Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Geen döner kebab in halalhaven

Donerfabrik.jpgDe Rotterdamse haven is zijn tijd ver vooruit. In voorbereiding op de heroprichting van het Europese Kalifaat is drie jaar geleden een overslaghaven voor halal voedsel geopend. En ook voorafgaand aan de re-reconquista van Europa zou er met 1 miljoen moslims in Nederland en nog eens 30 miljoen muzelmannen en -vrouwen in het achterland markt zijn voor de haven. De boel werd grondig aangepakt; zo zijn de Maleisische halalregels overgenomen want die zijn de strengste ter wereld. En dat is waarschijnlijk ook de reden dat de halal-haven een grote flop is geworden. "Bij een haven heeft een keurmerk geen zin," oordeelt een moslim die halal certificaten uitdeelt, "Het is grote onzin." De loodsen staan nu structureel leeg, dus worden ze maar gebruikt voor de opslag van andere zaken dan döner kebab, köfte en lahmacun. Een roomwitte havenbaron wijt de problemen aan de naïviteit van de Mohammedanen: "Als er een stempeltje opstaat is het prima." Hij lobbiet zich helemaal de tandjes, maar concrete opdrachten heeft dat nog niet opgeleverd. "Misschien blijft dat ook zo omdat de vraag er nooit komt."

Reaguursels

Inloggen

@ wachtmeester de bruy
jep nog zo een slimmert die niet klaagt maar gebruik maakt van.

Hunter S. Thompson | 15-05-09 | 12:49

16 Jezus zei: "Begrijpen ook jullie het dan nog steeds niet? 17 Zien jullie dan niet in dat alles wat de mond in gaat in de maag terechtkomt en in de beerput weer verdwijnt? 18 Wat daarentegen de mond uit gaat komt uit het hart, en die dingen maken een mens onrein. 19 Want uit het hart komen boze gedachten, moord, overspel, ontucht, diefstal, valse getuigenissen en laster. 20 Dat maakt een mens onrein, niet eten met ongewassen handen."
Matteüs 15 vers 16-20

De Bijbel lezen, dat zouden meer mensen moeten doen.

Ivoren Toren | 15-05-09 | 10:12

'De Rotterdamse haven is zijn tijd ver vooruit'
Hard achteruit de middeleeuwen in zal je bedoelen, met soepsiedie

M.O. Lotov | 15-05-09 | 00:50

Geen Volk zoals Moslims,geen enkele Moslimschool is in staat om er een kloppende boekhouding op na te houden.
Dit Volk heeft als hoogste ideaal ;een dikke Mercedes, en dat die volledig door Varkenseters in elkaar is gezet,dat maakt niet uit.

Godsdienst ,een garantie voor ellende.

Torquemada | 14-05-09 | 22:39

Koste dat allemaal?

Blue Leader | 14-05-09 | 20:11

Je ziet ook weer meiden zonder hoofddoek...

P.C.M. Baas1309 | 14-05-09 | 18:50

Even nog een vraagje aan de reaguurders namens mijn boerman Khaled... De Q-koorts (geiten koorts) begint op een epidemie te lijken bij ons in Brabant. Mijn buurman denkt als je het "save" doet, dat je het dan niet kan krijgen...
Klopt dit?

BoerMetWorst | 14-05-09 | 18:35

Ik vind dat we de moslims in Nederland alle ruimte moeten geven....
1500 meter diep in een oud gasveld onder Slochteren.

BoerMetWorst | 14-05-09 | 18:10

-weggejorist-

WaltherP99 | 14-05-09 | 17:56

wanneer gaat de Albert Heyn nu halal verkopen in Twente... man!

rationalistisch | 14-05-09 | 17:30

laten we zeggen dat dit gewoon een plan was van witte meneren die hoopte hier (veel) centjes mee te verdienen, ze zullen ook echt wel redelijk draaien en vergeet de subsidies niet die ze naar alle waarschijnlijkheid hebben ontvangen. Proberen we eindelijk eens een slaatje te slaan uit een andere cultuur is t weer niet goed.
toevallig ken ik een van de mensen die hier in zit, gewoon een witte meneer die haven baas is en hem kennende heeft hij er best over nagedacht, pas nog een R8 aangeschaft dus zal m best vergaan.

Hunter S. Thompson | 14-05-09 | 17:30

Met een halal-overslaghaven heeft de sjaria voet aan wal gekregen in Nederland! Michiel de Ruyter moet deze inquisitoren weer de Noordzee op sturen!

doortrapper | 14-05-09 | 17:21

Een halal-overslaghaven? Werken daar havenwerkers met een besneden l*l?
En de kantinedames allemaal een hoofddoek?

doortrapper | 14-05-09 | 17:18

@wijsvinger, denk dat de Noren die in Haram leven een stuk beter af zijn dan
wij hier in Ollandistan, het gebied rond Alesund is niet echt verkeerd om je leven te slijten...

HAL 9000 | 14-05-09 | 16:57

wat een gezeik weer.

Tegenwoordig zijn er vrij weinig moslims die halhal spul naar binnen gieten/proppen. Vaak eten ze ook jam en pudding waar gelatine in zit en moslim jongeren zuipen zichzelf ook helemaal lam als ze uitgaan. Daar is weinig halhal aan.

Alexnasta | 14-05-09 | 16:21

Ik ga zo eens een halal biertje naar binnen tiefen. Ritueel bereid, met de juiste gebeden ingezegend, blablabla. Plop.

Biff Eagleburger | 14-05-09 | 16:13

Zolang de moslims maar niet naar Scheveningen komen mogen ze van mij net zoveel haha-vlees eten als ze willen; behalve op het strand dan.

dubber | 14-05-09 | 16:11

Is 010 eens ergens de eerste in, blijken ze ook de enige te zijn!
Man, wat een uniek project!

komt dat schot | 14-05-09 | 15:57

BigBearHunk | 14-05-09 | 15:19
-
Yep, dank. +1

You On A Gin | 14-05-09 | 15:34

Fleauxe | 14-05-09 | 15:14
Luiken.... ook goed.
Als het maar vol komt te zitten.

Teun van het Tuinpad | 14-05-09 | 15:33

kunnen ze mooi de halal komkommers opslaan.

Season 3 | 14-05-09 | 15:32

‘Dan komen ze dus ook niet in aanraking met slechte zaken.’
Wacht even, parmaham, bier, mosselen... slechte zaken... alleen al om die opmerking zou Ben Ali Halal met pek en veren op de coolsingel gedumpt moeten worden.

sjaakdeslinksesul | 14-05-09 | 15:24

You On A Gin | 14-05-09 | 15:01

Als je gewoon zelf kookt is er niets aan de hand. Vlees smaakt nog steeds hetzelfde als 20 jr geleden. En als je echt goed vlees wilt zoek je gewoon een goede slager en dat was 20 jr geleden ook zo.
Probleem is dat er niet meer gekookt wordt; alles wordt (semi)- kant en klaar gekocht. En aangezien water het neest gebruikte ingredient in de voedselindustrie is smaakt die zooi nergens naar. Maar het is wel heel veilig, dat wel...

BigBearHunk | 14-05-09 | 15:19

Invoer via een specifieke loods maakt de omvang van de zwarte handel van de gemiddelde muzelwinkel zichtbaar voor de belastingen. 100% van hun handel wordt zwart geleverd vanuit België, Duitsland of Frankrijk.

Het wordt echt tijd dat de belastingdienst de operatie "Muzelnep" opstart en alles in beslag neemt waarvan de winkel geen aankoopbon in de administratie ingevoerd heeft.

Hans Anders | 14-05-09 | 15:16

@Teun van het Tuinpad | 14-05-09 | 15:04 : Poort? Ik praat liever in termen van luiken.

Fleauxe | 14-05-09 | 15:14

@ utjungske | 14-05-09 | 14:50
"Bovendien zijn de slagers in het slachthuis helemaal aangekleed(alleen het gezicht is vrij)

Zie ik hier dan toch, geheel onverwacht, werk voor moslimvrouwen?

hekkesluiter | 14-05-09 | 15:11

widtvoet ® | 14-05-09 | 15:06
lol.
Het rijmt wel.

Teun van het Tuinpad | 14-05-09 | 15:07

@Teun van het Tuinpad 15:04

Laat me raden: "Allah maakt blij"?

widtvoet ® | 14-05-09 | 15:06

Fleauxe | 14-05-09 | 14:44
en dan heb ik je nog niet eens verteld over die mooie poort met die geweldige tekst erboven..

Teun van het Tuinpad | 14-05-09 | 15:04

*bek brandt*

widtvoet ® | 14-05-09 | 15:04

*haram bitterballetje naar binnen piekt*

widtvoet ® | 14-05-09 | 15:03

@60CX | 14-05-09 | 14:54: Dat krijg je ervan als je rituele handelingen gaat verwachten van een godsdienst, die eigenlijk helemaal geen godsdienst is.

Fleauxe | 14-05-09 | 15:02

Geloof mij, voedsel is vandaag heel veel gezonder en veiliger dan 20 jr geleden.

BigBearHunk | 14-05-09 | 14:50
-
Daar staat dan weer tegenover dat de gemiddelde bak vreten tegenwoordig nog wat minder voedingswaarde herbergt dan een gemiddelde rol behang.

You On A Gin | 14-05-09 | 15:01

"heroprichting van het Europese Kalifaat"
*Geschiedenis boekjes doorpluist*

RickH | 14-05-09 | 15:00

Ik kom zelf vaak in Turkije en daar is gewoonweg alles zonder een of ander "halal" keurmerk te koop. Mijn vriendin verbaasde zich erover toen ze hier kwam: "Wat nou halal, rundergehakt is rundergehakt en geen half-om-half, als dat niet zo is dan klaag ik ze gewoonweg aan wegens oplichting van de consument." Bovendien is het ook zo dat alles tegenwoordig "ritueel" geslacht wordt (kop eraf, uit laten bloeden, etc. etc.).

Wat ik zo vervelend vind, is dat er altijd een kleine groep moslims zijn die het voor de hele gemeenschap verpesten, en waardoor de hele community schade oploopt. Wat ik nog vervelender vind is dat deze gasten de koran nooit echt gelezen hebben, maar gewoonweg vertrouwen op wat de imam predikt(!), zelfs als ze tegen hun eigen geloof moeten ingaan om hun gelijk te krijgen.

Eigenlijk zouden ze al die "halal" rommel moeten afschaffen, kun je direct horen hoeveel tegenstand er uit de regering komt want "het is zo zielig". Sorry hoor, maar er zijn grenzen, en die grenzen kent men niet meer in nederland.

Ik kan je zo een hele hoop zinnen uit de koran en uit de bijbel geven waarbij je zelfs de meest religieuze moslim of christen stil kunt krijgen. Er zit echt niet veel verschil tussen de bijbel en de koran, alleen is de koran iets anders geschreven.

mr_seeker | 14-05-09 | 14:54

Fleauxe | 14-05-09 | 14:48

Verkeerde winkel, dat ze Lidl en AH niet uit elkaar kunnen houden, moet dat nu ook al in het Arabisch?

60CX | 14-05-09 | 14:54

widtvoet ® | 14-05-09 | 14:45

Tsja, dat zet je wel aan het denken, fuckerdefuck.

60CX | 14-05-09 | 14:52

Eurotokkie | 14-05-09 | 14:34

De meeste keurmerken kennen een woud aan regeltjes en nemen zichzelf erg serieus.
Het probleem is juist dat dooral die verschillende keurmerken dat de consument totaal niet meer weet waar hij aan toe is en dus niets meer gelooft.

Geloof mij, voedsel is vandaag heel veel gezonder en veiliger dan 20 jr geleden.

BigBearHunk | 14-05-09 | 14:50

Ik ken iemand die bij de technische dienst bij een slachthuis heeft gewerkt.
Na een klus had hij een bezem met een houten steel in een gang laten staan.
Dit kwam hem op een waarschuwing te staan i.v.m.eventuele bacterieen in de houten steel.
De dag erna zag ik iemand bij een halal winkel een geslacht schaap uit een combi auto halen en met een winkelwagentje naar binnen brengen.
De auto was gewoon een prive auto met stoffen bekleding,en de winkelwagentjes stonden gewoon buiten(bacterien,vogelpoep,insecten,kassabonnen,verpakkingspapier etc)
Bovendien zijn de slagers in het slachthuis helemaal aangekleed(alleen het gezicht is vrij)
Hier word duidelijk met twee maten gemeten.
Een samenleving in een samenleving,een cultuur in een cultuur.

utjungske | 14-05-09 | 14:50

Fleauxe | 14-05-09 | 14:48
-
Ja, het slaat ook nergens op.
Het gros haalt 't volgens mij nog altijd bij de slagerT.
Zouden wij ook méér moeten doen. Bij voorkeur de oerhollandse, hè.

You On A Gin | 14-05-09 | 14:50

-weggejorist-

StefanV | 14-05-09 | 14:48

-weggejorist-

TomPardon | 14-05-09 | 14:48

@60CX | 14-05-09 | 14:42: In Almere hebben ze al een eigen koelvak. Beter gezegd, het 'deugvak'. Het vlees staat er maar, af en toe buigt een GL stemmende babyboomer zich er nog over, maar dat was het dan ook wel.
De enige moslima's die ik daar zie zijn de meisjes die het vlees weer mogen aanvullen als het op is.

Fleauxe | 14-05-09 | 14:48

-weggejorist-

funkyd | 14-05-09 | 14:45

@Teun van het Tuinpad | 14-05-09 | 14:40: Dat klinkt als een geweldig plan!

Fleauxe | 14-05-09 | 14:44

Ik zou er een varkensschuur van maken...

Toetie | 14-05-09 | 14:44

-weggejorist-

StefanV | 14-05-09 | 14:43

60CX | 14-05-09 | 14:42
-
Nou nou, jij laat je gemakkelijk uit het veld slaan.
En daar moeten we de oorlog mee winnen?

You On A Gin | 14-05-09 | 14:43

Ik kan je vertellen dat een paar mensen daar heel veel geld mee verdienen en dat heel veel moslims gigantisch voor de gek worden gehouden.

BigBearHunk | 14-05-09 | 14:24
-
Yep. Ze proberen rond de bedevaart ook op allerlei manieren mede-moslims geld uit de zakken te kloppen. Iek zweer.
Zeg maar, soort van Unicef, Greenpeace etc. maar dan mossel-style.

You On A Gin | 14-05-09 | 14:42

Fuck halal en de dag dat AH aan die faluwekul mee gaat doen stop ik met mijn boodschappen daar te doen, 't is maar dat ze het weten. Punt.

60CX | 14-05-09 | 14:42

Maak er een ontmoetingscentrum van, speciaal voor de Mussel-medemens.
Ik zie het al voor me.... mooi hekwerk om het gebouw, speciale keukens voor de mensen, orde-bewaarders die alles soepel laten verlopen, mooie kleding voor een ieder die naar binnen gaat om de sociale cohesie te bevorderen, speciale ovens om de boel warm te houden ( gestookt met olie uit het midden-oosten )...

Teun van het Tuinpad | 14-05-09 | 14:40

Opblazen die hele handel. Döner Kaboem!

Jaap Knasterhuis | 14-05-09 | 14:37

Dus, halal staat gelijk aan gelul...?

Hempieman | 14-05-09 | 14:35

BigBearHunk | 14-05-09 | 14:24

Ja goed , consumenten worden zowiezo voor de gek gehouden als het om
voedsel gaat , door al die keurmerken die voor 90% zijn verzonnen weet
je ook niet waar wat vandaan komt , neem bijvoorbeeld eieren ,een
stempel erop en het is een scharrelei + 40 eurocent.

Eurotokkie | 14-05-09 | 14:34

De haven is pas echt halal als het laden en lossen met behulp van ezels en geyten gebeurt.

Sinar | 14-05-09 | 14:28

@Bigi Bana Boy | 14-05-09 | 14:27: Verrader! :D

Fleauxe | 14-05-09 | 14:28

Sta ik niet van op te kijken. Mijn loods voor moslim-maagden staat ook al járen leeg.

Fleauxe | 14-05-09 | 14:27

Van de week nog bij Dönerix gevreten. Goedverdoemme dat was lekker zeg.
Ik zeg +1 voor DönerTurken.

Bigi Bana Boy | 14-05-09 | 14:27

als ze nu in de haven van rabbat of zo een dergelijk initiatief begonnen. Gingen de potentiele gebruikers dan ook mee?

*subsidiepotje opentrekt*

pleistertje | 14-05-09 | 14:24

Eurotokkie | 14-05-09 | 14:14

Valt eigenlijk best wel mee naar mijn waarneming, heel veel moslims doen hun best om een beetje goed te leven. En dat valt niet mee als je leefregels zonder aanpassing uit de middeleeuwen komen.
Het mooie van hun 'systeem' is dat als een `goed' moslim verklaart dat iets halal is een andere moslim daar blind op mag/moet varen. Ik kan je vertellen dat een paar mensen daar heel veel geld mee verdienen en dat heel veel moslims gigantisch voor de gek worden gehouden.

BigBearHunk | 14-05-09 | 14:24

Hoe zit het eigenlijk met de keiharde euro's die van hand tot hand gaan?
Daar heeft vast wel eens een varkenskluiverT aangezeten, meneer de moslim! Niet meer aannemen dus.

*gaat halal wisselkantoor beginnen*

Jackanders | 14-05-09 | 14:22

*Derk aanraadt om eens met Tariq Ramadan rond de tafel te gaan zitten*

widtvoet ® | 14-05-09 | 14:22

Eurotokkie | 14-05-09 | 14:18
Idd, als ze nou even allemaal een potje gaan huilen en dan teruggaan naar huis dan ben ik ook weer blij:)

Jacon | 14-05-09 | 14:21

Eurotokkie | 14-05-09 | 14:14
Vlees van de euriknaller zal eerder halal worden beschouwt dan duurder spul

MarinusCopy | 14-05-09 | 14:20

Jacon | 14-05-09 | 14:14

Yep en de Joden een stukje israel op schiphol, ghe

Eurotokkie | 14-05-09 | 14:18

*wel mogelijkheden ziet voor die leegstaande shit verder en iets over halalle uitzetcentra gnuift*

widtvoet ® | 14-05-09 | 14:18

halal=haram

pleistertje | 14-05-09 | 14:18

halahaven ?? Ik wist niet eens dat het bestond !! Geeft maar weer eens aan dat we in dit overbemoeizuchtige bureaucratische k*tlandje echt -maar dan ook ECHT- he-le-maal van de pot gek&nkert zijn !! Het word tijd dat ik nu eens werk ga maken van mijn emigratieplannen .. Canada, here we come !!

Al Bundie | 14-05-09 | 14:17

BigBearHunk | 14-05-09 | 14:11

Ik denk dat moslims alleen regels volgen als het hun uitkomt.

Eurotokkie | 14-05-09 | 14:14

Kudtmozlims, gaan ze nu ook al een speciaal stukje haven aanleggen voor ze.
Aanstellerij en aandachttrekkerij.

Jacon | 14-05-09 | 14:14

Halal is een alu-hoedjes verhaal. Bestaat helalmaal niet. Iedereen doet maar wat en als het zo uitkomt, tadaaaa, is het halal. Gewoon blijven volhouden dat frikandellen halal zijn en iedereen gaat het geloven. Niets aan de hand, alles halal.

man on the run | 14-05-09 | 14:14

Met andere woorden: Geert Wilders + 2 zetels.

jimbrowski | 14-05-09 | 14:14

Pffft, Albert Heyn halal?
Niets ten nadele van de Appie, maar er is gewoon het merk "Mekka Foods"; wordt geaccepteerd door iedere mosselman.
Ook voor niet-mohammedanen geschikt. Beter dan de gebruikelijke diepvries teringtroep.
Probeer de Kipkorn of Cevapcici van hun eens; erg goed te kanen.
Hun kebab is dan weer rrraarrr, wel lekker gekruid maar kip en rund door elkaar (?!?).

You On A Gin | 14-05-09 | 14:13

Ik snap niet dat die mensen zo kritisch zijn wat hun eten betreft want volgens mij bestaat hun koeltoer uit het afkluifen van verrotte geiten in gebergtes waar de makers van de bosatlas het bestaan nog moeten ontdekken.

schertsfiguur | 14-05-09 | 14:12

Niet janken havenjongens, marketingtructje mislukt. Die moslimmeneer heeft gelijkl; een halal loods is totaal onzinnig. De gein is nou net dat die halal regels 1400 jr geleden zijn opgesteld en nooit zijn aangepast aan de moderne tijd. En 1400 jr geleden waren er helemaal geen vrieshuizen en werden beesten met een steen doodgemept en vervolgens dagenlang tussen de vliegen gelegd. Het was dus een hele verbetering dat Mohamed voorschreef dat dat voortaan met een scherp mes moest gebeuren zodat de beesten fatsoenlijk doodbloedden en niet meteen op dag 1 bedorven waren. Inmiddels hebben we daar perfecte geautomatiseerde en zo diervriendelijk mogelijke slachtlijnen voor die Mohamed helemaal fantastisch gevonden zou hebben. Maar ja, leg dat maar eens uit aan de gemiddelde imam die nog in de middeleeuwen wenst te leven.

BigBearHunk | 14-05-09 | 14:11

Is de kust veilig?

Lying Dutchman | 14-05-09 | 14:10

en wie betalen dat weer.. wat een gat in de markt ja
halaluhja

Zillander | 14-05-09 | 14:09

Joris Draaksteker | 14-05-09 | 14:05

Gelukkig maar dat we praktisch met de geloofsregels om mogen gaan. Als zij dat mogen, mogen wij dat ook, toch? Of zie ik dat wél verkeerd. Dat respect geven we dan wel als we wat van ze willen en verder mogen we het negeren of bekritiseren, het gaat toch nergens over en geld gaat er genoeg heen.

Handelsmentaliteit, there it is!

NoMinister | 14-05-09 | 14:08

Dus wat willen ze nu ?

Eurotokkie | 14-05-09 | 14:08

lol zou het misschien komen omdat er echte nederlanders werken. Die worden veelal gezien als varkens en dat is natuurlijk haram als die aan je eten komen.

breiz | 14-05-09 | 14:06

@NoMinister nee, dat begrijp je prima. Moslimgroothandels zijn dus al heel erg geïntegreerd in de Nederlandse handelsmentaliteit.

Joris Draaksteker | 14-05-09 | 14:05

Ik vind dat zo'n haven hier helemaal niet hoort, ze hebben in Saudi Arabië plaats zat. De Rotterdamse haven is voor echte stoere zeebonken, en niet voor al dat halal gezeik.

bijbal | 14-05-09 | 14:05

nee dus plattgooien met subsidie maar weer anders gaan de islamietjes weer janken over discriminatie...

de beer van de meer | 14-05-09 | 14:03

Ik word toch ook gvd gestoord van al dat aparte gedoe.
Die onderontwikkelde middeleeuwse koeltoer-rakkers willen alles apart... Halal slachterijen, Halal-havens, rituele slachtpartijen... Ik word er zo moe van! Als je gvd alles zo apart wilt ga dan ergens heen waar dat wél normaal is, je thuisland bijvoorbeeld! Flikker een eind op met je onderontwikkelde gelul!
*** glaasje water halen om af te koelen ***

Wibi Tsunami | 14-05-09 | 14:03

Jackanders | 14-05-09 | 14:01
Halalbert Heyn

MarinusCopy | 14-05-09 | 14:02

Welke achterlijke heeft verzonnen dat er een Halal Haven moet komen? Kan die meteen ritueel geofferd worden ja...!?

Kobus Kloothamer | 14-05-09 | 14:02

Ik ga vanavond eens lekker aan de varkenslapjes.
Als is het alleen maar de Mussel-medemens te tarten.

Teun van het Tuinpad | 14-05-09 | 14:02

Voorover gebukt staan wil nog niet altijd zeggen dat je genomen wordt.

Karl Martel | 14-05-09 | 14:02

Joh, als er behoefte is aan een terminal waar alleen dwergkonijnen overgeslagen worden door eenbenige negerinnen bouwen we die hier ook. Handel is handel.

widtvoet ® | 14-05-09 | 14:01

Binnenkort ook een eigen supermarktketen, de Halaldi.

Jackanders | 14-05-09 | 14:01

En hebben we dan ook een overslaghaven voor kosjer voer nodig?

0251771 | 14-05-09 | 13:59

lol, ik heb een keer bij een bijeenkomst in de haven gezeten over Halal certificering. We kregen uitleg wat het verschil tussen haram en halal is en hoe een dier rein geslacht dient te worden.

2 jonge gastjes waren net net klaar met de MEAO en hadden een eigen Halal certificaat opgericht, het stelde echt geen reet voor. Niemand die het controleerd.

Wel slim van die kereltjes.

Drik | 14-05-09 | 13:59

Zolang ik maar elke week m'n broodje Döner kebab kan halen zal het me jeuken waar het wordt geproduceerd/overgeslagen/opgeslagen.
*sambal uit mondhoek veegt

Zwilkje | 14-05-09 | 13:59

ik wordt zo al kotsmisselijk van dat HALA gelul

Mad? | 14-05-09 | 13:59

*zijn eigen overslaghaven wil*
Van mijn God mag ik absoluut geen voedsel eten wat in aanraking is gekomen met mohammedaanse halalhapjes.

MarinusCopy | 14-05-09 | 13:57

@kolonel klootoog 13:48

Daarom kiest en wáre moslim ook 020 als habitat.

widtvoet ® | 14-05-09 | 13:56

Respect voor het geloof totdat het geld kost? Of begrijp ik het verkeerd?

NoMinister | 14-05-09 | 13:53

"De Rotterdamse haven is nog steeds zijn tijd ver vooruit."
.
Pardon?

MarinusCopy | 14-05-09 | 13:52

fk dat, waar is de compound heen trouwens? com.powned.tv doe t t nie?

Subslider | 14-05-09 | 13:52

Net als in de Appie Hein,(gehoord van een moslim)
"ik koop die halal rommel uit de AH niet dat is niet te vertrouwen.

Nou... ga optieften dan!!!

Hollandsche Pinda | 14-05-09 | 13:52

Net als in de Appie Hein,(gehoord van een moslim)
"ik koop die halal rommel uit de AH niet dat is niet te vertrouwen.

Nou... ga optieften dan!!!

Hollandsche Pinda | 14-05-09 | 13:52

Gooodmorning it's, GROUNDHOG DAY!

schertsfiguur | 14-05-09 | 13:51

En ook nu zien we weer dat het altijd aan een ander ligt.

woumol | 14-05-09 | 13:51

* Gaat kebab halen *

a1271 | 14-05-09 | 13:50

is dat nou goed of slecht nieuws ?

frozenhenk | 14-05-09 | 13:49

-weggejorist-

doediema | 14-05-09 | 13:49

Sjeeeeeeee, met zulke foto's (*proest*) op de site kan het ook niets worden.

hanzebal | 14-05-09 | 13:49

Goh. Weer een verkapt stemadvies van de Televaag Media Gruppe.

Nee dus! | 14-05-09 | 13:48

Of er ook ooit vraag naar zal komen met het wilders kabinet :)

Arnevld | 14-05-09 | 13:48

Huh? Kakkerlakken zijn toch sowieso haram?

kolonel klootoog | 14-05-09 | 13:48

Kebab is heilig!

SunnySunshine | 14-05-09 | 13:46

"Alaaaaaf"!!

Flerwin | 14-05-09 | 13:46

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken