
Kijk nou, daar valt een opgeheven vingertje door de mand! Het leek zo leuk allemaal, Raoul Heertje ging ons laten zien dat televisie ook anders kan. Eerlijker.
Zonder truuks, zonder geacteer en mèt onthullingen over hoe de media eigenlijk werkt. Zes afleveringen lukte dat best aardig. Zo zagen we hoe sneaky Volkskrant-journalisten in elkaar zitten, hoe ze hun interviews bij elkaar verzinnen en hoe kijkcijfers eigenlijk werken. Voorgesprekken en redactievergaderingen werden gewoon uitgezonden en wekelijks presenteerde Raoul een of ander moreel dilemma dat te maken had met eerlijkheid op televisie. Maar toen kwam aflevering zeven met als gast Harry Mens. Raoul kende Harry al een beetje, ze hadden ooit eens in de kroeg gezeten ofzo. Dus dacht Heertje, eerlijk als hij is, ik gooi er 'es een spannende anekdote in. Dat ene
hoerenloop-verhaal dat Harry me toen vertelde is vrij hilarisch en altijd goed voor de kijkcijfers.
FAIL! Harry was Not Amused en er ontstond een ravage in het geweten van Raoul. Want: moet je zoiets nou uitzenden of niet? Niet natuurlijk! Tja, eerlijkheid kent zijn grenzen. Raoul wil dat we het verhaal
NU vergeten, dat niemand er meer over praat en dat het eigenlijk nooit gebeurd is. Gewoon, omdat Harry dat graag wil. Wel zo eerlijk toch? Raoul, je bent door de mand gevallen. Je conceptje is mislukt wegens niet eerlijk genoeg. Wordt ongetwijfeld vervolgd, als Raoul het wil. Heerlijk Eerlijk nietwaar?
Reaguursels
InloggenVind het maar een eng zedenpredikertje. Dat betweterige toontje van 'em, dat geschurk met die wannabe-cabaretiers zoals die hazeliphond. Een man die weet dat ie allerminst grappig is, maar dat nooit zal toegeven. Een jeukerig sujet, alsjeblieft gauw van de buis!
het blijft verbazingwekkend hoe echte mensen gewoon altijd acceptabel blijven in de media. Heertje maakt van Prems echtheid iets onechts. Dat maakt Heertje onecht. Prem is leuker dan Raoul. En ik hoop dat links eindelijk eens op de hei gaat zitten voor een contemplatie. Want dit gaat niet goed. Dat boze vingertje. Boeh! Links (en dan niet Groenlinks, want milieu snapt elke dodo), heeft behoefte aan een nieuw idee dan wel basis. Zolang ze dat niet hebben stem ik liberaal.
ok ok. hij deed zijn best. Hij probeerde iets wat Geenstijl eigenlijk ook wil. Maar zijn vooringenomenheid is irritant. Zo van: 'ik ben objectief dus links' Ja me reet. Daar zit geen correlatie. Dat ie links is kan. Ben ik ook een beetje. Kan de beste overkomen. Maar hij vergeet het vaak. Dat objectiviteit en links geen synoniemen zijn.
Wie houdt er niet van Prem trouwens. Hij is kewl. Want wel echt. Ach jullie eentweetje met de Televaag is ook wel duidelijk. En ook niet erg. Blijf echt. Anders ben ik weg.
Heertje is een Freek de Jonge zonder bril. Ik heb ff wat afleveringen gekeken maar dat was niet tot mijn genoegen. Ik wordt zo langzamerhand simpel van dat Calvinistische vingertje. Dat van: "ik weet het beter en de rest moet luisteren". Als het niet zo erg verweven was in onze maatschappij en politiek had ik erom kunnen lachen. Nu maakt het me verdrietig. Kom maar op met dat roze wagentje van jullie! Ik zie graag een interview met Heertje en Rutger. Ik krijg de creeps van die vent.
Als die Raoul echt een heertje was, dan had hij het erin gehouden en die dikke plof pad even te kijken gezet! Deh!
Jezus! Dus Raoul heeft het brekend nieuws er uit gehaald?!
Het zou eerder nieuws zijn als Mens een dag niet daar de hoeren zou zijn geweest, Het verhaal wil dat hij, bij het pendelen tussen zijn Lissens wijf en mocro bitch altijd even een tussenstop maakte. Slechter interview dan wat Mens zelf maakt kan het nooit geweest zijn!!
Snap 't niet. Als hij gewoon weg had gelaten wat hij niet goed vond voor het programma of de personages dat had hij het toch gewoon weg kunnen laten? Er wordt toch altijd geknipt in opnames?
Je kan ook teveel doorzemelen.
Ken het programma niet. Maar ik snap dit wel van Heertje. Niet dat ie er zoveel woorden aan vuil maakt, maar wel dat ie zich eerst laat gaan en dan denkt: spijt kan ik nog wat herstellen.
heertje is evil
Jaha lekker belangrijk.
Ik vond het echt een stom programma! Echt niks aan, wel was het grappig geweest als hij na dat verhaal had gezegd dit was het
Ik vind het programma van Harry Mens wel interessant, met uitzondering van de items van de betalende gasten.
hypocriet menneke
*fapfapfap* | 22-02-09 | 16:37
Dit soort onbeschofte harken zuigt zich vast als een parasiet, leeft in een wereld waarin het eigen ego begin- en eindpunt is. Dit soort onbeschofte harken is zo narcistisch dat er maar één methode is om ze van de buis te krijgen: keihard aanpakken, opdat ze uit un narcistische natte droom ontwaken en beseffen in een wereld te leven die eigenlijk helemaal niet van hun fratsen gediend is.
Je moet dus wél aandacht aan ze besteden, maar je moet ze geen podium willen geven waarop ze verder kunnen dromen.
Marcus Porcius Cato | 22-02-09 | 16:17
Ik weet het niet hoor....
seefoto.web-log.nl/seefoto/images/suze...
Aan dit soort lui moet je juist geen aandacht besteden, dan zie je ze ook niet weer terug.
Zeg, een beetje off topic nu, ik vind die dochter van Harry eigenlijk wel ongelovelijk lekker. Kunnen we in plaats van elke dag een bericht over Paris Hilton niet elke dag een bericht over Suze Mens doen ? Gewoon onze eigen Nederlandse socialite ? Geenstijl, kom op ! Ik wil graag een professional blond van eigen bodem !
@handige Harry> dat klopt inderdaad.
D.R.O.L | 22-02-09 | 15:20
Raoul Heertje is een te grote onbeschofte hark om in staat te zijn tot dergelijke subtiliteiten. De man wil altijd beeldvullend belangrijk zijn.
Wat blazen we dit verhaal met z'n alleen weer lekker op zeg..
viral? anyone?
Raoul Heertje die van zichzelf gaat zeggen dat hij een onbeschofte hork is, is dat niet een beetje verspilling van kostbare zendtijd, na die ontelbare keren dat hij zich als onbeschofte hork heeft gemanufesteerd? Is het niet al lang zo dat Raoul Heertje het ultieme stereotype is van de onbeschofte hork? Is het niet Raoul Heertje die op de nederlandse televisie het begrip onbeschofte hork inhoud heeft gegeven?
Of wil hij nu zijn onbeschoft horkschap een extra dimensie geven, tot hogere hoogten opstuwen en sublimeren tot een meta-onbeschoft meta-horkschap? Is het niet extreem onbeschoft om met een hoop poeha af te kondigen nu eindelijk eens echte, eerlijke, onvervalste, onversneden televisie te gaan brengen en de kijker hierin mee te zuigen om dan vervolgens bij de eerste de beste kleine wrijving diezelfde kijker mee te trekken in kronkelig kontkriuipen om maar te maskeren dat hij te schijterig, te bang, te simpel en te dom is om die belofte waar te maken?
Hoe onbeschoft kun je zijn. Wie hier als televisiekijker in trapt is reddeloos verloren, is slachtoffer van de meest onbeschofte hork die die nederlandse televisie ooit heeft voortgebracht. Mijn hemel, wat is die Heertje een onbeschofte hork.
Voor 't eerst van mijn leven geef ik dat Mens gelijk.
Die Heertje zal zelf net zo dronken zijn geweest dat hij dat Mens niet begrepen heeft:
Als ik dronken ben word ik geil en wil ik naar de hoeren.
of
Als je dronken bent en je wordt geil en ga je naar de hoeren.
of
Als ik dronken ben word ik geil en ga ik naar de hoer thuis.
etc.
Iets dat niet gezegd is in een programma waar niet naar gekeken word heeft toch geen nieuwswaarde
-weggejorist-
zovoklets | 22-02-09 | 14:23
zolang ik er niet mag roken kom ik daar niet.
*sigaret opsteekt*
Volgens mij is het een geslaagde publiciteitsstunt.
Dit is dus een non item, tussen twee figuren die te veel aandacht krijgen voor hun talentloze marginale bijdragen in medialand.
Teun van het Tuinpad | 22-02-09 | 14:20
Dacht dat je naar de kroeg ging.
zovoklets | 22-02-09 | 14:19
dat ben jij toch?
Teun van het Tuinpad | 22-02-09 | 14:17
Ga jij maar even naar je Meester.
dr.spin007 | 22-02-09 | 14:16
Ik denk dat ik maar even aan Zoeterwouds gezeik ga beginnen.
*plop*
Hahaha wat een LUL. Weet iemand om welk stukje het gaat?
Ah, is na Floortje nu Heertje aan de beurt om van de buis gehaald te worden?
Goed initiatief; wat een ongelooflijk saaie en niet-grappige kerel is dat zeg, blgh.
Nadat hij vrij recent bij DWDD zat te piepen en slissen in een steeds krampachtiger poging zijn programma uit te leggen had ik het helemaal gehad met dat zogenaamd 'verfrissende' concept, wat ik ook bij het bekijken van de eerste afleveringen al niet interessant vond. Ik mag Harry Mens zo mogelijk nog minder, maar ik denk dat die wel gelijk heeft wanneer 'ie zegt: "Hij begon de controle te verliezen en daarom om zich heen te slaan." Zijn intenties zijn ongetwijfeld goed, maar na het zien van die aflevering van DWDD kreeg ik sterk de indruk dat Heertje binnenkort psychische bijstand nodig heeft. Beschermen tegen zichzelf en afvoeren.
cgi.omroep.nl/legacy/player?/ceres/var...
Bij 1:26 en vooral rond 1:56 in 't clipje, gaat 'ie bijna huilie doen.
Oh ja, en natuurlijk hoe hij die Jan Mulder-imitatie aan het eind nèt even iets te emotioneel doet..
cgi.omroep.nl/legacy/player?/ceres/var...
"IK vind dat interessant". Nou, ik niet dus.
Raoul.. doe 'es sabbatical!!
Alaaf
fuckje | 22-02-09 | 14:11
we hebben wat gemeen.
Dat denk ik nou ook altijd als..
@ Teun van het Tuinpad | 22-02-09 | 14:06
En het licht uit
@Teun enz.
Een uurtje NIET reaguren zou je niet misstaan.
@Redactie: mag die foto a.u.b. weg?
Een foto van de nietleukste man van 0031 is nooit leuk.
AssupFacedown | 22-02-09 | 14:05
wel de deur achter je kont dicht doen, aub.
Mensen zonder humor. Die rechtse mensen.
Haha, Harry Mens! Nou die hoef ik niet in een praatprogramma te zien, als ik die kop van Harry zie weet ik al wel wat voor soort Mens het is.
Wat een kuttopic zeg, als dit het nivo van powned wordt ben ik weer weg
-edit blijf jij lekker op dumpert -
Beste Mutsaerts, wat is dit voor onzinstukje. Het lijkt me juist netjes dat je van tevoren aangeeft dat je delen van een interview niet uitzend omdat je je gast daarin schofeert. Ik vond zijn verhaal heel helder, duidelijk en begrijpelijk. Ik dacht dat GS altijd voor deze transparantie stond, maar blijkbaar is GS ook een beetje verslaafd geworden om conitnu in de schijnwerpers te staan, ook al hebben ze niks te melden. Shame on you! Blijkbaar zijn niet alle mensen in Hilversum kijkcijferhoeren. Wees blij zou ik zeggen.
Nou, Mutsearts, geweldig. Je hebt je puntje. Jouw zondag ook weer goed.
Nee dan Powned integer tot op het draad.
widtvoet ® | 22-02-09 | 13:48
Kudt he, ze zeggen " we komen om 14.00 uur"..... en dan staan ze nog een kwartier te vroeg voor de deur..
Raoul komt er ook hoor en betaald dat ook van het linkse subsidie geld.
Die Harry Mens is een opgeblazen kapitalistisch kereltje, de Telegraaf verzint ook alles bijelkaar, GS zegt geen politieke voorkeur te hebben wat dus duidelijk niet waar is en een behoorlijk aantal reaguurders van GS komen, ongeacht waar het topic over gaat, weer uit bij moslims en links wat nogal voorspelbaar wordt. Gelukkig zijn hier ook nog reaguurders die genuanceerd kunnen denken en nog belangrijker, zelf nadenken.
laat Heertje lekker doorgaan met zijn tv programma, ik zie het als een soort experiment van hem. Wie weet komt hij ergens, afbranden kan altijd nog.
Bovendien was hij laatst bij DWDD best goed bezig. Een voorzichtige +1.
*(schoon)familiezondag dus out*
Zij die zelfgebakken preitaart eten gaan groeten U!
heertje is manlijke uitvoering van Helen? zielig hoor
@Teun van het Tuinpad 13:42
Humor! Laat Harry nou juist hopen dat de meeste (bar)keepers níet verzaken. Behalve wanneer er een avondje of wat gerekonstrueerd moet worden...
Suze: +7
JeGrootmoeder | 22-02-09 | 13:40
Oooooooh grootmoeder............. wat heeft U lange tanden!
JeGrootmoeder | 22-02-09 | 13:40
daar heb ik mijn Oma voor.
Nieuwe topic graag.
Maar dan iets interessants.
widtvoet ® | 22-02-09 | 13:38
nee, met zijn 10-en.
De keeper had griep.
En ik neem aan dat jullie nu hard op zoek zijn naar het gecensureerde stukje?
Harry Mens is dus een hoerenloper?
De grap is, dat veel reaguurders helemaal meegaan in hetgeen Raoul probeert te onthullen en, voor zover in zijn vermogen ligt, te pareren. (Hoewel hij terecht zegt dat ie in een onmogelijke spagaat ligt omdat alles wat hierover gezegd wordt, verkeerd gaat uitvallen).
Desalniettemin, plusje voor Heertje (hij had het ook NIET kunnen laten zien, en daarmee dus zijn eigen format verloochend).
Voor VMBO zwakstromertjes onder ons: ja, het zijn best veel moeilijke woorden, maar ik zou zeggen: probeer het eens te doorgronden.
@Teun van het Tuinpad 13:36
Vandaar juist! (Waren jullie ook met z'n zessen?)
@spanarchist 13:30
Harry is nu eenmaal een man die op zijn woord te geloven is idd. Dat Mensen daar soms moedwillig misbruik van maken voor hun eigen gewin is met de beste wil van de wereld niet te voorkomen. De man is de integerheid zelve!
widtvoet ® | 22-02-09 | 13:27
UIt eigen ervaring kan ik melden dat Suze enorm pervers is.
st0mpie | 22-02-09 | 13:23
Die viel in slaap in de trein.
Hilarisch.
widtvoet ® | 22-02-09 | 13:13
Dat doet niets af aan zijn objectiviteit. Zo is Palminvest een geweldig beleggingsfonds gebleken, precies zoals Mens in zijn programma voorspeld had.
LB. Ofwel: lekker belangrijk.
@koffiemuts 13:23
Ieder zijn (of haar) meug. Sinds Suze's laatste operaties mis ik geen uitzending meer. Dat kind hééft het gewoon!
Kan iemand mij een fragment noemen waarin dit heerschap nu eens echt wat te melden heeft?
@hoorcollesje 13:18
Zo'n interview ziek Harry nog niet zo snel geven. Hijs dan waarschijnlijk toch weer meer de man in de anonimiteit (als hij al lult).
widtvoet ® | 22-02-09 | 13:13
Jasses, als ik heel eerlijk mag zijn kijk ik liever naar een film met Johnny Depp.
@Teun van het Tuinpad | 22-02-09 | 13:21
probleem wat ik met janjaap heb is dat ik hem altyd verwarde met die dammer jannes vd wal ,daar kon je echt mee lachen
Einde van de Domheid | 22-02-09 | 13:22
had niet anders verwacht.
Ik mag ze allebei.
Misschien gewoon niet kijken naar dit programma?
st0mpie | 22-02-09 | 13:16
die Jan-Jaap-Floris-Engelbert van waar die Komt is echt te flauw.
( ik zeg niks over een lip ofzo )
Iemand die Harry mens als hoerenloper weg zet moet van de buis. Harry is zelf een hoer DAT is het verschil!!
Voor de rest kunnen die TV stukjes me gestolen worden.
widtvoet ® | 22-02-09 | 13:13
Een achterbank interview met de CIE: Priceless
kijk. dat is nou weer het voordeel van zo'n heertje , die hoef je niet onderuit te halen, dat is iemand die zelf met een zaag rond loopt om zn eigen poten onder zn stoel weg te zagen.
Heerlijk zo'n publiek tv moment waarin ie zit te stamelen in die camera, zonder die gast met die dwarsliplaesie scoort ie toch matig
Iemand zei me dat er hier een fuif is..
patat - generatie | 22-02-09 | 13:12
U werkt bij Duyvis!
De Hoernalistieke prijslijst van Harige Harry:
"Indien u een interview wenst met gastheer Harry Mens van ca. 6 minuten, bedragen de kosten hiervan 14.500,-- exclusief B.T.W."
"Indien u het interview wilt ondersteunen met een korte film van ca. 2 minuten die door ons wordt gemaakt, dan wordt hiervoor 6.500,-- extra (exclusief B.T.W.) in rekening gebracht."
"Deelname met een zgn. Suze-item: een film van circa 5 minuten op een locatie in Nederland. De kosten hiervan bedragen 12.500,-- exclusief B.T.W."
content.business-class.nl/index.cfm?fi...
Vies arrogant mannetje. Typische liefhebber van borrelnoten van het merk Euroshopper.
Ik begrijp dat niet, je hoeft toch niet links te zijn om een bewust / onbewust geintje te flikken met Harry Mens? Een beetje provoceren moet kunnen; wordt-ie kwaad, tough shit voor de man zelf, maar dan heb je tenminste iets beters op tv dan dat oeverloze gelul over koetjes en kalfjes.
Ik heb nooit om die Raoul moeten lachen. Heb hem gezien bij dat programma "dit was het nieuws" door zijn tenenkrommende lage niveau werd die gozer met die hazenlip leuk.
En dat wil wat zeggen.
koffiemuts | 22-02-09 | 13:07
* zuchtend de aftocht blaast *
koffiemuts | 22-02-09 | 13:05
Ben je gek, straks zegt tie dat tie het lekker vind..
Teun van het Tuinpad | 22-02-09 | 13:02
Ik bedoelde een ander heertje. Niet de boel hier lopen opstoken, Tuin. Ga Moslims knijpen.
Raoul ís een zak hooi
Muf riekend hooi, als het ware
+1 voor Heertje... Maak Harry Mens maar kapot, ongeloofwaardiger dan die kerel krijg je ze bijna niet...
Neem het allemaal maar op voor Mens, -1
Teun van het Tuinpad | 22-02-09 | 13:01
Doe dat maar bij een grote moslim met een kromzwaard, dan ben je pas een held.
koffiemuts | 22-02-09 | 12:59
Jij bent ook de ware voor mij.
o\t.
Ik heb daarnet een Moslima in haar billen geknepen.
Mijn dag is weer goed.
@ Necrosis.
Dat trek ik niet hoor, 13 minuten naar dat hoofd van Heertje kijken. Nee, voor mij is er maar één.
OK, je MOET kiezen: Raoul of Harry is eerlijk.
Dan ga ik ongezien voor Raoul.
de vleesgigant | 22-02-09 | 12:51
U bedoelt: Ertje?
Destrukto | 22-02-09 | 12:31
Spiegeltje spiegeltje
Heertje heeft publiciteit nodig omdat de kijkcijfers extreem tegenvallen, een geenstijl trapt er gewoon in. Doodnegeren zo'n moraalterrorist.
Raoul Heertje? What's in a name...
met dank aan handige harrie, in dit filmpje is Raoel Heertje goed bezig, en legt hij (eindelijk) eens de linksche motieven van Nova bloot:
www.youtube.com/watch?v=ODX7MYssqTY
Ik voel de zoveelste Marokkanen-rel aankomen omdat iedereen weet dat Hoerenloper Harry alleen op dat soort behaarde-en besnorde typetjes valt.
Anyway,who gives a shit... Fortuyn de jongetjes,Mens de meisjes.
Bijna vijf minuten gebladieveeg via dat Dumpertlinkje en dan in de laatste twee sekonden: "onbeschoft CITAAT..."
Humor Raoul!
Fleauxe | 22-02-09 | 12:34
Ik heb op mijn manier al afgerekend met Tante Sjaan.
( God hebbe haar ziel )
@Teun van het Tuinpad | 22-02-09 | 12:30: www.korrelatie.nl/
@I.K.Rus | 22-02-09 | 12:30: Taalnazi.
@Fleauxe | 22-02-09 | 12:28
Niet netjes nee, maar ik praat hier niet over de persoon heerlijk eerlijk, maar over het programma Heerlijk Eerlijk Heertje. Daar is hij (behalve bij Harry) open geweest voor rechts geluid.
Max Pam, hou je handen eens stil.
o\t.
.K.Rus | 22-02-09 | 12:30
Nederlands gestudeert?
@hoorcollesje:
Als je het nodig hebt om me zo weg te zetten, dan ben ik speciaal voor jou op hoogtestage. :)
Aardig he?
Overigens, zowel Harry Mens als Heertje senior (je weet wel, die van de economieboeken van de middelbare sgool die je vader ook al kreeg onderwezen) waren het er over eens dat de crisis een beetje overdreven wordt en dat het over 1,5 jaar wel weer goed komt. Ben benieuwd...
GezondVerstand | 22-02-09 | 11:07
amen
"Zonder truuks, zonder geacteer en mèt onthullingen over hoe de media eigenlijk werkt".
Zeggeh, Mutsaerts, 'werken', i.p.v. 'werkt'. Media is meervoud!
Fleauxe | 22-02-09 | 12:28
klopt, maar de manier waarop, daar ben ik het nog steeds niet mee eens.
Wat een dramaqueen, die Heertje. Achteraf net doen of je worstelt met een vreselijk dilemma. Hij is oud en wijs genoeg om te kunen afwegen waar je het tijdens zo'n interview over hebt, en wat je wel of niet zegt.
@Ties/Theo aka Thijs | 22-02-09 | 12:24: Het ging om de uitspraken van Heertje in die bewuste uitzending: www.dumpert.nl/mediabase/38656/d7a22b9...
-
@Teun van het Tuinpad | 22-02-09 | 12:24: Die vakantie moet ook betaalt worden.
shoarmastoofvlees | 22-02-09 | 12:25
uitzettinggemist ?.....
verbaast me niets hoor. op de tv word alles breed uitgemeten, van kleine tot grote schandaaltjes. als je gaat protesteren zenden ze er juist een extra herhaling van uit.
totdat....
totdat er een schandaaltje van een van hunzelf op tv dreigt te komen, dan doen ze er alles aan om ervoor te zorgen dat het niet uitgezonden wordt. dit gebeurt in meerdere en mindere mate met alle programmas die op tv worden uitgezonden. met name in programmas als undercover in nederland en peter r. de vries deze programmas hangen van schandaaltjes en leugens aan mekaar. maar als 1 van de presentatoren natte voeten dreigt te krijgen word het onderwerp geschrapt.
meestal lukt dit zonder uitlekken naar de buitenwereld mede omdat het daar toch een kliekje is dat elkaar helpt en indekt. wie niet bij dat clubje zit heeft dikke pech want die mag lekker aan de schandpaal hangen
shoarmastoofvlees | 22-02-09 | 12:25
Leuk dat je er ook bent Raaoel!
Wat is dit stukje weer heerlijk sneu verdraaid zeg. Maarja, als mensen het niet hebben gezien is dit natuurlijk wel het leukste lezen.
Voor alle mensen die werkelijk willen weten hoe het is gegaan raad ik toch aan even uitzettinggemist te bekijken.
Handige Harrie | 22-02-09 | 11:50
Je mist mijn punt Handige, liegen of niet liegen is de waarheid spreken of niet.
Eerlijk zijn is relatief, eerlijk naar jezelf, eerlijk naar Mens, eerlijk naar eer en geweten. Is dus niet hetzelfde. Het feit dat heertje op teevee een foutje toegeeft heeft naar mijn idee niks met transparantie en eerlijkheid te maken maar alles met zijn format
*35 ben ik ook wel eens geweest*
@Fleauxe | 22-02-09 | 12:18 Natuurlijk
Fleauxe | 22-02-09 | 12:20
Tante Sjaan ging ook altijd mee op vakantie.
En dat was niet om haar richtings-gevoel.
Maar daar gaat het hier niet over. Ab & Sal is sowieso een programma waar ik geen mening over heb maar het is van de NPS, dus veel goeds zal het niet zijn.
wat een flauwekul - die man zit er duidelijk mee. Juist de intentie van het programma heeft ie verkloot door iets te gaan vertellen wat hij niet wilde vertellen. Dat bevestigt toch alleen maar zijn stelling de wat je op TV ziet niet echt is?
Probeert ie het zelf loopt ie tegen de lamp. Ben beniewd wat PowNed er van gaat bakken...
Destrukto | 22-02-09 | 12:11
U bent weer eens op een mislukte morele hoogtestage?
@Teun van het Tuinpad | 22-02-09 | 12:14: Tepelkompas, altijd handig.
Raoul Heertje, die verzuipt in zijn eigen geweten.
@Ties/Theo aka Thijs | 22-02-09 | 12:14: Dat bedoelde ik niet, ik doelde op een fragment uit Ab & Sal over Rita Verdonk en Geert Wilders.
Stijlloze bezoeker | 22-02-09 | 12:16
poeh poeh.
Waarschijnlijk intellectueel alsook ethisch gezien iets te hoog gegrepen voor de gemiddelde peaunt kijker...
Krachtmeester | 22-02-09 | 12:08
Ik ken ze met drie afgeronde universitaire studies, ver in de dertig, nóg bezig met leren en nooit een slag gewerkt, dat dan weer niet.
Staan je dan te vertellen je dan hoe je 't moet doen, dat dan weer eauk.
Fleauxe | 22-02-09 | 12:12
Je hebt niks gemist Flooks.
Tante Sjaan haar tepels wezen naar de evenaar.
@Fleauxe | 22-02-09 | 11:58
Daar heb je gelijk in. Hij pakte Harry misschien harder aan dan anderen maar volgens mij was dat na die ruzie die eruit is geknipt. Hij heeft zijn excuses aangeboden voor het onbeschofte gedrag dat hij vertoonde (waar het onderbreken van Harry ook toe behoorde dunkt mij). Hij had het volgens mij ook niet over Pim zelf maar dat een aantal gasten van Harry waren overleden na het verschijnen in zijn programma. Filosoferen over Pim Fortuyn zijn dood heb ik hem niet horen doen, maar dit kan ook komen omdat mijn geheugen me in de steek laat.
_Critical Wijf_ | 22-02-09 | 12:08
Je rijdt tegenwoordig zelf?
@Teun van het Tuinpad | 22-02-09 | 12:10: Kom uit een atheistische familie, dat soort voorvallen zijn ons vreemd.
Een groot deel van de reacties hier roepen bij mij de gedachte "Het is ook nooit goed" op.
En voor die reaguurders geldt dit waarschijnlijk ook.
Het zij zo. Ik vind het Heertje sieren dat hij dit open en eerlijk brengt, terwijl hij ook wel weet dat het allemaal uit gaat lekken. Hoe dat in een slachtoffer rol kruipen zou zijn ontgaat me dan ook. Hij heeft een fout gemaakt, die fout is niet op te lossen, maar hij baalt er wel van. En om hem maar naar alle klagers toe te gooien: "Je zou willen dat je zelf zoveel lef had."
_Critical Wijf_ | 22-02-09 | 12:08
Bewust ongelezen bestuurster geworden?
@ MichieldeMuiter | 22-02-09 | 11:13
Harry heeft breedgeschouderte vriendjes. Dat viel ook tijdens het praatje in de kroeg, maar dat was Raoul even vergeten. Harry's blik verfriste Raoul's geheugen. Bang.
Fleauxe | 22-02-09 | 12:06
Ik heb een heel ruimdenkende Tante Sjaan.
Als je daar op een verjaardag kwam, vroeg ze:
"waarom heb jij je broek nog aan?"
LOL@Teun van het Tuinpad | 22-02-09 | 12:06
Oud nieuws!
zovoklets | 22-02-09 | 12:04
Jazekers, ik schrijf toch ook 'een aantal jaren'.
Inmiddels ben ik ver boven de 16 en kom ik niet meer in de Bob, uberhaupt niet meer in N'wijk.
Wel goed lezen he de volgende keer...
Handige Harrie | 22-02-09 | 11:50
Waar komt toch die hedendaagse obsessie voor het begrip 'hoogopgeleid' toch vandaan in 0031? Iemands opleiding is toch to-taal irrelevant? HKH E. Vogelaar is ook zogenaamd 'hoogopgeleid' - tjonge, dat heeft geholpen zeg! Ik ken genoeg 'laagopgeleiden' die meer in hun mars hebben dan de meeste HBO-erts en WO-erts. Een beetje een scriptie schrijven/kopiëren over het paargedrag van linksdraaiende amoeben en dan de rest van je leven de geëxalteerde 'hoogopgeleide' gaan spelen, tssssk.
@wankingjacko | 22-02-09 | 12:05: Goedemiddag Nico.
Fleauxe | 22-02-09 | 12:04
Ik heb,met enkel zwarte kousen aan, staan vloeken bij de ingang van een kerk.
Moet zeggen wel zeggen dat het hinderlijk koud was.
@Trommeldaris | 22-02-09 | 12:03: Mensen hebben vaak het idee zichzelf als de ' mindere' te profileren wanneer ze kenbaar maken voor sex te (moeten) betalen.
Het ligt een beetje in dezelfde sfeer als masturbatie, daar begin je ook niet zo snel over op de verjaardag van tante Sjaan.
Teun van het Tuinpad | 22-02-09 | 12:04
Ghe...
/\
I
I
zie die telegraaftokkies allemaal huilen.
Trommeldaris | 22-02-09 | 12:00
+1, dus er is toch niet iemand op GeenStijl die programma begrijpt.. ;-)
_Critical Wijf_ | 22-02-09 | 12:00
de Bob.
Ik was meer van de Stip enzo.
_Critical Wijf_ | 22-02-09 | 12:00
Mag jij wel rijden?
@Teun van het Tuinpad | 22-02-09 | 12:02: Graag gedaan hoor, ik ben er altijd voor je. Ps, nog gristenmenschen hinderlijk gevolgd?
Waarom zit er trouwens nog zo'n taboe op hoerenlopen? Wat maakt het uit als iemand een hoer bezoekt?
Fleauxe | 22-02-09 | 11:59 daar zat ik net op te wachten. Bedankt.
Harry Mens is wel zeker een hoerenloper!
Ik heb hem een aantal jaren vaak genoeg gezien in de Bob in Noordwijk met hoertjes. En nee dit waren niet de danseressen van de discotheek... daarvoor waren ze te oud en te slecht gekleed :P
Maar ach als hij met hoertjes op stap wil.. moet ie lekker zelfuf weten.
Maar dan niet zeiken als men erover begint.
Hoeren, Politici, Dominees.
Aanbieders van verstrooiing tegen betaling, Door allen wordt je genaaid maar alleen bij hoeren weet je van te voren wat het gaat kosten.
Ik kijk dit programma al vanaf aflevering 1, maar kon met niemand erover praten, omdat het gewoonweg te onbekend en slecht bekeken was.
Dus GeenStijl: bedankt! Gratis reclame voor Heertje.
En verder vind ik dit een ontzettend flauw artikeltje. Wat Heertje doet getuigt van fatsoen, iets wat GeenStijl niet echt onder de knie heeft, dus wat dat betreft snap ik de reactie wel. En heel het programma van Heertje is een experiment, hij gaat na hoe moeilijk het kan zijn een oprecht programma te maken. Dit incident heeft maar weer 's bewezen hoe het kan dat de media verknipte beelden presenteert.
Joh.. dat heeft hij toch zelf ook in de uitzending gezegd?
Mutsaerts | 22-02-09 | 10:54
"Kijk nou, daar valt een opgeheven vingertje door de mand! Het leek zo leuk allemaal, Raoul Heertje ging ons laten zien dat televisie ook anders kan. Eerlijker. Zonder truuks, zonder geacteer en mèt onthullingen over hoe de media eigenlijk werkt."
Mutsaerts, kun jij me uitleggen in welke zin Raoul ONEERLIJK is? Waar hij een TRUUK toepast? Op welk moment hij ACTEERT? En in welke uitzending er geen ONTHULLING over de media zit? Eerlijk Heerlijk Heertje is gewoon een topprogramma, alleen je hebt wel enig intelligentieniveau nodig om de gedachte erachter te begrijpen. Vroeger was de GeenStijl doelgroep daar uitermate geschikt voor. Tegenwoordig niet meer, helaas..
Femke Halsema was ook uitgenodigd maar wilde niet komen.
@Teun van het Tuinpad | 22-02-09 | 11:42: Geniet: www.youtube.com/watch?v=8TjSESaDWhc
@Ties/Theo aka Thijs | 22-02-09 | 11:44: En tussen de lijnen door nog even over de dood van rechtse politici filosofeert. Heertje is het proto-type linksmens.
irritante, dusch..
Handige Harrie | 22-02-09 | 11:41
De vraag is eerder of 'wij' als GS wel massa/volume willen hebben als 'luis in de pels' ('Hola, soy Luis... Luis en la piel!').
50.000 lijkt me prima. Lekker klein en schuurderig blijven en vooral als permanente iritante dreiging voor zelfingenomen intellectueel NL boven de markt blijven hangen.
magirus | 22-02-09 | 11:46
Op welk moment in de uitzending zie jij Raoul Heertje liegen dan? Knippen in uitzendingen gebeurt bij elk (niet-live) programma. Dus dan liegt elke programmamaker? Ik zie Raoul Heertje zijn verontschuldigingen op tv maken voor een fout? In mijn ogen is dat gewoon transparantie en eerlijkheid tegenover de tv kijker. Blijkbaar is dat bij het GS publiek anders. Het is wel te merken dat het hier geen bolwerk meer is van hoogopgeleide mannen in de leeftijd 20-35 jaar. Erg jammer!
www.heerlijkeerlijkheertje.nl/page/rao...
Wat een loser, die Raoul. Zn redacteur daarintegen heeft wel ruggegraat, dat zal Raoul ook geen leuke constatering vinden.
Sikkeneur | 22-02-09 | 11:35
Denk dat dat een beetje het idee was, hoe lang kun je een programma maken zonder te liegen. Alleen, met niet liegen ben je wel heel beperkt dus laten we het eerlijkheid noemen, dat is dan weer heel relatief.
Mensen die miepen over een topic omdat het ze niet boeit doen hetzelfde als mensen die contactadvertenties beantwoorden met "geen interesse".
Blijf dan gewoon weg of reaguur niet. Einde discussie.
Fleauxe | 22-02-09 | 11:27
Dat zou helemaal mooi zijn. Als men iets anders verwacht van gs dan kan men dat gewoon ventileren.
En over dit hele gebeuren met meneer heerlijk eerlijk. Ik heb elke aflevering gezien en het idee van het programma is juist om zonder vooroordelen iemand te intervieuwen. Dus commentaar dat deze man een linkschmens is slaan dus werkelijk op stront. Hij behandelt iedereen hetzelfde en geeft nu zijn fout zelf toe wat hem siert.
@Don Knieschot | 22-02-09 | 11:27
Ja en leg jij je oor eens te luisteren bij ALLE tv-programma's of dacht je dat r alleen in zijn programma geknipt werd? En niemand wil als hoerenloper bekend staan, dus vind dit alsnog n stijlvolle reden. Maar ok alsof wij aan die kop van Harry niet kunnen zien dat ie zn sponsorcentjes graag aan betaalde meisjes uitgeeft...
Zo dat was lekker... hoerrr! Voel me weer helemaal mens.
Toch 'jammer' dat ik geen Televee kijk.
Heb met de collegaatjes in de melkcarrousel dan eauk niks te bespreken betreffende een Heertje.
Fleauxe | 22-02-09 | 11:33
iets met balletjes en een Koningin.
*gaap*
@superjan> sorry massa was inderdaad niet het goede woord. Als je als potentiele nieuwe omroep al weken rond de 30.000 blijft hangen (waar de EO bijvoorbeeld 500.000 leden heeft, en Llink 120.000) dan kan je niet echt van een massa spreken. Dan is er ook niet echt sprake van een grote groep mensen die een hekel heeft aan de zogenaamd linkse televisie (waar ik het ten dele een beetje mee eens ben) en die verandering wil in het Publieke Omroep stelsel.
Hierbij wil ik graag de gelegenheid aangrijpen om Harry via deze weg persoonlijk te bedanken. De ene helft van mijn zuurverdiende spaargeld heb ik belegd in Palm Invest, de andere helft in Easy Life. Op advies van Harry. Als self-made pauper hecht ik geen waarde meer aan aardse goederen. Ik ben lid geworden van groen links en heb nieuwe vrienden gemaakt bij de voedselbank en sociale dienst. Zonder Harry was ik nog steeds een rechste onvriendelijke VVD graaier geweest in een tweeondereenkap met een Q7 bestelbus voor de deur. Nu pas besef ik dat geld ook niet gelukkig maakt. Dank je Harry!
-weggejorist en opgerot-
Wie kijkt er in godsnaam s'avonds laat naar TV met Raoul Heertje, have a life.
Komen er nog acties om die 50.000 te halen jongens, dit schiet niet echt op! Femke gaat zich flink bezatten binnenkort als het zo doorgaat.
Alles voor pageviews en kijkcijfers, toegevoegde waarde of niet.
Desnoods gooien 'we' er nog een beschadiging uit het verleden tegen aan. Transparantie voorop, nietwaar?
Doopcelen gevraagd, want wie wijst...
*voelt een Limburg topic aankomen*
Kamphuus boeit beter.
@handige harrie>welke massa Harry? Vind je jezelf niet een tikkeltje zurig? En die vrachtwagen... dat hoefde voor mij ook niet. En lid hoef jij echt niet te worden hoor.
* IJsbeert door de kamer en vraagt zich af hoe het mogelijk is dat dit soort lulhannesen uberhaupt een tv-programma hebben*
Sommige dingen zijn het waarschijnlijk gewoon niet waard om uitgezonden te worden me dunkt?
Dat schijnt de heer Heertje beter door te hebben dan geenstijl/powned
wolliejean | 22-02-09 | 11:18
Heertje heeft het verkloot. In plaats van in 10 seconden sorry te zeggen en de schade te beperken, gaat hij vol zelfmedelijden het incident recht zitten praten in een 4 a 5 minuten durend betoog dat uiteindelijk voor het slachtoffer van zijn onbeschoftheid nog schadelijker is. Laten we eens rondkijken in het verleden van ubermensch Heertje en dan uit pure dommigheiid het een en ander eruit flappen.
Ik vat hem ff niet geloof ik. H.M. zegt dat hij ontkent dat hij ooit tegen Heertje heeft gezegd dat hij naar de hoeren gaat. Heertje zegt dat hij " iets" uit zijn programma haalt wat hij tegen H.M. heeft gezegd.. Ehhmm.. we weten nu toch al WAT dat is? H.M. zegt het zelf! De enige reden blijft dan over waarom Heertje het niet zou uitzenden is dat Heertje ZELF niet als een onbeschofte HORK wil overkomen.. En ALLES laten zien is nu toch net waar zijn programma over gaat? Typisch geval van FAIL.. Ik begrijp zijn opgestapte redacteur wel.
"Mensen die miepen over een topic omdat het ze niet boeit doen hetzelfde als mensen die contactadvertenties beantwoorden met "geen interesse".
LOL !!
@Jezweetog
Hij meldt het alleen omdat het op een website is vermeld, niet uit eigen beweging. Dat legt hij nou net uit. Luisterennnnnn.
@superjan> en jij loopt te makkelijk achter de massa aan. Dat hele PowNed is gebakken lucht. De publieke omroep veranderen blabla, dat hebben vele omroepen in het verleden gezegd en is niks van terecht gekomen. En ja ik vind vijf euro veel geld om te kijken naar uitzendingen over mensen die een band van een vrachtwagen laten leeglopen!
Mensen die miepen over een topic omdat het ze niet boeit doen hetzelfde als mensen die contactadvertenties beantwoorden met "geen interesse".
Blijf dan gewoon weg of reaguur niet. Einde discussie.
@ Handige Harrie | 22-02-09 | 11:15
Goede tip! Retrospectief +1 voor Heertje.
lol @ ZB
superjan | 22-02-09 | 11:24
True.
wolliejean
gelul, hij is niet eerlijk maar duikt in de slachtofferol, want vertelt niet wat hij er uit heeft geknipt ook niet eerlijk ondanks zijn "eerlijke" interview is dat hij in zijn eigen zogenaamd eerlijke programma toch knipt, tevens is het zo'n slachtoffer dat hij het op neemt voor de eindredactuer die het er wel in wilde ???? normaal hoor je dat het andersom is, mediawereld baaaaaaaaaaaah
@zeeuwse boer> welnee je bent gewoon te gierig.
Even geen inspiratie Mutsaerts? Dit non-nieuws ligt alweer wat dagen achter ons, lijkt erop dat het eerst niet interessant genoeg was voor GS, maar op de zondag-morgen alsnog van pas komt.
Vind het nog van enige stijl getuigen dat hij zelf meldt dat er 'iets' uitgeknipt is. Hij weet diep van binnen ook wel dat dat 'iets' dan vanzelf nog wel boven komt drijven (het dreef vorige week zelfs al op de entertainment-site Spitsnieuws)
superjan | 22-02-09 | 11:20
Leuke linkse spasme was dat toch weer ?...
Waarom zou Heertje niet eerlijk zijn? Bij ieder ander programma zou dit verwijderd zijn zonder excuses/uitleg. En nu dit toevallig in de media komt (door een verklaring in het programma zelf) is dit programma niet eerlijk? Beetje omgekeerde wereld, of niet?
goedzak
Het was duidelijk een vooropzet plan om Harry Mens te kakken te zetten. Wie een kuil graaft voor een ander....
Waarom gaat Mens eigenlijk nog in dit soort programma's zitten? Hij weet toch dat hij dan de lul is. Aandachstgeile snol dat'ie er een is.
Wat is hier nu niet eerlijk aan? Hij heeft zelf gezegd - in het programma - dat hij het fragment niet wilde uitzenden, omdat hij niet wilde dat iemand anders de dupe werd van zijn onbeschoftheid (en dat hij niet verder in het leven gaat als een klootzak, maar dat ter zake).
Het is vanwege deze dingen (van een mug een olifant maken) dat ik geen lid van Powned word.
lol @ hautaine "ractie" van prikkebeen 12
Harry Mens is toch gewoon zelf een hoer, hij doet graag mee met criminelen voor geld.
Achja, ik mogt hem toch al niet.
Beetje spijkers op laag water. Is het nodig om die man erdoor te sleuren terwijl hij toch oprecht zegt dat hij spijt heeft van zijn blunder ? De meeste linksmenschen proberen het zo te draaien dat hun zogezegd niks te verwijten valt, maar Heertje is tenminste eerlijk.
Ik sluit me volledig aan bij GezondVerstand | 22-02-09 | 11:07
Als je iemand wil afkraken omdat het zo'n leuk artikel oplevert, zoek dan tenminste iemand uit die écht wat mispeuterd heeft.
Dat programma is net iets te ingewikkeld voor de gemiddelde geen stijl lezer. Dat blijkt duidelijk uit de racties...
Lekker boeiend allemaal. Gaap!
dat is nou een linkschmens bij uitstek, geen kant meer op kunnen, door zijn eigen geklooi, geen anderen de schuld kunnen geven, dus dan van jezelf maar een zielige loser (slachtofferrol) maken, en een loser istie dan ook.
en harry mensch een klootzak die stoere ouwe jongens krentebroodpraat rondstrooit en er dan niet mee geconfronteerd wil worden, en een ander schofterig vind als die dat dan wel doet
Baaaaaaaaaaaah media wereld
Gaan we die 50.000 nog redden? Een deal met de Paradijsvogel is zeker niet haalbaar, jammer.
@ myself, sorry te snel deze moest het zijn: www.youtube.com/watch?v=ODX7MYssqTY
Psssst, Heertje, Ruggengraat kopûh voor weinig? Moet weg!
Wat een vooroordelen hier weer zeg. Ik vraag me af hoeveel procent van de mensen dit programma volgt. Raoul Heertje verzet zich juist tegen de media (net als die mislukte omroep PowNed) en tegen de linkse programma's. Kijk eens hier, dit brengt mensen vast op andere gedachten: www.youtube.com/watch?v=XtDuiyu7lkE
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik dit best een nette actie vindt. Tenslotte geeft Heertje toe dat hij iets heeft geknipt en legt ook uit waarom. Doorgaans gebeurd dat niet bij de Publieke..
En ik zou het fijn vinden dat al die links eens zouden werken. Vooral die van Dumpert.
ik heb me kapotgeergerd aan die uitzending met hem en jaap van der wal over geen stijl e.d.
sindsdien hoeft raoul voor mij niet meer zo. Eerlijk heerlijk? a me hoela.
(en t was zo'n leuke vent ooit)
Heertje is geen heer, denkt Mens, en niets wat menselijk is, is mens en heertje vreemd en een hoer is ook maar een mens, meneer.
The Dirty Harry facts.....
Dit is toch wel van een heel andere orde dan onder het mom van ontwikkelingssamenwerking een paar ton uitgeven aan een safari'tje voor een paar bobo's? Dit zijn gewoon prive-zaken.
Onzin, Het gaat ons geen reet aan of Harry wel eens voor sex heeft betaald. het zijn geen zaken waarmee je te koop wilt lopen op tv.
De straten lopen vol met mannen die betalen voor sex maar niemand wil dat dat op tv komt.
@Mutsaerts
Als je nu VOORTAAN ALTIJD de laatste 6 zinnen van je topic eraf haalde. Dan bespaarde mij dat een ergerniswekkend SLAP Desanne van Brederode gevoel na het lezen van je verder wel aardige stukjes. Uitsmijters beter aan Pritt en Hoxha overlaten .
had de uitzending gezien, wat een misselijk mannetje is die heetje, mijn god. Lucas de Linkis L#L is er niks bij...
Harry was van het begin af aan duidelijk geirriteerd door dit linksch mensch, en terecht.
Links is, slinks is.
Stuur Rut! Met Powned camera! Opgelost, weer een clown weggejorist.
Godver wat kan ik me hier kwaad om maken. Een of andere domme socialist zit met mijn belastingcentjes te kloten, en doet nog arrogant ook. Wij linkschen zijn superieur, Wildersstemmers zijn domme boeren. Gatver, wordt echt tijd voor PowNed!!!
Wat is nou eigenlijk het probleem? Of is dit weer zo'n gevalletje Publieke Omroep bashen in het kader van PowNed? Ik vind Eerlijk Heerlijk Heertje een goed programma. Het is een programma van een half uur dat een heel uur opgenomen wordt. Is het dan niet logisch dat er geknipt wordt? Dat is bij alle uitzendingen gedaan.
Raoul bekend dat hij een enorme blunder heeft begaan en zoekt vervolgens naar de meest elegante uitweg. Hou eerlijk wou je het hebben? Zeiken als er wat te zeiken valt Mutsaerts, zeiken om het zeiken is niet boeiend.
die heertje is echt een enorme zak hooi.... wegwezen met die man
Zelfs voor een langzame zondagochtend is dit niet te pruimen.
Rutger mot volgende week maar even aanbellen bij Raoul....
Raoul Heertje mag voor mij weg van de buis.
Whoehaha, o ja, in his face. Beter topic.
Gaaap..
harry loopt niet, harry heeft een bentley..
Ik snapte sowieso al geen drol van dat programma, dus voor mij is er weinig aan verloren.
REAGEER OOK