Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Leuk! Word de buddy van een pedofiel

pedoaddd.pngSympathiek! Terwijl Sytze van der Velde nog steeds op zoek is naar een plekje onder de zon op de Heuvelrug probeert Reclassering Nederland het klimaat voor de kleuterneukers wat aangenamer te maken. Zo wil men binnenkort overal in Nederland buddies aanstellen die op vrijwillige basis een pedofiel onder hun hoede nemen. Gewoon, om samen leuke dingen te doen en te voorkomen dat de zedendelinquent in een sociaal isolement geraakt. Aidspatiënten hadden al zo'n soort systeem dus waarom pedo's niet? Inmiddels zijn er al negen mensen met wat extra tijd bereid gevonden, waarvan er vier volgende week toegewezen worden aan een veroordeelde pedo die wel wat afleiding kan gebruiken. Mooi toch? Dat 'samen komen er wel uit' gaat weer he-le-maal terugkomen. Het fijnste zou natuurlijk zijn als die schattebouten hun buddy op termijn ook in huis nemen, want dan zijn we ook meteen van dat huisvestingsgezeik af. Nou, tot ziens dan maar in de wandeltuin van Sprookjeswonderland (een onontdekt pareltje in Enkhuizen), Kinderspeelparadijs Fantasy Island (een overdekt speelparadijs voor jong en oud) in Ede of natuurlijk kamelenmelkerij Smits (het juiste adres om iets origineels te vieren met dieren) in Croimvoirt.

Reaguursels

Inloggen

homo's doen het vrijwillig
van kinderen moet je afblijven
pedo's zijn ziek in hun hoofd en hebben hulp nodig
en een lange gevangenisstraf (levenslang)

de rooie | 05-12-09 | 16:33

Sprookjesbos ftw!

hasmie | 04-12-09 | 17:49

Buddies gezocht, en nu ook 'allochtonenbanen' op de site v/h CWI ?? WTF, ik zeg combineren!

Deze vacature valt dan zeker ook onder het 'type' allochtonen baan, maar dan wel moet je wel onder de 15 jaar zijn, minister Donner blij,..... en zielige Pedo blij.
Doelend op eerder bericht; Het betreft hier functies die een werkgever in het kader van het (...) diversiteitsbeleid speciaal onder de aandacht brengt van mensen met bepaalde persoonskenmerken. Debieler moet 't niet worden hoor, als je als zielige ouwe vent vriendjes te kort komt, moet je dus gewoon een kleuter neuqen, en je krijgt op je wenken een gesubsidieerd vriendje toebedeeld...

Vuile Huichelaar | 04-12-09 | 14:44

Pedoseksuelen kunnen volgens mij wel degelijk een 'normale' (wat je definitie van dat woord ook is) rol in de maatschappij vervullen, maar niet zonder een goede dosis Depo-Provera en Androcur, gecombineerd met professionele psychologische begeleiding. In Californië zijn de resultaten van een proef met Depo-Provera onder zedendelinquenten uitermate positief gebleken. Als de pedo in kwestie 'biologisch' geen zin meer heeft in kleuterne*ken, zal hij ook niet langer geneigd zijn om kindjes tegen hun wil in even een donker steegje of douchehokje in te trekken.

De Vrolijke Kaafir© | 04-12-09 | 13:31

Ik wou me ook aanmelden maar er zijn er al veel voor mij.
Mag ik ook toekijken?

Loggy | 04-12-09 | 12:11

-weggejorist-

][323][ | 04-12-09 | 11:43

Kan je je ook aanmelden als buddy van nymfomane vrouwen in de leeftijdscategorie 20 tot 30?

Brouhaha | 04-12-09 | 11:27

Oh man wat zou ik graag buddy zijn van zo een onbegrepen individu.
Ik zou hem zooo goed verstoppen dat niemand hem ooit nog kan vinden...

Sociopaatje | 04-12-09 | 11:27

Ik denk dat ik me maar eens ga aanmelden. Paar van de kleuterneuqers zoeken, ze meenenem op een uitje in een afgelegen bos en ze daar eens flink anaal laten nemen door een handjevol negroide, homofiele medemensen met een leuter als een kinderarmpje.

Specy | 03-12-09 | 21:10
Een homo traumatiseed je kind niet voor de rest van zn leven, een pedo wel. Zeg dan niks, lutser.

Pikkestrijder | 04-12-09 | 10:22

Dat men dit soort taken door vrijwilligers laat doen vind ik echt belachelijk. En waarom alleen bij pedo's? Ik denk dat als je de statistieken van sexueel misbruik bekijkt er belangrijker andere doelgroepen zijn. De buurman, de vader, de broer, de onderwijzer, de priester etc.

Simon_GS | 04-12-09 | 09:55

"Levenslang opsluiten alleen om herhaling te voorkomen moet dan ook voor andere delicten gelden, zoals voor moordenaars en verkrachters. En misschien ook wel voor mensen die meerdere keren iemand in elkaar hebben geslagen. En voor mensen die meerdere keren dronken achter het stuur kruipen, en jongeren die meer dan 1 keer op onverantwoordelijk rijgedrag zijn betrapt: die laatste 3 komen veel meer voor en leiden tot veel meer slachtoffers van lichamelijk en psychisch letsel dan pedosexuelen."

BMNapsema | 04-12-09 | 02:27

Het zijn inderdaad niet alleen pedosexuelen die grote schade aan de samenleving aanrichten en kinderlevens verwoesten. Münchhausen-by-proxy bijvoorbeeld, en valse honden.

P.C.M. Baas1309 | 04-12-09 | 09:22

Leuke spontane, lieve buddy gezocht liefst van vrouwelijk geslacht en niet ouder dan 10. :)
Br. o. nr 777 Volkskrant advertenties, Amsterdam.

hugochavez | 04-12-09 | 08:57

Typisch. GeenStijl reaguurders die het over pedo's hebben klinken precies hetzelfde als extremistische moslims die het over homo's hebben.
Specy | 03-12-09 | 21:10
-
er is nogal een verschil tussen homo's en pedo's lutser.
-
homo's verkrachten geen kinderen ( eigenlijk niemand ) terwijl pedos levenslange trauma aan hun slachtoffer bezorgen en ook nog eens tegen kinds wil. En natuurlijk zijn moslims niet tegen pedos, bij hun is het legaal.

Russian 4.0 | 04-12-09 | 08:56

Kleuterneukers hóren in een sociaal isolement. Six feet under, welteverstaan.

snokkertje | 04-12-09 | 08:16

ooit eens gehoord op de radio: de favorite televisiezender van een pedofiel: NET5

illuvatar | 04-12-09 | 07:43

Levenslang opsluiten alleen om herhaling te voorkomen moet dan ook voor andere delicten gelden, zoals voor moordenaars en verkrachters. En misschien ook wel voor mensen die meerdere keren iemand in elkaar hebben geslagen. En voor mensen die meerdere keren dronken achter het stuur kruipen, en jongeren die meer dan 1 keer op onverantwoordelijk rijgedrag zijn betrapt: die laatste 3 komen veel meer voor en leiden tot veel meer slachtoffers van lichamelijk en psychisch letsel dan pedosexuelen.

BMNapsema | 04-12-09 | 02:27

Dus als je pedo bent maar nog nooit geregistreerd/gepakt kan jij je aanmelden als buddy. Gaan jullie lekker gezamelijk op pad. Heerlijk gesubsidieerd speeltuinen bezoeken, tips, plaatjes en adresjes uitwisselen. Of samen een kelder verbouwen in het kader van arbeids therapie.

strangecutbean | 04-12-09 | 02:26

En de buddy mag zeker maximaal 14 jaar oud zijn............

namensmijnhond | 04-12-09 | 02:24

@Specy | 03-12-09 | 21:10:

En wat wil je hiermee zeggen? Geenstijl reaguurders zijn hetzelfde als extremistische moslims? Zijn pedofielen net zo slachtoffer als de stukken hotelgastvlees die uit een opgeblazen hotel geschraapt worden ter identificatie? Euhm, wat voor domme vergelijking kan ik nog meer verzinnen om jouw scheve aanname kracht bij te zetten... Hmmm. Oh ja! Er moeten meer homo's slachtoffer worden van ongewenste, brute en langdurige verkrachtingen? Is dat wat?

Tenzij ik iets gemist heb over homo's; dat zij kindertjes voor de rest van het leven geestelijk verminken ofzo. Ik weet niet hoor.

Eikel...

McShamus | 04-12-09 | 01:31

@P.C.M. Baas1309 | 04-12-09 | 00:48 & RaMoNsTeR | 04-12-09 | 01:00

Jullie komen er samen wel uit. :)

McShamus | 04-12-09 | 01:17

Ja maar, het zijn toch ook mensen!

McShamus | 04-12-09 | 01:15

-weggejorist-

RaMoNsTeR | 04-12-09 | 01:00

"Vieze Tonnie | 03-12-09 | 17:46
Hier is een voorspelling met 100% zekerheid: die kansenjongeren van jou stampen die pedo natuurlijk tot moes en zitten graag nog een jaartje extra. Kans is overigens groot dat ze gewoon 1 plantsoentje extra moeten schoffelen."

Cortes | 03-12-09 | 17:51

Meer samenwerking tussen kansenjongeren en Nederlanders tegen pedo's is misschien een goed idee. Toch vreemd dat reaguurders Moslims van pedofilie blijven beschuldigen.

P.C.M. Baas1309 | 04-12-09 | 00:48

Dus binnenkort op televee: Op pad met pedo Ad?

Klaas_Eindbaas | 03-12-09 | 23:58

"Juist voor de ernstig bedreigde minderheid der hardcore pedofielen vormt de long stay-afdeling van onze tbs-klinieken een veilige omgeving!"
Min. Rouvoet
(ok, ok, geen echt citaat, maar wat niet is kan nog komen... Leve Grijs I)

Prlwytzkofsky | 03-12-09 | 22:13

@Jokkebrok:
Ik hoop dat je je realiseert dat de verhalen die naar buitenkomen behoorlijk extreem zijn. Je hoort ook niet veel over moorden tenzij ze extreem gewelddadig zijn. En ik kan me je gevoel erg goed voorstellen en ook ik voel dan een flinke woede opkomen!
1 van de problemen in deze materie is dat "de burger" geen verschil kan maken tussen pedofielen, pedoseksuelen en kinderverkrachters. Die laatste groep is de meest voorkomende en speelt zich vooral in huiselijke kring af. Maar ja, voor de ogen van de wereld is dat allemaal hetzelfde, dus zijn de pedo's die last hebben van hun gevoel en er niets mee gedaan hebben ook per direct slachtoffer. Hoe harder dat met name deze groep gedemoniseerd wordt, hoe minder ze te verliezen hebben en hoe groter de kans op misbruik wordt. Wat hebben ze immers nog te verliezen?
.
Ik vind het huidige beleid mbt recidive pedoseksuelen ook niet goed en vind dat er een veel beter controle mechanisme moet komen. Niet voor iemand die een keer licht de fout is gegaan en echt berouw heeft, maar juist voor de Sytze's van deze wereld.
De oplossing ligt IMHO niet in het opjagen en plaatsen op een website (overigens gebeurd dat nu onder valse voorwendselen).
Ja, het leven van een slachtoffer is vrijwel ook altijd kapot, maar we leven godzijdank niet in een "oog om oog, tand om tand" rechtsstaat en het recht in eigen hand nemen is ook nooit goed te keuren. Wel gevoelsmatig/rechtvaardigheidsgevoel, maar we moeten de wet hun werk laten doen en ons daarop richten en niet onze onderbuikgevoelens over deze materie.

Almeida | 03-12-09 | 21:58

@Almeida | 03-12-09 | 20:45
"Of ben jij soms ook een voorstander van niet lullen maar schieten?"
Nou soms voel ik dat weleens zo ja . Vooral wanneer details naar buiten toe treden over de wijze waarop deze pedo's te werk gaan . Hoe berekenend ze zijn en hoe hulpeloos zij zich presenteren wanneer zij gearresteerd zijn.
Het leven is voor mij gelukkig niet wit of zwart en in geweld geloof ik niet en laat mijn rede ook niet toe. Ik geloof wel dat de samenleving veel meer dan nu beschermd moet worden tegen dit soort menselijke haaien.
Langer opsluiten dus, dan kost het maar wat. Daar staat tegenover dat al die geruineerde jonge levens ook heel veel kost.

Jokkebrok | 03-12-09 | 21:41

John Steed | 03-12-09 | 19:36
Klopt, en het is onbegrijpelijk dat er nog steeds vele naïeve ouders zijn. Laat sprak de moeder van een slachtoffer van Sytze van der V. op tv. Zij had zelf een advertentie in de krant geplaatst voor een 'nieuwe opa' voor haar kind. (Haar ouders waren zelf vroeg gestorven oid en ze dacht dat het leuk zou zijn als haar koter een surrogaatopa zou krijgen waar ze zo af en toe op bezoek konden :s) Hierop had Van der V. gereageerd, met alle gevolgen van dien. 'De man leek zo betrouwbaar, stond altijd voor je klaar, ik dacht dat ik hem mijn kind kon toevertrouwen.' Nee doos, zo werkt het allemaal niet.
.
Moet wel gezegd worden dat dergelijke types veelal meesterlijk manipuleren en uitstekend kunnen liegen. Maar dan nog..

titsme | 03-12-09 | 21:40

-weggejorist-

Ðystopia | 03-12-09 | 21:27

@Specy:
Erg rake opmerking......

Almeida | 03-12-09 | 21:23

Typisch. GeenStijl reaguurders die het over pedo's hebben klinken precies hetzelfde als extremistische moslims die het over homo's hebben.

Specy | 03-12-09 | 21:10

@Jokkebrok:
Wat ik zeg is dat door de burgers die pedo's opjagen de kans op recidive aanzienlijk groter wordt (is ook aangetoond), en dat we met dialoog en hulp veel verder zouden komen.
Nogal wat mensen pleiten voor de doodstraf, sociale pariarisering, verbanning of willen zelfs het recht in eigen hand nemen. Kijk maar naar de reacties hierboven waarin onomwonden dreigementen staan dat ze (heel stoer hoor) de pedo's zelf wel een handje zullen helpen naar zijn einde.
.
Ik zie dit initiatief heel wat liever dan die tokkies die stoer lopen doen over opknopen, tegen de muur en niet verder durven denken.
Of ben jij soms ook een voorstander van niet lullen maar schieten?

Almeida | 03-12-09 | 20:45

Je moet die mensen een andere hobby geven. Geef ze bijvoorbeeld maar eens de ruimte om gezellig te gaan swaffelen..

cekars | 03-12-09 | 20:25

Pedo's zijn tuig en verdienen geen respect of positieve aandacht of zoiets. Gewoon levenslang en drie dagen...

Franciscus Borchwerf | 03-12-09 | 20:21

laardepul | 03-12-09 | 19:51
LOL

Sliptong | 03-12-09 | 20:20

Ik wil best buddy worden honderden pedo's. Ik zorg er persoonlijk voor dat ze een voor een naar het Grote Kinderparadijs gaan ergens tussen hemel, aarde en hel. Ik heb capaciteit om er twee per week te begeleiden op hun laatste avontuur. Binnen een jaar is het buddyschap overbodig. Pedo's zijn ongeneeslijk ziek en ik wil wel hun een bijna thuis huis bieden (respect voor de ongeneeslijk zieke mensen hierin).

Sliptong | 03-12-09 | 20:19

Een pedo met aids krijgt er 2?
.
Dag meneer de pedo u krijgt een buddy
Hoe oud is ie?
22
doe er maar 2 van 11!

laardepul | 03-12-09 | 19:51

@Jokkebrok | 03-12-09 | 19:34
Dat de boze burger gevaarlijker is voor ons rechtssysteem dan de misdadigers voor wie zij in het leven geroepen zijn ? Zo'n redenatie ?

Jokkebrok | 03-12-09 | 19:42

titsme | 03-12-09 | 18:52
Aha, ik begin het te snappen...

VOG is zo lek als een mandje. Met meer dan 25 jaar ervaring in het jeugdwerk, waarvan een aantal beroepsmatig weet ik dat er een aantal delinquenten door de mazen zijn geglipt. Bovendien staan alleen mensen als 'fout' geregistreerd als ze ergens voor veroordeeld zijn, geen veroordeling, geen registratie.

Overigens valt het me op dat steeds meer ouders de hobby van hun kinderen beschouwen als een goedkope manier van kinderopvang, ze hebben vaak geen idee wat er binnen gebeurt want ze komen hun (asociaal voor de deur geparkeerde) auto niet uit.
Mijn dochters hebben uiteraard ook hobby's. Mijn insteek is dat ik vooraf een kijkje ga nemen en een praatje ga maken en gedurende het jaar regelmatig ga kijken. Niet waterdicht maar het minimaliseert de risico's meer dan een VOG.

John Steed | 03-12-09 | 19:36

Gemiste kans voor GS hoor: Niet even de linkse regering er bij noemen..

cekars | 03-12-09 | 19:35

@Almeida | 03-12-09 | 19:28

Bedoel je dat mensen die aantoonbaar niet willen deugen door deze hardvochtige behandeling nog meer niet willen deugen ? Dat de boze burger dus maakt dat zij tot meer misdaad overgaan . Dat het eigenlijk de schuld is van de boze burger dat de pedo doet wat hij doet ? Zoiets ? Bedoel je dat ?

Jokkebrok | 03-12-09 | 19:34

Dit opent mogelijkheden.
Een pedo die per ongelijk van een flat afpleurt.
Of denkt dat hij op vakantie naar thailand gaat maar een tussenstop in iran maakt om een hoogwerker van bovenaf te bekijken.
etc. etc.

Echt waar? | 03-12-09 | 19:31

@Reinaert 18:38

Hardkore pedo's? Als in hardkore moordenaars. Soort van figuren die iemand zonder aanleiding van dichtbij door het hoofd schieten en het daarna nóg een keer doen?

Na één keer een tijdje met je volgroeide pik een zeg achtjarig jongetje geneuqt te hebben verdien je geen tweede kans. Het risiko alleen al kun je je als samenkleving mi. niet permitteren. Dan hebben mensen zichzelf definitief buiten de orde geplaatst.

Neuq nl.wikipedia.org/wiki/Edward_Brongersm... !

widtvoet ® | 03-12-09 | 19:31

Bozsma | 03-12-09 | 19:13
Tuurlijk kijk ik verder dan mijn neus lang is, maar je bent toch met me eens dat dit land vol zit met mensen die ook dringend hulp behoeven, maar niet deze wandaden op hun geweten hebben?
Sinds wanneer worden zulke 'mensen' bevoorrecht t.o.v. andere die net zo goed hulp behoeven. Meten met twee maten, en ja, deze mensen zijn ziek, sommige zijn waarschijnlijk wel te helpen en verdienen een second change, maar hen die worstelen met het leven op vele andere vlakken verdienen ook een 'second change', geven we hen ook een buddy?
Desalniettemin, goed initiatief.

Ashtrey | 03-12-09 | 19:31

jerry nick:
Personen als u mogen altijd de sleutels van de boot lenen en een anker verliezen op open water. Je moet er toch niet aan denken dat je kind gesloopt is door zo'n mislukt excuus van een mens?

baron von 8zilinder | 03-12-09 | 19:28

Alhoewel ik ook wel eens vragend kijk naar de straffen die uitgedeeld worden ben ik van mening dat dit altijd nog een betere oplossing is dan pedo's maar ongebreideld opjagen zoals nu door een aantal websites gebeurd.
Onderzoek heeft aangetoond dat demonisering van pedoseksuelen leidt tot een vererging van het probleem en een toename van het aantal misbruik gevallen. Door de pedoseksuelen in een isolement te dwingen (zoals nu gebeurd, kijk maar naar het aantal verkapte doodsverwensingen in de reaguursels hierboven) wordt de pedoseksueel vogelvrij en wordt zijn belang om zich aan de wet te houden alleen maar kleiner. Hij (of zij) heeft immers steeds minder te verliezen en zal makkelijker tot "actie" overgaan.
En dan heb ik het niet eens over de valse voorwendselen waarvan dat soort sites zich bedienen!
.
Ik zeg niet dat we moeten gaan knuffelen, maar wel dat we deze problematiek bespreekbaar moeten maken en moeten beginnen om te erkennen dat dit probleem bestaat. Van daaruit naar een oplossing zoeken is IMHO een stuk beter dan maar meteen veroordelen en opjagen.....
Dus ja, ik geef dit veel liever een kans dan maar direct met het pistool of galg in de aanslag te staan........

Almeida | 03-12-09 | 19:28

* Bubba zich aanmeldt als buddy *

oplosmiddel | 03-12-09 | 19:21

ik wil er een!!! ik val op vieze oude mannetjes...

De Plæbæër | 03-12-09 | 19:18

Misschien iets voor de euthenasie vereniging.
Ik bedoel het leed dat wordt aangericht bij de lustobjecten van deze misdadigers is onnoemelijk groot en blijft hen hun leven lang achtervolgen.
De samenleving is veels te compact en complex geworden om dit soort devianten met empathie te kunnen opnemen.
Incentive voor ons kabinet (om ze aan te sporen hier echt iets aan te doen ).... slachtoffers van seksueel misbruik door pedo´s kost onze samenleving tientalle miljoenen per jaar.

Jokkebrok | 03-12-09 | 19:16

@baron von 8zilinder | 03-12-09 | 19:10: Geloof mij, ik kan die 'taak' in een verloren uurtje na de gedane, dagelijkse arbeid er best bij hebben. Ik ben namelijk erg efficiënt en dank u voor het in mij gestelde vertrouwen in deze. Een paar leren handschoenen of badslippers van echt pedofielenleer, iemand..?

Jerry Nick | 03-12-09 | 19:15

Ashtrey | 03-12-09 | 17:55
Je hebt duidelijk niet door wat het is om psychisch ziek te zijn (ik natuurlijk ook niet, want dat kun je pas als je het zelf bent (en dan in dit geval nog niet echt, lastig!), maar je zou eens wat verder kunnen redeneren dan je neus lang is). Ik zeg niet dat het een excuus is voor misdaden, maar zo weldenkend als jij bent zijn zulke mensen niet.
Ik vind dit daadwerkelijk een goed initiatief.

Bozsma | 03-12-09 | 19:13

Als je echt denkt dat een veroordeelde pedoseksueel die zijn straf heeft uitgezeten zich vrijwillig laat "buddy'en" en dan ook nog door een bepaald slag mensen die dit doen vanuit een bepaald ideaal, dan ben je toch wel alle realiteitszin verloren. Belachelijk plan.

Galamagalam | 03-12-09 | 19:11

@jerry nick:
U al aangemeld als buddy? U klinkt enthousiast en lijkt me geknipt voor de zware taak!

baron von 8zilinder | 03-12-09 | 19:10

Foutje van mij geestelijk zijn ze al niet in orde, maar ik kan die zieke geest wel uit zijn lijden verlossen.

Russian 4.0 | 03-12-09 | 19:05

@Russian 4.0 | 03-12-09 | 18:56: Geeft niks, ros 'm maar lekker af. Of ros 'm maar twee of drie keer fijn af totdat de onderdelen er vanaf vliegen. U was namelijk even ontoerekeningsvatbaar, nou én..? D'r staat vast een legertje gesubsidieërde hulpambtenaren klaar om u emotioneel bij te staan. Want u zelf niet in de hand hebben, da's héél zielig en daar moet je begrip voor hebben...

Jerry Nick | 03-12-09 | 19:02

@Biep 18:33

Natuurlijk moet je (je) kinderen weerbaar maken. Ze tot kleine kritische, zelfstandige en vrije mensjes opvoeden. Het tijdig doeltreffend waarschuwen tegen de gevaren van buiten is daar een onderdeel van. Maar het is wat mij betreft geen of of diskussie.

(Lees zelf uiteraard ook terug dat eea. wat boudt uit het klopbord gekomen is maar tis daarom zeker niet minder waar of gemeend. Het op deze manier definitief beschadigen van kinderen vraagt om meer reaktie dan taakstrafjes, gebiedsontzeggingen of een paar jaar tbspychelul.)

widtvoet ® | 03-12-09 | 18:59

straks iedere werkloze of andere uitkeringstrekker een buddy.... gewoon omdat het kan!

sapjes | 03-12-09 | 18:56

Wil mij ook best aanmelden, alleen kan niet beloven dat die pedo na mijn bezoek lichamelijk en geestelijk in orde zal zijn, of eigenlijk dat kan ik hun van verzekeren :D

Russian 4.0 | 03-12-09 | 18:56

Had ik al gezegd dat ze pedofielen af mogen zinken in de Atlantische Oceaan met een kubieke meter gewapend beton er omheen..?

Jerry Nick | 03-12-09 | 18:53

De beste maatschappelijke terugkeerbehandeling voor pedo's is een anale uitwoonbeurt door een roedel fors geschapen leerbuddies.

Sanglier | 03-12-09 | 18:53

Biep | 03-12-09 | 18:28

Bedankt voor lovend woord
Mooi is te hoog gegrepen
Mij daarmee in te zepen
Ik vind het ongehoord

Het slaat ook nergens op
Ik rijm haast nooit rond sinterklaas
Kan niet verklaren dus helaas
Dat ik ze nu inkop

Canis Spurcus | 03-12-09 | 18:52

John Steed | 03-12-09 | 18:32
De gebruikte hyperbolen waren bedoeld om de onzinnigheid van het in beginsel verdenken van iedereen die ook maar iets met een kind te maken heeft aan te geven. Maar ik moet deze vorm van communicatie nog wat beter finetunen. Ik ben het in ieder geval met u eens, het blijft lastig. Maar in dit geval neig ik toch naar het principe 'de goeden moeten onder de kwaden lijden'. Dus wat mij betreft moeten ook pianoleraren e.d. altijd een verklaring van goed gedrag oid overleggen. En nee, dat stel ik niet vanuit ervaring.

titsme | 03-12-09 | 18:52

Alleen de gevolgen van hun sexuele voorkeur zijn onaanvaardbaar in de éénentwintigste eeuw.
Biep | 03-12-09 | 18:21
Are U "kidding" me?
De gevolgen zijn (waren) ALTIJD unexeptable (of we nu praten over de Dark ages of hedentendage), Biep.

Ashtrey | 03-12-09 | 18:45

Hulp zus, hulp zo, subsidietje links, subsidietje rechts. Elke debiele randmongool wordt van alle kanten lekker in de watten gelegd. Zo lang je maar fijn afwijkt of onprettig ontspoord gedrag vertoont wordt 't allemaal fijn ingeregeld en is er een legertje ambtenaren bezig vooral te zorgen dat jouw rechten vóóral gewaarborgd worden. Allemaal op kosten van Jan Burgerman die zich te pletter mag werken en 't verder lekker allemaal zelf uit mag zoeken. Pleurtop, zeg. Afzinken in de Atlantische Oceaan met een kubieke meter gewapend beton er omheen, dit gajes. Klaar. Rij 10 kilometer te hard en je bent een misdadiger met een pakkans van 50%, maar dit soort misdadigers wordt geen strobreed in de weg gelegd. Buddies. Om te kotsen.

Jerry Nick | 03-12-09 | 18:44

Gezocht: gereformeerde buddy met kinderen.....

Sick Boy Sjakie | 03-12-09 | 18:43

@Reinaert | 03-12-09 | 18:38:

Mannetjes en vrouwtjes uiteraard. Ene Guusje staat ook hoog op m'n lijstje. Want ik had het natuurlijk niet exclusief over pedo's.

* Vinger opsteekt richting Mo B., Samir A., Volkert vander Dinges en nog zo wat *

Reinaert | 03-12-09 | 18:40

Die vent op de foto kan met het afval mee, voor de rest kan ik ook buddy zijn. Lekker een stukje rijden met de wagen, ik achter het stuur en mijn pedo vriend aan de trekhaak. Meer gas..

Pios | 03-12-09 | 18:38

@widtvoet ® | 03-12-09 | 18:27:

Niet iedereen die voor dit soort dingetjes veroordeeld wordt is ook een hardcore pedo. Sommigen komen wel degelijk tot inkeer, om welke reden dan ook, dat boeit ff niet.

En die bekeerlingen verdienen dus wel degelijk een tweede kans. Ik weet dat dit een impopulair standpunt zal zijn maar zo denk ik er wel over. Of je moet het over een héél andere boeg willen gooien en alles en iedereen maar achter slot en grendel (of erger) willen zetten.

Kan ook, maar dan gaan er dus héél veel lieden voor heul veul jaartjes het cachot in. Of we voeren - want kostentechnisch verantwoord - de doodstraf meteen maar weer in. Radbraken, vierendelen, ophangen, onthoofden, brandmerken, brandstapelen, the works. Wat boeit het.

Ik heb wel een lijstje met een mannetje op 500 waarmee we aan de slag kunnen. Waarvan er overigens ongeveer 490 los rond lopen.

Reinaert | 03-12-09 | 18:38

Gewoon castreren met twee bakstenen, is ook nog eens pijnloos.
(Tenzij je duim ertussen komt natuurlijk).

Johnny Lemonhead | 03-12-09 | 18:37

titsme | 03-12-09 | 17:56
Precies, soms lijkt iedereen verdacht.
Fleauxe | 03-12-09 | 17:59
Het is niet netjes maar liever zeker dan sorry.

Teun van het Tuinpad | 03-12-09 | 18:36

widtvoet ® | 03-12-09 | 18:27
Ik ben meer van het leven zuur maken, terwijl mijnhheer Biep van de botte bijl is.
Zelf adviseer ik: vertel je kinderen op een normale manier, zonder ze al te bang te maken, dat dit soort mensen bestaan.

Nooit iets aannamen van iemand die je niet kent, nooit meegaan met iemand die je niet kent en zeker nooit bij iemand zijn huis naarbinnen gaan die je niet kent.
En ook vertellen waarom niet.
Open zijn naar je kinderen toe.

Biep | 03-12-09 | 18:33

Biep | 03-12-09 | 18:21
Als chemische castratie al te omzeilen is.

Ik zoek nog even Jaap's bomvrije pij op voor de nachtdienst. Wellicht later.
*aus*

Rammstein | 03-12-09 | 18:32

Ze kunnen beter elk kind zo een buddy geven. En laten we de pedo vogelvrij verklaren.

Nifelheim | 03-12-09 | 18:32

titsme | 03-12-09 | 18:23

Hoewel ik uw mening over Bassie en Adriaan deel vind ik uw tweede reactie nog vreemder. Ofwel u leeft in een andere wereld als ik ofwel u heeft op de een of andere manier ervaring met de materie. Anyhow, ieder z'n mening.

John Steed | 03-12-09 | 18:32

@koolteer:
precies! hahaha

baron von 8zilinder | 03-12-09 | 18:31

@widtvoet ® 18:27
Dito, daar zou ik lachend tien jaar voor gaan zitten. Voor pedo's mag wat mij betreft de doodstraf ingevoerd worden. Levenslang is sowieso vereist gezien de recidivegraad.

koolteer | 03-12-09 | 18:30

Graag wil ik me aanmelden als buddy. Als kennismakingscadeautje wil ik de betreffende kleuterneuqer graag een zeiltochtje op de Noordzee aanbieden. Mocht u zich afvragen waarom er een speciekuip en twee zakken beton in de kuip staan, meneer van de reclassering, beton dat is de altijd aanwezige flexibele ballast en de kuip is voor als de pedo extreem zeeziek wordt. Wat zullen we het gezellig hebben aan boord....
*Kgggsst.. Nederlandse kustwacht, boot X. Ben bang dat er een man overboord is. Helaas lag ik net te slapen, weet dus niet precies waar...... kgggsst*

koolteer | 03-12-09 | 18:28

Canis Spurcus | 03-12-09 | 18:25
heel mooi!

Biep | 03-12-09 | 18:28

@Reinaert 18:19

Áls ja. Vind dit "als" een niet te nemen risiko. Eenmaal werkelijk met je gore poten aan kleine kinderen gezeten hebben betekent wat mij betreft een definitief afscheid (van de samenleving). Beter voor alle betrokkenen. Iemand die op die manier aan mijn kinderen komt maak ik dood.

widtvoet ® | 03-12-09 | 18:27

Heb je geen talent noch enige ambitie
Ben je afgewezen door
En niet geschikt voor de politie
Is advocaatje te moreel
Maar helpen wel je credo
Wat ik je dan zeer aanbeveel
Word buddy van een pedo

Canis Spurcus | 03-12-09 | 18:25

Buddy worden? Is goed, lekker stukje varen met een pedo, een anker met touwtje en diep water zoeken. Ahoy maatje!

baron von 8zilinder | 03-12-09 | 18:24

John Steed | 03-12-09 | 18:19
Ach kom nou toch, neem nou Bassie en Adriaan. Je hele leven in een clowns- of acrobatenpakkie achter kinderen aanrennen, het is hartstikke onfris. Cliniclowns ook, 99% heeft een dubbele agenda. Jaja, deze jongen fool je niet!

titsme | 03-12-09 | 18:23

Rammstein | 03-12-09 | 18:16
Ik zeg ook niet dat het iets is dat uit de lucht komt vallen: ik geloof ook wel dat deze mensen gewoon zo geboren zijn. Alleen de gevolgen van hun sexuele voorkeur zijn onaanvaardbaar in de éénentwintigste eeuw. Een kind kan onmogenlijk overzien wat de gevolgen zijn wanneer ze tegen zo'n kerel aanlopen en gestrikt worden.

Het is echt heel jammer dat er nu niet eens word gezocht naar een goede hormooncocktail voor de pedo. Ik denk dat dat de beste buddy zal zijn voor dit soort mensen.

Biep | 03-12-09 | 18:21

titsme | 03-12-09 | 17:56

Ik heb een pesthekel aan pedofielen. Veroordeelde pedofielen mogen met Steed het bos in zie John Steed | 03-12-09 | 17:24 . Maarrrr... uw plemp van zojuist geeft me een onbehaaglijk gevoel. Hiermee zet u alle vrijwilligers die zich op de een of andere manier inzetten t.b.v. de jeugd in de hoek. Da's niet netjes, er wordt een hoop goed werk verricht.

John Steed | 03-12-09 | 18:19

Bij winkel- en fietsendieven schijnt recidive ook heel gebruikelijk te zijn. Geven we die nadat ze hun (werk-)straf achter de rug hebben ook meteen maar een Gebietsverbot?

Béétje overtrokken allemaal. Holland op z'n smalst. Spruitjeslucht all over the place.

Voor de goede orde: bij pedo-recidive ben ik voorstander van chemisch castreren, versta me niet verkeerd. Bij voorkeur middels onderdompeling in een vat H2SO4. Succes gegarandeerd.

Maar als iemand van z'n onhebbelijkheden afgeholpen is vind ik wel dat 'ie een tweede kans verdient. Balkenende is al aan z'n vierde kans toe dus waar hebben we het over?

Reinaert | 03-12-09 | 18:19

@Hobbykip | 03-12-09 | 18:12
Leuterleider?

CoJoNes | 03-12-09 | 18:18

Biep | 03-12-09 | 18:12
En het fenomeen is zo oud als ...... heel oud.

Rammstein | 03-12-09 | 18:16

Een goede oplossing voor het pedofielen- probleem zonder ze gewoon dood te maken?

Biep | 03-12-09 | 18:15

Buddy van een pedofiel: Holmaatje?

Hobbykip | 03-12-09 | 18:12

Cortes | 03-12-09 | 18:08
Nee joh, ben er nog.
Ik zit alleen zo'n beetje te lezen en te denken hoe het moet zijn om een pedofiel te zijn. Als die sexuele voorkeur van die kerels( of zijn er ook vrouwelijke pedofettes?) te vergelijken zijn met die van homo-hetro- en bisexuelen: waarom maken ze er dan geen einde aan?
Wat moet je met dergelijk soort miskleunen?

Biep | 03-12-09 | 18:12

Sozial Isolewatte? Wat is er mis met definitief opsluiten?
Regel 1: Je blijft met je poten van kids af. Regel 2: Als je er toch aan komt krijg je een enkel reisje. Niet op herhaling niet nog een keer proberen met of zonder buddy,maar rechtstreeks je (sociale) isolement tegemoet. Ruimt lekker op en kids weer een stukkie veiliger.

lichtpunt | 03-12-09 | 18:12

wel kudt dat je dan elke dag vroeg moet gaan slapen .

likmegaties | 03-12-09 | 18:09

@stunter 18:03

Aktieve kleuterneuqers verdienen een dagje uit. Even lekker een dagje (of nachtje) heerlijk weg van de gebruikelijke rompslomp van basisscholen aflopen en speeltuinen spotten. De Noordzee biedt hét ideale relaxmoment.

widtvoet ® | 03-12-09 | 18:08

De kantonnier | 03-12-09 | 18:05
Zonde, waarom probeer je de buddy eerst niet vooraleer je zulks een impulsief besluit neemt?

titsme | 03-12-09 | 18:07

Ok nederland ik ben weg met me kinderen.

De kantonnier | 03-12-09 | 18:05

whappie de flappie | 03-12-09 | 18:04
En wat je nu zegt, mag weer niet.

Rammstein | 03-12-09 | 18:04

-weggejorist en opgerot-

whappie de flappie | 03-12-09 | 18:04

pedo's verdienen chemische castratie

stunter | 03-12-09 | 18:03

@Biep | 03-12-09 | 17:59
LOL! @Mispunten. Skitterend Kameleonwoord!

Lets Kuttekrap | 03-12-09 | 18:03

@whappie de flappie 18:01

Niet op F5 drukken vóór je gepost hebt.

widtvoet ® | 03-12-09 | 18:02

whappie de flappie | 03-12-09 | 18:01
Geen meer dan/minder dan tekens gebruiken.

Rammstein | 03-12-09 | 18:02

Cortes | 03-12-09 | 17:59
Jongleren!

Biep | 03-12-09 | 18:02

@Fleauxe | 03-12-09 | 17:59: Vreemde vreemden. Heb je weer lekker verwoord, k.n.e.u.s.!

Fleauxe | 03-12-09 | 18:01

weggejorist?

whappie de flappie | 03-12-09 | 18:01

Rammstein | 03-12-09 | 17:55
Hoi Ramm!

Biep | 03-12-09 | 18:00

Cortes | 03-12-09 | 17:57
Jij noemt Biep gevaarlijk met haar Budweiser aktie, ik zeg vervolgens, dat je die tip meestal van een man krijgt.
Geddit ?

Rammstein | 03-12-09 | 18:00

-weggejorist-

whappie de flappie | 03-12-09 | 18:00

Cortes | 03-12-09 | 17:55
Dat gevaarlijke, dat krijg je vanzelf wanneer je leven bestaat uit strijken en stofzuigen, wasvouwen en ramen lappen: je hebt erg veel tijd om na te denken over de mispunten in dit land en onorthodoxe behandelmethoden.

Biep | 03-12-09 | 17:59

@Teun van het Tuinpad | 03-12-09 | 17:50: Toch herken ik die argwanendheid wel. Een -waarschijnlijk- vergelijkbare situatie meegemaakt. Bleek een collega-medewerker van vrijwilligerswerk zich schuldig gemaakt te hebben aan...
Hoewel je daar part noch deel aan hebt, is er vanaf zo'n een stukje van je onschuld in denken, doen en laten besmet. Precies wat jij zegt, je wilt niet op een vreemde manier naar vreemden kijken. Maar toch, maar toch....

Fleauxe | 03-12-09 | 17:59

Cortes | 03-12-09 | 17:51
Tja de jeugd van tegenwoordig * zei de pedo hoofdschuddend *

Vieze Tonnie | 03-12-09 | 17:57

Visgrage pedosensuelen die niet willen wachten op het buddyprogramma van ons aller overhead kunnen zich nu reeds aanmelden voor een mooie tijd via [email protected] Heerlijk even uitblazen op de woelige baren voor de kust van Schouwen. Leuke kinderen doorgaans wel aanwezig, gratis koggie en je wordt opgehaald.

widtvoet ® | 03-12-09 | 17:57

Teun van het Tuinpad | 03-12-09 | 17:50
Het stikt van de verdoken pedofilie. Vrijwilligers bij de kinderboerderij, klasse-assistenten, pianoleraren, de vriendelijke oude man die helpt met het huiswerk, sinterklazen etc.

titsme | 03-12-09 | 17:56

ik wil ook wel buddie worden ik samen met mijn honkbal knuppel o wat zullen we een lol hebben gr

jurrien | 03-12-09 | 17:56

Cortes | 03-12-09 | 17:53
Meneer Biep doet meestal doppen in zijn oortjes wanneer hij na het werk weer thuiskomt, gewoon omdat hij best weet dat ik ook andere orale kwaliteiten heb.
(Alles goed Robbie?)

Biep | 03-12-09 | 17:56

Cortes | 03-12-09 | 17:53
Dat advies heb ik van een man gekregen, dus.

Hoi Biep

Rammstein | 03-12-09 | 17:55

Toch opmerkelijk dat een volwassen kleuter een fijne marteling toegewenst krijgt terwijl je natuurlijk ook (serie) kindermoordenaars hebt rondlopen..
Misschien dat mensen zich daar iets voorzichtiger over uitlaten omdat het ware psychopaten zijn die zonder probleem ook jouw keeltje zullen doorsnijden.
Er was er eentje in Ohio geloof ik die meer dan 20 jongetjes bruut had vermoord,en dat terwijl het geen pedofiel was.. Maarja..

Een beetje praten met een pedo over hoe glad jongetjes zijn,'nee dank je.
www.youtube.com/watch?v=Mi4xImwzDvs&am...

de grote Anti | 03-12-09 | 17:55

Goed initiatief, iedereen heeft een buddy nodig, iedereen, behalve mensen die andere mensen onherstelbare geestelijke en soms lichamelijke *barf* schade hebben aangebracht, verdomme man.
Louis Theroux laatst gezien die in de Staes? in een gevangenis was met alleen zedendeliquenten (voornamelijk kinderneuqers), eentje was zelf zover dat hij zijn eigen leugen -imho- ging geloven. Ohw wat had deze griezel een spijt, ja spijt dat ze zijn sorry ass gepakt hadden, that is.
Mooi ook om te zien hoe de meesten voornamelijk de schuld bij andere leggen, ja ben ook verkracht als kind et cetera, juist dan moet je toch weten hoe fucked up zulks is?
Really, it brakes my heart every day, to see so much misery en misstanden, tja, goed initiatief, ofzeau...

Ashtrey | 03-12-09 | 17:55

Biep | 03-12-09 | 17:51
Moggûh.
Koffie met een pedo.. ik bedoel kano ?

Teun van het Tuinpad | 03-12-09 | 17:54

Wat een verschrikkelijke griezel trouwens: op de topicpica....

Biep | 03-12-09 | 17:53

Teun van het Tuinpad | 03-12-09 | 17:50
Die scanner staat bij mij jammergenoeg als sinds de lagere school aan.
Ze weten niet wat ze áánrichten, die vloek draag je je levenlang mee. Niet iedereen misschien, maar de schade is groot.

Rammstein | 03-12-09 | 17:53

Tip: Vraag een paar van die gasten van dat Amsterdamse motorclubje, kom hoe heten ze ook weer? Vroegâh reden ze op een Kreidler rond. Afijn, ik kom er nog wel op, 't is nu tijd voor tapas. ¡Hasta luego!

DANNY3960 | 03-12-09 | 17:53

Onverwacht toch een ideetje uit Iran opgedaan wat ik bij dit pedo-tuig byzonder graag zou willen (laten) toepassen:
De anus compleet dichtkitten met sneldrogende super-glue en vervolgens laxeermiddelen toedienen.
Voor de rest:No hard feelings.

R.B.Scott | 03-12-09 | 17:53

Ik wel buddy worden. Haal ik van vriendschap zijn smoel over de stoeprand heen!
Dus, jongens neem er 1 onder je hoede en het pedoprobleem is over.

Roeptoetertttt | 03-12-09 | 17:52

Moet ik die pedo dan 2 maal daags uitlaten of mag ik hem de hele dag aan de ketting houden in de kelder.
Dan natuurlijk wel de sleutel weggooien doet.

Steve1234 | 03-12-09 | 17:51

Oh ja, goedenmorgen iedereen!

Biep | 03-12-09 | 17:51

Gisteren een item bij één vandaag: Pedofiel krijgt een half jaar voor het sexueel molesteren van drie kinderen (waaronder een jongetje van drie jaar) en komt daarna doodleuk weer terug in dezelfde straat wonen waar diezelfde kinderen ook nog wonen.
Een half jaar voor een man die niet te genezen is, en waarvan iedereen mag hopen dat hij z'n lusten in bedwang kan houden.
Een buddie maakt hem wijzer? ik zeg: een kapot bud-weiser flesje in het kruis en een halve slag draaien.

Biep | 03-12-09 | 17:50

Fleauxe | 03-12-09 | 17:44
Precies.
Ik ben bijvoorbeeld heel anders naar trainers van C-tjes en D-tjes bij de voetbal gaan kijken.
Zelfs de lokale drumbandleiders veroorzaken extra argwaan.
Maar goed, ik richt me nu op 1 geval, ik weet het.

Teun van het Tuinpad | 03-12-09 | 17:50

Rammstein | 03-12-09 | 17:46
Is toch fijner inderdaad. Het wurgt ook gemakkelijker.

Jaap de Paap | 03-12-09 | 17:50

@CoJoNes | 03-12-09 | 17:34
Staat in de download. Thnx voor de tip.

Lets Kuttekrap | 03-12-09 | 17:49

Ik heb het allang gezien. Meer buddy's als pedo's.
En nu nooit meer zeggen dat bij GeenStijl
geen menslievende reaguurders komen!

Adje Rem | 03-12-09 | 17:49

Jaap de Paap | 03-12-09 | 17:39
Nee, dan liever je pij.

Rammstein | 03-12-09 | 17:46

Cortes | 03-12-09 | 17:41
Ik zat te denken, pedobuddy zou een mooie taakstraf zijn voor jongerentuig.

Vieze Tonnie | 03-12-09 | 17:46

Maximum leeftijd buddy is ook al bekend: 12 jaar.

Pieter Bas | 03-12-09 | 17:46

Please, please pretty please, mag ik een keertje zn buddy zijn?

Adje Rem | 03-12-09 | 17:46

@Teun van het Tuinpad | 03-12-09 | 17:40: Pedofilie is een ernstige aandoening. Wie nog nooit een kind heeft beroerd en aangeeft met deze problemen te kampen, moet je direct helpen en prijzen om hun eerlijkheid.
Wie wel de fout in is gegaan, moet levenslang onder toezicht komen. Hoe wrang het ook klinken mag; dat is voor iedereen beter, ook voor de pedofiel.

Fleauxe | 03-12-09 | 17:44

-weggejorist-

titsme | 03-12-09 | 17:43

zovoklets | 03-12-09 | 17:41

Buddy en ik gaan toch SAMEN naar het bos, gezellie hoor.

John Steed | 03-12-09 | 17:43

fuckje | 03-12-09 | 17:36
roflol

zovoklets | 03-12-09 | 17:43

Kleuterneuqers zijn zóóó uit. buddy worden van een negert is het nu he-le-maal.

Datdanweerniet | 03-12-09 | 17:42

CoJoNes | 03-12-09 | 17:34
Waanzinnige film.

Rammstein | 03-12-09 | 17:42

En als een pedofiel aids heeft, krijgt ie dan twee buddies? Vragen, vragen.

aap-noot-mies | 03-12-09 | 17:42


John Steed | 03-12-09 | 17:24
John Steed | 03-12-09 | 17:31

Voor iemand die buddy wil zijn hou je veel afstand.

zovoklets | 03-12-09 | 17:41

Beter uit het vliegtuig gooien, die pedo's.

Smokum | 03-12-09 | 17:40

Fleauxe | 03-12-09 | 17:35
Vergeet die enkelband rondom zijn scrotum niet.
Echt, die mannen ( waarom zo vaak mannen ?) zijn niet te vertrouwen.
De neiging houden ze altijd.
Uit ervaring, heb zo iemand ooit aan het werk gehad, kan ik je vertellen dat die mensen dus echt ziek zijn.
Walgelijk.
Verder zal ik maar niet uitwijden, 'k heb net gegeten.

Teun van het Tuinpad | 03-12-09 | 17:40

fuckje | 03-12-09 | 17:36
LOL!

Rammstein | 03-12-09 | 17:39

*padvinderspet en korte broek klaarlegt voor sollicitatie*

Jaap de Paap | 03-12-09 | 17:39

Is er een minimumleeftijd?

fuckje | 03-12-09 | 17:36

Als die buddy 24/7 bij hem aanwezig is, een wapen draagt en met 'brigadier' kan worden aangesproken. Dan ben ik voor. Elke andere variant is te dom om over te spreken.

Fleauxe | 03-12-09 | 17:35

zovoklets | 03-12-09 | 17:19
Ik ook, wil best pedobuddy zijn.
Op mijn werkbank zijn een aantal buitengewoon scherpe messen en sterke tangen te vinden.
Plus een loeihete microflame. die vrolijk propaan en zuurstof door elkaar mengt tot een snerpend blauwe, zeer precieze soldeervlam.
Laat mij maar even ....

Merlot | 03-12-09 | 17:32

Dur(al)ex | 03-12-09 | 17:27

U heeft groot gelijk. Gaat u overigens mee naar het bos? Mag u deze meenemen:


www.vandykerifles.com/images/custom-ri...

Oh ja, vergeet u de jassen niet, neem ik de buddies mee.

John Steed | 03-12-09 | 17:31

zeg maar jansen | 03-12-09 | 17:28 En dan zul je zien dat ie kleuren bedoelde.

zeg maar jansen | 03-12-09 | 17:30

Ja, ik wil wel. Zodat ik 'm meteen onder z'n kloten kan schoppen bij geval.
En aan een lettergreep heb ik genoeg. "Kleu" is al schoppen.

zeg maar jansen | 03-12-09 | 17:28

bello | 03-12-09 | 17:26
Ook een soort trekken aan kleine leutertjes.

Merlot | 03-12-09 | 17:28

@john steed

Great minds think alike..... maar mijn plan blijft beter. Een gewei zou zelfs de domste pedo achterdochtig doen worden

Dur(al)ex | 03-12-09 | 17:27

Ik word edcht helemaal spuugmisselijk van die zieligheidscampagne in de gesubsidieerde- en andere policormedia, aangestuurd door de
"Hij wordt overal geweigeeeeerd, wèèèèhhh ... onrecht ....".

Ja verdomme, maar wél omdat hij weigert om de begeleiding/controle te accepteren, die volgens zijn behandelaars nodig is omdat hij de ernst van zijn daden ook na ál die jaren "behandeling" nog steeds ontkent.
Wat mij betreft flikkeren ze die klootzak om die reden de bak weer in, of naar longstay zonder eruit te mogen!
Die is overduidelijk onverbeterlijk.

Merlot | 03-12-09 | 17:27

Die kamelenmelkerij lijkt me wel leuk.

bello | 03-12-09 | 17:26

Misschien wil Aerts wel een buddy worden van 1 van deze jongens.

Aerox | 03-12-09 | 17:26

-weggejorist-

wim6880 | 03-12-09 | 17:25

Kun je als snelheidsovertreder ook een buddy krijgen? Of is het gewoon betalen en oprotten?

synchronicity | 03-12-09 | 17:25

Ik wil buddy worden....... elke dag een nieuwe pedo naar de vuilverbranding.

Cynisch | 03-12-09 | 17:25

Kom maar Sytze dan gaat er een (heel) andere wereld voor je open. Ben blij dat die kleuterneuker uit Eindhoven is opgerot :)

Maxyaeroxy | 03-12-09 | 17:25

Steed wil best buddy worden van een veroordeelde pedofiel. Gaan we gezellig samen in het bos jagertje spelen, hij met een aan z'n kop gebonden gewei en Steed met dit:

www.military.com/pics/SoldierTech_AS50...

John Steed | 03-12-09 | 17:24

Klusjes Teun, klusjes..

Teun van het Tuinpad | 03-12-09 | 17:24

Estudent | 03-12-09 | 17:21
Dat was toch in Canada ?

Rammstein | 03-12-09 | 17:24

heb een mooi jasje voor je meegebracht voor onze boswandeling.... echt bont.... nee hoor joh. Het is helemaal geen jachtseizoen.....

Dur(al)ex | 03-12-09 | 17:24

@Moskolov
Ga lekker tokkie achtig doen bij een wedstrijd in de kuip.

Estudent | 03-12-09 | 17:23

Mag je de pedo ook klusje laten doen, als "buddy" zijnde ?

Teun van het Tuinpad | 03-12-09 | 17:23

@Cortes | 03-12-09 | 17:20
Meer een krokodil. Die vent heeft 2 maal 2 rijen tanden.

Lets Kuttekrap | 03-12-09 | 17:23

Ik heb wel even 10 minuten tijd voor zo'n gast gegarandeerd dat hij nooit meer kinderen lastig valt.

tjeemig | 03-12-09 | 17:23

'Mijn naam is Dofiel, P. Dofiel. Merci dat u er bent.'
'Dag mijnheer Dofiel! Ik ben *kuch* Uddy, B. Uddy *hoest*. Gaat u mee naar de spoedcursus 'Abseilen zonder touw: iedereen kan het'? Fijn, stapt u maar in!'

Krachtmeester | 03-12-09 | 17:23

Lebowski Achiever | 03-12-09 | 17:18
The plane ! The plane !

Rammstein | 03-12-09 | 17:23

Cortes | 03-12-09 | 17:20
Anders zoek je gelijk even alle feauteaufucks van de weledelgestrenge heer A. v.d. Berg op. Daar heeft hij ook diezelfde gore bek namelijk.

titsme | 03-12-09 | 17:22

@ Cortes
Nee dat ga jij niet doen!!!!!

Nacho_Vidal | 03-12-09 | 17:21

Schijnt best goed te werken.. Ze hebben het van de amerikanen gejat dat idee.

Estudent | 03-12-09 | 17:21

Leuk op pad met een kleuterpeuterkinderneuqert

Stiften | 03-12-09 | 17:20

Ik wilt ook wel een "Buddy" worden. Ik zou hem, als een goede vriend betaamt, een "wijze les" willen leren.

Aad Teïst | 03-12-09 | 17:19

DIE KOP! Het zijn altijd dezelfde gasten. Een korte test om de pedofiel eruit te pikken: http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=spot_the_pedo

Nacho_Vidal | 03-12-09 | 17:19

Ben wel bereid om buddy te worden van een pedofiel.

zovoklets | 03-12-09 | 17:19

Die arme zielige kleuterneuqers toch
Er zijn vast veel gegadigden die ze uit hun lijden willen komen verlossen

Tobi | 03-12-09 | 17:18

waarom nou weer Fantasy Island hier, man. Zoek 't ff in Limburg, ofzo!

Lebowski Achiever | 03-12-09 | 17:18

Sprookjewonderland is voorlopig gesloten, zullen we toch moeten uitwijken naar de Efteling ?

Andreas B. | 03-12-09 | 17:18

Mutsaerts. Word in je kont genomen. Handen af van Enkhuizen.

Moskolov | 03-12-09 | 17:18

@Benman | 03-12-09 | 17:17
En zonder pretparken met kinderen als het even kan

Hageneesch | 03-12-09 | 17:17

Waar kan ik me aanmelden?

Conan de Rabarber | 03-12-09 | 17:17

Stuur Rut maar eens af op de mensen die zo graag buddy van een pedo willen. Krijg je vast leuk beeldmateriaal.

Post-modernist | 03-12-09 | 17:17

Zet al die viezerikken gewoon als elkaars buddy op een verlaten booreiland met alle voorzieningen die ze op het vaste land ook hebben. Behalve internet en OV natuurlijk.

Benman | 03-12-09 | 17:17

En is een buddyt met kinderen ook welkom?

Hageneesch | 03-12-09 | 17:17

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken