10 | 11:06

Maria Megawup | 29-04-10 | 11:05
Tussen het haren kammen door schrijft hij veel...."Lieve Kitty"..

Teun van het Tuinpad | 29-04-10 | 11:06

Nóg strenger de boel bijelkaar houden!
Nóg straffere thee!
Meer buurtvaders!

Merlot | 29-04-10 | 11:06

LOL @ broer O.,
die zit ondergedoken in Amsterdam (Zuid-Holland)!

Maria Megawup | 29-04-10 | 11:05

Nieuw in het woordenboek:

'sabanbeën' ; het bezwangeren van een prostitue om uit de gevangenis te kunnen ontsnappen.

Universalis | 29-04-10 | 11:05

@ Bill Buchanan | 29-04-10 | 10:59
rechters zijn D66ers en latente D66ers. Die zien overal het redelijke van in. "Tja, je hebt iets gedaan wat niet mag, maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je je vrijheden moet inleveren. U bent ook een mens."

Korreltje Zout | 29-04-10 | 11:04

En het ergste is nog dat het "ding" zich heeft voortgeplant.

Carpe@diem | 29-04-10 | 11:04

@An Die Arbeit

Ik wilde er allerminst een PVV item van maken. Meestal gaat Geert meteen weer zaken roepen en kamervragen stellen om de aandacht op zich te vestigen. Mijn opmerking was daarmee dus ironisch bedoeld. U maakt er een kleine drama van, is niet nodig. Ik ben socialist in hart en nieren. *kuch*

JanModaaltje | 29-04-10 | 11:03

Dit is nu de transparante maatschappijleer van Femke.

winterpeen | 29-04-10 | 11:03

Korreltje Zout | 29-04-10 | 10:45
Jawohl wir schreien nach einen neuen Führer. Ik zal het maar met een korreltje zout nemen die onzinpraat van jou.

Hölzenbein | 29-04-10 | 11:03

Zealot | 29-04-10 | 10:59
Is er een "markt" voor ouwe omaatjes dan ?
*internet afspeuren gaat*

Teun van het Tuinpad | 29-04-10 | 11:03

"Een werkgroep, onder leiding van Charles Wiegant (plaatsvervangend hoofdofficier Maastricht), heeft vanuit de Commissie Slachtofferzorg OM een Beslissings Ondersteunend Systeem ontwikkeld waarmee op gestandaardiseerde, transparante en uniforme wijze tot de vaststelling van de schade in een strafzaak (alléén eenvoudige misdrijven) kan worden gekomen."
bron: www.justitie.nl/images/13928_News_Slac...

De schadevergoeding van de slachtoffers van Murat hebben ze uitbetaald aan Murat in vakantiedagen.

Zealot | 29-04-10 | 11:03

de fossiele partijen hebben dit laten gebeuren na 40 jaar (regeren) klungelen, stem de tegenpartij PVV

grote grutjes | 29-04-10 | 11:03

@deministerpresident | 29-04-10 | 10:59
Dat reaguuren vind ik nog wel gaan, maar om nou een paar zware criminelen lastig te vallen met telefoontjes en brieven vind ik een beetje te veel van m'n tijd kosten. En ja, ik heb de contactgegevens.

Balzakius | 29-04-10 | 11:02

Universalis | 29-04-10 | 11:01

Laat geen druppel verloren gaan...

eerstneukendanpraten | 29-04-10 | 11:02

Tja het staat Murat nu vrij eerst ff verhaal te halen bij de dames die hem erbij gelapt hebben om vervolgens voor een hele lange vakantie naar het altijd zonnige Marokko te vertrekken....... de slachtoffers, en dadelijk mogelijke nabestaanden, krijgen van het Gerechtshof nog de vriendelijke groeten. "Moet je maar geen aangifte doen tegen prins Murat van Marokko"............ Man man wat een land is dit geworden. Het zou de magistratuur sieren grote schoonmaak in de eigen gelederen te houden. Nog steeds hebben tal van knurfjes daar niet door dat dit soort stukken biologisch afval te laten lopen, maatschappelijk niet te verkopen valt. Maarja........ wie zijn wij he?

longblond | 29-04-10 | 11:02

Ik dacht altijd dat een straf juist was om je leuke dingen te ontnemen, dat je daarvan iets leert en je daarna een beetje gaat gedragen?! Iemand???? Heb ik het helemaal mis of is dat de insteek van een gevangenisstraf?? Btw die broer, die heeft echt een botox kop, die mag niet meer lachen van de dokter anders scheurt alles.

keynes79 | 29-04-10 | 11:02

poppetje76.hyves.nl/

De hyves van zijn zwangere vriendin, staan een aantal leuke foto's bij..

ZoonvdVader | 29-04-10 | 11:02

@Bill Buchanan | 29-04-10 | 10:59
Rechtse rechten rakkers gaan meestal voor Ondernemingsrecht of Civielrecht. Linksige gutmensch rechtenstudenten (waaronder veel dames) denken door rechter te worden de wereld te verbeteren (alhoewel ik daar wel wat uitzonderingen op ken).

Boeuf Bourguignon | 29-04-10 | 11:02

Zealot | 29-04-10 | 10:59 Wat ik begrepen heb is dat ie vooral jonge meisjes hielp met oversteken.

zeg maar jansen | 29-04-10 | 11:02

ongelooflijk dit.. hoe KAN je zo'n man vrij laten.. check idd dit ook ff die netlog van zijn lieve broertje. om je te bescheuren. staan foto's bij van het feest Luxurush. Was er aan het werk en zag het groepje lopen. zei toen al tegen mijn collega dat dat 100% loverboys waren... wat een tuig.

willem653 | 29-04-10 | 11:01

Gevangenisstraf? Gewoon even een van je hoeren volblaffen en je staat binnen 9 maanden weer buiten! simpel.

Wie zaad zal oogsten.

Universalis | 29-04-10 | 11:01

Bill Buchanan | 29-04-10 | 10:59 Het is wel te verklaren, die rechters hebben jarenlang met hun neusjes in de boeken gezeten om het te worden.
Dan kom je nooit buiten, dan weet je niet wat er maatschappelijk speelt.
Dan ben je gewoon onnozel.

zeg maar jansen | 29-04-10 | 11:00

Als iemand NAW gegevens kan vinden, kunnen we dan niet een of andere stalkactie gaan uitvoeren. Die gast helemaal gek maken. Gewoon, omdat het kan.

deministerpresident | 29-04-10 | 10:59

@zeg maar jansen | 29-04-10 | 10:56
Hij kon maar niet ophouden met omaatjes helpen met oversteken en jonge katjes uit de boom redden. Het was bijna dwangmatig.

Zealot | 29-04-10 | 10:59

In de Turkse maffia rouleert al enige jaren een ijzersterk chantage-protocol, iedereen voelt toch op 3 kilometer aan dat een pas-veroordeelde niet 2 maanden op verlof mag. De waarheid heeft niets met alu-hoedjes/complotzooi te maken maar met de harde waarheid in de top van justitie, die een normaal mens niet kan geloven, gelukkig houden meer mensen hier dossier van bij, onze democratie zou zelfs kunnen gaan wankelen.

hagelkruis | 29-04-10 | 10:59

Ik word zo moe van die rat. Ga toch eens deeeeeaaaaauuuuud!

eerstneukendanpraten | 29-04-10 | 10:59

Huiskamervraag: Wat zou de politieke signatuur van de leden van de rechtbank zijn?

Bill Buchanan | 29-04-10 | 10:59

Hoe stoer vinden ze zo'n figuur eigenlijk in de bak?
Er moet toch een reden zijn voor zo'n lang verlof...

zedenmeester | 29-04-10 | 10:58

@ Bigi Bana Boy | 29-04-10 | 10:48
Staat genoteerd. Lijstje wordt steeds langer. Korreltje Zout heeft een hoop te doen later, als ie dictator is.

Korreltje Zout | 29-04-10 | 10:56

@BarackOsama | 29-04-10 | 10:27
Wat een sexii bois. 40 jaar en dan nog zo met Björn Borg boxershort op de foto. Kansloze idioot.

Misschien zijn het wel acteurs die worden ingezet om de gemoederen bezig te houden terwijl de overheid stiekem een of andere dwaze wet doorvoert (koeien hebben vanaf nu stemrecht).

Zealot | 29-04-10 | 10:56

Hele brave jongen? Dus als je braaf bent sluiten ze je vier jaar binnen. Om de maatschappij te beschermen tegen zoveel braafheid. En om je te straffen voor al die braafheid ook natuurlijk.

Nou ja, neem je een voorbeeld aan een gemiddelde priester, is het wéér niet goed.

zeg maar jansen | 29-04-10 | 10:56

Balzakius | 29-04-10 | 10:46
ik heb een tijd op marokko.n l gezeten om te trollen en je mag elkaar helemaal verrot schelden en wat dan ook. Er word nauwelijks iets van gezegd. Kun je wel leuke discussies voeren daar. Ik schold de Marokkanen altijd uit en beledigde allah. (moet je kijken bij nieuws en actualiteiten daar zijn leuke discussies)

Nifelheim | 29-04-10 | 10:56

Hij heeft wel moeten beloven dat hij over precies 2,5 maand weer terug komt, dat doet ie heus wel heur..... toch ?

Karel Kruizenruiker | 29-04-10 | 10:55

Het rechtssysteem is zo krom en corrupt als het maar kan.
Wat een achterlyke wijven die voor hun smooth talk vielen, beetje eigen schuld dikke bult..
Nou kan ie lekker met z'n dikke bolides door 070 010 020 cruisen. Lang leve de rechters.... NOT!!!!!!

geweaunzeaux | 29-04-10 | 10:55

Zijn er nu nog mensen die niet begrijpen waarom de PVV zo populair is?

Marokaanslag | 29-04-10 | 10:54

Om sommige foto's van hem op zn netlog heb ik net echt heel hard moeten lachen, wat een gillers

Solid Snaak | 29-04-10 | 10:53

BarackOsama | 29-04-10 | 10:37

Smirnof Ice is een drankie voor wijvuh of mietjes.

Je zou maar op zo'n klapmegaul vallen. Dat zit er als wijf ook een behoorlijk steekje bij je los. Maja, er is een bepaald slag mensen, dat spieren en vieze teint verwart met aantrekkelijk.

LJBrinkhorst | 29-04-10 | 10:52

"In sommige gevallen zochten ze contact met de vrouwen via internetsites. Vervolgens moesten ze als prostituee werken." Nee hij vlucht niet, maar is wel weer lekker actief op die sites.

vip33 | 29-04-10 | 10:51

Balzakius | 29-04-10 | 10:47
ROFLOL

BarackOsama | 29-04-10 | 10:51

Dit is inderdaad te triest voor woorden.
Crimineel zijn wordt in Nederland nog lang niet gestraft zoals het hoort.

Verlof krijgen ... hoe verzinnen ze het.
Schaf dat hele verlofsysteem af.

Tremor | 29-04-10 | 10:50

@Balzakius | 29-04-10 | 10:47
Het zegt ook iets over de maat van je minderwaardigheidscomplex he, sowieso al gewoon breed zijn, maar dan toch op elke foto moeten flexen :P

An die ARBEIT | 29-04-10 | 10:50

Op marokko.nl "Autostad is één van de witwas bedrijven van de Bruinsma bende.
zij zitten trouwens hoogstwaarschijnlijk achter liquidaties en zijn zeer agressieve witwassers.
Iemand heeft daar ooit met een granaatwerper een naar binnen geschoten.
het ging hier dan ook niet om incidentele autokopers/verkopers"
Mmmmmmm... Gevaarlijke jongens.

Balzakius | 29-04-10 | 10:50

De rechterlijke macht in Nederland leeft in een compleet andere belevingswereld. Bovendien zijn rechters benoemd voor het leven en veelal van PvdA- of D66-huize, waardoor ze ook los zijn gekomen van de werkelijkheid en leven in een idealistische en surrealistische droomwereld. Uitzonderingen uiteraard, zoals altijd, daargelaten.

Chiant | 29-04-10 | 10:49

Batmansuperturken zo iets?

Braakbal | 29-04-10 | 10:49

Charles Wiegant. Onthou die naam mensen. Charles Wiegant zegt dat Murat niet naar Turkije zal vluchten. Nu weten we wie we ter veranwoording moeten roepen.

Bigi Bana Boy | 29-04-10 | 10:48

@godverork | 29-04-10 | 10:48
Geenstijl is al een rechts systeem.

Balzakius | 29-04-10 | 10:48

@godverork | 29-04-10 | 10:48
Sharijla?

An die ARBEIT | 29-04-10 | 10:48

@lion@night | 29-04-10 | 10:45
True, had de Netlog wel al onder ogen gehad
(An die ARBEIT | 29-04-10 | 10:14 ), was benieuwd wat ik gemist had...

Had wel even een : Not suited for ARBEIT bij gemogen.. :S

An die ARBEIT | 29-04-10 | 10:48

goddank bestaat GeenStijl, dan worden deze types in ieder geval nog aan de schandpaal gehangen.
kunnen we niet een GeenStijl rechtssysteem opzetten? eens zien hoe snel alle criminelen hier in een hel terecht komen. ik gok op 2 weken en Nederland is schoon

godverork | 29-04-10 | 10:48

John Toroflex | 29-04-10 | 10:45
WTF? U begint zeker net aan uw VMBO? In de gevangenis zit je omdat je een misdrijf hebt gepleegd, in zijn geval toch wel een ernstig misdrijf.

Jffreey | 29-04-10 | 10:48

-weggejorist-

BarackOsama | 29-04-10 | 10:47

Vier jaar MET AFTREK van tijdelijke vrijlating toch zeker?!

wil van reem-talma | 29-04-10 | 10:47

Wel een lekker wijf zo op het eerste gezicht, Poppetje... Jammer dat ze met die hOt BoY mArRoC naait....

lamlul007 | 29-04-10 | 10:47

@BarackOsama | 29-04-10 | 10:40
Zie je nou wel lol
Moeilijk hoor om op elke foto boos te kijken of zou die gewoon nodig moeten schijten wat een stel lutsers.

Braakbal | 29-04-10 | 10:47

Ik mag hopen dat de vrouw van de rechter door Murat even goed bezwangerd wordt. En dan krijgt de rechtert vervolgens twee dagen vrij als zijn bitch bevalt van de dochter van Murat. Bananenland.

Mgr. Denwop | 29-04-10 | 10:46

Lol @ die Netlog foto's.
Wie gaat er in godsnaam in zee met die gasten?
Vies bruin en vies breed, en dan die getuite lipjes...
En dan zijn er grietjes die een natte la krijgen van dit soort pooiers?
Het is werkelijk on-ge-fucking-loofelijk!
Een flinke brand in zo'n discotheek zou lekker opruimen.

Eduardo1735 | 29-04-10 | 10:46

Die mooie vriendin van hem zou zich kapot moeten schamen!! Wie wil er nu neuken met zo een stuk vreten? Ze zou beter kunnen krijgen.

Nifelheim | 29-04-10 | 10:46

Al die gegevens van die broeder staan al op marokko.nl bit.ly/ahP7gT Dat dat daar wel mag.. Staat er niet in de huisregels dat het verboden is ofzo ?

Balzakius | 29-04-10 | 10:46

Wanneer neemt dit volk het recht in eigen hand? Gaat vroeg of laat gebeuren. Elke week lees ik weer een vergelijkbaar bericht. TBSer zus, pedofiel zo, verkrachter dit, terroristje dat. Nederland is dit zat. Maar ja, we blijven braaf op D66, PvdA en CDA stemmen. En dus blijft alles zoals het is. Maak toch een keer een eind aan deze ellende, stem rechts en desnoods PVV. Strengere straffen, invoering van minimumstraffen en handhaving. De tiefus voor de rechters die onze rechtsstaat afbreken. NL moet de slappe babyboom generatie eindelijk aan de kant zetten. NL wordt nog steeds onderwezen, opgeleid, bestuurd en bestraft door mensen die in de jaren 60 en 70 leven. Weg ermee.

Korreltje Zout | 29-04-10 | 10:45

@ An die ARBEIT | 29-04-10 | 10:44
toch klikken hé..
de drang om te klikken is te groot terwijl BarackOsama al een kleine hint geeft..

lion@night | 29-04-10 | 10:45

HAL 9000 | 29-04-10 | 10:43
Die knaap is toch veel te stoer voor een bakje thee?

Beelenkamp | 29-04-10 | 10:45

Wel een grappige vergelijking die sommigen hier maken, 2 dagen ouderschapsverlof bij hun baas versus de 2.5 maand van Murat. Alsof hun werk een soort gevangenisstraf is. En Murat krijgt die 2.5 maand naar ik aanneem ook niet doorbetaald. Maar daar zal hij natuurlijk wel zo zijn oplossingen voor hebben...

John Toroflex | 29-04-10 | 10:45

BarackOsama | 29-04-10 | 10:40
Die heeft speciaal voor de gelegenheid zijn oude sokken te voorschijn gehaald.

Teun van het Tuinpad | 29-04-10 | 10:44

@BarackOsama | 29-04-10 | 10:40

...... Dank je... * probeert ontbijt tussen toetsenbord vandaan te peuteren *

An die ARBEIT | 29-04-10 | 10:44

Kansloos, ik krijg op mijn werk max. 1 a 2 weken vrij, geen 2,5 maand :|

stevenblom | 29-04-10 | 10:43

RUSTIG MENSEN!!!!, Job gaat morgen een gezellig bakje thee met deze Murat
drinken - alles komt goed, heus !!!!....

HAL 9000 | 29-04-10 | 10:43

@ BarackOsama | 29-04-10 | 10:40
geyl man!
lol!

lion@night | 29-04-10 | 10:42

@ Jffreey | 29-04-10 | 10:37
Tja hooligans kan natuurlijk ook, hebben die nog een functie. Maar een dom reaguursels vind ik het niet, eerder een origineel idee toch?

Typo-R | 29-04-10 | 10:42

@Elkerlyc | 29-04-10 | 10:37: begin dan maar alvast met een brief aan Charles Wiegant. Als je zo'n beslissing in het openbaar durft te verdedigen heb je geen geweten. Dan had hij principes getoond en geweigerd, zelfs als dat ten koste ging van zijn carrière.

Inferi0r | 29-04-10 | 10:42

Gezond verstand laat dit niet toe. Hier MOET sprake zijn van óf omkoping óf bedreiging.

barq | 29-04-10 | 10:41

@BarackOsama | 29-04-10 | 10:40
HAHAHHAHAA ROFLOL

Balzakius | 29-04-10 | 10:41

Hölzenbein | 29-04-10 | 10:38

Niemand,het zijn een stelletje van die softe liberale gutmenschen met een carte blanche... brrrr... is er een angstaanjagender scenario denkbaar?

Bomba Chipolata | 29-04-10 | 10:41

Onze crime fighter gaat vast weer vragen stellen. Verder komt onze crime fighter nooit.

Hamertje Tik | 29-04-10 | 10:40

@ BarackOsama | 29-04-10 | 10:34
zonnebank en veel fitness I guess...

lion@night | 29-04-10 | 10:40

JA die gast maakt al die foto's van zichzelf hahaha
Opgepomte anabolen gasten je weet wel wat er dan verschrompeld

Braakbal | 29-04-10 | 10:40

Wat een domme,domme beslissing.
Om te huilen.

robert39 | 29-04-10 | 10:40

@Elkerlyc | 29-04-10 | 10:37
Graag de groetjes van Dhr. Balzakius eronder. Alvast bedankt!

Balzakius | 29-04-10 | 10:40

Ik weet nu wel dat ik niet de moeite van een aangifte hoef te doen als mijn kinderen ooit zoiets overkomt.
Met deze strafmaat zit ik liever 4 jaar vast voor de moord op zo'n gast dan dat ik dit zou toelaten.

vagehond | 29-04-10 | 10:40

Zeg me niet dat zijn vriendin niets beters kan krijgen dan die ge-zonnebank bruinde homo van een vriend. En zijn broer is nog erger. Die mensen vertrouw je toch al iet als je ze ziet of wel?

Cobra6 | 29-04-10 | 10:40

Kan niemand van de slachtoffers Murat opjagen en afmaken, in het kader van cultuurelativistische eerwraak? En dat we die dag dan uitroepen tot Nationale Integratiedag?

Zware Guy | 29-04-10 | 10:40

lion@night | 29-04-10 | 10:35

Hij's de sigaar.
Duidelijk.

Teun van het Tuinpad | 29-04-10 | 10:40

wat een heuameaux die broer van 'm,...
echt...
http://nl.netlog.com/not_too_handle/photo/photoid=15680312&surr=0#photos

Maar kan me voorstellen dat Tokkie chickies voor de bijl gaan voor dit soort.... (laat maar)

lion@night | 29-04-10 | 10:40

@lion@night | 29-04-10 | 10:37
Heeft de Joegoslavische maffia geen bloedvete met de Turkse maffia. If so, klop dan gewoon aan bij die Joego's om dit soort volk uit de weg te ruimen. De Franse geheime dienst besteedde zijn hitjobs ook vaak aan de Corsicaanse maffia uit. Iedereen tevree!

Boeuf Bourguignon | 29-04-10 | 10:40

BarackOsama | 29-04-10 | 10:37
Net een soort piraat.

Beelenkamp | 29-04-10 | 10:39

Binnenhuisarchitectuur studeert zijn vriendin. Waarschijnlijk van haar eigen peeskamertje inmiddels.

inquisitor | 29-04-10 | 10:39

Die zien we nooit meer terug. Hij lacht ons allemaal uit. Justitie van dit land is werkelijk heel ver heen. Wie controleert die lutserts eigenlijk?

Hölzenbein | 29-04-10 | 10:38

Hup en weer vijf zetels erbij voor de VVD. Dat dan weer wel :-)

Frits Bom | 29-04-10 | 10:38

Dit is echt onvoorstelbaar. Wat een Mickey Mouse land is dit geworden. Ze hebben niks geleerd van die vorige vrouwenmepper op verlof. Idioten.

snap_shootert | 29-04-10 | 10:38

Wat ik wil weten:

WIE IS DEGENE DIE DIT BESLISTE?

Die wil ik graag persoonlijk een mooie brief schrijven en bedanken.

Elkerlyc | 29-04-10 | 10:37

@ Boeuf Bourguignon | 29-04-10 | 10:33
of 'even' op excursie nemen in het Turkse gebergte en een dronken chauffeur achter het stuur zetten. Dan lost het probleem zich vanzelf ook wel op.

lion@night | 29-04-10 | 10:37

Typo-R | 29-04-10 | 10:33
Wat een dom reaguursel. In de rust van een voetbalwedstrijd en dan kom je met leeuwen aan, terwijl dat stadion waarschijnlijk vol zit met hooligans? Of leef je soms onder een steen o.i.d.?

Jffreey | 29-04-10 | 10:37

Lijkt me een uitgelezen kans om die gast ff Dexter style om te leggen :)

Ariel | 29-04-10 | 10:36

@lion@night | 29-04-10 | 10:29
Ja die zijn allebij met verlof op kosten van de staat moet je maar rekenen .
Als je deze foto s toch zie weet je wel genoeg maar nee hoor...

Braakbal | 29-04-10 | 10:35

@ Teun van het Tuinpad | 29-04-10 | 10:33
dit is 'm!
'to hot too handle....
vandaar dat ie een koudwaterbad zit denk ik

http://nl.netlog.com/not_too_handle/photo/photoid=15680624&surr=0#photos

lion@night | 29-04-10 | 10:35

Te gek voor woorden. Iemand krijgt vier jaar en loopt weer vrij rond. Het OM is weer eens lekker bevredigd.

joyriders | 29-04-10 | 10:35

Ja, leuk, maar krijgt hij wel een ruimhartige vergoeding om lekker met vrouwlief te gaan shoppen of voor buitenlandse strandvakansie?

vliegende knorrepot | 29-04-10 | 10:35

@lion@night | 29-04-10 | 10:29
Ghehe ziet er wel zo uit he, wie is die dame op de foto eigenlijk, hoer v/d week? Zou ze dan ook zo'n speciaal naamplaatje krijgen, zoals bij de Mac?

*Wat voor saus wilt u er bij? * :S

An die ARBEIT | 29-04-10 | 10:35

En als die Murat nou in de fout gaat, kunnen we dan ook de rekening bij Wiegant neerleggen?

Jffreey | 29-04-10 | 10:35

Oproep aan GS: blijf deze man volgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zeurwilg | 29-04-10 | 10:34

lion@night | 29-04-10 | 10:29
LOL, kijk eens naar zijn gezichtsuitdrukking bij de andere foto's. Plastische chirurgie?

BarackOsama | 29-04-10 | 10:34

Kunnen we dat soort mensen niet tijdens rust van een voetbalwedstrijd in een kooi zetten met 4 pissige leeuwen en alleen een zweepje ter zelfverdediging? Denk dat het aantal criminelen in NL dan aardig wat afneemt...

Typo-R | 29-04-10 | 10:33

lion@night | 29-04-10 | 10:29
WIe is de man met lange haar ( 2de van rechts ) ?

Teun van het Tuinpad | 29-04-10 | 10:33

BarackOsama | 29-04-10 | 10:27
Bah die Nino, gewoon bah! ruige robbie!

gozahtje | 29-04-10 | 10:33

-weggejorist-

An die ARBEIT | 29-04-10 | 10:33

@lion@night | 29-04-10 | 10:29
WTF????!!!! Doodseskader? Ik zeg: doen! Voor dat hele stelletje een .44 hollow point door de buik en dan lekker in een achterafstraatje laten kreperen.

Boeuf Bourguignon | 29-04-10 | 10:33

Als de rechter flink is bedreigd, kan ik me voorstellen dat er rechters zijn die, hoe fout ook, bezwijken voor de intimidatie.
Een andere reden om een figuur als murat verlof te geven, kan ik werkelijk niet bedenken.
In Nederland is het belang van het kind toch altijd zo belangrijk? Het lijkt toch het beste als dat jong nooit te weten komt wie zijn vader is.
Kinderbescherming kan aan de slag om de fout van de rechter te corrigeren.

domheid regeert | 29-04-10 | 10:32

Zealot | 29-04-10 | 10:18
Jezus kon over water lopen. Hans van Baalen zwemt door de aarde.

Maar serieus, je hoopt bijna dat die mongool ontsnapt en over een paar maanden de dochter van die rechter volledig aftuigt. Heerlijke kampers trouwens op die foto's op dat Netlog profiel.

Tim | 29-04-10 | 10:31

Laten we de hooivorken en fakkels maar weer tevoorschijn halen. Weet iemand waar dit gedrocht woont?

kritiekloze criticus | 29-04-10 | 10:30

@hoofdadvocaat-generaal Charles Wiegant
Schobbejak da'j der baent!
Jij voert geweaun stiekem campagne voor PVV hè?

Ahasveros | 29-04-10 | 10:30

@ An die ARBEIT | 29-04-10 | 10:1
Ook zo'n lieverd idd,
maar check deze foto eens, staat achteraan niet Saban B?
Zo ja, dan kennen de heren elkaar dus.
http://nl.netlog.com/not_too_handle/photo/photoid=22431945&surr=0#photos

lion@night | 29-04-10 | 10:29

-weggejorist-

Sidi Tamentis | 29-04-10 | 10:29

-weggejorist-

gozahtje | 29-04-10 | 10:27

Wat een smerige vent qua looks en handelen.
Waar blijven de Boundock saints als je ze nodig hebt.

Be de Laer | 29-04-10 | 10:26

Die rechter is gewoon bedreigd. "Je zus woont aan die-en-die straat in Lisse toch? Met die grijze opel voor de deur? En dat leuke roodharige zoontje? Je wilt toch niet dat die moeilijkheden krijgt?" Moet je eens zien hoe snel je dan dingen voor elkaar krijgt. En de rechter zal het gewoon ontkennen. Tegen elke prijs.

Lex Trumbauer | 29-04-10 | 10:26

@Erik0 | 29-04-10 | 10:24
Met haar favoriete website is niks mis!

Balzakius | 29-04-10 | 10:26

Politiek staat erbij en kijkt ernaar: hebben het te druk met 't verhogen van de belastingen, en ons pensioengeld aan Griekenland/Derde Wereld en de Multi-Culti waanzin te verspillen........

Avant | 29-04-10 | 10:25

Wat zou Geert hier van vinden?

JanModaaltje | 29-04-10 | 10:25

Nou, als dit: partyflock.nl/user/348215:Poppetje.htm...
ook echt zijn vriendin is, dan zal ze vanaf nu denk ik moeilijk aan de bak komen in haar "binnenhuisarchitectuur". Voor niks gestudeerd haha XD

Erik0 | 29-04-10 | 10:24

jaja een hele sympathieke jongen..... vertel dat is aan zijn slachtoffers en zijn toekomstige slachtoffers!! Hij zit niet voor niks in dat 5-sterren hotel dat ze gevangenis noemen

wurly | 29-04-10 | 10:24

Prima jongen die muurRAT, hooguit wat overlast wegens exotische kookluchtjes in het trappenhuis van deze ondernemende knul......
Natuurlijk komt hij over een week of 10 weer terug om zijn workshop criminaliteit af te ronden, we kunnen hem toch gewoon vertrouwen.....?

woefdrammer | 29-04-10 | 10:24

-weggejorist-

Inferi0r | 29-04-10 | 10:24

Een crimineel heeft hier meer rechten dat het slachtoffer of de brave burgert.

StijlvolRechts | 29-04-10 | 10:22

Avant | 29-04-10 | 10:21
Doet tie ook in mannen dan ?

Teun van het Tuinpad | 29-04-10 | 10:22

Waarschijnlijk waren veel rechtertjes klanten van Murats hoertjes........

Avant | 29-04-10 | 10:21

@SuperShota, ik sprak ook namens jou ;)

niet waar | 29-04-10 | 10:21

@ mezelf... je valt in herhaling

SuperShota | 29-04-10 | 10:20

@ niet waar | 29-04-10 | 10:16
Je was me net voor!

SuperShota | 29-04-10 | 10:20

@ niet waar | 29-04-10 | 10:16
Je was me net voor!

SuperShota | 29-04-10 | 10:20

hoe zou hoofdadvocaat-generaal Charles Wiegant reageren als zijn dochter dit over kwam en mocht hij die niet hebbe (te druk met criminelen vrij te praten) een naasten verwandt die eens lekker wordt uitgewoond en de prostitutie in geflikkerd word ik hoop voor hem (hoofdadvocaat-generaal Charles Wiegant ) dat hij dan nog steeds hetzelfde zegt ....... maar zal wel niet
Komen vast weer kamer vragen over hoe zo iets kan ...... Maarja hij is alochtoon en die zijn heel lief en doen alles volgens het boekje die kan je toch niet 4 jaar in een hotel cel zetten ....... WELKOM IN NEDERLAND pffff

muurpissertje | 29-04-10 | 10:19

LastShadowPuppet | 29-04-10 | 10:12
Hey Sherlock, waarom gaat 'ie anders op zwangerschapsverlof?...

Jffreey | 29-04-10 | 10:19

Ik krijg toch ook geen 2,5 maand vrij van m'n baas als ik een kind zou krijgen... WTF?!

SuperShota | 29-04-10 | 10:19

Kunnen we de naam van de D66/PvdA/VVD/CDA rechter nog even krijgen? Ik heb heb wat "plannetjes" en ik wil wel zeker weten dat ik - mocht het misgaan - snel weer vrij ben.

funkyd | 29-04-10 | 10:19

@Het DaanMannetje | 29-04-10 | 10:10
Regilio Tuur was helemaal niet bij de reddingsactie op de Hudson betrokken, dat was Hans van Baalen.

Zealot | 29-04-10 | 10:18

Dit valt toch onder de Linkse Hobby's ?

Pluto644 | 29-04-10 | 10:18

Ik zou zo graag aan de kneus die dit beslist heeft vragen of die tot de zelfde conclusie was gekomen als zijn dochter slachtoffer was.

Hellsmurfje | 29-04-10 | 10:17

Iemand hier die z'n adres/verblijfplaats weet?

Docta | 29-04-10 | 10:17

Mooi heh, ik ga straks over een week of 4 papa worden, en ik krijg maar liefst 2 DAGEN. De rest zal ik aan moeten vullen met mijn vakantie dagen. Maar deze gast, krijgt 2,5 MAAND VRIJ. WTF????????

niet waar | 29-04-10 | 10:16

Nogmaals het bewijs dat dit land wel zo corrupt als de tyfus moet zijn, een of andere "loverboy/pooier" krijgt (maar!) 4 jaar en mag vervolgens ook even 2 maanden vrij vanuit de gevangenis voor "zwangerschapsverlof".
* iets met de omgekeerde wereld mompelt*

Jezweetzelluf | 29-04-10 | 10:15

Ongehoord.Ongekend.Onverklaarbaar.Ongepast. Only in NL.
*zucht*

Ashtrey | 29-04-10 | 10:15

Ranzige foute foute ranzige gast hey.. Je vraagt je af en toe af waar dames de hersenen hebben zitten, aangezien deze gasten gewoon FOUT schreeuwen, maar goed.. Kunnen we niet even een collectieve actie op gang zetten, zeg maar elke pagina of profiel die we van die lutser even volgooien met:

KINDERLOKKER.. ( eigen, veel creatievere ideetjes zijn natuurlijk aan te raden.. )

Te beginnen met deze :

partyflock.nl/user/751584:m_diamond.ht...

En dan deze : nl.netlog.com/not_too_handle ( z'n bruder.. Ook al zo lieevvv )

Met dank aan GS, natuurlijk...

An die ARBEIT | 29-04-10 | 10:14

@Tomonic | 29-04-10 | 10:12
Er waren geen aanwijzigingen dat hij van plan was om die meisjes iets kwaads aan te doen.

Robert van Effen | 29-04-10 | 10:14

die zien we nooit meer terug

Sodommer | 29-04-10 | 10:14

Het ergste is nog wel wat Richard Korver zegt. Eerst heb je een aantal misbruikte vrouwen die bijna geen aangifte durven te doen en het later met veel twijfel toch doen zodat Murat nog eventjes achter de tralies kan. Vervolgens worden deze vrouwen (en de samenleving) afschuwelijk geschoffeerd waardoor in komende zaken vrouwen nog veel minder snel aangifte durven te doen.

Inferi0r | 29-04-10 | 10:14

Waarom verlof, je hebt GEVANGENISSTRAF! Dus het interesseert me geen zak of zijn halve familie ter plekke dood neervalt, hij heeft straf die moet hij uitzitten en daarna mag hij het helaas opnieuw proberen. Dan het feit dat hij 2 maanden weg mag en een gemiddeld werknemer nauwelijks 2 dagen krijgt. Om te kotsen!

Hellsmurfje | 29-04-10 | 10:14

Jaha, ook deze pooier heeft recht op een menswaardig bestahaan. Drie maanden zijn snel voorbij hoor mensen ! Een kind geboren uit crimineel zaad is ook een kind. En dan komt deze meneer zich keurig op tijd op donderdagochtend 30 september weer melden bij de poort met zijn koffertje. Waarom is dit nou niet geloofwaardig ?

van Oeffelen | 29-04-10 | 10:13

Zo'n figuur moet je geen verlof geven maar een nekshot...

thesquid | 29-04-10 | 10:13

Ik neem aan dat hij wel een zak vakantiegeld krijgt toegestopt. Hij moet natuurlijk wel normaal kunnen leven in de 2.5 maanden. Of zeg ik nu iets heel geks?
Het is altijd hartverwarmend om te zien dat mijn belastinggeld goed besteed wordt.

De Beul van Den Haag | 29-04-10 | 10:13

Boeuf Bourguignon | 29-04-10 | 10:12
Mekken = metten

Boeuf Bourguignon | 29-04-10 | 10:13

Ik hoop echt zo hard dat die eikel de verkeerde tegenkomt...

Wanneer krijgt "BadBoy4Life" Roy de Nijmeegse messentrekkert eigenlijk verlof?

Ploertendodert | 29-04-10 | 10:12

@Guide to the Galaxy | 29-04-10 | 10:09
Of die andere EPIC film waar een eenzame wreker korte mekken met pooiers maakt: www.youtube.com/watch?v=9RvYHnGopyA

Boeuf Bourguignon | 29-04-10 | 10:12

Regilio kom dr maar in!

MH026 | 29-04-10 | 10:12

Volgens zijn partyflock profieletje heeft die maaghond nog een relatie ook. Zeg Poppetje, heb je je eerste klantjes al afgewerkt, domme kudt?!?!?!

LastShadowPuppet | 29-04-10 | 10:12

De zoooveelste blunder. Wanneer komt nou ein-de-lijk eens die druppel die ervoor zorgt dat het justitiële apparaat in Nederland grondig op de schop gaat?

barq | 29-04-10 | 10:12

Ze vergeten voor het gemak even dat manipulatie zijn ding is en dat hij heel makkelijk over kan komen als sympathieke jongen. Psychopaten schijnen dat ook heel goed te kunnen.

Het is wederom een uitspraak waar dit soort klootzakken om lachen en het maakt onze rechtsstaat alleen maar lachwekkender.

Zealot | 29-04-10 | 10:12

Ik hoop dat deze Murat ook de benen neemt, hoe lullig ook voor z'n slachtoffers.
Dan zal blijken hoe verrot het rechtssysteem in Nederland is.
Schande!

lion@night | 29-04-10 | 10:11

Schandalig! Je zit toch niet voor niks een straf uit?

Chicka | 29-04-10 | 10:11

Dus als je voorafgaand aan je detentie iedere 2 maanden een meisje bezwangerd, heb je vervolgens een heel jaar verlof. Met een beetje strakke planning moet dat lukken.

uninvited guest | 29-04-10 | 10:10

dikke LOL @ Boeuf Bourguignon | 29-04-10 | 10:03

Van mij mag het zwitsaltje weg na zo'n opmerking.
Waar blijven de Hans Beelen facts?

Het DaanMannetje | 29-04-10 | 10:10

Sjezus, kan toch niet dit!!

postert | 29-04-10 | 10:10

Justitie en OM FAIL FAIl FAIL...

De gemiddelde eerlijke hardwerkende Nederlander heeft maximaal 25 vakantiedagen en heeft 2 dagen geboorteverlof en een handjevol papadagen! Deze criminele Tyfuskneus krijgt 2,5 MAAND vrijaf...

Waar SLAAT DIT OP?!?!?!

FriedAir | 29-04-10 | 10:10

Je begint je toch af te vragen of er geen sprake is van een gigantisch netwerk van rechters en pooiers die elkaar in de houdgreep houden. Het zou me niets verbazen als chantage hier een belangrijke rol speelt.

Het CDA | 29-04-10 | 10:10

En-el Hak | 29-04-10 | 10:06
Nederland, het land waar de crimineel koning is. Ik begin zo langzamerhand echt te hopen dat het een keer goed fout gaat in Nederland en dat er een paar koppen gaan rollen. Ik begin te koken van woede van dit soort berichten.

Jffreey | 29-04-10 | 10:10

Er staat hetero bij zijn profiel. Maar hij ens zijn broer zijn toch echt flaming homos als je die fotos ziet hoor!

Cobra6 | 29-04-10 | 10:09

Het enige waar ik dan aan moet denken is deze scene, exlusief de kat, maar dat is nu ff een bonus.

www.youtube.com/watch?v=xWOowllGvrM

Guide to the Galaxy | 29-04-10 | 10:09

Misschien moeten we toch maar Regilio weer eens een belletje geven....

MH026 | 29-04-10 | 10:08

Ik dacht serieus dat stereotype 'guido's' niet bestonden. Maar dit slaat echt alles.

DasTochNietNormaal | 29-04-10 | 10:08

Zucht...

100%JERZY | 29-04-10 | 10:08

Gotgloeiendekoleretyvusteringzooi!
Als mijn vrouw bevalt mag ik mijn vakantie dagen aanwenden als "zwangerschapsverlof" en de kloodtzak krijgt 2,5 maanden verlof? Ik neem aan dat hij geen baantje heeft in die periode?
dus hij krijgt zomaar 2,5 maand vrij? lekker doen wat hij wil? waar hij wil en met wie?

RockBock | 29-04-10 | 10:06

-weggejorist-

En-el Hak | 29-04-10 | 10:06

zo'n verlof slaat al nergens op maar waar ik me idd echt boos over kan maken is de 2,5 maand versus 2 dagen verlof voor normale mensen... kamervragen en het is morgen afgelopen lijkt me... wie stelt ze... Femke?

Interpoolbal | 29-04-10 | 10:05

Hello, Goodbye!

Herman Saftleven | 29-04-10 | 10:05

bovendien recht op strafvermindering omdat zijn foto hier staat, en dat is zielig en tast zij praajvaasie aan

Robert Irving III | 29-04-10 | 10:05

Zeg, waar is het beste artikel van Mutsaerts, ooit nou gebleven?

..zapper | 29-04-10 | 10:05

Wat een faalland is dit... ik hoop dat hij onder de tram komt

ChillBill | 29-04-10 | 10:05

Dat ie z'n nek mag breken over de eerste de beste bananenschil.

Kotsende lama | 29-04-10 | 10:04

Tsja, die zal ook wel de uitzending van Peter R gezien hebben, weten we allemaal hoe je makkelijk van je straf afkomt.

tm2000 | 29-04-10 | 10:04

Kan ie mooi even z'n concurrent John Selder uitschakelen.

..zapper | 29-04-10 | 10:04

19 miljoen Euro ontloopt de belastingdienst van Saban, zou deze Saban-light-
ook nog iets open hebben staan?

Varkenshaas | 29-04-10 | 10:03

is toch heel normaal in NL?? ik kijk nergens van op ook eigenlijk..

DirtMcGert | 29-04-10 | 10:03

De vraag is: doet ie het of doet ie het niet?

MH026 | 29-04-10 | 10:03

Stuur Hans van Baalen op hem af!

Boeuf Bourguignon | 29-04-10 | 10:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken