Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Meppende vmbo'ert gaf 'alleen een duwtje'

d900.pngOeps, misverstandje! We hebben weer eens iemand nodeloos gestigmatiseerd met onze berichtgeving. Zo spraken we gisteren van een 'mishandeling' op het Da Vinci College te Roosendaal, waar een docente maatschappijleer per ambulance afgevoerd kon worden na een aanvaring met een leerling. Maar naar nu blijkt is dat toch allemaal ietsje te scherp gesteld. Zo heeft de leerling wiens telefoon was afgepakt niet geslagen, maar slechts geduwd. En dit deed hij pas nadat hij te horen had gekregen dat hij zijn lulijzer pas na het weekend terug zou krijgen. Bovendien had hij de docente toch duidelijk 'Ga weg' toegebeten, maar dit bevel werd door mevrouw schaamteloos GENEGEERD. U denkt: so what? Nou, dat is anders heel erg relevante informatie hoor! Net als dat de broek van de dader, die dus eigenlijk ook slachtoffer is, tot twee keer toe naar beneden is getrokken door een medeleerling. Tja, dan raak je nou eenmaal ietwat opgefokt. Na het duwtje in de rug is de juf gevallen, en 'ongelukkig terechtgekomen' op een lessenaar. Het gevolg was dus een jukbeen dat op drie verschillende plekken gebroken is, een kapotte zenuw die *misschien* nog wel herstelt en een gespleten oogkas. Tja, een mens glijdt eens uit hè. De jongen die dit pech gevalletje veroorzaakte wenst anoniem te blijven, maar laat via zijn moeder aan BN/De Stem weten de zaak zeer te betreuren. En, eind goed al goed: er is al een bloemetje onderweg!

Reaguursels

Inloggen

'Finse' toestanden in Roosendaal...??? Tssss, 't mot tochj nie gjekkerg worgduh daarg in dat oolijke Broabaant...

minister_van_glggrrg | 22-02-09 | 20:15

simca | 19-02-09 | 23:34

Heb ook een werkmobieltje en een privé variant. En helaas komt het weleens voor dat een van de twee weleens afgaat op momenten dat het even niet kan. Dat is de moderne tijd.

Het irriteert mij dat een stoffige rector met een stel muffe groep conrectoren besluiten een zero tolerence beleid tegen die apparaten te gaan voeren, want oh oh oh wat is het erg als er af en toe zo'n ding afgaat in een klas. Nee dan pakken we het apparaat gewoon een week af en gaan we ervan uit dat een puber daar verder heel gemakkelijk mee omgaat. 'Ja, meneer, nee meneer, ik begrijp het meneer...' Pfff!

Ik hou niet zo van die nieuwe strengheid.

number one | 20-02-09 | 16:49

@Nietvoordekat | 19-02-09 | 17:14 waarom blijf je nou roepen dat het een fin is, terwijl ik al op 18-02-09 om 19:15 in dit topic
www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland... al heb aangetoond dat het autochtoon met de naam Edwin is?

poppermotje | 20-02-09 | 15:40

Typisch geval van autisme!

Makkelijk | 20-02-09 | 13:04

De slappe reactie van de moeder verklaart al voor een groot deel het gedrag van haar zoon

my anal pony | 20-02-09 | 12:44

eh tja wat voor zin heeft het om nog energie in zo'n kind te investeren , als je op je 15 e nog niet door hebt hoe je je op school hoort te gedragen / enig respect hebt voor authoriteit , wat wil je dan in de maatschappij gaan doen ?

sparrow | 20-02-09 | 10:51

Ach, sommige leraren vragen er gewoon om.

ITEACHYOU | 20-02-09 | 10:44

Zo leert ze maar dat ze niet de baas is, dan had ze maar bij de politie moeten gaan werken. En vooral daar zal je door mij niet gerespecteerd worden, zoals alle anderen bij de snorren!
leer eerst maar eens het hele verhaal rond te maken als al meteen wijzen naar een dader en daar een verhaal rond te brijen. Het is andersom een verhaal maken zoals het is gebeurd en daar je conclusies uit trekken. daar worden ze voor betaald, maar ze zijn stuk voor stuk niet geschikt voor de baan bij de politie!

aktieman | 20-02-09 | 10:09

simca | 19-02-09 | 23:22

Verdedigen van je kind is iets anders als glashard ontkennen dat ie haar een paar keer op een oog gerost heeft. Dit soort lui wil dat niemand zich bemoeit met hun kind, en ook boos wordt als hun kind straf krijgt op school, maar de schuld graag bij de overheid leggen als het uit de klauwen loopt.
Leraren hebben ook een opvoedfunctie in afwezigeid van ouders. Trouwens, ik ben van mening dat ik dat ook heb als ik een paar jochies van 10 een auto zie onderkrassen.

WTFisFTW?! | 20-02-09 | 09:30

Stout, heel stout van de jongen.

Maar een beetje gelijk heeft hij wel hoor. Er is geen enkele reden om naar een ranzige kuffar te luisteren die de pech heeft nog vrouw te zijn ook. Dat hebben we tenslotte thuis zo geleerd. Het is maar een tijdelijk probleem gelukkig. Over een tijdje wordt het vrouwen tenslotte toch verboden les te geven terwijl ze thuis roerloos in de tent moeten zitten en alleen mogen praten na schriftelijke toestemming van de lieve echtgenoot. Tegen die tijd staan er alleen nog maar haatbaarden voor de klas die heeeeeeeeel anders maatschappijles geven. Tja, en die 'leraar' verdient respect.
Respeeeeeect man, daar draait het om. Respeeeeeeeect.

Huh? Bevooroordeeld? Maar waarom mogen we dan niet weten of de jongen van 'Noord-Afrikaanse' afkomst is? Waarom zo geheimzinng? Terreur werkt! Vraag het maar aan de Engelsen! Ook wij willen geen verstoring van de cohesie!

Dr. M. van der Plof | 20-02-09 | 05:57

De schat had het allemaal niet zo bedoeld...

Stellingios | 20-02-09 | 00:18

Denk niet dat je het probleem hebt opgelost als je een schuldige hebt aangewezen. Bedenk liever hoe je (ja jij, niet iemand anders) de kans kunt verkleinen dat het weer gebeurt.

ijlteens | 20-02-09 | 00:06

@number one | 19-02-09 | 17:03

Wat moet een leerling in hemelsnaam met een mobieltje in de klas, het ding moet in ieder geval uitstaan, zoals ook bij volwassen in een vergadering of een andere bijeenkomst, ook daar wordt dat van te voren gemeld dat de mobieltejs uit moeten.

Een leerling moet in de les gewoon opletten!

Ik weet niet hoe het met jouw zit maar ik gebruik mijn mobiele telefoon voor mijn werk, dus mijn zal wel twee keer bedenken om mijn mobiele telefoon af te nemen.
nu ik er zo over na denk zou dat wel een stuk meer rust geven, maar daar gaat het niet om.

Ja, pubers moeten inderdaad accepteren wat een leraar hun zegt.

*Neuriet The Wall van Pink Floyd*

Oh ja, "we don't need no education?

Dacht het wel!

simca | 19-02-09 | 23:34

De Vrolijke Kaafir© | 19-02-09 | 12:01

"Als moeder verdedig je je kind nog als 'ie een driedubbele moord heeft gepleegd, denk ik"

Ik weet niet wat voor moeder je bent, maar als mijn kind een driedubbele moord pleegt of zijn/haar onderwijzer het ziekenhuis inslaat verdedig ik mijn kind niet meer.

Dus het probleem ligt bij de scholen.

Wie is verantwoordelijk voor het opvoeden van kinderen de ouders of de scholen?
Ouders moeten hun kinderen en degelijke opvoeding geven waarin ze respect hebben voor de mening van een volwassene en speciaal een leerkracht.

Dus als een "probleem geval" niet luistert naar de leerkracht en door het lint gaat, waardoor de leerkracht in het ziekenhuis beland, ligt dat aan de "softe instelling" van de scholen, vind ik te gemakkelijk.

Inderdaad "Enig respect voor authoriteit is er niet meer bij"
Dat is juist het probleem, dat respect dient er wel te zijn.

Dus ouders zorg dat je kinderen respect hebben voor anderen!

simca | 19-02-09 | 23:22

Vertederend jochie he!?

Iwmac | 19-02-09 | 21:54

Fijn he, zo'n jochie. Zo'n kansloze kunnen wij zijn leven lang via de belastingen onderhouden.
En dan die te trieste moeder. Goh hoe zou het nou komen, dat die antbrain vrouwen slaat?
@Number one. Geniepig onderwijspersoneel? Docenten vergelijken met je baas? Ik weet niet of jij en je collega's zijn te vergelijken met die aso's die docenten tegenwoordig mogen opvoeden, maar dan verdient je baas in elk geval een flink salaris, tenzij jullie CAO lijfelijke correcties toestaat, natuurlijk.

Jaypelsteeltje | 19-02-09 | 20:38

-weggejorist-

Rest In Privacy | 19-02-09 | 20:36

Spreek ik voor mijn beurt als ik denk dat het hier een van onze cultuurverrijkers gaat?

janboem | 19-02-09 | 20:17

Slechts geduwd! Welk een netheid! Deze jongeman verdient een LINTJE!

HELD!

ProfeetArie | 19-02-09 | 18:55

Ik heb een paar leraren gehad die ik ook wel eens had willen slaan. Of 'een duwtje' had willen geven.

stinkvis | 19-02-09 | 18:51

wel grappig dat die moeder het voor hem opneemt: meestal weten ze niet eens waar hun kinderen uithangen.

Frotklob | 19-02-09 | 17:55

Het lulligste is eigenlijk dat zij niet eens degene is geweest die dat mobieltje in beslag heeft genomen, maar een heel andere leraar. Deze zal fysiek wel uit de kluiten gewassen zijn geweest zodat ons pubertje het lef niet had om deze te duwen of te slaan. Buiten dat vrouwen sla/duw/schop je niet als vent zijnde.

RoyalFlusher | 19-02-09 | 17:28

Dat zal haar leren om in vervolg van andermans bezit af te blijven.

azijnseikerT | 19-02-09 | 17:17

Natuurlijk gelooft niemand er een reedt van dat de kudtfin in kwestie haar gewoon even een duwtje verkocht heeft. En wat zou dat anders? Hoe ik het zie heeft hij haar fysiek aangevallen, en zijn de verwondingen die ze opgelopen heeft daar een direct gevolg van. Met andere woorden: al heeft hij haar maar met één vinger geduwd, dan nog heeft hij die verwondingen veroorzaakt. Als je iemand van een berg afduwt is hij dood, terwij je hem ook maar gewoon een duwtje gegeven hebt. Met andere woorden: al heeft de kloodtzak alleen maar naar haar GENIEST zodat ze gevallen is, dan nog is hij (en dat heeft hij bij deze zelf toegegeven ook) schuldig aan mishandeling.

Nietvoordekat | 19-02-09 | 17:14

Tsja, schoppen, slaan en duwen mag niet.

Maar tussen dat onderwijspersoneel zit ook echt heel wat gemeen, genieperig en bekrompen volk (net als in het echte leven). Deze mevrouw waarschijnlijk niet, maar wel die lui die bedenken dat ze mobieltjes in beslag gaan nemen van tieners. En dan lekker niet op tijd teruggeven (dat zal hem leren!) Bah.

Ik moet er niet aan denken dat mijn baas mijn mobiele telefoon inneemt en pas na het weekend teruggeeft bij wijze van straf omdat mijn mobiel tijdens een vergadering afging. Maar ja pubers moeten gewoon accepteren en ja e amen zeggen tegen zo'n machtwellustig burgermannetje of vrouwtje.

Maar ja schoppen, slaan en duwen, het mag natuurlijk niet. En deze mevrouw zal ongetwijfeld wel goede bedoelingen gehad hebben.

*Neuriet The Wall van Pink Floyd*

number one | 19-02-09 | 17:03

* out*

koffiemuts | 19-02-09 | 16:26

Republik | 19-02-09 | 16:13
Daar heb je een punt. Voor achter je zin. .

koffiemuts | 19-02-09 | 16:20

@koffiemuts | 19-02-09 | 15:34
Ga toch thee zetten en hou je domme commentaar voor je

Republik | 19-02-09 | 16:13

De jongen verdient een schouderklopje.
Maar dan wel héél hard..

Ja die ja | 19-02-09 | 15:47

Heeft hij nu twee keer geslagen en is daar de botbreuk door ontstaan of is de bot breuk ontstaan door de val???

Getuigenverklaringen anyone? Pubers filmen tegenwoordig toch elke mishandeling met hun mobieltje?

Zwavelzuur | 19-02-09 | 15:47

Grrrr die moeder maakt me boos.. Ze moet dat kind eens goed aanpakken en wat bijbrengen, in plaats van dom te gaan blaten.

En een bloemetje onderweg?? Wow, dat is geweldig hoor!
Als ik hem was, zou ik élke dag in het ziekenhuis zijn, om te kijken hoe het gaat, of ik nog wat kan doen en mijn nederige excuses aan te bieden. En als ik zijn moeder was, zou ik hem dwingen dat te doen. Een bloemetje onderweg, hahahaha, stelletje lowlifes

Ja die ja | 19-02-09 | 15:41

Mac The Ripper | 19-02-09 | 15:12
Ben jij niet het vriendje van jochie Kip, dat het zo leuk vindt als dieren mishandeld worden?

koffiemuts | 19-02-09 | 15:34

Tis ook geen stijl als de stoute meester je mobieltje afpakt, wat denkt ie wel niet? Die gemene juf had echt wel een corrigerend tikje nodig hoor.... Die schoolleiding moet maar een kopje thee met die arme knul gaan drinken.....
Ach ja en zo glijden we langzaam verder af.....

abbiedabbie | 19-02-09 | 15:29

Gelukkig. Ik ben blij dat het misverstand opgelost is.

Het CDA | 19-02-09 | 15:18

En koffiemuts erbij graag, tering wat een gezwam van haar.

Mac The Ripper | 19-02-09 | 15:12

panadol | 19-02-09 | 14:55
Laten ze gelijk @kippeNeukert duwtje geven a.u.b.!

koffiemuts | 19-02-09 | 15:08

Mac The Ripper | 19-02-09 | 14:19
Whaaaahaaa, voelt U zich een spiegel voorgehouden? :-)

koffiemuts | 19-02-09 | 15:04

*stiekem hoopt dat deze leerling binnenkort ook een duwtje in de rug krijgt*
misschien iets met stoepranden ofzo

panadol | 19-02-09 | 14:55

Heeft U het lachende hoofdje achter mijn comment gemist?
koffiemuts | 19-02-09 | 13:28

Oeps! Excusez nous :) < lachend hoofdje.

Verder ben ik van mening dat ik gelijk heb :).

Krachtmeester | 19-02-09 | 14:35

Geef die arme jongen ook eff een duwtje in de rug

Zaatdragend | 19-02-09 | 14:29

@ koffiemuts | 19-02-09 | 13:08
Wat een gelul!

Mac The Ripper | 19-02-09 | 14:19

Oke, ik begrijp dus goed dat moeder zegt dat haar zoon heeft geduwd en niet heeft geslagen. Neem ik voor kennisgeving aan. Ze zegt in het artikel in de STEM dat het incident voorkomen had kunnen worden. Ben ik helemaal met haar eens. Alleen ben ik zo bang dat zij en ik verschillen over hoe het had voorkomen kunnen worden. Ik vermoed dat moeders denkt dat de docente haar mond tegen haar zoon had moeten houden en van de GSM af had moeten blijven terwijl ik vind dat dat tering joch zijn poten thuis hoort te houden. Als hij zo graag wil duwen, doe dat lekker bij je moeder.

basset hound | 19-02-09 | 14:13

F5-en | 19-02-09 | 13:47
De verklaring van de dochter van het slachtoffer stond gisteren om 16.12 uur op GS onder topic VMBO- er slaat onderwijzeres etc. etc..

koffiemuts | 19-02-09 | 14:00

Moet ik nu lid worden van de telegraaf of van powned als ik opgeklopte verhalen wil horen?

Republik | 19-02-09 | 13:48

@Cinq-Marquis
Op FOK???

F5-en | 19-02-09 | 13:47

[quote]Da Vinci-directeur Joseph Dekkers twijfelt niet aan de verklaring van de docente. "Die heeft mij verteld dat de jongen haar heeft geslagen. Daar blijven wij vooralsnog vanuit gaan.'' Wel gaat de schoolleiding gesprekken voeren met getuigen om de ware toedracht boven water te krijgen. Vaststaat dat de jongen niet meer welkom is. [/quote]

Stel je ligt met een kapotte oogkas in het ziekenhuis en je baas zegt tegen de media dat hij er vooralsnog vanuit gaat dat je de waarheid hebt gesproken, maar dat ie het eigenlijk niet vertrouwt en minderjarigen gaan vragen je gezag te ondergraven. Ik spuug op zo'n directeur.

Ome Gijs | 19-02-09 | 13:44

[quote]Da Vinci-directeur Joseph Dekkers twijfelt niet aan de verklaring van de docente. "Die heeft mij verteld dat de jongen haar heeft geslagen. Daar blijven wij vooralsnog vanuit gaan.'' Wel gaat de schoolleiding gesprekken voeren met getuigen om de ware toedracht boven water te krijgen. Vaststaat dat de jongen niet meer welkom is. [/quote]

De zoon van deze lerares was gisteren op FOK! en had het ook over slaan en niet een ongelukkig uitgevallen duwtje.

Laat hem maar even hiero komen. Zal ik hem op de Euromast ook even een duwtje geven met een (1) vinger ?

Cinq-Marquis | 19-02-09 | 13:38

Het was de rustigste jongen van de klas... Ik wil zo graag de rest zien!!! Komt ze nog goed weg denk ik!

de drukke | 19-02-09 | 13:33

Krachtmeester | 19-02-09 | 13:23
Heeft U het lachende hoofdje achter mijn comment gemist?

koffiemuts | 19-02-09 | 13:28

Hij heeft in ieder geval zijn mobieltje direct weer terug gekregen.
Heeft zijn actie in ieder geval effect gesorteerd.

vagehond | 19-02-09 | 13:26

- Geen opvoeding
- Geen discipline

johan9991 | 19-02-09 | 12:37 / koffiemuts | 19-02-09 | 12:42

Nee johan en koffiemuts, ik pas mijn lijstje niet aan.
Want maar al te vaak komen agressiepubers uit gezinnen waar er juist heel hard wordt opgevoed en waar bange ouders/volwassenen juist veel te veel hun best doen om hun koters nog meer onder druk te zetten om mee te draaien in de grote prestatiemolen.
Even afgezien van het waanzingedrag van het jongetje uit dit topic:
vroeger konden wij nog gewoon boomhutten maken en leren wat slopen en bouwen is. Als een jongere dat nu doet (als er al goeie bomen beschikbaar zijn in zijn flatbuurt), hangt er meteen een NSB-bejaarde bij de politie aan de telefoon om erover te zeuren.
We zijn van een relatief gezellige maatschappij naar een overgereguleerde, ongezellige en bebaksteende verradersmaatschappij gevolueerd. Eng gewoon.
De gemiddelde jongere is best wel lief en wil meestal gewoon dingen kunnen ontdekken. Maar dat mag niet meer van het huidige feminiene onderwijstruttengilde en van de verveelde NSB-ers die als enige hobby 'klagen' hebben.

Krachtmeester | 19-02-09 | 13:23

Ik denk dat 'hij heeft haar alleen geduwd' verkeerd vertaald is, ze zei eigenlijk 'Tfoe hij is onschuldig ze vroeg er om'

Fragony | 19-02-09 | 13:20

Typisch weer hoe zo'n moeder het opneemt voor haar zoon en alle probeert om te draaien en verantwoordelijkheden niet neemt. Precies een opgroei-omgeving waardoor jonge jongens sneller dit gedrag kunnen gaan vertonen.
Netjes opgeschreven zo toch? Had bijna willen zeggen dat het fatsoensgendefect van deze vmbomama duidelijk nog niet uitgeselecteerd is, om toch even bij het Darwinjaar te blijven.

Ome Gijs | 19-02-09 | 13:16

-weggejorist-

verlakker | 19-02-09 | 13:12

stRUcK | 19-02-09 | 12:58
De leraar is de opvoeder/baas. Je hebt je handen thuis te houden als snotblaag.
(dat deed even pijn om te zeggen op mijn 30e, ik voel me zo oud)

WTFisFTW?! | 19-02-09 | 13:09

meest tenenkriommend is nog wel de reactie van de schooldirectie. Tja typisch geval van het zijn op de verkeerde plek op het verkeerde moment...

Direct uit functie, nu!!!!!!!

waarisdelol | 19-02-09 | 13:09

Je blijft gewoon met je poten van anderen af. Al helemaal van docenten.

Framoes | 19-02-09 | 13:08

De ellende wordt allemaal veroorzaakt door het optreden van de slappe vaders van vandaag de dag. Ik kan het niet genoeg zeggen.

Het begint al als de moeder in verwachting is. Dan verkondigt de vader het blije nieuws als "WIJ zijn zwanger." De idioot. Ik krijg altijd een wee gevoel in de maag als ik zoiets hoor. Vervolgens gaat de vader mee op zwangerschapsgymnastiek. Dat gaat hij mee liggen "puffen", al heeft hij een buik zo strak als een wasbord.

Na de geboorte krijgt een vader zwangerschapsverlof, omdat hij moet wennen aan zijn zware nieuwe functie als PaPa. Zó'n man wordt op den duur een slappeling; straks gaan mannen zoals hij zich nog ziek melden op hun werk omdat zij "hun maandelijkse periode" hebben.

Dit alles heeft tot gevolg, dat de vader de slappe hand hanteert als hij zijn kinderen moet opvoeden, zodat ze verworden tot de onhanteerbare lastpostten, die ze zo af en toe, maar meestal, kunnen zijn.

Vaders, voedt Uw kinderen toch beter op, niet met weke, maar met rechtvaardige en niet zo'n softe lullige hand!

koffiemuts | 19-02-09 | 13:08

Gelukkig maar... en foei GeenStijl

Wolfgang von Trips | 19-02-09 | 13:07

Is die naam niet te verifiëren??? Hij komt voor met een hyves enz enz

Badeendje | 19-02-09 | 13:04

@Frits Bom 12:54
Helemaal mij eensch en het scheelt je bakken met geld, daar kun je leukere dingen mee doen dan "investeren" in kinderen (hinderen)

necrosis | 19-02-09 | 13:03

Duimstok, duimstok, duimstok! Dat zal hem leren zomaar een duw te geven.

Freefaller | 19-02-09 | 13:00

Gelukkig heeft hij zijn telefoon terug.
Eind goed, al goed.

Beg | 19-02-09 | 13:00

Die leraren kunnen soms ook het bloed onder je nagels vandaan halen hoor!! Toch had deze jongeman beter even tot tien kunnen tellen (vooropgesteld dat ie zover komt)

stRUcK | 19-02-09 | 12:58

Dat jong valt met onze politiek correcte opvoedingsmethodes van, weer op het rechte pad knuffelen, niet meer te corrigeren. Mij zou t wel lukken maar, dan zou ik em af en toe ook eens een 'duw' teruggen, ff laten voelen wat t is.
.
Als een peuter bijt, zeg je niet 'auw' en 'dat vind ik niet leuk,' maar dan bijt je eens terug, dan houdt t meteen op.

WTFisFTW?! | 19-02-09 | 12:57

Dat zei die moeder van die leerling!!!
Denk dat het weer FOUT is!
Morgenmiddag (vrijdagmiddag) wordt er klacht ingediend bij de Politie door de docente. Zéker geen misverstand! Onbeschofte leerling!

linda4960 | 19-02-09 | 12:56

Volgende week lacht ze er om....

de.grote.vergeler | 19-02-09 | 12:56

Keihard terug duwen dat pleuris ventje!

ahah | 19-02-09 | 12:56

De maatschappij is helemaal verkankerd. Voor mij een reden geen kinderen op deze aardkloot te zetten. Na mij de zondvloed...

Frits Bom | 19-02-09 | 12:54

@ redactie: kunnen jullie een koppeling maken naar de reactie van het d'66 gemeenteraadsLID Ton van Hutsefluts nogiets (vandaag dit bericht +/- 10.15?)... Mannetje probeert heel eng te scoren en maakt slachtoffer tot leugenaar en BN reaguurders tot onderbuik xenofoben. Leuk dat Pechtold over Wilders niets wil zeggen maar het bij het OM laat liggen terwijl hier al door Ton is rechtgesproken. Heel jammer... Heb hem geprobeert te kakken te zetten, maar nog niet naar tegen reactie gekeken. Komt er natuurlijk ook niet hè... Alvast bedankt voor het overwegen.

waarisdelol | 19-02-09 | 12:54

Eind goed al goed voor Edwin van Haperen dan maar zullen we zeggen...

Brakke Obama | 19-02-09 | 12:48

Deze vrouw heeft levenslang schade nu van deze duw. Ik vind het niet relevant of hij haar alleen maar duwde of meer deed. De opzet was er en hij moet de verantwoording dragen van zijn daad. Als je iemand duwt kun je er vanuit gaan dat deze persoon vallen kan en daarbij gewond kan raken. Dus geen smoesjes. Ook ben ik van mening dat de medische kosten zo veel mogelijk verhaald worden op de dader en eventueel zijn ouders aangezien die hun kind niet goed hebben opgevoed.

ExtremeExtremist | 19-02-09 | 12:46

Krijg onderhand broekhoest van al die moeders die het voor hun *lieverdjes* opnemen. Net als die 2 Weespermoppen in P&W; zum Kotzen!

Frau Antje | 19-02-09 | 12:45

"Het incident had voorkomen kunnen worden"! Nou ja zeg! De suggestie door die 'moeder' is dat het de schuld is van de leerkracht. Wat een aso! Als je iemand duwt zodat deze valt, duw je ontzettend hard. 'Moeder': laat ik het eens anders brengen: jij deugt niet! Je bent een slechte moeder als je zoon zich zo gedraagt. Ga je eens diep schamen en rot op met je k.. smoesjes! En lees dan eens een boek over kinderopvoeding!

alleperkentebuiten | 19-02-09 | 12:45

Bloemetje onderweg, zei je? Ok dan: kusje erop en over...

reddingo | 19-02-09 | 12:44

Krachtmeester | 19-02-09 | 12:19
Niet met je eens. Het correcte lijstje:
- Geen opvoeding
- Geen discipline

Ja heer Krachtmeester, daar heeft Johann9991 warempel een punt. Kunt U Uw lijstje aanpassen? :-)

koffiemuts | 19-02-09 | 12:42

Ongelooflijk hoe die moeder haar kop in het zand steekt.

lafjes anoniem | 19-02-09 | 12:41

de beer van de meer | 19-02-09 | 11:55
Weet je dat zeker?? Nickname: gekke_jongen.... toepasselijk

Badeendje | 19-02-09 | 12:40

Als je broek dan toch op je knieen hangt dan kun je er net zo goed even een rukje aan geven. Dat lucht lekker op.

sckdck | 19-02-09 | 12:39

In het OV roep ik ook zo vaak dat mensen moeten 'weg gaan'. Desalniettemin komt iedereen daar ongeschonden mee weg.
.
Echt iedereen krijgt de schuld behalve hij.
De school had zijn mobiel niet op tijd teruggegeven, een medeleerling trok zijn broek steeds van zijn kont en vervolgens ging de docente niet uit de weg toen hij dat eiste.
Dat meneer zelf iets heeft gedaan om zijn telefoon in de eerste plaats af te laten nemen en dat hij het waagt om zijn hand op te heffen tegen een lerares wil meneer daarmee vergoeilijken.
Het feit dat mammie daar aan mee werkt door het verhaal van haar zoon te vertellen toont voor mij aan dat meneer vanuit zijn opvoeding al een 'ja maar' mentaliteit heeft meegekregen.
.
Gewoon stilzitten tijdens het scheren en bek houden.

Johanvb | 19-02-09 | 12:38

geen mishandeling dus. dan waz het ook vast geen getinte leerling. Goed afgelopen dus.. mooi mooi.

Warme bakker | 19-02-09 | 12:37

engeltje_ | 19-02-09 | 12:25
Ik ook! Vooral die van oude mannetjes als ze te lang treuzelen in de rij voor de kassa bij Albert Heijn.

koffiemuts | 19-02-09 | 12:37

Krachtmeester | 19-02-09 | 12:19
Niet met je eens. Het correcte lijstje:
- Geen opvoeding
- Geen discipline

Oplossing is simpel: de rest van z'n opleiding in een strict internaat en _elke_ transgressie extreem afstraffen. Z'n ouders kaalplukken voor de schadevergoeding en levenslang uitsluiten van de sociale voorzieningen. Jaartje volgen met een camerateam, zit nog leuke televisie in ook. Rest van de kinderen preventief uit huis plaatsen en heropvoeden.

Uit met het "laat-maar-waaien", terug met "niet-goedschiks-dan-kwaadschiks".

johan9991 | 19-02-09 | 12:37

-weggejorist en opgerot-

drpsg | 19-02-09 | 12:34

Dat was ik niet, dat was een neger!
(hans teeuwen)

Frappant | 19-02-09 | 12:34

Kut kinderen.

Maar het begin al bij het gezag wat je als docent hebt. Alleen al dat je en jij-en naar leraren, en bij de voornaam noemen in plaats van Meneer plus achternaam wat ik verplicht was toen ik op school zat. (en dat is geen eens zo lang geleden)
Scholen moeten ook strakker zijn, sowieso geen mobieltjes op zak in de les, bij betreden van het school gebouw je mobiel in je kluisje laten, wordt je gepakt met mobiel in de school -> schorsing.
Zo kan ik nog wel even doorgaan maar het hele natuurlijke gezag van docenten is weg door laksheid. Anders zou je dit soort zaken nooit meemaken, door natuurlijk overwicht wat je uitstraalt als docent.

OUDE STEMPEL!!!!!!!!!!!!!

Koelack | 19-02-09 | 12:33

"Het incident had voorkomen kunnen worden"... als moeders dat strontjong fatsoenlijk had opgevoed.
Jammer dat hij niet van de trap af gesodemieterd is toen ze zijn broek omlaag trokken.

Novius | 19-02-09 | 12:27

-weggejorist-

bennyvx78 | 19-02-09 | 12:27

Als ik boos ben ga ik ook altijd broeken naar beneden trekken logisch.

Het incident had inderdaad voorkomen kunnen worden als de ouders de leerling in een instelling onderwijs hadden laten volgen.

engeltje_ | 19-02-09 | 12:25

koffiemuts | 19-02-09 | 12:22
No baby, just me :).

Krachtmeester | 19-02-09 | 12:24

Mja die broek zal wel al op zn knieen hebben gehangen, boh wat haat ik gasten die zo erbij lopen.

baca | 19-02-09 | 12:24

Ik schrok. Ik dacht even dat Baby Yeah Yeah weer was begonnen.

koffiemuts | 19-02-09 | 12:22

Die gozer met zn moeder met een bord op zn nek op het markt plein zetten dat zal hem leren .

Mijn god zeg

uchman | 19-02-09 | 12:22

Mensen, mensen, even diep inademen... vasthouden... en weer uitademen.
De pubertijd is een lastige ontwikkelingsfase in elk mensenleven.
Zozeer zelfs, dat velen onder ons er op hun 60ste nog inzitten - zie ook: Ella V.
En ok, dit joch spoort niet en verdient de juiste justitiële benadering (straf) en begeleiding.
Echter, enkele belangrijke onderliggende oorzaken van agressief gedrag bij onze kortlonterige klaskleuters mogen imho niet onbesproken blijven:

- geen ruimte
- geen ruimte
- geen ruimte
- stress
- geen ruimte
- geen tijd
- geen ruimte
- geen ruimte
- geen geduld
- geen luisterend oor
- geen ruimte
- geen vrijheid
- geen ruimte
- geen aandacht
- geen ruimte
- geen ruimte

Krachtmeester | 19-02-09 | 12:19

@ de beer uit de meer

Bedankt voor de info mijn waarde, ik start hyves wel ff op.

Wel toepasselijke naam trouwens, er hapert idd het één en ander in zijn hoofd.

thenummer | 19-02-09 | 12:17

En waarom heeft ze maar 13 vrienden op Hyves? Vragen, vragen...

Tennessee Whiskey | 19-02-09 | 12:16

Huh broek naar beneden getrokken. Tsss wat een homo, hij draagt geen tendy skinny jeans

LekkerAnoniem | 19-02-09 | 12:16

Toen ik nog schoolgaand was en ik had een grote mond gehad tegen mijn onderwijzer, en de oude heer kwam dit ter ore , dan had mijn kont kermis. Momenteel, dankzij mijnheer Donner, was hij uit huis geplaatst. Ik in behandeling gekomen van een of ander traumateam. Mijn moeder had intussen de echtscheiding aangevraagd, bijgestaan door een pro deo advocaat. De leraar was geschorst. Ach je wordt langzamerhand( Eh heel vlug) kotsmisselijk van deze debiele staat die steeds meer in een door ons gefinacierd circus ontaard.

Sjeng de helle | 19-02-09 | 12:15

Haar zoon heeft zijn mobieltje inmiddels terug.

Eind goed, al goed...

el passo | 19-02-09 | 12:15

bottehond | 19-02-09 | 12:12
Check
*huivert*

Heerlijk_gaby | 19-02-09 | 12:15

Nuance in de toedracht doet niets af aan de ernst, dat mama dit naar buiten brengt zegt spijtig genoeg.

hoocheecoochee | 19-02-09 | 12:14

M'n bloed gaat echt koken bij dit soort gelul. Mijn vader is docent op een middelbare school waarvan het merendeel van de bevolking uit een van de Prachtwijken van het lijstje van een paar weken geleden komt. Als ze bij hem zoiets zouden flikken denk ik niet dat ik voor mijn daden kan instaan :X

d1rk | 19-02-09 | 12:14

Docente Stofmeel... Met zo'n naam vráág je er natuurlijk ook om.

Tennessee Whiskey | 19-02-09 | 12:14

Dit is ingefluisterd door zo'n linkse advocaat.En die domme rechters nemen het elke keer voor zoete koek aan.

fleurtje | 19-02-09 | 12:13

Spuitje voor deze Tokkies, ik ben er helemaal klaar mee...

60CX | 19-02-09 | 12:13

Jesus, wat gaat die teller langzaam zeg!
staan al een MAAND rond de 30.000 leden!

GS doe is wat GAAFS ipv je druk te maken over het overige bestel
jullie lijken wel een roddelblad zeg..

jan1000000 | 19-02-09 | 12:13

@O1 | 12:04

Ik dacht altijd dat het wel goed zou komen, maar dit soort gebeurtenissen gaan uiteindelijk leiden tot een verzadigingspunt. Wat er dan gebeurt, weet ik niet. Maar genoeg is genoeg!

Doe-eens-rustig | 19-02-09 | 12:11

@bottehond | 19-02-09 | 11:51

Het is wel zo dat een verhaal van beide kanten moet worden gehoord, hoe ongeloofwaardig het verhaal van 1 kant ook soms is. Kan je beter oordeel geven ofzo...

Jc.B | 19-02-09 | 12:11

Edwin van Haperen?
Dat verklaard alles, een haperend normen & waarden besef en ditto opvoeding.
*Moehahaha*

necrosis | 19-02-09 | 12:11

@bottehond | 19-02-09 | 12:08
Precies, niets mis mee met het klassikaal opdreunen van de tafels.
1 keer 5 is 5
2 keer 5 is 10
etc...

Isser | 19-02-09 | 12:11

Arme Bokito, die vrouw maakte hem kwaad met haar restecploze optreden!

Merlot | 19-02-09 | 12:10

Wanneer zien we de beelden van ruktors camera team?
Beelden, en rugnummers graag!

Stevie_Ray_Vaughn | 19-02-09 | 12:10

Het begint bij opvoeding door de Ouders. Als dit al tokkies zijn, worden de kinderen nooit beter dan dat. helpt geen onderwijs tegen.

Freefaller | 19-02-09 | 12:09

De Vrolijke Kaafir© | 19-02-09 | 12:01

Daar kan ik me in vinden. Het offensief om tot beter onderwijs te komen begint bij herstel van de gezagsverhoudingen. En uiteraard het afschaffen van al die onnozele onderwijseksperimenten.

bottehond | 19-02-09 | 12:08

@Isser | 12:03

Ik vind het jammer dat ik (we) die gedachte hebben, maar ja, tolerantie en verdraagzaamheid hebben ook zo hun grenzen. En die grens is inmiddels al heel dichtbij gekomen, zo niet reeds overtreden.

Vroegah toen ik nog een jonge boy was, kwamen zulke ideeën niet eens in me op. Je bent op school om iets te leren, en daar moet je dankbaar voor zijn! Maar ik had natuurlijk nog geen GSM, dus het is wel appels met peren vergelijken realiseer ik mij nu.

Doe-eens-rustig | 19-02-09 | 12:08

Schwalbe, gele kaart.

Mrjoeri86 | 19-02-09 | 12:07

@spanarchist | 19-02-09 | 12:03
ff denken.....
Stoffer voor mijn kop gekregen
Lineaal op mijn vingers geslagen
een keertje paar opvoedkundige klappen gekregen.

Als ik daar mee thuis kwam, was het gelijk aan de leraar zeker niet aan mij, en kreeg ik alsnog straf van mijn ouders in de vorm van geen TV kijken.

En terecht, die zeikouders van tegenwoordig denken per definitie dat het de schuld van iedereen is behalve van hun kinderen.

Isser | 19-02-09 | 12:07

Het is weer eens bewezen: onderwijzenden zijn de kinderen onder de volwassenen en de volwassenen onder de kinderen! Het ontbreekt er nog maar aan dat de onderwijzeres gevraagd wordt wat ze gedaan heeft dat broekmans zo agressief werd( ( EHHH onhandig reageerde ) Heeft ze wel heel haar communicatieve vaardigheden toegepast. Had ze wel rekening gehouden met zijn persoonlijke omstandigheden. Ze zal beslist weer voer zijn voor de geitewollensokken. Och wat is het toch fijn om een geitewollensok te zijn. Alles wordt weer toegedekt met de mantel der liefde. In de tweede kamer zeggen ze dan: We gaan over tot de orde van de dag.

Sjeng de helle | 19-02-09 | 12:06

"Wel gaat de schoolleiding getuigen horen..." in plaats van vierkant en onvoorwaardelijk achter je werknemers te staan! Schande!!!

tojoboy | 19-02-09 | 12:05

We hebben nog een lange weg te gaan.
Met de normen en waarden in Nederland.
Om die weer terug te brengen naar een leefbaar geheel.
Daar hoort ook het opvoeden van pubers bij.

winterpeen | 19-02-09 | 12:05

"Het incident had voorkomen kunnen worden": Ja, als hij een opvoeding gehad had en een passende broek...

buurvanurk | 19-02-09 | 12:04

Doe-eens-rustig | 19-02-09 | 12:02
Je hebt gelijk... veel harder aanpakken die hap. Bovendien kan ik ook niet begrijpen dat niemand in zo'n bus de buschauffeuse eens helpt! Waar gaat dit naar toe?

O1 | 19-02-09 | 12:04

Doe eens rustig
Het zal het tijdstip 12:02 wel zijn die onze gedachten doen verenigen.

Isser | 19-02-09 | 12:03

bottehond | 19-02-09 | 11:51
Eens. De reactie van de moeder is typerend voor het gedrag van het kind. "Mijn engeltje moet beschermd worden, de lerares zal best wel iets fout hebben gedaan."
Mijn vrouw zit al jarenlang in het onderwijs en aan de opstelling van de ouders kan zij bijna per definitie het gedrag van de kinderen voorspellen en verklaren.

spanarchist | 19-02-09 | 12:03

Hij heeft alleen maar geduwd? OmfG, dat is het luizige excuus van de moeder?
Onvoorstelbaar dat zoiets zich voort mag planten.

Isser | 19-02-09 | 12:02

Ik word zo langzamerhand gek van die jochies van 10-15 die schijt aan de wereld hebben. Kunnen we niet eens laten zien dat wij ook schijt aan hen hebben? Kijken of dat ze bevalt.

Gisteren bij P&W ook al zo'n verhaal over een buschauffeuse die bijna doodgeschopt werd. En de ouders/advocaat die de jongeren dan een excuusbriefje laten schrijven, niet om een welgemeend excuus te maken, maar zodat de straf zo laag mogelijk wordt. Zulke ouders zouden niet eens mogen voortplanten, tenminste niet in Nederland.

Het is om een van de reaguurders aan te halen: zum kotzen...

Doe-eens-rustig | 19-02-09 | 12:02

Misschien mag ik dat ventje ook een duwtje geven, alleen dan wel van bv de euromast. Je ziet toch ook steeds dat het komt door het gebrek aan opvoeding gezien het feit dat hier zijn moeder ook gelijk begint met downplayen.

joopata | 19-02-09 | 12:01

@bottehond | 19-02-09 | 11:51
Als moeder verdedig je je kind nog als 'ie een driedubbele moord heeft gepleegd, denk ik. Het probleem ligt - zoals al eerder is aangegeven - vooral bij de véél te softe instelling op middelbare scholen. Enig respect voor authoriteit is er niet meer bij. Onder het mom van "het zijn toch mensen" wordt ook de probleemgevallen geen strobreed in de weg gelegd om zich asociaal te gedragen. En de geitewollensokkenbrigade (oververtegenwoordigd op de meeste middelbare scholen) doet er alles aan om hun idee van 'maakbare tieners' in stand te houden.

De Vrolijke Kaafir© | 19-02-09 | 12:01

@ bottehond 11:51: die moeders hadden de levensloop hunner kleine mannetjes al bepaald middels het geven van de voornamen.

wijsvinger | 19-02-09 | 11:59

Men gaat tegenwoordig respectloos om met docenten! Zeker op zo'n VMBO school, waar het gros van de leerlingen te dom is om te poepen. Beterschap voor de docente. Ik wens haar veel succes in haar verdere carriere als maatschappijleer docente. Dat ze maar veel over normen en waarden mag spreken en dat tuig een keer doorkrijgt dat ze met hun klauwen van anderen af moeten blijven. Ongeacht de reden. Geenstijl, ik hoop dat jullie gauw achter de identiteit van het ventje komen en hem helemaal kapot maken.
Kortenbout | 19-02-09 | 11:35

'... helemaal kapot maken'
Fijnbesnaard en nogal kortlonterig normen- en waardenpatroon houdt u er op na.

Krachtmeester | 19-02-09 | 11:59

Hier word je voor verboden wapenbezit opgepakt, als je met een mes in je rug ligt dood te bloeden.

Fuckitol | 19-02-09 | 11:58

@ bottehond. Idd.. uitzending gezien, schaamteloze propoganda in "paul" en witteman. Schijnt helemaal in te zijn tegenwoordig. Het begon met de ouders van die moordenaar in Amerika (die dood/doorrijder) en nu dit weer. Niks te zien mensen, ik deed niks verkeerd, gewoon doorlopen... slachtofferrol is 2008... downraten/spindocteren is de nieuwe trend in 2009.

Locutar | 19-02-09 | 11:57

harry pikkel | 19-02-09 | 11:51
hmmkeej, geen Fin dus.. het is die ene procent die eens van zich laat horen.
Geen mobiletje voor deze jongen meer en 20 uur schoffelen of paal zitten, hoe je het maar wilt noemen.

Stroopdoos | 19-02-09 | 11:56

-weggejorist-

de beer van de meer | 19-02-09 | 11:55

typisch gevalletje van even bluetoothen

st0mpie | 19-02-09 | 11:55

Bizar dat betrokkene wel zijn telefoon terug heeft... zijn actie loont dus gewoon! Dat hij nu naar een andere school moet is natuurlijk lastig maar niet meer dan dat.

De Denkende Mensch | 19-02-09 | 11:54

Kan er niet ergens geld vandaan komen om de lessenaars in scholen te vervangen? De huidige lessenaars zijn veel te gevaarlijk.

steven paul | 19-02-09 | 11:54

"Hij zei: ga weg. Toen ze dat niet deed, gaf hij een duw."

Oh, het is de schuld van de juf omdat ze een hug wilde geven????

Gewoon een opgefokte snotaap, en ma is bezig met "damage controle"

Badeendje | 19-02-09 | 11:53

Doorlopen aub. Is slechts een structureel incident.

Boomschade | 19-02-09 | 11:53

Wat een uitschot: "dit incident had voorkomen kunnen worden." Met andere woorden: eigen schuld, dit krijg je ervan als je met ons fuckt. En een jongen die niet de confrontatie aandurft met een andere knaap, en daarom maar vrouwen gaat meppen? Lager bestaat niet.

John Muts | 19-02-09 | 11:52

Met dank aan Pauw en Pauw die vorige week de moeders en advocaat van die bedreigertjes uit Weesp ruime airtijd gaven om te klagen over de burgemeester en de RC die hun arme onschuldige zoontjes opsloten. Dit soort moeders maakt de monstertjes die ze zo fanatiek verdedigen.

bottehond | 19-02-09 | 11:51

Stroopdoos | 19-02-09 | 11:49
Volgens de dochter van de lerares was het gewoon een blanke jongen. Stond gisteren in de comments.

harry pikkel | 19-02-09 | 11:51

Wat de ware toedracht ook mag zijn, hij toont zich in ieder geval van zijn goede kant door een bloemetje te sturen. Ik denk niet dat het veel zal helpen, die aanklacht komt er echt wel, maar hulde voor het initiatief. Misschien begint hij eindelijk eens de gevolgen van zijn eigen daden in te zien.
Voor de rest blijft het natuurlijk een mongeaul en zal het vast geen 'duwtje' zijn geweest. NAW? Iemand?

Heau even | 19-02-09 | 11:51

VMBO rukkertje, allebei z'n klauwen breken, en z'n tanden los slaan, iets anders begrijpen ze toch niet.

Dosina | 19-02-09 | 11:50

dienstweigeraar... | 19-02-09 | 11:48
Is wel een Finnenschool maar of deze "jongen" dat is, is niet duidelijk.

Stroopdoos | 19-02-09 | 11:49

goedzo geenstijl

Jeko | 19-02-09 | 11:49

@thenummer 11:35
Dat van die broek (ghettostyle) was het eerste wat mij te binnen schoot.
Je was me voor!

necrosis | 19-02-09 | 11:49

ja, ja duwtje. dat had mijn ma dus echt niet geloofd.

TBS+dwangverpleging zn leven lang, is goedkoper en makkelijker dan constant in en uit t cachot! Waarop de gevangenisdirecteur zegt:' zit ie nog opgesloten? Ach soms raak je wel eens een sleutelbosje kwijt, JE WEET TOCH!'

WTFisFTW?! | 19-02-09 | 11:49

@JanRap:
Het was toch een fin? Tenminste, dat werd eergisteren hier onmiddelijk verondersteld.

dienstweigeraar... | 19-02-09 | 11:48

Eerst een "duw" met de linker vuist waarna een "duwtje" met de rechter vuist het verhaal afmaakte. Dat bureau heeft het jukbeen dus gebroken.

Stroopdoos | 19-02-09 | 11:47

Oh SORRY! Bij deze neem ik al mijn tendentieuze, ongefundeerde en nodeloos kwetsende opmerkingen terug. Ik wist dit niet... Kan er ook een bloemetje naar deze jongen namens Geenstijl? *Pakt doos tissues*

Tommygunner | 19-02-09 | 11:47

wtf jochie draait door omdat ie z'n mobieltje pas na het weekend terugkrijgt en vervolgens geven ze hem dat mobieltje volgens het bericht nog dezelfde dag terug! Ergo: dit ontspoorde gedrag wordt ook nog beloond!!

need i say more | 19-02-09 | 11:46

@ thenummer | 19-02-09 | 11:35
Er staat "genegeerd" in het artikel, niet dat het een negert was.

JanRap | 19-02-09 | 11:46

Ik had ooit 2 zeer erotische leraressen engels hhmm
aan alle vriesvak-lutsers die voor quattro stagioni of salami hebben gekozen; kutnoobs

Witte Gij't | 19-02-09 | 11:46

Een inval baantje voor Vogelaar misschien, haar niveau komt aardig overeen.

Oh, maar dan hoeft hij toch niet zo geheimzinnig te doen? Uit naam van recht-minnend Nederland wil iemand hem vast wel even een vergelijkbaar 'duwtje' geven. Oog om oog, en iedereen is weer tevreden.

Requiescat in pace | 19-02-09 | 11:44

Hij mocht vroeger natuurlijk nooit als eerste van de glijbaan en dan ga je vanzelf duwen, lijkt me logisch.

Karel Kruizenruiker | 19-02-09 | 11:44

Arme jongen.
Vroeger had tie ook al pech.
Hij had een heel lief konijntje dat verdronken is.
( dat dat gebeurde toen hij het beestje wilde leren zwemmen vertellen we er niet bij )

Teun van het Tuinpad | 19-02-09 | 11:43

Ah gelukkig. Ik was al bijna geschrokken.

Achterdocht | 19-02-09 | 11:43

*vraagt af hoe persoontje nog anoniem blijft*
Hij is vast bezig met ontvrienden

Duderoo | 19-02-09 | 11:43

Krachtmeester | 19-02-09 | 11:40
duwen met beleid? :D

quackel | 19-02-09 | 11:41

Bascii | 19-02-09 | 11:39
verbaasd dat ju? hoeso?

quackel | 19-02-09 | 11:41

Had trouwens ooit een bijzonder lekkere lerares Engels.
En ik heb nu toch best wel een beetje spijt dat ik die nooit geduwd heb.

Krachtmeester | 19-02-09 | 11:40

Spreekt zijn moeder Nederlands dan? Dat verbaasd me!

Bascii | 19-02-09 | 11:39

Jochie met zijn tandjes op het bureau laten stuiteren en terug naar de woestijn ermee! Of natuurlijk eauck in de kelder van een EU-rechter?

Sjonnie Volksbuurt | 19-02-09 | 11:39

Hmm.. Nog geen link naar hyves..

plastic zakje | 19-02-09 | 11:39

De berichtgeving van "mept bijna dood" en "alleen een duwtje" ligt wel ver uit mekaar. Wat was het nou? Een allejezusse rotdouw ofzeau?

JanRap | 19-02-09 | 11:38

Tja, een vmbo'ert zijn mobieltje inpikken staat zowat gelijk aan zijn pikkie amputeren.

tasman | 19-02-09 | 11:38

Mmmm. Alweer zo'n moeder die ontkent dat haar zoon toch wel een beetje ziek in het hoofdje is of gezien haar opvoedkunde zelf niet lekker is. Even de rekening presenteren help vaak in dit soort gevallen.

Contra | 19-02-09 | 11:37

ik neem aan dat dat bloemetje onderweg is naar die arme jongen?

quackel | 19-02-09 | 11:36

Hij heeft wel zijn mobieltje terug.. Geheel volgens afspraak... Zo regel je dat dus

Alcoholic | 19-02-09 | 11:36

Arm schaap, zomaar zijn 06 afgepakt! Gespleten oogkas is dan natuurlijk niet meer dan terecht, had ze maar niet zo ongelukkig moeten vallen hoor! Toch?

Abacadabracourcix | 19-02-09 | 11:36

Is het niet eens tijd dat een hele grote groep VMBOers een duwtje krijgen?

hekkesluiter | 19-02-09 | 11:36

Hopelijk is het arme joch niet te erg aangeslagen door al deze pech dat hem overkomt en kan hij lekker ontspannen het carnavalsweekend in.
Wieweet kom hij de zich zo aanstellende juf nog wel tegen tijdens het hossen!
Ze heeft waarschijnlijk een monstermasker opgezet... zo lache,joh!

R.B.Scott | 19-02-09 | 11:35

Men gaat tegenwoordig respectloos om met docenten! Zeker op zo'n VMBO school, waar het gros van de leerlingen te dom is om te poepen. Beterschap voor de docente. Ik wens haar veel succes in haar verdere carriere als maatschappijleer docente. Dat ze maar veel over normen en waarden mag spreken en dat tuig een keer doorkrijgt dat ze met hun klauwen van anderen af moeten blijven. Ongeacht de reden. Geenstijl, ik hoop dat jullie gauw achter de identiteit van het ventje komen en hem helemaal kapot maken.

Kortenbout | 19-02-09 | 11:35

Dan moet zo'n wannabe ghetto-nigger maar een riem om doen en zijn broek een beetje fatsoenlijk om zijn heupen dragen, zoals het hoort. Want als je kruis op je knieëen hangt, dan ligt je broek zo rond je enkels. Levenslang van onderwijs uitsluiten die galbak.
En nou niet gaan roepen dat dat helemaal averechts werkt, omdat hij dan niets meer leert.... want op het VMBO leer je over het algemeen al nix!

thenummer | 19-02-09 | 11:35

Handig de moeders -voor damage control achteraf uiteraard, niet voor het eigenlijke opvoeden.
Tijd dat de maker van zulk gevaarlijk meubilair wordt vervolgd. En de school natuurlijk voor de selectie van zulke scherpe en harde troep.

sockpuppet | 19-02-09 | 11:34

10 uur laten schoffelen. Handen thuis!

FlesjeFanta | 19-02-09 | 11:34

//Llinks modus on//Hij is desondanks niet meer welkom? Schande, zij heeft gelogen en zal daarom 50 stokslagen ontvangen volgens "onze" sharia...
//Llinks modus off//

Stroopdoos | 19-02-09 | 11:33

Het laatste woord is aan de lerares.... Als zij zegt gemept of geslagen dan is het zo. En al was het een duw, dan nog heb je met je poten van docenten af te blijven. Als ze je lulijzer afpakken waar je zo mee vergroeid bent dan is dat zo. Leer maar eens zonder die ellendige dingen te leven. U zult gestraft moeten worden voor uw eigen stommiteit -> geweld tegen docent!

Zuma | 19-02-09 | 11:33

Meevaller dan. Een gespleten oogkas klinkt inderdaad een stuk minder erg.

JamesHuntLive | 19-02-09 | 11:32

typisch nl dat de naam van de docente wel vermeld wordt, maar dat de dader anoniem wenst te blijven.

frozenhenk | 19-02-09 | 11:32

En het arme joch werd bovendien nog op-zet-te-lijk verkeerd vertaald ook!
Want iedereen die een bee-tje verstand van de hedendaagse codes in de jeugd- en straatcultuur heeft, weet dat 'Silence! I kill u, u moddafokkin koksukkin biatch' eigenlijk een heel alledaags en lief slang-gebbetje onder de matties is en staat voor: 'You're my Valentine baby'.

Krachtmeester | 19-02-09 | 11:31

Zeg het met bloemen.

JosVerbeek | 19-02-09 | 11:31

Eigenlijk een soort van slachtoffer dus...

sjaakdeslinksesul | 19-02-09 | 11:31

Nog even doorvragen en : Juf liep zelf tegen de tafel aan en dat drie keer achter elkaar. Hoe durf je zo'n kudtsmoes op te hangen, maar ja uurtje papierprikken via HALT of zoiets en het zal wel weer over zijn.

pleistertje | 19-02-09 | 11:29

Bloemen hebben een functie, zo zie je maar...

Dat_Zeg_Ik_Gamma | 19-02-09 | 11:29

Het verhaal van de link ook even gelezen.
Ik moet ook mijn mening bijstellen. Deze jogen was geen dader, maar een slachtoffer.
En dat je met een duwtje zo hard tegen een bureau aan kan knallen dat je aangezicht voor altijd is veranderd, is natuurlijk heel erg.
Zijn moeder vondt overigens dat het voorkomen had kunnen worden als de school zich aan de afspraak had gehouden en gewoon de telefoon terug had gegeven.
Maar, als hij zich aan de regels had gehouden was hij z'n telefoon helaam niet kwijtgeraakt.
Dus, neersteken, ophangen en een neqschot voor de zekerheid.

extravinator | 19-02-09 | 11:29

scherp blijven mensen, alles in proportie blijven zien en inschatten aub
Dit ziet er bij nader inzien uit als een typisch gevalletje pubert.. met nare gevolgen.
blijf echter op uw hoede voor de ware duivel; weescht waakzaam!

Witte Gij't | 19-02-09 | 11:28

Op zelfde manier terug pakken.

Bulletje Bloedworst | 19-02-09 | 11:28

ok, flink misverstand dan

Hdevries | 19-02-09 | 11:28

O, en ik hoop ook dat moedertje haar kind wel opgevangen heeft met een kopje thee en een koekje. Anders heb ik geen hoop meer voor Nederland.

Uisstupid | 19-02-09 | 11:28

GeenStijl ontpopt zich tot heus rectificatie-instituut
-edit je bent best dom -

Bluebook | 19-02-09 | 11:27

Tsjee, wat een vervelend misverstand..., maar wat KUT dat ik er helemaal niks geloof, he vervelend rotjong!

60CX | 19-02-09 | 11:27

En daar lag ze dan en toen viel er zomaar opeens tot 3 keer toe een tafel op d'r muil. Duidelijk gevalletje van vette pech waar niemand iets aan kan doen.

Willem VanDer Decken | 19-02-09 | 11:27

Verdorrie zeg! Ik mag toch wel hopen dat meneertje z'n GSM'tje terug heeft gekregen na al dat onrecht dat 'm is aangedaan?

Uisstupid | 19-02-09 | 11:27

Tsjee, wat een vervelend... maat wat KUT dat ik er helemaal niks geloof, he rotjong!

60CX | 19-02-09 | 11:26

Hoelang blijft ie ook daadwerkelijk anoniem?

emzy | 19-02-09 | 11:26

maatschappijleer whats in a name

kneuterzak | 19-02-09 | 11:26

*naar naam en beeld zoeken doet*
morgen verder lezen in Spits?

dienstweigeraar... | 19-02-09 | 11:25

Tja vrouwen he, altijd om aandacht vragen, ookal is er nix aan de hand.

Heerlijk_gaby | 19-02-09 | 11:25

Ik geloof het meteen! Ook is het zo dat het arme jochie vroeger geen driewieler heeft gehad en altijd als laatste gekozen werd met trefbal. Dan moet je niet verbaasd zijn dat een docente een duwtje krijgt.
*geitenwollensokmodus uitzet*

JosVerbeek | 19-02-09 | 11:25

Even met z'n tweeën na vijfen naar het kopiëerhok en dan zand erover.

Pingu | 19-02-09 | 11:24

Z'n lulijzer is wel nog heel hoop ik?

..zapper | 19-02-09 | 11:24

en nu huilie huilie doen....

omwenteling | 19-02-09 | 11:24

Viel dus allemaal reuze mee. Ophef om niks. Die docente heeft de boel dus alleen maar onnodig opgeblazen. Zielig voor die jong hoor.

Wie?Ik? | 19-02-09 | 11:23

Ja.., was ook al een beetje bang van, 't zal toch niet weer.....

grtzz

Masochist | 19-02-09 | 11:23

Bruce Banner?

Reggie_Green | 19-02-09 | 11:22

En we laten het allemaal gebeuren...

FriescheHengst | 19-02-09 | 11:22

Héhé... Gelukkig...

jejoen | 19-02-09 | 11:21

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken