Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Handjesweigeraar houdt spiegel voor

handjeneedanku.jpgJoehoe aboriginals. Hier handweigeraar Faizel Enait nog even. Gisteren kon u al lezen dat ik naar de rechtert stap om die baan als klantenmanager in 010 alsnog af te dwingen. Graag wil ik nog even mijn besluit toelichten. De gemeente is namelijk gewoon aan het moslimpje pesten geslagen. Maar dacht u dat ik bij de pakken neer zou zitten? Mooi niet! Kent u Rosa Parks? Dat was een zwarte vrouw die wereldberoemd is geworden omdat ze weigerde haar plaats in de bus af te staan aan een blanke medepassagier. Ze maakte héél veel los, maar kreeg uiteindelijk wél een staatsbegrafenis. Ik zal nóóit capituleren. Het wordt nu een schaakspel en ik ben Kasparov. Denk altijd een paar zetten vooruit. Ik ben als Muhammed Ali. Ik vlieg als een vlinder en steek als een bij. Deze zaak wordt nu de goede tijden slechte tijden van de multiculturele samenleving. Oh, en voor een ieder die reageerde op de eerdere berichtgeving rondom mijn persoontje ben ik ervan overtuigd dat u behept bent met een IQ dat 20, 30 punten lager is dan het gemiddelde...

Reaguursels

Inloggen

BTW : Rosa Parks werd ACHTERGESTELD. Jij wordt GELIJKGESTELD. Dus loop niet zo met die naam te schermen, je hebt blijkbaar geen enkel historisch besef.

TM | 19-10-06 | 20:35

IQ??? Volgens de gangbare testen(meervoud) zit dat van mij op 150. Dus lul niet zo en kijk eens naar jezelf. IQ heeft hier niks mee te maken, het getuigt van goed fatsoen en beleefdheid om anderen niet als onrein te beschouwen.

TM | 19-10-06 | 20:33

Heren,heren (en dames) wat is der aan de hand.
Laten we de handen in elkaar slaan.
Je moet het niet in de hand werken.
En ach Faizel Enait 's hand is gauw gevult.

marc11 | 19-10-06 | 20:16

Kwam net nog collecte langs voor Nepalese basischolen. Hebben ook nog meesters nodig en dat is leuk baantje voor deze handweigeraart.

HEXAMIDE | 19-10-06 | 20:10

Wat er ook gebeurt, die baan kan hij op zijn dikke varkenspens schrijven. Stel dat er gezegd wordt dat hij de baan moet krijgen, dan zijn de arbeidsverhoudingen toch al verziekt.

Lizart777 | 19-10-06 | 20:02

Rappe-L 19-10-06 @ 17:30

Je vergelijking met de joden in WOII gaat helemaal mank: zij probeerden niet hun joodse geloof op te dringen aan Duitsland en waar dan ook, met alle veranderingen en idiote ideeen van dien, zij pasten zich aan....een beetje te goed waarschijnlijk...vandaar dat sommigen..A.D dus, daar niet tegen konden. Het was niet nodig geweest die haat tegen de joden en dat wisten we allemaal in Nederland.

rosalie | 19-10-06 | 18:03

gevallenverstand 19-10-06 @ 16:38

Ik smeed geen band zageman, ik antwoord. Ik heb Rosalie niet nodig zoals Rosalie mij niet nodig heeft. Dat heeft geen zak met manipulatie te maken.

v Maerlant | 19-10-06 | 17:57

-weggejorist-

brullioo | 19-10-06 | 17:44

Mwoehahahaha! IQ-testje doen, lamlul? Ik zet een maandsalaris op mezelf. MIJN maandsalaris. Dat is 6 maanden uitkering voor jou. Aangenomen?

Breinstein | 19-10-06 | 17:34

brullioo je opmerkingen zijn waarheidsloos. De moslims vormen net zo`n bedreiging voor onze maatschappij als protestanden of katholieken. Je bent een opgefokt schaap dat blatend achter de kudde aanrend. Angst is je drijfveer.
Typisch dat je de vergelijkking met de duitsers en de joden aanhaalt. Wat jullie hier doen is precies wat de duitsers tegenover de joden deden voor de 2e wereldoorlog. Uitvreters waren het, aantasters van de duitse samenleving die er niet thuis hoorden. Zie ik jou over 50 jaar ook op discovery channel vertellen dat je het nicht habt gewusst?
Kijk maar naar hoe klaboesterbeer praat. Zijn taal is puur fascsistisch. Al die voorbeelden hierboven zijn populistisch gelul aangewakkert door mensen zoals Geert Wilders. En dan noem je jezelf nog trots Nederlander ook. Al het goede wat ooit met de betekenis van Nederlander meekwam is met jou en je opiniegenoten verdwenen. Misschien moet de geschiedenis zich inderdaad herhalen voordat mensen zoals jullie het weer kunnen begrijpen.

Rappe-L | 19-10-06 | 17:30

@gevallenverstand
jij nuanceert ons recht de afgrond in

'niet generaliseren'. was dat ook je motto toen de joden vermoord werden? 'niet alle duitsers' zei je toen zeker..

de islam is een ziek geloof dat oproept tot geweld. 'niet allemaal' roep jij dan. Wat helpt ons dat verder. We moeten de islam en het geweld dat dat kutgeloof veroorzaakt in de kiem smoren. Hoe? alle moslims het land uitflikkeren.

weet jij een betere oplossing? moslims blijven knuffelen tot ze ons land kompleet verwoest hebben ofzo?

mijn maat is vol. Moslims hebben simpelweg maar respect voor ons op te brengen, en geweld af te zweren. zo niet, opkankeren dan.

ik pis op een geloof wat vrouwen discrimineert. Dat homohaat aanwakkert. Dat oproept tot totaler krieg.

jij babbelt ze nog wat dieper ons land in. want we mogen niet generaliseren. nee heh? jij zal er alles aan doen om tot een oplossing te komen.... want jij bent een moslimvriend heh?

wat kan jou de vrijheid van de vrouwen nou schelen, zolang we maar de moslims niet generaliseren, heh?

brullioo | 19-10-06 | 17:17

Klaboesterbeer 19-10-06 @ 17:11

Dat rechten studeren doet ie dus alleen maar om zich "in te vreten" in onze maatschappij en z'n wetten en regels. En dat dan gebruiken tegen ons....zulke parasieten en onderkruipsels minacht ik ten zeerste.

rosalie | 19-10-06 | 17:15

wat ik niet helemaal snap is dat deze kerel dus rechten studeert. Moslims met dergelijke standpunten verwerpen doorgaans westerse wetgeving en kunnen alleen de Sharia, de door God gezonden wetgeving gebruiken.

Klaboesterbeer | 19-10-06 | 17:11

gevallenverstand 19-10-06 @ 16:59

Nog een keer: ik heb niks met en ben zelfs tegen elke vorm van geloof opleggen, vooral aan kinderen. Moslims leggen het aan iedereen op...das wat anders. Ik verdedig dus het christendom niet: ik heb er geen last (meer) van. En dat zou voor alle geloven moeten gelden in Nederland voor iedereen!
Snap je het nu? En niet meer aankomen met verdraaingen van mijn woorden.
Islam past hier niet in onze samenleving, klaar.

rosalie | 19-10-06 | 17:10

@gevallenverstand
moslimapologeet

brullioo | 19-10-06 | 17:09

Rappe-L 19-10-06 @ 16:46

Snap nu es, dat de regels in het bedrijfsleven allang aangepast zijn aan de "meest fundamentele wetgeving" in Nederland. Waar die meneer Faizel mee bezig is, is om ze te veranderen ten gunste van de Islam/moslim gewoonten...whatever. Maar dat is niet iets van Nederland en wat wij (Nederlanders) willen. Hij wil zijn geloofsregels opdringen, terwijl wij daar totaal geen behoefte aan hebben, sterker nog, we willen ze niet hebben hier. Is dat zo moeilijk te snappen? Hij moet zich aanpassen aan onze wetgevingen, net als wij, ook al ben je het er soms niet mee eens. Dan kun je daar wat aan gaan doen, maar niet zoals hij: dwingen om een bedrijf/instantie hem gelijk te geven op zijn "achterlijke" gronden. Hij gaat de normale weg maar bewandelen als ie iets veranderd wil hebben.

rosalie | 19-10-06 | 17:04

gevallenverstand 19-10-06 @ 16:59
30 jaar

gevallenverstand | 19-10-06 | 17:00

rosalie 19-10-06 @ 16:44
vM I rest my case.
Rosalie. Fijn voor dat je dat dwingelandij vind, ik noem het onderscheid, het kind niet met het badwater weggooien, niet generaliseren etc. Ik vind het een beetje hypocriet Rosie dat je nu het gristendom staat te verdedigen terwijl je daar zulke boude uitspraak over gedaan hebt. Born again? (Begrijp me goed een goede religieus is een goede reli, maar switchen van opinie verlangt nadere toelichting.) Er is in 3 jar veel veranderd. Nederlanders hadden een goed gevoel voor common sense. Dat is nu weg, we gieren van het ene uiterste in het andere. Zonet ben jij daar ook in meegegaan!

gevallenverstand | 19-10-06 | 16:59

Of misschien moeten we de geschiedenis nog een paar maar herhalen zodat ook jij het snapt?

Rappe-L | 19-10-06 | 16:46

Rosalie,

Je hoeft je niet aan de regels van een bedrijf te houden als die jou aantasten in je persoonlijke vrijheid, zoals geloofsovertuiging, dan zijn die bedrijfsregels namenlijk in strijd met de meest Fundamentele Nederlandse wetgeving. Misschien moet ik je de geschiedenis waaronder die rechten tot stand zijn gekomen eens uit de doeken doen. Onderdrukking, marteling en moord van katholieken op protestanten bijvoorbeeld..
Dat een individu zoals Faizel zich probeert te beroepen op zulke wetgeving is juist een uiterst democratisch en rechstatelijk fenomeen. Je bent zo voor democratie en de rechtstaat dus wees er dan blij mee dat het kan.

Rappe-L | 19-10-06 | 16:45

gevallenverstand 19-10-06 @ 16:38

"'t Is een dwingeland die staat te stampvoeten omdat ie z'n gelijk niet krijgt ja.' Heb je mij dat ooit zien doen?"

Ja gevallenverstand, dat zie ik je de laatste tijd hier en daar vnl. doen.

rosalie | 19-10-06 | 16:44

gevallenverstand 19-10-06 @ 16:33

Je gaat nu voorbij aan het punt van overheersing: geloof opdringen aan kinderen is sowieso niet goed. Maar als volwassene heb je weinig last van de geloven in Nederland, behalve....en nu komt het: van de Islam met z'n fundamentalistische opdringerij aan iedereen. Verd. GV je ziet het verschil toch wel van wat er nu gebeurt in Nederland en hoe het was 30 jaar geleden?

rosalie | 19-10-06 | 16:41

van Maerlant (tenslotte) ook ik heb de wijsheid niet in pacht. Wel zoek ik er constant naar. Een voorbeeld van manipuleren is; met iemand een band sluiten om een ander te ridiculiseren. Een schoon voorbeeld daarvan is bijvoorbeeld; vM @Rosalie 't Is een dwingeland die staat te stampvoeten omdat ie z'n gelijk niet krijgt ja.' Heb je mij dat ooit zien doen?

gevallenverstand | 19-10-06 | 16:38

Rappe-L 19-10-06 @ 16:22

Juist, z'n levensovertuiging mag-ie hebben en voor zich houden, ook nog wel uitdragen op een normale manier, maar in je werk en dat heeft iedereen hier in Nederland met een bepaald geloof, moet je je houden aan de regels van het bedrijf. Ben je het daar niet mee eens of kun je daar niet mee leven dan is het niet de baan voor je. En moet je wat neutralers gaan zoeken, iets wat wel bij je past. Duidelijk?

rosalie | 19-10-06 | 16:37

Eerlijk gezegd denk ik dat die vrouwen daar echt geen last van zullen hebben.
Zelfs koning beatrix heeft er geen moeite mee bij het ontmoeten van imams en islamitische staatshoofden. Als niet iedereen zoals bijvoorbeeld Verdonk meteen gaat blaten als iemands iets anders doet dan anderen komen misschien vooruit in de wereld. En nogmaals; het niet handen geven komt niet af van het idee dat vrouwen minderwaardig zijn, maar dat in de islam een bepaalde "preutsheid" is en gedachten over bepaalde erogene zones van de vrouw die een man niet zomaar mag aanraken.

Rappe-L | 19-10-06 | 16:35

rosalie 19-10-06 @ 15:36
Neem jij het Gristendom in bescherming. Ik dacht dat je religieuze manipulatie van kinderen erger vond dan pedofilie?
Verder ben ik natuurlijk tegen iedere beperking van vrijheid. Wat dat aangaat heb ik nog steeds geen paspoort of ID op zak. Maar Rosalie, dat zal je niet verbazen. Ben niet nieuw hier.

gevallenverstand | 19-10-06 | 16:33

@Rappe-L 19-10-06 @ 16:26:
Belijden is wat anders dan uitdragen. De rechten van vrouwen worden door zijn houding aangetast: namelijk gelijke behandeling. Precies datgene waarvoor meneer op de bres staat...

koerbagh | 19-10-06 | 16:29

@Rappe-L 19-10-06 @ 16:22:
En die levensovertuiging mag hij best hebben, hij dient hem echter voor zich te houden en in overheidsdienst niet uit te dragen. Simpel zat.

koerbagh | 19-10-06 | 16:27

De scheiding tussen kerk en staat houd in dat de kerk geen gezag heeft over maar dat slechts de staat dat heeft. Voorts is het iedereen vrij, ook vertegenwoordigers van de staat om een geloof en haar gebruiken te belijden voorts dat niet de belangen en rechten van anderen schaadt.

Rappe-L | 19-10-06 | 16:26

Ik ben geen moslim dus ik ga niet in de hel branden, toch bedankt voor je bezorgdheid.

Het voorbeeld van Faizel demonstreert geenszins wat je stelt. Het gaat puur om Nederlandse wetgeving en zijn eigen levensovertuiging.

Rappe-L | 19-10-06 | 16:22

..Whatever 19-10-06 @ 16:02

Die mijnheer is niet intelligent, maar geindoctrineerd door zijn geloof. Hij wordt geholpen door mensen en krijgt raad van mensen om zijn zin door te drijven. Niet omdat-ie die baan zo graag wil, maar omdat-ie stennis wil schoppen, met alle gevolgen van dien. Mijnheer deugt gewoon niet in wat hij wil en wat hij zegt, hij is een manipulator waar niks goeds van te verwachten is.

rosalie | 19-10-06 | 16:22

@Rappe-L 19-10-06 @ 15:37:
De overheid is neutraal. Zij dient zich te onthouden van religieuze uitingen en culturele gebruiken. We hebben in dit land scheiding van kerk en staat. Vertegenwoordigers van de staat dien hun religie thuis te laten. Meneer wenst dat niet te doen. Jammer, ongeschikt.

koerbagh | 19-10-06 | 16:13

Rappe-L 19-10-06 @ 16:05

Ik had dat al uitgelegd zie:

rosalie 19-10-06 @ 15:36

rosalie | 19-10-06 | 16:11

@Rappe-L 19-10-06 @ 16:07:
Dit voorbeeld van Meneer Enait illustreert het prima. Via de Nederlands recht zijn de wetten van zijn eigen levensovertuiging door te drukken. Als je dat niet snapt heb je het IQ van een varken.

koerbagh | 19-10-06 | 16:09

"zijn woord in de koran. Dat is de reden, de oorzaak en het wezen van haar bestaan."
Rappe-L 19-10-06 @ 16:02

Je zegt het zelf. (Moet het overigens niet "Zijn woord" zijn? Respectloos hoor. Je draait de hel in jongen!)

koerbagh | 19-10-06 | 16:07

Ohja? Als je al niet eens weet wat de sharia inhoud hoe kun je dan een mening vormen? En ik heb nog helemaal geen moslims gezien die de sharia boven de nederlandse wet stellen. En hoe kan de Nederlandse wet worden gemisbruikt dan? Je roept een heleboel maar waar zijn je argumenten?

Rappe-L | 19-10-06 | 16:07

@Rappe-L 19-10-06 @ 15:58:
Als weet wat google is slinger dat dan zelf even aan. Hoef ik niet hele lappen tekst te gaan knippen en plakken.
Het maakt ook geen prinicipieel geen ene fuck uit wat er precies in de sharia staat, het gaat erom dat moslims deze stellen boven de Nederlandse democratische wet en de Nederlandse wet willen misbruiken om hun wetten geaccepteerd te krijgen.

koerbagh | 19-10-06 | 16:05

Rosalie, leg eens uit waarom je je eigenlijk zo druk maakt over moslims? En bijvoorbeeld niet over christenen of joden?

Rappe-L | 19-10-06 | 16:05

Ohja, en wat je zegt over de islam is complete onzin. De corebusiness van de islam is het geloven in allah en zijn woord in de koran. Dat is de reden, de oorzaak en het wezen van haar bestaan.

Rappe-L | 19-10-06 | 16:02

In dichterlijke volzinnen probeert de Rotterdamse moslim zijn punt te maken. Hij is scherp. Intelligent. Bijna meester in de rechten.

Intelligent?? Como?? De kerel snapt niet waarom hij de functie niet kan bekleden, welke intelligentie dan?

..Whatever | 19-10-06 | 16:02

Wel ik heb er geen enkel probleem mee dat de man een staatsbegravening zou krijgen als hij dat graag wil. Maar dan we graag vandaag of morgen, dat zou wel fijn zijn dan.

..Whatever | 19-10-06 | 16:00

gevallenverstand 19-10-06 @ 15:46

rosalie 19-10-06 @ 15:36
Iedere Islamiet?

Zeg ik dat dan dan? Ik had het over fundamentalisten van het moslim geloof waar Faizal er 1 van is.

Alleen al de vraag:"iedere islamiet"? Geeft aan dat je achter hun geloof staat, geheel of gedeeltelijk. Geitenbrijers praten ook zo....ik haal ze er zo uit. Waar je zo medegenloos over de de Pedopartij kon zijn, zo toegeeflijk ben je met de islam en hun gelovigen....(netjes uitgedrukt toch)

rosalie | 19-10-06 | 15:59

hey koerbagh, je weet het allemaal zo goed. Leg eens uit, wat is de sharia precies? En nu niet meteen gaan googlen!

Rappe-L | 19-10-06 | 15:58

Gevallenverstand, ik geef hier mijn mening en heb al meerdere malen expliciet gezegd dat ik de wijsheid niet in pacht heb. Als ik manipuleer moet je dat aantonen of anders zwijgen. En wat ik met mijn verstand doe bepaal ik zelf. Ben alvast niet van plan het te laten vallen; de gevolgen zijn te ernstig.
-
rosalie 19-10-06 @ 15:43

't Is een dwingeland die staat te stampvoeten omdat ie z'n gelijk niet krijgt ja.

van Maerlant | 19-10-06 | 15:49

"Ik had geen bezwaar tegen een verbod op anti-democratische, pedosexuele en sharia bewegingen gehad."
gevallenverstand 19-10-06 @ 15:15

Lieve GV, laat het eens tot je botte hersens doordringen: de islam IS een sharia-beweging. Het is haar core-business, de reden, de oorzaak, het wezen van haar bestaan. Het gaat er niet om dat moslims een God aanbidden; dat doen ze op Spakenburg, Tholen en Urk ook. Het gaat er ook niet om dat ze andere gebruiken hebben, het gaat erom dat ze -in dit geval meneer Enait- hun wetten, regels uit hun sprookjesboek dat ze aanbidden stellen boven de Nederlandse wet en de wet misbruiken om dat geaccepteerd te krijgen. Dat is het hele punt.

koerbagh | 19-10-06 | 15:48

rosalie 19-10-06 @ 15:36
Iedere Islamiet?
rosalie 19-10-06 @ 15:43
Ik zoek geen medestanders.
Word het nog wat met de partij Rosie?

gevallenverstand | 19-10-06 | 15:46

Vm Je bent de ideoloog van de club van reaguurders die zegt, hier doet iemand iets stouts, daar, en daar ook. Vervolgens zeg jij. 'Dat is niet de schuld van die mensen, dat is de schuld van het geloof dat ze aanhangen'. Dat vind ik dom. Daarmee sla je niet alleen de plank mis maar maak je jezelf belachelijk. (Misschien hier niet maar in de echte wereld.) Snap je het nou wel?

En ik noem je de ideoloog omdat ik je manipulatief vind. (Sommige mensen reageren op je door te zeggen 'Dus ik ben een dhimmi, of ik slaap, hoe dan ook, als ik het niet met je eens ben heb ik altijd ongelijk?')

Gebruik je intelligentie door met een gedegen analyse te komen en niet alleen een aaneenrijging in de trend van: God is liefde, Liefde is blind, God is blind.

gevallenverstand | 19-10-06 | 15:43

van Maerlant 19-10-06 @ 15:35

Voorzover ik het gelezen heb, heb ik de indruk dat GV een medestander zoekt in je in welk idee dan ook (mexicanen bijv.)
CoJoNes negeert GV ook niet: hij geeft nog steeds commentaar op GV.
Ik denk dat het probleem van GV is dat-ie medestanders zoekt en niet krijgt hier over de multicultikutzooi...en dat valt hem tegen.

rosalie | 19-10-06 | 15:43

goh, ik denk ik probeer me in voor geenstijl leesbare taal uit te drukken is het weer niet goed.

Rappe-L | 19-10-06 | 15:40

Ja schat?

van Maerlant | 19-10-06 | 15:40

@van Maerlant

Rappe-L | 19-10-06 | 15:39

@sjaakdelinkselul

Volgens mij snap jij het niet helemaal. In dit geval is er geen geval van discriminatie maar van een cultuur-uiting. Het niet geven van de hand komt helemaal niet van het idee af dat vrouwen minderwaardig zijn. Als die vrouwen zijn keuze voor de islam en zijn gebruiken respecteren hoeven ze zich ook niet druk te maken om het wel of niet geven van de hand. Het benadeeld ze verder geenszins. Iemand een baan weigeren daarentegen op grond van zijn kleding of godsdienstige gebruiken is wel een directe vorm van discriminatie.
Ik denk eerder dat jij je misschien wat moet laten bijscholen in de rechtsgeleerdheid want t.ov. Faizel is je kennis wat gebrekkig.

Rappe-L | 19-10-06 | 15:37

Rappe-L 19-10-06 @ 15:11

Gelukkig ben jij tenminste nog een voor iedereen duidelijk waarneembaar rationeel en beschaafd wezen.

van Maerlant | 19-10-06 | 15:37

gevallenverstand 19-10-06 @ 15:21

Misschien is de reden dat "we" het christendom in bescherming nemen een logische gevolgtrekking omdat het verder niet zoveel gevaar (meer) van vrijheid en democratie op levert.
Islam is een ander verhaal, vooral de voorstanders ervan in Nederland: ze zijn er teveel opgebrand (fundamentalisten) om het hier in te voeren als zijnde het ware geloof. En dat is de reden waarom we sowieso gekant zijn op lieden als Faizal die daar mee bezig is. Snap je?

rosalie | 19-10-06 | 15:36

Ik snap er niets van, maar ben wel de ideoloog? En mensen als Bottehond, Cojones, Deense Postbode, Brullio, die snappen niet dat ik er niets van snap? Gevallenverstand, ik dacht dat humor je ding niet was? De mensen die je noemt zijn zelfstandig tot hun inzichten en conclusies gekomen, die hadden en hebben mij daar niet voor nodig. Ieder doet dat op z'n eigen manier. Ik deed het door veel te lezen. Ik hoop dan ook dat Rosalie nu nog eens scrolt en eens waarneemt hoe jij mij inhoudelijk bestrijdt. Omdat je m'n kritiek op de islam niet kunt velen probeer je me als persoon te discrediteren. Je zit constant op de man te spelen, en dat niet al dagen, maar al maanden. Zelfs als ik al weken ben gestopt toeter je me nog achterna zodat ik wel verplicht ben om terug in te loggen. Het is ziekelijk. Ik denk dat ik nu de de tactiek van Cojones maar eens ga toepassen. Ik vroeg me daarstraks al af hoe die je van z'n been geschud kreeg, en het bleek gewoon negeren te zijn.

van Maerlant | 19-10-06 | 15:35

Laten we het van de positieve kant bekijken. Faizel heeft wel een sterk punt. Waarom handen geven.... wie weet waar die net geweest zijn?... Ik ben een voorstander van de grote beurt bij elke ontmoeting waar een hand gewenst is.... hoef je je handen niet vuil te maken, neuqt je je de hele dag helemaal suf en is de behoefte om vreemd te gaan na een dag als klantenmanegr heeeeelemaal weg....

HerrHorst | 19-10-06 | 15:30

Deense Postbode 19-10-06 @ 13:22
Ik heb het over de gemiddelde reactie van een gekleurd medemens op een zebrapad.
Verder snap ik je verhaal niet.

gevallenverstand | 19-10-06 | 15:23

Murdockyoufool 19-10-06 @ 13:39
Neem me niet kwalijk. Faizal maakt zichzelf oneindig belachelijk en verpest de atmosfeer voor eventuele mensen die van zijn land en religie zijn. Het omgekeerde lijkt me waar, faizal creeert een precedent tegen mensen die zo in het leven staan. Hoewel het er nogal rauw aan toe gaat hiero denk ik dat dat toch een verdienste is van GS alhoewel ik dat opstel over die bioscooppubers gisteren walgelijk vond.

gevallenverstand | 19-10-06 | 15:21

Rosalie. Ik loop te hoop tegen iedereen die de Islam een fascistische bende noemt.
Er is sprake van een walgelijke radicalisering op GS. Ben ik daarmee een vriend van Islamieten? Driewerf nee. Van Maerlant is een beetje de ideoloog achter deze gedachten. Vandaar dat ik hem inhoudelijk aanpak. Ook Cojones noemt Islam fascisme maar weigert dit met andere religies te doen. Er is dus sprake van een heuse boevengroep die de wereld over gaat nemen waarvoor de grootste atheisten en agnosten schierschielijk het gristendom in bescherming nemen. Niet religie, maar EEN religie deugt helemaal niet. Volgens mij gaat de analyse van Komrij op, alsmede die van inderdaad een netwerk uit meer dan 50 landen dat de Islam misbruikt en waarvan de leden zichzelf op gelijke voet plaatst met de Profeet.
Die bekritiseer ik voortdurend en haal zelf bottehonds restecp met een analyse daarover. Mat andere woorden: DOORDAT van Maerlant de Islam niet snapt is zijn analyse waardeloos. Ik VIND de bron zuiver, maar OORDEEL per individu en meet me aan de rechtsstaat. (Niet aan een oordeel over de hele Islam) De Visie van vM, Botte, Cojo, Deense, Brullio ea leid niet tot rust. Het is de kiem voor een burgeroorlog. verigens is vM's hoop. namelijk om bij voorbaat de sharia bijvoorbeeld uit te sluiten onlangs door Balkenende weggelachen. Ik had geen bezwaar tegen een verbod op anti-democratische, pedosexuele en sharia bewegingen gehad.

gevallenverstand | 19-10-06 | 15:15

Jesus. Misschien moeten alle fremdenbeangstigde wilders-fascistjes-in-spe eens met elkaar gaan meeten en met z`n allen gaan *fapfapfappen* terwijl ze kijken naar bandjes van nieuwnazietjes die moslimpjes verkrachten of onthoofden. Scheelt jullie weer heel wat gesurf en en getype.
Dacht ik vroeger nog dat wij als Nederlanders enigzins een rationele voorsprong hadden op andere delen van de wereld. WRONG! De enige die hier normaal kan redeneren is gevallenverstand. De rest geilt alleen maar op zn eigen facistoide scheldpartijtjes op mensen wiens cultuur ze maar niet kunnen begrijpen. GeenStijlForum wordt bkijkbaar bevolkt door adolescentjes die hun scooter niet meer kunnen betalen en hopen lekker kunnen meeblaten met de rest op buitenlanders en moslims. Fijn gevoel geeft dat he! Stakkers.

Rappe-L | 19-10-06 | 15:11

@TheStef:

HEAR HEAR!

En oh oh oh wat gaan we weer tekeer. Besteed er toch geen aandacht aan aan dat gezeik. Elke gek die meent boven een ander te staan is per definitie een achterlijke holbewoner. Elke mafketel die uit welke overtuiging dan ook iemand geen hand geven wil, verplicht wil stellen dingen te doen die hij / zij niet ondersteunen en ga zo maar door, moet pertinent gewijgerd worden, waar en hoe dan ook.

En wij vinden dat in nederland veel kan en dat wij erg tolerant zijn. Zijn we ook, te tolerant. Dus als meneer er streng religieus wil bijlopen en zo wilt leven dan respecteer ik dat ten zeerste maar helaas voor meneer, in dit land wordt het niet geappricieerd als je anderen daarmee wil lastig vallen. Helaas pindakaas, kiezen of delen. Jurk uut, baard eraf en handenschudden of lekker je ding blijven doen en 3 hoog 2 achter op balkon gaan zitten niksen.

Plopper-de-...

Plop | 19-10-06 | 14:51

Wat een vergelijk, met Rosa Parks!

Rosa Parks vocht tegen apartheid, deze jurk is juist voor apartheid.

TheStef | 19-10-06 | 14:44

'ben ik ervan overtuigd dat u behept bent met een IQ dat 20, 30 punten lager is dan het gemiddelde...' is dat het gemiddelde zonder dat we dit soort 'moslims' meetellen? Dan zitten we nog altijd hoger dan 'varkenskop'...

Sjakie Snel | 19-10-06 | 14:40

Hij heeft een goed hart....... Het moest alleen gekkot op zijn rug hangen! En dan laag genoeg zodat de honden erbij kunnen. Ongezien de vliegende tyfus onder je linker hartklep!

Wamoje | 19-10-06 | 14:02

Ja, gevallenverstand, kom er es in nu en geef antwoorden op vragen van ons.
En dan geen niet-te-begrijpen comment waar geen mens wat mee kan. of ben ik nu te hard? Kan geen kwaad, denk ik, omdat je even uit je eigen wereldje van gedachten over onze medemensen getrokken moet worden, waar bovenstaand topic een goed voorbeeld van is.

rosalie | 19-10-06 | 13:55

Als een bij steekt, gaat ie dood. Neem er een voorbeel aan, zou ik zeggen...

PisFinger | 19-10-06 | 13:49

@gevallenverstand 19-10-06 @ 12:42
Waarom krijg ik geen antwoord van je op mijn stelling (Murdockyoufool 19-10-06 @ 11:01) dat het Faizel helemaal niet meer om de baan van klantmanager is te doen, maar dat hij zich nu hard maakt voor de 'rechten' van zijn geloofsgestoorde broeders?

Murdockyoufool | 19-10-06 | 13:39

Faizel is echt een enorme lutser. Hij beschouwt zichzelf als een Malcolm X maar hij heeft ondanks zijn rechtenstudtie nog steeds niet door dat hij die rechtszaak gaat verliezen. Je kunt art 1 (gelijke behandeling van klanten van SoZa) niet zo maar opzijschuiven omdat art 6 (ivm tegemoetkomen aan levensbeschouwelijke verschillen opp de werkvloer) er ook is maar goed, laat hem eerst maar lekker op zijn bek gaan bij de rechter. Dan zal blijken dat zijn actie juist averechts heeft gewerkt omdat de CGB straks ook door het stof moet kruipen vanwege hun ongrondwetmatige besluit. Ik kan er best om lachen.

sjaakdeslinksesul | 19-10-06 | 13:33

Wel grappig; een vrouw een handje geven hooooooooo maaaaarrrrr, en dan wel lullen over een schaamlapfunctie?

Appie Snappie | 19-10-06 | 13:25

GV 12.42 Kazen zijn hartstikke miljeuvriendelijk: Hebben maar één wiel nodig om vooruit te komen, want zijn er één, hetgen aanzienlijk scheelt in de brandstofkosten.
Je stukje is nogal warrig en denigrerend, want met kazen bedoelde je blanken niet waar? Zijn wij de fundi's hier? En bedoelde je te zeggen dat het gros der bestuurders geen voorrang verleent aan 'zwarten?". Daar zit dan een flink deel aan lichtgetinte tot zwartgekleurden bij, aangezien de urbane gebieden worden bevokt door vele lichtgetinten, zwarten bruinen en alle gradaties vandien. Maar jij gooit hen liever allemaal op één hoop? De hoop der zwarten? Weer laat je zien zelf de grootste racist te zijn.
Overigens, stop ik meestal bij een zebrapad, dat is gewoonte. Dacht je nou heua dat ik per keer bekijk cq. beoordeel wie er over wil steken?
Maar als ze zich rot schrikken die 'zwarten' wil ik wel voortaan wel doorrijden hoor om dat te voorkomen.

Deense Postbode | 19-10-06 | 13:22

gevallenverstand,

Waarom meen je toch de laatste dagen van Maerlant zo te moeten aanvallen?
En daar komt bij dat je het blijft op nemen voor rifraf uit het rif...is dit een persoonlijke kwestie geworden?

De bovenstaande mens op die foto kan bij de rechtbank nooit zijn gelijk krijgen omdat er sprake is van (nu al) "duurzame ontwrichting" waarbij samenwerken onmogelijk wordt.

rosalie | 19-10-06 | 13:20

Jajaja. Extreem rechtse moslims nemen tactiek over van van hun extreem linkse bondgenoten. Zij manen tegensprekers tot zwijgen wegens een verminderd IQ.
Ik voel mij weer ontspannen dom

Jan Passant | 19-10-06 | 13:19

Als Faizel Enait zijn geloof serjeuz neemt dan zaagt hij zijn klauw er maar af. Kan-ie als gehandicapte medemens zo aan de slag bij de gemeente en zal niemand hem de verdwenen hand nog schudden.

Maar dat doet-ie dus niet, de ongelovige hoerrrrrrrr........

Behaard smaalkopje | 19-10-06 | 13:07

Je hebt een grote neus...

Barry de Breker | 19-10-06 | 13:07

Zoals grootmeester Donner al zei... als het volk een sharia wilt, krijgt het een sharia.

Ed Cetera | 19-10-06 | 13:03

Die kerel heeft een varkenskop. Da's best lullig voor een moslim.

Zondervan | 19-10-06 | 13:03

Hij reschpect moschliem, wij reschpect Spinoza. Dus: oprotten lul. Ga terug naar je plaggenhut want daar hoef je geen handen te schudden!
En wat mijn (oke, alle GS lezers) IQ betreft: Je bent vergeten om er een 1 voor te zetten.
Ga lekker op de staatslelevisie met Witteman e.c. klagen.

Beau | 19-10-06 | 13:03

Lol LS. Kan het niet zo zijn dat die fundimohammedanen een iq van min 150 hebben ofzeau?

Deense Postbode | 19-10-06 | 13:00

Weer zo'n aandachtstrekker.
Het gaat gewoon te ver wat die man nou weer wil.
Gewoon meegaan in onze maatschappij en wil je je niet aanpassen dan donder je maar op!!!
Het is gewoon ronduit onbeschoft om iemand geen hand te willen geven.
Begin het een beetje zat te worden met dat gezeik van die buitenlanders. Ik ben best schappelijk en niet zo discriminerend, maar hier gaan mijn nekharen van overeind staan.

QBeezzz | 19-10-06 | 12:58

Hij zal zijn bomgordel wel klaar hebben liggen.

Hommel | 19-10-06 | 12:56

Hij vergelijkt zichzelf met Rosa Parks, terwijl hij het tegenovergestelde wil bereiken met zijn fascistische denkwijze. Vrouwen onderdanig maken aan de man en wegstoppen onder burka's achterin de bus. Niks gelijkheid. Blijkbaar was ie niet intelligent genoeg omdat te begrijpen. Tjongejonge, meneer heeft gestudeerd. Nou eh, Janmaat had ook gestudeerd.
In Marokko kun je echt geen ambtenaar als je een jurk draagt en geen handen van vrouwen wilt schudden. Te belachelijk voor woorden dat CGB hem in het gelijk heeft gesteld. Ondenkbaar dat een rechter hem gelijk gaat geven. Alleen al omdat er reeds een onwerkbare situatie is ontstaan.

Faizel Enait je bent een idioot, nooit zul jij iets van het leven bergijpen.

ChopKid | 19-10-06 | 12:56

ALI BABA GO HOME!

jottum | 19-10-06 | 12:54

Weet wel zeker dat mijn BMI lager is dan die van hem.

Roeieber | 19-10-06 | 12:53

hey Faizel Enait, ho wacht ff, ff de hoofdletters weg halen hoor.

hey faizel enait. ik hen een to do list voor je gemaakt;
Sterf
Val DOOD
Verdwijn
Rot Op!!!! alsjeblieft ROT OP!!!!!!

vieze dikke arrogante pad, ik hoop dat ik niet lang zuurstof met je hoef te delen.

voor het geval je het niet begrijpt (jouw soort leest en hoort alleen dat wat ze willen lezen en horen)

STERF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en snel graag.

Harry de Beuker | 19-10-06 | 12:52

> ben ik ervan overtuigd dat u behept bent met een IQ
> dat 20, 30 punten lager is dan het gemiddelde...
.
Ja, geef 'm hier maar eens ongelijk. Het is toch een Robert Jensen publiek dat hier komt.

blawablawa | 19-10-06 | 12:46

gevallenverstand 19-10-06 @ 12:39

- Ik moet toegeven dat alles wat jij zegt lineair is.
- Ik weet er niets van.
- Ik ben een notoire zuipende klager.

Get a life gevallenverstand.

van Maerlant | 19-10-06 | 12:44

Deense Postbode 19-10-06 @ 12:36
Wel eens een zwart mens gezien dat het zebrapad oploopt als een kaas met zijn auto eraan komt. Over het algemeen schrikken ze zich rot als ze voorrang krijgen wanneer ze het hebben. Maak gewoon onderscheid tussen klootzakken en lieverds. Werkt dat voor je?

gevallenverstand | 19-10-06 | 12:42

van Maerlant 19-10-06 @ 12:08
'Warrige prietpraat die je op je zenuwen werkt.' Van Maerlant, niets aan mij is warrig, zelfs jij zlt moeten toegeven dat alles wat ik zeg lineair is. Dat het op je zenuwen werkt is iets anders. Misschien je geweten dat knaagt. (Bedolven onder rijmsels, plak en conclusies) Ik ben geen slecht verliezer, ik ben in het geheel geen verliezer. Verder vind ik dat mensen elkaar het voordeel van de twijfel moeten geven. Een kans, misschien een tweede. Dan gewoon iemand volgens de wet behandelen, niet volgens allerlei derderangs en derdehands betogen over de Islam. Van Maerlant, je weet daar gewoon niets van. Verder distantieer je je ook niet van opmerkingen als; Faizal moet dood etc. Stilzwijgend zet je dan weer een streepje achter je conclusie. Mijn solidariteit is op de werkvloer en in volkswijken. Relocaliseren en schoolbussen is mijn voorstel. Afspraken over procentuele verhoudingen. Tegelijkertijd ook notoire zuipende klagers (zeg maar loosers) aanspreken op hun geween. Dat soort dingen.

gevallenverstand | 19-10-06 | 12:39

GV. Oh ja en dan heb ik het nog niet over het onevenredig zwaar leunen op ons sociale vangnet. Je weet wel,a de zuurverdiende belastigcentjes die gretig gratis aftrek vinden bij geïmporteerde parasietelingen.

Deense Postbode | 19-10-06 | 12:39

Nou sorrie heur.. mear mien iq komt niet beuve de 20... altijd nog 19 meer dan de gemiddelde moslimmongeaul...

Lachende Scheerkwast | 19-10-06 | 12:38

Wat een compleet doorgeslagen mongeaul; dit is echt niet te vergelijken met Rosa Parks.

Rosa Parks wilde simpelweg dezelfde rechten als haar blanke medemens.
Ze wilde zich gelijkwaardig voelen aan de blanken en die verhouding was duidelijk niet gelijk als je op moet staan voor een blanke in het OV.

Deze moslim-engerd (want dat is het) zoekt gewoon de problemen op.
Geen hand geven... gewoon lopen zieken dus, want ik heb het zelf nog nooit meegemaakt in moslim landen waar ik op vakantie ben geweest dat ik ooit geen hand heb kunnen geven aan wie dan ook. (inclusief vrouwen)

Geen hand geven? optiefen. En heel snel.
Wat is dit voor kudtland dat we er uberhaupt over nadenken een christelijke feestdag in te ruilen voor het suikerfeest..... sodemieter op !

Je mag blij zijn hier te mogen leven en recht hebt op allerlei dingen die je in het kudtland waar je vandaan komt niet hebt.
Waar halen ZE (en met "ze" bedoel ik inderdaad moslims!!) het GORE LEF vandaan om dit soort issues naar voren te brengen terwijl ze zelfs in eigen land gewoon handen moeten schudden en geen hoofddoeken mogen dragen bij de meeste functies. (Turkije anyone?)

Net een stel kleine kinderen die kijken hoe ver ze kunnen gaan met die tollerantie omdat jullie uit zo'n verneukt milieu komen waar je niks mag.

Ga vooral zo door met bewijzen dat jullie niet kunnen integreren, want op een gegeven moment is de maat gewoon vol. Ook voor die lieve tollerante nuchtere open-minded Nederlanders die nu nog met een meerderheid krampachtig proberen vast te houden aan het "niet over 1 kam scheren"
maar wel HEEEEEL erg moe zijn en niet lang meer volhouden.

c0r3y | 19-10-06 | 12:36

Gevallenverstand >... autochtonen dien gastvrij en open te zij<
Breek me de bek niet los; wij zijn al veertig jaar gastvrij en open, en nu is de koek op. Als dank worden wij in grote mate getrakteerd op haat, treiterij mishandeling, roof en moord. Gisteren weer naar de NOS gekeken zeker? Die predikt ook weer dat wij de moslimpjes nog maar meer moeten knuffelen, want ach sje sjijn sjo sjielig.

Deense Postbode | 19-10-06 | 12:36

sorry: aan kleine meisjes...

sexpack | 19-10-06 | 12:34

Wat jullie niet weten, is dat Faizel de rechterhand van Mohammed is! Dat is die hand die in kleine meisjes zat, dat dan weer wel.

sexpack | 19-10-06 | 12:33

doodzwijgen?

Rest In Privacy | 19-10-06 | 12:26

Zichzelf met Rosa Parks vergelijken, wat een arrogante hufter.
Klantmanager ? Bij ons zou ie nog geen plee mogen schoonmaken.

de veteraan | 19-10-06 | 12:25

Niet te veel aandacht aan schenken....

o.g. | 19-10-06 | 12:22

mvg 19-10-06 @ 12:14

Marokko: 25 à 30 miljoen inwoners; 99.8 % is moslim, hoofdzakelijk soenni. 0.16% christenen. Aantal moslims in Nederland zit tussen 6 à 7% (officieel cijfer) en 10 %; dus een miljoen à anderhalf miljoen. Aantal moskeeën in 0031 weet ik niet, in België rond de 500... geregistreerde.

van Maerlant | 19-10-06 | 12:21

Weten we ook meteen hoe onze potentiële klantmanager over de gemiddelde burger denkt....

Joeper de poeper | 19-10-06 | 12:19

... bekeerde...

Rest In Privacy | 19-10-06 | 12:17

Hij ziet er niet echt Marokkaans uit, hij lijkt me eerder een als/tot/aan/in/op/ moslim beekrde Soerie.

Rest In Privacy | 19-10-06 | 12:16

*krijgt een visioen*
Meneer de barmhartige Faizel zal eerdaags volledig publiekelijk eerherstel krijgen voor het groot leed dat hem en zijn geloofsbroeders is aangedaan. Tevens zal de Premier publiekelijk excuses aanbieden aan een ieder die geriefd is vanwege de uiterst intolerante opstelling van Nederland jegens onze moslimbroeders wereldwijd. Gezien deze ontoelaatbare gristelijke fout en de daaruit voortvloeiende ellende zullen de volgende verbeteringen per direct worden geinitïeerd;
Nederland zal een dag van nationale bezinning aankondigen en kerstmis vervangen voor het suikerfeest. Vrouwen zullen niet langer in het openbaar zonder hoofddoek worden geduld, handen geven aan hoeren -herstel- vrouwen wordt strafbaar gesteld, arabisch wordt voertaal in alle openbare en overheidsgebouwen, vrouwen krijgen recht---- het aanrecht, kerken worden voorzien van minaretten en kerkklokken omgesmolten tot sikkels, homo's bestaan niet en als ze toch bestaan dan moeten ze "verdwijnen".
*ziet een brede grijns op Faizels gezicht verschijnen en knikt tevreden*
*schrikt wakker uit visioen en hoopt dat het nooit zover zal komen*

de melkboer | 19-10-06 | 12:14

@van Maerlant
goed 63 gebouwen voor gristenen. als jij het zegt. ik heb geen zin om ervoor te google-en. je schijnt er veel van af te weten.
nog wat vragen: hoeveel gristenen wonen er in Marroc?
Hoeveel is dat op de totale bevolking?
enfin nog wat vragen: hoeveel moskeeën heeft NL?
hoeveel procent van de NLse bevolking is moslim?
oppervlakte van een land zegt in mijn ogen weinig aangezien in de sahara volgens mij vrij weinig mensen wonen. minder mensen = minder godsdiensthuizen.

mvg | 19-10-06 | 12:14

"Mensen dienen zich aan wet en mores te houden, autochtonen dien gastvrij en open te zijn, niet bang maar ook niet te ringeloren."
Ok, dat blijkt dus niet helemaal te werken in de praktijk. En nu?

De Vrolijke Kaafir© | 19-10-06 | 12:11

Rosa Parks kon niets doen aan haar kleur, daarmee was ze geboren. Deze kneus KIEST ervoor een middeleeuws gebruik te hanteren (zo is hij uiteraard niet opgevoed); Hij kiest voor fundamentalisme. En ja, dat heeft dat de consequentie dat ze je niet pruimen in een westers land.
De vergelijking slaat dus nergens op, meneer plaatst zichzelf bewust in een deze positie en kruipt dan in de slachtofferrol, met een heleboel valse retorica.
Daar moet je helemaal niet over discuseren. Praten heeft bij dit soort godsdienstwaanzinnigen geen zin.

Hommel | 19-10-06 | 12:11

Lekker slim van hem om zo tekeer te gaan. Ik denk dat ie namelijk helemaal niet zo sterk staat. Hoe harder hij nu schreeuwt, des te harder gaat ie zo op zijn bek als de rechter hem afwijst. Hij heeft gewoon een plaat voor zijn kop.

HJdeT | 19-10-06 | 12:10

gevallenverstand 19-10-06 @ 12:01

Die 'ga toch koken' - opmerkingen richt ik zo goed als alleen aan jouw adres gevallenverstand, omdat je met je warrige prietpraat op m'n zenuwen werkt. Hoezo bedien ik mij van de macht van het getal? Omdat ik erop wijs dat Bottehond hier meer appreciatie oogt dan jij? Je bent een slechte verliezer gevallenverstand. En de islam is inderdaad sinds z'n bestaan een zaaier van haat en tweedracht, dat kan ik ook niet helpen (kon ik dat maar). 'Autochtonen dienen gastvrij en open te zijn' schrijf je. Om te beginnen vind ik dat aanmatigend, om hoog op het paard gezeten voor te schrijven hoe een mens zich op te stellen heeft. Ga dat maar vertellen in de volkswijken, bij de mensen die het eerst en het meest last hadden van jouw moreel éénzijdige gepreek. ALS autochtonen al gastvrij en open dienen te zijn, DAN niet als blijkt dat de gast, zoals Van Gogh het zei, langzaam bezit neemt van het hele huis.

van Maerlant | 19-10-06 | 12:08

Dat die mossel zichzelf durft te vergelijken met Rosa Parks, zij kwam op voor rechten, hij is gewoon een randdebiel...
Neqschot iemand?

zeveroare | 19-10-06 | 12:06

van Maerlant 19-10-06 @ 11:00
De discussie mag gerust gevoerd worden. Maar dat betekent debat en geen 'ga toch koken' achtige opmerkingen. Je probeert nu al meerdere malen door middel van aantallen (Velen vinden) of pogingen mijn personage te futiliseren (Thee/wierook) je gelijk te versterken. Dat lukt niet en dat moet ook niet. Kardinale fout in 'jullie' betoog is dat de Islam in zichzelf van begin af aan geheel fout, fascistisch en wat al niet zou zijn. Daarmee is iedere kans van slagen verkeken. Mensen dienen zich aan wet en mores te houden, autochtonen dien gastvrij en open te zijn, niet bang maar ook niet te ringeloren. Bovendien van Maerlant, als de strategie van 'de macht van het aantal' zo verwerpelijk zou zijn, waarom bedien je je er dan zelf van. Bottehond is grof en schockerend ongeacht het aantal hyena's dat hem bijvalt. Rita jaagt de boel alleen op stang en doet niets om verder en rust te maken. Dat mag best door strenge regels en afspraken, maar die zijn er dan weer niet. Etc. Etc.

gevallenverstand | 19-10-06 | 12:01

Lol, een staatsbegravenis :) Een begravenis voor staatsmongolen kan ie krijgen op de vuilnisbelt. Achterlijke gladiool.

Wokkel | 19-10-06 | 12:00

Jammer dat dingen altijd zo moeilijk moeten, als het ook anders kan. Mijn God, handje schudden mag ook al niet? Waar bestaan mensen eigenlijk voor in deze optiek; God eren ofzo?

jimmy | 19-10-06 | 12:00

In Turkije, Tunesie of Marokko zou hij die baan ook nooit krijgen als hij in een gewaad rondloopt en qua gedrag de fundamentele hakbar uithangt. Verschil is dat hij daar botweg wordt weggebonjourd, en dat er hier nog mensen zijn die hem serieus nemen. Hoezo beschaving?

die hofstadtgruppe | 19-10-06 | 11:55

@ bad to the bone 19-10-06 @ 11:42,
Die verdiend hij wel ja, maar dan wel voor zijn overlijden...

AJ74 | 19-10-06 | 11:53


filter 19-10-06 @ 11:33

Jij ook bedankt voor je link! Tekenend toch weer dat we dit nieuws uit de Los Angeles Times moeten vernemen. Ook dicht bij huis zijn er linksen die geen blad voor de mond nemen:

dezwijger.blogspot.com/

van Maerlant | 19-10-06 | 11:53

CoJoNes 19-10-06 @ 10:59
Je veronderstelt dat ik sympathie heb voor die man. Dat is niet zo. Ik noem het een amokmaker. Zowel zijn amok als zijn CV maken hem ongeschikt voor de baan. PUNT

gevallenverstand | 19-10-06 | 11:52

@filter 11:33: Leuk linkje, maar het is wel jammer dat die linksige kunstenaars en intellectuelen daar nu pas mee komen, nu hun eigen gesubsidieerde fantasia bedreigd wordt.

Muxje | 19-10-06 | 11:51

Ik p30p op jou dikke hamsterwangen, met je Frietpanharses, faagsel eniet

Michiel van den Berg | 19-10-06 | 11:45

Deze man wordt regelmatig door de media als "intelligent" beschreven. Nou, zo intelligent kan 'ie niet zijn, want hij is moslim en dus al heel snel gestopt met nadenken: geloven begint immers waar het denken ophoudt. En dat 'ie rechten heeft gestudeerd is ook al niet echt een teken van een briljant analytisch vermogen. Met stug doorstampen en een goed geheugen kom je een heel eind. Met intelligentie heeft dat weinig te maken!

Brouhaha | 19-10-06 | 11:45

mo is niet altijd slim

Repperdeklepklepklep | 19-10-06 | 11:45

Binnenkort in de bioscoop: Faizel - Cultural Learnings of Netherlands to Make Benefit Glorious Nation of Morocco

De Vrolijke Kaafir© | 19-10-06 | 11:43

Laten we beginnen met een staatsbegravenis voor deze psycho.

bad to the bone | 19-10-06 | 11:42

Misschien goed moment voor GS om een IQ testje online te flikkeren?

fat basstard | 19-10-06 | 11:37

CoJoNes 10:59: Dat lijkt me een goede oplossing voor nieuwe immigranten: geen inburgeringsexamen meer, maar een hospiteerborrel. Dan vallen de niet-alcoholisten meteen al af, en we weten allemaal wel wie dat zijn.

Muxje | 19-10-06 | 11:36

Leuke representant voor de moslims hier zeg. Die zullen toch ook niet allemaal blij zijn met Faizal. Dat zo'n vent nou weer de publiciteit moet zoeken en halen. En Rosa Parks??? Dat mocht ie willen. Verder kan hij wat mij betreft een staatsbegrafenis krijgen, mits dat nog dit jaar gebeurt.

stem des volks | 19-10-06 | 11:35

KunstenaarSSSSSSSSSS.
Tsj.

filter | 19-10-06 | 11:35

31 en bijna meester in de rechten, wat heeft die mongo met zijn gemiddeld IQ dan nog allemaal bijna gedaan in zijn leven?

Belgiaan | 19-10-06 | 11:35

@filter 19-10-06 @ 11:33
Wat denk je zelf?? Duurt een jaar of 10 net zoals bij het assielbeleid..

RedFrits | 19-10-06 | 11:35

Goeie link, van Maerlant 19-10-06 @ 11:00.
Dank.
.

Wat goed nieuws:
.

Europe Raising Its Voice Over Radical Islam
.

Artists and influential leftists are warning that the rise of radical Islam is threatening the tradition of European liberalism.
.
www.latimes.com/news/nationworld/world...
.

Eindelijk.
Kunstenaar en invloedrijke LINKSen waarschuwen tegen de opkomst van de radicale Islam.
.
Het werd tijd.
Ben benieuwd hoelang PvdA, SP en GroenLinks achterblijven.
.

filter | 19-10-06 | 11:33

@Mulatin Rome 19-10-06 @ 11:28

Gatver ik niet.Stamp em liever op zijn vette bek.

monaco | 19-10-06 | 11:33

"Het wordt nu een schaakspel en ik ben Kasparov."
Goed, dan zetten wij Rybka in

Mubbenschonster | 19-10-06 | 11:31

Gewoon elk geloof afschaffen. Heb je ook gediscussie meer.

wie weet waar | 19-10-06 | 11:31

Ik zou em in zijn poepgat stampen

Mulatin Rome | 19-10-06 | 11:28

>Ben jij ook al zo'n ga dood sukkel! Het moet eens afgelopen zijn met dit soort mensen op deze site< Val is lekker deaud mislukte Boeddhi!

Deense Postbode | 19-10-06 | 11:26

anke 19-10-06 @ 11:23

beetje meer respect voor varkens graag

StonedTrooper | 19-10-06 | 11:25

Kijk die opmerking terzake mijn IQ had de brave borst nu niet moeten maken. Met een IQ van rond 130 kom ik een heel eind. Ikrealiseer mij gelijk dat IQ niet alles zegt omdat deze man zijn vermogens klaarblijkelijk niet ten volle benut. Wellicht dat dit te maken heeft met de persoonlijke omstandigheden van de goede man.

VanDale | 19-10-06 | 11:25

-Edit: Leer eens schrijven-

StonedTrooper | 19-10-06 | 11:24

Ik ben voor een staatsbegrafenis van de HandsFreeMoslim.
Graag in een ondiep gat gehuld in een varkenshuid.
Daarna dichtgooien en er overheen pissen.

anke | 19-10-06 | 11:23

Eeen staatsbegrafenis dus voor dat moslimzwijn!

Bouwfraudeur | 19-10-06 | 11:21

Dit varkentje lijdt aan grootheidwaanzin, zelfoverschatting is publiciteitsgeil en drammerig. En aan zijn reakties te lezen is hij zich niet bewust van het feit dat hij zich in de westerse wereld bevind.
Bovendien is het niet gepast om je in een Ali-Baba pak met bijbehorende vlooienbaard en carnavalesk mutsje voor te gaan doen als klantmanager bij een gemeente.
Hierbij heb nog niet eens gesproken of dit gedrocht úberhaubt wel geschikt is voor deze funktie.
Maarja dat is mijn mening.

kneuterzak | 19-10-06 | 11:20

@professor plons; je hebt helemaal gelijk! Wat een koppige hufter die vent. Geef toch een klauw! Beetje 'eigen' wetten hanteren.
Ik zal eens proberen, volgende keer dat ik met 160km/u aangehouden wordt om te zeggen dat dat in Duitsland wel mag.

Antwerk | 19-10-06 | 11:20

Rosa Parks tog deaud?
neem daar dan een voorbeeld aan lamstraal!

dapee | 19-10-06 | 11:20

Hallo studenten.
Dit gezwel moet preventief geruimd worden dus de volgende keer als jullie samen met dat varken op de trap lopen even laten struikelen. Wel zorgen dat mijnheer zijn nek breekt en mochten er vragen komen, ach ja dat krijg je nou als je soepjurken draagt, af en toe struikel je daar over.

capo | 19-10-06 | 11:19

brullioo 19-10-06 @ 11:11

Heb ik dat niet dan?

Boeddhi | 19-10-06 | 11:17

Dat enorme IQ van hem is me niet echt opgevallen bij Pauw&Witteman.
Sterker nog deze pedofiel profeet Mohammed aanhanger lijkt me me4er overeenkomsten te tonen met een varken cq fruitvlieg

StonedTrooper | 19-10-06 | 11:17

kijk die blanke toch weer strijdlustig bezig zijn .. jullie zouden het zelfde doen kansarme debatters als jullie in dezelfde situatie zaten .. fuckertjes .. en nu maar heeeel snel de film planet of the apes kijken ! ... hahaha

Draaitafel Demagoog | 19-10-06 | 11:16

bij rijnmond.nl worden geenstijl bezoekers in een radio interview ook aboriginals genoemd..

grun | 19-10-06 | 11:13

Teveel uitleg! gewoon teveel uitleg. U heeft de baan niet gekregen PUNT. Waarom? Omdat er betere / slimmere / andere kandidaat was, daarom!
(of is het naar waarheid beargumenteren van een afwijzing naar aanleiding van een sollicitatie tegenwoordig ook al verplicht?)
Ik zie een parallel met het niet toelaten van muzelmannetjes bij discotheken.

Manneken Pis | 19-10-06 | 11:13

@Boeddhi
ook een beetje respect voor ons geloof heh?

brullioo | 19-10-06 | 11:11

Deze meneer heeft in ieder geval geen last van een minderwaardigheidscomplex. Jammer genoeg heeft hij een heel ander beeld van zichzelf dan anderen.

Hickup | 19-10-06 | 11:10

Zo één moet je voordragen voor een strafuitkering want dit is geen serieuze poging om aan werk te komen.

niks mis mee | 19-10-06 | 11:07

Muhahahahahahamed Ali?

..zapper | 19-10-06 | 11:04

Familie van Al-Sahaf?

BroncO | 19-10-06 | 11:04

Gvd wat een walgelijk figuur... Ik zou het overigens niet erg vinden als dat broodje allah die guest tot zich neemt

Dutch_Beer | 19-10-06 | 11:02

@gevallenverstand 19-10-06 @ 10:45
'k Vraag me inmiddels af of het Faizel om die baan gaat. Het ziet ernaar uit dat hij een pad wil effenen voor alle geloofsgestoorden. Daarom mag dit nooit geaccepteerd worden. Stelt de rechter Faizel in het gelijk -wat ik niet verwacht- dan is het einde zoek.

Murdockyoufool | 19-10-06 | 11:01

gevallenverstand 19-10-06 @ 10:56

Ik ben anders niet zo gierig met linkjes links en rechts. Ik tracht daarbij ook progressieve media aan het woord te laten. Zo denk ik dat de Volkskrant het meest door mij aangehaalde dagblad is. Ik zal het nog eens doen zie:

www.volkskrant.nl/kunst/article275008....

van Maerlant | 19-10-06 | 11:00

@gevallenverstand
Ooit gestudeerd? Woonde je op kamers of gewoon bij mama thuis en ging je met de bus? Ik denk dat laatste, maar stel je nou even voor dat je op kamers woonde.

Dan gingen er wel eens mensen weg uit je huis en dan organiseerde je een echte ballotage-achtige avond, waar mensen zich kwamen voorstellen.
Heb jij het ooit meegemaakt, dat zo'n n00b in je huis meteen de regels even ging veranderen die na jaren door consensus zijn ontstaan? Zo ja, wat heb je met hem gedaan, uitgelachen of ging je in discussie?

CoJoNes | 19-10-06 | 10:59

Volgens mij is er niets te vrezen. Hij steekt als een bij. Een bij verliest daarbij z'n angel en is gedoemd te sterven. Daarbij ben ik niet allergisch, dus kom maar op!

JLJ | 19-10-06 | 10:59

@RedFrits 19-10-06 @ 10:05: Zo is het maar net!

Overigens heb ik mijn twijfels over de intelligentie van meneer Faizel Enait (en alle andere gelovigen, eender welk geloof). Een intelligent persoon heeft niets aan een geloof, hij/zij kiest voor feiten/zekerheid.
De heer Faizel Enait zou toch ook moeten weten, als intelligent persoon, dat je een baan moet pakken die jouw ligt en niet andersom, een baan nemen en die aanpassen naar jouw wensen.
Bovendien zou ik wel eens willen weten hoe het met de aboriginals zou vergaan in een moslimland, indien we gewoon de Nederlandse normen en waarden zouden hanteren. Volgens mij bij het eerste handje aan een vrouw zouden we gestenigd worden (nog los van alle andere zaken die hier in hun ogen niet door de beugel kunnen). Vandaar dat wij bij een bezoek ons zoveel mogelijk aanpassen aan de lokale regels, zeker wat betreft de manier van begroeten.

Modderfokkert | 19-10-06 | 10:56

van Maerlant 19-10-06 @ 10:53
Typisch voor een tunnelvisie is dat je een conclusie hebt, en daar bewijzen bij zoekt. Een meer wetenschappelijke houding zou je sieren, maar waarschijnlijk ben je opgetild door bijval al lang over die fase heen.

gevallenverstand | 19-10-06 | 10:56

Salome 19-10-06 @ 10:50
Ik neem aan dat je het over alle Moslims in het algemeen hebt. Laten we dat even 'for arguments sake' aannemen. Wat maakt dan dat een Nederlander zich op datzelfde nivo, of nog slechter gaat gedragen?

gevallenverstand | 19-10-06 | 10:54

@gevallenverstand

Ga met Boeddhi thee drinken en wierook branden man.

van Maerlant | 19-10-06 | 10:53

CoJoNes 19-10-06 @ 10:48

Ik ben het eens met Rotterdam hoor!!! Dat lief was een grapje!!! en de waarschuwing voor hoe Nederlanders zijn (veroordelend en zelf fout in het verleden) is terecht Ik drink koffie en haat wierook!!!

Boeddhi | 19-10-06 | 10:53

Is er nu echt niemand in het ruige Rotterdam die deze man even afstopt ? Valt me toch enigzins tegen. Een flinke ram tegen die varkenskop heeft deze rascist wel nodig.

braadlap | 19-10-06 | 10:53

Waaruit blijkt nu precies zijn gigantisch hoog iq?
Voorlopig zit hij nog met lege handen, en pist iedereen over hem heen.
Als een punker een baan wil hebben waarbij hij een bedrijft representeert, dan is de kans groot dat zijn hanekam een obstakel vormt.
Een man in een jurk die geen handen schudt lijkt me nog kanslozer.

SuperrrNiFF | 19-10-06 | 10:52

@Sharkie, hij wil niet werken, hij wil bij de overheid in dienst.

Muxje | 19-10-06 | 10:52

@.
het hele gedoe met die moslims comes down to this. Zelf eisen ze respect en gelijke behandeling, terwijl ze zelf wel vrouwen vernederen, homos slaan, en afvalligen/ongelovigen als vullis behandelen. Dat kan niet. Als meneer niet van discrimineren houd, waarom toont ie dan geen respect voor onze vrouwen door ze de hand te weigeren? meneer wil de vrouwen onder een doek achterin de bus, niemand mag met ze praten. Meneer is moslim. Meneer discrimineert. Maar weet wel het melpunt discriminasie te vinden als iemand hem, superieure moslim, een strobreed in de weg legt.

'wat zijn we vrouwvriendelijk hier ineens zeg'
ja. Inderdaad. Daar hebben de vrouwen voor gevochten. Weetjenogwel? nu wil je dat op de helling zetten, in een poging de islam te apeasen?

shit 4 brains...

we willen ze best likken, neuken, en ze onder spuiten. Maar je behandelt ze wel met respect. Je kijkt ze in de ogen. Geeft ze een hand.

een hand geven is een teken, net als in de ogen kijken (wat de muslims ook niet wensen), van vrede, van ontwapening. Kijk! mijn hand is leeg. Kijk! ik heb niets te verbergen. Ik kijk je aan. Ik geef je een hand. Ik heb respect voor je.

dit heerschap weet dat respect niet op te brengen. Maar wenst zelf wel met respect behandelt te worden. En daar draait het nu om. Moeten wij respect hebben voor lieden die op ons pissen? Neen.

schijt hun koran onder. Pis op de profeet. Lach ze uit als ze zeggen dat islam vrede is. Wij weten beter. Wij lachen iedereen uit die de kindneukende profeet volgt. Hij mag pas om gelijke behandeling komen zeuren als hij zelf ook de meest basale vormen van respect aan ons weet te tonen.

Geef POOT!

en waarom reageren de muslims zo agresief als je ze in de ogen kijkt?

er waren eens joden, die mochten ook niet in de ogen van hun meesters kijken. Wat is het toch een walgelijk geloof. Islam. Bah!

brullioo | 19-10-06 | 10:51

Nu hebben we een keer een moslim die wil werken en dan mag hij niet.
Wat zielig, snik snik

sharkie | 19-10-06 | 10:50

mvg 19-10-06 @ 10:27

Doe jij dat nu met opzet of is de wens de vader van de gedachte? In Turkije leefden in het jaar 1880 vier miljoen christenen, nu nog zeventigduizend. Ze zijn het lijdend voorwerp voor allerhande pesterijen. Marokko kent 52 Rooms-katholieke kerken, 9 protestantse, 2 orthodoxe, voor een oppervlakte van 460.000 km². Elk van deze 'belevingsvormen' vertoont een continue daling. In Egypte maakten Koptische Christenen ooit de meerderheid uit, nu nog geen 5%. De waarheid heeft zo z'n rechten.

van Maerlant | 19-10-06 | 10:50

@Gevallenverstand
Zij zijn in alle opzichten zwak, omdat zij van kindsbeen af aan nooit geleerd hebben hoe met tegenslag om te gaan. Zwakke, bange, domme mannetjes die zich al krijsend in hun eer voelen aangetast als een vrouw hen afwijst.

Salome | 19-10-06 | 10:50

@mvg de geruchten gaan dat er een wild zwijn zich ophoudt in de bouwput van de Efteling (leesch; moskee).
Ik ben bang dat de bouw toch wel door zal gaan.
Een of andere sjeik zal er wel geld inpompen ipv zijn volk in eigen land te voorzien van wat te vreten. Of een paar makaakjes die boeboe doen en nog wat subside weten los te peuteren.
Tis wel van de zotte; aan de rand van Rotterdam en Schiedam kunnen ze ook al gebruik maken van zo'n monsterlijke Efteling.
Mag hopen dat er wat kaalkopjes na WTC te hebben gezien in de bios nog even langs de bouw van de Efteling rijden.

Herr. Rädelsführer | 19-10-06 | 10:49

@Boeddhi 19-10-06 @ 10:45
Het moet eens afgelopen zijn? Daar ga je dan met begrip, acceptatie en iedereen is lief mantra's. Wie ben jij in godsnaam om dat zo te stellen? Ga toch thee drinken en wierrook branden man. Of beter: Wake up and smell the coffee.

CoJoNes | 19-10-06 | 10:48

sammy de moraalridde 19-10-06 @ 10:47

:-) lief!!!

Boeddhi | 19-10-06 | 10:48

Ik ben voor strengere slectie aan de voor- en achterpoort van onze universiteiten. Het idee dat iemand met zo'n achterlijke visie op de rechtstaat een diploma van wetenschappelijk onderwijs zou kunnen krijgen... ALARRRRM!

B.v.Leipebiesterfeld | 19-10-06 | 10:47

@tegengas, ik ben wel blij dat Rotterdam het er op aan laat komen, en zegt waar het op staat. Laten we maar eens een duidelijke uitspraak van een rechter krijgen over deze zaak.

Ik ben alleen bang dat mr. Magic Fingers gelijk krijgt op een vaag of technisch punt; bijvoorbeeld dat Rotterdam meer naar alternatieven had moeten kijken, of dat ze hun afwijzing in 10 punts schrift hadden moeten printen in plaats van 11 punts. Niet dat het zo erg is dat de soepjurk dan die baan krijgt, maar wel dat er dan (weer) geen *principiele* uitspraak omtrend deze kwestie is.

Muxje | 19-10-06 | 10:47

[geitenwollensokmodus]
Die vergelijking met Rosa Parks kan natuurlijk best. Waarom mogen alle gelovigen in dit land uiting geven aan hun religie, maar deze moslim niet? Zijn geloof dient ook gerespecteerd te worden. Bovendien discrimineert hij vrouwen niet. Vrouwen en mannen geven ELKAAR in deze cultuur immers geen hand. Hun seksuele omgangsvormen zijn nu eenmaal wat preutser. In de Nederlandse cultuur vind je daar ook voorbeelden van. Dat bijvoorbeeld kleedruimtes voor mannen en vrouwen in zwembaden gescheiden zijn is toch ook geen discriminatie?
[/geitenwollensokmodus]

sammy de moraalridde | 19-10-06 | 10:47

van Maerlant 19-10-06 @ 10:21
Hier ben ik het mee eens.

Moi | 19-10-06 | 10:46

Geachte tunnelvisionairen. Een groet aan allen, een in het bijzonder aan van Maerlant. Domme man wil baan, krijgt hem niet, maakt amok. Dat is alles!
De doodsverwensingen, de veroordeling van de Islam plaatst U allen een beetje buiten de NL samenleving. U begint een beetje -maar dan erger- te lijken op.... hakbars. Die denken zo. U bent bang en denkt al aan mogelijk verliezen. Hoe komt dat. Bent U moreel zo zwak?

gevallenverstand | 19-10-06 | 10:45

gekkeneger 19-10-06 @ 10:37

Ben jij ook al zo'n ga dood sukkel! Het moet eens afgelopen zijn met dit soort mensen op deze site.. Dat zijn de mensen waarover hij het heeft met een IQ 20-30 lager dan hij...

Boeddhi | 19-10-06 | 10:45

@ van Maerlant 19-10-06 @ 10:21
Bravo!!!

Ollecram | 19-10-06 | 10:43

Ik ben het helemaal eens met de reacties waarin staat dat hij zichzelf goed voor paal zet omzichzelf te vergelijken met Rosa Parks. Wat een geblaat laat die vent horen zeg. Hij kan niet verder kijken dan in zijn eigen belevingswereldje. Hij staat niet open voor anderen meningen dus als je in zo'n kort stukje tekst dat al aangeeft is al weer een extra reden om hem niet aan te nemen.

Loser!

Ecke | 19-10-06 | 10:42

Maar bovenal is Faizel Enait een uitermate oninteressant ventje die te veel aandacht van de media krijgt

Tobi | 19-10-06 | 10:42

Uiteraard wordt er bij een sollicitatie gediscirmineerd, namelijk op grond van kwaliteiten en vaardigheden.
Inmiddels heeft hij genoeg informatie in de media over zichzelf gegeven war uit blijkt dat waarschijnlijk 'niet in het team past'. Voldoende reden om hem ook in de herkansing geen baan te geven.

Zeurders | 19-10-06 | 10:41

Het wordt tijd dat wij de poorten voor een exodus van dit islamitische gespuis openzetten, en de Oost-Europeanen binnenlaten.

Salome | 19-10-06 | 10:41

nou nou, zelfvertrouwen heeft ie wel... En heeft ie ook z'n vbo afgemaakt?

prestodegekste | 19-10-06 | 10:41

@ redscorpion

Juistem... Normaals gesproken wíl je ergens niet eens meer werken als je afgewezen bent. Dus inderdaad zo dom als t achterend van een varken (nu je het zegt..... hij lijkt hélemaal op een vetgemest varken, gezien de kleur dus eigenlijk zwijn, want die zijn niet roze maar donker, dus zwijnekop). Dát getuigt dus ook al van een lekker hoog iq en zelfrespect. Geweaun oppleurten dus, die meneer de zwijnekop.

Toppolino | 19-10-06 | 10:40

Niet slim van Rotterdam. Ze hadden gewoon moeten zeggen, dat zijn attidude niet aansloot bij de functie. Punt.

Zijn pedante optreden bij Pauw & Witteman sprak boekdelen. Zijn boosaardige blik had hij vast wekenlang geoefend voor de spiegel.

Overigens, als hij vindt dat hij op grond van zijn geloof geen handen mag schudden heeft hij daar het volste recht toe. Hij moet dan wel een baan zoeken waarbij dit de hele dag van hem wordt verwacht.

tegengas | 19-10-06 | 10:39

Het grappige is dat het IQ van gelovigen zo'n 20, 30 punten lager is in vergelijking met atheisten. De oorzaak is gedeeltelijk inherent (domme mensen houden van god-gedoe), maar ook gedeeltelijk door een gebrekkige ontwikkeling. In de hersenpan is het geloven in een god niks meer of minder dan een cultivatie van het vader-complex. Het vader-complex is een bij zoogdieren voorkomend mechanisme waarbij het jong in de eerste levensjaren goed de vader volgt, wat in de evolutie de beste overlevingskans opleverde. Daarna heb je dat niet meer nodig en verzelfstandigd het jong TENZIJ je dat gedrag gaat cultiveren en er een god tegenaan gooit om de vader te vervangen. Voordeel is dat je braaf naar pappa-god luistert, nadeel dat je ontwikkeling afgeremd wordt en je altijd deels kind blijft. Gezien zijn uitspraken is deze kindmijnheer trouwens ook nog eens in de puberale fase blijven steken.

Henk Hunk | 19-10-06 | 10:37

Zweistein, die ondankbare hond zit zelf ook aan de steun, gezien het feit dat hij in de cliëntenraad van de soos zit als bestuurslid.

Deense Postbode | 19-10-06 | 10:37

ga deud

gekkeneger | 19-10-06 | 10:37

Als aboriginal vind ik het sop de kool niet waard. Ik ga m'n kangeroe's maar weer eens tellen denk ik.

John McClane | 19-10-06 | 10:36

mvg 19-10-06 @ 10:27

Dat is een feit!!! Daarom lijkt me het verwijzen naar hoe iets gaat in het land van herkomst geen issue.. Laten we het hebben over hoe we het hier willen hebben... Nederlanders zijn altijd zo goed in het veroordelen van andere landen/mensen... Dat zag je ook weer in de Armeense kwestie! Hoe vaak hebben wij het over de politionele acties in Nederlands Indie! Maak niet de zelfde fout als die radicale moslims, dat zwaard is naar binnen gericht, niet naar buiten! Zoals in de bijbel staat, “kijk eerst naar de balk in je eigen oog, voordat je naar de splinter in andermans oog kijkt”.

Boeddhi | 19-10-06 | 10:35

gut gut wat zijn we ineens vrouwvriendelijk hier op de grootste rukkerssite van nederland.

. | 19-10-06 | 10:35

NB. Schaken doe je zeau: manipuleren der aboriginals zal opgevat worden als dreigen, want wat kan je immers altijd nog doen? Je weet wel, het verboten woord en het doet *B*O*E*M* Die dombo denkt werkelijk dat wij zijn spelletje niet doorhebben. Mijn iq is laag, maar mijn gezond verstand is hoog.
Halleloeja. God is groot, ik ben de Deen, de Waarheid en het Leven!

Deense Postbode | 19-10-06 | 10:34

@ Lassie @ 10:27
In vrijwel elk ander land ter wereld weet men heel goed wat te doen als een beroeps-quelerant de bestaande maatschappelijke en rechtsorden bedreigd.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 19-10-06 | 10:34

als mijn onderbuik mij niet verkeerd raadpleegt zal het verzoek van deze "gezellige" dikkerd wel weer door 1 of andere wereldvreemde rechter worden ingewilligd. Onder het mom van multikullie en gelijke behandeling en discriminasie etc.

Onderbuik | 19-10-06 | 10:34

God hij lijkt wel op ZWARTE-PIET maar dan eentje met heel veel praatjes,arm zielig ventje met een godsdienst waanzin,wat zal zijn Mohammed wel niet denken,of is hij ook uit op de 70 maagden,wat verkeerd vertaald blijkt te zijn in de Koran het waren slechts 40 rozijnen,dus hij mag van mij vanaf het Hilton springen,deze zwartepiet met een kolenkit op zijn kop wil niet intregeren nee hij wil de oppergod van de Islam spelen,gewoon deze man opnemen in een TBS kliniek hij is waanzinnig!

googledaddy | 19-10-06 | 10:33

Voor iemand die zo prat gaat op zn ogenschijnlijk enorm hoge IQ doet hij zich niet bijzonder intelligent overkomen in zijn vergelijking met Rosa Parks, die inderdaad voor gelijkheid streed, wat hij toch niet kan beweren gezien zijn visie op de omgang met vrouwen.

de Botte Bijl | 19-10-06 | 10:32

Laat Faizal Quichot toch lekker tegen windmolentjes vechten. Wellicht radicaliseert hij en brengt een BN'er om zeep omdat hij gediscrimineerd wordt met Nederlandse gewoonten. Misschien dat dat dan weer wat ogen doet openen wat betreft de invloed van de Islam in dit land. Heel veel Nederlanders hebben tot op de dag van vandaag nog niet in de gaten wat voor monsterlijke uitvoering van het Paard van Troje er in de jaren 70 is binnengehaald.

Achtertuyn | 19-10-06 | 10:32

@VAn Maerlant
Hear hear. Ze moeten en zullen die islam van hen erdoorheen drukken, omdat ze verder niks hebben. Hierbij hebben ze geen enkel oog voor het merendeel van de bevolking van dit seculiere land, dat dit pertinent NIET wil. De cultuurverschillen tussen dat soort mensen en ons zijn te groot: als ze eenmaal een mechanisme in werking hebben gezet, blijven ze oeverloos doordrammen en als het niet lukt gaan ze radicaliseren. Het is een lose/lose-situatie met die mensen. Geef je ze hun zin, dan ga je erop achteruit, houd je je poot stijf, dan kun je geweld verwachten. Dit soort schorem wil nooit water bij de wijn doen omdat het tegen hun eergevoel indruist. Dat ze zich daarbij ongeliefd en ongewenst maken, interesseert ze niet: ze zijn niet geïnteresseerd in een 'samen'leving. Ze willen voortdurend het conflict opzoeken, want zo is de islam immers ontstaan: als een religie van strijd. Dus die strijd zullen ze altijd en eeuwig blijven voeren. Geef die vent z'n zin en hij begint weer met de volgende zet.
Het vervelende is dat we dit allang door hebben, maar dat er niets aan wordt gedaan.

Salome | 19-10-06 | 10:32

-weggejorist-

RedScorpion | 19-10-06 | 10:32

31 jaar en nog steeds student Rechten (!)... WIE HEEFT HIER NU EEN LAAG IQ. Overigens Faizal... Wie bekostigt deze studie van je? Laat me raden, dezelfde overheid waar je nu tegen aan loopt te schoppen. (Ook dezelfde overheid die de uitkering van je vrouw en van je ouders - ja, ja, het merendeel van de moslims van boven de 45 zit lekker thuis voor de schotel - betaald). Het wordt tijd dat je eens wat dankbaarder op gaat stellen ten opzichte van jouw medelanders en misschien wil je ook eens een beetje aanpassen aan de normen en waarden van al die mensen die mee betalen aan jouw studie, huis, kind, etc. Is dat nu zoveel gevraagd meneer Faizal???

Zweistein | 19-10-06 | 10:32

Iedereen heeft het hier over een Marrokaan, maar aan de foto te zien is het gewoon een Surinamer die een moslim naam heeft aangenomen. Net als die Black Panther negerts die hij waarschijnlijk zeer bewonderd en wiens taktieken en retoriek hij aan het overnemen is.
Wedden dat hij eerdaags een "march of a million men" gaat organiseren?

BASinnic | 19-10-06 | 10:31

ayaan hirsi ali

de vrouw, die opkwam voor haar mede-vrouwen, en de waarheid liet zien over hoe vrouwen in de islam worden behandelt met een film, waarna ze voor haar leven moest vrezen, en theo werd vermoord.

Kijk. Dat is iemand die vergelijkbaar is met Rosa Parks.

hij is een aanhanger van een gewelddadig geloof dat vrouwen weer achterin de bus wil zetten, onder een doekje. Hij is een moslimfacist. Precies zoals de kinderneukende profeet het wil.

Lees de koran. Schrik. De islam is het nieuwe facisme.

brullioo | 19-10-06 | 10:31

Kunnen we dit soort types niet gewoon negeren in de media?

Danko | 19-10-06 | 10:30

hahaha, wat een grappig mannetje. ik mag lijen dattie wint, al is het alleen maar om de randdebielen hier te pesten.

. 19-10-06 @ 10:27

Zegt de grootste randdebiel die er ooit bestaan heeft.

Toppolino | 19-10-06 | 10:29

Ik mag dan wel een laag iekuu hebben, maar ben wel liev. En dat kan die haatdragende schizofreen-autistische varkenskop niet zeggen.
Hoe kan je nou in Godesnaam een baan AFDWINGEN? Als een rechter de aars van deze psycho gaat kussen, zal dat het officiële begin der sharia zijn. Laten we hopen dat er nog een rechter rondloopt die zijn gezond verstand al gebruiken in de beoordeing van deze kwestie cq poppekast.
Halleloeja, Ik ben de Deen, de Waarheid en het Leven.

Deense Postbode | 19-10-06 | 10:28

Meneer wil zich dus niet aanpassen aan de nederlandse normen, dus gaat automatisch plan 2 in werking: laat de aivd er een paar daagjes aan werken, en klaar is het

Lassie | 19-10-06 | 10:27

@Herr. Rädelsführer
volgens mij staan er al zat kerken in marroco, evenals synagoges. om van turkije maar te zwijgen. er is daar een grote gristelijke gemeenschap.
de moskee op zuid vordert trouwens maar langzaam. zou t geld op zijn?

mvg | 19-10-06 | 10:27

@ scc

Holmaat zekers toch wel?

Toppolino | 19-10-06 | 10:27

hahaha, wat een grappig mannetje. ik mag lijen dattie wint, al is het alleen maar om de randdebielen hier te pesten.

. | 19-10-06 | 10:27

@hekkesluiter 19-10-06 @ 10:25
Ik dacht dat dat sowieso de Rotterdamse manier was om affectie te tonen.

CoJoNes | 19-10-06 | 10:26

Hoe durft dit kankergezwel zichzelf te vergelijken met Muhammed Ali? Die is ondanks z'n Parkinson veeeel slimmer dan dit stuk zichzelf-een hoog iq gevende-vuilnisvat. En Muhammad Ali gaf vrouwen WEL een hand, mijnheer Faizakdroplul! En door jezelf in dit geval te vergelijken met Rosa Parks sla je de plank volledig mis. Zij wilde nl. gelijke behandeling van zowel blank en zwart, maar jij wilt mensen juist NIET gelijk behandelen. En dan durf je nog te beweren dat je een hoog IQ hebt, als je dit niet eens snapt? Leuk he, voor slachtoffer spelen, kijk maar hoeveel aandacht je krijgt. Kan je lekker uithuilen op de schouder van je maat, ja idd, van je maat aangezien je vrouwen minderwaardig vindt.

scc | 19-10-06 | 10:26

Mocht hij toch klantenmanager worden, dan kan ik mij zo voorstellen, dat grote groepen Rotterdamse "klanten" het als een volstrekt legitimieme begroeting zien om een fundamentalistische klantenmanager vol op zijn bek te slaan. "Goedemorgen, mijnheer Faizel !" BAF! Is Rotterdamse cultuur....... Houdt ie geen week vol.

hekkesluiter | 19-10-06 | 10:25

iemand de praat over discriminatie en zelf discrimineert. Als hij praat over IQ moet hij toch eens die anti vrouwenhand in eigen boezem steken en zijn eventuele hersenen na laten kijken

anchorman | 19-10-06 | 10:25

De commisie gelijke behandeling die oordeelt dat een man MEER is dan een vrouw?! Zet die geiten-neuker het land uit,de vuile parasiet.Je geeft moslims een vinger en ze nemen je hele h(l)and

reconquista | 19-10-06 | 10:24

Kan niet ontkennen dat hij wel uitblinkt in een stuitende domheid. Zichzelf vergelijken met Rosa Parks, zeker niet goed opgelet op school? In ieder geval hoogste tijd om deze clown richting middeleeuwen (Midden-Oosten) te sturen, daar voelt ie zich blijkbaar wel thuis.

Aussie | 19-10-06 | 10:24

Tja, hij moet toch gewoon een baan kunnen krijgen?

-=PyP=- | 19-10-06 | 10:23

aandachtstrekker...

Jan Dijkema | 19-10-06 | 10:23

Sorry, ik schoot effe uit. Maar ik als homosexueel heb werkelijk een enorme hekel aan alle religies. (deze is toch wel netjes, toch?)

donnerwetter | 19-10-06 | 10:23

"Discriminatie" volgens Van Dale: ongeoorloofd onderscheid dat gemaakt wordt op grond van bepaalde kenmerken => achterstelling.
.
We hebben hier dus een geyteneuqer die vrouwen discrimineert en derhalve ongeschikt is voor deze functie. Vervolgens claimt deze mafkees dat hij zelf gediscrimineerd wordt. En dan geeft een vaag commissietje hem nog gelijk ook.
.
Ik begrijp mijn land niet meer.

Professor Plons | 19-10-06 | 10:23

Nogal debiel en 100 punten onder het gemiddelde iq om het niet handenschudden met vrouwen te vergelijken met het niet willen afstaan van een plaats in de bus aan een blanke vrouw. Persoonlijk vindt ik dat dat slaat als een lul op een drumstel. Nergens op dus... Meneer de geitenneuqerd moet gewoon zijn afwijzing accepteren, maar ja.... Als moslim zijnde is je verlies accepteren natuurlijk nog steeds errug moeilijk.

Toppolino | 19-10-06 | 10:22

@ed...
tuurlijk maakt faizal zich niet druk. maar IK wel! ;)

mvg | 19-10-06 | 10:22

@mvg waarom niet gewoon deporteren naar het land van herkomst?

Lijkt me trouwens machtig mooi om te zien wat er gebeurd als er een Niederleander (; een echte) een bouvergunning aanvraagd in Marokko om een kerk op poten te zetten. Ik voorzie de uitkomst al...

Herr. Rädelsführer | 19-10-06 | 10:21

Als je even afstand neemt van de concrete gebeurtenis zie je beter waar deze haatbaard mee bezig is. Hij tracht het zoveelste heipaaltje te slaan dat de territoriumuitbreiding van de islam markeert. Denk aan meer moskeeën. Denk aan Beatrix in de moskee. Denk aan AH en z&#8217;n halalvreten. Het gaat &#8216;m om het scheppen van een precedent en het steeds maar verder voortschrijden van islamitische bepalingen in het Nederlandse recht, de Nederlandse omgangsvormen, de Nederlandse maatschappij. Zijn hoogmoed wijst op de staat van euforie in islamitische kringen wat betreft het inpalmen van de Nederlandse staat. Meer nog dan hem veracht ik de Nederlanders die dit soort volk hand- en spandiensten verlenen. Zij zijn de doodgravers van jullie land.

van Maerlant | 19-10-06 | 10:21

Zo zie je maar, dat verdraagzaamheid alleen maar haat opwekt.

prohibitandis | 19-10-06 | 10:20

Jongens, maak je niet druk! Hij krijgt die baan nooit.. Hij is gewoon de moslim-versie van Edwin de Roy van Zuydewijn, lastig maar wel lachwekkend!! Daarbij lees ik op de site van CGB

“ Het oordeel van de CGB is juridisch niet bindend.  85% van de oordelen wordt echter opgevolgd. Bovendien moet de rechter bij een eventuele rechtszaak het oordeel meenemen in de toelichting op het vonnis. Als de rechter al afwijkt van het oordeel van de CGB dan mag dat alleen gemotiveerd. In ruim 70% van de gevallen volgt de rechter het oordeel van de Commissie.”

Dus de rechter zal zich moeten uitspreken over deze zaak. Deze zal waarschijnlijk aangeven dat het geven van handen in zo'n functie onvermijdelijk is en dat meneer een ander soort functie moet ambiëren

Boeddhi | 19-10-06 | 10:19

Hij mocht willen dat ie Rosa Parks was... Rosa Parks beriep er zich op dat er geen onderscheid gemaakt mocht worden volgens haar, meneer hier maakt onderscheid door niet iedereen gelijk te behandelen en denkt dat ie in zijn recht staat!

3*links=rechts | 19-10-06 | 10:19

@mvg
waarom zal faizal zich daar druk om maken? door zijn gietenneukende vrinden wordt ie nu op handen gedragen en door de belachelijke uitspraak van de CGB krijgt ie waarschijnlijk gewoon geld van 010 of bedenken ze een of ander 'ere' baantje voor dit varken.

ed.. | 19-10-06 | 10:19

Faizel moet gewoon helemaal niet gaan werken, de hele islam is niet ontworpen om bij te werken. 5 keer per dag bidden in de baas' tijd, een week niet eten en dus ongeconcentreerd zijn in de baas' tijd. Geen handjes schudden in de baas' tijd. Pragmatische hands-on (!) dingen moeten die jongens gaan doen, geen modernistische kulberoepen als manager of communicatiedeskundige. Gewoon een avondwinkel beginnen, geiten hoeden, imam worden of in training gaan voor plofkip.
Heb je nooit gesodemieter met die kafirs en hoef je je al helemaal geen zorgen te maken of je wel mag zitten in de bus.

CoJoNes | 19-10-06 | 10:18

@ Roberto Fransisco 19-10-06 @ 10:08
An die alte Zeiten wenn die Pfinksterjugend noch existierte...

drekzooi | 19-10-06 | 10:18

Oproep aan de 010'ers

Zodra men deze persoon door de gemeente toegewezen krijgt....
Weigeren om ermee te spreken...
Uit geloofsovertuiging....

hommeles | 19-10-06 | 10:18

@mvg 19-10-06 @ 10:15
Geef hem een baan in een varkensslachterij. Wil niemand hem meer een hand geven ;)

RedFrits | 19-10-06 | 10:17

Aanval is de beste verdediging.. denkt meneer.
Kijk eerst eens naar je zelf, eikel.

Gewoon blind de realiteit ontkennen en maar hopen dat je in naam van allah nog iets kan met je kansloze leven. Weet je wat...... ROT EENS LEKKER OP!!!

Taartschep | 19-10-06 | 10:16

Nooit bij stil gestaan dat het gemiddelde iq dus tussen de 147 en 162 moet liggen.

Huh..? | 19-10-06 | 10:15

Hij zit met zn zelfgeclaimde torenhoge IQ wel met zn dikke reet op de bank niks te doen. Van mijn centen natuurlijk, dat dan weer wel. Zo moe van die uitvreters die zogenaamd alles weten maar geen flikker uitvoeren.

DutchXTC | 19-10-06 | 10:15

snapt deze man niet dat iedere andere sollicitatie door deze acties (publiciteit, moeilijkheden en stennis schoppen) volledig onmogelijk worden? Wat zou jij doen als je een sollicitatie van Faizel op je bureau kreeg? ongezien de prullenbak in. juist!
dus, wat gebeurt er hier eigenlijk? deze man solliciteert hiermee naar een plekje in de rij voor het bijstandskantoor. zodat ik zijn inkomen mag gaan dokken.
ik zeg;
help faizel aan een baan. liefst op een moslimschool waar ze dat soort shite wel pikken. zij blij, wij blij.

mvg | 19-10-06 | 10:15

@hekkesluiter,
idd! word up

Tray Hornay | 19-10-06 | 10:14

kan iemand die man een handje het land uit helpen aub?

Aars | 19-10-06 | 10:14

King Kong kreeg ook een soort van staatsbegrafenis, dus is er vast wel iets te regelen.

Beasjt 669 | 19-10-06 | 10:13

Als je flink wilt reorganiseren/afdeling wil sluiten moet je deze man gewoon aannemen (jaarcontract aanbieden), binnen de kortste keren heeft iedereen een andere baan gevonden.

Tray Hornay | 19-10-06 | 10:13

Als dat vieze ego-varken een IQ had zou hij weten dat iedere vorm van geloof indoctrinatie is en hij niet in al die bullshit geloven. Kwestie van verstand.

sluipschutter | 19-10-06 | 10:13

Rotterdam = Rosa Parks
Faizel Enait = Buschauffeur

hekkesluiter | 19-10-06 | 10:13

Ik denk trouwens dat Rosa Park meer te vergelijken is met die kale relnicht uit Rotterdam die weigerde om de waarheid niet langer te verdoezelen.

Roberto Fransisco | 19-10-06 | 10:12

Zowiezo onmogelijk dat moslims 'intelligent' kunnen zijn.
Het mag inmiddels wel duidelijk zijn dat ze de moderne
realiteit en hun achterhaalde geloof niet los van elkaar
kunnen zien.

joelende boer | 19-10-06 | 10:11

Gezellig om hem als collega te hebben dat wel.

Lucifer | 19-10-06 | 10:10

Ik wacht op de eerste aboriginal die weigert een moslim(a) de hand te geven.
Eens kijken of dat wordt geaccepteerd.

Traag | 19-10-06 | 10:10

Staatsbegrafenis mag van mij als ie dan tenminste deaud gaat!

Wazig Figuur | 19-10-06 | 10:10

Ondertussen heeft de pinkstergemeente in Dordrecht een creatief logo. Waar doet me die arm toch aan denken?
www.komenzie.nl/dordrecht/

Roberto Fransisco | 19-10-06 | 10:08

die aap moet wel bedenken dat rosa parks TEGEN ongelijkheid was en dat hij juist VOOR ongelijkheid is. verder wens ik hem een staatsbegrafenis en 72 verse geiten.

frozenhenk | 19-10-06 | 10:08

RedFrits was me net voor... maar idd.
Met zo'n gast hebben we toch geen Koefnoen meer nodig?
Hoe belachelijk kun je jezelf maken?

Pizzapunt | 19-10-06 | 10:08

Als aboriginal heb ik zin om deze man achter een kangaroe te binden en deze kangaroe een rode peper in zijn anus te stoppen.

Tray Hornay | 19-10-06 | 10:07

Hoe durft die schoft zichzelf te vergelijken met Rosa Parks. Rosa streed voor gelijkheid, hij voor apartheid!

Zippy | 19-10-06 | 10:07

Wat is het toch ook een enorm zielige man....

Ollecram | 19-10-06 | 10:07

Wel een beetje hypocriet van Faizel Enait. Aan de ene kant geen handen willen geven maar dan wel aan de andere kant gewoon geiten neuken.

Traag | 19-10-06 | 10:06

Die vergelijking met Rosa Parks raakt natuurlijk ook kant noch wal. Parks was een zwarte vrouw, en moest daarom destijds achterin de bus plaatsnemen. Afgezien van een drie weken durend chloorbad, kon zij daar totaal niks aan veranderen. Deze kerel hoeft alleen maar handjes te schudden, en dat weigert hij uit eigen overtuiging. Prima, maar zoek dan niet een baan waarbij dat een vereiste is. Mafkees.

Pizzapunt | 19-10-06 | 10:06

Hij snapt het nog steeds niet. Hij behandelt mensen zelf niet gelijk. Rosa Parks werd gediscrimineerd vanwege haar huidskleur, iets waar ze zelf geen invloed op had. Meneer Enait beledigt haar en de hele Afro-Amerikaanse gemeenschap door zijn 'strijd' te vergelijken met die van de Afro-Amerikanen in de jaren '50-'60, welke ging om appartheid op grond van huidskleur.
Verder, mocht meneer geen handen willen schudden van vrouwen dan moet hij lekker een baan zoeken waar dat niet is vereist. Als ik geen telefoontjes met klanten wil plegen moet ik ook niet op een Sales afdeling gaan werken. Helaas meneer Enait, ze passen de baan niet op u aan, U zult zich aan moeten passen aan de baan. Zoniet, er zijn nog zat andere banen, werkgelegenheid genoeg. Nu snap ik wel dat dit voor u een spelletje is en u een punt wil maken, echter, wij NEDERLANDERS en MEDELANDERS krijgen genoeg van mensen zoals u welke de boel aan het ophitsen zijn. Onze Normen en Waarden liggen reeds eeuwen verankerd in onze samenleving en u woont hier slechts enkele jaren. Tevens moet u uw mond houden over het IQ van reaguurders aangezien dit het toppunt van arrogantie is. Uw optreden in P&W staaft maar eens het vooroordeel over u dat u een hele kortzichtige kijk op de wereld heeft. U wilde niet eens de moeite nemen om naar andere gasten te luisteren wat duidelijk maakt dat u niet wil lerenvan andere mensen en gebruiken.
Is getekend met een laatst gemeten IQ van 124 en EQ 142

RedFrits | 19-10-06 | 10:05

@ Zeddegeizot

Wouter Bos mogen ze ook deporteren net als al zijn moslimvriendjes

Git-H | 19-10-06 | 10:04

-weggejorist-

gigigi | 19-10-06 | 10:02

Willen vrouwen hem wel een hand geven eigenlijk?

Tizzle | 19-10-06 | 10:02

Aha, dan stel ik het volgende compromis voor. We kunnen het zo regelen dat hij geen hand hoeft te geven en hij toch als klantmanager kan blijven werken.
Ik stel voor (idem als in de sharia) beide handen chirurgisch te verwijdern.
Op die manier win-winnen we allebei.

BoerKoekoek | 19-10-06 | 10:02

Het gaat niet om de hoogte van je IQ, het gaat er om wat je er mee doet!

Pajero | 19-10-06 | 10:01

Bos en de PvdA zijn dol op Ali:
"Afsluitend besprak (wouter) Bos het essay van (Mohammed Faizel) Ali, dat hij prees voor zowel zijn stijl als zijn argumentatie."
Bron: www.wbs.nl..

Zeddegeizot | 19-10-06 | 10:00

Ach als je in een boek gelooft wat zegt dat de aarde plat is met bergen om de boel bijeen te houden. Tja wat is dan je iq.

bookie | 19-10-06 | 09:59

@Patrick Bateman 19-10-06 @ 09:57......
en het hoeft ook geen jaren meer te duren.....

Pajero | 19-10-06 | 09:59

@Devlonir 19-10-06 @ 09:56
Ik ben bang dat ook als hij verliest de rekening door de staat betaald wordt. Ies sielich, ies Marokkaan. Er zal dus vast wel één of ander subsidiepotje zijn waar deze uitvreter een beroep op kan (en zal) doen.

Professor Plons | 19-10-06 | 09:59

@joelende boer 19-10-06 @ 09:54
Ik vraag me idd af hoe zo iemand RECHT kan spreken, op de manier zoals wij dat 'verwachten van een rechtert. Het gaat me er niet om dat hij moslim is, maar wel over de manier waarop hij zich profileerd. (Hoewel ik een islamitische rechter in NL wel met argusogen zal bekijken)

WahWow | 19-10-06 | 09:58

Ik stel ook voor deze dikke pad zo snel mogelijk aan een mooie begravenis te helpen. Geen bezoek, geen bloemen. En geen handjes.

Dragodeon | 19-10-06 | 09:58

Geef hem meteen een staatbegrafenis * mag ook levend hoor *
En wat heeft hij met mijn Internet Quota ;-) te maken.

harry de leipe | 19-10-06 | 09:58

Ik schijt op je rechterhand!!

Dayak | 19-10-06 | 09:58

sterf Faizel Enait sterf ! , en natuurlijk welkom in onze vrije westerse samenleving, dat dan weer wel.

QB (ja die.....) | 19-10-06 | 09:58

Joehoe Faizal, als een mooie begrafenis je uiteindelijke doel is kunnen we dat ook op een andere manier regelen hoor...

Patrick Bateman | 19-10-06 | 09:57

hoop dat zijn handjes afsterven

Herr. Rädelsführer | 19-10-06 | 09:56

-weggejorist-

zwerfkat | 19-10-06 | 09:56

Met zo'n ego klantmanager worden? Dikke narcist.

Verdwaalde T | 19-10-06 | 09:56

joelende boer 19-10-06 @ 09:54
hear, hear, what he said!

Kunnen we deze pipo niet aan Amerika uitleveren?

Der Lehrer | 19-10-06 | 09:55

Ach, arme Faizel, ik zag hem eens ploeteren op zo'n homotrainer in het Erasmus sportgebouw; met dat dikke lijf in een soepjurk op de fiets! echt lachen, ging nergens over, heb hem ook maar 1 keer gezien :-)

CouscousHabibi | 19-10-06 | 09:55

Wat een zelf overschatting weer, jezelf gaan vergelijken met Rosa Parks. Realiseert hij zich wel dat hij zichzelf vergelijkt met een vrouw, je weet wel die minderwaardige types die geil worden van handjeschudden aangezien 1 van haar 9 erogenezone's zich daar kennelijk bevind.

de Botte Bijl | 19-10-06 | 09:55

Hij vergeet alleen te bedenken dat ie in de verkeerde stad zit om dit tot uitvoering te brengen.
Bij ome Job in amsterdam zou je dit idd wel kunnen laten ontplooien tot een huzarenstuk der nederlandsche rechtsgang , maar helaas met al zijn wijsheid en volle verstand gebruikend heeft hij gekozen voor rotterdam , Daar zijn ze wat stugger en hebben zoals je ziet gewoon blanke schijt aan een uitspraak van een of ander vaag thee drink subsidie spons clupje.
Tegen de tijd dat faizel een bindende uitspraakt heeft bestaat heel die baan niet meer , maar je mag hem hebben dan hoor . plop 4 jaar verder en faizel terug bij af, nog geen stap verder wel bekend maar machtsloos :)
Have phun en we zullen de show wel volgen, die papier edities van een html news site moeten toch ook werk houden.

White-rabbit | 19-10-06 | 09:55

-weggejorist-

donnerwetter | 19-10-06 | 09:55

Volgens mij moet dit varkentje maar eens op voor Nederland onorthodoxe maar voor moslims volkome begrijpelijke wijze gewassen gaan worden.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 19-10-06 | 09:54

Niet echt pretentieus om je te vergelijken met Rosa Parks.
Er zijn toch banen zat waar je geen handen hoeft te schudden.
Bij de McDo of zo.

Traag | 19-10-06 | 09:54

Zowiezo verontrustend dat moslims rechter kunnen worden.
Het mag inmiddels wel duidelijk zijn dat ze de moderne
realiteit en hun achterhaalde geloof niet los van elkaar
kunnen zien.

joelende boer | 19-10-06 | 09:54

Faizel gaat voor de Theo van Gogh Award 2006

viktor kanzyani | 19-10-06 | 09:54

-weggejorist-

brullioo | 19-10-06 | 09:54

Idd @Berk daar gaan we onze grond niet mee vervuilen

morse | 19-10-06 | 09:53

wil die nou een baan, zitten in de bus of naar de begravenis van cassius clay? zal wel aan mijn iq liggen

P.T.Wyler | 19-10-06 | 09:53

En wie betaalt die rechtszaak ... het zal toch niet van ons belastinggeld gefinancierd worden hè?
.
Zullen we Marokko ook eens voor de rechter dagen omdat we bij de plaatselijke slager geen varkenslapje konden krijgen? Dat is christentje pesten.

Professor Plons | 19-10-06 | 09:53

Val kapot kudt met je grote bek. Een zwarte hoeft niet op te staan voor een blanke. Een klantmangert moet wel handjes schudden. punt.

ffwd | 19-10-06 | 09:53

Staatsbegrafenis in je eigen land jah

Berk | 19-10-06 | 09:50

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken