Hee. Je zit op GeenStijl. En je hebt een ad-blocker. Vind je adverteerders stom en GeenStijl leuk? Dat komt mooi uit, daar hebben we iets voor: GeenStijl Premium. Nooit meer advertenties, eeuwige opscheprechten op het internet en nog meer te gekke dingen.
Reaguursels
InloggenHeb je geen opleiding en geen ambisie ga dan bij het spoor of bij de pliesie.
Waarom moeten die gasten 's nachts en laat in de avond herrie makend op straat hangen???? Moet je niet werken morgen? Moet je niet stage lopen morgen? Moet je niet naar school???? Get a life en hou andere mensen niet uit hun slaap!!!!!
Pliesie moet ook bon krijgen voor nutteloos op straat hangen. Kabinet wil meer blauw op straat. Hebben wel Melkert banen afgeschaft maar volgens mij werken al die afgeneuqte dwaallichtjes nu bij de pliesie en dat is een grof schandaal! Wilders, doe hier wat aan!
ach en wederom met zoveel dingen wordt weer alleen maar één kant van het verhaal belicht....... Kan me enigszins voorstellen dat de pliesie misschien hun dag een keer niet hadden!!........... Zou ik in ieder geval wel hebben als ik zo'n kut beroep zou hebben bij zo'n slecht georganiseerde organisatie waar je target is een X aantal boetes te halen.......... dan maar nutteloos rondhangende Nederlandse jongens gaan bekeuren in plaats van hard werkende dealende finnen die aan het eind van de straat hangen uhmm ik bedoel werken.......
Pliessies zijn gewoon aso. Reed er een politieauto bijna over mijn teen, zeg ik kutwout en hun nog kwaad worden ook. Nou jaaaa!
Ik heb niet alle reacties doorgelezen dus ik weet niet of het al gezegd is. Je hebt geen draagplicht voor legitimatie maar een toonplicht. Dus je zou gewoon naar je auto mogen lopen.
waarom diepliessie geen boete geven voor zinloos leven of een zinloos beroep
wat een praatjes hier trouwens allemaal zeg dat maar eens recht in hun gezicht :)
@ 010waus : 100.000 over de ruim 16 miljoen mensen... valt best mee ben benieuwd wat jou beroep is uitzendkracht ?
Ik behoor ook tot de "jeugd" en heb nooit problemen met de politie ik kan rustig met een vriend wachten op een maat.
Het ligt echt aan jezelf hoe je jezelf opsteld naar de politie en andere mensen.
En je krijgt natuurlijk meteen een boete je zal eerst wel 10 x gewaarschuwd zijn.
En voor iedereen denkt dat ik 1 of andere BreEzaHh kind ben met een ScooTaH, up yours onwetende figuurtjes!
En een waarschuwing? Kreeg ik later ook te horen, dat een waarschuwing er vooraf moet gegaan zijn; in dit geval niet.
Normaal zou ik er niet zo'n zaak van maken, maar in dit geval ging het mij (en me vrienden) te ver voor woorden.
Misschien nog een leuke weet; agenten in kwestie waren 1 met ervaring (3 of 4 strepen als ik me het goed herinner) en de andere, een VROUW met een enkele streep die duidelijk niet wist waar ze mee bezig was...
pliesie rules
De haarlemmermeer lijkt steeds meer op een oostblok stad met die de gezellige betonnen flats en eindeloze rijen goedkope seriewoningen.
Geen wonder dat ook de pliesie daar gestapo trekjes heeft.
Let ook op als je parkeert in hoofddorp er lopen daar een paar potten(euhh vrouwelijke parkeerwachters)die je naaien zelfs alsje even een pakje af moet geven,binnendertig seconden stonden die hufters al te schrijven.
Ik vraag mij tot de dag van vandaag nog af waar onder welke steen of riooldeksel die twee zo snel vandaan kwamen.
Afschieten zou wel werken maar ja dat mag niet.
niks mis met die bekeuring waarschijnlijk. ze moeten vaker van die vervelende kudtkinderen bekeuren die om half 1 's nachts in portiekjes oid rondhangen en overlast veroorzaken..
Kan ie hier op kantoor ook nog wel wat boetes uitdelen
Toevallig kent ondergetekende de situatie in die gemeente heel goed.
"Hmmm we openen een coffeeshop!" Goed, 20 jaar later staat de coffeeshop er.
"Hmmm mensen kopen in de shop en roken het buiten - we gooien 'm dicht!"
2 jaar later coffeeshop dicht.
"Hmmm die jongerencentra zijn veel te succesvol in het tegengaan van jeugdcriminaliteit, we gooien ze dicht!"
"Hmmm meer dan 15% van de inwoners is onder de 25, laten we maar géén cafés en clubs enzo toestaan, die 3 cafés op een bevolking van 50.000 (situatie Hoofddorp) is genoeg!"
.
Paar jaar later... "Hmmm wat raar, die jongeren vervelen zich, wat vreemd, hoe zou dat nou toch komen!?"
IK had het kunnen weten toen ik die in aller ijl geworven vmbo-ers de term No Tolerance moest uitleggen; de meesten keken me aan alsof ze water zagen branden en interpreteren nu elke beweging op straat vanuit hun eigen - toch al zo nauwe - perspectief. Sorry.
Had je maar nuttig moeten rondhangen... Nutteloos rondhangen, dat kan natuurlijk niet.
Hoeveel man sterk waren ze om jullie te beboeten? Als voor een naakte studente er 4 komen, neem ik aan dat voor twee mannen het halve bureau voor je neus stond (met getrokken dienstwapen uiteraard, want je weet het nooit bij mensen die nutteloos rondhangen).
Als je onmiddelijk na het krijgen van een boete voor het niet bij je hebben van een geldig legitimatiebewijs naar het politiebureau gaat (nu wel met legitimatie uiteraard) dan wordt in veel gevallen de bekeuring geseponeerd. Het is namelijk 'niet opportuun' om een bon uit te schrijven... succes daarmee
Scooters worden hier in 010 niet aangepakt, maar wel de fietsers die op de stoep uitrijden naar een fietsenstalling om te winkelen.
Ik word doodziek van petjes en scootahs die 'ergens op staan te wachten'. Oom agent heeft groot gelijk.
BIJ DE POLITIE MOET JE WEZEN
BIJ DE POLITIE MOET JE ZIJN
JE WORDT GEHAAT DOOR 100.000 MENSEN
DIE JE ALLEMAAL DE GRAFKANKER cq. HET GRAF IN WILLEN WENSEN
BIJ DE POLITIE MOET JE WEZEN
Het meeste trieste beroep wat er is.
ACAB
Kunnen ze niet beter TBS'ers pakken? Of moskeen sluiten vanwege kwetsende betogen.
Of Rita helpen om uitgeprocedeerde het land uit te zetten.
Misschien junkies aanpakken. Ook zou het fijn zijn als ze mn auto een keer terug vinden. Dus stuur gelijk 2 man/vrouw naar polen.
Maar jou moeten ze met rust laten.
Die agent in stijl laten afschieten zou ik zeggen.
jajaja en ook heel fijn dat de politie gewoon pedofiel is he
de politie vraagt zich dan ook af waarom ze 'bitches' worden genoemd. Geen idee, is ook heel moeilijk te begrijpen.
@ipje 31-10-06 @ 01:11 Volgens mij is 'het einde is nabij' de juiste vorm. Naderbij is een vergrotende trap. Het einde komt daarentegen wel naderbij. En is naderbij dan ooit.
Na deze volstrekt nutteloze constatering wil ik nog even kwijt dat de vraag of Vincent nu iets laakbaars deed altijd onbeantwoord zal blijven dankzij de volkomen inadequate omschrijving van de reden van bekeuren door oom agent.
F130A:
Zich zonder redelijk doel en voor andere hinderlijke wijze ophouden in/op voor publiek toegank. portaal/telefooncel etc
@dristie:
Op de site van het OM komt gewoon het bedrag van 75 eruit voor: "Zodanig op te houden waardoor voor weggebruikers of omwonenden overlast of hinder wordt veroorzaakt". En waarom zou je een bezwaar indienen voor plaatsbepaling? Omdat er H'meer staat? Kijk eens wat er linksboven staat: Politie Kennemerland (waar Haarlemmermeer onder valt). God god, wat zou H'meer dan betekenen?? En als de politie 'NL' bij land zet, ga je dan ook in bezwaar? Zou het niet kunnen zijn dat er gewoon te weinig plek op de bon is?
de boetedatabase van het OM, zie bij "overig"
www.om.nl/boetebase/
Vincent piept wel anders als hij door *kuch* vrienden van zijn vrienden *kuch* wordt beroofd en in elkaar geslagen. En dat dan een rustige, de-escalerende agent met snor hem komt vertellen dat de politie "sinds berichten op het internet" niet zomaar mensen gaat oppakken omdat dat in de Haarlemmermeer al snel als povocatie wordt gezien. Maar dat Slachtofferhulp wel graag een kopje koffie bij Vincent komt doen.
Vincent jongen, kop op en take it like a man.
Blij te horen van betrokkene Vincent, dat de politie langzaam van dat weke watjes imago afraakt.
Het Gestapo gehuil zal wel wat dik zijn aangezet - die lui waren meer van het corrigerend ophangen aan vleeshaken. Lijkt mij wat overdone, zelfs voor "je-weet-wel-jongeren".
Ben blij dat ik met mijn 33 jaar dan nog de jeugd ben
agentjes moeten ook hun witte voetjes en quota halen. zo heb ik een x een boete gehad wegens huisvuil dat ik er nooit had neergezet. sorry maar als er iets niet te vertrouwen is dan is het de politie
@ moskee: Het leuke ervan is, dat de boete die je opgelegd hoort te krijgen, dan ook 50 is, maar de boete die Vincent krijgt 75 is. Vincent, ik zou bezwaar aantekenen voor 2 dingen. De plaatsbepaling en het bedrag dat je opgelegd gekregen hebt. Succes!
vincent is een smerige crimineel
haha. tja, provinciale wouten....
had ik al vermeld dat ik ooit diep in de provincie een boete van 25 gulden kreeg wegens te schuin oversteken??
Heb het voor laten komen en ja hoor: Weg boete.
raad ik deze gasten ook aan.
@bottehond 31-10-06 @ 01:39
Ja mooi! M'n over- over- overgrootvader zou wel raad geweten hebben met alle commotie hier aangaande de intocht der arabieren. Hij vroeg zich slechts af: Que sçais je? Da's makkelijk! Wij zitten er maar mee. Toch vermoed ik ergens dat hij geamuseerd een wenkbrauw zou optrekken, een ferme fluim op het trottoir zou deponeren en over zou gaan tot de orde van de dag.
spoekus 31-10-06 @ 01:43
Ik ren nooit voor politie. No need to.
De enige terrreur waar we vooralsnog beducht voor moeten zijn is politieterreur!
Doen wat de negerts al jaren doen
Gewoon meteen beginnen met rennen als je politie ziet
en dat levert nog spectaculaire cops achtige beelden op :D.
Trusten Rookuu. En Leer ze. Ironie ook;) Maar wel vriendelijk gemeend.
Ik zal je vertellen: Ik heb een ban. Nota bene op de hirschi ali site! Krijg nou wat.
Montaigne 31-10-06 @ 01:35
Jij bent deskundiger op dat gebied dan ik, de ethiek. Dus jij mag het zeggen.
@ slaap zacht, rook-koe, voor zover je de ironie begrijpt, he.
Slaap ze allemaal morgen skoool
bottehond 31-10-06 @ 01:23
Ben wel met je eens: ies misschien vrijdenkerT maar zijn denkraam is verder zo benauwd als een burqa; behoeft nodig frisse Noordzeewind. Toch wel restepc.
@Botthond
Ik kan niet meer reageren op die weblog, terwijl het juist net zo intresant ging worden.
RooKuuU 31-10-06 @ 01:30
Ben je nu een ster?
And we got our first answer....
''De islam wordt overigens meestal niet bekritiseerd vanwege de islam of de koran, maar vanwege de ge(mis)dragingen van volgelingen. Zojuist nog even die haatprediker @Roku. Lijkt me toch echt een engerd als ik doorklik naar z'n log.
Dat is wat anders dan een aanval op jouw persoonlijke beleving van een geloof.
Islamisten hebben het westen de oorlog verklaard, dus dat een seculier als ik dan op z'n minst met woorden in de tegenaanval gaat moet je kunnen begrijpen, denk ik.
Overigens heb ik eigenlijk ook geen enkele moeite met Abdel. De standpuntjes over Ayaan en bijvoorbeeld Israël en het Zionisme zouden alleen wel wat genuanceerder kunnen.
Nu ga ik echt slapen. Welterusten!''
Wahaha wat een sukkel, hij neemt het leven veelste serieus :D.
Ze durven geen antwoord te geven. Tot nu toe. Ontsnapt he. Le-vens-gevaarlijk
RooKuuU 31-10-06 @ 01:06
Kewl... rook- koe tegen GS.... je bent echt dapper, roku, dat wil ik je nageven... voor de rest ben je een VrijdenkerT die gevangen zit in een slavenleer, imho. Verders alle restecp.
@ipje
Ach, het maakt geenstijl ook niet zoveel uit uiteraard, zoals gezegd. En inderdaad: stijlloze afgang voor deze heren, maar m'n biertje smaakt er niet minder om. Cheers!
''
Kan iemand mij vertellen wat Rookuu gezegd heeft dan? Hij schijnt ontsnapt te zijn he
''
Wahahah :D
Nicee! :D
Ik zou hem inlijsten.En in principe moet die agent die bekeuring krijgen. Hij is aan het werk en schrijft een nutteloze boete uit terwijl hij iets nuttigs zou moeten doen. En dat nog wel terwijl jij zijn loon betaald met je belastingcenten!
Ik ben het zo verschrikkelijk niet met je opvattingen erover eens, en ik ben het ook heel graag niet met je eens, Roku. Jammer dat je comment is gewist daar. Ik ga er es om vragen daar. Lollig. Vriendelijke groet.
Begin toch het idee te krijgen dat GS steeds meer een verzamel plek begint te worden van VMBO kaalkopjes. Het einde is naderbij...
@libertas
Ik zij eerst dat Hirsi Ali en Ellian angstzaaiers waren etc.. ik sprak over vreugde dat hirsi naar amerika ging, en ik had het ook over dat ik ze het liefst allebei in een icoleer cel zag van 1 bij 2 meter :D.
En was net van plan dit te posten, maar toen kon ik niet reaguuren.
''Als ik het goed begrijp heb jij 30 jaar een inhoudelijke studie van de islam gemaakt. Had je niet beter gewoon een goede opleiding kunnen volgen? Dan hadden we je hier tenminste een beetje serieus kunnen nemen.''
Nee ben 17 jaar....
Ayaan weet niks inhoudelijks over de Islam, ze pakt een paar verzen uit de quraan en maakt daarop op haar gebaseerde conclusie's...
Met die 30 jaar wil ik zeggen dat de meeste quraan geleerde die een beetje kunnen interpreteren wel minimaal 30jaar theologie op de Islam bestuderen.
Mijn type-stijl moet je niet op letten, met nederlands ben ik altijd slecht geweest (grammatica he), maar ik spreek het wel goed, zonder Allochtonen accent zoals Ellian en hirsi Ali.
Met vriendelijke groet, Roku
roku.web-log.nl
RooKuuU 31-10-06 @ 00:56
Ik begrijp dat je van hunnie het land uit moet. En dat ze doei zeggen. Da's ook niet leuk voor de discussie. Want ze hebben je comment weggehaald. Duss... allemaal lui boos over iets, en dat iets hebben ze weggehaald. Wat een sukkels. En wat heb je waarschijnlijk voor verschrikkelijks gezegd.
@koerbagh 30-10-06 @ 22:43
I fully agree. Datafile heeft allang EOT (End Of Topic) bereikt maar men blijft maar doorzeiken over pliesie of zoiets. Maar gelukkig mogen we van Job Cohen sinds vanavond weer ons rode potlood gebruiken dus dat lucht wel op.
hahahah te grappig, die hrsi ali weblog is zo laaag Whahah
@Rookuu
En, hey, straks hebben jullie ook nog kernenergie!
w00t ik word gebant bij Hirsli Ali Weblog :
ayaanhirsiali.web-log.nl/ayaanhirsiali...
kan iemand tegen die Lui zeggen dat Roku wilt reaguuren?
Begrijp. Bedoelde met drinkwater, dat zit daar nauwelijks in de grond. Duss.. sletje kopen, niks te drinken aanbieden. Beetje zwak, geef ik toe ;)
@libertas
inderdaad ;)
@Libertas
Ja daar hebben ze dat ook, ik bedoelde met Olie..
Olie > Rijk > Dikke pens > Lekker sletje kopen > nog eentje > nog eentje > nog eentje ;)
RooKuuU 31-10-06 @ 00:37
Al kun je met 'ik heb olie' vaker neuqen denk ik dan met 'ik heb een kraan'.
RooKuuU 31-10-06 @ 00:37
Maar wij hebben drinkwater. ;)
Ik ben zeer benieuwd naar de andere kant van het verhaal. Ik heb ze hier ook regelmatig naast de flat staan (niet haarlem), en daar wordt je 's avonds niet blij van als je wilt gaan slapen. Zekers als je op de begaande grond slaapt en de scheiding naar de buitenkant bestaat uit enkelvoudig glas waardoor je het gehele gesprek ongevraagd moet meeluisteren. En zeg je er wat van .... krijg je een grote bek terug.
.
Iemand al het tijdstip van uitschrijven van dit proces verbaal opgemerkt? 28-10-06 00:29 en dan staan ze ergens te wachten op de derde persoon. En de weg waaraan dit schrijven heeft plaats gevonden, is weg-gewit. Daar concludeer ik uit dat ze zijn verbaliceerd in/bij hun eigen wijk.
@libertas
Als je olie hebt heb je alles ;)
RooKuuU 31-10-06 @ 00:13
Met je eens Roku. En Arabische vrouwen zijn wel erg lekker. Beetje te vaak gezegd, maar dat mag van me geleauf ;)
DeArmeStudent 30-10-06 @ 21:38
Mooi verhaal. 3 stellingen:
1. Je bent een bloedmooi wijf.
2. Je bent echt zo beleefd dat je geen bekeuring krijgt.
3. Je lult uit je nek.
Evaluatie:
1. Kan niet, want dan had je naam DeArmeStudente moeten zijn.
2. Zou kunnen, maar agenten zijn egotrippers die targets moeten halen, gaat dus ook niet door.
3. Bingo!
bottehond 31-10-06 @ 00:12
Zeau is dat. Want wie zeurt krijgt een beurt. Ook nuttig.
@daskapitalist 31-10-06 @ 00:16
Onderzoekje is al weer neergesabeld door Nederlander. Zijn visie komt mij beter uit.
Prima actie van de politie .. we hebben hier ook gedeeltes waar een samenscholingsverbod is, met meer dan 3 man langere tijd staan na 18:00 is boete van 45 euro .. en maar goed ook want de grootste pleuris breekt uit als die lui met veel samen komen.
bottehond 31-10-06 @ 00:13
Toen gingen we naar bed...ik wel i.i.g., trusten...
Nog even een zinloos onderzoekje op de late avond
news.bbc.co.uk/2/hi/business/6096084.s...
@RooKuuU 31-10-06 @ 00:13
Ben het in deze met u eens.
@Murdockyoufool
Die arabieren weten iig wel wat vrouwen uitkiezen is ;D
rosalie 31-10-06 @ 00:10
En toen?
LibertasSimplex 31-10-06 @ 00:09
Die brief is geschreven door blinde policor- lijkstrukkerT bijloo.... alsof ik dat geloof.... doorzichtige onzin- post.... maar ach.... je mot iets hebben om over te zeuren, right?
Het wordt naar mijn mening tijd dat de heren en dames van de pliesie zich in lange zwarte leren jassen gaan kleden, met een mooie rode band om de arm met daar op een oud kruisachtig symbool. Dan kleden ze zich denk ik meer naar hun imago.
bottehond 31-10-06 @ 00:09
Neuhhh
Zeau, excuses voor deze niet-relevante opmerking, maar het moet even gezegd: die Rania van Jordanië is behoorlijk lekker. Zo zonder hoofddoek.
laat je dan ook niet pakken...
stelletje amateurs,
bottehond 30-10-06 @ 23:58
Maar geef nou toe, hangen heeft nut. Kennelijk. En dat mag dus nie op plaatsen. Vreemd hoor. Moet je dus je doelstelling van het daar zijn aannemelijk krijgen aan een pliesie, anders overtreding. Vreemd, vreemd. Dan zeg je: 'Ik stond te wachten zus en zeau.' Iets heel gewoons, en dan zegt ie: 'Ja dat zal wel dat zeggen ze allemaal.' Vreemd hoor. Ik geloof het ook niet.
Nog even een zinloos onderzoekje op de late avond
www.elsevier.nl/nieuws/wetenschap/arti...
rosalie 31-10-06 @ 00:07
Heb je behoefte aan verontschuldigingen?
bottehond 30-10-06 @ 23:58
The Matrix? Dude...(ja jij zegt dudette), je geloofde me gisteren toch niet? Twas toch Kafkiaans ofzo wat ik zei?
Rosalie@00.00,
Je hebt gelijk, bedoel @ 23.52.
De rest blijft onveranderd.
ach ja... eigenlijk nooit zoveel slechte ervaring met pliessie gehad, en een braaf jongentje ben ik nooit geweest...
stoute mensen v.d. brief zeg.
pff
kansloze jeugd
'De jeugd' zou eens wat geschiedenislessen moeten volgen met dat 'Gestapo'.
Boete betalen en bek houden tot je groter bent.
simpele oplossing nite betalen en in beroep gaan
Fuzzy-de-Bear 30-10-06 @ 23:56
Ik heb geen comment op 23.43, dus
Waarom gaan die lui niet gewoon thuis nutteloos rondhangen.
Staat je bier koud, kan je wijf je lekker op de bank pijpen.
Godsamme maak je toch niet zo druk man.
LibertasSimplex 30-10-06 @ 23:51
Ik durf het bijna niet te zeggen omdat je zo rustig schijnt te zijn.... maar.... euhh... rustig aan man..... hehehehehe
rosalie 30-10-06 @ 23:52
Crippled inside zolang je luistert, dudette. Bekijk dit eens. Die film geeft alle antwoorden, imho.
whatisthematrix.warnerbros.com/
De pliesie weer precies wie ze moeten hebben. Je wordt echt niet op de bon geslingerd voor nutteloos rondhangen als je niet daadwerkelijk nutteloos rondhangt. En nutteloze rondhangerts voegen helemaal niets toe. Prima werk dus.
@Rosalie 23.43
Nederlands -uit principe- graag.
bottehond 30-10-06 @ 23:43
Ja en? Peace of It's so hard of zijn we Crippled inside?....en I don't want to be a soldier of anders...Give me some truth
@CoJoNes,
beschouw die als jeugdzondes, en gebruik de "Del".
@bottehond,
20 jaar, beetje te jong, en ik wil eerst mijn studie afmaken.
Over een jaar of 4 denk ik dat ik voldoende bagage heb om Agnes als Staatssecretaresse bij te staan, en Nederland tot een " nice place to be" te transformeren.
bottehond 30-10-06 @ 23:45
Zeau zeau, botte, kun je niet mee in mijn rustige overpeinzing? Maakt niet uit. Als ik blow, botte, kan ik het toetsenbord nauwelijks vinden en is hier hangen nog steeds leuk, maar terugschrijven te veel werk. De tuinkruiden zijn bij mij dus beperkt tot eens per week of zeau. En dan een beetje. Da's genoeg weed of wisdom voor mij.
Politie is coool!
LibertasSimplex 30-10-06 @ 23:43
De onweerlegbare relaxte logica waarmee jij dat vaststelt roept vragen op over de hoeveelheid tuinkruiden die jij genuttigd hebt.
rosalie 30-10-06 @ 23:39
Wij allen (ook ik) dragen verantwoordelijkheid voor het monstrum dat Nederland dreigt te worden en zelfs al een beetje geworden is. Ego te absolvo.
Wat moeten we dan met je compromitterende foto's, fuckje?
litebyte 30-10-06 @ 23:40
Rondhangen is fijn. Gewoon hangen nog beter. Erg nuttig dus.
fuckje 30-10-06 @ 23:38
Dan mot jij maar lijsttrekster worden.... heb je genoeg charisma... iets jongs, wilds, intelligents en met een echte sense of urge? Dan mag je de boss worden, wat mij betreft.
@Rosalie & Bottehond.
Vraag elkaars MSN en ga daar lekker sletten =)
Is rondhangen niet altijd nutteloos?
koerbagh 30-10-06 @ 23:33
Longen? Kan...
bottehond 30-10-06 @ 23:34
generatie Stones, Beatles en Pink Floyd natuurlijk...Ik ben J. Lennon eigenlijk...(instant karma)
@bottehond,
mocht er idd ( en ik hoop van niet!!!) een links kabinet komen, mag Agnes van mij op Volksgezondheid komen. M.i. de enige parlementariër die de volksgezondheid, gecombineerd met de vergrijzing serieus neemt.
Mocht ik ooit premier worden ( de eerste vrouwelijke in Nederland) , zou ik pyamadagen in 6-persoons-cellen instellen in de Huizen van Bewaring, en riante 1-persoons-kamers in de zorginstellingen bewerkstelligen.
Nog even over die agnes kcunt.... die hoereert haar dochter voor de publiciteit bij een of ander glossy teevee program.... die tomaten zijn tot alles in staat.... kenneth en carla .... motten die het overnemen als jan tomaat tot as verstookt wordt na een attack?... De SP is een loose cannon, want daar broeit de anti- islamitische stemming... doen die tegenstemmerTs nog eens iets goeds....
@bottehond 30-10-06 @ 23:34:
Ik denk de generatie Hocus Pocus, Focus... Uriah Heep, Led Zeppelin en de ouwe Queen, Pink Floyd en Genesis met Peter Gabriel.
CoJoNes 30-10-06 @ 23:29
Daar zou ik maar eens over nadenken als ik dat zooitje tuig was. Maar gladly accepting als het zover is.
rosalie 30-10-06 @ 23:31
kewl... ben je van de generatie pink floyd, mothers'finest, wham, doemaar, house of wat?
@rosalie 30-10-06 @ 23:31:
Je bent toch een witte met een zwart hart? Of was iets anders zwart?
Agnes Kcunt, neerlandsch Elena Ciaucescu is bij pauw en pauw en ik vind dat echt zo'n wijf dat je bij der haren pakt en ..... je weet wel... hard op en neer over je.... dinges.... (joriae-phobia)
bottehond 30-10-06 @ 23:27
Wast maar zeau....ik ben nog blanker dan een "normale blanke" zijn kan, maar niet blond, kee? Verwarrend, maar das internet toch? Een juf ben ik wel.
@botte
Als er weer eens een Real life borrel is, moet je eens mee gaan. Rosalie, vanderF, crixus, Diagnosis Typhus, smartist, King. Je zou het wel leuk vinden denk ik...
@Rosalie.
Nog steeds denken dat je dingen beter weet, domme mongeaul
Ik denk dat je je make-up kiss bij de volgende link kan afhalen:
www.jostiband.nl
.. ik dacht, je geilt op bottehond, dus op andere kwijlende personen geil je zeker ook wel op
superjan 30-10-06 @ 22:41
Inderdaad. Als iemand een groot sportman en kerel is, is het Hoost wel. Hij is wel onvoorstelbaar beroemd in Japan trouwens, waar overal Hoost-action-poppen te koop zijn zelfs.
@Shareholder
Morgen avond weer...
rosalie 30-10-06 @ 23:25
Ben je een nergerin of zeau?
Was Kouwes er maar; boekdelen verklarende met zijn bundel 'BNN in zicht'.
bottehond 30-10-06 @ 23:19
Je bent liev, maar ik ben geen blonde T- juf annex onderdirectrice......maar een make-up kiss wil ik wel maar niet van sto-sto-stotteraap...
@superjan 30-10-06 @ 23:11
Hij kan tenminste nog zijn knie oplichten, dat is al heel wat voor zo'n moloch. Overigens, 6 november NL - Thailand. Worden deze partijen nu op 16 november uitgezonden (kan de programmering van EUsport nooit volgen; moet me maar 'ns inschrijven voor het alarmeringssysteem)?
LOL @ blonde rosalie
Mijn lul heeft laatst ook een boete gekregen voor nutteloos rondhangen. Taakstraf gehad, en werklustig als nooit tevoren!
A.M. Moszkowicz 30-10-06 @ 21:37
Ik dacht dat u van de week nog schreef dat u zelf inmiddels kon bepalen welk werk wel, en welk werk niet te doen. En nu maakt u reclame? Niet dat 't mij uitmaakt.
@CoJoNes 30-10-06 @ 23:14:
Dat is natuurlijk iets wat de nieuwe doelgroep niet aanspreekt. Zolang je nog maar pr0n kan daunleauden, niewaar...
Doet Fok! het alweer trouwens? Of is het nog steeds kapoet?
Stotteraap 30-10-06 @ 23:17
Geef rosalie, onze hitsige blonde T- juf annex onderdirectrice dan een make up kiss.... anders ongezien de typhus voor jou, lelijke aap.
ben om*
Als jij zo slim was op een dergelijke Tijdmachine uit zou vinden, dan zou ik er nog wel is over nadenken om naar de barmhartelijke tijd te gaan.
@Karel kwakbol 30-10-06 @ 23:11:
Oh ja... daar kreeg je dan een zilveren theelepeltje voor, of zo... Ik kan me vaag iets herinneren uit de leesmap van de kapper.
Nog zo'n onderwerp waar een bonnetje van de hermandad bij in het niet valt. Niks over gehoord terwijl het GS rechtstreeks raakt www.infowars.net/articles/October2006/...
Stotteraap 30-10-06 @ 23:12
Je vergist je. Hiet zitten nogal wat voorhoedespelerTs.... donder op naar je verloren tijden, lulhannes.
CoJoNes 30-10-06 @ 23:09
Het begint almaar meer op Roemenie ten tijden van de laatste maanden van het totalitair bewind te lijken in ons land... het wordt ook tijd om de schuldigen aan te wijzen (in persona) en te gaan stalken... new media does the trick....
Dit is dus een typisch topic uit den ouden doosch.
Ja precies. Gewoon lekker wachten op die derde man om vervolgens... met z'n drieën nutteloos rond te hangen. Kun je trouwens ook zinvol rondhangen?
koerbagh 30-10-06 @ 22:59
Brief van de maand hadden ze vroeger volgens mevrouw kwakbol in de Libelle of
de Margriet, precies weet ze het ook niet meer.
Ik denk dat Pritt haar zolder heeft opgeruimd en toen op het idee kwam
/OT
www.hetvrijevolk.com/?pagina=1766&...
Linkje bij m'n vorige post.
Na de publieke omroep probeert de PvdA nu ook het papieren nieuws van gisteren te kopen met beloftes.
@Shareholder 30-10-06 @ 23:04:
Ah... het is een topic uitsluitend en alleen voor mij, als Brechtiaans Verfremdungseffekt... Duidelijk. Helemaal gelukt dus. Pritt meid, prima stuk!
www.googlefight.com/index.php?lang=en_...
@superjan 30-10-06 @ 22:36
Knock-out op lowkicks: heel erg au doen. Idd mooie pot van Hoost.
Die Choi is trouwens ook wel aardig om te zien. Ben normaal gesproken geen fan van de Bos Sapps van deze wereld, maar de Koreaan kan meer dan in het wilde weg meppen.
@karel @koerbagh
Het valt me al mee dat het topic niet eindigt met een huiswerkopdracht. Suggesties? Plemp ze in de comments.
Idee voor een interessant topic:
- Kamermeerderheid voor steun kranten
Gevraagd wordt financiële steun voor kranten, omdat de abonnee aantalen teruglopen. De gevestigde (linkse) orde is doodsbenauwd voor afkalving van hun spreekbuizen.
Bos zit bij nova te janken en de zielige morele winnaar uit te hangen t.o.v. JPB. Echt patehtisch.... wat een anti- premier.... kontje omhoog 0031.... voor wie maar wil.... wég met die semi homo!
bottehond 30-10-06 @ 23:02
Nobody....alleen is dat dan wel weer zie-zielig..
@koerbargh, over je verwachtingspatreaun
@rosalie 30-10-06 @ 22:10
idd, ik beloof hierbij aan de eerste persoon wie een originele prent kan overleggen met "wim heitinga" erop, dat ik de boete betaal plus 50 euries extra!
De pliesie heeft taken maar het is wel typisch dat na invoering van de identificatieplicht er extreem veelboetes zijn uitgedeeld. En dan kun je je afvragen of het middel niet en doel is geworden.En die prestatiecontracten die leiden ertoe dat oom agent gemiddeld minimaal 1,5 boetes perdag moet uitdelen want anders krijgt hij een boze chef aan zijn bureau. Dit alles leidt niet tot een pliesie die er is voor de burgers maar zich meer gedraagt als een incassobureau dat zijn eigen opdrachten int.
rosalie 30-10-06 @ 22:56
Ik houd van je, dus who cares about een stotterende aap?
@Karel kwakbol 30-10-06 @ 22:51:
Onderwerpen met inhoud zijn taboe geworden voor Pritt? Ach gossie....
Dus... Wie moet het dan tegenwoordig doen? Lucas? Brussel? Hox, Fleisch en Chileen doen alleen maar copy-paste Televaag, ook niet echt hard nieuws.
Maar van Pritt verwacht ik domme spelletjes, idiote websites met knutselvreugde en bReEzAh-nieuws. Waar dit over gaat is me een raadsel.
Stotteraap doet me erg sterk aan iemand denken...
schorriemorrie
Staat wel degelijk 75 eurootjes op vermeld hoor. Feitnummer is f 130, wat een feitnummer dan ook mag zijn. Feit is in elk geval wel dat ik nog nooit een agent heb meegemaakt die voor helemaal niets een bekeuring heeft uitgeschreven. Ik vermoed dan ook dat onze hangjongere slechts de halve waarheid verteld. Zo is het bijvoorbeeld zo dat als de politie je al een officiële waarschuwing heeft gegeven om samen te scholen op een bepaalde plek, er vrij simpel een boete gegeven mag worden als er geen gehoor aan die oproep om je te verwijderen wordt gegeven. Kortom: kom maar met de hele waarheid over de brug, jij hang-gespuis :-)
Stotteraap 30-10-06 @ 22:53
Maarr...ze stottert niet
Rosalie, 'het VMBO-sletje'
Dat is toch niet normaal meer , dat is gewoon Super ;)
koerbagh 30-10-06 @ 22:43
klopt, maar deze onderwerpen mag Priit niet meer doen:
- Bevolkingsregister 020 vervuild.
- Pedofiele tbs'er chemisch castreren.
- AH stopt verkoop vlees onverdoofd geslachte dieren.
Stotteraap 30-10-06 @ 22:40
Das lekker: een manwijf: dubbele fuck!
Karel kwakbol 30-10-06 @ 22:45
Rosalia is van alles best wel goed op de hoogte, denkt ze...
Hou rekening met het gemiddelde intelect van een pliesieagent.
Het zijn gefrustreerde mongolen die te dom zijn om hun minderwaardigheids complex te kunnen handlen.
Dat is een nummer Kreidlerman.
Ach zolang de pliesie die kansloze pauperjeugd een beetje stangt met bullshit prenten, zeg ik: prima. Quotum is quotum.
er staat een bedrag in guldens op, lekker oud dit
Stotteraap 30-10-06 @ 22:41
Ik dacht dat Rosalia vanwege die uitkering zeau goed op de hoogte was.
de politie zijn gewoon prestatie bonnenuitschrijvers en voor echte crimibaliteit zijn ze bang, daarom verloedert nederland ook zo snel. we zouden politie van buitenaf moeten invoeren. uit duitsland of frankrijk
Alweer een topic vandaag waarvan ik denk: ??? Waar gaat het over???
Zal wel iets voor de nieuwe doelgroep zijn.
@pimpadiddiehustlah 30-10-06 @ 22:35
Vreet zelf maar op, ik lust geen pauperkoekje.
Ja ik was ff te snel.
Dat rijbewijs is een "soms wel, soms niet" geval.
www.nederlandveilig.nl/default.asp?id=...
Karel kwakbol 30-10-06 @ 22:40
Die situatie is hier niet van toepassing, beste Karel.
Karel kwakblok, hebben we het hier niet over een bekeuring :) ?
@murdock> t is toch ongelooflijk dat die pussy ass voetballers en tennissers multi miljonair zijn en Ernesto Hoost niet?
@Akabei.
Goedzo, jij kan tenminste normaal blijven tegen onze lecram, wat we niet kunnen zeggen van het 'manwijf' Rosalie, die ons wel eens een lesje zal leren.
Hij heeft gelijk
lecram 30-10-06 @ 22:31
U kunt u bijvoorbeeld niet legitimeren met een rijbewijs als u een uitkering wilt aanvragen. Dus daarin heeft Rosalia gelijk.
www.kennisring.nl/smartsite.dws?id=515...
Akabei 30-10-06 @ 22:35
Eerst weten en dan schelden (mag alleen als je gelijk hebt) ..... zand er over.
Voor de rest zou je wel eens gelijk kunnen hebben.
rosalie 30-10-06 @ 22:34
Helemaal mee eens meid.
lecram 30-10-06 @ 22:31
Denk je dat de gegevens over verblijfstatus en de nationaliteit niet van belang waren in deze situatie?
@Stotteraap, laat maar, ik kom niet uit mijn woorden ....
@lecram:
Ook het rijbewijs is een geldig identiteitsbewijs, behalve in een aantal situaties waarin gegevens over de verblijfstatus en de nationaliteit van belang zijn.
----
Als men dus vragen gaat stellen over je verblijfstatus, is dat dus niet afdoende, dus....
@murdock> mooie partij, tranen in mijn ogen.
@lecram 30-10-06 @ 22:25
Verdomd je heb gelijk, exqueeze me.
Maar Vincent is gewoon een lulletje die had moeten opzouten ipv een grote bek op te zetten, dat staat buiten kijf natuurlijk.
@ Monaco
zooooo knap zeg.... een extra pauperkoekje voor jou...
Had er uurtje geleden nog eentje, fietsen zonder licht. Ook geen ID bij me (ben principieel tegen) maarja omdat ik student ben kreeg ik een waarschuwing ;) Staan ze sneaky in het donker in het Wilhelminapark hier in Utrecht te wachten :S
schele henk 30-10-06 @ 22:28
Jij en die andere chagarijnige humorloze zeikerds moesten je ogen uit je kop schamen. Zal ik je "kaakstuk" eens omhoog slaan?
Het zijn gewoon gore tiefus gal kk bakken die scotoe gestapo.
Rosalie komt zeker van den VMBO.
rosalie 30-10-06 @ 22:30 Vierdubbele gaat mij te ver.
Lees maar eens ......
Geldige identiteitsbewijzen
Identificatie is mogelijk met een geldig paspoort, een identiteitskaart of een vreemdelingendocument. Ook het rijbewijs is een geldig identiteitsbewijs, behalve in een aantal situaties waarin gegevens over de verblijfstatus en de nationaliteit van belang zijn.
Andere documenten als de openbaarvervoerskaart, bankpas, Pas 65, brommerbewijs of collegekaart zijn niet geldig als identiteitsbewijs. Ook een kopie van een paspoort, identiteitskaart of rijbewijs is geen geldig identiteitsbewijs.
Bron: www.regering.nl/actueel/0-42-1_42-5341...
zou je een dergelijk dapper ingrijpen van onze babyblauwe sterke arm ten aanzien van onze vrind Vincent ook door kunnen trekken naar een gelijk ingrijpen naar laten ze zeggen een Mustafa? Akbar? Achmed?
lecram 30-10-06 @ 22:25
Mooi niet, driedubbele? mongool..
pliesies nix dan chagarijnige humorloze zeikerds. Sta in de KorteNiesel een beetje knetter bezopen te wezen, komt er zo'n motoragentje met zo'n integraal helm langs met dat 'kaakstuk' omhoog. Ik naar beneden slaan dat ding. Ies leuk! Vond zij niet. Geboeid afgevoerd naar het bureau en boete voor openbare dronkenschap. Een uur later stond ik wel weer verder te zuipen.
Bovendien is je rijbewijs geen geldig legitimatiebewijs, mongeaul.
Akabei 30-10-06 @ 22:19
Dat is het mooi wel, dubbele mongeaul.
@superjan 30-10-06 @ 22:16
Bedankt voor de tip.
kwakbol*
Waarom reageert iedereen zo agressief op onze platgepette vrinden? Ben ik dan de enige die goede ervaringen, herstel: medelijden, met agenten heeft? Vroegah hing ik ook overal rond en sloopte ik en passant wat houten straatmeubilair en ramen van diverse basisscholen en de wijkagent had dat dan weer in het snotje en riep mijn vrienden en mij naar het hoofdbureau, alwaar we moesten bekennen omdat er zo'n vijftien getuigen waren. Ging je via bureau Halt graffiti -die je er negen van de tien keer zelf opgespoten had maar dat wist de wijkagent dan weer niet- verwijderen en lachen om de projectleider van Halt, een geflipte ex-pliesie, die om ons te vermaken wat koffiemelkpoeder in de fik stak. Of betrapte de wijkagent je op het roken ener drugssigaret en stelde dan de retorische vraag: zo, lekker met de kruidenmix in de weer? Dat was toch een erg fijne pliesiemeneer. Weet niet of ze nog zo worden gemaakt, maar ook tegenwoordig erger ik me niet aan de knakkers in het blauw. Altijd beleefd en hulpvaardig. Ja, het zijn echte vrienden.
@Karel Kwakkol
HAHAHAHA, PRACHTIG!
Ik denk dat onze vincent nog wel zo dom is omdat te doen ja...
Kijk, ik geloof er geen fuck van dat die smeris zomaar een boete uitschrijft voor doelloos rondhangen. Dat doelloos rondhangen kan je beter lezen als "hinderlijk aanwezig zijn", Dat dat hinderlijk aanwezig zijn zich waarschijnlijk uitte in een auto met een draaiende motor en "stampertjes"-muziek, dat verteld Vincent er maar ff niet bij..., terecht dat Vincent & z'n vriendjes op de bon geslingerd zijn...
@Ganzo.
Achhhh, Kusje omdat je zo zielig bent [K]
BNN
Vincent, veel van die gasten zijn corrupt, volgende keer gewoon ff 100 euro schuiven en die bon wordt verscheurd.
Jaja, Vincent deed niks... en dan zomaar een boete.
Beetje een kutfinnen-mentaliteit, die hebben ook nooit wat gedaan en weten van niks.
Bovendien is je rijbewijs geen geldig legitimatiebewijs, mongeaul.
o.t maar wel mooi
Over 1 minuutje ernesto hoost op eurosport.
Stotteraap 30-10-06 @ 21:32, als dat zo was, dan moest die oproep niet dringend zijn om een bekeuring te schrijven; maar dat was niet het geval. ik maakte wat gebaren, omdat ik van mijn fiets werd gereden, het liefst had hij ook nog een bekeuring willen uitschrijven voor het beledigen van een ambtenaar in functie.
och wat zijn het weer slachtoffers... normale mensen die op straat rondlopen of staan te praten krijgen geen boete, dat je de dag voor die boete 5 bejaarden hebt lastiggevallen en 3 containers in de fik heb gezet vermeld je er maar ff niet bij zeker..... studeren moet je vincent!
whappie de flappie 30-10-06 @ 22:05
Je krijgt dan zelfs geld toe.....
Is dit niets voor de spoorwegpolitie? Ik bedoel, die treinen rijden toch nooit op tijd dus het wemelt van de doelloos rondhangende gasten.
www.skoften.net/comments.php?id=2687_0...
Haagse sjonnie!
fuckje
Respect voor je reactie op sargasso.
@Vincent
Advies is om de volgende keer als naam "Wim Heitinga" op te geven. Scheelt je toch weer 75 euries.
afschiette die politie justitie lui je heb er meer last dan profeit van
fuckje 30-10-06 @ 21:55
Motorpliessie zonder motor is ook zinloos.
Ongeletterde Boer?
Zeau terecht. Ze hadden ook wat nuttigs kunnen doen. Oude dametjes wassen of zo. Maar nee. Te beroerd om iets anders te doen dan nutteloos rondhangen.
Gevolg? Mijn belasting gaat weer omhoog.
EN BEDANKT!
Ik zeg gewoon oud-hollandsch "in den kraech vatten ende waschkneypersch laeten maeken".
@ koekje d'r bij hahahahahhahaha LOL
Zag vanmiddag nog een Motorpliessie zinloos rondhangen op een trottoir om de hoek. Ja, eentje met een snor. Ja, op zijn motor. Dit topic was vanmiddag nog niet on line, anders had ik hem beslist een vraag gesteld....:-)
Ja vmbo of niet, dit heeft idd wat weg van gestapo
Een boete voor nutteloos rondhangen????? En dan nog wel van 75 euro????
Heee, das ook een manier om belasting te innen van sommigen....
Anders stond dat er wel op:) Beledeging van een ambtenaar in funksjie , zoals de domme VMBO agent op zou schrijven
@mokum.. staat tevens een datum op...
Vincent zal wel een grote bek gehad hebben.
@Mokum Kosher.
Dat is de F van het Feitnummer, kijk naar onderen bij het GELDBEDRAG in EURO'S
Volgens mij ben jij van de VMBO kant...
Sorry.. MK kan zelf niet lezen en keek verkeerd op de boete. Bij deze excuses en mijn sollicitatie naar de functie van politieagent is al onderweg.
Nóg een prent, voor nutteloze mailtjes sturen.
@Karel 21:20
8 uur per dag studentes billenkoek geven lijkt aantrekkelijk maar wordt waarschijnlijk slecht betaald. Ik twijfel nog, net zoals fuckje.
Volgens mij staat er een F op die boete in plaats van een Euro teken. Oude boete of inderdaad een vmbo smeris???
@stotteraap, dat is ook mijn punt!
De politie heeft hierin weer eens GROOT GELIJK. Vooral die vmbo- of half-geintegreerde hangjongeren lopen iedere keer te zeiken dat ze RESPECT willen, maar gedragen zichzelf er niet naar door gewone agenten een beetje respect te tonen... en aangezien deze juf voor de klas geen orde kan handhaven, of respect kan afdwingen in de klas, is het logisch dat de politie dan maar even orde op zaken stelt... Persoonlijk heb ik nooit last van politie... zelfs als ik aangehouden wordt zonder licht op mijn fiets, laten vrijwel alle agenten het bij mij bij een waarschuwing... het is maar net met hoeveel respect je de agenten zelf behandeld...
@Lesbeau's4ever.
De pliesie mag jou niet zomaar aanhouden, we leven in een rechtstaat
Zoals reeds vermeld, doet het wonderen u te verdiepen in het nederlands rechtsysteem om aldaniet rebruik te maken van de mogelijkheid een flik op zijn vingers te tikken en een zakcentje te besparen. Bij onterechte boetes kunt u ook een zaak aanspannen en een van de betere advocaten in de armen nemen
@Mad_.
We hebben hier te maken met een minderjarige pliese agent, die niet binnen de lijntjes kan schrijven. De stok van de door jou aangeziende 6, is het scheidingsteken tussen de getallen.
0031 = politiestaat. En die vmbo'er met een pet kan niet anders, hij moet een verplicht aantal bekeuringen uitschrijven, is van bovenaf opgelegd.
@Miggerd
De poltie van Hoofddorp is mij ook enigzins bekend. Theoretisch gezien hoef je niet mee te werken, behalve op legitimatieplicht
-U moet altijd zeggen "ben ik verdachte dan"
-U moet altijd achter elke zin van de agent "waarom" zeggen
-U hebt recht om weg te rennen zonder consequenties
-Poltie heeft 'tegenwoordig' alleen recht om legitimatie te vragen, zelfs dan mag je vluchten.
Deze rechten zij niet van toepassing op mensen die verstand hebben van de wet, dus afgestudeerde "rechten" personen
@Ganzo.
Een pliesie auto met optische signalen is een Voorangsvoertuig
Wat een gezeik. Elke dag stikt het op GS van de comments over lamlendig tuig dat maar een beetje op straat rond hangt in plaats van te werken of iets nuttigs te doen. Krijgt er een eens een keer een boete, is het weer niet goed.
datum 28-16-2006?
moskee 30-10-06 @ 20:15
Was zeker in de buurt van een moskee (die bekeuring) je mag daar ook niet nutteloos rondhangen hé,bidden godverd....
ah, wintertijd. quota's moeten weer gehaald worden. ik heb ook nog zo'n boete liggen voor het niet verlenen van voorrang aan een politiewagen, terwijl ik voorrang had als fietser op de rotonde. een paar jaar later kun je je er nog over ergeren dat je geen bezwaar hebt gemaakt.
@Fitz.
Het woord 'scotoe' LEZEN, is iets anders dan het woord SCHRIJVEN
Niet geneukt gister pliesie?
@Fitz
www.straatwoordenboek.nl/definitie.php...
Moet je ff googlen Fitz, kom je op systeemknechten uit ofzo.
@ Fitz
broem broem
Ben ik de enige hier die het woord "scotoe" voor het eerst lees? Komt t omdat ik niet met finnen omga? of komt t omdat ik niet in de randstad woon? Kan iemand me hier een antwoord op geven....
Het grappige is dat in werkelijk autoritaire samenleving of staat niemand persoonlijk iets mag vinden of uitdragen.
Don Quichote 30-10-06 @ 21:15
Wordt tijd dat we fuckje aanmelden bij de Stichting Daphne.
Het ie-kuu stijgt hier met den seconde.
Zou die van de pliesie ook stijgen?
Al die Marco Borsato-concerten in Arnhem was een goudmijntje geweest, die mensenmassa's die daar compleet zinloos aanwezig waren. Of kostte een kaartje 75 Euro's?
@paost712
zo jij bent slim :)
collegegeld voor 5 uur min 3 uur zinloos rondhangen x 75,- is 150,- boete voor @fuckje.
@miko 30-10-06 @ 21:01
samen scholing ,gezamenlijk en in vereniging al dan niet in een op een daartoe geëigende plaats, onderwijs genieten, samenscholen, gezamenlijk en in vereniging al dan niet hinderlijk aanwezig zijn, mag niet.
Diender slecht humeur, even 'iets' verkeerd zeggen en je bent de klos. Zie er maar weer vanaf te komen.
Bezwaarschriften gaan aan OvJ, als je een rechter wilt hebben die zich hierover uitspreekt: voor laten komen. Hoef je niets voor te doen, je krijgt vanzelf de oproep. Zorg dan wel dat je er bent (!)
BTW: stelen mag ook niet, zelfs niet om boetes te voldoen....
Het is: irriterend
Bad cop, no donut!
fuckje 30-10-06 @ 21:06
Volgend jaar gewoon naar Cairo, het Suikerfeest vieren.
www.sargasso.nl/archief/2006/10/30/mas...
Over een poosje word het wachten op het perron nog illegaal ook..
@ fuckje
Nou doe vooral je best zèg!
pliesie = bonnenfabriek
rijbewijs is geen geldig legitimatiebwijs....
@ miko
*Tja dan maar wat gaan stelen*
Dus het is de schuld van de politie volgens jou. Leg eens uit dan!?
de pliesie is gewoon kut...
Vandaag heb ik 3 uur zinloos en 2 uur zinvol rondgehangen in de collegebankjes, en ik heb collegegeld betaald. Kan ik nu een schadevergoeding claimen?
a kaolo skotah krijgt weer de schuld terwijl den Finnen schuldig zijn
Een boete voor nutteloos rondhangen? Vreemd, ik hang op m'n werk de halve dag nutteloos rond en krijg het nog dikbetaald ook! Zo zie je maar; arbeid loont...
De politie in Hoofddorp is inderdaad echt te kudt, kan ik uit eigen ervaring zeggen. Die gasten zijn vaak echt goed de weg kwijt. "Wat doen jullie hier?" "Kunnen jullie niet ergens anders gaan zitten?" "Ik wil graag even jullie namen noteren?" "Je bent verplicht om mee te werken, anders nemen we jullie mee", alleen maar omdat je op een bankje zit ergens...
nutteloos rondhangen? het is me nogal een bevinding
krijg je een boete voor rondhangen. Je hebt geen doekoe om de boete te betalen van die scoetoes. Tja dan maar wat gaan stelen.Belachelijk beleid!!Nog effe en er is in nl een samen scholingsverbod van twee personen tussen 00.01 hr en 24.00 hr.
Meneer we hebben hier wel roelss!!!
Op sommige plekken is het idd verboden om rond te hangen, maar 75euro is tering veel....
En mbt id-bewijzen. Toen die wet net is ingevoerd is de politie in drenthe eens met 35man sterk het bos in gegaan om wandelaars te bekeuren die geen id-bewijs bij zich hadden en uiteraard de zwaar criminele overtreding van buiten de paden lopen.
voor eenieder die het nog niet weet: Als je een keer word aangehouden en je hebt geen ID bij je. De prent bewaren en de eerst volgende gelegenheid met je ID langs de smeris en je prent wordt verscheurd...
Terecht, het moet maar eens afgelopen zijn met dat nuttoloze rondgehang!
krijg je een boete voor rondhangen. Je hebt geen doekoe om de boete te betalen van die scoetoes. Tja dan maar wat gaan stelen.Belachelijk beleid!!Nog effe en er is in nl een samen scholingsverbod van twee personen tussen 00.01 hr en 24.00 hr.
Meneer we hebben hier wel roelss!!!
@ Sytze Vliegen
Hij ging met 10 euro naar beneden! :')
D'r zal best een of andere APV bestaan die 'nutteloos hangen' verbiedt. Beetje lastig om 'nutteloos' te definieren, dat wel. Ga aan het werk, l** w*erksch*w t**g!
@pimpadiddiehustlah 30-10-06 @ 20:03
Hahaha, precies wat ik dacht over die vincent. Hilarisch!
So what, ik kreeg laatst nog een boete voor zinvol parkeren.
De boete is overigens 75. Toch vraag ik me af wat de andere kant van het verhaal is. Je krijgt heus niet zomaar een bon omdat je met zn tweeen netjes staat te wachten op je vriend. Meestal houdt het in dat je òf overlast veroorzaakt òf op een plek gaat staan wachten waar de jeugd regelmatig overlast veroorzaakt en de politie daar extra surveilleert. Bedank je leeftijdgenootjes dus maar...
@ spooky @ 20:26
Kudtkiddo's mogen heus niet al hangende zomaar en altijd en overal andere mensen lasig vallen. Maar ja, of dat nou een reden is om ze bijvoorbeld genadeloos neer te knuppelen ter meerdere eer en glorie van Jan en Truus en andere flapdrollen ...?
Is nutteloos rondhangen net zoiets als zinloos geweld?
vincent de fin .. hehehehe .. maar gelijk heb ie hoor vincent .. heb je de diender niet naar zijn naam gevraagd ? altijd doen ... zeker doen als je denkt iets op gs te zetten zoals dit .. gnagnagna ( voor de volgende keer dan maar)
Sjonniesjap 30-10-06 @ 20:46
Niet toestaan! Dan is de bon onterecht...
v.w.b. je identiteitsbewijs: je hebt een toonplicht en geen draagplicht. Dat klinkt technisch maar je bent niet verplicht het kaartje op zak te hebben. Als hij in je auto ligt is dat totaal geen punt. Je kunt hem namelijk tonen indien...
@ Liefdesbaby
De bedragen op de gele papiertjes kloppen vaak niet hoor. Ik heb een keer meegemaakt dat de agent achter me aan kwam rennen nadat ie een boete voor me had uitgeschreven, om het bedrag te veranderen.
Ze moeten toch ietsch doen om de minimum boetes te halen...
Liefdesbaby 30-10-06 @ 20:36
Rondhangen was ook niet op vrijdag, maar op zaterdag 28 oktober om 00.29.
Zal wel 25 euri weekend toeslag opzitten
een nutteloze boete voor vinnie
Krijg je tegenwoordig al een ban voor dronken en nutteloos rondhangen op GS?
Koppel daar een geldboete aan en ik ben failliet.
-weggejorist-
@Moskee
Grappig overigens dat de boete op om.nl 50 euries bedraagt en op het formulier van onze beste Vincent 75. Mis ik iets?
haarlemmeer. Dat is toch die allochtonenwijk
Een boete voor nutteloos rondhangen is nog altijd beter dan een zinloos leven .
-weggejorist-
Even Bram bellen, geen rechter die dat zal accepteren.
Sjo, dat was een ban wegens zinloos rondhangen op geenstijl.
Bij nutteloos rondhangen gaat mijn gedachte eerder naar een opgeknoopt lijk, bungelend aan de gevel van de transplantatiekliniek, dan wat jeugdig gepeupel waaraan de lokale, besnorde hondenbezitter zich stoort.
Ik kan de politie best snappen dat ze in die achterlijke haarlemmermeer cultuur lik op stuk beleid voeren!
Drie maal raden waarom dat soort beleid altijd alléén maar in de grotere steden gehandhaafd wordt!
Sloop dan tijdens het wachten een bushokje ofzo...
Vooral dat "Ik, ambtenaar..." doet het em wat mij betreft. Alsof je de vleeschgeworden overheid bent. Eng gewoon.
@kiprich
Geen boete gehad voor het openbaarlijk tonen van je dronkenheid?
Heerlijk. Fok.nl op GS!
@Farouk - Nee inderdaard, ik heb de afgelopen 6,5 jaar maar ruim 10.000 bezwaarschriften afgehandeld in m'n leven voor allerlei overheidsinstanties. Ik neem aan dat Vincent niet van plan is om geld neer te leggen voor een goed bezwaarschriftje.
@kiprich
anti-jodenliedjes noemen ze dat op de sociale werkplaats?
alleen maar goede bekeuring. Vooral zaterdag is het vreselijk irritant als 10/15 van die geweigerde jochies een beetje de bink gaan uithangen en voor de kroeg blijven hangen.
Ik geef de pliesie een boete voor nutteloos bonnen schrijven
-edit fijn voor je, doe eens boeten. ban -
Ik heb ooit in de wijkraad gezeten in Hoofddorp waar de rayonhoofd van de wijk zei niks te kunnen doen tegen hangen. Een hangverbod in de gemeente is compleet nieuw voor mij, wie heldert me op?
Oh, en als dat nog niet genoeg geld oplevert, probeer dan eens een gevangenis. Poest speldje op: Stop Crime, get rid of the police
@ monstrera!!! 30-10-06 @ 20:22
..... pauper....
jaja de jeugd staat buiten altijd op iemand te wachten... uhu.
Ga lekker bij je moeder thuis op de bank zitten "wachten"of wees stoer en koop een huis en wacht daar ipv bij anderen op de stoep.
@GS
Fok overgenomen ofzo......
@ monstrera!!! 30-10-06 @ 20:22
jaman.. ennuuhh we gaan van ut wknd lekkah weer chilluh met br33zahs en de girlz op onze zelfde spot tog?? Grtz Vincent
-weggejorist-
@ politie
Stijlloze incasseer tip: Het Binnenhof, verschillende departementen en het strand.
@superjan 30-10-06 @ 20:16 Ik heb wel gezeik gehad met politie, meerdere keren ben ik op vooringenomenheid en een domheid als het achtereind van een varken gestuit helaas.
helemaal met je eens vin. het zijn zeugende hufter geworden! ik heb geen hekel meer aan ze maar begin ze echt te haten nu
Als dit echt waar is : Nutteloos rondhangen en 75 eurie dokken is best duur... Boete is onrechtmatig, typisch een geval voor moscovits, moscofiets en moskouwfits & muskofitsch
Liggen op een voetpad 50 euries boete Toe maar!!Kankuh scoetoe.
Prima zaak, een bekeuring voor nutteloos rondhangen, zou de pliessie vaker moeten doen. "Nutteloos rondhangen" kan namelijk heel vervelend zijn voor je mede-burgerts, Vincent....
sorry ... off topic post
En dan bepaalt een VMBO-er met pepperspray wel even wat nutteloos is. Het wordt goddomme steeds erger in dit kudtland, nog 2 stapjes verwijderd van een politiestaat.
-edit en so yesterday -
Punt 1: een overtreding in H'meer begaan lijkt me onmogelijk. Geen plaats van delict geen zaak, ja tog? Daarnaast ben ik wel benieuwd over welk wetsartikel of apv (alegemene plaatselijke verordening we het hebben) Tenslotte zou ik tussen 12.00 en 12.30 eens navraag doen bij het gemeentehuis in Hoofdorp. Het barst daar altijd van de zinloos rondhangende ambtenaren!
LOL @edit (fuckje 30-10-06 @ 20:06)
Superjan heeft tot nu toe alleen maar goede ervaringen met de plisie. Nooit gezeik gehad. Altijd vriendelijk. Ook als ik feaut was. (Nee ik zit niet in een EBI)
moskee 30-10-06 @ 20:15
In de buurt van jou ? ;)
Check ff: www.om.nl/boetebase/ omdat dit geldt:
Deze overtreding is alleen strafbaar op die plaatsen waar dat bij Plaatselijke Verordening of bij Algemene Plaatselijke Verordening is bepaald.
Had je maar nuttig moeten rondhangen.
wie vergelijkt nou de politie met de gestapo,
de gestapo hield zich tenminst met nuttige dingen bezig
vergelijk de politie liever met de n.s.b. dat lijkt met toepasselijker
@de Bruinrijder
Hoezo? Kun je ze beter Orpo noemen.
@bottehond 30-10-06 @ 20:07 Ben het zowaar met je eens, bijna dan ;)
ik denk dat als ze wisten wie je was ze je een boete zouden geven voor de vergelijking met de Gestapo.
Vincent Bijlo?
Ik zou je verweer niet door Klaaswitz laten schrijven.
Brave burgers zijn nu eenmaal een easy target voor de hermandad.... repressie op basis van zero- tolerance? Volgens mij waren die extra bevoegdheden bedoeld om straatterreur tegen te gaan. Die zie ík niet verminderen. Weet dus wat je te wachten staat in impotent en verscheurd 0031.
Hahaha! Het staat er echt, 'Nutteloos rondhangen.' Hup juten, haal dat laag ontwikkelde VMBO-tuig rustig van straat.
Nutteloos rondhangen...... dat zouden op GS ook wat mensen minder moeten doen.
-Edit: *proest*
Dat is dan natuurlijk de andere kant van het verhaal. Goed dat het even vermeld wordt hier. Overlast geven is een ding maar zo'n bon slaat ook nergens op als de situatie inderdaad zo was als Vincent beschrijft.
Ik zou zeker in bezwaar gaan als ik jou was, stelletje imbecielen. Iemand die met een sarcastische ondertoon goed kan formuleren een schriftelijk bezwaar laten schrijven. Ook al bereik je er waarschijnlijk niets mee, die afgestudeerde VMBO'ers mogen best weten wat je van ze vindt.
Ik denk niet dat je van de Gestapo een boete kreeg destijds.
Zeg Vincent, wel bezwaar aantekenen hè, dit gaat een nuchtere rechter (mits je er eentje kunt vinden) jou groot gelijk in geven. En anders is er nog Woutert B. :)
Ja, voor jou zijn ze niet bang. Voor mij wel.
"jaaa uuhhh de pliesie zijn joduh man... ennuuh me scootah heeft allemaal lampies en ik wil nog ff de groeten doen aan me wijffie presillaaaa luv u sgatje "
vincent ( da rulesz br8ker )
Ach, die jongens van de pliesie doen ook maar hun collecte-werk
Het zijn gewoon NSB'ers!
die finnen zeker weer
REAGEER OOK