Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

WTF! Krakers willen huisbaasje spelen

kapitalst.pngOver consequent zijn gesproken. Normaal zijn wij de eerste die staan te juichen zodra er ergens wat principes overboord gegooid worden (principes bederven namelijk het levensgeluk en bemoeilijken het lachen), maar in dit geval ligt het toch iets anders. We nemen u mee naar de Wittevrouwensingel te Utrecht. Een mooie plek in het centrum van de stad, tegenover het Griftpark. Best leuk om te wonen, en dus hebben een aantal krakers een leegstaand pandje in gebruik genomen. Want zo redeneren krakers. Als het leeg staat is het van iedereen, en mag je er dus best je intrek nemen om vervolgens de boel te slopen, je honden er te laten schijten en boobytraps te plaatsen voor het geval de politie eens een kijkje wil komen nemen. En als een aardige mevrouw van de media dan vraagt 'Waarom doe jij dit, het huis ís toch niet van jou?' hou je gewoon een warrig verhaal over 'de woningnood' en de kous is af. Welkom in Nederland. Een bekende stelling van dit publiek is dan ook 'alle bezit is diefstal', hiermee doelend op woningcorporaties en huisbazen die zich VERRIJKEN door zielige arme mensen UIT TE BUITEN terwijl ze zelf LUI OP HUN STOEL zitten, maar toevallig wel een pandje in hun bezit hebben. Schande! Des te opmerkelijker is deze advertentie die we zagen op Kamernet.nl. Krakers verhuren een kamertje. 60 euro per maand, roken en huisdieren toegestaan, geen warm water, internet aanwezig (?). Hallo jongens, alle bezit is diefstal weet je nog? Wat geeft jullie het recht om geld te verdienen met iets dat niet eens van jullie is? Ga anders 'es werken voor je geld!

Reaguursels

Inloggen

links georienteerd en geen vlees eten? jeetje, zoeken ze wel uberhaubt mensen die LEVEN?

ThaTeddy | 20-01-09 | 00:27

Je hoeft die kamer niet te betalen, je kraakt m gewoon!

JeGrootmoeder | 19-01-09 | 21:37

"Best leuk om te wonen, en dus hebben een aantal krakers een leegstaand pandje in gebruik genomen."

Leer eens correct Nederlands. het is: "... en dus heeft een aantal krakers...".

RedBill | 19-01-09 | 13:35

@Joost Maghetweten

600 euro per maand voor een kamer in het centrum milaan? chill, waar?

hugeau | 19-01-09 | 12:16

Max 40 jaar ? Sewen dat stinkende tuig voor leeftijdsdiscrmienazi

kingie | 19-01-09 | 11:24

lol.. lekker hypocriet

Demtah | 19-01-09 | 09:38

+1 voor the sarcastic

De natte hond | 19-01-09 | 09:23

Lol.. Best leuk idee.. Maar toch, niet geheel volgens het Nederlands principe;)
In Grunn hebben ze hetzelfde principe alleen is deze 'krakersvereninging' een stichting.. En zij worden ingehuurd door vastgoedmannetjes om die pandjes te bewonen zodat er geen echte krakers ingaan.. Dus heb je een kamer van minimaal 40m2 voor met water,douche,wc,keuken,i-net etc etc. voor nog geen 200euri. Alleen het is tijdelijk, dus is er een huurder dan moet je opbokken:)

Leutje | 19-01-09 | 08:59

Valentijn1231 | 19-01-09 | 04:21
Nobele principes? Dan zijn ze zeker alles in het werk aan het stellen om de instanties te bewegen iets aan die vervuilde grond te gaan doen, neem ik aan?

Schoorsteenveger | 19-01-09 | 08:57

@hobbit | 19-01-09 | 08:22,
leuk en aardig, maarbesluiten genomen door een democratisch gekozen regering inb het land waar je woont. nogmaals: Waar staat dat ieder recht heeft op een huis in het centrum? Gewilde goederen zijn schaars en kosten daarom meer! Wat is er mis met een 1/2 uur eerder op? En als alle studenten naar dezelfde wijk verkassen, kan het nog eens heel gezellig worden. (uilenstede?)

Joost Maghetweten | 19-01-09 | 08:47

@Joost Maghetweten. Vrije markteconomie? Mensen worden door de overheid gesponsord om meer geld te kunnen lenen, wat duurdere huizen tot gevolg heeft (rente aftrek). De overheid laat expliciet slechts koopwoningen toe in de stad, wat weer een verhoging van de huurprijs tot gevolg heeft, omdat er een tekort aan huurwoningen is.

hobbit | 19-01-09 | 08:22

Kan het toch niet laten:
Een hoge prijs voor een woning is geen woningnood! Dat heet vrije markteconomie. Als student ga je leren zodat je later geld gaat verdienen zodat je daar kunt wonen.
Wakeup call: Milaan 10m2 600 euro pm. Parijs 10 m2 600 euro pm. London was nog duurder tot de pond decimeerde. Je woont in het centrum van de stad dus is het duur! Ga buiten de stad wonen, huur een woning, deel het met vrienden, Betaal je minder zit je in een mooier juis. Goh, moet je 's ochtends een half uurtje eerder op voor de tram? Live with it!
Waar staat dat je als niet betalende student recht hebt op een dure woning in het centrum?

Joost Maghetweten | 19-01-09 | 08:10

Waarom worden deze kraken is ok reacties altijd pas gezet als iedereen weg is ?
typisch.

Joost Maghetweten | 19-01-09 | 07:59

-weggejorist-

Rawnezz | 19-01-09 | 04:29

Ken dit pand toevallig. Eigenaar is Mitros, de wooncoorperatie. Het pand staat op vervuilde grond, dat is de reden waarom Mitros er niks mee doet. Grond saneren en een nieuw pand neerzetten is duurder dan dit.

Op Kamernet is het onmogelijk om als huurprijs 0 in te voeren (de huurprijs voor dit pand) Die 60 euro bestaat uit g/w/l en internet. (Via een Fonera router, dus free for all in de buurt.) Geloof mij nou maar, ondanks dat jullie het grasherkauwende linksgeorienteerde zweefteven vinden die de maatschappij uitzuigen, zij een stuk nobeler principes op nahouden wbt de dichtgetikte rechtsgeaarde Geenstijl reaguurder.

Komop jongens, gun elkaar het leven wat eenander wilt leiden, en loop niet zo bekrompen de mening van de TMG te herhalen, lomp klapvee dat jullie zijn.

En voordat jullie mij gaan lopen afkankeren, ik woon in een behoorlijk beschaafde straat in Utrecht, in een herenhuis voor 2x de modale huur. Zo is het dan ook weer.

Valentijn1231 | 19-01-09 | 04:21

-weggejorist-

buggeroff | 19-01-09 | 03:51

@t nietvoor de kat

1. het is wel schandalig, en ik neem even mijzelf als voorveeld: ik neem heel erg mijn studie sirieus en ik heb een baan er naast waar ik heel erg hard voor werk waarna ik bijna te moe ben voor mijn studie! en alsnog heb ik geen geld voor een kamer in de stad waar ik in studeer. Woningnood is een feit en je weet het, in de stad word je op een wachtlijst gegooid van 2 jaar lang. de prijzen stijgen en goede woningbouw wordt afgebroken voor luxe villas waar bijna niemand het geld voor heeft. Nederland heeft een probleem Face-it. en als dit niet jouw scene is en het boeit je niet waarom doe je dan moeite om op mijn verhaal te reageren? en heb ik het idee dat je er ook inderdaad nooit in verdiept hebt dus ook maar mee roept met de rest?
2. Laten we het zo zetten : Perfecte locatie in een drukke stad waar veel vraag is voor een onderkomen. daar staat een huis/appartement van een zaak die meer huizen bezit en de woning niet belangrijk genoeg vind om er uberhoubt aan te denken. vind jij dat dan geen diefstal? een huis die niet gebruikt word, terwijl er zo veel mensen een probleem hebben omdat er geen ruimte meer is?
dan wil ik nog even een punt maken over die fotos die je ziet. de Media laat alleen de slechte kant zien van het kraken, het is toch veel leuker om te laten zien hoe erg mensen zich hebben misdragen dan een groep mensen die een heel huis heeft opgeknapt? de kraakpanden waar ik in kom zit verschikkelijk veel werk in je kan weer lopen op de vloeren, een nieuwe wc, gaten gedicht, dak gemaakt. Allemaal dingen die de eigenaar eigelijk moest doen toch? ik zou me er meer in vediepen als ik jou was, het is eigelijk heel interessant en je ziet wat krakers allemaal doen voor de medemens. google anders even : Weggeef winkels, Restaurants ( Dinner voor 1 euro) etc etc. Voor mij betreft: Kraken gaat door!
3 Lees: Inbreken: Illigaal / Kraken : Legaal

misschien nog een tip : Witboek Kraken

Thesarcastic | 19-01-09 | 02:09

Wonen kost geld. Geen geld betalen = niet wonen. Hoe simpel is het? Krakers zijn dieven.

Canis Spurcus | 19-01-09 | 00:48

Thesarcastic | 19-01-09 | 00:11
1. Het is helemaal niet schandalig, als je je studie een beetje serieus neemt en er daarnaast een baantje op nahoudt is zo'n kamer best te betalen. Of woningnood een feit is of niet, kan ik niet beamen. Ik zit niet zo erg in die scène noch boeit het me erg.
2. Ze betalen geen huur, daar zit het 'm. Ze breken in in iemands huis, zonder daar toestemming voor te vragen, claimen dat huis vervolgens als het hunne en zullen dat huis ook met geweld verdedigen. Voorts zie ik wel eens foto's van kraakwoningen, en dat is op z'n minst gezegd vies. Moet je je de kosten voorstellen die de eigenaar aan het schoonmaken moet doen, zodra jullie weer weg zijn.
3. Dat het studenten zijn, geeft ze nog niet het recht om in te breken. De laatste keer dat ik keek, waren studenten gewoon mensen, met dezelfde rechten en dezelfde plichten.

Als ik niet verder keek dan dat m'n neus lang was, zou ik erg scheel zijn.

Nietvoordekat | 19-01-09 | 00:38

Kuddo's voor thesarcastic

Phobophrysk | 19-01-09 | 00:20

Jammer dit weer.
1. Krakers zijn te minste mensen die wat aan problemen doen. Woning nood is een Feit een kamer van 14 m2 voor 400 is schandalig en daar moet ook snel een oplossing voor komen. tot die tijd zijn er krakers die huizen Lees: OPknappen en het leefbaarmaken en ook de ruimte aanbieden voor mensen die het geld niet hebben per maand!!
2. krakers betalen alleen geen huur, verder betalen ze gewoon energie/gas/water en daarbij komt natuurlijk ook normale zorgverzekering bij en eten dus uiteindelijk als je dat bij elkaar oprekend is het onbetaalbaar als werklooze en tot nu toe heb ik ook nooit een werkloze kraker ontmoet.
3. de meeste krakers van nu, zijn Studenten

kijk verder dan je neus lang is

Thesarcastic | 19-01-09 | 00:11

Sytze zegt:
Kutkommunisten.
Knuppel, knieschijf, rammen.

dr.spin007 | 18-01-09 | 23:46

campion | 18-01-09 | 22:50
Geen warm water, tenminste.

Nietvoordekat | 18-01-09 | 23:35

Elisabeth2 | 18-01-09 | 19:19
Sorry voor late reactie.

Neuh, iets als "gewillige 20-jarige studente psychologie zoekt éénpersoonskamer voor twee personen...", als je begrijpt wat ik bedoel. Dat, of ze moeten een overmaat aan naar drank ruikende zwervers in hun mailbox krijgen. Ik verwacht dat ze, als we lang genoeg doorgaan, compleet knettergek worden en misschien zelfs wel the error of their ways in gaan zien (met mijn welgemeende excuses dat de Nederlandse taal soms gewoon niet de juiste woorden heeft om een boodschap over te brengen, en dat Engels gewoon een ongenadig geyle taal is)

Nietvoordekat | 18-01-09 | 23:34

Ik krijg heimwee naar de tijd waarin een bankdirecteur een bankdirecteur was en een kraker een kraker, tegenwoordig is een kraker een ondernemer en een bankdirecteur een uitvreter.

websenior | 18-01-09 | 22:57

Het blijft een schande, kraken is gelegaliseerde diefstal en iets exploiteren wat niet van jou is hoort ook niet, foei !

websenior | 18-01-09 | 22:53

En ook geen water eigenlijk.

campion | 18-01-09 | 22:50

Zeg maar gerust spijkers op laag water zonder spijkers

campion | 18-01-09 | 22:50

mwah 60 e per maand vind ik in die buurt wel een redelijk schokkend communistisch tarief eigenlijk. Beetje spijkers op laag water dit.

viezeric | 18-01-09 | 22:45

Is er 1 opperkrakert die de volledige 60 euro krijgt, of is het 12 euro per man omdat ze met z'n vijven zijn?
Vragen, vragen, vragen.

visionary | 18-01-09 | 22:37

@campion | 18-01-09 | 21:42
Volgens mij doe ik dat ook. Maar misschien begrijp jij het topic niet ? Evenzo, Je hebt duidelijk geen zin in meer dan oneliners en ook nog EENS verkeerd gespeld.
Ik bewaar het wel tot het volgende krakerstopic, dan ga je vast weer 'los'.
Welterusten tot die tijd dan maar.

Joost Maghetweten | 18-01-09 | 22:19

Ik ben het volledig met campion eens... Dit topic, alsmede de reaguursels van de meesten hier staan bol van de vooroordelen. Iemand er ooit welleens aan gedacht dat deze krakers dit doen met toestemming van de eigenaar van het pand?
Daarbij: Sinds wanneer mogen mensen niet zelf bepalen met wie zij samen willen wonen? Dan kan bij deze iedere ballotagecomissie van elke studentenvereniging, waarvan velen van u reaguurders hoogstwaarschijnlijk lid zijn geweest, voor het gerecht gesleurd worden. Jammer hoor...

brdstck | 18-01-09 | 22:19

nou nou het verbaasd me dat mensen niet wisten dat krakers verhuren, dit gebeurt namelijk al jaren.
veel van deze huizen worden verhuurd aan werkende mensen en of studenten, en ze zijn er mog wel hoor de macrobiotische gras herkauwende zweefteven, maar deze groep begint met grote getale af te nemen. de meeste staan 's ochtens op om jullie huisvuil op te halen, of gaan 's avonds naar de fabriek om producktie te draaien....
en Joost Maghetweten | 18-01-09 | 21:29 er is wel degelijk een huizen tekort, je staat nog steeds minimaal 3 jaar op de lijst voor dat je in aanmerking komt voor een huis. ik weet niet waar jij woont (friesland of zo)...

eppy | 18-01-09 | 22:18

Kraken is prima!Maar dan wel tegen het marktconforme maandelijkse tarief voor de regio van gekraakt object. Profiteurs!

Yukuul Huuman | 18-01-09 | 22:18

Goh, wat ben ik blij dat Gs de verschrikkelijke misstanden in deze communistische maatschappij aanpakt....

links tuig | 18-01-09 | 22:04

Joost Maghetweten | 18-01-09 | 21:29 Beperk je es tot de topic ulk.

campion | 18-01-09 | 21:42

Alleen links en vegetarisch? Lijkt me iets voor de CGB die daar schuin tegenover resideert.
Ik kwam er trouwens laatst langsfietsen en toen stopte er een hagelnieuwe Audi A6 Avant met Tsjechische kentekens. Vervolgens stapte er een zooitje ongewassen tuig uit en ging het kraakpand binnen. Waarschijnlijk de consultants van de kraakbeweging

Jacques Use | 18-01-09 | 21:39

@campion | 18-01-09 | 20:18
Nou dat lijkt me niet helemaal terecht. Jij kiest ervoor om alleen te reageren op mensen waar je zelf steeds hetzelfde punt kan maken. O.K., ze hebben een bouwpot, dat weten we nu wel. Maar daar gaat het niet over: Het gaat erom dat ze geld vragen voor iets wat niet van hen is. Tenzij je me nu gaat vertellen dat ze op verzoek of met toestemming van de eigenaar het huis opknappen en daar extra geld voor nodig hebben, maar dat zal wel niet.

Dus ipv dat steeds te herhalen kun je ook eens inhoudelijk ingaan op de iets moeilijkere reacties.
probeer eens:
nuanceerder | 18-01-09 | 17:35
Framoes | 18-01-09 | 17:35
Of zelfs moi: Joost Maghetweten | 18-01-09 | 17:17
en zo verder.

Joost Maghetweten | 18-01-09 | 21:29

pfff.. kraken is zeau 20ste eeuw. Zelfs op een +/- Goa-feest kom ik geen kraker meer tegen. De locatie is gekraakt, ja, maar boeie

dennisdemennis | 18-01-09 | 21:17

Eerlijk gestolen.

P.C.M. Baas1309 | 18-01-09 | 21:15

campion | 18-01-09 | 20:50

Hangt je haar voor je ogen?

Dr. Doom | 18-01-09 | 21:07

Dr. Doom | 18-01-09 | 20:39 Je hond eet geen vlees? Wat eet ie dan? wat zielig.

campion | 18-01-09 | 20:50

RightOfMind | 18-01-09 | 20:40 Dan doe je dat gewoon toch, alleen niet in iemand anders zijn pan. En geloof me, dat wil je doorgaans toch niet, dan.

campion | 18-01-09 | 20:49

@ kutjemuf
Verzin jij eerst eens een beschaafde nick, jij vervuilt de kunst der letteren.
Je comment slaat wellicht aan bij een aantal mensen, maar uiteindelijk lost de TON gewoon op en wordt Geert zijn kop eraf gesneden, en de VVD zal binnenkort fuseren met GroenLinks omdat we met geld net zo duurzaam zullen moeten omgaan als met het milieu.
En oh naast de toon, over de inhoud van je bericht: als je de vraag had open gehouden had je mijn antwoord willen/ kunnen horen, maar jij blijkt al genoeg te hebben aan je eigen antwoorden (message!!). Werken is nogsteeds geen maatstaf voor intelligentie. Een voortplant verbod voor jou ajb !!!

Mrpurple | 18-01-09 | 20:42

Ik zou er graag willen wonen,.... maar ja... dat biefstukje op z'n tijd, he. Dat kan ik toch niet opgeven?

RightOfMind | 18-01-09 | 20:40

maar MET gratis uitzicht op gevangenis!

gingabella | 18-01-09 | 20:40

Ik eet vlees, maar mijn hond niet, jammer voor mijn hond is er geen bad, een zeehond moet toch zwemmen.

Dr. Doom | 18-01-09 | 20:39

zou je wel rookvlees mogen eten?

tismaareenmening | 18-01-09 | 20:35

Typisch geval van het Spijkerman-syndroom. Links lullen, rechts vullen.

Jeaup | 18-01-09 | 20:35

Wittevrouwensingel is niet centrum Utrecht. Het is de grens tussen de binnenstad en de wijken Buiten-Wittevrouwen, Wittevrouwen en Vogelenbuurt. Allemaal wijken met hoogopgeleiden met kinderen die Floris, Lotte, Merel en Daan heten. Geen babyboomers zoals ik laatst hier las, die wonen in Wilhelminapark en Rijnsweerd, maar wel krakers. O ja, en rapmarokkanen rijden zich er dood. Zonde zeg.

Uriël Fack | 18-01-09 | 20:23

Framoes | 18-01-09 | 19:45 Ja, druiloor, en oa daarvoor is dan die 50 euri pm, wanneer valt het kwartje bij jou?

campion | 18-01-09 | 20:22

Mrpurple | 18-01-09 | 20:17
U is krakert?? Zo ja.Val dood of zoek eens een baan en gaat eens werken linkse ongewasse lutsert.

kutjemuf | 18-01-09 | 20:21

Mrpurple | 18-01-09 | 20:17 De houding van GS jegens krakers wordt vooral ingegeven door het feit dat redactionele content bij deze poot van TMG gewoon te koop is (zie defensie ed). Dus als de vastgoedjongens denken dat de aandacht voor hun pleidooi voor een kraakverbod verslapt, gooien ze er weer een zak zg 'hyenageld' tegenaan voor een achterlijke antikraaktopic op GS. misschien wel zwart, weet jij veel, de redactie zijn toch een zooi anonimici.

campion | 18-01-09 | 20:20

Joost Maghetweten | 18-01-09 | 19:51 Nou als de hansjes in bessenland op het bestaan van zoiets als een huispot in een kraakpand reageren als negentiende-eeuwse bosjesmannen op een filmpje van een trein, dan heb ik weinig keus in mijn manier van doen, sorry hoor.

campion | 18-01-09 | 20:18

Geenstijl en krakers lijken meer op elkaar dan GS zelf wilt.

Beide geven via de propaganda van het woord invulling aan hun levensfilosofie. GS is niet blij met het land en wilt verdomme zelfs de ether in via teevee. Krakers leven niet bepaald een luxeleven, om regels en regelingen aan de kaak te stellen. Wees verdomme blij dat er mensen zijn die zonder warm water, internet, elektriciteit leven uitdraging geven aan een te respecteren gedachtengoed.

Ik vind de houding van GS jegens krakers opvallend. Ben het in ieder geval niet met jullie eens.

Mrpurple | 18-01-09 | 20:17

En gij geleuf da? Nepadvertentie.

Signori | 18-01-09 | 20:10

Want aan parasiteren heb ik een broertje dood. Hoe zit het met POWNED? Oh ja... ik ben powned.

Libertarian | 18-01-09 | 20:03

@LoopseTeef | 18-01-09 | 19:53
ik kan een hoop flikken maar als mijn vrouw roept dat ajax gaat spelen en dat et spannend was dan heb ik gewoon te kijken, verders ben ik hier natuurlijk keihard ,tendentieus en elkaar overtreffende vuilbekkerij

st0mpie | 18-01-09 | 20:03

Het wordt tijd dat goed gekapte dames/heren in blinkende uniformen de orde herstellen in die krakerswoningen.

websenior | 18-01-09 | 20:00

Te lang leeg? Kraken? Terecht!!!

dutchdj | 18-01-09 | 20:00

gelijk doodschieten

Minister van Angst | 18-01-09 | 19:58

LoopseTeef | 18-01-09 | 19:53
Dus wel, wat moeten ze anders van het dak af flikkeren als de ME komt?

jugendstil | 18-01-09 | 19:57

Het respect voor iemands bezittingen kan mij niet ver genoeg gaan.

Libertarian | 18-01-09 | 19:57

utrecht, val ff lekker dood, linkse tering gemeente,

kutjemuf | 18-01-09 | 19:55

@campion | 18-01-09 | 19:32: Wat een miezerig argument, zeg dan niets. Nee natuurlijk accepteren ze dat niet, niet na zo lang te hebben gewacht en netjes te hebben betaald. Kraken is diefstal, niets meer niets minder.

Fleauxe | 18-01-09 | 19:54

st0mpie | 18-01-09 | 19:46

Dat bedoel ik... snel afgeleid en dan door zoiets als softbal. Wat was de eindstand?? KraKerts hebben volgens mij een geen koelkast

LoopseTeef | 18-01-09 | 19:53

Ik begrijp het ineens; Campion komt hier niet om te discussieren, alleen maar om de les te lezen! Even uitleggen hoe de wereld volgens haar werkt en verder niets.

Even ja en amen roepen allemaal, dan gaat ze vanzelf wel weg.

Joost Maghetweten | 18-01-09 | 19:51

@LoopseTeef | 18-01-09 | 19:24
sorry, ajaks kwam even tussendoor, moest kijken volgens iedereen. Snel afgeleid ja, dat wel. Toch zijn de verhaallijnen redelijk bekend dus ken je elkaar meer als dat je denkt.
maar we dwalen af.
kraKerts keihard hun eigen koelkast in hun muil

st0mpie | 18-01-09 | 19:46

@campion | 18-01-09 | 19:32
Als ze gratis in Wittevrouwen kunnen wonen zonder op welke wachtlijst dan ook te hoeven staan bouwen ze zelf wel een badkamer, lijkt me.

Framoes | 18-01-09 | 19:45

Wacht even, je steelt een huis, en je gaat het nog onder verhuren verhuren ook, en die fijne linkse gemeente doet er niets aan ?? Pleur toch een grote bom op die linkse kut stad

kutjemuf | 18-01-09 | 19:44

campion | 18-01-09 | 19:31

Bij mijn klanten wel ja, moet er wel bijvertellen dat dat niet in Nederland is. In eerste instantie is dat om problemen te voorkomen.

DANNY3960 | 18-01-09 | 19:44

Rammstein | 18-01-09 | 19:42
Nah, hup. Koffie dan.

Jaap de Paap | 18-01-09 | 19:42

Jaap de Paap | 18-01-09 | 19:34
Yep.

Rammstein | 18-01-09 | 19:42

Rammstein | 18-01-09 | 19:26
Bist 't zat?

Jaap de Paap | 18-01-09 | 19:34

Stroom tap je toch gewoon bij de buurman? tog??

jugendstil | 18-01-09 | 19:33

Dus zet jij je af tegen de maatschappij, eens of oneens, eet jij geen vlees, heb je dreadlocks, een ongewassen en onguur uiterlijk, snij je in je zelf, scandeer je alles wat ook maar enigszins commercieel is en meer van deze links gerichte uitspattingen. Schrijf dan nu een poederbrief naar ondergetekende.
*doet snel meer geld vragen voor eventuele nieuwe huisgenoten.

Soep | 18-01-09 | 19:32

Fleauxe | 18-01-09 | 16:56 Mensen die jaren op wachtlijsten staan accepteren doorgaans geen weggerotte woningen zonder badkamer, heb ik me laten vertellen.

campion | 18-01-09 | 19:32

DANNY3960 | 18-01-09 | 18:55 Staat jouw stroom op naam van je huisbaas dan?

campion | 18-01-09 | 19:31

Die gasten luchten (letterlijk) of zien maar valt dit niet gewoon onder het kopje "omdat het kan?". In de domboland zijn wetten en regels en het mag dus gewoon. Kan je moeilijk de krakerts verwijten maar dan moet je bij de *kuch* volks(zakkenvullers)vertegenwoordigers zijn.
.
Ik vind GS die naar oude media wilt een stuk dubieuzer dan krakerts.

Andersom dag | 18-01-09 | 19:31

@grote regelneger | 18-01-09 | 19:20
Genoeg geld heb ik meestal en mijn behoefte aan drank is ook een stuk minder dan toen ik 18 was. Ben een beetje een ouwe student.

Framoes | 18-01-09 | 19:26

Kan concert voor Obama niet uurtje eerder beginnen ?

Rammstein | 18-01-09 | 19:26

st0mpie | 18-01-09 | 19:07
Verbale expressie gaat iemand makkelijker af dan het op papier of per rea-plempsel uitdrukken. Soms moet je tussen de regels doorlezen, trollen opsporen, vragen aan een reguurder of hij/zij zich wil verduidelijken. We missen de non-verbale communicatie. Wat dat betreft doet de gemiddelde reaguurder het goed. Maar wordt dan ook weer gauw afgeleid.

LoopseTeef | 18-01-09 | 19:24

Framoes | 18-01-09 | 19:17
Nop, het was iets anders, waarschijnlijk voor jou tijd (althans, dat hoop ik voor je). Doet er ook niet meer toe, heb inmiddels iets meer geld en iets minder behoefte aan drank :-)

grote regelneger | 18-01-09 | 19:20

Nietvoordekat | 18-01-09 | 19:14
Wat had je in gedachte, dubbele ramen door het hele pand, vloer- en dakisolatie? Allemaal van die bouwpot (aka transsexuele voormalige lesbo bouwvakker. Bron Kourbagh) ?

Elisabeth2 | 18-01-09 | 19:19

@grote regelneger | 18-01-09 | 19:14
Schültenbrau. Dat is inderdaad goed te drinken, en een paar jaar terug viel dat ook nog onder het 'reinheitsgebot'. Zorgt voor beter bier en minder kater is mijn ervaring.

Framoes | 18-01-09 | 19:17

Even dacht ik dat het een theekransje werd maar bij nader inzien denk ik meer aan een barbershop.

DANNY3960 | 18-01-09 | 19:16

wanneer komt er nou eens een verbod op kraken? Dan kan de pliesie ze er direct uitknikkeren. Oja, en voor het miljeu in 020 magen ze dan ook gelijk die oude bakbrommers naar de sloop brengen.

ProjectTwo | 18-01-09 | 19:16

Ja, soms best een eenzaam bestaan als je als enige reaguurder linkse sympathieën hebt.

*Volhouden blijft, against all odds*

Berserker Nr. 1 | 18-01-09 | 19:14

Framoes | 18-01-09 | 19:06
Ik heb daar ook meermalen rondgelopen. Fijn volk, veel ruimte voor koelkasten en je had toen van dat aldi-bier met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

grote regelneger | 18-01-09 | 19:14

Klote hippies. Verneuken veel voor de studenten die in een stad willen wonen en waar we later wel wat aan hebben, en daarnaast nog even de hele woning naar de tering helpen door alles eruit te slopen, te verpatsen en daarna de grootste teringzooi achter te laten. Ze weten toch dat ze er snel weer uit moeten dus tonen geen enkele inzet. Kan je beter normale studenten erin zetten voor 250 de maand, verdien je meer aan en die willen hun pandje redelijk geil en gelikt hebben dus die doen er zelf nog wat aan.

Ro_Bert | 18-01-09 | 19:14

dit moeten die krakers vaker doen, bespaart oom agent weer een hoop zoekwerk.
hebben ze maar tijd om die paupers eruit tegooien

zakslag!! | 18-01-09 | 19:14

*stelt voor om met z'n allen die krakerTs ongenadig hard te spammen met too good to be true aanbiedingen*

Nietvoordekat | 18-01-09 | 19:14

@jugendstil | 18-01-09 | 19:09
had positive vibe gevoel , sorry

st0mpie | 18-01-09 | 19:13

Ach kwestie van gedogen.
Ik zou het wel gedogen als die troep met molotov, mosterdgas of napalm zou worden uitgerookt.

Vooraf waarschuwen lijkt me budgettair onverantwoord, dus ik verwacht alle begrip van WouterT, ons financiële genie.

Berserker Nr. 1 | 18-01-09 | 19:11

Heb me altijd al afgevraagd waarom links georienteerde mensen zover afstaan van de realiteit...

Ayaan | 18-01-09 | 19:11

Rammstein | 18-01-09 | 19:10
Auw!

Elisabeth2 | 18-01-09 | 19:11

Elisabeth2 | 18-01-09 | 19:08
Die oude doos?

jugendstil | 18-01-09 | 19:10

Elisabeth2 | 18-01-09 | 19:08
U bent nog van de oude schrale doos ! Waxen !

Rammstein | 18-01-09 | 19:10

st0mpie | 18-01-09 | 19:07
Ik doe m'n uiterste best om dat gemiddelde flink omlaag te trekken.

jugendstil | 18-01-09 | 19:09

Jaap de Paap | 18-01-09 | 19:00

en dus van mezelf................

LoopseTeef | 18-01-09 | 19:09

LoopseTeef | 18-01-09 | 19:02
U bent nog van de oude doos? Scheren die handel...

Elisabeth2 | 18-01-09 | 19:08

@LoopseTeef | 18-01-09 | 19:03
Lees je vaak, spreek soms met je, lees je wel graag btw, mag dat wel dat ongenuanceerde soms, herken er wel wat in.
Het grappige is dat ik van mening ben dat het gemmiddeld iq hier best hoog is.
My humble opinion

st0mpie | 18-01-09 | 19:07

@grote regelneger | 18-01-09 | 18:57
Ja en het bijbehorende opruimen. Voor 5 euro kan ik daar ook langsgaan en onbeperkt drinken. Liever daar dan in mijn huis.

Framoes | 18-01-09 | 19:06

Framoes | 18-01-09 | 19:03
Zo, jij hebt het zo slecht nog niet als student. Is je van harte gegund, hoor.

Elisabeth2 | 18-01-09 | 19:05

LoopseTeef | 18-01-09 | 18:59
grote regelneger | 18-01-09 | 18:59

* valt van stoel *

DANNY3960 | 18-01-09 | 19:04

@Elisabeth2 | 18-01-09 | 18:54
Mijn pa maakte steevast Chili con Carne als mijn moeder geen zin of tijd had om te koken. Ik heb wel genoeg CcC gehad in mijn leven.
Mijn huisgenoot een verdieping lager kan erg goed koken en ik eet nog wel eens mee. Kost me vaak minder dan 5 euro en dan krijg ik echt lekkere pasta (geen bolognese, maar roomsaus met kip/goeie lasagna), Indonesisch of aziatisch.

Framoes | 18-01-09 | 19:03

st0mpie | 18-01-09 | 18:57

u schat de reaguurder hoog in......... waarom mij dan niet??

LoopseTeef | 18-01-09 | 19:03

*gaat vervroegd koffiedrinken wegens verstoken willen blijven van info*

Jaap de Paap | 18-01-09 | 19:03

LoopseTeef | 18-01-09 | 18:59
Als ik het wel heb, dan betalen krakers een klein bedrag aan de eigenaar van het pand. Puur symbolisch om te laten blijken dat ze van goede willen zijn en het pand niet helemaal zonder meer gejat is.

Elisabeth2 | 18-01-09 | 19:02

Rammstein | 18-01-09 | 18:57

Ik doe dat zelf........... schaamhaar is meestal van mij en een beetje van mijn echtgenoot. Is een vuil karwei zo met al die zeepresten er nog bij, maar om mijn man nou eerst zijn eigen haren daaruit te laten verwijderen?? Om de beurt gaat volgens hem ook niet op, daar het meeste haar toch van mij is. De sexist!!!

LoopseTeef | 18-01-09 | 19:02

LoopseTeef | 18-01-09 | 18:54
Meid, wat een onderschatting van je medeguurders.

Jaap de Paap | 18-01-09 | 19:00

Stefan Hulman burgrvader van Den Helder heeft nog een appartement te kraak staan valt overigens op Geen Stijler die hem op de pijnbank ligt

istawa | 18-01-09 | 18:59

DANNY3960 | 18-01-09 | 18:55
Yep, veel te simpel. In ons mooie land kun je een huis stelen en vervolgens gas water en licht aanvragen, daar heeft de eigenaar (...) niets over te zeggen (Je kunt je zelf inschrijven in de gemeente....).

grote regelneger | 18-01-09 | 18:59

DANNY3960 | 18-01-09 | 18:55

Het eerste wat krakers doen is van de kraak melding maken bij de gemeente en hun goede bedoelingen uitleggen. Vervolgens gaan ze afspraken maken met die gemeente en daar hoort ook de levering van water en electriciteit bij. Misschien dat ze een finciële bijdrage leveren, maar meestal heeft de gemeente nog wel ergens een potje. Bijvoorbeeld het potje "extra bijstand" die ze nooit leeg krijgen. (bij gebrek aan goede voorlichting aan diegenen voor wie het bedoeld is)

LoopseTeef | 18-01-09 | 18:59

LoopseTeef | 18-01-09 | 18:51

Das dan weer een scherpe!

DANNY3960 | 18-01-09 | 18:58

LoopseTeef | 18-01-09 | 18:51
De huisbaas, die boven ons woonde, heeft uiteindelijk een poetsvrouw aangesteld (en ons laten betalen natuurlijk). Vonden we prima, want wij deden werkelijk niets.

Elisabeth2 | 18-01-09 | 18:57

LoopseTeef | 18-01-09 | 18:51
Well it's a dirty job but someones gotta do it.
Wie maakt jouw douche put schoon.
No pun intended.

Rammstein | 18-01-09 | 18:57

Lieve LoopseTeef
Het bevattings vermogen van een reaguurder is tientallen malen hoger dan dat van welke nederlande dan ook. Zijn heel getrainde mensen, zouden meer mensen moeten doen

st0mpie | 18-01-09 | 18:57

Framoes | 18-01-09 | 18:53
Maar wel een mooie centrale ruimte waar je goeie feesten kunt houden, nietwaar?

grote regelneger | 18-01-09 | 18:57

Maar, ik herhaal mijn vraag, in mijn onwetendheid snap ik niet hoe die gasten aan stroom komen in een leegstaand pand? Als eigenaar laat je toch gewoon de stroom afsluiten. Of denk ik nu te simpel?

DANNY3960 | 18-01-09 | 18:55

Jaap de Paap | 18-01-09 | 18:52

Ik wilde gewoon rekening houden met het bevattingsvermogen van de gemiddelde reaguurder. Als ik had gesteld dat de meeste van mijn vrienden vrouw waren was dat niet in hun koppies gegaan. Krijg je weer hele off-topic discussies.

LoopseTeef | 18-01-09 | 18:54

Framoes | 18-01-09 | 18:48
Toen ik net werkte en geen zak verdiende net zoals andere jonge collega's hadden we een eetclub opgericht. Eén keer per week bij iemand eten en allemaal wat geld bijdragen. Het werd altijd Chili con Carne. Een pond gehakt en een blik bruine bonen gaan een heel eind mee...

Elisabeth2 | 18-01-09 | 18:54

@Elisabeth2 | 18-01-09 | 18:46
Ja ik zit hier ook best goed (de keuken is redelijk schoon, alleen de afwas blijft nog wel eens liggen), Maar zodra m'n vriendin klaar is met haar opleiding willen we eigenlijk wel iets samen gaan zoeken.

Ik ben overigens wel bekend met de grotere studentenhuizen. In Utrecht heeft de SSH een aantal flatjes staan op de Ina Boudier Bakkerlaan. 15 man per pand, 1 keuken en woonkamer, 4 of 5 toiletten en kamertjes van max 12m2. En ránzig!

Framoes | 18-01-09 | 18:53

Voor commercie moet blijkbaar ook al idealisme wijken,..
het blijven toch kuthippies met hun herdershonden, wel jammer.

sunmaid | 18-01-09 | 18:52

LoopseTeef | 18-01-09 | 18:49
Ja, nou... eh, dat zit zo: ach nee, het was gewoon leuk om te lezen.

Jaap de Paap | 18-01-09 | 18:52

Dat lieve kittentje doet me denken aan de texas chainsaw massacre.

websenior | 18-01-09 | 18:51

Vieze ventjes deze krakers want ze wassen zich nooit, wat zullen ze stinken en niet alleen uit hun bek.

carel5014 | 18-01-09 | 18:51

Elisabeth2 | 18-01-09 | 18:46

en wie haalde dan het schaamhaar uit het douche-putje????

LoopseTeef | 18-01-09 | 18:51

Elisabeth2 | 18-01-09 | 18:50
Welnee, kwestie van hygiëne.

Rammstein | 18-01-09 | 18:51

Geen kledingvoorschriften, dat dan weer niet.

*Ouwe kleren weer wassen gaat*

jugendstil | 18-01-09 | 18:50

Rammstein | 18-01-09 | 18:48
Baas boven baas!

Elisabeth2 | 18-01-09 | 18:50

sorry, ik val af , ik ben het type dat het liefst het kloppend hart van een hert eruit trekt.
Kopdiep in een verse osselever is ook mn lust, lees dat je geen vlees mag eten daar, prijs stond me aan

st0mpie | 18-01-09 | 18:49

Jaap de Paap | 18-01-09 | 18:43

Ja....... hoe kom ik erop hè?????

LoopseTeef | 18-01-09 | 18:49

DANNY3960 | 18-01-09 | 18:41

Bij mij alleen maar twijfelgevallen.tis niet anders

LoopseTeef | 18-01-09 | 18:48

Elisabeth2 | 18-01-09 | 18:46
Met vijf man, en alles brandschoon.

Rammstein | 18-01-09 | 18:48

@Elisabeth2 | 18-01-09 | 18:32
In tegenstelling tot veel studenten kan ik wel koken en woon ik niet met mensen in huis die "het niet verplichten, maar het wel gezellig vinden om met z'n allen te eten".
Ik deel een verdieping met een vriendin van me en een verdieping lager wonen een vriend en vriendin van me samen (eigen voordeur en alle benodigde kamers).

Chili con carne maak ik nooit.

Framoes | 18-01-09 | 18:48

Framoes | 18-01-09 | 18:41
Goed geregeld! 22 m2 is eigenlijk best wel groot.
Ik heb vroeger wel kleinere kamers gehad en dan een keuken en badkamer delen met vier mensen. Als je de keuken binnenstapte moest je je vasthouden zo glad van de vettigheid was de vloer.

Elisabeth2 | 18-01-09 | 18:46

Gelukkig zijn die krakerts niet sekssites.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 18-01-09 | 18:45

De brutaliteit !!

En nog rechts-geaarde mensen discrimineren ook ! Tssss!

Hobbykip | 18-01-09 | 18:43

"mijn beste vriendinnen zijn vrouw"
LoopseTeef, dat is dan wel weer een prachtig stukje. Hulde!

Jaap de Paap | 18-01-09 | 18:43

goeiemoggel! | 18-01-09 | 18:38
snijtanden zijn voor planten eten (kijk maar naar de snijtanden van je hond of kat en naar die van je konijn of je geit) hoektanden en je kiezen (vooral die naast je hoektanden) zijn voor vlees.

donderkopje | 18-01-09 | 18:42

Wifi van de buurtjes! Diefstal!

Seletitic | 18-01-09 | 18:42

LoopseTeef | 18-01-09 | 18:25

Bij mij zijn ook mijn meeste vriendinnen vrouw, daar staat tegenover dat mijn meeste vrienden man zijn. Een twijfelgeval daargelaten.

DANNY3960 | 18-01-09 | 18:41

@Elisabeth2 | 18-01-09 | 18:26
Ik heb een badkamer en keuken die ik met 1 persoon (een goeie vriendin van me) deel. Helaas geen woonkamer, maar op 22m² kan ik best veel kwijt.
Het mooiste is dat ik in een relaxte buurt woon met alles binnen handbereik behalve mocrojugend en krakers.

Framoes | 18-01-09 | 18:41

nou, dit is typerend voor zo'n GORE UITVRETER. een beetje gebruik maken van een studentenprobleem. dit rechtvaardigt wat mij betreft een knokploeg met knuppels en ploertendoders. wat een lui... dit is de belichaming van de uitspraak "links lullen, rechts vullen"

donderkopje | 18-01-09 | 18:41

goeiemoggel! | 18-01-09 | 18:38
Krakers krijgen special korting bij de dierenarts voor het afvijlen van hoektanden. Gaat gelijk door met het ontluizen van hun huisdieren.

Elisabeth2 | 18-01-09 | 18:41

Staat er ergens een hek open, wat eigenlijk dicht hoort te zijn, met een slot erop ?

Rammstein | 18-01-09 | 18:38

waar gebruik je je snijtanden dan voor? als je geen vlees eet??

goeiemoggel! | 18-01-09 | 18:38

Links zijn en geen vlees eten, ze zoeken alleen totale imbecielen dus.

dikkegek | 18-01-09 | 18:34

Elisabeth2 | 18-01-09 | 18:32

makkelijk gemaakt en erg lekker moet ik toegeven. En dan 22 m2 om te vullen met je eigen gas...........:-)

LoopseTeef | 18-01-09 | 18:33

zodan,stelletje nsb''ers......

lachen | 18-01-09 | 18:33

stupidico | 18-01-09 | 18:31
Met extra veel vlees

grote regelneger | 18-01-09 | 18:32

LoopseTeef | 18-01-09 | 18:31
Vast wel. Een grote pan Chili con Carne, hét voedsel voor de student.

Elisabeth2 | 18-01-09 | 18:32

Ik zeg, bestel allen pizza's op dit adres :)

stupidico | 18-01-09 | 18:31

Elisabeth2 | 18-01-09 | 18:26

denk dat Framoes in de gemeenschappelijke keuken staat te kokkerellen

LoopseTeef | 18-01-09 | 18:31

Framoes | 18-01-09 | 18:20
Krakers maken studenten als jou kapot! . En als je je bul hebt - wat al een wonder zou zijn gezien al het werk dat jij voor die lui mag opknappen -, kun je belasting betalen zodat zij hun wanpraktijken voort kunnen zetten!

grote regelneger | 18-01-09 | 18:28

Rammstein | 18-01-09 | 18:22
Die van mij is zo ongelooflijk smerig, dat ze smeken om een likje.

jugendstil | 18-01-09 | 18:26

Framoes | 18-01-09 | 18:20
Gewoon even uit nieuwsgierigheid: woon je in een studentenhuis met een gemeenschappelijke keuken en badkamer? Of moet je dat ook in die 22 m2 proppen.

Elisabeth2 | 18-01-09 | 18:26

Studenten moeten kamers van 2 bij 5 voor 600 euro huren omdat er woningnood is doordat krakers de panden bezet houden. En ze houden ze bezet omdat ze daar gratis kunnen wonen en ondertussen hardwerkende studenten kapot maken door ze te chanteren en te dreigen om ze er uit te gooien, iets wat die studenten zich niet kunnen permiteren omdat ze geen 600 euro hebben. Krakers = nieuwe bourgeoisie!

grote regelneger | 18-01-09 | 18:25

Framoes | 18-01-09 | 18:20

Dat het een zij is maakt het niet anders........ mijn beste vriendinnen zijn vrouw. Maar dat ze vroeger....... of misschien nog (had dat kraakpand geen internet?) in zo'n gore zooi heeft willen wonen of woont.................... bah. vrouwonwaardig vind ik dat.

LoopseTeef | 18-01-09 | 18:25

@ethan_joy | 18-01-09 | 18:17
Doen krakers aan Hamas betogingen? Krakers zijn over het algemeen erg links en vaak anarchistisch. Velen zitten ook bij de antifascistische beweging (of knokken mee uit verveling). Hamas demo's lopen meestal uit op velerlei fascistische leuzen.

Dan zou je zeggen dat ze die ook moeten verstoren. Maar helaas heeft de antifa hele scheve principes.

Framoes | 18-01-09 | 18:24

@campion | 18-01-09 | 17:58,"Volgens mij wordt er breed een kamer aangeboden, waar de nieuwe bewoner, van welke bezigheid of signatuur dan ook"

Nou nee Campion, leer eens lezen; in de advertentie staat: ben je links georiënteerd, vegetariër, leeftijd tussen 20 & 40 en één van het volgende: student of werkzoekend student, werkend of werkzoekend.
Dus: arbeidsongeschikt? niet welkom. niet links georiënteerd?(lees pvda) oprotten!
41? liever niet. 19? kom volgend jaar maar terug.

Feit blijft, dat je zal moeten toegeven dat er op dit moment geen reden is om te kraken in NL. Want kraken moet gebeuren uit woningnood, niet uit laksheid!

Joost Maghetweten | 18-01-09 | 18:23

jugendstil | 18-01-09 | 18:20
Es gibt nur ein Oralverkehrsverbot.

Rammstein | 18-01-09 | 18:22

@juriste | 18-01-09 | 18:14
Van het bedrag dat ik per maand "krijg" (kwijtschelding bij behalen diploma) is minder dan mijn huur, en ik woon erg goedkoop (22m² voor € 275,- incl.)
En van mij mag iemand daar best gaan wonen, het is alleen te gek voor woorden dat ze op kamernet een advertentie zetten. Het lijkt er daardoor erg op dat ze een kamer verhuren in een pand waarvan ze niet de eigenaar zijn.
@LoopseTeef | 18-01-09 | 18:14
Campion is een oude kraakster. Zij.

Framoes | 18-01-09 | 18:20

Linksdragend ook goed?
Ik eet wel vlees maar dat maak ik, voor dat ik het opeet, wel eerst netjes dood dus dat mag ook geen probleem zijn.

jugendstil | 18-01-09 | 18:20

Dus als ik het goed begrijp is het heel normaal dat je andermans woning betrekt dat je een advertentie zet waarbij mensen het recht hebben om iets te betrekken wat helemaal niet van jou is en waarbij jij a raison van 60 euro zegt onkosten te hebben waarvan je nog maar moet uitgaan dat die 60 euro voor die ruimte besteed wordt. Ach waar zeuren we over !

websenior | 18-01-09 | 18:19

Ze accepteren zelfs werkende mensen.
Over principes gesproken.

TonySoprano | 18-01-09 | 18:19

grote regelneger | 18-01-09 | 18:16
Morgen in De Telegraaf "maak geen slaaf van een student!"

Elisabeth2 | 18-01-09 | 18:18

grote regelneger | 18-01-09 | 18:16
Pak dan meteen door, en zorg dat studenten geen kamer moeten huren van 2 bij 5 voor 600 euro in de maand.

Rammstein | 18-01-09 | 18:17

@campion (17:57)
En nu knappen ze het pand van die 60 euro helemaal op om het leuk aangekleed op te leveren aan de eigenaar als deze z'n huis terug wil / er een koper voor gevonden heeft.

DiagnosisTyphus | 18-01-09 | 18:17

Rammstein | 18-01-09 | 18:15

Toen ik het neergeplempt had, schrok ik er ook van. Schaam me dood nu

LoopseTeef | 18-01-09 | 18:17

grote regelneger | 18-01-09 | 18:11
nee nee nee dat kun je so niet stellen.
Ze hebben het te druk met sp en groen links vergaderingen in het algemene belang, en vergis je niet in het organiseren van zo'n hamas betoging, daar gaat veel tijd in zitten
Vanzelfsprekend dat je die student ff die koperen leidingen terug laat hangen, want eh gaat na verloop toch wel nadelen hebben dat ontbreken van koper en lood in zo'n pand

ethan_joy | 18-01-09 | 18:17

Elisabeth2 | 18-01-09 | 18:13
het is inderdaad overal een bende. Maar ik heb het hier over links tuig dat een onschuldige student wil uitbuiten en voor alles wil laten opdraaien waar ze zelf te beroerd voor zijn en tot slaaf wil maken!
* Free studenten van invloed krakers ! *

grote regelneger | 18-01-09 | 18:16

@grote regelneger | 18-01-09 | 18:11
En natuurlijk dat de student het accepteert dat ze op onregelmatige tijden keiharde raggaecore draaien en hun honden ook in de kamer van de student schijten.

Framoes | 18-01-09 | 18:15

LoopseTeef | 18-01-09 | 18:14

Jij bent scherp zeg !

Rammstein | 18-01-09 | 18:15

Wat een gozers, 25m2. Ongeveer zo groot als mijn slaapkamer

Snoeq | 18-01-09 | 18:14

Campion heeft waarschijnlijk ervaring met kraken. Hij weet het allemaal zo goed.

LoopseTeef | 18-01-09 | 18:14

studenten met studiefinanciering wonen ook gratis op kosten van de belastingbetalers en gaan na hun studie bakken met geld verdienen, dus ik snap niet waarom de zielepoten, die geen werk kunnen vinden, geen woonruimte mogen voor 60 euro per maand.

juriste | 18-01-09 | 18:14

grote regelneger | 18-01-09 | 18:11
Je fantasie gaat een beetje met je aan de wandel pik.

Rammstein | 18-01-09 | 18:13

grote regelneger | 18-01-09 | 18:11
Heb jij zelf nog nooit op kamers gewoond? Het is overal een vieze teringbende, daar hoef je geen kraker voor te zijn.

Elisabeth2 | 18-01-09 | 18:13

grote regelneger | 18-01-09 | 18:10
En dat die student de boel een beetje voor hen opruimt, wc schoonmaken, douche schrobben want daar zijn ze zelf te beroerd voor.

grote regelneger | 18-01-09 | 18:11

Framoes | 18-01-09 | 18:08
Waarschijnlijk speculeren ze dan ook dat die student wel een beetje netjes is en dat ie een koelkast met vleesgerechten neerzet zodat ze die leeg kunnen vreten.

grote regelneger | 18-01-09 | 18:10

Dacht niet dat ik het ooit zou zeggen, maar: wat Campion zegt.
Die krakers zijn hiermee niet bezig zichzelf te verrijken (wel met het zelf geen huur betalen). Ze willen gewoon een potje met geld aanleggen om de douche te fixen, reparaties te doen, advocaten te betalen, warm water te fixen, de gevel een likje verf te geven (in het beste geval) of teknofeestjes te bouwen (in de meeste gevallen).
'
Neemt niet weg dat kraken diefstal is.

Saloukoning | 18-01-09 | 18:10

@campion | 18-01-09 | 17:58
Kunnen ze geen krakers vinden die daar willen wonen? Al zou het een tientje zijn, dan zou ik nog niet tussen de krakers willen wonen die me bij voorbaat al haten omdat ik vlees eet.
Het is gewoon de hypocrisie dat ze altijd zeiken over huisjesmelken en nu zelf huisbaasje spelen. Maar dan met andermans eigendom.
@Muxje | 18-01-09 | 18:03
Ik heb gewoon het idee dat ze zelf niet genoeg geld bij elkaar kunnen krijgen en dus maar een student uitmelken om deze persoon vervolgens na 6 maanden de deur te wijzen.

Framoes | 18-01-09 | 18:08

@campion | 18-01-09 | 16:42
Ik begrijp niet zo goed wat een transseksuele lesbo er mee te maken heeft.

koerbagh ® | 18-01-09 | 18:04

Ik kan het bijna niet geloven, maar ik ben het dit keer met Campion eens. Als je met een stel anderen samenwoont, dan zijn er ongetwijfelt gedeelde kosten, zelfs in een kraakpand. Denk aan barricades, booby-traps en spandoeken. Niet zo vreemd om dan een nieuwe mede-"huurder" een bijdrage te vragen.

Uiteraard blijf ik van mening dat kraken een verwerpelijk fenomeen is.

Muxje | 18-01-09 | 18:03

@ Siebrandt | 18-01-09 | 17:46
Hè?! Linksen doen toch niet ondernemen? Dat zou het verlaten van de door henzelf links (en rechts) gepropageerde idealen zijn.
Vooral omdat het in dit geval krakers zijn, die tegen het huisjesmelkersetablissement aan schoppen/slaan/pissen. Laatstgenoemden kan je heel goed scharen onder het cluppie 'ondernemers'. Eigenlijk schoppen/slaan/pissen ze dus tegen zichzelf. De linksen zijn een raedschel..

FrontStabber | 18-01-09 | 18:02

Het kraakverbod kan me niet snel genoeg komen. En dan een middagje vrij nemen om toe te kijken hoe die stinkdieren uit die panden geknuppeld worden en weer bij pappie en mammie moeten gaan wonen.

Sinar | 18-01-09 | 17:59

campion | 18-01-09 | 17:58
WTF! Heb jij die advertentie gezet of zo?

grote regelneger | 18-01-09 | 17:59

Rutger we need you!

Gebruikersnaam | 18-01-09 | 17:59

En als er niet zulke advertenties waren, dat alle krakers hetzelfde zijn, een gore kliek van uitvreters die elkaar alles toespelen. Volgens mij wordt er breed een kamer aangeboden, waar de nieuwe bewoner, van welke bezigheid of signatuur dan ook, geacht wordt bij te dragen aan het bewoonbaarder maken van een pand waar niks is, met 50 euro pm en eigen inzet en ausdauer.

campion | 18-01-09 | 17:58

Als er geen bouwpot zou zijn zou iedereen weer liggen te mekkeren over krakers die de boel uitwonen.

campion | 18-01-09 | 17:57

En ja, ik voel hem al weer aankomen, nu gaat de hele meute dus doorbleren over dat 'eigen huis', ik bedoel het huis waar diegene komt wonen: Aan, en aan wat zij natuurlijk helemaal verwerpelijk zo beschouwen. Bij voorbaat.

campion | 18-01-09 | 17:56

Wel een beetje dubbel: geen vlees eten maar wel roken.

deoudererijperevrouw | 18-01-09 | 17:55

Framoes | 18-01-09 | 17:35
Idd,maar je moet natuurlijk wel een beetje "op stand' kraken,gewone huizen zijn tenslotte voor het plebs.En tsja,als je in Kanaleneiland zoiets doet wordt je hoogst waarschijnlijk geconfronteerd met het multiculti-debakel.En dat heeft links in het algemeen liever niet....

Roberto9722 | 18-01-09 | 17:55

liggend_streepje | 18-01-09 | 17:11 Waarom? Omdat dat niet de pointe van de topic is. Die is WTF krakers verhuren kamer. Maar waarom zouden krakers per maand 60 euro neerleggen in hun eigen huis en aan wie dan, nou, omdat er doorgaans gewoon wél collectieve lasten worden betaald, en omdat je soms iets moet repareren. Mysterie opgelost. Alle rest is gewoon algemeen anti-kraakgezeik, maar dan heb je geen echte aanleiding voor een topic. Nu ook niet trouwens.

campion | 18-01-09 | 17:55

Eén ding: ik haat krakers. Deze fukkers gebruiken de woningnood uit begin jaren tachtig om goedkoop op hun reet te zitten van mijn belastinggeld, ondertussen orerend over 'het systeem" terwijl ze nog nat achter de oren zijn. En dan heb ik nog niet over de hemeltergende arrogantie en vermeende morele superieuriteit die alleen al door die ongkend vervelende houding aan je wordt opgedrongen. Ik haat ze. En daarom zeg ik "kraker, make my day"

grote regelneger | 18-01-09 | 17:53

Kan Rutger niet langsgestuurd worden? Ik verwacht dat zoiets vermakelijke beelden op zal gaan leveren.

Pseudoniemand | 18-01-09 | 17:50

@Siebrandt | 18-01-09 | 17:46
Als een junk een fiets jat en doorverkoopt onderneemt hij ook iets. Dit zou je kunnen vergelijken met deze krakers, ze verhuren iets wat ze zich hebben toegeëigend zonder toestemming van de eigenaar.

Framoes | 18-01-09 | 17:49

Sorry, maar selecteren op politieke voorkeur is niets meer en niets minder dan DIESKRIEMIENASIE !

Is het MDI al op de hoogte gesteld ? Ben heel benieuwd naar hun daadkrachtig optreden morgenochtend 0900 uur !

De Droit | 18-01-09 | 17:48

Ondernemen ze eens iets. Is het nog niet goed.

Siebrandt | 18-01-09 | 17:46

@Mollycat | 18-01-09 | 17:28
Het kraakprobleem heeft niets te maken met de huizenmarkt te maken, maar alles met een laffe overheid en doorgeslagen individualisering.

Quadrifoglio | 18-01-09 | 17:45

@a.n.alvabeet | 18-01-09 | 17:39 : Er is écht geen slechtere locatie voor een wietplantage dan te midden van dampende hippies. Tegen de tijd dat je kunt oogsten is het al in rook opgegaan.
-
Goddamn Hippies!
i65.photobucket.com/albums/h204/coroad...

Fleauxe | 18-01-09 | 17:44

Vermoeid, het klinkt wat vermoeid.

Einde van de Domheid | 18-01-09 | 17:42

ik zou als ik de eigenaar van dit pand was dat kamertje lekker zelf verhuren.

Aan iemand die vlees eet, vvd stemt en graag poept op andermans bezittingen

runforthepresident | 18-01-09 | 17:41

Een schande dat kraken in ons land mogelijk is. Kraken ondermijnt de rechtstaat.
Er uit met die lui, nu. POLITIEK doe nou eens een keer wat, de mensen hebben hier tabak van! Wij willen dit niet meer!

Masturwasbeer | 18-01-09 | 17:41

@campion
Onderhoud ? Door krakers ? Leg uit.

websenior | 18-01-09 | 17:40

Wel stroom lees ik.

Dan die kamer huren en helemaal vol pleuren met wietplantjes :)

a.n.alvabeet | 18-01-09 | 17:39

Tijd voor rechtse kraak-brekers.

Hoofdschudder | 18-01-09 | 17:39

@ Campion

Je moet je misschien niet zo ontzettend opwinden, niet iedereen denkt er hetzelfde over als jij. Oftewel, weinig mensen denken er zo over als jij. En nee, ik woon niet meer bij mijn moeder, nee woon zelfs al 7 jaar in kleine-kut-kamertjes waar ik veel te veel voor betaal. Maar ...... ik betaal er voor .........

Misschien moet je, ondanks dat er misschien geen warm water is in jou huis, even een douche nemen, je zult zien dat het erg ontspannend is.

pietjeplukt | 18-01-09 | 17:39

@websenior | 18-01-09 | 17:35
Er wordt de afgelopen weken erg veel door de mand gevallen hier in Nederland, en het zijn allemaal groepen die links zijn of door links als heilig worden beschouwd.

Framoes | 18-01-09 | 17:39

Schandelijk deze uitbuiting van arme mensen door schijnheilige hypocriete krakers. Wat vallen deze mensen door de mand !

websenior | 18-01-09 | 17:35

Mijn vriendin vertelde me ook al over deze advertentie, en mijn reactie hierop leek volgens haar erg veel op het stukje van Mutsaerts. Kutkrakers.
@campion | 18-01-09 | 16:51
Ik betaal huur voor mijn woning en dat zorgt er voor dat als er iets kapot is, de huisbaas zijn best zal doen om het te laten repareren. Zo werkt dat bij normale mensen.

Waarom kraken ze trouwens weer in Wittevrouwen (grote, dure huizen) en niet in Overvecht Zuid of Kanaleneiland? Daar staat waarschijnlijk ook genoeg leeg. Principes van niks.

Framoes | 18-01-09 | 17:35

@Campion
Bouwpot?? Een desperate student uitzuigen door huur te vragen (noem het bouwpot) voor iets dat niet het eigendom is van de verhuurder. Dat het geld besteed wordt voor verbeteringen in de toekomst is leuk en aardig, maar waarom zou iemand die er na 6 maanden weer uitgepleurd wordt moeten dokken voor verbeteringen waar hij niet van meeprofiteerd?

nuanceerder | 18-01-09 | 17:35

dat zijn idd de signalementen van krakers. owja by the way, de enige reden dat krakers geen vlees eten is omdat een goed stuk vlees gewoon veel te duur is voor dat werkschuw tuig

Frenky D. | 18-01-09 | 17:34

*Kijkt naar beneden* Ja, broek is afgezakt.

hanzebal | 18-01-09 | 17:34

@vanrechtsheeftvoorra | 18-01-09 | 17:16 : Ik vrees dat het inderdaad zo gaat.

Fleauxe | 18-01-09 | 17:30

Haha, ik zag deze advertentie gister nog op kamernet staan. Toen zei ik al tegen mijn vriend hoe belachelijk ik het vond. Serieus, deze mensen zijn nog wel even een graatje erger dan huisjesmelkers.

pietjeplukt | 18-01-09 | 17:30

Waar is de Bleauwe Nederlansche Marine gebleven ... die jongens kunnen dit probleem zo oplossen ...

*opzoek naar een honkbalknuppelt*

Je Verzint Het Niet | 18-01-09 | 17:29

Hopelijk stort de huizenmarkt gewoon in. Probleem opgelost.

Mollycat | 18-01-09 | 17:28

sjonge vandaag *kuch* alweer 100 leden erbij.
als ex krakert zou ik niet al mijn potentiele doelgroepen brusqeren.
of denken jullie dat de heel telegraaflezend Utreg massaal naar PWN3D overstapt...?

ranqneuzeKleinburger | 18-01-09 | 17:28

*vruchtVLEES van een banaan het raam uit kiepert, schil voor deur legt*

Den Beaum In | 18-01-09 | 17:25

Eigenlijk heeft GS die site van de SGP ook gekraakt

-edit | 18-01-09 | 17:25

-weggejorist-

Geile Debiel 2009 | 18-01-09 | 17:24

Vieze mensen met geen douche, sommige vooroordelen worden hier gewoon dik bevestigd over dat soort mensen.

VDS20 | 18-01-09 | 17:23

@campion | 18-01-09 | 16:51
Ik denk dat de meesten hier wel gewoon netjes voor hun woonruimte betalen, en dus met hun STINKPOTEN van ANDERMANS SPULLEN afblijven.

Quadrifoglio | 18-01-09 | 17:23

Ze verdienen geld. Dan kunnen ze vanaf nu ook mooi belasting gaan betalen.

Bugsy Siegel | 18-01-09 | 17:22

Eigenlijk verwacht ik nu dat GS deze kamer gaat huren. Want principes moeten overboord, nietwaar?

-edit | 18-01-09 | 17:21

@Joost Maghetweten | 18-01-09 | 17:17
Geeft niet, jongen. Als 't maar oplucht. Niet opkroppen, is slecht voor je gezondheid.

vanrechtsheeftvoorra | 18-01-09 | 17:20

Het verhandelen van gestolen goederen heet toch HELING .... gewoon aanklagen die werkschuwe medemensen

Je Verzint Het Niet | 18-01-09 | 17:20

ik eet graag rookvlees, mag dat wel?

barf | 18-01-09 | 17:19

glasaje=glaasje. Ik neem ook nog maar een glahaasje...

vanrechtsheeftvoorra | 18-01-09 | 17:18

@campion | 18-01-09 | 16:42
Wordt het niet eens tijd dat die krakers die daar andermans bezit toeeigenen opgroeien en op hun eigen pootjes leren staan? Wat nou bouwpot? Gewoon huur betalen als de rest van nl en dan doet de huiseigenaar het.
En kom helemaal niet met zo'n goedkope opmerking als " jullie wonen zeker nog thuis" want ik denk dat de meesten hier beter weten dan de gem. kraker wat het leven kost. Of betalen ze daar ook netjes de rioolrechten, stadbelasting, vuilophaalkosten? denk het niet.
Het is eigenlijk een grof schandaal dat ze überhaupt stromend water hebben.
En het heeft vandaag de dag écht niets meer met woningnood te maken, want er staan vandaag de dag héél veel huizen te huur. Ook daar. Dus laat ze hun verantwoordelijkheid maar eens nemen ipv te teren op kosten vd maatschappij. Want niet elke kraker heeft een baan, sterker nog, alle werkeloze krakers verschuilen zich achter die ene lamzak die wel een baan heeft maar tegelijk te beroerd is om wat te huren.

Zo, dat moest ik even kwijt.

Joost Maghetweten | 18-01-09 | 17:17

@Fleauxe | 18-01-09 | 17:09
.. en dat vieren we dan met een glasaje soja melk en groenteburgers. Om vervolgens onze ongewassen snikkels in een zwaarbehaarde kudt te steken.

vanrechtsheeftvoorra | 18-01-09 | 17:16

na het aantreden van het kabinet den uyl is het alleen maar merde.

ganzo | 18-01-09 | 17:16

Welke debiel wil er nou wonen in een huis zonder warm water.. .

cockroach | 18-01-09 | 17:13

@ ProTaylorisme | 18-01-09 | 17:10
Euhm..... een koude douche, misschien?!!

Minies | 18-01-09 | 17:12

Ja hoor laat het maar aan Campion over om recht te praten wat krom is. Waarom ga je niet inhoudelijk in op het feit dat ze geen eigenaar van het pand zijn en er dus:
a) nooit kunnen wonen zonder toestemming
b) er al HELEMAAL geen huur voor kunnen vragen
Wanneer komt dat kraakverbod er nu eens trouwens, heb het helemaal gehad met die parasitaire levensvormen.

liggend_streepje | 18-01-09 | 17:11

Geen douche, geen warm water en eronder staat: Douche gedeeld
Huh? Kan iemand mij dit uitleggen?

ProTaylorisme | 18-01-09 | 17:10

Linkse Anarchisten my ass! Het socialistische model van de woningbouwcorporatie aanhouden? Pff, dat doet doen de kneuzen maar lekker, deze dappere strijders van de linkse jihad hebben principes en dus voorrang. En wie het daar niet mee eens is, dat is een vuile fascist. Dat moet je dus niet verwarren met een soort van Sociaal-Kapitalisme want we zijn hartstikke sociaal voor elkaar, als je maar geen vlees eet. Waarom kraken? Woningnood man, vette woningnood. En Adolf Balkenende doet niets. Wat we daar aan doen? Kraken! Soms staan we voor een gebouw te schreeuwen en dan stuurt de portier ons weg. We hebben dan weer veel bereikt.

Fleauxe | 18-01-09 | 17:09

Een electrische close in boiler is blijkbaar een extreem rechts idee.

tipo | 18-01-09 | 17:08

Gewoon elke dag spare-ribs laten bezorgen.

Dirrek | 18-01-09 | 17:06

lol @ wel mogen roken maar geen vlees mogen eten.

panadol | 18-01-09 | 17:06

Geen douche, hoe zouden deze mensen zich wassen? Waarschijnlijk gewoon niet, bah. Je zou maar met zulke figuren samenwonen...

Fulgrim | 18-01-09 | 17:05

alle vooroordelen worden weer bevestigd. geen warm water, geen douche en wel huisdieren: vieze stinkende kut vegetariers.

bobdobalina | 18-01-09 | 17:04

Jammer dat ik in niet in het profiel pas, ik eet namelijk vleesch! Ik voel me gediscrimineerd.... wie kan ik nu voor de rechter slepen?

Minies | 18-01-09 | 17:04

"principes bederven namelijk het levensgeluk en bemoeilijken het lachen"
+1

Joost Maghetweten | 18-01-09 | 17:04

""huur van eigen huis opzeggen gaat en hetzelfde huis kraakt"

ijsmannetje | 18-01-09 | 17:03

Wij eten thuis ook bijna geen vleesch want vrouwlief is overtuigd vegetariester. Maar als mijn zoon en ik een dood lammetje of eendje willen kopen vindt zij dat prima. Ik denk dat het grote probleem van Nederland is dat we in dogma's en hokjes gevangen zitten. Ik ben zo rechts als Adolf H., maar toleranter dan Agnes K., merk ik keer op keer. En Bigi Bana Boy, die eens even dat boekje lezen man!

count von ziegenpuss | 18-01-09 | 17:03

Status: Werkzoekend _0-

Zinderend Zuiden | 18-01-09 | 17:02

Dan is het dus geen "kraken" meer. Een ontruimingsvordering lijkt geindiceerd.

Bixier | 18-01-09 | 17:01

Van Conny van Oudenallen mag het

25 cm | 18-01-09 | 17:01

Ik ben echt een domme klootzak om 1200 euries per maand huur te betalen in de vrije sector omdat ik anders mijn kinderen niet kan huisvesten.
Brutale mensen en de hele wereld, hoe zat het ook al weer.
Linkse kut regering ga es dead, heel vlug.

de timmerman | 18-01-09 | 17:00

Over een paar jaar worden de handjes van dat werkschuw tuig er gewoon afgehakt.

Conan de Rabarber | 18-01-09 | 17:00

Het zal wel aan mij liggen hoor, ik ben niet zo thuis in die wereld, vraag me af hoe je aan stroom komt in een leegstaand pand?

DANNY3960 | 18-01-09 | 17:00

^^

Libertariër | 18-01-09 | 16:59

gas ? water ? licht ? ... en geen warm water ??? ... niet erg technisch die lui, of gaan ze van die 1e 60,- een geiser kopen....

Plonk | 18-01-09 | 16:59

Links Lullen, Rechts Vullen.

Orwell zei het al: "The pigs are walking! The pigs are walking!"

William T. Riker | 18-01-09 | 16:58

Uitroken en bottenbreken. Een soort Gaza-strategie, zeg maar. Net zolang doorgaan tot er geen krakerts meer zijn. Bovendien met een heel goed excuus: ze zijn smerig en onhygiënisch. Da's niet goed voor de griepedimie.

vanrechtsheeftvoorra | 18-01-09 | 16:57

@campion | 18-01-09 | 16:51: Die mensen horen daar helemaal niet te zitten. Ze spugen in het gezicht van nette burgers die zich tevreden stellen met een plaats op de wachtlijst van de woningbouwcorporatie.

Fleauxe | 18-01-09 | 16:56

Ben niet links, eet wel vlees, ben niet creatief....

Mag ik nu niet komen ?

ME, u bent erg welkom, en wel nu meteen!!!!

Er uit mieteren dan maar die krakerts? Of gaat dat weer een beetje te ver?

Meiden van heelul | 18-01-09 | 16:55

Je kunt het altijd nog onderverhuren natuurlijk.

Schoorsteenveger | 18-01-09 | 16:55

Tsja als er als andere optie een huur-zolderkamertje bij een turk of surinamer (die er zelf met huursoebsidie woont) voor 400 pm is dan is dit nog niet zo gek.

Wel triest hoe totaal principeloos die vieze krakerts zijn, ik hoop dat ze snel van het gas en stroom worden afgesloten en dat ze de WOZ-belasting voor onroerend goed moeten betalen.

Boer-K | 18-01-09 | 16:53

Het moet niet gekker worden....

InSaNe Hooligan | 18-01-09 | 16:53

Wat een hypocriete principe-naleving !!!

Iwmac | 18-01-09 | 16:53

Huh? Wacht ff... als iemand op een plekje woont waar hij eigenlijk niks mee doet en iemand anders ziet dat en neemt vervolgens dat plekje in om er zelf te gaan wonen, dan is het:
a) fout, want zionisme
b) goed, want kraken
Tsja...

sjaakdeslinksesul | 18-01-09 | 16:52

Onvoorstelbaar, dat het zo moeilijk te begrijpen is dat in kraakpanden het onderhoud niet vanzelf door huisbaas of cooperatie gebeurd, en dat materiaal wat kost. Wonen allemaal bij hun moeder thuis zeker of in een beschermnde woonvorm.

campion | 18-01-09 | 16:51

Godver, ik wil ook een gratis huis. Ik durf te wedden dat ik het pand ook nog beter weet te onderhouden. Ik ga ook ns zoeken naar een leuk leegstaand pandje. Vieze kutten. En ik maar denken dat betalen voor iets normaal is.

koreapassie | 18-01-09 | 16:51

kut hippies

cornholio | 18-01-09 | 16:51

Hoe komen die bunzings aan 60 euro?
Aantal autokraken in die buurt zal wel snel toenemen.

R.B.Scott | 18-01-09 | 16:50

als eigenaar zijnde zou ik het pand zelf huren. En dan 's avonds die gasten eruit werken.

bravvour | 18-01-09 | 16:49

60 euro in de maand, dat moet haast wel inclusief hoerenmadam of nederwiet zijn.

daskapitalist | 18-01-09 | 16:48

Waarom zitten die mensen nog steeds in dat pand? Ontruimen dat pand, tuig opsluiten en daarna het pand hermetisch afsluiten. Kraakverbod, nu!

Fleauxe | 18-01-09 | 16:48

hmmm, zo kunnen ze hun eten betalen ^^

slimme mensjes : )

dropfeetje | 18-01-09 | 16:47

Ach, dat doen krakers al jaren, althans hier in 020. Eerst de mooie spulletjes er uit slopen en verpatsen en dan de tent verhuren, bij voorkeur aan buitenlanders, want dat brengt meer op. Verder geen oordeel hoor over dat ellendige zwaar criminele tuig.

Hoefnagel | 18-01-09 | 16:47

@Oscar11: er gaat misschien een wereld voor je open, maar kraakpand betekend niet per definitie dat je er niks voor hoeft te betalen aan de eigenaar..

hobbit | 18-01-09 | 16:47

eet je geen vleesch, zo weten ze zeker dat er een linkse pluis bij hen in komt wonen... paupervolk

vitaliserende cocos | 18-01-09 | 16:46

-weggejorist-

campion | 18-01-09 | 16:45

Hier is toch duidelijke sprake van:
1) heling; wegens het doorverkopen van onrechtmatig toegeëigend bezit
2) discriminatie aangezien je als niet vegetariër dus geen enkele kans maakt.

Uitroken dat linkse stinkerds.

El Gerente | 18-01-09 | 16:45

Ze zijn er alleen vergeten bij te zetten dat ze geen 'werkenden' of 'werkende studenten' accepteren.

De Eeuwige Pessimist | 18-01-09 | 16:45

Geen douche aanwezig natuurlijk.

Cami | 18-01-09 | 16:45

Tzzzz, zo gaat het niet lukken met een echte omroep hoor. Dan is Powned binnen de kortste keren geen geuzennaam meer maar een selffullfilling prophesy. Doe es nadenken!

campion | 18-01-09 | 16:45

Ik hoor al James Earl Jones in een zware stem roepen:

"The circle is complete"

Wat zoveel moet betekenen als dat de krakers net zo slecht zijn als de coorporaties die alle bezit naar zich toetrekken om uit te buiten.

Verhuur dat kraakpand dan voor nopes. Het is toch een kraakpand? Je heb er zelf toch ook niets aan verdient en het is niet eens je eigen bezit.

Dus als je het goed wilt doen, dan stel je die kamer te beschikking voor niks en laat je die nieuwe bewoner samen het gas, water, licht meebetalen om de kosten samen te delen en te verlichten.

Oscar11 | 18-01-09 | 16:44

Lol, bieden, bieden :)

Hdevries | 18-01-09 | 16:44

Jaloers dus ook maar huisbaasje spelen?

Huppelaar | 18-01-09 | 16:43

*springt in de auto en zoekt leegstaand pand*

Dr. Klapsteen | 18-01-09 | 16:42

Maar werkende mensen zijn ook welkom... dat is wel weer iets in ieder geval...

Zeveraar | 18-01-09 | 16:42

Jezus, weten jullie echt helemaal niets?

Namelijk, betreffende site heeft waarschijnlijk geen keuzeoptie 'bouwpot', maar dat is wat het is.

Bouwpot. Opdat er nog wel warm water komt, hopenlijk. Of de kozijnen. "Fenomeen Bouwpot in Kraakpand, sedert 1978. News to TMG"

Einde topic.

campion | 18-01-09 | 16:42

Krakers en principes is als pvda-politici en integriteit.

Rico Tampeloerus | 18-01-09 | 16:42

Rutgert ga is langs.

Vinnow | 18-01-09 | 16:41

"Dus ben je links geörienteerd en eet je geen vlees......"
Bah geitewollesokkenkrakers, de ergste soort. En dan ook nog crea-bea het huis gaan pimpen. Ongehoord zeg ik u!

Venesta | 18-01-09 | 16:41

Ach zo worden die huizen tenminste bewoond...

da wizard | 18-01-09 | 16:40

nou, ik denk dat er heul veul studenten zijn die hun principes over boord gooien als ze zo'n aanbieding krijgen. maar er zijn er ook weinig die nieuwe principes aannemen, zoals vegetarisch eten en links georiënteerd zijn.

Bassie_ | 18-01-09 | 16:40

En wat als ze die 60 euro per maand vragen om de vergoeding aan de "echte" huisbaas (waar ze een afspraak mee hebben) makkelijker te kunnen betalen?

hobbit | 18-01-09 | 16:40

Waarom mag je daarbinnen geen
vlees eten ?

Mik Madammak | 18-01-09 | 16:37

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken