Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

PNVD: Pim had het zo gewild

Hej Martijn, wil je voeluh, kom dan...De Nederlandse Pedofielenpartij PNVD heeft de vakantieperiode gebruikt om met een langdradige en uitvoerige uitleg van de partijbeginselen te komen. Iedereen krijgt antwoord, van Ruud de Wild tot Wilders. En dat is goed, want dat hield ze tenminste even van de straat. Blijkt dat de pedo's afgelopen maand met name het documentatiecentrum van de LPF geplunderd hebben op zoek naar een rechtvaardiging van hun kleuterneuqstandpunten. Welnu, het vinden van vieze Pimschrijfsels is ze gelukt... Pim schreef over zijn bezoeken aan het park: "...hij zei me gedag en haalde zijn piemel uit zijn broek en begon ermee te spelen. Wat een machtig groot ding, zeg! Ik vroeg of mijn piemel later ook zo groot zou worden." Ofwel, alle kinderen hebben recht op hun parkpedo want Fortuyn heeft het zelf gezegd. Tuurlijk Marthijn. De vraag is echter, wat kunnen we nu eens verzinnen om deze kindervrinden van de straat te houden...

Reaguursels

Inloggen

@miko
Dan zijn we het mij betreft best wel met elkaar eens, toch? Want ik denk niet dat de PNVD genoeg volgelingen krijgen om een wetsvoorstel erdoorheen te jassen waardoor de huidige leeftijd verlaagd zal worden.

Lues Venera | 29-08-06 | 23:24

Tja in mijn discussies met mensen uit west afrika was het ook altijd a woman is a woman when she is a woman.(lees ongestelld!)De discussie heb ik dus al vele malen gevoerd maar zonder succes!!!Bang??Niet heus.Willen ze een partij oprichten??Wat je maar wil!!Het hebben van gedachte is inderdaad niet strafbaar.gezien de opmerkingen over ophangen , nekschot etc hier op de side zou beteken dat iedereen hier al achter de tralies moet.Wat ik dus wel LUES Venera
vind is dat we hun ideeen niet uit kunnen voeren en dat ze zelf moeten beseffen dat bepaalde ideeen die ze hebben over sex met kinderkes niet goed zijn!!We moeten inderdaad niet panisch doen over pedofilie of ze allemaal m. dutroux zijn. Maar een kind blijft makkelijk beinvloedbaar en daardoor kwetsbaar.Goed, niet elk kind zal er een trauma aan over houden(ikzelf vond het helemaal niet erg als mijn handwerk juffrouw haar volle boezem op mijn schouders en hoofd liet rusten enze dan zachtjes heen en weer wreef)maar voor degen die het wel erg vonden (en ja raar maar waar die waren er ook!!!)en alle andere kinderen in nl mag de leeftijd niet verlaagd worden .

miko | 29-08-06 | 19:40

@miko,
wauw jij bent ook een nachtdier.
Ik begrijp je standpunt wel, echter mijn mening is dat elke maatschappij z'n eigen schaduw heeft. Onderdrukken of zelfs ontkennen van deze schaduw heeft uiteindelijk rampzalige gevolgen voor diezelfde maatschappij.
Verder denk ik dat het feitelijk onjuist is om te stellen dat seks met een volwassene(lees: seksuele intimiteit, dus niet alleen neuken) per definitie schadelijk is voor een kind. Of het kind deze ervaring wel of niet als schadelijk ondervindt hangt eerder samen met de maatschappelijke en sociale context dan met de ervaring als zodanig. In tibet bijvoorbeeld trouwen meisjes zodra ze menstrueren en hebben dan ook seksueel contact. Of het wel dan niet moreel verwerpelijk is, is een andere discussie.(kunnen we ook aangaan hoor! :-) Ik ben zelf sterk voorstander om schaduw dingen naar het licht te halen. Want het lijkt me een zeer onvolwassen houding om gevoelens/emoties/gedachten/neigingen/verlangens als ongewenst te verklaren, ze te verbieden of zelfs te ontkennen. Pedomanen zijn er dus kennelijk nu eenmaal, dus beter met deze groep te dealen dan ze te ontkennen is mijn standpunt. Mijn vraag aan jou is: waar ben je zo bang voor? Of de PNVD er nu wel of niet komt, mensen met het verlangen om hun seksualiteit te richten op kinderen zijn er al en zullen altijd blijven bestaan. Je bent dus voor regulatie gezien deze opmerking: "Wat betreft de vergelijking;ik denk dat er wel meer mensen zijn die een afwijking hebben die schadelijk voor omgeving en maatschappij is maar om dan diezelfde maatschapij naar hun inzicht in te richten gaat me te ver!!" Je kunt alleen zaken reguleren die helder en duidelijk zijn, met het verbieden van de PNVD zal deze groep mensen zich weer in het schemerige voortbewegen, nu hebben/krijgen ze eindelijk een gezicht.

Lues Venera | 29-08-06 | 13:48

Gewoon allemaal preventief ruimen, punt.

RedNoseRudolph | 29-08-06 | 09:57

@ lues Venera
Inderdaad de mensen om de pnvd hebben nog niks strafbaars gedaan of zijn er voor gestraft.Feit blijft wel dat seks met kinderen wel degelijk schade aanricht(niet kan!!)om nu maar meteen te roepen dat er wel meer zaken zijn waar mensen zich schade mee berokkenen,soit, dat zijn volwassene die hun eien beslissingen nemen.Bovendien twee fouten maakt niet een goed!!een kind moet door de omgeving begeleid en beschermd worden om zo naar verloop van tijd zijn eigen beslissing te nemen.Daar staat ook de leeftijds grens voor.. En om dan met een onderbuiker af te sluiten.Zou jij de keuze aan je kind van 10 overlaten om met een oudere dame of heer mee te gaan om seks e.d te hebben om dat het kind geen bezwaar heeft na een belofte van een zakje snoep.
Wat betreft de vergelijking;ik denk dat er wel meer mensen zijn die een afwijking hebben die schadelijk voor omgeving en maatschappij is maar om dan diezelfde maatschapij naar hun inzicht in te richten gaat me te ver!!
En verder ,over het aanpakken van de hongersnood onder de arme kindjes in de wereld: je kunt moeilijk verwachten dat iedereen in nl een stofpotje opstuurt naar de arme kindjes in de wereld.Wat je wel kunt is vragen is dat iedereen de wreld verbetert en begin vlak bij huiis geen misbruik of legalisering daarvan van kinderen in nl(of ergens anders in de wereld)

miko | 29-08-06 | 03:33

@miko,
Jammer dat je de vergelijking maakt met sadisme en kleptomanie ect., begrijp eigenlijk niet zo goed wat je daarme bedoeld. Feit blijt dat de mensen rondom de PNVD naar mijn mening tot nu toe niks strafbaars gedaan hebben. Dus in dat licht zijn de meeste reacties hier ronduit belachelijk te noemen. Neem het volgende feit even mee: per jaar sterven zo'n 7.500.000(7,5 miljoen) kinderen door hongersnood. Dus als je echt begaan bent met het welzijn van kinderen kun je je enrgie misschien beter daarop richten ipv. op een eventuele omstreden partij. En voordat jij of iemand anders op het idee komt om mij voor pedo uit te maken omdat ik het opneem voor de vrijheid van meningsuiting en alles wat daar bij hoort: kinderseks is not my cup of tea, en ik ben mij er wel degelijk van bewust dat seks met kinderen schadelijk KAN zijn voor het desbetreffende kind, neemt niet weg dat dit GEEN goed argument is om het te verbieden omdat ik dan wel meer dingen weet die dan verboden zouden moeten worden terwijl ze misschien allang maatschappelijk geaccepteerd zijn.........

Lues Venera | 28-08-06 | 23:16

-weggejorist-

snorticus | 28-08-06 | 23:04

@lues venera,
Uioteraard komen er hier heel wat onderbuikjes tevoorschijn en dat zijn niet de mensen die ons verderhelpen.
Maar Sadisme ,kleptomanie, pedofilie etc dat kun je niet toestaan.Jammer voor deze personen maar als het te behandelen is dan behandelen en anders voor zichzelf en de maatschappij opsluiten.

@wijsvinger
Tja Bill wyman en ik geloof dat ook mickey zichzelf eens moest verantwoorden voor de politie.But uncle Bobby look at the body!!Thats not a 14 year old!! 24 that's what she tould!!.

@laardepul
lachen!!Tja pimmie wilde zijn blanke piemel wel laten integreren met een woestijnroosje!!!

miko | 28-08-06 | 21:43

Was het niet een van de stones die ooit een 13-jarig vriendinnetje had?

wijsvinger | 28-08-06 | 20:44

Ik snap het niet... Waarom richt je een politieke partij op? Niet om een sexuele voorkeur uit te dragen toch... Hetero's en homo's hebben ook geen partij.
Als je je belangen wilt verdedigen dan richt je een stichting of vereniging op ofzo, niet een politieke partij. Een politieke partij voor dit soort gasten levert misschien 10.000 stemmen op, net voldoende om een partij te mogen oprichten en dan... niets

lx76 | 28-08-06 | 20:39

@99% van alle reply's: holland op z'n smalst! Hoe groot is jullie wereld? Bij dit topic komt weer eens duidelijk naar voren hoeveel onderdrukt materiaal de gemiddelde GS-klant heeft. De GS-redactie heeft gelijk: GS is er niet voor de linkse of rechtse medemens, GS is eerder een hangplek voor de minderbegaafte medemensen onder ons. (wat op zich wel weer een mooi streven is, want deze mensen moeten ergens hun ei kwijt, misschien een partijtje oprichten iemand?)
@GS-redactie: hoe voelt dat nu, zoveel ongenuanceerde onderbuik berichtjes?

Lues Venera | 28-08-06 | 20:31

van kinderen moet je gewoon afblijven. stelletje smeerlappen

tre | 28-08-06 | 19:13

Misschien eens foto-fucken

doco | 28-08-06 | 18:44

Iemand nog een bio infantiel? Ze zijn nog in stock.
Personelijke note:
Hey pedoos, word eens volwassen. De kindertijd is over.
Draaitafel Demagoog 28-08-06 @ 17:52
Als je limewire, shereaza, kazaa of wat dan ook voor download programma pakt en rechtse-muis klikt om "de gebruiker bekijken" zul je wel zien hoe ver dit rot zich heeft doorgezet.
Het vage eraan is dat de IPs gewoon openbaar zijn en de providers er geen zak aan doen.

LifeCatcher | 28-08-06 | 18:41

pfff hoeveel pedo's denken jullie dat er uberhuabt zijn ? of vertrouwen jullie jezelf niet als je moet gaan stemmen ofzow ? dat er uberhaubt nog aandacht aan besteed wordt !

Draaitafel Demagoog | 28-08-06 | 17:52

-weggejorist-

sexpack | 28-08-06 | 17:49

@dr. tikshit 28-08-06 @ 17:37

ff zoeken naar een capable advocaat die hier zin in heeft. Wel met garantie die rechtzaak te winnen anders moet je zelf betalen.

pronto | 28-08-06 | 17:43

Ja lekker weer oud hollandsche interpretatie van vrijheid enzeau. Als je het mij vraagt zetten deze heren (..?) direct aan tot het plegen van criminele (en bovendien maatschappelijk zeer schadelijke) handelingen, onder vooral egocentrische motieven, die niet met enige wijsheid onderbouwd worden.

Misschien kan GS met haar onverwoestbare juridische apparaat deze PNVD eens met een aantal (proef)processen verrassen, net zolang tot de partijkas leeg is..?

dr. tikshit | 28-08-06 | 17:37

Wat een trieste partij noeste huisvlijt bij elkaar. Het is wel duidelijk dat ze niks beters te doen hebben dan semi-crea van het internet bij elkaar knip-en-plakken.

Overigens ben ik van mening dat die viezerikken die het met mieren doen, hard moeten worden aangepakt.

Emmertje | 28-08-06 | 17:07

Uit het programma; 9.10 Seksuele contacten met dieren blijven legaal.
Sluit ze maar eens weekje naakt op met een stel berige wilde paarden. Dat willen ze tog?

de Ghanees | 28-08-06 | 16:23

-weggejorist-

Niels Holgerson | 28-08-06 | 16:18

@Albert Einstein 28-08-06 @ 15:20
Verder, hopelijk worden ze aangepakt voor het gebruik van John Lennon nummers, kunnen ze gaan tikken. Kan me voorstellen dat men het minder plezant acht dat pedo's en hunne muziek in één onderwerp voorkomen. (Allerlaatste gedeelte van de link)
'
Zoals je misschien wel weet owned Wacko Jacko de rechten van de Beatles. Dat zegt denk ik al genoeg

koffiepot | 28-08-06 | 16:05

@breezahzijnhoera 28-08-06 @ 15:45

hoezo opvoeden bestaat niet? Ik zeg dus noooooooit dat iets niet mag. Want als het niet mag is het juist leuk om te doen als tiener. Ik geef voorbeelden van de consequenties van zulk een gedrag. Ik ga films kijken met mijn kids,..laat foto's van Adje zien zoals hier op geenstijl. Zoals jij het omschrijft, zo'n opvoeding,.. zulke kiddo's komen uiteindelijk in het Pieter Baan centrum terecht, of achter de ramen.

pronto | 28-08-06 | 16:03

maar laat onverwijld dat die gegevens hier gewoon mogen weggejorist worden, ik houd niet zo van eigenrichting.

Maaier | 28-08-06 | 15:58

@lts-zwakstroom 28-08-06 @ 15:39
Maar verklaar dan eens dat die gegevens conform de GBA zijn? Want die is niet openbaar.

Mexicano | 28-08-06 | 15:55

lts-zwakstroom 28-08-06 @ 15:39

heb je 2 euro er voor betaald haha

PiotrFIeswelkands | 28-08-06 | 15:54

@pronto 28-08-06 @ 15:27
Dus jij zegt, kinderen opvoeden dat bestaat niet meer ? Kinderen doen gewoon wat ze willen ?
-
Als 1 van je dochters als een hoertje naar buiten wil, dan praat je gewoon eens rustig en leg je nog een keer uit waarom dat niet mag. En als dat kind dan nog niet luistert, dan pak je de tondeuze erbij en scheer je dr hele kop kaal en flikker je alle korte rokjes in de grijze kliko. Simpel toch ?

breezahzijnhoera | 28-08-06 | 15:45

-weggejorist-

lts-zwakstroom | 28-08-06 | 15:39

ach, als je 14 bent en je klooit wat met andere 14-jarigen lijkt me daar niets mis mee. Sterker nog, lijkt me vrij normaal.

Maaier | 28-08-06 | 15:34

@lts-zwakstroom 28-08-06 @ 15:13
Jij gaat wel heel erg ver! Zit jij hier niet even de integriteitsregels van je werkgever te overtreden? Want hoe kom jij aan de GBA-informatie?

Mexicano | 28-08-06 | 15:33

@breezahzijnhoera 28-08-06 @ 15:22

Ben het eens met je gedachtengang,...maar dat woordje gewoon laat maar achterwegen. Geloof mij,..makkelijk is het niet. Heb er zelf 3 en met de oudste twee: die heupbroeken en topjes en piercing willen door navel,..hou er over op.

pronto | 28-08-06 | 15:27

Pim had gelijk, we moeten de knapenliefde weer uit de taboesfeer halen zodat we er normaal over kunnen spreken. Goed dat de PNVD zich hiervoor inzet.

Michael Jackson | 28-08-06 | 15:26

Pim hield toch van kleine Pimmetje

Zwadderneel | 28-08-06 | 15:26

Een maatschappij waarin het normaal is dat meisjes van 13 met make-up de deur uit gaan, gekleed in een kort rokje, om vervolgens naar de disco te gaan en alcohol drinken. . .
-
Als ik kinderen heb, en het is een meisje, die gaat echt niet voor dr 16e met make-up de deur uit. Ik zal mijn kinderen gewoon bijbrengen dat kinderen met make-up op hoeren zijn en hun ouders vieze pooiers.
-
Ook vriendjes hebben voor 16e slaat helemaal nergens op, voor de 16e wordt er gewoon niet geneuk, ook niet stiekem.

breezahzijnhoera | 28-08-06 | 15:22

Doodknuffelen (lees: knuppelen) die honden.

bad to the bone | 28-08-06 | 15:22

@Joris, regent het bij jou ook zo?

pronto | 28-08-06 | 15:21

@ lts-zwakstroom 28-08-06 @ 15:13

Volgens mij vinden ze dat bij GeenStijl niet leuk, adressen van mensen weergeven...

Verder, hopelijk worden ze aangepakt voor het gebruik van John Lennon nummers, kunnen ze gaan tikken. Kan me voorstellen dat men het minder plezant acht dat pedo's en hunne muziek in één onderwerp voorkomen. (Allerlaatste gedeelte van de link)

Albert Einstein | 28-08-06 | 15:20

@lts-zwakstroom 28-08-06 @ 15:13

precies,..ze vragen altijd om een telefoonnummer die pizza bezorgers. Maar ik zat eigenlijk meer te denken aan een escortbureau. Wens: Mollige dame van een jaar of 40. Heheheeh zal ze leren, de lutsers.

pronto | 28-08-06 | 15:19

Joris kijkt even een tijdje uit het raam :)

RonZo | 28-08-06 | 15:19

lts-zwakstroom 28-08-06 @ 15:13

dag dag comment---->Joris doe je werk.

Maaier | 28-08-06 | 15:17

wat een mongeaulen

Fapdrol | 28-08-06 | 15:17

-edit ban -

lts-zwakstroom | 28-08-06 | 15:13

@ precies,...ook weer een voorbeeld van niet weten waar ze mee bezig zijn. Zowel Breezah's als die lutser van een buurvent en zijn ouders. Maar Adje en friends gaan nog een stap verder. Die vinden het normaal om rustig tegen 9 jarigen te zeggen dat het normaal is sex te hebben. Jouw papa en mama doen dat toch ook? Ik geef toe, het beschermingsgehalte van sommige ouders is ook niet altijd even hoog.

pronto | 28-08-06 | 15:11

Pim Fortuyn was een zeldzame, narcistische, pedofiele, relnicht.
Een ieder die hem citeert en ophemelt heeft a. gebrek aan eigen denkvermogen en zelfrespect en b. is in mijn ogen ook een zeldzame, narcistische, pedofiele, relnicht. Alleen tokkietypes met een iq van 2 óf omhoog gevallen druiloren met een crimineel verleden (ja ook Math is niet geheel schoon) hangen zijn 'gedachtegoed (:r) aan...
.
En voor wat betreft Ad en de zijnen, er is hier in de straat een leuk huurhuis vrij. Een zeer kinderrijke buurt.
Kom gezellig hier wonen.
Ben alleen bang dat het niet meer is dan 1 dag :D

RonZo | 28-08-06 | 15:07

-weggejorist-

lts-zwakstroom | 28-08-06 | 15:04

@pronto 28-08-06 @ 14:50
"Veel kinderen willen ook graag auto rijden maar dan zeggen we ook wacht maar tot je 18 bent."
-
Feit is gewoon dat een hoog percentage 13-jarige breezah's zich flink laat nemen. Een buurjongen (beetje triest figuur woonde nog steeds bij zn pappie en mammie thuis) die was 27 en had verkering met een meisje van 14. Die kwam gewoon bij de buren logeren.
-
En trots dat de buurman was joh ! - "Jah maar hij heeft wel een meisie ".

breezahzijnhoera | 28-08-06 | 15:02

@De Vrolijke Kaafir© 28-08-06 @ 14:32

Ja echt een Ad en Marth gedachte:

*Kinderporno. Zelfde als porno maar nu zijn er ook kinderen, al dan niet vrijwillig, sexueel actief op de foto's en/of films. Kinderporno is verboden om te maken en om te bezitten. Ook als het kind er geen bezwaar tegen heeft.*

Hier,..heb je het al. Vuile lutzers. Gore Ad, vieze Marth en ander tuig. Werken psygologisch in op die nog kortzichtige en naieve geestjes van die kinderen met hun beweringen.

Veel kinderen willen ook graag auto rijden maar dan zeggen we ook wacht maar tot je 18 bent.

pronto | 28-08-06 | 14:50

@Gay Niaal 28-08-06 @ 14:28
Ik durf het haast niet te vragen maar je moeder.... Vaginaal?

De Intrigant | 28-08-06 | 14:33

Voor de liefhebbers is Marth druk bezig geweest met verzamelen:
www.seksencyclopedie.nl

De Vrolijke Kaafir© | 28-08-06 | 14:32

@Der Icebear 28-08-06 @ 14:19
Mijn Chinese vader heet Li Niaal. Vandaar...

Gay Niaal | 28-08-06 | 14:28

-edit hoop dat stormfront een xxx deel heeft. doei, ban -

breezahzijnhoera | 28-08-06 | 14:26

-dat ik de eerste vrouw ben die voor de 3e keer lijsttrekker wordt, de 2e termijn fractievoorzitter is, met een eenmanspartij in 2 eeuwen reeds meebestuurd heeft... etc. (citaat vna Gnony)
... maar dan is zij extreem oud.. vandaar dat geverfde haar...

Attila23 | 28-08-06 | 14:24

@Gay Niaal
Gefeliciteerd met je nick, ongetwijfeld gejat van de gevel een of ander pederastenkit in de binnenstad, maar toch, leuk.

Der Icebear | 28-08-06 | 14:19

@breezahzijnhoera 28-08-06 @ 14:12
Hou een sop of ga eens deaud, bruinhempdje.

CoJoNes | 28-08-06 | 14:18

@Gay Niaal.... natuurlijk! Arischtss... beter lezen!

soy | 28-08-06 | 14:17

@Gay Niaal 14:09.
Arabisch? Die zijn toch juist bezig met Allah en porno met 72 onbevlekte vrouwen. Toch niet met voortplanten?

soy | 28-08-06 | 14:16

@CoJoNes 28-08-06 @ 14:04
:)

@breezahzijnhoera 28-08-06 @ 14:12
Dit is een groter gevaar voor de maatschappij dan de PNVD, en dat zegt genoeg denk ik

koffiepot | 28-08-06 | 14:14

@Gay Niaal 28-08-06 @ 14:12
Dan zat ik er niet ver naast met mijn beschrijving toch ?

breezahzijnhoera | 28-08-06 | 14:14

-weggejorist-

breezahzijnhoera | 28-08-06 | 14:12

@Gay Niaal
Eens, zoals ik al eerder stelde.

CoJoNes | 28-08-06 | 14:11

-weggejorist-

breezahzijnhoera | 28-08-06 | 14:10

@CoJoNes 28-08-06 @ 14:04
Ik geloof meteen dat ze het niet kwaad bedoelt. Maar homo's en pedo's op één hoop gooien en het een "fout van de natuur" noemen, om je vervolgens te beroepen op de wel zeer simplistische gedachten dat ook mensejn alleen maar met voortplanting bezig zijn vind ik niet zo'n fijne redenering. Een beetje Arische gedachte bijna...

Gay Niaal | 28-08-06 | 14:09

@Xenia Onatopp 28-08-06 @ 13:58
Je geeft iig geen antwoord. Ben je bang dat je jezelf voor schut zet?? Of dat iets inhoudelijks moet zeggen?? Mij boeit het echt niet, om wat voor reden dan ook, dat je mij vergelijkt met Gonny (misschien een paar spelvoutjes)
'
En thx Dömper

koffiepot | 28-08-06 | 14:09

@Gay Niaal 28-08-06 @ 14:06
Ik weet niet wat jij onder een gonny verstaat, op wikipedia kan ik het niet vinden.
Als een Gonny een lelijk wijf is met een mongolide uitstraling dan geef ik je 100% gelijk

breezahzijnhoera | 28-08-06 | 14:08

@Xenia Onatopp 28-08-06 @ 13:58
't Is niet te hopen dat zij zich voort gaat planten. Nog meer Gonny's lijkt me niet goed voor de wereld.

Gay Niaal | 28-08-06 | 14:06

@Gay en Xenia
Rustig maar even met koffiepot, het kwam een beetje ongelukkig d'r toetsenbord uit, maar ze bedoelt het niet verrot volgens mij.

Wie met wie seks heeft, is volgens geen issue, als er maar één belangrijke voorwaarde is voldaan: Gelijkwaardigheid.

Al naait koffiepot een kliko, als die kliko maar geen bezwaar heeft, vind ik het prima

CoJoNes | 28-08-06 | 14:04

Ik vind dat in Nederland ook sex met geiten verboden moet worden, dan verminderd ook de toestroom van niet-westerse asielzoekers. En dan zeg ik het heel genuanceerd.

breezahzijnhoera | 28-08-06 | 14:03

Wel nuttig zo een 'verantwoording'. Dat niemand het ooit zal lezen staat nu al vast.

kruT | 28-08-06 | 14:01

lekker koffie!

Attila23 | 28-08-06 | 13:59

@ Gay Niaal: Ik zit even de reactie hierboven te lezen, neergeplempt om 13.57. Het is inderdaad Gonny! Gonny, bienvenue!

Xenia Onatopp | 28-08-06 | 13:58

@Xenia Onatopp & @Gay Niaal
Selectief lezen is ook een kunst. Give koffiepot een break.

Dömper | 28-08-06 | 13:58

@Xenia Onatopp 28-08-06 @ 13:52
Gelukkig boeit het mij weinig wat iemand op het internet van mij vind. Normaal kan je overigens niet defineren. Want wat is "normaal" volgens jou dan? En wat is volgens jou mijn zelfbeeld? want helaas is dat mij niet helemaal duidelijk. Ik denk dat je mijn reacties gewoon niet begrijpt want zo iets "raars" zeg ik ook weer niet. Wat is dan in jouw ogen raar of triest?

koffiepot | 28-08-06 | 13:57

@Xenia Onatopp 28-08-06 @ 13:52
Normaal is subjectief.

Dömper | 28-08-06 | 13:55

@ Gay Niaal: Nou je het zegdt! Ik d8 ook al zoiedts!

Xenia Onatopp | 28-08-06 | 13:55

@Koffiepot; natuur= het ongerepte...

Attila23 | 28-08-06 | 13:54

@Xenia Onatopp 28-08-06 @ 13:51
Volgens mij is het Gonny van Oudenallen...

Gay Niaal | 28-08-06 | 13:53

@ Koffiepot: Moeilijk hè, een vraag beantwoorden. Ik had je gevraagd om uit te leggen wat "normaal" is en niet wat jij ermee bedoelt! Overigens spijt het me van je zelfbeeld. Ik vind het oprecht triest voor je. Sterkte. Nogmaals.

Xenia Onatopp | 28-08-06 | 13:52

@ Gay Niaal: Inderdaad. Je kunt ook altijd meteen aan reacties merken wat voor zelfbeeld iemand heeft. Moet Koffiepotje alleen nog even door hebben en dan komen we een heel eind.

Xenia Onatopp | 28-08-06 | 13:51

@Xenia Onatopp 28-08-06 @ 13:43
Van de vervelio reactie maakt me niks uit. Ik d8 wel dat ie voor mij was. En ik verveel me ook.
'
Wat ik wil zeggen is dat niemand goed leest daarom... Uit mijn reacties moet toch duidelijk blijken dat ik tegen pedo's ben in iedere vorm. Ik probeer het alleen te nuanceren.
'
Wat ik met "normaal" bedoel is dat ik homosexuelen net als heterosexuelen gewoon normaal vind. En dat moet hopelijk ook duidelijk zijn in mijn vorige reacties. Zo niet dan jammer. Niks geen problemen mee met homo's.

koffiepot | 28-08-06 | 13:50

Gisteren in Reportage.... een meisje dat 23 jaar lang misbruikt werd door haar vader.... vanaf haar 9e tot haar 32ste.

Had je even kunnen luisteren naar het meisje zelf, en de impact die het had op haar leven. Dat haar vader nog levend mag rondhobbelen is te gek voor woorden.

klaimeks | 28-08-06 | 13:49

eerste reaktie: preventief ruimen!
.
na tot tien getelt te hebben, even rustig adem gehaald en rustig nagedacht: preventief ruimen!
.
Je mag in 0031 denken wat je wilt
je mag ook zeggen wat je wilt (als je daarmee een ander kwetst mag dat soms niet).
Maar je mag een ander niet aanzetten tot crimineel gedrag. En dat doen ze volgens mij. Als je dat hard kunt maken, kun je ze toch opsluiten?

Atheïst tot in de ki | 28-08-06 | 13:47

@padjakker deluxe 28-08-06 @ 13:43
Ja je hebt toch zeker niet voor niks 30.000 euries betaald aan een zekere van der G. Lullen ze nou nog steeds over die kale relnicht ! Ja dat kan toch niet.

breezahzijnhoera | 28-08-06 | 13:46

@koffiepot 28-08-06 @ 13:42
Volgens mij beschouwt koffiepot zichzelf en haar soortgenoten meer als een expansievat. Een soort fokmachine met maar één doel; werpen, werpen en nog eens werpen. Lekker zelfbeeld!

Gay Niaal | 28-08-06 | 13:46

8.7 Zedendelinquenten moeten op een aparte afdeling vastzitten.
Is dit niet het geval, dan kent ook Nederland, al is het indirect, lijfstraffen.

Ja ja, Als ze opgepakt worden willen ze wel apart. Anders zijn zij het slachtoffer als het zeepje valt. En dat willen de heren natuurlijk niet.

Frakkel | 28-08-06 | 13:45

@ maaier, op het randje, vind ik, er ver overheen..
In Nederland zijn toch genoeg deskundigen en ervaringsdeskundigen en slachtoffers die kunnen uitleggen wat misbruik voor een impact op iemands leven heeft...

Attila23 | 28-08-06 | 13:45

Ik ben hard aan het werk ja :)

koffiepot | 28-08-06 | 13:44

@ Gay Niaal:

Dan is er tenminste 1 persoon geweest in dit land die de Marokkanen flink genaait heeft.

Anti-links | 28-08-06 | 13:43

@ Koffiepot: Alvorens je weer begint te schelden: leg me eens uit wat 'normaal' is? Ik ben nu wel erg benieuwd naar jouw definitie van 'normaal'. Ik wens je overigens veel sterkte toe. Dat heb je nodig. Overigens, de Vervelio-reactie sloeg niet op jou. Voordat je je ook daardoor aangesproken voelt.

Xenia Onatopp | 28-08-06 | 13:43

ff los van die hele kleuterneuqers: kunnen we met zijn allen eens een keer collectief KAPPEN met die relnicht van een Pim Fortuyn overal bij te halen? Allejezus hoever is die gast omhooggevallen, voordat maar vooral ook nadat ie omgelegd werd...
Als die idieaut nog had geleefd dan was het nu de clown en de grootste afgang van 0031 ooit geweest, maar blijkbaar zijn er nog steeds mensen die uitgerekend deze mediageyle heaumeau, die niet meer bereikt heeft dan ons laten zien hoe kudt het met het land en zijn inwoners staat, citeren om hun eigen kudtstandpunten te verantwoorden...

Zeau, tijd om weer aan het werk te gaan...

padjakker deluxe | 28-08-06 | 13:43

Ik constateer een Vervelio.

Xenia Onatopp | 28-08-06 | 13:42

@Attila23 28-08-06 @ 13:33 en Xenia Onatopp 28-08-06 @ 13:31
Leer lezen mongolen. Nog een keer kort samengevat:
-Homo en pedo's zijn als je STRIKT naar de natuur kijkt "opvallend" omdat het doel is voortplanting.
-Ik heb niks tegen homo's, wat mij betreft zijn deze net zo normaal als andere mensen. (Met uitzondering van Boy George)
-Pedofielie is slecht en terecht verboden.
-Pedofielie is aangeboren en kan je dus niks aan doen, het is GEEN ziekte.
-De kinderen worden terecht beschermd tegen deze onzin.
'
Ik hoop dat dit iets duidelijker is. Of moet ik het spellen??

koffiepot | 28-08-06 | 13:42

@Anti-links 28-08-06 @ 13:32
En volgens mij lust die gebleekte nephetero Geertje Wilders er ook wel pap van...

Gay Niaal | 28-08-06 | 13:41

-weggejorist-

breezahzijnhoera | 28-08-06 | 13:41

@ Maaier 28-08-06 @ 13:38

Zeker als je het voor de context van de pnvd gebruikt.

klaimeks | 28-08-06 | 13:40

Ik vind pedofilie en homofilie iets totaal verschillend, de PNVD probeert al een tijdje deze twee groeperingen in verband te brengen. Het lijkt wel of deze gasten een plaat voor zijn kop hebben, sex tussen een volwassen en een kind valt nergens goed te praten.

independ | 28-08-06 | 13:39

@Anti-links 28-08-06 @ 13:32
Dan zul je pedoPim ook niet erg aardig gevonden hebben. Die neukte immers Marokkaanse jongetjes...

Gay Niaal | 28-08-06 | 13:38

oja, ik vind iedereen die Pin citeert idioten.

Maaier | 28-08-06 | 13:38

@koffiepot 28-08-06 @ 13:35
Kan ik hieruit afleiden dat jij graag je leuter in een kleuter hangt ?

breezahzijnhoera | 28-08-06 | 13:37

@ Koffiepot: Dus het is uiteindelijk net zoiets als dat jij er niet voor hebt gekozen om jou te zijn. Ik snap je helemaal. :|

Xenia Onatopp | 28-08-06 | 13:36

@ Dömper 28-08-06 @ 13:31

En nu hopen dat de wetgeving er wat aan doet.

klaimeks | 28-08-06 | 13:35

Dit bedoel ik dus:
===========
Mensen zijn mensen.... en allemaal verschillend.
Pedofielen zijn gewoon mensen met een ziekte, hersenafwijking noem maar op, het liefst dat ze allemaal NU doodgaan, want ik wil zelf ook kinderen en ze dus tegen hun beschermen.
Maar het blijven mensen en van mensen met zulke ideeen kom je niet zo snel af. Ze zijn er... en die bedreiging is echt.
===========
'
Wat ik wil zeggen is dat pedofiel zijn niet iets is wat je voor kiest. Net als homofiel. Waarschijnlijk willen de pedo's geen pedo zijn. Vooral niet in de maatschappij waarin ze leven (NIET DAT IK HET ANDERS WIL).
'
Persoonlijk zou ik hier geen oplossing voor weten. Maar het is dus geen ziekte.

koffiepot | 28-08-06 | 13:35

@Anti-links 28-08-06 @ 13:32

Nee je mag zo grof zijn als je wilt tot je -weggejorist- wordt, ja dat is de hedendaagse democratie.

breezahzijnhoera | 28-08-06 | 13:34

Attila23 28-08-06 @ 13:24

De Cd is ooit verboden omdat ze expliciet racistisch is bevonden door de rechter. De PNVD scheert langs de rande. van de wet, door voorstellen te doen de in ieder geval niet racistisch zijn, niet oproepen tot misdrijven etc. Tot op hedne alleen te verwerpen op grond van goede smaak, maar daar is de rechter niet voor.

Maaier | 28-08-06 | 13:34

Marthijn? koffiepot..

Attila23 | 28-08-06 | 13:33

AL die commentaren over linkse partijen en politici en aanverwante citaten zijn wel erg handig om te weten. Van Herman Meyer was bekend dat het een homo-pedo was en er zullen wel meer van dat soort zieke figuren bij die club zitten. Samen met de pnvd kunnen al die klojo's probleemloos tegen de muur gezet worden. Of ben ik nu iets te grof?

Anti-links | 28-08-06 | 13:32

@klaimeks 28-08-06 @ 13:24
En daar hebben we nou wetgeving voor: Ideeën prima, uitvoering strafbaar.

Dömper | 28-08-06 | 13:31

@ Koffiepot: Volgens mij ben jij een fout van de natuur! Hoe durf je homoseksuelen zo te beledigen! Wat maakt het nou uit of het twee mannen, twee vrouwen of een man en een vrouw zijn die van elkaar houden? De verliefdheid en de liefde is er heus niet minder om! Maf Case! Ga lekker koken ofzo, maar doe iets nuttigs. Alsjeblieft. Dank je wel.

Xenia Onatopp | 28-08-06 | 13:31

Het is allemaal sodomie.
-
Autodrop Sodomie ze zouden het verboden moeten maken.
nl.wikipedia.org/wiki/Sodomie
-
FUCK , je kan hier niet eens een doorgetrokken streep laten zien door een woord. In dit geval wilde ik dus autodrop doorgetrokken laten zien.

breezahzijnhoera | 28-08-06 | 13:30

@Gay Niaal 28-08-06 @ 13:20
Het staat ook tussen quotejes. Ik bedoel het niet om te beledigen. Dat was hopelijk wel duidelijk. Als jij het beledigend wilt opvatten moet jij dat weten. Ik zeg toch niet dat ik problemen heb met homosexualiteit. Ik zeg alleen dat homo en pedeo's apart zijn als je kijkt naar het doel van de natuur: voortplanting. Het heeft niks met de sociale factor te maken. Ik kijk alleen naar de natuur.
'
Overigens heb ik het nooit zo bekeken als Maaier. Er zijn idd ook homosexuele dieren. Onze hond was homo.
'
Overigens mijn comment is niet dom sammy de moraalridde. Ik denk wel na, in tegenstelling tot veel andere op deze site.

koffiepot | 28-08-06 | 13:29

Het was te verwachten, er is waarschijnlijk geen enkel nieuwe partij geweest die de naam "Pim niet heeft gebruikt". Ik was geen voorstander van Pim. Het lijkt wel dat de naam PIM de betekenis heeft gekregen van rechtvaardigen van alle hersenkronkels die een partij bedenkt. Hoe schandalig het ook is.

independ | 28-08-06 | 13:29

@koffiepot & klaimeks:

Sukkels! Twee volwassen mannen die het met elkaar doen is heel iets anders dan een volwassene met een kind. Een volwassene kiest er zelf voor, terwijl je een kind in zijn onschuld kan beschadigen.

Dat over een kam scheren van homo's en pedo's slaat echt als een tang op een varken, behalve als je nog in de jaren '50 leeft of moslim bent.

En er zijn wel meer dingen niet natuurlijk, zoals melk drinken als je geen zuigeling meer bent, autorijden, TV kijken en stemmen.

Generaal Pardon | 28-08-06 | 13:26

Wat is het criterium van justitie om bijvoorbeeld de C.D. te verbieden en de pnvd toe te staan?? (verschilt dat per rechter)?

Attila23 | 28-08-06 | 13:24

@ Dömper 28-08-06 @ 13:19

Mensen zijn mensen.... en allemaal verschillend.
Pedofielen zijn gewoon mensen met een ziekte, hersenafwijking noem maar op, het liefst dat ze allemaal NU doodgaan, want ik wil zelf ook kinderen en ze dus tegen hun beschermen.
Maar het blijven mensen en van mensen met zulke ideeen kom je niet zo snel af. Ze zijn er... en die bedreiging is echt.

klaimeks | 28-08-06 | 13:24

Ik stem voor een massale hakbar tegen deze figuren.....

Campingbezoekje doen iemand??

Vtwin | 28-08-06 | 13:23

WOW, is dit geenstijl.nl , of het homo-verdedig-front.nl ?
-edit iets tegen heaumeau's? -

breezahzijnhoera | 28-08-06 | 13:23

@maaier
volgende aflevering: gordon en geer op jacht! (bwahaha)

pn | 28-08-06 | 13:23

Maaier 28-08-06 @ 13:21
Gaan die 2 homo's wel jagen dan? Ik denk het niet.

Henk de Denktank | 28-08-06 | 13:23

Homosexualiteit is geen fout van de natuur. IN de biologie komen steeds meer aanwijzingen dat homosexualiteit normala is, als een soort balans op de populatiegroei van sociaal levende dieren. Voorbeeld: Een groep van 30 vroege homosapiens, waarvan 10 mannen, 10 vrouwen en 10 kinderen. Als bijvoorbeeld daar 2 vd 10 homosexueel zijn, is dat gustig want je hebt twee extra jager,s die niet zorgen voor meer kinderen. Dus makkelijker meer eten. Simpel gezegd.

Over de pedoparti: laat ze toch lekker met hun eigen 0 stemmentrekkende sneue kutpartij hun ding doen (als partij, niet als pedo). Als idioten als Wilders Pin mogen citeren, dan mogen hu dat van mij oook doen.

Maaier | 28-08-06 | 13:21

@koffiepot: bij een homoseksuele relatie mag je ervanuit gegaan dat de partners gelijkwaardig zijn en voor zichzelf op kunnen komen tegenover elkaar. dat ligt bij een kind en een volwassene toch even anders. (volgens jouw logica zouden echtparen zonder kinderen ook verkeerd zijn trouwens.)

pn | 28-08-06 | 13:20

@koffiepot 28-08-06 @ 13:14
Wat is dát nu voor middeleeuws geleuter? Homoseksualiteit een "fout" van de natuur? Dank je wel! In ben ineens tot verstandelijk gehandicapte gereduceerd of zo?

Gay Niaal | 28-08-06 | 13:20

Ja hoor en wie heeft er weer het 69'ste commentaar geplaatst ???
-
fucking pervert

breezahzijnhoera | 28-08-06 | 13:19

@koffiepot 28-08-06 @ 13:14
Hoef je niet over na te denken. Van kinderen blijf je af.

Dömper | 28-08-06 | 13:19

@koffiepot 28-08-06 @ 13:14: "Iets om over na te denken." Doe dat dan de volgende keer VOORDAT je zo'n domme comment online plempt.

sammy de moraalridde | 28-08-06 | 13:19

@CoJoNes 28-08-06 @ 13:05
Jij snapt het tenminste. Die halve zolen halen er van alles bij om hun perversiteiten goed te praten. Zelfs lijkenpikkerij (zoals nu met Fortuyn) vinden ze geen enkel probleem om die ranzigheid mee te verdedigen. Soms is Nederland iets té democratisch...

Gay Niaal | 28-08-06 | 13:17

@ koffiepot 28-08-06 @ 13:14

Roerend met je eens.

klaimeks | 28-08-06 | 13:16

Eigenlijk is het raar. Pedofiel en homofiel zijn beide eigenlijk een "fout" van de natuur. Want immers het doel is voortplanten. Twee mannen kunnen geen kinderen krijgen en een kind en volwassen persoon is ook niet de bedoeling. Homofiel zijn wordt echter wel geaccepteerd en pedofiel zijn niet.
'
Iets om over na te denken. Voor de duidelijkheid pedofielie is natuurlijk het ergste wat er is. Maar je zou maar pedofiel zijn. Wat dan??
'
Ze hebben trouwens wel hun werk gedaan. Tjonge moet je die stukjes lezen over quotes van schrijvers enzo. Niet normaal. Ik vind dus wel dat je je kinderen moet beschermen tegen deze onzin! Gelukkig stemt er waarschijnlijk niemand op

koffiepot | 28-08-06 | 13:14

@Grasgriezel 28-08-06 @ 13:03
Oh, dus na acht jaar ontvoering zonder sex zou ze wel normaal gebleven zijn?

Dömper | 28-08-06 | 13:12

om te kotsen, achterlijke idioten BAH

The Singh | 28-08-06 | 13:12

Dit is toch te gek voor woorden.
Zoveel moeite doen voor iets wat wereldwijd word afgekeurd.
Ik snap best dat het voor degenen die pedofiel zijn een heel moeilijk bestaan is. Leven met iets waar je niets aan kunt doen, als een ziekte waar je niet van kunt genezen... ook al ga je voor 30 jaar vast met tbs. Gelukkig is de nederlandse maatschappij heel soepel. Euthenasie is de verlossing voor degenen met de pedoziekte.
Graag in rijen van 10 opstellen de de rechtermouw opstropen dank u.

klaimeks | 28-08-06 | 13:12

@Grasgriezel, volgens mij moet je sex juist reserveren voor volwassenen, zelfs in Pakistan.

Braaklander | 28-08-06 | 13:11

Pfff, tis gewoon te vies om te lezen. Gadver wat een nare ziekte.

soy | 28-08-06 | 13:10

Met plezier zou ik een paintball geweer in de hol van iemand met dit soort ideeën steken en daar zeker 3 x balletjes bijkopen om hem 3 keer helemaal leeg te schieten.

RedBill | 28-08-06 | 13:07

Kan een internationale organisatie als UNICEF geen eind maken aan dit ziekelijke politieke (NL) verschijnsel? Dit pnvd gedrocht is een frontale aanval op de rechten van het kind. Dus ik zou zeggen klap er maar op en nagel ze aan de schandpaal.

goudbrasem | 28-08-06 | 13:06

@Gay Niaal 28-08-06 @ 13:00
Voor jou moet het helemaal verschrikkelijk zijn, dat deze ransbakken over het mom van gelijke rechten voor homo's, pedofilie willen goed praten. Dude, pak ze!!

CoJoNes | 28-08-06 | 13:05

Het openlijk uitkomen voor hetzijnde pedofilie zou verboden moeten worden. Ik zou zeggen, 3 jaar cel + TBS voor onbepaalde tijd.

MysteryQuest | 28-08-06 | 13:04

Je kunt aan dat meiske in Oostenrijk zien hoe maf ze worden na sex met volwassenen. Ouders wil ze niet zien en ze identificeert zich met de dader.
Zulke mensen krijg je volgens mij nooit meer normaal.

Grasgriezel | 28-08-06 | 13:03

Kan het jachtseizoen alvast geopend worden? Ik heb m'n geweer al geladen en het is géén puddingbuks...

Gay Niaal | 28-08-06 | 13:00

Marth... kom er maar in!

Niels Holgerson | 28-08-06 | 13:00

@empe04 28-08-06 @ 12:52

Foei. Die is veel te oud!

Frans Witglas | 28-08-06 | 12:59

Ik zie blauw Superjan! Maar dat kan ook alleen maar in 020-Westerpark.
En Martijn en Ad moeten deaud, dat blijf ik zeggen tot mijn deaud.

JudgeJuly | 28-08-06 | 12:59

Lekker Pim weer zwart maken! Cheap asses!

inctrl | 28-08-06 | 12:58

@ Looprekje: Pas op je hart. Ome Rechter heeft gezegd dat het mag.
@ Joris: Waarom krijg je hier af en toe een vreemde "move error" als je wil reaguren?

Xenia Onatopp | 28-08-06 | 12:56

Ik wordt na het lezen van die PNVD preikelen kotsmisselijk. Deze zieke geesten moeten echt even snel kappen met het zichzelf serieus nemen. Verbieden en opzouten met die hap want het is te misseljikmakend voor woorden. Heb zelf geen kinderen, maar zelfs de lust om ze te maken wordt nu ontnomen!

looprekje | 28-08-06 | 12:53

Lekker is dat. Het is de schuld van het pedoverbod dat er geen wereldvrede is.

Lijpe Jopie | 28-08-06 | 12:52

Iedereen weet wat er moet gebeuren met zulke gasten maar het is alleen zo jammer dat het niet gebeurt want het mag niet. Jammer is dat maar ik zou het als vader wel weten!!!

Dr. Evil | 28-08-06 | 12:50

@Dumper
OK, eens.

CoJoNes | 28-08-06 | 12:49

@Dömper
ik bedoelde daarmee mijn vorige post, maar de link is weer gelegd en we zijn terug op het onderwerp...

pn | 28-08-06 | 12:48

CoJoNes 28-08-06 @ 12:45
Bij deze: Elke mongeaul heeft wel eens een keer gelijk.

Dömper | 28-08-06 | 12:47

@pn 28-08-06 @ 12:43
Beter dan de put dempen als de kalf al verdronken is.

Dömper | 28-08-06 | 12:46

o.t.

Nou in 020 is het h20 armagheddon begonnen hoor. Iedereen zonder zwemdiploma melden bij de rembrandttoren.

superjan | 28-08-06 | 12:45

@CoJoNes 28-08-06 @ 12:39
"Analoog" als in "niet digitaal"

@da wizard 28-08-06 @ 12:40
Oh, bedoel je dat. ;-)

Dömper | 28-08-06 | 12:43

oude koeien uit de sloot halen en dan verder uitmelken is niks mis mee toch?

pn | 28-08-06 | 12:43

Ik zag op het RTL nieuws een olijke F-16 piloot die er groot plezier in had zijn 500 ponders los te laten. Ik zeg: boven op het trailerpark van onze PNVD vrinden!

Graaf Gulpenduiker | 28-08-06 | 12:42

@ Pn: De keuze voor het woord "beweging" was dan ook niet geheel willekeurig...

Xenia Onatopp | 28-08-06 | 12:42

@Prins 28-08-06 @ 12:38

Dat is een hele slimme, edoch ik zie mij met naam en toenaam liever niet geassocieerd met de PNVD, en laten we eerlijk zijn, wie wel?

KaiserSoza | 28-08-06 | 12:42

Adres en telnummer op internet plaatsen,En een beloning uitloven voor degene die als eerste alle ramen eruit gooit bij deze criminele club.Eigenlijk ligt het probleem bij de rechterlijke macht die deze club gewoon toestaat.

kruisridder | 28-08-06 | 12:41

Ranzige partij! En niet alleen wegens hun sexuele voorkeur zeg. Godverdomme. Over de rug van een dode policus je gelijk willen halen... Te smerig voor woorden.

Comrade Enver Hoxha | 28-08-06 | 12:40

LOL @ Google ads:

Verleid iedere vrouw
Mijn trukendoos leert je precies wat te zeggen tegen mooie vrouwen.
Centraal Stofzuigsysteem
Topkwaliteit, Goedkoop, Hygienisch Doe-het-zelf of montage door ET

Zwarte Kool | 28-08-06 | 12:40

@Dömper 28-08-06 @ 12:29
Een agressieve maatschappij, als gevolg van het niet aanraken van kinderen.
=
Een agressieve maatschappij, als gevolg van het wel aanraken van kinderen...

da wizard | 28-08-06 | 12:40

@Dömper 28-08-06 @ 12:37
Leg uit, ik snap de analogie niet..

CoJoNes | 28-08-06 | 12:39

@xenia
dat geeft meteen een nieuwe betekenis aan het woord politieke beweging...

pn | 28-08-06 | 12:38

Allemaal lid worden van de partij en vervolgens de partij van binnenuit uithollen. Het verkiezingsprogramma afschieten in de ledenraadpleging etc. etc.

Zie de D66 stunt...

Prins | 28-08-06 | 12:38

@CoJoNes 28-08-06 @ 12:34
Een kapotte (analoge) klok heeft ook twee keer per dag gelijk.

Dömper | 28-08-06 | 12:37

Lachen, die bewegingen. Steek je leuter in een kleuter (PNVD). Steek je pikkie in Fikkie (die stichting die pleit voor het sexrecht van mijn huisdieren). Steek je Johnny in Gonny. Hupsakee.

Xenia Onatopp | 28-08-06 | 12:37

Hoe je het ook wendt of keert, hoe verwerpelijk de PNVD ook is, ze hebben natuurlijk gelijk t.a.v. Groenlinks. Als er één partij in Nederland is met een gezinspak boter op het hoofd, is het Femke's debatclubje wel. De blasé toon van hun antwoord raakt kant noch wal.

CoJoNes | 28-08-06 | 12:34

Stenigen die gasten !!

PiaH | 28-08-06 | 12:33

LOL@tekst bij plaatje.

Red Rooster | 28-08-06 | 12:32

Colonel Toy Soldier 28-08-06 @ 12:31
Dat zijn aspirant-leden van de PNVD.

Dömper | 28-08-06 | 12:32

mag een partij die de huidige wetten zo drastisch wil veranderen wel bestaan?

mr Hottentot | 28-08-06 | 12:32

Oplossing tegen PNVD:
Volkert van der Graag en Mohammed Bouyeri vrijlaten.

Colonel Toy Soldier | 28-08-06 | 12:31

ROFlol@pieterjan 28-08-06 @ 12:29

Luckyluuk | 28-08-06 | 12:30

Ik zie een nieuwe spelshow idee: ijshockey met sterren. Links de PNVD-leden olv een bekende nicht, rechts de vaders van misbruikte kinderen olv Regilio Tuur.

Ik weet het, het zijn geen sterren, maar bij uitzending op SBS maakt dat niet uit en het entertainment is hoedanook gegarandeerd.

Tobus | 28-08-06 | 12:29

@da wizard 28-08-06 @ 12:25
Een liefdevolle maatschappij, als gevolg van het aanraken van kinderen?

Dömper | 28-08-06 | 12:29

nationale databank maken met alle gegevens en foto's van deze gekken + alle pedo's etc die al veroordeeld zijn

gewoon lekker openbaar maken!!

KarelJansen | 28-08-06 | 12:28

Kunnen we die kinderen er misschien eens buiten gaan houden als het gaat om politiek? Gratis kinderopvang of gratis kinderpiemelaar....... it's all about kids and votes. Ik mag dat niet zo

Lenteman | 28-08-06 | 12:28

wat een vuile smeerlappen...
ophangen aan hun ballen

jandesboervrie | 28-08-06 | 12:27

Sterf kudt partij

guzman | 28-08-06 | 12:27

he marth, waar blijf je?

ed.. | 28-08-06 | 12:26

Gatsie, hij trok aan zijn piemel en er kwam snot uit!

Generaal Pardon | 28-08-06 | 12:25

De foto's van der gezichten heel vaak op SBS vertonen, blijven ze vanzelf wel binnen na X keer in elkaar getikt te zijn door een tokkie

Luckyluuk | 28-08-06 | 12:25

14. Een agressieve maatschappij, als gevolg van het niet aanraken van kinderen.
---
Volgens mij is dit net andersom...

da wizard | 28-08-06 | 12:25

Gonny: Pin hat hed so gewilt

Dömper | 28-08-06 | 12:24

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen.. Sterf PNVD sterf!

Tom1337 | 28-08-06 | 12:22

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl