Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Tweede generaal pardon komt eraan

generaalpardon.jpgHet is schijnbaar heel moeilijk om illegalen uit te zetten. Staatssecretaris Albayrak haalt haar quota's in ieder geval niet. Ze mag dan wel roepen dat er vorig jaar zo'n 10.000 ongewenste vreemdelingen zijn uitgezet, maar dat getal blijkt eerder een wens dan de werkelijkheid. Van de asielzoekers in de vreemdelingenbewaring verlaat slechts de helft daadwerkelijk het land. Dat komt vooral doordat de overheidsdiensten die zich allemaal met de uitzettingen bemoeien, elkaar van het kastje naar de muur sturen. Daarnaast heeft Albayrak het door haar PvdA zo gewenste generaal pardon niet aangegrepen om het woud van beroepsmogelijkheden te kappen. Daardoor kan een illegaal met een enkele reis Ouagadougou op zak vrij gemakkelijk zijn terugkeer naar donker Afrika traineren. Gevolg: het is slechts een kwestie van tijd totdat het reservoir aan uitgeprocedeerden weer is bijgevuld tot het oude niveau. Handig voor de PvdA want die zijn nog op zoek naar een goede speerpunt voor de verkiezingscampagne in 2011. Een nieuw pardon doet het bijzonder goed bij de doelgroep.

Reaguursels

Inloggen

Gatverrr... Nóg meer hang en sluitwerk aanpassen! Je blijft wel bezig zo!

Dwarsgebakken | 09-04-09 | 20:44

SSSSiiinnteerklaassje kom maar binnen met je knecht

jeff10757874 | 09-04-09 | 11:22

Van dit soort zaken gaat Nederland nu naar de klote.
PvdA staat niet voor niets voor Partij voor de Arabieren.
Het is nu alle hens aan dek vanwege de crisis.
Eigen volk eerst zou het motto moeten zijn.
Links deelt uit en rechts ruimt op.
Tijd voor rechts dus.

atinho | 09-04-09 | 10:22

Ze moeten maar eensch een veurbeeld nemen aan de keuninklijke familie.
Die zijn na hun vlucht tijdensch W.O. II naar Canada eauk allemaal teruggekeerd naar de Heimat (sic) toen alles weer veilig was.
Alleen op fiscaal gebied zijn ze nog vluchteling.

wachtmeester de bruy | 09-04-09 | 09:23

www.haarlemsdagblad.nl/nieuws/binnenla...

Aboutaleb en Albayrak. Ziek word ik van ze...

Vluchtelingen ed vang je op in de regio en nadat de problemen zijn opgelost kunnen ze weer naar huis. Of is dat te simpel?
Grenzen dicht want dit gaat een keer fout.
Zie vm joegoslavië.

M.O. Lotov | 09-04-09 | 00:42

En wij mogen straks tot onze 67e werken omdat de vergrijzing onbetaalbaar wordt. Ik heb nooit iemand gehoord over de onbetaalbaarheid van deze gelukszoekers.

Bwork | 08-04-09 | 22:47

-weggejorist-

de directeur | 08-04-09 | 21:44

Uitgeprocedeerden moeten zonder omhaal NL uitgegooid worden. Ze hebben hier klaarblijkelijk niets te zoeken en vormen alleen maar een belasting voor onze samenleving.
Eruit dus en wel meteen!

Het zou daarnaast geen kwaad kunnen alles wat hier, op 1 of andere manier binnen is gekomen, periodiek tegen het licht te houden.
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kan een groot deel daarvan ook, geheel volgens bestaande regels, onmiddellijk het land uit gesmeten worden.
Opgeruimd staat netjes!

Puinbak | 08-04-09 | 21:43

Elendur | 08-04-09 | 19:37

Natuurlijk zijn die er, maar het zijn er veel te weinig. Het gaat ons om het kansloze gajes dat ertussen zit, daar hebben we er hier al veel teveel van. Economische vluchtelingen zitten in NL hier goed...

my anal pony | 08-04-09 | 21:39

@elendur
Als jij het allemaal betaalt, vind ik het best.

websenior | 08-04-09 | 19:42

Ach ja, zouden er heel misschien asielzoekers zijn die wèl verschrikkelijke dingen hebben meegemaakt? En is het dan niet goed dat er een stel mensen zijn die deze mensen, die vernederd zijn, verkracht, mishandeld, opgepakt vanwege hun (politieke) mening (ze zullen verbaasd zijn van menige mening hierboven weergegeven), helpen een plek in de maatschappij te bemachtigen? Rechtvaardig en volgens westerse 'gelijke' standaarden? Het geven van de mogelijkheid om te participeren in de samenleven? Het geven van werk en scholing? Om het geneesmiddel tegen kanker te ontdekken?

Of zullen het allemaal mensen zijn die 'grote uitvreters zijn', en de halve wereld hebben rondgereisd om op de zak van de "o zo hard werkende" Nederlander te teren? Of mag dat alleen als deze vreemdeling goed kan voetballen,...

Wat een geleuter mensen. Het zal je maar overkomen,...

PS: Verdonk was helemaal geen goede minister. Kijk eens wat een brakke wetgeving ze achtergelaten heeft. De "Hoge Raad" van het bestuursrecht (Afdeling Bestuursrechtspraal van de Raad van State) heeft heel wat recht moeten lullen. Onder andere de inkomenseis (120%) die, ondanks eerdere berichtgeving, nog steeds wordt gehandhaafd. Maar ik zal ophouden, straks ben ik weer te links.

Elendur | 08-04-09 | 19:37

Enkele weken terug stond in de krant dat er inmiddels een stuwmeer is van 50.000 asielzoekers. De centra zitten inmiddels weer overvol. We hebben het dus over een ijsberg die weer miljarden gaat kosten want de PvdA zal die lui het land niet uit willen sturen (allemaal toekomstige stemmers op de PvdAlochtonen)

knight03 | 08-04-09 | 19:19

Tja PvdA, need I say more? Nederland gaat naar de verdommenis.

natte krant | 08-04-09 | 19:13

Ohohoh, wat deed Rita het toch slecht. In korte tijd meer goed gedaan op dit gebied dan 8 jaar paars. Ben benieuwd wie de rotzooi van Albayrak mag opruimen

Dolle Dries | 08-04-09 | 16:51

Stockton weet niet hoe het vreemdelingenbeleid werkt. Fail.

Matthias Reim | 08-04-09 | 16:27

-weggejorist-

walt | 08-04-09 | 16:14

Enige empathie voor de asielzoekers is hier verboden begrijp ik wel weer. Ik heb er velen gekend, en dan met name uit landen als Irak, Iran, Bosnië en Afghanistan. Prima mensen, en het is dan ook jammer om te zien dat een stel losers, die waarschijnlijk vaak nog lager zijn opgeleid dan deze mensen, hun misplaatste superioriteitsgevoelens moeten botvieren op de individuele 'gelukszoeker'.
Ik ken opvallend veel gelukszoekers die het prima doen of hebben gedaan op onze middelbare scholen, en nu een universitaire opleiding volgen of een goede baan hebben.
Veel finnen kunnen nog een voorbeeld nemen aan deze 'uitkeringstrekkers'.
Neemt niet weg dat ik voor een immigratiebeleid ben wat een snelle procedure garandeert en tegen massa-immigratie ben.

jeanmondo | 08-04-09 | 15:41

Nederland denkt nog steeds de wereld te kunnen verbeteren. :P
gelukkig raakt hier ook een keer het geld op, en gaan we allemaal naar de kloten.
(heeft links eindelijk haar doel bereikt.)
mischien verstandig om voor die tijd jezelf te bewapenen, want dan gaat het recht van de sterkste tellen. of mischien moeten we met zijn allen assiel aan gaan vragen in een land waar altijd de zon schijnt. :))
wat je hier ook schrijft, het blijven loze woorden. de regering bepaald, en wij volgen braaf. koekje iemand ??

www.PowerBink.nl | 08-04-09 | 14:42

quota's? quotum, quota?

paulpools | 08-04-09 | 13:46

@ guinnesislekker

tis je gelukt heur...
ben wel erg benieuwd wat jij voor oplossingen hebt..

ik snap trouwens de pvda wel.. gewoon elk jaar mensen toelaten en na een aantal jaar is het stemgerechtigd...
eigen electoraat halen

de beer van de meer | 08-04-09 | 13:38

Het meest triest is het nog wel voor de asielzoekers: als ze gewoon uitgezet zouden worden en niet telkens opnieuw zouden kunnen procederen, en opgevangen worden door de goedbedoelende zieligheidindustrie, zou ze niet telkens valse hoop worden gegeven.

Espace Première | 08-04-09 | 13:33

Mr Dixit | 08-04-09 | 13:08
Dat je geen belasting moet betalen zal nooit gebeuren, maar met Wilders
zal dat ook niet meer worden, want wilders wil niet alleen het mes in de multikul zetten, maar ook in de overheidsuitgaven, en tal van andere dure linkse hobbies.
En anders moet je maar eens op zijn site kijken naar de plannen die hij heeft.
Zo, en nou ben ik weer weg, want ook ik moet verplicht de mutlikul aan het vreten houden.

von sokkenstopfen | 08-04-09 | 13:32

Ah, ik snap het al, de PvdA moet haar zetelverlies weer goedmaken met nieuw sociaal kansarm stemvee.

ZSU-23-4 | 08-04-09 | 13:14

Wanneer valt dit kabinet nou eens om, ik word depressief van de gedachte dat we nog tot mei 2011 moeten wachten om dit kabinet af te rekenen :(

Uruzgaan | 08-04-09 | 13:12

von sokkenstopfen | 08-04-09 | 12:59
No worries, ook ik druk op een knop onder de kieslijst van de PVV. Ik denk alleen niet dat ik daarna geen belasting meer hoef te betalen.

Mr Dixit | 08-04-09 | 13:08

Het COA bestaat 15 jaar, dat moeten ze natuurlijk vieren.

el mero mero | 08-04-09 | 13:00

Mr Dixit | 08-04-09 | 12:54
Ga jij nou maar de belastingslaaf spelen om de multikul te betalen, dan stem ik wel op Wilders.

von sokkenstopfen | 08-04-09 | 12:59

von sokkenstopfen | 08-04-09 | 12:27
Dat noem ik nog eens opbouwende kritiek. En nu weer snel terug naar fok!

Mr Dixit | 08-04-09 | 12:54

mijn neef zette dit soort gasten uit.. met 2 man gingen ze 1 persoon weg brengen,

belachelijk..

vol=vol. zou pim hebben gezegd

DarkEagle | 08-04-09 | 12:52

Gelukkig hebben we geld genoeg in dit land kennlijk. Wat heeft dat vorige pardon on gekost? Bleek ook nog eens dat ze zich 'misrekend' hadden want het bleek heel veel duurder te zijn aangezien die lui helemaal niet gekomen zijn om te werken maar gewoon lekker in de bijstand blijven parasieteren. En dan dankzij de Pvda komen er nu nog meer mee-eters op onze kosten leven, terwijl al onder torenhoge lasten gebukt staan. Kunnen wij dadelijk mooi tot onze 75ste doorwerken en nog meer belasting betalen om al die meevreters van alle gemakken te voorzien, want daar draait het toch op uit in de multiculturele samenleving: lekker profiteren van de Nederlanders die mogen lekker betalen en zich kromwerken om deze linkse hobby te mogen betalen. En dan vinden ze in Den Haag het alsmaar gek dat mensen massaal op de PVV gaan stemmen...

ExtremeExtremist | 08-04-09 | 12:46

Mr Dixit | 08-04-09 | 12:15
Die bek van jou lijkt wel een te vol gescheten dixi, want er komt alleen maar poep uit je domme linkse muil.

von sokkenstopfen | 08-04-09 | 12:27

De praktijk is weerbarstig, geeft Van Weezel toe. „Het uitzetten van vreemdelingen is een ondankbare en moeilijke taak.” De meesten hebben geen documenten en frustreren hun uitzetting. In dat geval moet de ambassade vervangende reis- en identiteitspapieren afgeven. De Dienst Terugkeer en Vertrek diende vorig jaar 5200 aanvragen daarvoor in. Slechts 800 keer werden deze verstrekt. „Nederland moet zich veel actiever opstellen op de ambassades”, zegt de CITT-voorzitter.

WTF? Deze mensen zijn ilegaal ons land binnen gekomen. En Nederland gaat tijd en geld erin steken zodat deze mensen legaal ons land kunnen verlaten. Dit is de omgekeerde wereld. Geef ze allemaal een parachute en drop ze boven hun eigen land.

Semen666 | 08-04-09 | 12:21

En met artikelen op schoolkrantniveau trek je welbespraakte reaguurders als een "van sokkenstopfen".

Mr Dixit | 08-04-09 | 12:15

"... op zoek naar een goede speerpunt..."

Mr Dixit | 08-04-09 | 12:13

@von sokkenstopfen | 08-04-09 | 12:11 : je kunt ook nu vast vertrekken. Bovendien: Wilders wil helemala niet regeren

jeroentjegouda | 08-04-09 | 12:12

@thefonz
Stockton een vervent aanhanger van koeterwaals: "... de overheidsdiensten die zich allemaal met uitzetting bemoeien...". Bij de schoolkrant deden ze er niet moeilijk over.

Mr Dixit | 08-04-09 | 12:11

Ik had eigenlijk willen vragen of er nou niemand dit kabinet ten val kan brengen, maar ik wacht wel totdat de verkiezingen plaatsvinden en Wilders aan de macht komt, want dat staat nu wel vast dat dat gaat gebeuren. Zo niet, dan is dit land voorgoed verloren, want dan wonen er dus meer multikulliefhebbers dan
gewone mensen, en dan is het tijd om je spullen te pakken en op te rotten uit
dit verziekte kankerland, want met een dergelijk achterlijk kutvolk is dan gewoon niet meer te leven.

von sokkenstopfen | 08-04-09 | 12:11

@thefonz
Da's net zoiets als musea's...

Mr Dixit | 08-04-09 | 12:08

quota's?

thefonz | 08-04-09 | 12:05

doeidoei zwaaizwaai...

GrijpStuivert | 08-04-09 | 12:03

@P.L. Ompzak | 08-04-09 | 11:04 : Geert gaat niet regren, zeker niet in een coalitie. Want dan moet Geert toegeven dat de wereld anders in elkaar steekt dan hij steeds vanuit de oppositiebankjes mag boeren. Geert blijft liever een (grote0 oppositiepartij. Dat is namelijk veel aantrekkelijker. Je bent niet verantwoordelijk voor het oplossen van problemen en je mag je onzin straffeloos blijven debiteren.

jeroentjegouda | 08-04-09 | 12:01

welke mongeul heeft ook verzonnen dat de PvdA met albayrak op vreemdelingenzaken moet!!! Had dan liever niemand erop erop gezet.

In ieder geval stem ik de aankomende 2e Staten verkiezingen de PVV

credit | 08-04-09 | 12:00

Ogh, we hebben geld zat tijdens de crisis om meer van die tering illegalen er bij te krijgen.

Ins0mnia | 08-04-09 | 11:59

Ik blijf me verwonderen over hoe de PvdA weg blijft komen met die naam. Partij van de Arbeid. De meeste mensen die PvdA stemmen werken helemaal niet. Wat nou voor de arbeiders? Hoezo Sociaal-Democratisch?

Sociaal zijn ze niet. Van elke arbeider die een beetje zijn nek uit steekt wordt 40% tot 50% van zijn salaris geroofd. Het geld wordt gegeven aan mensen die minder hard werken. Asociaal noem ik dat.
En het remt vooruitgang. Waarom zou je hard werken en innoveren als je ook je hand op kunt houden?

Democratisch? Alles wordt in achterkamertjes beklonken. De PvdA zit vuistdiep in kranten, televisie, bestuursorganen, onderwijs, vakbonden, subsidieclubjes, zorg- en socio groepjes en verenigingen. Echte invloed heeft de arbeider niet. De PvdA bestaat uit opportunistische regenten die het geld onderling verdelen.

Tijd voor een shake-up dus. Verander intussen die naam eens snel dan:
Partij van de Ambtenaren
Partij van de Uitkeringstrekkers
Partij van de Subsidiesponsen
Partij van de Allochtonen
Partij van de Draaikonten
Partij van de Middelmatigheid
Partij van de Asociale Anti-democraten

mail cheauvinist pic | 08-04-09 | 11:57

Is dat geen racisme: over speerpunten spreken & een illegaal met een enkele reis Ouagadougou op zak vrij gemakkelijk zijn terugkeer naar donker Afrika....

Als dat zo doorgaat wordt het kippiekak voor PVV

wiip | 08-04-09 | 11:46

@ patat - generatie | 08-04-09 | 11:35

Ik ken ze momenteel uit alle politieke partijen, rangen en standen die op de PVV gaan stemmen dus dat gaat wel goedkomen.
Zelfs mensen die de laatste keer op groen-links hebben gestemd zijn om.

The_Challenger | 08-04-09 | 11:42

PvdA campagne 2018: "260.000 gezichten".
PvdA campagne 2028: "26 miljoen gezichten".
PvdA campagne 2038: geen. De Volksrepubliek Hollandistan kent geen democratie.

Merlot | 08-04-09 | 11:40

Goh, wat raar dat zelfs mensen die voorheen niet moesten denken aan een stem op Geert het nu overwegen of zelfs zeker weten te doen. Je moet knap autistisch zijn om de reden daarachter niet te vatten.

patat - generatie | 08-04-09 | 11:35

Nederlandse regenten logica: Maak regelgeving die nauwelijks te handhaven is, Leg de uitvoering bij incompetente en onwillige ambtenaren, subsidieer maatschappelijke organisaties die uitvoering aanvechten, laat mensen jaren lang bungelen in onzekerheid, doe dan een ondoorzichtig generaalpardon en begin weer vrolijk van voor af aan met nieuwe regelgeving die evenmin te handhaven is door diezelfde uitvoeringsorganen......

Fimbulvetr | 08-04-09 | 11:35

Dat wordt weer lachen om al die huilie huilie fantasie verhalen. Intussen zijn teruggestuurde AMA's wiens ouders waren kapotgeschoten -en waar een weeshuis voor is ingericht in Afrika- op het vliegveld opgehaald ------ door hun ouders. Gek he? Ondertussen staat er in Afrika een leegstaand weeshuis met personeel wat niets te doen heeft. Kost een paar miljoen. swah.
Enzovoort enzovoort. We zullen het nooit leren. 2011 de PVV als grootste partij. Kan dit kabinet niet vallen, dan kunnen we eerder naar de stembus. In 2011 zullen de puinhopen van links zo groot zijn dat het weer een decennium duurt voordat alles op orde is.

koffieboer | 08-04-09 | 11:35

Dat was al duidelijk toen ger generaal pardon er kwam, Verdonk had gelijk.....

Darth Vader | 08-04-09 | 11:34

ja want we hebben echt een groot tekort aan negers hier in Nederland. :/

dikkegek | 08-04-09 | 11:30

Tja, het blijft klote dat Nederland/Europa al die mensenrechten verdragen heeft getekend.... stomme mensenrechten ook.

Ligt niet aan de huidige regering hoor, die hebben maar weinig keus en mogelijkheden om het uit te voeren zoals de Nederlander op GS het wil.
Het mag gewoon niet.
Zoals hier vaak wordt gezegd, regels zijn regels.

Hangbar | 08-04-09 | 11:25

Albayrak is een mol.

doskabouter | 08-04-09 | 11:12
@ mensen die een bestuurlijke functie bekleden, maar twee paspoorten erop nahouden? Een paspoort van een land waarvan iedereen weet dat ze met lange armen werken? Inleveren zou heel veel achterdocht wegnemen. Je paspoort inleveren is nog niet afstand doen van je identiteit, dat is gelul.

Als je ervoor kiest ambtenaar te zijn, doe je dat als 100% Nederlander, ongeacht je land van herkomst. Ik kan niet begrijpen waarom het zo bezwaarlijk is om zoiets kleins op te offeren voor iets dat veel zorgen kan wegnemen bij een bevolking.

Biep | 08-04-09 | 11:22

@Dr. Pown3rt | 08-04-09 | 10:16

Interessante link! Ben het even aan het doorlezen nu :) thx:)

Ok_Insanity | 08-04-09 | 11:21

Links Nederland:
Hoe meer zie(lig)en, hoe meer stemvee, hoe meer vreugd!

Ahasveros | 08-04-09 | 11:19

@ grote grutjes | 08-04-09 | 11:07

Ach, we hebben weer een pothead die nooooit een drankje drinkt en daarom denkt 'weed good, alcohol bad'?

Nlz® | 08-04-09 | 11:18

pardon?

watsinneneem | 08-04-09 | 11:17

Nederland wordt langzaam maar zekere financieel leeggezogen door allochtone gelukszoekers die willens en wetens zoveel mogelijk geld uit de nederlandse staatruif proberen te krijgen, en dat lukt ze ook nog door al die linkse allochtoonknuffelaars die de belastingscenten maar al te graag de kant van de hand op houdende allochtoon schuiven.
.
Zolang de geldstroom richting deze klaplopende uitzuigers gaat blijven ze PvdA en consorten stemmen... maar het probleem is: illegalen MOGEN niet stemmen. Dus zorg je er voor dat ze dat wel kunnen...
.
Maak een illegaal legaal, geef hem alles wat zn hartje begeert en je bent verzekerd van zijn linkse stem.
.
.
WALGELIJK!

Salsadippert | 08-04-09 | 11:17

@ grote grutjes | 08-04-09 | 11:07

Ik betwijfel of er een politieke partij bestaat met een progamma waar je het honderd procent eens kan zijn. Dat is een utopie.
Er is jammergenoeg maar één partijprogamma beschikbaar waarin veel waarde wordt gehecht aan het belang van Westerse verworvenheden zoals vrijheid van meningsuiting. Dat er in dit land op het moment getwijfeld word aan het belang van deze verworvenheid, niet alleen in Nederland maar wereldwijd, is ronduit schokkend. Daarbij komt dat men het in zijn botte hersens heeft gehaald te knabbelen aan het seculiere karakter van onze maatschappij en de godsdienst waanzinnigen veel te veel macht geven.... uit angst.

Zolang er niemand anders opstaat en een serieus alternatief biedt voor Geert Wilders, zal het Geert Wilders / PVV zijn waar ik voor ga stemmen. Maar verkiezingstijd is nog best ver weg. Gewoon afwachten en ogen en oren open houden.

Biep | 08-04-09 | 11:16

"een chinees kind alleen terugsturen terwijl de moeder verdwenen is vind ik bijvoorbeeld absoluut niet kunnen"

Een Chinees kind kan toch ook in China opgroeien ?

Paul Volkert | 08-04-09 | 11:16

-weggejorist-

Klintonn | 08-04-09 | 11:13

Tweede Generaal Pardon?

Gelukkig is er maar één Kolonel Klootoog!

kolonel klootoog | 08-04-09 | 11:13

Ik snap niet wat er zo moeilijk aan uitzetten is, bus voorrijden, inladen, in het vliegtuig, landen , uitladen en terug naar huis. Een kind kan de was doen!

gerda456 | 08-04-09 | 11:13

Ik zeg: iedere asielzoeker gelijk chippen, zodat we weten waar ze uithangen. Strengere controles in de wijken waar vermoedelijk veel illegalen wonen.
Niet omdat ik tegen asielzoekers ben, ze mogen het natuurlijk altijd proberen en er zullen gevallen bij zijn die ook daadwerkelijk recht hebben op asiel. Maar een groot deel van deze mensen "verdwijnen" binnen Nederland en dat zit me niet zo lekker.

Broccemaeker | 08-04-09 | 11:13

@chiant
Zeg je nu dat links onterecht een claim op (morele) wijsheid doet en dat rechts weldenkend is?(en zich toch monddood heeft laten maken)
Ik denk namelijk dat je hele domme linksmensen hebt maar je hebt net zo goed domme rechtsmensen.
By the way halsema trok het ook niet dat wilders werd aangeklaagt. Ik ben ook van mening dat wilders recht heeft op zijn mening. En dat voor het argument van rechts wel degelijk wat te zeggen is. Mijn vraag van wie het land is was ook om aan te geven hoe weinig mensen een andere mening respecteren (beide 'kanten' that is) en hoe graag geclaimd wordt dat de andere groep het land kapot maakt. Ik zie dat over veel onderwerpen grote meningsverschillen bestaan maar ik geloof niet dat welke partij dan ook eigengewin danwel nederland kapoet als doel heeft.

two ball cane | 08-04-09 | 11:13

Albayrak is een mol.

doskabouter | 08-04-09 | 11:12

Colle Tout | 08-04-09 | 11:05
ja en logisch ook. Mensen met een baan en een vaste verblijfplaats zijn tenminste op te sporen en aan te pakken.

Jan Passant | 08-04-09 | 11:08

Wat een besluitloze linkse incompetente linkse bende!

utjungske | 08-04-09 | 11:07

Inderdaad biep het gaat om het partij programma en niet om de kleur.
Met het partijprogramma van de PVV ben ik het ook niet helemaal mee eens.
In grote lijnen wel, alleen ze moeten het gedoogbeleid (teelt etc.)veranderen in legalisering of anders de alcohol verbieden.
Alcohol maakt jaarlijks veel meer slachtoffers dan wiet of hasj.

grote grutjes | 08-04-09 | 11:07

Volgens mij is het PVDA een dependance van het ANC.....

MichieldeMuiter | 08-04-09 | 11:06

die waarschijnlijk nog steeds een maandelijkse oprotpremie krijgt en gratis mag reizen naar Nederland. Om het een beetje goed te maken.
Jan Passant | 08-04-09 | 10:45

"Gumus de kleermakert", Was nu precies iemand die wel zijn 'eigen' broek ophield.
(en die sturen we terug!, gillen!)

Colle Tout | 08-04-09 | 11:05

Geert, je hoeft je geen zorgen meer te maken met welke partij je een coalitie moet vormen.
Als die linksdragers nog even zo doorgaan krijgt de PVV meer dan 75 zetels!

P.L. Ompzak | 08-04-09 | 11:04

Dom, bekrompen en rechts... kom er maar in! :-)

GuinnessIsLekker | 08-04-09 | 10:08
@ Als dit jouw enige bijdrage is, deze comment, hebben we het dan niet over een gevalletje :

"De pot verwijt de ketel"

Bovendien (ik ben een roepende in de woestijn) is de definitie van links, danwel rechts totaal veranderd van karakter. Hou op met die hokjesmentaliteit en spreek voor jezelf !
ps: Guiness is verschrikkelijk smerig.

Biep | 08-04-09 | 11:01

Ja, laat dit soort zaken maar aan Albayrak over! Die regelt het wel! Stomme allochtoon!

Doc Damage | 08-04-09 | 10:59

Van wie is ons land eigenlijk? En is de enige onvoorwaardelijke manier om lid te worden een goede afkomst? Ik denk dat rechts zich eens zou moeten beseffen dat linkse mensen net zo veel recht over 'hun' land te beslissen als rechtse mensen.
two ball cane | 08-04-09 | 10:21

Jij begrijpt het niet helemaal.
Het gaat helemaal niet over ‘het recht om te beslissen over hun/ons/jullie land’.
Het gaat om het recht te beslissen over het eigen zuur verdiende geld.
De kosten van de immigratie van de afgelopen 40 jaar wordt namelijk eenzijdig op het bordje van de autochtone bevolking geschoven.
Immigranten zijn welkom op voorwaarde dat ze niet op de zak van de autochtone inwoner leven.

Colle Tout | 08-04-09 | 10:59

Door de linkse lutsers en dat laffe gezeik van Bakellende is dit land al naar klote en wordt het alleen maar erger. Ik weet het nu echt 100% zeker: ik ga Wilders stemmen.

Pikkestrijder | 08-04-09 | 10:59

@widtvoet ® | 08-04-09 | 10:19
Pechtold is een lul de behanger. Hij is voorstander van kraken, en voorstander van een generaal pardon. Zijn partij heeft het kabinet laten knallen, waardoor we nu zitten met dat zooitje minkukels van Grijs I, en de enige reden waarom hij nog in de TK zit, is door Turkse stemmanipulatie.

Zeddegeizot | 08-04-09 | 10:58

if you dont pay taxes you are not allowed to vote, zou een mooie PVV leus zijn

Patrick Zweedsey | 08-04-09 | 10:57

Nóg een Generaal P.? Ik vind één wel genoeg.

Generaal P. | 08-04-09 | 10:57

En niet te vergeten levert het ze weer nieuw electoraat op, bij de inburgeringscursus wordt ze geleerd dat ze vooral PvdA meoeten stemmen.

Natte Scheet | 08-04-09 | 10:56

De oplossing is simpel. Het zijn voor 98% ECONOMISCHE asielzoekers dus iedereen die hier komt moet z'n eigen broek ophouden. ZELF integreren, ZELF een huis huren, WERKEN, GELD VERDIENEN. Net als in de VS, waar de integratie al sinds 1910 een groot succes is. Van die 26000 'zielepieten' pardonners heeft nog steeds 85% een uitkering, terwijl de integratie alleen al minstens 25000 per persoon kost. WEG MET DEZE SUBSIDIEMAATSCHAPPIJ!

jospeh6085 | 08-04-09 | 10:56

Pijnlijk, maar het verbaast mij al lang niet meer. Ik kijk zo uit naar het moment dat er een heel grote bezem door dit land wordt gehaald.

jimbrowski | 08-04-09 | 10:55

Dat zou mij gewoon echt heel veel pijn doen, helpt dat de discussie een beetje? Want ik zit een beetje door m'n opties heen: Ik was tegen de eerste en heb dat niet onder stoelen of banken gestoken, ik wil niet op een niet democratische partij stemmen (een niet nader te benoemen partij met maar een lid), mijn eigen partij doet er te weinig aan en emigreren is ook weer zoiets. Wat nu?

alpha_mannetje | 08-04-09 | 10:54

De pvda blijft ons land tot de laatste snik verkrachten.

baronbreekijzer | 08-04-09 | 10:51

Ach, wat maken wij ons druk:-), er is een vorm van nuance, een chinees kind alleen terugsturen terwijl de moeder verdwenen is vind ik bijvoorbeeld absoluut niet kunnen.
Anderzijds wat ik dan niet begrijp is dat het gros van de somalische -ex milities of ander tuig/oorlogsmisdadigers hier wel gewoon vrijelijk kunnen rondlopen.

Stevie_Ray_Vaughn | 08-04-09 | 10:50

@ Je Verzint Het Niet | 08-04-09 | 10:39

Mee eensch en deze mensen hebben als illegaal recht op een uitkering en op onderdak. Ongehoord natuurlijk. Volgens Wim Van der Camp van het CDA moeten het er in Nederland alleen al zeker 300.000 zijn. Zeg maar een stad zo groot als Utrecht.

"Waar ik wél nader op in wil gaan, is een terloopse opmerking van Van de Camp dat hij het aantal illegalen in Nederland op 300.000 schatte. "
www.elsevier.nl/web/10112582/Oh-oh-Den...

frenkie4alllll | 08-04-09 | 10:50

epic fail

OpenDeur | 08-04-09 | 10:47

Zucht........... Links.................

Lumix82 | 08-04-09 | 10:47

Stockton, je wil het blijkbaar niet van Bos Hout (10:21) aannemen, dus dan maar een poll speciaal voor jou:
[ ] - 1 quota, 2 quota's
[ ] - 1 quotum, 2 quota

uninvited guest | 08-04-09 | 10:46

.. ik geloof er geen bal van dat er daadwerkelijk nog een illegaal is buitengezet na gumus de kleermakert, die waarschijnlijk nog steeds een maandelijkse oprotpremie krijgt en gratis mag reizen naar Nederland. Om het een beetje goed te maken.

Jan Passant | 08-04-09 | 10:45

Gaan we weer.. kan zo langzaamerhand geen enkele reden meer bedenken waarom ik niet op Wilders zou gaan stemmen. Maarja kon ook niet anders dat er problemen zouden komen. Een buitenlander verantwoordelijk geven over de immigratie is in mijn ogen hetzelfde als een drankverslaafde in de Gall & Gall laten werken.

jeff10757874 | 08-04-09 | 10:45

In België is jaren eerder exact hetzelfde gebeurd. Intussen klimmen de nieuwe asielzoekers daar op bouwkranen of gaan in hongerstaking om de politiek opnieuw onder druk te zetten. En daardoor komt er daar een volgend generaal pardon aan (en ja, die mensen kunnen vervolgens vrij eenvoudig hun familie laten overkomen en eventueel verhuizen naar een ander Europees land zoals Nederland). De partijen die zich 'rechts' noemen zijn dat al lang niet meer en werken volop mee aan het binnenhalen van asielzoekers. Misschien komt dat door een soort gevoel van "Cant we all just get along" of omdat ze juist een soort multiculturele maatschappij wilen om ons in een EU te krijgen en houden. Dit gaat op een bepaald ogenblik compleet ontploffen. Voorlopig hebben we het allemaal nog vrij goed en zijn we nog niet bereid om er wat aan te doen. Maar als de kredietcrisis inderdaad net zo erg wordt als de depressie in de jaren 30 dan kan het nog wel behoorlijk eng gaan worden hier.

RL | 08-04-09 | 10:42

Let maar op, binnenkort gaat de overheid met de term "Zelfstandig vertrek zonder toezicht" dit probleem helemaal weg-rapporteren!

WC Papier | 08-04-09 | 10:41

Het grootste geheim van de Europese landen : Het aantal illegalen

Je Verzint Het Niet | 08-04-09 | 10:39

@mr_atheist | 08-04-09 | 10:23
We mogen gezond verstand nooit met 'populisme' verwarren, en het vocabulair van de politiek-correcten overnemen. Het feit dat 'populisten' hun mening buiten de correcte kaders plaatsen maakt hun mening niet extreem, zeker als je de ravage van de correcten om je heen bekijkt.

Zware Guy | 08-04-09 | 10:39

@ Chiant | 08-04-09 | 10:35

En als we nou 'links' in het oosten plaatsen en 'rechts' in het westen? Dan komen de gelukszoekers in wat op de kaart links is aan, in het rechtse deel dus, en kan er weer een zooitje asskicks gegeven worden met die mooie gele klomp.

Nlz® | 08-04-09 | 10:38

@60CX @10:22
Een diagonaal werkt echter ook polderen in de hand.
Maar we zullen inderdaad wel wat grootscheepse verhuisacties moeten ontplooien. Zo zullen bijvoorbeeld Borssele en Petten naar de andere kant moeten. Maar ook Wageningen, Nijmegen en Arnhem zullen in zijn geheel moeten worden opgepakt. En wat te doen met Almere? Lastige vraagstukken...

Chiant | 08-04-09 | 10:35

Die asielzoekers lachen ons recht in onze gezicht uit man. Lekker een beetje Xboxen met de matties in het AZC, af en toe naar de hoeren en om de zoveel tijd een onzinverhaal uit de afrikaanse mouw schudden zodat de instanties weer een jaar zoet zijn met het natrekken van je sprookjes.

schertsfiguur | 08-04-09 | 10:35

Goed gekozen letter, die V. staat voor Verdachte gok ik? :)

Nlz® | 08-04-09 | 10:34

Dus, na beoordeling, afwijzing mogen ze nogmaals asiel aanvragen? Ik wil ook zulke rechten!
-Belasting: Na onderzoek moet U deze boete betalen.. Ja, maar ik dien nu weer een opgave in..
-Politie: Wij hebben geconstanteerd dat u fout parkeert, u krijgt een boete.. Ja, maar ik ga dan ff opnieuw parkeren.. betaald u het parkeergeld even?
-Gemeente: U heeft uw huis verbouwd zonder vergunning, dus boete.. Ja, maar die vergunning ga ik nu aanvragen..

En ook.. dat hele beoordelingapparaat kan dus ook wel weg.

Alquest | 08-04-09 | 10:32

Het boek "De immigratieramp van Nederland " van Sietse Fritsma is een aanrader om meer informatie te vergaren omtrent het immigratie vraagstuk.
www.bol.com/nl/p/boeken/de-immigratier...

Hieronder wat praktijk voorbeelden uit zijn boek:

Praktijkvoorbeeld 1
V. is uit Marokko afkomstig en woont sinds 1977 in Nederland. Vanaf dat moment heeft hij over laten komen:
Partner 1 in 1977
Partner 2 in 1981
Partner 3 in 1984
Partner 4 in 1987
Partner 5 in 1991
Partner 6 in 1994
Partner 7 in 1999
Partner 8 in 2002
Partner 9 in 2006
Veel van deze partners waren in Marokko met anderen getrouwd, en hebben de uit die andere huwelijken geboren kinderen meegenomen naar Nederland. V. was kennelijk snel verveeld met de aanwezigheid van zijn partners en verbrak de ‘relaties’met hen dus vrij snel. De meeste vrouwen die hij over liet komen bleven echter niet lang alleen, want haalden op hun beurt, na het verkrijgen van onafhankelijk verblijfsrecht, ook partners uit Marokko.

Praktijkvoorbeeld 2
V., geboren op 15-10-1956 is in Marokko gehuwd en uit dit huwelijk worden vier kinderen geboren. Het huwelijk wordt beëindigd, omdat V. naar Nederland vertrekt. Hij krijgt hier verblijfsrecht omdat hij stelt een relatie te zijn aangegaan met een Marokkaanse vrouw die in Nederland woont. Die relatie is echter niet van lange duur; wanneer V. in het bezit is van een onnafhankelijke verblijfsvergunning, wordt zijn nieuwe relatie beeindigd. Op 3 februari 2004 verzoekt hij vervolgens om overkomst van zijn ex-vrouw, omdat zijn relatie met haar weer zou zijn opgeleefd. De gevraagde verblijfsvergunning wordt afgegeven en zijn eerste vrouw plus de minderjarige kinderen reizen naar Nederland om zich hier bij V. te vestigen.

Praktijkvoorbeeld 3
V., van Marokkaanse nationaliteit, heeft op 20-06-02 om overkomst verzocht van zijn echtgenote en kind. Deze aanvraag is ingewilligd. Op 20-11-03 verklaart de echtgenote bij de politie dat ze haar echtgenoot vanwege grote problemen wil verlaten. Hierbij vraagt ze hulp van de politie om haar spullen bij hem op te halen, omdat de echtgenoot een drugshandelaar is en in het bezit is van een wapen. Dit is gebeurd, en de echtgenote verblijft hierna bij haar zus in Rotterdam. V. eist dat zijn zoon bij hem blijft. Aan deze eis wordt echter niet tegemoet gekomen, omdat de moeder hier geen toestemming voor geeft. Op 12 augustus 2004 dient V. een verzoek in om overkomst van zijn nieuwe echtgenote. Op dat moment is hij volgens Nederlands recht echter nog steeds gehuwd met zijn eerste vrouw. Vanwege deze polygamie is het naturalisatieverzoek van V. overigens afgewezen.

Praktijkvoorbeeld 4
V. is naar Nederland gekomen om zich bij haar partner te vestigen. Na drie jaar en een paar dagen is de gestelde relatie voorbij en gaat ze naar de gemeente om een onafhankelijke verblijfsvergunning aan te vragen, waar ze dan ook recht op heeft. Dit is niet de enige aanvraag die ze doet, want ze vult ook meteen papieren in om een Turkse man naar Nederland over te laten komen, wat met haar nieuwe verblijfrecht ook kan. Op dezelfde dag vult ook de man met wie ze drie jaar een ‘relatie’ heeft gehad een setje papieren in; hij laat een nieuwe partner uit Turkije over komen.

Praktijkvoorbeeld 5
V. is in 1994 naar Nederland gekomen en heeft een aantal kansloze verblijfsaanvragen ingediend. Op enig moment is hij uitgezet naar Turkije, hetgeen hem er echter niet van weerhield om weer terug te keren naar Nederland. Hij meldde zich recentelijk bij de gemeente met zijn nieuwe vrouw, een Turkse met een Duits paspoort. Deze vrouw heeft hier EU-verblijfsrecht en die status geldt nu dus ook voor V. Hij hoefde daarvoor niet aan alle gangbare verblijfsvoorwaarden te voldoen, zoals aan de vrij strevige inkomenseis, de eis om een MVV te hebben, de eis om met de partner samen te wonen, de eis om een inburgeringstoets te doen etc.

Meer: www.pvv.nl/index.php?option=com_conten...

frenkie4alllll | 08-04-09 | 10:30

@two ball cane @10:21
Linkse mensen menen echter een patent op het morele gelijk te hebben en wensen geen tegenspraak van rechtse mensen. In de afgelopen 40 jaar zijn de dramsocialisten er al aardig in geslaagd om het logisch en weldenkend deel van Nederland categorisch de mond te snoeren. Pim Fortuyn heeft daar een kentering in weten te brengen (en Pim was rechts noch links). De laatste krampachtige pogingen tot het verkrijgen op het patent op de vrije meningsuiting door de socialisten en moralisten bestaan bijvoorbeeld op het voor de rechtert dagen van Wilders. Maar ik ben er inmiddels van overtuigd dat het nu afgelopen is en dat er een mooier Nederland voor ons in het verschiet ligt. Helaas zal dat langzaam gaan en zullen hardleerse pedante socialisten nog lang hun maatschappij- en staatsgevaarlijke stuiptrekkingen blijven vertonen.

Overigens vind ik de discussie over wat nu rechts of links is nogal onzinnig, maar goed, we weten wel allemaal wat ermee bedoeld wordt.

Ik denk dus dat links zich eens zou moeten beseffen dat rechtse mensen net zo veel recht over 'hun' land te beslissen als linkse mensen.

Chiant | 08-04-09 | 10:30

@ mick jagger | 08-04-09 | 10:29

Nou, zeg maar gewoon molenpeerd hoor ;)

Nlz® | 08-04-09 | 10:30

Alles dat links doet, levert stemmen op voor Geert, dus ga vooral je gang.

Fuckitol | 08-04-09 | 10:30

@ Fragony | 08-04-09 | 10:28

Mijn katten houden helemaal niet van spek. En als ze er al aan likken worden ze zo druk van die suikertjes.

Nlz® | 08-04-09 | 10:29

er zijn nog 4,5 miljard wachtenden in kommervolle omstandigheden, vervult den xristelijk socialistische plicht laten wij den armoede delen, door hen hier na toe te halen.

william7055 | 08-04-09 | 10:29

Die Albayrak is een Paard van Troje. ( een merrie dan..)

mick jagger | 08-04-09 | 10:29

iets met kat en spek

Fragony | 08-04-09 | 10:28

Uit betrouwbare bron hoor ik wel eens wat. Dit is wat ik ervan begrijp: Een groot gedeelte van de gepardonneerde menschen heeft criminele antecedenten. Daarnaast hebben ze geen van allen een cent te makken, noch een opleiding genoten en duiken allen direkt in een uitkering om daar nooit meer uit te komen. Verder zijn ze (al dan niet door hun nederlandse advocaten) al jaren in dit land omdat ze leugen op leugen hebben gestapeld en dus eigenlijk geen echte vluchteling zijn.
De goede daargelaten natuurlijk..

wilmeister | 08-04-09 | 10:27

Zit Generaal Pardon zelf ook op haifs?

Bos Hout | 08-04-09 | 10:27

@GuinnessIsLekker | 08-04-09 | 10:08
Fijn dat je plaats maakt, het wordt inderdaad tijd dat de corrupte politiek-correcten met hun neo-Marxistische dogma's (o.a. multiculti) van het politieke toneel verdwijnen. Zoals Leon de Winter in een discussie aangaf:
"The youthful and painful awareness that the world was ugly became a tool in the hands of neo-Marxists and recliner-revolutionaries. In my home country, something very peculiar happened in the Sixties: a kind of 'contract social' emerged. The public arena was left to the rhetoric of the Left, and at the same time the majority of the population was allowed to continue to keep its traditional lifestyle. Basically, the media were handed over to all kinds of progressives with their own agendas, and the majority got used to its own silence."
http://www.frontpagemag.com/Articles/Read.aspx?GUID=A4B9F866-8ACE-45F2-B570-6336FDEB34FD

Zware Guy | 08-04-09 | 10:26

De hoogste tijd om die generaal Pardon zelf eens uit te zetten.

Rideo Ergo Sum | 08-04-09 | 10:25

Ik voel een rechtse wind aan komen waaien, waarschijnlijk te laat.

wallie100 | 08-04-09 | 10:24

Ik schat 2 tot 3 zetels extra voor Geert.

Karel Kruizenruiker | 08-04-09 | 10:24

Nee en zich dan verwonderen over het feit dat mensen populistische meningen gaan krijgen. HALLO; Het is al druk genoeg in Nederland! Laten we eerst de kansarme padjakkers die we nu al hebben opvoeden. Als je zo'n medelijden met oorlogsvoerende hongernegers hebt moet je voor UNHCR of Artsen zonder Grenzen in Afrika gaan werken, maar NIET bij de vreemdelingendienst!

mr_atheist | 08-04-09 | 10:23

@ two ball cane | 08-04-09 | 10:21

Het land is van het Nederlandse Volk, alsmede het geld dat zij in dit land aan belasting betalen. En dan komt er een niet-Nederlander hier heen en krijgt hij de rest van zijn leven geld, zonder er ook maar IETS voor te hoeven doen... Dat is wel wat krom he?

Nlz® | 08-04-09 | 10:23

Is het niet de taak van onze politici om in het belang van Nederland te denken? We kunnen niet iedereen redden en helpen. Ze hebben teveel naar unicef filmpjes gekeken waarin zielige afrikaantjes met vliegen op de bek de camera in kijken. Die spearchuckers zetten hier alleen maar de boel op stelten. Weg met die gasten.

schertsfiguur | 08-04-09 | 10:23

Chiant | 08-04-09 | 10:16

Mag het dan een diagonaal zijn, een beetje kust vind ik wel prettig.

60CX | 08-04-09 | 10:22

Slechts 10.000 ongewenste vreemdelingen?
*schat totaal op ongeveer 1.000.000

kapotte_stofzuiger | 08-04-09 | 10:22

Ik blijf het zeggen: Vang die mensen op in de regio! Dat kan best. Vang bijv. Afghanen op in camp Holland. Daar kunnen ze bovendien nog van nut zijn.

azijnseikerT | 08-04-09 | 10:21

Stockton, quota is het meervoud van quotum. Niet erg als je geen Latijn hebt gehad, maar doe gewoon je moeilijke woorden even dubbelchecken.

Bos Hout | 08-04-09 | 10:21

Wat een smerig spelletje zeg..

Madrox | 08-04-09 | 10:21

Van wie is ons land eigenlijk? En is de enige onvoorwaardelijke manier om lid te worden een goede afkomst? Ik denk dat rechts zich eens zou moeten beseffen dat linkse mensen net zo veel recht over 'hun' land te beslissen als rechtse mensen.

two ball cane | 08-04-09 | 10:21

Kan die Albayrak niet uitgezet worden?

Niels-je | 08-04-09 | 10:20

doe maar gewoon... nederland is toch al niet meer te redden...al wil naïef links dit niet zien, aangezien deze mensen, de asielzoekers, de enige zijn die op deze partijen stemmen...
Succes nederland.. ik ben weg als het 2e generaal pardon er komt....

Jordi5966 | 08-04-09 | 10:20

Pardon?

Deepeasy | 08-04-09 | 10:19

Misschien moet Alexandertje Pechtold maar vast wat gaan babbelen met een stel van die asielzoekers over het in elkaar draaien van een beetje geloofwaardig huilie-huilieverhaal. Hij zal her een nodig hebben binnenkort.

www.telegraaf.nl/binnenland/3661738/__...

widtvoet ® | 08-04-09 | 10:19

italian bastard | 08-04-09 | 10:13
En toch blijven ze het proberen.. Waar gaat het mis?

Ik blijf het verbazingwekkend en bijna fascinerend vinden hoe de Nederlandse politiek zichzelf in de nesten kan werken:
Iemand komt niet in aanmerking, kan in beroep, komt weer niet in aanmerking, kan op een ander punt in beroep, krijgt nu toch echt een ticket omdat hij niet in aanmerking komt voor asiel, maar kan nóg een keer in beroep tegen de beslissing, is uiteindelijk dan toch écht uitgeprocedeerd, is ondertussen 5 jaar verder, eigenlijk toch ook wel zielig om hem terug te sturen, laten we hem maar houden dan. Oh ja, en een bak geld meegeven voor alle ellende.

Heau even | 08-04-09 | 10:19

@ Paul Volkert | 08-04-09 | 10:15

Nee, we laten ze eerst een jaar of vier uit de staatsruif vreten in een AZC in Tjietjerkstradiel. Anders komt er straks nog geld beschikbaar voor nuttige dingen waar het Needlansche Volck iets aan heeft, moet je toch niet aan denken?

Nlz® | 08-04-09 | 10:17

En wij gaan lekker werken tot onze 67 ste, zodat de niet geschoolde asielzoeker lekker kan bankzitten. Ik heb niets tegen een buitenlander, maar wel tegen een buitenlander die alleen maar doet profiteren, daar heb ik zelfs een gruwelijke hekel aan. Kortom, je wilt 10.000 man uitzetten? Draai de rollen eens om, standaard afwijzing en dan moet de asielzoeker maar bewijzen dat hij het verdient om in dit mooie Nederland toe te treden.

Vloberto | 08-04-09 | 10:17

@Volkert:
Helaas hebben we onze grens europees verkwanselt. Ik zie de laatste tijd weinig grensbewaking.

herb1979 | 08-04-09 | 10:17

Fritsma, kom er maar in!

Dommelsch | 08-04-09 | 10:16

Ik heb het hier in deze panelen al eens vaker geopperd, maar ik blijf bij mijn voorstel om Nederland dan ook maar fysiek in links en rechts te verdelen. Met een hele grote hoge muur ertussen. Mogen ze ter linker zijde hun hobby's naar harte lust uitvoeren en genieten van de resultaten. Maar dan ook zelf betalen. Dan belooft de rechterzijde ook geen enkel beroep te doen op de mensen die links van de muur wonen.
Verhuizen van de ene kant naar de andere mag op voorwaarde van totale en onvoorwaardelijke assimilatie.

Chiant | 08-04-09 | 10:16

De zich herhalende discussie rondom een generaal-pardon kost handen vol geld en is nutteloos aangezien de uitkomst toch al vast staat. Het is dan ook beter om de hele wereld een paspoort en een uitkering te geven. Want waarom zouden wij alle rijkdom hebben?

grote regelneger | 08-04-09 | 10:16

Ach, het maakt nu toch geen flikker meer uit...

loerelau | 08-04-09 | 10:16

Links blijft ,met zijn naïveteit , het land verder kapot maken.
.
Maar evenzeer is het CDA veel te verwijten; deze zijn akkoord gegaan met het generaal pardon , terwijl ze wisten dat het niet zou werken.

kuifje. | 08-04-09 | 10:16

De oplossing is simpel. Ongewenste vreemdelingen het land niet in laten maar gelijk terugsturen bij de grens.

Paul Volkert | 08-04-09 | 10:15

Ze maakt onderdeel uit van dit kabinet dus dat ze er een zooitje van maakt is evident maar dat er een neiuw pardon komt, is voorlopig pure stemmingmakerij aangezien er zo ver nu bekend helemaal geen plannen toe zijn... En voor dat ze, na het lezen van deze draad, op ideeen is gebracht: "NIET DOEN!"...

Capt. Iglo | 08-04-09 | 10:15

de puinhopen van grijs

Seletitic | 08-04-09 | 10:14

gelukkig kost dit ons alleen maar wat extra geld

foex | 08-04-09 | 10:14

Hier in Italie komen elke dag boten vol met gelukszoekers aan. Wij hebben een regering die een keer in de week een GROTE boot terug stuurt. Geeft een duidelijk signaal af.

italian bastard | 08-04-09 | 10:13

@ Tommygunner | 08-04-09 | 10:1

Ik kan niet wachten tot de uitgeprocedeerden op Schiphol met een mooie gele klomp een flinke trap onder de aars krijgen de slurf naar het vliegtuig in.

Nlz® | 08-04-09 | 10:13

Zoals te verwachtten was en werd voorspeld door Wilders.
.
Het aantal gelukzoekers is onder Staatssecretaris Albayrak weer sterk toegenomen , omdat ze daar in Afrika precies weten dat ze weer een kans maken in Nederland.
.
In tegenstelling tot Verdonk ; onder haar bewind nam het aantal gelukzoekers sterk af.

kuifje. | 08-04-09 | 10:13

@ GuinnessIsLekker | 08-04-09 | 10:08
Iets met hekken en torens.
Dom, bekrompen en rechts genoeg?

ome louis | 08-04-09 | 10:11

Tuurlijk, zat er al aan te komen... En dan als Wilders het voor het zeggen krijgt, weer met z'n allen heel hard huilen over "extreem rechts" en "discriminatie" omdat het uitzetten dan niet meer op een mooie manier gedaan kan worden door dat lamzakkerige gedoe van links momenteel... Heb je hier niks te zoeken? Daar is de grens! Dat halfzachte zogenaamd menselijke gedreutel. Je houdt de boel alleen maar op zo...

Tommygunner | 08-04-09 | 10:11

En ja hoor, de PvdA kan ALWEER iets niet! Rutgeeeeer, ga eens een babbeltje maken met Albayrak!

Nlz® | 08-04-09 | 10:10

GuinnessIsLekker | 08-04-09 | 10:08
noem eens een punt wat hier positief aan is. Naïef links, kom er maar in.

chewhakbar | 08-04-09 | 10:10

@GuinnessIsLekker: Wou je zeggen dat jij het generaal pardon een goede zaak vindt en het prima vindt als het nog een keer moet plaatsvinden? Doe me een lol.

KapiteinClaus | 08-04-09 | 10:10

Vooral blijven hameren op een toekomstig generaal pardon, anders speelt het zgn. "aanzuigeffect" niet ten volle.

*aanzuigeffect, even aan iets anders denken doet*

Dur(al)ex | 08-04-09 | 10:10

Een goedE speerpunt?
Zo praten idd gelukszoekerTs.
Maar OT, die Albayrak heeft meerdere petten op, en die staan haar niet goed.

fuckje | 08-04-09 | 10:10

Links maakt meer kapot dan rechts kan goedmaken. Zucht.

Zeddegeizot | 08-04-09 | 10:09

Generaal pardon muts

Zachte G | 08-04-09 | 10:09

Wat een verrassing...

Klukkluk | 08-04-09 | 10:09

Dom, bekrompen en rechts... kom er maar in! :-)

GuinnessIsLekker | 08-04-09 | 10:08

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken