Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Terecht. Relatiegeschenkbedrijf weigert homopennen

krolhuilie.pngDie hostiegate was hartstikke leuk natuurlijk. Fijn kerkje pesten, alle homo's opeens vroom katholiek... lachen man. Wie zijn wij om de roze gemeenschap hun zeldzame rel-momentjes te misgunnen. Maar ooit moet het afgelopen zijn! Zo kondigt de Gaykrant vandaag alweer de volgende haatcampagne aan, dit keer gericht tegen Maxgiving, een winkeltje met relatiegeschenken te (alweer) Veenendaal. Maxgiving weigert namelijk pennen te bedrukken met het logo van Embrace Pink omdat men van mening is dat hun Godje alleen man/vrouw neukerij goedkeurt en al het andere niet. En een commercieel bedrijf dat zomaar een klant laat lopen, dat MAG natuurlijk helemaal niet van de klaaghomo's. En dus worden zowel die ouwe gek van de Gaykrant als de Commissie Gelijke Behandeling weer in stelling gebracht voor een potje ongeremd janken, zaniken en nog meer janken in de media. En daar hebben we dus even genoeg van gezien. Daarom: Maxgiving, gewoon stijf houden (OMG hihi) die poot! Iedereen heeft recht op zijn eigen achterlijkheid en Embrace Pink moet maar gewoon een andere pennenbedrukker/sleutelhangerboer vinden voor hun roze spam-meuk. Einde.

Reaguursels

Inloggen

Even een andere vraag:
Waarom bedruk je überhaupt pennen met je eigen logo?
Bijna ieder bedrijf heeft het, maar is daarmee ooit een klant overstag gegaan? Zo van: oe, gave pen, laat ik klant worden!
Of is het meer zo van dat je als bedrijf pas serieus genomen kan worden als je óók pennen met eigen logo´s hebt?
Clear me up!

IKEAhuisbewoonster | 25-03-10 | 13:40

Helemaal met Muts eens! Alleen vond ik dat met dat gezeik over de kerk ook al. Kortom: Volgende keer iets eerder wakker worden, Muts!

KimmyHead | 25-03-10 | 11:55

Sliptong | 24-03-10 | 15:03
ik zet wel een raampje open.

Geile Markeerstift | 25-03-10 | 09:01

-weggejorist-

Peteralleco | 25-03-10 | 08:16

Tís ook een beetje sneu allemaal die ik word kut behandeld mentaliteit van die overtuigde homo's. Mijn moeder is al 24 jaar samen in relationele zin met een vrouw, nou ik kan je vertellen dat ik (helaas) weet dat er ook iets op sexgebied plaatsvind maar dat ik ook weet dat ze niet met een nichtefluitje aktie gaan voeren om wat te verwaarlozen is.

De kantonnier | 25-03-10 | 06:11

Ik heb bij dat bedrijf 750 dildo's met "Jesus redt" laten bedrukken. Dat was geen enkel probleem.

KrakerJack | 25-03-10 | 05:18

Als die homo club nou lef had dan hadden ze het hostie protest verplaatst naar een Moskee en voor de pennen een rechtgeaarde Islamietische drukker opgezocht. Maar ze scoren alleen media met "gemakkelijke" targets.
Waarom zou die homo club toch zo wanhopig erkenning zoeken voor hun geaardheid? Zoals ze bezig zijn ga je het inderdaad bijna gaan zien als een afwijking of een soort handicapt.
En als de Veenendaalse drukker 10 kerken en 15 christelijke scholen als klant heeft en daar zijn loon en zijn personeel van kan betalen, dan kan ik me heel goed voorstellen dat deze drukker zijn naam niet wil verbinden aan homopennen.
Logisch toch?

jello5167 | 25-03-10 | 01:01

Het is inderdaad wel weer even genoeg met de nichtenlobby. Zouden ze lang hebben moeten zoeken totdat ze iemand vonden die niet wilde?

@ Peerke van hiernaast | 24-03-10 | 14:29
hij is goed.

Fietstas | 24-03-10 | 23:20

Hek is het prototype van beroeps boeroeper met zijn politiek korrekte gezeik.

Bigi Bana Boy | 24-03-10 | 22:16

Als je heel hard zoekt, vind je wel een bedrijf dat je logo niet op een pen wil drukken. En dan snel de media opzoeken...

schaapie | 24-03-10 | 21:59

-weggejorist-

amibothered? | 24-03-10 | 20:54

Waarom waarom uitgerekend daar je pennen bestellen?
tssssss dat is ook wel erg dom

klein_broertje | 24-03-10 | 20:26

solidstate | 24-03-10 | 18:30
Duh? Mis ik iets? Ik zeg dat de overheid neutraal moet zijn.

niet voor de hond | 24-03-10 | 19:54

Beginnen een beetje op finnen te lijken he die heaumeaux ...

watson357 | 24-03-10 | 19:52

Laat iedereen toch lekker in zijn waarde! Waarom zou je alle aanvragen van klanten aan moeten nemen? Ga toch lekker ergens anders pennetjes kopen, er zijn er nog zat hoor.

Franciscus Borchwerf | 24-03-10 | 18:46

-weggejorist-

Peteralleco | 24-03-10 | 18:31

niet voor de hond | 24-03-10 | 16:46
De NL overheid hoort GEEN religie uit te dragen en al helemaal GEEN islam.
Islam is geen religie maar een staatsgevaarlijke ideologie.

solidstate | 24-03-10 | 18:30

Dit is aardig zwakzinnig... als een bedrijf je niet als klant wil om een voor hun valide reden dan ga je naar de ander. Het is iets anders als het een publieke organisatie is of als zij het monopolie hebben op iets, maar op relatiegeschenken? Kom op zeg doe ff normaal...

DickieDick | 24-03-10 | 18:05

Wat als Maxgiving ze nou héél duur had gemaakt en die nichten kwamen met het argument dat ze hier geen ja tegen mochten zeggen van hun accountant? Had Maxgiving dan ook een punt gehad en koste wat het kost die order af kunnen dwingen?
Rot toch op man, rugtuffers. Bah! Aandachtshoeren zijn het. Allemaal!

jekalemoeder.nl | 24-03-10 | 17:39

sjaakdeslinksesul | 24-03-10 | 17:11
1. Je legt me dingen in de mond die ik niet zeg.
2. Je verzint regelgeving die er niet is.
3. Je stelt een publieke organisatie (overheid) gelijk aan een private organisatie (commercieel bedrijf). Dat is hetzelfde als zeggen dat een appel een peer is,.
4. Je vergelijking met Iran is absurd.
Ergo: ik stop hier de discussie.

niet voor de hond | 24-03-10 | 17:25

Die bruinridders beginnen me mateloos te irriteren. Door de vergrijzing en AIDS zijn er kennelijk te weinig jongenskontjes beschikbaar. Dus zetten ze alle grenzen open voor analfabete inteelt. Wat maakt het uit hoe dom en kansloos het is, als het maar bukt voor het PVDA/GL lid.

Moraal van het verhaal: een stem voor PVDA/GL is een stem voor zowel een lul als een asshole.

lijm11 | 24-03-10 | 17:20

niet voor de hond | 24-03-10 | 16:46
Regelgeving is er al, dus met de administratieve lasten valt het wel mee.
Het bedrijf hoeft zijn klant in dit geval niet te bedienen en de overheid moet dat wel, omdat ze nu eenmaal andere plichten hebben? Klopt, de ene paait zijn klanten en de andere paait zijn stemmers om zo de eigen doelen te verwezenlijken.
Maar volgens jou mag de meerderheid bepalen wie de overheid wel of niet als klant mag weigeren, en mogen de financieel minder producenten die niet door winst maar ideële motieven worden gedreven, gaan uitmaken wie een bepaald product in handen mag hebben.
Klinkt als Iran.

sjaakdeslinksesul | 24-03-10 | 17:11

@Quincy Jones | 24-03-10 | 17:00
dat doet wilders wel :)

TheLuggs | 24-03-10 | 17:11

LOL @ (OMG hihi)

Leoon. | 24-03-10 | 17:06

Liever over de gristenen heenpissen though. Het had natuurlijk veel leuker geweest een een gay-pennenmakerij, het kruisje niet had goedgekeurd ofzeau.

Quincy Jones | 24-03-10 | 17:00

Maak je eens druk over de Islamisatie, homo's.
Gaat ook op voor feministen, btw.

Zo jammer! | 24-03-10 | 16:57

@Achterdocht | 24-03-10 | 15:48
Een beetje naming and shaming kan geen kwaad. Ik geef de gaykrant ook groot gelijk dat ze een artikel aan besteden. Tenslotte als maxgiving problemen heeft met homosexualiteit is het niet onredelijk voor de gaykrant om daarover te berichten. Aanklachten en de CGB is verspilde moeite.

Eerlijk gezegd blaast geenstijl het buiten proporties, want als een homobelangenclubje een klacht bij CGB neer wil leggen omdat ze zich onheus bejegend voelen is dat hun goed recht. Om dat als haatcampagne te omschrijven vind ik dan weer zeer zwak. Had geenstijl er geen aandacht aanbesteed, had 95% van de lezers er hier nooit wat van gehoord...

TheLuggs | 24-03-10 | 16:47

sjaakdeslinksesul | 24-03-10 | 16:27
De overheid is iets heel anders dan een commerciële instelling, en heeft dus andere plichten. Wat u predikt is geen neoliberalisme, maar betutteling. U gaat bedrijven vertellen dat ze moeten vastleggen voor wie ze wel mogen produceren en voor wie niet. Nog wat extra regelgeving, want dat hadden we nog niet in dit land. Thanks mate!

niet voor de hond | 24-03-10 | 16:46

Ja, homo's moeten niet zo janken. Als het ene bedrijf je pennetje niet wil bedrukken, dan ga je toch gewoon naar een ander bedrijf. Het werkt precies zo als een deur-beleid bij horecabedrijven; wil het ene bedrijf je er niet inlaten omdat je niet de goede soort bent, dan ga je gewoon een deur verder. Al dat lange tenen gedoe is misselijkmakend. En het levert meteen weer een leuke economische kans op... start een homo penen bedrukkerijtje, net als een homo-café, een moslim erotische-webwinkel, of katholiek jongens-internaat ;-) Heerlijk die nostalgische vijftiger jaren hokjesgeest...

Dagelijkse Dosis | 24-03-10 | 16:43

@Multiflauwekulti | 24-03-10 | 14:42
Euh, nee, niet ieder bedrijf heeft het recht om zomaar klanten te weigeren. Als je als winkel neerzet dat marokanen niet gewenst zijn zul je dat ook meteen aan den lijve ondervinden.

TheLuggs | 24-03-10 | 16:31

Of neem dit:
www.spitsnieuws.nl/archives/provinciaa...
Die man had als burger recht op een dienst, maar hij had grote bezwaren tegen de kleding van de ambtenaar die de dienst moest leveren. Lullig voor die ambtenaar, maar de man heeft als burger gewoon het recht een ambtenaar zonder hoofddoek te eisen en de producent, in dit geval de gemeente, had daarin gewoon moeten voorzien, omdat hij als klant dat graag wil. En dat is dus je taak als overheid, diensten leveren aan burgers ipv een waardeoordeel te gaan vellen over diezelfde burger of de hele maatschappij. Hooguit stuur je het een beetje aan en dan nog bepaalt de gemiddelde burger hoe het eruit moet gaan zien...
Precies hetzelfde geval dus als in onderhavig topic, alleen moet je voor overheid nu maxgiving lezen en voor burger klant.
Zo zie je maar weer hoe dat verderfelijke neoliberalisme licht aan het einde van de tunnel kan brengen.

sjaakdeslinksesul | 24-03-10 | 16:27

sjaakdeslinksesul | 24-03-10 | 16:05
Bedrijven mogen zelf kiezen of ze specifieke spullen vervaardigen en leveren. Als het product al gemaakt is, mag men klanten niet meer weigeren. In dit geval moest een en ander nog gemaakt worden. Dat jij denkt dat het niet kan moet je zelf weten, maar 'denk ik niet' is in de rechtspraak geen argument.
Je hoeft ook helemaal niet vooraf te specificeren wie je weigert en waarom. Jij verzint hier gewoon ter plekke nieuwe regelgeving. Ben je een pvda'ert? Als jij me belt voor een offerte, en ik hoor een hond op de achtergrond, kan ik zeggen dat de deal niet doorgaat, tenzij ik de order al bevestigd heb. Dat ik daarmee mijn eigen glazen ingooi is mijn probleem.
Die vergelijking met de zorg en de moslima slaat nergens op. Een werknemer is geen product, en de zorg is een publieke voorziening van de neutrale overheid. Dat is niet te vergelijken met deze situatie.

niet voor de hond | 24-03-10 | 16:26

Maxgiving: Keep up the good work. Vrije marktwerking enzo.....

Allen All | 24-03-10 | 16:15

Weer zo'n achterlijk bedrijf dat een allesoverheersend fantasiefiguur als hoogste macht ziet. Boycotten die handel en verder inderdaad gewoon niet meer over hebben. Het moet ook niet te zeikerig worden met dat heerlijke weer buiten :-)

Dafman | 24-03-10 | 16:09

niet voor de hond | 24-03-10 | 15:46
Niks onzin. Mag je als bedrijf zelf bepalen dat exact hetzelfde product aan de ene klant wel en aan de andere klant niet geleverd mag worden? Ik denk van niet. Je moet als bedrijf zelf de keuze maken om bepaalde producten wel of niet te leveren. En dan mag de klant beslissen of hij van jouw producten of diensten gebruik wil maken.
Het is aan maxgiving om aan zijn klanten duidelijk te maken dat bepaalde producten niet geleverd worden, zelfs wanneer je product of dienst oprekt tot aan de woorden die op die pen gedrukt worden. Niet om bepaalde klanten te weigeren, omdat de organisatie die ze vertegenwoordigen niet neutraal is.
In het verlengde van je opmerking (als je voor product werknemer leest) zou een moslimwerkgever in bv de zorg niet-moslima's dus mogen opdragen om geen mannelijke cliënten te verzorgen, aangezien zijn recht als werkgever om zelf te bepalen welke klanten wel of niet geholpen mogen worden door zijn werkneemsters boven het recht van zijn klanten staat om een dienst (of die nou door een vrouw, man, moslim of niet-moslim wordt uitgeoefend) uit te laten voeren.

sjaakdeslinksesul | 24-03-10 | 16:05

Laat ze die pennen in hun r*** steken.

jaap1423 | 24-03-10 | 16:03

Niks aan de hand doorlopen! Gewoon naar een ander bedrijfje stappen die deze pennen wel wil maken. En in gedachte Maxgiving gewoon voor de rest van je leven verbannen. Ik denk dat ze bang zijn voor reacties vanuit hun prachtige stad, waar het de laatste tijd al zo heerlijk rustig is.

blackgear | 24-03-10 | 15:56

Ik ben voor homo's, maar tegen mietjes ;-) Altijd dat principieel geneuzel, ga dan naar een andere relatiegeschenkenboer en houd je mond.

Jax | 24-03-10 | 15:52

Eigen bedrijf dus hun mogen zelf kiezen wat ze bedrukken,al is het mijn reet dan heeft nog niemand er iets over te zeggen. Dat is wat ik er van vind.

Nifelheim | 24-03-10 | 15:48

sjaakdeslinksesul | 24-03-10 | 15:35
Ik ben d'r ook nog niet helemaal uit of hier nou echt vanuit overheid ingegrepen moet worden. Dat de geweigerde homo's er herrie over maken gun ik ze van harte, dit soort gedragingen mogen breeduit in de media. Uitlachen die barbaren met hun nare activiteiten. Maar hoe nu verder? Ik weet niet zeker of er een verder (civiel of strafrechterlijk, zeg maar) moet zijn.

Achterdocht | 24-03-10 | 15:48

sjaakdeslinksesul | 24-03-10 | 15:35
Flauwekul. Embracepink heeft niet zomaar andere waarden en een neutraal logo. Embrace Pink bestaat puur en alleen om een aantal expliciete waarden te promoten. En laten dat nou net waarden zijn waar Maxgiving niet achterstaat.
De waarden van EmbracePink komen tot uiting in het logo (anders is het een slecht logo). Dat logo is dus niet neutraal.
Banken mogen ook pornoboeren als klant weigeren, Geenstijl mag advertenties weigeren van de stichting Stop Wilders en ik weiger klanten die van honden houden.

niet voor de hond | 24-03-10 | 15:46

Dat gejammer, we zijn toch geen mietjes.

websenior | 24-03-10 | 15:45

Napeauleon | 24-03-10 | 15:42
Helaas voor hen maar Teun verkoopt, gaat niet door de knieën.

Teun van het Tuinpad | 24-03-10 | 15:43

Teun van het Tuinpad | 24-03-10 | 15:27
Ghehe @ blij als ze geholpen worden.
In jouw tak van sport kan ik me er iets bij voorstellen.
#stratenmakersdecolleté.

Napeauleon | 24-03-10 | 15:42

Ze hadden de hostie ook moeten bedrukken met
,,STIK ER MAAR IN,,

steile helling | 24-03-10 | 15:41

sjaakdeslinksesul | 24-03-10 | 15:35
Je hebt helemaal gelijk. Dit is een bizarre vorm van principieel zijn die ook mij tegen de borst stuit. Maar desondanks lijkt het mij een heilloze weg om hier stampei over te gaan maken. Gun ze de vrijheid om hooghartig te zijn.

Schoorsteenveger | 24-03-10 | 15:39

Knuffelhomo's zijn 30 jaar lang 'progressief' geweest en nu piepen over discriminatie is niet het juiste moment. Er zijn belangrijkere zaken, sorry voor de tere zieltjes. Ook al hebben jullie ergens gelijk, ik vind dat je iemand niet mag dwingen iets te doen wat hij niet wil. Ongeacht of dat te maken heeft met discriminatie. Gevolgen zijn voor eigen rekening maar dat lijkt me hier geen punt. Stoppen met zeuren dus, want dat anti-discriminatie is het paard achter de wagen.

NoMinister | 24-03-10 | 15:39

Schoorsteenveger | 24-03-10 | 15:35
Eerlijk is eerlijk: hij heeft wel een hoop fietsen terugbezorgd. En een een hoop anders spul. Niet terug, maar wel op Soestdijk bezorgd.

Bos Hout | 24-03-10 | 15:38

Bos Hout | 24-03-10 | 15:32
Groene papiertjes en dito vrouwtjes.
oddfellow151 | 24-03-10 | 15:34
*grinnik*

Teun van het Tuinpad | 24-03-10 | 15:36

Heeft een ondernemer het recht om een opdracht te weigeren als die hem tegen de borst stuit? Ja, ik denk van wel, het is alleen eigen omzet die hij misloopt.
Maar nergens staat in de advertentie van maxgiving dat zij een christelijke identiteit hebben; ze presenteren zich als ieder ander klantgericht bedrijf.
Als bedrijf op de vrije markt weiger je niemand als klant of werknemer vanwege zijn etniciteit, geloof of seksuele voorkeur, hooguit neem je geen werknemers aan die niet binnen je bedrijf passen of pas je je productie zo aan, dat je weet dat door jouw ongewenste klanten toch niks van je kopen.
Zou maxgiving bijbelteksten bedrukken op T-shirts waarin homoseksualiteit wordt afgekeurd als ze weten dat embrace pink ze online gaan verkopen? Ja, waarschijnlijk wel, ook al zijn hun klanten dan nog steeds homo en dragen zij dit ook op zijn Fleauxes ook uit.
Maar als dan een neutrale boodschap op een pen gedrukt moet worden voor een organisatie die andere waarden bezit dan jouw bedrijf, dan weiger je die opdracht opeens wel. Maxgiving weigert dus hetzelfde product te leveren aan bepaalde klanten dat ze aan andere klanten wel leveren, en daarmee discrimineren ze dus wel!

sjaakdeslinksesul | 24-03-10 | 15:35

Teun van het Tuinpad | 24-03-10 | 15:27

Eens, heb zelf 3 jaar achter de fietsenstalling bij station Sloterdijk gewerkt, nooit geen problemen met die gasten gehad.

oddfellow151 | 24-03-10 | 15:34

Ja, da's allemaal leuk en aardig, maar ik ben de echte Wim Heitinga.

Albert K. | 24-03-10 | 15:34

Teun van het Tuinpad | 24-03-10 | 15:29
Die man leefde van relatiegeschenken. En dat waren geen vierkleurenpennen.

Bos Hout | 24-03-10 | 15:32

[email protected] Hout | 24-03-10 | 15:27
Dat zou zeker een goede reaguurder zijn geweest. [Bernhard stem door Edwin Evers] Ik ken nog wel een paar donkere plekjes in Afrika.

Sliptong | 24-03-10 | 15:31

ROFLOL @ Bos Hout | 24-03-10 | 15:27

Teun van het Tuinpad | 24-03-10 | 15:29

eerlijkenop| | 24-03-10 | 15:11
Rustig rustig. De homosuele medemens doet gezellig mee op GS en de laatste nazi in Nederland is al een paar jaar dood www.volkskrant.nl/multimedia/archive/0... , maar zou ongetwijfeld een fantastische reaguurder zijn geweest.

Bos Hout | 24-03-10 | 15:27

Fleauxe | 24-03-10 | 15:25
Uggs dan.

-
Overigens zijn homosensuele klanten vaak de beste klanten.
Nooit echt zeuren over de prijs, blij als ze netjes en vriendelijk geholpen worden.
Niets mis mee.

Teun van het Tuinpad | 24-03-10 | 15:27

@Teun van het Tuinpad | 24-03-10 | 15:21: Sandalen? Gekkie, je wilt toch geen zand in je teennaden tijdens het cruisen?

Fleauxe | 24-03-10 | 15:25

Fleauxe | 24-03-10 | 15:23
Verdomd, da's waar ook.
T'is woensdag.

Teun van het Tuinpad | 24-03-10 | 15:24

@Sliptong | 24-03-10 | 15:19: ROFLOL
@Teun van het Tuinpad | 24-03-10 | 15:19: Je wordt hoe dan ook genaaid. Mits ze hun zin krijgen, that is. Dat heet het NicoDijkshoornEffect.

Fleauxe | 24-03-10 | 15:23

eerlijkenop| | 24-03-10 | 15:11
Heeft u uw sandalen aan ofzo..

Teun van het Tuinpad | 24-03-10 | 15:21

Dan zul je straks zien dat de mannen, die geen homo zijn, zo'n pen als geschenk weigeren.

juriste | 24-03-10 | 15:20

Fleauxe | 24-03-10 | 15:13
"De Roze Keffertjes"
Weer eens iets ander dan "Grijze Wolven"
;)

Teun van het Tuinpad | 24-03-10 | 15:19

Fleauxe | 24-03-10 | 15:13
Latexel dan maar?

Sliptong | 24-03-10 | 15:19

Zijn we bij GS nu voor of tegen heaumeaux?
azijnseikerT | 24-03-10 | 14:29
.
Voor mezelf sprekend is homo zijn prima maar kan je niet van iedereen verwachten, laat staan eisen, dat ze in hun bedrijf pro-homo reclamemateriaal gaan vervaardigen. Ook mensen die homofilie niet steunen hebben rechten als het gaat om handelen naar eigen eer en geweten. Zeker als het gaat om dit soort dingen, stap gewoon naar een willekeurige andere pennendrukker (er zijn tientallen zoniet honderden) en er is geen probleem. Het is een beetje als een bedrijf met een overtuigde VVD'er als directeur die het niet ziet zitten om campagnemateriaal voor GroenLinks te produceren. Dat is wat mij betreft hun goed recht, zeker zolang er nog genoeg alternatieve mogelijkheden zijn.

panadol | 24-03-10 | 15:19

niet voor de hond | 24-03-10 | 15:09
Gebeurt grotendeels door google adje en die doet alles voor geld.

Bos Hout | 24-03-10 | 15:19

eerlijkenop| | 24-03-10 | 15:11
Even alle gekheid op je stokje ouwe trekpop: ik heb niets maar dan ook werkelijkwaar helemaal niets tegen heaumeaux en vele reaguurders ook niet. Maar ga niet als een speenvarken lopen schreeuwen om godnondeju een pen! (of all objects). Zorg dat je je niet verlaagt tot de moslims. Die schreeuwen (en plegen) al moord en brand als je hun naam fout speld.

Sliptong | 24-03-10 | 15:18

@Cazi
Oja en de christenen zeggen tegen jou Christenfobe heaumeauhond? NEE, omdat de verdraagzaamheid door hen word uitgedragen en zij geen "vrijheid" opleggen.
Hypocriet vrijheidsgelul, alle vrijheid komt er door in gedrang.. We leven tegenwoordig met in een vrijheidsdwangbuismaatschappij...

_waverider_ | 24-03-10 | 15:17

eerlijkenop| | 24-03-10 | 15:11
Het is inderdaad van de pot gerukt. Maar dan nog, waarom hierover zo gaan zeuren?

Schoorsteenveger | 24-03-10 | 15:16

eerlijkenop| | 24-03-10 | 15:11
Je nick had zeker 'eerlijk en open' moeten zijn? Open voor wat? *satanisch lachje opzetten doet*

Sliptong | 24-03-10 | 15:14

eerlijkenop| | 24-03-10 | 15:11
Zie Sliptong 15:12

Superior Bastard | 24-03-10 | 15:14

@Teun van het Tuinpad | 24-03-10 | 15:07: 't zijn soms net extremisten. ;
[email protected] | 24-03-10 | 15:10: Eens. Als het zo doorgaat, dan moesten we maar eens gaan uitkijken naar Texel.

Fleauxe | 24-03-10 | 15:13

Een pen is wel wat achterhaald, een be(d)rukte draadloze muis is actueler, al zullen de Vlaamse feministen dan wel gaan rellen (muis = vlaamse vagijn).

Brakke Obama | 24-03-10 | 15:13

Vroeger had je nog wel eens penvriendinnen. Die konden echt enorm schrijven.

Bos Hout | 24-03-10 | 15:13

Timmy Hendrix | 24-03-10 | 15:07
Die fokking pen kan toch ook ergens anders gedrukt worden peophoofd? Als Maxie er bezwaar tegen heeft MAG hij dat weigeren. Ook zo'n verworven recht waar je voor moet blijven knokken. Straks sta je als groenteboer ook nog kaas te verkopen omdat de buurman dat eist. Ik eis kaas groenteboer! *pakken van lakens maken gaat*

Sliptong | 24-03-10 | 15:12

Er zijn zat linkse axtie drukkerijen die die homo pennen in stijloos roze willen drukken.
En anders de huisdrukkerij van GeenStijl die deze site elke dag drukt.

solidstate | 24-03-10 | 15:12

Wat een enorm nazi gezeik tegen homo's alhier... al dan niet mogelijk grappig bedoeld... geenstijl bezoekers worden met de dag rechtser. En om bij het woord drol of dildo jezelf meteen te verlagen to het niveau van een kind.... Het is gewoon belachelijk dat een bedrijf dat de doelstelling heeft winst te maken een klant weigert omdat het logo niet overeenkomt met hun religieuze doelstellingen. Dezelfde klant vindt het mogelijk wel goed als al die kinderverkrachtingen door priesters binnen de kerk in de doofpot zouden worden gestopt. Ik hoop dat ze snel failliet gaan en niemand meer zaken met Maxgiving wil doen!

eerlijkenop| | 24-03-10 | 15:11

niet voor de hond | 24-03-10 | 15:09
Ja.
Maar dat doen ze niet.
Levert een heerlijke repo van Rut op.

Teun van het Tuinpad | 24-03-10 | 15:10

Fleauxe | 24-03-10 | 15:05
We hebben ze nondeju al 020 gegeven. Het blijft geen feest.

Sliptong | 24-03-10 | 15:10

@Fatwa | 24-03-10 | 15:05. Niet zo opmerkelijk.
Wat dacht je hiervan: Mag Geenstijl een advertentie weigeren voor de Open dag van de Essalaam Moskee in Rotterdam?

niet voor de hond | 24-03-10 | 15:09

Sliptong | 24-03-10 | 15:08
Welcome.

Teun van het Tuinpad | 24-03-10 | 15:09

Teun van het Tuinpad | 24-03-10 | 15:06
You know what I mean and I do my little talk on the catwalk, on the catwalk yeah. Heerlijk. Dank. Vieze Freddy...

Sliptong | 24-03-10 | 15:08

tm2000 | 24-03-10 | 15:04
"Gewoon de rug recht houden" had ook gekund.

Schoorsteenveger | 24-03-10 | 15:07

Lekker doorrellen zou ik zeggen. Ik zat net in de bus en dacht na over alles... Sinds de jaren zestig, zeventig en tachtig hebben we enorme vrijheden verworven, homo-acceptatie en vrouwenemancipatie bijvoorbeeld, waaraan nu weer wordt geknaagt. Denk maar aan homohaat onder moslimmacho's terwijl hun vrouwen beter de ganse dag in de keuken zitten en hun bek moeten houden. Als wij denken dat we lekker met onze verworvenheden achterover kunnen leunen hebben we het mis. Voor onze vrijheden moet permanent gestreden worden! Daarom recht zo die gaat Gaykrant! Ik wil die pen!

Timmy Hendrix | 24-03-10 | 15:07

tm2000 | 24-03-10 | 15:04
Precies, een mooie pen maakt mij eauk altijd 'vrolijk'!

Ashtrey | 24-03-10 | 15:07

Fleauxe | 24-03-10 | 15:05
Die schreeuwnichten altijd.
;)

Teun van het Tuinpad | 24-03-10 | 15:07

Een stoplicht springt op rood, een stoplicht springt op groen, in de Bible Belt is altijd wat te doen.

James St John Smythe | 24-03-10 | 15:07

Mutsaerts jij bent toch homo ,w+

olla | 24-03-10 | 15:07

Teun van het Tuinpad | 24-03-10 | 14:59
Eauck eensch, kinderen en ook dieren moet je alleen laten spelen

Brakke Obama | 24-03-10 | 15:07

tm2000 | 24-03-10 | 15:04
Precies. Laat dan grote roze dildo's bedrukken met de tekst: "achterom bezorgen". Dan ben je pas hip.

Sliptong | 24-03-10 | 15:06

Je mag toggg goddoemme wel wat weigeren? Als ik Max was zou ik ook geen geschenken met Arabische teksten laten maken. Voor je het weet staat er op je mokken: "Max is een beetje raar". En dan is het einde zoek. Pfff.

Sliptong | 24-03-10 | 15:05

Eens, men moet niet denken dat ze alles maar door de strot kunnen duwen.
Prima als je gehoor wilt geven aan homoseksuele gevoelens, moet iedereen voor zichzelf weten. Het hoeft echter niet overal met koeienletters geschreven, we weten het nu wel.

Fleauxe | 24-03-10 | 15:05

inderdaad,
Het is opmerkelijk, maar je hebt het recht als bedrijf om bepaalde klanten niet te bedienen. Maar die pennetjes komen er wel. Er is echt wel een andere drukker te vinden.
Als ik pennetjes moest drukken met allah akbar of God is liefde, dan zou ik het echter wel gewoon doen. Maar ik heb dan ook het geluk dat ik niet gehersenspoeld ben door een ideologie. En dat siert me vind ik persoonlijk :D

Fatwa | 24-03-10 | 15:05

"Maxgiving, gewoon stijf houden (OMG hihi) die poot!" - hiervoor koppen bij de Televaag verzonnen zeker?
Pennen zijn zo gay!

tm2000 | 24-03-10 | 15:04

Eurotokkie | 24-03-10 | 14:55
Sorry, bedoelde @jou bij 14:59

oddfellow151 | 24-03-10 | 15:04

Geile Markeerstift | 24-03-10 | 14:58
Ik dacht al, wat ruikt het hier virtueel....

Sliptong | 24-03-10 | 15:03

Mogen potloodventers wèl pennen laten bedrukken bij Maxgiving?

Fijnstoffer | 24-03-10 | 15:03

@Turrukje | 24-03-10 | 14:52
Je hebt gelijk de volgende redenatie zit er denk ik achter (zonder gemeen te willen zijn)
---
homo's beschouwen we als eigen volk. Daarop mogen we kankeren. Net zo goed dat zij dat op ons mogen doen.
---
moslims beschouwen niet als eigen volk. Als een moslim dus gaat zeiken over homo's, dan zeikt ie over 'onze homo's' en dan worden we nijdig.
---
Een moslim zou ook eerder kritiek op de Koran accepteren als het uit eigen kringen kwam dan uit andere kringen

Feiten | 24-03-10 | 15:01

begrijp de homo bewegin nu even niet. en dat wil ik eigenlijk ook niet. Ten eerste is een normaal gezin dan toch een tijdrovende bezigheid en hou je je niet met dit soort onzin tegen.

Als de homombeweging alleen maar in het nieuws kan komen met dit soort items dan moet toch de gemiddelde homo zich afvragen of hij/zij nog wel een homo wil zijn. homohealing: www.telegraaf.nl/binnenland/4395243/__...

dolffie | 24-03-10 | 15:00

Brakke Obama | 24-03-10 | 14:56
Eensch.
Met uitzondering van pedosexueel gedrag.

Teun van het Tuinpad | 24-03-10 | 14:59

oddfellow151 | 24-03-10 | 14:52

Ik niet, maar als die mannetjesgeiten konden praten.
*nog nadenkt of bokkenneuker niet te grof is*

oddfellow151 | 24-03-10 | 14:59

@ Turrukje | 24-03-10 | 14:53
Zo knap ook... dat je een (rassen!!)discriminatie-kaart uit een la wilt trekken die in dit topic gewoon op slot zit...
Knap irritant, dat is.
Het gaat nu ff over de homo's en de refo's, if you don't mind. Koran en andere sprookjesboeken staan gepland voor de vrijdag.

Multiflauwekulti | 24-03-10 | 14:59

dosis | 24-03-10 | 14:30
dan zou GS tegen haar eigen reaguurders zijn, ik heb net een windje gelaten.

Geile Markeerstift | 24-03-10 | 14:58

Wat een gezeur, niemand zegt dat zij de herenliefde niet mogen bedrijven. Dat bedrijf mag toch zelf weten wie ze wel of niet bedienen.
Als die nichten nu eerst zelf eens ophouden met zichzelf in een uitzonderingspositie te plaatsen en stoppen met hun gewenstheid af te dwingen bij clubjes door wie ze verfoeid worden.

Superior Bastard | 24-03-10 | 14:58

@Ctrpllr | 24-03-10 | 14:31
Zo hoort dat woord geschreven te worden.

TisNieZoMoeilijk | 24-03-10 | 14:58

Gewoon (d)rukken die pennen, als god het niet wil volgt er wel een goddelijke interventie. Deus Ex Machina.

Ashtrey | 24-03-10 | 14:58

Brakke Obama | 24-03-10 | 14:53
Een vulpen misschien?

Schoorsteenveger | 24-03-10 | 14:57

Afwijkend seksueel gedrag moet je net als geloof gewoon lekker thuis beoefenen.
Val mij er niet mee lastig en heb er geen probleem mee.

Brakke Obama | 24-03-10 | 14:56

De commissie gelijke mishandeling heeft weer werk.

Fijnstoffer | 24-03-10 | 14:56

GeenStijl pro-discriminatie, het is weer eens wat anders...

Koops | 24-03-10 | 14:56

@ Brakke Obama | 24-03-10 | 14:53

Vergeet de bibberbalpen-trilfunctie niet!

Nlz® | 24-03-10 | 14:56

@ Turrukje | 24-03-10 | 14:53
Je bedoelt natuurlijk een Nederlands bedrijf dat geleid wordt door iemand die hier in Nederland wil wonen maar toevallig Marokkaanse voorouders heeft. Niet dat die bedrijfseigenaar zich verder aan zijn voorouders stoort of zich er aan vastklampt of optrekt ofzo...

Multiflauwekulti | 24-03-10 | 14:56

Het lijkt wel of die gay-clubjes die grefo-bedrijven zoeken! Zie www.expreszo.nl/content/headlines/3288...
Embrace Pink kan zich de gang naar de CGB dus ook besparen. Kansloos na de eerdere uitspraak.

niet voor de hond | 24-03-10 | 14:56

oddfellow151 | 24-03-10 | 14:52

Je gaat met toch niet vertellen dat hij ook homo is.

Eurotokkie | 24-03-10 | 14:55

Prittstiften kan je ook bedrukken...

keikoud | 24-03-10 | 14:55

Brakke Obama | 24-03-10 | 14:53
Met van die knopjes aan de zijkant.

Teun van het Tuinpad | 24-03-10 | 14:54

Het was zeker zo'n lange dikke pen met 24 kleuren?

Brakke Obama | 24-03-10 | 14:53

@ Feiten | 24-03-10 | 14:50

Ik zeg gat in de markt!
'Laat nu uw favoriete Herpes-medicijn bedrukken met uw bedrijfslogo!'

Nlz® | 24-03-10 | 14:53

Maar ik blijf erbij: als het een Marokkaans bedrijf was stond hier iets heel anders.

Turrukje | 24-03-10 | 14:53

@feiten
ik weet het niet. Waarom doe je dat?

Turrukje | 24-03-10 | 14:52

keikoud | 24-03-10 | 14:45

Mwah, ze lopen ook midden in de nacht op straat te blackberryen over welke kroeg ze wel of niet binnen mogen met hun Marie van der Ven-sloffen.

oddfellow151 | 24-03-10 | 14:52

Homo's en relatiegeschenken...

@Schoorsteenveger | 24-03-10 | 14:46
---
... Waarom denk ik gelijk aan een SOA

Feiten | 24-03-10 | 14:50

Gij zult uw naaste liefhebben als uzelven.....
naja.... alleen als het je uitkomt natuurlijk

Lieutenant Gruber | 24-03-10 | 14:49

Als het een moslim was, dan was het internet natuurlijk te klein. Dus men is tegen homo-discriminatie, maar alleen als het gebruikt kan worden om moslims te bashen.

Turrukje | 24-03-10 | 14:48

-edit- @henkojenko | 24-03-10 | 14:44
burgemeester

henkojenko | 24-03-10 | 14:47

Even een tip voor alle endeldarmtoeristen die net als bij de kerk in Reusel nu ook dat winkeltje in Veenendaal willen gaan vervelen met hun gejank over wie er wel of niet en waarom een hosti of een pen mag:
Pas op voor fietstunnels en treinsporen!

oddfellow151 | 24-03-10 | 14:47

@ Napeauleon | 24-03-10 | 14:43
ROFLOL!!

Multiflauwekulti | 24-03-10 | 14:47

Homo's en relatiegeschenken...

Schoorsteenveger | 24-03-10 | 14:46

Maar ga dan wel naar een drukkerij die dienst weigert aan reli's.

Cazi | 24-03-10 | 14:45

Het is ook allemaal over de top die homo hype , iedereen wordt spontaan Homo
alleen om te feesten en gek te doen.

Eurotokkie | 24-03-10 | 14:45

@ broodje_worst | 24-03-10 | 14:35
Inderdaad! En als ze dan toch per ongeluk zeggen "Jaisgoeddoemaar" dan lach je je drie slagen in de rondte. Suckers...

Multiflauwekulti | 24-03-10 | 14:45

Pennen bedrukken is zooo vorige eeuw. Je verwacht toch meer originaliteit van de hippe homoseksuele scene.

keikoud | 24-03-10 | 14:45

da wizard | 24-03-10 | 14:42
Laat me raden, U bent advocaat voor het vrije woord en stemt geen Femke?

Einde van de Domheid | 24-03-10 | 14:44

Veenendaal. Niet meer komen. De burgermeester zei het al.

henkojenko | 24-03-10 | 14:44

Je zult maar een homofiele,christelijke Marokkaan zijn die op een PvdA lijst staat, dan durf je toch niet naar GS te kijken?

@Brakke Obama | 24-03-10 | 14:39
Nu je het zegt.... hoe zou het met Mohammed Mohandis gaan.

Feiten | 24-03-10 | 14:44

[url]http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/03/kijk_een_dildo_van_40000_euro.html[/url]

Eppo | 24-03-10 | 14:43

Zoek gewoon een drukker die álles drukt. Zo ééntje die op zondagochtend met pijn in z'n achterste zelfs zaad drukt. Die vindt 't vast niet erg.

Napeauleon | 24-03-10 | 14:43

Goed zo, niet zwichten voor die homomaffia!

jip_86 | 24-03-10 | 14:42

Maxgiving (homohaters zijn het) moet dit op hun website zetten.
Anders verplicht drukken, het is geen hakenkruis wat die homo's vragen...

da wizard | 24-03-10 | 14:42

Gggrrritusss nog aan toe. Stel zeikerds, die heaumeaus... wél een parade van "kijk ons 's stoer homo zijn" (ofwel: "Joehoe! Wij zijn anders!!") maar wel gaan lopen piepen als een ander óók van mening is dat je (inderdaad!) anders bent.
En bovendien: ieder bedrijf heeft het recht om klanten te weigeren. Doe ik ook, werkt prima.

Multiflauwekulti | 24-03-10 | 14:42

Gedram van die Heaumeaux begint behoorlijk intolerante paranoïde trekjes te vertonen.
Trouwens, wat moeten ze met zo'n lullig pennetje, zo'n [url=http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/03/kijk_een_dildo_van_40000_euro.html][b]damesbrommert[/b][/url] lijkt me veel hipper.

Eppo | 24-03-10 | 14:41

De homofundi´s zijn zo fucking irritant. Bij het minste of geringste beginnen die tantes weer te mekkeren. Goed zo door gaan en we voeren de sharia in!!

piemulspitzengefuhl | 24-03-10 | 14:41

fair and balanced GS: gisteren waren we voor homo's, vandaag tegen. Het is die ongefundeerde houding dat GS haar geheel eigen karakter geeft.

SheriffSharif | 24-03-10 | 14:40

Je zult maar een homofiele,christelijke Marokkaan zijn die op een PvdA lijst staat, dan durf je toch niet naar GS te kijken?

Brakke Obama | 24-03-10 | 14:39

Op zich de vrije keuze van een bedrijf om geen zaken te doen met organisaties die ze niet zien zitten. Maar dan staat het die organisaties vrij om daar uitgebreid over te miepen in de media. Dan kan ik weer de geinformeerde vrije keuze maken bij wie ik dus niet ga shoppen. Dag kutbedrijf met je kutmening en kutgedrag, mijn geld gaat naar de concurrentie.

Achterdocht | 24-03-10 | 14:38

[quote]
“Het druist in tegen mijn gevoel. God heeft man en vrouw voor elkaar geschapen.”
[/quote]
Een heameaufeaube gristenhond!

Cazi | 24-03-10 | 14:38

wijvegezeik
---
of mag ik dat niet zeggen ;-)

Feiten | 24-03-10 | 14:38

MalteseKnight | 24-03-10 | 14:35
In de knieschijven schieten. Logisch.

Sliptong | 24-03-10 | 14:37

Hou em stijf Max! Waarschijnlijk is Max bang voor een bezoekje van die rifapen. Gristus, alla was een profeet uit eveneens de Koran, maar homo's!? Nee Max, dat doe je slim.

Sliptong | 24-03-10 | 14:36

'janken, zaniken en nog meer janken in de media'
Naast herenliefde ook politiek bedrijven?

Einde van de Domheid | 24-03-10 | 14:36

Veenendaal heeft het al zwaar genoeg.
Eerst kudT marokkanen, nu lul homo's.
Ik mis alleen nog een pedo priester en het feest is compleet.
Arm volk.

Teun van het Tuinpad | 24-03-10 | 14:35

en wat is GS standpunt als die drukker geen roze GS-pennetjes wil drukken?

MalteseKnight | 24-03-10 | 14:35

nou en, boeie.!!
MOET iedereen dan perse al die homo dingetjes meedoen?
je MAG er toch ook voor kiezen om dat niet te doen, of is NL dan ineens toch niet meer zo vrij?
ik zou trouwens die offerte wel zo belachelijk duur hebben gemaakt dat ze gewoon op een ander zouden zijn gegaan, dat scheelt dan weer een hoop gezeik van die Gay-club

broodje_worst | 24-03-10 | 14:35

@ Je Verzint Het Niet | 24-03-10 | 14:33

Denk een jaar of vijftien terug, toen de 'bibberbalpen' hip was. Ik denk dat die wel in aanmerking zou komen voor het predikaat 'homopen'.

Nlz® | 24-03-10 | 14:35

-weggejorist-

Eliass | 24-03-10 | 14:35

@Je Verzint Het Niet | 24-03-10 | 14:33

Bruin met roze strepen. Of, oh nee, roze met bruine strepen. Nog toepasselijker.

Requiescat in pace | 24-03-10 | 14:34

1 van de beste redenen om zelfstandig te worden: geen baas boven je hebben die je dwingt om zaken met zakkenwassers te doen. Scheelt een hoop stress.

Rest In Privacy | 24-03-10 | 14:34

ok duidelijk: Game over!

azijnseikerT | 24-03-10 | 14:34

WTF is een homopen ? zeker enkel verkrijgbaar in bruin ?

Je Verzint Het Niet | 24-03-10 | 14:33

Daarom: Maxgiving, gewoon stijf houden (OMG hihi) die poot!
+1 voor de bedenker van deze zin.

Aber du! | 24-03-10 | 14:33

Maxgiving - Henkreceiving. Gay-technisch had het best gezellig kunnen worden, dat wel.

niet voor de hond | 24-03-10 | 14:33

Veenendaal +1 of zoiets..?

Interpoolbal | 24-03-10 | 14:32

@azijnseikerT | 24-03-10 | 14:29
En voor of tegen refo's?
Volgens mij wordt dat per item apart afgewogen aan de hand van het "grootste zeikert"-gehalte van de betrokkenen.

vagehond | 24-03-10 | 14:32

Pfff, dat gezeur van al die 'anderen' die geen blanke hetero's zijn begin ik een beetje zat te worden!
Misschien moet ik daar maar een meldpunt voor beginnen... *soepsidieaanvraag Meldpunt Onnodig Gezeik in gaat vullen*

Nlz® | 24-03-10 | 14:31

Hou eens op met god met een hoofdletter te schrijven. Gatver.

Ctrpllr | 24-03-10 | 14:31

De homo mafia begint zo langzamerhand knap irritant te worden.

Masturwasbeer | 24-03-10 | 14:31

Lekker boeie dat ze een klant weigeren. Staat iedereen vrij.

dhr Kleef | 24-03-10 | 14:30

überlol kwadraat @ stijfhouden die poot.

Pizzapunt | 24-03-10 | 14:30

azijnseikerT | 24-03-10 | 14:29
Tégen zeikerds! Wie er ook zeikt, GS is tegen.
Vroegah, toen was GS nog tegen alles wat stonk...

dosis | 24-03-10 | 14:30

Ieder bedrijf heeft het recht om zijn klanten te schofferen.

niet voor de hond | 24-03-10 | 14:30

Misschien kunnen ze ook beter pot-loden bestellen...

Peerke van hiernaast | 24-03-10 | 14:29

Dude, I don't want you gaying up my fucking business!

Biff Eagleburger | 24-03-10 | 14:29

*krabt zich achter de oren

Zijn we bij GS nu voor of tegen heaumeaux?

azijnseikerT | 24-03-10 | 14:29

Mag het bedrijf dat ook even lekker zelf weten? Gaat de pedopartij (ok, bestaat niet meer, maar even voor het idee) ook een rechtszaak aanspannen als iemand hun pennen weigert te bedrukken? Kom op, ga anders even naar een andere rommeltjesbedrukker ofzo.

Requiescat in pace | 24-03-10 | 14:29

Tja, waarom wil je die meuk dan ook betrekken uit het troosteloze midden van grefo-land ?

Niet voor Jan | 24-03-10 | 14:28

Tja, alsof Maxgiving het monopolie op bedrukte pennen heeft..

vagehond | 24-03-10 | 14:28

embrace pink= gay

isense | 24-03-10 | 14:28

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken