
Nationaal Platform Zwembaden, fuck you back. Sinds eergisteravond was de webbeheerder van
dit platform voor Blauwe Waterbakken actief met het weren van kritische GeenStijlbezoekers. Links vanaf onze site werden geblokt. Want we verwezen u naar
DIT PERSBERICHT. Daar bleef het niet bij. Inmiddels zijn alle lovende berichten over hun 'held' Benno Larue gewist. Wat wil je. De zwempedo stond -tot duidelijk werd dat hij tienduizenden foto's van seksuele handelingen had- hoog in aanzien. Hij was actief lid van de SP en de SP steunde hem terug. Dat hij vies deed, en daarnaast ook nog persoonsgebonden budget stal van zijn slachtoffers, tja. Kritische vragen werden in de kiem gesmoord. Met eerdere geruchten werd niets gedaan, want wat is een getuigenis van een 'gek meisje' nou waard. En anders heeft Benno, dé
expert op het gebied van zwembadveiligheid wel een
oplossing. Ook -de redactie van- Wendy van Dijk heeft inmiddels een uitzending van 'Heel Holland Helpt' offline gehaald. Bij
RTL is opeens niets meer te vinden. (Op Youtube
nog wel) Opeens wast iedereen zijn handen in chloor. We zien geen enkel bericht of blijk van medeleven van het zwembadenplatform, dat zich toch specifiek op kinderen en jongeren richt. Geen enkel bericht ook, hoe deze natte dweilen in de toekomst gaan voorkomen dat er nog meer pedobadmeesters hun opwachting maken. Nope, het is veel makkelijker om de geschiedenis te wissen, GeenStijl te blokkeren en vervolgens arrogant de hoorn op de haak te gooien als er vragen komen. Ja natuurlijk, laten we hem nu opeens
Benno L. noemen en balkjes plaatsen.
Kiekeboe.
Reaguursels
InloggenWeet niet hoor... maar hoe komt het dat (vermeende) pedo's eigenlijk altijd blank, man en van middelbare leeftijd zijn? of is dit nog een te ontginnen gebied voor de allochtoon?
Maar waarom niet eens een artikel over Joris Demmink, de criminele pedohond aan het hoofd van onze justitie. Zogezegd een voorbeeldfunctie die JD te vervullen heeft, maar liever jongetjes misbruikt om ze vervolgens op te sluiten en te intimideren is wat deze zogenaamde christenhond het liefste doet. Maar daar wordt door GS met geen woord over gerept en dan maar beweren dat niemand ze de mond snoert en er nooit of te nimmer sprake is of zal zijn van censuur door wie dan ook. HAHA rot op prutsers
Maar waarom niet eens een artikel over Joris Demmink, de criminele pedohond aan het hoofd van onze justitie. Zogezegd een voorbeeldfunctie die JD te vervullen heeft, maar liever jongetjes misbruikt om ze vervolgens op te sluiten en te intimideren is wat deze zogenaamde christenhond het liefste doet. Maar daar wordt door GS met geen woord over gerept en dan maar beweren dat niemand ze de mond snoert en er nooit of te nimmer sprake is of zal zijn van censuur door wie dan ook. HAHA rot op prutsers
Maar waarom niet eens een artikel over Joris Demmink, de criminele pedohond aan het hoofd van onze justitie. Zogezegd een voorbeeldfunctie die JD te vervullen heeft, maar liever jongetjes misbruikt om ze vervolgens op te sluiten en te intimideren is wat deze zogenaamde christenhond het liefste doet. Maar daar wordt door GS met geen woord over gerept en dan maar beweren dat niemand ze de mond snoert en er nooit of te nimmer sprake is of zal zijn van censuur door wie dan ook. HAHA rot op prutsers
Maar waarom niet eens een artikel over Joris Demmink, de criminele pedohond aan het hoofd van onze justitie. Zogezegd een voorbeeldfunctie die JD te vervullen heeft, maar liever jongetjes misbruikt om ze vervolgens op te sluiten en te intimideren is wat deze zogenaamde christenhond het liefste doet. Maar daar wordt door GS met geen woord over gerept en dan maar beweren dat niemand ze de mond snoert en er nooit of te nimmer sprake is of zal zijn van censuur door wie dan ook. HAHA rot op prutsers
Maar waarom niet eens een artikel over Joris Demmink, de criminele pedohond aan het hoofd van onze justitie. Zogezegd een voorbeeldfunctie die JD te vervullen heeft, maar liever jongetjes misbruikt om ze vervolgens op te sluiten en te intimideren is wat deze zogenaamde christenhond het liefste doet. Maar daar wordt door GS met geen woord over gerept en dan maar beweren dat niemand ze de mond snoert en er nooit of te nimmer sprake is of zal zijn van censuur door wie dan ook. HAHA rot op prutsers
Maar waarom niet eens een artikel over Joris Demmink, de criminele pedohond aan het hoofd van onze justitie. Zogezegd een voorbeeldfunctie die JD te vervullen heeft, maar liever jongetjes misbruikt om ze vervolgens op te sluiten en te intimideren is wat deze zogenaamde christenhond het liefste doet. Maar daar wordt door GS met geen woord over gerept en dan maar beweren dat niemand ze de mond snoert en er nooit of te nimmer sprake is of zal zijn van censuur door wie dan ook. HAHA rot op prutsers
Maar waarom niet eens een artikel over Joris Demmink, de criminele pedohond aan het hoofd van onze justitie. Zogezegd een voorbeeldfunctie die JD te vervullen heeft, maar liever jongetjes misbruikt om ze vervolgens op te sluiten en te intimideren is wat deze zogenaamde christenhond het liefste doet. Maar daar wordt door GS met geen woord over gerept en dan maar beweren dat niemand ze de mond snoert en er nooit of te nimmer sprake is of zal zijn van censuur door wie dan ook. HAHA rot op prutsers
Maar waarom niet eens een artikel over Joris Demmink, de criminele pedohond aan het hoofd van onze justitie. Zogezegd een voorbeeldfunctie die JD te vervullen heeft, maar liever jongetjes misbruikt om ze vervolgens op te sluiten en te intimideren is wat deze zogenaamde christenhond het liefste doet. Maar daar wordt door GS met geen woord over gerept en dan maar beweren dat niemand ze de mond snoert en er nooit of te nimmer sprake is of zal zijn van censuur door wie dan ook. HAHA rot op prutsers
Maar waarom niet eens een artikel over Joris Demmink, de criminele pedohond aan het hoofd van onze justitie. Zogezegd een voorbeeldfunctie die JD te vervullen heeft, maar liever jongetjes misbruikt om ze vervolgens op te sluiten en te intimideren is wat deze zogenaamde christenhond het liefste doet. Maar daar wordt door GS met geen woord over gerept en dan maar beweren dat niemand ze de mond snoert en er nooit of te nimmer sprake is of zal zijn van censuur door wie dan ook. HAHA rot op prutsers
Maar waarom niet eens een artikel over Joris Demmink, de criminele pedohond aan het hoofd van onze justitie. Zogezegd een voorbeeldfunctie die JD te vervullen heeft, maar liever jongetjes misbruikt om ze vervolgens op te sluiten en te intimideren is wat deze zogenaamde christenhond het liefste doet. Maar daar wordt door GS met geen woord over gerept en dan maar beweren dat niemand ze de mond snoert en er nooit of te nimmer sprake is of zal zijn van censuur door wie dan ook. HAHA rot op prutsers
Kampbeul zwaait naar rabarberke via deze onsympathieke weg (Mischa K heeft me tegenwoordig in de moderatie).
realcleany | 18-06-09 | 11:46
Die gast is al lang niet lid meer, dus geen zorg voor de SP. Bovendien wat kan die eraan doen. Hij heeft daarnaast alleen in een werkgroep verkeer gezeten. Nou boehoe! denbosch.sp.nl/bericht/35355/090617-ge...
denbosch.sp.nl/terplek/tp0301.pdf
ik denk dat ie op die foto heel wat anders vast houdt dan ze buik...
Arme negert:(
-weggejorist en opgerot-
Getsie, ik blijf rillen bij het zien van die foto. Ik wil niet weten wat er zich onder dat helderblauwe water afspeelt.
Sterke aan zijn eigen kind(eren) en vrouw overigens...
Die Benno is trouwens al jaren geen lid meer van de SP: denbosch.sp.nl/bericht/35355/090617-ge... en de berichten worden niet eens gewist!
Leuk voorstel van Benno om speciale anti reflectie camera's te installeren die de kiddo's onder water goed kunnen volgen.. Hij zou ook kunnen zeggen: De zwemkleding is een groot gevaar en het is veiliger om zonder te zwemmen..
Onze grote kindervriend is 'opgelucht' nu zijn pedosexualiteit aan het licht is gekomen, aldus zijn advocaat: www.nu.nl/algemeen/2024371/zwemleraar-...
Ja, natuurlijk. Ik zou bijna vergeten dat pedosexuelen vanzelfsprekend ook een soort 'slachtoffer' zijn. Heel erg, ook. Nou. Gut. Rot toch op, zeg.
-weggejorist en opgerot-
Hallo, er is meer bekend over deze man. Hij is van oorsprong een duitser. Verder heeft hij ongeveer 15 jaar, voordat hij begon met zijn zwemscholen, een paar jaar gewerkt als beheerder bij het toenmalige jongerencentrum de Hamslag in de wijk de Hambaken in Den Bosch.
D'r is al eens eerder onderzoek naar hem gedaan, Adsiben. Maar inderdaad: ze konden onvoldoende bewijs vinden. En ondertussen maar 'zwemles' geven...
Wedden dat binnenkort bekend wordt : Benno was al bekend bij Justitie maar er was geen aangifte waar ze iets mee konden.
In mijn woonplaats loopt ook een viespeuk met dit soort hobby's (geen geintje), politie weet dit (is daar dus bekend) maar kunnen niets doen omdat ze geen heterdaadje hebben.
De enige straf die hierbij past, is er één waarmee justitie op een zeer afschrikwekkende wijze toont dat je met je tengels van kinderen af moet blijven. Geen gelul over 'verzachtende onstandigheden', 'niet binnendringen' (sic) en dat soort geklets. Kiekeboe: web.archive.org/web/20050207053527/hom...
-weggejorist-
Kat in bakkie.
Ik ben de SP uitgegooid omdat ik tegen pedo's demonstreerde.
Pats.
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist en opgerot-
-weggejorist-
Hup, terug naar je hok.
-weggejorist-
-weggejorist en opgerot-
Oom Benno gaat zichzelf verhangen als ie de kans krijgt. Zal me ook niks verbazen als hij zijn eigen kleinkind ook heeft laten verzuipen omdat zijn spelletjes uitkwamen. Smerige hond.
het woord 'zwempedo' mag wel worden opgenomen in de dikke van dale ipv 'barplassen'... vinnik....
Je reactie wacht op instemming.
*Zwaait naar Kat*
denk dat zwem oom benno rijp is voor de sloop!
Laat maar los, ik geef hem hooguit een half uur !! denk ik
Hoxha en Joris:
Gaarne permissie om de huisregels te overtreden.
-edit denied -
Die advocaat zat er dus flink naast: www.nu.nl/algemeen/2024019/zwemleraar-...
-weggejorist en opgerot-
Het moet niet gekker worden... Niet langer in voorarrest.
Alhoewel, helemaal geen gek idee deze pipo naar huis te laten gaan.
Allemaal de TomTom klaarstaan?
foto's van hemzelf met kinderen in dubieuze situaties nogmaals kiekeBOE
hier dan: Hierdoor is grote druk op de rechtbank komen te liggen om hem niet vrij te laten. Dat is de maatschappelijke realiteit. wil het OM nu zelf gaan groepszwemmen?
oja Omdat er volgens het Openbaar Ministerie (OM) geen sprake van verkrachting is geweest of van het binnendringen bij de slachtoffers, is er geen sprake van een misdrijf
kiekeboe www.nu.nl/algemeen/2024019/geen-reden-...
Ik vond hem vroeger ook al zo dubieus doen met die smurfen.
Larue? Klinkt Belgisch. Beetje als Dutroux?
Een zieke geest die Benno... GeenStijl bedankt, zulke mensen moeten gewoon aan de schandpaal genageld worden... gewoon terecht! Een opa die nog waarschijnlijk z'n kleinkind vermoord heeft ook... en dan iets doen voor Kenia... gewoon eng! Gestraft zal hij worden!
En fok al die schijnheilige sites die hun onschuld in vies chloor water van Pedo Benno willen wassen!
@ G
Laatste scenario is het meest waarschijnlijk idd.
Mhhh ik/wij doen niets. Schijnt dat als je met 3 personen of meer op die kudtsite komt dat Kat zo hard moet trappen op de dynamofiets dat ie dat niet trekt.
Maar waarschijnlijker is dat ie zelf de stekker eruit heeft getrokken om te kunnen roepen dat GS de schuldige is.
@ G-Unite
Flauw om nou gelijk heel Miesje's site plat te leggen.
yepyep | 17-06-09 | 12:11
Dag Yepyep,
Ik heb net gezocht op internet, maar ik kan GEEN standpunten erover vinden dat de SP sex met kinderen zou bepleiten. Overigens heb ik trouwens de SP in Den Bosch gemailt over deze kwestie, maar deze meneer Benno is al 5 jaar GEEN lid meer van de SP !
Overigens geef je zelf geen bronnen en kan ik ook op GEENSTIJL.nl (waar alles meestal wel redelijk gedocumenteerd is) niets vinden!
Zoals ik al eerder aangaf is de SP juist de partij die tegen kinderporno strijd en dat zou wel op iets meer "kudo's" mogen rekenen.
Micha Kat gooit het over andere verleidingstactische boeg
www.geocities.com/volwassenbaby/infant...
Italiaanse tonijn (Tonino) schijnt slecht tegen chloor te kunnen.
En de bijvangst kan hoogst een schol verdwaalde vissen met chloorallergie zijn.
Had ie maar rechten moeten gaan studeren en geen badmeester moeten worden.
Hinderlijk volgen die gast
dus niet: | 17-06-09 | 13:39
Je heb volkomen gelijk. Bij deze alsnog een ban.
@ G-unite | 17-06-09 | 13:32
Zag 'm inderdaad laatst zelfs met een roeptoeter Joris vragen of-ie buiten kwam spelen. Die twee doen zo lekker gek naar mekaar.
-weggejorist en opgerot-
Mischa Kat schijnt (gerucht) met Joris Demmnink touwtje te springen..
Klokkenluiders lutsers bannen extra fijn..
Gister bij Knevel & Van de Brink, de psychiater die zei dat Benno L geen slechte man was.....
@ Bos Hout, ik heb het daar niet in zien staan, maar nog belangrijker ik heb er het OM of de politie niets over horen zeggen. Die spreken alleen over "een concrete aanwijzing" op 7 juni. Het zal dus nog even bij gissen blijven.
DIKKE kudos voor Geenstijl en Hoxha
@ Bossche vader | 17-06-09 | 13:08
Het pc-kapot-verhaal stond in het Brabants Dagblad, hoorde ik. Hebben we hier niet.
@ peopertje, waar was jij dan al die jaren? Waarom heb je dit niet aan de kaak gesteld? Waarom ben jij niet naar de politie, de krant gegaan? Waarom heb jij andere ouders niet gewaarschuwd? Grote woorden nu, achteraf, is makkelijk. Achteraf kijk je een koe altijd in de kont. Helaas duiken er altijd weer wankers zoals jij op die het allemaal wel wisten en het nu opeens wel weten te vertellen. Feit is dat de politie best bereid blijkt te rechercheren in dit geval, anders had men het nu ook wel weer in de doofpot gestopt. Het lijkt dus meer dan aannemelijk dat men in 2004 gewoon echt te weinig aanwijzingen had, anders dan wat vage roddels.
Overigens heeft de politie niet meegedeeld hoe men hem nu op het spoor is gekomen, maar het PC-kapot-verhaal lijkt me persoonlijk wel het meest aannemelijke. Zo had men direct een heel concrete aanwijzing waar men wel op kon recherchren.
Niet het kind, maar de kindervriend dient met het badwater weggegooid te worden.
@ janne2708 | 17-06-09 | 12:24
Wacht, ik zie het al: jij bent in je eentje het door Miesje Kat aangekondigde 'bombardement' op GS. Lol.
@ janne2708 | 17-06-09 | 12:24
Whoo, wist niet dat ik zoveel bij je losmaak zeg.
Nog een tip dan: Doe es lekker naar buiten gaan. Mooi weer en frisse lucht zullen je goed doen. Heb je toch wel nodig zo te lezen.
Ik ga ook zo. Sterkte ermee.
Merlot | 17-06-09 | 12:39
Kom kom, niet a l l e aluhoedjes zijn geschift!
Er zijn ook een heleboel ge-ma-tig-de aluhoedjes :).
Waar blijven de foto's?
Over die hele pedo-, homo-, heterofilie discussie. Ik wil niet voor iemand beslissen of hij of zij aangeboren pedofiel kan zijn. Maar laat duidelijk zijn: een heterofiel die zijn verlangens niet kan onderdrukken is ook verkeerd, dat noemt men verkrachting of aanranding. (\jipenjanneke modus off) Je mag nooit seks met iemand hebben tegen de zin van die ander. Aangezien een kind te jong is om zelf over zoiets te beslissen is het in dit geval altijd fout. Als die man een volwassene had verkracht had ik hem net zo hard aan de schandpaal genageld willen zien worden.
"je bent weken zoet, maar dan weet je ook wat."
janne2708 | 17-06-09 | 12:34
=============================================
Is waar.
Dan weet je dat het in dit land kiert van de knettergeschifte aluhoedjes, en dat ze nog veel gekker zijn dan je al dacht.
Waarom leeft die vent nog? Opknopen aan de hoogste boom!
De SP heeft vreemde kostgangers.
Maar dat wisten we al.
-weggejorist en opgerot-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
Benno lokte kinderen ook naar het naaktstrand (SIC)
www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/artic...
poepertje | 17-06-09 | 12:01
Right. En in iedereen schuilt een potentiële moordenaar. Toch hebben we het gelukkig zo geregeld dat er A. daadwerkelijk iets verkeerds gebeurd moet zijn en dat er B. daadwerkelijk bewijs van het gebeurde moet zijn.
@ all:
Wie echt meent een 'betere' of - godbetert - 'rechtvaardige' maatschappij te kunnen inrichten, verwijs ik graag naar Spielbergs filmjuweel 'Minority Report' uit 2002:
www.youtube.com/watch?v=zvV_46ibqWE&am...
'The system 's perfect - untill it comes after you..'
www.npz-nrz.nl/ blokkeert GS nog steeds. Dus, link kopiëren en plakken in een nieuw venster; niks aan de hand.
-weggejorist-
boomhut | 17-06-09 | 12:10
Kielhalen is inderdaad wel heel toepasselijk.
.
Maar dat ze dan ook de noodkreet van dat meisje niet serieus hebben genomen. Dat zegt toch wel iets over de manier waarop er hier wordt omgegaan met informatie. Waar bleef de politie? Nee? Niemand?
@operator 4
nou en of dat de SP zich vierkant schaart achter de bescherming en acceptatie van praktiserende Pedo's. Het is bekend dat een van de punten van de SP (in den beginne) was -en nog steeds IS- dat een sexuele relatie tussen een volwassene en een kind moet kunnen, als "het kind het ook fijn vindt". Op GS heeft daar ook nog een artikel over gestaan, met bronnen.
Trek nou geen vergelijk met het standpunt van de SP ten opzichte van de Pedo Partij, dat is politiek, dat gaat over macht, mooie sier maken, zieltjes winnen, ook door ze voor de gek te houden (zaken verzwijgen)... en als 1 partij niet vies is van macht, dan is dat de SP wel. Kortom, zoek maar eens uit wat het standpunt van de SP is, dan zul je schrikken van de ware standpunten van de SP (waar jij blijkbaar lid van bent), o.a. ten aanzien van pedofilie. dat ze er in het openbaar niks mee doen, logisch. maar onderhuids zit dit standpunt er zeker WEL. kortom, net zo krom en gevaarlijk als de PVV, wellicht nog wat zieker ook. Laat even weten wanneer je je lidmaatschap hebt opgezegd, dan krijg je 2 duimen omhoog van me. nu ben je een naïve lullo die niet weet waar die lid van is.
Misschien interessant om te onderzoeken waarom iedereen zo op zijn achterste poten begint te staan als het om Pedofilie gaat?
Keepertje8 | 17-06-09 | 11:49
Nou, waarom zou dat zo zijn, denk je?
tring wat een ranzig smeerlap is die gast. je maakt mij niet wijs dat de dood van zijn kleinzoon een "ongelukje" was na dit nieuws... 1+1=2, castreren en kielhalen!
@poepertje | 17-06-09 | 12:01
*rill* Inderdaad,dat overdreven compenseren naar de buitenwereld . Terwijl het duistere verborgen leventje rustig voortleeft... Zie je sowieso bij pathologische leugenaars ook, aan de buitenkant blablabla sociaal, geliefd en betrokken... Maar ondertussen...
Ik ben echt klaar met dit topic trouwens. Ik kan die gore smile onder die baard niet meer aanzien!!!
En remember... eens zal gerechtigheid komen!
@poepertje | 17-06-09 | 12:01
Het schijnt vaak zo te zijn dat kinderen op pedo's afkomen. Ons beeld van de aloude 'kinderlokker', met uiterlijk van De Vieze Man, klopt gewoon niet. De pedo is doorgaans een joviale, gezellige, betrouwbaar ogende vent (Adje met rottend gebit is daar een uitzondering op).
Nu al die andere pedofiele gymleraren voor gehandicapten of lagere schoolonderwijs die talrijk in NL vertoefen nog!
-weggejorist-
Sinds ik weet dat Sinterklaas niet bestaat vertrouw ik geen enkele kerel met een baard!!
@ janne2708 | 17-06-09 | 11:51
Tip van de dag: Als je zoveel hoofdletters gebruikt dan hebben mensen meestal niet door dat je tegelijk grappig probeert te zijn.
@Keepertje8 | 17-06-09 | 11:49
Ho, ho, ho Keepertje. Ik stel nergens dat pedofilie moet worden geaccepteerd noch verwacht ik dat het op korte termijn acceptabel wordt (in de Romeinse tijd was pedosensualiteit meer gebruikelijk, maar heej, waar zijn de Romeinen gebleven? Decadente idioten). Aan een geaardheid zijn nu eenmaal seksuele gevoelns gekoppeld en deze gevoelens vragen om vervulling. Dat gaat gewoon niet waar het kinderen betreft.
-weggejorist-
@ WillemWordtWakker. Dat weet men niet. De politie is alle materiaal aan het doornemen en daar zit ook niet pedofiel foto- en videomateriaal van de zwemlessen tussen. Men heeft daarbij op de wel gewraakte foto's tot nu toe 98 verschillende meisjes geteld. Maar dat kunnen er dus nog meer worden, helaas.
@ Krachtmeester. Theorielessen zwemmen zijn een thorie die door een onwetende zijn geponeerd. Benno Larue gaf privé-lessen aan kinderen met extraam veel watervrees en die haalde hij (dat wist ik ook niet tot gisteravond) thuis op of werden door de ouders bij hem thuis gebracht om vervolgens samen met hem naar het zwembad te gaan. Nu zou dat mij als ouder, eerlijk gezegd, wel een brug te ver zijn, maar realiteit is dat veel ouders ook naïef kunnen zijn in het vertrouwen van mensen. Dat kun je de ouders niet echt verwijten (dan doen ze nu zelf wel overigens).
Overigens, en dat komt ook niet duidelijk uit de verhalen in de pers (ook niet bij GS). Benno Larue gaf niet alleen les aan kinderen met een beperking of kinderen met meer of minder watervrees maar ook aan gewone kinderen. Niet dat dat verder veel uitmaakt, maar voor de volledigheid wilde ik dat toch even kwijt. Er is verder niet meegedeeld of alleen kinderen slachtoffer zijn van hem.
@ all, dank voor de steunbetuigingen. Het lijkt er overigens op dat wij de dans ontsprongen zijn omdat Benno meer interesse lijkt te hebben gehad in meisjes dan in jongens. Ik hoorde dus bij de meer opgeluchte ouders gisteravond.
-weggejorist-
-weggejorist-
@janne2708 | 17-06-09 | 11:42
Eens. De kern is, dat ze meer van zichzelf en hun eigen behoeften houden van van een ander. Het toppunt van egoïsme.
@doe eens niet | 17-06-09 | 11:47
Hahaha, en dan zeggen ze dat mannen shallow zijn.
poepertje | 17-06-09 | 11:43
Er is maar één verantwoordelijke voor dit vreselijke drama, en dat is die zweterige zwemsensei zelve - of hij nou eerder gepakt had kunnen worden of niet.
Alle andere pogingen om onze onmacht en begrijpelijke woede bij te parkeren doen alleen maar afbreuk aan die verantwoordelijkheid. Straks gaat zijn advocaat natuurlijk ook nog beweren dat het allemaal de schuld van justitie was, omdat ze zijn cliënt te laat in de smiezen hadden, wedden?
@En-el Hak
Het gebeurt niet vaak dat er op dit soort onderwerpen goed tegengas gegeven wordt (op Geenstijl), ik sluit me dan ook eigenlijk bij jouw argumentatie aan. Ook al apprecieer ik ook het betoog van Dewareik @ 11:32. Natuurlijk is het misbruiken van een kind een misdaad, maar pedofilie is inderdaad een geaardheid waar op zich geen waardeoordeel over gegeven zou moeten worden. Je zou er zelfs een Freudiaanse analyse op los kunnen gooien, zoals 'het onverwerkte verlies van het kindzijn', resulterend in een 'melancholische drang naar dat zelfde kindzijn'. Zelf denk ik dat het met pedofilie dezelfde kant op gaat als met homofilie, volledige acceptatie dus. Maar dat neemt absoluut niet weg dat idioten als Benno L. keihard aangepakt moeten worden (ervan uitgaande dat hij uberhaupt schuldig is aan het sexueel misbruiken van minderjarigen.) Misschien interessant om te onderzoeken waarom iedereen zo op zijn achterste poten begint te staan als het om Pedofilie gaat?
@dewareik | 17-06-09 | 11:44
Da's schier onmogelijk. Als heterosensueel heb ik gewoon behoefte aan seks met een vrouw, heur. Een alternatief is 'm door je knuist laten gieren en dat doen pedo's ook, alleen hebben ze daar dan weer stapels strafbaar materiaal bij nodig. Ik zeg nog steeds: help de kinderen door pedo's chemisch te castreren.
Mocht iemand nog de behoefte voelen ergens veren in te steken: seks.blog.nl/gevaarlijke-gekken/2009/0...
-weggejorist-
@praatmaarraak 11.40
Die klootzak heeft zijn kleinzoon vermoord!
Het jongetje kon zijn mond niet langer houden.... en dat werd zijn dood.
En-el Hak | 17-06-09 | 11:24
Enkel als de man in kwestie erg lekkel is. Anders no can do.
Krachtmeester | 17-06-09 | 11:29
Twee had ik er in mijn vorige post al genoemd.... Maar je hebt gelijk dat je als ouder zelf op moet letten en je kids niet zomaar alleen bij iemand moet laten. Zeker niet bij iemand die zich nogal overactief bezig houdt met kindertjes. En je instinct niet verloochenen. Als je het gevoel hebt dat er iets niet klopt neem dat serieus.
@En-el Hak | 17-06-09 | 11:36
Ik zie geaardheid inderdaad ook niet als een ziekte. Maar als een keuze.
Een ziekte overkomt een mens doorgaans zonder dat de eigen wil erbij betrokken is. Een verlangen LIJKT ons te overkomen... maar de werkelijkheid is rooskleuriger. Je kan kiezen om een verlangen toe te laten of om niet toe te laten. Of dat laatste makkelijk is? Nee. Of het mogelijk is. Ja.
Kortom: Pedofielen moeten niet janken, maar moeten moeite doen om die behoefte aan seksuele aandacht van een machteloze in zichzelf te killen...
-weggejorist-
-weggejorist-
..... derhalve NIET laten helpen. Fokking hel, ik heb nog meer koffie nodig.
1 jaar geleden werd zijn vijfjarige kleinkind op de bodem van het zwembad aangetroffen, nadat hij hem zwemles had gegeven!!
DAAROM opperde deze Benno L dat veiligheidsmaatregelen genomen moesten worden: 'tijdens een kijkdag mogen de ouders geen vragen stellen, de instructeur moet zijn volledige aandacht bij de kinderen kunnen houden'......
www.brabantsdagblad.nl/regios/denbosch...
@Einde van de Domheid | 17-06-09 | 11:36
Da's een lastige. Kun jij in het hoofd van een pedo kijken? Probeer het eens. Ervan uit gaande dat je heterofiel bent, correct me if I'm wrong, heb je ook zo je behoeften. Een pedo zal zijn behoeften niet snel als zijnde 'verkeerd' beoordelen en zich derhalve laten helpen.
@ janne2708 | 17-06-09 | 11:26
'Kindergulpverlener' had ik nog niet gehoord. Sick, maar wel treffend.
Verder zit de vork in de steel en niet andersom:
www.dbnl.org/tekst/stoe002nede01_01/st...
Lekker makkelijk toeteren, GS! Alsof jullie het al maanden doorhadden. En dat er een linkse partij te bashen valt, is voor jullie natuurlijk een buitenkansje. Ik wacht nog op jullie bericht dat de HELE SP, tot de top aan toe, miljarden en miljarden pedo's in bescherming neemt, hun vakanties subisidieert en hun schuurtjes timmert. (waar dan weer een pony in kan)
Zo dan! | 17-06-09 | 09:15
De gevallen lijken op elkaar maar de wat langere baard woont op een boot in Amsterdam en zit niet in de zwemlessen...
Het kleinzoontje van 5 jaar is vorig jaar 'verdronken' toen opa Benno zwemles gaf.
Lag dood op de bodem van het zwembad.
Mijn gevoel zegt dat het toch echt om moord gaat.
@ azijnseikerT
Als dit waar is mag je van mij betreft van de daken schreeuwen,"OHRA, het is bij OHRA dat pedo's de hand boven het hoofd houden".
@dewareik | 17-06-09 | 11:32
Allemaal mee eens, maar ik blijf pedofielen op de lijn zetten met andere fielen cq. seksuelen. Ik zie pedofilie als een geaardheid -een heel maatschappelijk onwenselijke-, niet als ziekte. Homofilie werd ook eeuwenlang als ziekte gezien, je reinste kul.
Handboek | 17-06-09 | 11:32
Er is geen verschil tussen een pedo en een kindermisbruiker.
En-el Hak | 17-06-09 | 10:31
Een pedosexueel is per definitie een slecht mens als hij zich niet aan zijn voorkeuren laat behandelen.
Ik vind het opmerkelijk dat hij tegen onderwater-camera's is. Vreemd hoor.
Die foto is ook zoooo eng. Die gore grijnzende blik met een paar kleine negertjes... ik word echt helemaal ziek van het feit dat in dit land zulke mensen er relatief goed van af komen. Ik respecteer de staat, het geweldsmonopolie etcetc. Maar voor dit soort gasten: geen genade
@En-el Hak | 17-06-09 | 10:58
Weet je, ik snap nooit dat volwassen mensen die verlangen naar liefde en seksuele aandacht van andere volwassen mensen op één lijn worden gesteld met mensen die verlangen naar de liefde en seksuele aandacht van kinderen. Waar zit de overeenkomst? De enige overeenkomst is het basale menselijke BEHOEFTE aan liefde en seksuele aandacht. Pedofielen, heterofielen, en ook homofielen hebben dus de overeenkomst in datgeen naar WAT ze verlangen, namelijk: liefde en seksuele aandacht.
Maar zodra de vraag gaat over VAN WIE we hopen/verwachten dat hij/zij die behoefte gaat bevredigen komt er een terecht een moreel oordeel om de hoek kijken. Als mens kan je dit namelijk niet verwachten van een persoon die dit niet vrijwillig doet. En een kind/minderjarige geeft zijn seksuele aandacht per definitie NIET vrijwillig. Waarom niet? Omdat een kind nog niet geestelijk volgroeid is. De keuzes die een kind maakt zijn nog te veel gebaseerd op onwetendheid en afhankelijkheid. Een kind heeft daarom zijn eigen beperkingen in het maken van adequate keuzes. Een soort onvrijwillige onwetendheid/afhankelijkheid.
De term pedofiel zou dus niet moeten worden vertaald met simpelweg: Een volwassene die verlangt naar seksueel contact met kinderen. Maar als: Een volwassene die verlangt naar seksueel contact met mensen die nog niet in staat zijn om adequate keuzes te maken wegens een overheersende onwetendheid en afhankelijkheid.
Hier is sprake van een complete machtsongelijkheid. Het verlangen van een pedofiel is dus per definitie verwerpelijk, vanwege de misbruikende component hierin.
@Hoxha: Prof ben je duidelijk niet. Ga je schoolgeld eens terug halen, PrutserT! Als je nu nog steeds het verschil tussen een pedo en een kindermisbruiker niet kent etaleer je je onvermogen wel heel erg!
doe eens niet | 17-06-09 | 11:08
Maar ff inhoudelijk: noem eens drie recente bekende/schokkende ontuchtzaken uit de blootloperswereld. Twee mag ook. Ok, eentje dan. Hallo? (copyright WouterT B.).
En zonder gekheid: het gaat mij vooral om het punt dat je als ouder al-tijd zelf je je kop moet blijven gebruiken, waar je je ook met je kinderen bevindt aan wie je je kinderen ook toevertrouwt. Als ik dan lees over 'theorie'zwemlessen, djeezzz.
hij is tegen onderwater-camera's
-weggejorist-
@ Bossche vader | 17-06-09 | 09:58
Ik wens u sterkte.
@doe eens niet | 17-06-09 | 11:08
Doe dan ook es niet zo lastig. trek gewoon die rok van je kont als het wordt gevraagd.
Hoe weten ze trouwens dat het precies 98 kinderen waren? Had ie per kind een dossier aangelegd?
Aan de GS schandpaal ermee! Het leven van die kerel moet onmogelijk gemaakt worden. Banners in de gevangenis hangen, daar weten ze wel raad met hem. Gore schoft
Hallo redactie, hallo Hoxha!!! Maak deze kinderen nu even onherkenbaar svp!!!
Grote morele verontwaardiging over badmees die fotoos maakt van meisjes "in sexueel getinte poses".
Okee. Goed. Snappik. Mee eens.
Maarre: waar hebben dan die hoertjes van dat "Sterretjes" programma ooit zwemles gehad, dat ze zo verpest zijn?
Of andersom: hoeveel programma's van de Publieke Omroep heeft Benno Larue gezien, dat hij tot dit meisjesbeeld is ontspoord?
dat Benno de Pedo lid is van de SP en de SP hem steunt (ondanks hun bekendheid met zijn eerdere aanklagen), verbaast me niets. SP is immers de partij die pedofilie "bespreekbaar" wil maken, al sinds de 70-er jaren maken ze zich hard voor deze groep.
castratie met 2 stenen hoeft overigens geen pijn te doen: als je maar niet met je duimen tussen de stenen komt!
yepyep | 17-06-09 | 11:02
Hmmm volgens mij niet waar:
Dank voor uw bericht. We hebben zoveel mail gekregen omtrent de oprichting van de NVD dat we deze onmogelijk allemaal persoonlijk kunnen beantwoorden. Ik hoop op uw begrip hiervoor. Kinderen hebben het recht op een zo goed mogelijke bescherming tegen seksueel geweld. Pedofilie is strafbaar wanneer er seksuele handelingen met minderjarigen worden verricht. Zo gauw de oprichters of aanhangers van deze partij de wet overtreden zullen zij dan ook zeker opgepakt en gestraft worden. Hier zijn voldoende middelen voor. Het is iedereen vrij een politieke partij op te richten, ook al vertolkt men zeer andere en niet populaire standpunten. Zo zijn er meer partijen in Nederland geweest die er extremistische standpunten op na hielden. De SP vindt de standpunten van de NVD omtrent kinderen verwerpelijk en zal deze zeker bestrijden. Vooralsnog is het met name de media die de partij veel aandacht heeft gegeven. Gezien ook de reactie van de bevolking zal het hun niet lukken om een Kamerzetel te verkrijgen, dus maakt u zich niet direct zorgen. Zelfs in het zeldzame scenario dat ze een Kamerzetel zouden winnen, dan nog is er een Kamermeerderheid nodig om hun ideeën tot uitvoer te brengen. Dit alles maakt hun oprichting er zeker niet minder vervelend om, maar totdat ze een strafbaar feit plegen valt dit vooralsnog onder vrijheid van politieke partij en vrijheid van meningsuiting.
Vriendelijke groet,
Tweede Kamerfractie SP
bron: E-mail Tweede Kamerfractie SP; juni 2006
bron: www.martijn.org/page.php?id=1172006c
-weggejorist-
Krachtmeester | 17-06-09 | 10:50
"En u bent lid van de vaderlandse Raad van Hoeders der Goede Zeden?"
jawel: erelid zelfs *trots rondkijkt*
Man hapt toch niet zo. Het is nu wel duidelijk dat je een blije naaktlopert bent. Ik zou best tolerant kunnen zijn, ware het niet dat ik altijd slechte ervaringen heb met die lui. Ik ben vaak genoeg lastig gevallen op mijn werk door dat soort types. Die onder het mom van ik vertel graag over mijn hobby breeduit vertelden over het genot van het naaktlopen, mij onderwijl met hun ogen uitkledend en hopende dat ik toevallig geil van ze werd. Nee dus. Het zijn nooit de kerels waarvan je denkt: he lekker die zou ik wel eens in zijn blote reedt willen zien. En over het algemeen met een irritante zendingsdrang waar de gemiddelde Jehova nog een puntje aan kan zuigen.
Die vorige pedeau liet de wind ook al zo lekker langs zijn onderkantje waaien en deze heeft ook weer iets met naturisme. Ik zeg niet dat alle naturisten pedeaus zijn maar als je een pedeau bent dan is er geen makkelijkere plek om naar blote kinnezjez te kijken dan op een naturistencamping. Lekker bloot volleyballen joh.
@ratuadil | 17-06-09 | 10:53
Je lijkt gelijk te hebben met je gemakkelijke tirade tegen GS. Maar je hebt het niet; bekijk het eens anders. GS heeft die JD al lang geleden gedaan. Het is de politiek die het vervolgens laat afweten, net als nu bij de Catshuisbrand-doofpot; zij laten deze morele kanker die de rechtstaat aantast, lekker voortwoekeren. En hun kiezers die hun smoel niet open doen, faciliteren dat.
.
Behalve het sufkutterige CDA-stemvee, weet zo'n beetje heel Nederland dit inmiddels, maar feest, slaapt, vreet, zuipt, spuit en slikt door alsof er niets aan te doen valt. Passief wegkijkend, laten ze alles over aan een geflipte klokkenluidende journalist die als een roepende in de woestijn doorgaat met een halve man en een paardekop.
Ze spreken hun parlementariërs niet aan. Ze laten de msm hun doofpot- en wegkijkkunstjes flikken. Nee, een land krijgt de regering en de overheid die het verdient. Dat kun je GS niet kwalijk nemen.
@Krachtmeester | 17-06-09 | 11:02
Hahaha. De baard, het masker van de ziel.
Dat wegjorissen is de eSPee wel toevertrouwd, 24/7 heeft de maoisten-jugend interneTs-corvee om onwelgevallige berichten een -edit- te geven.
QB (ja die.....) | 17-06-09 | 10:18
Socialisten waren de photoshoppers avant-la-lettre.
englishrussia.com/?p=710
Vertrouw nooit mannen met baarden. Die hebben wat te verbergen.
-weggejorist-
En-el Hak | 17-06-09 | 11:01
'Gebaardheid', had ook nog gekund :).
dat Benno de Pedo lid is van de SP en de SP hem steunt (ondanks hun bekendheid met zijn eerdere aanklagen), verbaast me niets. SP is immers de partij die pedofilie "bespreekbaar" wil maken, al sinds de 70-er jaren maken ze zich hard voor deze groep.
castratie met 2 stenen hoeft overigens geen pijn te doen: als je maar niet met je duimen tussen de stenen komt!
Geraardheid, hehehe Freudiaans. Geaardheid dus.
Vastbinden op het kerkplein in Vught en een paar weken laten staan. Vermoed dat deze meneer daarna 98 "beloningen" in ontvangst zal hebben genomen.
@dewareik | 17-06-09 | 10:44
Kijk, een heterofiel heeft zo zijn behoeften, wat dus ook voor een pedofiel geldt., Aangezien zijn geraardheid maatschappelijk onwenselijk is, want schade veroorzaakt, zijn de mogelijkheden echter beperkt en zal hij, inderdaad, alles doen om zijn lusten te kunnen bevredigen. En ja, daarbij ontziet hij de kinderen niet, sterker, hij zal zich wellcht inbeelden dat zijn slachtoffers er ook van genieten.
Nu kun je als een aap op je borst roffelen en schreeuwen: dood! Er zijn echter altijd pedo's geweest en die zullen ook blijven bestaan. 'k Zou zeggen: wees oplettend. Daarnaast zeg ik: verplichte chemische castratie voor pedo's die slachtoffers maken.
Yep, viezerik Demmink moet aan de schandpaal!! Anders doen we het zelf wel, na de machtsovername.. Op onze wijze..
fascisten that is.....
Overigens heb je in pedoland grofweg twee typen pedofielen:
1. De machtswellustige pedo. Met een onbeverzadigbare zucht naar macht en overheersing. Voelen zichzelf onaantastbaar. Willen hun wil doordrammen. Als dit lukt, dan voelen ze zelf pas dat ze wat zijn.(Type Joris D.)
2. De naar liefde en aandacht hunkerende eenzame zielepoot, die de liefde en onschuld van een kind verward met erotische liefde. Vaak, maar niet altijd, zijn deze pedofielen zelf ook misbruikt als kind. Ze weten geen onderscheid meer te maken tussen de verschillende gradaties en vormen van liefde. Vaak voelen ze zich zelf ook onrecht aangedaan in het leven. Vanuit een egoïstisch slachtoffer -denken rechtvaardigen ze dan hun eigen kwade daden tegenover de kinderen. (Ik heb ook recht op aandacht! Of: Ik heb dit ook meegemaakt, dus ik kan dit ook een ander aandoen.)
Vraag me af in welk hokje Benno past... Ach ja en uiteindelijk is elk geval weer een apart geval... in een eigen context.... Wat ik me trouwens afvraag...
Zou hij seks van zijn vrouw gekregen hebben?
Jammer dat er nooit ook maar een klein beetje nuancering vanaf kan als het over de SP gaat !
operator_4 | 17-06-09 | 10:49
HAHAHAHAHAHAHA, operator_4 is een actief lid van de neo-Maoisten-jugend zeau te lezen.
en NEE, zekerTs aangaande de criptofacsiten beweging +31 (eSPee) dient geen enkele nuance te worden toegepast.
@ SjakieV | 17-06-09 | 10:05
Ook mijn angstig vermoeden.
Hadden we nu maar een Justitie en Rechters die zo konden nadenken. Ze zijn formalistisch, onmenselijk vaak, tot op het dodelijke af.
Justitie dient veelal haar eigen gemak volgens eigen inzicht:
De OvJ mag zelf bepalen welke strafbare feiten hij vervolgt.
www.hetvrijevolk.com/?pagina=8492
Rechtstaat Nederland? Waar geen recht gesproken wordt, is ook geen recht van spreken. Vele buitenlanden waartegen Nederland tekeer gaat, zouden dit, en vele andere zaken, moeten weten. Dan kunnen ze met gemak elk Nederlands moreel wijsvingertje afwijzen.
jammer jullie leken een site en zodadelijk een TV zender op die korten metten maakt met de Oliechargie in Den Haag , en andere onrechtmatigheden in ons kikerlandje, maar jullie zijn ook media die gelijkgeschakeld is als de rest .Dan kan net zo goed de Prawda, Der sturmer of volk en vaderland lezen.
Wel een kleine onbeduidende pedofiel aan de hoogste boom hangen. Als jullie nu eens ballen gaan tonen en jullie eens gaan vast bijten in de Boven-ons-gestelde Secretaris- generaal vh Ministerie van Justitie Joris Demmink een Pedofiel op de een na hoogste positie bij het ministerie van Justitie waar tegen talloze aangiften zijn gedaan mbt tot Kindermisbruik. aangisten die moetwillig niet behandeld door Justitie. Waarrom duiken jullie niet in deze zaak toon eens ballen doen jullie dat niet kunnen jullie ook op de grote hoop van gelijkgeschakelde media . we hebben al meer van het zelfde
jullie zijn watjes bang voor chantage
doe eens niet | 17-06-09 | 10:06
En u bent lid van de vaderlandse Raad van Hoeders der Goede Zeden?
Opgeleid in Iran, Pakistan of Afghanistan?
Er zijn nog altijd 1.000 keer meer gevallen van (kinder)misbruik bekend uit de zogenaamde 'nette' en 'officiële' aangeklede wereld - de kerk, het onderwijs, to name a few hundred thousand names - dan uit die zeer kleine groep blije naaktlopers die de wereld rijk is.
Het voordeel van naaktlopen is dat naakte mensen minder makkelijk dingen kunnen verbergen die het daglicht niet kunnen verdragen. Ook is de sociale controle onder naaktlopers veel groter. Een jagende pedo zou nooit zo dom zijn om zich tussen naaktlopers op te houden, omdat dat natuurlijk teveel in de gaten loopt.
Pedopriesters en andere pedoleraren zoals vieze Benno verschuilen zich juist meestal jarenlang ongestoord achter hun opgeblazen functie en hun zelfverzonnen gewichtige maatschappelijke belang.
Sorry GeenStijl, maar dat van de SP vind ik echt niet kunnen. Deze beschuldiging gaat mij te ver.
De SP is in de kamer hard bezig om pedofilie te bestrijden:
kristavanvelzen.sp.nl/weblog/2007/08/2...
evaenlouk.sp.nl/weblog/2009/01/12/hoe-...
kristavanvelzen.sp.nl/weblog/2007/06/1...
www.nu.nl/internet/1307252/sp-wil-blok...
www.sp.nl/ardagerkens/nieuwsberichten/...
www.sp.nl/jeugd/nieuwsberichten/4519/0...
www.sp.nl/nieuwsberichten/060330-dwing...
www.sp.nl/justitie/nieuwsberichten/550...
www.sp.nl/justitie/opinies/552/Cybercr...
www.sp.nl/ardagerkens/nieuwsberichten/...
www.sp.nl/justitie/nieuwsberichten/555...
rotterdam.sp.nl/bericht/12160/061117-k...
Jammer dat er nooit ook maar een klein beetje nuancering vanaf kan als het over de SP gaat !
Zo lopen er in Nederland nog duizenden rond. Met dank aan ons fijne rechtssysteem van onze fijne SG van Justitie Joris Demmink en alle media die hem uit de wind houden. Yvonne van Hertum aanpakken is veel belangrijker toch?
@En-el Hak | 17-06-09 | 10:31
Sommige pedofielen redeneren in hun hoofd inderdaad dat ze juist goed en lievv bezig zijn... alles valt in het brein te rechtvaardigen.
Slecht mens zeg je? Maar wie bepaald eigenlijk wat slecht gedrag is? Ik vind een goede maatstaf, de mate van egocentrisme. Hoe egoïstisch is iemand? Een praktiserend pedofiel laat zijn eigen behoefte voor de behoeften van de kids gaan. Dit is het toppunt van egocentrisme. Dit heeft NIETS met geaardheid te maken , maar met met het bevredigen van een behoefte, koste wat het kost. De eigen behoefte gaat bij deze mensen voor de behoeften van een ander. Een kind is een makkelijk voor de hand liggend prooi om deze behoefte te bevredigen.
En dat zogenaamde sociale hulpverlenende gedrag van deze man. Misschien gebruikte hij dat goede gedrag ter rechtvaardiging. Om in zijn zieke koppie alles weer recht te breien. Waarschijnlijk zal het hoofdmotief ook weer een egocentrisch verlangen geweest zijn.
Ik wens zijn therapeut oprecht succes... Maar voor de veiligheid van de kinderen zeg ik: Zo lang mogelijk weghouden bij de kinderen...
Lol... schreef ik nou Afrikaanse jongetjes. Laten we maar zeggen dat mijn bril vies is. Volgens mij gaat het hier om gemengd zwemmen nu ik wat beter kijk. Iets waar Benno trouwens principieel op tegen is.
@Bossche vader
Die zou op moeten worden gepakt i.v.m. achterlijkheid als je deze omvang niet opvalt!
heeft 0031 niet een of andere uitleverings-ofzowiets- gedrag met Kenia ofzow?
De gevangenissen zitten daar vol met babieenkleinekindjes-neuqerts.
Het van internet verwijderen van materiaal waarop slachtoffertjes herkenbaar in beeld zijn lijkt mij een volledig juiste aktie. Of het ook lukt is een tweede maar het lijkt mij dat een ieder inclusief GS dit doel zou moeten nastreven. Het verbaasde mij dan ook dat GS zo keurig in het eerste artikel het slachtoffertje onder water anonimiseerde maar vervolgens een aantal Afrikaanse kinderen fijn in de spotlight zet. Ik kan mij helaas niet van de gedachten weerhouden dat de argumenten "ver van mijn bed" en huidskleur hier een onbewuste rol spelen. Misschien kunnen jullie ook de namen van de Afrikaanse jongetjes in kwestie nog even achterhalen. GS bedankt!
@ RechtseRotzak, Hey Sherlock, Renée is ijn vrouw.
Deez kan ook wel offline:
home.hetnet.nl/~kindersite-zwemmen/fot...
@drijflijk | 17-06-09 | 10:27
Een pedosensueel hoeft, evenals een hetero- of homosensueel, natuurlijk niet per definitie een slecht mens te zijn. Zijn geaardheid is echter maatschappelijk verwerpelijk.
Ok na een beetje onderzoek:
kenia.startpagina.nl/prikbord/4356229/...
kenia.startpagina.nl/prikbord/4356229/...
kenia.startpagina.nl/prikbord/4356229/...
Ok al 3 namen: René, Paul en Benno
En dan was daar gisteren nog de TBS deskundige in Knevel & Dinges die hem "een goede man" noemde. (in principe dan hè).
*mompelt wat over griezelige martelpraktijken en hoe dat prima op Benno toegepast zou kunnen worden*
@Bossche vader | 17-06-09 | 09:58
.
Ik wens u veel wijsheid en sterkte ook voor de andere ouders uiteraard.
Mannen die wat al te veel interesse tonen in kinderen zijn sowieso verdacht. 'k Bedoel, waarom zo je voor fuck's sake gek zijn van kinderen? Steekje los, emotioneel niet ontwikkeld.
Hij is tegen de lamp gelopen toen-ie z'n pc voor reparatie had weggebracht. Echt slim is hij niet.
@ IgNOraNcE Please, laten we nu niet net doen alsof GS een hoger doel dient. Het is shockblog en is daar heel erg goed in. Niets mer en niets minder.
Welk belang is er nu nog bij gediend om die filmpjes nog een keer onder de aandacht te brengen? Serieus, welk doel dient dit dan? Het maatschappelijk belang? Donder toch even een paar duizend mijl op! Benno Larue zit vast en ik maak me dronken dat dit voorlopig ook niet zo blijft, al was het maar voor zijn eigen veiligheid.
GS maakt een puntje, want een punt kan ik het niet noemen, over de ruggen van kinderen die mogelijk al voldoende hebben meegemaakt. Dat is inderdaad geen stijl, maar ik had de wellicht ijdele hoop dat ze voor 1 keer wat stijlvoller zouden kunnen zijn.
Als het doel is het onttrekken van dit soort figuren aan de samenleving, dan is dat in dit geval al gebeurd. Of geloof jij dat het bij andere pedo's op hun voorhoofd staat en dat men wijs geworden door dit verhaal de pedio eerdre zal herkennen? Droom rustig verder.
Tot slot als het doel is mensen zoals Benno Larue uit de maatschappij te halen om kinderen te beschermen, dan is het toch een beetje raar dat je dat doet door juist diezelfde daarbij nog eens extra te slchtofferen. Of is dat gewoon collateral damage?
Volgens mij kunnen we nog een pedo pakken alleen dan in Kenia!
Namelijk in het persbericht staat dat hij het geld gaat geven aan vriend in Kenia met zwembad die daar kindertjes leert zwemmen?
De heer Paul van Beveren.....
Laten we deze man eens uitzoeken!
" Ik werk zelf ook met kinderen met een beperking in de zwemlessen. Dit ligt mij dus na aan het hart. Via internet werd Larue benaderd door Paul van Beveren die woont en werkt in Ukunda en daar als vrijwilliger helpt bij het Rode Kruis. Hij leidt onder andere Baywatchers op, want er verdrinken veel kinderen in Kenia. Via een sponsoractie bij de zwemschool Larue werd 3.700 euro bijeengebracht en te kleine zwemkleding van de Brabantse leerlingen ingezameld. Larue nam de zwembroeken, badpakken en vleugeltjes mee naar Kenia en hielp daar onder andere bij de zwemlessen. Om ons te bedanken, gingen we een middag snorkelen en een dagje naar de Shimba Hils. Op de terugweg kwamen wij in Kwale een school voor mentaal gehandicapte kinderen tegen. Deze school heeft dan ook de meeste van de verstuurde hulpgoederen ontvangen."
Uit dit bericht:
www.deweekkrant.nl/artikel/2007/novemb...
Dat wegjorissen is de eSPee wel toevertrouwd, 24/7 heeft de maoisten-jugend interneTs-corvee om onwelgevallige berichten een -edit- te geven.
btw. Groen Links is toch de pedopartij.....?
www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=...
IgNOraNcE | 17-06-09 | 10:06
wat een lul verhaal!voor zover er nog enig maatschappelijk belang is in deze zaak lijkt mij het belang van de direct betrokken toch ff een stuk belangrijker!
--
we weten helemaal niet wat er precies met zijn kleinzoon is gebeurd, het zou goed kunnen dat het alsnog om een ongeluk gaat en dat het hele voorval helemaal niets te maken heeft met wat er nu boven water komt. Justitie is op dit moment nog niet echt iets te verwijten (voor het eerst..) en geenstijl schrijft een stuk waarin ze lekker op iedereen kunnen kankeren zonder enige onderbouwing...
En de beste man heeft ook nog een dependance in Kenia?
www.geenstijl.nl/archives/images/wisse...
Zoals ik daar lees... De ransaap kom ik graag even uit zijn lijden verlossen...
wat had je dan verwacht.. Dat iedereen zich zou laten afbranden?
Ik ben blij dat ze die vent te pakken hebben, het had nog veel langer door kunnen gaan. Gelukkig is die voor de maatschappij dood.
Jak wat is die kerel lelijk...
Ondanks een Electronisch schaamhaarlengtebepalend kind dossier kon men deze viespeukerij niet achterhalen? Weer een bewijs van groot overheidsfalen.....
www.npz-nrz.nl/ doet alweer boem...
terwijl de overheid de burgers vol op de kop poept en totaal geen respect heeft naar zn minder bedeelde burgertjes is er gelukkig nog een geenstijl die dit soort kwaadaardige kankergezwellen aan de schandpaal nagelt. weer een goed stukje Hoxha!
Megalomaantje | 17-06-09 | 09:31
De juiste CV zeg je? Zoiets als :
Werkervaring:
2000-2001: 42 jongetjes kapodtgescheurd.
1999-2000: 23 minderjarige knapen ontknaapt.
Nevenactiviteiten
2005-2009: Voorzitter van de Raad van Politieke Correcte Pedo s
Ps. Maar Joris D. heeft ook nog gewoon rechten gestudeerrrrrrrrrd in Leiden hoorrrrrr. Heul verantwoord allemaal!
alle misbruikte kindertjes bij elkaar.
allemaal een mandje stenen.
Benno in een diep badje en dan gooien maar.
Ik denk dat het oplucht.... confrontatietherapie
@ SjakieV | 17-06-09 | 10:05
Dat is wel een beetje speculeren ...
@ Bossche vader | 17-06-09 | 09:58
Ik denk dat er niets mis mee is als het kind onherkenbaar gemaakt wordt.
Ik vind het wel heel triest dat iets als dit heeft kunnen gebeuren. gisteren zag ik op TV een moede4r die bij het eerste contact met BL eennaar gevoel kreeg maar dit opzij schoof, toch raar dat haar gevoel goed was.
Ik moet eerlijk zeggen als ik BL op de foto zie dat ik ook een naar gevoel krijg (al zou ik niets weten van deze achtergrond).
Het is typisch zo'n man van 'alles moet kunnen toch?' ,. dan kijk ik toch liever naar een foto van JP ;)
Het goede nieuws in deze is dat deze menner voor een poosje achter de tralies gaat en daar weten ze wel raad met dit soort type's
Bergverzet | 17-06-09 | 09:31
Ik als Bossche Tokkie kan je vertellen dat als ze deze persoon over een paar maanden vrijlaten en veroordelen tot een weekendje plantsoentje schoffelen hij zich in ieder geval niet meer in den Bosch kan vertonen.
De kans dat hij daar ernstig gehandicapt raakt is zeer groot.
Krachtmeester | 17-06-09 | 10:02
OMFG: u bent ook een ranzig tiepje? Heeft u neus- en/of oorhaar?
@Bossche vader: Tuurlijk.. maar er bestaat zoiets als maatschappelijk belang en dat belang lijkte me te preveleren boven persoonlijk belang. Deze 'man' moet gestopt worden en dus is geenstijl ervoor om als justitie het laat afweten aan de spreekwoordelijke bel te trekken. En aan de bel trekken zonder op iemands voeten te gaan staan is lastig.
Laten we blij zijn dat deze 'man' inmiddels opgesloten zit en als er minder doofpotters zouden zijn, als justitie destijds verder had gekegen dan de bodem van het zwembad had deze 'man' al veel eerder gestop kunnen worden.
Dat is het doel, het ontrekken uit de samenleving van dit soort figuren.
Ach, die Wendy van Dijk is toch al zo'n fakert uit de categorie Martijn Krabbé's en Hannekes Groentemannen. Camera loopt? Gewoon als een Regilio Tuur doen alsof je al die mooie Goodwill dingetjes zelf voor elkaar hebt bebokst door op het moment suprême voor de camera te springen en te lachen, organiserend over te komen, te huilen, oprecht te doen, serieus begrip te tonen, mee te leven alsof je eigen mammie in t programma zit. Dat Wendy van Dijk hier ooit een prijs mee heeft gewonnen... Met dit soort programma's is het standaard zo dat geïrriteerde en niet geheel contente mensen kundig buiten beeld worden gelaten. Ook al staat het er vaak vol mee als er weer zo'n arrogante en zelf ingenomen presentator een shotje van 30 seconden komt doen. Op TV is alles en iedereen happy.
Kan Rutger niet eens vuist-diep in Benno duiken.
@ Fijnstoffer | 17-06-09 | 09:54
het zal toch niet zo zijn dat zijn kleinkind ook heeft misbruikt en bang was dat dit naar buiten kwam!
vuile smeerpijp dat het is
-weggejorist-
-weggejorist-
Superior Bastard | 17-06-09 | 09:56
Neus- en oorhaar ook vaak aanwezig! We hebben het daderprofiel wel helemaal rond zo. Ik stel voor dat er een speciaal politieteam op dit soort types wordt gezet om ze hinderlijk te volgen. Gewoon omdat ze in het profiel passen.....
doe eens niet | 17-06-09 | 09:53
Ja, laten we en passent dan maar iedereen aan de schandpaal nagelen!
Deaud aan al het bleaut!
Zeg JA tegen de Sharia!
*snel pilletje aan doe eens niet geeft*
Natuurlijk, het grote hand boven het hoofd houden en onder het vloerkleed schuiven is weer begonnen..
GS, nagel deze ransaap nog maar wat harder aan de schandpaal, en dat er nog vele mogen volgen.
@ meyor, Benno woont nu in het huis van bewaring. Het lijtk me verder wijs zijn huis en familie verder met rust te laten. Die mensen zitten daar ook niet op te wachten.
@ GS, hebben jullie wle eens nagedacht waarom bijv. SBS6 het fimpje verwijderd heeft? Dat dit heel misschien niets te maken heeft met wissen van Benno Larue uit hun bestanden of hun connectie met hem? Hebben jullie misschien wel eens bedacht dat het de ouders van de kinderen op het filmpje zijn die daar om gevraagd hebben? Ouders die liever niet willen dat de hele wereld hun kinderen direct in verband brengt met sexueel misbruik omdat de kinderen daar ofwel geen slachtoffer van zijn geworden ofwel omdat ze daar juist wel slachtoffer van zijn geworden. Want laten we vooral niet vergeten dat de hoogste prioriteit nu hoort ete zijn om de schade voor de betrokken kinderen zoveel mogelijk te beperken. Bijvoorbeeld door Benno Larue zolang mogelijk op te sluiten maar vooral ook door de betrokken kinderen nu zoveel mogelijk in bescherming te nemen.
Ik was helaas gisterenanvond op 1 van de 3 bijeenkomsten omdat mijn kind daar ook les had en heb enkele van de ouders gesproken waarvan de kinderen zichtbaar zijn geweest bij SBS en het zijn inderdaad o.a. die ouders geweest die hevraagd hebben die links van de iste te halen.
Niks mis mee dat deze kerel wordt genamed en geshamed, maar het is vrij logisch dat die instanties de fotos en filmpjes die gerelateerd zijn aan deze man offline halen
moet nu iedereen die ooit wat met die man te maken heeft gehad zichzelf gaan verontschuldigen ofzow? lijkt me niet meer dan logies dat artikels met verwijzingen naar deze persoon van een site gehaald worden... de ouders zijn allemaal goed geinformeerd en worden op de hoogte gehouden van het onderzoek en dat zijn (samen met de kinderen natuurlijk) de betrokkenen , alsof sorry op je site zetten iets gaat helpen.
` hoe deze natte dweilen in de toekomst gaan voorkomen dat er nog meer pedobadmeesters hun opwachting maken` het gaat hier om gvd om iemand zonder strafblad dus er was geen enkele aanwijzing voor die zwembaden om iets te vermoeden! en dat zo`n zwembad site niet zit te wachten op duizende geenstijl reacties.... kan ik ergens ook wel begrijpen...
-weggejorist-
is het al bevestigd dat het hier niet om pierre kartner gaat??
De doodstraf mag wat mij betreft ingevoerd worden voor dit soort figuren.
Leuk artikel! Leest heerlijk weg, Kudo voor Hoxha!
Ik voel nu al wel dat inhoudelijk reaguren het niet gaat worden vandaag als ik morgen nog terug wil komen.
Lying Dutchman | 17-06-09 | 09:55
Lol. Ik wacht af..
Joh, hij wordt in elk geval al van de internetbodem gewist. Een mooi begin toch...
doe eens niet | 17-06-09 | 09:53
Niet te vergeten, de baard, het ontwijken van oogcontact en een zwaar snuivende ademhaling bij het zien van een prooi.
Roofdieren.
Zo vaak mogelijk posten die foto!
Voor- en achternaam zo vaak noemen als jullie kunnen, aan de schandpaal met die viezerik.. Gatverdamme wat een idioot.
Superior Bastard | 17-06-09 | 09:53
Nee sorry, maar ik laat mijn collega Teen contact met je opnemen.
"Geen enkel bericht of blijk van medeleven".
Een fucking grof schandaal.
Zwemles van opa Benno ... en weg is je (klein)kind. Zeer erg hoogst waarschijnlijk door opa's gore pedosexuele sexspelletjes.
"22 feb 2008, 02:57 - Benno Larue (57) wordt niet vervolgd voor de verdrinking van zijn kleinkind, de 5-jarige Finn Bolder op 6 januari in het zwembad van zorgpark Voorburg in Vught. "
En Justitie doet geen fuck. 1+1=2 is veel te moeilijk voor ze. Liever maar snelheidsboetes volautomatisch innen en op je luie reet zitten.
.
De hele kwestie Benno laat zien hoe door en door verrot en angsthazerig verantwoordelijken kunnen zijn. SP (pedosex-promotiepartij 2 naast GL), RTL4, Nationaal Platform Zwembaden. Doofpotcultuur. En onze Minister-President Jan-Peter Balkenende en Minister van Justitie Ernst Hirsch-Ballin gaan door met doofpotterij-cultiveren, getuige het kotsverwekkende debat over de Catshuis-brand. Wat zijn het toch voor gestoorden die nog op hun partij stemmen?
.
Ouders, wees niet gemakzuchtig; laat ze niet alleen; blijf bij ze; ophalen, brengen, zelf erbij zijn. Nederland is een onveilig land voor kinderen. Pedosexuelen hebben vrij spel. En de hoger geplaatsten zijn compleet onaantastbaar. Fokke F. SG JD. Maurice L.
Op de koevanger met die ransbak.
Lying Dutchman | 17-06-09 | 09:51
Eenbenigen en lilliputters ook welkom? Die zijn zeker onder de 62 kilo.
Daarom heb ik zo de pest aan van die blije blootlopers. Altijd uitvoerig uitwijdend over hun hobby met het kwijl wat zo ongeveer uit hun mondhoeken liep. Herkenbaar aan een morsige uitstraling en een ranzige ondertoon in het contact. Als ze zich dan ook nog frequent met kinderen inlaten dan is het helemaal foute boel.
Krachtmeester | 17-06-09 | 09:37
LOL!
Lol @ -tag. Benno P.
Ps: ik geef zwemles aan meiden van 18-24 onder de 62 kilo. Vertel het door.
Bijna 100 kinderen! Ik weet niet exact wat er met ze gebeurd is, maar die zijn natuurlijk wel getekend voor het leven. En dan nog maar te zwijgen over de kinderen in Kenia. Deze man moeten ze in zijn geliefde Kenia opsluiten. Weg ermee....
Staat deze viespeuk ook al op die pedosite van die.... hoe heet hij ook al weer?
@meyor | 17-06-09 | 09:43
Voorlopig in het huis van bewaring neem ik aan. Hoezo, wilde je pizza bestellen voor hem?
.
[ ] ongeschikt
[x] geschikt
.
(veur de Haegsche Politieck)
.
Draagt...
Draag Benno op de foto boven een keppeltje?....
weet iemand waar die smeerlap woont?
Hahaha, de zwembadveiligheidsdeskundige was tegen elke mogelijke oplossing, die door middel van camera's het zicht onder het waterspiegel verbeterde.
Dat klinkt nu vrij logisch.
Laat hem maar in dat land berecht worden.
Oh ja, dat NPZ is gewoon te bereiken door ouderwets te tikken: www.npz-nrz.nl/
Al dat geneuzel altijd. Zo'n kerel moet gewoon letterlijk aan de schandpaal genageld, waarna voorbijgangers hem naar de tering mogen schoppen!
1000 euro krijgen van Wendy van Dijk. Had ze die nog over van een rechtszaak niet al te lang geleden?
Nu hebben Nederlandse instanties een naam hoog te houden als het gaat om het wissen van het verleden van beruchte mensen die 'Benno' worden genoemd :).
Zeg het ze GS! Dit is echt walgelijk, Eerst H1N1, Geert Wilders de Europa league in, nu dit, wat is het morgen? Dominique Weesie bij EO aan de slag??
Huh, moet allemaal kunnen in de lage landen... fail
geenstijl zoals geenstijl bedoelt is, sjappoo!
Bah bah bah, vieze gore kleautzack! ik hoop dat ie in verkeerde handen terecht komt en dat ze hem helemaal kaput machen!
Hulde GS!
Weer een ouderwets, strak top-artikel!
GeenStijl werd geblokkeerd?
En dat laat de redactie toe?
Overigens vind ik Benno op Fidel Castro lijken, alleen is Fidel lichamelijk ziek en Benno geestelijk...........
Om in z'n vakgebied te blijven:
en.wikipedia.org/wiki/Water_torture
toch ben ik voor onvrijwillige euthanasie !
Juist, geen balkjes en eerste lettter van de achternaam...!
Zo'n subsidiespons die leeft van het geld uit de AWBZ dus..
22 miljard is het budget daarvoor in NL maar niemand weet waar dat geld aan uitgegeven wordt. Nu is duidelijk dat een deel naar deze "opa" ging..
www.volkskrant.nl/binnenland/article11...
Deze man is goed bevonden om deel te nemen als lid van de Haagse politiek.... Beschikt namelijk over de juiste cv... Krijgt hij ook nog een lintje voor de tijd die hij heeft besteed aan goede doelen?..
Vanwege dit soort lui is het dat ik veel voel voor de invoering van onvrijwillige euthanasie.
Politiek correcte mensen vragen zich op dit moment af hoe Benno weer een menselijk leven kan krijgen na zijn taakstraf en verplichte behandeling door een psychiater. Reintegratie van de dader staat immers voorop, iemand moet toch uitzicht houden op een normaal leven. Ik vind mijzelf behoorlijk politiek correct maar het houdt ergens op. Wat mij betreft is levenslang hier gewoon de beste optie. Iedere vorm van vrijlating is een onacceptabel risico. Zelfs al zou er een nationaal pedoregister zijn dan is dit nog geen optie. De foto zegt in deze genoeg. De pedo verhuist naar een exotisch oord en gaat vrolijk verder. Waarschijnlijk nog met ontwikkelingshulp ook. Het enige alternatief dat ik nog kan bedenken naast levenslang is vrijwillige euthanasie. Als toevoeging aan de levenslange gevangenisstraf zou ik nog chemische castratie willen opleggen als extra genoegdoening naar de slachtoffers. Ik moet er namelijk niet aan denken dat deze viespeuk zich levenslang in de gevangenis gaat afrukken op de herinnering aan concrete kinderen. Kortom Levenslang + castratie punt uit!
Mee eens aan de schandpaal deze pedoopa! Als je dit soort dingen flikt heb je geen rechten meer... Ballen eraf, smeerlap!
"wast iedereen zijn handen in chloor"
:-)
Zo is er bij een vorige wergever, de OHRA, ook eens een pedo betrapt die vieze plaatjes op de schijf van het bedrijf zette. Deze man was ingehuurd en degene die hem betrapt heeft kreeg een spreekverbod opgelegd op straffe van ontslag. De pedo hebben we nooit meer gezien. Maar wat het vreemde aan de zaak was dat het bedrijf geen aangifte heeft gedaan. Dat lijkt wel typerend voor dit soort zaken. Het komt allemaal in de doofpot omdat niemand er mee naar buiten wil treden.
Als je nou even de link naar het zwembad platform veranderd in een TinyURL is misschien je referer weg en kun je hem gewoon doorlinken :)
Anders F5én als er staat toegang FERBOTTEN
reactie van tim kleijn op 538 was mooi vanochtend (hij draaide de show van evers) die bijdehante maatjes van evers vroegen hem wat zou je doen als het jou kind was....
korte stilte, ja toch afmaken denk ik!
+1 held, op de nationale radio!
bah, ballen eraf!
En waarom plaatsen ze toch altijd balkjes als iedereen die man kent?!
Linkse politieke partijen zouden het volgende roepen als hij Geert had gestemd ipv SP: Zie je wel, al die PVV'ers zijn viezerikken en een gevaar voor onze samenleving!
anonymouse.org/cgi-bin/anon-www.cgi/ht...
Kinderachtig hoor om bezoekers die vanaf geenstijl te weren. Gelukkig heb ik een groen pijltje in mijn brauwser en dan doet ie het alsnog.
Iets met 'nicht' en 'gewusst'. Kreeg wat interviews met ouders mee via de radio. Ik ben niet eens ouder en mijn maag keerde zich bijna om bij het idee.
gewoon met bakstenen om laten zwemmen in het zwembad, terwijl iedereen toe kijkt...
Ene Abraham M. hield gisteren (bij RTL B.) een warm pleidooi deze man toch vooral als "verdachte" te blijven aanmerken. Niemand in 0031 immers is dader alvorens een onafhankelijk rechterT tot zulk een oordeel gekomen is.
Ergo: GS geeft weer eens blijk van het feit dat zij het ethisch besef heeft van een pinda! Mensen als Abraham M. die hebben het morele gelijk aan hun kant. Een niet veroordeelde reeds met naam en toenaam ongebalkt afbeelden. Wat denkt men wel niet!
Bij de SP weten ze wel hoe ze het bestaan van mensen moet wegjorissen van de internets. Dat hebben ze nog geleerd van de Stasi in de tijd dat ze nog heel innig waren met de oostblokdictaturen.
Iets met pek en veren en ophangen aan een kerktoren.
Waarom heet NEEderland nog geen Noord Korea, Rusland of Italie? In het buitenland kunnen ze nog wat leren van jullie lijders... eh leiders....
testikelen eraf !
Rrraarrr zo'n doofpot, lijkt wel alsof zo'n ding nooit vol raakt.
Vind dit zooo triest
Kan me voorstellen dat je je in zo'n man vergist... En velen met mij, zo blijkt.
Laf zooitje dus die NPZ. En geheel terecht dat GS hier de spijker op de kop slaat voor wat betreft enige berichtgeving van hun zijde. Gemiste kans en typerend voor de wijze waarop onze maatschappij (lees regering en semi-publieke sectoren) zaken doen momenteel. Zum kotsen.
@Zo dan! | 17-06-09 | 09:15
Was geloof ik een andere man. Die zag er nog meer als een kluizenaar uit.
Die deed inderdaad ook dingen met geestelijk gehandicapte kinderen, of moeilijk opvoedbare kinderen o.i.d.
Pak hem maar aan GS, aan de schandpaal ermee!
Vieze kinderlikkers, bah!
Is dit niet die man waar Peter R. de Vries een poos geleden al achteraan zat? Die zich therapeut of psychotherapeut noemde en weerloze kindertjes misbruikte zodra hij het vertrouwen van de ouders gelregen had?
@Superior Bastard | 17-06-09 | 09:09 + voor 'chorofiel'. Hoewel de pica suggereert dat het water aldaar niet zo heel veel chloor bevatte.
Kiekeboe haha machtig mooi.Alleen Ik ken niemand met zo een vreemde naam.O wach Jor L???? o hij komt zeker van Krypton. A zo
Ik mag aannemen dat Hoxha nog voor publicatie van bovenstaand bericht ALLES waar naar wordt verwezen (en meer?!) heeft gecached / gemirrord? Gewoon omdat het moet.
En om de tegeltjeswijsheid 'Het Internetsch Vergeet Nimmer Ietsch' in ere te houden.
Fiespeukerij
Benno L.? Dacht dat ie Benno Larue heette. Iets met beest en naam..
Konden de slachtoffertjes de daden van deze chlorofiel ook maar wissen uit hun geheugen.
O, en trouwens [/OT] dikke vette plus één voor de poll. GS doe er wat leuks mee.
Gisteren een sneer van Kwalbert. Ik voel een fittie in de pen!
REAGEER OOK