
Zo dan! Lekker teringzooitje daar bij het politie trainingscentrum aan de
ouderkerkerdijk te Amsterdam. Pliesie's in opleiding plempen hun auto massaal op de groenstrook, waarbij 'hoe lomper hoe beter' het credo lijkt te zijn. Uiteraard zwaar verboden, want openbare weg, maar natuurlijk is er niemand ter plekke bereid om even wat prenten uit te delen. Tja, druk met les geven enzo hè. Meer foto's na de klik, en kan iemand meteen even checken of de eigenaar van die grasgroene Fiat zijn APK wel betaald heeft?

Past u wel op dat u het blauwe politiebordje niet raakt?

De eigenaar van deze auto was op dit moment binnen aan het oefenen met bonnen uitschrijven.
Reaguursels
InloggenOke mexico Deal, kom aar op met die foto.
Krijg ik verdorie net een mail van de Hogeschool van Amsterdam dat wij onze fietsen kwijt zijn als we ze niet in de overvolle fietsenrekken (voor minimaal de helft fietswrakken) plaatsen. Je weetwel, je fiets ophalen bij AFAC voor 10 pleuro + een kapot slot wat niet wordt vergoed.
jammer.
-weggejorist-
@3 hoog in Mexico | 17-09-09 | 14:53
Doe nou eens rustig, denk aan je hart. Scheldt niet zoveel, dan hoef je je werkplek ook niet onder te kotsen (mag dat wel ? Regauren op je werk?)
Kunnen we de strijdbijl niet begraven? Jij mag mij niet, ik vind jij ook niet Liev.
Zullen we er over ophouden? Dan heb jij gewonnen oké?
En nou niet weer gaan schelden hoor.
-weggejorist-
3 hoog in Mexico | 17-09-09 | 13:55
je hebt helemaal gelijk schatje en ga nu even iemand anders vervelen, ja?
Dat je over dat geweldige stuk proza 61 minuten (12:54 mijn post minus 13:55 jouw post) hebt moeten doen valt me wel een beetje tegen lieverd.
Kusjes
Je vriendje
-weggejorist-
@3 hoog in Mexico | 17-09-09 | 11:43
Beste vriend,
Dit wordt mijn laatste reactie op jouw comments.
Ten eerste: Ik werk niet bij de politie, mijn beide broers wel dus ik weet er wel e.e.a. over.
Ten tweede: De baas van de politie is niet de Minister van Justitie, maar die van BZK
Ten derde: Zoek hulp, je haat tegenover de politie is abnormaal.
Ten vierde: Reageer niet meer op mijn comments a.u.b. het begint een beetje op stalkingsgedrag te lijken.
Ten laatste: Have a nice life.
+1 voor 3 hoog in Mexico.... leuk liedje trouwens ook als je goed zat bent.
-weggejorist-
waarom niet nog 4 jaar terug naar school??
ik weet cker dat een Aston Martin beter staat op het groene gras dan een fiatje..
@Leiphuizen | 17-09-09 | 07:43
Je hebt gelijk.
Fraude, zoals dat in de volksmond heet, is opzich geen misdrijf in het wetboek van Strafrecht. Het is een verzamelnaam voor een aantal misdrijven, namelijk:
Valsheid in geschriften (art. 225)
Oplichting (art. 326)
Flessentrekkerij (art 326 a)
Als er hier al sprake is van een strafbaar feit, dan is het geen misdrijf maar van een overtreding (R.V.V.), namelijk parkeren op een andere dan daartoe bestemde plaats of parkeren in een groenstrook.
Maar ja, het klinkt natuurlijk wel lekker in zo'n Headline he Mutsaerts ?
Beetje Televaag mentaliteit.
een beetje vent wordt geen agent..:p
parkeerfraude? 'Fraude is een vorm van bedrog; de zaken worden anders voorgesteld dan ze zijn, door op papier of digitaal een onjuiste weergave te geven van de werkelijkheid.' Dus dat is het iig niet :-) Ik zeg; mogelijk gewoon fout parkeren, maar buiten de bebouwde kom mag je gewoon in de berm staan (dat is het daar geloof ik...) Anyway ik zei het probleem ff niet.
*beter topic zoeken gaat*
@ Niquo | 16-09-09 | 22:22
ja, daar waren we om 14:38 al achter
(zie "szixxx | 16-09-09 | 14:38 ")
Doen ze een keer wat iedereen normaal zou doen, weer niet goed.
Bij het KLPD in Driebergen onder aan de afrit van de A12 parkeert steeds een zwarte Seat op de bushalte richting het centrum van Driebergen.
Gasten, dit is eigen terrein, net als jullie tuin, mag je doen en laten wat je wil... Te makkelijk dit.
Is helemaal geen grasgroene fiat, dat is mijn bosgroene ferrari maar dan met parkeervermomming. Snap al die ophef hier niet zo. Je kunt er toch prima omheen??? Zelfs de lokale tuinkabouter met grasmaaier kan nog keurig zijn werk doen. pffffff........
ps uit betrouwbare bron weet ik dat de bezitter van de grasgroene fiat geen agent is, maar gewoon een lief meisje dat daar toevallig ook moest zijn.
Mensen, er is daar momenteel een groot evenement aan de gang, waardoor er gewoonweg niet genoeg plek is om te parkeren. Bij evenementen mogen we zelf ook bijna overal parkeren, dus zou niet weten waarom agenten (in spe) dat niet mogen. Ik was bij Coldplay vorige week en daar stonden de auto's driedubbel in de berm, bij niet parkeren borden en midden op de weg. Ik heb daar ook geen boete gezien.
Ach ja, net een overgangsbewijs van 3 naar 4 MAVO kon je bij de Plisie. Ik neem aan dat de lat tegenwoordig niet hoger ligt. Oudchinees spreekwoord zegt: 'Als je de drempel verlaagt, spoelt er stront overheen'.
Voertuig perseaunenenauto
Kenteken TN-VL-23
Voertuigsoort personenauto
Merk FIAT
Handelsbenaming FIAT SEICENTO; 900 SPI
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 13-03-2010
Yep, APK is dik in orde!
Op de laatst foto zie ik eerug veel motormuisgereedschap!
Dus is het de plici die hier dagelijks zo oerend hard langsscheurd?????
Wat een niveaux weer geenstijl...
Zo flauw van dat eeuwige gezeik op de politie. Dit is nog niet eens half nieuws
Grappig de hele zomer staat het op deze locatie vol met auto's van mensen die genieten van de de Amstel. Waarom? omdat het mag. Dan is er niemand die een foto instuurt. Waarom? Omdat dan niemand zijn frustatie kan botvieren ,omdat hij is afgewezen voor de politie en of brandweer en nu als loonslaaf op kantoor zit. Laat die gasten toch, ze doen niks fout.
politie - heel veel
het is gewoon eigen terrein. daarop mag je parkeren waar je wil als je toestemming van de eigenaar hebt. next. daarnaast moeten mensen niet zo huilen op oom agent. als je problemen hebt met de pliesie moet je bij de korpsleiding en de politiek zijn.
ok er lopen nogal wat domme een streperts rond. maar ja. if you pay peanuts, you get monkeys.
Wat een flauw topic dit. Zucht.
Politie + heel veel
Het zijn ook net mensen... niet te verwarren met nette mensen dat is iets heel anders.
Wat een pauper auto's hebben die gasten allemaal.
snapal | 16-09-09 | 18:10
Volgens mij mag je mij niet. Tja, het leven is niet makkelijk.
Jammer dat Koos zijn auto er niet tussen staat.
jarretel.
Voor de rest vind ik je een grote eikel.
Je komt hier ff het chlichee van de eeuw ophangen alsof je de relativiteits-theorie hebt uitgevonden.
Voor jouw zou een weekje cel wel goed zijn.
Ga je misschien begrijpen dat anderen ook kunnen weten dat de politie boeven vangt.
@ snapal | 16-09-09 | 17:39
Je had het door heh?
Ik deed net alsof ik niet wist dat de politie ook boeven vangt.
Mijn nederige excuses. Komt door de wijn. Maakt het leven draaglijk maar verslapt de geest.
de oude nar (5) | 16-09-09 | 17:19
Ik geloof dat je het verkeert leest. Ik heb het over afdragen, niet over betalen. Ik betaal geen BTW maar genereer het omdat ik spullen inkoop die ik duurder verkoop. Dat is belastingafdracht van geld dat mijn kopers bij mij inleveren. Van alle belastingen die de regering binnenhaalt is BTW het grootste deel. Als er geen ondernemers meer zijn, is er ook geen BTW meer. Ik voeg dus waarde toe waar weer leidt tot het Bruto Nationaal Produkt.
Uiteindelijk aan het eind van het jaar houd je (hopelijk) geld over. De belastingvrije voet gaat ervan af en over de rest betaal je winstbelasting. Dat is inderdaad de enige belasting die ik betaal buiten de personele werkgeversafdrachten.
zwerfpaal | 16-09-09 | 16:36
Mooi verhaal zwerfpaal. Waarschijnlijk heeft het slachtoffer een boete gekregen wegens diverse milieuovertredingen. Zoals zwerfvuil achterlaten op de snelweg etc. Dat is wellicht wat cynisch, maar zo is het vandaag de dag gesteld met het politiekorps. Er zitten vast wel goeden tussen, maar die krijgen vanzelf op hun donder van de chef omdat ze teveel hulpverlenen en te weinig bonnetjes schrijven. Ik kan me het verhaal van een Twentse agent herinneren kort geleden.
jarretel.
Je had het door heh?
Ik deed net alsof ik niet wist dat de politie ook boeven vangt.
Respect voor de politie hebben ze al lang geleden verloren. Blauw van de straat af, massaal achter het bureau. Aangifte doen van mishandeling of verkrachting op afspraak: komt U volgende week Dinsdag om 13:00 maar terug", bonnetjes schrijven voor achterlichtje kapot maar geen tijd voor agressieve stalkers of echte criminelen. Totaal geen voorbeeldfunctie in het verkeer (niet voorsorteren, massaal geen richting aangeven, onrechtmatig op de stoep parkeren bij de Chinees of friettent omdat ze daar even hun avondeten moeten scoren, overschrijden maximum snelheid etc). Allemaal keuzes. Fail.
Nu begrijp ik, waarom ik eindelijk eens voor mijn huis kan parkeren ;-)
Die groene wagen staat anders altijd 360 dagen geparkeerd voor mijn huis en ook niet in een parkeervak, dat is maar 10 meter meer lopen.
Zal de eigennaar bij thuis komst, toch wel weer enorm moeite hebben, om een normale parkeervak te vinden, sucses gabert.
Blijkt maar weer dat oom agent geen pepernoot verdiend. En maar risico lopen met criminelen, maar niet eens een fatsoenlijke auto kunnen betalen.
Ik mag aannemen dat de eigenaar van de op foto 2 getoonde zwarte Mercedes combi ofwel 'voor het juiste bedrag te overtuigen is van zijn initiële ongelijk' dan wel een DSB Bank-adept?
koffieboer | 16-09-09 | 16:32
Als ondernemer betaal jij helemaal geen omzetbelasting jij draagt het alleen maar af. De eindgebruiker is de enige die het betaald. Je bent zeker nog niet zo lang ondernemer dat je dat geeneens weet?
Over politie gesproken www.youtube.com/watch?v=ZOshVc6VvQQ
-weggejorist-
geen parkeerverbod? dan mag dit gewoon. Dus waar lullen jullie over, over slechte berichtgeving gesproken..
zwak begin van geurt... goed herstel.
@ITEACHYOU | 16-09-09 | 16:53
Je hebt gelijk, de politie moet een afspiegeling zijn van de maatschappij en in die maatschappij zijn er ook mensen die, als de kans krijgen, machtswellusteling worden. Dus je hebt er helaas ook van zulke tussen zitten.
Hee, das vlakbij. Zou eigenlijk onder iedere ruitenwisser een bon moeten leggen met daarop 'geenstijl'. Leuk idee voor Rut??
Wat mij betreft nu.
Hoe laat begint het neuken?
@3 hoog in Mexico | 16-09-09 | 16:50
Als je het artikel had gelezen, dan had je begrepen dat ik je niet voor een schandknaap uitmaakte, maar me afvroeg of jij soms die foto's had gemaakt van die geparkeerde auto's bij die politieschool..
Overigens kom je erg verwarrend over in je comments, tijd voor je pilletje?
-weggejorist-
-weggejorist-
RagingHuntert | 16-09-09 | 16:38
MiSSchien
lutsert...
LOL!
@zwerfpaal
Ik insinueer ook niet dat jij politieman bent. Ik doe een beroep op de echte agenten onder de reaguurders, mochten die er zijn.
Als mijn baas mij iets opdraagt wat onzinnig is, dan zal ik het misschien de eerste keer gewoon doen, de tweede keer ook, maar de derde keer zeg ik hem dat hij de boom in kan. Mijn vraag was dan ook, kan dat ook bij de politie?
-weggejorist-
@ITEACHYOU | 16-09-09 | 16:36
Het feit dat ik reageer wil niet zeggen dat ik een pliesie ben, maar het is toch algemeen bekend dat die agenten qouta's opgelegd krijgen? Dus op wie moetn we hier nou kankeren? Ik eerder denk op figuren(had ze maar een figuur) als Guusje ter Horst.
Oei oei zeg,
een doodzonde begaan
ALLES IN CAPS (hoofdletters heet dat) GESCHREVEN !!!!
kunnen lekker alle sukkelreaguurders uit hun pan gaan.
@erem
De zweep erover. Een keer tassie jatten, gevangenis, tweede keer, handen er af. Dan wordt het moeilijk tassies pikken hoor. Overigens, als 75% recidiveert, dan doet de reclassering haar werk niet goed.
Bovendien dienen ouders een cursus opvoeding te krijgen. Waarom wel voor puppies en niet voor kinderen?
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Is BINNEN bebouwde kom, als je vanaf Ouderkerk langs de Amstel fietst over de Binnenweg, staat er op de gemeentegrens een blauw bord Amsterdam; de Binnenweg gaat in Amsterdam over op de Ouderkerkerdijk. Trouwens ook het inrijverbod voor auto's op de Binnenweg en Ouderkerkerdijk wordt massaal overtreden door onze bonnenschrijvers.
Laat die stumperts toch... Ze verdienen toch al zo weinig. Laat ze ook eens mazzel hebben met zo'n baan.
@erem: Mijn medemens helpen als nodig. In het verleden al vaak genoeg gedaan. Zo heb ik een Engelsman uit zee gehaald. Helaas was hij al verzopen. Zo heb ik iemand geholpen die door 6 naffers in elkaar werd getrimd. Zo heb ik de naffer die me had aangereden zelf opgespoord, omdat de politie het niet kon of wilde doen. Inderdaad, altijd richting aangeven in de auto als ik van richting verander. Voorrang geven in plaats van nemen. Mijn troep keurig in de bakken gooien of keurig op dinsdagavond na 19:00 uur buiten zetten, zoals gevraagd. Genoeg dingen dus die MK keurig doet om zijn medemens te helpen en zijn buurtje leefbaar te houden. Oh ja, ook nog eens reteveel belasting betalen over zijn inkomen. Trouwens, kliekjes zijn soms best lekker.
Wereldschokkend nieuws! Dit is echt way more important dan 'Tang Gate', stel kamervragen... beetje jammer GS, -1
@ mezelf.
Mischien
lutsert....
@Mokum Kosher | 16-09-09 | 16:34 , waarvan akte. EN WAT GA JIJ HIERAAN DOEN om er verbetering in aan te brengen? Spaarlampen kopen die je niet kunt dimmen? Op lijnzaadolie rijden? Altijd richting aangeven als je afslaat? Een beetje extra belasting betalen, gewoon om het later teruggestort te krijgen? De kliekjes van afgelopen week toch maar even opbakken? Nou?
Het goede voorbeeld geven misschien? Zeg nou wat...
@ Mokum Kosher | 16-09-09 | 16:34
Wat je zegt !! Hulde.
Als ze er maar lang genoeg blijven staan wordt die groenstrook vanzelf geel
Zeg paupers van GeenStijl.
In plaats van dit soort zeikartikelen, doe eens wat filmpjes opzoeken om bij dumpert te dumpen.... mischen vermaak je me dan wel een beetje... *zucht*
Voor alle agenten onder de reaguurders. Jullie doen meestal goed werk. echter, als jullie staan te flitsen op secundaire wegen waar sinds mensenheugenis geen ongeluk is gebeurt, dan ben je het toch met mij eens dat dat onzinnig is en alleen dient ter aanvulling van de staatskas? Voel je je als agent dan ook niet een beetje in de zeik genomen door je meerdere? Wordt daar intern bij de politie eigenlijk over gesproken? Is er eigenlijk wel een weerwoord mogelijk? Door onzinnige boetes heeft de politie veel aan Goodwill onder de bevolking verpest. Of denken jullie dat de vermindering van het respect voor agenten andere oorzaken heeft ? Leg mij eens uit welke dan?
@koffieboer | 16-09-09 | 16:24,
Ben net terug van vakantie uit Spanje met de auto.
Ik heb onderweg de vreselijkste verkeersongelukken gezien, Maxi-Cosie's lagen op de de Franse tolweg, brandweer, ambulancepersoneel en JA ook de politie waren daar hulp aan het verlenen.
Ik heb echter geen enkele keer een koffieboer zien helpen.
Ik had het een beetje beroerd geknipt en geplakt, zag ik later pas. Excuses excuses ;-)
Trouwens koffieboer, ben je nou dom, of doe je extra je best? Jarre Tel geeft je toch net als antwoord dat lang niet alles wat de politie doet goed is?
Man, je lijkt wel een wijf.. nag nag nag
ojédiaré | 16-09-09 | 15:40
Was het maar waar... Meerdere malen met eigen ogen waargenomen op en rond 010. Op rijkswegen waar files worden ontweken richting afslag door zwaailicht aan te zetten met een duidelijke enkele agent erin, dus geen patrouille.
Met zwaailichten die misbruikt worden om verkeerslichten rechtsaf te 'overbruggen'... Vrijwel wekelijks wel enkele keren... vermenigvuldig deze 010 ervaringen eens met het gehele plisiekorps. Alleen in de Randstad al...
Rechters die zware criminelen een weekje op verlof sturen. Hare Majesteit die ons wel even vertelt dat we toch echt moeten inleveren, opdat haar familie via vage postbusconstructies de belasting kan ontwijken. De politie die onze veiligheid niet meer kan garanderen en zelf de regels aan haar laars lapt. Jeugd die geen enkele respect meer kan opbrengen voor anderen. Politici die andersdenkenden meteen afschilderen als rascist of facist. Voetballers vol met tatoeages die bij het minste geringste liggen te kermen. Rij-examinatoren die geslagen worden. Buschauffeurs die bedreigd, geslagen en gestoken worden. Bejaarden die beroofd en mishandeld worden. Reaguurders die de Nederlandse taal niet machtig zijn en de reaguurder die daar op wijst dan dood wenst. Eigenlijk kan je niet anders concluderen dat Nederland moreel gezien failliet is. Nu ik er over nadenk.. Met alle paupers, importbruidjes, gelukzoekers en criminelen is Nederland niet alleen moreel failliet het is ook nog eens financieel failliet.
He Heau heau! | 16-09-09 | 16:26
Moet je mij niet de schuld geven van de onzin die koffieboer uitkraamt!
zwerfpaal | 16-09-09 | 16:03
Nou beste man, ik ben ondernemer. Ik heb mijn nek uitgstoken door mijn geld in een eigen bedrijf te stoppen. Ik koop spullen in en die verkoop ik weer. Daar verdien ik geld mee, zodat ik personeel kan aannemen en BTW en winstbelasting kan afdragen. Door mensen als ik blijft deze toko draaien omdat ik bijdraag aan het Bruto Nationaal Produkt. Zodat deze regering hun centjes binnen blijft krijgen en al die overbodige ambtenaren hun salaris krijgen.
Helaas krijg ik alle lagen van de bevolking over me heen, dus ook tuig. Dan is het prettig dat er politie is toch? Nou nee, ze doen geen reet als de poep de ventilator raakt. Ze zijn er natuurlijk wel als klanten hun auto verkeerd neerzetten. Helden zijn het.
@ koffieboer | 16-09-09 | 16:24
Ik heb wel meer gemerkt dat als mensen door het dolle heen ze op geen enkele manier hen onwelvallige informatie opnemen.
Ik heb niet beweerd dat het allemaal mooi en goed is wat de politie doet. Wel dat ze ook goed werk leveren en dat de ellende niet meer zou zijn te overzien als de politie er mee ophield.
That's it en nu ga ik eens een voortreffelijke wijn consumeren. Het is tenslotte crisis nietwaar? En die moeten wij als consumenten bestrijden door veel te consumeren. Ik bedoel maar; ik offer mij op ook in het belang van Koffieboer.
hmm ik dacht altijd dat het daar buiten de bebouwde kom was, maargoed als het overal mag maakt het geen zak uit... daarentegen denk ik echter wel dat het terein/grasveld eigen terrein is van dit politiekorps en dus zal het wel toegestaan zijn.
koffieboer | 16-09-09 | 16:24
Precies, het zijn hier net de sloppenwijken van Rio de Janeiro. Het tuig regeert de straat en de politie is nergens te vinden!
*Proest* Je bent gewoon een zeur.
Dat zijn bijna afgestudeerde agentjes die dan aan de eerstejaars broekies laten zien hoe het niet moet. of toch weer wel, als het gaat om parkeren met een dienstauto of parkeerbonnen uitschrijven.
Die zwarte E Klasse Estate is dan wel weer vet, van de leraar bonnetjes-schrijven zeker...
@3 hoog in Mexico | 16-09-09 | 16:18
Oke, je punt is duidelijk, maar ik wil nog even weten, wie ben ik nou Stakker of Klutz ?
Trouwens, je bent toch niet vandaag nog met 1,2 megapixel Samsung GSM in de buurt van de Oudekerkerdijk in Amsterdam geweest, toevallig?
Jarre Tell | 16-09-09 | 15:14
Ha ha mijn veiligheid waarborgen. Ga toch weg man. Als ik onderste boven met mijn auto in de sloot zou liggen, zou de politie er gewoon bij blijven staan.
En hoe vaak denk je dat ze je WEL uit het water vissen? Baseer jij al je meningen op 1 voorval?
ok ok weggejorist om de capslock! Maar die kolonol klootoog heeft iets teveel bestraling gekregen!!
Jarre Tell | 16-09-09 | 15:14
Ha ha mijn veiligheid waarborgen. Ga toch weg man. Als ik onderste boven met mijn auto in de sloot zou liggen, zou de politie er gewoon bij blijven staan. Als er trammelant is, zijn ze echt even iets anders aan het doen. Als tuig mijn raam ingooit kan er hoogstens een proces verbaaltje af. Maar het tuig oppakken durven ze niet. Nee, als je briefjes aan de boom plakt omdat je kat is verdwenen dan zijn ze er wel en gaan ze bonnetjes uitdelen. (Echt waar stond in de Telegraaf dus het is waar).
De politie is er om boetes uit te delen voor stomme dingetjes om het de normale medemens lastig te maken. Zogenaamd voor normen en waarden en voor de veiligheid. Tuurlijk. Nou daar trappen WIJ niet meer in. Hoe hersendood moet je zijn om dat niet te snappen.
-weggejorist-
Waarom niet gelijk alle kentekens natrekken? kunnen we ze gelijk mee om de oren slaan als ze ons voor zoiets willen bekeuren.
opsluiten dat schorem
Wat een gezeik over een paar auto's die al dan niet verkeerd geparkeerd staan.
synchronicity | 16-09-09 | 15:06. Dit meen je toch niet serieus hè? Wat een ongelooflijk tokkie-gehalte wat jij allemaal uitkraamt.
Jarre Tel, ben het helemaal met je eens.
Mooie wagens :) Blij dat er nog APK op kon.
Ik zeg Acht Cola Acht Bier.....
Is Saban Balzak al gevangen?
De politie is wel aardig...
Voor agenten dan...
@ snapal | 16-09-09 | 15:48
Lijkt mij voor jou heel leerzaam om eens een tijdje in de gevangenis te zitten. Wellicht samen met een groot geschapen fin in een intiem tweepersoons kamertje. M.a.w. doe nou niet net of de politie niets doet. Ze vangen wel degelijk ook boeven. De gevangenissen zitten er vol mee.
Nogmaals, ook ik wordt soms rood voor mijn ogen als er door "de autoriteiten' weer eens iets doms of uitgesproken arrogants gebeurt. Dat is overigens niet alleen bij de politie het geval maar meer nog bij het OM en de rechterlijke macht. En het zijn onze fijnbesnaarde politici die de wetten maken die o.a. politieagenten moeten uitvoeren.
Overigens het volgende. Ik heb in mijn leven tot nu toe veel meer dan 1 miljoen kilometers gereden. Terwijl ik niet behoor tot de types die zich altijd keurig aan de snelheid houden heb ik in al die jaren misschien 10 bekeuringen gehad. En die waren op drie na allemaal terecht.
Ik begrijp dan ook niet dat sommige reaguurders de indruk wekken dat ze dagelijks worden geconfronteerd met boetes. Je kunt dan niet rijden, je liegt of je bent een enorme kloothommel. Waarschijnlijk een combinatie van deze drie.
dkdb | 16-09-09 | 15:58
kijk eens 2 reacties boven de jouwe
Kijken wat er gebeurt als wij allemaal onze bak op dat veldje gaan neerzetten..
-weggejorist-
Die kudt amsterdamse gemeente moet eens meer parkeerplaatsen aanleggen. En dan bedoel ik niet Gehandicaptenparkeerplaatsen. Er zijn al genoeg wannabee gehandicapten (zoals gordon).
@koffieboer | 16-09-09 | 16:00
En wat heeft u zoal de laatste 20 jaar bijgedragen aan het algemeen maatschappelijk belang? En dan bedoel ik niet het leveren van bijdehandte commentaren op G.S.
@qwerty8 | 16-09-09 | 15:56
+1 voor jou
-1 voor GS, dat ze zich door zo'n wannabee politieagent laten neppen.
Je moet toch knap zielig zijn wil je daar rondlopen als student. Sukkels!
blaster | 16-09-09 | 15:25
Mij denkt jij telegraafkoppen voor werkelijkheid verwisselt.
Het mooie is toch wel dat er elke keer beweerd wordt dat ze maar 1600 euro verdienen. ja hun basis salaris maar moet je eerst is al de andere bedragen erbij op gaan tellen zoals avond-,nacht-, en weekend diensten, gevarengeld, bonussen en ga zo maar door nou dan komen ze toch een paar honderd euro hoger uit.
Dryphus | 16-09-09 | 15:50
Ja, wel op 1800 euro!!
Dit is een examen. De auto´s staan bewust zo geparkeerd zodat de agenten na hun les een oefenmodule bekeuren kunnen doen.
Of is het geen eigen terrein ?? want dan mag het wel.
Ik wil eerst een reden voordat we weer gaan speculeren.
En anders, bekeuring erop en niet meer doen !!!!
Hee jongens, dit is gewoon veldtraining. Opdracht is om voertuigen verkeerd te parkeren en vervolgens je medecursist een bon te geven.
Kijken of dat schrijven lukt en daarna de agressiebeheersing als de cursusleider vertelt dat het een echte bon is.
Ik maak me hier wel druk om ik weet hoeveel mensen getroffen worden door "onzinboetes". Deze zijn erg hoog en verzieken het vertrouwen in de rechtstaat compleet!
Weer eens zo'n LOOSER die bij de politie AFGEWEZEN is omdat hij sociaal en moreel insatabiel is en uit zijn/haar woede stiekem foto's schiet en die hier plaatst.
Als er stront aan de knikker is zijn dit soort figuren die het hards schreeuwen om politie.
Je zet eerder jezelf voor schut.
Bilal Bozkir
Koningin die maar niet bezuinigt, die kut pvda die troonrede lekt, politie die fout parkeren. En als wij zoiets doen, dan zijn we de lul! GS en reagluurders beginnen wel heel erg te lijken op Jacobse en Van Es. Aan je taas getrokken? Laat hunnie toch lekker zelf bezuinigen! www.youtube.com/watch?v=SA3GmB9Bxfc
@Dryphus | 16-09-09 | 15:50
Ook zonder avond-, nacht en weekend diensten is het een stuk (je) meer. Gevarengeld en bonussen en "ga zo maar door" bestaan niet bij de polisie.
Het mooie is toch wel dat er elke keer beweerd wordt dat ze maar 1600 euro verdienen. ja hun basis salaris maar moet je eerst is al de andere bedragen erbij op gaan tellen zoals avond-,nacht-, en weekend diensten, gevarengeld, bonussen en ga zo maar door nou dan komen ze toch een paar honderd euro hoger uit.
-weggejorist-
Ok, als er geen parkeerverbod is en het is buiten de bebouwde kom, dan mag het dus. Dan is mijn volgende vraag, waaron is er geen parkeerverbod? Bij menig ander veldje staat er op zijn minst een bordje "parkeren alleen in de vakken".
Niemand had hier over gevallen als die pennenlikkers niet voor elk wissewasje een boete geven. Hoe vaak staan die ambtenaren niet te flitsen op secundaire wegen waar nooit een ene f... gebeurt qua ongelukken? Enige reden om daar te flitsen is het spekken van de staatskas. Men is totaal uit het oog verloren wat de diensten van een agent moeten zijn. Onder die petten zijn er nog wel enkele die met "gevoel" de straat op gaan en dus ook elke situatie an sich beoordelen. Ik bedoel, je hebt wildplassen en je hebt wild plassen. Waarom precies dezelfde boete als ik midden in het bos tegen een boom pis ?
DAAR zouden 'ze' nou eens bonnen moeten uitdelen ... maar DAT durven 'ze' natuurlijk niet ...
jarretel.
Wat zeg je me nou?
Er zijn boeven?
Waar?
En de politie pakt de boeven weer op?
dan ben ik VOOR de politie !
@R.B.Scott | 16-09-09 | 15:39
Ben h.a.v.p zonder onregelmatigheidstoeslag: afgelopen maand 2175 euro aan moeder de vrouw ingeleverd. (exclusief smeergeld want daar doe ik niet aan)
Heel er OT, maar wel leerzaam:
oncyclopedia.net/wiki/Hollanders
@blaster 15.25
Uw zin: Wie een agent met zwaailicht misbruik ziet maken daarvan om naar de snackbar te gaan.
Is die gejat van Harry Mulisch?
Kan je nagaan waar die "good for nothing"-weggooiers in gaan rijden als ze hun "studie-bwoehahahaha-hebben afgerond en 15 meiertjes schoon aan moeder de vrouw in moeten leveren!
"Weekendje wagen-met-zwaailicht van de zaak mee,pik?"
LOL.
@ blaster | 16-09-09 | 15:25
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Tja politieagenten zijn net zoals alle andere mensen met een beetje macht. Sommige types kunnen daar niet mee omgaan.
Maar daar ging het mij niet om. Die "synchronicity" schreef dat iemand die een baan kiest waarin hij de kans loopt om iemand dood te moeten schieten het verdient om voor paal te staan. Daar vallen bijvoorbeeld ook onze militairen onder.
En geloof mij. Als er geen politie en militairen zouden zijn is de algehele anarchie een feit. Veel reaguurders hebben geen idee hoeveel schorum er rondloopt dat begint te moorden, te roven en te verkrachten als ze de kans krijgen om dat ongestraft te doen.
Hou mij ten goede. Ik word van sommige uitingen van "het gezag" ook rood voor mijn ogen, maar dat wil nog niet zeggen dat alles slecht is en dat zo'n randdebiel als "synchronicity" zonder weerwoord zulk braaksel mag plempen.
Laatst zag ik een agent op de fiets.
Wat denk je ?
Hij stuurde met 1 hand,
Dus ik naar die agent toe om te vragen waarom.
De agent keek heel nors en zei toen dat ie met zijn andere hand de richting aan wilde geven.
Merkwaardig want het was een rechte weg,
de hamvraag is natuurlijk:
Mogen agenten in diensttijd ook richting aangeven als ze gewoon recht door fietsen ?
Hier krijg je IBT. Dit zijn sportlessen, praktijklessen en vechtsporten. 1x in de 3maanden. Geen bonnen lessen!
Ik kan me hier niet druk over maken, echt niet.
Stoer GS, zo'n belerend vingerdje telkens naar de politie... -1
Ik vraag me af hoeveel gestolen auto's daartussen staan.
marconie | 16-09-09 | 15:19
Erg moeilijk te lezen met al die hoofdletters. Je probeert een punt te maken, maar dat lukt niet op deze manier. Probeer het nog eens.
Hier bij de politieschool in Den Haag hetzelfde. Auto's voor inritten, schuin op de stoep, met 100km/h de straat uit om te imponeren op mede studentjes. Ik kijk hier niet echt van op. In het begin maakte ik me er druk over, nu bel ik gewoon 0900-8844 (geen spoed, wel politie) als ik mijn werk niet kan doen of dat ze zo associaal geparkeerd staan dat er geen vrachtwagen, brandweer of ambulance meer doorkan. Als je er wat van zegt halen de heertjes en vrouwtjes studentjes hun schouders op, hun boeit het ook niet, als hun trots maar geparkeerd staat, terwijl Den Haag toch een goed openbaar vervoerssysteem heeft, om over de brede fietspaden hier op de Binckhorst nog maar te zwijgen. Maar ach, zoals de slappe linkse regering is zijn de leerlingen van de politieschool dat ook.
Voorbeeldfoto van April 2007 .. twee blonde pliesiekuikens komen aanrijden, knetteren met mijn belastingcenten de Mercedes C-combi vól over de stoep en laten hem voor mijn in/uirit staan. Even in z'n achteruit was te veel moeite, terwijl er wel plek was. 5 minuten later was de 'echte' pliesie er en binnen 1 minuut werdt de auto -onder toeziend oog van de écht kit- door twee rood (van schaamde) aangelopen blonde kippen verplaatst.
img3.imageshack.us/img3/9734/114024qv5...
@Kobus Kloothamer | 16-09-09 | 15:05. Doe maar wetsartikel tonen dan...
dus als je een gefrustreerd lossertje bent, in een klein afgedankt autootje rijdt.kun je je eigen aanmelden om te oeffenen hoe je je het best achter een boom kan verstoppen en gaan staan met een lasergun.omdat er 6 km te hard wordt gereden.dadelijk gaan die lossertjes nog gelijk schieten als er vier hooligans op ze afkomen.
marconie | 16-09-09 | 15:19
Joris, waar ben je??
Ja Jappie, die zijn helmaal in vorm... Is oook niet zo moeilijk met al die lutsers in kabinet, politiek en plisie..
marconie | 16-09-09 | 15:19
WAT ZEG JE ??? MACARONIE ?
heb je je vingerspieren weer getraind voor vandaag blaster?
Jarre Tell | 16-09-09 | 15:14
Leuke opmerking, maar slechts te dele waar. In de eerste plaats heeft het gros van de plisie-in-opleiding geen edele ambities, maar is gewoon vroeger op school teveel gepest als het lulletje van de klas. Of het lesbische kutje van de klas, dat kan ook. Of te lelijk al mei om aangekeken te worden, laat staan versierd.
Het is gewoon machtsgeilheid. Niuks mis mee, maar misbruik het dan niet. En omdat driekwart te weinig intelligentie heeft om zich bewust te zijn van hun voorbeeldstatus, is helaas het tegendeel het geval.
De kranten staan bol van agenten die een duistere bijverdienste hebben, die in diensttijd collega's en andere vrouwen lopen te versieren. Die met auto en zwaailicht door rode lichten rijden en dan ineens het zwaailicht uitzetten. Die files met zwaailicht voorbijrijden om aan de kop van de file gewoon alles uit te zetten en vooraan gewoon de eerste afslag nemen met normale snelheid.
De dagelijkse voorbeelden zijn niet meer te tellen van geuniformeerd gajes, dat niet weet dat hun salaris betaald wordt door ons allemaal.
Die vergeten (of te stom zijn om te weten) zijn dat ze vanuit hun functie een voorbeeld moeten geven in de samenleving of anders wordt er aggressie opgewekt.
Wie een agent met zwaailicht misbruik ziet maken daarvan om naar de snackbar te gaan en de volgende week ligt er een bon op de mat voor 3 kilometr te hard rijden, gaat helemaal door het lint. Op deze wijze vermoeren deze dombo's elk draagvlak in de samenleving dat er nog een beetje over is voor deze lutsers.
"Die pet past ons allemaal' Noou, mij niet gelukkig. Want daar ben ik langzamerhand te integer voor.
@ marconie | 16-09-09 | 15:19
Gast. Sterf eens af met je CAPSLOCKKANKER!
je beste vriend, maar vooral van zichzelf
Volgens mij mag het, alhoewel het nog 18 jaar duurt voor ik mag lessen.
-weggejorist-
kijk ook ff bij Dribergen, daar doen ze het ook al jaren
a12, afslag Drie-Zeist, naar beneden rollen en rechts bingo
hahaha plempen hun auto.. nou ik zie echt geen autos op het invalide parkeervak
-weggejorist-
3747 | 16-09-09 | 15:13
Dit is buiten de bebouwde kom, zoek maar op via google, maar dat maakt eigenlijk niet eens uit want je mag ook binnen de bebouwde kom in een berm parkeren. Het mag, daarentegen, niet op een groenstrook, dus als de berm als dusdanig is aangewezen, dan mag het niet.
Komkommertijd duurt lang dit jaar.
Echt boeiend dit onderwerp.
Zoekt kussen en slaapt verder.
Goed, wie gaat er met een decibelmeter heen om te kijken of al die motoren wel aan de geluidsnormen voldoen.
en de pliesie losert voort ...
De motor en scooterts zijn ook populair daar.
Heb net wekendurend gezijk achter de rug met een OvJ, die niet eens wist hoe men een auto NORMAAL in een gewone straat mag parkeren. Kan iemand deze luulebehangers-in-opleiding even een paar vette parkeerbonnen aannaaien? Oh nee, onterecht bonnen aannaaien doen we alleen het publiek dat onze salarissen elke maand mogen ophoesten met zich de pleuris te werken.
Moesten wij eens proberen, dan staat er gelijk zo'n NSB-agentje een bon te schrijven.
-weggejorist-
@ synchronicity | 16-09-09 | 15:06
Iemand die bereid is om voor z'n boterham iemand deaud te schieten verdiend ook niet beter dan voor paal gezet te worden...
Wat ben jij een ontzettende hufter. Wees gotverdegotver blij dat er mensen zijn die voor E1600,- per maand jouw veilgheid nog een beetje trachten te waarborgen.
Heb je enig idee welk scum onder hun stenen vandaan komt als er geen politie meer zou zijn. Ga eens deaud man.
Hahahaha.
@broner, nee... alleen buiten de bebouwde kom... en dat is niet het geval.
daarnaast doen ze dit ook altijd tijdens open dagen, kom er dagelijks langs... laatst was er nog zon politiepaard ontsnapt die daar gewoon lekker over het fietspad holde
-weggejorist-
plaspop | 16-09-09 | 15:09
Als het geen voorrangsweg is, dan mag de auto zelfs op de weg geparkeerd staan :). Hoe dan ook, in de berm is sowieso toegestaan.
Volgens mij mag dat gewoon, even gegoogled, en ik vind ook niet anders dan dat het is toegestaan;
www.gratisrijbewijsonline.nl/parkerenw...
Ze mogen zelfs op de weg parkeren, alleen is dat minder netjes.
Ook zonder APK-keuring een auto ergens hebben staan mag gewoon, je mag er alleen niet mee rijden, maar ik zie op de foto niet dat die auto rijdt, sterker nog, hij staat duidelijk geparkeerd op de foto.
Mutsaerts, wat wil je hier mee bereiken als ik vragen mag?
Dat stuk gras is op het terrein van de politie en derhalve geen openbare weg.
Ik heb gisteren verdomme nog een prent gekregen in Dordrecht voor
"parkeren op groen" (zoveel groen was het niet meer) op een gratis parkeerplaats. Belachelijk dit.
Heee Mutsaerts! Ga eens rijbewijs halen,man! Dat adres is buiten de bebouwde kom:
maps.google.nl/maps?hl=nl&safe=off...
En dan mag je dus gewoon in de berm parkeren.
Alleen moet je dan wel helemaal in de berm staan, dat dan weer wel...
Ooh ja : Dat parkeerverbod geld zeker voor u en mij als ordinair plebs, maar natuurlijk niet voor hun !
Binnen leren ze hoe ze gewoon met droge ogen een ouder iemand die slecht ter been is toch kunnen bekeuren voor het foutparkeren. Wat dacht u van deze oneliner: "Meneer, regels zijn nu eenmaal regels en die zijn er niet voor niets. Wat zou ervan komen als iedereen dat zomaar zou doen ?
Kobus Kloothamer | 16-09-09 | 15:05
Theorielesje nodig? Zie:
www.gratistheorie.nl/auto/parkeren/p22...
-weggejorist-
@Heuvel | 16-09-09 | 14:58 : Iemand die bereid is om voor z'n boterham iemand deaud te schieten verdiend ook niet beter dan voor paal gezet te worden...
Buiten de bebouwde kom mag je in de berm parkeren. Mutsaerts, ga effe lekker sjorren op de plee of zo, doe je nog wat nuttigs.
Beetje jammer hoor. Dit hebben jullie toch helemaal niet nodig.
De grote verhalen liggen voor het oprapen, komen jullie hier mee.
Spijkers op laag water zoeken.
Goedemiddag.
@John McClane | 16-09-09 | 14:36
NEE dat mag niet! Parkeren in openbaar groen mag nooit. Is geen parkeerverbod voor nodig.
Dit advies werd u aangeboden door Kobus ltd.
Schompespliese, dat zijn dezelfde rukkers die "op ambtseed" laakbare acties uitvoeren omdat ze iemand over een doorgetrokken lijn hebben zien rijden. En dan mag jij bewijzen dat het niet zo is, en dat lukt lekker niet dus kun je gewoon lappen. Kan GS geen aangifte doen tegen deze wildparkeerders, omdat we er niet met onze rollators langs kunnen? Aan de schandpaal met het rapalje!
Zoals een bekend Nederlands politicus ooit zei:"Op wereldschaal zijn er grotere problemen"...
Staat er ook een zwarte Suzuki Swift bij??
-weggejorist-
BOEIEND, jezus, wat maakt het nou in godsnaam uit of ze hun auto op het gras zetten omdat er te weinig parkeerplek is. Mierenneuken om oom agent voor paal te zetten. Extreem flauw en triest.
@obmarB | 16-09-09 | 14:35
raar he met een brutio salaris van 1600 eu ;)
Klassejustitie, maar dan voor de politie: Klasse!!! Justitie!
en nu? politie is wel heel makkelijk doelwit de laatste tijd
Dat grasgroene pauperbrik is gestolen!
Geenstijl heerst. Ik kan niet wachten tot Powned op TV is. Dan zitten al die peper en zoutstellen zich af te vragen in wat voor land ze in godesnaam leven.
-weggejorist-
Even er langs met een plantenspuit verfafbijt?
Als dit zogenaamd verboten is waar is dan het verbodsbord?
CBR style zou dat prominent op de voorgrond staan/hangen.
keep off grass
www.irintech.com/x1/images/jean/keep_o...
Ben al een paar keer bijna deaud gereden daar door politie wannabe's, het fietspad daar heeft voorang.
U gaat niet door naar de volgende ronde.
En nou optoeteren met die auto.
Ik zeg: "Afslepen die handel"
Het kwartje van Kok hebben we ook nooit meer terug gezien!
Het is toch juist goed dat de gemeentes besparen op parkeergelegenheden ? Zonde van 't geld.
Begrijpelijk dat ze meer salaris willen...
Het is me wat mensen. Genocide is er niets bij
Is toch de auto markt in Utrecht?
Nee...........?
Kansleaus
Veni , vidi, vici , en ik zit bij de politie.
Geen dienstauto dus dan valt het niet zo op. Maar omdat het agentjes zijn worden ze alsnog niet bekeurd. Hoezo hypocriet?
Voertuig
Kenteken
Voertuigsoort personenauto
Merk FIAT
Handelsbenaming FIAT SEICENTO; 900 SPI
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 13-03-2010
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 14-03-2006
BPM 958
Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd Ja
* Momentje.... Wethoudert even wet aanpast aan situatie....
Zwilkje | 16-09-09 | 14:35
Bundelen? Doe er gewoon een nietje doorheen.
/pechtold
APK? Hoezo? Op een grasmaaier met 29Kw? Neejoh
Dit hele parkeerterrein is gewoon omgetoverd tot praktijklokaal, dat is toch overduidelijk?
als dit buiten de bebouwde kom is(zal wel niet) en er staat geen parkeerverbod. Dan mag dit gewoon.
Is er een parkeerverbod? Zo nee, dan mag dit gewoon.
het valt me wel op dat het allemaal lelijke oude kleine autotjes zijn...
pauperbakken
Brekend nieuws weer! Gaat iemand al die klassejustie waar GS verslag van doet eens bundelen en aanbieden aan de minister ofzo?
Vooroodelen zijn er om bevestigd te worden.
En dat is het voorbeeld van de samenleving
-weggejorist-
REAGEER OOK