Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Uitzending gemist? Deel 2 van Powned TV

huilendevogelaar.jpgVoor een ieder die Veronica nog altijd niet weet te vinden op zijn 55" LCD, HIERRR aflevering twee van PowNed TV. Als je geen zin hebt in het installeren van een plugin voor superhoge kwaliteit webtevee, dan kun je de uitzending ook in Dumpert bekijken.

Reaguursels

Inloggen

Ach, voorlopig gaan er weer lekker veel subsidiepotjes richting de afvoerputjes van de maatschappij... (www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTERDAM/ar...).

Probeer eens een subsidiepotje te krijgen voor het aftandse schooltje waar jouw kind z'n/haar opleiding geniet... Op voorhand vergeefse moeite...!

minister_van_glggrrg | 23-02-09 | 11:22

Uitstekende recensie (leesch afslachting) van Max Pam van dit oeuvre van Ellah en Onneuch in Buitenhof.
Na +/- 23 minuten.
player.omroep.nl/?aflID=8973971

wachtmeester de bruy | 23-02-09 | 06:45

Best aardige uitzending. Heeft me niet overtuigd lid te worden, volgende keer een paar programma ideeën tonen.

hodgiepodgie | 23-02-09 | 03:33

-weggejorist-

Ds. Smacht | 22-02-09 | 22:32

Idd! Die schoenen...

ren-forrest-ren-e | 22-02-09 | 11:55

Moeilijk, zeker het keek lekker weg. Even goeie vrienden met Vogelaar (ik vind het een mooie afsluiter zo) maar het was allemaal euh een beetje braafjes (er zat zelfs geen paal in dat heigat)?
+10 voor je shoes Rutger!

..zapper | 22-02-09 | 09:25

zeker leuke uitzending, heb met plezier gekeken. +1
Ik hoop dat we het gaan maken. Wakker Nederland vind ik echt de onreinste onzin, de Televaag hoofd redacteur kon niet eens uit zijn woorden komen, en dan in hun commercial beweren dat er geen geld verspild gaat worden aan topsalarissen en in het volgende shot stapt meneer in zijn Aston Martin "hoezo hypocriet" De televaag met wakker Nederland valt maar in een opzicht serieus te nemen, en dat is dat er veel telegraaf lezers zijn.

mit4all | 21-02-09 | 20:30

Leuke schoenen, Rutger!

kanariepop | 21-02-09 | 18:53

Kim is een coole kikker. Met veel ervaring, denk maar aan de Vietnamoorlog.

Respect +1

DumpendeDenn | 21-02-09 | 17:18

fijn is dat... óf Silverlight installeren, óf de haperende filmpjes op de dumpert die nooit laden... Ik ga wel wat anders kijken.

meukbox | 21-02-09 | 16:46

sterke uitzending gister,
heb weer met genot zitten kijken..

ouwe snoeperd | 21-02-09 | 15:09

17.249, hij is echt realtime :D

Flounder123 | 21-02-09 | 15:06

17.250

Flounder123 | 21-02-09 | 15:05

Leuke aflevering. van Waardenberg, de waanzinnige, kan goed lassen met z'n grote bek. Lachen.

Hasjhies? | 21-02-09 | 14:52

nop, rutger was laf.. Hij had haar nog een keer moeten pownen. waarom? gewoon omdat het kan/moet/en leuk is!
Tranen over dr wangentjes, kat-in't-bakkie dacht ik voor rutger.. maar nee hoor.
Beetje jammer -dat dan weer wel-, verder flink gelachen!

kippeNeukert | 21-02-09 | 14:44

+kuddo's voor Kim's roze sigaret! haha

kippeNeukert | 21-02-09 | 14:40

Goed interview Rutger.

Masturwasbeer | 21-02-09 | 14:33

Ach ja, een stotige bok moet je tegen je aan drukken. Dan is-ie minder bedreigend...

kraakhelder | 21-02-09 | 14:32

17.263 2 seconde later! :D.

Is die teller nu ineens wel realtime?

Flounder123 | 21-02-09 | 14:20

17.264 leden te gaan.

Flounder123 | 21-02-09 | 14:19

De rest niet nee maar waarom nou specifiek PowNed wel?

widtvoet ®
dat stukje zijn ze vergeten in te vullen, vandaar dat pown op 35k blijft steken
sjammer

bejaarde op brommer | 21-02-09 | 14:11

@bejaarde op brommer 13:47

Naai die PO idd. (maar lekker op)! PowNed niet alleen omdat het kan maar veeleer omdat het moet. Hilversum zuigt en dat op een door ons allen verplicht gefinancierde fopspeen. Krijg je er godverdomme doorgaans alleen nog maar opgeheven vingertjes, multikanjer-tv en propajournalistiek voor terug ook.

Maarrr... nu PowNed toch de strijd aangaat, zorg dan wel dat je een beetje serieus vechten doet. Alleen obv. "het is allemaal dusdanig kudt dat zelfs wij er niets meer aan kunnen verzieken" zul je het mi. maar moeilijk gaan redden. De rest niet nee maar waarom nou specifiek PowNed wel?

widtvoet ® | 21-02-09 | 14:02

widtvoet ®
weinig creatief dat powned, gedoemd te mislukken, met of zonder 50 duizend leden.
echter geen reden om geen lid te worden, al is het maar voor een ererondje (op brommer) door het mediapark
fuck de publieke omroep!

bejaarde op brommer | 21-02-09 | 13:47

Ella is liev. Totaal gestoord, knettergek en een gevaar voor het land, maar wel liev. Zegt wel iets over een partij als dit soort mensen tot minister gebombardeerd worden...

Klaboesterbeer | 21-02-09 | 13:40

Helemaal niet vervelend om naar te kijken. Items niet te lang, leuke onderbrekingen, best een logisch setje onderwerpen in dit stadium, een wellicht iets te brave Rutger naar mijn smaak maar soit.

Toch even een serieus puntje van aandacht: wat is nou exakt hetgeen PowNed onderscheidt van de rest? Waarom precies moet ik nu als televisiekonsument (vaak helemaal niet zo bekend met GS) lid worden van deze nieuw omroep? "We gaan Hilversum opblazen! Een bom onder het bestel! Als je de hele tijd naar links kijkt zie je rechts niet!" Prima maar wat dan wel? Wat maakt PowNed nou tot het meest aansprekende alternatief? Wat is haar exklusieve meerwaarde?

Vatten die hap en hameren erop! Komt er mi. nog veel te weinig uit op de buis áls het er al uitkomt.

widtvoet ® | 21-02-09 | 13:36

@saugleistung 11:28
Ik ben zelf een huurder en ik weet er alles van, ik heb overigens nog nooit een verhuurder meegemaakt die fatsoenlijk service geeft.
Het appartement waar ik woon is onderdeel van een complex dat een paar jaar geleden is doorverkocht, de nieuwe eigenaar nam een nieuwe beheerder in dienst en waneer er een kraan is doorgerot (flats zijn 35 jaar oud) dan proberen ze de schuld in de schoenen van de huurder te douwen (en daarmee de kosten)
Dat is hun bij mij niet gelukt, sterker nog, ik heb alles wat sanitair gezien niet deugde direct aan de kaak gesteld en de loodgieter die bij mij 3 kranen, wat leidingen én een nieuwe boiler kwam plaatsen werd "bedroefd" van de oude troep die hij tegenkwam.
Ook heb ik na daklekkage melding gemaakt van waterdoorslag in mijn behang, hun antwoord: iedereen wil na 10 jaar nieuw behang op onze kosten.
Mijn antwoord: ik laat de boel lekker doorschimmelen en als ik vertrek is die flat niet meer geschikt voor verkoop.
Ongezien de typhus voor die gasten!

necrosis | 21-02-09 | 13:23

cultuur, humor en muziek scoor je op Tube, de betere televisiefilms koop je voor 2 pleuro ( zonder reclame en met aftiteling, godverdomme wat haat ik afgekapte films) en het nieuws haal je van internet.
de jeugd is al 5 jaar geleden afgehaakt, TV is voor bejaarden

bejaarde op brommer | 21-02-09 | 13:13

Grasgriezel | 21-02-09 | 11:45

Schurfthekel aan TV en toch kijken. Was je even bij de buren dan?

Harry Dillema | 21-02-09 | 13:01

superjan | 21-02-09 | 12:23

Oh ja, ik had Joshua Livestro van "de dagelijkse standaard" duidelijk gemaakt dat zijn "fatsoenlijk rechts" een gotspe is en een onnozele opportunistische claim on top of that. Vond menigeen niet zo leuk. En op die site wordt nog heftiger gemodereerd als op NSB Handelsblatt. Kansleaus. Keep up the good work, mattie.

bottehond | 21-02-09 | 12:38

@roeke toek> top idee! Ik weet niet of ze wil.

superjan | 21-02-09 | 12:26

@botte thansk mijn beste... was er nou een fittie om jou elders op het WWW?

superjan | 21-02-09 | 12:23

Geef Vogelaar een eigen programma op PowNed, iets 'late night' of zo. Ik meen het! En een item waarin jullie Dumpert filmpjes laten zien, een soort 'zap service' (het enige leuke aan P&W). En interviews met de willekeurige man in de straat, omtrent onbegrijpelijke politieke beslissingen/overheids-acties. ALles beter dan die linske stortvloed van de huidige publieken. Doe er wat mee.

Roeke Toek | 21-02-09 | 12:15

Leuk filmpje helemaal top. nu ben ik toch wel gek van rutger. gelukkig deed hij lief tegen vogelaar.

Pearly | 21-02-09 | 12:11

@vriendin van Gompie> bekijk het nu eens in het volgende licht: We bestaan nog niet!
We moeten dus met hele beperkte middelen (0 euro) iets maken voor het meest kritische publiek. In dat licht vind ik het razend knap. Maar dit is nog niks vergeleken bij wat het gaat worden als we de kans krijgen.

superjan | 21-02-09 | 10:30

Goeie, @superjan. Op naar de 50K. Tot nu toe laten jullie zien die kand geweaun te verdienen.

bottehond | 21-02-09 | 12:09

Deel 2 van het Vogelaarinterview was zeer integer en netjes, grote klasse. Als de mix van een beetje lol trappen (zoals dat hilarische gesprekje met dat blonde meiske van NOVA) en af en toe een serieus item, dan is PowNed een genoegen om naar te kijken.......

brutus68 | 21-02-09 | 11:51

Had nou gewoon die zoen aan Vogelaar gegeven , je twijfelde en zette niet door.
gemiste kans en ze verdiende het voor 100%.
Vogelaar .. typisch een vrouw gevoelsmens zoals ze zelf al aangaf. in ieder geval niet iemand die zich zelf verloochend en de hele afaire heeft ironisch genoeg positief voor haar uitgewerkt , het laatste duwtje bleek achteraf voor haar welkom als persoon.
Als minister of bestuurder is ze ook niet geschikt , ze vertrouwd de medemens veels teveel. eigenlijk gewoon een leuk en lief mens.
Die voice over , tenenkrommend . zo slecht , zo niks, zo amateur zo pfff fout weg ermee , helemaal fout. de toon ligt totaal verkeerd en de uitspraak klopt ook niet.

Baron de laclou | 21-02-09 | 11:50

Als ik ergens een schruft aan heb, is het aan tv. Toch heb ik maar even gekeken. Ik vond het toch alleraardigst.

Grasgriezel | 21-02-09 | 11:45

-weggejorist-

bennyvx78 | 21-02-09 | 11:36

Mja, het niveau van Poont blijft nogal infantiel, maar voor het zelfreinigend vermogen van Rut in de laatste aflevering: +1 en een aai over zn bol.

Bertje Knor | 21-02-09 | 11:35

===================================
Leuk, nóg een zender op televisie
Ik weet gewoon niet wat ik zie!
Interviews, leader, Bert van der Veer
Jongens, van mij hoeft dat niet meer
Doe maar gewoon avondvullend 5:03!
===================================

Marvin944 | 21-02-09 | 11:34

Deze onvolprezen site is duidelijk het "format" voor GS.Op het grote scherm is het gewoon zielepoterij.Schoenmaker blijf bij je leest!Hier zijn jullie absoluut de top.Dan ga je toch niet met de grauwe middelmaat in die onbeduidende Hilversumse vijver meegraaien naar die paar zielige miljoentjes.

quardian | 21-02-09 | 11:32

necrosis | 21-02-09 | 11:06
Ja zo werkt het. Als je een huurder bent van een corporatie die weinig service geeft die daardoor heeft kunnen sparen dan ben ben je in feite twee keer de klos. Het geld verdwijnt naar andere regio`s en dat komt nooit meer terug. Zoals ook in het artikel staat zijn er genoeg wijken die er niet al te best bijstaan maar die van het lijstje zijn verdwenen.

saugleistung | 21-02-09 | 11:28

-weggejorist-

RientjevdAersmade | 21-02-09 | 11:27

Hoe is het eigenlijk afgelopen met het "TV MOMENT VAN HET JAAR" verkiezing, had de Vara de boel nou beflikkerd of niet? Geen Stijl heeft toch met de één of andere wet die gegevens opgevraagd?

De WOB juist die wet bedoel ik.

Dutch_Holland | 21-02-09 | 11:25

"Wou je zeggen dat jij hier op eigen kracht zat?!"
- Dáárom wil ik nou lid zijn van PowNed. En ik ben over de 50.

Ron de Weijze | 21-02-09 | 11:23

Elke zaterdag op 'het internet' pOOnt.... weg met die tv!
@gompie en vriendin +1

quasielaks | 21-02-09 | 11:22

De raad voor cultuur.

Harry Dillema | 21-02-09 | 11:22

Rutger; echte Jan Janssen boots?

Frau Antje | 21-02-09 | 11:15

Die geenstijlbabes, wat slecht zeg, beetje stickertjes plakken in publieke ruimtes.... kansloos

Tostiband | 21-02-09 | 11:14

knettergek

bejaarde op brommer | 21-02-09 | 11:11

@saugleistung 10:25
Bedankt voor de info, schokkend om te lezen dat kleinere gemeentes die hun huishoudboekje redelijk op peil hebben worden afgeroomd ten voordele van grote steden waar kapitalen simpelweg verdwijnen.
Ik neem alle positieve uitlatingen over Ella Vogelhaar terug, ik mag hopen dat ze anaal genomen wordt door alle bewoners van Overvecht, Ondiep en kanaleneiland, tegen de tijd dat ze weer kan lopen heeft ze hopelijk gevoeld wat ze heeft aangericht!
Ave

necrosis | 21-02-09 | 11:06

Hoe alles toch nog goed kwam... *pinkt traantje weg

Bertje Knor | 21-02-09 | 10:51

Fleisch.... Heb de 2e aflevering gezien.
GE-WEL-DIG !!!!
Dit is weer TV op zijn best !!!!

hansvanvoren | 21-02-09 | 10:33

De aantrekkelijkheid van de site GeenStijl begint zo langzamerhand wel te lijden onder dat PowNed-gedoe.

De Geus | 21-02-09 | 10:32

@vriendin van Gompie> bekijk het nu eens in het volgende licht: We bestaan nog niet!
We moeten dus met hele beperkte middelen (0 euro) iets maken voor het meest kritische publiek. In dat licht vind ik het razend knap. Maar dit is nog niks vergeleken bij wat het gaat worden als we de kans krijgen.

superjan | 21-02-09 | 10:30

Heb gekeken, maar moet dit mijn leven verrijken???
vriendin van gompie

Gompie-65 | 21-02-09 | 10:25

Geinige aflevering...... maar dit was toch eigenlijk best wel feel-good televee of niet dan?

ServerGenius | 21-02-09 | 10:23

@ Rutger
Deel twee van het V-intervieuw vind ik gewoon klasse.

magirus | 21-02-09 | 10:20

leuk voor een beperkt publiek niet meer en niet minder

istawa | 21-02-09 | 10:18

@het CDA> het was een zeer vrouwvriendelijke deze keer.
@8ballvinnie> zeg maar hoe je het wilt.

superjan | 21-02-09 | 10:11

@saugleistung 9:59
Welke Vogelaarheffing, ik weet ondertussen alles van de ecotax, de Bostax, de vliegtax, de slurptax, de verpakkingstax, etc.
Maar wat houdt die vogelaarheffing in, ik heb duidelijk iets gemist!
Vul me even in, ik blijf graag op de hoogte

necrosis | 21-02-09 | 10:11

Ik heb niet gekeken. Lid worden is geen punt, maar ik kijk maar zelden TV. 't was dus aardig, de uitzending? Daar ben ik blij om. En vrouwvriendelijk, naar ik aanneem? Prima. Maar we houden jullie in de gaten, ventjes.

Het CDA | 21-02-09 | 09:59

Alles leuk en aardig, maar niemand heeft het meer over die Vogelaarheffing.

saugleistung | 21-02-09 | 09:59

En we zijn lid..

delta | 21-02-09 | 09:57

Wat is hier nou leuk aan?
Ga is leuke tv maken!!

8ballvinnie | 21-02-09 | 09:54

Wat een slechte aflevering. Waarom was dat interview met Vogelaar nou nodig? Wat was het doel van de vragen? Dat jullie weer met elkaar verzoend zijn? Het was allemaal erg onduidelijk en vaag.... Geen rode draad, dit is geen tv naar mijn mening.

Tostiband | 21-02-09 | 09:46

Die voorlichtster van Vogelaar is wel leuk om te zien ... Ik hoop dat Rutger haar iets heeft aangeboden bij PowNed.

BigShit | 21-02-09 | 09:36

Heel leuk! Rutger weer eens +1 voor kwaliteit en schoenen!
Televaag mensen zijn echt vaag -1
Dit keer Vogelaar netjes en vriendelijk behandeld ter compensatie +1
Vogelaar is erg weerbarstig en onbeholpen maar eenmaal in tranen zie je haar pas rustig worden. +1
Kim +1
Politieke spelletjes Publieke Omroep bestel -1
Plasterk +1 Televaag spelletjes -100
Powned +1

Stroopdoos | 21-02-09 | 09:34

RientjevdAersmade oftwel NegativeNancy, niet zo huilen!

Goede uitzending gister, heb weer gelachen. Alleen dat stemmetje vlak voor de reclame, dat moet echt anders, klinkt nergens naar!
Hebben jullie nog promotiemeisjes nodig toevallig?

Republika | 21-02-09 | 09:32

hoorcollesje | 21-02-09 | 09:16
a, Andere programma's worden ook via in internet bekeken, niet alleen die van gs. cijfers kom je lastig achter.
b. Netmanagers gaan straks voor PowNed bepalen of de programma's die ze aanbieden uberhaupt worden uytgezonden, Er worden 60 procent meer programma's aangeboden dan kunnen worden geplaatst. Als een netmanager een programma van PowNed ziet zitten, bepaalt hij vervolgens waar het programma wordt geplaatst. Bijvoorbeeld om 0.30 uur, als er gegarandeerd niemand kijkt. Zoals bij de vorige poding van GS bij de publieke omroep gebeurde.

doenogmaareentje | 21-02-09 | 09:26

@antlantis> terechte goede reactie.

superjan | 21-02-09 | 09:24

@koffiemuts 8:53
Ik ben ontroerd, écht!
Plemp weer wat als je weer tijd hebt, ik heb je toch wel een beetje gemist.

necrosis | 21-02-09 | 09:24

Ik heb niet gekeken, ik ga hem ook niet bekijken, ik ben Powned lid als tegenprestatie van Geenstijl voor de bewezen diensten tot nu toe (dank je voor het entertainment op de website). En als ik de reacties zo door lees, zitten jullie (PowNed) met een probleem.
.
Echter, ik zie voor GeenStijl een probleem opkoment. Het valt mij op dat sommige interessante onderwerpen niet op GeenStijl komen, terwijl deze wel in het haast 'GeenStijl' smaakje op telegraaf.nl worden uitgemeten. Ik denk aan Burgemeester Hulman uit Den Helder, waar GeenStijl de laatste weken niet verder komt dan de ettertjes van Weesp (waarbij de buurt ze liever kwijt dan rijk is volgens het Parool) of Ella Vogelaar (wie interesseert zich daarvoor nog).
M.a.w. wakker worden, jullie core-business begint in te dutten.

Atlantis-95 | 21-02-09 | 09:19

Ik vond, gezien het feit dat we nog niet bestaan, een hele leuke uitzending, met een ontroerende verzoening tussen rut en vogelaar. Wat mij betreft is geruzie met de televaag op camera, nu wel voorbij, hoewel ze ons wel heel erg kopieren.

superjan | 21-02-09 | 09:18

doenogmaareentje | 21-02-09 | 08:54
145.000 kijkers, marktaandeel 2,2 procent. Dat is zo 20e eeuw.
A. Ik kijk dit nu nog alleen hier en niet via de tv.
B. Denk je echt dat een netmanager zelf een overtuiging heeft?

hoorcollesje | 21-02-09 | 09:16

@RientjevdAersmade 8:50
Hoezo fiasco?
Het is nog geen 31 Maart dus niet zo lopen zeiken, wil je?
Bovendien is het een uitdaging om jezelf binnen de muren van "Hilversum" te krijgen, jij hebt waarschijnlijk niet gehoord/ gelezen wat een omroep als Llink aan "budget" krijgt van o.a.mijn belastingsgeld, daar kan ik 20 jaar riant van leven.
PowNED probeert zich te manifesteren als "de bom onder Hilversum", een soepsidieclub met een budget van 800.000.000, ben jij zó rijk dat het je geen fuck kan schelen of ben je zelf gewoon een soepsidieslurper met een flatscreen die betaald werd door werkende mensen?
Dus... wat wordt het, straks even een balletje slaan op de golfbaan, of wacht je tot Maandag als het bijstandsloket weer open gaat?

necrosis | 21-02-09 | 09:15

145.000 kijkers, marktaandeel 2,2 procent. 32.000 kijkers minder dan vorige week, Hoe gaat GS de minister en de netmanagers ervan overtuigen een aanvulling te zijn voor het bestel? Antwoord: minder Rutger, meer eigen neoconservatief standpunt, meer doelgroep in beeld. Nu teveel incrowd gebeuren, o.a. door de berichten over de strijd met de T. Hoewel het pownen van Ju-ju Pa-pa-paradijs altijd leuk blijft en de hoed voor Plasterk een sterke gimmick was.

doenogmaareentje | 21-02-09 | 08:54

necrosis | 21-02-09 | 08:31
* zich schreiend tegen borst van necrosis werpt* - en als de sodemieters een bus gaat halen. Kus.

koffiemuts | 21-02-09 | 08:53

-weggejorist-

RientjevdAersmade | 21-02-09 | 08:50

Ik ben niet zo'n reaguurder, eerder zo'n meisje dat wat hersenloos consumeert, maar ik kon het niet laten om na dit bijzonder vermakelijke stukje TV te melden dat ik trots ben op mijn PowNed lidmaatschap. Hulde!

djen1983 | 21-02-09 | 08:45

@koffiemuts 8:05
Ik ben niet boos meer, boos kijken maakt lelijk en zeker niet jonger.
En ja, ik heb je laatste bericht aan mij gelezen (aangekondigt op 4! draadjes!), je was het gelukkig met me eens dat je woorden "een beetje onvriendelijk" waren.
In ieder geval: zand over de strijdbijl!
*virtueel hand geeft*

necrosis | 21-02-09 | 08:31

Ik heb dat silverlight er weer af gegooit het verneukt iets op mijn pc en ik heb geen zin dat verder uit te zoeken als het enige dat ik er mee kijk ook 'gewoon' in de dumpert staat.

Beëlzebul | 21-02-09 | 08:30

-weggejorist-

CHRISTUS, Jezus! | 21-02-09 | 08:16

@de gebster

Zo blijf je zeker het eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwige studentje, een gewéldig (ook taaltechnisch) onderbouwd stukje.....

Frau Antje | 21-02-09 | 08:11

necrosis | 21-02-09 | 07:53
Mag ik U nog wel een ochtendgroet zenden?

koffiemuts | 21-02-09 | 08:05

@de gebster 4:55
U heeft teveel alcohol gezopen op het feestje van Trees?
Ga eensch snel deaud, leip stuk zuurdeeg!

necrosis | 21-02-09 | 07:53

Jullie lopen achter, GS. Vogelaar is al exit dus niet meer interessant (als ze dat ooit al was). Er zijn wel belangrijkere dingen aan de gang, maar ja die zie je natuurlijk niet goed als je blijft navelstaren. WAKKER WORDEN!

pollens | 21-02-09 | 07:41

de gebster | 21-02-09 | 04:55
Pfffffffffffffffff, wat bent U een chagrijnig mens. Maakt verder niet uit hoor.

koffiemuts | 21-02-09 | 07:01

Meindert Witmanss | 21-02-09 | 05:26
Gelukkig belooft hij niet meer terug te komen. Dat scheelt dan weer enorm.
Maar ik wed, dat hij af en toe checkt, of hij al reactie heeft.

Rammstein | 21-02-09 | 06:51

*Bokaaltje *De echte mens* aan "de gebster" uitreikt.
Tot nu toe had ik dagelijks een gevoel wat moeilijk te omschrijven viel, een gemis, een Je ne sais qua.
Je hebt mij de ogen geopend de gegebster.
Echte mensen, die deze skeem doorzien, die missen we.
Huldo's ouwe.
.
Gnmmpfff.

Meindert Witmanss | 21-02-09 | 05:26

Zeer slecht. Slechte naam. Slechte presentator. Slechte achterban (he weessie). Slechte inslag. Slecht imago (geen hond, laat staan een echt mens, weet waar het allemaal om draait). Slecht in elkaar gedraaid.

Conclusie; Een prima zender voor het gros van het klootjesreaguurdersvolk (nee rechtse stumpers, het nieuwe is er voor de echte mensen al een jaar of twee af, toen ook geenstijl eigenlijk niks nieuws meer bracht, vandaar die degradatie van reaguurdersvolk naar klootjesreaguurdersvolk, ja ik leg het maar ff uit, jullie zijn tenslotte maar klootjesreaguurdersvolk)

Maar ik twijfel nu nog of het, voor mij persoonlijk dan he, leuker is om dit zendertje gelijk al naar de klote te zien gaan of dat het leuker is mee te maken als er al een hoop geld naar de klote is gegaan over een tijdje.

Dit is dezelfde comment die ik heb gepost op dumpert. Als je zo dom bent om te denken dat je hier nog iets tegen in kunt brengen dan moet je dat ff lekker op dumpert doen. (maakt dus niet meer uit wát je post, dom is het sowieso al, het kan alleen maar erger worden.

Dag.

de gebster | 21-02-09 | 04:55

Warme bakker | 21-02-09 | 04:34
Wat had hij volgens jou wél moeten doen dan ? Slaan ? Kruisverhoor ?

Rammstein | 21-02-09 | 04:35

Nou Rutger, mocht je er ook achterin bij Vogelaar. Bijna ontroerend ware het niet dat het dat niet was.

Warme bakker | 21-02-09 | 04:34

Volgelaar nog steeds 3 keer nix!

Frantique | 21-02-09 | 04:08

Aardige aflevering. Toch zie ik deze Veronica-afleveringen niet meer dan als een toegankelijke introductie tot geenstijl. Als dit het niveau is waarop ze de nieuwe omroep willen maken, dan haak ik heel snel af. Maar goed, ik heb goede hoop op de journalistieke aspiraties van PowNed.

artbrut | 21-02-09 | 03:38

zeg.... botte... prive topic nu.... hmmmmmm

BigBoobedBlondeBitch | 21-02-09 | 03:29

zovoklets | 21-02-09 | 03:15
wil je het zelf uitvinden?
peterweethetbeter | 21-02-09 | 03:16
zat ik ook op te wachten..

BigBoobedBlondeBitch | 21-02-09 | 03:18

BigBoobedBlondeBitch | 21-02-09 | 03:13
LOL! Nice to see U again.

Rammstein | 21-02-09 | 03:18

*Zit PowNed aflevering 2 op YouTube te pleuren en vraagt zich af waar de "wekelijkse" item De Zak is gebleven*

peterweethetbeter | 21-02-09 | 03:16

hee ik zag een blotekutvagina!
heel even
heheheee :D :thumbs up:

Robert Irving III | 21-02-09 | 03:15

BigBoobedBlondeBitch | 21-02-09 | 03:13 1+2

Mondig type?

zovoklets | 21-02-09 | 03:15

daskapitalist | 21-02-09 | 03:13
go fuck yourself..... ben ik van de bediening alleen omdat ik een V ben?

BigBoobedBlondeBitch | 21-02-09 | 03:13

helemaal dubbel hier

BigBoobedBlondeBitch | 21-02-09 | 03:13

@BigBoobedBlondeBitch | 21-02-09 | 03:03
heb jij ook broodjes kroket? de rij hier voor de automatiek is me een partij lang...

daskapitalist | 21-02-09 | 03:13

@bottehond | 21-02-09 | 03:03
Kijk, dat is nou humor :)

AntiSoof | 21-02-09 | 03:12

@zovoklets | 21-02-09 | 02:54
Dank voor de link.

AntiSoof | 21-02-09 | 03:11

bottehond | 21-02-09 | 03:03

lol
C'est grave!

zovoklets | 21-02-09 | 03:07

BigBoobedBlondeBitch | 21-02-09 | 03:03

Nummertje trekken?

zovoklets | 21-02-09 | 03:04

zovoklets | 21-02-09 | 03:01
ga maar in de rij staan

BigBoobedBlondeBitch | 21-02-09 | 03:03

BigBoobedBlondeBitch | 21-02-09 | 03:00

Tja, blond en grote tieten. Works for me.

zovoklets | 21-02-09 | 03:01

zo.... stelletje geilaards

BigBoobedBlondeBitch | 21-02-09 | 03:00

AntiSoof | 21-02-09 | 02:50

Geld is een middel tot dispuutresolutie.

zovoklets | 21-02-09 | 02:56

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 02:46

Denk er es goed over na en als je het volgende week begrijpt tracteer ik je op een pint.
Ik ga eerst op vakantie.
In de reisvoorschriften van de vliegtuigmaatschappij staat overigens vreemd genoeg tussen de vele verboden op steek- slag - en vuurwapens dat ik geen dorsvlegel mee mag nemen. Inderdaad slim om dat ook te noemen als botte meevliegt!

bottehond | 21-02-09 | 02:54

ik leer net dat we suriname hebben veroverd met slechts 1 dode...

Maaier | 21-02-09 | 02:53

@zovoklets 02:47
En waar ter wereld is de meltdown van de economie niet merkbaar?

tipo | 21-02-09 | 02:51

@zovoklets | 21-02-09 | 02:47
Daar gaat het juist om. Geld is straks niks meer waard, bijna.

AntiSoof | 21-02-09 | 02:50

bottehond | 21-02-09 | 02:46

ik heb geen idee

Maaier | 21-02-09 | 02:49

@bottehond | 21-02-09 | 02:46
Echt, als ik die Willem Middelkoop goed begrijp gaat het ploffen. We worden opgelicht waar we bijstaan.
Het is als Robin Hood maar dan omgekeerd.
www.deepjournal.com/p/2/a/nl/1769.html...

AntiSoof | 21-02-09 | 02:49

Maaier | 21-02-09 LOL!

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 02:47

AntiSoof | 21-02-09 | 02:36

Waarom zou je je inlezen in 'de economie'?
Of je hebt niet genoeg knaken om de wegwezerik te maken en moet sowieso doorsappelen, of je hebt wel genoeg geld en dan heb je geen probleem.

zovoklets | 21-02-09 | 02:47

bottehond | 21-02-09 | 02:39
Ik vind je ooit moeilijk te volgen. In jouw geval komt dat omdat jij over alles vaak een erg complexe mening hebt. Desalniettemin blijken jouw overdenkingen vaak erg goed onderbouwd. Daarvoor lof. En dank!

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 02:46

Nou, ik heb me vandaag ingelezen in de economie. Alles lost zichzelf op. God, wat wordt het een zware tijd, zeg.

AntiSoof | 21-02-09 | 02:36

Een boeiende tijd, tog?

Maaier | 21-02-09 | 02:44

Wie is het dan? God van Empel of zeau?

bottehond | 21-02-09 | 02:46

bottehond | 21-02-09 | 02:41

dat is wat ik bedoel.

Maaier | 21-02-09 | 02:44

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 02:39

je bent al bezig?

Maaier | 21-02-09 | 02:41

Maaier | 21-02-09 | 02:36

Dan mot ie wel plempen wie hij was qua nick. Anders gaat iedereen dat claimen, he.

bottehond | 21-02-09 | 02:41

zovoklets | 21-02-09 | 02:33
Niets wat ik zeg of schrijf is geheim vertel vertel vertel!

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 02:40

Latvian walk into bar with pig on shoulder. Bartender say, “That look delicious!” But pig say, “No. Is Latvian. Taste is similar to dog.”

Tobi | 21-02-09 | 02:40

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 02:39

Och, waarom niet. Tis geen schande ofzo.

zovoklets | 21-02-09 | 02:40

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 02:35

Laat jij je ter verantwoording roepen? Stop daar es mee. Knap je van op.
Je maakt je keuzes zoals je ze maakt. Soms op basis van overwegingen die not done zijn. Dan maskeer je je overwegingen, da's slim. Maar als je daar te ver in gaat ben je verkeerd bezig. Restecp dwing je zelf af.

bottehond | 21-02-09 | 02:39

zovoklets | 21-02-09 | 02:33
"De Telegraaf: de krant van wa-wa-wakker N-n-n-nederland"
Da's de slogan! Ik vind die naam wel kewl verzonnen van Ju-ju-juul p-p-p-paradijs.
Denk jij echt dat ik morgenvroeg aan de krantenpers sta LOL

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 02:39

@wakkere_nederlander | 21-02-09 | 02:31 :
Ach een jij-bak... Gut wat origineel. Doe nog eens zoiets idioots, dan verklap ik zo je vorige nick, of heb je daar bezwaar tegen?

koerbagh ® | 21-02-09 | 02:37

Nou, ik heb me vandaag ingelezen in de economie. Alles lost zichzelf op. God, wat wordt het een zware tijd, zeg.

AntiSoof | 21-02-09 | 02:36

koerbagh ® | 21-02-09 | 02:28

Behalve als de desbetreffende n00b zich onder oude nick bekend maakt en een gerechtvaardigde (door niet babys te bepalen) reden weet te geven voor het niet meer gebruiken van de oude nick.

Maaier | 21-02-09 | 02:36

koerbagh ® | 21-02-09 | 02:31

We zijn allen opportunisten.

bottehond | 21-02-09 | 02:36

bottehond | 21-02-09 | 02:31
Legitimeren is inderdaad een sterkere uitdrukking.
Helaas wordt legitimeren in de hedendaagse samenleving toch uiteindelijk vaak verantwoorden

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 02:35

Doe eens niet zo spastisch over de moslims , over een jaar of vijf barst de bom en zingen ze met z'n allen ;http://www.youtube.com/watch?v=kg0HmUiroPY

Jackanders | 21-02-09 | 02:35

@02:33
maar dat betekent *NIET* (etc.).

koerbagh ® | 21-02-09 | 02:34

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 02:31

Moet jij die persen niet gaan olieen of een proefdruk lezen ofzo?

zovoklets | 21-02-09 | 02:33

@wakkere_nederlander | 21-02-09 | 02:29 :
Voor de gemiddelde televaag-lezer zal dat ongetwijfeld opgaan, maar dat betekent dat dat voor iedereen altijd zo is.

koerbagh ® | 21-02-09 | 02:33

-weggejorist-

meesie | 21-02-09 | 02:32

@VanFrikschoten 02:24
Lang leve de krediet-crisis! Lodewijk Asscher komt straks voor een dicht ING-filiaal te staan als ie het opgeschoonde vastgoed wil opkopen, terwijl ome Cor junior gewoon zijn koffertje aan de keukentafel opent.
.
Gouden tijden voor curatoren, interim-managers en begrafenisondernemers bovendien.

tipo | 21-02-09 | 02:31

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 02:29

Legitimeren, lijkt me eerder.

bottehond | 21-02-09 | 02:31

Is het weer kindervakantie ?

Rammstein | 21-02-09 | 02:31

koerbagh ® | 21-02-09 | 02:28
Jij hebt een ® achter je naam dus jij moet niets zeggen
Daar kom je nooit meer van af ©

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 02:31

@bottehond | 21-02-09 | 02:27 :
Voor opportunisten en dommeriken zonder principes (en dat zijn de meesten) geldt dat zeker.

koerbagh ® | 21-02-09 | 02:31

bottehond | 21-02-09 | 02:27
Een argument is altijd het intellectueel verantwoorden van je instinct toch?

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 02:29

bottehond | 21-02-09 | 02:27

Das waar.

zovoklets | 21-02-09 | 02:29

@wakkere_nederlander | 21-02-09 | 02:24:
Op het moment dat je een nieuwe nick aanneemt vervalt je opgebouwde goodwill van een eerdere nick en kun je je er ook niet op beroepen.
For all intents & purposes ben je gewoon een n00b.

koerbagh ® | 21-02-09 | 02:28

zovoklets | 21-02-09 | 02:24

Argumenten bedenken is in 9 van de 10 gevallen volledig pointless.
De Mensch bedenkt ze namelijk achteraf bij zijn instinctief of opportunistisch ingenomen standpunt.

bottehond | 21-02-09 | 02:27

tipo | 21-02-09 | 02:26
Ja Wilders is een Bange Bange Bange Man...... wat en lafaard toch he????

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 02:27

@bottehond | 21-02-09 | 02:21
De Volkskrant wilde bewijzen dat PVV-simpathisanten laagopgeleide tokkies waren. Toen uit het onderzoek bleek dat dat niet waar was, hebben ze er bange, bange mensen van gemaakt. Die soms met de dood bedreigd worden, maar toch, het zijn bange mensen...

tipo | 21-02-09 | 02:26

Bo Dreksma | 21-02-09 | 02:23

Als je je kop op Televee wilt moet je je broek laten zakken.

zovoklets | 21-02-09 | 02:26

LibertasSimplex | 21-02-09 | 02:21
Denk jij dat ik minder waard ben omdat ik een zwitsalhoofdje achter mijn naam heb staan?
In mijn geval betekend dat alleen het aantal baby's dat ik vandaag heb verwekt.
Ik kom hier al langer dan jij

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 02:24

daskapitalist | 21-02-09 | 02:22

Nu moet je je argumenten toch even met dat scheermes bewerken.

zovoklets | 21-02-09 | 02:24

@tipo | 21-02-09 | 02:12
Het zijn de nepotistische kwakzalfsocialisten en scheefnekgristendemocraten die ze er uit willen werken omdat ze de A1 locaties bezet houden voor hun eigen stropdaswinkels en tuinkruiderieën....

VanFrikschoten | 21-02-09 | 02:24

Publieke omroepen afschaffen.
Laat ze hun eigen broek maar omhoog houden als ze zo graag met hun kop op TV willen..

Bo Dreksma | 21-02-09 | 02:23

@zovoklets 02:17
90% van alle xtc in de wereld komt uit Tilburg e.o. Is onderzocht en bewezen, middels sporenonderzoek in Brazilie, USA en Mexico.
XTC is naast wiet het enige exportproduct wat we nog hebben zo onderhand.

tipo | 21-02-09 | 02:22

wel drugs, geen productiviteit.

daskapitalist | 21-02-09 | 02:22

LibertasSimplex | 21-02-09 | 01:54
"VrouwONvriendelijke porno houden vrouwen OOK helemaal niet van. 'Is mijn ervaring.'"

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 01:56

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 02:21

OT

One for the road...
De Azijnbeaude over islamwatchers, wat een grap! Als iemand lef toont zijn het islamwatchers.

kwoot
De angst voor islamisering zit diep. Die wordt gevoeld door alle lagen van de bevolking, mannen en vrouwen, jong en oud. Bij opvallend veel hoogopgeleiden gaat die vrees hand in hand met de opvatting dat het vrije woord wordt bedreigd.
ontkwoot

bottehond | 21-02-09 | 02:21

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 02:18
Flikker op.

LibertasSimplex | 21-02-09 | 02:21

@LibertasSimplex | 21-02-09 | 02:12
.
ANALYSEER DIT BERICHT!
.
" En je herhaalt mijn comment onder jouw naam.
Niet dat dat erg is. Volgende keer prik ik je ogen eruit en flikker ik je van de trap."
.
Zie je die aanhalingstekens?
Dat betekent: CITAAT
.
Ik ga echt geen plagiaat plegen op jouw artistiek eigenDOM

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 02:18

daskapitalist | 21-02-09 | 02:14

Alsof ze in 3e wereldlanden geen drugs hebben.

zovoklets | 21-02-09 | 02:17

Kijk

en luister

GELD

tipo | 21-02-09 | 02:15

meesie | 21-02-09 | 02:11

Bottehond is een sit-down comedian.

zovoklets | 21-02-09 | 02:15

@maaier
Oei ik heb inderdaad van die kleine mensen rondrennen hier.
Maar die zijn niet echt functioneel kan ik je verzekeren. :-)

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 02:15

ik heb het al eens eerder gezegd, zonder de drugshandel zou nederland nu al een 3e wereld land zijn.

daskapitalist | 21-02-09 | 02:14

Kijk en luistergeld afschaffen.
Sluit me maar af van de publieke omroepen.
OverheidsGestapo vind dat iedereen die bijdrage maar moet betalen via de belastingdienst. Vroegah was het nog erger, iedereen met een TV of radio moest dokken.
Waren zelfs controleurs in dienst..

Bo Dreksma | 21-02-09 | 02:12

bottehond | 21-02-09 | 02:10


Nee, nu is dat nog geen kunst. Pas als het op publieke tv komt. NIet te vroeg juichen..

Maaier | 21-02-09 | 02:12

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 01:56
En je herhaalt mijn comment onder jouw naam.
Niet dat dat erg is. Volgende keer prik ik je ogen eruit en flikker ik je van de trap.

LibertasSimplex | 21-02-09 | 02:12

@VanFrikschoten | 21-02-09 | 02:09
De Nederlandse Hoeren en Dealers importeren 17 miljard Euro per jaar aan cash geld. Daar moeten we zuinig op zijn.

tipo | 21-02-09 | 02:12

-weggejorist-

meesie | 21-02-09 | 02:11

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 02:09

Dan zul je nooit kinderen krijgen

Maaier | 21-02-09 | 02:11

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 01:56
Je bent wakker op een gekke manier. Als het ware gewakkerd in de vorm van een soort papagaai.

LibertasSimplex | 21-02-09 | 02:10

VanFrikschoten | 21-02-09 | 02:09

prima plan!

Maaier | 21-02-09 | 02:09

Maaier | 21-02-09 | 02:07
Ik hoop het want van die functioneel naakt wijven krijg ik geen stijve

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 02:09

Grote poster van 8 X 4 meter op het Rijksmuseum: "Zaadsnor exhibition-1 March to 31 March 2009"
Alle hotels vol, restaurants boven Jan, Souveriers niet aan te slepen, posters moeten de drukkerij uitgetrokken worden, taxi branche uit het slop, hoeren weer in vol bedrijf en zeg maar DAG kredietcrisis...!

VanFrikschoten | 21-02-09 | 02:09

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 02:06

Nee, natuurlijk niet. De grenzen van de kunst worden dan gewoon opgerekt.

Maaier | 21-02-09 | 02:07

SeriousBusiness | 21-02-09 | 02:06
Welkom bij wakker nederland

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 02:07

Maaier | 21-02-09 | 02:04
"Sex op de publieke omroep is natuurlijk per definitie kunst.."
.
Nou, ik denk dat PowNed het tegendeel van jouw stelling kan gaan bewijzen...:-)

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 02:06

sje erbij

dominee Trilveer | 21-02-09 | 02:06

Leuk, nog mensen wakker hier. Ook niets te doen?

SeriousBusiness | 21-02-09 | 02:06

Tijdens het item met Vogelaar flikkerde de bodem uit m'n fluitketel. Of kwam dat door Uri op 't andere net?

Sperti | 21-02-09 | 02:05

@Maaier | 21-02-09 | 02:02: W-NL heeft Sjuul, vergeet dat niet.

Fleauxe | 21-02-09 | 02:05

van dal | 21-02-09 | 01:59
connaiseur

dominee Trilveer | 21-02-09 | 02:05

Bertus geeft gelijk. Wil je met je kop op TV dan gewoon wat zendtijd inkopen bij een commerciële aanbieder.

Nederlandse TV is een aantal jaren geleden geliberaliseerd.
Ging niet zonder slag of stoot, is allemaal begonnen met Piraterij vanaf de Noordzee en later uitzenden vanuit Luxemburg.

Waarom we 3 publieke netten hebben is me ook een raadsel, kan makkelijk op 1 reclamevrij net.

Geen Powned lid of van welke omroep dan ook. Vind het wel jammer dat kijk en luistergeld via de belastingdienst afgetroggeld wordt.

Bo Dreksma | 21-02-09 | 02:05

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 02:03

Rutger = Onno Bosma?

Maaier | 21-02-09 | 02:05

Maaier | 21-02-09 | 02:04 of een nederlandse filmproductie.

van dal | 21-02-09 | 02:04

VanFrikschoten | 21-02-09 | 02:01

Sex op de publieke omroep is natuurlijk per definitie kunst..

Maaier | 21-02-09 | 02:04

Maaier | 21-02-09 | 02:00
Komt goed, wordt een resistente gel voor ontwikkeld

dominee Trilveer | 21-02-09 | 02:03

Geniaal | 21-02-09 | 02:00
Geniaal idee
Aangezien Rutger en Ella al verkering hebben zie ik een huwelijk tussen deze twee ook wel zitten ( met Plassterk als best-man)

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 02:03

van dal | 21-02-09 | 01:59

Ik vind m ook grappig, maar ik snap m echt niet...

Fleauxe | 21-02-09 | 01:59

daarom wordt ik niet lid van wakker nederland of welke omroep dan ook. Ik heb internet...

Maaier | 21-02-09 | 02:02

@Maaier | 21-02-09 | 01:50
Zelfs porno kan op een hoog niveau schitterend mooi zijn. Al zou het door de Bible Belt als ranzig worden gezien. So what! "Vrouw met zaadsnor" door b.v. J. van den Berg uit b.v. Haarlem. Zulks met de juiste belichting, etc... kan vele mensen in vervoering brengen.... dat kan meteen het Rijksmuseum in...

VanFrikschoten | 21-02-09 | 02:01

Geweldig GS!!

Grenswachter | 21-02-09 | 02:00

dominee Trilveer | 21-02-09 | 01:57

Vreemd, ik snap je niet, nochtans ben ik zeer weldenkend.

Maaier | 21-02-09 | 02:00

Ik zeg: Vogelaar als omroepster bij Powned!

Geniaal | 21-02-09 | 02:00

Het internet puilt uit van de meest hitsige mannen die elkaar verwennen op manieren die Hitler sadistisch zou noemen. En dan klagen jullie over het ontbreken van een lullig plaatje van een kerel in zijn onderbroek!?
Hier: content.pyzam.com/funnypics/holidays/f... Panklaar!

Fleauxe | 21-02-09 | 01:59

dominee Trilveer | 21-02-09 | 01:57 rotfl tijdstip maaier..

van dal | 21-02-09 | 01:59

lol @ dominee Trilveer | 21-02-09 | 01:57

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 01:58

tipo | 21-02-09 | 01:56
Amen to that.

Maaier | 21-02-09 | 01:55

Beter antwoord: "wat doet het er toe".
Sleep tight.

bottehond | 21-02-09 | 01:58

Maaier | 21-02-09 | 01:57 en dat zijn dan die weldenkende mensen.

van dal | 21-02-09 | 01:58

bottehond | 21-02-09 | 01:53
wakkere_nederlander | 21-02-09 | 01:52
Maaier | 21-02-09 | 01:99
Pippilotta Victualia Rolgordijna Kruizemunta Efraomsdochter Langkous. ...

dominee Trilveer | 21-02-09 | 01:57

Vrouw "vriendelijke" peurno betekent meestal aanrandingsscenes e.d. dat vinden de meeste vrouwen stiekum fantastisch

_/--\__/--\__/--\_ | 21-02-09 | 01:57

LibertasSimplex | 21-02-09 | 01:54

nee, dat bestaat alleen maar zodat slimme mannen kunnen laten zien dat ze ook aan de vrouwen denken

Maaier | 21-02-09 | 01:57

LibertasSimplex | 21-02-09 | 01:54
Vrouwonvriendelijke porno houden vrouwen ook helemaal niet van. 'Is mijn ervaring.'

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 01:56

LibertasSimplex | 21-02-09 | 01:54 uitvindinkje van de viva.. vrouwen houden of van snoeiharde pr0n, of helemaal niet van pr0n.

van dal | 21-02-09 | 01:56

@bottehond | 21-02-09 | 01:45
Theo van Gogh heeft ooit in 'de Hunkering' zo een intermezzo gedaan. Kwam er een leuk stelletje op die een dansje zouden doen, ging ze gewoon keihard neuken. Daarna ging het spelprogramma weer gewoon verder waar het gebleven was. Dat niveau bedoel ik.

tipo | 21-02-09 | 01:56

bottehond | 21-02-09 | 01:52

Wat nou napraten? Zelf verzonnen, ook al is het verre van origineel. Maargoed, in jou Bat YeOr copy-paste wereld is het misschien niet zo gek..

Jij bent nog steeds een ouwe anarchist qua inslag, sociaal-economisch lastig je te duiden.

Maaier | 21-02-09 | 01:55

Het is niet meer wat het geweest is.

BreaudjeBal | 21-02-09 | 01:55

Vrouwvriendelijke porno houden vrouwen helemaal niet van. 'Is mijn ervaring.'

LibertasSimplex | 21-02-09 | 01:54

dominee Trilveer | 21-02-09 | 01:49

Eigenlijk zijn weldenkende Menschen benepen Farizeërs.

bottehond | 21-02-09 | 01:53

Gaat de goede kant op.

DoubleEight | 21-02-09 | 01:52

@Plonk | 21-02-09 | 01:51 :
... Bal met mosterd. Goed idee.

koerbagh ® | 21-02-09 | 01:52

dominee Trilveer | 21-02-09 | 01:49
Botte bedoelde mij

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 01:52

Maaier | 21-02-09 | 01:48

Jaja, modieuze prietpraat die je maar napapegaait, dude.
Testje: wordt lachen.... Waar sta ik in het politiek spectrum, dan?

bottehond | 21-02-09 | 01:52

Nou... een broodje...

Plonk | 21-02-09 | 01:51

VanFrikschoten | 21-02-09 | 01:49

Je hebt wel gelijk. Een fatsoenlijke hoeveelheid beschaafd homosueel bloot en, zoals Botte terecht oppert, vrouwenporno zou baanbrekend zijn.

Maaier | 21-02-09 | 01:50

bottehond | 21-02-09 | 01:47
zie 01;47

dominee Trilveer | 21-02-09 | 01:49

@bottehond | 21-02-09 | 01:45
Laat ze fhacking maar eens een topic met mooi mannelijk bloot doen. En geen kleerkasten maar Erwin Olaf 2.0 and beyond... Durven ze niet. Gaan ze roze van schijten.... Main Stream... My ass dear...

VanFrikschoten | 21-02-09 | 01:49

bottehond | 21-02-09 | 01:40

Ik denk dat jij dat denkt. In jouw 20e eeuwse indeling van de Menschheid klopt dat inderdaad ook.

Maaier | 21-02-09 | 01:48

godverdomme wat maak ik veel spelfauten

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 01:47

dominee Trilveer | 21-02-09 | 01:45

Nu je het zo tijpt, de intelligentste Menschen die ik ken zijn verre van weldenkend.

bottehond | 21-02-09 | 01:47

VanFrikschoten | 21-02-09 | 01:43
Deelder.

LibertasSimplex | 21-02-09 | 01:46

VanFrikschoten | 21-02-09 | 01:43

Sjuul Unlimited, Ja!

zovoklets | 21-02-09 | 01:46

tipo | 21-02-09 | 01:41
Als je links kijkt zie je rechts niets!
Het zag er goedkoop uit omdat jij en jouw vriendin niet hebben meebetaald (middels omroepbijdrage) aan dir programma. Maar reken maar als ook PowNed mag grabbelen in de grote subsidiepot dat de uitzendingen van PowNed er niet meer "goedkoop" ui zien!

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 01:46

Nice uitzending heur Rutger! Ga zo deaur en jullie halen die 50k makkelijk.. ik zal ook is mijn steentje bijdragen:)

GrijpStuivert | 21-02-09 | 01:45

tipo | 21-02-09 | 01:41

Goeie tip. Volgende week snoeiharde vrouwvrindelijke prOn.

bottehond | 21-02-09 | 01:45

tipo | 21-02-09 | 01:41

Een vrouw proberen te overtuigen dat het goedkoper is om niet te shoppen dan in de uitverkoop spullen met 50% korting op de kop te tikken vergt knettergekte.

zovoklets | 21-02-09 | 01:45

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 01:40
weldenkend EN intelligent, toe maar

dominee Trilveer | 21-02-09 | 01:45

@LibertasSimplex | 21-02-09 | 01:41
There IZ only one Sjuul...

VanFrikschoten | 21-02-09 | 01:43

Toch niet Sjuul Qroissant? Of Deelder.

LibertasSimplex | 21-02-09 | 01:42

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 01:40

Wildersbasher en EUSSR likker = fout.
NNSB.

bottehond | 21-02-09 | 01:42

@redactie
Mijn vriendin vond het programma er goedkoop uitzien. Toen ik uitlegde dat dat een voordeel was, omdat dat belasting scheelde, was ze geenszins overtuigd. Het feelgood niveau mag de volgende keer ook lager, willen jullie legendarisch worden. Het mag nog wel iets genanter. Maar dat komt hopelijk als er 50.001 leden zijn.

tipo | 21-02-09 | 01:41

VanFrikschoten | 21-02-09 | 01:38
Welke Sjuul heb ik gemist??

LibertasSimplex | 21-02-09 | 01:41

Maaier | 21-02-09 | 01:39

Ik denk inderdaad dat jij denkt dat je een Linkschmensch bent. Is dat niet zo dan?

bottehond | 21-02-09 | 01:40

VanFrikschoten | 21-02-09 | 01:38
Sjuul is oke hoor. Hij stottert maar hij is echt een weldenkend en intelligent man.

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 01:40

bottehond | 21-02-09 | 01:36

dat is wat jij denkt.

Maaier | 21-02-09 | 01:39

LibertasSimplex | 21-02-09 | 01:34

Ik hoop ook dat die xxx beelden slechts op de extra content-pagina's verschijnen...

Maaier | 21-02-09 | 01:38

Zeg nu zelf: Toen wij Sjuul zagen bij P&W met zijn guitige oogjes en dat rappe mondje vol snedige woorden wisten we het meteen. Deze man willen we! Lavend aan zijn borst ons in zijn warmte omwentelen! De grote man. Zijn armen om ons heen. De prachtige schoonheid van de mens en de scherpte van zijn weloverwogen woorden. Sjuul, de VanFrikschotens houden van u...(wij maken hele lekkere broodjes overigens...)

VanFrikschoten | 21-02-09 | 01:38

Mr Dutch | 21-02-09 | 01:33
Inderdaad dit was erg mooie TV. Nu Vogelaar niet meer bij de overheidsbende hoort lijkt het wel of ze genezen is als door een exorcist. Ze is weer onder de mensen. Ik vond haar echt sympathiek terwijl ik MINISTER Vogelaar haatte!

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 01:37

koerbagh ® | 21-02-09 | 01:35

MaaierT denkt dat hij Linkschmensch is...

bottehond | 21-02-09 | 01:36

@Maaier | 21-02-09 | 01:31 :
Blijkbaar is het nodig.

koerbagh ® | 21-02-09 | 01:35

Ik ga niet kijken. Ik word ziek van die Rutger op dat mens.

LibertasSimplex | 21-02-09 | 01:34

Moet mijn beeld bij Vogelaar nu even bijschafen na deze bijzonder mooie tv te hebben gezien. Vogelaar zie ik nu meer als een mensenmens en warmer en lievver, zou zo je buur kunnen zijn. +1 Vogelaar, Rut en hele uitzending.
Als PowNed op tv komt, moet het dit worden en nog een schepje meer.
Met de juist mensen that is. *Pinkt een traantje weg, en begint er in te geloven. Whahah RoflCopter Powned Babiesz dominatie.

Mr Dutch | 21-02-09 | 01:33

Heb het nu pas gezien. Buitengewoon boeiende en vernieuwende TV. Erg mooi vond ik het eerherstel voor Vogelaar. Als ze gewoon praat lijkt het net een echt mens. Nu is het me echt duidelijk dat ze die vorige afgang compleet aan haarzelf te danken had. Volgens mij is aan haar kleding te zien is zo ook stiekem PowNed lid geworden.

wakkere_nederlander | 21-02-09 | 01:31

koerbagh ® | 21-02-09 | 01:26
Zoals de filosoof Drs P ooit samenvatte; Omsk is een mooie stad, maar net iets te ver weg.

dominee Trilveer | 21-02-09 | 01:31

koerbagh ® | 21-02-09 | 01:26

Die Rosa Luxemburg-uitspraak uitleggen aan Duitse autonomen, dan ben je een held.

Maaier | 21-02-09 | 01:31

maar inderdaad ik geloof niet in die alu hoedjes onzin. Mensen met teveel tijd omhanden dat dan weer wel.

Isser | 21-02-09 | 01:29

VanFrikschoten | 21-02-09 | 01:25

SjuulNed.

zovoklets | 21-02-09 | 01:29

Maaier | 21-02-09 | 01:24

Ruktor zei toch al tegen Sjuul dat Zwakker Nederland TROS 2.0 zou worden?
Die zitten vuistdiep in de VVD en het CDA. Geen vrinden van POWNED.
Volgens Hagort lezen jij en ik de Televaag en kijken we naar SBS.

bottehond | 21-02-09 | 01:29

en www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/...
The absence has also provided fodder for conspiracy theorists who think the U.S. government or another power was behind the Sept. 11 hijackings. From this point of view, the lack of a Sept. 11 reference suggests that the connection to al-Qaeda is uncertain.

Exhaustive government and independent investigations have concluded otherwise, of course, and bin Laden and other al-Qaeda leaders have proudly taken responsibility for the hijackings. FBI officials say the wanted poster merely reflects the government's long-standing practice of relying on actual criminal charges in the notices.

"There's no mystery here," said FBI spokesman Rex Tomb. "They could add 9/11 on there, but they have not because they don't need to at this point. . . . There is a logic to it."

Isser | 21-02-09 | 01:27

Isser | 21-02-09 | 01:25

Net als MWD en Saddam zeker?

*aluhoedje af*

Maaier | 21-02-09 | 01:26

@isser
Kijk dat is nou nog eens een betrouwbare bron! De FBI!

Harry Dillema | 21-02-09 | 01:26

Harry Dillema | 21-02-09 | 01:21
Jij hebt morgen ook weekend Dillema, hoe dan ook.
Laat je niet foppen door die russische server

dominee Trilveer | 21-02-09 | 01:26

@Maaier | 21-02-09 | 01:05:
Botte is bang voor mob-rule. En terecht. De ergste mob-rule is die van de islam, momenteel. In het verleden was dat het pausdom en ander gristensektes, maar daar hebben we gelukkig mee afgerekend... Nu zijn de strijders tegen mob-rule van weleer de grootste pleitbezorgers van mob-rule van een vreemde sekte. Waarom? Omdat die sekte vreemd en exotisch is, uit arme "uitgebuite" buitenlanders bestaat... Dan komt het plaatsvervangende slachtofferdom en de gesublimeerde zelfhaat van de socialist om de hoek kijken. Terwijl iedereen die marxistisch geschoold is (of claimt te zijn) zou moeten beseffen dat dialectisch denken en de vrije gedachte en uiting daarvan het hoogste goed is. Als Marx enige waarde heeft is het dat. Vergeet dat idiote idee over kapitaal en economie, dat is niet zijn grootste verdienste geweest: integendeel zelfs, 't was een econoom van lik-m'n-vestje.
Marx' verdienste voor de beschaving is het dialectisme en de vrijheid van gedachte. Of, zoals Rosa Luxemburg het verwoordde: "Freiheit nur für die Anhänger der Regierung, nur für Mitglieder einer Partei - mögen sie noch so zahlreich sein - ist keine Freiheit. Freiheit ist immer Freiheit der Andersdenkenden."
www.youtube.com/view_play_list?p=1C463...

koerbagh ® | 21-02-09 | 01:26

@Maaier | 21-02-09 | 01:24
Kan me niet rotten: Sjuul for the world!

VanFrikschoten | 21-02-09 | 01:25

Louske, Jojanneke, Angel en dinges zijn vast naar huis. De tellerT staat stil.

bottehond | 21-02-09 | 01:25

dominee Trilveer | 21-02-09 | 01:17
Geinig, je hebt gelijk, echter
The Federal Bureau of Investigation has stated that evidence linking Al-Qaeda and bin Laden to the attacks of September 11 is clear and irrefutable.[83]

83# ^ Watson, Dale L., Executive Assistant Director, Counter terrorism/Counterintelligence Division, FBI (6 February 2002). ""The Terrorist Threat Confronting the United States", Congressional Testimony before the Senate Select Committee on Intelligence". Federal Bureau of Investigation. www.fbi.gov/congress/congress02/watson....

Isser | 21-02-09 | 01:25

@peterweethetbeter | 21-02-09 | 01:17: Ook lekker, maar mij iets te progressief. Sorry.

Fleauxe | 21-02-09 | 01:24

VanFrikschoten | 21-02-09 | 01:23

Zou hij ook, om beter te vallen bij Televaaglezers, z'n naam hebben veranderd van Jules (klinkt wel erg duur en buitenlands) naar Sjuul?

Maaier | 21-02-09 | 01:24

Turkiyemspor failliet. Legalisatie van harddrugs komt te laat.

Harry Dillema | 21-02-09 | 01:23

@zovoklets | 21-02-09 | 01:20
Welk eender weg het gaat: die man is een wonderschoon talent. Daar hoeft niet eens een schaaf over heen. Kusje op zijn voorhoofd is voldoende. WE WANT SJUUL!

VanFrikschoten | 21-02-09 | 01:23

Harry Dillema | 21-02-09 | 01:16

Sjuul POWNED Paradijs, dat sort of allitereert best wel lekker.

bottehond | 21-02-09 | 01:23

VanFrikschoten | 21-02-09 | 01:18

Het is toch andersom gegaan...

Maaier | 21-02-09 | 01:21

Jullie hebben zeker morgen allemaal weekend. Ik moet weer het hele weekend zwartwerken.

Harry Dillema | 21-02-09 | 01:21

VanFrikschoten | 21-02-09 | 01:18

Volgens mij heeft die Sjuul PowNed al binnen zijn poorten.

zovoklets | 21-02-09 | 01:20

Mekker | 21-02-09 | 01:07

Hey zo ver is het niet, ik zeg alleen dat de schilderswijk een rotzooi is op zn netjes gezegd, wat is jou oplossing,

paardenrimmer | 21-02-09 | 01:19

@seven | 21-02-09 | 01:15: Het is een remix van een grote hit uit de 80's (kan ook 70's zijn). Ik kan het niet uitstaan, als ik 'm heb dan hoor je het wel. Evengoed bedankt.
Hier: www.youtube.com/watch?v=zXFQ4mKDqWU Wederom een kanshebbertje voor de top40.

Fleauxe | 21-02-09 | 01:19

van dal | 21-02-09 | 01:15

Maar botte mag inconsequent zijn, is boeddhistisch ofzo.

Maaier | 21-02-09 | 01:05

Dat is geen calvinistische angst. Er zijn nou eenmaal veel situaties waar meten met twee maten niet terecht is.

VanFrikschoten | 21-02-09 | 01:07

Bang is wellicht niet het goede woord. Ik probeerde het zo neutraal mogelijk te zeggen...

Maaier | 21-02-09 | 01:18

"Sjuul Paradijs" heten en dan met dat voorkomen en die roloogjes is al televisie op zich... Dit is de nieuwe GBJ Hilterman, P0wNed! Haal die man binnen de poorten!

VanFrikschoten | 21-02-09 | 01:18

@Fleauxe | 21-02-09 | 01:12
Vind het nogal het standaard chick die zingt + boem boem muziek.
*doet luisteren www.youtube.com/watch?v=eXHRmSe2Nyo *

peterweethetbeter | 21-02-09 | 01:17

Fleauxe | 21-02-09 | 01:12
Draag mij maar weg
Isser | 21-02-09 | 01:13
En dus check even of 9-11 bij de reden van gezocht staat

*all-in*

dominee Trilveer | 21-02-09 | 01:17

Fleauxe | 21-02-09 | 01:12
PleurT lekker op met je kudTmuziek ...

Jackanders | 21-02-09 | 01:17

bottehond | 21-02-09 | 01:14

Hij ligt er vast de hele nacht wakker van.

*broodje eet*

Harry Dillema | 21-02-09 | 01:16

bottehond | 21-02-09 | 01:10 ik val helemaal niemand lastig. of wel, maar dan net zo als jij mensen lastig valt.

van dal | 21-02-09 | 01:15

Die Voogelaer is best aardig eigelik.

Raar, gevoelens....

Boris Poepnagel | 21-02-09 | 01:15

Sjuul Pa Radijs werd wel dik gePOWNED door die dikkop Rutger.
Vond ik kostelijk.

bottehond | 21-02-09 | 01:14

@dominee Trilveer | 21-02-09 | 01:04: Ze lopen liever niet met hem te koop.
-
Muziek:
www.youtube.com/watch?v=nhs2dxZorfw
Wie dit geen goede muziek vindt is knettergek!

Fleauxe | 21-02-09 | 01:12

HIer daar heb je weer zo'n ambtenaar met een dikke slee! Kom zeg! En onze bejaarden, de ruggegraat van de samenleving, worden gekort!

Harry Dillema | 21-02-09 | 01:11

Ff een broodje eten

SeriousBusiness | 21-02-09 | 01:11

CoJoNes | 21-02-09 | 01:06
Namen, rugnummers

dominee Trilveer | 21-02-09 | 01:11

Rutger tegen Vogelaar op 20:40. "Het lijkt erop alsof het u ook... enorm heeft opgelucht dat u geen minister meer bent..."

OngehoordGestoord | 21-02-09 | 01:11

Ik hoor dat we op de pensioenen gaan korten maar dat de opdrachten van provinciale overheden aan bouwbedrijven gewoon doorgaan. Maar goed, dat zijn pepernoten.

Harry Dillema | 21-02-09 | 01:10

Maaier | 21-02-09 | 01:05

Waar komt jouw calvinistische angst voor meten met twee maten tog vandaan?
Van dal valt Menschen lastig en pest ze weg met intimiderende postjes.
Daar zeg ik iets van. Und?
Ik behoud me overigens te allen tijde het recht voor inconsequent te zijn.

bottehond | 21-02-09 | 01:10

@Harry Dillema | 21-02-09 | 00:59: Als je maar niet in slaap valt :-)
@Mekker | 21-02-09 | 00:59: Dat hebben we aan God te danken. De asshole.
@Pjotrovic | 21-02-09 | 01:01: Het lijkt me echt een gezellige vent, grappig en slim. Maar waarom heeft niemand hem laten weten dat hij de lolbroek beter niet kan aantrekken tijdens serieuze interviews?

Fleauxe | 21-02-09 | 01:10

@CoJoNes | 21-02-09 | 01:06
Ze zijn Main Stream gegaan zei die Weesias laatst in het Parool... Blieft u een zakdoekje..?

VanFrikschoten | 21-02-09 | 01:10

Wanneer gaat Geenstijl de uitgelekte sex-smsjes van Vogelaars publiceren?

TietLikker | 21-02-09 | 01:09

En wij krijgen dit stuk zwakzinnigheid met een sauna craving straks als burgemeester, als Jacques 'mussert' Wallage is opgezouten. Bedankt.

CoJoNes | 21-02-09 | 01:09

@Maaier | 21-02-09 | 01:05
Botte bang voor de islam...? *proest*
het moet niet gekker worden....

VanFrikschoten | 21-02-09 | 01:07

paardenrimmer | 21-02-09 | 01:06
De moslimbroederschap is haar al voorgegaan.

Mekker | 21-02-09 | 01:07

Fleauxe | 21-02-09 | 00:56

Met hem vergeleken is zelfs weesie een aansprekend boegbeeld...

Maaier | 21-02-09 | 01:07

Nou nou, wat een verheffing. Slappe hap zeg dit, een beetje GS was 'in for the kill' gegaan, maar goed: Das war einmal.

CoJoNes | 21-02-09 | 01:06

Hey Mekker, dan ben ik er 100 % voor om Den Haag aan Albayrack te geven

paardenrimmer | 21-02-09 | 01:06

Pjotrovic | 21-02-09 | 00:45

Nouja, zomaar. Je kan van Bote vinden wat je wil, maar hij weet álles altijd tot enkele thema's terug te brengen.

van dal | 21-02-09 | 00:34

Hoho, Bottehond is niet xenofoob. Hij is bang voor islam. Jij en ik vinden dat niet terecht, hij wel, maar toch is het heel wat anders.

bottehond | 21-02-09 | 00:37

Je veroordeelt van dal off-topic te gaan, terwijl je zelf je om | 00:49 je erover op de borst slaat.

Maaier | 21-02-09 | 01:05

*filmpje gaat kijken* Weltrusten lieve kijkbuiskindertjes.

Pjotrovic | 21-02-09 | 01:05

Fleauxe | 21-02-09 | 00:56
Vreemd feit is dat Sjuul niet op voorpagina staat vermeld als hoofdredacteur. Bin Laden wordt ook nniet gezocht voor 9-11, check FBI-huispagina.. maar dat geheel terzijde.

dominee Trilveer | 21-02-09 | 01:04

LOL@seven | 21-02-09 | 00:58: Dat mag ik dan wel weer aan die man. Hoe erg de situatie ook is, het is niets wat een lekker broodje niet kan oplossen. Past misschien niet op een tegeltje maar doet het prima op de placemate.
PS: Ik hoor de laatste tijd een dance/trance remix van een hit uit de jaren 80.
Vraag me niet hoe maar elke keer als ik 'm hoor dan kondigen ze 'm niet af.
Heb jij enig idee over welke track ik het zou kunnen hebben?
-
@VanFrikschoten | 21-02-09 | 00:58: Whoehaha, mij hele betoog in één pica samengevat.

Fleauxe | 21-02-09 | 01:03

Toch prettig om Ella en Rutger op deze manier weer terug te zien. Van een minister mag je de nodige kennis en vaardigheden verwachten hoe met journalisten om te gaan. Het kan gebeuren dat iemand natuurlijk niet is uitgerust met Rutger om te gaan. Alles went waarschijnlijk.

Met het mens Ella is volgens mij niks mis. Fijn de ze, als ex-minister, de kans kreeg om even zichzelf te zijn.

Leuke uitzending!

Canis Spurcus | 21-02-09 | 01:03

-weggejorist en opgerot-

st0mpie | 21-02-09 | 01:02

'Horecaman' nieuwe hoofdredacteur De Telegraaf
De in de horeca bekende Sjuul Paradijs, het voormalige gezicht van het Stan Huygens Journaal, wordt hoofdredacteur van De Telegraaf. Paradijs zat vele malen in de jury van de horecawedstrijd Het Lekkerste Broodje....
www.missethoreca.nl/1068903/restaurant...

seven | 21-02-09 | 01:02

@bottehond | 21-02-09 | 00:56
Ah. Ik begreep de zinsbouw al niet helemaal. 't Is u vergeven.

LOL @ Fleauxe 00:56
Maar je hebt gelijk. Wat een onbehouwen vent. Komt niet uit zijn woorden, ziet er niet uit en heeft, zo lijkt het, nul verstand. Hij zal in elk geval geen Wakker Nederland-leden trekken.

Pjotrovic | 21-02-09 | 01:01

@Mekker
Vanwege de schijndemocratie.

Harry Dillema | 21-02-09 | 01:01

Rotterdam aan Aboutaleb, Slotervaart aan Marcouch etc etc?

Mekker | 21-02-09 | 01:01

Fleauxe | 21-02-09 | 00:56
Tja, hoe is het ook dan toch mogelijk dat Nederland aan een Balkenende wordt toevertrouwd?

Mekker | 21-02-09 | 00:59

@fleauxe
Nee joh doe mij maar een whiskey hahaha.

Harry Dillema | 21-02-09 | 00:59

VanFrikschoten | 21-02-09 | 00:50
Als het een jongen is noem hem dan maar Willem want uit onderzoek blijkt dat dat jongens met de naam Willem de minste kans hebben om voorzitter te worden van de regionale afdeling Plattelandsvrouwen-Noord.

dominee Trilveer | 21-02-09 | 00:59

@Harry Dillema | 21-02-09 | 00:58: Hoi Sjuul. Broodje?

Fleauxe | 21-02-09 | 00:59

Fleauxe | 21-02-09 | 00:56
De beste garantie voor de lekkerste broodjes in de televaag kantine.

seven | 21-02-09 | 00:58

@fleauxe

Aimabel, intelligent, voldoende competent en netwerker.

Harry Dillema | 21-02-09 | 00:58

als vergat ik te deleten in 00:49 , scusi

bottehond | 21-02-09 | 00:56

Sjuul Paradijs, laten we het daar eens over hebben. Want lieve hemel, hoe heeft het kunnen gebeuren? Lag iedereen te slapen? Is er sprake van omkoping? Heeft deze man een gouden tampeloeres? Hoe is het mogelijk dat de grootste en machtigste krant van Nederland aan deze gastrosexueel wordt toevertrouwd?

Fleauxe | 21-02-09 | 00:56

VanFrikschoten | 21-02-09 | 00:54
Zo is t en nie arres

Mekker | 21-02-09 | 00:56

@van dal
Kijk dan waar Rutger staat.

Harry Dillema | 21-02-09 | 00:55

@FileMatcher

Ik heb een dynamisch hologram hier. Je moet er wel een montecristo bij roken zodat er voldoende zware rook blijft hangen voor de 3d projectie

Harry Dillema | 21-02-09 | 00:55

trouwens, wát is er nou typisch rechts aan de uitzendingen van powned?

van dal | 21-02-09 | 00:54

@Mekker | 21-02-09 | 00:52
Leve het voorjaar en al wat dies meer zij tot in lengte van dagen!

VanFrikschoten | 21-02-09 | 00:54

@VanFrikschoten | 21-02-09 | 00:50
Mag het ook een huisdier zijn? Of een spin die ik nu zie lopen en dood ga slaan?
*AH tas bij de buren in de tuin flikkert*

Pjotrovic | 21-02-09 | 00:53

VanFrikschoten | 21-02-09 | 00:50
En we noemen haar.. Friks!

dominee Trilveer | 21-02-09 | 00:53

VanFrikschoten | 21-02-09 | 00:50
Verschillenden van mijn geiten lopen op het laatst, ga bij deze 1 naar u vernoemen,beloofd!

Mekker | 21-02-09 | 00:52

@ Fleauxe | 21-02-09 | 00:05
Gezellig, ken die tent waar paradijs ook altijd zijn broodjes haalt.

multi interpretabel | 21-02-09 | 00:51

Overigens schandalig dat tot op heden nog niemand zijn pasgeboren kind Vanfrikschoten heeft genoemd... maar even goede vrienden hoor....
*hobbelpaard in de brand steekt*

VanFrikschoten | 21-02-09 | 00:50

zovoklets | 21-02-09 | 00:31
Altijd, zelf bij een curretage eet ik met smaak.

Mekker | 21-02-09 | 00:50

Pjotrovic | 21-02-09 | 00:45

Inderdaad, maar dat maakt niet uit.
Ik vlieg zo vaak als off topic op zijn Materazzies een draad in.

bottehond | 21-02-09 | 00:49

JosVerbeek | 21-02-09 | 00:44

32635.

Jackanders | 21-02-09 | 00:48

bottehond | 21-02-09 | 00:33
Stukje over voor een hongerig mens?

Mekker | 21-02-09 | 00:47

van dal | 21-02-09 | 00:33
Ohja, vraagje. Waar haal jij de tijd vandaan om overal, en dat de hele dag, iets van te vinden en er ook nog superieur over te oordelen? Knap! Ik heb daar helemaal geen tijd voor. Dus nogmaals, tipje van sluier. Dank

dominee Trilveer | 21-02-09 | 00:45

@bottehond | 21-02-09 | 00:40
Wel mooi hoe je af en toe vanuit het niets ineens je punt duidelijk maakt over een willekeurig onderwerp. Of zit je naar P&W te kijken?

Pjotrovic | 21-02-09 | 00:45

Jackanders | 21-02-09 | 00:41
Dat zijn een hoop leden...

JosVerbeek | 21-02-09 | 00:44

Zit dit te lezen op beamer, wie heeft er nou nog een plasma, of lcd of beeldbuis?

LifeCatcher | 21-02-09 | 00:43

bottehond | 21-02-09 | 00:40

Dus? Daar zijn negers voor.

zovoklets | 21-02-09 | 00:43

ich bin ein bouwvakkert.

geurtje | 21-02-09 | 00:42

@Fleauxe | 21-02-09 | 00:39
Tja, Sjuul...

Pjotrovic | 21-02-09 | 00:41

Llink, de omroep voor verwende westerlingen met verheven idealen die arme negerTs met opvallende rituelen promoten als rolmodel.
De nieuwe inboorlingenexploitanten met hun single appartement in Delft.
En maar vliegen over de wereld.
Is overigens een creatie van Nico Koffeman, de spin in het web van acticitisch Nederland (dierenactivisten, Volkert zijn habitat, zeg maar).

bottehond | 21-02-09 | 00:40

Jongens kom op zeg, niet te persoonlijk worden. Er zijn wel meer revoluties vroegtijdig tot een einde gekomen door vals gekwispel en gekef. En jullie zijn niet eens wijven!

Harry Dillema | 21-02-09 | 00:39

@Pjotrovic | 21-02-09 | 00:35: Boter maakt het broodje, daar zijn Sjuul en ik het al járen over eens.

Fleauxe | 21-02-09 | 00:39

dominee Trilveer | 21-02-09 | 00:31
Misschien ligt Ella thuis wel aan de ketting, en is ze allang blij dat ze het boek mag publiceren van haar 'chauvinistisch mannelijk varken', you never know.
*nog een laatste broodje neemt &= out*

JosVerbeek | 21-02-09 | 00:39

van dal | 21-02-09 | 00:33
Afsluiten met hihi heeft in dit geval betrekking op vrolijke vogelaar maar dat ga ik niet uitleggen want dreig een potje poker te winnen.

dominee Trilveer | 21-02-09 | 00:39

bottehond | 21-02-09 | 00:37 onderuitgezakt, met een pintje, en dan deze kwaliteit aanschouwen.. het reuze vinden dat een of andere bimbo een neger in zijn kruis tast..

jij bent een bouwvakkert.

van dal | 21-02-09 | 00:39

oh, vannacht heet het broodje?

geurtje | 21-02-09 | 00:39

@ van dal | 21-02-09 | 00:37
Filet Americain, een eitje, sla, pesto, komkommer en boter.

Pjotrovic | 21-02-09 | 00:38

Leuk om te zien dat het ook professioneel anders kan, zonder Barneveldse pensionados met veel knip en plakwerk te kijk te zetten.
'k vond het een stuk beter dan de vorige keer !
Rutger, deze rol moet je vaker innemen.

j.fietsbel | 21-02-09 | 00:38

Pjotrovic | 21-02-09 | 00:32

Je beschrijft het mannelijk brein zo mooi en precies

paardenrimmer | 21-02-09 | 00:37

van dal | 21-02-09 | 00:34

Wat heeft dat met POWNED te maken, intrigantje?
Ik vind POWNED heel leuk en qua stijl (stijlleaus) wel waar ik onderuitgezakt met een pint naar wil kijken na een week hard werken en denken.
Dat snap jij als beroepswerkeloze niet.

bottehond | 21-02-09 | 00:37

Pjotrovic | 21-02-09 | 00:36 wat zit er op een "broodje anders"?

van dal | 21-02-09 | 00:37

van dal | 21-02-09 | 00:33
niet gelezen, hihi..

dominee Trilveer | 21-02-09 | 00:36

@van dal | 21-02-09 | 00:34
Nou nou. Eet even een broodje anders.

Pjotrovic | 21-02-09 | 00:36

Quincy Jones | 21-02-09 | 00:25

Hoezo? Hij zegt heel wat, heur.

bottehond | 21-02-09 | 00:35

@Fleauxe | 21-02-09 | 00:33
Klinkt goed. Alleen de boter mag er af en de cola wordt een potje Freddy.

Pjotrovic | 21-02-09 | 00:35

hihi@van dal | 21-02-09 | 00:33

Fleauxe | 21-02-09 | 00:35

bottehond | 21-02-09 | 00:32 nou, dat valt nog mee, iedere dombo weet namelijk dat jij een xenofoob bent die hooguit blaft vanachter zijn toetsenbordje, kettinghondje.

van dal | 21-02-09 | 00:34

@van dal

neem nog een broodje

Harry Dillema | 21-02-09 | 00:34

Waardenberg en zijn accent +1

keeskooskaas | 21-02-09 | 00:34

@_/--\__/--\__/--\_ | 21-02-09 | 00:32
Nou, eigenlijk heb je nog helemaal niets gezegd...

Pjotrovic | 21-02-09 | 00:34

pizza hier.

bottehond | 21-02-09 | 00:33

dominee Trilveer | 21-02-09 | 00:31 heb je het boek al gelezen? en een comment afsluiten met "hihi", dát is pas tenenkrommend.

van dal | 21-02-09 | 00:33

Een Bartje met Filet Americain, een eitje, sla, pesto, komkommer, boter en een blikje CocaCola zouden er wel ingaan.

Fleauxe | 21-02-09 | 00:33

genoeg gezegd, ik ga een broodje halen

_/--\__/--\__/--\_ | 21-02-09 | 00:32

van dal | 21-02-09 | 00:29

Iedereen met een IQ boven de 110 weet dat jij altijd establishmentlikkende comments plaatst. Geen enkele waarde aan te hechten dus.

bottehond | 21-02-09 | 00:32

@van dal | 21-02-09 | 00:24
Heerlijk vooruitzicht he! Na een dag hard werken, verstand op nul, vrouw naar boven en fijn PowNed kijken!
-
*broodje aan het eten is*

Pjotrovic | 21-02-09 | 00:32

Mekker | 21-02-09 | 00:24

Iemand nog een broodje?

zovoklets | 21-02-09 | 00:31

Tis ook wel begrijpelijk dat Ella zeau eaupen is. Ze is allang blij dat niemand een vraag stelt over de ongelofelijk vernederende toon in dat boek. Die man van haar is een staand voorbeeld van chauvinistisch mannelijk varken. De stijlfiguur *jij* is al tenenkrommend neerbuigend, komt bij dat die communistische impotent z'n lief schaamteloos misbruikt om z'n straatje schoon te vegen. En Ella maar uitleggen dat ze egt wel blij is als ze lacht om het leven, hihi.

dominee Trilveer | 21-02-09 | 00:31

beelden van het broodje van sjuul paradijs.. dát zou dan weer stijlloze journalistiek geweest zijn, dat dan weer wél.

van dal | 21-02-09 | 00:30

@jos verbeek

broodje eten en thuis even een whiskeytje pakken

Harry Dillema | 21-02-09 | 00:30

OT
Agnes Kant is dus de partijleider van de grootste oppositiepartij. Een zeer treurige constatering, zeker in deze tijden van crisis.

spanarchist | 21-02-09 | 00:30

*in zijn grafkist kruipt en een doodje gaat eten*

Jaap de Paap | 21-02-09 | 00:30

JosVerbeek | 21-02-09 | 00:26 ja, ik hóef niet te kijken.. maar ik kijk toch, in de hoop dat het misschien wat meer zal zijn dan de vorige..

helaas.

van dal | 21-02-09 | 00:29

*trek krijgt in een lekker broodje*

Fleauxe | 21-02-09 | 00:28

Hoho, ik was verplicht te kijken. Niet zo blaffen meteen.

SeriousBusiness | 21-02-09 | 00:27

JosVerbeek | 21-02-09 | 00:26 broodje van dootje, instituut in den haag.

van dal | 21-02-09 | 00:27

van dal | 21-02-09 | 00:24
Je hoeft er niet per se naar te kijken.

*vermoed dat broodjes eten een stijlloze trend gaat worden*

JosVerbeek | 21-02-09 | 00:26

_/--\__/--\__/--\_ | 21-02-09 | 00:21 Ik wil zeggen dat er niet veel tijd is voor huilende ministers.... aangezien de integratie nog steeds een drama is, en de held Geert Wilders eens wat serieuzer genomen mag worden.

---------------------------------------
Je zegt nog steeds niet veel.

Quincy Jones | 21-02-09 | 00:25

zovoklets | 21-02-09 | 00:23
Slik,wel erg plastisch uitgedrukt zeg.

Mekker | 21-02-09 | 00:24

leuk!

voor een half uurtje dan, je moet er toch niet aan dénken dat dit de toekomst moet zijn? als ze over vijf jaar een heuse omroep zouden zijn, en dan dit avondvullend...

van dal | 21-02-09 | 00:24

Net een kadetje op :)

Kapitein Oranje | 21-02-09 | 00:23

Wanneer de Telegraaf Media Groep twee omroepen door de omroepsubsidiepiemol kan laten onderspuiten met het slijk der aarde kunnen ze verder blijven persen en daarmee de abortus van het dode bomenverhaal door Stijlloze breinaalden voorkomen. Knap van ze, dat wel.

zovoklets | 21-02-09 | 00:23

koerbagh ® | 21-02-09 | 00:18
Tsja, what's in a name...
*broodje eten gaat*

JosVerbeek | 21-02-09 | 00:22

*ook trek krijgt van al die broodjes hier*
-
-
*broodje gaat maken*

Pjotrovic | 21-02-09 | 00:22

Ik wil zeggen dat er niet veel tijd is voor huilende ministers.... aangezien de integratie nog steeds een drama is, en de held Geert Wilders eens wat serieuzer genomen mag worden.

_/--\__/--\__/--\_ | 21-02-09 | 00:21

koerbagh ® | 21-02-09 | 00:18
Een beetje rechter zou er alle begrip voor hebben als zijn vrouw een scheiding aan zou vragen. En terecht.

spanarchist | 21-02-09 | 00:21

Wat Harry Dillema | 21-02-09 | 00:09 zegt (behalve dan van dat lekker wijf).
Zo nu eerst een broodje!

Modderfokkert | 21-02-09 | 00:20

Beter dan de eerste uitzending, nu nog een stapje verder. Ik mis nog iets te weinig het kritische geluid. Misschien tijd voor een eigen onderzoekje naar een glas/plas actualiteitje.
Verder komplimenten voor Rutger en Ella vanwege professionele opstelling van beiden.

visionary | 21-02-09 | 00:20

bottehond | 21-02-09 | 00:10
Erg prettig om zoveel inzicht te hebben, vooral als je het zelf weet.. pompiedom

dominee Trilveer | 21-02-09 | 00:20

Plasterk doet wel lief, maar een kutstreek is niet uitgesloten. Ik denk dat Sjuul een heupflacon single malt bij 'm naar binnen heeft gegoten en gezien het gewicht van de beste man hij bijkans kierewiet alles is gaan tekenen wat Sjuul 'm daarna voorlegde.

Harry Dillema | 21-02-09 | 00:20

Het was weer kudt. Dus goed. Kind off.... Denk ik.

-edit | 21-02-09 | 00:19

@JosVerbeek | 21-02-09 | 00:14 :
En dan ook nog: Megan Powned... Mega Pwned...
Die gozert heeft z'n dochter wel wat uit te leggen later. Of is het een stille hint naar z'n wijfje: "Bedankt voor het voortplanten, ik ben morgen weg...", dat idee...

koerbagh ® | 21-02-09 | 00:18

@_/--\__/--\__/--\_ | 21-02-09 | 00:16
Wat wil je nou zeggen?

Pjotrovic | 21-02-09 | 00:18

Gewoonweg ijzersterke televisie. Geen pretenties, lekker ontspannen tv kijken en roflen.

Kapitein Oranje | 21-02-09 | 00:17

Wie wordt de volgende huily huily minister?
Schop het kabinet om aub.
Ella mag op de reservebank ff bijkomen...

_/--\__/--\__/--\_ | 21-02-09 | 00:16

Die man die zijn kind PowNed heeft genoemd... ongelofelijk.
Het is een tamelijk stijlloze uitzending, keep up the good work boys!

JosVerbeek | 21-02-09 | 00:14

bottehond | 20-02-09 | 23:53
Nee, snap er geen woord van. Maar dat geeft toch niet. Lekker naar bed nu, met de kat en jij met je roedel.

Elisabeth2 | 21-02-09 | 00:13

@redactie
doet eens een paar wobjes llink.

daskapitalist | 21-02-09 | 00:13

Ronald Plasterk - Vriend

+1 :)

De J | 21-02-09 | 00:12

Wat is de transfersom van de chickel van Nova? Indien onder ton --> meteen halen...

Verder levert dessing 30 mille in voor een 'ideaal' voortbestaan van een failliete omroep... ( www.replytoall.nl/corporate-communicat... ) valt er ook tv-omroep-tijd te stelen daar...? Desnoods lease je 't zoals bert al zei, lllllllllink moet anders de biologische groentetuin gaan verpachten...

Quincy Jones | 21-02-09 | 00:11

Harry Dillema | 21-02-09 | 00:04

Hallo, dat was MIJ wel duidelijk, he.
Maar dat geldt niet voor iedereen.
Jij hebt voortschrijdenden inzichten
en bent niet maatgevend voor de meute.

bottehond | 21-02-09 | 00:10

geurtje | 20-02-09 | 23:58
Ja; het hele toetsenbord weer natuurlijk. Maar dat ken je van mij.

Jaap de Paap | 21-02-09 | 00:10

Plonk | 21-02-09 | 00:04

Wouter Bos heeft gewoon goed naar het CDA gekeken

Maaier | 21-02-09 | 00:09

Weet je wat ik denk? Dat die Ella met een open vizier en sociaal gezicht die integratie (even los of je het ermee eens bent of niet) wilde aanpakken maar dat Bos daar de viezigheid van de coalitie in geblendeerd heeft. Het mens kwam in emotionele tweedstrijd en ziedaar de ellende.

Laten we niet vergeten dat ze haar sporen heeft verdiend in het verleden en dat het vroeger best een lekker wijf was van afstand.

Harry Dillema | 21-02-09 | 00:09

Elisabeth2 | 20-02-09 | 23:58

zoals jij dat doet, most er staan.
Nou euhhh.... GS is stijlleaus tog? Dan is meehuilen met Allah Vogelaersch en tegelijkertijd haar huilverhaal over haar kudde illustreren met een chadordragende islamiste best stijlleaus, toch? Dat bedoel ik dus. Snap je het nu, Lies?

bottehond | 21-02-09 | 00:08

@multi interpretabel | 21-02-09 | 00:03: Dan ga ik met je mee.

Fleauxe | 21-02-09 | 00:05

Shit... eigenlijk best een leuk mens die Ella... nu blijkt dus dat Wooter eigenlijk de boel loopt te verzieken... Rutger... attack !

Plonk | 21-02-09 | 00:04

@Maaier | 21-02-09 | 00:01: Gheghe, laat ze nog even nagenieten. De een is wat uitbundiger over zijn successen dan de ander.

Fleauxe | 21-02-09 | 00:04

@bottehond

Je moet af van dat links rechts gelul. Mensen zijn gewoon het establishment zat.

Harry Dillema | 21-02-09 | 00:04

meesie | 21-02-09 | 00:00
Moet je iets mee doen want bevriezen van omroepen is allesbehalve klimaatneutraal.

dominee Trilveer | 21-02-09 | 00:04

ik ga even een broodje eten

multi interpretabel | 21-02-09 | 00:03

Fleauxe | 20-02-09 | 23:58

Maar om daar weer 10 topics aan te wijden, nadat er toen al 78 topics borstklopperij te vinden waren? Of ik kijk teveel op GS, dat is natuurlijk ook een optie.

*POWNED is een verderfelijke omroep*

Maaier | 21-02-09 | 00:01

@VanFrikschoten | 20-02-09 | 23:55, zadel erop en gaan.

gentle giant | 21-02-09 | 00:01

Ik denk dat de smsjes van afgelopen week verwerkt zijn, gezien het hoge ledenaantal opeens.

Pjotrovic | 21-02-09 | 00:00

-weggejorist-

meesie | 21-02-09 | 00:00

Niet mis van die Ella van jullie, niks van ingehouden wrok of zeau gemerkt.
Bijgelegd zullen we dan maar zeggen?
+1

tyfusbelg | 21-02-09 | 00:00

En ik zie dat we ook alweer 1.2k leden er bij hebben. Geen slechte score voor één dagje.

Nietvoordekat | 21-02-09 | 00:00

Ik heb 'm ook gezien. Fantastische aflevering weer, keep up the good work!

Nietvoordekat | 20-02-09 | 23:59

hollandschevisch | 20-02-09 | 23:33
Alsof veel mensen die naam kennen... maar idd, die bedoel ik (ff imdb.com gechecked)

youri-81 | 20-02-09 | 23:59

Is dit een herhaling of wat? Zelfs met het nodige bier achter de kiezen was dit voorspelbaar....
Hoe zit het met de leden nu? al als een raket omhoog geschoten LOL???

Count_Grishnackh | 20-02-09 | 23:58

OMFG! Na Prem (SP) is nu ook Mellouki Cadat lid geworden van PowNed en dat laten jullie die man nog in de uitzending vertellen ook (17:58)? Die man is zo links dat het niet grappig meer is. Hij zit o.a. bij het MDI en hield zich persoonlijk bezig met het wegruimen van Gregorius Nekschot! En deze vijand van het vrije woord krijgt 18 seconden zendtijd???

Ray Bank | 20-02-09 | 23:50

Was dat hem? Goed werk, reaguurderT!
Dat wordt een topic morgen.
Een provocatie van de baas van de Eik der Karpaten....
Alsof een nazi de klaagmuur bezoekt.

gregoriusnekschot.nl/blog/index.php?c=...
www.depers.nl/binnenland/213424/Sommig...

Die islamfaciliteerderT powned POWNED wel als het klopt dat hij het is.

bottehond | 20-02-09 | 23:58

Jaap de Paap | 20-02-09 | 23:56
wat plkt er?

geurtje | 20-02-09 | 23:58

bottehond | 20-02-09 | 23:53
Ik heb het je al vaak willen vragen, maar zou jij b.v. je comment aan Maaier 23.50 uur willen uitleggen? Ik heb begrepen dat jij een interim adviseur(vaag) bent. Ik snap er helemaal niets van.

Elisabeth2 | 20-02-09 | 23:58

@Maxyaeroxy | 20-02-09 | 23:56
Ik vind ergens fan van zijn triest.

peterweethetbeter | 20-02-09 | 23:58

@Maaier | 20-02-09 | 23:52: Ze heeft een boek geschreven, dat is nieuwswaardig. Helemaal als je bedenkt dat (o.a.) het interview door Rutger haar ten val heeft gebracht.

Fleauxe | 20-02-09 | 23:58

@frau_olga | 20-02-09 | 23:56
Wat een man he...

Pjotrovic | 20-02-09 | 23:58

Trouwens, wordt POWNED als publieke omroep wel integraal via de internets uitgezonden? Als ik ergens niet tegen kan is het wel dat niet alle P-O programma's live gestreamd worden. Van mijn belastingcenten!

Maaier | 20-02-09 | 23:58

@Maxyaeroxy | 20-02-09 | 23:56
Wil jij een lollie van Ome Frik....?

VanFrikschoten | 20-02-09 | 23:58

@maxy

Ella heeft zich van sjlemiel tot wereldvrouw geprofileerd. Een beetje gechargeerd gesteld misschien, maar daar komt het wel op neer.

Harry Dillema | 20-02-09 | 23:57

bottehond | 20-02-09 | 23:45
Edit is prima, kudo, maar daar gaat het niet om. Stel dat PowNed het doordringt tot het mediapark en er is finanz om te gaan roeren waar de zon niet schijnt. Stuur je Rutger dan voor de onderste steen? Zoja dan kan Ferry Mingelen tot 2045 blijven.

dominee Trilveer | 20-02-09 | 23:57

Ik ben fan van Geenstijl maar dat gedoe rondom Ella Vogelaar was wel triest, fijn dat ze zich door dit interview misschien ietsje beter voelt.

Maxyaeroxy | 20-02-09 | 23:56

Pfff...
Ik dacht, Geenstijl op TV, nee laat maar. Lid worden? Haha, nee.
Ik volg jullie al sinds jullie nog klein en fijn waren.
Ik moet nu helaas toegeven dat ik Powned op tv toch wel erg leuk vind :(.
*schaamt zich*

Archaisch | 20-02-09 | 23:56

Rutger was weer zalig om naar te kijken.

frau_olga | 20-02-09 | 23:56

Ja, gadverdamme zeg.

Jaap de Paap | 20-02-09 | 23:56

@bijtertje | 20-02-09 | 23:55
'Jullie'?
U bent nog geen lid?

Pjotrovic | 20-02-09 | 23:56

@gentle giant | 20-02-09 | 23:47
Warmbloedige ontvankelijkheid is wel zo ongeveer de enige bindende factor...
en verdorven ranzigheid natuurlijk...

VanFrikschoten | 20-02-09 | 23:55

Jullie hebben dezelfde kwaal als de andere omroepen: De intro's duren te lang. De hobbyisten leven zich uit in de intro`s om de mooiste en gekste trucs uit te halen met beeld en geluid en wij maar wachten wanneer nu eindelijk dat programma eens een keer begint . We weten echt wel dat je met de pc`s de gekste dingen kan uithalen !!

bijtertje | 20-02-09 | 23:55

-weggejorist-

meesie | 20-02-09 | 23:55

bottehond | 20-02-09 | 23:53

Ik heb jouw commentaar ove rmij als backstabber nooit gesnapt, je hebt het ook nooit uitgelegd. Maar dit verhaal getuigt van een dubbele moraal. Sterker nog, van een dubbele moraal waarbij je 'media' hoger acht dan een reaguurder.

Maaier | 20-02-09 | 23:55

Top! heerlijke TV!

saintinel | 20-02-09 | 23:54

bythewaytjes, ook rechtspersonen kunnen volgens de voorwaarden lid worden.
dus carnavalsverenigingen, stichtingen ter lediging van algemene noden, vennootschappen voor al uw diensten en producten.
dat biedt toch ook weer perspectief.

geurtje | 20-02-09 | 23:54

@bottehond | 20-02-09 | 23:39
Weesie wegsturen,... Hmmmm, dat werpt een ander licht op de zaak...

links tuig | 20-02-09 | 23:54

Maaier | 20-02-09 | 23:50

Wel in een stijlleauze context zoals POWNED als kind van GS is. Ja, beslist. Voor het goede doel en als cynisch statement. Dus niet zoals dat soms doet.

bottehond | 20-02-09 | 23:53

spanarchist | 20-02-09 | 23:50

Ik baseer me in deze slechts op wat ze zelf heeft gezegd nav boek. In raden van commissarissen kwam ze blijkbaar wel goed tot haar recht..

Fleauxe | 20-02-09 | 23:50

Vind je het niet een beetje sneu dat nu de Vogelaaraffaire wéééér gebruikt moet worden?

Maaier | 20-02-09 | 23:52

bottehond | 20-02-09 | 23:45

Rutger is backstabber? Ben je daar tegenwoordig voor?

Maaier | 20-02-09 | 23:50

Maaier | 20-02-09 | 23:48
Goh, dat mens is ook al zestig, veel meer schade kan ze niet aanbrengen. Ze krijgt vast ook nog wel een riante uitkering tot haar 65ste.

Elisabeth2 | 20-02-09 | 23:50

@Maaier | 20-02-09 | 23:48
Het schijnt dat ze tegenwoordig een spindoctor heeft, die haar het mediaoptreden zoals in de afgelopen dagen het geval was heeft geadviseerd.

Pjotrovic | 20-02-09 | 23:50

OMFG! Na Prem (SP) is nu ook Mellouki Cadat lid geworden van PowNed en dat laten jullie die man nog in de uitzending vertellen ook (17:58)? Die man is zo links dat het niet grappig meer is. Hij zit o.a. bij het MDI en hield zich persoonlijk bezig met het wegruimen van Gregorius Nekschot! En deze vijand van het vrije woord krijgt 18 seconden zendtijd???

Ray Bank | 20-02-09 | 23:50

Maaier | 20-02-09 | 23:48
Echt, Maaier? Recht voor zijn raap? Vogelaar is toch echt meer het type van de gezwollen taal en van het vooral niet benoemen. Daar is weinig direkts aan.

spanarchist | 20-02-09 | 23:50

@Elisabeth2 | 20-02-09 | 23:47: Dat zeggen ze, toevallig, allemaal.
-
Wie na het zien van deze uitzending geen lid wil worden is een verzuurde babyboomer of werkt voor NOVA.

Fleauxe | 20-02-09 | 23:50

@Pjotrovic | 20-02-09 | 23:45
Ja, wat ik aanraak verandert in goud. Jammer dat ik zo weinig mijn best doe.

peterweethetbeter | 20-02-09 | 23:48

bottehond | 20-02-09 | 23:45
Kreeg het de eerste keer ook niet gelijk mee. Ben niet hypergevoelig bij het zien van doekjes. Maar bij de tweede keer zag ik ook de bewuste montage. Scherp, subtiel en de spijker op de kop. Chapeau.

Flodder | 20-02-09 | 23:48

bottehond | 20-02-09 | 23:45

Ik zeg het nogmaals: ik geloof niet da Vogelaar nog ambities in de politiek heeft. Ze heeft duidelijk gezegd dat ze er niet van houdt. Zakenwereld ligt haar beter: recht voor z'n raap, hard maar eerlijk. Dat is althans de indruk die ik van haar kreeg in interviews de afgelopen dagen

Maaier | 20-02-09 | 23:48

Fleauxe | 20-02-09 | 23:44
Mijn Rooie is geen poef, toevallig.

Elisabeth2 | 20-02-09 | 23:47

bottehond | 20-02-09 | 23:45
Zal het filmpje eens gaan bekijken, duderette

dominee Trilveer | 20-02-09 | 23:47

@bottehond

Precies, Pauw is een conformist.

Harry Dillema | 20-02-09 | 23:42

Een Linkschmensch die eindelijk zijn schaamte eensch voorbij mot zijn en ouderwets mot sleaupen. Hij is een échte VrijdenkerT, dus dat zit goed. Pauw is een vrijwillig gekooide leeuw. Dat ie eensch met Brendel gaat praten, die halve tamme.

bottehond | 20-02-09 | 23:47

OT: schoonmaaktip. Vandaag de tractor schoongemaakt met een goedje dat Ardmore heet. Helemaal als nieuw.

Harry Dillema | 20-02-09 | 23:47

Moraal van het verhaal =
Zelfs Ella stemt nooit meer Pvda

Haloef | 20-02-09 | 23:47

@VanFrikschoten | 20-02-09 | 23:33, hoe consequent is die seksuele geaardheid op vrijdag, vraag ik mij dan af?

gentle giant | 20-02-09 | 23:47

dominee Trilveer | 20-02-09 | 23:40
lol@stijlloos leger standje Mieke Telkamp. Maar je hebt wel gelijk.

Isser | 20-02-09 | 23:46

Wanneer komen de xxx-beelden van Rutger Castricum en Ella Vogelaar?

Maaier | 20-02-09 | 23:46

in standje, momomomdemom

dominee Trilveer | 20-02-09 | 23:45

*Doet 8| naar ledenteller*, uur terug was het 31.600+/- en nu 32.620.

peterweethetbeter | 20-02-09 | 23:45

dominee Trilveer | 20-02-09 | 23:40

Ik niet: ik voorspelde dat Allah Vogelaersch de islamlikkende vleugel van de PvdA claimt en die gaat leiden. En dat Walter in de problemen zit. Noodzakelijke clash overigens, dus bring it on. Maar ik huil niet om lelijke Allah Vogelaersch.

Je hebt wel gemist dat toen Allah V. stond te snotteren over de mensen waar ze het voor doet de cameraman een islamiste met chador filmde. Jammer dat je dat miste, want Ruktor en zijn cam-man revancheerden zci daarmee magistraal. Echte backstabbermentaliteit dus. Beter opletten, duderino.

bottehond | 20-02-09 | 23:45

@peterweethetbeter | 20-02-09 | 23:43
Moet je nagaan als je je best gaat doen! *50k ziet gloren*

Pjotrovic | 20-02-09 | 23:45

@Elisabeth2 | 20-02-09 | 23:42: Zeg zeg zeg, die grote bek geef je maar aan die wandelende poef van je. Ik vond het mooie televisie en daar heb jij niets van te vinden. Gaat dat er een beetje in?

Fleauxe | 20-02-09 | 23:44

Ik vond het eerste half uur goed..... maar daarna kwam die zoon van Sjon de Mol een beetje teveel in beeld..... doe die maar ontslaan.

OneandOnly | 20-02-09 | 23:44

Die bazin van Llink is ook niet bepaald een helder licht,.." jaja stom miljoen teveel uitgegeven ja dat was nogmaals stom, en ook hadden we de boekhouding niet op orde, ja dat was ook stom maar we hebben het nu wel weer op orde".......

MichieldeMuiter | 20-02-09 | 23:44

Hoogtepunt natuurlijk die ouwe linkse zuurpruim Aad van den Heuvel. Geen Stijl publiek is volgens hem brutaal en tegendraads. Ja, precies zoals jij was in de jaren 60, zeikerd. Nu is het tijd dat wij het establishment ff te grazen gaan nemen. En dat establishment Aad, dat establishment ben jij!

Vindefin | 20-02-09 | 23:44

@Pjotrovic | 20-02-09 | 23:41
Eén (m'n vader dus) en ik hoefde niet eens wat te doen.

peterweethetbeter | 20-02-09 | 23:43

@bottehond

Precies, Pauw is een conformist.

Harry Dillema | 20-02-09 | 23:42

Geeft Fleauxe zijn pilletjes. Eérst die groene, daarna pas die lekkere grote oranje, ja ja dat is ranja, doe maar lekker slikken.

Elisabeth2 | 20-02-09 | 23:42

Overigens, Rutger net HARD gePOWNED bij Pauw&Witteman. Lieten fragment van Rutger en Ella zien. Witteman: "Tot zover het programma families". Morgen in de dumpert!

peterweethetbeter | 20-02-09 | 23:42

@peterweethetbeter | 20-02-09 | 23:40
Hoeveel leden heb je al lid gemaakt? Maak je kans op die geweldige prijs?

Pjotrovic | 20-02-09 | 23:41

Het zou best wel eens kunnen dat Vogelaar niet uit de verf kwam omdat Wouter Bos haar continue in de wielen reed. Eng mannetje die Bos. Schijnt bij zo'n pompstation gewerkt te hebben vroeger.

Harry Dillema | 20-02-09 | 23:41

Dank jullie wel...

publicitaire hitman | 20-02-09 | 23:41

Harry Dillema | 20-02-09 | 23:39

Pauw kan dat ook, maar die laat zich temmen door redacteuren.

bottehond | 20-02-09 | 23:40

Leuke aflevering van PowNed (leuker dan die eerder was te downloaden ;)). Frappant: Mijn vader van 56 kwam halverwege meekijken en is spontaan lid geworden. Hij vond Rutger zelfs leuk. Poeh hee, en dat voor een VARA lid.

peterweethetbeter | 20-02-09 | 23:40

Rutger lievv, rutger zooo sgattig.. Wel godnondeja nogantoe, eerst 8000 keer het ontluisterend stukkie peer to peer gebruiken om tv moment van het jaar te worden. Nee, ja was leuk weetjewel maar zodra we heur weer treffen krijgen we een rooie kop en schiet zelfs het stijlloos leger standje Mieke Telkamp.. Huiver!

dominee Trilveer | 20-02-09 | 23:40

vergeet het maar, die ouwe rot had gelijk, publieke omroep is te moeilijk je ken beter leasen bij veronica. met ella vogelaar haal je echt geen 50K, rutger is veel te lief voor haar.

Env0y | 20-02-09 | 23:40

@ jesjort | 20-02-09 | 23:35

Inderdaad. Volgens mij is het nu al een klassieker, wanneer het heet onder de voetjes wordt:"Ik ben even een broodje halen." haha. Die Paradijs spoort hem echt niet.

Sjeiki | 20-02-09 | 23:40

Uri geller rulez. Niet-af-te-stoppen die gast.

JanJanszoon | 20-02-09 | 23:40

HISTORISCHE TELEVISIE! Rutger Castricum maakt alle andere interviewers overbodig. Niemand weet zo diep door te dringen tot de menselijkheid van politici. Rutger zorgt dat ze allemaal het masker afgooien. Alleen al daarom MOET PowNed het halen!

Harry Dillema | 20-02-09 | 23:39

bottehond | 20-02-09 | 23:36
oh ja, was voor joe op 23.39

geurtje | 20-02-09 | 23:39

links tuig | 20-02-09 | 23:36

Lijkt me een uitstekende motivatie voor een GS haterT om lid te worden. Of op de ledenvergadering Weesie weg te sturen als programma directeur. En dat voor 5 euri.

bottehond | 20-02-09 | 23:39

oké, die spierpijn is ergens anders van.
zienerT.
wat gaan we bespreken? het nut van promomeisjes, stel ik voor.
huppels op een gloeiende plaat.
de geld moet efficiënter ingezet kunnen worden.

geurtje | 20-02-09 | 23:39

@gentle giant | 20-02-09 | 23:36
Op Vrijdagavond hebben we wel eens stemmingswisselingen, ja?

VanFrikschoten | 20-02-09 | 23:38

En zo lopen er *duizenden verdwaasde stemgerechtigde vogelaar/Dáncona tiepjes rond die de balans richting 's lands zelfvernietiging richten.
*recht de rug en probeert aan vrolijke dingen te denken*

JanJanszoon | 20-02-09 | 23:38

Ik heb echt genoten van deze uitzending. Het tweede deel van het interview met Vogelaar vond ik werkelijk geweldig. Min complimenten voor de integere wijze waarop Rutger een tot tranen geroerde Ella Vogelaar benaderde. Prachtige televisie, echt ontroerend. Bedankt daarvoor jongens (en meisjes)

Fleauxe | 20-02-09 | 23:38

Flodder | 20-02-09 | 23:34
Ja, ik ook. Maar dan krijg je zo'n hond achter je aan, en zul je net zien dat De Rooie buiten zit. Wat doe je dan, he.

Elisabeth2 | 20-02-09 | 23:37

@ jesjort

Inderdaad... dat is al het zoveelste broodje dat ie gaat eten... is ook wel een beetje aan zijn postuur te zien vind ik...

hollandschevisch | 20-02-09 | 23:37

Nou, ook maar effe kijke dan.

Lepo | 20-02-09 | 23:37

winterpeen | 20-02-09 | 23:26
idd, ik dacht ook al aan een akelig chromosoomprobleempje

TheOne48 | 20-02-09 | 23:37

Ella en Rutger, twee échte mensen saampjes tegen die enge Wouter Bos

colonnecinco | 20-02-09 | 23:37

Labieler zijn wij ze nog niet tegengekomen in Das VFGI... zulks had ons land moeten besturen? en wat een kudtboek, zeg.... volkomen onleesbare waanzin van een mislukt despoot...

VanFrikschoten | 20-02-09 | 23:37

Misschien zou iemand vogelaar aan het verstand moeten brengen dat het niet gaat over hoe aardig ze kan zijn tegen een haat spugende arabier maar hoe serieus ze de problemen neemt.

Dat gehuil van vogelaar zal best wel werken bij de gemiddelde naive gutmensch net zoals de huilende kopvod effect heeft gehad naive vogelaar maar dat neemt niet weg dat het het gebaseerd is op onderbuik en emotie.

30 jaar van dat gehuil heeft de problemen alleen enorm vergroot.

solidstate | 20-02-09 | 23:36

geurtje | 20-02-09 | 23:34

Jij bent nog tot heel wat meer in staat dan je beweert.

bottehond | 20-02-09 | 23:36

Ik denk niet dat er veel mensen zullen zijn die Ella "haten" om het één of ander; het is werkelijk een schat met een goede inborst. Klasse dat ze dat durft te laten zien. Een verademing haar zo fragiel als mens te zien. Er zijn maar weinig journalisten/interviewers die zo iets lukt vast te leggen. Niet omdat het moet maar omdat het kan! (Steek 'm in je reet Rut!)
Ze heeft zich stuk gebeten in haar ministerschap. Te diep gegraven in details en controle op elk en ieder wissewasje maar daarbij het overzicht van het geheel verloren naar ons idee. Jammer van de verloren tijd. In een kuil vol slangen is het ook niet makkelijk te overleven maar moet je je bedenken of je dat wel kan behapstukken en gaan voor de uitgang.
Ga nog een plank vol boekjes schrijven, Ella en Onno, want dat kunnen jullie wel...

VanFrikschoten | 20-02-09 | 23:27

@ VanFrikschoten | 20-02-09 | 23:33, het gaat dus per topic, bij jullie?

gentle giant | 20-02-09 | 23:36

@bottehond | 20-02-09 | 23:29
En dan, twee uur Dumpert in de week en na vijf jaar exit...

links tuig | 20-02-09 | 23:36

@mezelf BEhept. sjorrie

broomstick | 20-02-09 | 23:35

Die van de Televaag eet wel veel broodjes zeg, ook komt hij niet helemaal 100% over. Dat zo'n man aan de top kan komen.
Wel weer mooie uitzending Rutger!

@SeriousBusiness

:S

jesjort | 20-02-09 | 23:35

Ohjee, de tellert draait overuren!

broomstick | 20-02-09 | 23:35

Elisabeth2 | 20-02-09 | 23:33
Hmm, ik vond in het vorige topic gezelliger.

Flodder | 20-02-09 | 23:34

Was weer leuke aflevering, nu maar hopen dat er weer veel leden bij komen.

claris7 | 20-02-09 | 23:34

ja botte, spierpijn van dat kutte vlizotrapje naar deze vliering.

geurtje | 20-02-09 | 23:34

't Was weer goud!

Rickert | 20-02-09 | 23:34

Zeer goede uitzending, ledenaantal schiet weer omhoog, moet lukken! Voice-over van Waardenberg(?) vind ik briljant. Tot nu toe onverwachts goed moet ik toegeven. Wat een papvogel is die Paradijs zeg, ik snap echt he-le-maal niets van die actie van de Televaag, als moeder van GS-zijnde, om ook een omroep te beginnen. Zal wel aan mijn intellectuele tekortkomingen liggen.

En nee, nog geen lid, ik wacht af tot vlak voor de deadline.

SnelleSlak | 20-02-09 | 23:34

Voice-over is volgens mij een Rotterdammert die hept is met het vermogen net zo te praten als Martin van Waardenberg. Maar het niet is.

broomstick | 20-02-09 | 23:33

En wie kijkt er inderdaad nou naar Uri Geller....

hollandschevisch | 20-02-09 | 23:33

Mijn soort van mensen zegt ze,Geert had gelijk ze IS KNETTERGEK!
Allemaal haatbaarden en hoofddoeken.

allenamenzijnop | 20-02-09 | 23:33

Ja, Bottehond, ik ben er ennu?

Elisabeth2 | 20-02-09 | 23:33

*benieuwd is naar de beweegredenen van Elisabeth2 om niet naar PowNed te kijken*

Pjotrovic | 20-02-09 | 23:33

Wat een verschrikkelijk mens, die Vogelaar, het word nogmaals bevestigd....

VanFrikschoten | 20-02-09 | 23:33

Ik vind die voice over bij de opening wel leuk :P
Maar gadverdamme wat een schoenen Rutger :D
Kim met zijn eeuwige sigaret..
en natuurlijk de fab fab promo meisjes :D

Ik ben al lid natuurlijk :D

youri-81 | 20-02-09 | 23:22
Martin van Waardenberg misschien??

hollandschevisch | 20-02-09 | 23:33

Haha! Nu al bij Pauw en Pauw dat interview met Allah Vogelaersch.

Overigens:
Ik had het dus goed gezien.

+1 voor promomeiske die negert in kruis tast.
hahaha

puntschoen | 20-02-09 | 23:18

bottehond | 20-02-09 | 23:32

@ SeriousBusiness | 20-02-09 | 23:27
Geller? Doet ff normaal joh! Of moest je meekijken met meisje?

Bos Hout | 20-02-09 | 23:31

Nog 17 1/2 duizend. Dat gaat lukken!

bottehond | 20-02-09 | 23:29

Rutger mag wel eens Sonja-Bakkerren

Kringspiertyfus | 20-02-09 | 23:28

Vogelaar heeft het netjes gedaan deze keer.

Wasbeert | 20-02-09 | 23:21

Allah Vogelaersch gaat de islamlikkende vleugel van de PvdA opstoken tegen Walter.
Walter is in big trouble.

bottehond | 20-02-09 | 23:28

DIE SCHOENEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MOHAHAHA

Neamex | 20-02-09 | 23:27

Was het helemaal vergeten door die klote uri geller show , eventjes kijken =]

SeriousBusiness | 20-02-09 | 23:27

voice-over is volgens mij trouwens die gast van de Gammareclame en van Loenatik

youri-81 | 20-02-09 | 23:22

Ik vind hem heel goed.
"Straks op Peau-Net "

bottehond | 20-02-09 | 23:27

Ondertussen bij Kim!

Reez | 20-02-09 | 23:26

Is die hoofdredacteur van de telegraaf niet helemaal jofel of zo.

winterpeen | 20-02-09 | 23:26

wat een poepies

Klaas Schimmelkaas | 20-02-09 | 23:24

Trumple | 20-02-09 | 23:17

Haha geniaal +1

Wasbeert | 20-02-09 | 23:23

voice-over is volgens mij trouwens die gast van de Gammareclame en van Loenatik

youri-81 | 20-02-09 | 23:22

Vogelaar heeft het netjes gedaan deze keer.

Wasbeert | 20-02-09 | 23:21

Inderdaad erg goed dat er ook een serieuze toon wordt aangesneden, afgewisseld met flauwe humor. Goed bezig, het gaat immers om de kritiek op het huidige bestel, waardoor mensen de noodzaak moeten gaan zien van een ander geluid.

Von Flokkenstoffen | 20-02-09 | 23:21

Leuke uitzending weer, die 5.72 zijn er allang uit imo.

Eel_stew | 20-02-09 | 23:20

Ah shit, ik had hem gemist. Was iets aan het typen voor mijn blogje.

Bijstandskoning | 20-02-09 | 23:20

Rukker klapt dicht

WeesFatsoenlijk | 20-02-09 | 23:20

Ella is toch best wel lief..... zou Rutger een beetje spijt hebben? Ik vond hem toch ook wel een beetje aandoenlijk.....'t konden best eens dikke vriendjes worden... en wat heb ik weer genoten van de schattige karretje en dan dat kleurtje.... PowNed kan bij mij voorlopig echt niet kapot.

pielewaaier | 20-02-09 | 23:20

Agnes Kont is vemoeiend en Jeroen Pauw ook. Kom op PowNed neem die publieke tent over.
Ja, ik ben al lid.

Dommedaris | 20-02-09 | 23:19

Vogelaar vermenselijkt.
Rutger ook trouwens. Aardige mensen zo, allebei, ze hadden schijnbaar wat uit te praten. Misschien drinken ze er eentje samen. Roerend.
Misschien wat te soft...

Bzz! | 20-02-09 | 23:19

prima interview Rutger. Zo laat je zien dat je meer pijlen op de boog hebt.
Overigens: weg met dat k*t-stemmetje onder die leader/jingle in het begin.

JanJanszoon | 20-02-09 | 23:18

Maar Jezus Rutger, die schoenen bluuurp.

Yokotsuno | 20-02-09 | 23:18

Fck_Mtn | 20-02-09 | 23:13

En dat kind waar ze abortus op hebben laten plegen heette waarschijnlijk Weggejorist.

Trumple | 20-02-09 | 23:17

eh bij Pauw en Witteman.

Dommedaris | 20-02-09 | 23:17

Rutger, je word een mietje.. Niks aardig zijn voor vervuilers van ons land!!

Crematorium_de_Asbak | 20-02-09 | 23:17

Leuk om 's zonder kromme tenen naar Rut en Tut te kijken. Kijk nu echter weer met kromme tenen naar Agnes Kont (doet Felix Rottenberg accent).

Dommedaris | 20-02-09 | 23:17

Die bert van de Veer is echt te zuur. En zo doorzichtig!

grote regelneger | 20-02-09 | 23:16

Vogelaar kwam sympathiek over.

Yokotsuno | 20-02-09 | 23:16

leuk. veel beter dan vorige week. Interview met Vogelaar erg gay van Rutger z'n kant, maar leuk om te zien. Vogelaar is eigenlijk ok, olé olé

oh, en de voice-over zegt altijd PowNéd ??!! huh?

youri-81 | 20-02-09 | 23:16

zo te zien vonden meer mensen het een goede uitzending de teller schiet weer omhoog.

leonbdv91 | 20-02-09 | 23:16

Ik heb het in het vorige topic al gezegd, Rutger. Check het zelf maar even.
Klasse, zoals je dat gedaan hebt!! Mijn waardering heb je!

vangodlos | 20-02-09 | 23:14

Leuke uitzending! Aangenaam verrast.

Ik vond het interview met Vogelaar ook bijzonder leuk om naar te kijken. ga zo door Rutger!

Sollers | 20-02-09 | 23:14

Zijn andere kinderen heten 'Geenstijl' en 'Dumpert'?

Fck_Mtn | 20-02-09 | 23:13

*Wacht in spanning*

a1271 | 20-02-09 | 23:12

Waarom wordt Poont in de tussen-stukjes nog steeds als Pow-ned uitgesproken?

Cesar Millan | 20-02-09 | 23:12

KIM!!!!!

Leon938 | 20-02-09 | 23:12

niet slecht Rut, niet slecht. Je laat zien dat je ook serieus kunt interviewen.

dr.spin007 | 20-02-09 | 23:12

vond het heel vertederend om te zien, Rutger en gekke Ella samen knettergek.

Ch1nnY | 20-02-09 | 23:11

Erg leuke aflevering!

Wolvabolic | 20-02-09 | 23:11

Awww, Rutger en Vogelaar zijn lievvvv.

Lagonda | 20-02-09 | 23:09

Charlie :D

lolque | 20-02-09 | 23:09

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl