Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Kijk! Een Hitlergroetende SP'ert

spzeker.jpgZomaar een still uit het verkiezingsfilmpje van Joey Hirsch, kandidaat-raadslid voor de SP in Landgraaf. Lachen toch zo'n New Kids imitatie? Wie is er niet groot mee geworden. Maar nee, de humorloze dramkousen van de SP vinden het weer 'te ver' gaan en hebben Joey officieel berispt en het filmpje offline getrokken. Gelukkig hebben wij een mirror. Du, Ich, Wir. Soziaal Partei!

Reaguursels

Inloggen

Aber das verstehe ich nicht, wir die SP sind doch die National Sozialisten im Parlement ? Na klar ! Was zum teufel ist falsch mit diesen ausdruckung ?

ajasses | 21-02-10 | 17:57

Waar men zich al niet druk om maakt.

jan de boer | 20-02-10 | 23:32

De SP laat gewoon haar ware gezicht zien, dus wat is het probleem?

Alpine Mountain | 20-02-10 | 18:43

waarom nou weer uit landgraaf?!?! gelukkig heb k die mongolen nog nooit zien lopen hier, meer wat voor kerkrade ofzo

Mr_Bubbles | 20-02-10 | 16:58

Achja dat jochie is nog in de bloei van z'n leven.
Daarbij komt dat ik de SP toch kudt vindt.
*causescu groet doet*

Buffell | 20-02-10 | 15:57

Oke, wat een oetlul, maar SP heeft alsnog wel gewoon het beste plan voor nederland www.sp.nl

Vur | 20-02-10 | 15:06

Stem SPlee
en je weet wat je krijgt

steile helling | 20-02-10 | 11:15

Ge moet de groeten uit Eygelshoven hebben, verrekte koekwous!
Maarre... buiten de snorretjes en armpjes een prima New Kids imitatie, tog!

Aktivist | 20-02-10 | 10:06

Nooit meer Auschwitz, nooit meer SP!

Zure Mossel | 20-02-10 | 10:02

Weer een linksche regent er bij.

snap_shootert | 20-02-10 | 09:31

Die SP-ert is er vroeg bij. Van Baalen moest er eerst student voor worden om zijn rechterhand een beetje strak omhoog te krijgen. Nou ja, iedereen is natuurlijk niet zo'n natuurtalent als James BlonT.

Anders nog? | 20-02-10 | 02:34

@Donny!
Je bent een Limbo, kut voor je joh :D
ikbenerooknog | 20-02-10 | 01:56
Dacht het niet! :P

Donny! | 20-02-10 | 02:21

@Donny!
Je bent een Limbo, kut voor je joh :D

ikbenerooknog | 20-02-10 | 01:56

Zoeken op SP Landgraaf op Youtube. Betere reclame kun je toch niet hebben zo vlak voor de gemeenteraadsverkiezingen? :D :D :D
www.youtube.com/watch?v=ASOzsmy-6L0

ikbenerooknog | 20-02-10 | 01:53

Oud nieuws schijnbaar :P -1 voor mij!

Donny! | 19-02-10 | 23:40

Als SP'er zeg ik, 'die kerel moet uit de partij!' Een dergelijk heerschap is niet welkom bij de SP. Verder is het gelul over Harry van Bommel, hij is een geschikte gast en alle aantijgingen die hier worden gedaan zijn op niets anders gebaseerd dan gebakken lucht.

Madrosc | 19-02-10 | 22:19

Ongelooflijk, het is toch maar te hopen dat dit soort pubers niet in een gemeenteraad komen.

Landsbelang | 19-02-10 | 22:17

Ik wed dat Harry von Bommel apetrost is op deze gast.

Eventhorizon | 19-02-10 | 22:05

Moeten die pubers niet naar de AppieHein om voetbalplaatjes te scoren?

drentie | 19-02-10 | 21:45

Ach er is geen natuurlijke selectie meer in de moderne maatschappij.

*remt altijd net te laat voor een scooter, want zag niet aankomen*

IMDNME | 19-02-10 | 21:07

oplichter | 19-02-10 | 20:34
Hehehe, erg internationale en tevens nogal asocialist.
Zoiets ?

Bigi Bana Boy | 19-02-10 | 20:55

Wat is er mis met nationaal socialisme? AH was ook geen 'nationaal' socialist. Gezien de expansiedrang eerder 'internationaal'. En sociaal allerminst.

oplichter | 19-02-10 | 20:34

De SP is nationalistisch, socialistisch en anti-semitisch. Met andere woorden... logisch.

The_Challenger | 19-02-10 | 20:23

Stemadvies van de NVU is niet voor niets de SP. Niet geheel onredelijk gezien hun gelijke standpunten over Joden en Israel.

SP en NVU: allemaal stakkers.

de tandarts | 19-02-10 | 20:21

Ik ben als Brabander zeau blij met die Limbo's; Dankzij hen hebben wij niet de grootste mongolen met het grootste kutaccent.

DasUngeheuer | 19-02-10 | 20:04

Ik wist al dat GS hier een topic over zou doen toen ik het bericht ergens anders als. En oh wat is dit weer goedkoop. Want één SP'er doet iets geks dus is die hele partij fout. Dat is toch de boodschap ? Let wel ik zal nooit SP stemmen maar vind het zeau'n fout artikel dit.

Bigi Bana Boy | 19-02-10 | 19:57

Een paar jonge gasten die een 'leuk' filmpje maken. Dit gaat echt nergens over. Heeft niks met de SP van doen. GS rechtse miereneukers. Dìt is ook demoniseren.

oplichter | 19-02-10 | 19:42

bakoenin | 19-02-10 | 19:16
Churchill zei ook wat over die ideologie die jij verdedigt.

Zo jammer! | 19-02-10 | 19:28

@ bakoenin
Nou ouwe Spartacuscommunist, ik ga er tussenuit. Het was wederom een genoegen!!!

steven paul | 19-02-10 | 19:28

@ bakoenin 19:17
Staatssocialisme is niet links, maar boven. En liberalisme is niet rechts maar onder. Voor de reaguurders thuis: u moet dit waarschijnlijk omdraaien.

steven paul | 19-02-10 | 19:26

@ bakoenin 19:16
Dat Hitler het communisme beschouwde als een internationaal Joods complot is waar. En juist het internationale is hier belangrijk. Hitler was van Blut und Boden. Alles voor de Duitse (germaanse) werkende klasse op hun eigen grondgebied. Communisten beperkten zich niet tot 1 ras. Maar het doel is verder gelijk en de middelen ook.
Corporatisme is volgens mij een tussenvorm tussen kapitalisme en marxisme, waarbij niet alleen het bedrijfsleven verweven is met de politiek, maar ook andere organen. De ultime verweving tussen politiek en bedrijfsleven is er natuurlijk in een commustisch systeem. Corporatisme is slechts een afgezwakte vorm, zo ergens tussen het kapitalisme en corporatisme in.

steven paul | 19-02-10 | 19:24

steven paul | 19-02-10 | 19:1
Je zult mij ook nooit horen beweren dat staatssocialisme links is :-)

bakoenin | 19-02-10 | 19:17

steven paul | 19-02-10 | 19:05
Corporatisme is de verwevenheid tussen bedrijfsleven en politiek, iets wat in Nazi Duitsland zeer prominent aanwezig was, ik hoop toch niet dat ik de rol van de industriëlen hier in linkjes moet neerzetten.
Verder , Hitler, en zijn spreekbuis Goebbels hebben het socialisme altijd weggezet als een joods complot dus hoe in vredesnaam valt de argumentatie te rijmen als zouden socialisten Nazi en anti Joods zijn ?
Sterker nog, zelfs Churchill beschouwde de revolutie in Rusland als een internationaal joods complot.
En als er iemand rechts was.... nuff said

bakoenin | 19-02-10 | 19:16

@ bakoenin 18:56
Heel netjes dat ome ko joden gered heeft, maar het blijft natuurlijk een communist. Ik ga zijn naam trouwens niet wegbeitelen, dat monument is niet van mij en dus zou dat dan vandalisme zijn.

"het bedrijfsleven wat het wel zag zitten, vakbonden doodgemaakt, socialisten in kampen, en functies en macht uitwisselbaar." Als je dit als rechts bestempelt, dan zijn communisten volgens jou ook rechts. Na de russische revolutie werden alle de mensjewieken (sociaal democraten) ook in kampen gezet. Er kwam 1 vakbond, waarmee de overige vakverenigingen ook buiten spel gezet werden. Het gaat er niet om wie of wat er verboden of buiten spel gezet wordt, maar DAT er verboden of buiten spel gezet wordt. Daar waren de communisten ook goed in. De communisten deden dat ter eer en glorie van de arbeidersklasse en de nationaal socialisten ter eer en glorie van de werkende Duitse klasse.

steven paul | 19-02-10 | 19:13

@ bakoenin 18:52
Dat de nationaal socialisten een grote hekel hadden aan communisten is wel te verklaren. Ze moesten het toen immers van dezelfde kiezers hebben.
Aan een links-rechts discussie heb ik geen zin. Maar wat bedoel je met corporatisme? Voor een liberaal is corporatisme links en voor een marxist rechts. Volgens mij is corporatisme een systeem waarbij ongekozen lichamen besluiten nemen op politiek en economisch gebied. In nazi duitsland werden deze besluiten toch echt genomen door de regering, waardoor het systeem niet bestempeld kan worden als corporatisme.

steven paul | 19-02-10 | 19:05

In Limburg zou ik ook SP stemmen bij de gemeenteraadsverkiezingen als de SP meedoet, want het CDA heeft veel te veel macht en de armoede neemt steeds verder toe.

juriste | 19-02-10 | 19:04

nou nou het nieuws word hier steeds spannender eerst jochies die domme dingen over joden roepen nou weer jochies die domme hitler dingen roepen/doen, nooit jong arrogant en bezopen/stoned geweest?.
laat ze lekker hun ding doen voordat ze zometeen 50% aan vadertje staat af gaan dragen.

lidlbier | 19-02-10 | 19:04

steven paul | 19-02-10 | 18:54
Juist kort gewin maar , daar zit toch wel wat verschil tussen.
Natuurlijk steunden de Duitsers de Bolsjewisten , maar dat was staatssteun.
De partijen van Hitler en Mussolini werden gesteund door het bedrijfsleven, het bedrijfsleven wat het wel zag zitten, vakbonden doodgemaakt, socialisten in kampen, en functies en macht uitwisselbaar.
En dat is precies hetgene wat het het fascisme aan de rechterkant plaatst.
Ik weet wat voor gruwlen het staatssocialisme heeft aangericht, maar rechts kan zich absoluut niet de mindere voelen in dat opzicht

bakoenin | 19-02-10 | 19:03

een open sollicitatie voor de PVV denk ik dan

El_Dictator | 19-02-10 | 18:59

steven paul | 19-02-10 | 18:49
Je kunt moe worden wat je wilt, maar Ko , ome Ko, communist heeft verscheidene joden het leven gered, en hem en anderen dan als fascist neerzetten ?
Ga GVD zijn naam dan wegbeitelen uit de gedenksteen bij Strutthoff als je kloten hebt

bakoenin | 19-02-10 | 18:56

@ bakoenin 18:47
Financiele steun zegt natuurlijk niet alles. Je moet als fascistische of communistische partij wel gekozen worden.
De bolsjewistische partij van Rusland is trouwens aan het einde van de eerste wereldoorlog financieel gesteund door Duitsland om zo de oorlog te verkorten. Dus ook financiele steun heeft niets te maken met ideologie, maar meer met kort gewin.

steven paul | 19-02-10 | 18:54

steven paul | 19-02-10 | 18:44
Nee meneer, u bent klaarblijkelijk de februari staking vergeten, u bent vergeten dat in Duitsland al in in 1933 de eerste kampen werden ingericht speciaal voor communisten en socialisten, en de toespraken van de heer AH en Goebbels waarbij Communisten en socialisten als aartsvijanden werden neergezet, en onderdeel waren van het joods complot.
Ik verdedig geen communisme , maar plaats het nationaal socialisme en fascisme onder de noemer rechts corporatisme.

bakoenin | 19-02-10 | 18:52

steven paul | 19-02-10 | 18:44
Er was wel degelijk verzet van betekenis, al werd die niet door de geallieerden als volwassen gezien.
Had te maken, met onze vijfde kolone, die je nu ook weer tegen komt, en de grote van ons land.
Je moet het wel in perspectief zien.
Een land als Polen, is hier bijvoorbeeld veel duidelijker in. Al waren dat voornamelijk joden.

Zo jammer! | 19-02-10 | 18:49

Heb altijd wel gedacht dat de SP niet deugt. Na dirty Harry en zijn Hamas moordenaars/terroristen vriendenclub nu dan een SP-er die de nazi groet brengt. Nou maar wachten op het downplayen van Ome Jan en zijn vrienden over dit nazistische gedachtengoed van een SP-er. Durf er alles onder te verwedden dat ze proberen Geert de schuld te geven. De Sicherheits Partei is niet te beroerd om Geert overal de schuld van te geven dus hier zullen ze ook wel een mouw aan passen.

Boy Cot | 19-02-10 | 18:49

@ bakoenin 18:38
Dat stukje over het koningshuis stinkt trouwens wel aan alle kanten. Daar heb je gelijk in.
Maar ik word moe van mensen die hun gelijk proberen te onderstrepen met het leed dat hun familieleden meer dan 65 jaar geleden is aangedaan. Dat is geen argument. Trouwens, mijn opa is ook overleden in een concentratiekamp. Hij is van een wachttoren gevallen.

steven paul | 19-02-10 | 18:49

Hans van Baalen had in zijn studententijd geluk dat er geen YouTube was. Het wordt hem nu nog steeds nagedragen.
www.trouw.nl/krantenarchief/1998/04/03...

Deze SP knul heeft een probleem.

N=1 | 19-02-10 | 18:48

steven paul | 19-02-10 | 18:36
Go away, er is zeer veel internationale steun geweest vanuit de US, en GB door het bedrijfsleven voor Mussolini en Hitler . dat was steun die dus helemaal niets te vrezen had van welk rood gevaar dan ook.
Het was business as usual.
Dat electoraat een beweging of partij verkiest, ala, daar kennen we hier genoeg voorbeelden van , ze zaten ook op de voorste rij te genieten bij Madame la guillotine.
Aanhang van stemvee zegt niets over ideologische achtergronden van een partij

bakoenin | 19-02-10 | 18:47

@ bakoenin 18:38
Er is in Nederland geen verzet van betekenis geweest. Er waren veel Nederlandse Nationaal Socialisten en de zwijgende meerderheid vond het ook wel best wat de Duitsers deden. Pas eind 1944 begon een deel van het Nederlandse volk te morren. Daarvoor niet.
En om nou het communisme op te gaan hemelen omdat ze anti-fascistisch waren is net zo achterlijk als fascisten op te gaan hemelen omdat ze anti-communistisch zijn. Kiezen tussen fascisme of communisme is net zoiets als kiezen tussen gebeten worden door de hond of door de kat.

steven paul | 19-02-10 | 18:44

Verbaasd ben ik niet; bij de SP ( en in het algemeen in het linkse kamp) zitten veel Joden haters ,die het goed kunnen vinden met organisaties zoals Hamas.

kuifje. | 19-02-10 | 18:42

"moslimieten"

dat woord moet ik kennen?

polt | 19-02-10 | 18:41

Schwarz-Braun ist die Hazelnuss!

En-el Hak | 19-02-10 | 18:40

Wat geschiedenisles.

“The Socialist Roots of Nazism.” F.A. Hayek lamar.colostate.edu/~grjan/hayeknaziis...

Geschreven door Nobelprijswinnaar Friedrich von hayek Het komt uit het boek The Road to Serfdom hierboven staat het hoofdstuk “The Socialist Roots of Nazism.” . en.wikipedia.org/wiki/Friedrich_Hayek#...

Wiki over dit onderwerp nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Nat...

Het zeer uitgebreide verhaal uit HP/deTijd van socioloog / politicoloog Marcel Roele is een goede uitleg hierover. www.meervrijheid.nl/?pagina=1199

Zo is de mening van Nobelprijswinaar Friedrich Hayek duidelijk als hij stelt dat Nazi Duitsland links was…

” Hayek’s central thesis is that all forms of collectivism lead logically and inevitably to tyranny, and he used the Soviet Union and Nazi Germany as examples of countries which gone down “the road to serfdom” and reached tyranny.”http://en.wikipedia.org/wiki/The_Road_to_Serfdom#Main_thesis_and_arguments

seven | 19-02-10 | 18:39

Ja, ja. En dan is het vreemd dat het zo een kolere zooi is in Nederland. Ik hou mijn hart vast. Eigenlijk zouden politicy sowieso geen alcohol of bepaalde drugs moeten gebruiken. Maar ja, wie ben ik?

AntiSoof | 19-02-10 | 18:39

Stelletje kloothommels hier, het enige verzet in Nederland tegen de Nazi's van enige betekenis kwam uit socialistische/communistische hoek, en die zijn dan ook nog eens fijntjes verraden door Bernhard en consorten tijdens de Velzer affaire, zodat jullie ieder jaar op Koninginnedag de reet mogen kussen van anti democratische ex ssers.

bakoenin | 19-02-10 | 18:38

@ bakoenin 18:26
"De financiële steun van Mussolini en Hitler kwam toch echt niet uit de arbeidershoek, maar van industriëlen en de clerus."
Een deel van de Duitse arbeiders steunden de communisten en een deel de nationaal socialisten. De industrielen en de clerus kozen voor het nationaal socialisme omdat dat voor hen de minst slechte keus was, omdat de communisten hun eigendom zou onteigenen. Van de nationaal socialisten mochten ze nog eigenaar blijven, maar ze moesten zich wel aanpassen aan het nationale economische en sociale belang.

steven paul | 19-02-10 | 18:36

"Socialisten, communisten en fascisten zien de overheid als een middel om via sterke centrale sturing economische gelijkheid na te streven. Zij twijfelen ook aan het practische nut van zelfbeschikking op het persoonlijke vlak. Fascisten worden ook wel nationaal-socialisten genoemd."

seven | 19-02-10 | 18:34

Mijnheer Pastoor | 19-02-10 | 18:14
Nope.
Nog geen nieuws van het front.

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 18:31

Dom figuur maakt dom grapje,
Merlot | 19-02-10 | 17:05
Sir Galahad the Pure | 19-02-10 | 16:35
Ga eens op Erebegraafplaats Bloemendaal kijken waar o.a Hannie Schaft begraven ligt, en kwaak dan eens verder met je dom gelul.

Ga eens naar Strutthoff daar hebben ze een bankje, waar mijn ome Ko krom geslagen is , niet omdat hij meehielp joodse mensen naar Spanje te smokkelen , maar omdat zijn naam voorkwam in de registers met de vermelding lid CPN.
Donder zo langzamerhand eens op met het gezemel over dat socialisten ook maar enige band met de Nazi's zouden hebben.
De financiële steun van Mussolini en Hitler kwam toch echt niet uit de arbeidershoek, maar van industriëlen en de clerus.
Corporatisme, is datgene waar het fascisme en het Nationaal socialisme op gebouwd waren. en dat is toch echt iets heel anders als alle productie middelen aan het volk.

bakoenin | 19-02-10 | 18:26

Argyronauta | 19-02-10 | 18:21
Begint die middelste niet gewoon met een 'snorretje' onder de neus en een hand in de lucht?

_Kritischer_ | 19-02-10 | 18:25

Oud nieuws. Next

Hölzenbein | 19-02-10 | 18:23

Mijnheer Pastoor | 19-02-10 | 18:19
Dat zal. En enkele in het Engels voor de niet-Joodse Amerikaanse conservatieven die het geld binnenbrengen!

_Kritischer_ | 19-02-10 | 18:23

Hitlergroet heb ik niet gezien. Ik zie alleen maar een stel pubers onverstaanbaar brabbelen en aan het eind zwaaien ze een beetje naar de camera. Als je daar een Hitlergroet in meent te kunnen zien, ben je toch echt spijkers op laag water aan het zoeken.

Argyronauta | 19-02-10 | 18:21

sjaakdeslinksesul | 19-02-10 | 18:05 Als je geen AND tussen do woorden gebruikt geeft hij alle resultaten waar tenminste één van de drie woorden in voorkomt.
Dus ik moet je helaas teleurstellen, veel succes met je zoektocht. ;)

seven | 19-02-10 | 18:20

_Kritischer_ | 19-02-10 | 18:15
Hebreeuwsch en Jiddisch.

Mijnheer Pastoor | 19-02-10 | 18:19

@ Zo Jammer

SP is geen ex. CP. Groenlinks is ex. CP (samen met de PPR en de PSP). De SP was vroeger een marxistisch-leninistische partij, opgezet om de CP te beconcurreren, met steun van Gladio en de BVD. Met succes, want ze trokken veel leden en stemmen weg bij de CP ;)

Ratzenberger1985 | 19-02-10 | 18:18

SP, komt in het alfabet verdomd in de buurt van de afkortingen SA, SD, SS.

Sjakkie van de Hoek | 19-02-10 | 18:18

Hitler was een socialist, dus zo gek is het niet.

Stuntbukker | 19-02-10 | 18:16

Merlot | 19-02-10 | 18:12
Ja, die mis ik ook! Uiteindelijk kunnen we kwartetten met niet-Nederlandse verkiezingsposters. Al zal de PVV er geen hebben. Of in het Hebreeuws?

_Kritischer_ | 19-02-10 | 18:15

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 18:11
Welnee gekkie.
Kabinet al gevallen ondertussen?

Mijnheer Pastoor | 19-02-10 | 18:14

Mijnheer Pastoor | 19-02-10 | 18:04
Het op het bananenrepulieke af om een gesubsidieerde en door de PO gepromote stemwijzer onder leiding van een politicus te brengen. De Directrice IPP = GL en de andere = D66 in dit geval. En in 2009 bij de EU scoorden die partijen qua uitgegeven adviezen ook nog veruit het hoogst.. img685.imageshack.us/img685/1559/stemw... Overduidelijk sturing bij de selectie van de vragen en de punten.

seven | 19-02-10 | 18:13

_Kritischer_ | 19-02-10 | 18:10
Ben benieuwd naar de geen-Nederlandsposters van de PvdD?
Hun doelgroep betreft goedgelovige ezels.
Iaaa iaa, dus?

Merlot | 19-02-10 | 18:12

Donny! | 19-02-10 | 18:04
Dat zal dan wel.

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 18:12

Mijnheer Pastoor | 19-02-10 | 18:05
We gaan het zien.
Misschien ben ik wel een socialist in hart en nieren.
;)

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 18:11

Ik las net dat de VVD verkiezingsposters in het Turks en Chinees had... komen die ook nog aan bod? ;)

_Kritischer_ | 19-02-10 | 18:10

Nazionaal socialismus jawohl...
Im rhytmus bleiben, du mude sacke!

Hijo del Sol | 19-02-10 | 18:07

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 17:57
Pas maar op dat je niet bij de Islam Democraten terecht komt.

Mijnheer Pastoor | 19-02-10 | 18:05

SP is sowieso kansloos, het zijn een beetje de linkse heksen die de kolen uit het vuur halen voor Geert.

Einde van de Domheid | 19-02-10 | 18:05

Raadslid van de SS lijkt er meer op.

Arie_Ribbens_4_Life | 19-02-10 | 18:05

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 18:00
Dan is Joey degene met het witte hemdje aan?
Want 1 iemand herkende ene Marko en ene Jordy.

Donny! | 19-02-10 | 18:04

seven | 19-02-10 | 18:01
Het is me allemaal ook wat he? Gewoon netjes de partijprogramma's doorlezen blijft de beste stemwijzer imho.

Mijnheer Pastoor | 19-02-10 | 18:04

OK, het is een soort rooie neuzen/drinkman van de SP.
Dat soort mensen worden toch altijd geroyeerd?

Einde van de Domheid | 19-02-10 | 18:03

Merlot | 19-02-10 | 17:57
Echt verbazingwekkend accurate beschrijving ja. De Sociale Egoïst is socialer dan de Asociale Altruïst, en het ondersteunt de bewering dat individualisme ter meest optimale zelfverwezelijking met respect voor de omgeving helemaal nog niet zo slecht is. Dat kun je bepaald niet zeggen van het opgelegde collectivisme van de Rooie Rakkers.

Mijnheer Pastoor | 19-02-10 | 18:02

Mijnheer Pastoor | 19-02-10 | 17:55
"Kan bepaald niet worden gezegd van de Stemwijzer, daar wordt stiekem heel wat mee gemanipuleerd."*kuch* gs-search.hostei.com/?page=0&q=sev...

seven | 19-02-10 | 18:01

Ik heb vandaag wat foto's gezien van Groenlinks kandidaten. Wat een enge mensen. Ik ben daarvan geschrokken.
De hele oppositie:
Met Femke als bruggenhoofd, de saaie Agnes Kant, stratenmakersopzchter Pechtold, doorprater Rutte en korte negatieve mantra-herhaler WIlders weet ik niet meer welk kwaad het kwaadst is. Je komt dan toch gauw tot de conclusie: Better a devil you know then a devil you don't know.

Einde van de Domheid | 19-02-10 | 18:01

Einde van de Domheid | 19-02-10 | 17:58

1) Vraag maar aan Joey
2) Joey is kandidaat-raadslid voor de SP in Landgraaf

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 18:00

Merlot | 19-02-10 | 17:51
Postduiven heb ik het over, dat zijn humanere wezens dan dieren.
Ooit een inktvis de post zien rondbrengen?

Donny! | 19-02-10 | 18:00

1) Waarom staat zo'n filmpje online?
2) Het is een debiel; die onverstaanbaar praat. Heeft dat iets met de SP van doen?

Einde van de Domheid | 19-02-10 | 17:58

Mijnheer Pastoor | 19-02-10 | 17:55
Moet ik toch maar eens gaan doen dan, dat Stemwijzer gedoe.
Ben benieuwd.

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 17:57

Ratzenberger1985 | 19-02-10 | 17:54
Zoiets heet voor het gros van het volk toch al snel "smakeloosch".

Mijnheer Pastoor | 19-02-10 | 17:57

Mijnheer Pastoor | 19-02-10 | 17:51
Die sociale altruist klinkt meer als een sociale masochist, een links-stemmer, dus.

Er is een groot verschil tussen linkse leidslieden en linkse stemmers.
De linkse leidspersoon is allesbehalve een masochist.
Hij zorgt in materiele zin zeer goed voor zichzelf, en vindt dat bovengeniddelde weelde hem op grond van zijn superioriteit (hoe is hij anders leider geworden nietwaar) rechtens toekomt.
Het opofferen-gedeelte ziet hij als de taak van het stemvee.

Merlot | 19-02-10 | 17:57

Wat een ophef om niets zeg...

Haagse-Geertje | 19-02-10 | 17:56

SP, is als ex CP altijd al een bedenkelijke club geweest.

Zo jammer! | 19-02-10 | 17:56

Ratzenberger1985 | 19-02-10 | 17:54
*iets met plank, slaat en mis mompelt*

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 17:56

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 17:54
Kan bepaald niet worden gezegd van de Stemwijzer, daar wordt stiekem heel wat mee gemanipuleerd.

Mijnheer Pastoor | 19-02-10 | 17:55

Mijnheer Pastoor | 19-02-10 | 17:53
Resultaat van beter denkwerk zullen we maar zeggen.

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 17:54

Ook hier moet je gewoon mee kunnen spotten. Als Tarantino Inglorious Bastards mag maken, dan moet ook elke andere talentloze niet-grappige lul er grappen over mogen maken vind ik.

Ratzenberger1985 | 19-02-10 | 17:54

Waar blijft Porf Hox met de leuke vrijmispelletjes?

Elisabeth2 | 19-02-10 | 17:54

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 17:52
Bij mij ook, verbazingwekkend dat zo'n simplistisch dingetje er zo dichtbij kan zitten!

Mijnheer Pastoor | 19-02-10 | 17:53

Mijnheer Pastoor | 19-02-10 | 17:50
Komt aardig in de buurt.
;)

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 17:52

Merlot | 19-02-10 | 17:44
Asociale altruïst: Iemand die vindt dat niemand goed voor zichzelf mag zorgen, maar iedereen moet wel goed voor anderen zorgen. Morele ideologie: Iedereen moet zich altijd opofferen voor anderen. Waarschijnlijke politieke voorkeur: Socialistisch.
-------------------------------
Sociale egoïst: Iemand die aardig is voor anderen en zijn eigenbelang nastreeft zonder dat dat ten koste gaat van van anderen. Morele ideologie: Ik leef voor mijn eigen geluk, maar ik heb ook respect voor de belangen van anderen. Waarschijnlijke politieke voorkeur: Liberaal.
------------------------------
Kan het nauwelijks beter verwoorden.

Mijnheer Pastoor | 19-02-10 | 17:51

Merlot | 19-02-10 | 17:44
Het niet eendimensionaal links rechts, maar een 2 dimensionaal vlak. Toevallig als een ruit. Als je voor volledige vrijheid gaat kom je ook niet links uit. Maar je kan het ook als vierkant aten zien. www.lairdwilcox.com/news/nolanchart.ht...

seven | 19-02-10 | 17:51

Sir Galahad the Pure | 19-02-10 | 17:08
Een ijzersterke opmerking dit, hulde!
Ik heb toevallig zojuist nog zitten genieten van V for Vendetta; Waarom zie ik in de 'high-chancellor' eerder een sp'er dan een pvv'er. Ik dank u voor het illustreren van het socialistische plaatje, ik kon het namelijk nog niet fatsoenlijk in een historische context plaatsen (vanwege mijn jonge leeftijd).

nilvolentibusarduum | 19-02-10 | 17:51

Donny! | 19-02-10 | 17:44
Op duiven schieten?
En je was een, eh .... "dieren vrint"?
't Is fraai.

Merlot | 19-02-10 | 17:51

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 17:43
En het klopt ook nog vrij aardig ook!

Mijnheer Pastoor | 19-02-10 | 17:50

SeriousBusiness | 19-02-10 | 17:48
De Redaksie heeft geen zin in 1000+ topic's.
Denk ik.

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 17:49

Iemand die al iets meer weet over de ministerraad en dergelijken? Sorry voor off-topic!

SeriousBusiness | 19-02-10 | 17:48

@ Bakito 17:42
Die Hitlergroetende SP-ert zei ook al zoiets: "Hoi Hitler, Ich bin auch lieber Arisch"

steven paul | 19-02-10 | 17:47

gaan we nu alle youtube-filmpjes en hyvesprofielen van kinderen beoordelen?!?
GS grow up!

saintinel | 19-02-10 | 17:46

LOL @ Bakito | 19-02-10 | 17:42

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 17:46

seven | 19-02-10 | 17:30
Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 17:39
Smerig!
Sinds wanneer gaat links voor "persoonlijke vrijheid"?
Links = collectivistisch = staatsmacht.
Links stemmen is juist tegen je eigen vrijheden stemmen.

Merlot | 19-02-10 | 17:44

Bakito | 19-02-10 | 17:40
Whaha, nee ik ben een dieren vrint!
2 keer halt kwam door vuurwerk.
.
Maar nu ga ik eten en Duiven belagen met een pipa.

Donny! | 19-02-10 | 17:44

@ mezelf

Doe het dan zo :

Uw principiële politieke positie is: Liberaal (blauwe stip in onderstaand diagram).
Uw praktische politieke positie is: Centrist (gele stip in onderstaand diagram).

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 17:43

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 17:39
En ik maar denken dat een libertariër iemand is die slechts vrije-uitloop-dieren eet.

Bakito | 19-02-10 | 17:42

Donny! | 19-02-10 | 17:38
Voortaan geen kikkers meer opblazen dan, anders moet je naar de grote mensen gevangenis en krijg je pas echt schrale billetjes.

Bakito | 19-02-10 | 17:40

Bakito | 19-02-10 | 17:36
.
Lichte mishandeling, stelde letterlijk maar dan ook letterlijk NIKS voor!
Wat er gebeurt is ga ik niet aan de grote klok hangen, ook al blijf ik hier anoniem.
Maar ga er niet vanuit dat ik mij erg misdragen heb.

Donny! | 19-02-10 | 17:38

Een 18-jarige flapdrol met een foute grap op het interwebs... Nou, ik ben waarachtig totaal niet geschokt kan ik u mededelen. Derhalve.

Achterdocht | 19-02-10 | 17:38

zeg maar jansen | 19-02-10 | 17:31
Ik kom niet aan kasten.
Voor je het weet zit je in eens met een hele familie opgescheept.

Merlot | 19-02-10 | 17:33
Kan me niet gek genoeg zijn.

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 17:37

zo agnes,
samenwerken met pvv??

de beer van de meer | 19-02-10 | 17:37

Donny! | 19-02-10 | 17:34
Wat heb je uitgevreten dan?

Bakito | 19-02-10 | 17:36

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 17:34
Wel vaak op eens gedrukt hoop ik dan maar. ;)

seven | 19-02-10 | 17:35

Snorretje was wel heel goed, heel subtiel alleen de insider weet wie er bedoeld wordt...

Terpen-tijn | 19-02-10 | 17:35

Bakito | 19-02-10 | 17:31
2 keer HALT had ik al verspilt, haha.
Maarja, verleden is geen heden.
Zeeschuimer | 19-02-10 | 17:30
Oké ;)

Donny! | 19-02-10 | 17:34

seven | 19-02-10 | 17:30
Done.

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 17:34

Als de SP iets leuks organiseert huren ze sjaak bral in...

sjaakdeslinksesul | 19-02-10 | 17:33

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 17:26
En gemeen.
En expres ook nog.
Wat moeten we nou met Mutsaers?
Met blote voeten naar bed dan maar weer?

Merlot | 19-02-10 | 17:33

Donny! | 19-02-10 | 17:29
Ghehe, een relzwitsal. Parsons, eat your heart out.

dosis | 19-02-10 | 17:32

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 17:26 Loop je huiskamer in en geef die kast een flinke zet.
Mocht mw v.h. Tuinpad er vreemd van opkijken dan zeg je alleen maar: "Kijk, een gevallen kabinet".
Prettig weekend alvast.

zeg maar jansen | 19-02-10 | 17:31

Donny! | 19-02-10 | 17:29
Inderdaad. Laat ze het bij HALT maar niet horen, boefje.

Bakito | 19-02-10 | 17:31

Donny! | 19-02-10 | 17:29
U hoeft niet hele posts te kopiëren hoor.

Zeeschuimer | 19-02-10 | 17:30

Nu het adres nog. Hoe laat wou je naar ze toe gaan?
Bakito | 19-02-10 | 17:27
Nee, laat dat maar achterwegen.
Hiervoor wil ik mijn laatste ...? dagen? weken? voorwaardelijk niet verspillen.

Donny! | 19-02-10 | 17:29

Het is ook wel een kudtfilmpje, dat dan weer wel.

zeg maar jansen | 19-02-10 | 17:29

Donny! | 19-02-10 | 17:24
Nu het adres nog. Hoe laat wou je naar ze toe gaan?

Bakito | 19-02-10 | 17:27

Bij zoveel gebrek aan humor en gebrek aan zelfinzicht (nee, filmpje is allesbehalve grappig) zit hij wel bij de goede partij.

sjaakdeslinksesul | 19-02-10 | 17:26

zeg maar jansen | 19-02-10 | 17:24
Ik heb liever dat het Kabinet valt.

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 17:26

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 17:22 Voor je verjaardag toch maar een iPad vragen.

zeg maar jansen | 19-02-10 | 17:24

Donny! | 19-02-10 | 17:13
Hee, een NSBer.
Bakito | 19-02-10 | 17:18
Ik een NSB'er? :P
Echt niet!
Voornamen heb ik trouwens al.

Donny! | 19-02-10 | 17:24

zeg maar jansen | 19-02-10 | 17:18
Een schande, dat is het.

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 17:22

dorpspompoen | 19-02-10 | 17:13
Het is de SP die er een hitlergroet in ziet, dombo.
Komt omdat de SP achter iedere lantaarnpaal nou eenmaal Slegte Regse ziet.

Merlot | 19-02-10 | 17:21

Maar volgens een Imam was Wilders juist weer net Hitler... ; pffff, dacht ik het net begrepen te hebben..

Een Soort Iets | 19-02-10 | 17:21

@ Mezelf
Nee, dat was een dik ventje..

Kampo | 19-02-10 | 17:19

Pa Cartwright | 19-02-10 | 16:35 Teun kan ook niet éventjes naar de koffieautomaat of er komt een nieuw topic.

zeg maar jansen | 19-02-10 | 17:18

Was dat niet dat ventje waar Rutger een keer bij op bezoek ging? Dat Wilders-adeptje?

Kampo | 19-02-10 | 17:18

Donny! | 19-02-10 | 17:13
Hee, een NSBer.

Bakito | 19-02-10 | 17:18

Moi2 | 19-02-10 | 17:14
Hoe bedoel je, in het verleden?
Ook vandaag nog, en ook hier op GS.

Merlot | 19-02-10 | 17:16

.... ik heb een stukje gekeken, maar het niveau is wel dermate laag dat ik geen zin had de rest van deze bagger aan te kijken.
-
En de aanhang van deze partij riep in het verleden regelmatig hoe intelligent ze zichzelf vinden.
Ik heb zelfs bezopen Kaalkopjes nog intelligentere taal dan dit horen uitkramen.

Moi2 | 19-02-10 | 17:14

Ik probeer hun Hyves op te sporen, vast wel iemand hier in de buurt die ze kent.

Donny! | 19-02-10 | 17:13

Superdom ultraslecht Kudtfillempie, maar een hitlergroet zie ik nergens
.
Kortom: iedereen lult mekaar weer eens dom na

dorpspompoen | 19-02-10 | 17:13

Sir Galahad the Pure | 19-02-10 | 17:08
Neen, ik bestempel u slechts als psychiatrisch patient. Van mij mag u blijven.

Bakito | 19-02-10 | 17:10

Wat een geleuter over een paar puistekoppen die het iq hebben van een glas bier.

Felleke | 19-02-10 | 17:09

Merlot | 19-02-10 | 17:05
Jaja, Animal Farm stond ook op mijn boekenlijst.

Bakito | 19-02-10 | 17:09

@ Bakito @ 17:06
Kijk, dat deed men in de Sovjet-Unie ook: dissidenten tot psychiatrische patiënten bestempelen. Schijnbaar is de waarheid voor jou nogal confronterend.

Sir Galahad the Pure | 19-02-10 | 17:08

Nou jaaa, de Hitlergroet brengen is toch ook niet bepaald netjes. Die jongen verdient 'n schop onder z'n hol. Of prop er maar een swastika in of zoiets.

Strotgrondel | 19-02-10 | 17:08

Merlot | 19-02-10 | 17:05
Hoor hoor !

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 17:07

@ Merlot @ 17:05
Hear, hear!

Sir Galahad the Pure | 19-02-10 | 17:06

Sir Galahad the Pure | 19-02-10 | 17:03
De ziekte van Asperger is tegenwoordig vrij goed te behandelen. Tot die tijd geen gekke dingen doen. Beloof je dat?

Bakito | 19-02-10 | 17:06

Tijdens het debat van gisteren had de partij ook de tieten van Agnes -weggejorrist-.

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 17:05

Na jaren wordt eindelijk duidelijk dat fans van Adolf Hitler eigenlijk links of extreem links genoemd moeten worden of respectievelijk: internationaal socialist of nationaal socialist.
En al die tijd zijn het diezelfde linksmensen geweest die andersdenkenden in verband probeerden te brengen met Adolfje.

Onderbuik | 19-02-10 | 17:05

Zijn verklaring waarom ie bij de SP op de lijst staat maakt alles duidelijk. Gezeik over betaalbare woningen. Gaat toch werken jongen, verdien je eigen poen en stort het niet in de partij kas zodat Agnes nog meer make-up gaat kopen. Die afgunst dat delen ze wel met de allochtonen die geen baan hebben "omdat ze de taal niet spreken".

funkyd | 19-02-10 | 17:05

Ach, ik begrijp de SP wel.
Ze hebben niet voor niets vanaf 6 mei 1945 alles op alles gezet, om van socialist Hitler een "rechtse" Hitler te maken.
Dan worden ze natuurlijk liever niet op een manier als deze, aan de gemeenschappelijk ideologische basis van de NSDAP en de SP herinnerd.

Opmerkelijk trouwens hoe linkse massmoordenaars en dictors vanzelf "rechts" lijken te worden.
Dat gaat in fasen.
De bewustwording aan de linkerzijde vindt overigens slechts plaats onder druk van het eigenbelang: dreigende image-schade.

Fase 1: De revolutie is nog vers, de poster met het gelaat van de Grote Leider glimmen nog.
Hier te lande: Nu zal alles beter worden. jubel, feeststemming, persoonverheerlijking, socialisten kloppen zich op de borst dat één of ander Leider toch zo geweldig is - omdat hij socialistisch is uiteraard. (Met alle inmiddels ontmaskerde Roergangers zo geweest)

Fase 2: De eerste berichten over onderdrukking en wreedheid beginnen door te lekken.
Hier te lande: ontkenning, is allemaal rechtse propaganda, jaloezie (Evo Morales, Che Guevara).

Fase 3: De wantoestanden zijn niet meer weg te redeneren. Dissidenten vertellen over moord, marteling, armoe, onrecht, uitbuiting, puissante rijkdom onder de Gelijkere Dieren, ecologische rampen.
Oorlogsretoriek van de Overheerlijke Leiders.
Hier te lande: volkomen stilte vanuit het socialistische kamp (Castro, Chavez, Morales).

Fase 4: Socialistische heilstaat stort in, raakt geisoleerd is is anderzijds uitgepoept.
Hier te lande: voorzichtig wordt de ooit bejubelde Grote Revolutionaire Leider een dictator genoemd (Ceaucescu, Honnecker, Stalin, Mao, Mugabe, de Kim Illetjes etc etc etc)

Fase 5: De historie dekt de dictator toe met haar onverbiddelijk kleed van voorbij-heid.
Hier te lande: langzamerhand begint aan het woord dictator woorden als militaristisch, reactionair, fascistisch en rechts toegevoegd te worden (Hitler, Stalin, Mugabe)

Ik ben er van overtuigd, dat de kindertjes over 20 jaar op onze "neutrale" openbare scholen zullen leren, dat Mao en Stalin gevaarlijke, rechts-fascistische dictators waren.
.

Merlot | 19-02-10 | 17:05

Kansleaus

TypeR | 19-02-10 | 17:04

Buffell | 19-02-10 | 16:58
Nee.
Helaas.

copywriter | 19-02-10 | 17:04

Typisch...

Preaufessor Pascal | 19-02-10 | 17:04

@ Bakito @ 17:00
Er is inderdaad een partij in Nederland die tegen het nationaal-socialisme aanschurkt: de SP.

Sir Galahad the Pure | 19-02-10 | 17:03

@ Willem VanDer Decken @ 16:56
Massamoord plegen "voor het goede doel" (ter bevordering van socialisme) is bij het linkse hoernaille geen probleem. Heb jij bijvoorbeeld ooit Ferry Mingele een kritische vraag aan Jan Marijnissen zien stellen over diens verleden? (Marijnissen ging in de jaren zeventig als een " Rode Jehova" langs de deuren om Mao en Stalin aan te prijzen) Massamoord plegen ter bevordering van nationaal-socialisme is daarentegen wel wat anders.

Sir Galahad the Pure | 19-02-10 | 17:02

lekker modern

Ed71886710 | 19-02-10 | 17:01

Sjeng de helle | 19-02-10 | 16:59
*goochelen gaat*
Thanks

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 17:00

Sir Galahad the Pure | 19-02-10 | 16:56
Ieder zijn jeugdzonde. Je weet zelf ook donders goed dat er maar een partij in Nederland is die aanschurkt tegen het Nationaal-Socialisme.

Bakito | 19-02-10 | 17:00

Eygelshoven? daar was na de oorlog een opvangkamp voor NSB ers( is geen grap)

Sjeng de helle | 19-02-10 | 16:59

het blijft de SP hè. Niks aan de hand dus.

Geile Markeerstift | 19-02-10 | 16:58

Ondertussen; is dat kabinet nou al deaud?

Buffell | 19-02-10 | 16:58

hitlergroet is blijkbaar ook niet meer wat het het geweest is...
ik zie iemand wild met zijn armen bewegen, en misschien is die arm 0.1 sec gestrekt

watzitjenou | 19-02-10 | 16:57

@ Bakito @ 16:52
Bedoel jij dezelfde SP die in de jaren zeventig in haar partijblad "De Tribune" reclame maakte voor de geschriften van Mao en Stalin? (men kon die geschriften overigens bij de SP bestellen) Bedoel jij dezelfde SP die tegenwoordig onder leiding van de links-extremist Hans van Heijningen haar partijleden strikt ideologisch schoolt? (Van Heijningen gaf overigens subsidie gaf aan de "taartactie" tegen Pim Fortuyn)

Sir Galahad the Pure | 19-02-10 | 16:56

CoffeePatch | 19-02-10 | 16:54
Op de vraag of percentages relatief zijn, antwoord ik dan ook: Absoluut!

Bakito | 19-02-10 | 16:56

De maoïstische partij loopt achter een grotere massamoordenaar aan dan Adolf Hitler dus waarom de verlegenheid?

Willem VanDer Decken | 19-02-10 | 16:56

@Mutsaerts: het is Sozialpartei. Für die Aufnahme, zullen we maar zeggen.

Von Münchhausen | 19-02-10 | 16:55

@ Merlot | 19-02-10 | 16:44

Crapuul, nu al het woord van 2010!

Mikey is #1 | 19-02-10 | 16:55

Bakito | 19-02-10 | 16:41
Ach dat geldt ook voor u, dus waar hebben we het over.

CoffeePatch | 19-02-10 | 16:54

Mooi voorbeeld van de vermongoloïdisering van Nederland en de Nederlandse politiek in het bijzonder. Met excuses voor alle mongooltjes. Het gaat slecht met dit land.

Von Münchhausen | 19-02-10 | 16:54

Wah uhn mongeaul, kiek uhm goan dahn.

Ashtrey | 19-02-10 | 16:52

kaan hem aaamper verstoooan zeg .. alleen dat beeeeeeirtje versta ik.
En iets over een knoepert van een kut over de schutting??

Causa Sui | 19-02-10 | 16:52

Sir Galahad the Pure | 19-02-10 | 16:49
De SP indoctrineert in ieder geval minder dan u.

Bakito | 19-02-10 | 16:52

Kijk! Geschoren oksel!

Comrade | 19-02-10 | 16:51

en ik maar denken dat de sp links was.. :S

Dutz0r | 19-02-10 | 16:51

Merlot | 19-02-10 | 16:39
Nee joh, de tijd van pennetjes en erwtensoep is allang voorbij.
Het gaat nu om fascisten, anti-fascisten, fascistoide-anti-fascisten, fascistische-anti-fascistische-fascistoide-fasjiste......
Nou ja, je snapt het wel.

copywriter | 19-02-10 | 16:51

En dat met zo'n Joodse achternaam.

manus manum lavat | 19-02-10 | 16:50

Overigens verzuurt de arm snel bij een hiltergroet. Vandaar "Mein Krampf".

Bakito | 19-02-10 | 16:50

Moslims drinken toch geen alcohol ?

Rejer | 19-02-10 | 16:49

En dan rechts van Hitle praktijken beschuldigen. :-s

gozahtje | 19-02-10 | 16:49

@ nilvolentibusarduum @ 16:41
Binnen de SP is "een nazi'tje doen" tegenwoordig inderdaad salonfähig, zeker als men het als "antizionisme" verpakt. Veel SP'ers hebben tegenwoordig veel sympathie voor de anti-joodse en anti-kapitalistische standpunten van neo-nazi's, al zullen zij dat openlijk veelal ontkennen. Het komt zelfs voor dat SP'ers samen demonsteren met neo-nazi's, bijvoorbeeld tegen de globalisering (bij een G20-top bijvoorbeeld). En dan hier nog wat, voor de SP onaangename, literatuur:
www.libertarian.nl/wp/2003/03/het-euro...
www.libertarian.nl/wp/2003/04/het-euro...
www.civismundi.nl/Civis_Mundi_opinie/B...

Sir Galahad the Pure | 19-02-10 | 16:49

verraad van links | 19-02-10 | 16:45
Was dat tegenwoordig niet met 1 o ?

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 16:49

Wat moet een 18-jarige überhaupt op een kieslijst?!

TisNieZoMoeilijk | 19-02-10 | 16:48

Houzee! Van koers met het Socialisme!

Deheer Bennie Tapper | 19-02-10 | 16:47

Merlot | 19-02-10 | 16:43
Vies Lies.

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 16:46

Frederik Vijf | 19-02-10 | 16:44
Retegoed.
Ik probeer er eentje te pakken te krijgen voor mijn Politieke Rariteitenkabinet.
Topstukken: de snor van Mat Herben, en het gat in de hand van Joop den Uyl.

Merlot | 19-02-10 | 16:46

zo, met dank aan GS komt die nooit meer aan een baan .... Kudt, mogen wij weer voor betalen dus ..

Je Verzint Het Niet | 19-02-10 | 16:46

Klapp!

Lets Kuttekrap | 19-02-10 | 16:45

@ Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 16:43
Idd.
Wat een mongool.
Trouwens.

verraad van links | 19-02-10 | 16:45

Mikey is #1 | 19-02-10 | 16:42
Jammer dat het nu niet vriest dat het kraakt en ijsnaalden regent.
De meeste parlementaire journalisten zijn crapuul.

Merlot | 19-02-10 | 16:44

Merlot | 19-02-10 | 16:39 : De klapper was wel de VVD met een pakketje condooms met daarop "Voel ook eens een liberaal in u".

Frederik Vijf | 19-02-10 | 16:44

ach die krijgt een boete van de SP van 40 a 45 euro

Je Verzint Het Niet | 19-02-10 | 16:43

Sir Galahad the Pure | 19-02-10 | 16:40
Kenmerk van Nat.Socialisten: Geen ruimte geven aan andersdenkenden. Kent u Volkert nog?

Bakito | 19-02-10 | 16:43

verraad van links | 19-02-10 | 16:36

Yahtzee !
Yahtzee !

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 16:43

CoffeePatch | 19-02-10 | 16:40
Altijd nog minder dan de overeenkomst in DNA van u en een varken.

Bakito | 19-02-10 | 16:41

Merlot | 19-02-10 | 16:39

Puur Populisme.
Met een hoofdletter P.

Teun van het Tuinpad | 19-02-10 | 16:41

@ Sir Galahad the Pure | 19-02-10 | 16:35
Dat zijn inderdaad interessante stukken!

Ik vind hetgeen deze jongen doet dom, maar ik denk niet dat het nu al fataal is voor zijn carrière. Prins Harry (geloof ik in ieder geval) kwam er een paar jaar geleden ook goed mee weg. Een nazi'tje nadoen is zo erg nog niet blijkbaar.

nilvolentibusarduum | 19-02-10 | 16:41

Zoiets kan alleen in Landgraaf, whaha.

Eygelshoven!

Donny! | 19-02-10 | 16:41

@ Bakito @ 16:37
Ik overdrijf niet. Alles wat ik @ 16:35 heb beweerd is feitelijk juist.

Sir Galahad the Pure | 19-02-10 | 16:40

De Hitlergroet, wie is er niet groot mee geworden?!

KidC | 19-02-10 | 16:40

Bakito | 19-02-10 | 16:37
Ja, hij overdrijft het is geen 90%, maar 89%.

CoffeePatch | 19-02-10 | 16:40

Vergis ik mij nou, of heerst er grote verwarring, opschudding en tegelijkertijd hysterische dadendrang bij de verkiezingscampagnevoerders?
Mooie meiden, condooms, carnavalnummers, VVD-reppers, PvdA-burgers (kakkerig), SP-New Kids?
Het was altijd al een ghakke tijd, maar dat bleef toch meer bij balonnen, stikkers, pennetjes en kopjes erwtensoep en zo.

Merlot | 19-02-10 | 16:39

Sir Galahad the Pure | 19-02-10 | 16:35
Overdrijven is ook een vak.

Bakito | 19-02-10 | 16:37

Voor Volk en Vaderland!

verraad van links | 19-02-10 | 16:36

Tuig! En niet grappig!

Zeeschuimer | 19-02-10 | 16:36

@ N=1 | 19-02-10 | 16:30
Gast. Loopt die Teun wéér een fipo mis. Swell.

Pa Cartwright | 19-02-10 | 16:35

Na het artikel in de Limburger gelezen te hebben krijg ik zomaar de indruk dat ze een indringend gesprek gaan hebben met deze jongeman

DeManiak | 19-02-10 | 16:35

De SP deelt 90% van haar gedachtegoed met het nationaal-socialisme, dus dit verbaast mij niets. Bovendien was de, door de SP bewonderde, DDR ook erg antisemitisch (de SP onderhoudt overigens nauwe banden met de SED-opvolgerpartij Die Linke). En dan zijn er nog allerlei antisemitische SP’ers, zoals Harry van Bommel en Anja Meulenbelt.

Zie ook:
www.meervrijheid.nl/?pagina=1199
luxetlibertasnederland.blogspot.com/20...

Sir Galahad the Pure | 19-02-10 | 16:35

Communisten of Nationaal socialisten.... weinig verschil, al staan de Communisten wel een x aantal miljoen doden voor.

Frederik Vijf | 19-02-10 | 16:34

SP kandidaat raadslid? What the fuck? Hoe oud zijn die gasten?

vragen vragen vragen

SeriousBusiness | 19-02-10 | 16:33

Nee dan Wilders in een roeiboot.

N=1 | 19-02-10 | 16:32

Groet Links.

Bakito | 19-02-10 | 16:31

SdaP?

-edit: nein, die Rote aus Gestel -

N=1 | 19-02-10 | 16:30

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken