
Attentie attentie publieke omroep preventie! De extravrome
gristenfundamentalistische NPO-baas Henk Hagoort zal vanmiddag tijdens een Hilversumse nieuwjaarsborrel al zijn onderdanen waarschuwen voor het gevaar dat PowNed heet. In een paniekerige poging onze omroepplannen te frustreren spiegelt Henk de buitenwereld het beeld voor van 'een onbestuurbare publieke omroep' als er straks teveel zenders zijn. Sterker nog, het wordt een grote teringzooi bij de publieken als we nu niets doen!
"Als we niet oppassen, dreigt een bestuurlijke chaos aldus
oerknal-ontkenner Hagoort. Gelukkig heeft de ex-EO'er en fanatiek Darwin-hater ook al nagedacht over een mogelijke oplossing. Óf er mogen wel nieuwe omroepen bij maar dan moeten er ook oude omroepen weg, óf de deuren gaan vanaf nu gewoon DICHT voor nieuwe zendgemachtigden. Dat is nogal een keuze en het moge duidelijk zijn dat de oudste publieke omroepen waaronder de NCRV en de KRO niet voor hun eigen opheffing zullen stemmen. Dit alles is dus slechts een aanloopje naar de definitieve mening van de NPO inzake nieuw bloed, namelijk: willen-we-niet. Onmogelijk. Geen Optie. Niet dat de mening van de NPO er echt toe doet, maar leuk om te zien zijn dit soort stuiptrekkingen natuurlijk wel. Vanavond betreedt onze eigen Fleischbaum overigens het Huis van Hagoort, want dan schuift hij aan bij Paul en Witteman. Nu maar bidden dat hij het overleeft.
Reaguursels
InloggenJa dat Linkse schorem met die Raoul H. erbij houden elkaar wel bezig;
zijn voorgeprogrammeerd om links-om rondjes te draaien
en onderweg geld mee te graaien...
bij Paul en Witteman zag ik via internet raoel heertje mag hem wel.
door het alleen al erover te hebben wat zijn programma inhoudt laat hij zien dat het een groot opgezet toneelstuk is.
Laat ze de rambam krijgen. Ik zeg Lingo, get the picture of dat suffe boekprogamma waar 17 mensen per uitzending naar kijken en ga zo maar door, nee daar wordt je vrolijk van op de publieke omroep.
gewoon de hele npo opdoeken, scheelt mij 5,72 en mevr. neemjemoederindemaling ook, dat wordt dus 4 bier en 2 bessen
Oma Groenteman is ook al bang. Gelukkig ziet ze inmiddels wel in dat haar tijd voorbij is.
www.hannekegroenteman.nl...
"Geen Stijl wil een plaats in het publieke bestel. Met 50.000 leden voor ruim 5 euro lukt ze dat. Tot hun verbijstering hadden ze vlak na de aankondiging al 10.000 supporters (die nog niet hoefden te betalen, dat scheelt). Als alles tegenzit kunnen ze in 2010 toetreden tot het publieke bestel.
Dat maakt me bang. Niet dat er een publieke omroep komt met sterren als Rutger van Castricum, maar dat er in Nederland genoeg mensen te vinden zijn om een dergelijk initiatief te steunen. Die weer eens op een makkelijke manier hun eigen negatieve mopperhouding ergens kwijt kunnen.
Misschien zie ik spoken. Maar dat komt door mijn leeftijd."
Zo, aan het gereaguur van het bovenstaande kan ik zien dat PowNed toch aadig weggepoWned is door een paar schaatskampioenen......? Beetje jammer van de berichtbeving in het jullie post.
-weggejorist-
-weggejorist-
Het aantal omroepen beperken. Aha, het kwartje begint te vallen. Nu nog even de volgende stap: omroepen afschaffen! Hopla.
Die zaadbal zit nu bij Goedemorgen Nederland
*zet geluid harder*
Vanochtend (vrijdag) hoorde ik op BNR dat deze beste man nu al begint te dreigen. Indien POWNED er komt, moet er een bestaande omroep verdwijnen. Ook moeten eventuele nieuwe toetreders 'getoetst' worden..... of ze wel iets 'toevoegen'.
Er wordt gedaan alsof er 'schaarste' zou zijn terwijl men nu al nauwelijks weet hoe men drie netten kan vullen.
Vraagje: moeten wij de VARA, NPS, NOS, Llink en al die andere rooie rakkers dan voortaan zien als een 'gediversificeerd' LINKS geluid?
Ik word zo langzamerhand een beetje beroerd van die betweters in Hilversum. Jullie worden betaald door de belastingbetaler en gedraag je daar nu eens na! Wat meer bescheidenheid zou jullie sieren!
@ depostbode | 09-01-09 | 00:26
Fijn, een nwbie die roept en niet weet. Typ eens in bij Dumpert: "dwdd dw" en LEER.
Pauw & Witteman =Stelletje politiek correcte stumpers met n regisseur die "Gebrek aan beter" nieuw elan geeft.
PowNed wil Henk Hagoort aborteren.
Die man is knettergek en moet ontslagen worden.
@depostbode 09-01-0 | 00:29
.
Dominique Weesie een zij?
.
LOL!
Zit ik voor de kat z'n kut naar die uitvreters op de publieke te kijken... dat gemiep over een of andere talkshow en een dooie cameraman. Dikke boeiend!
ik denk dat die schaatser op het laatste moment toch interessanter was en dus is geenstijl maar afgezegd. Betekent dus dat die p en w jullie niet zo belangrijk vinden. Boycotten in het vervolg!
Zoals jullie misschien weten is Fleischbaum een nick.
Raoul Heertje zat er toch, slapers.
Geen Fleisch bij P&W (nee, tot nu toe ook niet in de herhaling ;-), oftewel: lekker geloofwaardig die nieuwe omroep.
@ kaasfondue 090109 00:21
Neen , was een hoax
Voordat PowNed naar de televisie en radio mag (Geenstijl wil jaarlijks 100 uur televisie en 450 uur radio) moet het 50.000 leden hebben, die allen 5,72 moeten betalen, een vereniging zonder winstoogmerk hebben opgericht en moet de minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (R. Plasterk) ervan overtuigd zijn dat PowNed een stroming in de samenleving vertegenwoordigd. Dit moet allemaal voor 1 april 2009 gebeurt zijn, volgens de regels van de CvdM (zie: www.cvdm.nl). Als hier aan voldaan is kan PowNed in 2010 beginnen met uitzenden.
Het werven van de leden is op 7 januari 2009 begonnen via: registratie.powned.tv/....
Inhoud
PowNed wil Stijloze Radio en Televisie (STER) gaan maken met in ieder geval de volgende vijf punten:
Actualiteitenprogramma
'Drama zonder bootschap'
Beschaafd bloot
Omroepsters
Call-tv met de reaguurders (bezoekers van GeenStijl)
Dominique Weesie heeft tegenover Elsevier gezegd dat ze ook denkt aan een FOX-News achtig programma met landelijk nieuws.
update@redactie
Fleisch gepowned door P&W?
Redaxie, de foto is te onduidelijk.
De hamvraag is of het wel een echte Henk Hangoor is.
Ik als scholiertje had de keuze: verslag maken en vroeg naar me nest of pauw en witteman met vleesboom kijken daarna verslag maken en laat pitten.
Kies ik dus voor pauw is er godver geen fleish te bekenen.
plastic zakje | 09-01-09 | 00:10
Sorry, maar de wijn stijgt een beetje.
fat basstard | 09-01-09 | 00:08
Ah, derhalve. Dominique, je blijft een sgatje!
@Onderduiker | 09-01-09 | 00:04
Zie post hierboven...
En de teller staat linksboven onder het GS logo... Oogjes open en bekkie dicht
twitter.com/Pritt
@pauwenwitteman hebben zojuist Fleischbaum afgebeld. Kachelboer NEFIT schoof 40K meer, en dus zit Sjoerd Huisman er
Dus.....
Geen Fleisch bij de linkse kerk ? Ik eis een verklaring ... anders trek ik mijn lidmaatschap in. En .... waar blijft die countdown-teller ?
Als lid eis ik een buitengewone ledenvergadering, rechtsstreeks uitgezonden op de staatsomroep. Zo!
jah wel jammer... maar wellicht horen we morgen het hoe en waarom?
flaptop | 09-01-09 | 00:00
Nee, vanavond! Als wij als hardwerkende Nederlander een dooie mus voorgeschoteld krijgen, hebben we het recht op een verklaring. Terstond!
jah wel jammer... maar wellicht horen we morgen het hoe en waarom?
misschien komt Dominique Weesie morgen ?
zeg, helemaal voor niets die stomme pauw & witteman gekeken. *snik*
is ie er niet -.- , helaas , weer een lid mis gelopen
lekker is dat denk je nu gaan we zien wat het van powned gaat worden, is ie er niet. nog maar ff geen lid worden dus
Faphorst | 08-01-09 | 23:40
Ik denk dat ie in de herhaling komt.
ok
Ben wat later gaan kijken maar hebben ze Vleesboom onder tafel geluld soms want ik zie hem niet.
Komt hij wel in de herhaling of ook niet?
flaptop | 08-01-09 | 23:29
Door wijn worden sommige mensen inderdaad niet aangenamer.
Die Heertje... man man man... wat een vreselijk figuur.
Waar Vleesboom? zit weer helemaal voor niks op te blijven. Beetje een PowNed lid blij maken met een dooie mus
Nu nog zien of de rest van de gewekte verwachtingen worden waargemaakt.
Verdorie, nu heb ik zoveel moeite gedaan om dat Pinnacle usbdinges op mijn laptop aan de praat te krijgen en in te stellen, komt ie niet in de uitzending!
Fleischbaum zit in het publiek?
geen vleesboom op de staatsTeeVee....
wel boeren met een spraakgebrek, en kersverse weduwe en iemand die "net zeau leuk' is al Jaaplul v/d Wal
Fleischbaum is PowNed?
Nou, kan de XBox weer aan...
Mooie oranje bril + bijpassend hemd
Fleischbaum kreeg blijkbaar ijsvrij. Wellicht nog een gaatje in Goedemorgen Nederland morgenochtend?
Hier nog een boos PowNed lid! Ik wil weesie zien bij pauw en witteman, NU!
Godzijgedankt.... even geen GeenStijl-jongens... die vallen voortdurend door de mand bij de LInkse Omroepen... (begin van de avond kreeg Wilders alweer een 'knietje' van Dijkshoorn)... ; ook zij blijken gewone Linkse Meepraters
Waar is fleischbaum?
Flauschbeim is -weggejorist en opgerot-
Flauschbeim=Fleischbaum
Geen Vleesch?
*wacht op de officiele verklaring*
Ik zie twee schaatserts, een weduwe en een grappenjattert zitten, DW nergens te bekennen hoor?
Flauschbeim is vermomd als Erik Hulzebosch.
idd.... geen vleesboom....
Waar zijn de mannen van GS?
POWNED!
ze worden nu al nnneeneuwachteigg dikke pret, pakt nog een biertje en een peuk
PauL en Witteman JA!!
Refereert volgens mij naar handenweigeraar's hilarische reactie op dit filmpje dump.geenstijl.nl/mediabase/4705/acdc9... www.geenstijl.nl/mt/archieven/2006/10/...
"Witteman's humor", zei hij. Vandaar: Paul & witte man.
Overigens niet grappig of zinvol om te schrijven dat fleisch is uitgenodigd...
Iemand afgezegd?
"Henk Hagoort wil PowNed aborteren"
Hagoort was toch tegen abortus?
"Lees het nog eens na en huiver wat voor samenleving we met elkaar krijgen als dit soort opvattingen gaan bepalen hoe we met leven omgaan. Zolang er mensen zijn die zo denken en handelen, is het extra nodig het recht op leven in de grondwet op te nemen."
www.eo.nl/portals/weblogs/home.jsp;jse...
pauL en witteman?
Raoul Heertje bij P&W, moet die niet allang in de gazastrook zitten of komt hij gewoon weer GS, Geert of Rita afzeiken, het enige waar hij goed in is?? Heertje modus aan: "Als hij zood zou zijn zou ik hem niet missen, ik zeg niet dat ie dood moet, maar als hij het ging zou ik hem niet missen"
-weggejorist-
Zie pauwenwitteman.vara.nl/ staat idd niks over fleish...
Ik zie net de promo van P&W maar niets over dhr. Fleisch? Grote vriend Raoul komt wel.
Bij P&W aanschuiven vereist toch een bovenmenselijke mate van zelfbeheersing (die PreventiefRuimen dus ontbeert). De arrogante en tegelijk zure koppen, die valse lachjes en het PC gehuichel zou mij tot gewelddaden dwingen waar in ons kikkerlandje toch minstens 2 weken cel op staat. Sterkte dus FB.
Om in Stijl te blijven, het hele omroepbestel zakt langzaam maar zeker door het ijs, en als GS daar haar steentje aan kan bijdragen, chapeau!
Hagoort, rail fijn away!
Ik kijk bij het Pauw & Witteman schema voor vanavond en ik zie geen niks over dat Fleischbaum aanschuift.... HOAX!
ff kijken dus
Vanavond:
-Marjolein Storimans, de vrouw van omgekomen cameraman Stan Storimans
-Raoul Heertje over zijn tv-programma Heerlijk Eerlijk Heertje
-Ko Colijn over de militaire strategie van de Israëli's in Gaza.
Geen Dominique Weesie. Gewoon een hoax dus, net als die realtime teller.
Nou Henk, de geest is uit de fles en die stop jij niet meer terug... met je duffe EO programma's, brrrrr.
laat 'm lekker z'n gang gaan... kan alleen maar zorgen voor meer publiciteit voor PowNed, of zie ik het nou verkeerd?
geef hem groot gelijk
Ik herriner me nog dat Plasterk juist ten behoeve van het zieltogende LLINK en MAX een mouw wilde passen aan de leden-aantal-voorwaarden, om zodoende te voorkomen dat deze twee "ons kent ons" kliekjes het omroepbestel moeten verlaten.
.
Het ziet er naar uit dat deze twee zenders tezamen met de door de VARA/PvdA gekaapte NPS dus gewoon het veld moeten ruimen.
Als Hangoort zijn werk even principiëel beleidt als z'n geloofswanen, dan is het einde oefening voor deze drie.
Maar den Haag zou de corrupte boevenbende die we kennen niet meer zijn als men daar geen omweg voor weet te vinden, met als waarschijnlijk gevolg een aanpassing op de omroepwet, zodat de zittende partijen extra bescherming kunnen krijgen en de politiek belangrijkste omroepen (VARA/EO) hun dominantie in hoeveelheid zendtijd en prime-time tijdssloten toegewezen krijgen aan de hand van een reekt criteria waar andere partijen niet aan zullen blijken te kunnen voldoen.
(Het komt er dus op neer dat de kijkcijfers en thematiek (canon, koningshuis, multicul en andere overheidspropaganda) het budget en tijdslot gaat bepalen.
Maar goed dat GS naar mijn reaguursels van juli/augustus heeft geluisterd en er nu in is gestapt, over 5 jaar zullen de participatiecriteria veel onbereikbaarder zijn en heeft men hoogstwaarschijnlijk een politiek vehikel nodig om binnen te geraken)
als Powned doet wat zij moeten doen in de aanval net zoals hier, dan komt het best voor elkaar, een vijfde is al binnen, ik zit te popelen, gewoon omdat het kan en hullie het niet willen dat vooral, en die vleesboom die maakt vanavond korte metten met die malle P&W die doen alsof goede journalistiek brengen, maar het is vooral het vragen stellen zonder inhoud dat daar aan de orde is en vooral niet waar het echt om gaat, gewoon hondjes die bij elke smerig rapzanger die zich musicus noemt, hun staartjes kapot kwispelen
ja ik heb nog zo gezegd geen bommetje en al helemaal niet in ons duffe klote land want dan komen de duffe gastjes en die draaien je de nek om, men wil geen openheid en geen bemoeizucht naar hullie, wel andersom natuurlijk
@eeeland
idd, waar staat fleischbaum dan?!
Presentatoren Jeroen Pauw en Paul Witteman ontvangen de volgende gasten:
# Raoul Heertje komt vertellen over zijn nieuwe talkshow: 'Circus Heertje', die binnenkort van start gaat bij de VPRO.
# Marjolein Storimans, weduwe van RTL-cameraman Stan Storimans, vertelt over het overlijden van haar man en over het boek 'Stan Storimans' oog op de wereld', dat deze maand van en over hem verschijnt.
(tvgids.nl)
Vleesje staat er niet bij?:(
Dien schunnigen Grrristen!!!
Ik HOOP van harte dat Powned zorgt dat het publieke bestel in mekaar stort en er een BBC model voor terug komt. Als dan de telegraaf zo graag televisie wil maken dan kopen ze maar zendtijd bij de commerciele!
(lid eerste uur trouwens, meteen lid af als doel is gehaald)
Hoe verzint ie het,de lapzwans.
-weggejorist-
Doet Powned ook nieuws uitzenden? In dat geval graag Naked News :)
-weggejorist-
*Doet avondeten uitstellen tot Pauw en Witteman*
Llink verdwijnt toch? Daar kan Powned dan mooi instappen. Probleem opgelost. Llink was toch maar een vervelende hippie omroep.
HH'tje is gewoon een beetje verlegen als het gaat om nieuwe impulsen, hij vindt het gewoon moeilijk om contact te maken met ''de nieuwe kiendjes'' maar dat maakt het niet minder laf om meteen met Kak te gaan gooien. ''AF, Henkie, AF!''
Geen nieuw bloed? Dan zal de NPO zeker een harde dobber hebben aan de NCRV, die heeft namelijk iedereen uitgenodigd omroepdirecteur te worden en is zelfs bezig daar een platform voor te bouwen, bijna af zelfs. Nederland P. www.nederlandp.nl/
En die er nu zitten zijn dus de tegen de gevestigde orde schoppende gassies.
En nu kunnen ze er niet tegen.
Geweldig.
/me heeft zich in geen jaren zo jong gevoeld.
MOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
DW bij PW interesting..
Overigens GS jullie zijn veelste Pro-israelisch.
Sinds de jaren zestig is er niet meer zo paniekerig gedaan door de overheid en de zittende pluchehebberts.
Gaat helemaal goed komen daar in Hilverdinges.
Komt vleesje dan ook in dumpert morgen? Ik kan geen Paal en Shitteman kijken.
Mooi om te zien dit, inschrijving net 1 dag geopend en ze zijn al in rep en roer. Ben benieuwd wat voor leuke situaties dit nog meer gaat opleveren voor 1 april.
Wat heeft de religieuze overtuiging van Hagoort eigenlijk met deze zaak te maken?
En hij heeft gelijk. Er zijn teveel omroepen binnen de publieken. En een groot deel daarvan is ook inhoudelijk waardeloos.
En ik heb mijn twijfels of PowNed inhoudelijk iets wordt. Het riekt nu nog een beetje naar een flink staaltje egotripperij.
lijkt me eigenlijk best simpel
llink eruit PowNed erin
win-win situatie, wat wil je nog meer?
@azijnseikerT 16:21
LOL. En dan nog interviews met buren, familieleden (als kind was ie al anders) en hulpverleners die zich met het dossier Bijstandskoning bezighouden.
DarwinTV ofzo :)
Volkskrantlezert | 08-01-09 | 15:16
Bekt wel lekker
Ik dacht, misschien kunnen die moslimomroepen wel plaats maken voor het nieuwe speeltje van Fleisch, daar kan niemand iets op tegen hebben lijkt me.
@Brutus68
"Achter de grijze gordijnen van dit vervallen krot blijkt nog een kluizenaar te wonen die samenwoont met zijn 20 zwerfkatten...."
dus nu is het ineens de deuren dicht? hoeveel macht heeft deze gristenhond eigenlijk?
Bier-Sexueel | 08-01-09 | 16:01
Gefeliciteerd!
.. zapper | 08-01-09 | 16:01
Zappertje, pssst, je link doet het niet. En ik wil natuurlijk reageren op de voorpagina niet ergens in de kelder.
Maar goed, mijn gebeden zijn inmiddels verhoord. Valt niet tegen 10.000.
J.N. de Kabelpen | 08-01-09 | 16:10
Het lijkt mij sterk dat POWNED leden alles goed vinden wat wat GSTV ze voorschotelt.
Eerst zien dan geloven.
nou Fleisch leg jij maar eens uit aan dat stelletje kneuzen hoe je in een dag 10 k leden binnenhengelt, succes ik zit klaar.
.. vanavond zal die de teller bekend maken.... het moment van de waarheid!!!
het moment, je neemt een slok van je koude bier.. en dan.... kan de EO opbokken...
@azijnseikerT 16:10
Leuk idee. Met zo''n Frans Bromet-achte voice-over d'r onder...... "en nu gaan we naar de Voedselbank"..
Briefje van Paulus (2 Thessalonicensen 3) "zo iemand niet wil werken, hij ook niet ete"
Dus aan het werk. lui tuig! Maakt TV!
Lijkt die man nou op Kay vd Linden of op Ruud Hendricks ?
@(R)evolutie | 08-01-09 | 16:03
PowNed dient een verdomd goede prpgrammering te hebben, want lul-kut-kont-lachen-is-gezond, ofwel meuk van het niveau Spuiten en Slikken, kennen we onderhand wel. Dilemma: welke kant wil je op? Breed succes? Dan wordt het een kruising tussen TROS en BNN. De onderbuik? Een zurige hoofdpijnzender. Lastig heur...
'k Word eventueel lid als ik een paar programma's heb gezien. Betaal niet voor sportende reaguurdersvriendinnen, zelfs geen grijpstuiver.
uitzending 1
Rapportage vanuit Friesland over de leefwijze van de bijstandskoning.
Bijstandskoning | 08-01-09 | 15:58
hopelijk heb jij die centen nog niet bij elkaar gesnabbeld.
er verdwijnen best wel omroepen. MAX en Llink en BNN bijvoorbeeld. Niet dat ik zit te wachten op PowNed hoor. Dat wordt de ene rel na de andere en huppelen van kort geding naar rechtzaak. En waarom zou Fleischbaum het recht hebben om levend bij P&W weg te komen???
Enge mensen zijn dit. als je ze blog al lees voel ik creationisme kriebels omhoog komen. Doodleuk ontkennen dat ons sterrenstelsel afstevend op een ander stelsel, en ontkennen dat de zon groter wordt naarmate hij ouder wordt en de aarde opslokt. Dit alles bestempelen als onzin. Toch knap van iemand die hier niet voor geleerd heeft, dit zo eenvoudig kan bestempelen als onwaar. wat een stomme idioot.
Komt Loekie dan ook weer terug? Met biertje op de piano??
Karel Kruizenruiker | 08-01-09 | 16:03
Hoe rustiger meneer Fleischbaum blijft ....
"Arrogance really becomes you"
@azijnseikerT 15:55
Dat lijkt me dus helegaar geen goed idee. Hooguit voor de mensen die dat graag willen maar die kunnen van zulk een lidmaatschap toch wel gewag maken. Kzit er ook niet op te wachten dat er naast onze (jawel) nick een symbooltje komt te prijken dat showt in welke auto's wij rijden of op welke tijdschriften en kranten wij een abo hebben.
Prachtig, het loopt ze dun door de broek. Stilletjes wegwezen nu het nog kan stelletje incompetente zakkenvullers!! Ksst!
Onbegrijpelijk die Hagoort, 't is toch Gods wil al dat er geschiedt?
Ik wil toch wel een POWNED Preview want het klinkt allemaal wel leuk maar straks krijgen we alleen programma's op het niveau van de slechtste topic's en alleen marokkanen zijn slecht, nieuws berichten.
@Rammstein 15.52
misschien komt Fransisco ook even gezellig aanschuiven.
Arieh 15.37,
Maar dan ga je jezelf in vreemde bochten wringen, op de site een grote bek en in een intervieuw het braafste jongetje van de klas, bij het timide af.
"PVDA vind dat bier te vaak in de aanbieding is"
Als die zeikhazen eens hun bek houden!
Hij zal het natuurlijk nooit zeggen, maar Hagoort wordt natuurlijk wel degelijk nerveus bij de gedachte dat PowNed in het bestel zou belanden. Simpelweg omdat niemand nog weet wat ze kunnen verwachten. Van alle clubjes die momenteel de ambitie hebben om omroep te willen worden, is PowNed de meest kansrijke. Een omroep voor dieren (echt waar, dat plan bestaat) is vrij kansloos, net zoals dat nichtenclubje van Gordon. Misschien Zenith (moslim-omroep, zou overigens nummertje 3 worden dan) een kans maakt, maar dan heb je het wel gehad. Het is ons-kent-ons op het Mediapark, en op een stel stijlloze rebellen met een grote bek, zitten ze niet te wachten, of PowNed nou iets gaat toevoegen of niet.
hoeveel aanmeldingen zijn er al voor PoweNED
@Big Bear Hunk, pssst, probeert het eens via deze supergeheime link: www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/01/...
azijnseikerT | 08-01-09 | 15:55
Ben ik verdoemme net van dat zwitsalletje af, krijg ik zeker weer een PowNed-koppie achter m'n naam.
Oh en ik wil een kitten!
waarom kan ik niet reageren op het Powned topic. En waar blijft die beloofde teller?
Ik heb nu al tig keer adopteren gelezen. Maar er staat toch echt aborteren.
Een kook programma hoe je sate in de magnetron opwarmt of hoe je kant en klaar maaltijden moet behandelen.
Films ook heel belangrijk.
En docu,s bijvoorbeeld een duidelijke uit leg over de opkomst en ondergang van de Islam.
Het onstaan van geloof en de uitwerking op de wereld er van.
Lijkt gek maar zijn serieuse items die best wel eens behandeld mogen worden.
Einde van de Domheid | 08-01-09 | 15:56
jij wil gewoon aandacht.
Pak een rode lamp en ga voor je raam zitten.
Moet jij eensch kijken.
Nou ja zeg, komt er een keer een ongefundeerde puberzender, gaan de grote mensen weer flauw doen.
Helemaal voor, hef maar op die EO
@da wizard | 08-01-09 | 15:46
Eerlijk is eerlijk, de oerknal theorie wordt niet uitgelegd bij vmbo natuurkunde en misschien klopt die ook wel helemaal niet (zie linkje grote regel neger 15:48).
@azijnseikerT
Dat lijkt me nog eens een goed plan. Met erachter natuurlijk hoeveelste lid je bent.
Wat zal Nederland er anders uit zien in 2011 zeg.
"En dan is het nu tijd voor het gesprek met de Minister-President, elke week LIVE op PowNed!" "Beste Geert...."
@Framoes | 08-01-09 | 15:54
Oud brood en krentenjongens, dat was 'm
Volgens mij zijn jullie op zoek naar tegenstanders.
Zal ik tegenstander spelen?
Ik zal dan zeggen dat iedereen die niet van cultuur houd geen lid moet worden van omroep C.
Is het mogelijk om alle reaguurders die lid zijn geworden een pwned hoofdje achter hun nick te laten krijgen?
*met-als dilemma wegspuwt*
@brutus68 15:35
Leuk dat je dat vraagt: Hagoortje is nl. aan het kruis gestorven (klasgenootje had wat vreemde trekjes) met z'n laatste in azijn gedoopte brokkolistronkje nog in z'n bek. Bij de teraardestelling overigens bleek de sigarendoos leeg en blies de over het fietsenhok scherende wind heel helder "agort... agort..." Raar verhaal allemaal.
Mbt. je spellingstsjek verder: widtvoet tracht zich te richten naar het bruggetje "c voor o, voor u, voor a, schrijft men met een k".
Er schiet mij iets te binnen over oud krentenbrood en jongens... of oude krenten en jongensbrood.
Ik kom er nog wel op.
Ik zie ook niet in wat Geenstijl zou moeten toevoegen aan omroepland... alles is er al of is al geweest... Laat het maar bij Geenstijl op internet.
Is het al elf uur ?
Komt Freek ook aan tafel zitten ? En Kay ? En Vogelaars ? Crem ? Storm & Brink ?
Wat een boefje is het ook zeg die Henk. Denkt zo maar even te mogen aborteren als christen ... Heb uw naaste lief dhr. Hagoort ... ;)
Ik weet wel een paar omroepen die weg kunnen om ruimte te maken voor Powned hoor, ik noem een: RKK, EO, Moslim omroep, Joodse omroep, NCRV... dus er is ook nog wel ruimte voor PowNED2...
Ik kan me goed voorstellen dat Links NL niet wil dat er rechtse zenders komen.
Net als hun Socialisten voorganger Adolf Hitler, weet Links dat je de omroepen onder controle moet hebben om een volk te kunnen manipuleren.
-
Want dan kan je namelijk iedereen die niet mee wil lopen met de linkse dictatuur uitmaken voor Nazi, Xenofoob of Islamofoob.
Veel mensen geloven dat dan, want "de TV/Radio" zegt het toch.
John Muts | 08-01-09 | 15:46
God deed dat ook. Na zes dagen vond-ie het wel welletjes en gin-ie op z'n luie reet liggen. 'De mens' was het maximale dat-ie voor mekaar kreeg, de amateur.
Doe eens aanpassen...
Verder wel leuk stukje
"It doesnt make sense! Of zoals laatst iemand tegen mij zei over de oerknal: Eerst was er niets, en toen is het nog ontploft ook"
Die vent heeft toch een aardige baan en is blijkbaar oliedom, hij heeft blijkbaar nooit de moeite genomen de big bang theory te bekijken.
Dat is een reactie van zo'n niets wetende fudementalist maar je mag van zo'n vent toch beter verwachten.
blijkbaar wishfull thinking van mij
Hey geenstijl doe is hulde uitspreken voor Sjoerd Huisman... gewoon omdat het kan (1keer in de12 jaar)
da wizard | 08-01-09 | 15:46
ghe ghe :)
liggend_streepje | 08-01-09 | 15:22
Ja, keihard bewezen: www.sciencedaily.com/releases/2007/01/...
Lutser
brutus68 | 08-01-09 | 15:44
Dat ze dan maar eens beginnen om de clubjes die géén leden hebben maar desondanks zendtijd kregen toegewezen te schrappen.
Ja zeer veel items en programma,s uitzenden over de evolutie theorie en ook laten zien dat jullie dat op scholen en op straat uitdragen.(aanspreken van een doelgroep is belangrijk voor meneer sterke urine)
Een programma verlost van god. (waar mensen openlijk hun ervaringen met religie delen met de kijkerts)
Een programma Intergreeren kun je leren met handige tips
Het programma Wedden dat: waar bijzondere mensen in bijzondere situaties worden gebracht.(heeft grappige en leerzame effecten voor de kijkerts)
En iets met een verborgen cam,ben er over het format nog niet uit iets met genante vertoningen van prominenten of zo.
Alles beter dan de EO.
De man heeft natuurlijk gelijk. De publieke omroepen vormen nu al een allegaartje. Dus Llink eruit, PowNed erin.
Dat heet nou een drogreden van het type hellend vlak. We moeten a stoppen, want anders krijg je straks eventueel ooit misschien z. Wie zo argumenteert, is ofwel weinig ontwikkeld, ofwel bewust aan het manipuleren. In beide gevallen hoor je niet op zo'n functie thuis. Da-hag.
Alsof alles met een oerknal is begonnen en met een slotknal op de zon eindigt. It doesnt make sense! Of zoals laatst iemand tegen mij zei over de oerknal: Eerst was er niets, en toen is het nog ontploft ook.
---
Doe es opsluiten die idioot met waanideeën...
Nee ik word geen lid van Powned. Maar even zo goed lach ik mij kapot om de paniek die er in omroepland uitbreekt. Als ze het hele zooitje morgen opheffen zal ik er geen traan om laten.
Yo Fleischbaum dauw Witje maar onder het ijs en gooi die EO-pik maar een stronttaart in zijn muil
Aangezien het omvallen van LLink geheel in sync gebeurd met de launch van Powned zou ik de heer Hagoort gewoon groot gelijk geven.
@Renos2
"ik wordt"?
Oh en waar blijft de teller?
Maar Henkie heeft natuurlijk wel een punt. Zoveel clubjes, zoveel ego's, probeer dat maar enigzins bestuurbaar te houden, zeker met dat zooitje wijsneuzen op het Mediapark. Volgens mij zou er eerst eens gekeken moeten worden of een aantal bestaande omroepen niet met elkaar zouden kunnen fuseren, bv. een TROS & een Avro, de NCRV & KRO, en zo zijn er nog wel een paar dwarsverbanden te leggen. Dat zou de zaak al een stuk overzichtelijker maken, en is er ook ruimte voor nieuwkomers. Als Hagoort de komst van nieuwkomers wil bemoeilijken, druist dat in tegen de omroepwet, en het principe van het publieke bestel zoals we dat nu kennen, en dat kan dus niet, of ome Henk en de rest van zijn Mediapark-matties dat leuk vinden of niet.
Hoe zit het eigenlijk met dat kijk en luister onderzoek??
Ik neem aan dat reaguurders niet meedoen met zo'n achterhaald systeem waarbij je apart moet meezappen op een meetkastje.
Veel te veel gedoe enzo.
Daarom moeten we dat in een van de eerste programma's ook eens grondig onderzoeken.
Want al die christen fundi's zappen op hun kastje naar eo en kijken natuurlijk stiekum naar het kanaal van geenstijl!
Dat kennen we tenslotte al van de zwartekousenkerk die hebben ook geen TV maar zodra de gordijnen dicht gaan komt de breedbeeld plasma uit de kast.
Niet te vertrouwen dat achterbakse reli volk.
Waar blijft idd die teller, komt anders aan het licht hoe weinig er maar opgeven? of is Joris kapodt? Of weet ie niet hoe het werkt? Wel? Hup! Teller maken.
Als ik dit zo lees, kan Geenstijl niet ook een tweede en derde omroep oprichten. Blijkbaar is versplintering de beste manier om Hilversum kapot te maken.
Eerst twijfelde ik nog, maar nu weet ik het zeker: ik wordt lid.
Hey wat leuk, weer een nieuwe topbanner. En weer eentje met modder. Zou dat een metafoor zijn voor het moddergooien waar we nog al eens (en niet altijd onterecht) van beschuldigd worden? Ik begin hier langzamerhand verbanden te zien
vlees op de buis ? .. mooi
Schoorsteenveger | 08-01-09 | 15:37
Leuk fragment voor de zapservice!
Toch vermoed ik dat ons wittewijnheaumeautje Heertje vanavond wat terughoudend met zijn overgeschreven sjabloonkritiek op GS zal zijn of heeft GS de pika's waarop Raoul tijdens NB. een omroepfeestje z'n besneden leuter in een zestienjarig meisje sjaloomt ongezien weggepleurd?
*verwacht na P&W vanavond een stormloop op POWNED lidmaatschap*
Mmmmmm .... Fleischbaum on prime time ....... i227.photobucket.com/albums/dd260/chri...
Alles goed en wel, vraag is: Waar blijft de tellerT?
Laat goedverredoeme eens weten hoeveel aanmeldingen PowNed al heeft. Ben zeer benieuwd! Ik heb mn steentje in ieder geval al bijgedragen...
Snorry vind het jammer dat Hagoort's moeder niet geaborteerd is.
Ze krijgen wel heel snel zweetvoeten daar bij de NPO......... Ik dacht al, wat stinkt hier zo?
michzelluf | 08-01-09 | 15:32
Pardon? Welke inzichten???
@Karel Kruizenruiker | 08-01-09 | 15:32
Tja. Moeilijke. Je bent daar te gast en 1 onderdeeltje van het programma. Als je een grote bek op gaat zetten kom je niet bepaald sympathiek over, misschien dat een bepaalde arrogantie/brutaliteit zoals Peter R. die had over z'n boek bij dwdd wat is.
Gezellig! | 08-01-09 | 15:28
Nou, ik acht de kans groot dat ook Heertje vanavond zich niet kan bedwingen en net als de Jonge de moralist uit gaat hangen. Dat tenenkrommend interview in Volkskrant Magazine bevestigde al mijn vooroordelen wederom. Wat een pedant zelfbevlekkend mannetje is die Heertje toch. En zo fatsoenlijk:
www.dumpert.nl/mediabase/38656/d7a22b9...
Paul en Witteman :')
@widtvoet 15:29
Wat is een kavia?? Een kruising tussen een konijn & een cavia?
Volgens mij kan er een hele hoop weg daar bij dat publieke shizzle!
Elke zender die je opzet worden de palestijnen gesteund, deze volksophitsing moet stoppen!! Bijna ruzie krijgend met zijn oma want wat op tv is is waar(jaja)
nu al zo veel lol voor slechts 5,72
Zet´em op vanaaf Fleischbaum!
*chips en bier haalt bij supermarkt*
@Tim
Lol 10 punten
democratie en een monetair stelsel gaan niet samen...
de FED is onze slavenhandelaar en hij is gigantisch machtig, machtigere dan religie behalve de islam...
En wie in Darwin geloofd heeft de laatste tijd onder een steen gelegen...
De religies blijken aan kracht te winnen door nieuwe wetenschappelijke inzichten.
Fleisch zet nu al de Calimero strategie in ('het is niet eerlijk want zij zijn groot en ik ben klein'). Denk erom dat je niet al je kaarten te vroeg uitspeelt Fleisch. Je hebt nog een lange weg te gaan...
Ik heb onze Fleisch een paar gezien op tv, ik vind dat hij zich zo makkelijk laat overrulen... de laatste keer was bij DWDD, hij kwam nauwelijks aan het woord en als hij iets probeerde te zeggen, werd hij heel makkelijk overstemd. Zonder dat ik Weesie nu een spindokter wil aan smeren, hoop ik dat hij vanavond zich niet zo makkelijk laat wegzetten. Hier heeft ie tenslotte ook altijd een grote bek.
Overigens in dezelfde krant een interview met Fleisch waarin hij stelt dat er gisteravond al 10K (!!!) leden zouden zijn.. Kan de teller het niet aan, en is die er daarom nog niet? www.nrc.nl/media/article2115211.ece/Re...
Tsja, die 'oude' media beginnen wat angstig om zich heen te slaan, met de reli's voorop.
Helaas pindakaas, dat gaat natuurlijk nooit niet lukken, die nieuwerwetse dingen buiten de deur houden...
Vaak denkt men Paul en Witteman te horen, vandaar de grap hier van Mutsaerts (hoop ik!). Het is overigens Paul Witteman en Jeroen Pauw. Wat een toeval weer.
Ghaha ze bibberen en beven al bij de gedachte aan een democratisch gekozen en bovendien vrije omroep.
Want laten we eerlijk zijn die christenhonden hebben bij het ledenwerven hun achterban gewoon in de kerk toegesproken om lid te worden van hun kro/eo op straffe van eeuwig branden in hel.
En zeg niet dat het niet waar is zodra men over de hel begint ben ik een en alomtegenwoordig luisterend oor.
Ik wil graag de eo, kro en ncrv omruilen voor PowNed!
Overigens, is het nu PowNet, powned, POWned, PowNED, POWNED of pr0ned?
Eaujah das waar ook: ruligie en democratie gaan niet samen.
Ooit een klasgenootje gehad die haar kavia Hagoort had gedoopt. Eigenaardig beest. Kon niet schijten maar vrat des te meer. Nooit begrepen waar hij al die schilletjes en stronken nou liet.
Kudt, vondt... blijft lastig. Anyhow. Dag 1 en ze beginnen al wild om zich heen te slaan; dit gaat nog leuk worden :)
Koren op de molen van Fleisch trouwens, ik was als ik hem was nu al maximaal argumenten aan het verzamelen om eens goed de tafel aan te vegen daar.
Weesie vs. Heertje wordt vast zoiets als deVries vs. deJonge. Pow en Witteman.
Henk Hagoort MAG helemaal niet aborteren dus komt hij in de [media]hel
Net goed, eigenlijk
@moozart,
Eerlijk, dat weet nog niemand.
Moozart | 08-01-09 | 15:25
LOL
www.powned.tv/
Looolz | 08-01-09 | 15:24
Owja, dat moet met een kleine letter 's' ;-)
en weer een goed programma idee voor powned: het darwin-uurtje met Hans van Willigenburg.
Kijken hoe hij zich weer inlikt en slijmt met die Linkse Kliek
Was te verwachten jullie zijn een te rebbelse instelling en daar hebben ze geen zin in.
Veel te moeilijk onder de duim te houden en nog belangrijker,PowNed zal zich waarschijnlijk niet aan het eenzijdige staats dogma houden.
Dit is de eerste reactie nu wachten wat de regering van jullie plannen vindt.
Die zitten ook niet te springen een beetje geld geven zonder garantie op het uitdragen van staats propaganda,daar is de publieke toch niet voor?
*gaat vanavond zekerr kijken*
@Soep | 08-01-09 | 15:11
En jij nog meer aangezien je de biblebelt als maatstaf neemt voor de rest van de christenen.
nou Henk, nog een paar maanden en dan sta je;
nl.youtube.com/watch?v=y3mk7521Byg
Daarom moet de hele NPO gewoon worden afgeschaft ;)
Dommelsch | 08-01-09 | 15:19
Is dat niet die kerel die vondt dat Geert Wilders deaud moest?
Brrrr... HagoorT is wel héél eng.
*dvd voor vanavond alvast wist*
-weggejorist-
@Tim | 08-01-09 | 15:20
Een tip. Schepper?
Dit gaat écht leuk worden. Die Plasterk wordt straks gemangeld tussen enerzijds CU en CDA en anderzijds de NPO, aangevoerd door Hagoort, en moet dan staande zien te houden dat de PvdA ergens voor stáát. Dat we nu al zoveel lol zouden gaan belebven aan PowNed had niemand gedacht! Dit is beter dan we hadden kunnen dromen.
En, Mutsaerts, mijn complimenten voor de titel, want die dekt precies de lading. Voor hagoort is de schepping voltooid en mag de groei stoppen, dat is duidelijk.
@Dommelsch 15:19
Ja gehoord gisteren. Altijd leuk. Ben benieuwd waar de tekstschrijvers van die overbetaalde, geepileerde bolle mee op de proppen komen.
Mmmm. Staats TV hoort in een democratie niet thuis. Weg met die graaiers.
Geachte heer Hagoort,
Bij deze een verzoek per onmiddellijke ingang uw functie als baas van de NPO op te zeggen. De oerknal is inmiddels ruim voldoende, wetenschappelijk, bewezen. Indien u wetenschap betwijfelt dan geeft dit des temeer argumentatie om niet langer als NPO baas te willen fungeren. Televisie is namelijk een direct resultaat van de technologische vooruitgang van de mensheid. Wist u trouwens dat 1% van de witte ruis in het beeldscherm van de televisie afkomstig is van de kosmologische achtergrondstraling? Straling die een direct resultaat is van de oerknal? Ook dit gegeven is duidelijk bewezen en wordt algemeen geaccepteerd in wetenschappelijke kringen.
Hoogachtend,
Weesie vs. Heertje
*zak chips klaarlegt*
Paul de Leeuw en Witteman? Vreemde combinatie hoor.
wauw.. wordt goed vanavond.. lekker met koud biertje bij tv..
en dan willen we ook wat zien he...
Looolz | 08-01-09 | 15:10
ik zie er maar één??
En Fleisch bij Paul?&W, mooi, ik wou toch al kijken, want wil weten of er eindelijk een pro-israël-gast komt. Na eerst Van den Broek en gisteren die Laila Dinges en Mo B. van gisteren mag dat ook wel weer.
Het hele Nederlandse omroepbestel is aan een oerknal toe, Hagoort.
In de geprinte Telegraaf las ik dat de eerste 8000 leden gisteravond al binnen waren !
Godverredomme de publiekelingen!!!!!!
He Henk,
god bestaat niet, Gs wel.
GO Fleisch!
widtvoet ® | 08-01-09 | 15:16
GS hater Raoul Heertje zit er geloof ik ook
Ik wacht met smart op intelligente televisie van geenstijl.
Straks teveel zenders? Mutsaert, ik neem aan dat je bedoelt teveel omroepen op de beschikbare (3) zenders.
Toch lastig he, als je zo opgewonden wordt van je eigen stukjes dat je niet helemaal meer helder na kan denken.
k`zal verdomme nog even een oerknal laten.
Welk "slachtoffer" van GS overigens zullen ze hebben uitgenodigd om aan te schuiven vanavond?
Oh, maar da's alleen maar mooi!
Uitgelezen kans om even van het moment gebruik te maken het bestaansrecht van alle 39f-omroepen (IKON, RKK, NMO, OHM, enz...) ter discussie te stellen, danwel er zelf eentje op te richten in de richting Atheistisch/Agnostisch.... noem je het DarwinTV ofzo :)
Paniek voor er nog maar iets aan de hand is, èhm . . .Fitna effect of zeau ?
Met als enig verschil dat er straks natuurlijk wèl wat staat te gebeuren.
Dikke LOL
Fleischbaum de gekste!
Ik heb mijn lidmaatschap op PowNed er al dubbel en dwars uit met lachen om die publieke-omroep-stuipjes... en ben pas sinds gisteren lid, kan me de komende maanden nog een hoop ROFL in het vooruitzicht stellen!
Graag even een linkje naar die meneer 'Paul', is mij onbekend.
Morgen maar uitzendinggemist kijken, vanavond moet ik naar de kroeg.
@redaktie : mag ik overigens een suggestie doen om die reklame met die kitten te verbeteren ?
De tekst "Of jij betaalt 7,50 of hij betaalt de hoofdprijs" lijkt mij nml toepasselijker.
Bang dat de tvkijkende Nederlander ook de waarheid krijgt?
Oke... Nou ik kijk vanavond weer P&W. Zet 'm op Fleischbaum en laat die bejaarden een poepie ruiken!
Henk heeft het over de omroepen ZONDER leden (wel 16!) neem ik aan?
Klinkt goed, PowNED erin, en NPO eruit...
Hagoort zorgt voor zijn eigen kruisiging...
Die gristenhonden zitten al sinds Darwin in de ontkenningsfase...
Heeft Mutsaerts iets tegen gristenen/grefo's?
Ik gok dat ongeïnteresseerde Jeroen Pauw vanavond een ongeïnteresseerde blik in zijn ongeïnteresseerde ogen heeft.
De NPS heeft totaal geen leden dus die moet opgeheven worden, sowieso.
Belachelijk dat deze organisatie zonder leden bestaat en onder het mom van samenwerking met de VARA en de VPRO zorgt voor een flinke uitbreiding van zendtijd voor beide omroepen tov de andere omroepen.
Dit zijn gewoon schandalige dictatoriale praktijken die in nederland plaats vinden.
De mensen die dit mogelijk hebben gemaakt moeten aangeklaagd worden en uit hun functie gezet worden.
@broomstick | 08-01-09 | 15:02
De EO is altijd al de grootste familie van Nederland geweest. Daarom hebben ze zoveel gendefecten...
Godverdegodver:
a. waarom nu weer vermakelijke televisie wanneer ik het niet kan volgen;
b. oerknal ontkenners moeten deaud;
c. PLASTERK: doe er iets aan!
Zit al klaar *pakt al bier en pizza*
Wie? Hangoort??
whahaha en bang dat ze zijn, lutsers..
"Onder al die grootheid wordt ik klein vanuit het besef dat er een Schepper is die veel groter is dan ik."
Euhm 2 fouten wie ziet ze
@superjan | 08-01-09 | 15:07
Hoe wil je het tonen van sportende reaguurdersvriendinnen dan omschrijven? Da's een keer leuk, maar mag geen blijvend programma zijn.
Hij heeft maar weinig kinderen voor een fundamentalist.
vrouw.blog.nl/zwanger/2008/12/23/19-ki...
Blok aan je been | 08-01-09 | 15:06
Kom maar met die pica's dan.
ach...... moeten de regels vanuit Den Haag dan ALWEER veranderd worden?
PowNed lijkt fitna wel, er is praktisch nog niks gebeurd en de gevestigde orde raakt al in paniek.
Dit zijn duidelijk symptomen van grote, grote angst.
@ Redactie
Als jullie nog een CreW zoeken voor guerrilia acties?
Kniftig @ your service
J.N. de Kabelpen. No way Jose!
Paniek voetbal bij de publieken. Lache......
JIHAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met hoeveel leden zijn we nu al?
"er mogen wel nieuwe omroepen bij maar dan moeten er ook oude omroepen weg"
+1
PowNed erin, EO eruit. Goed idee van deze meneer HH.
-weggejorist-
jasian | 08-01-09 | 15:03
www.bndestem.nl/algemeen/internet/3010...
zo dus.
Zou Henk vandaag wel een broek aan mogen?
Net als bij politieke partijen. Er mag niemand meer meedoen, het clubhuis is al vol.
Anders koopt GS toch gewoon een bootje
www.norderney.nl/download/wallpaper_no...
Nar...
Wie is Paul?
'Paul' en Witteman?
De NPO is gewoon ertegen dat andere mensen ook hun mening verkondigen en als die mening niet overeenkomt met de moraalridders van de NPO dan moet het verboten worden!
goh alweer een gristen met een rare mening.
PowNed moet nu wel met heel interessante en relevante tv komen om de storm te overleven. 'k Vrees echter voor een rechtsgeslingerd BNN.
hoe zou vleesboom er in het echt uizien
Ik vind het onthutsend dat de TROS niet meer de grootste familie van Nederland is: 450.000 leden (in guldens dus een miljoen). Één keer raden wie dan wel? JAAAAaaaaa, de EO en KRO! (resp. 476.000 en 460.000).
vanavond?? ik zeker kijken! :D
Nu ga ik zeker lid worden...
Bied die man een erelidmaatschap aan!
(Of een baan als maskotte...)
REAGEER OOK