Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

AD: GeenStijl, geef ons een TON per dag

hahadood.jpgHet gaat slecht met het Algemeen Dagblad, heel slecht. De mensen vliegen er links en rechts door de ramen uit, de oplage stort in. Leuk weetje: Waren ze niet overgenomen door de Belgen, dan waren ze vorige maand technisch failliet geweest. Maar de krant heeft een oplossing gevonden! Het AD heeft GeenStijl vandaag vriendelijk verzocht om 100.000 euro per dag te betalen ter ondersteuning van de krant. Dit bedrag moeten we betalen, als we morgen vóór 16:45 uur dit artikel (GEEN MIRRORS OF BACKUPS MAKEN!) niet ontdaan hebben van alle links en plaatjes. Gisteren publiceerden we namelijk de openbare en vrijelijk toegankelijke internetlink naar de volledige gegevens van de AD-Misdaadmeter. Precies, het AD had de boel voor het gemak al online gezet en nu hebben wij het opeens gedaan. Ze wilden er zaterdag pas in de krant over publiceren. Prutsers, minkukels, stelletje amateurs. Wij publiceerden erover, zoals het AD zelf ook zou doen natuurlijk. Want voorop staat dat de AD-Misdaadmeter een puik stukje werk is. Of zoals ze zelf zeggen 'een publicatie van groot maatschappelijk belang'. En aangezien we naast onszelf ook nog het maatschappelijke belang dienen, zou het bijna crimineel zijn om u NIET naar de misdaadmeter te verwijzen. Dan moeten ze de zooi niet online knallen. Maar goed, op ons bureau ligt nu dit pak papier waar in staat dat we niet mogen verwijzen naar hun eigen MAJOR FAIL. Prima AD. Zoals in het ExtreemKortGeding geeist werd (dus een kort geding waar wij geen weet van hadden, omdat we nog niet gehoord zijn), halen we de boel ergens morgenvroeg wel weg. Pakken jullie ondertussen Google ook ff aan? (GEEN MIRRORS MAKEN!!!) Haha, your medium is dying! UPDATE: Loophole gevonden. AUB niet klikken op deze link.

Reaguursels

Inloggen

Leuk, die stapel papier op jullie bureau. Maar die Privé die ernaast ligt... Heren toch.

Preaufessor Pascal | 07-06-09 | 19:31

faal hazen hebben jullie nou echt de link weggegooid.
watjes.

soepmetballenjongen | 06-06-09 | 11:27

AD: Gebaseerd op het aantal aangiftes en de eigen registratie van 25
politiekorpsen 74.125.77.132/search?q=cache:_D0GNMK9M...
Ze zeggen het dus zelf, dat ze het gecopieerd hebben van de cijfers van de politiebureau's

seven | 06-06-09 | 01:35

zorry Pim, het is ik vind

maan huppelaar | 06-06-09 | 00:46

Wat ik vreemd vindt is dat de juridische wereld elkaar goed kent. Rechtbijstandsverzekeraars maken bijvoorbeeld hoge buitengerechtelijke kosten deals, en jij maar blij zijn met je schamele 1500 euro, voor een pleitnota, die jezelf hebt aangevoerd, na weken peinzen, denken, goed inzetten, maar waar vrouwe jura, het nog even op een A4 tje heeft gezet. Moraal van het verhaal: ga ook golfen, trakteer op etentjes of maak een indrukwekkende rapportage met interessante getuigen als omkopen niet helemaal lukt. Waarom Balkenende advocaten boven het hoofd houdt met tarieven, gewoon omdat het kan, elite zoekt elite, Geert? of de pim pam pom klokkenluyers partey, De Tegenpartei, aloa... O nee, even op Bon Bini, sorry, vakantie natuurlijk

maan huppelaar | 06-06-09 | 00:46

Een databank op zichzelf is echter nog niet beschermd door het databankenrecht. Een belangrijke vereiste is dat er sprake moet zijn van een substantiële investering in de samenstelling en/of het onderhoud. nl.wikipedia.org/wiki/Databankenrecht Is het overnemen van de cijfers van de politie een subtantiële investering? Het lijkt me dat het gewoon overheidscijfers zijn en dus vrij beschikbaar zijn voor iedereen..

Voorlopige juridische opinie : De lijst cijfers bevatten geen creatieve interpretatie van een schrijver noch getuigen ze van enige substantiële investering zoals bedoeld in de databankenwet en vallen zodoende niet onder bescherming van de databankwet of onder het auteursrecht. www.ivir.nl/wetten/nl/databankenwet.ht... Daarbij zijn de cijfers zelf weer afkomstig van een openbare overheidsbron, nml de misdaadcijfers van de politieregio's en het cbs. Daarbij zijn ze enkel bedoeld voor privé en studiedoeleinden . "Databankenwet Artikel 5.

De rechtmatige gebruiker van een databank die op enigerlei wijze aan het publiek ter beschikking is gesteld mag zonder toestemming van de producent van de databank een substantieel deel van de inhoud van de databank:

a. opvragen voor privé doeleinden, mits het een niet-elektronische databank betreft;
b. opvragen ter illustratie bij onderwijs of voor wetenschappelijk onderzoek, met bronvermelding en voor zover door het niet-commerciële doel gerechtvaardigd;"
Klopt deze zienswijze? Als ik het art op webwereld lees, lijkt het alsof hosten per definitie fout is. Maar als het op een non commerciële site gebeurd en als ondersteuning voor een wetenschappelijke discussie? Dan lijkt het wel te mogen..

seven | 06-06-09 | 00:29

Inderdaad.. Het einde van GeenStijl is een feit... De links zijn effectief verwijderd... En als jullie nu eens een link maken naar een andere site (op een Caraïbisch eiland ofzo) en daar dan de links op zetten... hebben die galneukers geen poot om op te staan. Maar ik blijf erbij... Jullie zijn cda'ers geworden.. Bah. Gadver.. ik stap over naar zattevrienden...

nadastilo | 05-06-09 | 22:24

En WEG zijn de links... Jammerrr.....

pappavan | 05-06-09 | 21:19

Waar is de link naar de link? Het wordt link als GS niet meer mag linken. Link zeg!

enohPi | 05-06-09 | 20:40

Ad zijn gewoon loosers, die een slaatje willen slaan uit hun eigen stommiteiten. Typisch linkse hoernalisten... Zelf blunderen en een ander daarvan de schuld geven... Waar zien we dit ook weer dagelijks???

blaster | 05-06-09 | 19:18

@zatdagavond | 05-06-09 | 10:34
Art. 1019e Wetboek van Burgerlijke Rechtsvordering

LekkurAnoniem | 05-06-09 | 18:00

jammer...

-1.

1teen | 05-06-09 | 16:22

-weggejorist-

Prof. Enskedeee | 05-06-09 | 13:15

GS: jullie hebben geen ruggengraat meer, de links zijn idd weg

PietHeyn | 05-06-09 | 12:28

wat een prutser die rechter! zonder ook maar uitnodiging tot wederhoor veroordelen. wat is dat voor recht?

zaterdagavond | 05-06-09 | 10:34

GVD moet ik nu door de AD verhuizen? Zit boven de 20.

I (8)You fokker | 05-06-09 | 09:24

Wat een gelul. Geeft weer de onkunde aan van het AD. Prutsers

Itsme anonymous | 05-06-09 | 09:17

-weggejorist-

ikworderzomoevan | 05-06-09 | 08:39

4.69, woon ik dus toch nog vrij aardig al zeg ik het zelf...

yokiamy | 05-06-09 | 08:28

discosmurf | 04-06-09 | 18:16
Erh... Precies!;)

lillendvleesch | 05-06-09 | 08:12

AD, Achterhaald Dagblad.....

lillendvleesch | 05-06-09 | 08:11

bottehond | 04-06-09 | 23:18 De werkelijke vijand van de mens is zijn eigen serieus zijn. Moderatoren bij VK kudt? Probeer "De Pers" of "DAG" eens. ROFLMAO!! Ramp!
Ik reaguur alleen hier nog, gewoon omdat het kan!

Stroopdoos | 05-06-09 | 07:45

ik wil 1 miljoen per dag i sue you !!!!!!!

Pl4tium | 05-06-09 | 06:32

Lache! Die Google link erbij ook, geniaal. Some media are dying... Inderdaad. Maar als dit soort incapabele organisaties niet zulke rare sprongen maken wordt ons medium nooit volwassen, zullen zij nooit uitsterven en zal de wetgeving ook niet evalueren. Succes boys, have fun ;).

Gláûcks | 05-06-09 | 01:10

AD daar kom je niet verder mee

w31rd0 | 05-06-09 | 00:04

Boeien, het is toch een kudtkrant.

Albert K. | 04-06-09 | 23:36

Kranten doen exact hetzelfde bij anderen en het AD is daar geen uitzondering op. Niet zo zeuren om je eigen fouten dus.

Hauptfrau Anouk | 04-06-09 | 23:28

Het is een kwestie van tijd voordat het AD verdwijnt. Wegener heeft het belang al de deur uit gedaan. Op naar de 100.000 abonnees. Dan wordt het alleen nog een sportkrant:
pc-en-internet.infonu.nl/diversen/3672...

Voigt | 04-06-09 | 23:26

Stroopdoos | 04-06-09 | 22:40

Serieus = kwaadaardig.
Wég met die webredactie en zeker de moderators.

bottehond | 04-06-09 | 23:18

bottehond | 04-06-09 | 22:04
Hey Botte, Zolang iedereen de ogen maar open heeft en alle meningen in ieder geval kritisch kan en durft te bekijken, vind ik het allemaal prima. Een duidelijke kant kiezen kan een krant in mijn ogen beslist niet doen Verslag geven zonder er een kleurtje aan te geven wel. Wanneer de VK dit doet en een andere mening toestaat, geweldig! Ik bezoek de site regelmatig maar reaguur er liever niet. Te serieus allemaal.

Stroopdoos | 04-06-09 | 22:40

Beeetje veel tekst voor een Extreemkortgeding. Normaalgesproken is dat maar 1 zin:
ihr seid scheisse und ueberhaupt. Raus damit

schijtknijter | 04-06-09 | 22:14

AD = EPIC FAIL

strijkbout | 04-06-09 | 22:05

Stroopdoos | 04-06-09 | 21:56

De redacties (behalve de wegredactie) van de VK begrijpt dat ze moeten knokken voor hun baan en hun krant. DE reaguurderTs zijn dramatisch slecht. Pure intimidatie en steeds weer een ranzig Godwinfestival. Hun webredactie kan de eigen gang gaan, waardoor VK. nl qua publiek veel en veel zwakker is dan het zou kunnen zijn. Ik zopu die webredactie en zeker de moderators allemaal ontslaan, die werken heel nadrukkelijuk tegen het belang van de Volkskrant en hun collega's in. En ik schrijf dit niet omdat ik, ondanks mijn zeer beschaafde opstelling al lang een permaben heb bij die redactie. Datzelfde geldt voor menig islamkritisch reageerder daar. Heel foute lui, die persoonlijk politiek bedrijven over de rug en tegen de belangen van de krant in. Ze gaan écht vooruit bij de Azijnbeaude. Die ziojn echt wel wakker. jammer van hun virtuele visitekaartje. Als ze dat nog goed regelen word ik zelfs abonnee.

bottehond | 04-06-09 | 22:04

Ze kunnen de meerwaarde van hun eigen medium niet waarmaken en snappen niks van andere media. Een krant is milieuvervuilend en ouwerwets. Darwin rulez dus dag AD (en op den duur Azijnbode, Snobkrant en de rest).

Gimmel | 04-06-09 | 22:04

Dan toch maar het abonnement opzeggen, hij werd ook al slecht bezorgd.....

Barman | 04-06-09 | 21:57

schijtknijter | 04-06-09 | 21:51

LOL! Alphamannetje.
Solly, Hoxh...

bottehond | 04-06-09 | 21:52

O is Fleisch weg. Hoxha was toch al het alphamannetje. Alleen neukt het een beetje lastig over internet, heb je dr nog nix aan..

schijtknijter | 04-06-09 | 21:51

ex parte beschikking aan je broek?

Hebben ze naast het auteursrecht nog wat over databanken gezegd? is HOT tegenwoordig

lordhades | 04-06-09 | 21:50

Maarr als geenstijl de dagvaarding niet heeft gekregen / betekend dan is toch heel de dagvaarding nietig en dus het vonnis in kort geding off..?

mw. blaauw van draet | 04-06-09 | 21:49

Jung... rot op!! Als het toegankelijk is via het web is het openbaar! klaar! Moet je maar niet zo dom zijn!! Zolang GS geen zut vanaf een eigen server host is er niets aan de hand en maken ze geen schijn van kans! welkom in mijn wereld AD, stelletje lutsers....

*gebruikt alleen nog papier als schijtlint*

slijlvol | 04-06-09 | 21:45

Heeft jullie advocaat dit pak papier al eens goed gelezen? Iemand niet horen in een kort geding mag slechts in zéér uitzonderljke gevallen (ernstige schending openbare orde, bijvoorbeeld), en de vraag is of dit er een is. Ik denk het niet. Anders trekken jullie de bakken geld open en gaan jullie lekker in appél, cassatie en dan eens naar de rechter in Europa. Die heeft met het EVRM (vooral art. 6 lid 1) in het achterhoofd op deze uitspraak wellicht wel wat aan te merken.

Wilt | 04-06-09 | 21:43

Filofoos | 04-06-09 | 21:27

Fleisch is Leen.

bottehond | 04-06-09 | 21:37

-weggejorist-

backpack | 04-06-09 | 21:32

okay, plan van actie, jullie laten het staan op de weblog.

ad eist zijn geld.

wij gaan de AD website HELEMAAL kapot spammen, iedere reaguurder minstens 3 spam berichtjes per dag naar het AD, we houden op als jullie je eis intrekken...

nietjesmasientje | 04-06-09 | 21:28

@ SaNDR | 04-06-09 | 21:18

OF de redactie heeft knikkende knieën omdat ze idd de lul zijn als ze het niet doen
OF Fleisch was de enige met een grote bek

Filofoos | 04-06-09 | 21:27

"halen we de boel ergens morgenvroeg wel weg"
Dat is toch niet serieus hè?
Ga er wel vanuit dat jullie hier niet aan toegeven.

SaNDR | 04-06-09 | 21:18

bottehond | 04-06-09 | 21:05
Zijn het ook, allemaal haatzaaiende nazi's. Ze zouden eens naar Obama moeten luisteren. Die man wil een brok dialoog aangaan met de islam, zodat we eindelijk met zuh alluh in vrede kunnen samenleven en elkaar liefhebben in plaats van haten.

Verder vind ik dat al het geld dat aan bewapening wordt uitgegeven zou moeten worden gebruikt voor het stichten van vrede.

Daar hoor ik dat bruinhemd, Wilders, nooit over. Ik ga maar eens een topic hoger kijken en misschien kan ik wat opsteken van Obama. Een geweldig inspirerende man die met al zijn 'Yes we can' al ongelooflijk veel bereikt heeft. Weet nu even niet precies wat, maar dat komt nog wel.

Berserker Nr. 1 | 04-06-09 | 21:12

Überlol, update!
AD treiteren, geweaun omdat het kan, mag en eigenlijk ook wel moet.

bottehond | 04-06-09 | 21:10

Algemeen Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagblad

3,14mel | 04-06-09 | 21:09

Haha ik las het net op NU.nl XD

eM!nence | 04-06-09 | 21:08

Berserker Nr. 1 | 04-06-09 | 20:33

Nonsens. Zijn kiezers worden nog steeds, in dezelfde mate als domme haatzaaiers gezien.

bottehond | 04-06-09 | 21:05

HerrOttoFlick | 04-06-09 | 20:58

Peeland (Noord Beveland) is uitsluitend geschikt voor menschen die van leegte houden. Als dat zo is: een paradijsje.

bottehond | 04-06-09 | 21:04

@HerrOttoFlick | 04-06-09 | 20:58:
Vloeland en Olpendam zijn ook mooi.

koerbagh ® | 04-06-09 | 21:02

Zal ik verhuizen naar Schoermonnokoog of Noord-Beveland?

HerrOttoFlick | 04-06-09 | 20:58

-edit | 04-06-09 | 20:53
Bomenkappen moet je nooit tegen zijn. Al dat deprimerende groen....

Elisabeth2 | 04-06-09 | 20:57

@Nietvoordekat | 04-06-09 | 20:41
Ook krakers worden wel eens na een kort geding eruit gekiepert. www.kernkamp.nl/advocaat_ontruiming_kr... Kenmerk van een kort geding is dat het een voorlopige beslissing is, die, indien gewenst in een bodemprocedure verder uitgewerkt kan worden. Want hoe voorkom je anders een staking of een voorgenomen bomenkap door de gemeente?

-edit | 04-06-09 | 20:53

Nietvoordekat | 04-06-09 | 20:41
Een vonnis kan "uitvoerbaar bij voorraad" worden verklaard. Ook al wordt een hoger beroep ingesteld, heeft dat geen opschortende werking, Zie:
.
nl.wikipedia.org/wiki/Uitvoerbaar_bij_...

Kathy | 04-06-09 | 20:47

Hahahahaha wat een sukkels dikke vette bere -1 voor het rotterdamse suffertje(of is het nu belgisch suffertje), help ik weet het niet meer
Ach verrot met met die kudtkrant uit het jaar 1832.

bunbun | 04-06-09 | 20:42

-edit | 04-06-09 | 20:24
In beroep gaan dan! Als ik me niet vergis, mogen er geen sancties opgelegd worden zolang de rechtszaak nog loopt! Dat gebruiken krakers om ja-ren in een gekraakt huis te blijven wonen, dus waarom zouden wij fatsoenlijke mensen dat niet mogen?

Nietvoordekat | 04-06-09 | 20:41

-edit | 04-06-09 | 20:03
Het is een juridische uitdrukking. De deurwaarder "betekent" een vonnis, zodat vaststaat, dat de gedaagde partij op de hoogte is van de uitspraak . Als hij het vonnis aan de gedaagde partij officieel heeft afgegeven noem je dat... "de deurwaarder heeft het vonnis betekend". Het is dus goed geschreven ;-)

Kathy | 04-06-09 | 20:40

@danuss 20:24
Eigenlijk wilde ik je van repliek dienen. Je wordt echter al op uiterst vakkundige wijze geslacht door een aantal reaguurders. Daar heb ik weinig meer aan toe te voegen. Behalve dan dat juist dát in combinatie met dit soort artikelen de kracht van GS is

koolteer | 04-06-09 | 20:40

Haha, all your base are now belong to us AD !

Bigi Bana Boy | 04-06-09 | 20:39

Wie zegt niet dat het AD bewust 'gelekt' heeft om zo alvast publiciteit te krijgen voor het suffertje van Zaterdag en een als extra bonus van een ton een claim te kunnen indienen?

Go GS Go.

Je Verzint Het Niet | 04-06-09 | 20:38

Ook geen enkel bericht te vinden over bovenstaande op de website van het overleden medium.

dubbelpleonasme | 04-06-09 | 20:37

Berserker Nr. 1 | 04-06-09 | 20:33
Zijn we een keer correct is het weer niet goed.

Teun van het Tuinpad | 04-06-09 | 20:35

danuss | 04-06-09 | 20:24
Professioneel treiteren? Uitzonderingen daargelaten is het erg nuttig om bepaalde mensen of instanties lastig te vallen en te vragen waar ze in godsnaam mee bezig zijn. Dat heet journalistiek en geenstijl doet het werk dat de dodebomenmedia op schandalige wijze verzaken met hun policorschrijfsels, te weten kritiek leveren op alles wat los en vast zit. En dat doen ze soms op een wat merkwaardige, doch uiterst amusante wijze.

JosVerbeek | 04-06-09 | 20:35

GGN? dat zijn toch een stel jehovagetuigen? Die staan maar te bellen en stoppen dan iets onleesbaars over de koningin naar binnen. Ik geef het altijd aan de hond om te verscheuren

jan-lul-de-behanger | 04-06-09 | 20:34

bottehond | 04-06-09 | 20:28
Je bent nu politiek correct als je op die nazi van een Wilders stempt.

*Zo dan*

Berserker Nr. 1 | 04-06-09 | 20:33

en hoe zit het met de GS-lezer die een alle bestanden gemakkelijk in een .rar heeft gezet (oeps geen tip voor het ad).

Je Verzint Het Niet | 04-06-09 | 20:33

JosVerbeek | 04-06-09 | 20:31
*terwijl Jos me voor is met vragen rustig afwacht*

Teun van het Tuinpad | 04-06-09 | 20:33

bottehond | 04-06-09 | 20:28
Je kunt hem dan voordragen toch.

Elisabeth2 | 04-06-09 | 20:33

bottehond | 04-06-09 | 20:28
Wie is die bijzondere persoon dan?
*niet vaak het AD leest*

JosVerbeek | 04-06-09 | 20:31

danuss | 04-06-09 | 20:24

Het professioneel treiteren wordt door velen wél als topamusement en aarskikken van het establishment ervaren. Nu jij weer.

bottehond | 04-06-09 | 20:31

JosVerbeek | 04-06-09 | 20:24
Ja, precies. Zoiets was het.

Elisabeth2 | 04-06-09 | 20:29

Het AD is een afschuwelijk politiek correct bolwerk geworden, de voorbije 10 jaar. Net als AVRO, TROS en NCRV (iets minder). De naweeën van de politiek correcte mislukte revolutie. Maar omdat het AD ooit veel minder linksig was lezen veel mensen die krant nog en doorzien vaak niet (weet ik uit eigen ervaring) dat ze gemanipuleerd worden. Ik hoop dat het AD als eerste in elkaar dondert. Wel hoop ik voor één journalist daar in het bijzonder dat hij een royale regeling krijgt. Liefst heel royaal,, zelfs, wegens maatschappelijke verdiensten. Die ene man op die redactie: die verdient een lintje, al zie ik hem er voor aan dat te weigeren.

bottehond | 04-06-09 | 20:28

Een screenshot van door het AD publiek gemaakte informatie? Dat is natuurlijk een verschrikkelijk onrechtmatige, wederrechtelijk en illegale herpublicatie van auteursrechterlijk beschermende hoogwaardige content, al vermeld je de bron. Het AD zegt het, dus het is zo.

denwop | 04-06-09 | 20:26

[commercial break]
"Zou je het AD nog lezen als je wist dat het HIV heeft?"
[commercial break/]

Cunnilingus | 04-06-09 | 20:24

-edit ga eens dood newb -

danuss | 04-06-09 | 20:24

@Nietvoordekat | 04-06-09 | 20:18
Linkje was even openbaar toegankelijk, maar verdween binnen een half uurtje achter een wachtwoord, omdat men bij het AD merkte wat er aan de hand was. Daarna werden de screenshotjes en chachedumps geplaatst. Da's volgens mij dan een stap te ver. Maar GS kan nog in beroep, want het betreft een kort geding.

-edit | 04-06-09 | 20:24

Eilsatbeh2 | 04-06-09 | 20:17
Dat turujke ken ik. Bset raar eginieljk, maar bjliaakr wteen je hresnen er ites ftanoeklijs van te mkean...

JosVerbeek | 04-06-09 | 20:24

JosVerbeek | 04-06-09 | 19:29

Met de Jankballen in kwestie bedoel ik de overgebleven mensen in het GeenStijl kantoor. Vroeger (opa vertelt) is GeenStijl groot geworden door scheit te hebben aan dreigementen.
Maarja... het is mij ondertussen ook duidelijk geworden dat er al uitspraak is gedaan, dat had ook wel even wat duidelijk gekund :)

Epimenides | 04-06-09 | 20:21

@Elisabeth2
dat heb ik ook altijd als ik mijn plempels nalees.

Teun van het Tuinpad | 04-06-09 | 20:20

-edit | 04-06-09 | 20:09
Sorry, nog niet helemaal wakker. Schandalig, een linkje online zetten mag gewoon. Niks geen schending van intellectueel eigendom, dit mag gewoon.

Als ze er een screenshot van hebben die ze op de eigen serverT hebben staan, is het misschien anders. Maar met alleen het verwijderen van de screenshot is dan volgens mij genoeg gedaan. Wat het AD betreft: als je niet wil dat mensen naar je site linken, moet je je site offline halen.

Nietvoordekat | 04-06-09 | 20:18

JosVerbeek | 04-06-09 | 20:11
Als je het heel vlug leest gat het wel. Ik heb laatst zo'n berichtje gelezen waarvan alleen maar de eerst en laatste letter klopten. Was goed te lezen.

Elisabeth2 | 04-06-09 | 20:17

David Carradine deaud, rip kleine sprinkhaan.

knutsel | 04-06-09 | 20:14

Elisabeth2 | 04-06-09 | 20:01
Dat beroep ken ik nog niet; 'staiaigres'. Lijkt me leuk werk.
*hevig kucht*

JosVerbeek | 04-06-09 | 20:11

Is Zwarte Kip vertrokken? Anders had hij wel aangeraden de boel gewoon lekker online te laten staan.

Hertog Joris | 04-06-09 | 20:11

@Nietvoordekat | 04-06-09 | 20:07
Je mist een stapje: het is al een vonnis.

-edit | 04-06-09 | 20:09

Wegens 'blijkbaar ondergewardeerd medium' vatten die lui hun totale vak klaarblijkelijk in eens maar op als 'off the record'? Stekker d'r uit, 6 plankjes spaanplaat graag. Halve meter is genoeg, dode boom verteert snel.

Sr. Pescador | 04-06-09 | 20:08

Elisabeth2 | 04-06-09 | 20:06
True, dat geeft mij nu het recht de wasbak op te zoeken.

Teun van het Tuinpad | 04-06-09 | 20:08

Zwakjes. Het is niet verboden om een link te plaatsen, en jullie hebben zelfs een bronvermelding. Gewoon met gestrekt been er in en laat het op een kort geding aankomen, die eis van 100k per dag doet de rechter nooit. Of zijn we bang voor het AD?

AD heeft volgens mij geen poot om op te staan. Is er toevallig iemand aanwezig die daar meer helderheid over kan verschaffen?

Nietvoordekat | 04-06-09 | 20:07

Teun van het Tuinpad | 04-06-09 | 20:02
Ik vond haar ook helemaal goed. Vooral toen ze zei dat als niet je niet stemt, je niet moet zeiken.

Elisabeth2 | 04-06-09 | 20:06

Elisabeth2 | 04-06-09 | 20:03
Ik moest gewoon 2x lezen, zo knap.:)

Teun van het Tuinpad | 04-06-09 | 20:05

@Elisabeth2 | 04-06-09 | 20:03 ,
gillende stagiaires..

vander F | 04-06-09 | 20:05

Elisabeth2 | 04-06-09 | 20:01
Zo, nieuw woord ontdekt.

Elisabeth2 | 04-06-09 | 20:03

@JosVerbeek | 04-06-09 | 19:59
Denk dat er voornamelijk veel screenshots in staan. Ik ben absoluut geen Neerlandicus, maar in de context moet betekenD volgens mij als voltooid deelwoord gelezen worden. Maar pin me daar niet op vast.

-edit | 04-06-09 | 20:03

Kranten moeten deaud, die nutteloze papierverspilling is niet meer van deze tijd.

Zwitsalhoofdje | 04-06-09 | 20:02

Elisabeth2 | 04-06-09 | 20:00
Het had wel iets liefs, wat mij betreft.
Het mevrouwtje kan bij mij niet meer stuk.

Teun van het Tuinpad | 04-06-09 | 20:02

Ik zou zeggen.... 16:44 uur :D

Ennnn... iedereen overnemen en plaatsen!

(g)eenstijl | 04-06-09 | 20:02

JosVerbeek | 04-06-09 | 19:59
Daar zijn de staiaigres voor. Lacht hol.

Elisabeth2 | 04-06-09 | 20:01

Welk SEGA spel staat daar nou op het buro?

reinaarden | 04-06-09 | 20:01

Een courant die zijn bestaansrecht ontleent aan de jaarlijkse OLIEBOLLEN- HARING- ZUREBOMMEN- en MISDAAD-TEST, is al deze heisa niet waard. Opdoeken die handel!

Dagelijkse Dosis | 04-06-09 | 20:01

Merlot | 04-06-09 | 19:57
True.
Maar het zou meer een principekwestie moeten zijn, dunkt me..

RepubliekBanana | 04-06-09 | 20:01

-edit | 04-06-09 | 19:54
Dat is waar ja. Het heeft weinig zin om bijvoorbeeld een staking achteraf te laten verbieden, in dat soort gevallen is snel werken erg belangrijk.

JosVerbeek | 04-06-09 | 20:00

Teun van het Tuinpad | 04-06-09 | 19:57
Lullig van Rutger om dat steeds maar te herhalen. Faksist is inderdaad de uitspraak in het West-Fries.

Elisabeth2 | 04-06-09 | 20:00

Elisabeth2 | 04-06-09 | 19:56
Tsja, Needurlantz is moeilijker dan u denkt. En dan ook nog in vette kapitalen, dan kan ik me voorstellen dat je een tiepvauDt maakt. Ik vind het sowieso verbazingwekkend dat ze zo'n stapel papier binnen twee dagen kunnen voltiepelen.

JosVerbeek | 04-06-09 | 19:59

@AD
Wil de laatste het licht uit doen?

Professor | 04-06-09 | 19:59

JosVerbeek | 04-06-09 | 19:56
Dat zou kunnen, copulatiegewijs. Maar dan kleiner, denk ik.

Jaap de Paap | 04-06-09 | 19:57

RepubliekBanana | 04-06-09 | 19:55
Denk ik wel.
Ze hebben hun doel immers al lang bereikt.

Merlot | 04-06-09 | 19:57

Jaap de Paap | 04-06-09 | 19:51
Zoals dat mevrouwtje al zei in het laatste fillumpje van Roetger.;)

Teun van het Tuinpad | 04-06-09 | 19:57

Jaap de Paap | 04-06-09 | 19:51
Misschien net zoiets als een trappist?

JosVerbeek | 04-06-09 | 19:56

JosVerbeek | 04-06-09 | 19:51
Ja, dat kan dan wel ingevoerd zijn, maar de in-bakjes lopen vol als alles snel snel uitgevoerd moet worden. Vormfouten bij de fleet zeg maar. Net zoals het "betekenD" hierboven.

Elisabeth2 | 04-06-09 | 19:56

Lijkt me één grote HOAX.
Natuurlijk gaat de redactie dat niet weghalen....

RepubliekBanana | 04-06-09 | 19:55

@JosVerbeek | 04-06-09 | 19:51
Kort geding zaken werden altijd al snel afgehandeld. Hoevaak lees je niet dat een werkgever een op hande zijnde staking wil verbieden, of een publicatie van een artikel of een TV-uitzending tegen wil houden?

-edit | 04-06-09 | 19:54

Vroegah was het AD wel een leuke krant om te lezen. Tegenwoordig ontstijgt het nog niet eens het niveau van een tweedehands schoolkrantje.
De laatste stuiptrekkingen van een failliette krant en een failliet medium.

MarV | 04-06-09 | 19:54

Teun van het Tuinpad | 04-06-09 | 19:50
Dank. En wat is een fucksist? Ik kan me er een en ander bij voorstellen. Het zal niet in het AD verschijnen, lijkt me.

Jaap de Paap | 04-06-09 | 19:51

Elisabeth2 | 04-06-09 | 19:46
Dat is als ik me niet vergis een jaar of 5 geleden ingevoerd, dat die kort geding zaken zeer snel worden afgehandeld.

JosVerbeek | 04-06-09 | 19:51

@vagehond | 04-06-09 | 18:06:
Ja die bestaan helaas nog steeds, en een grote bek dat de gasten aangesloten bij hun hebben! Niet normaal. Kwam zo'n faggot aan de deur hier vanwege een rekening die niet betaald zou zijn. Ik meteen bewijzen dat ik het wel betaald had via het goddelijke internet bankieren en een afschriftje, was ie even stil. Vervolgens niet eens een excuus ofzo... Nee, meneer liep boos weg. Mafkezen.

Go GeenStijl voor het gewoon lekker nog even aandacht schenken aan dit lachwekkende vonnis. Hopen dat meerdere media het overnemen. Een ton per dag, zonder verweer, is toch te gek voor woorden!?

Liroy | 04-06-09 | 19:50

Jaap de Paap | 04-06-09 | 19:48
Lekker, dank voor dat Jaap !
* fucksist aanreikt voor het lijstje*

Teun van het Tuinpad | 04-06-09 | 19:50

@Elisabeth2 | 04-06-09 | 19:46
Ach, loop eens een tijdje rond op de rechtbank op een regenachtige maandagmiddag. Gebeurt dagelijks, dit seaurt saeckjes

-edit | 04-06-09 | 19:50

*Fles koffiemelk leegdrinkt en Teun een zoen geeft*

Jaap de Paap | 04-06-09 | 19:48

Elisabeth2 | 04-06-09 | 19:46
*onderbroek weer uittrekt en 1ste hulp toepast*

Teun van het Tuinpad | 04-06-09 | 19:48

Tja, AD was al langere tijd een laatse keus krant voor veel mensen, niks bijzonders aan die krant.

Tilburger | 04-06-09 | 19:46

-edit | 04-06-09 | 19:34
*Valt flauw door de efficientie van voorzieningenrechter*

Elisabeth2 | 04-06-09 | 19:46

@Elisabeth2 | 04-06-09 | 19:38
Te lezen staat: Grosse van Beschikking, op 4 juni 2009, gewezen door de voorzieningenrechter van de rechtbank te 's-Gravenhage.....

Een vonnis, dus. En voor de leek: een voorzieningenrechter is een 'kort-geding' rechter.

Inderdaad snel, maar geen uitzondering in dit soort gevallen.

-edit | 04-06-09 | 19:42

-edit | 04-06-09 | 19:34
Nu al een vonnis na een dag of twee? Das snel.

Elisabeth2 | 04-06-09 | 19:38

yup, en ook al betreft het maar een vonnis in kort geding. Als daar echt een ton in staat en je hebt morgen niet aan de in het vonnis vermelde bevelen voldaan, ben je de ton kwijt. Ook al krijg je later gelijk in de bodemprocedure (meen ik me sterk te herinneren)...

Folkert Meinhof | 04-06-09 | 19:37

Ik ben ook wel benieuwd hoe deze procedure is gegaan.

Andersom dag | 04-06-09 | 19:36

Epimenides | 04-06-09 | 19:17
Het is een goed gebruik onder GS reaguurders om een linkje te plaatsen bij het introduceren van nieuwe artikelen. Linkje dus, s.v.p?

Jaap de Paap | 04-06-09 | 19:35

@da wizard | 04-06-09 | 19:31
Dan ben je nu al te laat daarmee. Het betreft een vonnis, geen aanklacht.

-edit | 04-06-09 | 19:34

@Folkert Meinhof | 04-06-09 | 19:28
Goed gezien! Het is inderdaad een vonnis! Ik vermoed dat we hier niet het hele verhaal te lezen hebben gekregen. Door het stof, derhalve.

-edit | 04-06-09 | 19:33

@Vluggejaapie | 04-06-09 | 19:28
De bedoeling is dat je het zelf nu ook gaat distribueren via het WWW.
Dan kunnen ze niemand meer aanklagen.
Is lollig...

da wizard | 04-06-09 | 19:31

Epimenides | 04-06-09 | 19:17
Ik denk dat jij eerder aan (de digitale) RIP toe bent.
*Met sarcastische grijns op [!} klikt*

JosVerbeek | 04-06-09 | 19:29

NIET VERWIJDEREN!!!

Dacht dat Geenstijl het AD ongezien de tiefus zou wensen.....?!
Niet gaan lafbekken nu we in medialand moeten lijmen hé?!!

Waar is de vechtlust, wimps!!

Vluggejaapie | 04-06-09 | 19:28

Lees ik daar 'grosse van beschikking', is toch executoriale titel (oftewel een vonnis voor de leken). Welke minkukel bij jullie heeft de dagvaarding in ontvangst genomen, hebben jullie je niet verdedigd? Geen zin? En die ton, was dat de eis in de dagvaarding, of was de rechter echt zo gek?

Folkert Meinhof | 04-06-09 | 19:28

@peterweethetbeter | 04-06-09 | 19:25
Wanneer die linkjes verwijzen naar het echte artikel van het AD en de plaatjes gaan weg, is er mijns inziens niks mis meer mee.

-edit | 04-06-09 | 19:27

wtfgebeurdhierdan | 04-06-09 | 19:21
Echt tot in je nick aan toe ook ... Kostelijk.

Jaap de Paap | 04-06-09 | 19:26

@-edit | 04-06-09 | 19:16
Dus kwestie van die screenshot weghalen en die doorlinkjes laten staan.

peterweethetbeter | 04-06-09 | 19:25

Die dode boom met ijzer erin, is dat nou een krant...

da wizard | 04-06-09 | 19:24

@seven | 04-06-09 | 19:21
Oorspronkelijk wel natuurlijk, maar nieuws is oorspronkelijk meestal openbaar. Het gaat om het artikel of delen daarvan. En die is van het AD, vermoed ik.

-edit | 04-06-09 | 19:23

The Simpsons! Vanavond weer om 20.00 uur op kommedie central.
GeenStijl, stel je altijd de vraag: What would Homer do?

Lets Kuttekrap | 04-06-09 | 19:22

Epimenides | 04-06-09 | 19:17
Flikker op zwitsalkoppie. Moet je niet buiten spelen?

Elisabeth2 | 04-06-09 | 19:21

-edit | 04-06-09 | 19:16
Is het geen openbaar materiaal afkomstig van het cbs overheid enz..

seven | 04-06-09 | 19:21

nu zijn jullie kwl zeg...
als je het een week laat staan, en dan betaald van publiek geld, dan ben je kwl. Nu een beetje lagerig doen, als een boer met kiespijn..

wtfgebeurdhierdan | 04-06-09 | 19:21

Is juriste in de zaal?
seven | 03-06-09 | 14:47 en seven | 03-06-09 | 16:28 @ www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/06/...
Laatste op basis van het Rarbestand @ 03-06-09 | 15:50 Bestandsnamen komen niet overeen, kijk op de pagina zelf in het dropdownmenu welke cijfers het betreft..
*Gaat denken om links.web-log te deleten..*

seven | 04-06-09 | 19:19

@funkie | 04-06-09 | 19:16
Von Holland natuurlijk.

Cunnilingus | 04-06-09 | 19:19

-weggejorist-

Epimenides | 04-06-09 | 19:17

De boel wordt weggehaald en da's logisch. De boel stond in eerste instantie inderdaad openbaar en zonder beveiliging online, maar dat was binnen een half uurtje achter een wachtwoord gezet. Vervolgens werd kwamen de screenshots en dan ga je te ver, want auteursrechtelijk beschermd materiaal. Hox beseft dat, anders had ie de boel wel online gelaten en iets als ongezien de typhus geroepen

-edit | 04-06-09 | 19:16

ok jongend wie leest daar de prive???

funkie | 04-06-09 | 19:16

Stuur gewoon een soortgelijk briefje terug als naar die Exchange Student van gister... Iets in de trend van, als ik nu begin met lezen, heb ik voor morgenmiddag 16.45 nog niet eens de helft gehad! Dus ongezien de tiefus! Zoiets dus...

Blake Bier | 04-06-09 | 19:14

*Gaat ook in het vervolg met badpak aan in bad*

Elisabeth2 | 04-06-09 | 19:14

Ik denk eerder dat ze graag failliet WILLEN, anders ga je toch geen kansloze rechtszaak beginnen?

Grasgriezel | 04-06-09 | 19:13

Sinds kort lees ik per ongeluk (als ík ervoor zou moeten betalen, konden ze bij het AD het heen en weer krijgen!) het nieuws van eergisteren elke dag weer in het Algemeen Dagblad. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het AD, en dan helemaal de plaatselijke bijlage, tot aan de ellebogen in de plaatselijke gemeente-aars zit. Wat krom is wordt door het AD al recht geschreven voor er degelijk onderzoek is verricht (Utrecht). Neem nou Gorinchem, een crimineel corrupt boevennest, waar de Burgemeester (Piet IJssels) middels zijn zorgvuldig gekozen nevenfuncties, aan het hoofd staat van een vastgoedbende (Gorinchemse Open Tafel). Iedereen die er iets over durft te schrijven of zeggen wordt vervolgens zorgvuldig kaltgestelt, middels weer andere nevenfuncties (zie publicaties regionaal EPD). De burgemeester is er baas van alle gezondheidsinstellingen, en voor je het weet bestaat er ineens een medisch dossier waarin staat dat je gek bent... Het AD start vervolgens de persen om op alle mogelijke manieren dit nieuws onder te sneeuwen, althans dat proberen ze. Want zeg nou zelf; wie leest die baggerzooi heden ten dage nog? Het AD zinkt en laat zich subsidieren door (gemeente)boeven om het hoofd boven water te houden...

Dagelijkse Dosis | 04-06-09 | 19:13

*strafbaar bezig is dus onderbroek aantrekt*

Teun van het Tuinpad | 04-06-09 | 19:12

Elisabeth2 | 04-06-09 | 19:04
Hij was kakelvers begrijp ik.
*Mevr Teun van knoflook verlost*

Teun van het Tuinpad | 04-06-09 | 19:10

drijflijk | 04-06-09 | 19:06
Nee hoor. Goede krant, lekker klein ook. Niks mis mee.

Elisabeth2 | 04-06-09 | 19:08

Alsjeblieft GeenStijl, alsjeblieft verwijder die hele zooi NIET. De GeenStijl die ik ken roept: "Wij verwijderen niets. De tiefus met je kort geding" (zie bijv. www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/05/... ). Bij voorbaat dank.

peterweethetbeter | 04-06-09 | 19:07

Ik heb een AD abonnement
En ik lees hem met plezier ook nog.
*hoongelach mijn deel*

drijflijk | 04-06-09 | 19:06

Geenstijl, link dan door naar het bericht van google, dat is niet verboden:)...

sjonkanon | 04-06-09 | 19:06

Teun van het Tuinpad | 04-06-09 | 18:59
Nee, was toch een beetje zielig die kip die steeds maar tegen het ovenraampje pikte. Volgende keer maar eerst dood maken denk ik.

Elisabeth2 | 04-06-09 | 19:04

ik lees nog steeds liever de krant.

Technic0l0r_Jozef | 04-06-09 | 19:03

Dit kort geding heb je dus te danken aan de EU
Het databankenrecht is in die zin bijzonder dat het een Europese vinding is: het databankenrecht is ontstaan vanuit de Europese Unie

Wet van 8 juli 1999, houdende aanpassing van de Nederlandse wetgeving aan richtlijn 96/9/EG van het Europees Parlement en de Raad van 11 maart 1996 betreffende de rechtsbescherming van databanken
www.ivir.nl/wetten/nl/databankenwet.ht...

seven | 04-06-09 | 19:02

Elisabeth2 | 04-06-09 | 18:56
Geen knoflook met kip vanavond ?
;)

Teun van het Tuinpad | 04-06-09 | 18:59

Linken is op het internet verboten!
@Hoxha, ja joh wijs ze nog even op die site...
*Gaat zich inlezen in databankenrecht*
Trouwens die cijfers komen gewoon van de politie en ook beschikbaar via het cbs. Cijfers zijn dus openbaar beschikbaar en afkomstig van de staat.. toch?

seven | 04-06-09 | 18:58

Laatste stuiptrekkingen van een halfdode. Bijna aandoenelijk.

Harry Turtle | 04-06-09 | 18:56

cultheld | 04-06-09 | 18:51
Misschien door een stagiaire, Einait, opgesteld. Zou zo maar kunnen.

Elisabeth2 | 04-06-09 | 18:56

Volgens mij stond er in die brief 'Betekend'.

Treurig hoor, die rechtsgeleerden van tegenwoordig..

cultheld | 04-06-09 | 18:51

Nooit betalen!
Het AD wordt al betaald door de PvdA.
En wie betaalt de PvdA.
Juist.
Bovendien zijn alle getallen waardeloos en gebaseerd op de schijnveiligheid van politie en linksche ambtenaren.
DUH!

leefbarbaar | 04-06-09 | 18:49

+1 total war

Rejer | 04-06-09 | 18:49

spannend.........

macflipper | 04-06-09 | 18:49

-1 voor GS als het buigt voor het AD.

Judas Iskariot | 04-06-09 | 18:47

Staatsjournalistiek, staatmedia, letterlijk, vinden ook de hoofdredacteuren na alle staatssubsidies aan kranten..
"Hoofdredacteuren van diverse media zijn ontstemd over het voornemen van minister Ronald Plasterk (Media) ruim 4 miljoen euro uit te trekken om jonge journalisten ervaring te laten opdoen bij kranten.
Ze hebben hun ongenoegen verwoord in een brief aan Plasterk.
Met het geld kunnen bij dagbladen jonge verslaggevers/redacteuren aan het werk worden geholpen of gehouden.
Concurrentievervalsing
De ondertekenaars van de brief zijn van mening dat het plan concurrentievervalsend werkt en zorgt voor een soort staatsjournalistiek.
Omdat Plasterk enkel voor kranten in de bres springt, draagt zijn initiatief in de optiek van de schrijvers bij aan ongelijke concurrentieverhoudingen.

''Waarom krijgen websites, tijdschriften, persbureaus, journalistieke radiostations en commerciële televisie geen geld?'', vragen zij zich af. www.nu.nl/economie/1973281/hoofdredact...

seven | 04-06-09 | 18:46

Stelletje watjes, geen vechtlust meer?

PietHeyn | 04-06-09 | 18:45

Gruwelijk Ambroos, speel je Empire: Total War?

Pflanzerholz | 04-06-09 | 18:42

AD mag zijn webmaster bedanken.

_- ViXXeN -_ | 04-06-09 | 18:41

GS, ik neem aan dat jullie toch niet gaan buigen voor dat rotkrantje en de links gewoon laten staan

AngstHaas | 04-06-09 | 18:40

Rutger speel Empire: Total War?

debully | 04-06-09 | 18:36

Weghalen is toegeven dat je fout zat. Geen vechtlust meer? Maar als je fout zit moet je het idd weghalen want, een ton per dag kun je beter uitgeven aan flatscreens en game pc's

Ik zei het al eerder GS is erg braaf (bijna saai) aan het worden.

Vermoedelijk kunnen jullie daar niets aan doen omdat de directie het "echte" nieuws voor de papieren krant wil bewaren. Dat is een algemene trend bij kranten die allemaal aan de gaaphonger liggen.

Wel jammer dat dan weer wel.

-edit: hoe kom je erbij? Wij MOETEN een paar dingen weghalen op straffe van veul geld. Dat screenshot is inderdaad inbreuk op auteursrecht, dus kunnen we weinig aan veranderen. Maar die links zijn een andere kwestie. Op 12 juni 2009 mogen we pas ons weerwoordje geven een claim bij AD oid indienen. Maar de winst is al binnen. AD is doodziek, de content staat overal op internet. Ze maken het alleen maar erger voor zichzelf.

doskabouter | 04-06-09 | 18:35

Ah ik had het de eerste keer gemist, de RAR is al naar mijn server verpompt voor happy sharing.

Beëlzebul | 04-06-09 | 18:33

AD kan je ook lezen op internet, massaal abo opzeggen en weg zijn hun stoere praatjes.
Wil de laatste schoonmaker het licht uitdoen.....
*ghegheghe*

necrosis | 04-06-09 | 18:32

AD, dichter bij Rotterdam kun je niet komen.

Ayaan Sorry | 04-06-09 | 18:32

Papieren tijger bijt GS...

QZNYWRLD | 04-06-09 | 18:30

Let op ... GS is straks het lidmaatschapsgeld van alle Powned-leden kwijt aan het AD:S

BigShit | 04-06-09 | 18:28

Best jammer, het AD is een aardige doorgaans feitelijke krant.

Zo jammer! | 04-06-09 | 18:27

@ ikkuhqhp | 04-06-09 | 18:13
Heden de (zoveelste), heb ik (naam met vaak veel voornamen) op verzoek van (dode boom groep) aan (Hoxha of een andere reauzerik) betekend (een heel pak papier-grosse). Zoiets.

Otis B. Driftwood | 04-06-09 | 18:27

Gerechtsdeurwaarders mogen toch maar tot 5000 euri vorderen? Op naar de Belgische fax!

De Zwits | 04-06-09 | 18:27

@ GekkeGast | 04-06-09 | 18:11
Tief nou toch eens op met je dutchan links kudt spammert!!!

De Koreaanse Slet | 04-06-09 | 18:27

WimDorsman | 04-06-09 | 18:20
Die is goed

discosmurf | 04-06-09 | 18:23

je kunt in dit land je kont klaarblijkelijk niet keren zonder dat het AD gaat zitten zeuren en zeiken. Ik geef een ton per dag als het AD zichzelf opheft.

grote regelneger | 04-06-09 | 18:23

@LTSzwakstroom | 04-06-09 | 18:07
Grappig, is ook niet de 1e keer, bewuste actie misschien??

loerelau | 04-06-09 | 18:22

een ton voor twee printscreens? das veul

Siebrandt | 04-06-09 | 18:22

-weggejorist-

Sir Galahad the Pure | 04-06-09 | 18:22

discosmurf | 04-06-09 | 18:16

Allochton(n)en Dagblad?

WimDorsman | 04-06-09 | 18:20

AD= Achterlijk Dagblad
AD= Achterhaald Dagblad
AD= Afhankelijk Dagblad
AD= Achterdochtig Dagblad
AD= Aan het infuus Dagblad
AD= Aan het sterven Dagblad
AD= Anti vooruitgang Dagblad
AD= Aasgieren Dagblad

discosmurf | 04-06-09 | 18:16

Hmmm, tegenwoordig gaat GS in op een eis? Triest...

jandoedelien | 04-06-09 | 18:16

@ vagehond | 04-06-09 | 18:06,

LOL, ik dacht hetzelfde, stelletje lutsers die 't zijn.

smoelsmid | 04-06-09 | 18:15

Waarom halen jullie het weg ? WTF.

Staat op internet waar iedereen er toegang tot had, als GS dit serieus gaat verwijderen zijn jullie weer tot een dieptepunt gezonken.

SeriousBusiness | 04-06-09 | 18:14

Het nieuws van Geenstijl word tegenwoordig uit de Prive gehaald?

jesjort | 04-06-09 | 18:13

Staat er nou "betekend" op de voorkant van de "wootsue"? De advocatuur is ook niet meer wat het geweest is...
(Of het kan in die -onleesbare- context wel)

ikkuhqhp | 04-06-09 | 18:13

Doe niet zo flauw, geef die gasten gewoon een ton.

sjaakdeslinksesul | 04-06-09 | 18:12

-weggejorist en opgerot-

GekkeGast | 04-06-09 | 18:11

eigenlijk best bewonderenswaardig.
het lef.
ik zou het niet durven maar wie ben ik dan ook.

two ball cane | 04-06-09 | 18:11

Wat Wendy kan kunnen zij niet

Bluebook | 04-06-09 | 18:11

Altijd weer leuk,dekselse rakkers toch!Best pak papier trouwens.

V.Dattum | 04-06-09 | 18:10

Zonder Fleisch ineens geen stoere taal en blufpraatjes tegen aanklacht #zoveel meer?

ProW | 04-06-09 | 18:10

"You can't take something of the Internet. That's like trying to take pee out of a swimming pool"

Waar zijn de dagen gebleven dat jullie nog keihard 'HA HA!' riepen en de boel lekker lieten staan?

quadtuning | 04-06-09 | 18:10

hoe lame kan AD wel niet zijn..

seikow | 04-06-09 | 18:09

Als de baas even weg is helpen ze GS gelijk naar de kloten, goed werk Hoxha

dorpsidioot | 04-06-09 | 18:09

Zo'n heel pak dode boom vol typen en naar GS opsturen binnen 24 uur kan alleen Jack Bauer

Tobi | 04-06-09 | 18:08

De dode bomen-maffia weet van gekkigheid niet meer wat zij doen. Binnenkort zien wij op "Opsporing Verzocht" hoernalisten tankstations overvallen om aan geld te komen. Wel makkelijk te herkennen aan hun ribfluwelen broeken.....

Sir Galahad the Pure | 04-06-09 | 18:07

AD -1

van Vee | 04-06-09 | 18:07

zie ik daar een prive liggen op het bureau? wtf...

LTSzwakstroom | 04-06-09 | 18:07

Ze snijden zichzelf in de vingers door de boel online te zetten, dus die AD-knuppels moeten niet zo drammen als een slimme jongen er door hun eigen stomme fout mee vandoor gaat. Next.

JosVerbeek | 04-06-09 | 18:06

GGN, bestaat die groep lutsers nog steeds?

vagehond | 04-06-09 | 18:06

Einde van geenstijl?

freggel2 | 04-06-09 | 18:04

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken