achtergrond

Geenstijl

TROS Radar krijgt koude douche

andoemaawa.pngHallo Antoinette Hertsenberg, beste journaliste van 2009, gecertificeerde spreekbuis van boze kassabonbejaarden en verkering van activistische PvdD-propagandachef annex zwembadcrimineel Nico Koffeman. Wat is dat nou voor artikel, hedenochtend in de Telegraaf? Begrijpen we het nou goed dat jij en jouw programma Radar even finaal met de grond gelijk worden gemaakt? Een beetje verdacht was het natuurlijk altijd al, dat in die productentests van jullie altijd een of ander B-merk op nummer 1 eindigt en de A-klasse ergens onderaan. Schitterende feel-good televisie voor onrendabel Nederland maar het roept toch wat vragen op. Zo ook bij hoogleraar consumententechnologie Paul Terpstra, hij richtte een speciaal onderzoeksinstituut op om dit soort stupide roeptoeterij voor eens en voor altijd de kop in te drukken. Meest recente conclusie: de wasmiddelentest van Radar (LOL-uitkomst: Lidl is de allerbeste mensuhh) is geen zak waard. Wetenschappelijk op niks gebaseerd, grote onzin en slaat als kut op Dirk. Voor het betere poeder moet u gewoon wat meer geld uitgeven. De reactie van Antoinette op deze #fail is veelzeggend: "Wij hebben niet het budget om onderzoek bij een dergelijk instituut te laten doen." Aha. Dus geen geld = we roepen maar wat. Dat u het even weet als u Antoinette en haar telefoonteam weer lekker los ziet gaan op een of andere hardwerkende ondernemer...

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.