Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Taliban VIERT FEEST. “Zeer goed besluit PvdA”

talibanviertfeest.jpg Tring tring. Hallo? Ja hallo, met Qari Yousef Ahmadi van de Taliban. Is Aaf er ook? Aaf is weg? Doe dan onze goede vriend Jan Blokker maar. Ja, fantastisch nieuws Jan, we wisten niet wat we hoorden! Zeer lovenswaardig initiatief van de PvdA. Heel Zuid-Afghanistan staat hier al twee dagen op zijn kop te fuiven. Schitterend! Versta je mij nog? Langs deze weg Jan willen wij onze Nederlandse vrienden - Wouter Bos en Bert Koenders – van harte bedanken voor hun besluit. Ik moest nog zeggen dat Akhtar Mohammad Usmani van de tweede bermbomdivisie Diederik Samsom en Martijn van Dam in het bijzonder wil bedanken. Zonder hun optreden in de PvdA-fractie hadden we dit feestelijke resultaat nooit bereikt. Van Mullah Abdul Rauf, afdeling bomgordels, moest ik nog speciale dank uitspreken aan Gerdi Verbeet, die tot driemaal toe de microfoon van Femke Halsema heeft dichtgedraaid. Fantastisch! Oh en Sharon Dijksma krijgt de groeten van Mullah Abdul Samad. Jan bedankt! Grandioos PvdA!

Reaguursels

Inloggen

Wat is het nou GS? PvdA bashen is beter dan kiezersbedrog ondersteunen? Een meerderheid van de bevolking is immers vóór terugtrekking.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/09/...

Bulloch | 25-02-10 | 11:53

Nu hoef ik over een paar jaar dus iedergeval niet mee naar Afganistan...

DoDoos | 25-02-10 | 10:50

De talibaan dankt ook Gert natuurlijk die het in deze met de PvdA eens was.

Einde van de Domheid | 25-02-10 | 08:49

Vandaar de opmerking van gisteren: Hou er maar me op. Dit is 'beyond repair!'

Einde van de Domheid | 25-02-10 | 08:47

@poesvantanteloes | 24-02-10 | 22:32
precies.
(praktisch) iedereen wilde dit kabinet weg.
(praktisch) iedereen wilde af van de pvda.
(praktisch) iedereen wilde geen nederlandse militairen meer in afghanistan.
(praktisch) iedereen beweerde dat de pvda draait.

en de pvda deed alles goed.
de pvda-basher, met laffe stukjes blatende van pruisen voorop, is dus blijkbaar nog hypocrieter dan de gemiddelde moslim.
toch van pruisen? www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/11/...

willemlust | 25-02-10 | 00:50

-weggejorist-

poesvantanteloes | 24-02-10 | 22:32

Laat de anti PvdA kliek bij GS maal lullen. De stekker uit die kansloze Afghanistan-missie trekken is het beste wat de PvdA in jaren gedaan heeft.

Hastur | 24-02-10 | 22:28

Oh mij God (Allah)............
I had a dream..... en ik genoot in volle teugen....
Dat Femke Halsema cpl werd uitgewoond door 10 hitsige Talibanners....
En nog mooier........ ze kwam nooit meer terug ook.....
Die andere vroegere engerd van GL... Tara Sing Varma had haar 9e kind geworpen
aldaar.... En die crimineel/Inbreker Duivendak legde bermbommen .Shit ,toen ging de wekker..... Ik zag haar weer prediken bij P&W en Steenkolenbelasting voorstellen.... weer wat (achterlijk) nieuws van deze maffe club.
Shit.... wat een kutland hier !

JoepMeloen | 24-02-10 | 22:03

Het laten vallen van het kabinet heeft niets met Afghanistan te maken, hoe graag ze het ons ook willen laten geloven, maar alles met de beroerde te verwachten verkiezingen. Ook speelt natuurlijk de gigantische bezuinigingen die moeten worden genomen en waar ze geen verantwoording voor durven nemen.

Boy Cot | 24-02-10 | 21:21

Niks nieuws dit. Logisch toch, dat moslims-extremisten blij zijn met de ubersofte en linkse PvdA? Als deze partij 10 een paar jaar in z'n uppie zou regeren, hoeven die moslims niet eens een serieuze oorlog te voeren om ons land te veroveren. We bieden het op een presenteerblad aan!

my anal pony | 24-02-10 | 21:17

Walgelijk besluit om te vertrekken. Kortzichtig, dom en alleen maar retoriek. Maar ja ieder land krijgt de leiders die het verdient. NL krijgt Balkenende en Bos. Verdiend dus.

killermiller | 24-02-10 | 21:02

Misschien brengen wat verkiezingsposters in het Pashtu de Arbeiderspartij aan de straks o zo nodige extra stemmen!

El Moro | 24-02-10 | 20:41

Zabihullah: 'Ja, broeder. Maar nou hebben die PvdA-ministers ervoor gezorgd dat ze al in december nokken. Vooral die Bert Koenders en Wouter Bos. Duo Bert en Ernie.'

Maar laten we vooruit kijken en de aandacht wat meer richting D66 verleggen.

Martijn4254 | 24-02-10 | 20:24

-weggejorist-

Ratzenberger1985 | 24-02-10 | 20:17

Hartelijk dank, Barf Bos en Kronkelaar Koenders voor jullie doortastend optreden.
De "nog bedankt" aanslag die we van radicale zandnegers kunnen verwachten mogen jullie op je rode conto schrijven.
Tot ziens op 03-03 en 09-06.
Lutsers.

R.B.Scott | 24-02-10 | 19:40

Sinds wanneer heten de Taliban 'Talibaan'?

johnnie_1983 | 24-02-10 | 19:28

De PvdA in de grote steden (en soms ook in de kleine steden) lijkt inderdaad op de Taliban.

kuifje. | 24-02-10 | 19:21

GS = Televaag en van Pruisen zit met zijn kop in de aars van Wilma Naninga en het CDA tegelijk (toch knap). We lachen om Fox news, maar qua objectiviteit kan menigeen bij Geenstijl wat van ze leren! Papegaai Papegaai.

boomchirurg | 24-02-10 | 19:18

@henkojenko | 24-02-10 | 15:50

Lelijke PvdA'er

DeRoyVanZuipensteijn | 24-02-10 | 19:18

@willemlust | 24-02-10 | 18:58
"islam democraten(haha)"
Inderdaad haha. Die malloten hebben goed taqiyyah-les gehad. Of ze snappen echt geen reedt van de profeet.

Fijnstoffer | 24-02-10 | 19:14

loooool~~ de tweede bermbomdivisie. Waardeloos stukkie in nrc fuxt

Rob_Utrecht | 24-02-10 | 19:07

Na een jaar of 8 is het wel leuk geweest met in die zandbak te spelen. Gun het die taliban loosers dit te claimen als 'hun overwinning'. Heeft hun leven ook weer ff zin.

nietsist | 24-02-10 | 19:03

o.t. zie net dat g.r. verkiezingen te den haag 6(!!!!!!!!) moslimpartijen heeft: pvda,d66,islam democraten(haha),nederlandse moslim partij,unie van democraten&stop wilders nu....
maar gelukkig ook pvv om de democratie te waarborgen.
stop het fascisme!

willemlust | 24-02-10 | 18:58

Beetje dom bericht van de GS-redactie. Het feit dat "we" uit Afghanistan weggaan was al enkele jaren geleden door het gehele parlement bepaald.

peking2008 | 24-02-10 | 18:38

En weer +1 voor Von Prausen. Een heerlijk stijlloos gebracht topic, met een grote kern van waarheid.
Niet zeuren, mensen. Hij kan er ook niets aan doen dat de PvdA-malloten zoveel en zo vaak aanleiding geven.

Fijnstoffer | 24-02-10 | 18:35

Voor dit: PvdA +1

Warren Buffet | 24-02-10 | 18:33

Coyote | 24-02-10 | 18:13
Eén weblog geeft de PvdA op z'n flikker, en dat heet dan ook al een "hetze" --- zeker als je even in aanmerking neemt wat er in dit land verder zoals nog gebeurt op dat gebied?
Van welke planeet kom jij?

Merlot | 24-02-10 | 18:30

Natuurlijk is de PvdA kudt! Altijd kudt geweest. Zal altijd zo zijn. Als die wat goeds doen, doen ze het uit verkeerde motieven. Het zijn namelijk SOCIALISTEN. Dat is nog erger dan mohammedanen. En de PvdA-bobo's zijn vaak renegate grefo's. (Ook Joop De Nul was er eentje.) Dat is nog erger dan gewone grefo's.
Down, down down with Socialism!!!!
De rooien, dat zijn die verrajers van het gebroken geweertje.

caudillo | 24-02-10 | 18:30

Denk er maar eens diep over na.....
Als je het kunt.
En laat logica je leiden.

Zo jammer! | 24-02-10 | 18:29

Moet eigenlijk de eerste Islam partij gaan worden?
Is dat het?
Waneer is de democratie teneinde en de Sharia overheersend?
Vragen.....

Zo jammer! | 24-02-10 | 18:28

-weggejorist-

Bloodzone | 24-02-10 | 18:16

Pffff..., GeenStijl..., zelf zo langzamerhand niet moe van die PvdA-hetze..?

Coyote | 24-02-10 | 18:13

Wacht maar met feest vieren nadat de Dutch vervangen worden door joe-as-mariens. Met heimwee zullen ze terugkijken naar de goede Hollandse tijd. Maarja, dat is de vorige 40+ Afghanistan topics van afgelopen week ook al eens geroepen.

Getson | 24-02-10 | 18:05

Man man man, dat zouden wij ook zeggen als we de taliban waren.
wat een dom topic dit zeg.

borderliner | 24-02-10 | 18:01

2/3 van de stemmers is het met PvdA eens.
Het kabinet is gevallen door de opstelling van CDA en niet door anderen.
Al snel zal blijken dat iedereen blij is met het vertrek uit Afghanistan.

antizanic | 24-02-10 | 17:47

Wim zegt: Terugtrekken die hap! Om Jaapie de Hoop Scheffert in het Navozadeltje te helpen hebben we hebben we 21 mannen geofferd voor een nutteloze missie. Die mannen deden er, in tegenstelling tot Jaap WEL toe.
Laten we hopen dat de nieuwe regering de levens van haar burgers niet verkoopt voor wat prestige bij een tanende wereldmacht.

wim kokring | 24-02-10 | 17:40

@Joostmaghetweten | 24-02-10 | 17:14
En dan te bedenken dat dit geval ook nog een puberzender heeft die in de plaats van netwerk en nova komt

Boris011 | 24-02-10 | 17:33

Is geen besluit van de PvdA alleen, maar van een meerderheid in de TK

bloemis | 24-02-10 | 17:28

Ik zal vast niet de enige zijn met dit argument (te lui om comments terug te lezen), maar een overgrote meerderheid van de kamer was en is vóór terugtrekking uit Afghanistan. Zowel linksig als rechtsig. Wat roeptoeter je dan, eigenlijk, van Pruisen? Je hebt iets niet helemaal begrepen.

Tip: doe maar geen baan als Spindoctor zoeken. Je bent te opzichtig.

-edit | 24-02-10 | 17:28

Ik vind GS echt met de dag zieliger worden. GS gaat gebukt onder de volstrekte afwezigheid van objectiviteit. Alles wat PvdA is, is per definitie kut. Zelfs als ze eindelijk eens iets goeds beslissen. De enige die het over het belang van de afghanen (de burgers, niet de taliban) zelf hebben gehad tijdens deze kwestie van de aflopen dagen zijn de militairen die daar zitten. Dat zijn mijns inziens ook de enigen die hier daadwerkelijk iets zinnig over kunnen zeggen. De eikels die hier vanachter de bureaus de beslissingen nemen, en ons land een volstrekt overbodige oorlog in hebben gejaagd, hebben het vrijwel uitsluitend gehad over het eventuele modderfiguur dat we zouden slaan tegenover de Navo en de VS. DAT is waar het om draait. Als een politieke partij vervolgens zegt aan die walgelijke hielenlikkerij volkomen schijt te hebben en zich wil houden aan de belofte die een aantal jaren geleden is gedaan (tegenover het volk dat je regeert), lijkt mij de enige juiste beslissing. Maar GS kijkt niet meer naar de inhoud. Het is de PvdA én dus is het kut. Wanneer de PVV een dergelijk standpunt inneemt (wat ze volgens mij ook zo ongeveer doen)
is het hier 1 grote polonaise van vreugde. En dat klopt niet. Het zou over de inhoud moeten gaan en dat gaat het niet. Op het moment de de antipathie dermate grote vormen aanneemt dat elke vorm van objectiviteit wordt uitgesloten is het tijd om te kappen lijkt me. Laten we beginnen met deze 'Van Pruisen'. Wat een vertoning zeg !

Joostmaghetweten | 24-02-10 | 17:14

Waar is de goede oude tijd, waarin de Van Pruisens van deze wereld hun boodschap moesten stencilen en een voor een uitdelen aan voorbijgangers? Was toch een mooie drempel. Van Jolio wordt weer eens hartelijk bedankt voor het uitvinden van de internets!

Anders nog? | 24-02-10 | 17:12

Dit eenzijdige gebash van de PVDA door Van Pruisen begint nu wel heel opzichtig te worden. Mag dit alsjeblieft ophouden?

Het CDA | 24-02-10 | 17:11

Jezus Geenstijl, het word nu wel heel erg hoor. Er is niks wat een partij kan doen om jullie mening te laten veranderen: terugtrek uit Afghanistan is een van de beste dingen die er de afgelopen jaren is beslist in dit KUDTland. Jullie beginnen een beetje teveel op FoxNews te lijken, want het lijkt er tegenwoordig wel op dat jullie een kant hebben gekozen (rechts) en vervolgens heel hard boe staan roepen om wat links gedaan heeft, ongeacht wat dat geweest is. Lukt het niet meer zonder Fleischbaum? Lekker triest.

wacom | 24-02-10 | 17:07

O ja, Geenstijl redaxie, vergeet vooral niet te vermelden dat de NAVO deze week nog 33 burgerslachtoffers op zijn conto mocht schrijven.
Waarvan akte uiteraard.

Rest In Privacy | 24-02-10 | 16:58

@Levine | 24-02-10 | 14:37
Zozo, mag je even luchten van Joop?
Wat heeft de PVV in vredesnaam met de reeds genomen besluiten te maken druiloor met je abjecte stuiptrekkinkjes?

ReligionSucks | 24-02-10 | 16:57

@denouden | 24-02-10 | 16:51
Ik hoorde femke halsema laatst nog bijna iets verstandigs zeggen bij DWDD. Ze hadden het (bijna) over de loskoppeling van de (minister-)president van het kabinet.

Snouck Hurgronje | 24-02-10 | 16:56

Als rechtgeaarde PVV'rt ben ik ook blij dat we daar weg gaan. De enige manier om de boel daar rustig te krijgen is schieten op alles wat beweegt. Ik hoop dat de Amerikanen daar zoveel "collateral damage" aanrichten, dat we moslims uit Nederland moeten aanleveren om de bevolkingsaantallen te herstellen. De Taliban zal met weemoed terug denken aan "die aardige blanke en zwarte mensen" die snoep uitdelen en scholen bouwen.

funkyd | 24-02-10 | 16:53

Ikzitopjelip | 24-02-10 | 16:18
Maar de PVV'ers alhier vergissen zich ook. Het gaat er niet om of je voor of tegen de missie bent. Dat moet ieder voor zich weten, en de PvdA ook. De mening vna de PvdA is en was bekend. Het gaat in deze kwestie over het verschil tussen de kamer enerzijds, en de eenduidigheid van het kabinet anderzijds. Het duale systeem...
Voor de leden van het kabinet gelden andere zaken dan voor de kamerleden die partijpolitiek uitdragen. Wouter Bos heeft als lid van het kabinet zich niet als zodanig gedragen. Daardoor komen de verhoudingen binnen het kabinet onder spanning te staan, en door het politieke getouwtrek komen onze militiaren in een groter gevaar (en daarmee per definitie de welwillende burgerbevolking nog meer) dan nodig. Dat is nou niet echt jofel.

denouden | 24-02-10 | 16:51

Anyway, Walter boslim kan z'n toekomstige baantje bij Goldman Sachs wel vergeten....

woefdrammer | 24-02-10 | 16:48

Haarkopje | 24-02-10 | 16:35

Waren er hier zoveel yanks dan? ik dacht toch meer aan canadezen...???

Gijsbert | 24-02-10 | 16:44

eye | 24-02-10 | 16:42
LOL. De vrouwen zitten waarschijnlijk allemaal achter de kassa bij Al El-Heijn.

Sliptong | 24-02-10 | 16:44

@Pica
Vreemd dat alleen de mannen een snipperdag konden krijgen.

eye | 24-02-10 | 16:42

@dutchdj: als "de yanks" tijdens 40-45 ook hun eigen " vuile zaakjes" hadden opgeknapt dan spraken we hier nu allemaal Duits of Russisch maar mogelijk had je dat liever gehad dan dat we hier nu in vrijheid kunnen/konden leven dankzij Amerika.

Haarkopje | 24-02-10 | 16:35

eye | 24-02-10 | 16:29
Fijn dat U de gelederen versterkt. It's a war out here.

Sliptong | 24-02-10 | 16:34

Goed stukje Van Pruisen. Hulde.

eye | 24-02-10 | 16:33

Misschien kan van Pruisen voor de privé mensen gaan doodschieten daar, als dat toch zo nuttig is.

Hoofdschudder | 24-02-10 | 16:32

dutchdj | 24-02-10 | 16:30
Klopt niet helemaal maar je hebt wel een punt. Ergo, ik ben blij dat grote broer USA actie onderneemt tegen die haatbaarden. Zit U te wachten op een nucleair conflict? Ik zit dan graag in het winnende team. De juiste baan zeg maar....

Sliptong | 24-02-10 | 16:31

@ Teun van het Tuinpad | 24-02-10 | 14:41
Het feit is gewoon dat de Yanks in kwestie gewoon eens hun eigen vuile zaakjes moeten leren opknappen en hun eigen opstelling in de wereld eens drastisch moeten veranderen door geen politieagent over te wereld te willen spelen. Bovendien is het bij zo'n beetje de meeste personen die zich goed laten informeren bekend dat het al lang geen geheim meer is dat degene waarop de US of A nu jagen of gejaagd hebben, respectievelijk Osama en Saddam, door hen zelf op de posities zijn gezet door de CIA en consorten. Heel gevaarlijk dus om aan dergelijke oorlogen mee te doen en mijn inziens maakt deelname de kans op terrorisme alleen maar groter. Ik heb gelukkig nog steeds geen bommen zien afgaan in Nederland en zou ook erg graag zien dat dat zo blijft. En even ter vergelijking, WO2 heeft in NL geduurd van '40 tot '45, in Afghanistan zitten we nu al vanaf 2001, het is wel mooi geweest. De Sovjets hebben er ook 10 jaar gezeten zonder resultaat.

dutchdj | 24-02-10 | 16:30

Sinds de PvdA 4 zeteltjes virtueel minder verliezen heeft links weer een
grote bek. Ook hier.

eye | 24-02-10 | 16:29

Ikzitopjelip | 24-02-10 | 16:18
De pvda is een partij van landverraders en opportunisten van het ergste soort. Indirect steunen zij de taliban ineens door hun rug te rechten. Afspraak = afspraak vind ik erg kort door de bocht. De mensen daar kunnen gewoon ongezien de tyfus genieten omdat er zo nodig een afspraak voor het eerst in 3(!) jaar gehonoreerd moet worden. Ik walg van die partij en ik walg van mensen die op mijn lip zitten en geen alu hoedje dragen. Vectavir voor U.

Sliptong | 24-02-10 | 16:29

Heb nooit begrepen waarom de PVV tegen de missie in Afghanistan is. Natuurlijk moet al het ontwikkelingsgeld, of althans een groot gedeelte daarvan, naar onze militairen in Afghanistan. Het overgebleven ontwikkelingsgeld moet direct terug en de schatkist om de staatsschuld mee af te lossen.

Boy Cot | 24-02-10 | 16:28

Goeie zaak toch dat we stoppen de boel daar te bezetten.

snarfie | 24-02-10 | 16:21

@Sliptong | 24-02-10 | 16:13
Volgens mij vergis je je hier. Het gaat er hier velen om dat hier door van Pruisen beweerd wordt alsof de PvdA de Taliban steunen, terwijl een groot deel van onze bevolking (waaronder veel PVV'ers) ook tegen de missie is. Je kan wel blijven doen alsof alles van de PvdA fout is, maar dan ben je even kortzichtig als een PvdA'er die beweert dat alles van de PVV fout is.

Ikzitopjelip | 24-02-10 | 16:18

ik ben zwaar anti-pvda, maar ben ook voor terugtrekking.
gewoon een hek om dat vermaledijde land en laat ze het maar uitvechten

de beer van de meer | 24-02-10 | 16:18

Groot gelijk van Pruisen. Wat de PvdA ook al hoe lang voor mening heeft, ze hadden dit anders moeten doen. De fout van de PvdA is niet hun mening. Die mogen ze zelf bepalen en die is al jaren bekend. Maar zij zijn wel ooit ingestapt in deze missie, er kan onderweg van alles gebeuren. De PvdA hééft gepraat over alle opties, en gedurende dat proces hebben kabinetsleden opeens op eigne houtje een ander geluid ("maar we doen het lekker toch niet") laten horen. De kamer mag dat, maar van het kabinet wordt nu eenmaal een andere (eenduidige) houding verlangd. Als je daarvan afwijkt, krijg je toestanden als deze: drama in de politiek en gevaar voor je eigen mensen over de grens. Dat is al veel langer bekend dan twee jaar... lutsers.

denouden | 24-02-10 | 16:18

solidstate | 24-02-10 | 15:57
LOL. Ik verbaasde me vandaag absoluut over het hoge groen/ rode gehalte hier. Hebben we (niet refererend aan wie dan ook voor dat ik een wij-zij bash op m'n huid krijg) hier te maken met een infiltratie? Die verdoemde GS met die rechtse signatuur van binnenuit slopen? *alu hoedje van de plank pakken gaat*

Sliptong | 24-02-10 | 16:13

Laten we nu geen boegeroep laten losbarsten, want Afghanistan komt nog geen fatsoenlijke muis vandaan. Alleen een graatmagere hond, die we voor veel geld kapot fokken.
Al in 1923 of zoiets behoorde Afghanistan tot Brits protectoraat en hebben Britse troepen, gesteund door Bulldog tweedekker bommenwerpers getracht om opstandige stammen tot de eeuwige rust te bombarderen. Al in het begin van de 20ste eeuw hebben Britse grondstrijdkrachten getracht om enigszins normale omstandigheden in het land te brengen. Alles tevergeefs, want moslimkrijgsheren waren veel te geil op de opiumwinsten om tot inkeer te komen. Zelfs 100 ponds bommen die hun kamelen aan flarden scheurden, konden hen niet weerhouden. En als die bommen dan niet alleen hun kamelen, maar ook hun vrouwen aan flarden reten, namen ze naast nieuwe kamelen gewoon nieuwe vrouwen.
Er is dus in 100 jaar geen ene reet veranderd daar, er zal de komende 100 jaar ook geen reet veranderen daar en ook wij worden een illusie armer van 'maakbaarheid' van een samenleving daar.
Gewoon terugtrekken daar, op de Taliban gewoon wat meer napalm gooien en de hun beloofde maagden als verkoolde kippeboutjes laten verschijnen.

blaster | 24-02-10 | 16:09

Het is wel non-stop PVDA bashen hier op geenstijl. Vind Bos geen verkeerde vent, alleen de rest van de partij wel een stelletje losers. Ben het niet eens met Bos over Afghanistan trouwens.
We moeten blijven vind ik, sowieso. Misschien een andere missie aannemen, maar sowieso blijven in Afghanistan. We zitten daar voor onze veiligheid, zodat die baarden niet meer vliegtuigen in gebouwen gaan vliegen en metro's opblazen.

Stakkert | 24-02-10 | 16:08

@ Flodder | 24-02-10 | 16:04
Waar heb je over pvda taliban achmed?

solidstate | 24-02-10 | 16:06

@Doc Damage | 24-02-10 | 15:53
GS is tegenwoordig een velengstuk van de Televaag.
www.telegraaf.nl/binnenland/6130398/__...

Dit heeft niets met nieuws te maken. De Televaag begint het Fox News van Nederland te worden.

Bodde | 24-02-10 | 16:05

-weggejorist-

solidstate | 24-02-10 | 16:05

solidstate | 24-02-10 | 15:57
En dat is hetzelfde als dat van de pvv. Raar he, om te bevatten? Probeer het maar niet want je hoofd kan wel eens uit elkaar klappen, ben ik bang.

Flodder | 24-02-10 | 16:04

Hommel | 24-02-10 | 15:56
Tja, deze cynische visie neig ik ook erop na te houden. En er wordt ook altijd gedaan of de plaatselijke bevolking superblij is met al die buitenlandse militairen. Geloof ik helemaal niets van. Zeker als er weer eens wat van hun kinderen sneuvelen door collateral damage. Er is meer oorlog dan voorheen en ze hebben geen garantie dat de zogenaamde bevrijders en brengers van democratie blijven. Dus een hopeloze zaak, mi. Of je doet het goed of niet.

Flodder | 24-02-10 | 16:02

En nog dit:
Het gevaar dreigt in het Midden Oosten.
Hamas in Palestijnse gebieden.
Ayatollas met nucleaire bommen.
Taliban met bermbommen.
Religieuze oosterse (alweer?) groeperingen met vrouwenverminking en vrouwenonderdrukking.
Met de wolven meehuilende bontkraagjes in eigen land.
Fanaten die de sharia in het Westen willen invoeren.
Wat een combinatie: religie en intolerantie fanatisme. In het Westen zijn we daar na de Inquisitie gelukkig mee opgehouden. Vijfhonderd jaar geleden. Maar zijn wij sterk genoeg om onze huidige cultuur overeind te houden tegenover die dreigingen van buiten? Of houden we het liever bij een patatje en een pilsje en een PvdA partijroosje in de hand en met het vrouwtje op de bank naar deTV kijken en maar zappen? Brood en spelen willen we slechts, net zoals in de nadagen van het Romeinse rijk, toch?

ljcoster | 24-02-10 | 16:00

Mochten er binnenkort militairen in Afghanistan worden opgeblazen dan kunnen ze de PVDA bedanken voor deze aanmoediging van de Taliban.

Haarkopje | 24-02-10 | 15:57

Geen wonder dat joop op streven na dood is.
Alle gezwellige pvda reaguders zitten hier hun partij programma uit te dragen.

solidstate | 24-02-10 | 15:57

Ach ja, tegen hun eigen achterban zullen ze wel zeggen dat ze de Nederlanders verjaagd hebben. Maargoed, het is zinloos daar te blijven. Tenzij je er voor altijd wil blijven, steekt de Taliban vanaf het exacte moment dat je daar weg bent de kop weer op om zijn dictatuur te hervatten. De mensen worden daar niet ruimdenkend en democratisch door een school en een waterput. Zit niet in de cultuur. Democratie kun je helaas niet brengen; democratie kan alleen ontstaan. Sympathieke poging dus, maar zinloos. Het wakkert her en der alleen maar anti-westerse sentimenten aan, en aangezien veel moslims erg gevoelig zijn voor demagogie en snel overgaan tot massahysterie heeft het waarschijnlijk slechts een averechts effect om daar te blijven.

Hommel | 24-02-10 | 15:56

Zie, we staan helemaal niet voor lul. We hebben nieuwe vrienden gemaakt! Qari Yousef, kom es een keer op de koffie bij de Balk. Gezellig!

F'Shizzle | 24-02-10 | 15:55

Afghanistan zuigt en dit is eens een goed PvdA standpunt. Daar komt bij dat het al besloten was. Ik snap ook niet goed waarom GS zo kinderachtig doet... Neemt de PvdA eens een goed besluit krijg je zo'n tekstje... -1

Doc Damage | 24-02-10 | 15:53

Afspraak = Afspraak. Augustus 2010 zouden wij weggaan. De NAVO wisten het, de Taliban wisten het, de Nederlanders wisten het... nou ja behalve het CDA dan.
Waar hebben wij het dan eigenlijk nog over. Case closed.

shotgun | 24-02-10 | 15:52

Ik ben a-b-s-o-l-u-u-t geen PvdA'ert. Maar. Bos had gelijk. We moeten weg uit Afghanistan. De meerderheid van de Kamer vindt dit. Persoonlijk vind ik dit jammer, maar dat doet er niet toe. Voor dit soort missies, waar we jonge Nederlanders naar toe sturen om te vechten en mogelijk de dood te vinden, moet een breed draagvlak zijn. Strategisch had Bos ook gelijk. Van goede samenwerking binnen het kabinet was toch al geen sprake meer en dus koos Bos het juiste moment: vlak voor de verkiezingen. De gelederen binnen PvdA zijn gesloten, Bos is de Grote Leider, het CDA krijgt de zwarte piet. Kortom: goed gedaan. Wel over de rug van onze jongens en meiden daar. Da's jammer. Voor de rest: de Taliban schieten wij niet binnen een paar jaar vanuit de Middeleeuwen naar nu. Maar voor de bevolking daar, die stukje bij beetje profiteerde van de opbouw door onder ander NL, is het een drama. Je zal er maar geboren zijn.

henkojenko | 24-02-10 | 15:50

Ik herinner mij de wijze woorden van een Midden-Oosten kenner (zelf uit het Midden Oosten).
Hij zei:
"als jullie niet naar de Taliban in Afganistan gaan, dan zal op termijn de Taliban naar jullie in Europa komen".

Dank zij de PvdA dames en heren en nog wat politieke groeperingen in ons land kunnen we nu rustig afwachten of die voorspelling uitkomt.

Nog even dit:
waar de Taliban gaat, daar kleurt het land rood - maar het is niet het rood van de PvdA jasjes en PvdA rozen...

ljcoster | 24-02-10 | 15:49

Dr.Bob | 24-02-10 | 15:35
en alles wat rechts is evenzo, gelijke muntjes en zeau

Bukoswski | 24-02-10 | 15:47

De PVV wil geen militairen inzetten om haathutten te bouwen voor de haatbaarden van de taliban.

solidstate | 24-02-10 | 15:38

Ik heb de zin vijf keer herlezen, maar ik weet niet wat je bedoelt. Bedoel je:
1. dat de PVV de militairen niet wil inzetten, zodat ze haathutten kunnen bouwen voor de Taliban?
2. Dat de PvdA haathutten willen bouwen voor de Taliban en dat doen ze door militairen in te zetten?
3. Geen van beide. Ik zal het je uitleggen.

Bij voorbaat dank voor je antwoord. Kuch.

Ikzitopjelip | 24-02-10 | 15:47

We zijn daar zogenaamd toch op een opbouwmissie? Welnu, er zijn nog meer dan 100 landen in deze wereld waar we kunnen opbouwen, waarom zouden we in Godsnaam gaan opbouwen in juist dat ene land dat óók nog in oorlog is????

Ik ben die schijnheiligheid zo meer dan zat.

landlopertje | 24-02-10 | 15:46

Het zou ook echt triest zijn geweest als de Taliban het had betreurd dat we Afganistan gaan verlaten natuurlijk.

Schaatser | 24-02-10 | 15:46

'De pvda wil ook nog eens meer en meer islam om hun taliban stemvee tevreden te houden. Mag jij raden wie de taliban in nederland vertegenwoordigd.'

Hoe zielig... en dan iemand anders van schuimbekkend geschreeuw betichten, tsk

vlietinho | 24-02-10 | 15:44

solidstate | 24-02-10 | 15:40
'schuimbekkende pro-islam taliban geschreeuw.'
.
haha, die Wilderskarikatuur doe je goed.

Flodder | 24-02-10 | 15:43

Boeiend, alsof we daar zaten vanwege die lokale bevolking. Dan kunnen we Saudi-Arabië, Jemen, Libië, Sudan, Pakistan en Somalië ook wel binnenvallen. We zitten daar louter omdat Uncle Sam dat wil.

cultheld | 24-02-10 | 15:42

@ Flodder | 24-02-10 | 15:31
Achmed jij bent altijd al eentoning geweest met je
schuimbekkende pro-islam taliban geschreeuw.

solidstate | 24-02-10 | 15:40

@ Ikzitopjelip | 24-02-10 | 15:30
De PVV wil geen militairen inzetten om haathutten te bouwen voor de haatbaarden van de taliban.
Terecht dat ze vraagtekens zetten bij de missie maar niet zomaar terugtrekken om bij de lokale verkiezingen punten te scoren over de ruggen van de militairen daar zoals de taliban van de pvda geflikt hebben.
De pvda wil ook nog eens meer en meer islam om hun taliban stemvee tevreden te houden.
Mag jij raden wie de taliban in nederland vertegenwoordigd.

solidstate | 24-02-10 | 15:38

kuifje. | 24-02-10 | 15:35
De terugtrekking van de troepen was gewoon een kabinetsbesluit dat al jaren vaststond, hoor. Wie is er dan de draaikont? En die dankbetuigingen van de Taliban hadden dus ook een paar jaar geleden al in ontvangst genomen mogen worden.

Flodder | 24-02-10 | 15:37

Wat is dat toch voor achterlijke hetze over links of rechts?
Wat the fuck maakt het nou uit wat je stemt als je reageert op geenstijl stukjes?
Niks!
Alleen dat je misschien een andere mening hebt.

Terpen-tijn | 24-02-10 | 15:37

Van Pruisen, ik waardeer je poging tot consequent redeneren. En in de regel geldt dat hoe Wouter 't ook wend of keert de Pvda toch hopeloos is doorgedraaid, je onaflatende aandacht voor deze problematiek is hoe zal ik 't zeggen, consequent. Maar er is ook zoiets als de uitzondering die de regel bevestigd. En dit X had Wouter gewoon gelijk, opzouten was gewoon de enige consequente oplossing. Kom op zeg, daar zijn we hier altijd toch duidelijk over geweest. Dus ga hier nou niet zitten draaien en doe of dat niet zo was. Draaien, van Pruisen, is niet consequent...

Assimilator | 24-02-10 | 15:35

reinaarden | 24-02-10 | 15:31
"Jullie"?
Ik dacht dat linksdraaienden niet aan wij-zijdenken deden, alleen Slegte Regsen? [**PROEST**]

Merlot | 24-02-10 | 15:35

@ Bukoswski : daarom juist, hier wordt alles wat links is niet goed gepraat.

Dr.Bob | 24-02-10 | 15:35

De PvdA heeft het kabinet opgeblazen uit puur eigenbelang ( stemmen winnen) en toont weer eens aan hoe groot een draaikont en opportunist Wouter Bos is.

kuifje. | 24-02-10 | 15:35

Merlot | 24-02-10 | 15:30

Deze soera ontbreekt inmiddels uit mijn Koran.
*opnieuw Donald Duck en Koran op weegschaal legt, de DD is zwaarder...*

eerstneukendanpraten | 24-02-10 | 15:35

Bigi Bana Boy | 24-02-10 | 15:27
Zijn nieuwe nick is dan ook: Ei van Columbus...

Sliptong | 24-02-10 | 15:35

Zo, von Pruisen. Klaar. Nu weten we het wel.

ristretto | 24-02-10 | 15:34

@ A.Green | 24-02-10 | 15:15
Yep, want het Westen heeft altijd gelijk? Wat denk nou zelf, dat een regio die al 4000 jaar een 'stammen'-cultuur kent na een paar jaar NAVO gehuppel ineens democratietje gaat spelen?
'Wij' hadden, en hebben, niets te zoeken, te verdedigen of te veroveren in die regio. Sinds de 1ste Golfoorlog (dit jaar alweer 20 jaar geleden!) is de wereldwijde dreiging van terroristen ernstig toegenomen. Oorzaak--->gevolg.

@ 00:00:01 | 24-02-10 | 15:33

Bigi Bana Boy | 24-02-10 | 15:27

Ja, het duurde even, maar nu snap ik de mop. Normaliter betekent PVDA: partij
van de arbeid, maar hij heeft er een hele mooie onverwachte, toch goed gevonden, maar altijd weer verrassende draai aan gegeven. Ik kom niet meer bij!

eerstneukendanpraten | 24-02-10 | 15:32

En laten we vaststellen dat de PVV groot gelijk heeft om weg te willen uit Uruzgan. Net als de PvdA.

Bigi Bana Boy | 24-02-10 | 15:32

Volgens mij is de politieke kleur van GS inmiddels blond :-(

vlietinho | 24-02-10 | 15:32

solidstate | 24-02-10 | 15:28
Je bent de laatste tijd erg eentonig aan het worden. En het is ook tegen de huisregels.

Flodder | 24-02-10 | 15:31

Dit PvdA bashen wordt zo wel een beetje saai, maken ze een keer een goed besluit, zijn jullie plots tegen weggaan uit Afghanistan? Als de PvdA had willen blijven hadden jullie zeker gevonden dat we er weg moesten...

reinaarden | 24-02-10 | 15:31

chapeau! Ik voorspel dat we gewoon gaan verlengen. De pvv is bereid concessies te doen, dus een regering VVD, CDA, PVV gaat gewoon verlengen. En terecht!

Ceasarion | 24-02-10 | 15:31

Ik zie er best de humor van in. Zou het best leuk vinden als er bij elk politiek debat een Taliban strijder om zijn mening wordt gevraagd.

Uni-burger | 24-02-10 | 15:31

Grappig: el Qaida/Taliban plegen in de aanloop van verkiezingen, of besluiten over missies gewoonlijk aanslagen.
In het land zelf, of op soldaten.
Was in het geval van Nederland niet eens nodig.
Zie je wel; als je voor ze buigt doen ze niks.
Nog niet, tenminste.
[Aan soera 9 vers 29 denkt]

Merlot | 24-02-10 | 15:30

@solidstate | 24-02-10 | 15:28
Gelukkig ben jij even blind PvdA aan het bashen als van Pruisen. Vooral kritiekloos volgen, die van Pruisen. PVV wil ook weg uit Afghanistan, dus is PVV dan ook de stem van de taliban in Nederland?

Ikzitopjelip | 24-02-10 | 15:30

PVV en PvdA scheelt maar een paar letters soms ;)

Geile Markeerstift | 24-02-10 | 15:29

Dr.Bob | 24-02-10 | 15:23
even vergeten dat GS geen politieke kleur heeft?

Bukoswski | 24-02-10 | 15:29

ze zijn zo blij dat we weg gaan, prima toch ,. zo geliefd waren we blijkbaar dus toch niet in afganistan. Jammer voor hen dat er nu toch niets van het land terecht komt. maar wij zijn ieder geval niet onze belastingcenten eraan kwijt.

Hulde voor het besluit

De verlichting | 24-02-10 | 15:29

PVDA
de stem van de
taliban in
Nederland.

solidstate | 24-02-10 | 15:28

De PVV wil natuurlijk maar wat graag in Uruzgan blijven, he van Pruisen. Oh, dat was je even vergeten zeker.

Bukoswski | 24-02-10 | 15:28

OT: Kan niet wachten op het gesprek tussen die "goeie"(voor Powned dan) Pvda-er en Rutger. twitter.com/Rutger_zelf

De kantonnier | 24-02-10 | 15:28

Even attentie iedereen : die nick31738742 | 24-02-10 | 15:14 heeft toch even een goeie grap bedacht joh ! Je kunt mij wegdragen.

Bigi Bana Boy | 24-02-10 | 15:27

Hebt u altijd al meer moskees willen hebben en intimiderende middeleeuwse woestijn nazi's die u vrouw voor infidel hoer uitschelden stem dan

PVDA.

solidstate | 24-02-10 | 15:26

Boy Cot | 24-02-10 | 15:20
Gelukkig, iemand is wakker geworden.

Sliptong | 24-02-10 | 15:25

@Sliptong 15:11

Met name het CDA verdient 't mi. keihard aangepakt te worden de komende tijd maar kzou het sowieso erg waarderen als men weer eens wat nieuws ging maken ipv. alleen maar melden. Kom op GS. Ad fontes!

widtvoet ® | 24-02-10 | 15:24

Ja joh Van Pruisen. God wat zullen die Taliban blij zijn met die 25 vierkante km die Nederland geheel en al onder controle hadden. Kneus.
Verder wil held Wilders net zo goed terugtrekken uit Uruzgan maar dat schijnt iedereen even te willen vergeten omdat het natuurlijk niet lekker past in het PvdA bash verhaaltje.

Maar laat ik het nog een keer herhalen : de PVV vindt hetzelfde als de PvdA wat Uruzgan betreft. Dat doet auw he ?

Bigi Bana Boy | 24-02-10 | 15:24

@ Sliptong

Het gaat er niet om of Van Pruisen wel eens per ongeluk doel treft. Het gaat er om dat ie maar één doel schijnt te zien. Daarmee wordt hij saai en voorspelbaar en dat is niet bepaald des GeenStijl's. Daar komt bij dat het nogal al lui en makkelijk schieten is op het zwalkende wrak van de PvdA. Ik quote even de grote Winston Churchill: A fanatic is one who can't change his mind and won't change the subject.

Mike Oxlong | 24-02-10 | 15:24

Compliment voor Van Pruisen. Die linkse zuurpruimen die GeenStijl de laatste maanden infiltreren zijn vergeten op welke site ze zitten.

Dr.Bob | 24-02-10 | 15:23

solidstate | 24-02-10 | 15:17
Het gaat nu om het standpunt: Nederlandse militairen in Afghanistan. Kneus.

Flodder | 24-02-10 | 15:21

Hé Van Pruisen: Get a life! De PvdA heeft jou echt niet nodig voor haar eigen ondergang

Op Mij | 24-02-10 | 15:21

Van pruisen, een kruistocht naar de andere kant van de wereld is ongelovelijke bullshit. de talibs hebben geen fuck met ons te maken, en als u die amerikaanse propaganda wilt geloven doet u dat maar lekker zelf, in uw eigen rechs-rabiate denkwereld. wij hebben daar niets te zoeken, en ik ben blij dat de pvda érgens nog iets van een ruggegraat blijkt te hebben.

Groenepuntmuts. | 24-02-10 | 15:20

Zullen we Taliban nog blijer maken en 60.000 Afghanen terug sturen?

extra.volkskrant.nl/opinie/artikel/sho...

Ik denk dat ze liever hebben dat er 2000 mensen in hun kazerne rond hangen dan dat er straks 60.000 figuren rond lopen die Nederlandse normen en waarden gaan propageren in Afghanistan :-)

paranoia | 24-02-10 | 15:20

Heel veel publiek belastinggeld voor de publlieke omroep wordt besteed aan propagande programma's voor de linkse kliek met de PvdA voorop. Een klein beetje tegengeluid moet dan maar komen van GS, goede zaak.

Boy Cot | 24-02-10 | 15:20

A.Green | 24-02-10 | 15:15
Waar bestaat precies dat goede werk uit? Dat vraag ik werkelijk af en hoor hier veel te weinig over. Wat ik wel hoor. Ze ruimen bermbommen op die er niet gelegen hadden als ze er niet waren. Dan rijden ze nog wat rondjes rond de basis en schudden wat handen met dorpsoudsten.

Flodder | 24-02-10 | 15:20

kuifje. | 24-02-10 | 15:16
Alsof de bezielende Oboema zit te wachten op dat piepkleine rode partijtje uit dat piepkleine landje met dat piepkleine militaire apparaatje. Die heeft wel wat anders aan z'n hoofd. Staatschuld een beetje terugbrengen, zorgstelsel voor 300 miljoen mensen organiseren, beetje extra oorlogje spelen met wat extra mannetjes.

Sliptong | 24-02-10 | 15:20

Zoutelooz | 24-02-10 | 15:10
Het probleem is niet dat bijna ieder topic over politiek gaat, maar het niveau, of beter gebrek daaraan. Vroegah werd er nog wel eens een beetje onderzoekshoernalistiek gedaan bij GS. Nu is het copy/paste en dan nog eens in 1 richtingsverkeer ook.

lieverdeauddanreaud | 24-02-10 | 15:19

De kantonnier | 24-02-10 | 15:15
Dan krijg ik het nog wel over mijn hart om al die Afghanistanezen (?) van die gele oordopdingetjes te geven. Want dit zou onmenselijk zijn.

Buffell | 24-02-10 | 15:19

Dus, van Pruisen, je hebt laten blijken dat je niet erg logisch na kunt denken. Omdat de navo verzuimt een vervanger te zoeken laat de PVdA de taliban winnen? Als je nu post dat het sarcastisch is kom je er nog mee weg maar nu ben je echt het meest sneue jongetje uit de PVdA bash club.

keerf | 24-02-10 | 15:19

Taliban> Russen> Amerikanen> VN vredesmacht> Taliban.

Terpen-tijn | 24-02-10 | 15:18

Van Pruisen heeft er zin in vandaag .. iig goed bezig!
vooral doorgaan! :)

saintinel | 24-02-10 | 15:17

@ Flodder | 24-02-10 | 15:11
Achmed, wat de taliban van de pvda?
En wat vinden ze van de PVV?

Nuff said.

PVDA = taliban (afd NL)

solidstate | 24-02-10 | 15:17

Superior Bastard | 24-02-10 | 15:15
Wat een giller hè. Ei van Columbus had een betere Nick geweest.

Sliptong | 24-02-10 | 15:17

A.Green | 24-02-10 | 15:15
Doe tabboe de groeten! *PROEST*

Sliptong | 24-02-10 | 15:16

De PvdA heeft Obama een mes in de rug gestoken.

kuifje. | 24-02-10 | 15:16

Doe 's wat minder politiek.

Meneer Koffie | 24-02-10 | 15:15

Zoutelooz | 24-02-10 | 15:10
Zo lang zit je hier nog niet dus kom niet aan met dit soort heimwee-taal. Het ene stuk is gelikter dan het andere. Vaak genoeg lees ik bij reaguursels van van P. +1 of "goed stuk van P.!" "Ga zo door". Verwende kudtkoters.

Sliptong | 24-02-10 | 15:15

.
Misschien kan de taliban nog een afscheids-vuurwerk organiseren.
.

donjon | 24-02-10 | 15:15

Inderdaad slap gehandeld van de Nederlanders. Overwinning voor de Mujahedeen. Past weer precies in het rijtje van dit besluitloze kabinet.

Boris011 | 24-02-10 | 15:15

nick31738742 | 24-02-10 | 15:14
Moehahaha, kostelijk.

Superior Bastard | 24-02-10 | 15:15

De tabboe waar niemand de ballen voor heeft om te vragen. Waarom steunen zoveel in Den Haag de Taliban. Want dat doen ze niet indirect of stiekem maar gewoon in het open.
De militairen doen goed werk, ze zijn daar nodig. De verliezen zijn zeer laag.
Dit gaat niet over links of rechts, belofte of niet maar over hulp en steun geven aan mensen die het nodig hebben. Wat de schoften in Den Haag allemaal doen is een dikke vinger geven aan de burgers van Afghanistan voor een kruisje achter hun naam bij de volgende verkiezingen. En niemand in de media heeft de ballen om ze op de feiten te wijzen van hun immoreel gedrag want daar zijn ze al net zo laag gezonken met hun anti oorlog waanzin dat ze goed niet meer kunnen onderscheiden van het kwaad.

A.Green | 24-02-10 | 15:15

@ kuifje. | 24-02-10 | 15:13
Juist

solidstate | 24-02-10 | 15:15

Wanneer komen de Gematigde Taliban praten met de PvdA, over een nieuw te vormen Progressief Kabinet?

Merlot | 24-02-10 | 15:15

Zoutelooz | 24-02-10 | 15:10
Ja doei !

woefdrammer | 24-02-10 | 15:15

Laat Pakistan maar lekker meer troepen sturen. Dat hele Taliban-gedoe is toch door hun geheime dienst begonnen. En als de bevolking daar dat toch graag wil: laat ze lekker in een sharia-hel wonen. Not my fucking problem.

threewing | 24-02-10 | 15:15

Je moet de goede besluiten wel zoeken met een vergrootglas, maar dit is toch wel degelijk een goed besluit.

endofdays | 24-02-10 | 15:14

pvda partij van de allochtonen

nick31738742 | 24-02-10 | 15:14

De PvdA is ook een soort "Taliban" gezien hun sympathie en steun aan de islam .

kuifje. | 24-02-10 | 15:13

Geniaal, heeft iemand links naar GS artikelen, ouder dan week, waarin wordt geadviseerd om in die zandbak te blijven? Zoniet, dan moet je nu misschien, heeeeel misschien stil in een hoekje gaan zitten

bolknak | 24-02-10 | 15:13

Jezweetog | 24-02-10 | 15:06
Wellicht tot ziens als je tot inkeer komt en/ of niet vindt wat je zoekt. Succes.

Sliptong | 24-02-10 | 15:12

Vergeet Van Pruisen dat de PVV ook tegen de missie is? Of is Van Pruisen een beetje dom aan het Bashen.

topcat | 24-02-10 | 15:12

widtvoet ® | 24-02-10 | 14:53
Een dergelijk interview zou een welkome zo niet aangename verrassing zijn. Dat Gordon Sanitair ® gaat het helemaal worden de komende maanden.

Sliptong | 24-02-10 | 15:11

solidstate | 24-02-10 | 15:08
Wat vindt jouw grote heiland Wilders over Nederlandse troepen in Afghanistan?

Flodder | 24-02-10 | 15:11

Ik ga ook afhaken hier, sinds het vertrek van Weesie is het een en al pro-Wilders en anti-PvdA. Het lijkt me duidelijk dat Geenstijl is overgenomen door de elite en het plebs klaar stoomt voor de coalitie CDA/VVD/PVV, nee bedankt daar pas ik voor.

(Bijna elk artikel gaat tegenwoordig ook over politiek, dat was vroeger wel anders)

Zoutelooz | 24-02-10 | 15:10

Dus als een één of andere Taliban-figuur het terugtrekken uit Afghanistan door Nederland zo uitlegt dat het fijn in zijn straatje past, is de PvdA volgens de GeenStijl-logica meteen een Taliban-vriendje. Uhuh.

Dan is het CDA een groter Taliban-vriendje, want die hield ieder PvdA-alternatief (trainers, F16's, etc., waar de NAVO ook heel blij mee zou zijn geweest) tegen.

Predateur | 24-02-10 | 15:10

Niet huilen, dit is wat het Nederlandse volk wil...

da wizard | 24-02-10 | 15:09

Van Pruisen snapt het nog steeds niet:
1. In elk stuk hetzelfde doen (dus: op popie-jopie wijze proberen PvdA zwart maken) is saai
2. In zijn blinde anti-PvdA-woede vergeet hij dat hij Zijn Grote Leider (GW) eigenlijk ook met de door hem (en Hem) gehate terroristen (de Taliban) in overeenstemming brengt.
3. De door hem neergeplempte proza haalt het vaak niet bij de oude GeenStijl stukken.

Kortom, van Pruisen, doe wat aan deze dingen, want anders geef je links (en rechts ook) genoeg argumenten om GeenStijl belachelijk te maken. Of, tja, zoek wat anders, wat beter bij je past.

Ikzitopjelip | 24-02-10 | 15:08

Aan de reacties van de pvda taliban aanhangers hier te oordelen is de taliban inderdaad blij met de pvda en ze beginnen te schuimbekken als geenstijl er iets van zegt.

Als de gebruikelijke idiote internet jihadi's beginnen te schuimbekken dan weten we dat GS goed bezig is.

solidstate | 24-02-10 | 15:08

Ik neem aan dat ze dan ook nog wel een kattebelletje naar Geert en Rita hebben gedaan.... die wilden n.l. ook weg uit Uruzgan.....

EVAD1ST | 24-02-10 | 15:06

Ben door n00bs als Van Pruisen echt klaar hier. Zelfs wanneer links eens iets goeds doet, wordt het nog omgebogen tot iets slechts. In -en intriest hoe hard het hier kapot is gegaan sinds Powned. De ware azijnzeikerds schrijven tegenwoordig hier hun zure stukjes.
Baaibaaizwaaizwaai GS, het waren leuke jaren.

Jezweetog | 24-02-10 | 15:06

ideaal toch! ik zie het probleem niet? Zij feest wij meer geld

kapotgaanwetoch | 24-02-10 | 15:06

In het begin dacht ik dat Van Pruisen wellicht afkomstig was van de Televaag, maar nu denk ik dat het, of de redaktie van het maandblad van FC Horkemmerwaard, of een schoolkrant was.

lieverdeauddanreaud | 24-02-10 | 15:06

Heeft iemand overigens gisteren de extra uitzending van 'de zendtijd voor politieke partijen van de PvdA' gezien onder de nieuwe naam van DWDD.
Het wordt echt tijd voor Powned en Wakker Nederland.

havertje | 24-02-10 | 15:04

Van Pruisen beschrijft gewoon het nieuws. De bashers is onder der reaguurders.

ChillBill | 24-02-10 | 15:04

Dit is geen nieuw besluit. Ik snap hun ophef niet helemaal. Maar ben blij dat we voor een beetje vreugde in de zandbak hebben kunnen zorgen.

Doc Damage | 24-02-10 | 15:03

Van Pruisen lijkt mij, op basis van bezigheden hier op GS, eerst en vooral een groot voorstander van Balkenende V. Zum kotsen.

Alsof er in die hele NAVO de afgelopen jaren niet bekend was dat de Hollanders het zo onderhand wel mooi vonden en tijd was voor aflossing.

Achterdocht | 24-02-10 | 15:03

Mauzzie | 24-02-10 | 14:57
Ja, niemand ziet dat. Daarom worden er ook twee oorlogen gevoerd op het moment. En de aarde christendom vrij maken met 1 bom. Waar kan je die bom verkrijgen? En hoe werkt dat dan?

Flodder | 24-02-10 | 15:01

*note to GS*
van Pruisen promoveren naar sectie tieten.
Hoxha en Brusselmans terug naar sectie politieke partijen bashen

janeedantoch | 24-02-10 | 15:01

Af Gaan Nie Stan?

Kobus Kloothamer | 24-02-10 | 14:59

Als de taliban de ruimte krijgt om te groeien, en zieltjes te winnen in Pakistan (waar ze al een zeer grote aanhang hebben) dan beschikt zij over de BOM!!! Beschikt zij over de BOM dan zal de Taliban het niet nalaten de aarde christendom vrij te maken!!! Dat niemand ziet wat voor een bedreiging dit volk is!

Mauzzie | 24-02-10 | 14:57

Het lijkt de televisie wel. Steeds maar die herhalingen.

Brutus Grootbek | 24-02-10 | 14:56

-weggejorist-

Mr_Robson | 24-02-10 | 14:56

Niet voor Jan | 24-02-10 | 14:49
Owja, GS = VVD dat is nieuw voor me...

Drs. D. | 24-02-10 | 14:54

Ik weet nog dat het ooit hip was op kantoor of openbare plaatsen zoals een universiteitsbibliotheek het roze scherm van GS op je beeld te hebben. Tegenwoordig wordt je daarvoor behandeld als pauper, en laten we eerlijk zijn; volledig terrecht.

Klaaswitz | 24-02-10 | 14:53

@Sliptong 14:44

Een interviewtje met Doekle Terpstra en/of andere CDA'ers die zo ongeveer nog liever de evolutietheorie omarmen dan dat ze zich neerleggen bij het feit dat hun partij alle opties openhoudt mbt. het dalijk eventueel regeren met de PVV zou idd. niet te versmaden zijn.

widtvoet ® | 24-02-10 | 14:53

watsinneneem | 24-02-10 | 14:49

Daar wonen toch geen Joden?

eerstneukendanpraten | 24-02-10 | 14:53

dosis | 24-02-10 | 14:47
Of, je plaatst daar een cam van de gamma...

Drs. D. | 24-02-10 | 14:50

wordt het niet tijd dat deze website zijn mission statement boven de site plaatst?

@raket | 24-02-10 | 14:50

RT @Levine | 24-02-10 | 14:25 - Wilders/PVV is ook voor terugtrekking. Net als de PvDA.
 
Of werkt dat hier niet zo?

Roger Wilco | 24-02-10 | 14:50

ik mis Greta Duisenberg in het verhaal

watsinneneem | 24-02-10 | 14:49

gedoe321 | 24-02-10 | 14:40

Jij bent het vorige topic alweer vergeten? GS is net de PVDA. Ze bashen om en om

The_Challenger | 24-02-10 | 14:49

Geschreven in de stijl van BNR Voicemail door Vincent Bijlo. Vermakelijk, maar net niet echt grappig. De reactie van de Taliban daarentegen moest ik wel erg om lachen.

Het waait wel over! | 24-02-10 | 14:49

GS is boven alles VVD. En VVD is boven alles Atlantisch. Er is waarschijnlijk geen partij die campagne gaat voeren met Afghanistan, maar eigenlijk zouden wij, als kiezers, ze daar wel toe moeten dwingen.

Niet voor Jan | 24-02-10 | 14:49

Dat land verdient maar 1 straf...

http://krant.telegraaf.nl/krant/archief/19991127/fotos/bin.rottenberg.jpg

eerstneukendanpraten | 24-02-10 | 14:49

-weggejorist-

@raket | 24-02-10 | 14:49

Get a live v pruisen, jeez..

vlietinho | 24-02-10 | 14:49

Minder bekend is dat de PvdD altijd mordicus tegen het gebruik van bermezels en leg-mijnen was

Tobi | 24-02-10 | 14:49

Teun van het Tuinpad | 24-02-10 | 14:46
Idd (Erben Wennemars stem) Tiet vur Tietuhhh!

Sliptong | 24-02-10 | 14:49

Wacht maar tot de eerste in Afghanistan goed opgeleide Fin hier een treinstel aan gort blaast met een bomgordel. Of jullie het dan ook allemaal nog zo tof vinden.

El_Guapo | 24-02-10 | 14:48

Sliptong | 24-02-10 | 14:46
Zo'n stelling bedoel ik.
;)

Teun van het Tuinpad | 24-02-10 | 14:48

goed stuk van Pruisen heel goed zelfs

neegijdan | 24-02-10 | 14:47

Drs. D. | 24-02-10 | 14:45
Ja, flutargument natuurlijk. De Nederlandse grens begint niet in Afghanistan. Je kunt net zo goed op Schiphol, in Rotterdam en langs de rand van België iedere man zonder broek terugsturen.

dosis | 24-02-10 | 14:47

Geenstijl was vroeger lekker tegendraads, goedgeïnformeerd en verfrissend. Maar jullie glijden in rap tempo af. Sinds die Van Pruisen hier het blog vervuilt begint GS sterk te lijken op een opaatje, onsamenhangend schreeuwend naar de werkelijkheid omgeven door het onmiskenbare odeur van een lekkende stoma. Van Pruisen heeft hier niks te zoeken. Ook is het misschien verstandig om Rutger te verbieden in het panel van lullige quizzen plaats te nemen. Da's vast een begin. Oja en meer tieten s.v.p. GS doe er wat aan.

Mike Oxlong | 24-02-10 | 14:47

Ja en? Omdat de Tailiban blij is met het vertrek, dienen we te blijven? Wat een ontzettende kul, joh.

En-el Hak | 24-02-10 | 14:47

Als dit de Fair and Balanced berichtgeving moet worden voor Powned, ben ik bang dat de door GS als links betitelde Publieke Omroepen een flinke boom hebben om mee te slaan. Dit is eerder een berichtgeving in de rechtse hoek van het kader.

de Botte Bijl | 24-02-10 | 14:47

Ik merk dat het tijd wordt voor een woensdagmiddag Tietentopic.
Dat boeit de rest ook.

Teun van het Tuinpad | 24-02-10 | 14:46

blablabla... Dat heeft Qari Yousef Ahmadi, woordvoerder van de Talibaan voor Zuid-Afghanistan, telefonisch gezegd tegen deze krant.

Niet eens een audioboodschap van Osama bin Laden zelf via de arabische zender Al Jazeera maar een berichtje van een onderknuppelbaard richting die het lokale suffertje.

woefdrammer | 24-02-10 | 14:46

Misschien is GS, en een aantal reaguurders ook, een beetje te naief.

Wouter Bos heeft stelselmatig expres het woord Uruzgan alleen gebruikt. Hij gebruikt nooit Afghanistan en Uruzgan in één zin. Dan denkt u: "what's the difference?". Nou.. In draaikonttermen is er een groot verschil. U, en de naive bloggers van GS, denkt: Bos is duidelijk: GEEN troepen naar Afghanistan. Maar mocht Wouter premier worden heeft hij dit HELEMAAL niet gezegd: wat Wouter heeft gezegd is: Geen troepen naar Uruzgan.
Niet uitgesproken maar door de NAVO mensen wel verstaan is deze boodschap: Als ik straks premier ben kunnen wij praten over een inzet van Nederlandse krachten in een NAVO perspectief in Afghanistan zolang het niet Uruzgan is. Andere regio's zoals Helmand heb ik nooit iets over gezegd. Toch?
Of is er echt iemand die denkt dat de PVDA zulke grote kloten heeft dat zij bereid zijn om een echt conflict met NAVO aan te gaan? duh.
Draaikonterij is een kunst mensen

observateur | 24-02-10 | 14:46

Teun van het Tuinpad | 24-02-10 | 14:41
Afspraak is afspraak! Zie ook Sliptong | 24-02-10 | 14:40

Sliptong | 24-02-10 | 14:46

dosis | 24-02-10 | 14:44
75 m ....

Drs. D. | 24-02-10 | 14:46

Teun van het Tuinpad | 24-02-10 | 14:41
Missie was sowieso kansloos maaaar we moeten daar blijven als preventief middel tegen geweld,mmmmmm.

Drs. D. | 24-02-10 | 14:45

Van Pruisen, Het bashen van de pvda: altijd +1 Gewoon omdat het kan en ze het verdienen. Maar jouw overkill zorgt een beetje voor een averechts (de ironie, man) effect. Misschien iets meer doseren? Doe nog even een dikke CDA / CU / VVD fail. Hebben de linkse geuzen hier ook weer wat te doen.

Sliptong | 24-02-10 | 14:44

Drs. D. | 24-02-10 | 14:40
In Culemborg ophangen dan maar. Wat zei je: tot 75 meter of tot 75 kilometer? Zou in het laatste geval wel een makkie worden voor de politie.

dosis | 24-02-10 | 14:44

Drs. D. | 24-02-10 | 14:43
die comment was voor Superior Bastard | 24-02-10 | 14:34

Drs. D. | 24-02-10 | 14:44

Houdt de PvdA eens voor één keer de poot stijf, is het op het verkeerde dossier. Wat een knoeiers zijn het toch ook.
PvdA: - veel

Ivoren Toren | 24-02-10 | 14:43

F #CK YeaH, Bos Rules ;-)

Drs. D. | 24-02-10 | 14:43

@Flodder | 24-02-10 | 14:41

Nee hoor. Hij vindt de AOW veel en veel belangrijker.

azijnseikerT | 24-02-10 | 14:43

tijdens het feest gewoon twee vliegtuigen erin laten vliegen..

* iets mompelt met bijbel, oog, tand *

Je Verzint Het Niet | 24-02-10 | 14:42

van Pruisen, knal er nog effe een Godwin tegenaan... je stukje is er slecht genoeg voor.

pendajo | 24-02-10 | 14:42

Uomo Universalis | 24-02-10 | 14:37
Waarom ben je daar zo 100% voor dan. Moeten ze het land niet "goed" achter laten...

Drs. D. | 24-02-10 | 14:42

Kan iemand dat jongetje linksvoor (rood haar en sproetjes) weer even de weg terug naar huis wijzen? Zuid-Oost Drenthe als ik het goed heb...

pannekoekzonder-n | 24-02-10 | 14:42

Flodder | 24-02-10 | 14:41
Maar misschien heeft hij het leger hier nodig voor zijn stadscommando's in Almere. Dat kan, natuurlijk.

Flodder | 24-02-10 | 14:41

PvdA wil weg uit Afghanistan --> GeenStijl suggereert dat PvdA vriendjes met de Taliban zijn
PvdA wil blijven in Afhanistan --> GS suggereert dat PvdA graag geld aan moslims/linkse hobbies uitgeeft.

erg doorzichtig allemaal.

Ballenman | 24-02-10 | 14:41

Met ondersteunde posten redt je geen land wat niet gered wil worden, dus of ze daar nu wel of niet blijven, het is lood om weg gegooid geld.
.
En Wouter mag eindelijk weer zijn stropdas permanent in de kast gaan hangen.

Carpe@diem | 24-02-10 | 14:41

Superior Bastard | 24-02-10 | 14:34
En toch ben ik van menig dat dit een aardig draadje kan worden.
Kijk eens naar wat je hier op los kunt laten:

- PVV is toch ook voorstander van terugtrekken ?
- Missie was sowieso kansloos
- PVDA is te voorbarig
- We moeten daar blijven als preventief middel tegen geweld.

Zomaar wat stellingen die je eventueel zou kunnen vinden in dit touwtje.

Teun van het Tuinpad | 24-02-10 | 14:41

„juist en waarachtig dat de Nederlanders beseffen dat ze hun levens niet hoeven te geven voor de doelen van Amerika”. Dat heeft Qari Yousef Ahmadi, woordvoerder van de Talibaan voor Zuid-Afghanistan, telefonisch gezegd tegen deze krant.
.
Godverdomme, die baarden spreken een aardig woordje Nederlands. Strekking van het artikel is overigens flauwekul. Als pvv-propagandakanaal waar GS tegenwoordig op lijkt, klopt het ook niet. Wilders wil er ook geen militairen wat mij eigenlijk altijd al erg bevreemd heeft. Als er ergens een frontlinie is tegen radicaal islamitisme is het in Afghanistan/Pakistan.

Flodder | 24-02-10 | 14:41

En de burgers van Afghanistan die hebben mogen ruiken aan de vrijheid kunnen gewoon ongezien de tyfus krijgen. Immers, afspraak is afspraak. Wij trekken ons terug en jullie worden kapot gemaakt door jullie eigen haatbaarden. Afspraak is afspraak. Meisjesscholen? Opblazen maar: Taliboem! Afspraak is afspraak.

Sliptong | 24-02-10 | 14:40

dosis | 24-02-10 | 14:36
Bijv., of gewoon ergens plaatsen zodat je je burenmeisje in de gaten kunt houden. Met al die Mullah Abdul Rauf's die op de loer liggen draag je dan toch je steentje bij aan een betere veiligheid...

Drs. D. | 24-02-10 | 14:40

gaap PVDA bashen mag weer stoppen hoor

gedoe321 | 24-02-10 | 14:40

@ de Botte Bijl | 24-02-10 | 14:38

Verdomd, die Koninklijke Landmacht sponsoring hier, had ik niet eens aan gedacht. Wat dat betreft begint GS erg op Fox te lijken. Militair escaleren boven alles.

Levine | 24-02-10 | 14:40

Zeg van Pruisen. Had de Taliban geen mening over jouw stukjes?

Uni-burger | 24-02-10 | 14:38

Eej, GS, jullie zijn de advertentie van de Koninklijke Landmacht vergeten er bij te plaatsen!

Chapeau voor PvdA die EIN-DE-LIJK eens te poot stijf hield.

de Botte Bijl | 24-02-10 | 14:38

Wat zijn al die jankerts hier op GS toch vervelend zeg.

Steilloos ten Onder | 24-02-10 | 14:37

Het simplisme van Pruisens redenering is behalve stuitend ook vleeskleurig.

Levine | 24-02-10 | 14:37

Beetje flauw, dit. Ik ben 100% voor de terugtrekking, so does GeenStijl. Het was dan ook een prima actie van de PvdA om eindelijk eens voet bij stuk te houden en nee te zeggen tegen de verlenging van de missie in Afghanistan. Dat een nietszeggend Talibanlid hier in de eerste instantie positief over is, dat is natuurlijk geen verrassing.

Uomo Universalis | 24-02-10 | 14:37

Drs. D. | 24-02-10 | 14:34
Ombouwen tot een bermbom misschien?

dosis | 24-02-10 | 14:36

Ook van de Deurzakkers: En nu die handjes de lucht in....... Hoezo burgeren die Afghanen niet in. Nu nog lekkere wijven et voila.

Sliptong | 24-02-10 | 14:36

„De Nederlanders hebben zich gerealiseerd: wij halen hier geen profijt, onze doelen liggen niet in dit land, dus waarom zouden we ons opofferen?” aldus de zegsman.

Gelijk heeft ie. Tijd voor een gezamenlijk feestje.

dwalmpje | 24-02-10 | 14:36

Allemaal leuk en aardig, dat non-stop PvdA bashen op GS. Maar weg gaan uit Afganistan lijkt mij een uitstekend idee, of de Taliban daar nu blij mee is of niet. Kostte alleen maar levens en belastingcentjes en leverde niets op. Dat land is verrot, en zolang de mensen daar zelf niet in actie schieten gebeurt er ook niks. Hoe veel westerse militairen er ook rondlopen.

Mr. Blisster | 24-02-10 | 14:36

Dank Taliban dat ze ook even lekker meetimmeren aan de doodskist van de PvdA. Zo slecht zijn ze dus ook weer niet.

Nietvoordekat | 24-02-10 | 14:35

Die schrijver spoort niet, het is een illusie om te denken dat je de Taliban kunt verslaan.
Een ieder die dat beweert lult gewoon uit zijn nek. Ga eens wat lezen en schrijf dan wat
met meer verstand over een jaar of 2 als je uitgelezen bent.

ceeswing | 24-02-10 | 14:35

En groot gelijk. Wat hebben we daar ook te zoeken? Destijds een beetje achter Bush aanhuppelen, grotmensen verjagen en proberen om een achtergestelde zandbak democratie op te leggen, iets waar wij eeuwen over gedaan hebben.

DaG | 24-02-10 | 14:35

amazar | 24-02-10 | 14:33
Draadloze cam, wat je daar al niet mee zou kunnen doen.

Drs. D. | 24-02-10 | 14:34

Kvind t wel jammer dat de Taliban geen stemrecht heeft in Nederland. Maar fijn dat ze blij zijn!!!!!

Kuppelhutje | 24-02-10 | 14:34

Teun van het Tuinpad | 24-02-10 | 14:32
Geen onzin, hij heeft gelijk.

Superior Bastard | 24-02-10 | 14:34

Inpakken en wegwezen. Je wil als volk toch niets te maken hebben met middeleeuwse baarden die de PvdA steunen.

dosis | 24-02-10 | 14:34

dutchdj | 24-02-10 | 14:31

Huisregels -> Vervelio's*

Drs. D. | 24-02-10 | 14:33

-weggejorist-

Sydough | 24-02-10 | 14:33

-weggejorist-

Mike Oxlong | 24-02-10 | 14:33

Drs.D. => Man...... geen geld ! :-)

amazar | 24-02-10 | 14:33

Naast het verdwijnen van de PvdA is de terugtrekking uit dit zinloze conflict een extra pluspunt. Ik sta meestal aan de zijde van GS, maar bij propaganda voor de groene ambtenaren haak ik altijd af.

Brakke Obama | 24-02-10 | 14:32

dutchdj | 24-02-10 | 14:31
Onzin.
Dit topic levert een mooi draadje op.
Ik spreek je later wel.

Teun van het Tuinpad | 24-02-10 | 14:32

Pfffrt wat een brainfart weer van GS.

De kop had ook kunnen zijn:

Taliban VIERT FEEST. “Zeer goed besluit PVV”

Bodde | 24-02-10 | 14:32

Van mij mogen ze morgen nog weg. Gokje ? Zodra de Navo weg is, is alles weer het oude.

Recht(s) Overeind | 24-02-10 | 14:32

Je posts beginnen echt op negatieve wijze er tussenuit te steken Van Pruisen.

Retuobak | 24-02-10 | 14:31

Beetje jammer overigens dat Van Pruisen de indruk schijnt te wekken dat wij het niet met de PvdA eens zouden moeten zijn in dit opzicht. Wil dat zeggen dat Van Pruisen derhalve fan is van Balkenende c.s.?

Requiescat in pace | 24-02-10 | 14:31

Wat is dit voor onzin artikel Van Pruisen? Er zijn in het verleden beslissingen genomen en afspraken gemaakt, en bovenal heeft het volk gesproken. Just live with it. En bovendien, nu draait bos eindelijk niet, en is het weer niet goed? Lekker zielig dit...

dutchdj | 24-02-10 | 14:31

.. zapper | 24-02-10 | 14:29
zit in het gamma krantje te kijken, draadloze cam tot wel 75 meter voor nog geen €50...

Drs. D. | 24-02-10 | 14:31

Tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend. Van Pruissen schrijft onbedoeld een écht GS artikel.

Superior Bastard | 24-02-10 | 14:30

Gelijk hebben ze, die Taliban. Eerste keer in lange tijd dat ik het met ze eens ben. Wij hebben daar namelijk niets te zoeken (en zij hier niet), laten ze elkaar daar lekker afslachten terwijl wij hier ons best doen om een fatsoenlijke samenleving op te bouwen. Dank u.

Requiescat in pace | 24-02-10 | 14:30

En toch blijft het een verdomd lastige situatie daar.
Dat wisten de Russen al in de jaren '80.

Teun van het Tuinpad | 24-02-10 | 14:29

Taliban is niet minder slecht dan de VS. *verder bladert in blokker krantje*

..zapper | 24-02-10 | 14:29

Van Pruisen is op dreef, bijna 1/2 van de items in van hem...

Drs. D. | 24-02-10 | 14:29

En terecht. We moeten daar ook zo snel mogelijk weg.

Steilloos ten Onder | 24-02-10 | 14:29

-weggejorist-

RVVdeTuinman | 24-02-10 | 14:28

Dat was toch al 2 jaar geleden bekend?

Robert Irving III | 24-02-10 | 14:28

Als de Amerikanen denken dat ze het niet gaan redden in hun eentje flikkeren ze gewoon het hele land alsnog plat met daisycutters

Don Sputare | 24-02-10 | 14:27

Jammerlijk. Gewoon jammerlijk.

Preaufessor Pascal | 24-02-10 | 14:27

daar gaan we weer..... same article, same same same...

Bezorgde Buurtvader | 24-02-10 | 14:27

Binnenkort begin het nieuwe verminkingsoffensief. Mannen zonder neus weten wie ze mogen bedanken.

Zeddegeizot | 24-02-10 | 14:27

dit belooft veel goeds voor NL in termen van aanslagen (meer in het bijzonder het niet-krijgen daarvan)

Wubbe Friezen | 24-02-10 | 14:27

Tjongejonge, GS met de dag banger. Net dat lelijke dikke kind in de klas dat roept "juf, hij heeft het gedaan"

mokum4all | 24-02-10 | 14:27

ohooo

Drs. D. | 24-02-10 | 14:26

hahaha, stemwijzer Afghanistan :-)

Wubbe Friezen | 24-02-10 | 14:26

Wilders/PVV is ook voor terugtrekking. Net als de PvDA.

Levine | 24-02-10 | 14:25

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken