Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

PVV Watch: Waar is nummer 32 Arjan Brogt?

arjanfoetsiedoei.png GeenStijl AbsentieLijst. De kandidatenlijst van de PVV is weer een stukje overzichtelijker. Sinds vandaag is nummertje 32 namelijk even plotsklaps als geruisloos via de achterdeur verwijderd. Arjan Brogt, ondernemer en gisteren nog prominent aanwezig tijdens de Grote Geert Wilders Show in Rotterdam, is niet meer. Kijk maar: HIER de lijst zonder Brogt zoals hij nu op PVV.nl staat. En HIER die van gisteren uit de cache. Een officiële reden voor de eliminatie ontbreekt. Echterrr: Geenstijl heeft via een kuchende regenjas mogen vernemen dat de politie gisteravond op zoek was naar Arjan. We hadden het graag even gecheckt maar de anders zo ijverige afdeling persvoorlichting neemt al de hele ochtend de telefoon niet op. Mails blijven eveneens onbeantwoord. Voor zo ver bekend hebben alle kandidaten een spreekverbod. Brogt is niet echt van onbesproken gedrag. In 2004 veroordeelde een rechter hem tot het terugbetalen van 1500 euro bestuursbeurs wegens klaploperij. Dus roept u maar! Is een openstaande rekening bij de IB-groep hem fataal geworden of heeft Arjan Brogt meer op zijn kerfstok? UPDATE: De aap komt uit de mouw: Arjan Brogt is failliet.

Reaguursels

Inloggen

GW heeft groot gelijk om geen commentaar te geven. Alles wat ze zeggen wordt verkeerd uitgelegd en 48 is een mooi getal voor een geschoonde kandidatenlijst.

frisenfruitig | 28-04-10 | 19:26

Beter Nederland | 28-04-10 | 09:25
Soms is dat nodig

Der Kaiser | 28-04-10 | 12:27

LOL: in Joop.nl staat dat de linkse media schuldig zijn aan de hetze tegen Arjan Brogt Die moet nu terug in de kast van de anonimiteit en Brusselmans is een "gefrustreerde linkse activist"
.
Lees de BOEHOE HieRRRhttp://www.joop.nl/politiek/detail/artikel/pvv_kandidaat_geruisloos_van_lijst_verdwenen/

HC | 28-04-10 | 11:31

Het is maar goed dat dit land nog niet bestuurt wordt door deze waanzinnige

odiko | 28-04-10 | 11:10

Ehhh... deze gast heeft bij mij in de klas gezeten op de middelbare school. Jammer dat hij de PVV kant opgegaan is, was toch wel een sympathieke gozer wat ik mij kan herinneren.

neoMagic | 28-04-10 | 10:57

H2S04 | 28-04-10 | 01:27
Pol Pot. Origineel hoor. Alsof rechtse regimes als in Argentinië zo fijntjes waren met het uit het vliegtuig smijten van politieke tegenstanders.

Beter Nederland | 28-04-10 | 09:25

wanneer trek men de beerput van links eens open?

mamma5506 | 28-04-10 | 08:40

Misschien moet Rita de partij maar eens gaan verstrerken. Als het zo doorgaat krijgen ze opgeteld wel 0 zetels... (wat trouwens goed zou zijn)

skoennie | 28-04-10 | 08:28

Wat is dat toch met die leraren Duits is islamologie studeren? Op 27 staat er een en op 37 nog een...

orandatomo | 28-04-10 | 02:46

@H2S04

Ik wilde eigenlijk niet gaan stemmen, maar ga nu toch maar, mede om jou te plezieren, op de SP stemmen.

grmbl | 28-04-10 | 02:31

-weggejorist-

H2S04 | 28-04-10 | 01:27

Och ontluisterender is natuurlijk de ontmaskering van onze Geert. Jammer, zo dankbaar om het over te hebben. Doet het elke verjaardag goed. Waarover nu dan, Cohennetje? nee te voorspelbaar, Rutje?, nee te voorspelbaar, Halsemamatje? nee zelfde laken en/of/het/de pak, tja wie dan.
Waar zijn de koekoeks, en de beukers gebleven, ik wil meer van dit ik wil teleurstelling, teloorgang alom. Heeft iemand Neelie al in Den Haag gesignaleerd, I want a bite.

Groucho Marx | 28-04-10 | 01:22

Geweldig dit ze roeien zichzelf uit... helemaal goed !!!!
Zal me niks verbazen als er meer over hun diploma's of hun achtergronden hebben gelogen.
Geert kan zich zometeen aansluiten bij lijst 0

nietzo | 28-04-10 | 00:54

En de teller staat op 3, nog 47 te gaan

koter | 28-04-10 | 00:35

hero_of_heaven | 27-04-10 | 22:05
Geweldig hé? Ik verheug me erop. Ik kan niet wachten! Nog een maandje en dan breekt de heilstaat aan!

propper1000 | 27-04-10 | 22:30

Geweldig hé? Ik verheug me erop. Ik kan niet wachten! Nog een maandje en dan breekt de heilstaat aan!

propper1000 | 27-04-10 | 22:29

propper1000 | 27-04-10 | 21:29

Mijn Profeet. En mischien straks wel ónze nieuwe premier.

hero_of_heaven | 27-04-10 | 22:05

lauwebal | 27-04-10 | 21:21
Idd. Alleen Luxemburg en Zwitserland behoren wel tot de buitencategorie omdat die landen zeer zwaar leunen op het bankwezen en vooral bankgeheim. Denemarken en Skandinavie komen wat dat betreft meer in onze richting als model. NL is niet geschikt voor massa-immigratie daar zijn we het wel over eens. Ontwikkelingshulp is als het echt goed gebruikt zou worden wat mij betreft niet zo'n probleem. Een hoop mensen vergeten volgens mij wel eens hoe oneerlijk de wereldhandel in elkaar zit. Veel handel is eenrichtingsverkeer, alle gesubsidieerde overschotten van bv de landbouw die in de EU vooral vroeger werden gedumpt in bv Afrika heeft er wel toe geleid dan die mensen daar geen eigen infrastructuur konden opbouwen. De USA doet dit vandaag de dag nog steeds op grote schaal met graan. Mede daarom heb ik geen probleem met goed besteedde ontwikkelingshulp omdat "wij" hun ontwikkeling op veel van dat soort gebieden saboteren, maar dat is weer een heel ander verhaal.

Ohm | 27-04-10 | 21:54

@Hoen | 27-04-10 | 21:46
Ah. Eekhuis. De man die in het bestuur zit(zat) van een linkse hobby die hij straks omzeep moet helpen. Ook redelijk dubieus.

-edit | 27-04-10 | 21:50

Jammer van die 39ste plaats van Eekhuis. Een van de weinigen waar ik nog wel wat ik zag. Maar misschien dat hij genoeg voorkeurstemmen kan krijgen.

Hoen | 27-04-10 | 21:46

Als er één is die geen fouten maakt, is het onze geert wel

propper1000 | 27-04-10 | 21:29

@Ohm | 27-04-10 | 20:56 : De eerste zin is inderdaad de essentie van wat er naar mijn mening mis is. Echter wel met de volgende aanvulling: Ik zou er mee kunnen leven, als je er een goed land voor terugkrijgt. Een land waar geen voedselbanken zijn, geen daklozen, geen wachtlijsten in de zorg, kleinschalige scholen, menswaardige ouderenzorg, geen files, voor iedereen genoeg ruimte, kostenloze zorg, gratis comfortabel openbaar vervoer, betaalbare brandstof, geen onzinnige lokale belastingen, kleine gemeentes met een hoog voorzieningenniveau, etc.. Dit alles daar heb ik wel 50% tax voor over. Maar dat is helaas het geval niet. Je betaalt je blauw maar je krijgt er weinig voor terug.

Ik zie Amerika niet als het grote voorbeeld. Juist als voorbeeld zoals het niet moet. Zelf een deel van de middenklasse leeft in armoede. Amerika is het een westers land met een aantal elementen van ontwikkelingslanden en zgn. opkomende economiën. Terwijl de VS in het verleden kansen genoeg heeft gehad om dat aan te pakken. Goede voorbeelden zijn vooral Luxemburg, Zwitserland, Denemarken en tot op zekere hoogte Scandinavië (los van die belachelijke regelingen voor gezinnen met kinderen daar).

Wat betreft Wilders en de beparingen op linkse hobbies. Hoewel ik geen econoom ben, verwacht dat ik men er nog van zal schrikken als je alle kosten objectief en wetenschappelijk verantwoord bij elkaar op gaat tellen. Dat betekent ook gevolgen massa-immigratie en de lokale linkse hobbies, zoals ontwikkelingshulp en illegalenopvang door gemeentes en dure opleidingen van PvdA-ers.

lauwebal | 27-04-10 | 21:21

propper1000 | 27-04-10 | 21:07

Ach ik denk maar zo als je geen Allah (milf) of Godt ben mag je fouten maken toch?

hero_of_heaven | 27-04-10 | 21:13

@propper1000 | 27-04-10 | 21:03
Niemand die deze klaploper dat recht heeft ontzegt, dacht ik. Misschien Geert? We weten het niet.

-edit | 27-04-10 | 21:10

hero_of_heaven | 27-04-10 | 21:05
zou je denken?
normaal gesproken bereidt geert alles goed voor. Zou het allemaal teveel worden?

propper1000 | 27-04-10 | 21:07

'Brogten', in Amsterdamse studentenkring was het een begrip. Het werkwoord betekende je zakken vullen zonder dat er iets tegenover stond.

Ik denk dat ie een schop onder zijn kont heeft gekregen richting PvdA ofzeau.

hero_of_heaven | 27-04-10 | 21:05

-edit | 27-04-10 | 21:00
Ik vind dat klaplopers gewoon het recht moeten hebben om op de lijst van de PVV te staan

propper1000 | 27-04-10 | 21:03

Hier kan Geert helemaal, maar dan ook helemaal niets aan doen.
Hij heeft toch zij uiterste best gedaan?
Zelfs een cursus "vriendelijk zijn tegen de pers" dus je kunt hem niet verwijten dat hij z'n best doet

propper1000 | 27-04-10 | 21:01

@Meri59 | 27-04-10 | 20:47
Ja, inderdaad. Het dubieuze verleden van deze klaploper is typisch PvdA gelul. Die veroordeling ook. Linkse kutstreek is het. Iemand als klaploper ontmaskeren.

-edit | 27-04-10 | 21:00

Nou, het werkelijk grote nieuws schijnt er dan te zijn!! Deze meneer is maar liefst niet op vergaderingen verschenen in zijn studententijd, maar kreeg daar wel zijn centen voor! Zelfs in de politiek zou niemand van de andere partijen dat doen of durven. Niet komen opdagen maar wel geld krijgen. Nee, dat komt echt nergens anders voor. Als ik Brusselmans was zou ik het maar breed uitmeten hier.

rien6139 | 27-04-10 | 20:58

Meri59 | 27-04-10 | 20:47
Ik begrijp je niet. Ik neem aan dat je het met me eens bent.

propper1000 | 27-04-10 | 20:58

lauwebal | 27-04-10 | 20:07
Oke mee eens. Ook omdat als je modaal verdiend je eigenlijk maar net rond kan komen. Moet wel zeggen dat bv een Amerikaan weliswaar veel meer overhoud van laat zeggen 50k of 80k bruto, maar dat daar in loondienst wel minimaal 200, 300 uur meer voor gewerkt wordt, ziektekosten maar tot zekere hoogte vergoed worden, weinig tot geen pensioen, en bij arbeid ongeschiktheid er ook, of niets, of bijna niets wordt uitgekeerd. Laten we wel wezen dat is ook geen ideale situatie. Nu kan je je voor al die dingen wel verzekeren maar dit is toch redelijk onbetaalbaar. Ook hier in NL trouwens, ik betaal als kleine zelfstandigen een vermogen aan premies, en dus ook belasting maar voor dat belasting deel krijg ik bijna niks terug. Ook al stop je met alles wat Wilders als onzin ziet, dan nog komt ie echt geld tekort om zijn beloftes waar te maken. Die pensioen leeftijd moet gewoon omhoog, geen ontkomen aan. Als werknemers niet zo idioot beschermd zouden zijn, had ik best een paar mensen willen aannemen voor een tijd, maar dat kan nu gewoon echt niet omdat de risico's veel te groot zijn, als ik 1 rotte appel binnenhaal sta ik letterlijk voor niks te werken.In mijn optiek verkoopt Wilders echt leugens door te stellen dat het allemaal goed komt als de linkse hobby's weg zijn en er geen immigranten probleem zou zijn. Dat stoort me ontzettend aan de PVV want het is gewoon echt niet waar.
En ook geen SP voor mij trouwens.

Ohm | 27-04-10 | 20:56

@propper1000 | 27-04-10 | 20:41

Jij hebt het lef niet, zoals hij ook niet meer naar Zembla.
Zo te zien heb je schijnbaar niet in de gaten wat hier aangericht wordt.
Typische PvdA gelul, die scheiten al in hun broek wanneer je boe roept, laat staan wanneer ze bedreigd worden, dan komen ze nooit meer buiten.

Meri59 | 27-04-10 | 20:47

Wat jammer nou toch. Alweer iemand weg, terwijl ik zeker weet dat Geert z'n best heeft gedaan. Zo'n erudiete, wellevende, maar ook empatische persoon. Innemend maar ook duidelijk. Kan goed luisteren, en nu deze tegenslag. Wat jammer toch!!

propper1000 | 27-04-10 | 20:41

@d_2k | 27-04-10 | 19:48
Het verleden van Brogt is inderdaad één groot links complot. Hij heeft er zelf part noch deel aan gehad. Vuile linkse wereld is het. En die yoghurt is ook al linksdraaiend. Bah. Kudt. Hullie, maar ikke niet. Natuurlijk niet.

-edit | 27-04-10 | 20:30

@Ohm | 27-04-10 | 19:35 : We doen het goed in die zin dat Nederlandse werkenden het meest productief van heel Europa zijn. Maar zo'n beetjes alles is in dit land duur, en wat je er voor terug krijgt is vooral niet leefbaar en overvol. Geen enkele partij die dit oppakt. De PVV komt enigszins in de buurt. Maar zoals Varkensjuin hierboven al zegt is Wilders gigantisch gedraaid en dat wekt geen vertrouwen. Het wordt dus SP en over een jaartje of 5 emigreren naar een beter oord.

lauwebal | 27-04-10 | 20:07

Plorp | 27-04-10 | 19:25
Het valt mij idd ook op dat niemand dat zich herinnert. Wilders zat op de rechtervleugel van de VVD en heeft zover ik weet altijd volledige marktwerking hoog in het vaandel gehad. Als iemand niet goed had opgelet en langer moest doorwerken dan was dat zijn/haar probleem en niet dat van de overheid. Eigen verantwoordelijkheid. Alles waar hij het woord sociaal in zag of maar iets van het rechtse naar het linkse neigde was fout en begon hij tegen te fulmineren.
Wat ik overigens ook niet begrijp is dat zowel de VVD als de PVV als "rechtse" "liberale" partijen nog voor de hypotheekrente aftrek zijn. Dat is ongeveer de meest linkse kul die er bestaat.

Varkensjuin | 27-04-10 | 20:03

d_2k | 27-04-10 | 19:48
In dat geval wens ik Brocht het beste want als je je door een stel gefrustreerde linkse activisten al weg laat jagen heb je in de politiek niks te zoeken. Mensen die bij een beetje tegenwind omdraaien en weer naar huis gaan zijn waardeloos.

Ohm | 27-04-10 | 19:53

Om deze reden is Arjan Brogt vertrokken:
Brogt zelf stelt in een korte verklaring dat hij is opgestapt doordat de media-aandacht „door een stel gefrustreerde linkse activisten mij en de partij de PVV geen goed doet en gezien de plek op de lijst ik me ten volle wil focussen op de business”. Berichten dat hij maandag zou zijn gearresteerd, zijn volgens Brogt „totale onzin en bewijzen de onrespectloze houding van een stel linkse journalisten die juist altijd pretenderen sociaal en rechtvaardig te zijn”.

d_2k | 27-04-10 | 19:48

lauwebal | 27-04-10 | 19:20
De gevestigde kliek kiezen idd. Maar niet omdat die het nu zo fantastisch doen, maar eerder omdat wat de PVV belooft gewoonweg niet kan of wel kan maar dan ten koste gaat van iets anders wat op dat moment ook bestaansrecht heeft, om het maar zo te zeggen. Komt bij dat ze bij de PVV het gevoel hebben en uit willen stralen dat er een revolutie aankomt/nodig is. En dat is gewoon niet zo. We doen het goed met z'n allen en mede dankzij Wilders zullen we het ook goed blijven doen met z'n allen, maar niet als de PVV aan de knoppen komt te zitten, want daar hebben ze domweg de kwaliteiten niet voor en zullen die met hun toonzetting ook niet binnenhalen.

Ohm | 27-04-10 | 19:35

blijft niemand over daar... ach, was te verwachten

Bukoswski | 27-04-10 | 19:34

ach, dat gebeurt * kuch * bij andere partijen ook * kuch * drie keer in de week

Charles Swietert | 27-04-10 | 19:30

@KurtRussel
PVV niet verantwoordelijk voor privatisering? De PVV is Geert Wilders. De PVV heeft namelijk geen leden (zie ook www.nrc.nl/multimedia/dynamic/00102/wi...). Was GW in z'n VVD tijd tijdens paars nou niet juist een voorstander van deze privatisering? Het geheugen van de kiezer blijkt idd aan de korte kant te zijn..

Plorp | 27-04-10 | 19:25

Ohm | 27-04-10 | 18:52
U heeft helemaal gelijk. Vooral met uw punt wat betreft het moeten matigen van je toon als de PVV weer eens uit de bocht vliegt. Of als je dan toch in discussie gaat je meteen voor Maoist wordt uitgescholden. Tja, als de argumenten op zijn..
.
Nu er al zoveel mis gaat VOOR de verkiezingen kijk ik uit naar de gevechten tussen de leden, o nee sorry, aanhangers van de grote messias NA de verkiezingen. Een beetje zoals bij boer Koekoek.

beenthere | 27-04-10 | 19:22

@Varkensjuin: Helemaal waar. Wat beide partijen wel gemeen hebben is dat ze er tegenaan lopen dat Nederlanders uiteindelijk toch voor de gevestigde kliek kiezen.

lauwebal | 27-04-10 | 19:20

Ohm | 27-04-10 | 18:52
D'r zit wel een verschil tussen SP en PVV. De eerste heeft op lokaal en provinicaal niveau wel al het een en ander voor elkaar gekregen. En daarnaast steekt de partij iets anders in elkaar dan de één-mans vereniging van Wilders.
Maar inderdaad hebben alle partijen zo hun wervingsprobleempjes.

Varkensjuin | 27-04-10 | 19:19

Overal en bij elke partij kom je mensen tegen die ietwat dubieus zijn. Ook valt er over heel veel processen in onze samenleving het één en ander aan te merken en sommige daarvan kan je misschien als idioot bestempelen. Dus zo ook bij de PVV. Opzicht zou ik daar wel mee kunnen leven, waren het niet dat de PVV overal maar dan ook overal aan de zijlijn staat te brullen dat "ze"het slecht doen, "ze" kunnen het niet, idioot dat dit of dat zo gebeurt, schandalig zus en verschrikkelijk zo. Dat kan en mag. Maar als je dan zelf als partij niks voor elkaar krijgt, jou visie helemaal niet realistische blijkt te zijn, dezelfde fouten maakt waarvan je een ander beschuldigt, kan je beter je toon matige. De PVV doet dat niet, gaan geen debat aan en weten alleen te vertellen hoe het niet moet. En op de vraag hoe het dan wel moet krijg je geen antwoordt. PVV, is in mijn optiek grotendeels gebakken lucht. Dit wordt verdoezeld met uitspraken zoals: we zijn een jonge partij, moeten het nog leren, wacht maar tot we met grote aantallen in de kamer zitten, PVV groot maken enz. Dit land kan het zich helemaal niet permitteren om een partij in een regering plaats te laten nemen die het nog moet leren.PVV is goed om de huidige partijen op te jagen en scherp te houden, daar mogen we Wilders zeker voor bedanken, maar OMG laat ze alsjeblieft niet in een kabinet gaan zitten want dat brengt NL echt schade toe. Dus ja, zo'n klaploper kom je in iedere organisatie tegen maar laten we nu niet teveel gaan muggenziften. En voor de PVV stemmers! Vraag maar aan iemand die 3 jaar terug SP stemde hoe die zich voelde toen bleek dat de SP helemaal niets voor elkaar kreeg met 20+ zetels. Mocht PVV wel wat voor elkaar krijgen, dan is dat gewoon CDA/VVD beleid in een PVVjasje en staat Geert voor de camera te vertellen dat de PVV niet overal zijn zin heeft gekregen maar dat ze o zo trots zijn met het bereikte resultaat. Let maar op!!

Ohm | 27-04-10 | 18:52

Mooi voorbeeld hoe de PVV met 'transparantie' omgaat. De openheid van zaken die ze geeft is veelzeggend. Lijkt me onverstandig, trouwens. Niks zeggen laat veel ruimte voor speculatie. En die doet de PVV de laatste tijd peilingsgewijs niet bepaald goed.

Dus: ga zo door.

-edit | 27-04-10 | 18:49

Elke beunhaas kan zichzelf ondernemer noemen

nietsist | 27-04-10 | 18:48

Ach ja, Pim Fortuyn liet zich zelfs postuum niet in KKK's 3Driehuis langdurig ter aarde bestellen en liet zich emigreren naar Provesano. Immers neemt elke verstandige Nederlander de kuierlatten naar betere oorden...

Zwitsaltijd! | 27-04-10 | 18:41

Ze kunnen het beter PvvT noemen. Partij van en voor Tokkies.

chr!!s | 27-04-10 | 18:37

Ik neem me nog steeds voor om PVV te stemmen,maar het wordt er met al dat tuig op de lijst niet makkelijker op.
Als het echt onhoudbaar wordt is Rutte de enige escape,maar het is wél wat laffig.

R.B.Scott | 27-04-10 | 18:21

Berichten dat hij maandag zou zijn gearresteerd, zijn volgens Brogt ‘totale onzin en bewijzen de respectloze houding van een stel linkse journalisten die juist altijd pretenderen sociaal en rechtvaardig te zijn’.
Aldus een kuchende Brogt in een regenjas.

CoffeePatch | 27-04-10 | 18:15

Eh, svp balzuigen uitstellen tot 10 juni....

PTS | 27-04-10 | 18:06

Nou Maurice, kom er maar in: PVV -2, VVD +2. Dus PvdA 33, VVD 34..... Laat het 'premier-stemmen' maar losbarsten. PVV, D66, SP en Groenlinks worden niet groot genoeg. No way dat Nederland Rutte verkiest boven Cohen. Om dezelfde reden wordt Balkenende geen premier meer. Het komt er dus op neer dat óf Cohen premier wordt, óf de VVD speelt haar enige troef uit en en we krijgen kabinet Kroes I. Noteer deze comment en zuig aan mijn ballen op 7 juni.... Bitchezzz.

PTS | 27-04-10 | 18:05

Tien kleine negertjes, die stonden op een lijst..... :P

Beter Nederland | 27-04-10 | 18:02

Oh God. Ik heb die knul wel eens ontmoet. Grootspraak zonder inhoud, zelfoverschatting zonder echte ambitie. Blablabla, en dan praat hij ook nog eens met je tieten in plaats van met jou. Oftewel: geknipt voor de politiek! Jammer voor de PVV dat ze dit juweel kwijt zijn.

DrSooz | 27-04-10 | 17:53

Recent nog als derde op professioneel niveau met deze jongen te maken gehad, laat het duidelijk zijn dat als hij gekozen was zijn (mogelijke) kamerzetel geen lang leven beschoren zou zijn geweest.. De beerput die Arjan Brogt heet is dieper dan hij lijkt.

Level13 | 27-04-10 | 17:45

De partij implodeert vanzelf. Zelfs het demoniseren levert geen zeteltjes meer op.

Groot Mufti | 27-04-10 | 17:45

funny, ken die gast... altijd al beetje shady type geweest. is ook een tijdje met die herbalife meuk in de weer geweest, zegt genoeg zou ik zo zeggen...

of wel | 27-04-10 | 17:45

De Partij Van het spreekVerbod.

Einde van de Domheid | 27-04-10 | 17:18

PVV is toch vernieuwend: bij sommige partijen blijven de politici wel eens te lang zitten, zelfs na moties van wantrouwen etc, maar bij de PVV nokken ze al af voor we weten wie het is!
Barend en vanDorp sessies werken, teamspirit ten top.

toomanymoneymen | 27-04-10 | 17:18

Bigi Bana Boy | 27-04-10 | 16:33
Juist!

La Vie En Rose | 27-04-10 | 17:17

't Is ook net onkruid. Als je er eentje uitschopt komt er een andere ongewenste exemplaar voor in de plaats.

Je kunt ook niet verwachten dat er betrouwbare mensen op de lijst komen. Dat is de LPF ook nooit gelukt.

k3 | 27-04-10 | 17:17

Hebben we met z'n allen al nagedacht over de ksoten voor beveiliging als er pakweg 30 PVV'ers in de 2e kamer komen? Daar gaat straks een behoorlijk deel van de bezuinigingen naartoe.
Misschien zit daar nog een leuke campagne leus in voor de andere partijen.

Den Haag draait nu al op voor tussen de 10k en 15k per raadsvergadering waarin Wilders cs. aanwezig is. Dat wordt een behoorlijke kostenpost. Als ze nou ook nog een democratische partij waren, dan zou ik zeggen OK, misschien wel democratisch gekozen, maar de partij zelf is absoluut niet democratisch van opzet. Dus beveiliging maar lekker zelf betalen zou ik zeggen. dat scheelt weer een enorme hap uit de schatkist. Kunnen we de zorg en veiligheid van de 'gewone Nederlander' voor verbeteren.

borderliner | 27-04-10 | 17:16

Allemaal waar. Maar als 't zo doorgaat zitten er straks zonder ook maar één spatje ervaring een stuk of 30 van die lijst vier jaar lang een kwart van onze democratie te verniksen in Den Haag. Da's ongeveer hetzelfde als Peppie & Kokkie vragen op je huis te passen als je op vakantie bent. Nou, prettige wedstrijd.

Jerry Nick | 27-04-10 | 17:14

bets is best ;)

rien6139 | 27-04-10 | 17:13

Triest. Zo lacht de linkse kerk wel in zijn vuistje. En Brusselmans heeft ook hier weer zijn uiterste bets gedaan.

rien6139 | 27-04-10 | 17:07

Wat is nu het probleem.
Duivedak was een linkse volksheld.
Hij kon jarenlang ongestoord zijn gang gaan.

winterpeen | 27-04-10 | 17:03

Ach als ik dat verhaal van die Amsterdammert een paar topics geleden over de strapatsen van een oneindig lange lijst PvdA'erts er naast leg dan valt het nog reuze mee met de PVV. Verschil is dat ze bij de PvdA gewoon blijven zitten na malversaties.

Bigi Bana Boy | 27-04-10 | 16:33
dit vind ik een mooie conclusie. soit.

zoalshetis | 27-04-10 | 16:58

Toch mooi, dat vergrootglas op de PVV. Sam Pormes, Tara Singh Varma, Wijnand Duyvendak, to name a few, zij konden zonder enig probleem hun eerste of tweede kamer zetel innemen.

Gelukkig kunnen we dan vaststellen dat in ieder geval de PVV-ers die de verkiezingen halen brandschoon zijn. Bij onze linkse vrienden is dat nog maar zeer de vraag.

All animals are equal etc. etc.

BTW feuer frei, ik ga snurken dus verwacht geen repliek. *out*

vraagstaart | 27-04-10 | 16:55

An die ARBEIT | 27-04-10 | 16:35
Snap ik, is ook vergezocht. Brogt is slechts een gelukszoeker. Maar wie weet, over 50 jaar als de archieven van "operatie sloop pvv " opengaan, dan weten we meer. /alu

seven | 27-04-10 | 16:52

Ik vraag mij trouwens wel vaker af waarom het toch zo ontzettend belangrijk is wat vijftigers van nu gedaan hebben toen ze 18 waren. Dat is zo'n eeuwigheid geleden dat ik mij werkelijk afvraag hoe relevant dat is. Ik lijk helemaal niet meer op dat ventje van 25 jaar geleden en ik neem aan dat het voor praktisch iedereen geldt. Maar blijkbaar is het voor politici uitermate belangrijk. Ik bedoel, Verdonk lid van de PSP ? Boeie wat mij betreft.

Bigi Bana Boy | 27-04-10 | 16:44

Ik ben blij dat de Geert-club gewoon uit elkaar valt. Bedankt, het was leuk. . . tot ziens. . . .

Quivive | 27-04-10 | 16:42

An die ARBEIT | 27-04-10 | 16:39
Dat is áltijd mijn wens geweest ;)

nickjuh | 27-04-10 | 16:41

Avalon | 27-04-10 | 16:29
En wat als die stemmen vooral naar de PvdA en SP gaan? Met wat vage beloftes over strenger optreden en minderimmigratie, net als 4 jaar geleden... Het resultaat, NL is nog verder afgegleden en de immigratie is op een recordhoogte (147.000). De PvdA zegt het een maar doet zoals ze altijd deed. www.nrc.nl/opinie/article2146425.ece/T...

seven | 27-04-10 | 16:40

@nickjuh | 27-04-10 | 16:36
Je hebt ZO hard gelijk dat het bijna pijn doet....

Het zijn allemaal lutsers, niemand is je stem waard, het beste wat we kunnen doen is je aanmelden op:

[email protected]

Gaan we samen met een selecte groep welwillenden een mooi stukje Duitsland veroveren, en daar een eigen superstaat beginnen :)

An die ARBEIT | 27-04-10 | 16:39

... and then there were none, the story of ten little sand nigg... uhm 32 pvv leden...

Fimbulvetr | 27-04-10 | 16:39

IBG loopt te cashen, dat is duidelijk. Overigens zijn IBG-schulden niet eens zichtbaar in het BKR-register en justitie heeft er al helemaal niks mee te doen. Hij zal wel meer op zijn kerfstok hebben.

Ploertendodert | 27-04-10 | 16:38

Snap niet dat er mensen zijn die de PVV sowieso serieus nemen.. KIJK, de rest is ook shit, maar de PVV steekt er met kop en schouders bovenuit!... OF ben ik dan nu automatisch gelijk een linkserakker, bla bla bla...., als ik dit zeg...

nickjuh | 27-04-10 | 16:36

@seven | 27-04-10 | 16:22
Het ging om de eeuwige : PVV doenixverkeerd, gevolgd door een willekeurig alu-hoed argument....

An die ARBEIT | 27-04-10 | 16:35

Ach als ik dat verhaal van die Amsterdammert een paar topics geleden over de strapatsen van een oneindig lange lijst PvdA'erts er naast leg dan valt het nog reuze mee met de PVV. Verschil is dat ze bij de PvdA gewoon blijven zitten na malversaties.

Bigi Bana Boy | 27-04-10 | 16:33

gentle giant | 27-04-10 | 16:30
Bij Pauw en Witteman zat ze. Ze had humor, of die grapjes waren versprekingen, kan ook

mokum4all | 27-04-10 | 16:33

@seven | 27-04-10 | 16:22
Hoef je mij niet te vertellen, An die ARBEIT sr. was er 1 van... Maar dan zou het nog niet echt logisch zijn dat ie nu vertrekt, of wel? Dan zouden ze hem toch juist op z'n plek willen houden?

An die ARBEIT | 27-04-10 | 16:33

@Avalon | 27-04-10 | 16:29, dat je zegt van: dan krijgen we het CDA er weer bij, en misschien de PvdA.

gentle giant | 27-04-10 | 16:31

@mokum4all | 27-04-10 | 16:27, ik heb het ook niet gezien, het is er ook niet.

gentle giant | 27-04-10 | 16:30

De PVV gaat nog verder dalen in de peilingen. De PVV heeft er op gegokt dat het roeren in de onderbuik voor eeuwig nieuwe zeteltjes zou opleveren. Maar, het trucje is uitgewerkt en omdat de PVV geen alternatief (inhoud) heeft keren de mensen zich met bosjes tegelijk van hem af. Dat is goed nieuws voor Nederland, helemaal als die stemmen naar de VVD gaan.

Rest In Privacy | 27-04-10 | 16:29

gentle giant | 27-04-10 | 16:25
'Goed interview" en Esther Ouwehand in 1 zin gaan niet zo goed samen. De Pvdd en mijn persoon gaan ook niet zo goed samen, trouwens.

mokum4all | 27-04-10 | 16:27

@mokum4all | 27-04-10 | 16:19, goed interview met Esther Ouwehand van de PvdD gisteren, ook gezien?

gentle giant | 27-04-10 | 16:25

0nt0pic | 27-04-10 | 16:04
Dude, weet niet hoe lang je hier leest. Maar ga eens een beetje topics over politieke partijen teruglezen zou ik zeggen. Jij draait de zaken namelijk compleet om...

Als geenstijl al aandacht aan de PVV besteed, is dat enkel schandaaltjes. En dit ook maar slechts de afgelopen maanden. Op hoe zo'n belachelijke manier ze met vrijheden omgaat of ook maar iets anders inhoudelijks komt er niet aan te pas hoor!

En vergelijk dat is met hoe linkse partijen en met name de PvdA al tijden keihard aangepakt worden. Daar wordt hier echt oppositie tegen gevoerd.

En dan durf jij nog te zeggen dat PvdA te zacht wordt aangepakt?!?
Volgens mij is het enige waar je dit op baseert het feit dat de PvdA minder schandalen als de PVV kent. Denk je dan ook echt dat dit komt omdat "de journalisten" er minder op zitten? Als er ergens een 'schandaal' openbaar wordt gemaakt, heeft dat over het algemeen weinig te maken met de focus van de heren journalisten hoor. Die tijden zijn we allang voorbij. Iemand komt gewoon iets tegen, zoekt uit op teh internets en dat wordt gepubliceerd. Hoppa! En dat gebeurd bij de PVV gewoon 100x vaker dan bij enige andere partij. Zelfs zo vaak, dat een weblog als geenstijl -altijd vaste PVV-propagandamachine- het wel moet publiceren.

Jij bent echt wereldvreemd dude(tte). Of gewoon heel erg dom.

linksgeluid | 27-04-10 | 16:19

Wat ik echt creepy vind, is dat de kandidaten hun mond moeten houden tot na de verkiezingen. Lekker dan, weet je helemaal niet meer wie er in de kamer komen.

mokum4all | 27-04-10 | 16:19

Nr 29:
homo's moeten weer veilig over straat.
Beetje bang, mietje?

Jan Aaldrik | 27-04-10 | 16:17

Ik denk dat Geert hem er van verdenkt Cohen met een pruik op te zijn. Het moet toch de schuld van de PvdA zijn op een of andere manier, niewaar?

mokum4all | 27-04-10 | 16:16

@solidstate | 27-04-10 | 15:32

Tuuuurlijk, alles wat fout gaat bij de PVV komt door linkse infiltranten...

You crack me up dude...

An die ARBEIT | 27-04-10 | 16:10

linksgeluid | 27-04-10 | 15:49
Het is ook leuk om te zien hoe sommige kleine incidenten bij gebrek aan beter worden opgeblazen. No.32 was ooit tijdens z'n studententijd niet op enkele vergaderingen en is nu exit.!11! Moet toch een teleurstelling zijn dat je het na de jarenlange aanloop hier mee moet doen en zelfs dit klein bier is al exit voor de lijst definitief is, sta je uiteindelijk alsnog met lege handen.

seven | 27-04-10 | 16:09

beenthere | 27-04-10 | 15:22
Jouw Messias is (afhankelijk van je voorkeur) corrupt, een Mao-aanbidder of laat zich met terroristen in.
Ik voel me geloof ik niet aangesproken door je kritiek, lol!

Merlot | 27-04-10 | 16:04

kunnen we ook een watch krijgen voor VVD, PvdD, CDA en de piratenpartij?
of beter de nof de dierepartij en de geitenknuffelpartij?
beetje eenzijdig zo en de rest zal ook wel wat op zijn kerfstok hebben.
Wel goede acties, maar een beetje breder spectrum mag

0nt0pic | 27-04-10 | 16:04

nieuwe mensen aanwenden, zal altijd een risico met zich meebrengen. daar heeft elke beginnende partij mee te maken. en sowieso ik wilders' lijst te ruim. hij gaat hooguit 13 zetels pakken.
.
die nu afvallen, is juist goed voor de pvv.

zoalshetis | 27-04-10 | 16:03

Mevrouw Rode Vlag heeft al de nodige schade aangericht, toch staat ze op de tweede plaats bij de twee-paspoorten partij. Hoe kan dat en wanneer verklaart u haar eindelijk eens tot persona non grata?

lijm11 | 27-04-10 | 16:03

Ehm...
Quote kandidaat 12, E. Lucassen ;
"dat democratie en vrijheid veel dichter bij huis bevochten moet worden. Hier, in ons eigen land."
Staat toch haaks op vrijdom, of lees ik de zin verkeerd ?
Zitten die spindoctors te slapen tegenwoordig ?

suffie63 | 27-04-10 | 16:01

Sam Pormes, Tara Singh Varma, Evelien Herfkens, Wijnand Duyendak, PvdA-er/notoir dronkenlap Henk Vredeling (aan wie we de oliecrisis te danken hebben) en al die andere linkse zwaargewichten waren natuurlijk veel beter kandidaten. En niet te vergeten good old Ruud Lubbers en zijn veelgeprezen Betuwelijn, geprezen welteverstaan door familiebedrijf Hollandia Kloos, hoezo belangenverstrengeling?. Stuk voor stuk bloemen der natie, desalniettemin ben ik hartstikke blij met de PVV, haar leider en zijn dappere mensen die ondanks alles de kar willen trekken.

mijn zus | 27-04-10 | 15:59

@seven | 27-04-10 | 15:51, honderden ambtenaren hebben al besloten vrijwillig op te zouten, de nieuwe gouden eeuw breekt aan!

gentle giant | 27-04-10 | 15:58

@blist3r | 27-04-10 | 14:42

Inderdaad! Ze laten de PvdA schandelijk met rust hier!

Hangbar | 27-04-10 | 15:58

oh oh. lpf dejavu... PVV de grootste partij van nl ? nah!! Die hebben zichzelf voor de verkiezingen al uitgeschakeld en zo lost alles zich altijd vanzelf op

naatholweg | 27-04-10 | 15:56

Wegens het grote succes van het liberalisme waaronder o.a. DSB pret en privatiseringsfeestjes in o.a de zorg en de energiesector stijgt de VVD maar door op de smalle schouders van Rutte. En dat is ook iets om trots op te zijn.

penis-aqua-rosA | 27-04-10 | 15:55

@linksgeluid
Die solidstate is hartstikke serieus joh. Die jongen stikt bijna in z'n eigen woede over zo veel links-islamitische overmacht die z'n arme landje kapot maakt. Superfunny.

Pincoffs | 27-04-10 | 15:53

De gelukszoeker is dus geruisloos en effectief van de lijst afgevoerd. Als Geert dit truukje voor het hele land in het groot kan herhalen.. ;)

seven | 27-04-10 | 15:51

Geile Markeerstift | 27-04-10 | 15:46
zie dat je geen nekschot krijgt ;-)
We verhuizen nu naar een ander PVV topic..

Brakke Obama | 27-04-10 | 15:50

Flodder | 27-04-10 | 15:40
Ja geweldig he, hoe leuk ze het kunnen omdraaien.
Er komt allemaal bewijs dat PVV=evil/ondemocratisch/raar, maar in hun hoofd is Wilders god op aarde. Dit levert een discrepantie op die opgelost dient te worden, dus;
alle informatie die negatief is over de PVV moet wel: onderdeel zijn van complot PvdA, niet kloppen, eigenlijk toch niet uitmaken, (vul in).

Levert wel grappig situaties op, ik kan zo bij sommige reaguurders hier nu echt lastig opmaken of ze nu serieus zijn of dat het ironie is. Bijv:
solidstate | 27-04-10 | 15:32

linksgeluid | 27-04-10 | 15:49

En de rechtszaak tegen het blonde beest is ook pas in het najaar. Het zit hem niet mee. Hij moet iets uit de hoge hoed toveren in de campagne. Waar is Hiddema?

Vieze Tonnie | 27-04-10 | 15:48

@munchener freiheit | 27-04-10 | 15:15
Sorry om je de les te lezen, maar het wordt hem niet onmogelijk gemaakt, hij maakt het zichzelf onmogelijk, door aan bepaalde " breekpunten" vast te houden. Is gewoon not done binnen het systeem wat wij qua politiek handhaven, en daar had ie rekening mee moeten houden..

Ook, dit is natuurlijk wat je krijgt als je blijft schoppen, als je iedereen uitmaakt voor idioot en debiel, wil niemand meer met je samen werken.. He wanted to have his cake and eat it too, is daar te ver in gegaan...

An die ARBEIT | 27-04-10 | 15:46

Teun van het Tuinpad | 27-04-10 | 15:39
Ja en nee. Het onderwerp "Ik maak je af!" was wel overtuigend. Het "grapje X" wat minder.

dreigen kan nog steeds op [email protected]. 100% aangiftevrij.

Geile Markeerstift | 27-04-10 | 15:46

het is weer eens wat anders dan die brandstichtingen van duivenkak bij Groen Links

jan-lul-de-behanger | 27-04-10 | 15:45

Ach, het komt allemaal wel goed. de PVV / Wilders kan hier ook niets aan doen. Je kunt nou eenmaal niet met alles rekening houden. Hoop wel dat het de laatste afvaller was, anders staan er straks een paar zetels leeg.

d_2k | 27-04-10 | 15:44

2004 , hahahahaha

en wie was die minister oid ookalweer die voor duizenden euros prive woon subsidie kreeg ?

iter | 27-04-10 | 15:43

Dus de aarde is toch plat!

Huh...

Pasta-saus | 27-04-10 | 15:40

Lekker belangrijk...

Carl von Rabenhaupt | 27-04-10 | 15:40

Gelukkig heeft de PVV een prima promotieteam van duizenden jonge enthousiaste lichtgetinte kansencriminelen, die -hoe ironisch- gesubsidieerd worden door de overige partijen!

Brakke Obama | 27-04-10 | 15:40

Snap eigenlijk niet dat al die pvv-groupies die hier 24/7 aan het posten zijn niet bij Wilders solliciteren. Als je die lijst kneuzen ziet van Wilders, kunnen zij er toch ook nog wel bij.

Flodder | 27-04-10 | 15:40

Geile Markeerstift | 27-04-10 | 15:38
Was tie wel overtuigend enzo ?

Teun van het Tuinpad | 27-04-10 | 15:39

@Hondenmoller | 27-04-10 | 15:22, inderdaad, ze missen alleen nog een vermoorde lijsttrekker.

gentle giant | 27-04-10 | 15:39

helaas, nog maar 1 bedreiging

Geile Markeerstift | 27-04-10 | 15:38

Helaas. Ik moest van Job C. mijn mond houden....

Joeper de poeper | 27-04-10 | 15:36

Concertgebouw N.V.
(Non-Profit; 11-50 employees; Music industry)

Motief lijkt me duidelijk
Wilders wil subsidie verminderen aan de kunsten.

Arjan door de kunst subsidie industrie naar de PVV gezonden om
Wilders en de PVV kapot te maken.

solidstate | 27-04-10 | 15:35

De PVV mag zich wel weer een beetje goed in het daglicht zetten na al dit gestuntel van de laatste tijd.

blist3r | 27-04-10 | 15:35

Hwb | 27-04-10 | 15:24
Bijvoorbeeld.

Teun van het Tuinpad | 27-04-10 | 15:34

@seven | 27-04-10 | 15:25

Misschien is het wel een leuk idee om bij Cheert te solliciteren als woordvoerder. Mag je de hele dag met je DownPlayer spelen en obscure google-linkjes plaatjes, echt wat voor jou. Wel uitkijken voor de AIVD!

Biff Eagleburger | 27-04-10 | 15:33

-weggejorist-

Bloodzone | 27-04-10 | 15:33

Lijkt mij een linksfiltrant.
Een krakerT in net pak maar met kraker kistjes zoals rutger eens tegen het lijf liep bij een rechts studenten feestje.

Antifa zal een artikeltje klaar hebben liggen over hun kameraad die zorgvuldig een fout imago heeft opgebouwd om als het moment er is een politieke tegenstander uit te schakelen.

solidstate | 27-04-10 | 15:32

En als het hele zakie straks ploft dan geven we gewoon Balkenende weer de schuld, net als in 2002! Dat is pas een goed plan!

Rho'd Berth | 27-04-10 | 15:28

Daan we weer! De hetze tegen de PVV En zo steylloos ook. PVV+1!!

snap_shootert | 27-04-10 | 15:27

So what?/ Stem toch op Geert

Kuppelhutje | 27-04-10 | 15:27

@Hondenmoller | 27-04-10 | 15:22 : Volgens mij meer op de TegenPartij.

Shit, ik mis die jongens steeds meer.

TM | 27-04-10 | 15:27

@Hondenmoller | 27-04-10 | 15:22 : Volgens mij meer op de TegenPartij.

Shit, ik mis die jongens steeds meer.

TM | 27-04-10 | 15:27

PVV bashing continues. En ondertussen bij de VVD... Affaire Hooijmaiers, NZ drama Dales, smeergeld Jorritsma, PvdA regentenpijpster Nelie en die hele ex DSB vrindjesbende drijven Rutte en co. Hou eens op zeg nobody's perfect. Lijkt me sowieso niet makkelijk zo'n nieuwe lijst te vullen, kan negatieve carriere gevolgen hebben en gevaar met zich meebrengen.

Puz Pin | 27-04-10 | 15:25

Antifa Kafka en daarna nog verder aangedikt door joop.nl hadden onlangs nog een onjuist verhaaltje over de Roon en de Nationale Veiligheids Brigade. Een paar citaten verkeerd uitleggen en dingen weglaten je boodschap is 180 graden omgekeerd. Bron is; De Tijd 8 november 1973: interview met Van der Linden, wat blijkt? Van der Linden distantieert zich juist uitdrukkelijk van extremisten.
“wij kennen die Lodewijks helemaal niet. Hij heeft niets met ons van doen. Hij heeft mij ook benaderd maar ik heb hem gezegd dat wij niets met hem te maken willen hebben”.”

seven | 27-04-10 | 15:25

Teun van het Tuinpad | 27-04-10 | 15:15
Tara Singh Varma?
Mohammed Rabbae?
En meer recent:
Wijnand Duyvendak?
Liesbeth van Tongeren?

Hwb | 27-04-10 | 15:24

Die is snelweg.

tipo | 27-04-10 | 15:24

PVV: uw partij voor vage vrije vogels. Gek toch dat het nemen van politieke verantwoordelijkheid het liefst wordt uitgevoerd met een schone lei? Is dat historisch zo gegroeid of zo? Want sinds de geschiedenis niet meer bestaat, mede omdat moraal een vies woord werd, groeit het aantal publieke deugnieten met de dag..

BillyTheCad | 27-04-10 | 15:24

Merlot | 27-04-10 | 15:19
.
Toen ik 6 jaar oud was ging ik kattekwaad uithalen. Toen mijn moeder hierover boos werd zei ik, ja maar al mijn vriendjes doen dit ook. Zelfs nog veeeeel meeer.
Spring jij ook in de Maas als al je vriendjes dit doen, zei mijn moeder als wijze levensles.
.
Kortom, stop met zo ontzettend kinderachtig naar anderen te wijzen als je eigen messias fouten begaat...

beenthere | 27-04-10 | 15:22

De PVV begint steeds meer op de LPF te lijken.

Hondenmoller | 27-04-10 | 15:22

@kareltje1 | 27-04-10 | 15:19 : Nope, dat gebeurt al jaren als ik van bepaalde IE-browsers gebruik MOET maken(werk en afgeschermd en zo).

Ik heb het een paar jaar geleden nog geprobeerd GS aan het verstand te brengen maar die reageerden niet eens. Niet met een aankondiging van een fix, niet met een tip voor mij om de dubbelposts te stoppen.

Believe me: I tried. Maar GeenStijl emailt je net zo snel terug als de gemiddelde gletsjer er over doet om te smelten.

TM | 27-04-10 | 15:21

@kareltje1 | 27-04-10 | 15:19 : Nope, dat gebeurt al jaren als ik van bepaalde IE-browsers gebruik MOET maken(werk en afgeschermd en zo).

Ik heb het een paar jaar geleden nog geprobeerd GS aan het verstand te brengen maar die reageerden niet eens. Niet met een aankondiging van een fix, niet met een tip voor mij om de dubbelposts te stoppen.

Believe me: I tried. Maar GeenStijl emailt je net zo snel terug als de gemiddelde gletsjer er over doet om te smelten.

TM | 27-04-10 | 15:21

Brakke Obama | 27-04-10 | 15:19
tja, [email protected] is sinds kort bezet door mij.

Geile Markeerstift | 27-04-10 | 15:21

Apart clubje die peeveevee. Niet dat het er wat toe doet eigenlijk. Proteststemmen wordt zelfs effectiever naarmate de PVV schandalen toenemen.

Stroopdoos | 27-04-10 | 15:21

beenthere | 27-04-10 | 15:18
Zouden meer partijen moeten doen.

Teun van het Tuinpad | 27-04-10 | 15:21

Shadow112 | 27-04-10 | 15:05
Ik heb net even snel zitten tellen op de kandidatenlijst van de PVV. Verder zijn dit ook geen hele grote misstappen en lost Geert het vakkundig op, moet ik zeggen. Net als eerder met Dion Graus en Hero Brinkman (2x). Impact en gevolgen tegenover misstappen zijn inderdaad discutabel, al is onduidelijk wat in dit geval de misstap is geweest.

Hwb | 27-04-10 | 15:19

Grappig eigenlijk.
De akkefietjes bij andere partijen zijn bijna allemaal politiek-corrupt van aard, en worden schouderophalend geaccepteerd.
Over met twee maten meten gesproken.
Of: over het totale morele failliet van de politiek gesproken: mensen gaan er kennelijk vanuit dat politici sowieso een onbetrouwbare boevenbende vormen.

Ik geloof dat je niet eens leider van de PvdA mag worden als je niet iets behoorlijk fouts op je kerfstok hebt.
En anders moet je het tijdens je bewind nog even doen.

Merlot | 27-04-10 | 15:19

@TM:
Met 2x posten valt het meer op, is uw motto?

kareltje1 | 27-04-10 | 15:19

Teun van het Tuinpad | 27-04-10 | 15:15
.
Maak je geen zorgen, ook als Femke plotseling een kandidaat wegtovert zal GS hier een topic van maken. Het is toch echt de PVV zelf die dit onheil over zich afroept met alle incapabele kandidaten. En ze hebben toch echt zelf zonder verklaring een kandidaat van de lijst gehaald.

beenthere | 27-04-10 | 15:18

@blist3r | 27-04-10 | 15:13 : Lees jij GS eigenlijk wel? Ik ben zelf van die D66 en ik kan je verzekeren; daar wordt hier genoeg op gescheten en gezeken.

Niet zo miepen; Wilders is zelf per slot van rekening ook niet erg subtiel. Om het nog maar voorzichtig te zeggen. Wie kaatst kan de bal verwachten. Zeker als ie criminelen en halve criminelen in zijn partij opneemt.

TM | 27-04-10 | 15:17

@blist3r | 27-04-10 | 15:13 : Lees jij GS eigenlijk wel? Ik ben zelf van die D66 en ik kan je verzekeren; daar wordt hier genoeg op gescheten en gezeken.

Niet zo miepen; Wilders is zelf per slot van rekening ook niet erg subtiel. Om het nog maar voorzichtig te zeggen. Wie kaatst kan de bal verwachten. Zeker als ie criminelen en halve criminelen in zijn partij opneemt.

TM | 27-04-10 | 15:17

@Brusseldinges

Doe eens even een kijkje nemen in de lijst van Femke de Pemke.
Gewoon, omdat het kan.

Teun van het Tuinpad | 27-04-10 | 15:15

An die ARBEIT | 27-04-10 | 15:02
Ik weet ook wel dat ie niet gaat regeren. Dat wordt hem onmogelijk gemaakt.Maar ik verdom het om te stemmen op cda, pvda, d666 enz. Ik ben ze kotsbeu.

munchener freiheit | 27-04-10 | 15:15

Toch appart hoe Wilders vele potentiele VVD stempters wist te winnen en dat deze nu kennelijk ook weer keihard terugrennen nu de verkiezingsprogramma's op gang komen...

gozahtje | 27-04-10 | 15:14

Wie pluist dit toch uit man!? PVV is toch een zootje, helemaal in paniek als ze per ongleuk wel wat zetels halen. Rukpartij, net als TON, zal nooit meer worden dan een splinterpartij, en misschien eenmalig een opleving hebben.

tis_wat | 27-04-10 | 15:14

@Ballenman | 27-04-10 | 15:12 : Want een ballotage commissie is te links?

TM | 27-04-10 | 15:13

De lijst wordt nu voor de verkiezingen al door elkaar gehusseld en dunt zo sterk uit. Kun je nagaan wat er na de verkiezingen gaat gebeuren.
En iedereen die zeurt hierover, alle partijkandidaten van alle partijen worden onder een vergrootglas gelegd, dus niet miepen als jullie messias onder vuur wordt genomen.
.
Blijven straks alleen nog de helden Dion, Hero, Richard en Fleur over. Veel plezier ermee.

beenthere | 27-04-10 | 15:13

@turboman

Elke partij heeft wel zijn idioten. Ik ben het ook niet altijd eens met welke kandidaten de PVV uitkiest. Bijvoorbeeld Richard de Mos is echt een idioot en waarschijnlijk staan er wel meer betwistbare kandidaten op. Toch vind ik wel dat GS de PVV kapotcheckt. Naast de PvdA niks gehoord over de andere partijen, in elke lijst zitten wel idioten.

blist3r | 27-04-10 | 15:13

Volgens mij gaat de VVD de grootste worden, zo lang die Cohen en Bakelende maar niet de grootste worden ben ik al lang blij. Geert speelt geen enkele rol in de top 3.

Be de Laer | 27-04-10 | 15:12

prima beleid: dubieuze figuren van je kieslijst afhalen. zouden andere partijen wat van kunnen leren.

Ballenman | 27-04-10 | 15:12

de kudtkrantenjongen | 27-04-10 | 15:03
w00t! Try again!

Geile Markeerstift | 27-04-10 | 15:12

-weggejorist-

Bloodzone | 27-04-10 | 15:11

go Mark go

watsinneneem | 27-04-10 | 15:11

Welke PVV-er deugt er wel dan? GodJezusMan, de hoeveelste is dit nu alweer die wordt afgeserveerd vanwege een strafblad of andere laakbare zaken?

TM | 27-04-10 | 15:11

Welke PVV-er deugt er wel dan? GodJezusMan, de hoeveelste is dit nu alweer die wordt afgeserveerd vanwege een strafblad of andere laakbare zaken?

TM | 27-04-10 | 15:11

Het wordt nog spannend wie de grootste partij wordt.
Partij Veilig Venlo of Trots op Rita..

Brakke Obama | 27-04-10 | 15:10

En ondertussen sluiten de gelederen zich bij het CDA en gaan zij er straks met het been vandoor.
*2002 2.0*

Teun van het Tuinpad | 27-04-10 | 15:09

Er staat iemand op plaats 45 enorm te stoken. Nog even en hij staat verkiesbaar

de laatste man | 27-04-10 | 15:07

de kudtkrantenjongen | 27-04-10 | 15:03
LOL

Brakke Obama | 27-04-10 | 15:06

Kijk zo verdwijnen ze allemaal door de bekende achterdeur.
Dat heet nou democratie.

willem8810 | 27-04-10 | 15:06

Het zal wel meevallen. Ik stem iig PVV.
blist3r | 27-04-10 | 14:40

wat typisch voor een PVV stemmer. wat had je gezegd als deze meneer van de SP of PvdA kwam?

turboman | 27-04-10 | 15:06

@lekker wijf | 27-04-10 | 15:00
DAME! Kijk eens een beetje naar beneden, PvdA wordt hier ook keihard doorgespit en gebashed! PVV en PvdA, bewust gekozen door GS, om te laten zien dat ze niet partijdig zijn * proest *

An die ARBEIT | 27-04-10 | 15:05

Hwb | 27-04-10 | 14:57
Ik heb geen tijd om uw bewering te checken, maar mocht dit zo zijn dan rest mij niets anders dan u gelijk te geven. Al heb ik mijn bedenkingen over de impact en hoogte van de gevolgen, tegen over de vermeende misstappen. Behalve natuurlijk dat mokkel die de boel bij elkaar jokte.

Shadow112 | 27-04-10 | 15:05

Jadaag | 27-04-10 | 15:00
Gebeurt niet.
Het afbrandrisico wordt juist om die reden met vereende "zittende" krachten zo hoog mogelijk gehouden.

Merlot | 27-04-10 | 15:05

Wat een babyboomers op die lijst zeg.

Hölzenbein | 27-04-10 | 15:04

En wie is er dan bijgekomen?
50 min 3 is 47 en er staan er 48 op de huidige lijst.
Lijkt wel zwarte magie.

Dostranamus | 27-04-10 | 15:04

Wat is dat nu GS? Opeens foto veranderen van Brogt. Was het niet anoniem genoeg?

Behoorlijk VerBaasdt | 27-04-10 | 15:03

Geile Markeerstift | 27-04-10 | 14:58
''Delivery to the following recipient failed permanently''

de kudtkrantenjongen | 27-04-10 | 15:03

Ik denk gewoon dat ie z'n naam tegen heeft. Klinkt toch ook nergens naar!

gozahtje | 27-04-10 | 15:02

@munchener freiheit | 27-04-10 | 14:46

Terwijl je juist met die stem paars helpt.. Aangezien Geert no way in hell gaat regeren, helemaal niet met de 10 zetels waar ie opstevent...

An die ARBEIT | 27-04-10 | 15:02

ps en er was nog een leraar die tijdens schooltoneel een waterpistool vast hield.. nounou..

seven | 27-04-10 | 15:02

Merlot | 27-04-10 | 14:52
Ben benieuwd hoeveel goeie mensen "crawl out of the woodwork" als de PVV eenmaal kan laten zien dat ze meer te bieden heeft dan hoofddoekjesgedoe. Het zouden er zomaar meer kunnen zijn dan we denken.

Jadaag | 27-04-10 | 15:00

Kan nu even het vizier worden gericht op de talloze prutsers van de SP, GroenLinks, PvdA?
Of zitten we hier met het parochieblad van de linkse kerk?
Brusselmans - niet zo eenzijdig man!

lekker wijf | 27-04-10 | 15:00

Bert Brusselmans doet weer eens aan boevenjacht ;).

Frederik Vijf | 27-04-10 | 15:00

Ze halen toch nevernooit de 32 zetels, dus care.

Buffell | 27-04-10 | 14:59

De PVV kandidatenjacht in een notedop:
1. Helder; advocaat die ook moslim verdedigd, goh.. iedereen heeft recht op verdediging. canard
2. Mellony; psycholoog/gezinstherapeute/ neumanncoach is onbeschermde titel, woord gepromoveerd was fout van websiteschrijver, staat niet in haar eigen cv. Was al ziek, daarom zelfs niet op foto, wellicht zwever, maar moest echt door eerdere ziekte afhaken, canard
3. Gidi; Beveiliger met wapenvergunning van Israëlische diplomaten op de rai etc loopt met wapen, what else is new.. canard
4. Brogt; studentbestuurder komt niet opdagen bij een bestuursvergadering, bestuur wil daarom opeens alle eerdere vergoedingen terug , kan volgens zelf opgestelde regels. niet direct accoord dus civiele zaak,goh. is zelfs eerder gewist uit eerder telegraafart www.telegraaf.nl/binnenland/6518810/__... . canard.

Blijft over het Persverhaal over Gidi en zijn poolse bossen, tja dat is nou wel eens serieuze stuff. Dat werd dan ook een schisma tussen de PVV en Gidi Markuszower de EU fractie stemde immers heel correct www.amnesty.nl/wereldnieuws_artikel/54... in met de Goldstonemotie. bit.ly/9UaESb

seven | 27-04-10 | 14:58

Brakke Obama | 27-04-10 | 14:53
danku!
Dus: dreigmails kunnen naar [email protected]

Geile Markeerstift | 27-04-10 | 14:58

@An die ARBEIT | 27-04-10 | 14:41:

wie zijn/haar EIGEN broek kan en wil ophouden, mag schrijven wat hij/zij wil.
Levensgroot verschil.

Ayatollah Oink-Oink | 27-04-10 | 14:58

Pvv gaat hetzelfde meemaken als de lpf.

Hellsmurfje | 27-04-10 | 14:58

Shadow112 | 27-04-10 | 14:44
Hele nieuwe kieslijst? Ik tel 9 zittende Kamerleden, 7 gemeenteraadsleden (Tweede Kamerleden niet meegeteld), 2 europarlementariërs en 7 partijmedewerkers. Kom ik op 25 van de 48 mensen (telfouten voorbehouden). Tel je alleen de 10 Kamerleden (9 + Madlener) en, laten we zeggen, de helft van de 7 medewerkers, kom je nog op 13 van de 48 die hij in principe 3 jaar geleden al geselecteerd had. Heeft hij dus 3 jaar de tijd gehad om 23 of 35 capabele mensen te vinden. Ga je dan uit van 3 fails (and counting?) komt hij op een faalmarge van ongeveer 10%. Vind ik toch best hoog als je drie jaar de tijd hebt.

Hwb | 27-04-10 | 14:57

@blist3r | 27-04-10 | 14:42
Euhm.. De laatste tijd de PvdA bashes niet meegekregen? Of wacht.. U stemt PVV..?

Ik begrijpt... U ziet alleen wat u wil zien :)

An die ARBEIT | 27-04-10 | 14:57

Maar laten we Henk en Ingrid niet uit het oog verliezen, hun vakantie naar de Turkse(!) kust komt in gevaar door Job's vergrijzingspolitiek.

Brakke Obama | 27-04-10 | 14:57

Politie heeft het er maar druk mee.

juriste | 27-04-10 | 14:57

eigenlijk maakt het me niet uit of ie deugt of niet. Feit is, problemen lossen zichzelf altijd op. PVV grootste partij van NL na de verkiezingen? nah!

naatholweg | 27-04-10 | 14:57

In het kwaliteitsblad van de UvA genaamd de Folia werd Arjan Brogt ook flink afgeflamd. Blijkbaar is het een kerel die helemaal niets kan maar toch zijn best deed om zoveel mogelijk subsidie te vangen. Beetje hypocriet om dan bij de PVV te gaan, de PvdA was dan een betere keuze geweest.

BlitzFlicker | 27-04-10 | 14:56

Oh, dat heerlijke LPF-najaar van 2002 is weer helemaal terug. Nou ja, bijna... Winny heet nu Willie

de laatste man | 27-04-10 | 14:55

Van die Brogt en een kerfstok weet ik niets, ben nog bezig met het zoeken hoe nu precies zit tussen Henk en Anja, Henk en Ingrid of wellicht een triootje van Henk met Anja en Ingrid.

CoffeePatch | 27-04-10 | 14:54

Be de Laer | 27-04-10 | 14:46
Inderdaad, die zoeken minutie om de boel op te blazen (letterlijk ende figuurlijk).
En vinden ze een kleine stok om mee te slaan, doen ze net of ze een grote stok hebben gevonden. Die daardoor jammerlijk ook het effect van een grote stok bereikt.

Shadow112 | 27-04-10 | 14:53

Geile Markeerstift | 27-04-10 | 14:51
je bent je e-mail adres vergeten: [email protected] ;-)

Brakke Obama | 27-04-10 | 14:53

Ach ja, PvdA, CDA, CU 36 miljard. Privatiseringen, allemaal niet de schuld van PVV, zijn we er beter van geworden? Nee maar wel duurder. En zo kan je wel doorgaan wat de gevestigde partijen allemaal fout hebben gedaan. Declaraties Peper bijvoorbeeld!

KurtRussel | 27-04-10 | 14:52

Ja lastig, zonder 50- of 100 jaar oud partij-apparaat aan goede kandidaten komen.
Zeker als screenen in de praktijk iets minder makkelijk blijkt te gaan dan je zou denken.
En een boel macht sowieso altijd al een boel mafketels aantrekt.
Ik geef het je te doen.

Merlot | 27-04-10 | 14:52

Goed dat de opruiming/schoonmaak wordt gehouden voor de verkiezingen en niet daarna, zoals indertijd bij leefbaar Nederland.

De Stramme Kabouter | 27-04-10 | 14:52

@Boeuf Bourguignon | 27-04-10 | 14:41
Je bent erg gauw blij met wat een dooie mug zou kunnen zijn. Prettige feestdagen, Boeufje.

Een klaploper zou een PvdA-adept moeten zijn. GS heeft er de afgelopen jaren bijna dagwerk aan gehad.
Dus een PvdA-infiltrant, of er klopt weer eens niets van zo'n bericht. Vaag, onzeker, te veel vragen. Afwachten wat Elsevier gaat berichten.

Fijnstoffer | 27-04-10 | 14:51

Vertrouwen in GS als onafhankelijk media is wel gestegen. Niet eenzijdig links afzeiken, maar ook rechts kritisch beoordelen.
(ben rechts)

Be de Laer | 27-04-10 | 14:51

Zo'n maand voor de verkiezingen worden alle linker kanonnen weer in stelling gebracht. We kennen het fenomeen uit 2002. Het zijn smerige spelletjes van de club die betaald wordt uit de staatsruif, maar van eerlijke democratie niets willen weten. Het zou de boel een hoop inzichtelijker maken als alle "wetenschappers" en "bestuurders" van overheidswege eens tegen het licht te houden. Dan wordt namelijk pijnlijk duidelijk wie er allemaal ingezet kunnen gaan worden door de PvdA om hun leugens en halve waarheden, zogenaamd onpartijdig, te verdedigen. Dit alles ten koste van échte democratie...

Dagelijkse Dosis | 27-04-10 | 14:51

tja, PVV. Wat verwacht je anders.

*dreigmails afwachten doet*

Geile Markeerstift | 27-04-10 | 14:51

Geert wil coûte que coûte LPF-taferelen uit de weg gaan om te voorkomen dat hij aan het eind van de rit niks overhoudt. Maar het lijkt er wel sterk op dat de remedie erger is dan de kwaal. Zo houdt-ie ook niks over.

Schoorsteenveger | 27-04-10 | 14:50

Ach dat folia verhaaltje met een meningsverschil tussen studenten. Is dat het lijk in de kast? Niet op alle vergaderingen zijn en daardoor ivm statutair vastgelegde regels je vooraf ! ontvangen vrijwilligersvergoeding terug moeten geven is nog geen fraude. Is een puur civiele zaak.Vooraf krijg je vergadervergoeding, maar je verzuimt als student, tijd tekort of meningsverschil dus wacht op rechter conclusie geld terug, klaar . Dit is pas fraude, www.timesonline.co.uk/tol/news/politic... en www.youtube.com/watch?v=lDR7XoG61-4 maar dat komt nooit terug want het waren EU parlementariërs ( bv vrouw van die Grünen in de lift!) die langskomen voor tekengeld en direct vertrekken.

seven | 27-04-10 | 14:49

Nummerrr 32. Al iemand bingo?
Zware LPF praktijken.
de grote vraag is nu: Is de lijst echt beroerd (best mogelijk) of is het een actie van 'links' om Wilders te slopen?

Hoe dan ook, GS is er sowieso een stuk sneller bij dan de NOS en RTL nieuws, die zwijgen nog voor zover ik kan zien.
Hulde daarvoor!

Weinigkans | 27-04-10 | 14:48

Moet kunnen toch? dit is immers rechts lullen en rechts vullen!

Maen | 27-04-10 | 14:47

Ach, Fleur heeft hele mooie benen. Nothing else matters.

HitchHiker | 27-04-10 | 14:47

blist3r | 27-04-10 | 14:42
Inderdaad, laat GS de PvdA eens aanpakken! En de ChristenUnie! Of CDA'ers!
*glimlacht meewarig*

Hwb | 27-04-10 | 14:47

Kan me geen f*** schelen. Ik wil geen links, ik wil geen paars. Ik stem PVV.

munchener freiheit | 27-04-10 | 14:46

@ shadow112, het staat zo lullig richting media he, dat is het.

Be de Laer | 27-04-10 | 14:46

undercover vriendje van A. Stegeman

ludokrijger | 27-04-10 | 14:45

[linksmodus]PVV zijn allemaal criminelen![/linksmodus]

Buffell | 27-04-10 | 14:45

Wat een schurkje! (et als de rest van de lijst, maar dat terzijde)

Chicka | 27-04-10 | 14:45

Waarom vind iedereen het uberhaupt zo normaal dat Wilders niet bij een fatsoenlijke journalist in het TV-programma wil komen (ja oke, andries knevel), en dat daarnaast z'n poppetjes gewoon NIET geinterviewd mogen worden, zelfs niet bij presentatie van kieslijst?
Dat is toch absoluut gestoord voor een politieke partij, of zie ik nu spoken?

linksgeluid | 27-04-10 | 14:45

Be de Laer | 27-04-10 | 14:37
Op een lijst van pak hem beet 50 personen, er tot nu toe maar bij 3 een klein lijkje in de kast is gevonden is zo gek nog niet! Sterker, vindt het knap dat er niet meer een schimmig incidentje hebben gehad in het verleden. Vergeet niet, deze mensen worden met microscoop en pincet ontleed. En bij andere partijen hoeft men niet een hele nieuwe kieslijst samen te stellen. Zeg van Geert wat je vindt, maar ik persoonlijk vindt ik het een beste prestatie tot nu toe!

Shadow112 | 27-04-10 | 14:44

Hij is door Zembla uit de lijst gehacked, het kan niet anders!

..zapper | 27-04-10 | 14:43

En nu maar hopen dat er geen luchtje aan Willie zit.
Daar kunnen we de komende tijd nog smakelijk om gaan lachen.
Willie, you gotta love her !

Teun van het Tuinpad | 27-04-10 | 14:42

Weer een lotto cijfer erbij, we hebben nu 5, 9 en 32. Nog 3 te gaan.

CoffeePatch | 27-04-10 | 14:42

En GS ga eens een andere partij kapotchecken, man man man.

blist3r | 27-04-10 | 14:42

Tja, dat krijg je als de selectiecommissie uit 1 man, le grand Geert (vzmh) bestaat. Wat een aanfluiting trouwens dat de pers geen vragen mocht stellen aan die kandidaten. Quelle un opgestoken middelvinger naar de kiezer: die mag alleen naar het voorgeregisseerde toneelstukje kijken en als applausmachine fungeren. Partij voor de Vrijheid, right...

Boeuf Bourguignon | 27-04-10 | 14:41

@ blist3r ze zullen je stem hard nodig hebben zo langzamerhand

Be de Laer | 27-04-10 | 14:41

@Sliptong | 27-04-10 | 14:37
Objectieve journalistiek noemen ze dat... je weet wel, waar GS groot mee is geworden...?

En dan maar mekkeren op Zembla en DWDD, dat ze te eenzijdig rapport leveren :)

Je blijft lachen met die PVV rakkers, in elk opzicht, op elk niveau. KLASSE BAL

An die ARBEIT | 27-04-10 | 14:41

De PVV is een soort zwart gat, als je er in komt wordt verdwijn je meteen.

deministerpresident | 27-04-10 | 14:41

breeking: Geert W. keert terug bij de VVD en wordt alsnog premier ;-)

Brakke Obama | 27-04-10 | 14:40

Het is er één van HP de Tijd.
Duidelijk.

Teun van het Tuinpad | 27-04-10 | 14:40

Het zal wel meevallen. Ik stem iig PVV.

blist3r | 27-04-10 | 14:40

Hij is pas 28... Amber alert?

tm2000 | 27-04-10 | 14:39

Op zijn CV prijkten 2 jaar VMBO en 3 danslessen; zelfs voor de PVV net niet genoeg.....

Klokkie | 27-04-10 | 14:39

LOL @ King Kermis | 27-04-10 | 14:38

Shhhht! Da's geheim!

An die ARBEIT | 27-04-10 | 14:39

@Kale | 27-04-10 | 14:37
Dombo. Ga eerst jezelf eens verdiepen in de materie voor je gaat raaskallen.

Sliptong | 27-04-10 | 14:39

hij zit in een achterkamertje nog steeds over zijn allereerste 'tweet' na te denken: twitter.com/arjanbrogt

Interpoolbal | 27-04-10 | 14:38

twitter.com/arjanbrogt
www.linkedin.com/ppl/webprofile?gwp=&a...

"Twee jaar later ontstond er weer een rel. Brogt was toen voorzitter van de Dutch initiative for Democracy in Eastern Europe (DiDEE), een door de Europese Commissie gesponsord initiatief om de democratie in Oost-Europa te boosten. Door UvA-studente Anna Marhold werd hij ervan beschuldigd ‘op kosten van anderen in Oost-Europa vooral te clubben, hotelrekeningen niet te betalen en vliegtuigtickets niet te vergoeden’. "

Tsja, ''eén van de velen die graag niks doen en wel graag wat vangen...

blonde ogen | 27-04-10 | 14:38

Zijn allemaal, door linkschmenschen ingehuurde, infiltranten die de PVV van binnenuit kapot willen maken.

King Kermis | 27-04-10 | 14:38

Castro, Stalin en Kim Jong il kunnen nog een puntje zuigen aan het mediabeleid van de PVV.

18konijn | 27-04-10 | 14:37

Who gives a fuck? Is dit een zwaktebod aan de linkse minderheid op GS Brussel? Je lijkt wel de pvda.

Sliptong | 27-04-10 | 14:37

Ik denk dat hij in de file staat

wurly | 27-04-10 | 14:37

Typisch... andere beschuldigen van zakkenvullerij en ondertussen zelf graaien. Maar het zal wel geen probleem zijn voor de PVV, ze halen nooit 30+ zetels.

Kale | 27-04-10 | 14:37

PVV verdwijnt & VVD verschijnt. Heerlijk.

kritiekloze criticus | 27-04-10 | 14:37

Jezus, de 3e ?

Be de Laer | 27-04-10 | 14:37

Hij deed 9/11.. In z'n 1tje!!!

An die ARBEIT | 27-04-10 | 14:36

Zoals ze waarschijnlijk in zembla hadden gezegd: 'Adolf Hitler wilden ook nieuwe wegen'

Dominodayfreak | 27-04-10 | 14:36

Beveiliging Wilders: 15K per vergadering
Terugbetalen bestuursbeurs: 1500 euri
Instortende PVV: onbetaalbaar

Moehahaha.

Rest In Privacy | 27-04-10 | 14:36

"gechecked"? Analfabeet!

Melchior C Balthasar | 27-04-10 | 14:36

-weggejorist-

gerardo | 27-04-10 | 14:36

Mooi zo, deze boevenbende rolt zich zelf op

Intellectueel | 27-04-10 | 14:36

Hé klote en ik wilde nog op hem stemmen! Ach dan maar op de nummer 31.

Tomonic | 27-04-10 | 14:36

ik denk dat het een fictief persoon was/is.

Druipsteen | 27-04-10 | 14:34

Daar gaan we weer!

Shadow112 | 27-04-10 | 14:32

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken