Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Henk Spaan demoniseert getatoeëerd NL

henkster.pngOok de opkomst van de PVV verwerkt iedereen op zijn eigen manier. Oud-dinges en voormalig hutseflutsje Henk Spaan doet het bijvoorbeeld door gewoon keihard terug te demoniseren richting Geert en zijn kiezers. 'Jij tegen hoofddoekjes? Dan ik tegen tatoeages!' is zijn redenering. Henk is er namelijk achter gekomen dat alle PVV-stemmers een tatoeage hebben. De Partij van de Getatoeëerden noemt de humorist Geert en zijn aanhang dan ook. Hoe Spaan aan deze wijsheid komt is onduidelijk en zal ons eerlijk gezegd ook worst wezen. Maar mooi is het wel, zo'n angstreflex die je voorheen alleen bij elitair Nederland zag maar tegenwoordig dus ook bij types als Henkie Spaan. Maar Henk gaat verder! Zo illustreert hij zijn afkeer voor getatoeëerd Nederland ook aan de hand van een voor iedereen aansprekend voorbeeld: "Ik heb liever dat mijn dochter thuiskomt met een hoofdoekje om, dan met een tatoo op haar rug." Ja, hij zegt het echt. Nou dan zit het diep hoor! Zou Henk zijn dochter ook liever besneden dan met een Sherida ketting om haar nek zien? Als we dan toch aan het vergelijken zijn... Nou nog eentje dan: heeft u liever een alcoholistisch PVV-kamerlid met losse handjes of Henk Spaan als schoonvader? En je MOET kiezen.

Reaguursels

Inloggen

C:\Documents and Settings\Bureaublad\P5250046.JPG

Biep | 26-09-09 | 22:49

Ik had nooit iets met die Spaan, maar zijn kruistocht tegen de tattoo spreekt me enorm aan. GS reageert agressief omdat zij vermoeden dat de meeste reaguurders wel ergens zo'n oerlelijk plaatje geschroeid hebben, dus dan is de keuze simpel.

batvoca2 | 25-09-09 | 23:39

Henk Spaan is een clown met alleen verstand van foebelle.

watergeus | 25-09-09 | 22:53

Spaan is tegenwoordig bezig met het schrijven in varkensblaadjes als bij ons DE WAALKANTER. Laat hij ZIJN LICHT op diverse problemen schijnen ! Oei oei, opa toch !!!

wimjansma | 25-09-09 | 21:05

Henk Spaan: wat je zegt ben je zelf!!!

Franciscus Borchwerf | 25-09-09 | 18:33

Tattoo's zijn voor de laag ontwikkelden, net als de PVV. De match zal niet 100% zijn, maar het komt toch op z'n minst op een match van meer dan 60%. Spaan heeft gewoon een punt. Niet zeiken.

Brutus Grootbek | 25-09-09 | 18:10

Absoluut Henk, hij heeft tenminste verstand van voetbal.

Alphonse | 25-09-09 | 16:31

Eigenlijk was alleen Harry maar leuk ...

IMDNME | 25-09-09 | 16:13

Pfff, anders leggen ze ff verbanden die niets met elkaar te maken hebben. De fok. Tattoo= pauper=PVV?? Doe normaal Pauper=PvdA!

Limz | 25-09-09 | 11:50

Henk Spaan loser!

Dr Lambiek | 25-09-09 | 11:10

Was nog tatoémaagd ,maar ga nu GEERT op mijn rechterschouder laten tatoééren

blauwe zander | 25-09-09 | 10:47

Doe es normaal doorlinken joh. Dit kan toch niet!!

TresQuatros | 25-09-09 | 10:07

ja onvoorstelbaar das spaantje zich druk maakt over een kansloze club als blond rechts

wet fart | 25-09-09 | 09:41

Geachte Spaan, jij bent toch die man die meelifte op het succes van de wel leuke Harry Vermeegen!!klopt he jajaja goed he
Even een vraag mocht je het lezen.

Onze getatoeeerde medelander stemt die dan ook PVV?
en nog even eenP.s

Er wordt al belasting betaald over een tatoeage.

Henk je bent zelf een Babe maar zeker geen leuke,

Vrolijk | 25-09-09 | 09:22

-weggejorist en opgerot-

UOYKCUF | 25-09-09 | 07:33

* snel naar de eerste de beste tattoe shop rent om aan het profiel van een PVV-er te voldoen*

Sebnalak | 25-09-09 | 07:11

He Henk, hoe bevielen de suikerklontjes met lsd in je jonge jaren.... schijnbaar heb je een bad trip gehad en ben je er in blijven hangen... aechterlieke mongeaul.

UOYKCUF | 25-09-09 | 07:05

@ tipo | 24-09-09 | 23:50
Alsch die onneauzele Spaan een flinke vent is trekt hij alsch popie mohammed deur de muzelmanghetto's in A'dam of Rotjeknor.
Denk dat mocht hij het eauverleven een portret van Geert Wilders op zijn borst laat tatoeëren.

wachtmeester de bruy | 25-09-09 | 07:01

Henk is zo jaren 80 toen al niet leuk

veel vaak en vet | 25-09-09 | 06:07

Henk Spaan, no doubt!

huck | 25-09-09 | 00:15

Even voor morgenochtend: Zijn er goede cocktailrecepten met Hero drinkontbijt in omloop?

tipo | 24-09-09 | 23:39

Die onbenullige SPAAN is zoooooooooooo ..... onbenullig. Ik zie hem nu ook iedere week in ons plaatselijk varkensblaadje: de WAALKANTER ! Laat-ie ZIJN LICHT op een ondrewerp schijten ! Dom figuurlijk. Schertsflik !

wimjansma | 24-09-09 | 23:15

Henk natuurlijk. Kan je tenminste lekker lullen over voetbal in plaats van de "miststanden" over de bierprijzen.

Ritchie1994 | 24-09-09 | 23:07

En ik ben tegen alle arrogante linkse eikels. Daarom stem ik op Geert. Een normaal mens is schijt- en schijtziek van de decennia linkse bagger die over ons heen is gekomen. Moge jouw egoistische kudtgeneratie snel uitsterven, Henk!

lekker wijf | 24-09-09 | 22:49

Henk Spaan is dus alles behalve Rock & Roll, als ik het niet dacht!

Jokkebrok | 24-09-09 | 22:09

@van der g | 24-09-09 | 19:19
Hij probeert alleen maar reaguurders uit de tent te lokken suffie.
Dat is 'm aardig gelukt bij jou.
ReligionSucks | 24-09-09 | 19:58

ROFLOL!! Scherp gezien hoor. Maar dat probeer ik dus juist niet: mijn doel alhier is een diepzinnige discussie te entameren, zoals het huisreglement voorschrijft.

Overigens weet ik als kenner van Spitsnieuws dat die mensen gruwen van tatoeages. En zij zijn toch echt de meer radicale PVV'ers. Overigens zijn ze meestal wel ongeveer hoogopgeleid, en zulke mensen houden meestal al niet meer van tatoeages.

Bijstandskoning | 24-09-09 | 21:02

ik denk dat pvv stemmers ook allemaal water drinken, en volgens mij halen ze ook adem. zouden ze ook uit hetzelfde gat schijten of hebben ze er eentje voor zichzelf...?

Hempieman | 24-09-09 | 20:52

Ik vind een tatoeage ook vies.
Maar wat nou met de PVV te maken heeft ?

elevator | 24-09-09 | 20:43

Ik ben tegen hoofdoekjes, tattoos en eigenlijk ook tegen drankmisbruik.
Wat nu, meneer Spaan?

Quacka | 24-09-09 | 20:40

Alle PVV stemmers een tatoeage? Een nummer op je onderarm zeker. Vuile smerige linkse propaganda poep. Alles als de islam maar kan blijven groeien.

funkyd | 24-09-09 | 19:59

@Bijstandskoning | 24-09-09 | 19:13
Jouw brains zijn getatoeëerd sjeffie :-)

@van der g | 24-09-09 | 19:19
Hij probeert alleen maar reaguurders uit de tent te lokken suffie.
Dat is 'm aardig gelukt bij jou.

ReligionSucks | 24-09-09 | 19:58

Ach heeft Spaan ook weer eens aandacht. Hoop dat zijn dochter inderdaad een Fin aan de haak slaat

obapa | 24-09-09 | 19:47

Spaan was in 1800 al niet leuk meer...... Laat staan nu !

HIL | 24-09-09 | 19:41

Nou omdat ik "MOET" kiezen ga ik voor een schoonvader waar je goed pils mee kunt drinken. En een dochter van een parool columnist kan sowieso niet veel soeps zijn.

IceTiger | 24-09-09 | 19:40

Deze timmerman heeft twee armen vol met mooie kunst, vind ik dan toch, maar ik stem wel VVD, iets met twintig jaar ondernemerschap, woon in een nette autochtone wijk met brede straten veel groen, nette openbare ruimtes en ruime net onderhouden woningen.
Eigenlijk heb ik geen mening over het wel of niet dragen van hoofddoeken of haardracht of kleding of wat voor soort auto iemand rijd of over iemand zijn politieke voorkeur omdat ik vind dat iedereen zijn eigen ding moet kunnen doen.
Maar nu heeft Henk me verward, kunst weg of PVV stemmen ?

Overigens vond ik Spaan erg leuk in de jaren tachtig van de vorige eeuw.

de timmerman | 24-09-09 | 19:33

Ik weet nog een leuke topic; over Julio de Transaviapiloot. Maar dat is dan nu weer offtopic:(

slurptax | 24-09-09 | 19:23

harry pikkel | 24-09-09 | 19:09

Bij die club uit Zuid zijn wel meer coaches gestruikeld. Dat neemt niet weg dat ik over het algemeen de analyses van Gullitt hoger aansla dan het opportunistische gewauwel van Spaan.
Die heb ik nog nooit op een juistheid kunnen betrappen en de man leeft alleen maar bij de waan van de dag zie zijn stukjes in het Parool.
Tot zover.
Nu dus deze misser. Ook de media-windvaan Spaan meent nu een duit in het zakje te moeten doen als het om Wilders gaat.
Waar je mee omgaat, daar wordt je door besmet en dat geldt dus ook voor Spaan.
Natuurlijk zou hij voor geen goud teruggaan naar het nu door allochtonen overwoekerde Slotermeer alwaar hij zijn jeugd doorbracht.
Lekker veilig links lullen vanuit de grachtengordel en onderhand goed de zakken vullen met z'n vrijblijvende stukjes.
Goede maatjes met Matthijs van Nieuwkerk, Hugo Borst en Frits Barend. Lekker Policor.
Moet je nog peultjes?

knerf | 24-09-09 | 19:22

@Bijstandskoning | 24-09-09 | 19:13
Maar je bent toch zelf een fulminerende SN tokkie. Ik betrap je altijd op nietszeggende, overbodige reaguursels. Doe me een lol een tyf op naar SN!

van der g | 24-09-09 | 19:19

punt gemaakt denk ik
(wie is Henk Spaan?)

slurptax | 24-09-09 | 19:19

-weggejorist-

Arianus | 24-09-09 | 19:18

Henk Spaan, henk Spaan... OJA das die lamlul die altijd in de schaduw heeft gestaan van Harrie Vermeegen, en.. naar nu blijkt gewoon een verkapte moslim is!
Geeft niks hoor pik, we moeten je niet en hebben je nooit gemogen ook!!
Gelukkig komt Harrie weer terug eerdaags..

verwilderd | 24-09-09 | 19:17

linkse hobbies, lekker zuipen bij Nieuwspoort (mept er nog eens goed op)

slurptax | 24-09-09 | 19:17

ROFLOL!! Die man heeft gewoon gelijk.

Doe eens een poll starten om te zien hoeveel van de tokkies alhier getatoeëerd is?

Bijstandskoning | 24-09-09 | 19:13

Gaan jullie ff lekker de PVV demoniseren hier, en gauw even! Hup (mept de barman neer, en neemt er nog een!)
Kom er maar in met je reaktie Geert...

slurptax | 24-09-09 | 19:10

knerf | 24-09-09 | 19:01
Fair enough. Maar nog even over de kenner Gullit. Als er een voorbeeld van de ruiter/paard stelling is, dan is het Gullit wel. De man heeft nog nooit, maar dan ook nooit, iets zinnigs over voetbal gezegd. Bij Feyenoord hebben ze nu nog last van al die Zuid-Amerikaanse spelers die hij via vriendjes naar binnen sluisde. En hij schijnt nog een tattoo te hebben ook.

harry pikkel | 24-09-09 | 19:09

harry pikkel | 24-09-09 | 18:55

Dan pak ik hem aan op z'n andere kwaliteiten. Z'n opportunistische gedweep en geslijm met sommige voetballers is gewoon stuitend. Die zogenaamde ontdekkingen van hem uit het Franse voetbal zijn niets anders dan ijdele pogingen om zich te onderscheiden van de rest van het voetbalschorriemorrie.

knerf | 24-09-09 | 19:01


Die Zuiper Hero Brinkman daar wordt je wordt je misselijk van, zet hem maar een hoofddoekje en dan lalt hij nog harder, wat een loll !!!!!!!!

vanguster | 24-09-09 | 19:00

mark twain | 24-09-09 | 18:53

Ja. Die sla ik wel hoger aan dan deze nitwit

laardepul | 24-09-09 | 18:49

Ja en? Betekent dat kwaliteit?

knerf | 24-09-09 | 18:58

de baas van de baas | 24-09-09 | 17:51
Of een magazine hoogstaand of niet is, hangt niet zozeer van het onderwerp af, maar hoe je dat onderwerp behandelt. En Hard Gras steekt met kop en schouders boven alle andere voetbalmagazines uit; voetbal is vaak slechts een aanleiding om andere thema's te behandelen.

Maar goed, waar het me eigenlijk om ging: ik begrijp niet waarom een persoon direct tot zijn enkels afgefikt moet worden omdat hij een uitspraak doet over iets waar hij overduidelijk geen kaas van heeft gegeten. Pak hem hard op uit zijn uitspraken, akkoord, maar dat wil niet direct zeggen dat al zijn verdere werk ook meteen rotzooi is.

harry pikkel | 24-09-09 | 18:55

@knerf 18:38

De kenner Gullit?

mark twain | 24-09-09 | 18:53

knerf | 24-09-09 | 18:24

Hij werkt teminste voor zijn geld.....

laardepul | 24-09-09 | 18:49

knerf | 24-09-09 | 18:24
Ik heb zwaar het idee dat de Wiki-pagina van de grote Henk Spaan gemodereerd wordt vanuit het eigen kamp. Niks over die miskleun van hem.
www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenl...

Schoorsteenveger | 24-09-09 | 18:44

Wat een sukkel.

PauperPanda | 24-09-09 | 18:40

Henkie heeft de tattootjes van Saban nog niet gezien zeker? Ook typisch PVV-ertje. Toch maar hopen dat zijn dochter daar mee thuiskomt. Heeft ze een hoofddoek en (brandmerk)tattoo's! Vette winst!

ReligionSucks | 24-09-09 | 18:40

En verstand van voetbal heeft Spaan ook al niet. Werd door kenner Gullit weggezet als iemand die geen kennis van zaken heeft.
Bovendien pronkt meneer Spaan herhaaldelijk met zijn "ontdekkingen" in het voetbal die vervolgens later in schoonheid sterven.

Spaan: de absolute non-valeur, de opportunist in het kwadraat.

knerf | 24-09-09 | 18:38

Alsof de mening van Spaan ook maar iets waard zou zijn.

natte krant | 24-09-09 | 18:35

Ik heb liever 0031 als Republiek.

vliegende knorrepot | 24-09-09 | 18:32

Henk,
van mij kan je gratis sterretjes krijgen.
Ga lekker koffie drinken met truthola Groenteman ofzo.
Bweeegh!

pennestront | 24-09-09 | 18:31

CV Henk Spaan:

Studeerde Nederlands maar maakte zijn studie niet af.Werkte zich al snel in Propria Cures en had wat columnpjes in de jaren zeventig voor de VPRO.
Ging daarna naar de politiek-correcte VARA en toen hij daar ruzie kreeg naar Veronica. Snabbelde er van alles bij als het maar geld opleverde. Nieuw Revue, Veronica, you name it.
Zorgde er ondertussen voor dat hij zich goed inlikte in het grachtengordelcircuit.
Huisje aldaar en twee dochters die hij naar een zeer blanke school stuurde en die voetbalde bij het elitaire en uiterst autochtone SC Buitenveldert waar hij ook zijn vriendjes Frits Barend en Henk van Dorp tegenkwam.

Een prototype van de specie "links lullen, rechts zakken vullen"

knerf | 24-09-09 | 18:24

Pica=tis net een soort van Paul de Leeuw.

Zo jammer! | 24-09-09 | 18:16

Bigi Bana Boy | 24-09-09 | 14:51
"Spaan overdrijft en chargeert maar dat mag en hoort bij een columnist. Geert raaskalt en overdrijft in de 2e kamer. Daar zit een groot verschil in. Denk daar maar eens over na"

Waar staat dat dat mag of niet mag en waar staat dat dat hoort bij een columnist?
Die platitudes van jou zijn werkelijk Zum Kotzen.

knerf | 24-09-09 | 18:13

Geenstijl de rechtse Volkskrant? Verzuurd en bang voor kritiek op rechts wanneer het overduidelijk satirisch bedoeld is..?

Pon | 24-09-09 | 18:07

Ik zocht nog een ontwerp om het idee van een proleet mooi in uit te drukken maar nu heb ik het dan toch: Ik laat Henk Spaan op mijn rug zetten!

stoethaspel | 24-09-09 | 17:55

LOL!

bottehond | 24-09-09 | 18:06

Ik heb het toevallig gehoord. Toevallig, omdat er iets oninteressants was op BNR en ik NOOIT naar SSven Kokkelman luister.
Het gebruikelijke riedeltje dat PVV stemmers dom zijn (iq van 28), het is allemaal zo slaapverwekkend mainstream geneuzel. Het heeft geen enkel effect meer op Menschen, maar de Gutmenschen inquisiteurs blijven hun agitprop tegen de PVV maar uitbraken.
De eerste vraag die bij me opkwam was: "Zou die Spaan voldoende weten over de islam en islamisering om überhaupt een mening te hebben?"
Dikke fail voor spaan.

bottehond | 24-09-09 | 18:05

Overigens petje af voor de tegenbegroting 2009 van de PVV!

van der g | 24-09-09 | 18:02

Ik ben er ondertussen achter gekomen dat alle zelfverklaarde tegenstanders van de PVV alzheimer hebben, www.parool.nl/parool/nl/265/GEZONDHEID... het is daarom ook niet zo gek dat Spaan denkt dat hij een dochter heeft die ooit een PVV-stemmert aan de haak zou kunnen slaan. Het is wel waarschijnlijker dat zij zich zal hullen in een hoofddoek, Spaan neemt wat dat betreft alvast een voorschot op zijn toekomstige sociale level.

WildPlassert | 24-09-09 | 17:56

Ik zocht nog een ontwerp om het idee van een proleet mooi in uit te drukken maar nu heb ik het dan toch: Ik laat Henk Spaan op mijn rug zetten!

stoethaspel | 24-09-09 | 17:55

Moet ik nu ook nog een tatoe nemen? Ik weet het niet, steeds minder zin om daarop te stemmen.

vanlinknaarrecht | 24-09-09 | 17:53

Harry,... er is meer in de wereld dan voetbal.
hoog staande lectuur kunnen we het ook weer niet noemen.
alleen al het idee dat er voetballers zijn waar je op niveau mee kan praten, roept al een greins bij me op

de baas van de baas | 24-09-09 | 17:51

@beetje moe.... gaat is lekker uitrusten knul,en als je een mohammed bent, krijg nog subsidie ook,om op vakantie te gaan .en als je dan uitgeslapen terug kom,en je is begeef naar het ooit zo mooie rotterdam.zal je zien wat er met de stad waar me opa zo trots op was( god hebben zijn ziel )gebeurt is.

warmvlees | 24-09-09 | 17:51

Naar mijn idee heeft het allemaal te maken met dogma's. Henk gaat uit van zijn vastgeroeste idee met hoe de wereld in elkaar steekt en manifesteert dat door te zedenpreken, iets waar veel VARA-corryfeeen aan lijden. Hij heeft natuurlijk wel een punt: veel tokkies stemmen Wilders en ik stem zelf ook Wilders bij gebrek aan betere opties.

van der g | 24-09-09 | 17:50


Maar, laatste keer dat ik Spaan zag was op TV in de jaren 80, hij kon nooit lachen toen ook, ik vind het raar, die beter weeters, die denken dat ze grappig zijn maar hebben altijd zo'n straake gezicht, ik heb hem nooit zien lachen heeft hij aambeien?

Partijvdgeenlachjeaf | 24-09-09 | 17:45

@beetjemoe | 24-09-09 | 16:58

Tolerantie, open staan voor andere culturen en persoonlijke vrijheden is iets dat je niet zult vinden binnen de islam. Alleen de Islam telt en alles wat anders is moet dood of een gedoog belastingbetalen. Moeten wij hier tolerant mee omgaan?! Dacht het niet.

frenkie4alllll | 24-09-09 | 17:31

Ik heb Spaan altijd al een mislukte imitatie van Erik Engerd gevonden. Kunnen die baby-boomers niet gewoon een spuitje krijgen?

WildPlassert | 24-09-09 | 17:30

.

Liever Spank Haan dan Henk Spaan

.

donjon | 24-09-09 | 17:26

de baas van de baas | 24-09-09 | 17:14
Mwoah, Hard Gras is wel een goed magazine. En Spaan was de eerste die GS en haar reaguurders credits gaf voor het taalgebruik. Bij mij kan ie wel een potje breken, hoewel bovenstaande grachtengordellogica natuurlijk nergens op slaat.

harry pikkel | 24-09-09 | 17:26

*out*

Houthakkert | 24-09-09 | 17:24

Liever een dronken pvv-er in mijn kamer dan een hoofddoek in mijn familie.

solidstate | 24-09-09 | 17:23

@raket | 24-09-09 | 17:09

Slappe zak die je bent! Je wil eigenlijk heel graag een Godwinnetje doen, maar je durft niet! Iedereen hier kan tussen de regels doorlezen wat je bedoelt - daar niet van -, maar als je het dan toch wil zeggen, doe het dan ook luid en duidelijk!

Houthakkert | 24-09-09 | 17:22

als je niet verder dan 5 kan tellen, blijven het er 5
zo simpel is het

de baas van de baas | 24-09-09 | 17:15

het is natuurlijk in en intriest alsof de mening van H Spaan er nog toe doet.
de goede man maakte kinderlijke humor programma's juist voor de "gewone" man.
heeft waarschijnlijk in de 15 jaar dat die niks meer doet een boek gelezen en wilt dat graag met iedereen delen.
nou Henk, we zijn trots op je!ga nu maar weer kinderlijk slap lullen over nietszeggende voetbal praatjes.

de baas van de baas | 24-09-09 | 17:14

beetjemoe 16:58
Enkele ontspoorde gastjes
5??? wijken in Nederland
U bent ziende blind, horend doof?

Frau Antje | 24-09-09 | 17:12

Houthakkert | 24-09-09 | 16:42
if you can't stand the smell... het riekt, het riekt naar volgelingen, symphatisanten, slap geouwehoer en kortzichtig geneuzel. je hebt het bij het verkeerde eind vriend, maar de tijd zal het je leren.

@raket | 24-09-09 | 17:09

Cortes | 24-09-09 | 15:38 verstandelijk gehandicapt?
dan kan je er niks aan doen. . .

de baas van de baas | 24-09-09 | 17:09

beetjemoe | 24-09-09 | 16:58

Doe je Grote Smurf de groeten van me als je hem ziet vanavond?

* vraagt zich af in welke paddestoel beetjemoe woont*

Houthakkert | 24-09-09 | 17:09

beetjemoe | 24-09-09 | 16:58
Dat 'groot gedeelte van de maatschappij' is dus precies het volk dat de tattoo shops met een bezoekje vereert?

Schoorsteenveger | 24-09-09 | 17:06

beetjemoe | 24-09-09 | 16:58
U woont lekker buiten neeem ik aan?

thetosser | 24-09-09 | 17:00

Hij heeft groot gelijk. Dat eeuwige kleinburgerlijke gezeik op hoofddoekjes van iedereen tegenwoordig is inderdaad te triest voor woorden. 10 jaar geleden was dit nog totaal geen issue, terwijl je ze veel meer zag dan tegenwoordig. En iedereen maar zeiken dat Nederland het oude Nederland niet meer is. Tolerantie, open staan voor andere culturen en persoonlijke vrijheden beginnen toch echt bij jezelf en hoe je reageert op je omgeving. Dat niemand doorheeft dat een groot gedeelte van de maatschappij (lees: de autochtone) er zelf schuldig aan is dat Nederland verloedert, is onbegrijpelijk. Wij vergooien ons land door een bekrompen Christelijk kabinet bij elkaar te stemmen en een groot deel op bange, bekrompen rechtse idioten te stemmen. Pak gewoon die enkele honderden ontspoorde gastjes in die 5 wijken in Nederland aan, biedt de volgende generatie een normale toekomst en kap met het gezeik in dit land. Zo, dat moest er even uit.

beetjemoe | 24-09-09 | 16:58

Guusje had het over een opstand van de elite Henk, niet over een opstand van de zakkenwassers, de klotenklappers en de luldebehangers!

echt_links | 24-09-09 | 16:49

Heb geen tattoo. Ben geen tokkie (gewoon een doorsnee nederlander) en stem PVV. Gewoon omdat het (nog) kan. Zal straks wel verboden worden.

munchener freiheit | 24-09-09 | 16:48

100000x liever een tattoage op mijn dochter

bij een tatoeage hoort doorgaans geen hersenspoeling bij

beter geen van beide natuurlijk, maarja, je MOET kiezen

malaclypse | 24-09-09 | 16:45

Mijn dochter mag thuiskomen met een Henk Spaan lookalike. (Kale kop, beetje grijs schaamhaar boven de oren, -9 links en +5 rechts, modddervet, spraakgebrek en attitudedefectje)
Maar dan wel op de motorkap van haar Ford Torino met customised Bullbar na een nachtje doorzakken in Antwerpen. Figuurlijk gesproken dan.

ojédiaré | 24-09-09 | 16:43

Ik vind Spaan hier wel heel erg over het paard getild; alsof zijn mening over een sociologische aangelegenheid van belang is. Welk medium of podium heeft-ie gebruikt om dit te ventileren, vraag ik me af.

JanRap | 24-09-09 | 16:43

Henk Spaan, zelfbenoemd intellectueel. Vrij naar Koot/Bie: Harry Vermeegen was er de reden van dat Henk Spaan er zo slim uit zag.

patat - generatie | 24-09-09 | 16:42

@raket | 24-09-09 | 16:22

If you can't stand the heat... ga je toch lekker ergens anders reaguren! Dikke doei!

Houthakkert | 24-09-09 | 16:42

het uitvergroten van de in die vervelende rijke media sfeer,over wat ze noemen het slaan van onze held hero,terwijl het een corrigerende tik was,wat heel gewoon is in de wereld die islam heet,werp nu al zijn vruchten af.zetels dalen en alles blijft bij het oude.gefeliciteerd mannen van de geheime macht.en wat die donderse spaan betreft die behoord ook tot het groepje elite die zijn zakken goed gevuld hou,dus waarom veranderen.zal niet lang op zich wachten ,dat dat andere irritante clowntje,dat vroegere maatje van hem,onze harrie ook wel wil weten,wat nu lekkerder is,een besneden penis of een voorhuidzuiger.alleen komt er wel bij dat de mijn voorhuidzuiger naar bier smaakt en die ontleden penis van me buurman naar knoflook.maar nu te zaken 'Laten we blij zijn met elkaar dat was het enige,dat uit de mond kwam van onze enige echte zonder viagra stijve JP.

warmvlees | 24-09-09 | 16:41

Houthakkert | 24-09-09 | 16:36
Ik heb altijd het gevoel gehad dat Spaan & Vermeegen een soort Jekyll & Mr. Hyde waren. De twee karakters bij elkaar gevoegd levert min of meer een mens op, trek je ze uit elkaar dan is het twee keer niks.

Schoorsteenveger | 24-09-09 | 16:40

Bij de naam Henk Spaan ging mijn zapperd vroeger vanzelf al naar de volgende zender. Een soort pavlov-reactie op onvervalste bagger. Ik merk dat er in dat opzicht niets veranderd is. De man kent het verschil tussen kop en kont nog steeds niet.

Sleurhut | 24-09-09 | 16:39

Spaan is sinds 1989 al een verzuurde sjagerijn. Dus nemen we die dan serieus? Driewerf neen!

Klukkluk | 24-09-09 | 16:39

Blue Lagoon vraag:
Als twee moslim kinderen op zeer jonge leeftijd op een onbewoond eiland zouden opgroeien, zouden ze dan hoofddoekjes gaan dragen, naar mekka bidden etc., of zouden ze zwemmend, zonnend, boompje klimmend, ananas etend (ook tijdens de ramadan) en neukend door het leven gaan?
Deze vraag kun je ook stellen voor Gerefo's.
In de basis is iedereen Atheist, totdat een ander zegt dat het niet zo is.

hekkesluiter | 24-09-09 | 16:38

Houthakkert | 24-09-09 | 16:36
Mee eens. Van Brinkman is het jammer, die man heeft visie en ruggegraat.
Die Graus zou niet eens binnen honderd meter van het binnenhof mogen komen. Knettergek. Dierenvriend ( altijd verdacht ) Gelovig Man met een vleugje vrouwenmeppter à la wanbetaler. Blegth.

Koekje-dr-bij? | 24-09-09 | 16:38

@raket | 24-09-09 | 16:22

En anders?

Ion Susai | 24-09-09 | 16:36

Henk Spaan, die irritante linkschmenschen-pseudo-intellectueel met die zeustem?

Die?

Nou, hij is heel erg VARA en PvdA. Automatisch -1

Offtopic: Geert moet die Brinkman eruitgooien. Net als dat hij met Graus had moeten doen. Beiden tijdbommen in een verder gedisciplineerde fractie.

Houthakkert | 24-09-09 | 16:36

+1 voor Henk Spaan. Wordt weer tijd voor Studio Spaan.

Massawoordenaar | 24-09-09 | 16:36

frenkie4alllll | 24-09-09 | 16:28
"Ja maar kijk" zal Henk zeggen "wíj hadden gelijk toen, wij hadden het gelijk aan onze kant, en wij hebben het gelijk nog stééds aan onze kant."

Schoorsteenveger | 24-09-09 | 16:34

@raket | 24-09-09 | 16:22
Jalouzie?

Koekje-dr-bij? | 24-09-09 | 16:31

ojédiaré 16:19
Meesterlijk.
En zó waar.

Frau Antje | 24-09-09 | 16:31

@express | 24-09-09 | 16:09
Juistem! In die tijd werd er door progressieve figuren een keiharde hetze gevoerd jegens de Paus. Duyvendak en zijn vriendjes van Bluf! zetten in die tijd zelfs 15.000 gulden op het hoofd van de Paus. Tuig is het.

frenkie4alllll | 24-09-09 | 16:28

@ Schoorsteenveger | 24-09-09 | 16:22
+ 1, Eens.

Marcus Porcius Cato | 24-09-09 | 16:27

ojédiaré | 24-09-09 | 16:19
Je vergeet nog Guusje ter Horst PVDA, die destijds als burgemeester bezopen achter het stuur zat.

express | 24-09-09 | 16:27

Geef mij die pvv er maar als schoonvadert

Offset | 24-09-09 | 16:27

Als Henk Spaan hetzelfde over Joden (en het Oude Testament) gezegd zou hebben als wat hij nu over PVV-stemmers (en Geert Wilders) uitkraamt, dan was hij allang afgeserveerd en veroordeeld wegens antisemitisme.
Ik denk, ik zeg het even.

Koekje-dr-bij? | 24-09-09 | 16:25

Als die dochter net zo lelijk is als haar vader, hoop ik ook dat ze voor een hoofddoekje kiest in plaats van een tatToo.
Wat is een tatoo trouwens, Henk?

Ion Susai | 24-09-09 | 16:23

Marcus Porcius Cato | 24-09-09 | 16:05
Spaan vertoont eenzelfde gedrag als vele anderen die van zichzelf meenden en vaak nog steeds menen dat ze gezond verstand bezitten en vanuit die positie als vanzelf het voorrecht hebben corrigerende tikken uit te delen naar lieden die dat gezonde verstand niet hebben. De blinde vlek, dat heeft u heel juist opgemerkt, is dan dat lieden met gezond verstand per definitie niet dezelfde domheden begaan als lieden zónder gezond verstand.
En zo haalt ook Henk Spaan het reeds wankelende fundament onder zijn voeten vandaan. Hij bestrijdt demoniserende mensen door zelf te demoniseren, hij bestrijdt vooroordeel met vooroordeel, hij bestrijdt domheid met domheid.
Dat is niet slim van Henk. Henl laat zien een moralist te zijn, een domme moralist, het stereotype van de mens die hij verafschuwt.

Schoorsteenveger | 24-09-09 | 16:22

GS, laat ik duidelijk zijn: opflikkeren met dat geschurk van de PVV-stemmers. Misselijkmakend is het en bekrompen. Krijg hier hele rare gevoelens bij.

@raket | 24-09-09 | 16:22

Wel hoop ik dat de dochter van Henk Spaan met een Marokkaan thuiskomt die haar tot de Islam doet bekeren en een hoofddoek laat dragen. Meneer Spaan weet niet dat het enkel om een lapje stof gaat maar om de rechten die met die doekje verdwijnen.
Z'n dochter die niet meer naast haar man in het openbaar mag lopen, nooit zonder te vragen een man aan mag spreken en natuurlijk geslagen kan worden als het hoofddoek mens niet het huis heeft schoon gemaakt.
Meneer Spaan, zelden iemand mee gemaakt die links denken zo letterlijk neemt als u. U heeft werkelijk uw gezonde verstand uit gezet. Zoals het hoort zou elk linksch kopstuk uit de geschiedenis zeggen.

thetosser | 24-09-09 | 16:21

Schorem, tuig en fascisten, zo'n partij daar wil toch iedereen bij Henk. Mooi zuipen,
kut roepen en barmannen die niet willen tappen in elkaar slaan. Tegelijk andere bevolkingsgroepen kleineren en Nederland naar de klote helpen. Dat is mooi mooi
mooi man. Kom erbij en doe mee het is de PVV.

Herrbirk | 24-09-09 | 16:20

Bingo! Nederland is zo genivelleerd dat iedere kutproleet een auto heeft, 2x per jaar de Transavia pakt, en met een zonnebril a la Joling over straat loopt. Heb ik nou zoveel belasting betaald om tussen al die mongolen in de file te mogen staan, om naast een mouwloos t-shirtje in de KLM te zitten en op straat zoveel bling te zien? Spaan, je hebt groot gelijk. We moeten wat terugdenevilleren. Komop met die tattootaks!

Zeddegeizot | 24-09-09 | 16:20

En hey! Hans van Mierlo, oud D666- Korriefay en begenadigd nadenker, zoop meer in de week dan drie Gal und Gal vestigingen aan comaversnaperingen buiten kunnen zetten.
Hans kreeg zijn slechtzittende pakken gratis van Ketel Genevers & Co.
Sloten wijn, bier en zelfgestookte wodka gingen er in huize Mierlo doorheen. De marine kon er nog een puntje aan zuigen. En zo'n Sharon Dijksma dan? Die is toch ook niet vanzelf moddervet geworden? En de rode neus van Donner komt zeker van te hard snuiten?
Hero kan het dus nog ver schoppen voor de hersencirrose (ik noem een Drie van Agt of een Ramses S) een rol gaat spelen.
De werkelijke schuldige is die Melkert-ober bij Nieuwspoort. Verbannen naar EmmercompasCUM lijkt mij een optie.

ojédiaré | 24-09-09 | 16:19

Tis te hopen dat ze saban maar niet tegen komt dan.

braadlap | 24-09-09 | 16:18

Ken hele Henk Spaan niet, maar de PVV stemmers die ik ken hebben absoluut geen tattoos. Het zijn zelfs zeer nette mensen met erg goede banen.

thetosser | 24-09-09 | 16:18

Ik heb inderdaad een tatoeage.
Goed gezien Henk! +1
*gaat over tot de orde van de dag en zien PVV-aanhang verder groeien*

Koekje-dr-bij? | 24-09-09 | 16:17

Kijk; weer wat geleerd.... Sherida ketting...
Vond die dingen altijd al spuuglelijk,
hebben nu ook nog een naam gekregen.

Frau Antje | 24-09-09 | 16:15

waar gehakt wordt, vallen henkspaanders

Flessentrekker | 24-09-09 | 16:12

Biep | 24-09-09 | 16:02
Deal. Hoef ik ook niet eerst in bad.
Wat kan het leven toch simpel zijn soms.

Schoorsteenveger | 24-09-09 | 16:11


en hoe zit het met de 'bontkraag-tax' ?
het wordt weer winter en de gemiddelde overvaller moet dan zeker 19% van zn buit afstaan vinnik

ballena | 24-09-09 | 16:11

frenkie4alllll | 24-09-09 | 15:27
Henk Spaan(VARA/PVDA), heeft altijd het Christendom belachelijk gemaakt.(Popie Jopie)
Hij heeft zelfs voor een "Haatsfeer"gezorgd toen de Paus in Nederland op bezoek kwam.
En nu is hij helemaal in Allah? Bange huichelaar.

express | 24-09-09 | 16:09

Spaan is briljant. Hij heeft groot gelijk.

dental | 24-09-09 | 16:08

Henk heeft een IQ van -20!
zijn diepverstandelijke beperking heeft hem doen besluiten
zich te bekeren tot het geloof van zijn niveau!
Wat bijzonder hoogleraar Pim Fortuyn met een IQ van +130
betitelde als een achterlijk geloof!
Henk tatoeer dat maar op je voorhoofd zodat je het niet meer vergeet!!!
Mocht dat je alsnog gaan irriteren kan je nog altijd nog een hoofddoekje
gaan dragen om dat dan weer het te camoufleren!
Snap je dat Henk?

Handy-Harry | 24-09-09 | 16:05

Wat gek toch dat Wilders altijd van discriminatie wordt beschudligd en dat zijn opponenten dit soort rare analogien gebruiken om aan te tonen dat zij dus eigenlijk ook doen. Begrijp me niet verkeerd, ook ik ben van mening dat tatoeages voor trailer trash zijn, maar ik zal zeker niet zo ver gaan om alle PvdA stemmers te beschuldigen van het hebben van tatoeages. Overigens let op, ik ga nu iets uitleggen dat onbegrijpelijk zal zijn voor Linksch menschen, zoals dhr. Spaan, als iemand een tatoeage neemt dan is dat doorgaans VRIJWILLIG. Ik heb nog nooit van een vrouw gehoord die gedwongen een aarsgewei moest nemen. En daar zit het cruciale verschil met een hoofddoek, of dat allemaal zo vrijwillig is, dat is lang niet zo zeker. Maar het heeft verder geen zin om dat aan dhr. Spaan uit te leggen, want zoals gezegd, dit is voor Linksch menschen een onneembare intelligentie drempel.

Marcus Porcius Cato | 24-09-09 | 16:05

Ik hoef geen meid met een kaal hoofd en een bril op die vroeger met Harry Vermegen neukte. Bah!

grote haas | 24-09-09 | 16:05

Trouwens, wellicht zijn moslim vrouwen geheel getatoeeerd, wie zal het zeggen?

hekkesluiter | 24-09-09 | 16:04

@recessieloos | 24-09-09 | 15:43
PVV geen humor?! In welke waanwereld leef jij?!

frenkie4alllll | 24-09-09 | 16:04

Ik ben tegen hoofddoeken én tatoeages, moet allebei verboten worden , wat nu Henk ? en wie ben je eigenlijk, ken ik je ergens van?

Canninefaatje | 24-09-09 | 16:02

Schoorsteenveger | 24-09-09 | 15:58

Nee, daar steek ik dan mijn zwareVanelle-sjaggies mee aan. Gewoon op de lucht afgaan: ook een wijntje..... ik trakteer!

Biep | 24-09-09 | 16:02

Misschien bedoelde hij dit idee van tatootax als parodie op wilders' voorstel tot kopvoddentax. Misschien maar hoor.

Robert Irving III | 24-09-09 | 16:01

Sterker zelfs, hij gooit liever z'n homofiele zoon van de kerktoren dan dattie thuis komt met zo'n proleterige tattoo.

Zeddegeizot | 24-09-09 | 16:00

Goeie bak.
Leuk.
Hahaha.
Er kan weer gelachen worden in Nederland
Satire op zijn best.
Net als de kopvoddenbelasting, dat soort opmerkingen horen toch regelrecht thuis in een theaterprogramma en niet via de tweede kamer op de buis?
Straks stemmen we met zijn allen Hans Teeuwen.
Of een andere
cabaretier.
Zou Seth Gaaikema een goeie zijn?

Analyseritis | 24-09-09 | 16:00

Ik herinner mij deze Henk ook als voetbal liefhebber, diverse programma's dreven op voetbal. Als er ergens tattoo tokkies rondlopen.

hekkesluiter | 24-09-09 | 15:59

Biep | 24-09-09 | 15:56
See you there. Heb je dan nog steeds dat bord om?

Schoorsteenveger | 24-09-09 | 15:58

Biep | 24-09-09 | 15:56
Wijn+tattoo= geen combinatie

kalenol | 24-09-09 | 15:58

Ik laat liever mijn dochter besnijden en op de vrijgekomen plek een tros-logo tatoo zetten, dan dat ik Henk Spaan serieus moet nemen.
Zonder die Harry Dingus was henk Spaan niet meer dan die sufkutterige regiomanager met dat irritante verkeerde octaafje in zijn drankstem eehh van de C-1000. Henk Spaan kan de tiefus krijgen met zijn gebral. Achterlijke nageboorte en omhooggevallen dug-out schandknaap. Bah bah en nog eens gatver!
Maar misschien valt hij in het echt wel mee maar dat hou je tog.

ojédiaré | 24-09-09 | 15:58

Ik hou ook niet van kontgeweien. Dom en onaantrekkelijk. Maar Henk is wel een enorme droeftoeter zeg. -1 voor Henk. -1 voor dronken PVV er. Maar stem wel gewoon Wilders. Dat kan geen paard meer stoppen.

womannicer | 24-09-09 | 15:57

Hero is op z'n minst nog onvrijwillig komisch. Alleen al dat jaren '50 nep-psychobilly kapsel en die van-dik-hout uitspraken.
Henk is niet eens komisch als hij z'n uiterste best doet.

Sleurhut | 24-09-09 | 15:57

Brr een PVVér als schoonvader. Wat zal ie met je doen als je vreemd gaat? Een knieschot geven?

dezebestaatnietja | 24-09-09 | 15:56

@John Muts
Helemaal duidelijk nu.

Stroopdoos | 24-09-09 | 15:56

Schoorsteenveger | 24-09-09 | 15:53
;) zo is dat!
ik ga lekker een stukje fietsen voor een wijntje op een terras!
suf gewauwel over een foute vergelijking beu.

Biep | 24-09-09 | 15:56

Ik dacht toch dat alle tattootokkies uitsluitend Pvda stemden, ongetwijfeld Henkies partij(tje). Dit is er weer een fraai voorbeeld van hoe neerbuigend elitair links de laatste tijd over diezelfde groep doet als uit onderzoek is gebleken dat er een paar dreigen over te lopen naar de PVV. Je zet jezelf te kijk als een enorme domme lul Henk.

Kerrie Kasparov | 24-09-09 | 15:55

@cortes
Partij van de Vrijheid is de voorloper van de VVd, dus Wilders heeft duidelijk een link met de VVD proberen te maken. En wat voor letter krijg je als je een d een slinger geeft?! (pVV-VVd)

frenkie4alllll | 24-09-09 | 15:55

Ik neem aan dat Henk ook graag ziet dat zijn dochter gestenigd wordt, indien de gekozen levenpartner niet geheel aan de verwachting voldoet en zij reeds enige "gesprekken" aangaat met potentiele volgende partners.

hekkesluiter | 24-09-09 | 15:55

John Muts | 24-09-09 | 15:48
Hehehe, u begint mij te kennen. Maar je hebt wel gelijk, de man heeft mij volledig overtuigd en daar geef ik te pas en te onpas blijk van. Misschein té vaak.

Bigi Bana Boy | 24-09-09 | 15:54

Bigi Bana Boy 15:46
Ik vind tattoos ook verschrikkelijk. Even verschrikkelijk als Henk Spaan

Sleurhut | 24-09-09 | 15:54

op

kalenol | 24-09-09 | 15:53

All | 24-09-09 | 15:50
die Btw zit ook tattoos

kalenol | 24-09-09 | 15:53

Leave Henk Spaan alone!
**cry cry**

De StoorZenDer | 24-09-09 | 15:52

Biep | 24-09-09 | 15:42
Nee die lolly had zo'n cheap-ass plakplaatje en die vreet ik niet.
Hoofddoekjes hebben los van de geloofsovertuiging die er (meestal)bij hoort hetzelfde onderscheidende effect als een tattoeage tov "de massa"

kalenol | 24-09-09 | 15:52

Henk Spaan, waarom mag deze man in het openbaar uberhaupt nog wat hardop zeggen?

gozahtje | 24-09-09 | 15:52

All | 24-09-09 | 15:50
Wat u schrijft is zinnig.
+ 10

Biep | 24-09-09 | 15:52

@TP 1984 | 24-09-09 | 15:42: Dan had je er beter aan gedaan je school af te maken.

Zippy | 24-09-09 | 15:51

da's een makkie: Henk Spaan

Sperti | 24-09-09 | 15:50

Dronken PVV’ers, haatbaarden en Tokkies met tato’s. Om Henk Spaan maar even te citeren: vuilnisman, kunnen deze zakken ook mee?

Waffa Nkulo | 24-09-09 | 15:50

Ze heffen overal belasting op, dus of dat nou op tattoes is of hoofddoeken maakt geen snars uit.... waarom het gaat is dat de belasting zo ondoorzichtig is geworden dat het gerechtvaardigd is om overal belasting op te heffen.... overigens wordt er al belasting geheven op een hoofddoekje op het moment deze wordt aangeschaft, deze is namelijk 19%....

All | 24-09-09 | 15:50

Helemaal gelijk die Henk. Ik heb een enorme hekel aan de "Kontgeweien"die je boven de string of slip ziet uitsteken. Flink belasten die vervuiling. Ik heb overigens nog 3 stuks Kiwi zeep. Liefhebbers?

vandiedingenja | 24-09-09 | 15:50

Bigi Bana Boy | 24-09-09 | 15:46
Ik heb het gelezen, maar ik weet niet goed wat ik erop zeggen moet.
Sterkte, misschien?

Biep | 24-09-09 | 15:49

wat harry turtle zegt

de beer van de meer | 24-09-09 | 15:49

Bigi Bana Boy | 24-09-09 | 15:46
Naar analogie van Godwin stel ik Muts' Law voor: hoe langer een discussie op Geen Stijl duurt, hoe groter de kans dat Bigi over Dalrymple begint.

John Muts | 24-09-09 | 15:48

Sherida ketting. LOL! :D

Vladimir | 24-09-09 | 15:48

Hè, onder welke steen is dat sekreet uitgekropen?
Nee Henk,
geen tatoo,
wel PVV, lekker PUH!

Frau Antje | 24-09-09 | 15:48

Liever Henk Spaan.

NS Spoorweg | 24-09-09 | 15:48

Hallo, dit is wel DE Henk Spaan he! Van ehhhhmmm, god hoe heet dat programma ook alweer? Met andere die...., eehhmmm Harry Vernogwat.
Doe mij Hero maar.

Sliptong | 24-09-09 | 15:47

Zippy | 24-09-09 | 15:45
Heb ik altijd al willen zijn: een hoer hoog in een mast met een uithangbord om haar nek dat schreeuwt : Ik ben een pauper!!!

Biep | 24-09-09 | 15:47

John Muts | 24-09-09 | 15:45
;) zit anders heel veul haar op

kalenol | 24-09-09 | 15:47

ed.. | 24-09-09 | 15:44
Vraag was in de eerste instantie onvolledig, waarvoor mijn welgemeende excuses.
zie latere post

kalenol | 24-09-09 | 15:46

Biep | 24-09-09 | 15:42
"Getattoeeërde mensen komen voor in alle lagen van de bevolking met allerhande IQ levels."

Helemaal waar maar dat si alleen maar een indikatie dat, geheel in lijn met Dalrymple, de cultuur van de onderklasse tegenwoordig, voor het eerst in de geschiedenis van de mensheid, de maat de dingen is. Met dank aan het weldenkende deel van de wereldbevolking. Ik persoonlijk vind dat verschrikkelijk.

Bigi Bana Boy | 24-09-09 | 15:46

kalenol | 24-09-09 | 15:39
Koest he, het is crisis en je weet nooit wanneer je me nodig hebt. Met je kale armpjes.

John Muts | 24-09-09 | 15:45

Henkj heeft gelijk. Tattoos zijn voor hoeren en zeelui.

Zippy | 24-09-09 | 15:45

Henk Spaan? Waar hebben ze die opgegraven?

Sleurhut | 24-09-09 | 15:44

dd

ed.. | 24-09-09 | 15:44

Henkie S. woont waarschijnlijk in een betere villa wijk waar ze zelden of nooit een hakbar zien. Misschien eens in de week om het vuilnis op te halen...
Maar voor de rest van Nederland, die wel tussen de hakbars en de schotels wonen, is het denk ik wel een ander verhaal.
Trouwens, als mijn dochter met een van beide thuiskomt, dan krijgt ze een gewoon een goed Hollandsche opvoedkundige draai om d'r oren. Al is ze 20!

Pete_1968 | 24-09-09 | 15:44

@kalenol
beantwoorde u vraag van 15.28

ed.. | 24-09-09 | 15:44

Vanzelfsprekend Henk Spaan, die heeft humor en dat kan je van de PVV niet zeggen

recessieloos | 24-09-09 | 15:43

@Brouhaha
Ieku.... stem jij maar oop geert hoor. Wel hulp vragen bij het juiste knopje vinden

Roger Wilco | 24-09-09 | 15:43

dan kies ik: PVV-kamerlid met losse handjes
@ Henk Spaan;
Ik heb geen tattoo en ook geen piercings en wil er ook geen.
Maar ik stem toch PVV.

Rest In Privacy | 24-09-09 | 15:42

kalenol | 24-09-09 | 15:38
Er word , gelukkig niet , nauwgezet bijgehouden wie wel en wie niet een tattoeage-drager / draagster is. En wat schiet je ermee op.
Daarentegen houd de islamitisch georiënteerde gemeenschap wel nauwgezet bij welke vrouwen het hoofddoekje in de wilgen wensen te hangen.

Getattoeeërde mensen komen voor in alle lagen van de bevolking met allerhande IQ levels.
En nu gewoon even rustig een uurtje zuigen op die lolly, okay?

Biep | 24-09-09 | 15:42

ed.. | 24-09-09 | 15:41
daarmee is "moi" een ongepast antwoord

kalenol | 24-09-09 | 15:42

tattoos zijn NIET cool, ik herhaal..

F5 teen | 24-09-09 | 15:41

@kalenol
Drs; check
plakplaten; check, check, check enz..
paarse breok; UNcheck

ed.. | 24-09-09 | 15:41

Conclusie: Henk slaat liever vrouwen dan dat hij zelf klappen van ze krijgt. Of: Hij ziet een vrouw liever stil in een hoekje zitten dan lekker aan tafel erbij.

Oerkoendoe | 24-09-09 | 15:41

Toen mensen als Henk Spaan, Freek de Jonge en Kees van Kooten op hun hoogtepunt waren lag het overgrote deel van de huidige generatie van raddraaiers/godsdienstwaanzinnigen nog in de luiers.
Ze zijn gewoon niet met hun tijd meegegaan en hebben een visie op de samenleving van twintig jaar terug.

Sint Vitus | 24-09-09 | 15:40

John Muts | 24-09-09 | 15:38
Never change a winning team, al helemaal niet op aanraden van getattoeerde paupers :)

kalenol | 24-09-09 | 15:39

Als brandend maagzuur een naam had, dan heette het Henk Spaan. Wat een zuur, daar kan zelfs geen suikerfeest vierende dochter tegenop.

Schoorsteenveger | 24-09-09 | 15:39

Tatoeage bij een vrouw is niets anders dan een ' slut-stamp'

woefdrammer | 24-09-09 | 15:39

@klaaswitz
begrijp het wel maar ieder topic moet iemand weer melden wat voor een bagger het wel allemaal niet is... dat getuigt ook niet van enige creativiteit (vrij naar kalenol)

ed.. | 24-09-09 | 15:38

Oh ja en deze hoogopgeleide Drs creatievling moet ook een tattoeage hebben Ed

kalenol | 24-09-09 | 15:38

Jammer Henk. je hebt het niet meer..

Femtex | 24-09-09 | 15:38

Ja hoor, jezelf laten tatoeëren heeft een directe link met je politieke voorkeur. Wat een onzin spuit die man er weer eens uit.

Baldrick | 24-09-09 | 15:38

kalenol | 24-09-09 | 15:34
Laat dan snel wat zetten joh, goed voor je carriere want dat vinden klanten spannend. Hebben ze 's avonds bij de piepers wat te vertellen.

John Muts | 24-09-09 | 15:38

ed.. | 24-09-09 | 15:35
We waren opzoek naar hoogopgeleide creatievelingen met minimaal een Drs titel.
In reclameland wordt een (hoogopgeleide)creatieveling ook wel een creatief genoemd.

kalenol | 24-09-09 | 15:38

@kalenol
zal wel aan mij liggen, wtf is een creatief?

ed.. | 24-09-09 | 15:35

@ed..
Vroeger was het ook niet best hoor, maar wel eigenzinnig met op zijn tijd best aardig geschreven stukjes. Nu lees ik stukjes die iedere pauper direct begrijpt, grappen zonder dubbelzinnigheid, geen onderlaagje van relativatie. Ik lees de 'Telegraaf goes young & wild', dat semi kritische ondertoontje is verdwenen en dat 'ongefundeerd' is werkelijkheid geworden, zonder ironie.

Klaaswitz | 24-09-09 | 15:35

Dat is sterk afhankelijk van de dochter.

TheStef | 24-09-09 | 15:35

John Muts | 24-09-09 | 15:33
Reclame, Check
Prijzen, Check
Tattoos, Blank

kalenol | 24-09-09 | 15:34

GS begint op het propagandabureau van PVV te lijken...

Drifthout | 24-09-09 | 15:33


zo dat was Henk. next!

ballena | 24-09-09 | 15:33

@frenkie4alllll | 24-09-09 | 15:27 : "in een buurt met bijna alleen maar autochtone bewoners" en daar moet je je volgens Eenvandaag ook al voor schamen.

fart majeur | 24-09-09 | 15:33

-weggejorist-

john concrete | 24-09-09 | 15:33

Wat verwacht je anders van een voormalig............ acht laat ook maar.

BroodenSpelen | 24-09-09 | 15:33

*edit* creAtief

kalenol | 24-09-09 | 15:33

kalenol | 24-09-09 | 15:27
Het zou zomaar kunnen zijn dat je een hoogopgeleide creatieveling in het lichaam van een IT-projectmanager bent. Een tragedie die gelukkig met enkele naaldprikken te verhelpen is. Gezien het feit dat je creatief als zelfstandig naamwoord gebruikt, gok ik dat je in de reclame werkt. In dat geval heb je wel een paar klinkende prijzen of tenminste nominaties nodig hoor.

John Muts | 24-09-09 | 15:33

ed.. | 24-09-09 | 15:32
Ben je ook een cratief?

kalenol | 24-09-09 | 15:32

@katenol
moi..

ed.. | 24-09-09 | 15:32

Toch ben ik meer bezig met wat ik vanavond eens zal gaan eten dan met de mening van Henk. En nee, ik heb géén plakplaatjes.

Larry Cook | 24-09-09 | 15:31

Henk Spaan zijn schreeuw om aandacht heeft gewerkt. Hij staat op Geenstijl en zit nu waarschijnlijk met een harde knoert in z'n hand achter z'n pc'tje. Opgewonden te genieten van alle aandacht van het meer intelligente publiek dan dat hij gewend is. Lekker voor je Henk! .... doekje!

Pastor Sippenhaft | 24-09-09 | 15:31

Dus omdat ik een tattoo heb van Rage Against The Machine, stem ik op PVV? Vreemde redenering...

Toko Bali | 24-09-09 | 15:31

Biep | 24-09-09 | 15:29
Dankje wel, zit er een tattoo plaatje bij?

kalenol | 24-09-09 | 15:30

@klaaswitz
maar heeft weesie nou net niet de telegraaf binnengehaald?
*snapt niet waarom mensen als klaaswitz wederom moeten zeiken of wel of niet televaag/vroeger was alles beter etc.. etc... om maar met spaan te spreken... VR... LEES HET DAN OOK NIET!)*
**excuseert voor de caps**

ed.. | 24-09-09 | 15:30

Hero of Henk, dat lijkt me niet moeilijk.. De Gewone Man he?

Pandora | 24-09-09 | 15:30

Noemt Mutsaerts deze ouwelul een humorist? Dat is dan wel eind vorige eeuw geweest, tegenwoordig is het sikkeneurige eikel.

Alexander de Kleine | 24-09-09 | 15:30

ZSU-23-4 | 24-09-09 | 15:1
Dat is idd het beste. Het zijn toch doorgaans meisjes uit sociaal zwakkere millieus die met mocro's en andere succesnummers in kontakt komen (op sgool of op straat bijvoorbeeld). Als je je dochter goed opvoed is de kans dat ze met zo'n kansenjongen thuiskomt niet groot. Het is ook maar een laatste redmiddel. Maar ik weet dat met name dat tuig (de goeie daargelaten) precies weet bij welke ouders ze wat kunnen flikken en vooral bij die lieve zachte Nederlanders. Maak duidelijk wat hij kan verwachten bij wangedrag en je bent al een heel eind. Als het je lukt indruk te maken natuurlijk.

Bigi Bana Boy | 24-09-09 | 15:29

Die losse handjes zijn nog niet bewezen, en ik lust zelf ook wel een borrel, dus doe die pvv'er maar ;)

breef | 24-09-09 | 15:29

Popie Mo! Gedurfde satire van Henk.

Moos Lambiek | 24-09-09 | 15:29

kalenol | 24-09-09 | 15:25
hier... heb je een kwartje: kan je een lolly kopen.

Biep | 24-09-09 | 15:29

John Muts | 24-09-09 | 15:26
En noem mij nu eens een Drs met een tattoo?

kalenol | 24-09-09 | 15:28

Lelijk, mooi,lelijk , mooi, lelijk, mooi, lelijk, mooi.
Smaakpolitie, ga 's weg!

Biep | 24-09-09 | 15:28

PVV'er is een tokkie?!

Wie is de gemiddelde Wilders-stemmer? Bij EénVandaag hebben we er eerder onderzoek naar gedaan. Het is een man, 45 jaar, getrouwd, met een koophuis, in een buurt met bijna alleen maar autochtone bewoners. Hij is gemiddeld tot hoog opgeleid en zijn kinderen zijn het huis uit.
www.eenvandaag.nl/weblogs/post/32427

En nog iets. Waarom heb ik in de media of van blaaskaken als Henk Spaan de afgelopen 40 jaar niets gehoord over de verderfelijke tokkies die massaal op de
PvdA stemde?!

En was het niet Henk Spaan die de Paus bekritiseerde en in de zeik nam?! Toch Popie Jopie?! Zou Henk ook het lef hebben om Mohammed zo aan te pakken?! Denk niet dat deze hypocriete kalende krullenbol daar het lef voor heeft.

frenkie4alllll | 24-09-09 | 15:27

Ik heb het niet op hoofddoekken, tattoos, hedendaagse henk spaan en ook niet op Brinkman. Ook nep-tieten vinnik nix.

Willem VanDer Decken | 24-09-09 | 15:27

John Muts | 24-09-09 | 15:26
Checked.. en verder?

kalenol | 24-09-09 | 15:27

kalenol | 24-09-09 | 15:23
Even de check: hoogopgeleid betekent minstens een drs-titel.

John Muts | 24-09-09 | 15:26

Biep | 24-09-09 | 15:23
I rest my case= zie je wel dat ik gelijk heb

kalenol | 24-09-09 | 15:25

Anouk gezien? die heeft haar hele rechter arm getatoeeerd. Wat is dat lelijk zeg.

Hei-kneuter | 24-09-09 | 15:24

@zeg maar jansen | 24-09-09 | 15:04
Zwitsalhoofdje Jansen: Alle mensen die uiterlijke (cultuurgebonden) kenmerken verbinden aan politieke (of geloofs) overtuiging danwel levenshouding (lifestyle) of vice versa moeten zich realiseren dat het meer zegt over hun eigen beperkte inzichten dan over de mensen waar ze een oordeel over hebben. Dat is niet ironisch bedoeld.

web_krijter | 24-09-09 | 15:23

kalenol | 24-09-09 | 15:20
Laat het inderdaad maar rusten. Ik gokte blijkbaar fout in jouw ogen.

Biep | 24-09-09 | 15:23

Ik stel voor dat die Spaan voortaan een burka aantrekt als hij zich in de publieke ruimte begeeft...

De Plæbæër | 24-09-09 | 15:23

John Muts | 24-09-09 | 15:20
Ik geloof niet dat dat op deze hoogopgeleide creatief van toepassing is.

Kalenol stript en zoekt zich rot

kalenol | 24-09-09 | 15:23

@ Biep | 24-09-09 | 15:14
Nou dan worden wij wel benieuwd naar het waar en wat van jouw tattoo

HimKolland | 24-09-09 | 15:22

Wat nare, zure zeikerdt is die Spaan toch, bah!

KaiserSoza | 24-09-09 | 15:22

Henk Spaan is een winnaar, iemand met een gezonde geest. Voordat die Telegraaf link tot stand kwam wist GS in ieder geval wel welke personen ze niet over dezelfde kam moesten scheren ongeacht de politieke geaardheid. Het is allemaal een beetje droevig en bleekjes geworden zonder Weesie en met de Telegraaf.

Klaaswitz | 24-09-09 | 15:22

Henk Spaan is een soort Nico Dijkshoorn, die denkt ook opeens salonfähig te zijn. Hoewel gekke Henkie alweer een stapje verder is door de politiek correcte grijze wijsneus uit te hangen. En dat terwijl het natuurlijk gewoon nog steeds dezelfde clown is die televisieklassiekers als Pisa maakte.

fart majeur | 24-09-09 | 15:21

@Koops 15:20
Zou een alcoholische Henk Spaan eigenlijk ook niet leuk zijn?

BSE rundfunk | 24-09-09 | 15:21

De waarheid is vaak simpel. Beide gebruiken mogen wat mij betreft afsterven.

De Eeuwige Pessimist | 24-09-09 | 15:21

Misschien was Henk niet in z'n hum.

Biep | 24-09-09 | 15:21

@Mutsaerts:
Hartelijk dank voor uw bijdrage. Ik mag toch echter verwachten dat een journalist van een serieus medium als GeenStijl de nodige research verricht. Als u dat gedaan had, was u erachter genomen dat Hutsefluts geen kwalificatie van de heer Spaan is, maar de achternaam van een patiente uit Medisch Centrum Centrum, de kliniek waar dokter Hanno Mosterd en assistent Ko de scepter zwaaiden.

een of andere hassan | 24-09-09 | 15:21

Henk Spaan alzheimer.
Zelfde catagorie als Freek de Jonge.
Ze worden er niet wijzer op met het ouder worden.
(em ik kan het weten want ben zelf ook al een oude lul).

Boomschade | 24-09-09 | 15:20

Ach die arme Achmed Spaan! Helemaal in de wolken van de Islam. Hij wil dus zeggen dat hij de Islam verkiest boven zijn eigen cultuur! Dan toch maar liever een dronken PVV'er, die kan tenminste nooit helemaal zo bezopen zijn als Achmed Spaan!

Kruiddamp | 24-09-09 | 15:20

Biep | 24-09-09 | 15:18
I rest my case

kalenol | 24-09-09 | 15:20

JanVergoor | 24-09-09 | 15:09
Ruige werkmannen en hoogopgeleide creatievelingen hebben tattoos. Aan zijn zielige kale armpjes herken je de bange grijze vinexbewoner met een astra en een sappelende cao-baan.

John Muts | 24-09-09 | 15:20

Liever Henk Spaan dan een alcoholist!

Koops | 24-09-09 | 15:20

Bigi Bana Boy | 24-09-09 | 15:14
Jaa, jij bent een grote neger, jij hebt makkelijk praten.
Ik denk dat ik de mijne maar het nodige bewustzijn bij ga brengen over dingen waar ze beter van af kunnen blijven, zoals drug, wapens, de islam, loverboys, poep en anders levensverpestende zaken.

ZSU-23-4 | 24-09-09 | 15:19

@GS
moslim dus hoofddoek ? Nooit in Turkijke geweest zeker ?
moslim dus besneden ? ja hoor jongens.. ik begrijp wel hoe de pvv aan hun stemmers komt..
In het land der blinden ...

reizenderoel | 24-09-09 | 15:19

Nou dan gelijke monikken gelijke kappen (no pun intented). Het mag beiden pas na je 18e. Zien we tenminste geen kleuters meer ingesnoert met zo'n achterlijk ding.

Angry_Beaver | 24-09-09 | 15:19

Biep | 24-09-09 | 15:12
Pirates of the Carribean al gezien? En al die volgetattoeerde Hells Angels dragen ook hoofddoekjes...:)
Maar maak je niet druk waarde Biep, die tattoo kan je weglazeren.

kalenol | 24-09-09 | 15:19

Een tattoo kan er weer altijd af, maar een hoofddoekje niet: koeltoer zit immers van binnen.

De Mounties | 24-09-09 | 15:18

Henk Spaan is een ouwe zeiklul aan het worden?
Zo'n foute, van de categorie Van Agt en Lubbers, maar dan van Het Verraad van Links kamp?

Fijnstoffer | 24-09-09 | 15:18

kalenol | 24-09-09 | 15:16 ja

Biep | 24-09-09 | 15:18

Ja, tattoos zijn onsmakelijk.
Bon Apentiet!

BSE rundfunk | 24-09-09 | 15:18

Doe mij de PVV'er maar. Die heeft een gezond wereldbeeld en je kan lekker met hem gaan kroegtijgeren.

Sinar | 24-09-09 | 15:17

Om antwoord te geven op uw vraag: mijn antwoord is zonder enige twijfel Henk Spaan.

Van Steggelen | 24-09-09 | 15:17

Ik stem PVV en heb geen enkele tatoo. En m'n meisje heeft noch een tatoo noch een kopvod.

stuyterkuycken | 24-09-09 | 15:17

volledig met Spaan eens! Tatoeages zuigen apentiet!

blikjegrolsch | 24-09-09 | 15:17

Oh ja Biep | 24-09-09 | 15:12

kalenol | 24-09-09 | 15:16

Kerel? Ik volg u niet geloof ik? Het ging toch over een keuze maken dunkt mij... lulhannes.
En een rottige vergelijking, is dat schetsbaar?
Heb je een mooie tattoo op je bovenarm?

kalenol | 24-09-09 | 15:16

Als het nu een gatatoeerd hoofddoekje is, wat dan?

vagehond | 24-09-09 | 15:16

ballena | 24-09-09 | 15:14
LOL

Biep | 24-09-09 | 15:15

En wat een vraag eigenlijk, wil ik eerst die dochters zien, wat kan mij die zeurvaders van ze interesseren??

ZSU-23-4 | 24-09-09 | 15:15

JanVergoor | 24-09-09 | 15:09
Dan ben ik maar een pauper.

Biep | 24-09-09 | 15:14


ome Henk zit nu met een doekje zn kop en zn bureaublad afte vegen want zoveel reacties alhier hadtie nooit verwacht op zn 83e natuurlijk laat staan die spontane zaadlozing

ballena | 24-09-09 | 15:14

Als je dochter met een mocro thuiskomt moet je hem op een onbewaakd ogenblik even de muur zetten en even duidelijk maken hoe het gaat zijn de komende tijd.
Is niet erg makkelijk om geloofwaardig over te komen als blanke Nederlander maar prent in zijn kop dat hij geen één maar dan ook geen één geintje met je dochter hoeft uit te halen. Zeg daarbij ook dat als hij één van de weinige "goeien" is dit gesprek ter plekke mag vergeten.

Bigi Bana Boy | 24-09-09 | 15:14

Wordt die Hero Brinkman niet gespeeld door Harry Vermegen?

illuvatar | 24-09-09 | 15:13

Hij heeft ook een column in "Soest Nu", ja hij is echt diep gezonken,erg gevat natuurlijk en alles heel, heel erg intelligent. Ook bij de VARA al uit gekakt.
Ja moet toch wat om linkse zakken vol te snabbellen.

Liever een alcoholist uit het PVV kamp (heeft overigens een synergetische werking).
Omdat PVV-ers mateloos zijn in hun opvattingen, en omdat zowel alcoholisten als PVV-ers altijd anderen de schuld geven van hun misère, drinkt zo'n alcoholische PVV-er zich toch wel dood.
Probleem gelijk opgelost.

BSE rundfunk | 24-09-09 | 15:13

kalenol | 24-09-09 | 15:07

" Doet u mij maar een hoofddoekje ', de eerste kerel die vrijwillig een hoofddoekje omknoopt moet nog geboren worden, lulhannes.

het is gewoon een hele rottige vergelijking die Henk Spaan schetst. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat zijn eigen dochter van de uitspraken van pappie vind.

Biep | 24-09-09 | 15:12

Biep | 24-09-09 | 15:03
Jawel, alleen Spaan deelt punten uit (...) en zo nog wat dingen mogen wel eens een keer...

Einde van de Domheid | 24-09-09 | 15:11

Leeft mijnheer Spaan echt nog. Dat wist ik niet.
By the way in goed nieuw-hollands, ik heb geen tatoo en ik stem PVV.

BBmetR | 24-09-09 | 15:10

@watzitjenou | 24-09-09 | 15:08
Ik sta achter je, hop hop, nu weer aan het werk raamambtenaartje.

illuvatar | 24-09-09 | 15:10

Henk Spaan als schoonvader. Die keuze is niet zo heel moeilijk.
Enne Henk heeft Gelijk. Tatoo's zijn voor paupers.

JanVergoor | 24-09-09 | 15:09

Tja, Henk Spaan, daar moeten we ook niet veel van verwachten natuurlijk.

MajorPain | 24-09-09 | 15:08

Vind Hank Speenvarken nou ook niet echt hallal...

chevyeddy | 24-09-09 | 15:08

illuvatar | 24-09-09 | 15:06
kennen wij elkaar? Nee? Laten we dat dan ook zo houden

watzitjenou | 24-09-09 | 15:08

Als die 5 jarige van mij gaat om een (afwasbare nep-) tattoo en terugkomt met een hoofddoekje schenk ik haar onmiddelijk een dubbele Brinkman voor d'r billetjes. Gewoon om het af te leren. Zal het haar straks wel even vertellen, weet ze dat alvast...

ZSU-23-4 | 24-09-09 | 15:08

Een ieder die denkt mooier of stoerder te zijn met een tattoeage kan maar beter naar de opticien gaan en tot de conclusie komen dat het sowieso een hopeloze zaak is.
Deze zogenaamde schoonheids-tattoos zijn voor dom volk. Uitzonderingen als die die van bijvoorbeeld Maori's, Yakuza of Commando's etc. daargelaten.

Al wel eens een bejaarde gezien met een tattoo? Op slappe huid hangende uitgelopen tribals... bweerrk! Om maar te zwijgen van die duizende vlinders met slappe vleugels waar onze bejaarden huizen straks mee vol zitten . Moehaha!

Doet u mij maar een hoofdoekje!

kalenol | 24-09-09 | 15:07

Heeft ie het nou over runetekens- tatoos op het strand en legt ie daarmee nou een link van de PuhVuhVuh naar de nasionaal sosjaalisten van weleer? Vergezocht en een cheap shot. Maar zoals Bigi hierboven zegt: hij mag overdrijven en chargeren, fair enough. Neemt niet weg dat ik Spaan totaal niet serieus kan nemen, evenals Mozart als ie over kopvoddentaks begint te ouwehoeren. Maar goed. Kan me toch niet helemaal aan de indruk onttrekken dat Henkie niet een paar gefronste wenkbrauwen laat zien als dochterlief thuiskomt en zegt : 'Hoi paps, dit is Rachid, en we gaan samenwonen want we zijn verliefd!'

bello | 24-09-09 | 15:07

@ zeg maar jansen | 24-09-09 | 15:04
Whooosh!

JasperdePiPaPasper | 24-09-09 | 15:07

-weggejorist-

magerejan | 24-09-09 | 15:07

Op zich heeft Henk een punt, hoor. Zo waren er - rond 1940-1945 - hele volksstammen die van een verplicht lapje stof minder te vrezen hadden dan van een verplichte tattoo.

Joris Draaksteker | 24-09-09 | 15:07

Hoe komt die Spaan erbij dat de achterban van de PVV slechts uit getatoeëerde intelectueel-achtergestelden bestaat ?

Laat die Henk de Jonge zich lekker tot de voetballerij beperken...

De Plæbæër | 24-09-09 | 15:06

@watzitjenou | 24-09-09 | 14:45
U zit op een Montesourri school in Zeist

illuvatar | 24-09-09 | 15:06

Mmm ik val toch alleen op Schiffmacher-types met een burqa.

Balzakius | 24-09-09 | 15:06

Heel goed Henk, ik weet uit betrouwbare bron dat Fleur ook een tatoeage heeft. Meteen afrekenen dan maar

Mellorenz | 24-09-09 | 15:05

Ter Horst ,Pronk
Die lusten ze ook als de poes melk.

fleurtje | 24-09-09 | 15:04

web_krijter | 24-09-09 | 15:01 Ja, dat ze dronken moet zijn om iets met jou te willen staat buiten kijf.
Dat het voor jou niet uitmaakt of het wel of niet een hoofddoekje, danwel een tattoo, of zelfs beiden heeft, zegt veel over jouw wanhoop waar het de omgang met meisjes betreft.

zeg maar jansen | 24-09-09 | 15:04

Ik zie liever henk spaan door 20 marokjes onder handen genoemen worden die zijn hoofddoek dochter komen halen om mee te trouwen omdat nou eenmaal de infidel hun dochter moeten afstaan aan het herrenvolk der islamieten.

Henk spaan de uber dhimmi der lage landen die pro actief capituleert.

Kots kots kots.

solidstate | 24-09-09 | 15:03

zeg maar jansen | 24-09-09 | 15:00
hoe geef je dat dan aan? Waren er in het pand daarnaast hoofddoekjes en die werden wel gefinancieerd of zo??

watzitjenou | 24-09-09 | 15:03

Einde van de Domheid | 24-09-09 | 15:02
Parool is toch een lekker krantje....

Biep | 24-09-09 | 15:03

Jullie laten hier ook geen Spaan van hem heel, naar volk!

Wat mij betreft is Spaan ook iemand die bij het Parool word uitgerangeerd, samen met nog een paar van die boomers. Frommé en... ach, was al gestopt met lezen...

Einde van de Domheid | 24-09-09 | 15:02

Ik heb liever de dochter van Henk Spaan met een tatoo (trampstamp), een hoofdoekje, een Sharida-ketting en besneden, ladderzat aan de bar in Nieuwspoort. Maar dat is mijn voorkeur.

web_krijter | 24-09-09 | 15:01

♫... Popie-jopie-joooo, jalalalaaaa...♫

*trots is op 2 oldskool Eschers *

Biff Eagleburger | 24-09-09 | 15:01

@ kolonel klootoog | 24-09-09 | 14:57
Hij had het toch over Tokkie Gerda?

JasperdePiPaPasper | 24-09-09 | 15:01

Henk Spaan... was dat niet de aangever in de Koot & Bie imitatie voor mensen met een lage opleiding in 1984? De zoveelste linksdrager die briest van minachting voor het "gewone volk". Maar hij voelt zich dan weer niet te goed om het belastinggeld van dat gewone volk in zijn zak te steken via de Publieke Omroep.

John Muts | 24-09-09 | 15:01

Bigi Bana Boy | 24-09-09 | 14:55
sorry bigi, ik las niet goed en dacht dat het jouw woorden waren (heb knopje gedrukt en spijt nu)

Biep | 24-09-09 | 15:01

watzitjenou | 24-09-09 | 14:56 Wat "Ja en"?
Ik geef maar eens aan dat bij de gevestigde elite de angst voor tatoeages dieper zit dan de angst voor de islam.

zeg maar jansen | 24-09-09 | 15:00

Henk Spaan is de volgende held die zelfmoord begaat in mijn nostalgische belevingswereld? Overduidelijk begint hij een beetje seniel te worden. Overigens; Ik zou PVV stemmen en heb geen tattoo. Dus op geheel Popperiaanse wijze heb ik hiermee al bewezen dat Henk Spaan een zielige zeikerd is.

mr_atheist | 24-09-09 | 15:00

-weggejorist-

Jelotchka | 24-09-09 | 15:00

@Bigi Bana Boy | 24-09-09 | 14:55
Inderdaad, wat doen die hier eigenlijk? Verdwaald zeker...

tovenaarvanTatabanya | 24-09-09 | 15:00

Hij heeft wel een punt, iedereen met een tattoo is in potentie een shagnissanTokkie. Maar die stemmen niet op Geert, die stemmen op Agnes.

Fleauxe | 24-09-09 | 14:59

Wat zegt die Harco? Sloan pa!
Papa Henk heeft geen borreltje nodig om te meppen.

illuvatar | 24-09-09 | 14:59

Bigi Bana Boy | 24-09-09 | 14:55
Tamelijk bijzonder om in een aantal beweringen een logica te zien.

sockpuppet | 24-09-09 | 14:59

gerda456 | 24-09-09 | 14:45
helemaal zelf verzonnen? wat zal ik er op zeggen... ga is deaud is een beetje flauw maar lijkt me hier wel op z`n plek... ach laat ook maar...

siske | 24-09-09 | 14:58

Wat betreft de "je moet kiezen":
Henk Spaan.

Omdat ik niet zo van losse handjes houd.

zeg maar jansen | 24-09-09 | 14:58

Ach, het is Henkie Spaan maar die dat zegt.
Ik was trouwens in de veronderstelling dat zure Henkie allang mol was.

kneuterzak | 24-09-09 | 14:57

@ Bigi Bana Boy | 24-09-09 | 14:55

Zeg noeste vrind. Niet iedereen met inkt is een tokkie. Ik bijvoorbeeld niet. Trouwens.

kolonel klootoog | 24-09-09 | 14:57

ik moet heulemaal niks, makker.

weedo | 24-09-09 | 14:57

@ Conan de Rabarber | 24-09-09 | 14:52
hihi

JasperdePiPaPasper | 24-09-09 | 14:57

Henk Spaan is gewoon een PVVer.
Voor sommigen is het 'er word eindelijk eens gezegd waar het op staat', voor anderen is het een leveraandoening.
Ofwel, mijn favoriete quote uit mary Poppins:
George Banks: Never confuse efficiency with a liver complaint.
Proost Hero, ouwe boevenbendebenoemer!

Einde van de Domheid | 24-09-09 | 14:57

Bigi Bana Boy | 24-09-09 | 14:55
Doe eens niet.

Biep | 24-09-09 | 14:57

Ergens heeft Henk Spaan een punt in de zin dat tegenwoordig iedereen een tattoo wil hebben, waar is de tijd dat alleen ruige zeemannen een tattoo hadden, tegenwoordig heeft ieder televisiemeisje er een.

websenior | 24-09-09 | 14:56

zeg maar jansen | 24-09-09 | 14:53
ja en?

watzitjenou | 24-09-09 | 14:56

Spaan: mooi dom over voetbal lullen +1

Henry | 24-09-09 | 14:56

Mag ik de dochters even zien voor ik m'n keuze maak?

Novius | 24-09-09 | 14:56

Ik heb al een schoonvader.
Dat is allemaal al erg genoeg.

Biep | 24-09-09 | 14:56

duurt lang! | 24-09-09 | 14:48

Een seconde om van je hoofdoek af te komen, evenals van je leven. Je wordt in de islam vogelvrij verklaart als je afstand doet van je geloof. Daar laat Spaan rustig z'n dochter aan over , i.p.v een getatoeeerde ''aarbei'' op d'r schouder.

Bad-Karma | 24-09-09 | 14:55

gerda456 | 24-09-09 | 14:45
"Tattoos +1000
hoofdoekjes -1000
Henk Spaan? Gewoon afknallen!!!"

Zie hier een staaltje Tattootokkie logica in levende lijve.

Bigi Bana Boy | 24-09-09 | 14:55

Henk Spaan is Koning.

*plop*

kolonel klootoog | 24-09-09 | 14:55

Ik snap niet dat iemand als Henk Spaan met een 'torenhoog IQ-level' het verschil wil aantonen tussen tattoeage- en hoofddoekdragers. Als het al te vergelijken is.
De overeenkomst is wellicht heden ten dagen het uiterlijk vertoon dat het uitspreekt.
Maar in essentie (moet ik dat echt uitleggen..) is de hoofddoek een middel om vrouwen te onderdrukken. Daar heeft een tattoeage helemaal niets mee te maken.

Biep | 24-09-09 | 14:54

Ik weet zeker dat bij de meeste moslimamas die lap er ook met een laser afgehaald moet worden hoor, dus tatoo of lap het is om het even.

talibandenwipper | 24-09-09 | 14:54

Nee Henk.
Jij maakte met Harry televisie voor de hoger opgeleiden.
Voor mensen zonder plakplaatjes die niet iedere dag bij de snackbar een balletje flip haalde.
Voor mensen die jou 'leuke' liedjes niet meezongen.
Prutser.
www.youtube.com/watch?v=GZuHvfE7Rnk

Teun van het Tuinpad | 24-09-09 | 14:54

Hoe zien de dochters eruit van beiden?

Wetsdoemaar | 24-09-09 | 14:54

Ik denk dat ik maar een tattoo neem.

hisxxx | 24-09-09 | 14:53

@ ogierepier | 24-09-09 | 14:49

Sjeezus, wat een draak!

Rest In Privacy | 24-09-09 | 14:53

in dumpert-stijl:
Hoofddoekjes -100
Tatoeages -10
Vrouwenbesnijdenis -100
Naamkettingen -1
Hero (hik) Brinkman als schoonvader -1
Henk Spaan als schoonvader -100

jimbrowski | 24-09-09 | 14:53

Hennie van der Most vertelde van de week in een interview dat ie wat heren van een bank, die hij nodig had voor een financiering, bij hem in een van zijn etablissementen op bezoek had.
De heren Geldschep en Co zagen enkele bezoekers met tatoeages en de financiering ging niet door.

zeg maar jansen | 24-09-09 | 14:53

tattoos -100
henk spaan -100
hoofddoekjes -1000
Meppend kamerlid -100
Allen falen schromelijk met hun overtrokken obsessieve nonsens.
*pissig omdraait en verder met middagslaapje gaat*

Stroopdoos | 24-09-09 | 14:53

Sherida-ketting, was dat geen uitdrukking bedacht door Robert Vuijsje? Wel een briljante typering trouwens, zoals er wel meer in dat boek staan. Als je hem uithebt Mutsaers...?

Vote/View | 24-09-09 | 14:53

Hank Spaan demoniseert Arie Boomsma!

Conan de Rabarber | 24-09-09 | 14:52

Henk word oud. En als je echt oud word dan was vroeger alles goed en tegenwoordig alles slecht. Daarom is het ook goed dat ouderen op een zeker moment een keer dood gaan. Waardoor de volgende generatie een kans krijgt.
Henk ga es deaud.

Een tattooloze stemmert die door mensen als Henkie zeker PVV gaat stemmen.

Captain Diehard | 24-09-09 | 14:51


heeft-ie zn baard afgeschoren?

ballena | 24-09-09 | 14:51

als Henk zo meegaand is waarom woont die dan in de elitaire Plantage buurt in Amsterdam.
zit zijn dochter op het Barleaus gymnasium?
makkelijk roepen als je weet dat ze toch nooit in contact komt met " hoofddoekjes" .

dit is de grootste misselijkheid van linksNederland, ze vinden het totaal niet erg als het een ander betreft maar zorgen er wel eerst voor dat het hun niet treft.

grotere walging kan ik niet krijgen . . .

de baas van de baas | 24-09-09 | 14:51

Spaan overdrijft en chargeert maar dat mag en hoort bij een columnist. Geert raaskalt en overdrijft in de 2e kamer. Daar zit een groot verschil in. Denk daar maar eens over na.

Bigi Bana Boy | 24-09-09 | 14:51

Ik zou nu toch eindelijk wel weer een ander topic willen dat minder de nadruk legt op uiterlijkheden.

Biep | 24-09-09 | 14:50

Ik zeg Spaan maar dan wel als barman in Nieuwspoort.

stoomloc | 24-09-09 | 14:50

Henk Spaan, de Freek de Jonge van de sport. Nuf said.

HoerenSloep | 24-09-09 | 14:50

tatoo = onderdrukking van de onzekere man

:-)

Roadie68 | 24-09-09 | 14:50

-weggejorist-

ogierepier | 24-09-09 | 14:49

Tja, getatoeëerden lijken* inderdaad wel vaker tokkies te zijn dan niet-getatoeëerden. En laten tokkies nou eerder geneigd zijn om PVV te stemmen. Daar komt nog bij dat het je een seconde kost om van een hoofddoek af te komen. Moet je eens met een tattoo proberen. Dus Spaan heeft een punt.
En sinds wanneer is vrouwenbesnijdenis een Islamitisch ipv cultureel verschijnsel?

*persoonlijke observatie

duurt lang! | 24-09-09 | 14:48

Ben ik de enige die de pre-Televaag Geenstijl mist?

nattegeit | 24-09-09 | 14:48

Waar gehakt wordt vallen Spaanders..

Hardcore | 24-09-09 | 14:47

Ik heb helemaal geen tatoeage. Mag ik nu niet meer Wilders stemmen?

Had_Ik_Wel_Verwacht | 24-09-09 | 14:47

Dat ligt er aan... is het een lekker wijf, zn dochter? Zal wel niet, maar je weet nooit...

Rest In Privacy | 24-09-09 | 14:47

Nou, de littekens op je dochter's rug van een setje zweepslagen als beloning van vermeend overspel vormen ook een soort van tatouage...
.
O ja Henkie Spaan, ik stem op Geert, heb geen "tato's" en een ieku dat minstens twee keer dat van jou is!

Brouhaha | 24-09-09 | 14:46

Welkom in Nederland met hun geweldige ideeën en waar ze hun geld wel nuttig besteden

pb-W | 24-09-09 | 14:46

Liever een chick met een aarsgewei dan met hoofddoek.

Harry Turtle | 24-09-09 | 14:45

Henk Spaan .... goh, ik dacht dat ie al lang dood was.

James Lastig | 24-09-09 | 14:45

-weggejorist en opgerot-

gerda456 | 24-09-09 | 14:45

+1 voor Henk; ik heb ook schijt aan tatouages

watzitjenou | 24-09-09 | 14:45

HENK natuurlijk!

Roadie68 | 24-09-09 | 14:45

Ach ja.

Henkie Spaan.

Neerlands hoop in bange dagen **PPPFFRRRTTT PROEST**

- MJ - | 24-09-09 | 14:45

RIP Henk.

Lodz | 24-09-09 | 14:45

Henkie natuurlijk. Die slaat wat minder.

MacReady | 24-09-09 | 14:45

Leeft die dreaugkleaut nog ?

el mero mero | 24-09-09 | 14:45

Ligt eraan hoe die dochter eruit ziet.

SODEP | 24-09-09 | 14:44

@mutsaert, die laatste is een goede voor de pol.

Hellsmurfje | 24-09-09 | 14:43

Ehhh, dan toch maar Henk Spaan hoor.

Duismann | 24-09-09 | 14:43

Ik heb liever een Klik Spaan dan een Henk Spaan

Jammer hoor! | 24-09-09 | 14:43

Alcohol problemen kun je oplossen, geestelijke problemen zijn toch een stuk lastiger.

Slappehap | 24-09-09 | 14:42

he, mijn vrouw heeft ook tattoos (en nee, geen tokkietattoos op onderrug, enkels of borsten).
En die heb ik liever in mijn huis dan zo'n hoofddoekjesmens.
(of het moet de schoonmaakster zijn)

vagehond | 24-09-09 | 14:42

Poll?

buurvanurk | 24-09-09 | 14:42

ach ja henk,.. de tijd staat niet stil he,..

de kikker-verklikker | 24-09-09 | 14:42

Hey GS! Zitten jullie nou nog steeds de Partij van de losse handjes te verdedigen hier?

JasperdePiPaPasper | 24-09-09 | 14:42

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken