Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Weer gezeik over foto's koninklijk huis

wimlex.jpg Ze doen het er goedverdoemme om. Een paar dagen nadat een Nederlandse rechter namens het koninklijk huis het internationale persbureau AP heeft weten te censureren, zitten Maxima en WimLex alweer met hun dikke ass voer voor fotografen te zijn op een tribune tijdens de hockey-finale gisteren. U weet wel, dat duo dat hun kiddo's zo'n ontzettend normale opvoeding wil geven en daarom in plaats van lekker veilig achter de royal flatscreen pontificaal met het hele gezin op het ereterras van een volgepakt stadion gaat gaat zitten springen en gillen. Want u raadt het al natuurlijk. Minuten nadat persfotografen gisteren hun memory-card tevreden hadden volgeschoten met plaatjes van ons doodnormale bakfiets.nl-gezin, vaardigde de Koninklijke Nederlandse Hockeybond (KNHB) alweer een decreet uit waaruit blijkt dat het bezoek van de Oranjes een privéaangelegenheid betrof. Hierdoor vallen alle gemaakte opnames onder de eenzijdig door de RVD opgelegde censuurpraktijken mediacode. De KNHB was er vlug bij om te vermelden dit heus niet gezien moest worden als een publicatieverbod. Zie het meer als een soort subtiel dreigement van onze Koninklijke maffiafamilie. De rechter staat tenslotte aan de kant van de Van Amsbergjes. En we weten allemaal hoe het met AP is afgelopen. Foto's HIER. UPDATE: RVD is geschrokken van alle commotie. Plaatjes mogen nu ineens wel.

Reaguursels

Inloggen

o jee iets vergeten

LEVE DE REPUBLIEK

hoer, hoera, hoera

harob | 01-09-09 | 09:53

-weggejorist-

Hermelijnen Rev. | 01-09-09 | 09:33

die foto's van vogelgezang schandalig die moet nu direkt worden opgepakt
het land worden uitgezet want zulke foto, s van onze familie "Niets toe Nuth"
zijn schadelijk voor de economie en de waterhuishouding in timboektoe
ik zal vragen stellen in de 2e kamer reken maar

harob | 01-09-09 | 09:28

En zo zien we maar weer hoe veel vertrouwen onze WA in onze JP heeft.Shirtjes van de enige bank aantrekken die niet door Woutertje Bos word gesponsort.... En WA wil dan wel zo graag een normaal gezin zijn,maar wij moeten in de rij staan voor kaartjes voor een evenement en als het uitverkocht is ben je de pisangT.Prins Pils belt wel even en zit op de VIP tribune en dan is het toch wel weer makkelijk als je moe BEA heet!

magerehein0009 | 01-09-09 | 00:16

Beetje jammer van onze aankomende koning, hij slaat naar mijn bescheiden mening wel een beetje door.

JSD75 | 31-08-09 | 17:03

Vijfentwintig keer per jaar op vakantie. Dat gaan Lex en Max en kids, potdomme. Volgens de hoofdredacteur van Privee in de lulshow van Brink&Knevel. Hoe regelen ze dat dan met de leerplicht? Ook weeer en bevriend rechtertje zekers.

homokineet | 31-08-09 | 15:21

@ hfakker | 30-08-09 | 23:53
Dat laat opblijven bekomt je slecht, jochie. O ja: je mag de volgende keer de koets trekken. Kunnen de paarden op stal blijven.

borderlijntje | 31-08-09 | 12:29

Langzaamaan begint dat hele koningshuis me de strot uit te hangen. Het zijn gewoon een paar omhoog gevallen piefen die helemaal geen reet uitvoeren. Ze hebben geen uitzonderlijk talent dat hun de eer van het koningshuis geeft, ze zijn niet bijzonder slim... wat geeft hun het recht om dat paleizen te hebben (en ook nog een werkpaleis waar vast niemand wat doet), terwijl anderen op straat liggen te creperen.. srsly. Fuck die feauteaus, negeer ze gewoon maar helemaal.

Andi | 31-08-09 | 12:23

Ik begrijp die Willem-Alexander wel, ik zou er ook boos van zijn als de foto's van je gezin zo(http://www2.avontuur.nu/sharedslideshows/SIT/Mudumalai_NP_-_Apenfamilie.tmb.jpg) op internet zouden komen...

Evil-Inside | 31-08-09 | 12:01

Wie wacht er nog op een werkloze WimLex? Alleen de voordelen willen ze hebben. Hun geld stallen ze mogelijk al in het buitenland. Heeft zijn hand overspeelt met het verbod. Foto's mogen wel als het bij hockey is en niet met het milieuverontreinigende skiën. Zowel vervoer met privéjet enz.

Dr Lambiek | 31-08-09 | 11:33

maar Hind met d'r blote tiet in alle TV programma's en kranten dat mag wél??
Adam Curry en PP die prive naar een show van hun dochter komen kijken, dat mag wél??
Die werken tenminste nog voor hun geld

nance | 31-08-09 | 11:16

Als zijn kinderen zo lijden onder het gefotografeer dat lidmaatschap van het koninklijk huis met zich meebrengt, is er één goeie oplossing: wordt maar een gewoon burger Wim-Lex en ga werken voor je geld inplaats van Nederland nog steeds als een feodaal wingewest te zien.
Goh wat lijden kroonprinsen toch.

nance | 31-08-09 | 11:08

Wat zal z'n moeder blij zijn dat WimLex de na lange jaren opgebouwde populariteit
van het koningshuis in een korte tijd teniet doet met dit soort bullshit

toedeledokie | 31-08-09 | 10:26

@ Pica 5
Heeft dat kind Down?

1sokkie | 31-08-09 | 10:24

Dit is dikke onzin natuurlijk, dat gedoe met die foto´s. De Oranjes zoeken het maar uit.

Maaarrrr check de voorpagina van De Volkskrant a.u.b. ff, dikke provocatie natuurlijk. Hahahaha :)

i31.tinypic.com/104rwxc.png (screenshot)

Martini89 | 31-08-09 | 09:58

... en nog een paar dan:
nogmaals, WIE BRAK DIE VINGER? www.fotoleovogelzang.nl/preview.php?zo... (oh wat een afschuwelijk familiedrama tekent zich hier af)
of was het kramp, wegens langdurig opsteken tegen persfotografen? www.fotoleovogelzang.nl/preview.php?zo...
"kindermeisje"? My ass!! Ze hebben alle zussen geïmporteerd! Daarom verandert Laage Vuursche langzaamaan in een KZ-kamp www.fotoleovogelzang.nl/preview.php?zo...
tegen de veiligheidsvoorschriften: dat kind kan omlaag lazeren www.fotoleovogelzang.nl/preview.php?zo...
kanonne, wat en modaal zootje bijeengeraapt: www.fotoleovogelzang.nl/preview.php?zo...

borderlijntje | 31-08-09 | 09:43

2emeREP | 31-08-09 | 08:38
Hinderlijk volgen, die lui. In beeld brengen hoe ze stelselmatig de kantjes er vanaf lopen, hoe ze pretenderen, hoe ze duiken, hoe ze liegen, hoe ze bedonderen, hoe ze verwaarlozen, hoe ze negeren, hoe ze schijt hebben aan alles en iedereen, hoe ze hun macht misbruiken. Dat heeft wel degelijk nieuwswaarde.

Schoorsteenveger | 31-08-09 | 09:16

afvaller | 31-08-09 | 07:20
Als hij in een arbeidersgezin was geboren, nou dan was hij zeker geen commissaris bij de Nederlandse Bank geworden. Dan was hij veel te licht bevonden om daar te gaan zitten slapen. Dan had hij het ook niet geschopt tot watermanager, wat dat ook in moge houden, en had het Internationaal Olympisch Comité hem straal voorbijgelopen.
Als hij in een arbeidersgezin was geboren, dan was hij geen lid van de Raad van State geworden, en had hij niet rondgelopen in een militair pakje volgehangen nepmedailles.
Als hij in een arbeidersgezin was geboren, dan had die Argentijnse hem ook niet zien zitten.
Als hij in een arbeidersgezin was geboren, dan had hij misschien nét zijn havo gehaald. Een beetje dom, die jongen.

Schoorsteenveger | 31-08-09 | 09:06

Zonder dat Argentijnsche mokkel had ie samen met die Belgische collegakluns misschien een keer per jaar op pagina 22 van de Prive gestaan.

wachtmeester de bruy | 31-08-09 | 08:47

Journalistiek is het volgens mij wel interessant om eens uit te zoeken hoeveel vakanties dat stel per jaar maakt.
-
Evert Santegoeds, die ja,.... kwam op 9 vakanties in minder dan een jaar.
Het beeld van de hardwerkende jonge professionelen zou wel eens flink bijgesteld kunnen worden als fotografen er in slagen fotos te maken van alle keren dat die twee weer eens ergens op de skis, op een boot, in een zwembad of new york rondhangen.
=-
aan de slag paparazzi, dan maar niet aanwezig bij tweejaarlijkse "het foto-moment"

2emeREP | 31-08-09 | 08:38

-weggejorist-

Hermelijnen Rev. | 31-08-09 | 07:32

Het enige wat ze hebben bereikt om te komen waar ze nu zijn is tadaa: uit de juiste zaadcelletjes geboren te worden! als die Wim lex gewoon in een arbeidersgezin geboren was hadden we net zo veel foto's kunnen nemen als we hadden gewild en had de RVD er zo verschrikkelijk geen moeite voor gedaan het van internet af te houden. Dit soort praktijken maken het koningshuis kansloos, en het is dat een republiek veel duurder is en ik die maxima wel ok vind maar voor de rest.....

afvaller | 31-08-09 | 07:20

zowel geen koningshuis als een president? gewoon democratie...

HarmlessSoul | 31-08-09 | 02:04

Beter één koningshuis in't land dan 10 presidents verkiezingen. Ik weet wel wat duurder is.

Last Exile | 31-08-09 | 01:32

Je zou het ook van de andere kant kunnen bekijken: als het verboden zou zijn om uberhaupt mensen te fotograferen wanneer ze niet in functie zijn dan zouden alle bekende Nederlanders beschermd zijn tegen papparazzi-achtige journalistiek. Tenzij ze evenementen bezoeken waarvan ze kunnen weten dat er fotografen zijn, zoals in dit geval een belangrijke hockeyfinale, hebben zij ook recht op privacy. Als de overheid mij dagelijks zou achtervolgen zoals sommige journalisten dat met bekende mensen doen, dan zou ik dat ook niet goedkeuren. Beeldvorming is alles, zeker voor bekende mensen, en de prins moet zich vrij kunnen voelen om ook eens een scheet te laten als ie met Maxima in de lift staat, zonder dat de kranten er de volgende dag mee vol staan. Dat is geen censuur, maar fatsoen. Niet die scheet, maar dat er niet over wordt gebakkeleid in de media bedoel ik. Het is alleen te zot voor woorden dat alleen het koningshuis dit recht toebedeeld krijgt. Quod licet Jovi, non licet bovi!

- don''t believe me, think for yourself -

de eigenwijze | 31-08-09 | 00:38

Als nou de media eens een paar maanden helemaal GEEN aandacht geeft aan de oranjes en de RVD, misschien gaan ze dan wel weg.... Zou dat even mooi zijn... koningklijke besparing zelfs!

Locke Galastacia | 31-08-09 | 00:25

Wim-Max-Combo = Soapsterren voor de angstige kuddedieren
die denken dat ze een alfamannetje of alfavrouwtje moeten aanbidden.
Wat is opvoeding ondersteunt door de paparazzi toch een mooi middel ter conditionering van 's mensen geest.
Ave, Evocatus

Evocatus | 31-08-09 | 00:19

En wie staat er naast WimLex te slijmen, onze nationale theedrinker.

Voigt | 31-08-09 | 00:03

Als die eikels van het Koningshuis, kosten per jaar ruim EUR 100 miljoen, blijven doorzeiken, dan wordt het tijd voor water en brood. En ophouden met de monarchie.

Voigt | 31-08-09 | 00:02

Ongelijkheid moet er zijn, leve het Koningshuis, hiep hiep hoera.
Own Nederland, dat burgergelul altijd, als je koning bent moet je heersen.
Dat kleine geneuzel altijd van kleine lieden.
Beter willen zijn dan eenieder, voordringen in het verkeer en bij de Aldi in de rij, maar als een koninklijk persoon bevoordeeld wordt.... ach het is het gezeik van ochtendurine, van de sterke amoniaklucht.
Zonder koningshuis zouden we net zo treurig zinloze feesten vieren als die stomme fransozen.
Dat franse volk - waar ik mij na een dag surfen nu bevindt - dat elkaar het licht niet in de ogen gunt, wat nog sterker op de linker baan blijft rijden als er iemand met een leukere voiture aankomt... omdat het kan....
Neen, laat ze toch schitteren, draag die lui op handen en voeten, steek dat troosteloze republikeinse plebs als daar zijn Amerikanen, Duitsers , Fransen, Italianen en ander oh zo democratisch *kuch* volk, de ogen uit met onze Koningin en kroonsprinselijk echtpaar.
Spelen wij een internationale wedstrijd, juich hen toe op de tribunes.
Immers, met hen zijn wij een koninklijk volk.
Wat wil je dan, zo'n democratische sjacheraar die bij iedere ambtsperiode waar hij aan begint weer moet uitvinden hoe hij aan de laatste weetjes en nieuwtjes moet komen tijdens een staatbanket of politiek onderonsje.
nee dan de koningin, die al van voor 1981 meer wist dan welke diplomaat dan ook.
Voordat zij op de gulden prijkte kon zij al haarfijn ministers inlichten over hoe wie op welke manier te benaderen, wat er speelt, wie er wie is, wat de kneepjes van het vak zijn.
Waar de zogenaamd grote staatshoofden in de rij staan voordat ze een praatje mogen houden met presidenten van respectievelijk de USA de USSR of de Volksrepubliek, vinden die loonlijsters het maar wat interessant om zo'n archaïsche leider de voet te kussen.
"Ontwaakt verworpenen der aarde?"
Niets daarvan, "den vaderland getrouwe blijf ik tot in den doed!"
Voor Godt wil ick belijden
End zijner grooter Macht,
Dat ick tot gheenen tijden
Den Coninck heb veracht
-
etcetera

hfakker | 30-08-09 | 23:53

blaster | 30-08-09 | 22:45
Sjeeeee man! Ik had t niet beter kunnen verwoorden!
Mijn stem heb je!

lilluke halve hoan | 30-08-09 | 23:48

Zal den Hoan t dan maar zeggen ? gezien t feit dat nog niemand er aan heeft gedacht?
Wilders for president! Dr uit met die kudtkleur oranje!

lilluke halve hoan | 30-08-09 | 23:45

De blik van Maxima op foto 3 is nogal raar. De prinsesjes hebben allemaal dezelfde blondering als Maxima in hun haar.

juriste | 30-08-09 | 23:20

Dat ie de lasten niet wil, dat snap ik best. Maar als je een vent bent dan neem je ook niet de lusten door toch weer vooraan te gaan zitten! Z'n gebrek aan niveau is wel storend aan het worden.

Bukake-san | 30-08-09 | 22:52

Die hele zelfbenoemde koninklijke familie begint naast erg kostbaar door het gesubsidieerd fokken van nageslacht ook erg ergerlijk te worden. Een beetje ' zonnekoningallures' zeg maar. Prins Pils heeft een schitterende jeugd gehad, vol met af en toe een jonge meid achter in de AA-auto waarbij regelmatig de gordijntjes dichtgingen. De chauffeur zweeg uiteraard discreet in alle talen. Echt een gemiddelde jeugd in Baarn zeg maar.. kuch.. kuch..
Maar dat hele zooitje krijgt inmiddels zoveel geld belastingvrij, inclusief op staatskosten onderhouden vliegtuigen en jachten, dat langzamerhand dankbaar
'mooi opzitten en braaf pootjes geven' niet meer in ze opkomt, Eigenlijk zou dat gewoon moeten als ruil voor het uit een koninklijke poes gedonderd te zijn in plaats van uit de kut van een Thais hoertje na een gescheurd condoom.
En het salaris en emolumenten zijn inmiddels zo godvergeten veel, dat elke boekhouder uit principe republikein zou moeten zijn geworden.
Leve Oranje Vrijstaat, leve de Republiek!

blaster | 30-08-09 | 22:45

Claus verdiende respect en Beatrix mag het afmaken, maar daarna opdoeken die kliek. Ze hebben vast nog wel ergens een landgoed in Duitsland, ga daar maar zitten met z'n allen. Zurück in die Heimat. Die dikke kwal moet mijn koning worden? Iemand die mij dat heeft gevraagd? Laat al dat onroerend goed aan de Nederlandse staat toekomen, kunnen we bij verkoop tenminste wat terugverdienen wat we aan dat stelletje kakkerige profiteurs hebben moeten afdragen.

Van Snikkelenburg | 30-08-09 | 22:38

Gewoon het Koninklijk Huis afschaffen. Kan toch niet meer in deze tijd?
Ook geen gezeur meer over een paar foto's.

Jackxx | 30-08-09 | 22:38

was de nl vergeten: republikeinen.nl moest het zijn.

Audacitus | 30-08-09 | 22:22

@ Tandarts: als je nog niet lid bent stel ik voor dat je je even aanmeldt op bijvoorbeeld prorepublica.nl of een andere club republikeinen.

Vroeger was d66 ook republikeins maar die zijn de weg al zó lang kwijt; en ze hebben het zelf niet in de gaten. Dus dat zou ik dan weer níet doen.

Audacitus | 30-08-09 | 22:15

De populariteit van het koningshuis schijnt in Nederland nog hoog te zijn.Toch in mijn kringenis men dikwijls niet erg koningsgezind.Dus vraag ik me soms af wie die koningsgezinden nu zijn.Die moslims ofzo?Gereformeerden?
@ de tandarts |30-08-09 |22:02
Kijk op 30-04/en op prinsjesdag eens goed naar de beelden,alleen maar NLers met vlaggetjes,heb daar nog nooit een moslim tussen kunnen ontdekken.
Die zal het een worst wezen, of en wat er op die troon zit.

snoes | 30-08-09 | 22:14

De populariteit van het koningshuis schijnt in Nederland nog hoog te zijn. Toch in mijn kringen is men dikwijls niet erg koningsgezind. Dus vraag ik me soms af wie die koningsgezinden nu zijn. Die moslims ofzo? Gereformeerden?

In ieder geval ben ik al tijden republikein. Ik vraag me op dit moment af wat ik ervoor wil doen om van Nederland een republiek te maken.

de tandarts | 30-08-09 | 22:02

Heb het ook helemaal gehad met die roversbende.
Dagelijks lees je in de kranten hoeveel bedrijven er weer op de fles gegaan zijn,en hoeveel mensen hun baan verliezen en in de bijstand terecht komen,krijg je ook weer te horen dat we er de komende tijd nog meer aan koopkracht op achteruit gaan,en nog meer moeten inleveren.En dat schorriemorrie is het afgelopen jaar 32x op vakantie geweest,laat een vakantieressort in Mozambique en in Argentinie bouwen van onze centen.
Schamen zich geen moment voor hun decadente leventje,maar blijven lekker uit de staatsruif graaien.
Kijk eens op de sites van prorepulica en Geennieuws,je weet niet wat je ziet,als je al die gore praktijken op een rij ziet staan.
Wat mij betreft mag die hele familieclan een enkele reis,Mozambique boeken.
Opdoeken die monarchie,tijd voor een democratiesche republiek.

snoes | 30-08-09 | 21:50

Dáng! Die Willem-Alexandra slaat wel erg vaak trutsgewijs de handjes voor de mond.

Tricephalus | 30-08-09 | 21:49

You cannot have your cake and eat it, too. Het koningshuis bestaat bij de gratie van haar populariteit. (en tegelijk: haar mystiek)
-
Onze kroonprins speelt (is menselijk) zijn maatschappelijke verplichtingen naar beneden en speelt zijn rechten omhoog. Toegegeven: het is een k**baan, maar het is bepaald niet de slechtst denkbare k**baan en hij kan hem altijd nog weigeren. Hij moet behoorlijk oppassen dat hij zichzelf niet buiten de discussie plaatst.
-

Voorstel: kunnen ALLE vaderlandsemedia die hele familie van Oranje nu niet gewoon een maandje of drie compleet doodzwijgen? (dus ook geen officiële functies verslaan)
-
Dat zou tonen dat de pers zich niet laat breidelen en het zou bepaald geen gemis zijn.
-
(en het zou naar alle waarschijnlijkheid leiden tot onverwachte en ongevraagde stromen skivakantiefoto's op redacties van een compleet in paniek verkerende RVD...)

azoturie | 30-08-09 | 21:47

Doe afstand van de troon, lutser. Ben je overal van af. Ik heb de pest aan dikdoeners die op belastinggeld teren.

natte krant | 30-08-09 | 21:32

hij moet dit natuurlijk nu al verbieden.
dan kan hij later net als zijn opa de rest van de wereld neuken zonder dat we dat mogen melden.hele koningshuis rookt als een ketter maar wie het dat ooit gezien op een foto?
kortom er wordt een beeld geschapen wat ver weg staat van de werkelijkheid

de baas van de baas | 30-08-09 | 21:24

Ook al vond ik het vroeger best grappig zo'n koninklijke familie, van mij mogen ze na hun StaSi praktijken van de laatste tijd permanent opzouten naar Mozambique of Colombia of Nigeria of willekeurig welk pleurisland waar je zo fijn huisjes kunt bouwen. Ik snap best dat je geen paperazzo's in de tuin wilt hebben liggen maar da's dan jammer. Als je zonodig koninklijk wil zijn heeft dat voordelen (geen belasting, een uitkering van het rijk waar de gemiddelde pardon-marokkaan een puntje aan kan zuigen en 300 dagen per jaar op vakantie met beveiliging, op kosten van je koninkrijk) maar ook nadelen en dat is dat ik als belastingbetaler graag af en toe een plaatje van ze zie.

Dus na dit alles ben ik republikein geworden want ik neem zéér aanstoot aan het gebrek aan vrijwilligheid van mijn eigen monarchen om af en toe gespot te worden terwijl men op mijn kosten aan het skiën is in een of andere bananenrepubliek. Aldusch.
En dan die mediacode als doodklap, want dat vind ik dus echt gewoon een smerige gotspe. Die kornuiten feesten er op los van de poen en daar mag best een plaatje van geschoten worden vind ik.

Als de heer van Amsbergen geen fotografen wil voeren, die ook maar gewoon hun werk doen, doe dan maar gewoon afstand van de troon en dan mag hij van mij zelfs alle poen houden die van het volk is geroofd, als het dan maar klaar is met de riante uitkeringen voor hem en zijn familieleden.

Hij mag ook nog zijn commissariaat bij de Nederlansche Bank inleveren per direct. Maar dat moet sowieso, los van alle mediacodes etc.

Audacitus | 30-08-09 | 21:03

Dan ben ik kennelijk de enige die het eens is met de ban op het continu zinloos fotograferen.
Zou dit verbod niet bestaan dan krijg je de toestanden zoals in Engeland bestaan, waar werkelijk iedere stap wordt vastgelegd, hinderlijk wordt gevolgd etc.

De ban is ingesteld om de kinderen te beschermen tegen hinderlijke fotografen. Een bezoekje, als familie, moet mogelijk zijn zonder daarbij 100 fotografen achter je aan te krijgen.
Voor de supporters van de fotografen...........

Kan iemand mij even uitleggen waarom het zo noodzakelijk is om iedere dag weer nieuwe foto's te maken van wederom dezelfde personen ?
Misschien ontgaat het mij, maar roddelbladen lees ik niet, wil ik ook niet lezen en interesseren mij geen ruk. Wat is er zo belangrijk aan dat een of andere celeb bij een winkel naar binnen gaat, weer naar buiten komt, in de auto gaat zitten etc ?
Zal aan mij liggen, maar ik begrijp dat 24 uur per dag volgen niet helemaal.

mambo43 | 30-08-09 | 20:48

doet onze aanstaande bierkoning wel eens wat anders dan leuke dingen
hij heeft wat met onze hokkie meisjes
op de ere tribeune op de tv iedereen kan het zien honderden foto's worden er gemaakt dat is zonde van tijd
zo moeten die kinderen ski-jen en dan weer naar een stom spelletje kijken
laat die kinderen toch lekker in de zandbak spelen dat is normaal

LEVE DE REPUBLIEK

hoera, hoera, hoera

harob | 30-08-09 | 20:20

@sjaap.marok | 30-08-09 | 17:46
Job Cohen zit net als de Van Amsbergjes te eftelingen op de eretribune; of is Amstelveen inmiddels ingelijfd bij Amsterdam?

potdoof | 30-08-09 | 19:30

Begin nu wel een beetje zat te geraken.
GVD alles wordt door ons als Nederlands staatsburger voor hun betaald.
Mogen we dan AUB ook weten en zien waar ons geld naartoe gaat?
Wat een poehaa. Dat Lexie een trauma heeft opgelopen in zijn jeugd dankzij de pers is ZIJN probleem.Dat hoeft niet te beteken dat dat zijn kinderen dat ook zullen krijgen,gezien de lage frequentie van gepubliceerde foto's.
Als ik al minder koningshuis gezint ga worden,dan zullen er velen met mij zijn vermoed ik.
Je bent lekker bezig!

Elvos | 30-08-09 | 18:58

Welk verstandig ouderpaar neemt zijn kinderen mee naar zo een wedstrijd.
Konden ze geen oppas betalen? En oma Beatrix wilde ze ook niet hebben zeker.

BBmetR | 30-08-09 | 18:35

Dat krijg je bij een bondje van rechtse VVD brallers met oranje stropdassen, hielenlikkers van de eerste orde...!

laardepul | 30-08-09 | 18:30

@unbeliever100 | 30-08-09 | 18:15
Schijnt dat pedoclub Martijn er goud geld voor betaald.

Sinar | 30-08-09 | 18:26

Interesseert me geen ruk die foto's, wie wel?

unbeliever100 | 30-08-09 | 18:15

Mogen wij paupers WinLex, Max en de kids nog wel aankijken of moet je net als vroeger bij God-Keizer Hirohito je hoofd afwenden?

Canis Spurcus | 30-08-09 | 18:01

Koningshuis verliest steun en mag optyfen wat mij betreft. Censuur is altijd kudt.

Stroopdoos | 30-08-09 | 17:57

Kan iemand me mischien nog 1 x uitleggen waarom AP (= Amerikaans) zich moet voegen naar Nederlandse rechtspraak omtrent een foto die in Argentinie genomen is?

lutger | 30-08-09 | 17:52

Hoe meer Bilderbergjes op de foto hoe beter, weten we tenminste hoe ze eruit zien als het erop aan komt.

Mask | 30-08-09 | 17:50

Wat moet die Amsterdamse 'burgervader'er nou weer bij alhoewel, misschien kan hij bij dit soort evenementen het minste kwaad aanrichten!

sjaap.marok | 30-08-09 | 17:46

opzouten met die prins pils en zijn blonde zuigstok

jennifer | 30-08-09 | 17:37

Ik begin dat koningshuis echt zat te worden. Was nooit voor of tegen maar van mij mogen ze vertrekken naar dat eiland. Hebben ze de rust die ze zoeken. Dan ook niet meer het handje ophouden en onze belastingcenten voor dure Ferrari's, buitenhuizen en wintersport gebruiken. Niet de lasten, dan ook niet de lusten.

Tijd voor de OFLU (Oranje Flapdrollen het Land Uit)

GSpot | 30-08-09 | 17:27

Ik blijf erbij, die kinderen lijken mongeaultjes.

// / > | 30-08-09 | 17:23

ontopic. Ze zijn daar toch in een openbare gelegenheid? Ik vind dat ze daar gewoon gefotografeerd mogen worden. Dan moeten ze er voor kiezen om later geen Koning en Koningin te worden. Ik vind ze nu wel heel erg flauw worden.

reade romke | 30-08-09 | 17:22

-edit je schreeuwt -

Byter | 30-08-09 | 17:22

@byter, ja wij willen jou hier allemaal want je schrijft zulke goede zinnen en dat allemaal zonder schrijf/taal fouten. <proest>

reade romke | 30-08-09 | 17:21

-weggejorist-

Byter | 30-08-09 | 17:17

Had nooit zo'n moeite met onze royals, maar ze moeten nu wel eens normaal gaan doen.

Bos Hout | 30-08-09 | 17:09

het is me een raadsel waarom die kinderen zulke armoedige bekkies hebben met kennelijk zelfgeknipt haar ook nog eens

DDD | 30-08-09 | 17:05

Geeft zijn kwaliteit aan, heeft niet voor niets 8 jaar over een vrij simpele studie gedaan. Het zijn uitkeringstrekkers van ongeveer 2 miljoen per jaar. Kopen daar over de hele wereld vakantieverblijven van en vliegen dan van ons geld met een luchtvervuiling vanjewelste naar toe. Wij hebben recht op die foto's alleen al om te zien hoe ze het geld besteden. Overigens word ik lid van het Republikeins Genootschap, zal ze leren.

Dr Lambiek | 30-08-09 | 17:04

kassa2

dat lieve schat klopt wel, ook al zeg ik het zelf

grappert | 30-08-09 | 17:01

Schoorsteenveger | 30-08-09 | 15:54
"... Hoe een watermanager het voor elkaar heeft gekregen om ter plaatse alles wat met watervoorziening te maken heeft in de gort heeft kunnen laten lopen...."
Jaa, die denkt "hee ehh, ik ben geen loodgieter, ook geen opzichter, daar sta ik boven, ik heb een publieke taak." En gaat met familie naar hockey kijken.

JanRap | 30-08-09 | 16:58

@LoopseTeef | 30-08-09 | 14:44

Wat u zegt is helemaal waar, maar zelfs als het een boevenclub is dan zijn ze dat bij gratie van ons. Vandaar de ophef over fotootjes, ze zijn publiek bezit en weten dat dondersgoed. 'Onze kinderen op een normale manier op laten groeien' is dan ook het meest lachwekkende dat P.P. zijn mond heeft doen verlaten. Nog triester dan de triple-A rating...
Klassiek romantisch is ook de perfecte verwoording, daadwerkelijke functie is allang vervlogen.
.
Ooow, picas geen probleem meer ? dannuh dannuh mmmm .....
Maxima is wel geyl, dusz.

Ashtrey | 30-08-09 | 16:56

grappert | 30-08-09 | 16:05
Ze noemen me ook wel eens Ketsjing! Lieve schat, ik heb m'n nick niet gekozen als karaktertrek, maar meer als dagelijks dingetje... Nee, ik ben geen kassamiep!

kassa2 | 30-08-09 | 16:31

Ze waren toch ook non stop op TV. Wat doen die mensen moeilijk opeens :S Alexander is toch ook semi stabiel opgegroeid ondanks alle camera's. Hoe harder je je verzet hoe meer last je kinderen er uiteindelijk van gaan hebben.

Jimpy | 30-08-09 | 16:17

-weggejorist-

Bull Dozer | 30-08-09 | 16:11

Treurig varken | 30-08-09 | 15:49
Ik weet het niet. Wat mij betreft moet de pers ballen tonen.
De leugen dient te stoppen met regeren, Beatrix dient als staatshoofd vrijwillig en met gebogen hoofd af te treden en de Nederlandse Staat dient die poppenkast vervolgens onmiddellijk tot de grond toe af te breken en in brand te steken. Wat een vreugdevuur zal dat zijn!
De pers dient ballen te tonen door juist wél en veelvuldig alle, maar dan ook alle stappen vast te leggen die elk lid van het koninklijk huis maakt. Dat heeft een hoge nieuwswaarde wat mij betreft, een hele hoge nieuwswaarde. De gehele wereld dient te zien hoe in Nederland tegen heug en meug een instituut in stand wordt gehouden dat zijn tijd al lang gehad heeft, en de gehele wereld dient ervan op de hoogte te worden gebracht hoe de Oranje's menen met dit instituut om te kunnen springe. De schande van Oranje dient in alle detail openbaar te worden, dag in dag uit, week in week uit, jaar in jaar uit. Alle misdragingen van die familie dienen breed uitgemeten te worden in de beste journalistieke tradities, en geen enkele waarheid, hoe klein ook, dient te worden verdoezeld. De leugen heeft niet het recht te regeren, en de pers dient met het publiceren van de waarheid te pogen dit te bereiken. Elke scheet die Beatrix laat, elke boer die Willem-Alexander laat is wat mij betreft nieuws, omdat ik zeker weet dat er ook aan die scheet en aan die boer wel weer iets zal zijn dat niet deugt en op de grote hoop van koninklijke misdragingen kan worden gegooid.
Het is wat mij betreft nieuws dat meneer de watermanager vrolijk gaat skieën terwijl hij weet dat op zijn vakantieverblijf de kindertjes geen water hebben. Het zegt veel over het Huis van Oranje, het zegt veel over Nederland.

Schoorsteenveger | 30-08-09 | 16:09

kassa2

Als je werkelijk zo gecharmeerd bent van die club, heb je toch wel wat van die mentaliteit? wat doet het er dan toe of je geen vrijgezel bent, had bea's vader ook totaal geen probleem mee, zijn nazaten hebben de handjes ook best gevuld gekregen uit de Nederlandse staatsruif, ongeacht waar ze ter wereld kwamen.
kan allemaal maar.... kassa.....

grappert | 30-08-09 | 16:05

@Schoorsteenveger | 30-08-09 | 15:54: Doe niet zo flauw, die mensen kunnen zich toch helemaal niet verdedigen? *proest2.0* Dat zou ik nu ook wel eens willen zien, hoe het er nu eigenlijk aan toegaat daar in Mozambique. Maar dan lopen we tegen een ander probleem op; de publieke kunnen zoiets wel maar zullen toch enigszins terugdeinzen gelet op het besluit van de rechter aangaande AP. Aan de andere kant hebben we de commerciele, daarvan weten we dat ze het veel te druk hebben met dansende sterren en het bewangeren van Ushi van Dijk. Enfin, dan maar een inzamelingsactie voor een goede reportage?

Fleauxe | 30-08-09 | 16:03

die Wim Lex en Maxima hebben goeverdoeme de best betaalde marketing job van NL en dan zeiken over fotos die al dan niet in prive omstandigheden genomen zijn. Dat gaat me een stressbestendige koning worden die Wim Lex, hij mag zijn borsthaartjes wel nat maken. Geef mij de republiek maar, insmeren met pek en veren en daar dan fotos van maken dat lijkt me wel wat.

hoeruhjongh | 30-08-09 | 15:56

Off topic:
Lees de column van Prof. dr. Bob Smalhout van gisteren in de Televaag

Bull Dozer | 30-08-09 | 15:55

Fleauxe | 30-08-09 | 15:41
Ik zou toch ook wel graag een uitgebreide reconstructie willen zien van dat mislukte 'ontwikkelingsproject', met interviews en sfeerbeelden. Dat lijkt me toch wel nieuwswaarde hebben. Hoe een watermanager het voor elkaar heeft gekregen om ter plaatse alles wat met watervoorziening te maken heeft in de gort heeft kunnen laten lopen. Of hoe meneer de watermanager er gewoon bijgestaan heeft terwijl anderen het in de soep lieten lopen. Of hoe meneer de watermanager zich gewoon helemaal nergens iets van aangetrokken heeft.

Schoorsteenveger | 30-08-09 | 15:54

De familie Van Buuren heeft het financieel zó slecht dat ze hun jongste kind in het shirt van hun hoofdsponsor steken. (Je denkt toch niet dat WimLex en Maxje hun centjes bij de ABNAMRO of Fortis heeft staan? Véél te gevaarlijk)
En als het arme kind dan genoeg gefotografeerd is wordt de (s)tokkiesbond gemanipuleerd om een publicatie te verbieden. En als dan iedereen er in is getrapt -zelfs GeenStijl- 'schrikt met van de commotie' en mogen de pic's weer wel. Gevolg: Iedereen publiceert alles.

Als ik nou niet paranoïde zou zijn, zou ik denken dat dit zéér zorgvuldig is geregiseerd.
Wat zouden WimLex en Maxje beuren van de RABO?
Meer dan genoeg voor een nieuwe bakfiets lijkt me.

Bull Dozer | 30-08-09 | 15:52

Als de algehele pers slim is, dan plaatsen ze bij berichten over dit komische duo met kids steevast alléén één endezelfde foto van dat fantastisch leuke gezin.
En stug volhouden dan, zodat die kudtkoppen na verloop van tijd iedereen de strot uitkomen en waardoor men een hekel begint te krijgen aan dat gezin.
Of natuurlijk überhaupt deaudzwijgen, ook een optie. Want interessant zijn die steun-verslinders absoluut niet.

Treurig varken | 30-08-09 | 15:49

Tweemaal per jaar organiseer ik een persmoment. Dan mag iedereen mij in alle standjes filmen en fotograferen. Alle? Nou ja, bijna alle. Op voorwaarde dat ik verder verschoond blijf van opnamen van mijn privéleven. Dat is Mijn Media Code. Vrienden verklaren mij voor gek.

www.gerardboerhof.nl/wp/2009/08/29/mij...

Gerard4921 | 30-08-09 | 15:49

Geweldig om te zien dat de wereld in een recessie verkeert en alleen al in Amerika miljoenen mensen dakloos zijn geraakt, terwijl hier in Holland tienduizenden geen baan meer kunnen vinden maar het koninklijk huis met onze belastingcenten rechtszaken aanspant om kliekjes. Nee hoor, de Oranjes willen dat hun kinderen dezelfde opvoeding krijgen als de rest..

- teruggejorist - | 30-08-09 | 15:42

@Schoorsteenveger | 30-08-09 | 15:34: I know, en zoals altijd zonder enig gevoel van schaamte. Wat doe je aan die familie? Volgens mij heel veel publiceren over de misstanden, op een gegeven moment wordt het onhoudbaar. Maar het beste zou toch nog wel een filmpje zijn, een filmpje met daarop een misstand van de KF. Dat kan van een middelvinger naar de burgers tot geheime gesprekken zijn. De sleutel ligt bij die vermeende opnames van de Rooy van Zuydewijn. Als we dat toch eens in handen konden krijgen. *kwijlt*

Fleauxe | 30-08-09 | 15:41

-weggejorist-

Krishnamurti | 30-08-09 | 15:40

Fleauxe | 30-08-09 | 14:55
Nee, dat zou ik zo niet weten. Zijn moeder, als ze nog leeft, heeft misschien alleen nog een foto van haar zoon, een privé-foto...
Dat 'project' is een nog grotere schande dan al die bloederige jachtpartijen van opa. Dat die familie meent hiermee weg te kunnen komen is werkelijk te erg voor woorden. Eerst wordt van een vakantieparadijs een ontwikkelingsprogject getoverd, vervolgens wordt dat zogenaamde ontwikkelingsproject totaal aan zijn lot overgelaten, en als dat dan te veel in de publiciteit komt wordt er een stichting tussen getoverd. Wat een smeerlappen, wat een boeven.
Wat het meeste steekt is hoe de politiek, direct verantwoordelijke in de zaak, er weer op reageert. Een paar bezorgde voorzichtig geformuleerde kamervraagjes om die maffiafamilie in te seinen dat er toch iets aan damage control gedaan moet worden, en dat is het dan weer. Hoe lang sukkelen we nog door op deze manier?

Schoorsteenveger | 30-08-09 | 15:34

grappert | 30-08-09 | 15:09
Maar ik niet!

kassa2 | 30-08-09 | 15:34

Telt dat niet gewoon als openbare ruimte? Net als de Argentijnse bergen...

PauperPanda | 30-08-09 | 15:26

Maar wel elke keer recht in de camera kijken.... staat het je niet aan ... blijf dan thuis!!!
Ze worden door het volk onderhouden dus heeft het volk recht op foto's!!
Koningshuis... het volk heeft er niks aan... ze kosten ons bakken met geld... geld dat door ons zuurverdiend is en hun strijken het binnen.... afschaffen het hele koningshuis.... bhah.

Akky | 30-08-09 | 15:16

kassa2
Wat let je? bea is toch vrijgezelle meid?

grappert | 30-08-09 | 15:09

@Brandje | 30-08-09 | 12:57

Joh, zou je denken? Ik denk dat er bitter weinig bij wordt gedragen in dit land door deze royals. Ook een president kost geld, maar daar mag je voor kiezen terwijl dit volk in het zadel blijft door een RVD en andere instanties.
Een rechtszitting beginnen om foto's, en van de rechter gelijk krijgen omdat deze foto's geen 'nieuwswaarde' hebben is van de zotte. Deze rechtsgang werd al ongedaan gemaakt door W.A. zelf door hier over te piepen, want nu hebben deze foto's waarom het allemaal begon WEL opeens nieuwswaarde gekregen. Een heel klein beetje dommig van W.A. en zijn zaakwaarneemers. En zaak schrijf je met dubbel a.

Implant | 30-08-09 | 15:07

Het koningshuis. We stoppen ze in bizar dure paleizen, geven ze miljoenen per jaar waar ze geen ruk voor hoeven doen, maar een onschuldige foto van ze maken in een publieke ruimte mag dan weer niet.
Nee, daar wek je veel sympathie mee.
.
*lidworden doet van vereniging ter bevordering van een modern democratisch land*

panadol | 30-08-09 | 15:06

En die geinfiltreerde Maxima wel stiekem elke keer recht in de lens kijken met een Prodent-smile en achteraf gaan janken... !

jueeeejuar | 30-08-09 | 15:06

@Schoorsteenveger | 30-08-09 | 14:50: Weet jij toevallig de naam van de in Mozambique vermoorde leider/persoon/activist die zich tegen het project van WimLex verzette?

Fleauxe | 30-08-09 | 14:55

@LoopseTeef | 30-08-09 | 14:44: Wat je zegt, het zal wel enig gewicht in de schaal leggen, definitieve beslissingen over orders worden echter nog altijd bepaald door geldelijk voordeel en niets anders dan dat. Wel lachen trouwens hé, die aanhangers van Bea Corleone. Altijd de mond vol over vosten van het héle volk, iedereen hoort erbij en hoeperdepoep zat op de stoep. Echter, wanneer een van de onderdanen kritiek heeft dan moet je opeens evenveel geld en aanzien hebben als de vorst. Zo niet, dan minderwaardig en bek dicht. Ja, het Koningshuis weet zich altijd weer te omringen met de meest fascinerende figuren de onze samenleving rijk is.

Fleauxe | 30-08-09 | 14:54

Willem VanDer Decken | 30-08-09 | 14:02
Nog steeds actueel. Misschien nog actueler dan toen. We hebben er naast Argentinië nu ook Mozambique bij.

Schoorsteenveger | 30-08-09 | 14:50

Fleauxe | 30-08-09 | 14:36
Natuurlijk heb ik een miserabel leventje vergeleken met die boevenclub uit Wassenaar. Maar anders dan Peukenvreugd schijnt te denken, lijdt ik daar geenszins onder. Voor afgunst dan ook geen plaats in mijn ondermaanse, want ik weet dat mijn leven zoveel zinvoller moet zijn dan dat van Peuk. En wat die handelsmissies betreft: zo'n koningshuis wordt alleen uit de kast getrokken als het gaat om een te bezoeken land dat zelf geen koningshuis heeft en dus om welke drogreden dan ook, meent dat een koningshuis iets klassieks romantisch heeft.

LoopseTeef | 30-08-09 | 14:44

Frederique v/d Wal is destijds mooi met de schrik vrijgekomen toen ze niet goed genoeg werd bevonden voor Wim-Lex...
Screw them:Iedereen krijgt wat hij verdient dus hij z'n pampahoer en zij haar vochtvasthoudende barfbag.

R.B.Scott | 30-08-09 | 14:42

grappert | 30-08-09 | 13:59
Was dat maar zeau!

kassa2 | 30-08-09 | 14:42

Goed stuk in het NRC van gisteren: "Net als de gemiddelde burger relativeert de kroonprins zijn plichten en claimt hij zijn rechten".
Beter kan ik het niet zeggen.
www.nrc.nl/opinie/article2342709.ece/P...

paridae | 30-08-09 | 14:38

@LoopseTeef | 30-08-09 | 14:28: Jij snapt het niet volgens Peukenvreugd, jij hebt een miserabel leventje vol jaloezie en ziekelijke afgunst. Kijk, en dat snappen zwervers zoals jij en ik niet, maar we krijgen namelijk heul veel terug voor die activiteiten. Geen plaatjes, want dat MAG dus helemaal niet, maar bergen met fictief geld.
Je weet wel, dat geld waar niemand het bestaan van kan aantonen maar wat evengoed gebruikt wordt om de waarde van Bea te benadrukken. Zo zullen ze bij Honeywell uiteraard een voordeel van 5 mld laten lopen omdat Bea met d'r geile bloedlijn heeft verzocht de deal aan Nederland te geven. Snap dat dan....

Fleauxe | 30-08-09 | 14:36

@Peukenvreugd | 30-08-09 | 14:22: Ah, een antwoord. Het zal even gekost hebben, maar je bent eruit. Laten we het even rustig doornemen.
1) Democratie bestaat wel, slechts omwille van het feit dat u dit niet kunt overzien maakt het niet minder existent.
2) Dat weet u helemaal niet, bewijs graag.
3) Er is een verschil tussen paparazzi en vaderlandse pers tijdens sportevenementen, dat zouden ze bij de RVD toch moeten weten
4) nl.wikipedia.org/wiki/Oranjes
5) Nee dan heb je niets, toon het maar eens aan.
6) Het buitenland misschien?
7) Pavem, de kersttoespraak, 'er bestaat geen Nederlandse cultuur' enz enz
-
Grappig dat je over afgunst begint, dat lijkt altijd e laatste kaart in dit voor u niet te winnen debat. Als ik maar wat zou lullen liet u me wel links liggen, dat doet u niet, daaruit kan een ieder zijn conclusies trekken. Mocht mijn leven zo miserabel worden dat ik niet aan m'n vader kan denken zonder ontgoochelde moeder zie met het bloed van hun zonen aan de handen pleeg ik zelfmoord. Deal?

Fleauxe | 30-08-09 | 14:32

In dit geval zou ik de grootste schop geven aan de ontzettende glijbaas van de KNHB, die meent hier even een wit voetje bij de Oranjes te moeten halen (of zelfs zijn hoofd te steken op een plek waar de zon nooit schijnt).
Wat mij betreft is dit niet de Wassenaarse kinderboerderij of voor mij part de Albert Heijn om de hoek en zou een plaatje best geschoten mogen worden. Zeker als je het niet al te opdringerig doet (de ergernis op het gezicht van Maxima geeft trouwens reden om daaraan te twijfelen - maar ik was er niet bij, mischien lag het aan haar of had het er überhaubt niets mee te maken). In ieder geval heeft ie op die foto wel aandacht besteed aan de lichtinval, want die is mooi.
En als sfeer impressie bij een verslag van een belangrijke EK-finale kan je zo'n plaatje dan denk ik nog wel afdrukken, zonder dat je een precedent schept dat van die lui in de toekomst opgejaagd wild gaat maken (er zijn idd wel publieke figuren die daar last van hebben).
Verder heb ik de familie Lex nog niet echt kunnen betrappen op streken die zijn moeder en opa zich in de loop der tijd hebben aangewend, dus houd ik zelf de moed er nog wel in voor wat betreft de toekomstig koning (zo'n inmiddels stereotype bakfiets kan je hem niet echt aanrekenen en die porsche (had ie toch?) gun ik hem ook nog wel met drie dochters om zich heen, dat is nog geen ferrari-habit die hij van zijn opa of belgische verwant had kunnen afkijken).

nickolaas | 30-08-09 | 14:29

Ashtrey | 30-08-09 | 14:21
Volgens mij heb je het niet echt begrepen: dit was slechts één voorbeeld. Zo gaat het altijd bij die gasten. Overal waar ze optreden doen ze dat gratis omdat ze nou eenmaal door alle bobo's en bestuurders worden gefêteerd. Het geld dat ze daaraan overhouden - ons geld dus - steekt ie vervolgens in megalomane projecten in één of ander kudtland. Om zelfs daar over de ruggen van de lokale bevolking geld aan te verdienen.

LoopseTeef | 30-08-09 | 14:28

zolang ik via de belasting betaal voor hun uitvreterij, wens ik daar alle smakelijke details van terug te vinden op de roddel-en-achterklap pagina's. De remedie om in de anonimiteit te verdwijnen is dus eenvoudig:
aan het werk lutsers!

zeiksmurf | 30-08-09 | 14:27

Als je Maxima van dichterbij dan 5 meter ziet, blijkt dat ze helemaal niet mooi is.
En dat mogen we natuurlijk niet zien

drs Marcel van Dam j | 30-08-09 | 14:26

Mijn afgrijzen voor dit voortwoekerende - zich gestaag uitdijende genenbestand van uiterst bedenkelijke samenstelling is nauwelijks onder woorden te brengen. Dat er nog imbecielen rondlopen die überhaupt geïnteresseerd zijn in feiten over en foto's van het gespuis in kwestie is eveneens onvoorstelbaar.Vandaag is mijn lievelingsreptiel toe aan zijn standaard vetgemeste rat : en we noemen haar Amalia. Zomaar , omdat het oplucht.

snuff | 30-08-09 | 14:26

Fleauxe | 30-08-09 | 14:01
.
1) Democratie is een farce en de misplaatste hoop op inbreng voor het gepeupel
2) God bestaat niet
3) Is, zoals inmiddels zovelen, niet van paparazzi gediend
4) Namen, feiten, etc.?
5) Maar dan heb je ook wat
6) Handelspositie ten opzichte van wie of wat?
7) Gaarne een duidelijk voorbeeld

Je vileine reactie verraadt een onderdrukte afgunst tegen alles en iedereen die
meer cachet hebben dan jouw miserabele leventje. Kortweg: je lult maar wat.

Peukenvreugd | 30-08-09 | 14:22

Even lachen;
-
Wisten jullie dat er mensen bestaan die een brief aan de Koningin schrijven omdat ze denken dat het haar ook maar een reedt kan schelen hoe het d'r volk vergaat.
-
Whoehahahahaha, ik kom niet meer bij.

Fleauxe | 30-08-09 | 14:22

en de foto van de afterparty met WA in de kleedkamer?

ivo_nl | 30-08-09 | 14:21

@LoopseTeef | 30-08-09 | 14:16

Dus ?
Lievv toch ?
Mes snijdt aan twee kanten joh, eenzijdige belichting...
*bitterballetjes in het vet gooien gaat*

Ashtrey | 30-08-09 | 14:21

Op foto 2 komt Karst T. het veld op?

Lucasje dus | 30-08-09 | 14:20

@peukenvreugd
Je bent niet goed bij je hoofd, blauwe bloedlijn geeft status in het buitenland?
Als ik in het buitenland ben; zijn de mensen helemaal niet zo positief over het eens zo liberale Nederland waar nu het koningshuis boven de wet staat. Je hebt zelf geen historische kennis; zo is bijvoorbeeld de amerikaanse grondwet afgeleid uit de wetten van de Nederlandse republiek, uit de gouden eeuw ja..

keizeradmiraal | 30-08-09 | 14:20

@keizeradmiraal | 30-08-09 | 14:10: En dat is gemeen omdat de Vorstin er niets aan doet om deze mensen erop te wijzen dat ze niet bij de gratie Gods koningin is. Nu staat het je vrij om daar wel of niet in te geloven, punt is dat er over Beatrix niet eens het verháál gaat dat ze een gekozene zou zijn. de Oranjes stonden en staan voor alles wat God verboden heeft, waar halen ze het gore lef vandaan?
-
PS: Volgens de update mogen we nu opeens wél kijken. Weet je wat RVD/KonFam en de rest, FUCK YOU!

Fleauxe | 30-08-09 | 14:19

Deze foto's hebben natuurlijk wel nieuwswaarde, immmers vertellen ze alles over hoe het koningshuis functioneert:
WA geeft aan de hockeybond aan dat hij graag de finale zou willen bezoeken.
Hockeybond nodigt vervolgens WA met zijn gezin uit
Hockeybond zorgt ervoor dat er altijd een goede plaats is
Hockeybond bedenkt dat het wel leuk zou zijn om Amalia een Raboshirt cadeau te doen.
Vervolgens wordt het arme kind nog een kleine sponsor-Adidas ministick in de hand gedrukt.
Na de gewonnen finale wordt de ploeg aan WA voorgesteld en door hem gefeliciflapstaard
Samen wordt er met alle bobo's van de hockeybond een glas genuttigd en een bitterbal verorberd.
Ziehier een dagje uit met de kinderen, zonder dat het een cent gekost heeft!!!
Als de gemiddelde reaguurder dit met zijn kinderen zou doen, was hij een godsvermogen kwijt aan reiskosten, parkeergelden, entreegeld, aanschaf sponsorspullen etc.

LoopseTeef | 30-08-09 | 14:16

Kom op... Als je een baan in entertainment hebt moet je tegen pers kunnen.
Of heeft een koningshuis nog andere functies ?

Vage_eddie | 30-08-09 | 14:13

@ Peukenvreugd | 30-08-09 | 13:53
Historische armoede? Ten tijde van de zogenaamde gouden eeuw was Nederland een republiek. Wat we weer snel moeten worden. Ik ben bereid om voor 10 ruggen per maand dat baantje van die gasten over te nemen. Bespaar je 112.880.000,- mee.

Willem VanDer Decken | 30-08-09 | 14:13

landverraders*

keizeradmiraal | 30-08-09 | 14:10

Beatrix en co zijn niet de vorsten van Nederland, nooit geweest ook.

Fleauxe | 30-08-09 | 14:01

Inderdaad het zijn eerder landveraders... de enige steun komt uit EO/NCRV hoek, ik zie de schaapjes al zwaaien met hun vlaggetjes naar hare majesteit''

keizeradmiraal | 30-08-09 | 14:10

waarom lijkt dat oudste kind zoveel op dr vader... hebben we straks weer zon lelijke koningin...

3747 | 30-08-09 | 14:09

Misschien moeten ze er maar eens een stichting op zetten die de rechten gaat verdedigen:
www.prorepublica.nl/artikel.aspx?a=res...

Arrogante prutsfamilie! Wel de poppenkast in stand willen houden maar dan niet gefotografeerd mogen worden????

fietser | 30-08-09 | 14:08

UPDATE: RVD is geschrokken van alle commotie. Plaatjes mogen nu ineens wel.

Nu hoef ik ze niet meer ..

Jackanders | 30-08-09 | 14:08

Laten we die Oranjegasten maar gewoon negeren, doodzwijgen en ontkennen, laat ze maar zwelgen in hun gevoel superioriteit. De wal zal het schip keren!

vlamuky | 30-08-09 | 14:07

Peukenvreugd.

Jij bent werkelijk totaal de weg kwijt, is dat al lang, of doet zich dat alleen voor waar het de grootste uitkeringstrekkers familie van ons land betreft?
Hoe dan ook, kom tot bezinning.

grappert | 30-08-09 | 14:03

Ze vragen er gewoon om met al die bescheiden uitstapjes en rechtzaken en dat gejammer en gehuil. Foto's van die dommme prins en zijn zeug kunnen me niks schelen, maar nu opeens wel. Blijf klikken mensen.

Vieze Tonnie | 30-08-09 | 14:02

@Schoorsteenveger | 30-08-09 | 13:49: Inderdaad, ze hebben het gewoonweg verpest. Van opa -stadhouder- Bernard tot afgeschoten oppositieleiders in Mozambique.
@Peukenvreugd | 30-08-09 | 13:53: Ah, meneer de RVD-hoer vergeet in z'n zielige betoogje wel héél gemakkelijk dat die familie:
1) Niets met democratie te maken heeft
2) Niet de door God gekozen bloedlijn draagt
3) Censuur pleegt
4) Levens op haar geweten heeft
5) Miljoenen per jaar kost
6) Nooit is aangetoond dat de familie meetbaar effect heeft op onze handelspositie.
7) Zich inzet om het besef van eigen cultuur te vernietigen.
-
Sorry, je zult iongetwijfeld een harde krijgen van een verwend gezinnetje met dictatoriale neigingen als representatief voor ons land, maar ze zijn het NIET. Just face it, het zijn de afgelikte boterhammen uit een tijd van echte leiders. Ze zijn links, arrogant en te duur. Nogmaals. WEG met dat gespuis. Wie het daar niet mee eens is kiest voor het Nederland van onderdrukking en islam. Mark my words.
Beatrix en co zijn niet de vorsten van Nederland, nooit geweest ook.

Fleauxe | 30-08-09 | 14:01

Als je als privépersoon een wedstrijd bezoekt, koop je gewoon een kaartje en ga je ergens op de tribune zitten tussen de rest van het volk.
Wanneer je op de eretribune plaatsneemt naast de burgemeester, kun je niet met droge ogen beweren dat er sprake is van een privéaangelegenheid.

sha | 30-08-09 | 14:01

kassa2 | 30-08-09 | 13:55
Eén puntje? Laat me niet lachen. Eén kwestie in een lange' lange rij van kwesties. Het laatste voorbeeldje van hoe zeldzaam arrogant een mens kan zijn. Ze zouden zich moeten schamen, diep schamen.

Schoorsteenveger | 30-08-09 | 14:00

kassa2

Uw naam is toevallig niet de nickname van iemand van die uitvretersclub?

grappert | 30-08-09 | 13:59

Welk een verbittering! Het koninklijk huis hoort bij NL. Hartstikke leuk, allemaal. Het enige puntje is het gedoe om feauteaux. Dat is toch geen reden om het KH en hun liefhebbers af te zeiken
nlshit | 30-08-09 | 13:50?

kassa2 | 30-08-09 | 13:55

@nlshit | 30-08-09 | 13:50
Inderdaad! Weg met die rommel!

Hobbykip | 30-08-09 | 13:54

Mooi dat niemand van de rvd mij tegen weet te houden als ik op weg ben naar de Telegraaf-redactie met foto's van Maxima die in een parkeergarage staat te tongen met Geert Wilders.

R.B.Scott | 30-08-09 | 13:54

Ja, kijk maar eens goed. Dit is een ouderwets gelukkig gezinnetje.
Hun wieg stond nu eenmaal op een andere plek en ik bespeur hierom geen enkel
hautain gedrag bij deze mensen. Ondanks de afgunstige houding van het gepeupel
doen deze mensen toch hun uiterste best om niet de royalty uit te hangen.
Hun wens om niet te pas en te onpas eigendom van fotografen te willen zijn kom je
trouwens bij de eerste de beste nobody op straat al tegen.
Het is een typisch communistisch trekje om je van een koningshuis te willen ontdoen.
Dat kader duldt nu eenmaal geen concurrentie binnen de hegemonie. Daarnaast
kenmerken republieken zich door historische armoede.
Een koningshuis geeft je land een aparte status. Dat merk je niet aan de lokale
bevolking, maar dat merk je aan de reacties in het buitenland. Daar zijn ze maar wat
jalours op onze blauwe bloedlijn. Het is een typisch Hollands trekje om het bestaan
van deze symbolische vertegenwoordigers van onze traditionele cultuur dan in geld
uit te drukken. Hun status is van minder belang. Wat van belang is, is hun uitstraling
als gezin. Wat dat betreft hebben zij een voorbeeldfunctie. Er zou minder sociale
ellende in dit land zijn als mensen zich aan dit voorbeeld zouden spiegelen.
Ze hebben geld en ze kosten geld. Boeie. Dat zijn mijn zaken helemaal niet.
Mocht je het nodig vinden om dat vage begrip "de Hollandse cultuur" te koesteren
dan horen deze mensen daar ook bij. Zet je dit overboord dan blijft er maar weinig
"typisch Hollands" over. Het zijn niet alleen de dhimmies die onze cultuur
verkwanselen, maar ook de klautmongaulen die zonodig omhoog willen trappen.
Wees zuinig op deze familie en lul mekaar niet zo stompzinnig na.

Peukenvreugd | 30-08-09 | 13:53

Republiek Nederland!

Brakovich | 30-08-09 | 13:53

Is dat nou weer die foto van koninginnedag? Kijken die lui altijd zo als er wat gebeurt in hun leven of worden ze misschien op afstand bestuurd door de RVD?

Schoorsteenveger | 30-08-09 | 13:52

Zielig, Bep klep volkje, komt omdat Bep-klep Nederland graag achterklap en nonsens wil lezen en zien.
Hoeveel van die Bep-klep Hollanders kopen niet de Prive, Story, Weekeind en zitten gekluisterd aan RTL Boulevard om de achterklap en nonsens te lezen en kijken van jan en alleman.
Als al de sukkels dat eens zouden laten, en zich eens gingen verdiepen in het echte nieuws hebben we ook dit gezeik niet.
Heb nooit interesse gehad in die lulkoek.

nlshit | 30-08-09 | 13:50

Fleauxe | 30-08-09 | 13:44
Is het niet tijd voor een petitie? Een 'Ik verban je, Oranje'-burgerinitiatief? Handtekeningen verzamelen? Die foute familie vriendelijk maar dringend verzoeken de tent te sluiten en op te zouten naar Argentinië, of desnoods naar Mozambique? Ver weg, naar een corrupt land met corrupte mensen? Een land waar de leugen regeert en waar ze zich dus ongetwijfeld erg goed thuis zullen voelen?

Schoorsteenveger | 30-08-09 | 13:49

OMG wat een kansloze reacties in dit topic zeg.

WDWK | 30-08-09 | 13:47

En als de fotografen in kwestie de foto's op hun eigen Hyves pagina publiceren, mag het dan wel ??

Hobbykip | 30-08-09 | 13:47

Haha, hij verneukt het voor zichzelf. Zou me niets verbazen als WimLex en Max express zoveel heisa schoppen. Ze zijn gewoon mediageil. Zonder de processen vind niemand ze meer interresant...

Booka | 30-08-09 | 13:45

Op foto 3 heeft maxima een blik in haar ogen alsof ze zeggen wil!
Dit gaat je geld kosten.

huppeltrutje | 30-08-09 | 13:45

Wat een lelijke koters zijn dat
Het doet bijna pijn aan m'n ogen

Tobi | 30-08-09 | 13:44

Beatrix houdt wijselijk d'r mond, bang als ze is dat er weer foto's naar buiten komen van hoe ze gezellig thee zat te drinken met de Marokkaanse gemeenschap ondertussen wetende dat meneer van Gogh lag dood te bloeden op straat.
-
WEG met die mensen!

Fleauxe | 30-08-09 | 13:44

@Hobbykip.
Die dop is er al afgewipt.

sTiRf | 30-08-09 | 13:43

Willem VanDer Decken | 30-08-09 | 13:28
Nou, het is in elk geval wel zo dat de Zorreguieta's alles weten van smerige, vuile praktijken, van machtsmisbruik en van privéfoto's. Vraag het maar aan de dwaze moeders die enkel nog een foto van hun geliefde zoon hebben en nog steeds zitten te wachten op een antwoord van smeerlappen als Zorreguieta, de dwaze moeders die zich gedwongen voelden hun privé-foto's openbaar te maken, hun privé-leven te grabbel te gooien, elke dag weer, omdat ze geen enkele andere mogelijkheid meer hadden. Het is de wereld op zijn kop.
Inderdaad, foto's kunnen confronterend zijn, daar weten Zorreguieta's en dus nu ook de Orranje's alles maar dan ook alles van. Daar moet je goed mee omgaan. Alleen de foto's waarvan de elite víndt dat ze relevant zijn mogen bekenen worden, alle andere foto's wat ook het verhaal erachter is, wat ook de nieuwswaarde is, dienen genegeerd te worden, desnoods dient met harde hand te worden opgetreden. De leugen regeert.

Schoorsteenveger | 30-08-09 | 13:43

Geestig idee dat Prins Pils op oranje sloffen rond z'n schimmeltenen nu reaguursels zit te lezen.
"Goedemorgen Koning Koekwaus,hopelijk heeft u zich tussen de doelpunten door nog prettig weten te onderhouden met de lafste burgemeester van uw land."

R.B.Scott | 30-08-09 | 13:42

Maar dit is toch nieuws? Ik zie duidelijk hockeymeisjes in de dop.........

Hobbykip | 30-08-09 | 13:41

laat ze lekker thuisblijven met hun priveaangelegenheden. Geen hond zit erop te wachten dat ze zich telkens buiten hun poorten begeven.

Tiepgeit | 30-08-09 | 13:40

Een mens met een beetje interessant leven zit helemaal niet te wachten op foto's van wie dan ook. Verder vind ik het logisch dat er voor een toekomstig Koning andere regels gelden. Koffie.

WDWK | 30-08-09 | 13:40

52percent | 30-08-09 | 13:21

Zwijntjes afknallen en exorbitante tripjes vallen ook onder de in hypothese 2 genoemde '.. perverse, decadente levenswijze..' , combinatie van dan maar ?
De manieren waar Amsberg inc. momenteel opereert lijkt me ook niet echt gunstig voor de publieke opinie.
Kijk vanavond wel even wat EssBeeEss erover te melden heeft. ;

Ashtrey | 30-08-09 | 13:40

DE Nederlander bestaat niet volgens Maxima, en zij kan het weten..? Wat ze in ieder geval wel weet is het volgende, er zijn ''Nederlanders'' die een hele bevolking uitvreten, diezelfde bevolking minachten, en daarnaast een grote scheur hebben van wat heb ik jouw daar. Leven, vreten, fokken op kosten van de staatskas, wie denk je verduveld eigenlijk wie je bent? Haar echtgenoot had beter kunnen trouwen met zijn schoonzus Mabel, die is niet zo schuw.. Waarom, waarom gaat deze gestoorde, geldverslindende poppenkast door, met welke rden, welk recht?
Laat er toch aub een partij, of meerderen opstaan en een einde van deze idioterie eisen.

grappert | 30-08-09 | 13:38

@fuckje, hoe zit het nou met jouw vriendje?

..zapper | 30-08-09 | 13:37

In die AP zaak heeft de rechter feitelijk die hele mediacode met de grond gelijk gemaakt.

..zapper | 30-08-09 | 13:37

Bovendien heeft dit gezin allemaal verkeerde vriendjes, dus weg!

fuckje | 30-08-09 | 13:36

Prins Pils heeft dringend behoefte aan een tik met de hand der realiteitszin.
Wie denkt hij potverdorie wel niet dat hij is? Hij is openbaar bezit en als hij daar niet mee kan leven doet hij afstand van de troon, net zoals z'n lelijke broer en die hockey-hobby-hoer van 'm. Het zijn net uitkeringstrekkers, wel geld willen zien maar geen enkele hieraan inherente verplichtingen accepteren.

Fleauxe | 30-08-09 | 13:34

Jopie2009 | 30-08-09 | 13:27
Ik zelf hou altijd 85% aan. Ik beschouw dat deel van iedere gegeven populatie mensen als volslagen randdebielen. Maar 95% zou ook heel goed kunnen.
Mij interesseren de Oranje's niets. Ik voel een zekere sympathie voor WimLex en Maxima en ze hebben zeker schattige kindjes maar als ik nooit iets van ze hoorde zou ik dat ook uitstekend vinden. Ben niet per definitie een republiekein maar heb eenvoudigweg geen interesse in het privé leven van die mensen.

Bigi Bana Boy | 30-08-09 | 13:32

Fuck 'em. Ik hoef die gasten al niet, maar 't zijn net kakkerlakken, onuitroeibaar, nu laat ze dan tenminste nog als kijkvoer voor tokkies en bejaarden dienen.

En-el Hak | 30-08-09 | 13:31

zeg nou zelluf | 30-08-09 | 13:27
ja, natuurlijk, dat wendt het dagelijkse gezeik over neuken weer af.
en de huwelijkse spanningen worden door WA weer even vergeten want hij moet zich weer even druk maken over foto's.

zeg maar jansen | 30-08-09 | 13:30

krijg een beetje de schijt van dat koningshuis en hun gezeiks. Lijkt de 2e kamer wel zo onderhand. Die hebben ook altijd wat. Zeurkousen.

SchinFoekie | 30-08-09 | 13:29

Hockey hooligans zijn het.
Waarschijnlijk is het iets van mensen van de Argentijnse junta die hun vieze zaakjes liever anoniem en in het donker doen zonder pottenkijkers.
En wat doet die Cohen daar? Er zitten toch geen moslims in het hukkie tiem ?

Willem VanDer Decken | 30-08-09 | 13:28

Zo mag ik het zien.... hoe arroganter ze zich opstellen..... des te nabijer komt het moment van opzouten..... en worden ze zoals iedereen doodnormale burgers,waar de media totaal niet in geinteresseerd zijn... en hebben ze eindelijk die rust die kennelijk zo belangrijk voor ze is.... onze eerste nieuwe presidente heeft zich al gemeld.... haar naam is Laura!

pielewaaier | 30-08-09 | 13:28

jacques4431 | 30-08-09 | 13:25
Ze beschermen hun kinderen? Ze willen van twee walletjes eten, ze willen hun koninklijke macht behouden maar zijn niet bereid daar de prijs voor te betalen.

Schoorsteenveger | 30-08-09 | 13:28

VERBOTEN !!
Zijn er dan foto's van de gangbang met maxima in de kleedkamer ??

Je Verzint Het Niet | 30-08-09 | 13:28

jacques4431 | 30-08-09 | 13:25
Waartegen? Kinderen krampachtig weghouden is volgens mij veel schadelijker.

kassa2 | 30-08-09 | 13:27

Op de eerste 3 foto's zit Maxima anders behoorlijk in de camera te lachen.

zeg nou zelluf | 30-08-09 | 13:27

@Bigi Bana Boy | 30-08-09 | 13:23
ga ervan uit dat 95% van de mensheid een idool, afgod of whatever nodig heeft om het eigen leven zinvol te maken, een rolmodel te hebben of nog erger... te behoeden voor zonden en misdaad. It's an evolutionary thing....

Jopie2009 | 30-08-09 | 13:27

Nou, misschien gaat het toch lukken om Trix maar de laatste te laten zijn.

antizanic | 30-08-09 | 13:27

Zucht.
Cohen zonder stropdas.

winterpeen | 30-08-09 | 13:26

Ze beschermen hun kinderen. Groot gelijk.

jacques4431 | 30-08-09 | 13:25

Oranje uber alles!! En die mediacode is gewoon keiharde censuur.

WWKeizer | 30-08-09 | 13:25

Laat de fotografen dan ook leuke foto's maken! Als mijn kinderen continu zo op de gevoelige plaat zouden staan, zou ik ook pissig zijn! Misschien vindt PWA zijn eigen pica's beter en moeten die gepubliceerd worden!

kassa2 | 30-08-09 | 13:24

Hoe harder die twee mega-assholes blèren om met rust te worden gelaten,hoe lastiger het voor ze wordt.
Fuck'em.
Hopelijk vindt dit overbodig poppenkastgetriefel de eeuwige rust tijdens een volgend rondje lawine-happen in de Argentijnse sneeuw.

R.B.Scott | 30-08-09 | 13:24

De kernvraag is natuurlijk waarom wij als volk zo massaal in aanbidding liggen voor celebrities en waarommwe zo nodig alles van ze willen weten. Voor mij persoonlijk sterkt dit verschijnsel mijn misantropische visie op de mensheid.

Bigi Bana Boy | 30-08-09 | 13:23

@Brandje | 30-08-09 | 12:57
pure bull shit die tussen 1815 en 1950 misschien nog gold maar intussen volledig achterhaald is. BTW... trouwens opvallend dat de Telegraaf nooit haar lezers durft te laten reageren omtrent artikeltjes over het koninklijk huis.

Jopie2009 | 30-08-09 | 13:23

Treed dan af als je de publiciteit niet aan kan ..

1nfidel | 30-08-09 | 13:23

Ik betaal ervoor dus ik wil er ook wat van zien! Hier met die foto's.

man on the run | 30-08-09 | 13:22

Gun die mensen hun prive leven! We schaffen het koningshuis af en worden gewoon een republiek. De Oranjes worden een normale familie, krijgen geen staatstoelage meer en mogen voor de rest gewoon overal zelf voor gaan betalen. Het lijkt mij dan niet meer dan normaal, dat de kindetjes een normale jeugd gaan krijgen....

Fimbulvetr | 30-08-09 | 13:22

Ashtrey | 30-08-09 | 13:07
-- het 'waarom' is bij mij de prangende vraag. Rookgordijn hypothese lijkt mij de meest toegankelijke... --

Ik ga voor de derde hypothese. (marketing / beeldvorming). Sommige prive hobbies van de oranjes - zoals wilde zwijntjes afschieten - worden door een groot deel van de NL bevolking verworpen. Het zou zeer slecht voor de beeldvoming van de oranjes zijn als beeldmateriaal opduikt van WA naast kapotgeschoten, krijsende en stervende zwijntjes. Als WA nu gaat jagen of een andere door het volk als dubieus beschouwde hobby onderneemt wordt het als prive activiteit betiteld. Vakantie foto's uit Mozambique met zeer arme negertjes op de achtergrond en de nogal bolle toet van WA op de voorgrond zullen de populariteit van het koningshuis ook geen goed doen.

52percent | 30-08-09 | 13:21

Op foto 3 denkt Maxima "nog een paar maanden en dan zit ik lekker op een grote zwarte paal in Mozambique van jullie poen stelletje paupers".

dickel | 30-08-09 | 13:21

Het wordt hoog tijd dat de Amsbergjes hun verhuisdozen gaan opzoeken. Nederland is ernstig toe aan een republiek!

laatziendan | 30-08-09 | 13:21

BOEIEN.

Dit is echt zoiets waar alleen journalisten, republikeinen en persfotografen zich druk om maken.

MarinusWA | 30-08-09 | 13:19

Je wordt er toch wel een beetje moe van, dat ze die vakantie foto's niet geplaatst wilden hebben snap ik nog wel. Ongeacht hoe bekend je bent, je wil wel een keer een normale vakantie enzo hebben. In dit geval moeten ze echter niet zo zeuren, je gaat op een ere tribune zitten terwijl Willem Alexander zelf IOC lid is. En niet onbelangrijk, het is een plek waar de pers sowieso al komt, daar gaan ze dan zelf bewust naar toe.

Als deze foto's niet zouden mogen, kunnen voortaan foto's van welke willekeurige tribune ook niet meer? Want als ik naar het stadion ga loop ik hetzelfde risico op de foto te komen. Nee, die vakantie foto's zijn bewust genomen op een plek waar normaal geen actieve pers is, hier gaan zij echter naar de pers toe, niet zeuren dus.

CobisTaba | 30-08-09 | 13:19

Zoeken de Russen, Noord Korea ofziets niet een nutteloos koningshuis? Gratis over te nemen en voor ons als voordeel dat we nooit meer foto's van die gasten krijgen te zien en als voordeel voor hun is dat daar geen Suzuki Swifts zijn.

Je Verzint Het Niet | 30-08-09 | 13:18

Ze interesseren me geen ruk. Zij is vet, hij heeft gele tanden. Och ik heb medelijden met hun kinderen. Altijd maar gevolgd worden door uitgezakte zelfgebreide huisvrouwen.

~Strotgondel Sr.~ | 30-08-09 | 13:15

Ik vind dat alle leden van het K. huis afgebeeld moeten worden met een zwart balkje voor hun ogen, of g-geoogleblurd moeten worden. Dat zal ze leren dat media-geile-en-toch-weer-niet tuig.
En Maxima moet dan de oud-hollandse dress-code hanteren: lange jurk en TRT-schotels om haar oren en een toefje kleinzieligheid:
www.destentor.nl/multimedia/archive/01...

sTiRf | 30-08-09 | 13:11

Privé aangelegenheid? dus Alex kan de bonnetjes voor de tickets netjes overleggen? Zo nee, dan moet ie z'n koninklijke smoel maar eens gaan houden, want ik (God dus) begin er behoorlijke kotsneigingen van te krijgen.

..zapper | 30-08-09 | 13:09

Laten we dat toneelstuk van 100 miljoen euro boycotten!

kibambam | 30-08-09 | 13:09

CoJoNes | 30-08-09 | 12:59
Nou ehh, er ligt nog een geweldige loodgietersklus te wachten in Mozambique bijvoorbeeld. Veel meer kan ik zo een-twee-drie niet verzinnen.

JanRap | 30-08-09 | 13:08

Beetje jammer dit.

Oswald C. Esquire | 30-08-09 | 13:07

Klote als je alleen maar oranje speelgoed mag.

LifeCatcher | 30-08-09 | 13:07

HomoUniversalis | 30-08-09 | 12:14

Dank u, het 'waarom' is bij mij de prangende vraag.
Rookgordijn hypothese lijkt mij de meest toegankelijke...

Ashtrey | 30-08-09 | 13:07

Leuk dat de prinsesjes al met hockeysticks zwaaien, die zijn straks op hun 16e al goed verpest..1 hockeytoernooitje en 't is gebeurd..

Cooliejoo | 30-08-09 | 13:07

die oranjes moeten eens ophouden met dat gezeik ze kosten al meer dan genoeg met hun vette uitkeringen.

dogman | 30-08-09 | 13:06

De nieuwswaarde van dit bericht, is dat het koninklijk huis zich nadrukkelijk afficheert met de Rabobank. Kinderen van de toekomstige vorst worden door de ouders in opzichtige oranje shirtjes gehesen met larger than life RABOBANK op de blauwe borst.

CoJoNes | 30-08-09 | 13:06

Wordt echt tijd om die boel eens op te doeken.

Atheisme.nu | 30-08-09 | 13:04

Echt wel nieuws waarde prinses amalia heeft vinger in het verband!

giger | 30-08-09 | 13:02

die kinderen zijn voor de rest van hun leven verpest nu zo vlak bij de anti-semiet Job Cohen moesten staan.
De eerste teen is op foto 4 trouwens al bijna zichtbaar...

Onderbuik | 30-08-09 | 13:02

@meister Jager Leve de republiek indeed.

superjan | 30-08-09 | 13:01

leve de republiek, iemand?

Meister Jäger | 30-08-09 | 12:59

@Brandje | 30-08-09 | 12:57
Is dat zo? Hoeveel goodwill genereert dat koningshuis dan en hoeveel profiteert 'het bedrijfsleven' daarvan? Noem eens een paar voorbeelden.

CoJoNes | 30-08-09 | 12:59

Voor die schamele 114 miljoen op jaarbasis vind ik het terecht dat er geen foto's met privebezoeken genomen mogen worden. Dan moet er op z'n minst het dubbele neergeteld worden!

Purepower | 30-08-09 | 12:57

Waar het telegraafvolk hierboven zich al niet druk over maakt... Laat die kerel lekker met zijn gezin naar een sportwedstrijd gaan. Wie zit er uberhaupt op die foto's te wachten.
.
En dan al die zielige, zwartgallige underachievers die meteen over belastingcenten beginnen te zeuren... man, man. De goodwill die het koningshuis met zijn buitenlandse optredens genereert en waar het NL'se bedrijfsleven vervolgens van profiteert, maken die belastingcenten weer ruimschoots goed.

Brandje | 30-08-09 | 12:57

Zoals Maxima kijkt op de 3e foto zo is ze waarschijnlijk ook in werkelijkheid!

mies44 | 30-08-09 | 12:56

WimLex is een koning! Wil gewoon lekker genieten van die dames, geef hem geen ongelijk. Jammer dat er direct weer gezeik moet zijn over foto's.

Klaksmeister | 30-08-09 | 12:56

Die bolle kopjes is wel een erg hardnekkig verschijnsel bij de Oranjes zeg...

MichieldeMuiter | 30-08-09 | 12:55

Volkomen negeren dat volk en met zijn allen voor een rebubliek gaan.
Ze willen wel graag heel veel fans in NL (lees veel geld)maar die mogen vervolgens geen plaatjes zien.Nou,ik wil dat volk geeneens zien en zodra we ooit de kans zouden krijgen gaan we met zijn allen voor een republiek.
Als ze die kids zo normaal willen opvoeden moeten ze ze ook op een normale zwarte school zetten.
Zoek een baan man

huppeltrutje | 30-08-09 | 12:55

CoJoNes | 30-08-09 | 12:54
Bert Heemskerk weet er meer van, me dunkt.

Teun van het Tuinpad | 30-08-09 | 12:54

Dat betekent dus dat ook foto's van mij privé niet meer geplaatst mogen worden. Als dat toch gebeurt heeft de publicist een vet probleem.

Laat WA accepteren dat hij een publiek figuur is en anders flikkeren ze toch op naar Verweggistan. Maarja, daar krijgen ze geen inkomen van de bevolking, dus blijven ze maar hier. Je kan niet van twee walletjes blijven eten. Zelfs WA niet.

Peter Jan Balkenende | 30-08-09 | 12:54

Als het koningshuis Rabobank shirts draagt, weet ik genoeg.

CoJoNes | 30-08-09 | 12:54

-weggejorist-

reinaarden | 30-08-09 | 12:53

Dus, Wim zit op ons geld op zijn reed naar hockeyrokjes te kijken, en daarna rennen we met z'n allen naar de telegraaf om daar van ons geld de foto's te bekijken.

Geeft mij maar de foto's van de hockeyrokjes.

BozeMan | 30-08-09 | 12:52

JanRap | 30-08-09 | 12:51 verrek ja, je hebt helemaal gelijk!

zeg maar jansen | 30-08-09 | 12:52

Wat een gezeik toch, we betalen voor dat stelletje uitvreters, dus hebben we ook recht op de foto's.
Het is tijd dat ze dat eens gaan beseffen, of anders de keuze maken om te gaan werken voor hun geld, en lekker anoniem verder te leven.
Zullen best aardige mensen zijn, maar zolang zo ver van de realiteit leven doet duidelijk geen goed aan de op zijn best gebrekkige verstandelijke vermogens.

captainobvious | 30-08-09 | 12:51

zeg maar jansen | 30-08-09 | 12:25
Op foto 2 staat de prins er op alsof hij een Suzuki Swift aan puin ziet gaan.
Verbazend dat hockey dezelfde emoties losmaakt.

JanRap | 30-08-09 | 12:51

Laat het edele paar maar een paar weekjes "genieten van het weer" op de Falklandeilanden.

Teun van het Tuinpad | 30-08-09 | 12:51

Die Maxima wordt ook met de dag lelijker zeg. Ze was ooit leuk met spijkerkleding etc.
Afschaffen die tent. Gewoon een dictatuur onder Dominique Weesie. Lijkt me wel een symphatieke krullebol... (heeft hij eigenlijk kinderen?)

topcat | 30-08-09 | 12:51

en nu oprotten

GeenHumor | 30-08-09 | 12:50

Tebgek voor woorden, de kans dat je het prinselijk paar in hun vrije tijd per ongeluk op de foto zet is gewoon te groot ze hebben niks dan vrije tijd, binnenkort een verbod op mobiele telefoons met ingebouwde camera?

Fragony | 30-08-09 | 12:50

gewoon de foto's publiceren met een zwart balkje voor de ogen. Zoals met alle Nederlandse criminelen gebruikelijk is -))

Winston1 | 30-08-09 | 12:50

Weg met die feodale figuren.

blowtje | 30-08-09 | 12:48

Vroeger hoorde je ze er nooit over.
Maxima was altijd dolblij met al die positieve aandacht.
Begint het huwelijk een beetje sleets te worden?
Is WL soms op zoek naar alternatieven en wordt het een 2e Charles?

ADO-Le-Cent | 30-08-09 | 12:47

Ze hebben wel de meest charmante foto's uitgekozen. haha.

engeltje_ | 30-08-09 | 12:47

Hoog tijd dat we dat geldverslindende, hoog-van-de-toren blazende kluppie maar eens opdoeken

gal&gal | 30-08-09 | 12:46

Die bolle heeft al sinds zijn jeugd een hekel aan de pers, vind ik prima verder, maar nu begint hij het wel erg bont te maken. Op dit soort evenementen is de "familie" nu eenmaal een soort van publiekelijk bezit, al helemaal als ze die kids meenemen. En dus is het nieuws. Tig ouwe wijven en andere gehandicapten die zich vergapen aan dit soort foto's en het geweldig vinden. En dat is precies een van de draagvlakken van de monarchie. Ik vraag me trouwens af wat die meisjes eraan hebben om naar zo'n hockeywedstrijd gesleept te worden. Die spelen volgens mij liever thuis met hun barbies...

brutus68 | 30-08-09 | 12:46

Ik mis dat mooie heldhaftige generaalsuniform en vooral die fiere pet die zomaar ontleend kan zijn aan het ZuidAmerikaanse gangbare model dat dictators daar dragen.
En dat staat hem juist zo goed! Én fotogeniek.

ikweetnogmeer | 30-08-09 | 12:45

Die kleinste heeft wat trekjes van onze prinses Christine.

verfsmijter | 30-08-09 | 12:45

Ach ik kan me er wel iets bij voorstellen. Het is een soort spagaat waar ze in zitten. Als je in die positie geboren bent is het een te mooie job om overboord te gooien -laten we eerlijk zijn- en tevens gun je je kinderen wat privacy en levensruimte. In ieder geval zolang ze klein zijn en nog geen officiële taken hoeven te vervullen. Wat boeit het mij dat ze daar zitten, of dat ze skiën in Argentinië. Ik hoef er geen foto's van te zien. Bee liet zich ook nooit spontaan op de kiek zetten en daar viel niemand over.

doe eens niet | 30-08-09 | 12:43

Nederland als vazalstaat van Argentinië, met simpele Willem als trekpop

potdoof | 30-08-09 | 12:42

De duurste uitkeringstrekkers van NLD stellen eisen aan de enige tegenprestatie die het volk hun vraagt nml. zichtbaar zijn. De rechter gaat hierin mee. Ik ga nog wat koffie door mn Nespresso apparaat laten vloeien.

Jokkebrok | 30-08-09 | 12:41

als volwassene een koningshuis aanhangen staat voor mij gelijk met paaseieren zoeken voor volwassenen of je schoen zetten.
laten we gewoon de politiek opdracht geven de geldkraan van deze bon-vivants dicht te zetten, zelf hebben ze echt wel genoeg.
dan mogen ze zich verder lekker noemen hoe ze willen en op een eeuwigdurende sneeuwvakantie gaan.

burrt | 30-08-09 | 12:40

Ik word ziek van die gasten die al geldsmijtend leven op kosten van de belastingbetaler maar als er een foto van gemaakt word opeens zielig janken over privesfeer. Dat laatste is prima maar stop dan ook meteen die gigantische geldstroom.

Sinar | 30-08-09 | 12:40

Heeft burgemeester Pickwick zijn scheermes in de thee laten vallen ofzo?

kersenflap | 30-08-09 | 12:39

@ fuckje
Ikke niet snap over paarse kaarten

Nacho_Vidal | 30-08-09 | 12:39

Publiceren, ze krijgen GVD miljoenen en wij mogen niet zien, hoe ze dat uitgeven? Rot op, wil je geen publiciteit dan zoek je een andere job: www.monsterboard.nl

broker20 | 30-08-09 | 12:39

ik denk dat veel mensen de liefde voor het koningshuis verwarren met liefde voor Juliana en Beatrix, twee uitstekende koninginnen die hun werk fantastisch hebben gedaan. Lieve en goede moeders des vaderlands. Willem Alexander, is vast een vriendelijke kerel. Maar hij ziet er niet uit als een koning, gedraagt zich niet als een koning... is gewoon niet regaal. Laat Beatrix het ajb volhouden tot de oudste dochter van W.A. 18 is.

superjan | 30-08-09 | 12:38

-weggejorist-

Da_scorpio | 30-08-09 | 12:38

HomoUniversalis | 30-08-09 | 12:14
dank voor de link, interessante analyse op pro republica

De koninklijke familie begint zo langzamerhand behoorlijk irritant te worden. Op deze manier zijn ze geen bindend element in onze samenleving meer, maar eerder een splijtzwam. En daardoor zijn ze hard bezig de legitimatie van hun instituut te ondergraven.

52percent | 30-08-09 | 12:38

Kom, Van Amsbergen, richt nog eens een stichting op
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/08/...
om je feauteaucopyright-belangen te behartigen;
op onze kosten, dat spreekt vanzelf.

Fijnstoffer | 30-08-09 | 12:37

Goed om te zien dat ook het koninklijk huis zich inmiddels een degelijk shirtsponsort heeft laten aanmeten. Scheelt weer belastingcenten.

laincoubert | 30-08-09 | 12:36

@Nacho_Vidal |12:33
Ik had u net de paarse kaart gegeven in het vorige topic, ik verander die in een oranje.

fuckje | 30-08-09 | 12:36

@Boomschade | 30-08-09 | 12:27
Hahaha lol

monaco | 30-08-09 | 12:35

jankerd | 30-08-09 | 12:32 dat is om niet op te vallen, toet tokkie nederland kleedt zich in het orange bij sportevenementen.

zeg maar jansen | 30-08-09 | 12:34

Opvallend hoeveel mensen dan toch voor het koningshuis zijn. Van mij mogen ze optiefen. Niet vanwege de kosten. Maar het is oubollig en verouderd.

Nacho_Vidal | 30-08-09 | 12:33

Dan moeten ze ook niet in het orange gekleed gaan, is de kleur van het volk !

jankerd | 30-08-09 | 12:32

kloppende sidderaal | 30-08-09 | 12:30 goeie fotofoekiefoeki, dat dan weer wel.

zeg maar jansen | 30-08-09 | 12:32

Bea en co doen gewoon een PVDA-tje.
Je hoeft er niks an te doen, ze vernietigen zichzelf.
Prima dacht ik zo.

Teun van het Tuinpad | 30-08-09 | 12:28

Ja, ja, ze waren er prive. Ze hebben gewoon een kaartje gekocht en stonden onopvallend gewoon tussen het gewone publiek in....
Al die bobo's ernaast en erachter stonden geheel toevallig naast hen...
En die Cohen had ook heel toevallig prive een kaartje gekocht...
En de RVD bgemoeit zich ook geheel niet met het priveleven van deze familie....
Alleen de tonnen die ze ieder jaar krijgen van ons is niet prive, maar komt ook een deel uit mijn portemonnaie..
Hahahaha, wat een gotspe!
Begin bijna een hekel te krijgen aan die omhooggevallen familie.

mick jagger | 30-08-09 | 12:28

Alles wat die lui doen is geen privé aangelegenheid.
Willem-Alexander is geboren om koning te worden. Daar is niets privé aan. Het geeft privileges maar neemt je privéleven. Ze moeten niet zo krampachtig doen over foto's!

rixard | 30-08-09 | 12:27

Je moet ook geen foto's maken. Is niet leuk voor een gezin dat leeft van een uitkering.

Boomschade | 30-08-09 | 12:27

Dus je mag iedereen op de tribune fotograferen, behalve de oranjes? En wat nu als Jan Johan de Algeman naar de rechter stapt en eist dat zijn foto niet wordt gepubliceerd? Wedden dat die niet ontvankelijk wordt verklaard in de rechtszaal.

Hellsmurfje | 30-08-09 | 12:26

REPUBLIEK + 10
monarchie - derwaardig

steile helling | 30-08-09 | 12:25

op foto 2: snuit ie nou z'n neus gewoon in z'n handen? of niest ie? heeft ie die folder betreffende De Griep niet gehad?

zeg maar jansen | 30-08-09 | 12:25

Ik was altijd wel een koningsgezind persoon, maar dit drijft me er toch wel vanaf. Face it W-A, jij en je gezin zijn publiek bezit. Daar wordt je zwaar voor beloond, elk jaar weer, dus ga niet lopen mieren als er een paar foto's van je gemaakt worden omdat je 'onderdanen' in je doen en laten geïnteresseerd zijn.

SODEP | 30-08-09 | 12:25

Eerst uitzoeken of de toegangskaarten prive door onze royals betaald zijn, zoniet is het niet prive, dus publiceren !!
Andere discussie is natuurlijk in hoeverre zijn banksaldo prive is,en niet van de gemeenschap.

Winston1 | 30-08-09 | 12:25

Ik hoop dat GS de moed heeft om de rest van de media te blijven "inspireren" om aan deze censuur en pogingen tot censuur een einde te maken. Grof schandaal en potentieel het einde van het koningshuis in 0031.

superjan | 30-08-09 | 12:24

Het koninklijk huis werkt niet en krijgt slechts belastinggeld dus ja, dan wordt je ook op de foto gezet. Niet zeiken dus.

Masturwasbeer | 30-08-09 | 12:22

Zolang hij daar in pak staat zie ik het niet als privé aangelegenheid.

asot | 30-08-09 | 12:22

Laat ze lekker naar Mozambique verhuizen en nooooit meer terugkomen.

munchener freiheit | 30-08-09 | 12:22

Pica 3 is een open sollicitatie voor de Jostiband?

blackangel | 30-08-09 | 12:22

Vermoeiend volk. Ga lekker een baan zoeken, werken voor je geld en ophouden met die idiote poppenkast. Man, man, man. Achterhaald staaltje folklore.

patat - generatie | 30-08-09 | 12:21

Dat er nu een zaak wordt gemaakt van de gemaakte foto's maakt van het onderwerp op zich weer nieuws, dus geen privé-zaak, dus mag je ze wel weer publiceren...

Geen koningshuis 2.0? :P

En is WA de hockeysters nog even persoonlijk gaan feliciteren in de kleed/doucheruimte?

ivo_nl | 30-08-09 | 12:21

Wat een kolder. Als toekomstig koning naar een vol stadion gaan en dan beginnen te klagen als ze een foto van je maken. En wat nou 'privacy', je bent in het openbaar. Als je privacy wilt, blijf dan lekker thuis. Iedereen die op straat loopt of naar een wedstrijd gaat loopt de kans dat die ergens bij iemand op de foto gaat. Of is het soms ook een privacyschending als de NOS op het publiek inzoomt? Nee toch? Als Wim en Max zo graag een 'normaal' gezin willen zijn, doe dan ook normaal en ga geen eisen stellen die normale mensen ook niet doen.

Boyo | 30-08-09 | 12:21

Kan er niet een verbod op alle foto`s komen van dat gepeupel?

azijnseikerT | 30-08-09 | 12:20

Als kroonprins zou je je eigenlijk zorgen moeten maken als er helemaal géén fotografen achter je aan zitten. Gewoon negéren die lutsers. Stel je voor, dat hele gezinnetje in een drukke winkelstraat en dat er dan niemand opkijkt. Dat zou ik best leuk vinden.

JanRap | 30-08-09 | 12:20

mwah, da's niet moeilijk. je plaatst de foto's van Job Cohen en gezelschap. je noemt die oranjekliek niet eens.
en als ze dan nóg niet willen dat die foto's geplaatst worden zeg je gewoon dat ze dan maar niet in de buurt van een bekende nederlander moeten gaat staan of zitten.

zeg maar jansen | 30-08-09 | 12:19

Is er een weldenkend mens in dit land werkelijk geinteresseerd in foto's van deze uitvreters familie?

HerrieHoofd | 30-08-09 | 12:19

Geef mij koning Mohammed van Finland maar...

Plukkiehaar | 30-08-09 | 12:19

Gewoon weer voor laten komen en vervolgens doodleuk in de eerste minuut van de zitting de rechter wraken omdat hij niet onafhankelijk is. Immers hij heeft een foto of schilderij van bea achter zich hangen (is dus duidelijk een fan) en de afschriften van zijn vonnissen beginnen met 'in naam der koningin'. nl.wikipedia.org/wiki/Executoriale_tit... Kijken wat er gebeurt.

Lucifer | 30-08-09 | 12:18

Ik was altijd wel pro Willem en vooral Maxima.
Ik vind het de laatste weken een ontzettende L.U.L. Wat een volgevreten blaaskaak is die man zeg. Als je een publieke functie bekleedt moet je met dit soort dingen om kunnen gaan. Hij staat toch niet naakt met zijn klabanus in de prive?
Die foto's interesseren mij geen reedt, maar ik vindt dat hij en zn gevolg niet kunnen bepalen wat wel en wat geen nieuwswaarde heeft.
Ik gun hem een einde zoals de laatste koning van Frankrijk! -Figuurlijk- publiekelijke onthoofden!

Dick Luyenlomp | 30-08-09 | 12:18

Deze foto's moeten wel gepubliceerd worden. Er wordt immers een R***-bank T-shirt gedragen, en niet een van onze trotse Bos-banken ING of ABN/Fortis. Je zou 't kunnen zien als een politiek statement...
BTW: zouden de oranjes hun kaartjes gewoon besteld hebben, of zijn ze al dan niet op uitnodiging gekomen. Dan kan een bezoek aan een sportwedstrijd toch moeilijk las 'privé' worden aangemerkt.

Guido | 30-08-09 | 12:18

Ik wil ze in het echt al niet zien, laat staan op foto!
Leve de replubiek!!

polletjepiekhaar | 30-08-09 | 12:16

boeie, laat ze lekker genieten van de wedstrijd... ze doen toch niets. Tja die foto's... ik zou lekker die jaarlijkse fotosessie aan me neus voorbij laten gaan, en lekker het hele jaar door foto's erop knallen. Bok op met je code.

dragontje | 30-08-09 | 12:16

Ach, dan toch helemaal geen foto's meer. Zo is er straks vanzelf geen draagkracht meer om dit handjesschuddend volk te voldoen met miljoenen aan belastinggeld. Als alle journalisten nu eens zelf een code gingen invoeren om mensen te boycotten, die hun populariteit behalen uit de media, maar zelf willen bepalen hoe ze op foto's komen te staan.

KeurMeester | 30-08-09 | 12:16

Spastisch gedoe over dat omhooggevallen volk...
Laat fotografen en uitgevers toch gewoon hun werk doen!
Voor je het weet komen die 5 kaaskoppen dan iedereen de neus uit,en wordt bijvoorbeeld een Maxima-upskirt-met-grote-oranje-onderbroek hoogstens nog afgedrukt op het koninginnedag-krantje van de Lidl.

R.B.Scott | 30-08-09 | 12:15

Ik begin nu toch aardig een broertje deaud aan het koningshuis te krijgen met hun arrogante gepiep. Van mij mag het koningshuis worden opgedoekt. Kost alleen maar geld en ze krijgen hoe meer en hoe langer een Rrrrr naar het klootjesvolk.

monaco | 30-08-09 | 12:15

Kunnen die kudtfotografen die mensen niet gewoon eens met rust laten?

Noepje | 30-08-09 | 12:15

moet je maar geen koninklijke familie worden.... geef toch die troon op, dan heb je nergens last meer van.

puntkomma?! | 30-08-09 | 12:14

Mongeaulie waarsguwt | 30-08-09 | 12:11
Die foto is toch gemaakt vanwege Job Cohen? Die royals staan er alleen maar in de weg.

flinkescheet | 30-08-09 | 12:14

Ahhh wat zijn die prinsesjes ook schattig.

BlackDeathMetal | 30-08-09 | 12:13

Jup, WimLex is een verwend snotjong; denkt zeker dat hij een beetje de gewone burger kan gaan uithangen. Draag die kroon en zonder je af, zoals het hoort.

Blague | 30-08-09 | 12:13

Binnen een jaar zijn ze van 'zeer gewild' gedegradeerd naar 'optiefen met die mafkezen'. En dat is vol-ko-men terecht.

Preaufessor Pascal | 30-08-09 | 12:13

En hadden ze de entree zelf betaald? Dat gelooft toch niemand. En zijn sportbonden nu opeens vazallen van de Von Amsbergjes. Of alleen als ze koninklijk zijn?
De A-meisjes moesten zeker even zien hoe ze er als een Fatimaatje uit konden zien. Ze kunnen beter bij spaans en duits hockey kijken want daar lopen de aanstaande partnertjes rond.

antizanic | 30-08-09 | 12:13

Als ze er wat minder drukte om zouden maken, zou het voor de kids de normaalste zaak van de wereld zijn dat ze wat vaker worden gefeauteaugrafeerd worden. De ouders maken er een issue van. Trouwens, Wim-Lex moet blij zijn dat hij zelf geen vakantiefeauteaus hoeft te maken!

kassa2 | 30-08-09 | 12:11

Word ik nu ook gejorist als ik de opmerking 'fluit in de mond' maak?

OoO | 30-08-09 | 12:11

Is dat Job Cohen op pica 2/5?
Ziet er dik en beroerd uit. Dringend behoefte aan een kopje groene thee.

Mongeaulie waarsguwt | 30-08-09 | 12:11

Mocht de heer W.A. Pils trouwens zo doorgaan met het intimideren en censureren van de pers, dan vernaggelt hij ongezien alle goodwill (mocht hij die überhaupt hebben) bij de bevolking en is het de vraag hoelang hij het als koning (moehahaha) zal uithouden.

JosVerbeek | 30-08-09 | 12:10

Ben inmiddels lid geworden van pro republica.....
krijg genoeg van die omhooggevallen zakkenvullers.....

marocamok | 30-08-09 | 12:10

Burgelijke ongehoorzaamheid roeleert! Gewoon publiceren.

Lucifer | 30-08-09 | 12:09

Het lijkt er op dat er een down-gen rondwaardt in die kinderen.

Andersom dag | 30-08-09 | 12:09

Kunnen die knuppels niet gewoon in Argentinië gaan wonen? Toch zouden de feauteaux nieuws kunnen worden doordat de KNHB heeft geroepen dat de foto's eigenlijk geen nieuws zijn.. dan willen 'we' natuurlijk weten over welke pica's het gaat..
*iets over leve de Republiek doet mompelen en rustig wacht op de volgende nieuwsbrief van pro rebublica*

JosVerbeek | 30-08-09 | 12:08

F*ck het koninklijk huis, stelletje omhoog gevallen lutsers, wie/wat denken ze wel dat ze zijn?

Koos-Stijlloos | 30-08-09 | 12:08

Ach. ze hebben het ook zo moeilijk *kuch kuch*!

Beurd | 30-08-09 | 12:07

ik begin een beetje anti koningshuis te worden op deze manier, hij verpest het voor zichzelf.

AEX | 30-08-09 | 12:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken