Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Nout Wellink: "Sleep Pieter Lakeman voor de rechter"

jumpyoufuckers.jpgNee, dit geloof je niet. Nout Wellink, de DNB Chef Pipo Die Desondanks De Kredietcrisis Niet Zag Aankomen En Nog Steeds Op Zijn Stoel Zit wil Pieter Lakeman vervolgen om diens oproep "je geld weg te halen bij DSB Bank". Whatever happened to free speech in dit land? Oh hell. Fuck Wellink. Pieter, we doen met je mee. Komt ie dan he! Haal uw geld weg bij DSB. Haal uw geld weg bij ING. Haal uw geld weg bij Fortis. Haal uw geld weg bij ABN/Amro. Zeg uw Raborekening op. Koop nooit meer bij Albert Heijn. Doe de Volkskrant de deur uit. Laat u uitschrijven bij de Gereformeerde Kerk. Ga weg bij Ziggo. Dump uw aandelen Unilever. Cancel uw abo op HP/deTijd. Zap weg bij Beagle van de VPRO. Haal Buienradar uit uw bookmarks. Vlieg nooit meer met KLM. Stop met neuken met Durex Condooms. Ga niet naar Berlijn. Eet geen bamiballen en lees alleen nog boeken met harde kaft. Zeau, kom maar. Sue ons. Update: ANP doet lekker mee met demoniseren van ING.

Reaguursels

Inloggen

SCHANDALIG;

Zie 'm met zijn clubje zitten bij brrrrrClairyPolakbrrrr. En die Van Goor met zijn poffertjes... gatver. Probleem is dat alle tokkies er weer instinken en voor ome Dick de kassa weer gaat rinkelen.

Rosseau | 08-10-09 | 22:38

"Sleep Nout voor de rechtert"

grote haas | 06-10-09 | 11:08

Die Nout, hij maakt zich met deze actie onsterfelijk belachelijk. Banken en verzekeringen hebben zich al jaren oneigenlijk met valse of halve informatie verreikt over de ruggen van hun cliënten . Nu geeft iemand tegengas op misschien wel een onorthodoxe wijze en krijg je dit gejank. Wat een giller.

mooi wark | 06-10-09 | 00:45

gaat dit over die (ex) pliesie agent die zijn "vrienden" helpt met een persoonlijke lening en daarvoor slechts 25% rente vraagt? Lieve man hoor, ook goed voor zijn vrouw en kinderen

neemjemoederindemali | 06-10-09 | 00:27

De oproep om je geld van de bank te halen zou geen probleem zijn indien de banken voldoende dekking zouden hebben.
Daar zit het probleem dus(bij de banken): de dekking.
Geld zou gedekt moeten zijn d.m.v. bv. goud of andere edelmetalen.
Deze zogeheten "fractional reserve" is in zijn geheel losgelaten en er is nog slechts 1% van het in omloop zijnde geld gedekt door goud ed.

Eindconclusie: Het huidige kapitaalsysteem van oneindige geldgroei heeft gefaald.
Als de bobo''s dat nou een concludeerden dan kunnen ze gaan werken aan een nieuw systeem: een nulsummum systeem.
Waarbij er dus balans is tussen het in omloop zijnde geld en de dekking daarvan.
Alles in de economie moet in balans zijn anders, zo ook de geldbalans.

pindaboer173 | 05-10-09 | 22:10

Is Pieter Lakeman van de Rabo?

juriste | 05-10-09 | 17:59

Ziggo heb ik al opgezegd, NRC Handelsblad houd ik nog aan. DSB bank ken ik niet, dus zegt mij niets. Oproepen tot het weghalen van al het geld is in feite free publicity, want Wouter Bos heeft gezegd dat het geld garandeerd is door de overheid tot 100.000 euro. De kans is dan dat DSB de rente verhoogt om de spaarders van de ING weg te halen en dan is de ING de dupe daarvan.

juriste | 05-10-09 | 17:57

Als ik moet kiezen tussen Lakeman of Wellink?

Lakeman!

klodder | 05-10-09 | 17:37

Inderdaad voor de streepjespakkenmaffia is de boodschapper de boosdoener

Een Soort Iets | 05-10-09 | 17:12

Sleep liever Dirk Scheringa voor de rechter, Noutje!

LastShadowPuppet | 05-10-09 | 17:09

-weggejorist-

Ophitsert | 05-10-09 | 17:04

Haal uw geld weg van de Nederlandse bank.... oh fuk dat kan niet. Anyway, als ik geld had bij DSB zou ik het weggehaald hebben met of zonder Lakeman. Wat een teringbedrijf is dat, Lakeman hoeft mij niets te vertellen, ik kan zelf ook wel zien dat de leiders van DSB schobbejakken zijn.

granaatwerper | 05-10-09 | 16:55

Pieter Lakeman is een held!
Haal uw geld inderdaad weg bij de oplichters van de DSB

Een Soort Iets | 05-10-09 | 16:52

Nee, door de democraten. Die wilden geen regulering van de bank- en verzekeringssector. De republikeinen wel. Maar de democraten krijgen altijd bakken campagnegeld van de bank- en verzekeringssector en hebben decennialang iedere poging tot regulering tegengehouden.

Je praat dus poep.

anti020front | 05-10-09 | 14:45
Jij snapt er echt heel weinig van.... de republikeinen zijn de grote aanstichters van deze kredietcrisis,dit alles is onder Bush ontstaan,mega lage rente kon niet anders dan dit grote kredietcircus om laten slaan in de grootste kredietcrisis ooit.
Ook moesten onder hem de hypotheekbanken hypotheken verstrekken aan mensen met schulden,groete schulden in ruil voor grote bonussen voor de medewerkers van de banken.
Die moesten dag in dag uit hypotheken afsluiten bij die mensen,je reinste colportage.

Onder Bush mooest en zou die beurs naar megahoogtes worden gedrukt want meneer deed het toch zo goed wat economie betreft.
Niets was minder waar.... deze man heeft alles laten verslonsen,overal waar geld te halen viel werd het zich toegeeigend was ie te vinden.... in ruil voor heel veel geld voor zijn vrienden die de miljarden om de oren vlogen.

Bush wordt hier ooit nog voor aangeklaagd,er zijn zoveel bewijzen tegen hem en zijn compaenen,die komen daar niet zomaar mee weg.
Het wachten is erop dat de wereldeconomie weer een beetje in rustiger vaarwater komt,dan kunnen alle pijlen op hem en zijn vrienden gericht.

baatstra | 05-10-09 | 16:48

sorry pritt, maar die luie klootzak van een wellink heeft wel gelijk. als iedereen zijn geld van de banken haalt, stort het syteem in. en daar zal jij ook niet blij van worden als het gebeurt

aight.. | 05-10-09 | 16:44

ING-site uit de lucht? Ik probeer al anderhalve week op Mijn Telfort mobiel te komen, moet ik mij nu ook zorgen maken over mijn aandelen KPN?

orandatomo | 05-10-09 | 15:52

AEGON = OPLICHTERS!!
Zeau, email bij Jeauris bekend, daarmee ben ik heel gemakkelijk te achterhalen (praktisch gesproken echte naam en adres) Sue me! Ik kan er niet op wachten deze stelling toe te mogen lichten in de rechtszaal!

cugel | 05-10-09 | 15:41

'Scheringa weg als DSB-topman'
Zondag 04 Oktober 2009 at 6:02 pm
Dirk Scheringa zal binnenkort aftreden als voorzitter van de Raad van Bestuur van DSB Bank en wordt opgevolgd door Robin Linschoten. Dat schrijft advocaat Dion Bartels in een nieuwsbrief, op basis van een 'zeer betrouwbare bron'.

www.blikopdebeurs.com/weblog1/pivot/en...

Rainmaker | 05-10-09 | 15:36

baatstra | 05-10-09 | 13:26
Nee, door de democraten. Die wilden geen regulering van de bank- en verzekeringssector. De republikeinen wel. Maar de democraten krijgen altijd bakken campagnegeld van de bank- en verzekeringssector en hebben decennialang iedere poging tot regulering tegengehouden.

Je praat dus poep.

anti020front | 05-10-09 | 14:45

Toch heeft Nout een punt. Het is dankzij het feit dat de oproepert niet al te veel aanzien geniet en dus niet genoeg lieden heeft weten te mobiliseren, maar ik zou als ik Dirk was, die 45 miljoen die weg is qua rente op de roepert verhalen. Wat een debiele en criminele actie.

Drs.. Gelul | 05-10-09 | 14:07

Alles gedaan, alleen neuk ik nog met Durex

Boris Poepnagel | 05-10-09 | 13:58

Alle adviesen zijn al opgevolgd. Ik eet alleen nog wat ik uit eigen tuin haal. Geld is zoooooo september 2009.
En voor de rest leun ik nu achterover en laat de rest van de BV Nederland voor mij betalen.
Ik las op zaterdag nog dat je er makkelijk 1600 Euro brutto overhoudt aan het nietsdoen.

acac | 05-10-09 | 13:37

Alle linkse idioten moeten van functies af wat met geld te maken heeft.

pascallo | 05-10-09 | 13:00
En laat nu juist deze grote kredietcrisis zijn ontstaan door de republikeinen.... rechts dus

baatstra | 05-10-09 | 13:26

Alle linkse idioten moeten van functies af wat met geld te maken heeft.

pascallo | 05-10-09 | 13:00

-weggejorist-

rechercheur | 05-10-09 | 12:53

Nout moet niet zeuren: met DSB als zondebok wordt het imago van andere banken en passant weer een beetje opgepoetst. Terwijl die er dezelfde praktijken op na houden maar dan met iets minder in het oog springende marges. Boefjes zijn het, allemaal!

doe eens niet | 05-10-09 | 12:46

Die Wellink is idd wel lachen. Jammer dat hij een serieus beroep heeft gekozen waar hij de hersentjes simpelweg niet voor heeft.

ReligionSucks | 05-10-09 | 12:42

Van mij mag die DSB wel ophouden met te bestaan en hoe dat gebeurt kan me weinig schelen. Aangezien die overheid niet ingrijpt, JPB Dirkie wel een toffe vent vindt, is al het geld opnemen en de boel failliet laten gaan een goede optie. Lullig voor de schuldeisen, had je maar geen zaken moeten doen met Dirkie.

Osdorpertje | 05-10-09 | 12:36

Hij heeft gewoon gelijk. Vervolgen die hap.

Statler en Waldorf | 05-10-09 | 12:34

beetje off-topic maar eigenlijk ook weer niet.
Geert Wilders: Sleep Eberhard van der Laan voor de rechter.
Al meer dan 8000 hits vanochtend:
www.watkostdemassaimmigratie.nl/

ecologiste | 05-10-09 | 12:28

anti020front: sleep Nout Wellink voor de rechter. En Wouter Bos ook. En Gerrit Zalm.

anti020front | 05-10-09 | 12:19

Als lakeman niks had gezegd,zaten ze nu bij de DSB nog met d'r armen over elkaar.
Iets met actie reactie.Kan menig ambtenaartje een voorbeeld aannemen,die dienen gewoon hun tijd uit,en doen geen flikker.

fleurtje | 05-10-09 | 12:19

ik weet er nog een
haal uw geld weg bij de dsb

harob | 05-10-09 | 12:17

geurtje | 05-10-09 | 12:05
Meer hectares? Zwembadje d'r bij?

Berserker Nr. 1 | 05-10-09 | 12:11

Berserker Nr. 1 | 05-10-09 | 11:46
geld is een abstractie. er ligt een gun onder mijn bed. hectares zat.
ik ben d'r klaar voor.
maar ga nou toch weer geld zitten verdienen.
what for eigenlijk?

geurtje | 05-10-09 | 12:05

Berserker Nr. 1 | 05-10-09 | 11:49
Hein de Kort, laat maar, lang verhaal.

Rammstein | 05-10-09 | 12:00

Jammer dat er zoveel mensen nu Nout willen weghebben omdat hij niet precies heeft verteld wat ze moesten doen vlak voor de crisis, terwijl ze Nout altijd al een bemoeial vonden. Wat lul je, betalen zul je!

Inferi0r | 05-10-09 | 11:53

Was het niet onze Nout die voor de crisis al wist te vertellen dat de grootste tokkies het hardst getroffen worden door de crisis en ook het hardst naar anderen wijzen na de crisis?

Sowieso +1 voor Wellink, die man waarschuwde altijd al en elk pauper lachte hem uit. Ik gun mensen zelden het pluche als onder hun verantwoordelijkheid iets fout is gegaan maar dit keer wel.

Inferi0r | 05-10-09 | 11:51

Rammstein | 05-10-09 | 11:31
Wa's in vredesnaam een Bjökke? Moet denken aan netkousen, maar vermoed dat het wat anders is.

Berserker Nr. 1 | 05-10-09 | 11:49

geurtje | 05-10-09 | 11:30
In feite maakt het niet uit wat je als basis neemt, uiteindelijk gaat het er om of mensen er vertrouwen in hebben. Nu is er ook geen basis en je ziet dan ook dat als het vertrouwen ook maar even onder druk komt te staan het hele systeem staat te wankelen.

De delfstoffen die jij noemt hebben geen van alle absolute waarde. Eigenlijk is het wel mooi dat 'vertrouwen' de grondslag is voor geld en daarop gebaseerd handelen. Het zou alleen niet persé via banken moeten hoeven lopen en er zou niet een staatsmonopolie moeten zijn op de uitgifte van geld. Als ik nu een vordering op jou heb, kun je die altijd voldoen met betaling met een wettig betaalmiddel (een getalletje op je bankoverschrijving of cash) en moet ik daar genoegen mee nemen, ook al zou ik liever betaling in goederen of mogelijk zelfs diensten willen hebben. De wet voorziet daar niet in, je hebt de lokale munt maar te accepteren.

Ik was daarom ook niet zo'n voorstander van de euro en al helemaal niet van een wereldvaluta. Alle macht wordt op die manier uit handen gegeven aan degene die geld kan scheppen - als gezegd, uit niets.

Vrees dat we het er mee moeten doen. Ik post het maar even, omdat vrijwel niemand weet (als je zo eens rondvraagt) wat geld eigenlijk is, afgezien van de paar muntjes in je portemonnee.

At the end of the day kun je beter een woning hebben met wat landbouwgrond waarop je wat koeien hebt lopen en groenten kunt verbouwen. Tegen de tijd dat dit noodzaak blijkt, kan het geen kwaad zeer zwaar bewapend te zijn, want een hongerig mens eet wat hij aan voedsel tegenkomt.

Er is geen redding, zo zit het, maar dat wist je waarschijnlijk al.

Berserker Nr. 1 | 05-10-09 | 11:46

Iedereen doet maar. Straks roept Wilders nog dat Eberhard vervolgd moet worden.

poppermotje | 05-10-09 | 11:43

Nout Wellink is zijn volgende baantje alvast aan het veilig stellen.

El_Guapo | 05-10-09 | 11:42

Schrap het salaris van Nout! Wanneer moet ik voorkomen?

lichtpunt | 05-10-09 | 11:41

@ Rammstein 11:05 wat is er mis aan ons mooie, levend(ig)e Nederlands? Het Engels, dat ook hier te pas en te onpas wordt gebruikt, is allang niet meer een taal, maar een doods communicatiemiddel.

Sendis | 05-10-09 | 11:40

'Sleep Pieter Lakeman voor de rechter'.
Terecht.
In Rusland wordt je afgeschoten door de GRU.
Iedereen moet eerst zijn eigen hebzucht maar eens beheersen.....

killermiller | 05-10-09 | 11:35

Lakeman doet gewoon zijn werk, hij doet dat goed en de mensen voor wie hij in dienst is zijn tevreden. Hij mag toch zeggen wat hij wil? Nout is precies het tegenovergestelde, een ongelooflijke loser namelijk, incapabel als de neten. Gewoon benoemd ook nog.

Jelotchka | 05-10-09 | 11:32

Ik zeg nog een keer: Al ons geld opnemen bij welke bank dan ook en pas terugstorten als we er een gratis ziektekosten, levens-, auto-, en inboedelverzekering bij krijgen!
Ons geld samen is meer dan genoeg om dat in te dekken en dan mogen zij weer lekker verder gokken met andermans bezit, om hun bonussen te bekostigen.
En dan niet bij de staat janken als ze het weer verloren hebben door onderling vals te spelen!

ingelogd | 05-10-09 | 11:31

Berserker Nr. 1 | 05-10-09 | 11:25
*haar Bjökke nog even niet weggooit*

Rammstein | 05-10-09 | 11:31

Berserker Nr. 1 | 05-10-09 | 11:25
ik denk ook dat die total collapse verfrissend zou werken, hoe sneu voor mezelf nu ook as you know. met een rondje quillotine na.
kop en munt moeten rollen.
veel slechter dan we het nu hebben georganiseerd, kan het daarna toch niet worden?
maar goud, diamanten, andere delfstoffen als standaard nemen?
kan daar niet iets geheel anders voor in de plaats komen? iq? testosteron? vierkante meters ja. bbk's? iets virtueels?
oh verlicht despoot, maak uw entree.

geurtje | 05-10-09 | 11:30

Het lullige blijft natuurlijk dat er voor het nu bestaande bancaire systeem, gebaseerd op lucht als het is, niet een echt alternatief voorhanden is. Zou je dat al willen invoeren, dan zou dat zeer geleidelijk moeten gaan. De kans dat het tot een succesvolle invoering komt van een alternatief bancair systeem acht ik nihil. Denk dat daarvoor een Total Collapse van het systeem voor nodig is, iets waar ook niemand op zit te wachten.

Herinvoering van de gouden standaard zou een begin kunnen zijn, maar ook dat is in wezen een kwestie van vertrouwen (of je goud wat waard vindt - het is maar een metaal, nou ja, het glimt na bewerking). Overigens is er niet eens zo heel veel goud voorhanden, dus ook dat zou weer 'opgepompt' moeten worden. 't Is beter dan niks. Zelf heb ik liever onroerend goed. Dat loopt niet weg en je kunt er in wonen (heb je alleen grond, kun je altijd nog een hol graven en zelf je Ikea-meubeltjes bij elkaar sprokkelen).

Berserker Nr. 1 | 05-10-09 | 11:25

"Zeau, kom maar. Sue ons."
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren, een overheersend roze getinte website heeft natuurlijk al een stuk minder autoriteit en recht van spreken dan het fenomeen met wereldfaam Pieter Patricia Lakeman.

Timooooo | 05-10-09 | 11:23

wel link die wellink...
*ik weet, kan beter*

Interpoolbal | 05-10-09 | 11:22

@ Rammstein | 05-10-09 | 11:05

Ik snap wat u bedoelt. Tegenwoordig wordt de boodschap versluierd! Eberhard doet er flink aan mee, maar ik hoop dat Geert hem achter de tralies krijgt wegens het verzaken van zijn bestuurdersplicht.

ecologiste | 05-10-09 | 11:19

Ik wil ook wel eens voor de tafel staan: Sleep Nout Wellink voor de rechter. Als verantwoordelijke voor het onbenul en imcompetentie van DNB, waardoor schuldig aan miljardenverlies voor de Nederlandse bevolking. Als DAT geen 'ernstige en verwijtbare nalatigheid' is, wat is het dan in godsnaam nog wel?
Oh ja, dat jij twee kilometer te hard rijdt op de verlaten autosnelweg om 11 uur 's avonds. Daarvoor zul je boeten, stom stuk vreten. Had je ook maar directeur van de DNB moeten worden. Mag je ongestraft blunderen, incompetent wezen en nog een grote bek opzetten tegen anderen ook... En vrijheid van meningsuiting betreft uiteraard alleen het goedpraten van je eigen blunders. Voor de rest moet elk kritisch geluid zijn bek houden, punt uit!
Tot voor de groene tafel, meneer De Nederlandse Blunderaar!

blaster | 05-10-09 | 11:18

web_krijter | 05-10-09 | 11:07
Te beginnen bij jou!
Ophoeren dus!

Merlot | 05-10-09 | 11:16

Van mij mag iedereen doorwerken na zijn of haar 65ste behalve Nout.

Teun van het Tuinpad | 05-10-09 | 11:12

Ja dikke, ga niet langs start, ga rechtstreeks naar de gevangenis.

..zapper | 05-10-09 | 11:11

Wellink zal wel veel vriendjes in den haag hebben .
maar die man had al lang op moeten rotten.

gerrit5042 | 05-10-09 | 11:11

En Nout wellink aan de zijne

yokiamy | 05-10-09 | 11:07

Alles de deur uit, Volkskrant eerst, als het aan Geenstijl ligt, als het in ieder geval de Televaag maar niet is waar ze vuistdiep inzitten.

nie0 | 05-10-09 | 11:07

Waarom zou je je geld weg willen halen bij een bank? de overheid betaalt me tot 1 ton toch terug als de bank omvalt, dus waar maak je jezelf druk om?
Laat die Lakeman aan zijn pik gaan sjorren ofzeau

yokiamy | 05-10-09 | 11:07

Omdat er een oproep tussen staat die de web_krijterjes thuis hard raakt zeg ik:
1 - Lees geen Geenstijl!
2 - Kijk niet naar PowNed!
3 - Zeg lidmaatschap PowNed op!
So, We're even!

web_krijter | 05-10-09 | 11:07

ecologiste | 05-10-09 | 10:51
De reclame bestaat nog wel, het model huppelt nu rond in een burkini.

Sendis | 05-10-09 | 11:02
Why ?

Rammstein | 05-10-09 | 11:05

ING is trouwens gewoon bereikbaar, maar was inderdaad gisteravond en vanochtend vroeg niet te bereiken.

Het blijft toch een raar verschijnsel dat je niet zou mogen oproepen je geld, je eigen geld, bij een bank weg te halen. Gevolg kan zijn dat de bank omvalt, omdat een bank doorgaans nauwelijks eigen vermogen heeft en haar schulden aan de rekeninghouders financiert met vorderingen op mensen/bedrijven die van diezelfde bank geleend hebben, en dat maal factor 20 of 30. De basis daarvan is lucht, ofwel vertrouwen in het 'systeem'. Krijg je een bankrun (wat bij DSB niet eens zoveel voorstelt), dan komt de bank in de knoei met de verhouding ingelegd geld versus uitgeleend geld.

"Give me control of a nation's money
and I care not who makes the laws."
Mayer Amschel Rothschild

Nu private partijen de mogelijkheid hebben geld te scheppen uit niets (giraal geld, dat is niet meer dan het intypen van een getalletje op een computer) en zonder enige werkelijke dekking, is het niet zo verwonderlijk dat Nout begint te piepen, zoals elke luchtfietser wel verplicht is te doen. In feite staat ook hij machteloos, iets wat een Rothschild goed begrepen heeft.

Berserker Nr. 1 | 05-10-09 | 11:04

Ik heb niks op met Wellink, eersteklas lutser uit de CDA stal, maar hij heeft in dit geval wel gelijk. Ze, Dirk c.s., zouden Lakeman moeten aanklagen omdat hij moedwillig de belangen van spaarders, depositohouders en werknemers bij de DSB beschadigd. Maar ja, van mij mogen eigenlijk al die kudt bankiers, op ASN en Triodos na, ophoepelen, want feitelijk zijn het allemaal onbeschaamde graaiers die nu weer verder feestvieren op de rokende puinhopen van de kredietcrisis. En wie betaalt de rekening, de massa, want dat is kassa.

60CX | 05-10-09 | 11:04

Haal uw geld weg bij DSB. done!
Haal uw geld weg bij ING. done!
Haal uw geld weg bij Fortis. done!
Haal uw geld weg bij ABN/Amro. alleen voor de hypotheek moet ik dan maar blijven.
Zeg uw Raborekening op. done!
Koop nooit meer bij Albert Heijn. waar hebben we anders de lidl voor.
Doe de Volkskrant de deur uit. nooit gelezen
Laat u uitschrijven bij de Gereformeerde Kerk. done!
Ga weg bij Ziggo. done!
Dump uw aandelen Unilever. done!
Cancel uw abo op HP/deTijd. done!
Zap weg bij Beagle van de VPRO. doen!
Haal Buienradar uit uw bookmarks. done!
Vlieg nooit meer met KLM. done!
Stop met neuken met Durex Condooms. niet nodig!
Ga niet naar Berlijn. niet van plan!
Eet geen bamiballen. done!
lees alleen nog boeken met harde kaft. done!

en nu!?

kyriaap | 05-10-09 | 11:03

Kan het wat minder Engels in de artikelen?

Sendis | 05-10-09 | 11:02

Ik heb een hekel aan Nout, maar deze schadeclaim gaat er zeker komen! En volkomen terecht ook. De oproep die Pieter Lakeman deed was volkomen onverantwoord. Geloof mij: als het goedkomt met DSB en de storm over is laat Dirkje geen spat heel van Pieter!

WakkereNL | 05-10-09 | 10:59

LOL@Teun van het Tuinpad | 05-10-09 | 10:16

Fleauxe | 05-10-09 | 10:56

@Pritt
Bepaalde mensen in deze wereld hebben autoriteit en somige iets minder. De heer Lakeman heeft enige autoriteit en zou verstandiger moeten zijn hoe deze te gebruiken. Zijn doel is mogelijk nog slechter geweest. De DSB failliet helpen waardoor alleen zijn eigen vriendjes door de curator worden geholpen en andere mensen zoals jij en ik waarschijnlijk achter het net vissen. Niet dat ik bij de DSB zit maar dit terzijde. Ik ben ook niet voor AZ trouwens. Mensen met autoriteit in deze wereld krijgen daar gratiesz en voor niets een taak bij en die taak die heet verantwoordelijkheid. Met autoriteit dien je verantwoordelijk om te gaan. Stel dat Wellink aan het begin van de crisis had opgeroepen om je geld maar thuis cash in een oude sok te stoppen omdat er wel eens banken zouden kunnen gaan omvallen had hij daarmee zelf de totale ineenstorting van de Nederlandse economie veroorzaakt. Snapt u dat Pritt? Gelukkig bent u meneer Pritt toebedeeld met een gepast kleine hoeveelheid autoriteit. De autoriteit van GS strekt gelukkig niet verder dan toiletreinigerpolls en andere canards.

Bergverzet | 05-10-09 | 10:53

Pieter Lakeman riep op aan de klanten om al het geld van de DSB bank te halen zodat deze failliet zou gaan. Vervolgens kon hij dan via zijn stichting het geld claimen bij de staat zodat wij allen dit kunnen gaan betalen. Wat een idioot zeg!!

Bodde | 05-10-09 | 10:53

@ Rammstein | 05-10-09 | 10:34

Aha Klaus Doldinger. Vroeguh, een jaar of 2-3 terug (het gaat snel in deze internettijd) kon je die clip nog zien op youtube. Wild Freshness 1970. Kom daar nu eens om. Zeker ook Verboten en Angeklagd.

ecologiste | 05-10-09 | 10:51

andre9738 | 05-10-09 | 10:47
Het schijnt dat Dirk goed Drommelsch kan zeggen..

Teun van het Tuinpad | 05-10-09 | 10:49

Lakeman heeft precies datgene gedaan wat Nout Wellink tijdens de Icesave affaire nagelaten heeft namelijk het publiek tijdig waarschuwen voor een naderend faillisement van de bank en heeft bovendien het publiek attent gemaakt op de schurkenpraktijken van de DSB. Allemaal zaken waar Wellink zelf dik betaald voor wordt en wat hij nagelaten heeft te doen. Ik weet dus wel iemand die ik eerder voor de rechter zou willen zien voor ernstig ambtsverzuim en wanpresteren meneer Wellink.

Bigi Bana Boy | 05-10-09 | 10:48

Teun van het Tuinpad | 05-10-09 | 10:40
B1 hahaha van Bassie en Adriaantje maarja wie is dan de Baron?

andre9738 | 05-10-09 | 10:47

Jerry Nick | 05-10-09 | 10:38
Misschien is Minister van Financien Wouter Bos er straks weer "trots op dat de onderhandelingen in het weekend volledig geheim gebleven waren"?

Merlot | 05-10-09 | 10:42

De rechtse kerk moet wat harder naar zijn eigen voorban gaan roepen want zo schiet het niet op met die rechtse revolutie:
'Blom van Triodos moet het een gevoel van gerechtigheid hebben gegeven, dat zijn bank in de eerste twee kwartalen van dit jaar met 13 procent groeide tot EUR 2,7 miljard. Hij verwacht over een periode van vier jaar een verdubbeling van zowel het balanstotaal, klanten als kredieten. De nettowinst van Triodos Bank over het eerste halfjaar 2009 is met ruim 50 procent gestegen en kwam uit op EUR 5,7 miljoen tegenover EUR 3,7 miljoen in de eerste zes maanden van 2008. '

Einde van de Domheid | 05-10-09 | 10:41

zeg maar jansen | 05-10-09 | 10:35
En nu we het er toch over hebben, stoppen met Tirol!

Merlot | 05-10-09 | 10:40

Nout had beter de derde K van K3 kunnen worden.
Of B1.

Teun van het Tuinpad | 05-10-09 | 10:40

Deze keer heeft Nout gelijk. Als meneer Lakeman het niet eens is met de DSB handelswijze gaat hij eerst maar eens in discussie met DSB, helpt dat niet dan kan hij naar de rechter gaan. Zo werkt dat in Nederland ... Niemand is gebaadt bij dit soort acties.

Je Verzint Het Niet | 05-10-09 | 10:39

Die DSB oplichters zijn nu wel enigszins uit hun luie stoel gekomen. Om hun oplichterspraktijken ietsjes terug te draaien. Met koopsompolissen zijn ze gestopt! Waarom? Het is/was toch zo'n goed product?
Nou, er komen nieuwe koopsompolissen maar dan met een andere etiket/naam. Het zwembad van Scheringa, Wellink en Zalm moet toch weer gevuld worden. Liefst met geld ipv water.

wILL | 05-10-09 | 10:39

Gek, dat van de ING stond bij mij afgelopen week al aangegeven als 'gepland onderhoud'. Inderdaad, tot maandagochtend vroeg. Waarom wordt het dan ineens een 'storing' genoemd..?

Jerry Nick | 05-10-09 | 10:38

YouBastard | 05-10-09 | 10:16
LOL!!
De Bluffende Bankbanaan.
Iets voor de Vandersteen Studio's?

Merlot | 05-10-09 | 10:36

Het is gewoon echt dom wat die Lakeman deed, en heel onverantwoordelijk.
En de reden is gewoon eigen gewin, en hebzucht.

William_Gibson | 05-10-09 | 10:36

Nout hou je peaut stijf, zou ik zeggen.

kneuterzak | 05-10-09 | 10:36

Merlot | 05-10-09 | 10:35 Of jam van Flipje.

zeg maar jansen | 05-10-09 | 10:35

En ook geen Calvé pindakaas meer.

Merlot | 05-10-09 | 10:35

Wat Lakeman riep komt neer op het roepen van BRAND!!! in een bomvolle bioscoop.

~Johan | 05-10-09 | 10:34

Hoezo weg-zappen als je toch al je abonnement bij Ziggo hebt opgezegd?? :P

McVeigh | 05-10-09 | 10:34

Laat je niet verleiden door de geur van frisse limoenen.

Rammstein | 05-10-09 | 10:34

@ JanRap | 05-10-09 | 10:24

Maar deze waakhond is door de elite aangesteld en heeft hun op tijd aangeblaft, alleen tegenover ons, het volk, blaft en bijt hij wanneer het hem en zijn baasjes uitkomt. Noud Wellink is voor ons dus een valse hond.

ecologiste | 05-10-09 | 10:34

zeg maar jansen | 05-10-09 | 10:06
lol!

Einde van de Domheid | 05-10-09 | 10:30

watsinneneem | 05-10-09 | 10:27
Dat had je sowieso niet moeten doen.

Teun van het Tuinpad | 05-10-09 | 10:29

Als er maar één persoon is die vervolgd had kunnen worden dan is het Nout Wellink wel. Hij had door tijdig ingrijpen, hetgeen binnen zijn functie hoort, kunnen voorkomen dat het IJslandsaldo zo hoog kon oplopen en daarvoor de belastingbetaler werd gedupeerd. De Nederlandse overheid heeft het bedrag immers voorgeschoten.
Wat Lakeman heeft geadviseerd was in mijn optiek volkomen terecht. Door naar de letter van de wet te handelen kon scheringa zich verrijken ten koste van een grote groep mensen die niet in staat zijn om een overeenkomst begrijpend te lezen. Als onze rechtstaat conform de geest van de wet zou kunnen werken dan zat Scheringa nu een lange gevangenisstraf uit. En tot nu toe heeft Scheringa ondanks van al z'n beloften bijzonder weinig waar gemaakt. Als ik een rekening bij die bank zou hebben dan had ik 'm ook al lang opgezegd. Mocht de bank toch omvallen dan is het saldo (tot een ton) weliswaar gegarandeerd, maar het tijdstp waarop DNB uitbetaalt is maanden later, ZONDER compensatie van rente.

Ad337 | 05-10-09 | 10:29

Stop met douchen en ervaar de geur van Nout.

Teun van het Tuinpad | 05-10-09 | 10:28

luister niet meer naar marco borsato

watsinneneem | 05-10-09 | 10:27

Ik vergat nog te melden dat Nout wat mij aangaat mag springen..

Teun van het Tuinpad | 05-10-09 | 10:25

Haal geenstijl uit je favorieten!

relatief | 05-10-09 | 10:25

Een onterecht blaffende waakhond is net zo waardeloos als een waakhond die bij onraad z'n bek houdt.

JanRap | 05-10-09 | 10:24

zeg maar jansen | 05-10-09 | 10:20
De gevolgen misschien wel maar het woord op zich niet.

Teun van het Tuinpad | 05-10-09 | 10:22

@YouBastard

Elke oetlul met een paar hersencellen is er bij geweest op het moment dat ze de centjes gingen lenen. Kwestie van contractje lezen... en dat je dan zo dom bent om 1 of andere overbodige verzekering af te sluiten naast je veel te dure lening.... daar ben je zelf bij: www.independer.nl/hypotheek/intro.aspx...

oftewel, bezint eer gij begint!!

dasdaan | 05-10-09 | 10:22

... Dus de overwinning van AZ was gebaseerd op...............

Einde van de Domheid | 05-10-09 | 10:22

hee Nout vieze oplichter, weet je nog? Bilderberg 2007? Toen zat je ook al met die dikke vette reet van je in Istanbul! ja je weet de weg wel te bewandelen voor je eigen dagobert duck pakhuis maar toen heb je ook niets maar dan ook helemaal niets gedaan aan het gevalletje FORTIS. Op deze o o o zo geheime meeting heb je nog heerlijk even bijgebabbeld met je grote vriend Maurice Lippens en samen afgesproken om alles maar tot de laatste dag voor te liegen en nu een vingertje opsteken?

andre9738 | 05-10-09 | 10:20

Teun van het Tuinpad | 05-10-09 | 10:18 Dirks excuses zijn ronduit duur.

zeg maar jansen | 05-10-09 | 10:20

AbuTelfan | 05-10-09 | 10:18
Ik denk het wel.
Nederland heeft het gewoon veel te druk met mishandelde huisdieren en met wat brutaal straattuig om journalistieke en publieke druk uit te kunnen oefenen.

Einde van de Domheid | 05-10-09 | 10:20

.... krijgT hij gelijk. Excuses

AbuTelfan | 05-10-09 | 10:20

De meeste hypotheekklanten hebben zitten slapen, toen ze hun handtekening zetten. Of nog erger, ze zijn gewoonweg dom ! Zij konden hoogstwaarschijnlijk niet (meer) bij andere banken terecht, toen dus maar DSB ! De altijd op publiciteit beluste Lakeman zag zijn kans schoon en kwam met een totaal onverantwoorde oproep, hij vergat dat uiteindelijk de belastingbetaler de klos is als DSB of welke bank dan ook omvalt. Ik heb met NIKS met Wellink, maar hopelijk krijg hij gelijk !
Toegegeven: DSB komt door alle publiciteit met een oplossing (zeggen ze !) Maar of dat nou de verdienste van Lakeman is, waag ik te betwijfelen.

AbuTelfan | 05-10-09 | 10:18

zeg maar jansen | 05-10-09 | 10:16 excuses zijn goedkoop, dat dan weer wel.

Teun van het Tuinpad | 05-10-09 | 10:18

dasdaan | 05-10-09 | 10:15
Het verschil is nog steeds dat een banaan niet gaat dreigen en om meer gaat vragen met allerlei rare constructies.

YouBastard | 05-10-09 | 10:16

Scheringa heeft z'n excuses aangeboden aan z'n slachtoffers: "Maar als u nou even bijbetaald komt het allemaal best in orde".

zeg maar jansen | 05-10-09 | 10:16

De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. Wellink is incapabel. Diverse problemen en misstanden in de financiële wereld zijn niet door hem opgelost of aangepakt. DSB is er een van. Nu mensen "van de straat" aktie roepen en gaan nemen, schrikt hij plotsklaps wakker. Zelfs Bos had keihard commentaar op de DSB. En waar was Wellink toen dat gebeurde? Iemand op zo'n belangrijke post mag in dergelijke situaties niet onzichtbaar zijn. Hij wordt nu aktief, maar had dat al maanden geleden moeten doen.

koffieboer | 05-10-09 | 10:16

Fleauxe | 05-10-09 | 10:13
en gebruik je bankafschriften !

Teun van het Tuinpad | 05-10-09 | 10:16

Stem blanco of ongeldig!

faz | 05-10-09 | 10:16

Natuurlijk is er wat aan de hand bij DSB en ligt een failliet op de loer. Wellinck en Bos zijn wel de allerlaatsten die je hier moet geloven. Mafia is het .

Masturwasbeer | 05-10-09 | 10:15

Verstop de rechterlijke macht met nutteloze rechtszaken!

hozz | 05-10-09 | 10:15

Fleauxe | 05-10-09 | 10:13
Gebruik water net als Uw Islambroeders en zusters.

Einde van de Domheid | 05-10-09 | 10:15

Wat dikkie van de DSB gedaan heb is allemaal niet zo keurig. Alhoewel; als ik bananen inkoop voor 0,10cent en ik verkoop ze voor 1 euro en word hier vervolgens rijk mee, vindt iedereen het prima, zolang ik me belastingcentjes maar netjes afdraag. Vind Dhr Lakeman een gefrustreerd kwastje die graag op tv komt, maar hij heeft wel het recht om te zeggen wat er in zijn irritante hersens op komt.

... ben er nog niet uit!!!!
1-1

dasdaan | 05-10-09 | 10:15

Vrijheid van meningsuiting: DSB is kudt / Geert is kudt
Strafbaar?: DSB moet failliet / Geert moet deaud

Ik vind ook dat Lakeman aan de hoogste boom moet. Grote schande!

Da Buschauffeur | 05-10-09 | 10:14

het vertrouwen in de nederlandse bank is weg, dat is jammer maar dat zal nog 1 of 2 generaties zo blijven. de essentie van de hele crisis is dat toezichthouders hebben gefaald of niet hebben voldaan aan de verwachtingen.

ganzo | 05-10-09 | 10:14

der Einzige | 05-10-09 | 10:05
Misschien is het van een andere schaal, maar de buitenproportionaliteit is hetzelfde. Cartracks idem, dat kun je niet betalen met wat SMSjes.
Verder heeft Wellink misschien gelijk dat de DSB bank niet om zou moeten vallen, maar de overheid heeft dat wel HEEL erg lang halfhartig op toegezien. (Heb zelf natuurlijk geen DSB lening.)
Waar het mij vooral om gaat is dat als er een poesje in Helmond zijn pootje heeft gestoten dat het dan vanavond bij SBS6 op TV is en dat dist soort ranzige praktijken jaren kunnen woekeren voordat ze aan het licht komen!!!

Einde van de Domheid | 05-10-09 | 10:14

Ook al vindt men de oproep van Lakeman stom, hij moet het recht hebben om die oproep te doen. Nout Wellink, opperkluns, doet een suggestie die nergens op slaat; z'n zoveelste blunder. Wanneer wordt die man eindelijk eens uit z'n functie gezet? Zijn dubieuze rol in de kredietcrisis moest maar eens aanleiding zijn om te onderzoeken of hij strafbaar heeft gehandeld.

Fijnstoffer | 05-10-09 | 10:14

Boycot toiletpapier!

Fleauxe | 05-10-09 | 10:13

Dit wordt een Wellink-Nietink spelletje.

zeg maar jansen | 05-10-09 | 10:11

azijnseikerT | 05-10-09 | 10:06
Dat denk ik ook.
Ik vind dat je je nog zachtjes uitdrukt overigens.

Teun van het Tuinpad | 05-10-09 | 10:10

azijnseikerT | 05-10-09 | 10:06 Wellink wordt Nietink.

zeg maar jansen | 05-10-09 | 10:09

Stop met lezen van GeenStijl!
Zeg uw abonnement op mijn comments op!

mail cheauvinist pic | 05-10-09 | 10:07

Ik heb al uw bevelen opgevolgd, behalve dat Ziggo abo.
Wat nu?

Obelix | 05-10-09 | 10:07

Geld weghalen? Ik heb geen geld, ik doe iets met een plastic kaartje en dan is het goed in de winkel.

zeg maar jansen | 05-10-09 | 10:06

Nout Wellink had maar 1 taak en dat is het gezond houden van de financiele systemen hier in Nederland. Mag ik zeggen dat hij daarin gefaald heeft? Ik denk het wel.

azijnseikerT | 05-10-09 | 10:06

ING demoniseren lijkt me een goed plan, ik bankier al jaren bij deze bank en opeens moet ik geld gaan betalen over een bedrag wat ik niet in het rood sta.... want men heeft een bepaald bedrag gereserveerd wat ik rood mag staan en daarover moet rente of een vergoeding betaald worden, als dat geen DSB logica is.

Karel Kruizenruiker | 05-10-09 | 10:06

iedereen nú stoppen met werken, heel nederland failliet.

trivius | 05-10-09 | 10:06

De arrogantie straalt er al jaren van af sinds JPB aan de macht kwam. Natuurlijk de PvdA kon er wat van maar het is niet een kwestie van een partij maar van de gehele elite dus inclusief de hofhouding, de topambtenaren, de grote jongens directeuren van staatsadviserende organisaties, woningcorporaties, ziekenhuizen, ja ook de vakbeweging! etc. die elkaar de handen boven het hoofd houden en die waneer ze ontmaskert dreigen te worden naar beneden gaan trappen. Dat deden ze altijd al met hun lager ingeschaalde personeel wanneer die misstanden probeerden aan te pakken maar ze doen het nu ook openlijk tegen mensen die proberen NL weer een beetje gezond te maken en die niet willen behoren tot die verduvelde bestuursnetwerken. Geert wordt via via aangeklaagd en nu is Lakeman de pispaal.
Geert was vanochtend op de staatstv en zei dat hij een gerechtelijk onderzoek wil laten instellen naar Eberhard van der Laan. OK! +1 Geert. Probeer die lui zelf aan te paken.
En dus moeten we juist Wellink in het beklaagdenbankje zien te krjgen. De man met voorkennis van o.a. Icesave e.v.a. Helaas is echter de justitie in NL ook al in de handen van dezelfde hypocriete en supervileine hofhouding, die zo hun netwerk over NL gespannen hebben dat er geen ontkomen meer aan is. Een soort new worldorder maar dan in NL. Ik zeg dat ik wat ik nu geschreve heb over een aantal maanden waarschijnlijk niet eer mag schrijven want anders wordt ik opgepakt. Ik voorzie een politiestaat binnen enkele jaren in NL want de gepriviligeerden zullen hun positie nooit willen afstaan en zulen deze riante posities koste wat kost handhaven ook al moeten er naast de reeds tienduizenden slachtoffers die hun baan hebben verloren omdat ze te kritisch waren ook weggemoffelde doden gaan vallen.

ecologiste | 05-10-09 | 10:05

k-schaaf 9,53
Ali Baba uit turkije staat ook op die lijst.
Zullen de anderen ook wel rovers zijn.

Dostranamus | 05-10-09 | 10:05

@evdd:
Inderdaad.De ondergang van Carglass zou de totale ondergang van het avondland betekenen.Goed dat U er zo bovenop zit.

der Einzige | 05-10-09 | 10:05

Ik mis in het rijtje: haal je geld weg bij PowNed.

illuvatar | 05-10-09 | 10:04

Nout moet zn muil houden, nee Nout had zn muil open moeten trekken tegen dit gevalletje DSB. Maarja hij was het weekend natuurlijk druk druk druk in Istanbul Daar heeft ie samen met Bos en zn collega kneuzen besloten om de volgende luchtbel van 250 miljard chocolade ducaten te lanceren en zo het tekort vrolijk weg te poetsen.. en dat met het oog op 5 december komt alles gelukkig weer goed. Lang leve Nout! Weet iemand eigenlijk of ie zn 3e termijn nog gaat doen????

andre9738 | 05-10-09 | 10:03

Koop albums van Dries Roelvink!

Die Aardige Draak | 05-10-09 | 10:01

ING is nog steeds niet echt in de lucht merk ik nu zelf...

GS advies vraag: waar moet ik da nu heen met al mijn geld ???

newedav | 05-10-09 | 10:01

+1 Nout Wellink !


Zou eens tijd worden dat zo'n onbezonnen actie gevolgen heeft voor de jouornalist. DSB kan zich hier onmogelijk tegen verdedigen, de media heeft wat dat betreft een monopolie.
Ook als DSB fout zit, mara niet op zulke grote schaal als wordt gebracht in de media, dan zijn ze de sjaak.....


Maar wat gebeurt er als een journalist een fout maakt ? Wordt die dan door alle collega's door het slijk gehaald ? Uitgebreide rapportage met mooi filmmuziekje eronder over hoe de hoernalist faalt en dat ie kapodt moet ?


Journalisten zijn gewoon triest volk.
Vroeger vesloegen ze nog feiten, tegenwoordig is het enkel om sensatie te doen..........

Tyler-Durden | 05-10-09 | 10:01

Er is al heel lang geroepen dat er iets mis moet zijn bij Leen/Becam, etc & etc bank. De hele dag commercials op TV dat kan gewoon niet. Consumptief krediet is natuurlijk een vrijheid maar de intensiteit van het opdringen ervan (consequent gecast voor mensen die goed lijken te beslissen maar effectief zeer beinvloedbaar zijn) is gewoon veel te veel en veel te intens. Een van de moeders van de kredietcrisis! Bedrijven die een huidig equivalenty zijn voor buitenproportioneel geldsmijten zijn Carglass en Cartracks. Zijn zij de volgende?

Einde van de Domheid | 05-10-09 | 09:59

Meneer Wellink is van het grote zwijgen, ook toen het misging bij Icesave................

robert39 | 05-10-09 | 09:58

Best snel, een Godwin na 10 tegels.
Overigens moet Nout gewoon zijn waffel houden en permanent stil in een hoekje gaan zitten.
Thuis, welteverstaan.

Teun van het Tuinpad | 05-10-09 | 09:57

Wellink heeft groot gelijk. Lakeman is als de man die in een druk station 'Brand!' gaat roepen als hij een sigaret ziet roken. Lakeman is een roekeloze gek die klapjes moet krijgen, liefst financieel.

tafkaFM | 05-10-09 | 09:57

Teixeira de Mattos, Tilburgse Hypotheekbank, administratiekantoor Oude Turfmarkt, ABN-amro-fortis, DSB? Hulde Wellink voor het zegenrijke werk en scherpe toezicht van de laatste veertig jaar. Moet je niet met pensioen, je bent toch al 66?

dathoujetoch | 05-10-09 | 09:56

Noutje Wellink zou eens een toontje lager moeten zingen! Deze incapabele man wist van de problemen bij Ice Save maar heeft nagelaten voortijdig actie te ondernemen! Wordt Wellink hievoor vervolgd? Nee natuurlijk niet!!! Zo gaat dat in Nederland!

poker | 05-10-09 | 09:55

*Wellink een denkbeeldige trap onder zijn reedt verkopen doet*

Stroopdoos | 05-10-09 | 09:55

Maar hoe zit dat nou met dat Powned? Hebben ze plannen om op de publieke omroep te gaan uitzenden?

anorojo | 05-10-09 | 09:55

wat te denken van de openvallende mond van Marjan Berk in het AD over de oproep van Lakeman. zij ziet het leed dat mensen elkaar aandoen liever gesublimeerd in een theatervoorstelling en prijst voor bankzaken pardoes haar accountmanager van de rabobank nog even de hemel in. Wakker worden Marjan.

@raket | 05-10-09 | 09:55

Wat een NSB-er.
Wellink is zo '40--'45.....

max_laadvermogen | 05-10-09 | 09:53

Gewoon_Normaal | 05-10-09 | 09:49
landlopertje | 05-10-09 | 09:51
Goeie tips!

Fimbulvetr | 05-10-09 | 09:51

Wat de veteraan zegt. Lakeman denkt niet na, is erg onbezonnen geweest. Hij leert hier echt niet van, meer onbezonnen acties zullen ongetwijfeld volgen.

Rifmaster | 05-10-09 | 09:51

Stop met reaguren! (nu volgt een ban)

landlopertje | 05-10-09 | 09:51

Zeg uw lidmaatschap van POWned op!

Gewoon_Normaal | 05-10-09 | 09:49

done! en nu?

Fimbulvetr | 05-10-09 | 09:49

Denk het niet Pritt, elke bank zou omdonderen als iedereen zijn geld zou opnemen.
De acties van DSB zijn laakbaar, maar dat heeft hier niets mee te maken.
Terechte actie.

de veteraan | 05-10-09 | 09:49

Nou, doe in iedergeval uw volkskrant de deur uit. Dat is zeker.

Marcus Porcius Cato | 05-10-09 | 09:49

Toch grappig he dat een gerucht zulke grote gevolgen kan hebben, mensen zijn toch soms zulke kuddedieren.

Da_Vincentius | 05-10-09 | 09:48

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland