
We hebben een ombudsman! Dat was ook wel nodig, want zo'n beetje elk zichzelf respecterende mediauiting heeft een zachtwerkende, in platitudes schrijvende, blatende nitwit. Helaas is het ons niet gelukt, om net als
de NOS een mislukte ex-actrice, mislukte ex-dotcomondernemer die miljoenen wegtoverde, een mislukte ex-tv-redacteur, een ontslagen&mislukte ex-politiek redacteur, prutsende radio2-presentator en wachtgeldverslindend sujet met een cv die bestaat uit media-achtige dingetjes die in hoofdzaak één seizoen duurden. NEE. Wij hebben een zwaargewicht. Iemand die deze website aan de consumer side keihard gaat bewaken. Want ook al zijn wij een louter op macht en geld belust, goed renderend bedrijf (ons officiële mission statement, ook in de corporate communicatie is simpelweg
wereldheerschappij), wij zien heus wel dat we een maatschappelijke taak hebben. Daarom een ombudsman voor alle klagers die met lede ogen aanzien hoe wij anoniem onfatsoen in combinatie met keihard nieuws tot ons handelsmerk hebben verheven. Al die types die nu onze reaguurpanelen vervuilen met hun moralistische gelul om daarna een permaban te krijgen. Stuur AL je klachten, uitvoerig en goed geformuleerd, en onderbouwd met links, plaatjes en bronvermelding gewoon naar
ombudsman@geenstijl.nl . Wij beloven plechtig dat ons journalistieke zwaargewicht naar eer en geweten zal oordelen. Daarnaast beloven wij dat we ons neer zullen leggen bij het eindoordeel van deze man die ver boven alle partijen zweeft. Wachttijd tot een antwoord: hooguit 2 werkdagen. Maar wie is het? Hij is nog even bezig met het schrijven van een introductie.
Reaguursels
Inloggen-weggejorist en opgerot-
-edit omdat het een eikeltje is..-
Nou gezien zowat alle bovenstaande reaguursels, lijkt mij die ombudsman (zwaar links-kerkelijk instituut, overigens) totaal overbodig.
Of je moet graag willen dat die linksmensen hun gal gaan spuwen in de mailbox.... Alhoewel, dat kan natuurlijk ook weer errug leuk wezen, als je dan vervolgens een 'best-of uit ombudsbox' gaat publiceren.
Enneh, gaan we nu ook zoiets krijgen als een 'u schrijft..', alsmede 'Jan Lul verklaart..', of een 'katern' voorzien van 'rubriek', of 'het weer' in de rechter bovenhoek en een 'strippagina' voorzien van een 'advertentie-index' en een 'colofon' o.i.d.?
Quote; Al die types die nu onze reaguurpanelen vervuilen met hun moralistische gelul om daarna een permaban te krijgen."
Verek, ik was eigenlijk al een beetje verwondert dat me dat hier nog niet was overkomen en op zoveel anderen al wel.
GS is niet alleen onnodig kwetsend, recht voor zijn raap en dat soort gelul.
DE misdaad in dit land aan de kaak stellend, scopend naar rechts, beukend naar kinks.
Maar ik realiseer me ook op eens dat ze ook een schurft hekel hebben aan moralistis gelul. Laat dat nou het enige zijn, waar ik me helemaal in kan vinden.
Ruikt dat Geenstijl links gaat worden omdat ze daar meer kansen zien 8-)
Allemachtig, wat heeft die Roethof een gepantserde plaat voor d'r harses zeg! Wordt met haar incestueze seniorenjournalistikoze anti-bloggermenuur genadeloos overhoop geknallt door al die twee reaguurderTs daaro, komt ze deaudleuk met een omgedraaide realiteitswaarneming als aankeilert om een snabbel te pluggen: "Op maandagavond 10 mei organiseer ik een debat over Journalistiek en Social Media, om te kijken hoe je goede, betrouwbare, evenwichtige berichtgeving overeind houdt. Of die journalistiek zich uit op de tv, de radio, het internet, een blog of een tweet doet er niet toe. Ieder platform volstaat als het nieuws maar waar is en onpartijdig.
Komt allen 10 mei, 20.00 uur Museum voor Communicatie in Den Haag voor het debat van de NOS Ombudsman i.s.m. de Raad voor Maatschappelijke Ontwikkeling (RMO). " Kaassie RutgerT! Was daar trouwens niet iets mee, met snabbels en NOS-personeel?
Nah, komt ie: wat hebben jullie met al t Powned geld gedaan..?!
Marcel van Dam?
Volgens mij is het Piet Piraat.
Damn, ik denk dat ik jullie ga stalken dan!
Krijg foutmelding terug, denk dat mail al zo geprogrammeerd is, dat als je klachten hebt over het bannen van medereaguurders je mail meteen geblokt word.
Volgens mij kun je alleen klagen over het weer, en andere shownieuws items.
Heb al een berichtje aan de ombudsman gestuurd, om de ban van botte hond maar eens op te heffen. Zal wel niet gebeuren, want wiens brood men eet, wiens woord men spreekt.
Maar toch...
Ach, waarschijnlijk heeft O.oost een paar uurtjes over tussen het tikken van al die kwalitatiefe pareltjes door.
Yay! Ome Roon!
@jan-lul-de-behanger | 03-04-10 | 17:45, wordt vervolgt .....
www.geenstijl.nl/strip/pagina3.html
wat een gelul zeg. GS wordt steeds meer een mainstreammedium. Het ontbreekt alleen nog aan een pagina met stripverhalen en het weerbericht. En een "U schrijft" of "Lieve lita" rubriek natuurlijk.
*Iets met wij van wc-eend... mompelen doet...*
Louis van Gaal?
@ joris 16:23
Boe!
Het kon me niets schelen, maar als jelui linkjes denkt te moeten jorissen, wil ik wel even weten wat er aan de hand is.
Zelfs als dat betekent dat ik de verdorven site het vrije volk moet bezoeken.
Bos Hout | 03-04-10 | 13:43
Een uitgestoken hand van Robbah als het kan, een harde als het moet. Maar dan anders
widtvoet ® | 03-04-10 | 16:32
Zo is het maar net-;)
@pius 16:13
Begreep er destijds geen reedt van. Nog steeds niet eigenlijk dus wat dat betreft kan ik je meer dan volgen. Jammer vind ik het zeker... totop de dag van vandaag. Maar 't leven gaat door non. Evenals GS. Evenals de strijd tegen de islamisering van 0031.
Maar wie is het?
www.bbrussen.nl/2010/04/03/nos-niet-ho...
widtvoet ® | 03-04-10 | 16:23
Wow, dat is een homp text. Ik ga maar eens lezen doen. Bedankt voor de link, in ieder geval.
-weggejorist-
De ex Bijstandskoning wordt de ombudsman? Die mis ik wel.
widtvoet ® | 03-04-10 | 15:54
Wat overigens gewoon binnen de huisstijl van GS paste.
GS bewees daarmee geen propogandakanaal van de PVV te zijn.
Het hernam daarmee zijn door velen langzamerhand betwijfelde onafhankelijke positie. Gelijke monniken, gelijke kappen. De Verontwaardiging van Bottehond en zijn aanhang was daarom enigzins verbazingwekkend.
Ik weet niet of de reactie's een ban rechtvaardigden ,maar dat laat onverlet dat het een gemis is dat een aantal van deze reaguurders niet meer in de panelen verschijnen, want eens of oneens, er zaten echte persoonlijkheden tussen. There sorely missed.
Willibrord Frequin
widtvoet ® | 03-04-10 | 15:54
Nou, ik kan er geen soep van maken. Noem me maar dom.
Kan bijna niet wachten tot ik weet wie het is, niet.
Ter info, mijn post van 13:28 sloeg op een dubbel woord dat inmiddels gefixt is. Go Hoxha
@Muntstuk 15:32
@Harvester 15:37
Ken uw klassieken! Direkte aanleiding was dat reaguurder @bottehond zich op z'n zachtst gezegd enige tijd geleden niet zo kon vinden in de repo die Rutger maakte mbt. het dwaze proces dat Wilders aangedaan wordt en dan met name niet in de wijze waarop "de" demonstruurder daarbij werd neergezet. www.geenstijl.tv/2010/01/rutger_nos_ca...
@seven | 03-04-10 | 15:42, thnx, het wordt Gourmetten.
Bos Hout | 03-04-10 | 15:22
De zweep,de zweep!
Harvester | 03-04-10 | 15:37
Weesie is een ghostwriter, dat is waar.
Oh, iedereen is al weg.
gentle giant | 03-04-10 | 15:37
AH gooit liever weg dan af te prijzen, past beter in het duurzaamheidsbeleid. *kuch*
*gentle giant bij ah afvalcontainer ziet staan*
@widtvoet ® | 03-04-10 | 15:35, avec plaisier!
Hoe laat gaan bij AH die 35% stickers op de paasmeuk eigenlijk, iemand?
Hoi Weesie, welkom terug!
Wat de vliegende neuk heeft Bottehond gedaan? En waarom willen mensen hem terug?
@gentle giant 15:33
Gevat!
Een neef van Rutger?
De buurman van superjan?
GS wordt steeds professioneler, het is G.B.J. Hilterman, die is weliswaar deaud, maar kan dan ook geen schade aanrichten.
Nu moeten jullie toch eens zeggen waarvoor precies botte en bever gebant zijn, word er nieuwsgierig van. Oh, en ik gok op prem.
De 0.5 add-on werkt super addons.mozilla.org/nl/firefox/addons/.... Vanaf nu behoort scrollen tot het verleden.
Hulde @ Atm0s
Wij van WC-eend adviseren onze WC-eend ombudsman...
Tom Roes? (ex? gstv ex cqc)
@Sliptong | 03-04-10 | 15:26
"vette pech voor de reaguurder"
Hans Teeuwen (de echte) zou een goede ombudsman wezen. Jahahaha dikke lul. En daar zult u het mee moeten doen.
Nou niet om paasguts te zeiken of wat hoor @Hoxha maar zeker gezien het vorige topik toch een vraagje: moet die derde zin niet afgemaakt worden door er iets als "binnen te halen" aan toe te voegen?
*hap zuur paashaasvlees van vorig jaar (had 't kunnen weten) uitspuwt*
of deze:
www.facesaerch.com/face/dominique+wees...
(?)
Ja jongens stop maar met raden!
Dit is hem:
www.facesaerch.com/face/ombudsman
Zoals service zegt, is er hoger beroep mogelijk? Iedere zichzelf respecterend medium kent meerdere gremia om je beklag te doen herzien. Of niet, maar als we toch het zeiken inbakken in het systeem, doe het dan goed.
Het zou nog best eens Rijkman-Groenink kunnen zijn. Die heeft tijd over. Ook goedkoop want z'n zakken zitten al vol. kritisch? Mwah. Misschien wel als het om topics gaat.
Teun van het Tuinpad | 03-04-10 | 15:14
Da's het altijd wel met Tak.
Is dit een noodzakelijkheid of wat? Of weet GS zelf geen maat te houden? Of hebben ze een derde partij nodig om zich achter te verschuilen? Wat is er aan de hand?
Bij wie moeten we zijn met klachten over de ombudsman?
Het moet in ieder geval een zeiksnor zijn. Ik zeg: René Danen.
Van Pruisen is op omscholingscursus geweest en is nu de stijlloze von Ombudsman.
seven | 03-04-10 | 15:06
Plasterk = -edit. Het moet wel.
De boze blanke vrouw alias bloejelink hangt hier ook rond, af en toe. Wie dat dan weer is, shoot me, i dunno.
Rammstein | 03-04-10 | 15:18
Maar Leon niet.
Het wordt natuurlijk Kouwes:
... ja dus van dat klagen enzo dat is al en keer goed en aardig en zo maar zoals Vieze Tonnie laatst al zei van klagende mensen zijn zagende mensen ergo pro leertariërs die je gewoon keihard moet afschieten en in een afgrond moet gooien en derhalve verwijs ik uw klacht dan ook door naar de waterput dan roept u klaag klaag en ach ach en dit en dat en zus en zo
Wat democratisch
NoMinister | 03-04-10 | 15:17
Wishfull thinking ....
Leon de Winter, zou kunnen.
NoMinister | 03-04-10 | 15:15
Donner ?
DW himself, om de boel een beetje in lijn met POWNED te houden?
Hoxha refereert aan een man. Daar sta je dan met je 3 suggesties.
Opties aanvult; Bas Paternotte, Arend Jan Boekestijn, Jeroen Mirck, Marcel van Dam, Pritt.
Teun van het Tuinpad | 03-04-10 | 15:14
De eerste paar topics zijn al gesneuveld door de Kulturfuhrer, dus daarom moesten we zo lang wachten.
seven | 03-04-10 | 15:12
Nieuwe namen, nieuwe kansen. Ook weer waar.
'zijn een ander' moet zijn: zijn andere
Bos Hout | 03-04-10 | 13:48
Ik vond het al zo rustig.
... en Theo van Gogh is dood, dus mijn vertrouwen in de juiste keuze ontbreekt ook al.
Twee dagen is zo een beetje de tijd dat het al als waarheid is bestempeld, dus het lijkt veilig om een censuurbaas te hebben maar het is het niet. Ik ben tegen censuur, hoe dan ook. Bindende adviezen zijn een ander woorden voor onbeperkte zeggenschap.
Rammstein | 03-04-10 | 15:07
Die jorist zichzelf ipproxygewijs toch altijd vanzelf terug?
@LazyLady | 03-04-10 | 15:08
Ik opteer een Luie Dame. Of doe anders een Bottehond of een Merlot, of misschien nog beter: Seven.
Ik heb liever een anonieme ombudsman.
seven | 03-04-10 | 15:06
Ja leuk Mark Twain dan kunnen ze elke dag een topic rectificeren.
@Lets Kuttekrap | 03-04-10 | 15:04
Felix Meurders draagt geen sluier.
seven | 03-04-10 | 14:55
Dus een Laat Bevert Vrij meel is kansloos ?
Aha, ene ombudsman? Vraag me alleen af wat het nut ervan is, de term: tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend, lijkt me de lading wel aardig te omschrijven.
Mogelijke opties; Bert Brussen, Fleauxe, van dal, Jane Doe, mark twain, Plasterk, Jan Pronk, van Jole.
Kan GS alvast een tipje van de sluier oplichten?
www.ombudsman.nl/
Heeft geen rechtskracht. Maar zijn adviezen wegen zwaar. De gemeentelijke niet trouwens. Iets met corruptie.
Wazzzah | 03-04-10 | 14:58
Je hebt gelijk. Er zit glas omheen.
@Sliptong | 03-04-10 | 14:57
Ik hou niet van glazen ;) Toch bedankt.
Is het wellicht Mahmoud Ahmadinejad?
Hoop wel dat de mails van de notoire zeurpieten openbaar worden gemaakt. Puur Ter leering ende vermaeck.
seven | 03-04-10 | 14:55
Ach so !
Wazzzah | 03-04-10 | 14:55
Was een geintje Henk. * glas aanreikt *
Strotgrondel | 03-04-10 | 14:44
Vertel dat de Jeauden maar eensch!
Het idee van een ombudsman is niet hetzelfde als en unbanman. Het is om te klagen over winterbanden, balkjes ja / nee, namen van verdachten nog niet veroordeelden, onschuldige poesjes, chubby rechtenstudentes.. enz..
@Sliptong | 03-04-10 | 14:14
Och, niet nadenken maar typen is het credo. Als Joris meer dan 1 miliseconde na moeten denken over het dan wel niet verwijderen van mijn reactie, dan is het prima. Zo blijft hij scherp en eventuele kapers op de kust voor. Verder is kritiek uiten de enige reactie die ik ken, ik heb dan ook geen vrienden. Maar die wil ik ook niet, vrienden zijn in essentie gewoon profiteurs. Praat ik nou weer tegen mezelf? Godver, ik moet toch een keer met iemand gaan praten. Maar ik hou niet van geldkloppers. En niet van geld. Of blut zijn. GODDAMNIT! *grijpt naar fles*
We hadden er al een tijdje niets van gehoord, we wisten niet eens dat hij journalist was, maar DRIES ROELVINK is dus terug
@titsme | 03-04-10 | 14:05
En als al die linkse lamlendelingen dan nu ook met terugwerkende kracht weer gaan werken hoeft de AOW ook niet omhoog. Sterker nog: dan kan de VUT voor iedere hardwerckende mensch.
Parsons | 03-04-10 | 14:53
Ok, dan ga ik me er ook aan wagen.
Have a nice weekend. Cya.
@seven | 03-04-10 | 14:45
Jazeker, tijd mee gespeeld en getest voor atm0s.
.
*nu echt out*
En is er wellicht nog iets te vinden over bv. de missie, funktie, organisatie, bevoegdheden, werkwijze etc. etc. van deze ombudsman?
@LazyLady | 03-04-10 | 14:39
Werkt geweldig!
.
*out tot morgenavond*
werfbaas | 03-04-10 | 14:41
De bretels van Jort Kelder hebben geen cupmaat.
Ik zou het wel geinig vinden als al die reaguurders die er na, en om, en met bottehond uit gesodemieterd zijn, hier weer komen reageren.
Moeten ze wel eerst allemaal ff bij Frits Bom 2.0 in de pen klimmen.
O jaa die Chinese Mafkees: nattebever alias kop of cunt alias berserker vond ik ook altijd wel een vrolijke verschijning hiero in de draadjes.
Ben benieuwd!
Zeg redaxie, weten jullie zeker dat klachten onderbouwd moeten worden met links?
Wat is er nou weer verkeerd aan moraal?
<ombudsman@geenstijl.nl>: host ASPMX.L.GOOGLE.com[74.125.79.27] said: 550-5.1.1
The email account that you tried to reach does not exist. Please try
550-5.1.1 double-checking the recipient's email address for typos or
550-5.1.1 unnecessary spaces. Learn more at
550 5.1.1 mail.google.com/support/bin/answer.py?...
7si4422843eyg.6 (in reply to RCPT TO command)
Reporting-MTA: dns; srv1.dogodigi.net
X-Postfix-Queue-ID: 4F6AECDE8C
vander F | 03-04-10 | 14:45
"Stan, Stán, the Unban Man "
*hard maar vals zingt*
Pieter Hilhorst ?
Mail komt onbestelbaar terug. Waar kan ik een klacht indienen?
Het is dit script:
.
while sleep 60; do
echo -n > /usr/var/mail/ombudsman
done
@ juriste / 14:13
Rechters worden toch niet ontslagen, dat zou jij moeten weten
@ seven | 03-04-10 | 14:14
Hij is sinds zijn vertrek bij GS inderdaad aardig aangekomen ja
baatstra | 03-04-10 | 14:27
Ik voel meer voor het omverwerpen van die verrotte institutie.
Een flinke dreun op de F5-knop van de maatschappij zet meer zoden aan de dijk dan offline meelullen in smoezelige achterkamertjes waar 'glas, plas was' het credo is.
*te filosoferen zit over staatsgreep*
Hmm,
de Unbanman?
Parsons | 03-04-10 | 14:27
Kende je deze? (Helaas weer offline) www.vimeo.com/7701222
irriducibili79 | 03-04-10 | 14:36
Nergens, het is de laatste optie. Je kan net zo goed tegen 'n muur gaan mekkeren. Geen zin dus.
Rammstein | 03-04-10 | 14:38
Bedankt, ze stond ook op bovenaan de bellijst dus ik had het kunnen weten.
Patricia Paay ?
Nico de Haan, na twee nachten doorhalen?
Doe eens 'n hint Hoxha, de cupmaten bijvoorbeeld...
Parsons | 03-04-10 | 14:27
Werkt het goed? Ik ben een beetje huiverig om het te installeren. Ik heb de laatste tijd te veel troep binnengehaald, waardoor mijn compu tergend trager is geworden. Tenminste, ik vermoed dat het daaraan ligt.
irriducibili79 | 03-04-10 | 14:36
Bij de moeder van de Banbudsman.
harry pikkel | 03-04-10 | 14:33
Oh, hier heet het een OmSchultman
#flauw
En waar moeten we dan klagen over de ombudsman zelf.
Frits Bom?
1 april was toch alreeds geweest?
baatstra | 03-04-10 | 14:27
Ha! Ik ben nog niet dertig. *driftig door F-5't , zweet van voorhoofd veegt*
ik vind het nou al een eikel
Parsons | 03-04-10 | 14:18
Deze? www.takemeshop.nl/index.php?page=shop....
JosVerbeek | 03-04-10 | 14:31
In dat geval staat er bij mijn plaatselijke AH altijd een ombudsman voor de deur.
En gaat die ombudsman dan ook anonieme klachten behandelen ?
baatstra | 03-04-10 | 14:27
Dat is een artikel van Mei Li Vos die nota bene meeheult met de PvdA !
Er zijn gewoon teveel Baatstra's en dat betekent dat bij de bezuinigingen vooral de rijke linkse babyboomers ontzien gaan worden, dat heet solidariteit. Ik denk dat jij daarmee wel kunt leven, toch ?
Freek de Jonge dan?
seven | 03-04-10 | 14:05
Dat zou goed kunnen. Wellicht doet hij binnenkort weer een feniksje.
harry pikkel | 03-04-10 | 14:25
Afkorting voor iemand die iets voor je doet in ruil voor een blikje Budweiser..
Famke Helsema?
Leeft Aad van den Heuvel nog.
Marcel van Dam?
Oh, het is OudNoors. Zal wel niet in de tijd van de Berserkers ingevoerd zijn.
Dertigers, achter je laptop vandaan!
www.trouw.nl/opinie/podium/article3031...
Goh Bert, wat een kutbaan...
@seven | 03-04-10 | 14:26
Ahh! Dan mis je wel wat :)
Julio Paradisio is een zwaargewicht.
Parsons | 03-04-10 | 14:22
Opera hier..
Raar woord eigenlijk. Wat is een ombud?
v Maerlant | 03-04-10 | 14:14
Ik miste je al, maar je bent terug nu en dan. Onkruid vergaat niet.
*schop weggooien doet*
Eindelijk Joris Demmink volop in de spotlights. Micha zal jullie dankbaar zijn!
omnomnom
Jort Kelder, wat ik je brom.
@seven | 03-04-10 | 14:15
twitter.com/atm0s_/status/11520276615
seven | 03-04-10 | 14:14
Nee, die is te actief.
Ik heb het maar afgeslagen.
And his name is Punishment, Corporal Punishment.
You happy?
Een ombudsman voor ombudsmannen zou zo langzamerhand ook niet misstaan overigens. Neem nou die Wabeke... de man is eerder een verlengstuk dan een tegenwicht.
@seven | 03-04-10 | 14:15
Nee, de plugin.
Paul Rosenmuller.
Parsons | 03-04-10 | 14:14
Je bedoelt de reaguurzoekmachine search-geenstijl.thruhere.net/ ?
seven | 03-04-10 | 14:11
En dan nog faxen naar een e-mailadres ook! Gewaagd.
Bos Hout | 03-04-10 | 14:11
Oh. Niet van onderwijs, want daarvoor is hij ongeschikt gebleken.
De tweede. Pfoei wat een werk.
Wazzzah | 03-04-10 | 13:37 . Helaas, maar als je plempt dat van Pruisen eens een keer hard in z'n * genomen moet worden, vraag je er om. Lees de huisregels nog eens.
Strotgrondel | 03-04-10 | 14:10
Mooie poging, al denk ik dat onder de zwans van bevert redelijk wat sérieux schuilgaat. Maar nu zijn we aan het speculeren hè? Ik kan onderhand een soldatenkerkhof vullen met de namen die ik mis. En een massagraf met degenen die ik niet mis.
juriste | 03-04-10 | 14:09
Is Bert Brussen dan soms geen zwaargewicht?
@seven | 03-04-10 | 14:09
Laatste wijzigingen van atm0s gezien?
Het is iemand met veel tijd. Een ontslagen rechter misschien.
@seven 14:09
Dan gok ik deze wel.
*muntje opgooit*
seven | 03-04-10 | 14:11
Gruwelijk. Je bent me een parsec voor. Die heeft geeneens meer tijd om te reaguren.
Haha , allemaal vis,
Sliptong gaat jullie plempsels ombutten! Wat een grap hè. De eerste is al binnen van newedav | 03-04-10 | 13:30 . Antwoord: de typhus voor U. Jammer dat U niet opgerot bent. Da's ook bindend.
juriste | 03-04-10 | 14:09
Hij wil weer minister worden.
*Ziet Einde van de Domheid al een stapel klachten faxen*
Er is maar 1 persoon capabel genoeg voor z'on job..... en dat is Leen!
v Maerlant | 03-04-10 | 13:57
Ja weet ik veel. Voor beverT is GS een gebbetje, een grap. Geen trots dus. Bottehond probeerde tot in uitentreure zijn standpunt te verkondigen. Je begrijpt wel dat dat nogal vervelend kan worden. Hoezeer wij hem ook waarderen.
Bos Hout | 03-04-10 | 13:57
Plasterk is degene die de subsidie heeft verstrekt en is als zwaargewicht te typeren door GS. Een ombudsman betekent dat GS overheidstrekken gaat vertonen.
newedav | 03-04-10 | 13:30
U weet waar het heen kan.
Zag laats ook een schim van wat leek op botte, maar die naam hou ik maar voor me, /slapendehonden
Parsons | 03-04-10 | 14:01
'Strotgrondels' List.'
Heb al kantoorruimte gevonden voor de man: www.telegraaf.nl/binnenland/6451151/__...
JosVerbeek | 03-04-10 | 13:48
Volgens mij is Heads or Tails inmiddels ook gevallen nadat Berserker Nr. 1 en natte beve en nattebever gevangen werden..
Werkt die ombudsman met terugwerkende kracht? *bibbert*
Carl Sagan - Pale Blue Dot
www.youtube.com/watch?v=p86BPM1GV8M
Sagan said, "We are star stuff" and "a way for the cosmos to know itself."
All the atoms on earth and in our bodies came from supernova that blew up over 5 billion years ago.
Aren't we all just walking, talking stardust -- this cosmos become AWAKE and looking back at itself? -- and aren't we intimately connected to it all?
We are this wonder called life become AWAKE
Please enjoy the dance.
And ultimately there's nothing that separates us from others in this grand mystery. Please be kind.
Ik wil graag klagen dat GS zijn PVV-roeptoeter status stilletjes probeert af te schudden, nu de PVV naar beneden dondert in de peilingen. Straks gaan we nog halleluja-vrhalen over Mark Rutte krijgen en blijkt Ab Klink eigenlijk ook gedemoniseerd. Moet niet gekker worden. Ombudsman, doe er wat an.
-weggejorist-
@v Maerlant | 03-04-10 | 13:57
Strotgrondel is een e-mail aan het schrijven. Wat ik je blief.
@ Chiant | 03-04-10 | 13:45
Omdat hij de Ombudsman gaat worden natuurlijk
Zoniet dan wordt het Bert Brussen en heeft Bott pech
Geert Wilders voor alle rechtspissers hier.
juriste | 03-04-10 | 13:54
Natuurlijk niet. Wringt met andere ambitie.
JosVerbeek | 03-04-10 | 13:48
Bedankt voor de info, ik waar hier niet zoveel meer rond.
.
Strotgrondel | 03-04-10 | 13:53
Waarom zou Bever niet te trots zijn en bottehond wel, zoiets snappu? 't Is niet belangrijk.
Wie het is? Plasterk natuurlijk!
v Maerlant | 03-04-10 | 13:39
Hoezo zou ik bever beledigen, ik vraag om z'n unban. Het blijft een rare kwast, maar altijd goed voor 'n grimlach. img509.imageshack.us/img509/9913/beave...
-weggejorist en opgerot-
@ drs. G. Flater | 03-04-10 | 13:45
Vandaar dat het karretje te koop staat?
ferrari308tekoop.wordpress.com/histori...
Vrouw zeurt te veel dat ie te duur wordt zekers..
@ Chiant | 03-04-10 | 13:40
Als hij/zij Wouke heet, moet dat mens maar gaan koken.
@drs. G. Flater | 03-04-10 | 13:45
Als u Normann Kleine nl.wikipedia.org/wiki/Normann_Kleine is, dan heb ik nog flink wat Euri's van u tegoed.
mag ik misschien weten wanneer de werkdagen zijn van de ombudsman. 1 keer per maand? Doet alvast mailtje sturen en zet een reminder in agenda twee maanden verder
v Maerlant | 03-04-10 | 13:39
FYI. Bever waart hier onder een rits andere namen rond..
Overigens ben ik benieuwd of de ombudsman iets weet tegen kamerplanten die weigeren terug te praten..
Teun van het Tuinpad | 03-04-10 | 13:43
Heb Tak even paar dagen weggestuurd. Hij begon overal de eieren al te rapen.
Zo te zien rijdt hij met een Saab.
@Telegraafhoerrr (13:31)
Pech voor u . . .
Flater is een mislukte dotcomondernemer die miljoenen weggetoverd heeft
@Strotgrondel | 03-04-10 | 13:36
Huh? Waarom is Bottehond gebanned?
Wat een softe onzin,
geef mij maar met coke gevulde paaseieren.
Het is Wim Heitinga wat ik je brom.
Ik herken de foto; het is Prins Claus met de pijp van Bernhard.
zou zo maar eens Bertje Brusse kunnen zijn.
Responsetijd hooguit twee dagen?
Waarschijnijk geweaun een autoreply dat je ongelezen de typhus achter je oogbollen kunt krijgen.
ik ken nog iemand die momenteel banken aan het verkopen is. Ies ook ooit een een advocaat geweest
Was Tak het sprokkelen zat ?
Prof. Hoxha, complimenten voor weer zo'n geweldige introductie-tekst ! Het zijn proza-juweeltjes !
Teun van het Tuinpad | 03-04-10 | 13:35 ; ik lach me rot man!
www.aanspanningnicolaes.be/images/nieu...
robbah | 03-04-10 | 13:35
Vertel?
@Bozsma | 03-04-10 | 13:41
Feitelijk niet, al wordt zijn loon dan wel betaalt van belastinggeld, en een druppie STER.
Regilio!
Dinnetje van RucTor?
100% Prem.
Hoe zit dat eigenlijk met het schoffelen van ambtenaren? Een korte zoekopdracht in het grote archief leert dat GeenStijl geen hoge dunk van hen heeft. Toch wordt er nu met enige trots een ambtenaar gepresenteerd.
We ontkomen er niet aan. Is Rutger bijvoorbeeld niet ook een ambtenaar als hij voor Pauwnt gaat werken?
G-unite jorist weg waardoor er weer een ombudsman nodig om het goed te maken.
Zijn het er zoveel dan?
@Hoxha
Perfect geschreven stukje.
Iek wiel foto weg!
Ik wil dat de veroorzakers van de financiele crisis het gelag gaan betalen en niet de mensen die hier part nog deel aan hebben.
Pim Fortuyn!
R. Plasterk!
Ik zweer het je, ze hebben Leen gestrikt...
Er is wellicht dan weer hoop voor Bijstandskoning, nu veroordeeld tot een überlinksch duister VK-blogje.
@Fijnstoffer | 03-04-10 | 13:37
www.youtube.com/watch?v=zogl9bHw5gE
Mag dit eigenlijk nog wel, op 3 april?
@Vieze Tonnie | 03-04-10 | 13:38
Rectaalficatie inderdaad.
Strotgrondel | 03-04-10 | 13:36
Indirect beledig je Bever daarmee, al bedoel je 't natuurlijk niet zo. Wist overigens zelfs niet dat ie geband was: nog zo'n monument waar je met je fikken afblijft. Botte zou wel terugwillen denk ik, als ze 't vragen; 't is toch een beetje z'n leven.
Weesie heeft vast nog wel wat tijd over ..
Als de ombudsman een klacht gegrond verklaart, wat dan? Rectificatie? Lammenielache.
@JosVerbeek | 03-04-10 | 13:34
Dat zou wel een aardige wezen. Hij is inderdaad wel van de feiten en argumenten. Heb hem al een poosje niet meer actief gezien hier.
De Chileen?
Ombudsman? Geen vrouw? Geen Ombudsmens? !Dscriminatie!
-weggejorist-
"Wachttijd tot een antwoord: hooguit 2 werkdagen"
Dat is nog eens een statement.
In ieder geval aanzienlijk beter dan het meeladres van de unbancommissie.
Daar is de missie: GeenAntwoord
Dominee Gremdaat?? Ik wist het!!
Ik denk niet dat bottehond terug wil, al zou 't kunnen. Te trots.
God? Allah? Jahweh?
Gezellig he.
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons...
@Bos Hout
Sterker nog, de ombudsman heeft inmiddels al weer wat nodig
Twee woorden. Is het een man? Ja? Frits Bom! Nee?
Bert Brussen!
Bottehond wordt de ombudsman, wat ik je brom.
Ombudsman? Hebben we die nodig dan?
Eerst bottehond terug, dan zien we wat we kunnen doen voor de ombudsman.
Dus ik kan nu officieel een klacht indienen? Ik pleit voor een unban van beverT,
snel graag, voordat 't hier saai wordt.
Art Vandelay Ultor | 03-04-10 | 13:30
U weet nu waar u terecht kunt !
Volgens mij is jullie omdoucheman zanger Rinus.
Wordt G.S. ook al salonfähig?
"Heb je een ban, graag zeiken bij de ombudsman"
't Is Prem wat ik je Brom
Ik mag hopen dat het Drs. G. Flater is
Jullie ombudsman heeft een second opinion Robbah nodig!
Vul uw klacht in:
a) Waarom pakken jullie nooit de PVV aan?
b) Waarom pakken jullie altijd de PVV aan?
c) anders namelijk...
@Teun van het Tuinpad | 03-04-10 | 13:26
Inleveren dat kwartje!
Eauverigens is het Toof Brader.
-weggejorist-
Ach ja dat hoort erbij als je steeds meer mainstream wordt.
Hij is nog nog?
@Redaksie
Nu niet gaan vertellen dat ik het ben he.
REAGEER OOK